[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 86.750 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:17
Eerste keer storyline uitgespeeld in 35 uur, met wat sidemissies erbij.
Meteen opnieuw begonnen, 13 uur 44 minuten later storyline uitgespeeld, verhaal blijft geweldig. Nu nog wat sidemissies gaan doen, en dan ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee voor een tijdje :p. In de volgende winter kan ik bij verveling er weer mee beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

De eerste keer deed ik een kleine 35 uur over.
Ben nu voor de tweede keer bezig, zodra er een missie mogelijk is en er een letter op de kaart verschijnt dan zet ik de telefoon op stand by.

Al die telefoontjes van mensen die zich vervelen vind ik maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-03 14:02

MethodP

baanaan

Zonet GTA gekocht via eBay voor 43 euro. Hopelijk komende week binnen, me Xbox komt komende woensdag binnen. En dan, dan kan ik eindelijk GTA spelen ! :D Wat heb ik daar lang op gewacht zeg! (en dit topic bijhouden heeft ook niet echt goede invloed op je geduld :9 ).

Maar dan kan ik ook echt lekker lang GTA spelen, heb toch me voet gebroken haha :+

wel weer jammer dat er nog tentamens zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34

amahusu

taking over the world!

Ik ben echt super benieuwd naar de pc versie en de te komen mods hiervoor, de console versie vind ik iets te mager om er helemaal lyrisch over te zijn

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe kun je iets waar je alleen al in de singleplayer meer dan 100 uur mee bezig kan zijn nou mager vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

amahusu schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:26:
Ik ben echt super benieuwd naar de pc versie en de te komen mods hiervoor, de console versie vind ik iets te mager om er helemaal lyrisch over te zijn
Je weet dat er nog altijd geen PC versie is aangekondigd en de vorige Rockstar games ook console-only waren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:57:
[...]
Je weet dat er nog altijd geen PC versie is aangekondigd en de vorige Rockstar games ook console-only waren?
GTA is tot nu toe altijd al op PC uitgekomen. GTA SA werd ook heel laat voor pc aangekondigd.
Als ze het niet uitbrengen op de pc dan lopen ze toch een redelijke doelgroep mis.
De (mogelijke) reden dat het nog niet aangekondigd is, is misschien wegen piraterij.
PC games zijn toch wat makkelijker illegaal te verkrijgen. Door een groot tijdverschil en onduidelijkheid over een pc versie worden warez users misschien toch eerder over gehaald een console versie te halen.
Ik vind een game als GTA4 zijn geld zeker waard, en zou er niet aan denken om die te downloaden.
Maar toch zijn er nog genoeg die er anders over denken. (zo ben ik er ook van overtuigd dat er hier ook vast een stel 360 users bijzitten die een illegale versie hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als Rockstar het spel redelijk snel/goedkoop kan porten naar de PC zullen ze dat vast doen. De ontwikkelingskosten voor een port zijn een stuk lager zodat ze, ondanks de downloaders, toch nog winst maken. Want niet iedereen heeft een X360 of PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Er is een missie voor Jimmy waarbij je
spoiler:
'smart' clothes aan moet trekken. Iemand enige idee welke kleren dat dan precies zijn? Ik heb zowat alle kleren al aangetrokken, maar krijg constant de melding: 'You need to wear smart clothes and smart shoes in order to meet Jimmy'. Iemand tips? Wordt hier gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Manfred Grooten schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:27:
Er is een missie voor Jimmy waarbij je
spoiler:
'smart' clothes aan moet trekken. Iemand enige idee welke kleren dat dan precies zijn? Ik heb zowat alle kleren al aangetrokken, maar krijg constant de melding: 'You need to wear smart clothes and smart shoes in order to meet Jimmy'. Iemand tips? Wordt hier gek van :P
spoiler:
Je gaat best naar de betere kledingwinkel in Manhattan en daar moet je een kostuum hebben, mét das, dus niet dat 'Tony Montana' kostuum. En ook zwarte, egale schoenen. Dan zou het wel moeten lukken. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:32:
[...]

spoiler:
Je gaat best naar de betere kledingwinkel in Manhattan en daar moet je een kostuum hebben, mét das, dus niet dat 'Tony Montana' kostuum. En ook zwarte, egale schoenen. Dan zou het wel moeten lukken. succes
Ai, ik had gehoopt het spel uit te kunnen spelen in mijn grijze pak met rood shirt en foute witte schoentjes. :P

Overigens, niet zo heel spannend maar wat ook wel leuk is is om "zo'n" dame mee te nemen en dan een rustig plekje op te gaan zoeken in de haven met je rechter wielen op de rand van de kade.
Kan zo'n vrouwtje lekker afkoelen in het water. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:32:
[...]

spoiler:
Gelukt, dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34

amahusu

taking over the world!

johnnyv.nl schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:30:
Hoe kun je iets waar je alleen al in de singleplayer meer dan 100 uur mee bezig kan zijn nou mager vinden 8)7
- je kan geen reet doen met je geld
- weinig vernieuwende missies
- veel minder bewegingsvrijheid ivm voorgaande delen

Grafisch is het onovertroffen, maar qua gameplay vind ik gta4 nou niet echt een vooruitgang. Leuk en aardig dat je er 100 uur mee bezig kan zijn, maar voor mij doet niet niets af aan het feit dat het inhoudelijk mager is.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

LoneRanger schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:43:
[...]

Ai, ik had gehoopt het spel uit te kunnen spelen in mijn grijze pak met rood shirt en foute witte schoentjes. :P

Overigens, niet zo heel spannend maar wat ook wel leuk is is om "zo'n" dame mee te nemen en dan een rustig plekje op te gaan zoeken in de haven met je rechter wielen op de rand van de kade.
Kan zo'n vrouwtje lekker afkoelen in het water. :P
Hehe dat kan ook, je moet gewoon een pak aan hebben voor de missies van een zekere maffiabaas. Nadien kan je terug je favoriete plunje aantrekken ;)

Als je zo'n dame meeneemt, dan doe je het toch met een cabrio zeker? Kun je het vanuit een strategisch oogpunt ook eens bekijken.
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:35

Scrummie

Think different

Even een tip voor de laatste missie:

spoiler:
Als je dood gaat tijdens het motor rijden of het schieten, en je zit dus zonder armor; negeer het smsje voor retry, en ga gewoon armor kopen. Vervolgens start je de missie, je rijd naar Roman en Jacob, achtervolging begint, en je schiet de auto die je achtervolgt gewoon kapot. Daarna is de missie gefailed, maar krijg je wel een retry smsje. Als je die dus accepteerd (waar je dus nog volledig armor hebt), begin je weer bij het schiet gedeelte en kan je die hele achtervolging overslaan.

Overigens had ik wel binding met Kate in het spel. Vond het echt kut dat ze dood ging nadat Niko eindelijk wat met haar kreeg op weg naar de bruiloft. Alles leek goed, ik dacht dat het het einde zou zijn van het spel, maar kut Peg.. Ik had daarna net als Niko ook echt een gevoel van grrrr, wraak.

Heb hem dus ook uitgespeeld, en heb er van genoten, iets van 50 uur played.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 00:32
amahusu schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:30:
[...]

- je kan geen reet doen met je geld
- weinig vernieuwende missies
- veel minder bewegingsvrijheid ivm voorgaande delen
- Te veel events die scripted zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Dit weekend GTA4 gekocht/gekregen bij de lokale videotheek. Tent gaat sluiten dus ik mocht voor mijn huurtegoed nu iets kopen (50%). Dat werd dus voor € 180,- shoppen... 2 PS3 titels en 2 Blu-rays meegenomen.

Dit is mijn eerste ervaring met GTA dus het was even wennen. Nu inmiddels Michelle al een paar keer een beurt gegeven, enkele klusjes voor Roman en Vlad gedaan en ik kan nu eindelijk schieten! ;-)

Vooral rijden in een gestolen politieauto is handig. Sirene aan en iedereen gaat voor je aan de kant. :)

Alleen de donkere scenes zijn soms best lastig. Ook na het bijstellen van de brightness/contrast helaas geen voldoende verbetering. Zal wel even wennen zijn. Tot op heden vermaak ik me prima met GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:52
Voor de donkere scenes heeft het bijstellen van het contrast ook meer zin, dan het bijstellen van de brightness ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:16
Scrummie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:01:
Even een tip voor de laatste missie:

spoiler:
Als je dood gaat tijdens het motor rijden of het schieten, en je zit dus zonder armor; negeer het smsje voor retry, en ga gewoon armor kopen. Vervolgens start je de missie, je rijd naar Roman en Jacob, achtervolging begint, en je schiet de auto die je achtervolgt gewoon kapot. Daarna is de missie gefailed, maar krijg je wel een retry smsje. Als je die dus accepteerd (waar je dus nog volledig armor hebt), begin je weer bij het schiet gedeelte en kan je die hele achtervolging overslaan.

Overigens had ik wel binding met Kate in het spel. Vond het echt kut dat ze dood ging nadat Niko eindelijk wat met haar kreeg op weg naar de bruiloft. Alles leek goed, ik dacht dat het het einde zou zijn van het spel, maar kut Peg.. Ik had daarna net als Niko ook echt een gevoel van grrrr, wraak.

Heb hem dus ook uitgespeeld, en heb er van genoten, iets van 50 uur played.
spoiler:
Ik kreeg geen binding met Kate,en toen ze neergeschoten werd,dacht ik ,hehe eindelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:04

Arfman

Drome!

Bedankt voor de spoiler Tankbuster! d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:19

Fuelke

Forza Ferrari

Opletten met spoiler tags ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

Anoniem: 196025 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Welke monitor heb je ?
WIl namelijk ook een scherm voor zowel PC als Xbox hebbe en bij jou ziet het er heel prettig uit :)
Iiyama ProLite E2403WS-B1. €340,- bij de Makro in de aanbieding, op het web rond de €380-€390 inclusief verzending.

Heb mijn PC via de HDMI > DVI kabel op de HDMI aansluiting en voor mijn XBox heb ik een VGA kabel (Piranha) en een Jack kabel (2x female, 1x stereo) (Samen €22,-) die op de VGA aansluiting zit op de monitor en op de component aansluiting op de XBox.

Draai nu dus op FullHD(1080p) met een resolutie van 1920x1200. Met 2 knopjes switch je tussen je HDMI en je VGA aansluiting ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:45
Gisteren stuitte ik op de missie: three leave clover.
Na alle geruchten hier ging ik meteen uit van het ergste :P
Maar eigenlijk gewoon in 1 keer gehaald, zo moeilijk was het helemaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)