Heb het spel nu weekje in bezit en zit op 26% van het spel...maar man o man wat irriteer ik mij aan die dag- nachtcyclus. Normaal vind ik dat echt vet, maar in dit spel is het gewoon kut. In San Andreas was het perfect, in GTA IV is het ronduit bagger. Je ziet (bijna) niks meer in het donker. Ik rij dan met grote lichten aan maar het zich is bagger, laat staan dat wanneer je een missie moet doen het pikke donker is. Ik heb gewoon letterlijk 20 minuten moet zoeken naar een deur in het donker...
Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.
Echt een afknapper

Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.
Echt een afknapper