[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Heb het spel nu weekje in bezit en zit op 26% van het spel...maar man o man wat irriteer ik mij aan die dag- nachtcyclus. Normaal vind ik dat echt vet, maar in dit spel is het gewoon kut. In San Andreas was het perfect, in GTA IV is het ronduit bagger. Je ziet (bijna) niks meer in het donker. Ik rij dan met grote lichten aan maar het zich is bagger, laat staan dat wanneer je een missie moet doen het pikke donker is. Ik heb gewoon letterlijk 20 minuten moet zoeken naar een deur in het donker... |:( :X

Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.

Echt een afknapper :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Dat ligt hem dan meer aan jou instellingen / monitor dan aan het spel hoor. In de nacht is het juist erg mooi met alle lichtjes etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Cubic X schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:01:
Heb het spel nu weekje in bezit en zit op 26% van het spel...maar man o man wat irriteer ik mij aan die dag- nachtcyclus. Normaal vind ik dat echt vet, maar in dit spel is het gewoon kut. In San Andreas was het perfect, in GTA IV is het ronduit bagger. Je ziet (bijna) niks meer in het donker. Ik rij dan met grote lichten aan maar het zich is bagger, laat staan dat wanneer je een missie moet doen het pikke donker is. Ik heb gewoon letterlijk 20 minuten moet zoeken naar een deur in het donker... |:( :X

Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.

Bij mij werkte het contrast veranderen redelijk goed. En verder speel ik altijd op mn kamer met de gordijnen dicht, zodat je niet allemaal irritante reflecties in beeld hebt. Dit scheelde voor mij al heel veel iig.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik wel vind is dat er een bepaald uur overdag is dat het er echt TE grijs/grauw uitziet .. .maar 's nachts .. vind ik allemaal wel meevallen (doom3 anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
deCube schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Klopt:

spoiler:
Er staat volgens mij "Get rid of Isaacs men" of iets in die trant, dat kan je op 2 manieren lezen, je knalt ze af, of je schudt ze af. :P

Succes!
inmiddels missie voltooid :P
je kunt inderdaad gewoon wegrijden en ze afschudden :D.
damn zit ik daar een avond over te vloeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het ook erg mistig... je hebt geloof ik 3 opties om je beeld wat duidelijker te maken.
Naast de brightness en contrast ook iets met kleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:47

staat daylight saving aan op je xbox? dat loste bij mij ook het probleem op toen ik het had uitgezet.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

euh..."daylight saving" is gewoon voor automatische overschakeling tussen zomer- en winteruur 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:32:
[...]

staat daylight saving aan op je xbox? dat loste bij mij ook het probleem op toen ik het had uitgezet.
:+

_/-\o_

Bedankt, jij hebt mijn hele baaldag hier op het werk weer goed gemaakt.
Heb even dubbel gelegen, dat had ik nodig.

:)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05-2022
nioz schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:07:

[...]

Ik vind zelf dat in deze vergelijking de reviewer iets te veel van zijn persoonlijk mening laat zien in plaats van er een objectieve/technische vergelijking van te maken. Sommige voor- of nadelen doet hij af als niet boeiend, terwijl hij andere wel weer zwaarder mee laat wegen. Ik vind dat hij beter de feiten had kunnen presenteren zodat een ieder zelf kan kiezen wat hij of zij belangrijk vind. Maargoed, als je daar omheen leest staat er wel wat nuttige informatie in het artikel over de performance op beide consoles :)
Ik heb zelf beide versies, maar ik vind de framerate toch iets beter op de xbox dan op de PS3, terwijl de PS3 er wat mooier uitziet. De xbox versie speelt hierdoor net iets lekkerder.

Chip-Con Prometeia|Opteron 144|OCZ EL PC3200(TCCD)|Corsair XMS PC3500C2 Rev1.1(BH-5)|DFI LP NF4 SLI-DR|MSI K8N NEO2|nVIDIA GeForce 6800Ultra|Leadtek GeForce4 TI4600|8v Multipoint Injection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
yzf1kr schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:36:
[...]

:+

_/-\o_

Bedankt, jij hebt mijn hele baaldag hier op het werk weer goed gemaakt.
Heb even dubbel gelegen, dat had ik nodig.

:)
sarcasme ? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Volgens mij heb je niet de gaten wat Daylight savings inhoud? :P
Ik lag ook wel even dubbel hier. :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:31:
Soms is het ook erg mistig... je hebt geloof ik 3 opties om je beeld wat duidelijker te maken.
Naast de brightness en contrast ook iets met kleuren...
Saturation oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:14

BreeeZe

Devt

Afbeeldingslocatie: http://files.redvsblue.com/web/images/comic/20080522RT0277.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Welkom in een enigszins realistische spelwereld. Ik kan 's nachts ook niet lang met m'n grootlicht aan volgas door Nijmegen knallen zonder brokken te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
--MeAngry-- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Volgens mij heb je niet de gaten wat Daylight savings inhoud? :P
Ik lag ook wel even dubbel hier. :D
ik dacht zoiets van...dat ie minder backlight gebruikte als je het aan had staan. Maar vertel me alsjeblieft wat het dan is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:06:
[...]

ik dacht zoiets van...dat ie minder backlight gebruikte als je het aan had staan. Maar vertel me alsjeblieft wat het dan is :X
.... zomertijd en wintertijd :P

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Wikipedia: Daylight saving time
Oftewel: zomertijd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Het zou natuurlijk kunnen dat het spel aan die systeem setting ziet dat het wintertijd is en dan het spel grauwer maakt de dagen korten, zomertijd instellen zou dan dus idd helpen langere dagen en zonniger.

Het zou kunnen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Svennie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:19:
Het zou natuurlijk kunnen dat het spel aan die systeem setting ziet dat het wintertijd is en dan het spel grauwer maakt de dagen korten, zomertijd instellen zou dan dus idd helpen langere dagen en zonniger.

Het zou kunnen.
...nee :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
buran schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:14:
[...]

.... zomertijd en wintertijd :P
:z :z oh lol die had ik niet door O-) Maarja..ik zie wel alles op mn xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Ik ben benieuwd, GTA IV is mijn 1e GTA die ik op een console speel, er zullen vast wel veel mensen hier zijn die ook GTA SA hebben gespeeld op een console.
Ik ken GTA SA alleen van de pc (Ook wel eens met joypad gedaan) en ik vind daar alle motoren veel fijner rijden dan in GTA IV, ik kan er maar niet aan wennen. Ligt dit aan de pc versie van SA, of was het in SA gewoon makkelijker rijden/minder realistich? Of ben ik gewoon zo onhandig @ GTA IV? :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nakebod schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:01:
Ik ben benieuwd, GTA IV is mijn 1e GTA die ik op een console speel, er zullen vast wel veel mensen hier zijn die ook GTA SA hebben gespeeld op een console.
Ik ken GTA SA alleen van de pc (Ook wel eens met joypad gedaan) en ik vind daar alle motoren veel fijner rijden dan in GTA IV, ik kan er maar niet aan wennen. Ligt dit aan de pc versie van SA, of was het in SA gewoon makkelijker rijden/minder realistich? Of ben ik gewoon zo onhandig @ GTA IV? :P
Alle GTA III engine gebaseerde games hebben gelimiteerde opties kwa rij realisme! De auto's konden hun eigen gewicht, acceleratie en topsnelheid hebben maar elke auto reed even makkelijk door de bocht! Dat was gewoon een limitatie van de engine!

In GTA is het heel anders, vering, gewicht verdeling, remmen, stuurbekrachtiging ja of nee.

Het is waar dat zelfs in GTA III games je autos'had die je niet moest gebruiken, slome rotbakken! Maar die waren alleen maar sloom!

Nu zijn de rotbakken, sloom, zwaar, sturen slecht..
Feit is goedkope amerikaanse auto's zijn bakbeesten, langzaam maar rijden ook kwa comfort dus heerlijk. Europese sport auto's zijn over het algemeen "twitchy" en dat kun je ook zeggen van de europese cheap ass auto's.

Taxi's rijden dertegen heerlijk!

En motoren? Ik vindt ze best aardig rijden maar laten we wel blijven het blijven motoren! En motorrijders moeten gewoon uit hun doppen kijken!

[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 23-05-2008 18:19 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik hoor het wel, ik moet nog wat oefenen voordat ik de laatste missie haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de motoren ook lastiger te besturen dan in SA.
In de voorgaande GTA's durfde/kon ik nog wel vol gas door de straten scheuren. Nu gaat dat niet altijd zonder fantastische crashes.
Al heb ik soms het idee dat auto's zijn geprogrammeerd om precies van rijbaan veranderen, of afslaan als je er aan komt.
Het eerste wat ik deed bij de eerste keer spelen was de contrast veranderen.
Ik heb de verhaallijn na 3 dagen doorlopen en ben nu hooked aan team deadmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Volgens mij zit er wel een bug in het rijgedrag van bepaalde 'inwoners' van Liberty City. Ik zag op een gegeven moment op de snelweg (brug) een aantal wagens achterelkaar met ingedeukte kofferbakken terwijl ik daar nog nooit was geweest (wasn't me :P). Even later wist ik waarom: Af en toe zijn er opeens wat gekken die op hoge snelheid zomaar van rijbaan wisselen waardoor er een kettingbotsing ontstaat. Wel leuk om te zien dat de stad echt leeft, maar levensgevaarlijk als je met een motor volgas precies tussen 2 rijbanen in rijdt ;)

Verder heb ik soms ook last van een probleem bij dates als je via een taxi naar een uitgaansgelegenheid gaat, want dan triggert de game de event soms niet (er ontbreekt een gele pijl) waardoor je alsnog zelf naar een andere plekje mag rijden.

Dag/nacht cyclus is trouwens toch helemaal geen issue, ff slapen en de avond is alweer om. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens wel lelijk gemaakt vind is de spawnpoints van sommige auto`s. Vaak zie ik dat er op een doodlopende weg, of op een heel verlaten weggetje, opeens auto`s spawnen als ik me omdraai terwijl die daar normaal niet zomaar rijden.

Gisteren was ik trouwens op een date met Kiki. Ik hield een taxi aan waarop zei opeens voorin naast de bestuurder instapte. Toen ik daarop achterin plaats nam gebeurde er niks, ik kon geen bestemming kiezen en de camera veranderde ook niet naar de "inside view''. Best wel een rare bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
^^0nMe schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:09:
Verder heb ik soms ook last van een probleem bij dates als je via een taxi naar een uitgaansgelegenheid gaat, want dan triggert de game de event soms niet (er ontbreekt een gele pijl) waardoor je alsnog zelf naar een andere plekje mag rijden.
Dat hoeft niet perse te zijn, omdat je niet met alle dates alles kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Na 5 dagen zijn eindelijk mijn zits en stats geupdate op de social-club :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een link waar die plaatjes uit de intro in high-res op staan? Ik heb alleen die met die kaartende negers kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:52
The 7 Most EVIL Things You Can Do in Grand Theft Auto IV
May. 16 4:05 PM by KenTheGreat1

Sure, you can steal cars and beat up random people in Liberty City, but that's not enough. It's not EVIL. Join the Slobs in a feast of depravity and violence as they showcase the most inhuman things you can do in Grand Theft Auto 4...

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-1.jpg
Burning hookers: Get of rid your crabs and your shame by burning them away! BUUURN!

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-2.jpg
Face-Stepping: Simply killing an innocent bystander isn't enough. You've gotta assert yourself to make it count.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-3.jpg
Drown your date: Nothing says "I need some space" like throwing your special girl into a large body of water.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-4.jpg
Driving on the sidewalk: Make someone's mundane life a little more exciting and grind their bones beneath your car!

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-5.jpg
Using helicopter blades as a weapon: Nothing makes us smile more than seeing a human body flung down the street at 50 mph.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-6.jpg
Maiming hospital patients: The next time flu shots are being handed out, everyone will know to get the HELL out of your way.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamepro.com/global/radar/blog_images/80593-7.jpg
Blowing up a gas station: We're not paying $60 dollars for a tank of gas!

Bron: http://www.slobsofgaming....o-in-grand-theft-auto-iv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Robbie T schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:08

[afbeelding]
Using helicopter blades as a weapon: Nothing makes us smile more than seeing a human body flung down the street at 50 mph.
Haha dat is echt schitterend. Daarnet in Free mode zat ik op de luchthaven in een heli en kwam iemand wat schieten op me. Even wat dichter gevlogen zodat ik hem raakte met mijn rotors, hij vloog dus uit de luchthaven, ik schat zo'n 75-100 meter ver. Hi-la-risch.

Ook op het einde van 'Dealbreaker', wanneer je terug moet naar Pegorino's huis, mag je je altijd verwachten aan raketten / granaten van co-spelers (ok, ik geef toe dat ik het ook wel in gang zet nu en dan). Wel grappig als je dan in de lucht gegooid word en terecht komt in de straat onder je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:17:
[...]

Dat hoeft niet perse te zijn, omdat je niet met alle dates alles kunt doen.
Hmmm, heb je een bron of waar heb je dat gelezen ? Het was op zich niks geks (geen stripclub :P), ik dacht een keer bij die bowlingbaan op de boulevard en bij een of andere show. Wel erg lullig als er dan niet precies wordt vermeld dat het niet kan en je hebt een halve taxirit uitgezeten...

Ik vind het rijden bij dates en naar missies toe sowieso niet echt lekker aanvoelen icm GPS, het zou imho meer een tomtom-op-de-voorruit mogen zijn ipv links in een hoekje. Verder zou het leuk zijn geweest als je een chauffeur in dienst kon nemen om je in je (gejatte) wagenpark rond te laten rijden. Is niet wezenlijk anders dan het taxi oproep systeem behalve dat je dan wat keus heb uit mooie wagens en geen bijdehandte Paki voorin. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:16:
[...]

Hmmm, heb je een bron of waar heb je dat gelezen ? Het was op zich niks geks (geen stripclub :P), ik dacht een keer bij die bowlingbaan op de boulevard en bij een of andere show. Wel erg lullig als er dan niet precies wordt vermeld dat het niet kan en je hebt een halve taxirit uitgezeten...

Ik vind het rijden bij dates en naar missies toe sowieso niet echt lekker aanvoelen icm GPS, het zou imho meer een tomtom-op-de-voorruit mogen zijn ipv links in een hoekje. Verder zou het leuk zijn geweest als je een chauffeur in dienst kon nemen om je in je (gejatte) wagenpark rond te laten rijden. Is niet wezenlijk anders dan het taxi oproep systeem behalve dat je dan wat keus heb uit mooie wagens en geen bijdehandte Paki voorin. :D
Ga eens naar je phonebook en kijk eens bij Brucie, Jacob, Michelle etc.... daar staan hun favoriete bezigheden bij. Daar heb je geen geschreven bron voor nodig, gewoon zelf uitzoeken.

Met Carmen (Sobohoe) kun je bvb naar de stripclub gaan, maar met Michelle of Kiki gaat dat niet omdat ze dat niet leuk vinden. Dus staat bij hen geen stripclub mogelijkheid wanneer je op je mobieltje kijkt.

Die GPS tja, is niet verslechterd t.o.v. vorige delen. Krak hetzelfde systeem behalve dat je in sommige auto's een sprekende GPS hebt.

Ik vind het hele taxi-systeem overbodig, het maakt je lui. Dat is net het leukste aan GTA, lekker cruisen door een stad met een muziekje op en laatjemaargehen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Iemand nog een tip?

* Alle missies gedaan.
* Alle side missies gedaan.
* Al die k*t duiven afgeknalt.
* Alle stuntjumps gevonden.

Wat als resultaat geeft 97,83% completed?? Bedoel wat mis ik hier?

[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 24-05-2008 02:17 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 02:15:
Iemand nog een tip?

* Alle missies gedaan.

Gewonnen met darts, pool, bowling ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 02:15:
Iemand nog een tip?

* Alle missies gedaan.

Alle random karakters ontmoet, ook de gene die je meerdere malen tegenkomt?

De computer spelletjes gewonnen?

De straatraces gewonnen?

Alle auto's geïmporteerd?

Alle jobs voor Jacob gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:47:
[...]
Die GPS tja, is niet verslechterd t.o.v. vorige delen. Krak hetzelfde systeem behalve dat je in sommige auto's een sprekende GPS hebt.
Ehm, niet? In de vorige delen zat geen GPS... daar moet je zelf de route zoeken naar een puntje op de kaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Even een oud bericht ophalen :+)
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:
[...]

bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, kan de bestemming ook niet lezen op een Sony LCD (HDMI). Op een Samsung SD (RGB Scart) kan ik ze wel lezen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:42:
[...]

Alle random karakters ontmoet, ook de gene die je meerdere malen tegenkomt? yep

De computer spelletjes gewonnen? yep

De straatraces gewonnen? yep

Alle auto's geïmporteerd? yep

Alle jobs voor Jacob gedaan? yep
Het kan alleen in een radom karakter zitten, maar volgens mij heb ik ze allemaal gehad....
Moeten je friends op 100% staan?

[ Voor 31% gewijzigd door UgotHeinzzd op 24-05-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ook wel een leuk detailtje. Een hot-dog/whopper/kipburger etc is in het ene gedeelte van de stad duurder dan de andere. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:38
OCTheEagle schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:51:
Ook wel een leuk detailtje. Een hot-dog/whopper/kipburger etc is in het ene gedeelte van de stad duurder dan de andere. ;)
Het zijn pure afzetters. En hotdog kost 5 dollar terwijl een buger in een nette zaak 1 dollar kost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Moeten je friends op 100% staan?
Nee. Voor alle Friend Abilities moet je bij sommigen wel 90%+ hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42
^^0nMe schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:09:
Volgens mij zit er wel een bug in het rijgedrag van bepaalde 'inwoners' van Liberty City. Ik zag op een gegeven moment op de snelweg (brug) een aantal wagens achterelkaar met ingedeukte kofferbakken terwijl ik daar nog nooit was geweest (wasn't me :P). Even later wist ik waarom: Af en toe zijn er opeens wat gekken die op hoge snelheid zomaar van rijbaan wisselen waardoor er een kettingbotsing ontstaat. Wel leuk om te zien dat de stad echt leeft, maar levensgevaarlijk als je met een motor volgas precies tussen 2 rijbanen in rijdt ;)
Dat is in het echt toch ook zo? :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
lol, ik jatte net in een missie een helicopter, en er bleef 2 man aan de reling/landingstel/whatever hangen terwijl ik de lucht in ging. Ik moest nogal toeren uit halen om ze los te schudden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Blaise schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:25:
[...]
Nee. Voor alle Friend Abilities moet je bij sommigen wel 90%+ hebben gehad.
Ja, klopt heb ik ook gehad, maar was meer nieuwsgierig of je dit ook 100% moest houden.
Snap er geen ruk van :X waarom ik blijf hangen op 97.83%

Wat ik nou al een paar keer heb meegemaakt is dat als je 2(+) sterren hebt staan agenten gewoon burgers uit hun auto rukken of er gewoon een jatten om je te achtervolgen ahaha. Ik dacht de eerste keer van wat moet die gozer nou, reed me klem en er stap een agent uit NARF!!

[ Voor 28% gewijzigd door UgotHeinzzd op 24-05-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

M a r c o schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:50:
lol, ik jatte net in een missie een helicopter, en er bleef 2 man aan de reling/landingstel/whatever hangen terwijl ik de lucht in ging. Ik moest nogal toeren uit halen om ze los te schudden. _O-
Komt door de nieuwe physics engine die ze gebruiken, erg netjes :).

Hier wat filmpjes over die nieuwe physics engine:
http://www.youtube.com/watch?v=q0yvs6RJVVY
http://www.youtube.com/watch?v=vbLJHY-hXMA

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:31:
Ik vind de motoren ook lastiger te besturen dan in SA.
In de voorgaande GTA's durfde/kon ik nog wel vol gas door de straten scheuren. Nu gaat dat niet altijd zonder fantastische crashes.
Al heb ik soms het idee dat auto's zijn geprogrammeerd om precies van rijbaan veranderen, of afslaan als je er aan komt.
bij alle vorige delen was het ook wel zo dat het medeverkeer gewoon op sommige punten gaat hinderen

moet zeggen dat ik in de eerste week ook vrij vaak rustig moest rijden omdat ik de besturing uberhaubt (was voorheen altijd pc gamer :) )/auto/weg nog niet onder de knie had

autos heb je na verloop van tijd wel onder de knie, maar als je dan veel wisselt .. paar minuten taxi, paar minuten busje, paar minuten sportwagen .. dan is het wel elke keer weer ff wennen aan de realisme van zon auto

anyway .. nu heb ik meer door hoe de andere weggebruikers reageren en hoe de autos reageren .. en rij ik ook vaker topspeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:50:
Ik hoor het wel, ik moet nog wat oefenen voordat ik de laatste missie haal :+
Zo, laatste missie gehaald na 2x wat oefenen met die motor, en 1e keer na het oefenen was het al gelukt, totdat ik dood ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
zijn er eigenlijke meerdere eindes?

vind het leuk concept maar ditmaal te gemakkelijk uitgemolken weer.

misschien nog keer overdoen en eea anders beslissen ;)

daarna maar op markplaats :s

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
sjonge jonge jonge jonge, heb je geen baan ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:43:
[...]

Komt door de nieuwe physics engine die ze gebruiken, erg netjes :).
Die vind ik op zich ook leuk maar ik irriteer me mateloos aan dode poppetjes die weer opstaan om 20cm verderop weer te gaan liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:47:
Ik vind het hele taxi-systeem overbodig, het maakt je lui. Dat is net het leukste aan GTA, lekker cruisen door een stad met een muziekje op en laatjemaargehen 8)
Ga je 4 keer dood op een missie, kun je weer 4 keer naar een bepaald punt rijden. I don't think so, dan pak ik lekker een taxi. Het mooie is, is dat je de keuze hebt. Je kán lekker cruisen op weg naar een missie, als je dat steeds maar weer overnieuw doen leuk vind, of je kán een taxi pakken en snel met de missie beginnen. Het feit dat je dergelijke keuzes krijgt, is juist een geweldige feature van het spel. Zo wordt je niet gedwongen iets te doen, maar kun je juist echt vrij zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr...!!!
Heel irritant, ben je lekker bezig met een potje team deathmatch tot 50.000 dollar.
Dan weet je van tevoren al dat het er om gaat om het zo lang mogelijk uit te houden, en niet om de kills.
Dan is er nog 1 tegenstander over, die finaal afgeslacht word.
In plaats van gewoon op te geven of iets gaan ze op de vlucht, fijn heel Liberty City door racen om een vijand te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 02-09 17:35
ik heb gisteren en vandaag geprobeerd met een kameraad van mij samen gta iv multiplayer te spelen maar wat een gedoe is dat zeg. Heel veel van de mensen die hosten gaan niet eens op "ready"

Iemand enig idee of je ook zelf kunt hosten en dan een friend kunt inviten en ook nog zodat random players kunnen joinen, Toen wij het probeerden kon er verder niemand joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ben vandaag ook maar eens verder gegaan met GTA IV. Had eindelijk een mail gehad van LawChick, en ook op eerste date geweest. Ze wilde wat eten, dus ik naar een restaurant. Kom ik naar buiten, begint ze te roepen dat het niks voor haar was, en of ik haar maar snel naar huis wilde brengen. Ik haar naar huis gebracht, maar daarna niks meer gehoord.

Geen telefoontje, geen sms, geen mail, en ik kan haar ook niet bellen. Hoe nu verder? Moet ik wachten, of wat moet je doen om haar nog een keer te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:01
Tukker_T schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:32:
ik heb gisteren en vandaag geprobeerd met een kameraad van mij samen gta iv multiplayer te spelen maar wat een gedoe is dat zeg. Heel veel van de mensen die hosten gaan niet eens op "ready"

Iemand enig idee of je ook zelf kunt hosten en dan een friend kunt inviten en ook nog zodat random players kunnen joinen, Toen wij het probeerden kon er verder niemand joinen?
Je kan zelf een game aan maken. Moet je kiezen voor een bepaalde gamemode en bij de opties kan je dan het aantal private slots in stellen. Als je dus geen andere mensen in je server wilt kies je voor het maximum aantal private slots. Op die manier kunnen er alleen mensen joinen die je zelf invite. Wil je met 3 andere vrienden spelen? Dan kies je gewoon voor 3 private slots en dan worden de overige slots gevuld met random mensen.

Als je echt puur alleen mensen wilt inviten in je game kan je natuurlijk ook kiezen voor party mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Acid__Burn schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:58:
Ben vandaag ook maar eens verder gegaan met GTA IV. Had eindelijk een mail gehad van LawChick, en ook op eerste date geweest. Ze wilde wat eten, dus ik naar een restaurant. Kom ik naar buiten, begint ze te roepen dat het niks voor haar was, en of ik haar maar snel naar huis wilde brengen. Ik haar naar huis gebracht, maar daarna niks meer gehoord.

Geen telefoontje, geen sms, geen mail, en ik kan haar ook niet bellen. Hoe nu verder? Moet ik wachten, of wat moet je doen om haar nog een keer te daten?
Had hetzelfde :) ,je kan haar weer daten op lOvemeet.net. Ik zou volgende keer naar 69th Street gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Tankbuster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Had hetzelfde :) ,je kan haar weer daten op lOvemeet.net. Ik zou volgende keer naar 69th Street gaan.
Ok, maar vind het toch vreemd dat je dan niks meer hoort. Je moet dus via een andere site met haar daten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even San Andreas weer gespeeld.. En niet normaal wat GTA 4 voor een verschil is. Graphics waren weliswaar helder en scherp, maar de rest is gewoon niet normaal lelijk ineens. Kreeg een beetje "Mary goes to happyland" idee erbij, felle kleuren, hoekig, en gewoon lelijk. Auto's poppen op in slechte kwaliteit, om dichterbij te verbeteren, en zijn sowieso erg vlak en vierkant.

Rijden is ineens alsof je op een straaljager zit, zo snel acceleer je , en zit je op top speed. Alles leek gewoon 2 keer zo snel te gaan als ik herinnerde. Dan is GTA 4 ineens een stuk realistischer, echt een heel stuk.

Als je iemand aanrijd, zijn physics afwezig (je verwacht dat iemand op de motorkap klapt, wat dat betreft is GTA 4 echt een heeeel goede stap in de goede richting ;)). Maar goed, ik dwaal af: of degene die je aanrijd vliegt meters de lucht in, of, als je het langzamer doet, word statisch weggedrukt, om ineens plat onder de auto te verdwijnen.

Al met al: Je merkt pas hoe ver GTA 4 vooruitgegaan is, als je San Andreas weer eens speelt.. Wow.. just wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel jammer vind is dat sommige dingen echt zeldzaam lijken te zijn. In de vele uren dat ik GTA IV gespeeld heb ben ik bijvoorbeeld maar twee keer een agent tegengekomen die de kofferbak van een verdachte doorzoekt. Waarvan een van de twee zelfs totaal gescript is. Er staat altijd een politiewagen met afzetting ervoor aan het begin van een brug waar je langskomt tijdens een van de races voor Brucie op het middelste eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTACrime schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:43:
[...]

Ehm, niet? In de vorige delen zat geen GPS... daar moet je zelf de route zoeken naar een puntje op de kaart. ;)
Ja, en? Het enige verschil is dat je het nu automatisch hebt, waar je vroeger handmatig moest je 'doel' zetten. Voor de rest is het krak hetzelfde. IN vorige delen kon je zeer zeker ook je route vastleggen, en het was ook zo'n groen lijntje dat je moest volgen.

Je moet al tamelijk wat fantasie hebben om daar iets anders in te zien ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
6pack15 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:14:
[...]

sjonge jonge jonge jonge, heb je geen baan ofzo :P
alle missies gedaan en allemaal in 1x . was z gedaan.

leuk maar weinig nieuws uiteindelijk.wilde het verhaal weten :p

de spelletjes spelen vind ik leuk maar niet leuk genoeg om daar mee de 100% te gaan halen.

en heb een baan. snel gespeeld. baan en studie gat echt voor.

of laat hem liggen tot de winter of marktplaats

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:17:
[...]

Ok, maar vind het toch vreemd dat je dan niks meer hoort. Je moet dus via een andere site met haar daten... :?
Uhm... Lawchick kan je toch alleen maar op lovemeet.net daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 02-09 17:35
Deismyna schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Je kan zelf een game aan maken. Moet je kiezen voor een bepaalde gamemode en bij de opties kan je dan het aantal private slots in stellen. Als je dus geen andere mensen in je server wilt kies je voor het maximum aantal private slots. Op die manier kunnen er alleen mensen joinen die je zelf invite. Wil je met 3 andere vrienden spelen? Dan kies je gewoon voor 3 private slots en dan worden de overige slots gevuld met random mensen.

Als je echt puur alleen mensen wilt inviten in je game kan je natuurlijk ook kiezen voor party mode ;)
ahhh ja bedankt we waren blijkbaar iets te ongeduldig, de multiplayer is really nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF ligt het aan mij of kun je de laatste tijd bijna geen multiplayer meer doen? Krijg telkens connection to other players lost :S Maar als ik zelf host heb ik totaal geen problemen? Zelfde als ik Co-op speel.

(PS3 versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
Capo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:52:
[...]

alle missies gedaan en allemaal in 1x . was z gedaan.

leuk maar weinig nieuws uiteindelijk.wilde het verhaal weten :p

de spelletjes spelen vind ik leuk maar niet leuk genoeg om daar mee de 100% te gaan halen.

en heb een baan. snel gespeeld. baan en studie gat echt voor.

of laat hem liggen tot de winter of marktplaats
Ja ohke, maar verkopen is een zonde, daarvoor zou je gekruisigd moeten worden :P
Gewoon lekker tot de winter laten liggen (ookal is het weer nu ook schijt)
Gta is echt de enigste game die je gewoon soms ff kan spele en gewoon wat aankloten, zonder dat het verveelt naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:56:
WTF ligt het aan mij of kun je de laatste tijd bijna geen multiplayer meer doen? Krijg telkens connection to other players lost :S Maar als ik zelf host heb ik totaal geen problemen? Zelfde als ik Co-op speel.
(PS3 versie).
Probeer je router firmware eens te updaten, daarme was ik van die foutmelding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik vind die socialclub site wel erg slecht hoor ik heb nu al meer dan 1,5 week de story uitgespeeld, maar op die site staat nog steeds dat ik de story niet uit heb. Sowieso stonden mijn eerst stats er pas na 1,5 week op terwijl ik op de release al mijn live tag gelinked had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:53:
[...]

Uhm... Lawchick kan je toch alleen maar op lovemeet.net daten?
Ja, dat klopt. Ik had het verkeerd geschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Probeer je router firmware eens te updaten, daarme was ik van die foutmelding af.
Heb juist de firmware van me router vernieuwd en sinsdien die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gisteravond ook uitgespeeld, gekozen voor revenge dat hoort gewoon erbij. Overall viel de game me tegen. Er zat niet echt een mooie verhaallijn in, het aantal gebouwen waar je in kunt is weinig, en ik miste zaken als een parachute, kill frenzy, en moeilijkheidsgraad. De game is gewoon niet moeilijk. Verder (op PS3) regelmatig framedrops bij achtervolgingen, explosies en drukke gevechten. Alles geforceerd op 1080p laten draaien, dat zou zelfs nog vloeiender moeten lopen maar helaas.

Het cover systeem zuigt, vaak doet het niet wat je wilt doen en de camera werkt dan echt niet mee. Via coversysteem granaten gooien is erg lastig voor Niko, want 9/10 keer gooit hij hem tegen een rand aan waardoor je opeens snel moet rennen voor je leven. Iets wat zou moeten zijn verbetered, dat auto's aanwezig blijven kan ik niet terugzien. Ik kijk op moment a een straat in en er rijdt geen auto, ik draai me even om en weer terug en opeens staat er een file van auto's :S

Besturing van auto's viel an sich nog mee, behalve dat sportauto's (pagani, aston martin, modena, lambo) een sportonderstel ontberen en over de weg bewegen als slappe dweilen, maar ze zijn vooral bij motoren echt doorgeslagen in physics.

Ik miste ook in deze game het Vice City gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is dan ook wel even een andere setting dan vice city, vice city was toen der tijd geweldig, en nu nog, maar je moet wel open staan voor andere avonturen, ze hadden ook gewoon een remake van vice city kunnen maken, maar als je daar dan blij mee was geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:50:
Ik miste ook in deze game het Vice City gevoel.
Ja dat wel inderdaad... Maargoed ik vond GTA III ook een stuk minder dan Vice City, dus ik blijf hopen op een soort van Vice City game met deze engine. Sowieso zullen er nog wel spinoff games komen met deze engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

GTA4 heeft imho ook een aparte sfeer, maar ik vond Vice City persoonlijk nog het beste tot nu toe qua sfeer, verhaal etc. Waarom? Geen idee. In die tijd was het nieuw, orgineel en had ik veel meer tijd om het te spelen. (school).

SA vond ik ook erg leuk overigens.. wel erg (soms te) groot, maar je kon echt van alles doen. Als je tussen de rednecks op een tractor wou rijden kon dat. Als je wou parachute springen vanaf die berg kon dat ook. Wou je als een vatsig zwijn rondlopen dan deed je dit gewoon :p

Ach, zo heeft elk deel wel iets wat het uniek maakt... :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Misschien ben ik erg kippig aan het worden, maar hoe kom ik in hemelsnaam in de multiplayer mode? Ik heb de PS3 versie. Het spel start namelijk standaard op in de single player mode en ik heb geen idee waar ik de multiplayer mode moet zoeken. In het boekje kan ik ook niets vinden.

Vandaar mijn simpele vraag: hoe kan ik multiplayer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Via je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor technische problemen zoals deze kun je terecht in het forum over dat onderwerp. In dit geval waarschijnlijk Netwerken

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

zAo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:40:
Voor de gene die hem hebben uitgespeeld: een vage bug:
spoiler:
Bij mij leeft Roman nog en is Kate dood. De grap is alleen dat ik nog steeds door haar gebeld wordt en dat ik SMS'jes krijg! :P Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??
Hier waarschijnlijk hetzelfde WTF moment :D

spoiler:
Ik dacht al dat ik gek werd toen ineens Packie belde wanneer ik zijn zus eens zou ehm.. jeweetwellen :P, en daarna ineens telefoon van Kate, en ben nu met haar aan het daten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik wel zeggen de dat multiplayer hilarisch is met cops 'n crookes (met zijn 4en in één auto, waarbij iedereen als een dolle aan het schieten is). Deathmatch is grappig maar speciaal, en de rest van de gametypes zijn maar weinig spelers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

HMz..ben op een of andere wazige manier (misschien ooit eens gegrepen door de cops) mijn mes kwijt.
Iemand een idee waar ik een nieuw mes vandaan kan halen? Heb deze namelijk even nodig voor een missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jacob heeft een mes in de auto liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist GTA IV gespeeld bij een maat van me, ik moet zeggen het is erg vet. Ik hoop dat ie spoedig op de PC komt zodat het MTA of GTA: MP team een mod maakt zodat je met meer mensen online kan, dit vond ik namelijk wel heel weinig. Ik heb liever 50 vs. 50 in zo'n grote stad. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Aaahhh, de enige plek waar ik nog niet had gezocht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Nakebod schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:30:
Jacob heeft een mes in de auto liggen :)
En waar staat Jacob zijn auto dan :? Ik kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]

En waar staat Jacob zijn auto dan :? Ik kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...
Als hij een vriend is geworden kan je 'm bellen voor wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]

Ga met hem 'daten' tot hij je boven de 75% mag. Dan kun je hem vragen langs te komen met een kofferbak vol met wapens.

Edit: spuit elf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:33:
Ik heb zojuist GTA IV gespeeld bij een maat van me, ik moet zeggen het is erg vet. Ik hoop dat ie spoedig op de PC komt zodat het MTA of GTA: MP team een mod maakt zodat je met meer mensen online kan, dit vond ik namelijk wel heel weinig. Ik heb liever 50 vs. 50 in zo'n grote stad. :|
even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]

even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken 8)7
Nu wachten op de next-gen servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of natuurlijk 25 vs. 25, is ook best. Het leukst lijkt me het RPG-en (roleplaying) met 100 man, de een is een politie of een burger of misschien wel een pooier, dat vind ik vet. Op SA: MP zijn er wat RPG-servers, zelfs een 100% Nederlandstalige server, is echt leuk. Als dit met GTA IV ook gebeurt ga ik huilen van blijdschap! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]

Ik zie het probleem niet?
Server voor GTA IV hoeft niet veel zwaarder te zijn dan de hudige SA-MP servers voor 200 man.
Maar goed, er wordt iig al research gedaan naar GTA IV door bepaalde partijen, alleen als GTA IV er voor de pc komt, duurt het waarschijnlijk nog wel een jaar of 1/1.5 voordat er een speelbare GTA IV multiplayer mod is zoals we nu hebben met MTA/SA-MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Whaha was net ff aan het zoekken op verschillende fora`s naar leuke bugs en Ik heb toch een mooie bug gevonden weet niet of iej al bekend is maar post em toch :P.

De Car Cannon

Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html

gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)

Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.

erg grappig :P

[ Voor 6% gewijzigd door tooter op 25-05-2008 18:44 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Even een klein vraagje, ik heb GTA IV nog niet, dus daarom vraag ik het. Zodra je auto op de kop land, gaat ie dan zoals bij de voorgaande in brand staan of blijft ie nu liggen. Lijkt me wel wat normaler eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
rCk schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:55:
Even een klein vraagje, ik heb GTA IV nog niet, dus daarom vraag ik het. Zodra je auto op de kop land, gaat ie dan zoals bij de voorgaande in brand staan of blijft ie nu liggen. Lijkt me wel wat normaler eerlijk gezegt.
Bij mij blijft íe gewoon op zn kop liggen, je zult dus moet uitstappen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

tooter schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:36:
Whaha was net ff aan het zoekken op verschillende fora`s naar leuke bugs en Ik heb toch een mooie bug gevonden weet niet of iej al bekend is maar post em toch :P.

De Car Cannon

Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html

gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)

Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.

erg grappig :P
ouch.. wat je dus niet moet doen is er hard tegenaan lopen.. trust me.. ;)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:01
Die car cannon _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldig. Net ff mee lopen kloten in multiplayer >:)

Nu ga je pas echt het demage systeem van GTA waarderen :) Autos zijn echt zwaar total-loss na een enkeltje flatgebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg" :( Hoe doe je je gordels om? :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
KnEuTeR schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:30:
[...]

Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg" :( Hoe doe je je gordels om? :P
Niet met je voorkant maar met je achterkant er tegenaan rijden kán helpen natuurlijk :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)