Vice CitySinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:08:
En tommy vercetti, is dat niet uit voorgaande GTA?
Kun je trouwens een trap omhoog klimmen? Ik kan het niet voor elkaar krijgen ?
Een ladder bedoel je? Ja dat kan. Gewoon erbij gaan staan en dan op Y knop (X360)burnoutpc schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:48:
Kun je trouwens een trap omhoog klimmen? Ik kan het niet voor elkaar krijgen ?
Een trap gewoon naar voren erop lopen.
Mocht je een ladder bedoelen dan is dat op de PS3 het driehoekje.
Mocht je een ladder bedoelen dan is dat op de PS3 het driehoekje.
ah merci, probeerde vanalles, maar het lukte me maar niet.
Eindelijk uitgespeeld, na 46 uur. Zit nu op precies 90,00% completion. Moet eigenlijk alleen die duiven en de stunt jumps nog volgens mij. Morgen op werk maar even maps uitprinten
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2008 21:57 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nou Boppers, ik heb inmiddels ook wat vragen:
- Die moordenaar in het park, waar je met name 'op internet' (in-game dus) veel over leest, is dat een sidemissie waar je zelf nog wat aan kan doen? Ik heb wel eens een nachtje door het park gedwaald maar dat schoot niet op.
(28% af nu, misschien komt het nog...)
- Heeft het zin om die duiven te gaan vinden, behalve voor 100% compleet? Ik heb er nu 30 afgemaakt maar er liggen nog geen wapens bij mijn flatje.
Verder vind ik het jammer dat ik geen ambulance of brandweermissies meer kan doen, niet kan inbreken, best wel weinig huizen en winkels in kan (en daar ook maar weinig goodies aantref) en dat ik GTA San Andreas nu niet meer kan aanzien ;-)
- Die moordenaar in het park, waar je met name 'op internet' (in-game dus) veel over leest, is dat een sidemissie waar je zelf nog wat aan kan doen? Ik heb wel eens een nachtje door het park gedwaald maar dat schoot niet op.
(28% af nu, misschien komt het nog...)
- Heeft het zin om die duiven te gaan vinden, behalve voor 100% compleet? Ik heb er nu 30 afgemaakt maar er liggen nog geen wapens bij mijn flatje.
Verder vind ik het jammer dat ik geen ambulance of brandweermissies meer kan doen, niet kan inbreken, best wel weinig huizen en winkels in kan (en daar ook maar weinig goodies aantref) en dat ik GTA San Andreas nu niet meer kan aanzien ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door warnas op 08-05-2008 22:00 ]
Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
warnas schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:57:
Nou Boppers, ik heb inmiddels ook wat vragen:
spoiler:
Dat is een sidemissies via zo'n poppetje op de radar
spoiler:
Als je ze all 200 hebt krijg je een Annihilator (helicopter met machineguns)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood is
Hij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aan de sixaxis heb je toch niets in dit spel, het enige wat nog enigzins werkt is het herladen en dat kun je ook gewoon met een knop doen.
FF Sony bellen, heb je waarschijnlijk vrij snel een nieuwe.SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood isHij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo
PSN: Shiver23
over die heli:Angeloonie schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:00:
[...]
spoiler:Dat is een sidemissies via zo'n poppetje op de radar
[...]
spoiler:Als je ze all 200 hebt krijg je een Annihilator (helicopter met machineguns)
spoiler:
de heli is ook te vinden op het dak van het politiebureau van het middelste eiland, ongeveer in het midden aan de oostelijke kant. Het is gemakkelijk te vinden met een andere heli, die je ook nodig hebt om op het dak te geraken.
Wat hierboven al aangegeven is, je hebt er toch geen fuck aan.SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood isHij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo
En ach boeiend, heb je nu mooi een reden om een DS3 aan te schaffen. Die is toch veel fijner
weet iemand hoe ver ik van missie snow storm zit als ik zojuist
spoiler:
?
player-x omgelegd heb?
[ Voor 5% gewijzigd door FireFoz op 08-05-2008 23:47 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
..
[ Voor 98% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-05-2008 00:03 ]
Snow storm al gedaan en heb die gast nog niet omgelegdFireFoz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:46:
weet iemand hoe ver ik van missie snow storm zit als ik zojuistspoiler:?player-x omgelegd heb?
n.a.
Wat is je probleem tegen updaten?STIMPPYYY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:55:
Wat is dit voor redicoulous gedoe.
Koop ik een Xbox 360 met GTA IV moet ik updaten anders kan ik het spel niet spelen wat is dit voor klote zooi?
I need help
spoiler:
Ik zit nu in die missie dat Dimitrie je belazert heeft met die deal (geld of gelijk Dimitrie mollen. Ik koos voor de doekoe) uiteindelijk ben je op een dak en vlugt hij in een helie. Nico springt dan naar het landingsgestel en valt in het water. De bedoeling is dat je dat in een boot volgt,
het probleem is dat als je direct naar die boot zwemt je een stinger in je reet krijgt en DooD bent of je wacht heel even en mist de aansluiting met de heli waar Little Jacob in vliegt...ik bedoel W T F!
Dit stukje verneukt echt het spel naar mijn mening..
Iemand een hint? Doe ik iets verkeerd?...poging 6.....
het probleem is dat als je direct naar die boot zwemt je een stinger in je reet krijgt en DooD bent of je wacht heel even en mist de aansluiting met de heli waar Little Jacob in vliegt...ik bedoel W T F!
Dit stukje verneukt echt het spel naar mijn mening..
Iemand een hint? Doe ik iets verkeerd?...poging 6.....
Wat maakt dat nou weer uit?
[ Voor 0% gewijzigd door Rival24 op 09-05-2008 00:10 . Reden: Oh.. beetje laat :P ]
haha das wel typischarjen9551 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:59:
[...]
Snow storm al gedaan en heb die gast nog niet omgelegd
Ik probeer de "Liberty City (5)" achievement te halen, maar daarvoor moeten alle nog levende vrienden me 90% lief vinden. Het probleem is alleen dat Dwayne altijd zijn voicemail aan heeft staan en ik dus geen afspraak met hem kan maken. In het verleden heeft hij weleens opgebeld, maar toen negeerde ik hem omdat ik dan druk bezig was met iets anders. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
je kunt hem bellen met direct een afspraak maken, als dat niet kan kan je geen afspraak maken denk ik..Rival24 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:30:
Ik probeer de "Liberty City (5)" achievement te halen, maar daarvoor moeten alle nog levende vrienden me 90% lief vinden. Het probleem is alleen dat Dwayne altijd zijn voicemail aan heeft staan en ik dus geen afspraak met hem kan maken. In het verleden heeft hij weleens opgebeld, maar toen negeerde ik hem omdat ik dan druk bezig was met iets anders. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
ik bedoel te zeggen dat als je dwayne select, er bovenaan alleen "all" staat, en daar onder dan bijv "drinking", "bowling" etc. staat. als je een van die kiest nemen ze wel op.
Mja het probleem is dat die er nu niet meer bij staan. Ik heb overigens de storyline al uitgespeeld, misschien dat dat er wat mee te maken heeft.FireFoz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:33:
[...]
je kunt hem bellen met direct een afspraak maken, als dat niet kan kan je geen afspraak maken denk ik..
ik bedoel te zeggen dat als je dwayne select, er bovenaan alleen "all" staat, en daar onder dan bijv "drinking", "bowling" etc. staat. als je een van die kiest nemen ze wel op.
Waar dan? Er zit wel een klein bureautje een paar blokken ten zuiden van je safehouse daar, maar daar kun je net op landen en er staat geen andere heli op. Is het een groot gebouw? En hoe hoog? En is er een heli-pad?joriske18 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:32:
[...]
over die heli:
spoiler:de heli is ook te vinden op het dak van het politiebureau van het middelste eiland, ongeveer in het midden aan de oostelijke kant. Het is gemakkelijk te vinden met een andere heli, die je ook nodig hebt om op het dak te geraken.
.edit: ah er zit nog een LCPD met heli-pad ongeveer op de helft van de hoogtes tussen de broker bridge en de algonquin bridge. Maar daar staat geen annihilator op hoor. Op dit moment niet iig.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2008 00:52 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Klein vraagje, ik speel het nu al een tijdje (op de 360) maar als ik 1 ding maar niet onder de knie kan krijgen is het om, met auto's, fatsoenlijk door de bochten te gaan met de handrem, zodat ik in achtervolgingen niet zoveel snelheid verlies. Het nadeel is, is dat ik 9/10 keer een gigantisch spin maak en stil kom te liggen, zodat ik alsnog de achtervolging verlies. En als het me dan eens goed lukt, heb ik géén idee hoe ik het geflikt heb
Wat is jullie manier om op die manier, of een betere manier, bochten aan te pakken?
Verwijderd
ina chtervolgingen is het niet erg om je snelheid kwijt te raken hoor, op een gegeven moment maakt de ander een fout waardoor jij dichtbij kan komen om een kogel door zen kop te jagen (bij mij is het altijd zo)
en anders: als je weet waar de persoon die je volgt instapt in zijn auto, van te voren zijn auto jatten en een stuk verderop dumpen
en anders: als je weet waar de persoon die je volgt instapt in zijn auto, van te voren zijn auto jatten en een stuk verderop dumpen
In het begin had ik daar ook echt moeite mee idd. De truc is om de handrem maar voor een fractie van een seconde te gebruiken om in een slip te raken. Wat ik doe als een bocht nadert is eerst gewoon afremmen (zonder te sturen nog!), dan rem eraf en het stuur omgooien (remmend sturen werkt voor geen meter, dan ga je praktisch rechtdoor), en zodra je overstuur krijgt (wat vrij snel gebeurt) even 1 keer de handrem tappen. Hierdoor glijt je kont wat meer naar de buitenkant en krijg je een wat mooiere bocht. Vervolgens gas erop en gelijdelijk tegensturen terwijl je de bocht door gaat.
Dan moet je alleen nog even de feeling krijgen op welke snelheid het het best kan en wanneer je moet beginnen met sturen. Ik slip tegenwoordig nooit meer door - m'n auto draait altijd exact in de richting die ik op wil. Ik knal wel regelmatig zijwaarts tegen overig verkeer op, maar als je auto in de goede richting staat maakt dat niet zo heel veel uit. En soms rij ik te hard of begin ik te vroeg met sturen, en dan mis ik de straat - da's wat minder.
De motor heb ik nog niet onder de knie (rij ik ook niet zo vaak op overigens). In Vice City en San Andreas was het m'n favo voertuig en ik kon 'm perfect handlen (goed dat was wel op de PC met toetsenbordbesturing), maar in GTA IV vind ik het nog knap lastig.
Dan moet je alleen nog even de feeling krijgen op welke snelheid het het best kan en wanneer je moet beginnen met sturen. Ik slip tegenwoordig nooit meer door - m'n auto draait altijd exact in de richting die ik op wil. Ik knal wel regelmatig zijwaarts tegen overig verkeer op, maar als je auto in de goede richting staat maakt dat niet zo heel veel uit. En soms rij ik te hard of begin ik te vroeg met sturen, en dan mis ik de straat - da's wat minder.
De motor heb ik nog niet onder de knie (rij ik ook niet zo vaak op overigens). In Vice City en San Andreas was het m'n favo voertuig en ik kon 'm perfect handlen (goed dat was wel op de PC met toetsenbordbesturing), maar in GTA IV vind ik het nog knap lastig.
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2008 02:11 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Deze mag zeker niet?
. Wilde hem graag delen met jullie. Weten dat het 'zeker niet mag' en dan toch linken
Als je niet zeker bent, lees dan gewoon [FAQ]FAQ[/FAQ] door voordat je iets doet en de kans loopt op een OW.
Zooo dope Massive B Soundsystem, Tuff Going en San Juan
All About da Weed
.

Zooo dope Massive B Soundsystem, Tuff Going en San Juan
All About da Weed
[ Voor 96% gewijzigd door TheZeroorez op 09-05-2008 08:31 ]
Ik zou inderdaad die link even weghalen voor een mod het moet doen.
Ben nu eindelijk begonnen met de missies... je zit wel helemaal in het verhaal vanaf het begin
Ben nu eindelijk begonnen met de missies... je zit wel helemaal in het verhaal vanaf het begin
Maar wel een memorycard, daar kun je de updates ook op bewaren. Verder zijn de updates meestal niet zo groot.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik heb de update gedaan (PS3) en heb nu het idee dat ik meer last van framedrops heb dan ervoor!
Misschien is dit toeval omdat ik in een nogal hectisch stukje terecht kwam, maar hebben anderen hier misschien ook last van?
Voor de update had ik zelden last van framedrops (ze vielen iig niet echt op)
Misschien is dit toeval omdat ik in een nogal hectisch stukje terecht kwam, maar hebben anderen hier misschien ook last van?
Voor de update had ik zelden last van framedrops (ze vielen iig niet echt op)
Er is geen GTA update, dus wss betreft het hier een Dsashboard update. Daar is geen Memory Stick of HD voor nodig.
Had ik ook last van tijdens het skydiven in ratchet and clank en stiekem ook bij dat eendjes in bad spel. Bij mij is het opgelost door de mini reset knop te gebruiken op de controller. Daarna deed die het weer normaal.SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Ik heb problemen met de rockstar social club, heb gisteren m'n Xbox gamertag gelinkt met m'n account daar, maar als ik op GTAIV klik dat krijg ik de melding dat ik de game moet spelen, terwijl ik dat gisteren toch echt heel de avond gedaan heb. Gisteren was (na een vakantie) eindelijk de eerste avond dat ik 'm echt een beetje kon spelen en het speelt weer lekker en de characters zijn af en toe heel grappig.
Ik had hetzelfde met het koppelen van mn PSN account. Echter, toen ik het een paar uur later nog eens probeerde, werkte het wel weer
Study everything, You'll find something you can use
Volgens mij is die Socialclub website nog niet helemaal in orde, hij heeft mijn progress van gisteravond er ook nog niet bijgeteld en ik had ook die "zit" functie gebruikt bij een paar nummers maar die laat hij ook niet zien.
Ik weet dat ik die nummers (nog) niet kan kopen omdat ik geen usa resident ben maar hij zou ze toch wel moeten laten zien dacht ik.
Verder leek mij de functie dat je bij lui uit je friendslist kon kijken wat ze precies allemaal al hadden uitgespookt in Liberty City echt heel leuk maar dat kan ik (nog) nergens terugvinden...
Ik zie die marathon optie wel maar niet waar ik friends aan kan klikken.
Ik weet dat ik die nummers (nog) niet kan kopen omdat ik geen usa resident ben maar hij zou ze toch wel moeten laten zien dacht ik.
Verder leek mij de functie dat je bij lui uit je friendslist kon kijken wat ze precies allemaal al hadden uitgespookt in Liberty City echt heel leuk maar dat kan ik (nog) nergens terugvinden...
Ik zie die marathon optie wel maar niet waar ik friends aan kan klikken.
spoiler:
Ik kon niet door Snowblind en Deconstruction heen komen. Vriend van me komt langs. Heeft alles in ÉÉN keer gehaald...
Gewoon iedereen rustig neer knallen, hij mistte niet eens health.. damn!
Jammer dat het zulk lekker game weer is haha.. Maar ik ga weer lekker verder. Missies van Dimitri denkik...
Gewoon iedereen rustig neer knallen, hij mistte niet eens health.. damn!
Jammer dat het zulk lekker game weer is haha.. Maar ik ga weer lekker verder. Missies van Dimitri denkik...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Die stond er bij mij ook... hij leefde niet lang...Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:17:
Hehe, toen ik een uur geleden uit m`n safehuis kwam stond er een man aan de overkant in het wilde weg te schreeuwen. Toen ik hem wat beter ging bekijken bleek dat 'ie gewoon een bijbel in z`n hand had en dus het woord van God stond te verkondigen.
It's dark but I don't want to find the light
Ik deed gisteren de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" en wat wel jammer was..
spoiler:
Toen ik achter Frankie Garone aan ging schoot ik vrij snel zijn achterband lek. Hij reed echter op volle snelheid door en plotseling nadat we een brug over waren ging zijn motor wiebelen en kon ik hem zo neerschieten. Dit is een voorbeeldje waar de scripted action van het spel naar mijn idee heel erg tekort schiet.
Verwijderd
spoiler:
ik reed mezelf de eerste keer dood, de tweede keer was hij al dood voordat je bij die brandweer was 
Verwijderd
Ik had hier een tijdje terug een post gelezen over scripted sequences, aan de ene kant kan het vervelend zijn, aan de andere kant kun je gewoon toffe scenes maken ( die jammergenoeg elke keer zullen voorkomen als je de missie opnieuw speelt. ).Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
Ik deed gisteren de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" en wat wel jammer was..
spoiler:Toen ik achter Frankie Garone aan ging schoot ik vrij snel zijn achterband lek. Hij reed echter op volle snelheid door en plotseling nadat we een brug over waren ging zijn motor wiebelen en kon ik hem zo neerschieten. Dit is een voorbeeldje waar de scripted action van het spel naar mijn idee heel erg tekort schiet.
Zonder scripted sequences is het moeilijk om echt vette actie scenes te maken...
Verwijderd
Ik vroeg mij trouwens wat af.
spoiler:
Op een gegeven moment moest ik een missie doen waarbij ik een dealer af moest maken die ergens op de eerste verdieping van de projects stond. (volgens mij was dit voor UL Paper, maar het kan ook fransis zijn geweest). Volgens die briefing moest ik een stap naar boven nemen en al zijn homeboys afmaken en dan hem. Op internet las ik ook dat je bij het vertrekken een boel agenten over je heen krijgt.
Ik heb die gast echter met een sniper gun van een afstand door zijn kop geschoten en ben er toen weer vandoor gegaan. Een tijdje later kreeg ik nog een missie omdat ik alleen die gast had afgemaakt er verder niemand.
Krijg je deze missie altijd? of heeft dat wat te maken met mijn minimale inspanning bij de eerste misse?
Ik heb die gast echter met een sniper gun van een afstand door zijn kop geschoten en ben er toen weer vandoor gegaan. Een tijdje later kreeg ik nog een missie omdat ik alleen die gast had afgemaakt er verder niemand.
Krijg je deze missie altijd? of heeft dat wat te maken met mijn minimale inspanning bij de eerste misse?
jah maar dat is nou net wat gta anders maakt dan de rest het doen en laten wat je wilt en dus ook missies aanpakken zou als jij dat wilt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:25:
[...]
Ik had hier een tijdje terug een post gelezen over scripted sequences, aan de ene kant kan het vervelend zijn, aan de andere kant kun je gewoon toffe scenes maken ( die jammergenoeg elke keer zullen voorkomen als je de missie opnieuw speelt. ).
Zonder scripted sequences is het moeilijk om echt vette actie scenes te maken...
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:35:
spoiler:Krijg je deze missie altijd? of heeft dat wat te maken met mijn minimale inspanning bij de eerste misse?
spoiler:
Ik denk dat je 'm altijd krijgt. Ik ben in de 1e missie wel naar boven gelopen en heb zo'n beetje iedereen neergeschoten en moest daarna ook nog z'n opvolger afmaken. Of ik moet toevallig net hem hebben laten leven, maar dat lijkt me niet 
Die missie krijg je altijd....Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:35:
spoiler:Op een gegeven moment moest ik een missie doen waarbij ik een dealer af moest maken die ergens op de eerste verdieping van de projects stond. (volgens mij was dit voor UL Paper, maar het kan ook fransis zijn geweest). Volgens die briefing moest ik een stap naar boven nemen en al zijn homeboys afmaken en dan hem. Op internet las ik ook dat je bij het vertrekken een boel agenten over je heen krijgt.
Maar volgens mij kan je die eerste dealer helemaal niet van een afstand dood schieten.
spoiler:
De dealer rent namelijk het dak op. Als je hem tot het dak hebt gevold krijg je zo'n cutscene waarin je kan bepalen of je de dealer laat leven of dat je hem dood maakt.
Had het zelf ook met de sniper geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Gast overleefde een volle headshot...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Jammer, had het wel brilliant gevonden als ze zo op je acties reageerdenRobbertC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:46:
[...]
spoiler:Ik denk dat je 'm altijd krijgt. Ik ben in de 1e missie wel naar boven gelopen en heb zo'n beetje iedereen neergeschoten en moest daarna ook nog z'n opvolger afmaken. Of ik moet toevallig net hem hebben laten leven, maar dat lijkt me niet
FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:47:
[...]
Die missie krijg je altijd....
Maar volgens mij kan je die eerste dealer helemaal niet van een afstand dood schieten.
spoiler:De dealer rent namelijk het dak op. Als je hem tot het dak hebt gevold krijg je zo'n cutscene waarin je kan bepalen of je de dealer laat leven of dat je hem dood maakt.
Had het zelf ook met de sniper geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Gast overleefde een volle headshot...
spoiler:
Ik zag hem op het balkon staan met zo'n rode pijl boven z'n hoofd en ben toen naar de andere kant van de straat gelopen en heb hem met de sniper afgeknald. Mission complete.
ook net gta iv gehaald wat een super spel.
[ Voor 64% gewijzigd door Tukker_T op 09-05-2008 11:33 ]
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
spoiler:Toen ik achter Frankie Garone aan ging schoot ik vrij snel zijn achterband lek. Hij reed echter op volle snelheid door en plotseling nadat we een brug over waren ging zijn motor wiebelen en kon ik hem zo neerschieten. Dit is een voorbeeldje waar de scripted action van het spel naar mijn idee heel erg tekort schiet.
spoiler:
Dat is dus niet scripted, want dat is niet het normale einde. (heb zelfs gelezen dat die missie geen automatisch einde kent, op een gegeven moment gaat ie meestal rondjes rijden, maar ook niet altijd) De reden dat hij ineens ging wiebelen is waarschijnljk omdat zijn band eraf was gelopen, moet je zelf ook maar eens proberen, met een lekker band kun je nog aardig snel doorrijden maar zodra ie eraf loopt dan niet meer.
Dat is een andere missie, de missie die jij bedoeld is 1 van de eerste missies in het spel, die missie waar het hier over gaat zit halverwege het spel.FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:47:
[...]
Die missie krijg je altijd....
spoiler:De dealer rent namelijk het dak op. Als je hem tot het dak hebt gevold krijg je zo'n cutscene waarin je kan bepalen of je de dealer laat leven of dat je hem dood maakt.
Ik bedoel zeker niet een van de eerse missies in het spel. Weet wel welke jij bedoeld: dat is de missie waar je voor het eerst leert klimmen via ladders en dergelijke.1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:12:
[...]Dat is een andere missie, de missie die jij bedoeld is 1 van de eerste missies in het spel, die missie waar het hier over gaat zit halverwege het spel.
Kan zijn dat er "halverwege" nog wel meer van die missies zijn. Maar het is inderdaad een missie van die Francis en je moet later nog een keer iemand omleggen die je toen vergeten bent. En die missie is zeker niet te doen door die gast met een sniper om te leggen... Had er zelfs een keer een raket op afgevuurd om het te proberen, maar je moet toch echt dat gebouw in om al die gasten af te maken en die dealer tot het dak te volgen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
spoiler:
Die missie is zeker wel te doen met de sniper rifle, want zo heb ik het ook gedaan. Voor dat gebouw staat een kraan, daar ben ik opgekloppen en vanaf daar een kogel door zijn hoofd geschoten, zonder dat ik langs zijn 12 handlangers moest.
Verwijderd
Ja dat zou je denken maar bij GTA zijn de missies eigenlijk heel straightforward en heb je eigenlijk weinig keus om een ander pad te volgen hoe je bij bepaalde missies te werk gaat.NeSs schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:40:
[...]
jah maar dat is nou net wat gta anders maakt dan de rest het doen en laten wat je wilt en dus ook missies aanpakken zou als jij dat wilt.
Ik zou bij veel missies waar je iemand moet uitschakelen het graag doen met een sniper vanaf een hoog gebouw, maar dat is dan niet mogelijk. Het zou vet zijn om bijvoorbeeld die bepaalde persoon te volgen, om hem dan op een door jouw bepaald moment te executeren.
Jammer dat dit niet mogelijk is, vrijheid qua gamewereld heeft GTA altijd gehad, maar met de missies zijn er vaak maar een beperkt aantal mogelijkheden om de missie te voltooien...
Het is mij gewoon gelukt met een sniper rifle aan de andere kant van de straat. kreeg 2 sterren omdat net meneer met de pet langsliep.Nadat ik die kwijt was kreeg ik mijn geld gewoon.
Dat is inmiddels ook 1 van de minpuntjes die ik heb gevonden. Die enkele missies die ik heb gedaan, met name Little Jacob, kom je aancruizen in je supersnelle bak.. stukje cutscene en opeen is je pimpbak weg en staat die halfgare barrel van hem er.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
Ja dat zou je denken maar bij GTA zijn de missies eigenlijk heel straightforward en heb je eigenlijk weinig keus om een ander pad te volgen hoe je bij bepaalde missies te werk gaat.
Ik zou bij veel missies waar je iemand moet uitschakelen het graag doen met een sniper vanaf een hoog gebouw, maar dat is dan niet mogelijk. Het zou vet zijn om bijvoorbeeld die bepaalde persoon te volgen, om hem dan op een door jouw bepaald moment te executeren.
Jammer dat dit niet mogelijk is, vrijheid qua gamewereld heeft GTA altijd gehad, maar met de missies zijn er vaak maar een beperkt aantal mogelijkheden om de missie te voltooien...
Zelfde stomme is ook in dat steegje, moet je 3 gasten omleggen. Ik tactisch achteruit erin gereden (sneller weg), cutscene.. hoppa... je auto weer anders om.
Maar zo kon je dacht ik ook in GTA2 (3 weet ik niet) als je cops achter je aan had ergens wegduiken in een stuk waar ze je niet zagen of bij konden komen, vanzelf ging je wanted lvl omlaag. Nu lijkt het dat je die wanted-cirkel _moet_ uitrijden om er vanaf te komen. (zo dook ik een keer subway in en stuk rails/tunnel ingelopen en daar bijna 3 uur gestaan.. nog steeds wanted 2ster).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen. Die vent stapte gewoon uit en er kwam geen politie...beetje raar ?
Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo. Kun je in deze versie ook op andere manieren aan geld komen of winkels overvallen ofzo ?
Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo. Kun je in deze versie ook op andere manieren aan geld komen of winkels overvallen ofzo ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ik heb even gegoogled en ik denk dat jij de missies Holland Nights en A Long Way to Fall door elkaar haalt.FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:16:
[...]
Kan zijn dat er "halverwege" nog wel meer van die missies zijn. Maar het is inderdaad een missie van die Francis en je moet later nog een keer iemand omleggen die je toen vergeten bent. En die missie is zeker niet te doen door die gast met een sniper om te leggen... Had er zelfs een keer een raket op afgevuurd om het te proberen, maar je moet toch echt dat gebouw in om al die gasten af te maken en die dealer tot het dak te volgen.
http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Walkthrough (daar kan je ff zoeken op namen voor omschrijving van missie)
Als je hem laat ontploffen (dus echt "boem", met vuur en dergelijke) dan komen er enorm veel van die geld-dingen uit.NeoMe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:36:
Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen.
Dat kan nu nog steeds... tijdens de storymode krijg je vanzelf een keer bericht dat je dit moet doen.NeoMe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:36:
Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo.
spoiler:
Brucie gaat je een paar keer e-mailen om een mooie auto die je op moet halen en Stevie stuurt je smsjes met dat je een auto op moet halen.
Loop ik vlak voordat ik aan een missie wil beginnen even naar een hotdogverkoper om m'n health aan te vullen, maar doordat ik net over een hekje sprong rende Niko nog even door... tegen het kraampje van die vent. Kraam valt om, vent wordt boos en mept m'n laatste health eraf...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik had een ongeluk gekregen met haar naast me, toen kwam de politie achter me aan en rende ze weg. Toen heb ik vol over haar heen gereden! Weet ff niet meer precies wat er daarna gebeurde, maar nu is ze er gewoon nog.Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:02:
[...]
of gewoon met de shotgun "up close and personal".... just the way she likes it
Geldwagen kapot maken (grenade, rocketlauncher, of beuken met andere auto), daar zou aardig wat geld uit komen. Die auto's verkopen in de haven lijkt er niet meer te zijn, de taxi ritjes van Roman verdienen bagger slecht ($30-50 per rit).NeoMe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:36:
Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen. Die vent stapte gewoon uit en er kwam geen politie...beetje raar ?
Geldwagens moet je volgens mij helemaal kapot rijden, als ze ontpoffen komt er gewoon een hele shitload aan money uitNeoMe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:36:
Dat dusSinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:44:
[...]
Geldwagen kapot maken (grenade, rocketlauncher, of beuken met andere auto), daar zou aardig wat geld uit komen. Die auto's verkopen in de haven lijkt er niet meer te zijn, de taxi ritjes van Roman verdienen bagger slecht ($30-50 per rit).
[ Voor 25% gewijzigd door Wootism op 09-05-2008 11:49 ]
Verder werkt die ATM overval ook best lekker, $100-200 per keer. Gewoon erbij wachtne tot iemand pint, even stukje meelopen en omleggen. Auto pakken, politie afschudden en opnieuw
netjes...verder echt een tof spel...wat een details overal. Er zijn altijd nog wel gekke dingen, zoals dat niko elke x zijn eigen deur dichtloopt en weer open moet doen...wat een kluns. Verder kun je nog wel 100 dingen opnoemen die niet helemaal goed zijn maar die doen absoluut niet af aan het totale beeld van het spel. Die winkels/shops/bars etc, die mensen, de missies, de auto's en uiteraard de stad ! super allemaal.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Persoonlijk blijft GTA4 overhyped. Ik kom teveel 'missertje, jammer' momenten tegen, zeker vanuit reply-gehalte van GTA1-3 (SA nooit gespeeld btw). Ja, grappig die mensen en dingen, maar Mafia had veel van die features ook al en zelfs meer. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ze nog flink aan GTA4 blijven timmeren en/of dingen toevoegen/fixen, ipv er een massieve geldkoe van te maken.
Massieve geldkoe? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nou, voor het totaal plaatje is dit spel voor mij nog stukkkken beter dan mafia. besturing, verhaallijn vrijheid. En daarbij hebben ze ook nog al die kleine details erin gedaan, en dat die nou niet perfect zijn stoor ik me echt niet aan. En het is gewoon een massieve geldkoe, omdat het gewoon het beste spel van het jaar is, ze doen geeneens aan reclame in het spel, dus uitmelken ofzo kan je het niet noemenSinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:05:
Persoonlijk blijft GTA4 overhyped. Ik kom teveel 'missertje, jammer' momenten tegen, zeker vanuit reply-gehalte van GTA1-3 (SA nooit gespeeld btw). Ja, grappig die mensen en dingen, maar Mafia had veel van die features ook al en zelfs meer. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ze nog flink aan GTA4 blijven timmeren en/of dingen toevoegen/fixen, ipv er een massieve geldkoe van te maken.
MarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:

Dit is nou juist de eerste GTA game waarbij je bij veel missies juist wel de vrijheid hebt om het op je eigen manier te doen, en dat er niet maar 1 manier is, natuurlijk zijn er missies die je op een bepaalde manier moet doen anders word het spel te makkelijk maar er zijn verschillende missies waar je gewoon ervoor kan kiezen het te doen zoals jij wilt. Zoals de missie hierboven besproken, die missie geeft eigenlijk aan dat je door een dozijn vijanden heen moet om hun leider af te maken terwijl je hem ook gewoon vanaf de kraan aan de overkant kapot kan knallen zonder ook maar iemand anders te vermoorden.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
[...]
Ja dat zou je denken maar bij GTA zijn de missies eigenlijk heel straightforward en heb je eigenlijk weinig keus om een ander pad te volgen hoe je bij bepaalde missies te werk gaat.
Ja natuurlijk moet dat, dat is het hele principe van van het nieuwe wanted systeem, ze zoeken je in een bepaald gebied, hoe meer sterren hoe groter het gebied, als je eruit rijd raak jij je sterren kwijt, maar dan moet je er even blijven bijdenken dat de politie ju nog steeds aan het zoeken is in dat gebied omdat ze niet weten dat je weg bent, de reden dat ze dat niet laten zien is omdat het dan moeilijk word om je duidelijk te maken dat je opnieuw politie achter je aan hebt mocht dat om de een of andere reden weer gebeuren.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:28:
[...]
Nu lijkt het dat je die wanted-cirkel _moet_ uitrijden om er vanaf te komen.
Straat aan beide kanten blokkeren met auto's, mensen die bij de automaat zijn geweest afknallen, weglopen en weer terug komen dan respawned hun geld, en de ambulances kunnen er niet komen door de blokkades die je hebt opgezet dus ze blijven dood.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:57:
Verder werkt die ATM overval ook best lekker, $100-200 per keer. Gewoon erbij wachtne tot iemand pint, even stukje meelopen en omleggen. Auto pakken, politie afschudden en opnieuw
Niet dat het nodig is want je bulkt van het geld in dit spel.
nog geen 'last' van gehad1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:18:
[...]
[ Voor 77% gewijzigd door 6pack15 op 09-05-2008 12:20 ]
Bizar
En je kan toch niks met je geld.1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:18:
[...]
Verwijderd
ben ik niet met je eens mafia was een heel goed spel, maar zoveel details als gta 4 bevat had mafia zeker niet. Mafia was een soort van gta 3 maar dan met realisme het speelde anders, maar meer dan dat ook niet. Als je bijvoorbeeld ziet hoe een auto iedere keer weer anders kapot wordt gereden of dat wanneer je met grote snelheid tegen de achterkant van de auto aan knalt de bestuurder dood is, de auto in de fik vliegt of gewoon een deuk heeft. Ook het schieten is in gta 4 een stuk mooier uitgewerkt. Schiet je op iemand zijn been dan valt die gewoon neer en het verschil tussen een uzi en shotgun is ook duidelijk te merken. Maar ook de vele interacties met de mensen om je heen. En dat zijn slechts enkele voorbeelden.SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:05:
IMO is het spel veel beter dan mafia, maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat het spel inmiddels alweer een aantal jaartjes oud is. De sfeer is anders en als je daar niet van houd dan is het al snel slechter dan mafia.
Speel je geen storyline missies? Want dan moet je gewoon meer geld hebben dan je ooit kan uitgeven. Tenzij je vaak dood gaat en niet een game herlaad want dat kost je steeds 10% van je geld.
Weet niet of dit al voorbij is gekomen. Maar als je lang genoeg een burn-out maakt klappen uiteindelijk je banden.
Ik had gisteren weer eens met Little Jacob afgesproken in een steegje, net een missie gedaan en health echt zo goed als op.CodeCaster schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:44:
Loop ik vlak voordat ik aan een missie wil beginnen even naar een hotdogverkoper om m'n health aan te vullen, maar doordat ik net over een hekje sprong rende Niko nog even door... tegen het kraampje van die vent. Kraam valt om, vent wordt boos en mept m'n laatste health eraf...
Koop ik bij hem wat ik nodig heb en loop ik rustig die steeg weer uit, hoor ik achter me een gegrom van een motor...komt LJ echt lomp hard uit die steeg gescheurd, hij schept me op de motorkap en ik ben dood!
Niet zeuren, je houdt je wapens iig als je dood gaat in deze GTA
Simpel, game neer ploppen en alleen maar cashen. Ubisoft is daar een bekende inMarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:
Maargoed, Mafia was enkel voorbeeld omdat het zo'n beetje de enige is die enigzins te vergelijken is met GTA. Natuurlijk kan Mafia niet tippen aan hedendaagse engines etc, het spel is al weer jaren oud.
Maar ik bedoel juist de QoL (Quality of Life) features. Kleine dingen die het geheel net iets mooier maken. Zo had Mafia ook taxi's, ging je daar mee rondrijden hoorde je vanzelf een voetganger om een taxi vragen. Je krijgt destination, rijden maar. Kan je natuurlijk zeggen, maar dat is GTA niet. Maar ze zetten er wel minigame bowlen, blog, dart en pool in (QoL features).
Het blijft ook gewoon een grandioos spel, ik hoop alleen dat ze er door op blijven bouwen. Daarbij, het spel is pas net uit, ik ga rustig verder genieten
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]
Simpel, game neer ploppen en alleen maar cashen. Ubisoft is daar een bekende inGoed, ze zijn al flink binnen qua verkopen, maar hoe zal dit spel verlopen op langer termijn qua nieuwe features en fixes?
Maargoed, Mafia was enkel voorbeeld omdat het zo'n beetje de enige is die enigzins te vergelijken is met GTA. Natuurlijk kan Mafia niet tippen aan hedendaagse engines etc, het spel is al weer jaren oud.
offtopic:
Heb je eerste screens van de nieuwe Maffia game gezien?
Als je doodgaat wel, als je wordt opgepakt niet..oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:39:
Niet zeuren, je houdt je wapens iig als je dood gaat in deze GTA
Je kunt beter wegrennen van de politie en je dan dood laten schieten, dan je laten oppakken.
Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt. Voor de kenners, een beetje hetzelfde als dat RE4 op de GC ook had.
Ik heb de xdoos aangesloten met de 3 kabeltjes (zonder tussenblokje). Is dit te verhelpen door betere kwaliteit kabels o.i.d.?
Ik heb de xdoos aangesloten met de 3 kabeltjes (zonder tussenblokje). Is dit te verhelpen door betere kwaliteit kabels o.i.d.?
Verwijderd
Ik gebruik zelf de VGA cable kit van MS, geen last van hier op een reeds geteste CRT bak (Ilyama). Sindskort speel ik op een 24" TFT, helaas heeft die geen 1:1 pixel mapping.. alles is net even iets gestretcht (1920x1200 ipv 1920x1080).Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt. Voor de kenners, een beetje hetzelfde als dat RE4 op de GC ook had.
jeuju, , 10 % ? das echt veel. Ik ga best vaak dood ja, kzit nu op 29% ofzo, en i kheb 30.000 denk ik ofzo1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:25:
[...]
Speel je geen storyline missies? Want dan moet je gewoon meer geld hebben dan je ooit kan uitgeven. Tenzij je vaak dood gaat en niet een game herlaad want dat kost je steeds 10% van je geld.
Resolutie wel hoog genoeg ingesteld? CRT's kunnen lage resoluties niet vullend maken, omdat de electronenstraal maar 1x per beeldlijn van links naar rechts gaat. Een horizontale lijn op 640x480 krijgt dus dezelfde dikte als een lijn op 2048x1536. Dit nog even naast het feit dat een lage resolutie natuurlijk sowieso voor een waziger beeld zorgtWarfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2008 13:24 ]
Verwijderd
Wordt de rest hier nog wel eens opgepakt dan? Ik ben inmiddels op 40% van de game en ben nog niet een keer opgepakt, natuurlijk wel vaak genoeg door de politie doodgeschoten natuurlijk. Heb ook heel zelden dat ze uberhaubt dichtbij komen en dat ik me los moet maken. Ik weet dat ik bij voorgaande delen van GTA veel meer tijd in het politiebureau heb moeten doorbrengen.ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
[...]
Als je doodgaat wel, als je wordt opgepakt niet.
Je kunt beter wegrennen van de politie en je dan dood laten schieten, dan je laten oppakken.
Ja 10%, ik hebt iets gelezen dat als je minder dan 10000 hebt dat het dan minder is maar ik denk niet dat het waar is want toen ik er zelf achter kwam dat het 10% was had ik nog nog niet eens 10000.
Ja, hoop dat ze daar nog aan werken, die straten zijn zo leeg, al als je het vergelijkt met het 3.5 jaar oude San Andreas. Laten we niet beginnen met vergelijken van hoeveel objecten er in de GTA 4 straten staan.monnick schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:04:
[...]
offtopic:
Beste is gewoon een savegame laden, ben je én geen wapens kwijt én niet 10% van je geld kwijt.ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
[...]
Als je doodgaat wel, als je wordt opgepakt niet.
Met 1 of 2 sterretjes wel. In het begin wist ik ook nog niet dat je nog weg kon rennen als je al met je handen omhoog stond. Vanaf 3 sterretjes beginnen ze sowieso te knallen volgens mij.
Maar ik voorgaande delen was het wel zo dat als je werd neergeschoten door de politie dat je dan alsnog bij het politiebureau terecht kwam. Nu spawn je buiten een ziekenhuis, ongeacht de manier waarop je om het leven bent gekomen.
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%? Ik had gisteren de one man army achievement, maar daarna had ik niet gesaved omdat ik ontzettend zat te kutten met de politie steeds en dus gigantisch veel had uitgegeven aan wapens en ziekenhuiskosten
. De politie-patriot rijdt trouwens echt super, stukken beter dan de gewone patriot. En 't blijft jammer dat je de RPG niet vanuit de auto kunt schieten
. Wel weer cool dat je nu wel handgranaten kunt laten vallen.
Maar ik voorgaande delen was het wel zo dat als je werd neergeschoten door de politie dat je dan alsnog bij het politiebureau terecht kwam. Nu spawn je buiten een ziekenhuis, ongeacht de manier waarop je om het leven bent gekomen.
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%? Ik had gisteren de one man army achievement, maar daarna had ik niet gesaved omdat ik ontzettend zat te kutten met de politie steeds en dus gigantisch veel had uitgegeven aan wapens en ziekenhuiskosten
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2008 13:31 ]
Ik had iets gelezen dat het verschilt, als je echt dood dood bent dan kom je in een duurder ziekenhuis terecht dan dat je gewoon dood bent..oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:26:
Stond tenminste in een review van IGN....
Lijkt me niet. In dat geval zou de game op de PS3 inhoudelijk anders zijn dan op de Xbox 360. Rockstar kennende zouden ze dat nooit doen... grafisch is er misschien een klein verschil, maar in principe streven ze ernaar om de games zoveel mogelijk identiek te houden. De achievements van de Xbox 360 zijn een leuke extra, maar tellen voor zover ik weet nergens aan mee in het spel zelf..oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:26:
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%?
[ Voor 27% gewijzigd door GTACrime op 09-05-2008 13:35 ]
Goed punt idd, daar had ik even niet aan gedacht.
Wat is het verschil tussen gewoon dood en echt dood dood?Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
[...]
Ik had iets gelezen dat het verschilt, als je echt dood dood bent dan kom je in een duurder ziekenhuis terecht dan dat je gewoon dood bent.
Work hard & be brave.
Ik heb me 1 keer laten oppakken om te zien wat gebeurde, zelfde als bij alle andere GTA's dus. Heb erna m'n laatste save geladen. Voor de rest ben ik ook nog nooit opgepakt, je kunt altijd wel proberen weg te rennenVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Wordt de rest hier nog wel eens opgepakt dan? Ik ben inmiddels op 40% van de game en ben nog niet een keer opgepakt, natuurlijk wel vaak genoeg door de politie doodgeschoten natuurlijk. Heb ook heel zelden dat ze uberhaubt dichtbij komen en dat ik me los moet maken. Ik weet dat ik bij voorgaande delen van GTA veel meer tijd in het politiebureau heb moeten doorbrengen.
Denk zelf ook niet dat achievements meetellen voor 100%, achievements is een functie van Xbox Live en niet specifiek van GTA IV. Je vindt de achievements in GTA IV zelf ook niet terug, alleen in het DashboardGTACrime schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:34:
[...]
Lijkt me niet. In dat geval zou de game op de PS3 inhoudelijk anders zijn dan op de Xbox 360. Rockstar kennende zouden ze dat nooit doen... grafisch is er misschien een klein verschil, maar in principe streven ze ernaar om de games zoveel mogelijk identiek te houden. De achievements van de Xbox 360 zijn een leuke extra, maar tellen voor zover ik weet nergens aan mee in het spel zelf.
[ Voor 33% gewijzigd door ijskonijn op 09-05-2008 13:40 ]
hmm, da's wel interessant wat je zegt. Echter, welke resolutie bedoel je precies. Kan je op de xbox iets instellen of is dit op de TV zelf? Ik zit nu op het werk, dus kan het niet checken..oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Resolutie wel hoog genoeg ingesteld? CRT's kunnen lage resoluties niet vullend maken, omdat de electronenstraal maar 1x per beeldlijn van links naar rechts gaat. Een horizontale lijn op 640x480 krijgt dus dezelfde dikte als een lijn op 2048x1536. Dit nog even naast het feit dat een lage resolutie natuurlijk sowieso voor een waziger beeld zorgt
Ik dacht alleen maar 50 of 60hz in te kunnen stellen (60hz gebruikt).
Thanks alvast!
Je kunt ook instellen wat voor type beeldscherm je gebruikt, met allerei verschillende formaten.Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:44:
[...]
hmm, da's wel interessant wat je zegt. Echter, welke resolutie bedoel je precies. Kan je op de xbox iets instellen of is dit op de TV zelf? Ik zit nu op het werk, dus kan het niet checken.
Thanks alvast!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens mij kan je indd alleen PAL50 of PAL60 kiezen als je hem via scart of composite kabels aan je beeldbuistv hebt hangen. Ik heb zelf ook al zitten klooien en ben ook niet zo te spreken van de beeldkwaliteit om mijn Phillips Breedbeeld Beeldbuis. Ik kan de sms'jes niet eens lezen. Uiteindelijk toch de xbox maar op mijn 22" Samsung 226BW gehangen, wat een verschil tussen dag en nacht is.Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:44:
[...]
hmm, da's wel interessant wat je zegt. Echter, welke resolutie bedoel je precies. Kan je op de xbox iets instellen of is dit op de TV zelf? Ik zit nu op het werk, dus kan het niet checken.
Thanks alvast!
Ik ga na het werken ook even kijken! Hopelijk heb ik die setting over het hoofd gezien.. Ik kan me namelijk echt alleen pal50/pal60 en standaard/widescreen herinneren.Wom schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:48:
[...]
Je kunt ook instellen wat voor type beeldscherm je gebruikt, met allerei verschillende formaten.
[ Voor 19% gewijzigd door F0kke op 09-05-2008 13:50 ]
ik heb de PS3 versie en daar kan ik wel gewoon de SMSjes lezen op mijn normale Philips breedbeeld sd tv.
En hoe wil jij een RPG waarbij je 2 handen nodig hebt vanuit een auto schieten terwijl je ook nog moet sturen?
Nee die tellen niet, want de PS3 heeft geen achievements..oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:26:
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%? Ik had gisteren de one man army achievement, maar daarna had ik niet gesaved omdat ik ontzettend zat te kutten met de politie steeds en dus gigantisch veel had uitgegeven aan wapens en ziekenhuiskosten. De politie-patriot rijdt trouwens echt super, stukken beter dan de gewone patriot. En 't blijft jammer dat je de RPG niet vanuit de auto kunt schieten
. Wel weer cool dat je nu wel handgranaten kunt laten vallen.
En hoe wil jij een RPG waarbij je 2 handen nodig hebt vanuit een auto schieten terwijl je ook nog moet sturen?
Dat is niet zo, je kan maar op 1 manier dood en je komt gewoon bij het ziekenhuis die het meest dichtbij is terecht.Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
[...]
Ik had iets gelezen dat het verschilt, als je echt dood dood bent dan kom je in een duurder ziekenhuis terecht dan dat je gewoon dood bent.
Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld.Wom schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:48:
[...]
Je kunt ook instellen wat voor type beeldscherm je gebruikt, met allerei verschillende formaten.
Verwijderd
Volgens mij kom je gwn terecht in het dichtsbijzijnde ziekenhuis van de plek waar je dood bent gegaan.Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
[...]
Edit: Ik zie dat het net boven ook al is geposted

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 14:15 ]
Op de Xbox zelf in het settings tabblad.Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:05:
[...]
Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?
En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.