Alles wat nu van Mafia 2 is verschenen zijn een paar screenshots en een paar filmpjes? Een paar delen terug van dit topic zaten er nog een hoop mensen te geilen op screenshots van GTA IV, en nu het spel er is zijn er een hoop mensen teleurgesteld in de graphics van GTA IV, maar wat wil je ook als een uitgever zulke mooie screenshots op internet zet.Anoniem: 252362 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:09:
[...]
Hoewel ik zelf GTA IV grafisch echt heel goed vind en er niks op aan te merken heb, denk ik niet dat alles uit te kan gehaald is wat mogelijk is. Kijk naar Mafia 2, komt niet veel later uit dan GTA IV (eind 2008) en ziet er veel beter uit.
Ik zou er nog maar niet zo zeker van zijn dat Mafia 2 inderdaad zo mooi wordt. Maar het kán misschien wel zo zijn, maar dan wel misschien met 10 seconden laadtijd voordat je een gebouw binnenstapt ofzo (zodat er minder in free-roaming geladen hoeft te worden).
Ik wacht ook een heel klein beetje op Mafia 2 (ik vond Mafia 1 erg vermakelijk), maar meer vanwege de gameplay. Het grafische gedeelte speelt wel een rol, want het kan ietsje meer sfeer in een game creeren, maar dan verkies ik toch de gameplay bóven de graphics, want: vergelijk het eens met een film -> je kan de beste acteurs inhuren als film-producer die er maar zijn, maar als deze acteurs de rol die ze moeten spelen niet overtuigend spelen dan is er ook niks aan de hele film. Maar wat ik tot nu toe heb gezien van Mafia 2 waren érg sfeervolle taferelen, als de characters een beetje goed uitgewerkt zijn en de missies gewoon ''gaaf'' zijn lijkt het mij een hele goede titel worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Jorn1986 op 10-05-2008 19:22 ]