[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

rCk schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:04:
Sorry voor het off-topic zijnde.
Maar ze hebben dus beide hun voordelen? Welke wegen zwaarder op, dit wordt waarschijnlijk mijn eerste console... En ja ik wil wel goede keuze maken, voor mij, 16 jarige is 3 a 400 euro niet niets.
Dat gratis online op de PS3 is wel fijn. Enkele games zijn ook relaxed, maar dat is op de 360 ook...
Qua prijs trekt de 360 mij. Ik ga nog even wat op google zoeken voor wat vergelijkingen. In ieder geval bedankt mensen.
Klik hier ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-06 12:37
geert1 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:29:
Ik ben het met MarcoC hierboven eens: de missies zijn wel erg eentonig. Ongeveer de helft van de hoofdmissies draait om het achtervolgen van een auto / motor / boot, en dan óf dat voertuig onderweg stuk schieten óf er gewoon achteraan tot hij stopt en dan alles killen.

Er zijn eigenlijk maar een stuk of vijf missies waarvan ik echt dacht: "Wow, dit is vet!". Zoals:

spoiler:
het bevrijden van Roman wanneer hij gekidnapt is, of het stukschieten van de helikopter samen met Little Jacob. Ook de bandoverval vond ik gewoon gaaf.

Maar de rest vind ik af en toe aanvoelen als werk, zo van "ik wil het toch uitspelen". En da's niet echt positief.

De karakters en dialogen / cutscenes vind ik dan ook beter dan de missies. Dat is gewoon waar de game uitblinkt, het voelt aan als een film. Ook de radiozenders en de tv-programma's in het spel zijn gaaf, maar blijven natuurlijk bijzaak.

Uiteindelijk zou ik het spel eerder een 8.5 geven dan de veelgeziene 9.9 of 10.0.
Ik ben het wel met je eens, alleen ik vind de missies toch nog aardig leuk vinden, ookal lijken ze allemaal op elkaar (behalve hoofdmissies). Maar tis voor toch wel een 9,5 ofzo, aangezien de duur van de game zowat oneindig is. En het is ook het enigste spel (op andere gta's na dan) waar ik veel langer dan een weekje mee bezig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-06 11:32

PcManiaxx

ondertitel duh

Voor mensen die framerate problemen ondervinden op de PS3:

Zet alles wat op automatisch staat op 'OFF' in je xmb settings.

De blur lijkt verdwenen en alles ziet er veel mooier en scherper uit. De framerate lijkt zelfs veel stabieler geworden te zijn, ik heb namelijk bijna geen hick-ups meer ondervonden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door PcManiaxx op 12-05-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
spoiler:
Bij de McRaaren gebroeders moet je ja een iemand doden,derrick of Francis. Ik heb Derrick gedood maar was dat wel slim? En waarom kan ik mn wanted level bij Francis niet weg laten gaan? Hij is nooit aan de telefoon te krijgen :S.

[ Voor 83% gewijzigd door Tankbuster op 12-05-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nvm, zie nieuwe topic. 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door GTACrime op 12-05-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:23
oops er is al een nieuw topic, post het daar wel :)

[ Voor 86% gewijzigd door Jorn1986 op 12-05-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
...waarom locken jullie het niet gewoon dan? :/

:+
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.