Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:19:
GTA4 is de 1e GTA die mij daadwerkelijk kan bekoren. Waarom deeltje 4 wel en de voorgaande niet?

-GTA 3 en SA waren allen vrij grauw van sfeer, hier komen kleuren erg mooi uit als je de instellingen iets aanpast! (Vice city vond ik dus wel een aangename sfeer hebben)
Vice City is in mijn ogen van de GTA3 series de beste! Gewoon de helicopters, het thema, de soundtrack en dat in de grenzen wat de engine kan. Iets wat bij GTA SA fout gaat is dat de game gewoon TE GROOT IS voor de engine!
-Het nieuwe, maar o-zo-verbeterde schietsysteem. (ik moet de wapens kunnen "voelen" eerst waren de guns erg statisch, nu heb je recoil en zoom je lekker kort langs het geweertje in waardoor je meer 1 met het character bent)
Het helpt zeker dat je nu uiteindelijk niet gewoon moet schieten en hopen dat de kogels raken. Want in vorige versies was het schieten een ramp en ja in GTA SA kon je jezelf dat aanleren maar dan toch! Niko komt uit de oorlog dus ja hij weet hoe hij een wapen moet schieten!
-Over the top irrealisme in voorgaande delen is weg (hoofd af van headshot, auto in de fik als die op de kop ligt, auto bestuurt als een kart)
Thank the gods for that! Okay het is wel relaxt dat elke auto ongeveer hetzelfde rijdt maar..echt verdiepent is het niet in de GTA3 games.
-Niko. (eindelijk iemand met persoonlijkheid waar ik me in in kan leven)

Happy GTA4 player :D
Hehe yup Niko is een goede character om dit spel rondt te laten draaien.

Wat ik verder verbetert vindt is hoe de AI is, mensen reageren, ze rennen weg of ze bellen de politie! Of ze bellen een ambulance als iemand aangereden wordt!

Oooh hoe de politie te werk gaat, ze volgen je in gebouwen, over daken en zullen je blijven zoeken behalve als je buiten die cirkel kan komen! Okay misschien niet super realistisch maar toch!

Maar denk dat ook aan het uitgaan en het rijden in de regen! Of zelfs erachter komen dat het gaat regenen tijdens een missie, oh geesh je lacht je kappot om hoe snel het fout gaat!

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 08-05-2008 01:24 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goddomme. Ik zag ineens op m'n kaart dat er ook een garage was (bovenaan in het eerste gedeelte, waar je je tweede savehouse krijgt). Dus ik denk, daar kan ik vast gewoon mijn auto repareren en wellicht customizen. Dus ik rij er naartoe met m'n mooie Infernus die inmiddels wat deukjes had opgelopen, levert ie 'm in en krijg ik er geld voor ($9900 in de staat waarin ie verkeerde). M'n infernus! Weg! :P

.edit: Ah dat was dus ook de bedoeling :D. Ik snapte al niet wat Stevie nou wilde met die Infernus.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 08-05-2008 01:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:22:
Goddomme. Ik zag ineens op m'n kaart dat er ook een garage was (bovenaan in het eerste gedeelte, waar je je tweede savehouse krijgt). Dus ik denk, daar kan ik vast gewoon mijn auto repareren en wellicht customizen. Dus ik rij er naartoe met m'n mooie Infernus die inmiddels wat deukjes had opgelopen, levert ie 'm in en krijg ik er geld voor ($9900 in de staat waarin ie verkeerde). M'n infernus! Weg! :P

.edit: Ah dat was dus ook de bedoeling :D. Ik snapte al niet wat Stevie nou wilde met die Infernus.
Over Stevie gesproken, ik heb dat smsje gekregen waarin hij vraagt om een Comet die aan de Swinger's golf club staat. Weet iemand waar die club is? Ik heb alle eilanden al rondgereden maar niet direct iets gevonden.

Ik mis geen Jetpack, vliegtuigen of een vlammenwerper maar wel: de marathon!!
Nu zeker aangezien het online gaat. De marathon in SA was tamelijk 'basic' maar dolle pret. Geef ons die fietsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Interresante site die de GTA's en de groei laat zien. En ja GTA:SA zag er behoorlijk goed uit voor een game op de GTA3 engine!

http://www.gamespot.com/features/6190392/

Interresant dat is zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 02:12:
[...]

Over Stevie gesproken, ik heb dat smsje gekregen waarin hij vraagt om een Comet die aan de Swinger's golf club staat. Weet iemand waar die club is? Ik heb alle eilanden al rondgereden maar niet direct iets gevonden.

Ik mis geen Jetpack, vliegtuigen of een vlammenwerper maar wel: de marathon!!
Nu zeker aangezien het online gaat. De marathon in SA was tamelijk 'basic' maar dolle pret. Geef ons die fietsen :P
als je met een heli rond het middelste eiland vliegt moet je hem wel zien, staat een groot hek omheen, is aan het water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
Weet iemand hoe ik kan richten als ik vanuit een auto schiet. Nu lijkt het alsof hij maar gewoon een kant opschiet zonder auto aim....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36

Kroontje

...

knackje schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 07:41:
Weet iemand hoe ik kan richten als ik vanuit een auto schiet. Nu lijkt het alsof hij maar gewoon een kant opschiet zonder auto aim....
In de auto heb je geen auto-aim, je richt één kant op, door de view (met de camera stick) kan je enigzins richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
oke dan... tnx. Ga het morgen ff uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Mijn eerste indrukken van GTAIV zijn best goed. Het is allemaal wel even wennen en ik heb nog niet echt veel missies gedaan. Gewoon een beetje rondgereden, auto's gejat en mensen in elkaar geslagen. :p

De besturing van de auto's is wel anders dan de voorgaande delen, maar qua camerawerk wel redelijk te vergelijken met Saints Row. (camera meesturen met pookje etc). Vanavond maar eens serieus beginnen :)

Het beeld is wel wat blurry lijkt het. Niet 100% scherp, maar dat is al eerder gezegd... het zal wel wennen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dennahz op 08-05-2008 08:31 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:31:
Mijn eerste indrukken van GTAIV zijn best goed. Het is allemaal wel even wennen en ik heb nog niet echt veel missies gedaan. Gewoon een beetje rondgereden, auto's gejat en mensen in elkaar geslagen. :p

De besturing van de auto's is wel anders dan de voorgaande delen, maar qua camerawerk wel redelijk te vergelijken met Saints Row. (camera meesturen met pookje etc). Vanavond maar eens serieus beginnen :)

Het beeld is wel wat blurry lijkt het. Niet 100% scherp, maar dat is al eerder gezegd... het zal wel wennen :)
naah niet echt blurry :) hoort een beetje bij de stijl. Het heeft wel wat vind ik . die bloedspetters op het moment dat je nog ff naschiet op een lijkje zijn geweldig . vooral op m'n 80 cm hd scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:21:
ik begin me wel lanzaam af te vragen wat nou het uiteindelijke doel, is, ik bedoel krijg je status? bedrijven, of huizen , ik snap nou niet echt wat ik waarvoor ik de missies aan het doen ben, in vice city kon je bedrijven panden kopen ectr, daar werkte je op naar een drugsbaron, hier volgens mij naar niks

dat mis ik wel een beetje
Het doel is gewoon je leven leven..

Het is geen from rags to riches verhaal zoals in SA of Vice City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe heb de storyline uitgespeeld :) eindelijk

vond em erg relaxt en zal er ook genoeg replay value aan hebben.
de volgende x ga ik alle andere personen doodschietten en kijken wat er dan gebeurt :).

Ga nu bezig met de flying rats :) nog 200 te gaan :P

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Wat zijn de ervaringen met de patch? Hebben mensen nog freezes gehad, ook in de singleplayer? Op Amerikaanse forums wordt nog volop geklaagd over problemen nadat de patch geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 10:55
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:29:
[...]
Het doel is gewoon je leven leven..

Het is geen from rags to riches verhaal zoals in SA of Vice City
Dat ben ik niet met je eens. Hij kom uit "Oost-Europa", waar hij heeft gevochten in "een" oorlog. Hij heeft hier o.a. mensen de grens over gesmokkeld, mensen verkocht, enzovoort.

Hij is nu naar amerika gekomen om iemand te zoeken (zonder al te veel te vertellen over het verhaal). Hij heeft nog een appeltje te schillen met een "oude vriend", en dat is 1 van de doelen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

tommy6 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:35:
Wat zijn de ervaringen met de patch? Hebben mensen nog freezes gehad, ook in de singleplayer? Op Amerikaanse forums wordt nog volop geklaagd over problemen nadat de patch geïnstalleerd is.
Een vriend van me was gisteravond ook aan het godveren, hij zei ook dat de patch niks uithaalde; hij had de patch gedownload maar hij moest nog steeds 10 keer opnieuw proberen om eindelijk in een multiplayer game terecht te komen.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Acid__Burn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:41:
[...]

Dat ben ik niet met je eens. Hij kom uit "Oost-Europa", waar hij heeft gevochten in "een" oorlog. Hij heeft hier o.a. mensen de grens over gesmokkeld, mensen verkocht, enzovoort.

Hij is nu naar amerika gekomen om iemand te zoeken (zonder al te veel te vertellen over het verhaal). Hij heeft nog een appeltje te schillen met een "oude vriend", en dat is 1 van de doelen in het spel.
Als je de verhaal lijn goed volgt, kan je er uitopmaken dat hij uit Kosovo of Croatie komt.
Details zoals de opmerkingen over " Serbs&Albanezen " en over het smokkelen van mensen naar Italie enzo hebben mij de conclusie doen trekken ;)
Montenegro is overigens ook een goede optie, gezien huurmoordenaars het #1 export product van t mini land is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Het was toch ook mogelijk om aan auto's vast te hangen? Of vergis ik me nu. Heb hier nog niks van gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb 1 filmpje gezien van iemand die trachte aan een vuilniswagen te hangen. Ging niet echt goed, 2x clipping en 2x opeens vallen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de vuilnismannen achterop de wagens nou nog daadwerkelijk iets zien doen?

Of is het net zoals zoveel in het spel, gewoon opvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 15:30
tommy6 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:35:
Het enige wat bij mij anders was, was dat de fans iets harder gingen draaien en dat zou volgens mij ook kunnen liggen aan het weertje gisteren :P. Other than that, no problems! Heb nog geen freezes gehad in de single -of multiplayer (ff afkloppen).

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:35:
Heeft iemand de vuilnismannen achterop de wagens nou nog daadwerkelijk iets zien doen?

Ik had dat filmpje gepost een paar pagina's terug. Moet je ff zoeken op sultan RS. Die vuilniswagen zie je wat verder in het filmpje. Volgens mij is het gewoon opvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Tweak15KW schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:01:
Al na een week van 3busymen binnen, wat een service!!!

OT: Wat een heerlijk spel, het ziet er prachtig uit, alleen voel ik me nogal opgesloten tussen al die hoge gebouwen. Hopelijk kom ik snel bij stukken waar de dingen een beetje zijn te overzien.

Wat ik ook mooi vond is dat je de afstand met niko zelf kunt bepalen, of heel mooi close met veel detail of gewoon lekker klein en veel overzicht.

Btw, hoe hou je ook alweer een taxi aan? O-)
FF vraagje aangezien jij hem bij 3bm vandaan hebt: zijn er restricties met online spelen als je GTA importeert?

Bij sommige spellen kan je dan nml. niet op Europese servers, en bij andere maakt het niet uit. Wil hem zelf ook importeren, dus ben hier wel benieuwd naar... :)

Heb me trouwens de afgelopen week moeten beheersen om hem niet te kopen/bestellen, maar had gisteren een tentamen en weet zeker dat dat verkeerd was gegaan met GTA4 in de ps3! :D

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
coretx schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:12:
[...]

Als je de verhaal lijn goed volgt, kan je er uitopmaken dat hij uit Kosovo of Croatie komt.
Details zoals de opmerkingen over " Serbs&Albanezen " en over het smokkelen van mensen naar Italie enzo hebben mij de conclusie doen trekken ;)
Montenegro is overigens ook een goede optie, gezien huurmoordenaars het #1 export product van t mini land is >:)
Dat heb ik nog niet uit het verhaal op kunnen maken. Ben nog niet zo heel ver (25% ongeveer), maar weet wel dat hij z'n levensverhaal zo'n beetje uit de doeken heeft gedaan bij een date dacht ik. Kan ook een tussenfilmpje zijn geweest...

Maar weet dat hij daar ergens vandaan komt idd, maar wist (nog) niet dat hij mensen naar Italie smokkelde. Thanx coretx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:41:
[...]

ja nee dat klopt ook wel, ik bedoel ik heb de game ook uitgespeeld maar heb geen zin om het voor iemand te spoilen op wat voor manier dan ook,, het doel van de game is gewoon om door de boel heen te gaan om bij je einddoel te komen, wat dat precies is laat ik in het midden ;).

Maar het is geen rags to riches verhaal zoals VC of SA iig.

Net zoals GTA3 gaat dit verhaal meer over revenge eigenlijk :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:35:

ik zal ze eens gaan stalken als ik er een tegen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:57:
[...]

ik zal ze eens gaan stalken als ik er een tegen kom
Ben een blok of 3 mee gereden en zag ze telkens niets doen.

Ik vind dat zo zout. Dit zijn dingen die hadden er in gta3 al in kunnen zitten, en zelfs nu is het nog opvulling zoals het lijkt.
Jammerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
PcManiaxx schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:28:
Haha, fantastisch. Ik loop heel rustig de zebrapad op en duw een voetganger voor mij zo onder de auto.

Hup, ga je dan! :P
Dat heb ik vorige keer bij de metro geflikt....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:56:
[...]

ja nee dat klopt ook wel, ik bedoel ik heb de game ook uitgespeeld maar heb geen zin om het voor iemand te spoilen op wat voor manier dan ook,, het doel van de game is gewoon om door de boel heen te gaan om bij je einddoel te komen, wat dat precies is laat ik in het midden ;).

Maar het is geen rags to riches verhaal zoals VC of SA iig.

Net zoals GTA3 gaat dit verhaal meer over revenge eigenlijk :).
Ja, als je dit topic een beetje serieus doorleest, heb je de game niet meer nodig om te weten wat het verhaal is :P.

Maar is idd niet het gewone verhaal: Ik kom aan als "vluchteling", leg een paar mensen om, werk me op tot drugsbaron, en einde verhaal (o.a. Scarface). Je bent met een ander doel naar amerika gegaan, en daar houd het op zonder te spoiler-en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

In feite werk je je naar een "the world is yours" scenario ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Kun je auto's verzamelen/bewaren (zoals bij de vorige GTA in een soort van garage) ? .

Ik weet dat je een wagen kunt parkeren op het speciale "resident" gebied bij een safehouse, maar als ik die wagen later weer meeneem en of verlies of achter moet laten doordat ik verplicht met een ander voertuig verder moet in een missie, staat er dan een nieuwe bij de safehouse ?

Ik snap het systeem niet meer zo goed t.o.v. vorige delen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
die gele parkeerplek voor je safehouse, is hetzelfde als je garage vorige keer in san andreas.

Als je je auto gebruikt dan staat ie dus niet meer bij die gele plek.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
StarWolf schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:17:
Ik weet dat je een wagen kunt parkeren op het speciale "resident" gebied bij een safehouse, maar als ik die wagen later weer meeneem en of verlies of achter moet laten doordat ik verplicht met een ander voertuig verder moet in een missie, staat er dan een nieuwe bij de safehouse ?

Ik snap het systeem niet meer zo goed t.o.v. vorige delen :?
Volgens mij was het in de voorgaande delen ook niet zo dat als je een auto meenam uit je garage, en je blies hem op, of raakte hem kwijt, dat hij weer in je garage stond. Zie niet wat het verschil is met voorgaande delen. Alleen zet je em nu niet in een garage, maar parkeer je gewoon op straat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Ben een blok of 3 mee gereden en zag ze telkens niets doen.

Ik vind dat zo zout. Dit zijn dingen die hadden er in gta3 al in kunnen zitten, en zelfs nu is het nog opvulling zoals het lijkt.
Jammerlijk.
Nou nou, er zijn zoveel dingen in dit deel aangepast en verbeterd, het is gewoon een zeer gedetailleerde en levende stad geworden. Mensen die paraplu's openklappen in de regen of die staan te rillen in de kou bijvoorbeeld, de TomTom, het gehele taxisysteem, de mobiele telefoon enz enz.
Goed, de vuilnismannen doen niks, big deal... Als ze echt ALLES gaan toevoegen dan loopt het beeld straks helemaal met 1 fps en dan gaan we weer daar over klagen.
Soms moet je ook gewoon met een positieve instelling een spel spelen en niet gaan kijken wat er te klagen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je nu eigelijk nog mensen op pikken met de taxi? Dacht dat dit uit GTA3 wel kon, of was dat Mafia? :P Beetje legaal zegmaar aan geld komen ;)

Ik heb nog steeds positieve instelling van de game, al storen mij dingen soms of heb ik gevoel van 'jammer, gemiste kans'. Veel reviews praten over 'new revolution, new standard in gaming industry', voor mij het dat nou ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2008 11:39 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:39:
Kan je nu eigelijk nog mensen op pikken met de taxi? Dacht dat dit uit GTA3 wel kon, of was dat Mafia? :P Beetje legaal zegmaar aan geld komen ;)

Ik heb nog steeds positieve instelling van de game, al storen mij dingen soms of heb ik gevoel van 'jammer, gemiste kans'. Veel reviews praten over 'new revolution, new standard in gaming industry', voor mij het dat nou ook weer niet.
Dat kan nogsteeds ja, maar alleen met een taxi van Roman. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem aan die zwarte bak van hem? Ben er paar keer geweest maar stonden verder geen auto's binnen. Of moet je na een missie met zijn auto dat ding bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Dat kan nogsteeds ja, maar alleen met een taxi van Roman. :)
En dan toch alleen door Roman te bellen en om een job te vragen. Deze optie speel je vanzelf vrij in de verhaal modus nadat je Little Jacob hebt opgehaald geloof ik.

Moet je die ritjes eigenlijk maken voor de 100%? Voor het geld hoef ik het niet meer te doen na three leaf clover :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:35:
[...]

Nou nou, er zijn zoveel dingen in dit deel aangepast en verbeterd, het is gewoon een zeer gedetailleerde en levende stad geworden. Mensen die paraplu's openklappen in de regen of die staan te rillen in de kou bijvoorbeeld, de TomTom, het gehele taxisysteem, de mobiele telefoon enz enz.
Goed, de vuilnismannen doen niks, big deal... Als ze echt ALLES gaan toevoegen dan loopt het beeld straks helemaal met 1 fps en dan gaan we weer daar over klagen.
Soms moet je ook gewoon met een positieve instelling een spel spelen en niet gaan kijken wat er te klagen valt.
Je moet wel weten dat zulke details niet op zullen lopen op je fps.

En ben je nou echt zo onder de indruk van paraplu's en tomtom?
De nieuwe details zijn zwaar te verwaarlozen. Desalniettemin een tof spel, maar weer veelste overhyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:49:
[...]

En dan toch alleen door Roman te bellen en om een job te vragen. Deze optie speel je vanzelf vrij in de verhaal modus nadat je Little Jacob hebt opgehaald geloof ik.

Moet je die ritjes eigenlijk maken voor de 100%? Voor het geld hoef ik het niet meer te doen na three leaf clover :) ?
Aah dat kan ik me herinnneren. Na little jacob belt Roman met de melding mocht je ooit taxi nodig hebben kan je hem bellen :) Vanaaf maar eens proberen.

Gisteren trouwens ook free-mode online gespeeld met 6 andere. Erg grappig gedaan :) Weinig lag, draait lekker en je heb toch aardig wat interactie met elkaar. Jammer dat auto-aim niet werkt online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:50:
[...]

Je moet wel weten dat zulke details niet op zullen lopen op je fps.
Meer gamelogic = langere gameloop = langere frametime = lagere FPS. Plus dat die mannen ook wat te doen moeten hebben, dus er moeten ook overal vuilniszakken liggen waardoor er weer meer getekend wordt. Goed, het scheelt misschien hoogstens een milliseconde per frame, dus dat boeit echt niet ;).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Aah dat kan ik me herinnneren. Na little jacob belt Roman met de melding mocht je ooit taxi nodig hebben kan je hem bellen :) Vanaaf maar eens proberen.
Maar dat is juist zodat JIJ gratis met de taxi kan ;) dan word je namelijk opgehaald door iemand van Roman, die jou naar je locatie brengt.
Je krijgt ws iets later een telefoontje van Roman dat als je geld nodig hebt, dat je kan bellen zodat jij zelf taxi chauffeur bent / wordt

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat auto-aim niet werkt online :P
Volgens mij kan de host dit zelf bepalen door de optie aan te vinken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 13:46
RSD1982 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:15:
Het was toch ook mogelijk om aan auto's vast te hangen? Of vergis ik me nu. Heb hier nog niks van gezien...
Weet wel dat je een automobilist uit zijn auto kan trekken, instappen en wachten tot hij de deur weer wil opentrekken en dan snel wegrijden, levert een erg leuk tafereel op. Mijn record is ongeveer 4 seconden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:39:
Hehe dat wil ik ook weten. Maar het oppikken van mensen in een taxi kan al sinds GTA 2.

Weet iemand trouwens waar het stadium in Libery City zit? Die ben ik nog niet tegen gekomen namelijk. Het zou raar zijn als een stad wel een honkbal team heeft en geen staium, in GTA 3 was het de Bush Stadium.

EDIT: Ze zijn wel Head Radio vergeten, die zit er al sinds Grand Theft Auto 1 in. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan Roman bellen voor twee dingen.
- Voor een taxi als je zelf ergens heen wil. Hij stuurt dan een van zijn medewerkers om je op te halen en gratis af te leveren. Alleen het goede humeur van de chauffeur is al genoeg reden om dit een aantal keren te doen:-)
- Je kan roman bellen voor een job. Je mag dan voor hem op de taxi rijden. Die kan je dan vervolgens ergens ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zag ik diverse filmpjes Niko een taxi aanhouden, begreep dat je driehoekje vast moest houden en dan L1. Lijkt alleen niet te werken, buiten het feit dat ik 10sec later weer rondcruise in een gejatte taxi :P

Mischien maar eens wat verder in de quests gaan of meer met roman afspreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net een leuk voorbeeldje van het nieuwe schademodel voor de auto's.

Ik probeerde met zo'n Viper-kloon (Banshee?) een paar keer een stunt te clearen, wat maar niet wou lukken, en toen ik er zat van was kwam ik er achter dat het rechter voorwiel inmiddels volledig scheef zat.
Toen heb ik dus maar een rondje stad gedaan met een afwijking naar rechts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-10 07:42
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:09:
Ik zag ik diverse filmpjes Niko een taxi aanhouden, begreep dat je driehoekje vast moest houden en dan L1. Lijkt alleen niet te werken, buiten het feit dat ik 10sec later weer rondcruise in een gejatte taxi :P

Eerst met L1 eentje roepen/fluiten en dan driehoek ingedrukt houden.

Je kan ook gewoon langs een taxi lopen en driehoek ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:09:

Als je een taxi ziet --> L1. Niko fluit en zwaait op de taxi. Als de taxi stopt loop je erheen en ernaast houw je driehoekje ingedrukt, dat stapt Niko achterin in plaats van de auto te jatten. Hou driehoekje lang genoeg in anderse jat ie 'm alsnog ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aahh kijk, dat deed ik dus fout :P Komt wel vaker voor dat ik met Michelle wat ga drinken en te lazerus ben om uberhaubt te lopen :D (nadat je leert over haar '2de agenda', kan je alsnog maar haar blijven daten? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ook altijd leuk is dat als je op date bent en je gaat een auto jatten met 2 personen erin, dat je date dan de persoon op de passagiers-plek eruit trekt, hoe uptight je date ook is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP:

Als je online in multiplayer game zit kan je met de zwarte helicopter steeds je munitie van je rocketlauncher bijvullen.
Hoe?

Zorg dat je minstens 1 raket over hebt van je rocketlauncher en stap een keer in en uit in de zwarte helicopter en je zal zien dat je weer full ammo hebt voor de rocketlauncher (kan erg handig zijn als je ergens op het dak staat).
Verder heb ik het nog niet geprobeerd met andere choppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:17:
Ook altijd leuk is dat als je op date bent en je gaat een auto jatten met 2 personen erin, dat je date dan de persoon op de passagiers-plek eruit trekt, hoe uptight je date ook is :P
Dat noem ik nou een glitch. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Chi3F schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:43:
[...]

FF vraagje aangezien jij hem bij 3bm vandaan hebt: zijn er restricties met online spelen als je GTA importeert?

Bij sommige spellen kan je dan nml. niet op Europese servers, en bij andere maakt het niet uit. Wil hem zelf ook importeren, dus ben hier wel benieuwd naar... :)

Heb me trouwens de afgelopen week moeten beheersen om hem niet te kopen/bestellen, maar had gisteren een tentamen en weet zeker dat dat verkeerd was gegaan met GTA4 in de ps3! :D
Idd, zou iemand met een import-versie van het ps3 spel, kunnen zeggen of de multiplayer region-based is, of niet.

Als ik niet met m'n vrienden uit Nederland online kan, dan haal ik natuurlijk geen geimporteerde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Hey, al mijn dates worden aangewezen? Ik zie dat jullie allemaal al een andere chick hebben

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey5times schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Idd, zou iemand met een import-versie van het ps3 spel, kunnen zeggen of de multiplayer region-based is, of niet.

Als ik niet met m'n vrienden uit Nederland online kan, dan haal ik natuurlijk geen geimporteerde versie.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Je bedoelt dat de multiplayer niet region-locked is?

En dat weet je omdat je zelf een ps3 import-versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 11:00
Mikey5times schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:58:
[...]

De PS3 is regiovrij qua games, je bepaald je regio door je account in een PSN regio aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:45:
Hey, al mijn dates worden aangewezen? Ik zie dat jullie allemaal al een andere chick hebben
je kan op internet naar een datingsite gaan en daar een date regelen. Tenminste, daar is wel een knop voor op die site. ik probeerde het een keer, maar het lukte niet. Er gebeurde niks toen ik erop drukte. Misschien deed ik iets fout en kan het wel op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey5times schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:58:
[...]

Hij is niet region locked idd... en ik heb zelf geen Ps3 import versie, maar het is op de 360 iniedergeval niet zo, en het lijkt me zo vaag om dan voor de Ps3 versie wel een region lock in te voeren.

Ik kan het mis hebben, maar ik heb hier op grote fora nog niks over gelezen en ik lees veel over GTAIV :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Neo_TGP schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:02:
[...]

De PS3 is regiovrij qua games, je bepaald je regio door je account in een PSN regio aan te maken.
Dat weet ik wel, maar bij sommige ps3 games, zoals army of two, is de multiplayer wel gebaseerd op regio. Oftewel met een Amerikaans spel kan je alleen op de amerikaanse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:25:
TIP:

Als je online in multiplayer game zit kan je met de zwarte helicopter steeds je munitie van je rocketlauncher bijvullen.
Hoe?

Zorg dat je minstens 1 raket over hebt van je rocketlauncher en stap een keer in en uit in de zwarte helicopter en je zal zien dat je weer full ammo hebt voor de rocketlauncher (kan erg handig zijn als je ergens op het dak staat).
Verder heb ik het nog niet geprobeerd met andere choppers.
Haha Goeie tip man!!! Het werkt ook nog!!! Thanx Buddy!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo_TGP schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Je kan inderdaad alle games spelen op je PS3. het kan echter wel zijn dat je alleen tegen mensen uit de regio kan spelen waar het spel vandaan komt. Volgens mij is dit onder andere het geval bij Army of Two en CoD4 (doordat patches niet voor alle regio's tegelijk uitkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:05:
[...]

je kan op internet naar een datingsite gaan en daar een date regelen. Tenminste, daar is wel een knop voor op die site. ik probeerde het een keer, maar het lukte niet. Er gebeurde niks toen ik erop drukte. Misschien deed ik iets fout en kan het wel op die manier
ja ik krijg alleen maar mails terug dat ik ben afgewezen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:05:
[...]

Daten gaat pas "open" nadat je been bepaalde missie hebt gedaan! Maar het is redelijk simpel inderdaad knop in drukken en dan krijg je na een tijdje een email!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Ik kan alleen de lelijke chicks nog maar daten, nou laat maar hangen, pak packie z'n zus nog liever dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb net een nieuwe xbox en heb nu twee savegames waarvan eentje autosave en die wil ik houden. Nu wil ik die andere weggooien omdat ie deze elke keer laadt en dat is niet handig. Hoe kan ik deze handmatig weggooien via de xbox360 zelf. Ik kan het nergens vinden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

BM

Moderator Spielerij
NeoMe schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
Ik heb net een nieuwe xbox en heb nu twee savegames waarvan eentje autosave en die wil ik houden. Nu wil ik die andere weggooien omdat ie deze elke keer laadt en dat is niet handig. Hoe kan ik deze handmatig weggooien via de xbox360 zelf. Ik kan het nergens vinden.
Even uit het hoofd:

System blade --> Memory --> Game opzoeken --> Lijstje met saved data. Dan met X ofzo kun je het geselecteerde item verwijderen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Nee, daar staat ie dus niet tussen...staat wel bij memory als toevoeging en uitleg: Delete saved games...maar die kan ik dus nergens vinden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NeoMe schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
:?
Volgens mij laadt ie altijd de laatst gesavede game. Meestal dus de autosave, tenzij je zelf daarna nog in een safehouse gesaved hebt. Volgens mij kun je dus ook gewoon de autosave laden, die expliciet saven (of een missie of een date doen oid zodat ie opnieuw autosaved), en dan zou ie automatisch die moeten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, ja dan zal ik wel handmatig de verkeerde hebben aangeklikt omdat ik nu een paar missies opnieuw moest doen. Maar ben nu alweer op hetzelfde punt. In ieder geval bedankt...zoek het nog wel een keer uit, want het moet ergens op me schijf staan :P
Gevonden en deleted, nu pakt ie altijd de goede :)

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 08-05-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Multiplayer is nog niet echt alles, kost soms aardig wat tijd om een game te vinden. Maar als je erinzit :)

Hij is nu origineel binnen dus laat het feest beginnen! Add me op Live ;D sta al in de lijst. Leuk om wat actieve mensjes op voice te hebben.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Grand Theft Auto - IV zoals je nog nooit hebt gezien!

Dit is gemaakt iov Rockstar voor de lanchering van de nieuwe GameRush site wat weer onderdeel is van het bedrijf waar ik werk dus het weekend voordat hij uitkwam zaten ze al met man of 20 in de bioscoopruimte (intern in pand) te gamen op BIG screen :D

http://videoserver.gamerush.nl/weekly/gta4special/

Het is absoluut geen traditioneel knal, boem, bloedspetter filmpje, allesbehalve dat!
Zitten ook nog wat interne bedrijfsgrapjes in maar die mag je zelf uitzoeken :P

Voor de zonsopgang perfect te krijgen zijn ze echt lang bezig geweest.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Afbeeldingslocatie: http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0805/pisswasser/01.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Wootism op 08-05-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 13:24
Pisswater pils.

Leuke muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:51
yared schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:34:

Dit is gemaakt iov Rockstar voor de lanchering van de nieuwe GameRush site wat weer onderdeel is van het bedrijf waar ik werk dus het weekend voordat hij uitkwam zaten ze al met man of 20 in de bioscoopruimte (intern in pand) te gamen op BIG screen :D

Het is absoluut geen traditioneel knal, boem, bloedspetter filmpje, allesbehalve dat!

Geweldig filmpje, niet in de minste plaats door de presentatrice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeg dan gewoon waar het op staat: Lekker ding man! O+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 15:58
Joss schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:14:
[...]

Ondanks haar spraakgebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:24
Ik heb nu GTA4 ook binnen :) Alleen wat me opvalt is dat de dual shock tegen valt. Kwa auto rijden voel je heel soms een trilling als je iets raakt, maar heel zachtjes maar. Voor de rest merk je hem alleen met de telefoon goed.

Hoort dit? Dat de Dual Shock maar weinig trilt ? Je zou toch verwachten dat hij bij auto rijden meer zou moeten trillen, als je bv over de stoep heen rijdt o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Plankton schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:21:
[...]

Ondanks haar spraakgebrek
En ontbrekend acteertalent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17

Ik ben verliefd O+ en dan doel ik niet op GTA4!

Edit: Ook ondanks haar spraakgebrek/ontbrekend acteertalent. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 08-05-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

burnoutpc schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:22:
Ik heb nu GTA4 ook binnen :) Alleen wat me opvalt is dat de dual shock tegen valt. Kwa auto rijden voel je heel soms een trilling als je iets raakt, maar heel zachtjes maar. Voor de rest merk je hem alleen met de telefoon goed.

Hoort dit? Dat de Dual Shock maar weinig trilt ? Je zou toch verwachten dat hij bij auto rijden meer zou moeten trillen, als je bv over de stoep heen rijdt o.i.d
Klopt wel. Moet je eens in de regen gaan rijden, dan voel je iedere donderslag.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ben blij dat ie niet zoveel trilt, behalve als NikO geil begint te worden hehehe.
Verder met de telefoon of als je heel zacht tegen een prullenbak ofzo aanrijdt. Opzich wel heel vreemd, aangezien je over de weg slingert soms sjeest dan wel 'vliegt'. De harde crashes veroorzaken geen gebibber...opzich hadden ze er meer elementen in kunnen stoppen, bijvoorbeeld als je geraakt wordt ofzo. Maar tijdens het spelen merk ik meestal niet eens dat ie bibbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

_O_
Mooi gemaakt man :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 22:19
Extera schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:35:
Ik kan alleen de lelijke chicks nog maar daten, nou laat maar hangen, pak packie z'n zus nog liever dan :*)
spoiler:
Je kunt in het spel met 5 dames daten, 2 kom je vanzelf tegen in het verhaal, Michelle en Katie. 2 kun je contact mee krijgen via de dating site namelijk Kiki (Lawchick) en Carmen (Soboho) maar dat kan pas nadat je het 2e eiland hebt geopend. En je kan er 1 krijgen via craplist.net namelijk Alex. (Liberatedfemale ofzoiets, bij craplist staat ze onder een link die begint met US female) Alleen de 3 die je online ontmoet hebben 'perks', Kiki kan je wanted level weghalen als die 3 sterren of minder is (niet altijd) Carmen kan je een health boost geven (werkt ook niet altijd) en Alex geeft je 50% korting op kleding voor 24 uur. Terwijl Alex de minst bruikbare perk heeft is ze wel het leuks om mee te daten omdat ze een blog heeft waar je op kan lezen wat voor slet ze eigenlijk is en die steeds update nadat je met haar date.

Ik ben juist blij dat ze het niet overal gebruiken, ten eerste omdat dat je batterij zo leeg is en ten tweede omdat het dan irritant word. Ik vind dat ze heel goede momenten hebben gekozen om het te activeren, zoals bij een zware autocrashes, als de telefoon gaat en als het onweert, lekker subtiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gisteren trouwens ook free-mode online gespeeld met 6 andere. Erg grappig gedaan :) Weinig lag, draait lekker en je heb toch aardig wat interactie met elkaar. Jammer dat auto-aim niet werkt online :P
Diegene die de serverleider is kan instellen of de auto-aim functie aan of uitgezet kan worden.

Ik kom niet uit three leaf clover. Check spoilertag

spoiler:
Ik kom maar niet langs three leaf clover. Zodra ik aan het einde van de tunnel ben gekomen moet je weer naar boven maar daar wordt het een gekkenhuis met al die fucking politieagenten. Ze komen echt met 4 man tegelijk. (3 sterren wanted level). Of moet ik gewoon zodra ik de kans heb dat poortje uitsprinten en een auto pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:02:
[...]

Diegene die de serverleider is kan instellen of de auto-aim functie aan of uitgezet kan worden.

Ik kom niet uit three leaf clover. Check spoilertag

spoiler:
Ik kom maar niet langs three leaf clover. Zodra ik aan het einde van de tunnel ben gekomen moet je weer naar boven maar daar wordt het een gekkenhuis met al die fucking politieagenten. Ze komen echt met 4 man tegelijk. (3 sterren wanted level). Of moet ik gewoon zodra ik de kans heb dat poortje uitsprinten en een auto pakken?
spoiler:
Wanneer je de shootout op het perron hebt gehad loop je met je mannen de andere kant op de metrotunnel in. Hierdoor loop je onderlangs de politie eruit. Wanneer je dit hebt gedaan ga je naar je destination, haalt een auto brengt ze terug. Missie geklaard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:24
Enig nadeel wel, op een gewone televisie is het donkere / kleine gsm schermpje, ik moet helemaal naar het scherm toe om te zien wat er op staat.

voor de rest tot nu toe wel een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burnoutpc schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:30:
Enig nadeel wel, op een gewone televisie is het donkere / kleine gsm schermpje, ik moet helemaal naar het scherm toe om te zien wat er op staat.

voor de rest tot nu toe wel een leuke game.
Het is inderdaad niet echt groot maar je weet dat je het lettertype van je telefoon groter kan zetten onder options in je telefoon?
FulmeN schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:28:
[...]

spoiler:
Wanneer je de shootout op het perron hebt gehad loop je met je mannen de andere kant op de metrotunnel in. Hierdoor loop je onderlangs de politie eruit. Wanneer je dit hebt gedaan ga je naar je destination, haalt een auto brengt ze terug. Missie geklaard :D
spoiler:
De laatste keer heb ik juist met de nodige granaten en ander onnodig geweld het hele perron uitgeroeid en ben toen snel naar die trap gelopen er toen gelijk omhoog gegaan. Toen ik daar boven kwam was er pas één politiewagen die net aan kwam rijden. Ik ben toen direct in een klaar staande auto gesprongen en er vandoor gegaan. Gewoon de GPS route genomen en voor de brug was ik mijn wanted level al kwijt.

Verder tot op heden bij lange na de leukste missie van het spel! Vond het alleen maar leuk dat ik heb 4 keer mocht/moest doen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:07:
[...]

Het is inderdaad niet echt groot maar je weet dat je het lettertype van je telefoon groter kan zetten onder options in je telefoon?
Dit kan alleen onder HD resoluties, bij SD is die optie er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaasje123 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:26:
[...]
Ik ben verliefd O+ en dan doel ik niet op GTA4!

Edit: Ook ondanks haar spraakgebrek/ontbrekend acteertalent. ;)
Uhuh :+

Maar zeker mooi gemaakt. Is echt super leuk gedaan. Zit 1 glitch in, bijna aan het einde van het filmpje. Lopen de stukjes niet helemaal lekker over in elkaar. Maar voor de rest: SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vond 'm ook wel grappig. Stoorde me wel een beetje aan die correspondent. Dat kwam wat... geforceerd over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Twhomp

Stayin' Alive

Mooi haar heeft die meid _/-\o_

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Joss schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:14:
[...]

Blijft leuk als zoveel energy in filmpjes als dit gestoken word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
swampy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Wat me trouwens ook opvalt is dat het begin een rechtstreekse kopie is van Die hard 3 of in iedergeval leentjebuur heeft gespeeld niet in de laatste plaats door de muziek, de beelden van de straat en dan inene die explosie 8) Die hard 3 is een zeer coole film dus beter briljant gejat dan slecht bedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah geweldig filmje , en indd de soundtrack van die hard 3 , erin wat overgins een van de beste films allertijden is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
swampy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Zeker. Zo kan je ook zien of een spel leeft onder de gamers. Blijkbaar is dit een game waar iedereen (voor- en tegenstanders) aandacht aan besteden. En terecht zou ik zo zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grappig stukje in dat filmpje, krantenkoppen
hulpverlender vaak voor jan ll.. met de korte achternaam op komen draven :P

En tommy vercetti, is dat niet uit voorgaande GTA? :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:53
" An old lady falling and breaking her hip " ringtone hoe ze erop komen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.