Vice City is in mijn ogen van de GTA3 series de beste! Gewoon de helicopters, het thema, de soundtrack en dat in de grenzen wat de engine kan. Iets wat bij GTA SA fout gaat is dat de game gewoon TE GROOT IS voor de engine!RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:19:
GTA4 is de 1e GTA die mij daadwerkelijk kan bekoren. Waarom deeltje 4 wel en de voorgaande niet?
-GTA 3 en SA waren allen vrij grauw van sfeer, hier komen kleuren erg mooi uit als je de instellingen iets aanpast! (Vice city vond ik dus wel een aangename sfeer hebben)
Het helpt zeker dat je nu uiteindelijk niet gewoon moet schieten en hopen dat de kogels raken. Want in vorige versies was het schieten een ramp en ja in GTA SA kon je jezelf dat aanleren maar dan toch! Niko komt uit de oorlog dus ja hij weet hoe hij een wapen moet schieten!-Het nieuwe, maar o-zo-verbeterde schietsysteem. (ik moet de wapens kunnen "voelen" eerst waren de guns erg statisch, nu heb je recoil en zoom je lekker kort langs het geweertje in waardoor je meer 1 met het character bent)
Thank the gods for that! Okay het is wel relaxt dat elke auto ongeveer hetzelfde rijdt maar..echt verdiepent is het niet in de GTA3 games.-Over the top irrealisme in voorgaande delen is weg (hoofd af van headshot, auto in de fik als die op de kop ligt, auto bestuurt als een kart)
Hehe yup Niko is een goede character om dit spel rondt te laten draaien.-Niko. (eindelijk iemand met persoonlijkheid waar ik me in in kan leven)
Happy GTA4 player
Wat ik verder verbetert vindt is hoe de AI is, mensen reageren, ze rennen weg of ze bellen de politie! Of ze bellen een ambulance als iemand aangereden wordt!
Oooh hoe de politie te werk gaat, ze volgen je in gebouwen, over daken en zullen je blijven zoeken behalve als je buiten die cirkel kan komen! Okay misschien niet super realistisch maar toch!
Maar denk dat ook aan het uitgaan en het rijden in de regen! Of zelfs erachter komen dat het gaat regenen tijdens een missie, oh geesh je lacht je kappot om hoe snel het fout gaat!
[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 08-05-2008 01:24 ]
There is no place like ::1