Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20

Wom

.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:08:
[...]

Zit er standaard een maand Live Gold bij GTA IV? Ik heb 'm er niet bij gehad namelijk (ik had de SE)
Bij mij zat er een maand gratis Live Gold (standaard versie).
whiteclear schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:54:
Dag GTA liefhebbers.

Ik heb een vraag over online daten (in het internet cafe). Ik heb op een paar dames geklikt (DATE) maar ik krijg geen email of iets dergelijks. Hoe kan ik deze dames daten?

Bedankt alvast.
Als je later terugkomt zul je een reactie ontvangen hebben via email.

[ Voor 41% gewijzigd door Wom op 07-05-2008 14:57 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Dag GTA liefhebbers.

Ik heb een vraag over online daten (in het internet cafe). Ik heb op een paar dames geklikt (DATE) maar ik krijg geen email of iets dergelijks. Hoe kan ik deze dames daten?

Bedankt alvast.
dat duurt wel een tijdje voor je een e-mail krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 18:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Dag GTA liefhebbers.

Bedankt alvast.
Lollie? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Je kan pas daten via het internet nadat je in de verhaallijn ook een date-missie hebt gehad (en niet die met Michelle) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Muthas schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:05:
Je kan pas daten via het internet nadat je in de verhaallijn ook een date-missie hebt gehad (en niet die met Michelle) :)
Michille :> Ze wordt wel eentonig later :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:10:
[...]

Michille :> Ze wordt wel eentonig later :P
Later in het spel word dat wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Michelle...
spoiler:
denk je een vrouw gevonden te hebben die alles prima vind, heeft ze een fucking hidden agenda. Kuthoer. :P
Wom schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Bij mij zat er een maand gratis Live Gold (standaard versie).
Hmpff... nog maar eens goed in m'n box kijken dan. Hij zat iig niet in het doosje.

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2008 15:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 13:38
Yoo

ik heb gta 4 en een playstation 3..

nou wil ik graag gta spelen met mijn toetsenbord en muis...

kan dat ??

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:08

Alfisti

So macht Reisen Spaß

spenky schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:42:
Yoo

ik heb gta 4 en een playstation 3..

nou wil ik graag gta spelen met mijn toetsenbord en muis...

kan dat ??
ijskonijn in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..." ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 13:38
:'(

is het ook mogelijk bij multiplayer om zelf server te selecteren zodat ik niet steeds in een server zit met 3 man...

[ Voor 21% gewijzigd door spenky op 07-05-2008 15:48 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 20:46
Afbeeldingslocatie: http://www.techshout.com/images/fragfx-ps3.jpg

http://www.splitfish.com/page.cfm?pageid=15

Niet helemaal gelijk aan standaard muis / keyboard, maar komt erg dicht in de buurt...

review

[ Voor 7% gewijzigd door equationunequal op 07-05-2008 15:50 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
bedankt voor jullie reply's.

Ik zal geduldig afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis vliegtuigen en de parachute. En de jetpack. En de vlammenwerper.

*gaat maar weer GTA:SA spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Op zich wel jammer dat ze dat soort zaken niet hebben toegevoegd, het voegt imo namelijk best veel toe aan het ik-kloot-maar-wat-aan-spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:12:
Op zich wel jammer dat ze dat soort zaken niet hebben toegevoegd, het voegt imo namelijk best veel toe aan het ik-kloot-maar-wat-aan-spelen ;)
Gelukkig komt er nog extra content ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:23:
Michelle...
spoiler:
denk je een vrouw gevonden te hebben die alles prima vind, heeft ze een fucking hidden agenda. Kuthoer. :P

[...]

Hmpff... nog maar eens goed in m'n box kijken dan. Hij zat iig niet in het doosje.
ik heb hem ook niet in m'n SE versie zitten hoor. Betaal je grof geld :/
wel tof tasje trouwens :P

vliegtuigen mis ik trouwens niet. Met de helicopter vliegen is leuk zat. Proberen dat ding op de meest belachelijke plekken neer te proppen. Bij Brucie in de buurt staat trouwens een gebouw met een grote H er op. Doet dat nog wat als je hem er op zet?

[ Voor 22% gewijzigd door Kaasplank op 07-05-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kaasplank schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:15:
[...]
Bij Brucie in de buurt staat trouwens een gebouw met een grote H er op. Doet dat nog wat als je hem er op zet?
Probeer het eens en laat het ons weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:39
of een 'kill-'em-all' missie, waar je de hele stad moet uitroeien om daarna te ontdekken dat er zombies leven :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 19-10 20:46
Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:20:
of een 'kill-'em-all' missie, waar je de hele stad moet uitroeien om daarna te ontdekken dat er zombies leven :D
Strawberry pancakes :P

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een helicopter blijft trouwens ook opgeslagen als je hem "parkeert" op de gele strook voor je safehouse. Inmiddels ben ik er aardig handig mee geworden om hem op een dubbeltje te kunnen landen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hmm, wat zou een date zeggen als je der in je helicopter op pikt? Zo maar eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:31:
Hmm, wat zou een date zeggen als je der in je helicopter op pikt? Zo maar eens proberen :+
Ik heb het 1x met Roman geprobeert, die had als opmerking dat ik behoorlijk vooruit gegaan was :P

Dronken vliegen is trouwens geen aanrader :P

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 07-05-2008 16:35 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 17:40

Peetman

Tjah....

Ik wilde al een paar keer een rondvlucht maken met m'n date, maar zodra ik daar met een date kom zijn de helicopters weg. Terwijl het wel als datelocatie wordt aangegeven.

Nu bedenk ik me ineens dat je waarschijnlijk gewoon in zo'n geel pijltje moet gaan staan. Kan iemand dat bevestigen?

Normaal gesproken schiet ik de piloot gewoon door z'n hoofd om lekker zelf te gaan vliegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Peetman op 07-05-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:23:
Michelle...
spoiler:
Kan ik haar nu al afrossen dan? :/

* SinergyX gaat nieuwe chick zoeken...

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Peetman schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:35:
Ik wilde al een paar keer een rondvlucht maken met m'n date, maar zodra ik daar met een date kom zijn de helicopters weg. Terwijl het wel als datelocatie wordt aangegeven.
Dan ben je niet de enigste die daar mee zit -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Peetman schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:35:
Nu bedenk ik me ineens dat je waarschijnlijk gewoon in zo'n geel pijltje moet gaan staan. Kan iemand dat bevestigen?
Nou heb ik het nog niet gedaan maar ik weet het bijna wel zeker. Voor alle activiteiten moet je naar het pijltje gaan, en niet gewoon dat ding gaan doen. Zo kun je met Kate ook niet naar een striptent. Ja, kan wel, maar dat geldt niet als activiteit en zij gaat ook niet in de stoel zitten. Met Carmen kan het dan weer wel, dan heb je zo'n geel pijltje op de parkeerplaats.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kaasplank schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:15:
[...]

ik heb hem ook niet in m'n SE versie zitten hoor. Betaal je grof geld :/
:(
Kan de rest bevestigen dat ie wel altijd bij de gewone edition zit?
(het gaat om een maand gratis Xbox Live)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:12
.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:54:
[...]

Ik heb een maand gratis Xbox Live bij mijn GTA IV, standaard €60 doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 18:09
MarcoC schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:55:
[...]
Ik heb een maand gratis Xbox Live bij mijn GTA IV, standaard €60 doosje.
Ik heb ook de gewone edition waar een maand Xbox live bij zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De GTA IV Special Edition is dan ook een internationale versie, althans, mijn manual is in het Engels, en bij mijn normale versie is hij Nederlands. De Xbox Live abbonnementcodes zijn gekoppeld aan de regio, dus een US code werkt niet in NL.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pfff, wat suf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Gisteren GTA 4 binnen gekregen, echter is hij al 2 keer vastgeslagen. Als hij vastloopt dan krijg ik mijn PS3 niet meer aan, en na een hoop geklungel met aan en uitzetten ging die na de 1e keer vastlopen weer aan. Alleen de laatste toen ik in GTA in het internet café zat liep het spel weer vast, en krijg hem tot nu toe niet meer aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-10 19:53

harlekein

Creator Owner

.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Nou heb ik het nog niet gedaan maar ik weet het bijna wel zeker. Voor alle activiteiten moet je naar het pijltje gaan, en niet gewoon dat ding gaan doen. Zo kun je met Kate ook niet naar een striptent. Ja, kan wel, maar dat geldt niet als activiteit en zij gaat ook niet in de stoel zitten. Met Carmen kan het dan weer wel, dan heb je zo'n geel pijltje op de parkeerplaats.
Ja, behalve dat er nooit een pijltje te vinden is bij die rond vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:09:
ik mis vliegtuigen en de parachute. En de jetpack. En de vlammenwerper.

*gaat maar weer GTA:SA spelen
Het is een realistischer GTA, dit hebben ze al vanaf het begin gezegd...

Dus ga jij je maar lekker vermaken met die kermis van GTASA :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:14
Ik heb de one man army achievement zojuist gehaald. Ik kreeg een date missie met bruce, hij wou met 2 chicks in een bootje rondvaren. Mn laatste eiland was nog niet geunlocked dus daar langs gevaren en daarvoor kreeg ik al zes sterren. Met een boot is het echter heel gemakkelijk om voor de kogels uit te varen gewoon in een rechte lijn, een beetje om manhattan heen gecruised en naar 5 minuten had ik de achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Sinds gister heb ik een PS3 met GTA4. Nu heb ik gelezen dat eventuele crashes voorkomen kunnen worden door niet op het PSN in te loggen. Ik heb wel internet op mijn PS3, maar me nog niet geregistreerd op het PSN. Betekent dit dat zich geen problemen voor kunnen doen, of moet daarvoor de volledige internet verbinding uit? Helpt de patch die vandaag uitkomt het probleem met PSN of alleen de multiplayer problemen?

[ Voor 24% gewijzigd door tommy6 op 07-05-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:47:
Ik heb de one man army achievement zojuist gehaald. Ik kreeg een date missie met bruce, hij wou met 2 chicks in een bootje rondvaren. Mn laatste eiland was nog niet geunlocked dus daar langs gevaren en daarvoor kreeg ik al zes sterren. Met een boot is het echter heel gemakkelijk om voor de kogels uit te varen gewoon in een rechte lijn, een beetje om manhattan heen gecruised en naar 5 minuten had ik de achievement :)
Ja zo had ik hem ook wel kunnen halen maar vind dat eigenlijk een beetje pussy manier om die shit zo te halen :p. Ik had echt een epische battle met politie & helikopters, uiteindelijk heb ik 7 minuten lang op 6 sterren gezeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Weet er iemand eigenlijk met hoeveel man je in een bus kunt zitten? Zou wel lachen zijn om online met iets van 12 man in een bus te zitten en dan een beetje te gaan rellen in de stad (freemode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tommy6 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:55:
Sinds gister heb ik een PS3 met GTA4. Nu heb ik gelezen dat eventuele crashes voorkomen kunnen worden door niet op het PSN in te loggen. Ik heb wel internet op mijn PS3, maar me nog niet geregistreerd op het PSN. Betekent dit dat zich geen problemen voor kunnen doen, of moet daarvoor de volledige internet verbinding uit? Helpt de patch die vandaag uitkomt het probleem met PSN of alleen de multiplayer problemen?
Ik speel met PSN aan, maar verder nog niets gemerkt eigelijk. Begreep dat die crashes pas verderop in het spel komen, ik zit nog aan het begin zegmaar :P En heb mn eerste $500 :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Het is een realistischer GTA, dit hebben ze al vanaf het begin gezegd...

Dus ga jij je maar lekker vermaken met die kermis van GTASA :')
ja ik weet ook wel dat het realistischer is. Maar is realistischer ook gelijk leuker? Dat is toch persoonlijk? Ikzelf heb me echt super vermaakt met SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:19:
[...]

ja ik weet ook wel dat het realistischer is. Maar is realistischer ook gelijk leuker? Dat is toch persoonlijk? Ikzelf heb me echt super vermaakt met SA.
Mwah nee dat niet..maar ik vond het zelf niet echt vermakelijk..hoewel ik GTA SA helemaal heb uitgespeeld vond ik het belachelijk dat hij ineens in een fucking Jet kon vliegen terwijl het een mannetje uit de hood was ....maar leuk was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mocht je opzoek zijn naar die code wil ik die best wel door PM'en hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:43:
[...]

Dan ben je niet de enigste die daar mee zit -O-
heb ditzelfde meegemaakt, dat er geen heli staat als je daar aankomt met je date. Ik denk doe even de perfecte date met michelle, nieuwe kleren gekocht, ferarri gejat, ga haar ophalen, rij keurig netjes naar de Heli's.... staan ze er niet! ik dacht.. misschien staan ze er alleen 's avonds ofzo, vorige keer dat ik heli had gejat was namelijk 's nachts dus dan maar wachten.... het was op mijn ingame telefoon 15:00 dus dacht zal wel niet zo lang duren voordat het avond/nacht is.. ik even snel wat drinken gepakt en eten gemaakt.... op een gegeven moment begint die michelle te zeuren over dat ze naar huis wil.. ik nog langer wachten.. loopt michelle op gegeven moment boos weg omdat ik haar niet naar huis wou brengen en noemt ze me een freak... gelijk daarna opgebeld want het was eindelijk avond... wil ze komende dagen niet met me uit..... bitch :P

heb trouwens ook al paar keer last gehad van het probleem dat GTA vastloopt (360) het is echter half minuutje wachten en dan kan je gewoon verder, in het begin was het spel nog wel haperig maar nu ik aantal uur heb gespeeld (heeft hij waarschijnlijk goede cache opgebouwd) loopt alles vloeiend.

[ Voor 12% gewijzigd door gise op 07-05-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:08

FeaR

In GoT we trust

Wie o wie heeft een goede tip om de "Wrong is Right"-missie te halen:

spoiler:
Dit is de eerste missie nadat je weet dat Michelle een agent is. Je moet dan naar hun kantoor komen en je krijgt een missie van haar baas. Eerste deel van het huis van die Oleg doorzoeken is allemaal geen probleem. En naar de juwelier rijden ook niet. Maar het achtervolgen en die gast uitschakelen lukt me gewoon echt niet!

Hem beuken werkt niet echt, want hij heeft een te snelle auto en zijn stuurmanskunsten zijn zo goed dat ik niet bij kan blijven. Ik kan wel een Comet of Banshee pakken en dan bij blijven, maar die auto's zijn na twee of drie keer botsen ook al naar de tyf.
En schieten is ook leuk, maar heb net 1346!! kogels op die gast afgevuurd, maar niets hielp. Hij had wel twee kapotte lichten maar that's it...

Ik kan die gast minuten blijven volgen totdat ik een keer de fout in ga en omsla met mijn wagen...

Dus iemand een tip om die missie te halen?

Vind trouwens wel dat het omslaan van de auto's nogal snel gebeurt. Je hoeft maar een stoep verkeerd te raken en je bent weg. En net sloeg ik om omdat ik tegen de deur van een taxi aan reed!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:38:

spoiler:
Dit is de eerste missie nadat je weet dat Michelle een agent is. Je moet dan naar hun kantoor komen en je krijgt een missie van haar baas. Eerste deel van het huis van die Oleg doorzoeken is allemaal geen probleem. En naar de juwelier rijden ook niet. Maar het achtervolgen en die gast uitschakelen lukt me gewoon echt niet!

Hem beuken werkt niet echt, want hij heeft een te snelle auto en zijn stuurmanskunsten zijn zo goed dat ik niet bij kan blijven. Ik kan wel een Comet of Banshee pakken en dan bij blijven, maar die auto's zijn na twee of drie keer botsen ook al naar de tyf.
En schieten is ook leuk, maar heb net 1346!! kogels op die gast afgevuurd, maar niets hielp. Hij had wel twee kapotte lichten maar that's it...

Ik kan die gast minuten blijven volgen totdat ik een keer de fout in ga en omsla met mijn wagen...

Vind trouwens wel dat het omslaan van de auto's nogal snel gebeurt. Je hoeft maar een stoep verkeerd te raken en je bent weg. En net sloeg ik om omdat ik tegen de deur van een taxi aan reed!
Gewoon zorgen dat je een snellere auto dan hem hebt (neem zo'n Ferrari of een Porsche) en haal hem in en voer een PIT manoeuvre uit. Dan gewoon op het ventje zelf schieten. Of op zijn banden richten en die lek schieten, die auto is net zo sterk als de rest van de auto's, dus hij kan ook kapot.

Ik heb sinds 5 minuten geleden een nieuwe favoriete auto, de Sultan RS _O_

Is een straatraceauto op basis van de Sultan. Met spoilers, body-kit en supercool fluitend schakelgeluid 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 07-05-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start net gta4 op, en kreeg melding dat game data geupdate moet worden.
Misschien de crash bug er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik start net GTA4 op en wordt gevraagd de game te update, dacht meld het even. Heb zelf eigelijk nog geen problemen gehad qua vastlopen van de ps3.

je was me voor >:)
heb nu op bevestigen geklikt maar volgens mij hangt mijn ps3 nu wel vast 8)7 heb alleen maar zwart scherm..

[ Voor 34% gewijzigd door HammerNL op 07-05-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:38:

spoiler:

spoiler:
Ga naar die auto showroom met turismo's en neem er een mee... Dan ga je naar de juwelier, als de auto wegrijdt, gelijk met LB kogels erop schieten meestal heb je dan al 1 of 2 banden kapot daarna goed remmen voor de bochten en andere autos uitwijken en op rechte stukken bijvoorbeeld op de brug met LB blijven schieten. Bij mij explodeerde de auto net over de brug naar het middelste eiland

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Angeloonie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:44:
Is een straatraceauto op basis van de Sultan. Met spoilers, body-kit en supercool fluitend schakelgeluid 8)
Ik heb er gisteren ook voor het eerst in gereden en vooral dat dumpvalve geluidje is erg vet ja :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]Ik heb sinds 5 minuten geleden een nieuwe favoriete auto, de Sultan RS _O_

Die is zeker alleen te krijgen op het 3e eiland, want heb zelfs nog nooit een Sultan gezien...
Zelfde als dat ik ook nog steeds niet tegen een Infurnus aan ben gelopen...

En dingen als autogarages zit er daar ook eentje van op het 1e of 2e eiland? Want die fictieve website van die autohandelaar ingame zit op het 3e eiland evenals de motorshowroom... Ik weet dat er meer showrooms zijn, maar heb tot nu toe nog niets gevonden...

Kwam er net trouwens achter dat er soms van die groene poppetjes op je kaart staan. Zag het heel toevallig omdat ik op de kaart was ingezoomd, maar anders kijk je daar toch flink overheen :S

Edit:
Start net GTA 4 weer op en krijg de melding dat ik V1.01 moet downen...
Patch van 18mb die het online-probleem op moet lossen.
En dus hopelijk ook het vastlopen op de PS3 versie...

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 07-05-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 20-10 18:41
Patch gedownload en online is nogsteeds ruk hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 16:48

BreeeZe

Devt

Frank J. schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:57:
Patch gedownload en online is nogsteeds ruk hier
De patch is als het goed is om het vastlopen als je aangemeld bent bij psn te voorkomen.
Waarschijnlijk ook niet meer als dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

buran schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:52:
[...]

spoiler:
Ga naar die auto showroom met turismo's en neem er een mee... Dan ga je naar de juwelier, als de auto wegrijdt, gelijk met LB kogels erop schieten meestal heb je dan al 1 of 2 banden kapot daarna goed remmen voor de bochten en andere autos uitwijken en op rechte stukken bijvoorbeeld op de brug met LB blijven schieten. Bij mij explodeerde de auto net over de brug naar het middelste eiland
En waar vind ik de show-room met Turismo's ergens? :-)

Had er al naar gevraagd, maar dat was dan weer net voor een post-spree dus vandaar nog maar een keer en wat directer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Als ik op bevestigen klik krijg ik alleen een zwart scherm... Is hij dan aan het downloaden of hoor je een download voortgang te zien? Eerste keer heb ik hem maar uitgezet, laat hem nu wel ff aanstaan..

Never mind, uitloggen op PSN en dan game opstarten en game update downloaden schijnt wel te werken.

[ Voor 20% gewijzigd door HammerNL op 07-05-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 20-10 18:41
Gelukkig maar dat mijn gta nog geen 1 keer vast is gelopen maar online totaal niet werkt dan :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Had er al naar gevraagd, maar dat was dan weer net voor een post-spree dus vandaar nog maar een keer en wat directer...
Als ik het me goed herinner: 3e eiland, links-midden ongeveer.

---

Krijg je iets als je 100% respect hebt bij Packie? En bij Kate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Blaise schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:12:
[...]
Als ik het me goed herinner: 3e eiland, links-midden ongeveer
Tja... daar heb ik dus niets aan, want daar mag ik nog niet komen.
Dan toch maar één van mijn verkregen auto's opofferen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 20-10 10:55
[...]
Jep, heb de normale gekocht, en zat een maand gratis bij. Wel raar trouwens dat je die niet bij de LE krijgt...

Ook al wordt er maar 1 versie gemaakt (internationaal verspreiden dan), waarom dan geen actie waarbij je een kaart kan bestellen bij Microsoft o.i.d.? Je voert je code in (die ze er bij zouden kunnen doen), vult in waar je woont. Week later maand gratis binnen, en dan maak je een hoop gamers blij denk ik.

Beetje vreemde zaak... Gemiste kans naar mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:55:
Kwam er net trouwens achter dat er soms van die groene poppetjes op je kaart staan. Zag het heel toevallig omdat ik op de kaart was ingezoomd, maar anders kijk je daar toch flink overheen :S
Beter opletten ;)

Ze zijn wel nodig, niet voor het verhaal, wel voor 100%. Je krijgt er ook spullen voor als je die missies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Ik zie zonet dat de update voor de PS3 online is, 18MB groot, ben hem op dit moment aan het downloaden. :)

Heb zelf geen problemen gehad tot nu toe, maar toch mooi dat Rockstar er zo goed achteraan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officiele changelog 1.1/1.01 iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:14:
[...]

Tja... daar heb ik dus niets aan, want daar mag ik nog niet komen.
Dan toch maar één van mijn verkregen auto's opofferen...
Middelste eiland, bij je SafeHouse vlakbij. Aan de rechterkant van het eiland, en dan iets boven het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

uurtje rondgereden maar geen vastlopers tot nu toe met de update 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, toen ik een uur geleden uit m`n safehuis kwam stond er een man aan de overkant in het wilde weg te schreeuwen. Toen ik hem wat beter ging bekijken bleek dat 'ie gewoon een bijbel in z`n hand had en dus het woord van God stond te verkondigen. _/-\o_

Eindelijk de tweede missie gehaald van Playbox X. Gisteren tot 2 keer toe van een hijskraan gevallen dus vandaag maar voor een betere aanpak gekozen en dat was gelukt.

Overigens vind ik de A.I. wel een beetje te goed kunnen schieten. Je hoeft maar even met een auto door een groepje te rijden en al je ramen liggen eruit. Als je (on)geluk hebt schieten ze ook nog lekker je banden lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin me wel lanzaam af te vragen wat nou het uiteindelijke doel, is, ik bedoel krijg je status? bedrijven, of huizen , ik snap nou niet echt wat ik waarvoor ik de missies aan het doen ben, in vice city kon je bedrijven panden kopen ectr, daar werkte je op naar een drugsbaron, hier volgens mij naar niks

dat mis ik wel een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Laatst online: 13-09-2021
Liep de game eigenlijk ook vast in de singleplayer of alleen in de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
single, ook tijdens cutscenes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-10 14:15
.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Wie is Carmen, heb ik iets gemist? Heb de story line klaar nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmmm...la maar...

[ Voor 88% gewijzigd door Wii4all op 07-05-2008 20:38 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Depress schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:32:
[...]

Wie is Carmen, heb ik iets gemist? Heb de story line klaar nu..
1 van de dames die je kunt daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
FeaR1986 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:00:
[...]

En waar vind ik de show-room met Turismo's ergens? :-)

Middelste eiland, rechts van het park, op de hoek van Pyrite street en Bismarck avenue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:53
Even over die PS3 patch,

Ik kan hier al 5 dagen online en heb sindsdien geen freezes meer gehad (game opstarte met psn ingelogd). Nu lees ik dat er mensen een zwart scherm e.d. krijgen na installatie van de patch. Is het mogelijk om de patch te weigeren. Zal dan wel niet online kunne maar dat is alleen maar een goeie zaak :).

Ik heb een beetje het gevoel dat de patch mischien gerushed is en daardoor niet helemaal 100 % is, had laatst een belabberde ervaring met het patchen van een spel vanwege een imo toch wel zeer grove fout.

Natuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten en fixt dit de problemen voor anderen . Nu heb ik iets van wat ik op tweakers geleerd heb " If it ain't broke then don't fix it " .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-10 12:40
kingfriko schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:16:
uurtje rondgereden maar geen vastlopers tot nu toe met de update 8)
Heb voorheen geen crashes gehad. Nooit niet.. en ben inmiddels op 43%.. Misschien beetje FPS/Frame drop fixes??
Als ik het zo op internet lees is het een minor online fix voor sommigen. Maar kan nog niks bevestigends vinden helaas!

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:45
Alabama_man schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:59:
Weet er iemand eigenlijk met hoeveel man je in een bus kunt zitten? Zou wel lachen zijn om online met iets van 12 man in een bus te zitten en dan een beetje te gaan rellen in de stad (freemode).
Maximaal 8. Iemand had daarvan een filmpje van gemaakt op youtube. Met online gameplay natuurlijk.
Ik heb sinds 5 minuten geleden een nieuwe favoriete auto, de Sultan RS _O_

Ik heb het spel niet, maar ik vind die auto echt vet. Hier staat een supermooi filmpje van die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:20
Online werkt hier nu prima sinds ik de patch heb gedownload. PS3 versie. Bekabeld aangesloten mijn internet, was geen lag ofzo, dus ik denk dat als je online niet goed werkt je geen goede internetverbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik probeerde net 10 auto's in 10 seconden op te blazen voor een achievement. toen de granaat ontplofte zakte de fps ontzettend in. jammer dat ie een beetje grafisch geweld al niet meer trekt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 18:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:21:
ik begin me wel lanzaam af te vragen wat nou het uiteindelijke doel, is, ik bedoel krijg je status? bedrijven, of huizen , ik snap nou niet echt wat ik waarvoor ik de missies aan het doen ben, in vice city kon je bedrijven panden kopen ectr, daar werkte je op naar een drugsbaron, hier volgens mij naar niks

dat mis ik wel een beetje
Het doel is het doel bereiken waarvoor niko naar liberty city is gekomen (ja beetje cryptisch, maar als je nog niet zo ver bent verklap ik misschien te veel). En Niko's doel is niet het verwerven van status, bedrijven of huizen, dus dat gebeurt ook niet :).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Haha, fantastisch. Ik loop heel rustig de zebrapad op en duw een voetganger voor mij zo onder de auto.

Hup, ga je dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 15:58
Julius schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:15:
Online werkt hier nu prima sinds ik de patch heb gedownload. PS3 versie. Bekabeld aangesloten mijn internet, was geen lag ofzo, dus ik denk dat als je online niet goed werkt je geen goede internetverbinding hebt.
Ik krijg nog steeds de melding connection to one or more players has been lost, returning to single player (kan deze zin wel dromen nu). Ook nadat ik van wireless netwerk naar bekabeld ben gegaan. Had eerst Nat 3, nu Nat 2 en Unpn is nu enabled. Heb verder geen verstand van netwerken maar ik ben, sinds de PS3 niet meer wireless is, nu een aantal keren in een custom match cops en crooks beland (1 op de 4 keer ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik start net me game op en ineens een game update ben benieuwd of er verbeteringen zijn !

iemand al bekend wat er veranderd is ? in de update ? ps3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Ghostface schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:37:
ik start net me game op en ineens een game update ben benieuwd of er verbeteringen zijn !

iemand al bekend wat er veranderd is ? in de update ? ps3 versie
Posts lezen is blijkbaar niet je vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat er toch wat problemen zijn na het installeren van die patch, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
het installeren van de patch lukt verdorie niet bij mij. Hij stopt elke keer bij max 25%, met de melding dat de verbinding met de mediaserver verbroken is. Heb er met andere spellen nooit last van gehad. Nu kan ik het niet eens opstarten!!3

edit: is al gelukt, ik heb even de mediaserver in het XMB uitgezet en toen lukte het in 1 keer...

[ Voor 17% gewijzigd door Jeroenit op 07-05-2008 21:52 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik heb net de zo gevreesde snow storm missie in een keer gehaald. Ik had me helemaal voorbereid op een zwaar moeilijke missie maar het viel ontzettend mee. Eerst rustig alle mannetjes afgeknald en zodra ik de coke had rende ik als een gek door het gebouw op zoek naar de uitgang. :P Dat laatste kan moeilijk zijn maar ik had geluk en binnen elke tellen de uitgang gevonden. Vervolgens langs de waterkant gerend waar ik geen enkele cop was tegengekomen en in een geparkeerde auto gesprongen. Zodra je in de auto zit is de kans op dood gaan heel erg klein en kan je eigenlijk rustig uit de wanted cirkel rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 13-10 03:55
Volgens mij is iedereen nu wel erg druk met GTA IV, al meer dan een uur geen posting in dit topic :/

Ik ben nu zelf vooral bezig met het daten en wat sidemissies.
Wat ik wel jammer vind is dat je af en toe harde keuzes moet maken over het wel of niet vermoorden van iemand.
spoiler:
Zo moest ik kiezen tussen Playboy X of Dwayne. De jongens kregen ruzie en vroegen of ik de ander af wilde maken. Ik moest er ff over nadenken, maar uiteindleijk heb ik voor Dwayne gekozen. Maar ook dat kon Playboy niet waarderen, waardoor hij ineens geen vrienden meer wilde zijn.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Murcielago

dan heb ik de goeie keuze gemaakt :)

spoiler:
ik heb voor Playboy X gekozen.. dan word je makkers met Dwayne én krijg je die crib van Playboy X

die keuzes zijn inderdaad wel lastig.. maar soms vraag ik me af in hoeverre het je spelvervolg gaat bepalen.. sommige van die keuzes (killen of laten leven) schijnen niet zoveel uit te maken.. merk er in ieder geval niks van

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:48:
Wow, ik heb net de zo gevreesde snow storm missie in een keer gehaald. Ik had me helemaal voorbereid op een zwaar moeilijke missie maar het viel ontzettend mee. Eerst rustig alle mannetjes afgeknald en zodra ik de coke had rende ik als een gek door het gebouw op zoek naar de uitgang. :P Dat laatste kan moeilijk zijn maar ik had geluk en binnen elke tellen de uitgang gevonden. Vervolgens langs de waterkant gerend waar ik geen enkele cop was tegengekomen en in een geparkeerde auto gesprongen. Zodra je in de auto zit is de kans op dood gaan heel erg klein en kan je eigenlijk rustig uit de wanted cirkel rijden.
Ik in 2 keer, ik had geen idee dat dit de snowstorm missie was :P. Naar binnen was gemakkelijk, zeker de tweede keer. Naar buiten was de eerste keer lastig, mn broertje zei al iets over politie en dat je ze maar beter neer kon knallen. Dus ik rustig binnen blijven en cops afknallen, maar ineens was ik dankzij de helicopter en een explosie dood (wtf). 2e keer gewoon bij de ingang waar ik in ben gekomen naar buiten gegaan en de kapotte truck meegepakt, om daar te komen heb ik een stuk of 10 cops afgeknald. Ik had wel enorm veel pech met het wegkomen van de politie, terwijl 3 sterren normaal geen probleem is, verder wel een leuke missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het kan dat de (auto) savedgame, ineens 7 missies terug is. Oftewel een oude save game?
Ik weet totaal niet waarom, maar vandaag na 2 dagen niet spelen start ik ineens weer een missie op waar ik echt veel van mijn spel in kwijt ben.
Had ongeveer 8000 meer en een smoking aan. Duidelijk opgemerkt dus, en onmogelijk niet gesaved. Want de auto-save staat aan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Misschien je HDD cache legen? Dat schijnt veel framerate gerelateerde problemen in spellen op te lossen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik heb m'n Xbox ook pas een paar maanden...
heeft voor mij wel geholpen, maar dat was aan het begin van het spelen van GTA4, vond het allemaal net iets te traag gaan (geen 2fps ofzo, maar gewoon te traag). Cache geleegd en sindsdien geen problemen meer. Wat ik wel erg slecht vind is dat je daar niet een normale knop voor kan vinden, zou veel mensen helpen. Niet iedereen bevind zich op nerdy forums voor een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik zie iedereen achievements halen voor die Roman's Sorrow missies. Zit al heel wat verder, dus lijkt erop dat ik die niet kan volbrengen? Maw, wanneer krijg je die precies?

spoiler:
Het eerste safehouse en taxibedrijf is al afgefikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 07-05-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:05:
Iemand enig idee hoe het kan dat de (auto) savedgame, ineens 7 missies terug is. Oftewel een oude save game?
Ik weet totaal niet waarom, maar vandaag na 2 dagen niet spelen start ik ineens weer een missie op waar ik echt veel van mijn spel in kwijt ben.
Had ongeveer 8000 meer en een smoking aan. Duidelijk opgemerkt dus, en onmogelijk niet gesaved. Want de auto-save staat aan. :'(
Autosave werkt bij mij ook niet goed.. altijd saven bij een safehouse na een sessie, ben hier net als jou op een minder leuke manier achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Bedankt voor het opmerken, anders had ik over drie jaar misschien weer in de doos van het spel gekeken. Bij mijn normale versie, 58 euro (Dynabyte is leuk met klantenkaart), zat inderdaad ook een voucher voor één maand gratis Live.
Afbeeldingslocatie: http://codecaster.nl/got/free_live.jpg
Die ga ik in de zomervakantie even fijn activeren :Y)

@autosave, ik save altijd in m'n safehouse wanneer ik stop met gamen. En dan, net als op de PC bij alle vorige versies, gebruik ik ieder slot één voor één. Dus elke volgende save in een volgend slot, en als ze allemaal vol zijn begin ik weer bij de eerste. Laat het paranoia zijn, maar het werkt wel. Mocht er eens een savegame corrupt raken, heb je er nog één van hooguit een uur of wat geleden.

[ Voor 25% gewijzigd door CodeCaster op 07-05-2008 23:28 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:02:
@ Murcielago

spoiler:
ik heb voor Playboy X gekozen.. dan word je makkers met Dwayne én krijg je die crib van Playboy X

die keuzes zijn inderdaad wel lastig.. maar soms vraag ik me af in hoeverre het je spelvervolg gaat bepalen.. sommige van die keuzes (killen of laten leven) schijnen niet zoveel uit te maken.. merk er in ieder geval niks van
In het verhaal maakt het volgens mij weinig uit, maar je kunt wat extra dingen krijgen. Overigens lijkt de meest ethische oplossing vaak de beste.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

op 44 uur, 44 minuten en 44 seconden vond ik het wel weer genoeg voor vanavond :+ Zit nu op 83,92% :D

Ben nu weer missies aan het doen, heb alle sub-missies al volbracht, en moet die kloteduiven nog alle 197 vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

GTA4 is de 1e GTA die mij daadwerkelijk kan bekoren. Waarom deeltje 4 wel en de voorgaande niet?

-GTA 3 en SA waren allen vrij grauw van sfeer, hier komen kleuren erg mooi uit als je de instellingen iets aanpast! (Vice city vond ik dus wel een aangename sfeer hebben)

-Het nieuwe, maar o-zo-verbeterde schietsysteem. (ik moet de wapens kunnen "voelen" eerst waren de guns erg statisch, nu heb je recoil en zoom je lekker kort langs het geweertje in waardoor je meer 1 met het character bent)

-Over the top irrealisme in voorgaande delen is weg (hoofd af van headshot, auto in de fik als die op de kop ligt, auto bestuurt als een kart)

-Niko. (eindelijk iemand met persoonlijkheid waar ik me in in kan leven)

Happy GTA4 player :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Chear heeft de LE versie voor een leuk prijsje voor de liefhebbers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

OCTheEagle schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:42:
[...]Middelste eiland, rechts van het park, op de hoek van Pyrite street en Bismarck avenue
Kijk daar heb ik wat aan!
Zal zo eens kijken wat voor moois daar allemaal staat...
@ Murcielago

Hij had dus niet de goede keuze gemaakt:
spoiler:
Hij heeft Dwayne omgelegd en dus 25.000 gekregen. Maar daarna hoeft PlayBoy X je niet meer te zien. Als je voor Dwayne kiest in de vorm van zijn missie doen (dus niet zoals voor Dwayne kiezen om deze te vermoorden...) wordt je vrienden met hem en krijg je een extra safehouse, plus nog wat andere voordelen..

Belde trouwens net Roman voor een taxi en die kwam er inderdaad aan.
Stap ik in gaat net de politie een paar bendeleden afknallen....
Hoor opeens een lange claxontoon... is mijn chauffeur geraakt.
Dus ik bellen voor een nieuwe taxi wordt Roman boos... dus niet al te veel taxis verbruiken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 13-10 03:55
@ Murcielago

spoiler:

Kijk, daar baal ik nu van.
spoiler:
Ik vond Dwayne echt een aansteller worden, maar het laatste telefoontje van Playboy was zo zeurderig. Toen vond ik Dwayne toch het ergste, dus ben ik daarheen gereden

Maarja, als dit het gevolg is :X

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:19:
-Niko. (eindelijk iemand met persoonlijkheid waar ik me in in kan leven)
Klopt ja, ik vind het een erg sympathieke gozer :). Wat ik wel erg mis is dat ik niet het idee heb dat ik me omhoog werk. Vooral bij Vice City vond ik dat goed uitgewerkt. Maar wellicht is dat ook helemaal niet het doel - je bent immers op zoek naar een paar gasten, niet naar de top van de criminele ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Zo, ik heb er 2 dagen veel GTA op zitten. Ik moet zeggen dat het een prachtige game die zeer uitgebreid is. Ik zit nog maar op een derde maar heb mij toch al ongeveer 20 uren vermaakt. Ik hoop echter dat de kleine dingetjes als de vliegende ratten zoeken niet te zwaar wegen in dat percentage.

Ik leef me zeker in in de wereld van Niko, echter heb ik het gevoel dat het toch wat te vluchtig is. Hij doet 1 dingetje voor Playboy X en ze zijn meteen de beste vrienden, dat soort zaken. Het maakt verder niet uit aangezien het toch goed inelkaar zit.

Ook vind ik de kleine missies leuk die je kan vinden op straat. Weet iemand hoeveel dit er zijn en of er een kaart van is? Ik vind deze meestal leuker dan de side missies die je over de telefoon krijgt.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.