Wie o wie heeft een goede tip om de "Wrong is Right"-missie te halen:
spoiler:Dit is de eerste missie nadat je weet dat Michelle een agent is. Je moet dan naar hun kantoor komen en je krijgt een missie van haar baas. Eerste deel van het huis van die Oleg doorzoeken is allemaal geen probleem. En naar de juwelier rijden ook niet. Maar het achtervolgen en die gast uitschakelen lukt me gewoon echt niet!
Hem beuken werkt niet echt, want hij heeft een te snelle auto en zijn stuurmanskunsten zijn zo goed dat ik niet bij kan blijven. Ik kan wel een Comet of Banshee pakken en dan bij blijven, maar die auto's zijn na twee of drie keer botsen ook al naar de tyf.
En schieten is ook leuk, maar heb net 1346!! kogels op die gast afgevuurd, maar niets hielp. Hij had wel twee kapotte lichten maar that's it...
Ik kan die gast minuten blijven volgen totdat ik een keer de fout in ga en omsla met mijn wagen...
Dus iemand een tip om die missie te halen?
Vind trouwens wel dat het omslaan van de auto's nogal snel gebeurt. Je hoeft maar een stoep verkeerd te raken en je bent weg. En net sloeg ik om omdat ik tegen de deur van een taxi aan reed!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.