nah daar moet je bij nadenken
ik raak gewoon snel gefrustreerd haha... maar bij gt5:p lag dit gewoon aan een rare manier van het spel moeilijk maken
hier ben ik gewoon te slecht voor, autorijden allemaal geen probleem maar dat lopen en wapens wisselen enzo voelt gewoon onnatuurlijk, omslachtig en traag aan
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:34:
[...]
Het lijkt me toch dat je games als GTA4 speelt omdat je het leuk vind om een hoop agenten en gansters overhoop te knallen. In dat opzicht is het toch niet zo erg dat het een paar keer mag proberen... Ik ben nu bij die bankoverval. Die heb ik nu paar keer gedaan en het is gewoon een vette missie om te spelen ( al mag ik hem nu wel eens halen

)
Maar belangrijkste is denk ik dat je het gewoon moet doen omdat je het leuk vindt. Als je het niet leuk vindt om een gebouw leeg te knallen kan je het spel misschien beter verkopen..
ik heb nooit begrepen dat het spel draait om zoveel mogelijk agenten neerknallen, ik dacht dus dat als je het goed deed je geen agenten had om neer te knallen, maar blijkbaar is Niko maar een domme gast en laat ie zich elke keer betrappen
de enige missie die ik tot nu toe redelijk vond was die met die Union gasten... maar verder is het nog maar allemaal erg basic qua missies
[
Voor 52% gewijzigd door
Phusebox op 07-05-2008 10:40
]