Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:14:
* Games die langer dan 15 seconden moeten laden moeten de speler 'vermaken' tijdens het laden. Overall laadtijd mag niet langer zijn dan 45 seconden.
Is een animatie of muziek daar ook al goed genoeg voor? Een missie-uitleg is misschien ook wel een goede. Daar kan ik me bij GTA ook wel iets bij voorstellen. Hoewel een missie meestal geen extra laadtijd vergt bij GTA.
En degene die ik persoonlijk het meest irritant vind:
* Bij het wegschrijven van savegame data langer dan 1 seconde, moet een berichtje minstens 3 seconde zichtbaar op het scherm zijn. Writes die 1 seconde of korter duren mogen een kort berichtje laten zien dat minstens 1 seconde op het scherm staat.
In de praktijk betekent dat dus dat het wegschrijven van savegames altijd 3 seconde "duurt", ookal zijn ze in een kwart seconde klaar 8)7
Mwah, dat valt toch wel mee? Laat de speler gewoon verder spelen, maar zet ergens duidelijk in het scherm "Game saved". Dat is eigenlijk ook wel handig voor de speler. Het brengt je wel een beetje uit de game natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-10 21:49
probleem in gta4 is dat het spel mij telkens nadat ik hem een keer heb afgesloten bij een nieuwe autosave vraagt of die de oude wil overwriten, waar is het nou een auto-save voor als ik nog constant handelingen moet uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Shiverzz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;
spoiler:
het gaat om de missie waarin je een internet date moet regelen met French Tom. Op een gegeven moment krijg je een mail van 'm dat hij altijd rond 18.00u in het 69th street diner restaurantje zit, en dat ik hem kan herkennen aan zijn opgespelde roos. Heb de missie al een paar keer geprobeerd maar eenmaal aangekomen in het betreffende restaurantje is Tom nergens te bekennen. Gisteren nogmaals geprobeerd en toen stond er opeens een knipperende NPC aan de bar (volgens mij Tom), maar telkens als ik te dicht bij kwam verdween hij.

Meer mensen die problemen hebben met deze missie? Ik speel trouwens de PS3 versie.
mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:14:
Ik was een uur te vroeg en Niko ging gewoon zitten wachten en die gast liep zelf op me af (cutscene). Ga eens wat vroeger.
Nou, gister eerst even wat andere missies gedaan voordat ik mijn geluk met French Tom weer eens ging beproeven. Heb 2x van 1600u tot 1900u zitten wachten op Frenchie in de betreffende diner maar liep helaas weer een blauwtje. Lijkt me sterk dat ik m onbewust al een keer heb omgelegd, en dat de missie daardoor vast zou lopen. Ik krijg om de haverklap wel steeds berichtjes van Roman en Brucie dat ik m'n mail moet checken om af te spreken met m'n date... pretty annoying :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:23
DaChosen1 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:37:
[...]

volgens mij is de bedoeling dat je de boot pakt rechts voorbij het kapotte hek. Die ligt er nl niet als je aankomt . Tenminste, je kunt het natuurlijk op 100 manieren doen , maar ik denk dat de makers van het spel dit als hoofdoptie bedoeld hebben. Waarom zou je moeilijk doen met een auto waarmee je overal tegenaan kunt rijden als je zo met de boot 1 richting op de cops binnen no time kwijt bent. Je moet vooral niet te lang wachten als je het pakketje hebt. Je moet meteen naar buiten sprinten na het bericht dat er politie komt. Er ligt nog een armour ook bij het pakket dus je hebt maximale health als je naar buiten gaat..Dus niet gaan wachten om de politie af te knallen, dat is bij voorbaat al een verloren aktie. Ik haalde het echt supermakkelijk. Gewoon rennen, ik heb 1 cop gedood in mijn vlucht, daarna door blijven rennen naar de boot en volgas vooruit, dan ben je de sterren binnen 15 sec kwijt.
ehm ik schreef hierboven al dat ik de bootoptie al heb geprobeerd, ware het niet dat die boot maar 3 km per uur gaat en ik vervolgens door 2-3 politieboten aan gort geschoten wordt, om nog maar te zwijgen over de helikopter die me van boven afknalt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Shiverzz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:36:

[...]

Ik krijg om de haverklap wel steeds berichtjes van Roman en Brucie dat ik m'n mail moet checken om af te spreken met m'n date... pretty annoying :|
Ga je mail eens checken dan. Anders weet je niet waar je moet zijn en hoe laat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

MelvinB schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:00:
[...]

Verslavend spel hoor!

Et is dat ik overdag werk, maar avonds schop ik mijn vader achter de tv weg en ga ik lekker een uurtje of 2 GTA-en. Moeders leest toch liever een boek of pakt haar DS.

Ff wat anders;

Is het mogelijk dat AA nog later enabled kan worden dmv een patch o.i.d?

Heb gister de demo van Sega Rally van PSStore geplukt en deze gebruikt wel AA? Althans, alles ziet er veel smoother uit dan GTA4.
Ik wist niet dat jij een 360 PS3 had. Dacht dat jij altijd zo'n PC fanboy was joh :)

Ik denk niet dat ze AA aan gaan zetten omdat het anders wel erg zwaar gaat worden. Sega Rally lijkt mij wat minder groot dan GTA. ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Shiver23 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:37:
Ga je mail eens checken dan. Anders weet je niet waar je moet zijn en hoe laat.
Heb ik gedaan voordat ik aan de missie begon (er staat notabene een laptop in m'n safehouse). Kerel komt gewoon niet op de afgesproken tijd naar de afgesproken plek….of is het de bedoeling dat ik z'n mail ook nog eens ga beantwoorden met een bevestiging..? Lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaChosen1 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:37:
[...]

volgens mij is de bedoeling dat je de boot pakt rechts voorbij het kapotte hek. Die ligt er nl niet als je aankomt .
Waar is "rechts" dan? Ik heb namelijk ook gekeken maar ik zag nergens een boot... Ik heb hem dus ook gewoon met auto gedaan. Prima te doen ook overigens. Ligt die boot aan de kade bij die parkeerplaats waar je begint dan? Want zegmaar voor de ingang van het gebouw ligt een bootsteiger maar daar lag geen boot, een eindje verderop (van de parkeerplaats AF dus, als je het water volgt) lag nog een lege bootsteiger. Dus toen dacht ik f**k it ik pak wel gewoon de auto... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Shiverzz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:43:
[...]
of is het de bedoeling dat ik z'n mail ook nog eens ga beantwoorden met een bevestiging..?
Ah kijk daar zit de fout dus ;)
Je moet inderdaad een positieve reply sturen (groene pijl)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 14:41
[...]

Heb ik gedaan voordat ik aan de missie begon (er staat notabene een laptop in m'n safehouse). Kerel komt gewoon niet op de afgesproken tijd naar de afgesproken plek….of is het de bedoeling dat ik z'n mail ook nog eens ga beantwoorden met een bevestiging..? Lijkt me stug.
mmm, dus je probleem is dat hij niet komt ... en je zegt zelf dat je geen bevestiging gestuurd hebt.

Lijkt me stug dat je nu niet weet wat je eerst volgende stap gaat zijn voor je op date gaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 20:46
Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:26:
[...]

ehm ik schreef hierboven al dat ik de bootoptie al heb geprobeerd, ware het niet dat die boot maar 3 km per uur gaat en ik vervolgens door 2-3 politieboten aan gort geschoten wordt, om nog maar te zwijgen over de helikopter die me van boven afknalt
Boot is idd. niet de meest slimme optie. Hoe het bij mij gelukt is: zorgen dat voordat je het pakje oppakt alle vijanden dood zijn. Zorg dat je van tevoren weet wat de snelste manier naar buiten is. Pak het pakje en sprint vervolgens zo snel mogelijk naar buiten (langs alle cops), spring in de pickup die bij het gat in het hek staat te wachten en rij vervolgens zo snel mogelijk weg. Ik had hem de derde keer gehaald...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

[me=130573]gaat zich nu even zitten schamen ergens in een hoekje :D.[/me=shiverzz]
Bedankt iig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Nadat ik met die littlej zo'n stel gasten in een huis heb afgeknalt krijg ik geen nieuwe missies meer? Wat moet je normaal gesproken doen om missies te krijgen? Ik dacht alleen maar de telefoon telkens aannemen.. De enige die mij nu nog belt is die lompe Roman of ik spelletjes met hem wil doen en uit eten gaan...

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 10:55
[...]
Laptop in je safehouse? Welk safehouse heb je dan? Want ik heb namelijk geen laptop gezien tot nu toe... Moet iedere keer naar TW@ rijden om m'n mail te checken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Acid__Burn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:14:
Laptop in je safehouse? Welk safehouse heb je dan? Want ik heb namelijk geen laptop gezien tot nu toe... Moet iedere keer naar TW@ rijden om m'n mail te checken ;(
E.o.a. penthouse op het middelste eiland. Daar kun je eindelijk ook eens fatsoenlijk naar die te grappige TV shows kijken op je flatscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Shiverzz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:22:
[...]

E.o.a. penthouse op het middelste eiland. Daar kun je eindelijk ook eens fatsoenlijk naar die te grappige TV shows kijken op je flatscreen.
Ben wel op het middelste eiland, maar geloof niet dat ik daar al een safehouse heb. Ben nu klaar met de eerste of 2e missie van Elizabeta, dus moet nog even wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:26:
[...]

Pak een bodyarmor vantevoren, snel de drugs pakken. Daar ligt nog armor als het goed is. bij de ingang van het ziekenhuis staat een auto, die pak je...en je rijd met auto en al..van het eiland af aan de noordelijke kant dacht ik ;) Het zoekgebied is daar net afgelopen en dan een paar seconden wachten. Zo heb ik het iig in 1x gehaald. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 16:27
Snowstorm tip nr 28 voor Phusebox :

spoiler:
Hoe ik het de tweede keer haalde, was door niemand dood te schieten en aan de achterkant via de trap omhoog te klimmen, daar kan je direct in die kamer springen waar die twee lui met de drugs staan en als daarna de politie komt gaan die lopen schieten op die mennekes die daar dus nog in het gebouw staan.
Ik rende zonder een kogel af te vuren keihard via de voorkant naar buiten en daar stond mijn suv (die al op de parkeerplaats staat) al klaar en dan keihard rijden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:40:
[...]

haha ok als er nog irritantere missies komen kan ik het maar beter opgeven...

hmm wat zal ik morgen eens doen dan:

- mezelf ergeren op het achterlijke penalty systeem in GT5:P (de reden dat ik het spel al 3 weken niet meer heb aangeraakt)
- gefrustreerd raken door CoD4 online omdat ik er ogenschijnlijk niks van bak
- hartklopping krijgen van de trage controls in Gears of War online
- verveeld en geïrriteerd de veel te lange en saaie races van Forza 2 doen

opties opties opties ;(
Haha, misschien kun je hier terecht voor wat steun: MinderBedrevenGamers

Meer lotgenoten zoals ik die er weinig van bakken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nasty Nate schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:59:
Snowstorm tip nr 28 voor Phusebox :

spoiler:
Hoe ik het de tweede keer haalde, was door niemand dood te schieten en aan de achterkant via de trap omhoog te klimmen, daar kan je direct in die kamer springen waar die twee lui met de drugs staan en als daarna de politie komt gaan die lopen schieten op die mennekes die daar dus nog in het gebouw staan.
Ik rende zonder een kogel af te vuren keihard via de voorkant naar buiten en daar stond mijn suv (die al op de parkeerplaats staat) al klaar en dan keihard rijden natuurlijk.
zo ben ik nog elke keer naar binnen gegaan, ach ja ik probeer het vanavond nog 1x anders gaat het spel maar weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:06:
[...]

zo ben ik nog elke keer naar binnen gegaan, ach ja ik probeer het vanavond nog 1x anders gaat het spel maar weg
:D zo moeilijk is die missie echt niet! Om daarvoor je game weg te doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Opmerkelijk dat je bijna identieke reactie gaf op GT5:P ;)

Gisteravond zou ik even uurtje spelen, uiteindelijk bijna 5 uur geworden :D Ben nog totaal niet zover, saving wordt nog steeds 'first date' genoemd. Ben meer aan het rondcruizen, leuke bakken jatten en in verlaten steegjes wat mensen neerrossen voor wat geld :)

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2008 10:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Gisteravond zou ik even uurtje spelen, uiteindelijk bijna 5 uur geworden :D Ben nog totaal niet zover, saving wordt nog steeds 'first date' genoemd. Ben meer aan het rondcruizen, leuke bakken jatten en in verlaten steegjes wat mensen neerrossen voor wat geld :)
opmerkelijk dat ik daarna gt5:p ook niet meer gespeeld heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:17:
[...]

Wellicht gaat beien je beter af dan gamen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Hee, zelfs ik kon het.

spoiler:
Gewoon armor pakken, daarna gang OVERSTEKEN en dan die deur links inrennen naar de uitgang. En dan niet X inhouden maar tappen zodat je echt SPRINT. Dat is essentieel. Dus rennen voor wat je waard bent. Eenmaal buiten dan RECHTSAF naar die boot. Die bereik je door het gat in het HEK. Gewoon doorrennen, niet letten op die politie. Dan van de kade op het ponton springen, niet via die trap gaan, dat kost alleen maar tijd. Scheef springen zodat je niet in het water flikkert. Dan 1 keer driehoekje drukken of in de boot springen, naar voren lopen en de boot starten net alsof je in een auto zit. Dan gassen voor wat je waard bent, gewoon rechtuitvaren. Op een gegeven moment ben je je wanted level kwijt en kun je verder.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben ook niet zo'n fantastische gamer dus m'n controller gaat ook regelmatig met grote vaart richting hoek van de bank. Toch moet en zal ik die game uitspelen vanwege het simpele feit dat ik er een smak geld voor betaald heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

het is een zalig spel, enkel nogal donker. Is dit bij iedereen zo of zouden het mijn settings zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:31

Wom

Dat dronken rijden hebben ze té realistisch gemaakt. Wordt gewoon echt misselijk als ik een eind rij :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:17:
[...]

Het lijkt me toch dat je games als GTA4 speelt omdat je het leuk vind om een hoop agenten en gansters overhoop te knallen. In dat opzicht is het toch niet zo erg dat het een paar keer mag proberen... Ik ben nu bij die bankoverval. Die heb ik nu paar keer gedaan en het is gewoon een vette missie om te spelen ( al mag ik hem nu wel eens halen :) )

Die missie in dat ziekenhuis vond ik ook lastig, wat ik uiteindelijk heb gedaan is:
spoiler:
- Health + armour op 100%
- Zorg dat je met een snelle bak aankomt, en parkeer deze met neus naar deparkeerplaats op het gras bij de uitgang van het heak van het ziekenhuis. Zo hoef je niet ver door open stuk te rennen.
- Met sniper gun alles afknallen wat je kan zien ( vanaf parkeerplaats zijn dat er 3, maar ook als je angs het water loopt kan je er nog een paar te grazen nemen)
- Dan naar binnen en rustig iedereen afmaken. Dit lijkt me niet zo'n probleem.
- Als de cops dan kopen eerst vanuit cover de agenten die je in de gang ziet rustig afmaken. Een paar granaten willen hier ook nog wel bij helpen.
- Volgens niet die die gang naar buiten rennen maar de kamer aan de overkant van waar de drugs liggen in. Vanuit daar kan je in een directe lijn naar de kamer met de uitgang printen. (ook eerst rustig checken of alles vrij lijkt voor je gaat rennen, en misschien ook hier nog een granaatje in flikkeren.
- Daarna in je snelle wagen springen en weg crossen. Hier heb je wel beetje mazzel bij nodig, maar het is mij ook gelukt, en ik zuig in rijden in gta.

Maar belangrijkste is denk ik dat je het gewoon moet doen omdat je het leuk vindt. Als je het niet leuk vindt om een gebouw leeg te knallen kan je het spel misschien beter verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMB schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:28:
[...]

Wellicht gaat beien je beter af dan gamen :)?
nah daar moet je bij nadenken :D

ik raak gewoon snel gefrustreerd haha... maar bij gt5:p lag dit gewoon aan een rare manier van het spel moeilijk maken

hier ben ik gewoon te slecht voor, autorijden allemaal geen probleem maar dat lopen en wapens wisselen enzo voelt gewoon onnatuurlijk, omslachtig en traag aan
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Het lijkt me toch dat je games als GTA4 speelt omdat je het leuk vind om een hoop agenten en gansters overhoop te knallen. In dat opzicht is het toch niet zo erg dat het een paar keer mag proberen... Ik ben nu bij die bankoverval. Die heb ik nu paar keer gedaan en het is gewoon een vette missie om te spelen ( al mag ik hem nu wel eens halen :) )

Maar belangrijkste is denk ik dat je het gewoon moet doen omdat je het leuk vindt. Als je het niet leuk vindt om een gebouw leeg te knallen kan je het spel misschien beter verkopen..
ik heb nooit begrepen dat het spel draait om zoveel mogelijk agenten neerknallen, ik dacht dus dat als je het goed deed je geen agenten had om neer te knallen, maar blijkbaar is Niko maar een domme gast en laat ie zich elke keer betrappen 8)

de enige missie die ik tot nu toe redelijk vond was die met die Union gasten... maar verder is het nog maar allemaal erg basic qua missies

[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:36:
[...]
hier ben ik gewoon te slecht voor, autorijden allemaal geen probleem maar dat lopen en wapens wisselen enzo voelt gewoon onnatuurlijk, omslachtig en traag aan
daar ben ik het wel mee eens. Wat ook strontirritant is dat je geselecteerde wapen na een cut-scene ineens verdwenen is waardoor je ineens met enkel je vuisten in een vuurgevecht staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

hallo iedereen,

het is een zalig spel, enkel nogal donker. Is dit bij iedereen zo of zouden het mijn settings zijn?
Had ook het idee dat het spel wat donker was bij mij, maar je kunt in de settings van het spel zelf de brightness omhoog zetten. Dat heeft veel geholpen bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

hallo iedereen,

Het is inderdaad vaak niet zo heel erg licht in het spel. Schaduwen van gebouwen en het vaak afwezig zijn van mooi weer en daglicht zorgen ervoor dat het allemaal wat donkerder lijkt.

Ik heb eindelijk de missie dat ik Lenny op het station (een missie voor Faustin) moet neerschieten afgemaakt. De voorgaande drie keren stapte ik het verkeerde perron op, zodat zij meteen om het hoekje begonnen te schieten :+ Nu ging ik het perron aan de overkant op, en kon zo eerst z'n hulpje neermaaien, toen even wachten op de twee treinen en vervolgens sprintte ik hem achterna, waarbij de laatste kogel door z'n voorruit ging, waarna hij met z'n hoofd op de claxon viel. Heerlijke details allemaal :Y)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
hallo iedereen,

Bij mij wel iig. Brightness staat bijna op max...

[ Voor 5% gewijzigd door equationunequal op 07-05-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

bureno schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:00:
Is het btw normaal bij de PS3 dat zou gauw je gaat lopen of rijden, de harddisk constant staat te knipperen? Vooral bij drukkere scenes met veel verkeer heb ik vaak het idee dat het beeld flink gaat haperen, alsof de ps3 het niet bij kan houden... :X
Het lijkt me vrij normaal dat de harddisk actief is ja, hij moet continu streamen. Dat dat de game ophoudt lijkt me echter weer niet normaal.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet ook die optie eronder wat omhoog schroeven, gaf bij mij veel meer effect dan alleen brightness omhoog krikken.

Het grote (naja) minpunt wat ik tot heden heb ondenkt, het slaan/steken. Target-lock, paar meppen van dichtbij en meestal valt persoon dan op de grond, daar gaat het vaak mis. Of je staat putjes in je grond te tikken, de lucht te bewerken met je mes of je komt er niet meer bij. Het voelt totaal niet lekker aan een even een 'quick kill' in een donker steegje zit er nog niet in. (waar zijn die keel-doorsnij acties? :P)

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2008 10:50 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
overigens even over de boot bij Snow Storm, dit was de eerste keer dat ik dus een boot heb gevonden in het spel; maar zodra ik in die boot zit haalt het spel amper 3-4 fps. Echt niet normaal hoe traag het dan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:48:
overigens even over de boot bij Snow Storm, dit was de eerste keer dat ik dus een boot heb gevonden in het spel; maar zodra ik in die boot zit haalt het spel amper 3-4 fps. Echt niet normaal hoe traag het dan gaat.
Xbox of PS3? Ik ben het op de Xbox nog nooit tegengekomen, terwijl ik al meerdere boottochtjes gehad heb. Misschien een probleem met je HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:48:
Welke versie heb je nou uiteindelijk gehaald dan ? Mij zijn dergelijke problemen nooit opgevallen namelijk (60gb ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CodeCaster schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:38:
[...]

... waarna hij met z'n hoofd op de claxon viel. Heerlijke details allemaal :Y)
Als er bij een stoplicht een auto of 5 staat bij elke bestuurder zo'n headshot geven. Dan kun je een miniconcert houden met de claxons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Oh dus je hebt geld nodig!
Misschien een tip voor mensen die in geld nood zitten en die snel geld willen verdienen.

spoiler:
Als je zo'n geldwagen ziet (securicar) Moet je hem stelen en ergens kapot maken.
Daar zal dan veel cash uitkomen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:55:
[...]
spoiler:
Als je zo'n geldwagen ziet (securicar) Moet je hem stelen en ergens kapot maken.
Dit weet je zeker? Ik heb er namelijk al een stuk gereden, en gebeurde niks voor zover ik weet. Misschien heb ik het gemist ofzo... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 13:24
Hoe zijn jullie begonnen met de missies voor Manny? Als ik op het pijltje sta dan gebeurt er niks. Uit ergernis maar missies gaan doen voor Brucie en Little Jacob (kan nu alleen nog die missies doen voor Brucie). En die relaties op pijl houden doet het niet zo voor mij. Wil gewoon leuke missies doen.

Had laatst nog wel een belletje van Dimitri dat hij en zijn kameraad niet blij waren met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Wom schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:54:
[...]

Als er bij een stoplicht een auto of 5 staat bij elke bestuurder zo'n headshot geven. Dan kun je een miniconcert houden met de claxons :+
Ook geniaal: met een politieauto een koprol maken / op het dak landen zodat de lampen kapot zijn en vervolgens de sirene aan zetten. Het geluid dat dat ding dan produceert is erg komisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:58:
[...]

Dit weet je zeker? Ik heb er namelijk al een stuk gereden, en gebeurde niks voor zover ik weet. Misschien heb ik het gemist ofzo... :*)
Ja 100% Met kapot maken bedoel ik tot ontploffing brengen.

spoiler:
Ergens parkeren en kapot schieten totdat ie ontploft. Er zal dan heel veel cash uit te voorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:55:
[...]

Oh dus je hebt geld nodig!
Misschien een tip voor mensen die in geld nood zitten en die snel geld willen verdienen.

spoiler:
Die ben ik denk ik nooit eerder tegen gekomen, maar ik ga even op zoek :P

Ben nu hoofdzakelijk plaatsen aan het markeren waar ik bepaalde auto's kan vinden (limo's boven in de dance club etc - dance club trouwens enige plek waar ik een gun kan vinden :P), nu ben ik 1x andere bikes tegen gekomen dan die normale chopper dingen maar kan ze niet meer vinden :(

Ik dacht in GTA 2/3 dat je ook auto's kon verkopen? Je moest ergens naar een dock rijden en daar je auto deponeren. Zit soortgelijk nog in GTA4?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
De Desert Eagle is trouwens wel een fijn wapen :)
Die kun je krijgen door 1 keer op een wapenhandelaar te knallen (zonder dat ie doodgaat). Hij zal nu met de Desert Eagle op je beginnen schieten. Vervolgens schiet je m neer en dan kun je met L1 het wapen oppakken (als vervanging van je gewone pistool). Werkt nog met dezelfde kogels ook :)
Je moet daarna wel uitkijken als je die winkel nogeens binnenkomt :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Ik dacht in GTA 2/3 dat je ook auto's kon verkopen? Je moest ergens naar een dock rijden en daar je auto deponeren. Zit soortgelijk nog in GTA4?
Je kunt voor één van die vrienden van Roman missies doen die soortgelijk zijn. Dus bepaalde auto zoeken en deze dan weer ergens onderbrengen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 07-05-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Ja 100% Met kapot maken bedoel ik tot ontploffing brengen.

spoiler:
Ergens parkeren en kapot schieten totdat ie ontploft. Er zal dan heel veel cash uit te voorschijn komen.
Ok, ik had toen een geldwagen (dacht ik) van Gruppe 6. Leek op een geldwagen, maar blijkbaar niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wom schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Je kunt voor één van die vrienden van Roman missies doen die soortgelijk zijn. Dus bepaalde auto zoeken en deze dan weer ergens onderbrengen.
Dat aanbod heb ik net gehad, dat is de vriend van Roman die je kennis laat maken met het e-mailen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Ok, ik had toen een geldwagen (dacht ik) van Gruppe 6. Leek op een geldwagen, maar blijkbaar niet dus...
De geldwagens heten Securicar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Die ben ik denk ik nooit eerder tegen gekomen, maar ik ga even op zoek :P

Ben nu hoofdzakelijk plaatsen aan het markeren waar ik bepaalde auto's kan vinden (limo's boven in de dance club etc - dance club trouwens enige plek waar ik een gun kan vinden :P), nu ben ik 1x andere bikes tegen gekomen dan die normale chopper dingen maar kan ze niet meer vinden :(

Ik was de mijne in de buurt van de haven van het eerste level tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CodeCaster schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:09:
[...]

Dat aanbod heb ik net gehad, dat is de vriend van Roman die je kennis laat maken met het e-mailen.
Moet ik toch maar eens wat verder in de missies, zit nu enkel aan te kloten met die michelle, beetje darten en poolen :P Leuk hoe ze eerste gewoon rustig naar je auto loopt, later komt ze aanrennen. Jammer dat die 'give it a try' momenten beetje dezelfde teksten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:05:
De Desert Eagle is trouwens wel een fijn wapen :)
Die kun je krijgen door 1 keer op een wapenhandelaar te knallen (zonder dat ie doodgaat). Hij zal nu met de Desert Eagle op je beginnen schieten. Vervolgens schiet je m neer en dan kun je met L1 het wapen oppakken (als vervanging van je gewone pistool). Werkt nog met dezelfde kogels ook :)
Je moet daarna wel uitkijken als je die winkel nogeens binnenkomt :p
Mooie tip, maar wat gebeurd er dan precies als je later weer binnenkomt. Schiet hij jou dan overhoop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iedereen last van die irritante disconnects continu als je een multiplayer game start?

Vind het echt schandalig dat ze dit niet even getest hebben voor ze een product in de winkel leggen.

PS3 versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Xbox of PS3? Ik ben het op de Xbox nog nooit tegengekomen, terwijl ik al meerdere boottochtjes gehad heb. Misschien een probleem met je HDD?
xbox360, lijkt aan de golven te liggen, hoe meer golven hoe lager de framerate

maar het wordt echt onspeelbaar dan, gisteren had ik zelfs op een gegeven moment 1 frame die wel 1-2 seconden stil bleef staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phusebox schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:21:
[...]

xbox360, lijkt aan de golven te liggen, hoe meer golven hoe lager de framerate

maar het wordt echt onspeelbaar dan, gisteren had ik zelfs op een gegeven moment 1 frame die wel 1-2 seconden stil bleef staan
Misschien je HDD cache legen? Dat schijnt veel framerate gerelateerde problemen in spellen op te lossen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik heb m'n Xbox ook pas een paar maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 13:24
Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:00:
Hoe zijn jullie begonnen met de missies voor Manny? Als ik op het pijltje sta dan gebeurt er niks. Uit ergernis maar missies gaan doen voor Brucie en Little Jacob (kan nu alleen nog die missies doen voor Brucie). En die relaties op pijl houden doet het niet zo voor mij. Wil gewoon leuke missies doen.

Had laatst nog wel een belletje van Dimitri dat hij en zijn kameraad niet blij waren met mij.
Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:18:
heeft iedereen last van die irritante disconnects continu als je een multiplayer game start?

Vind het echt schandalig dat ze dit niet even getest hebben voor ze een product in de winkel leggen.

PS3 versie btw.
Dat is meer dat gamespy/psn het niet kan verwerken dan de schuld van R*. Er is gewoon te weinig capaciteit om het multiplayer gedeelte te hosten. Dat is het nadeel van een gratis service. Ik zou met plezier 5 dollar per maand betalen voor een online dienst met voldoende capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook van mij nog een hint voor de snow storm missie :

spoiler:
Als eerste is het misschien handig om naar de site te gaan voordat je de missie begint, zodat je alvast een ontsnappingsplan kan bedenken. Nu mijn manier van aanpak: Ik heb mijn auto aan de achterkant geparkeerd, bij de trap omhoog. Hierna met de trap omhoog, wat van de ventjes neerknallen, naar beneden springen, en richting de coke kamer gaan. Na het oppakken van de coke, ga je naar (denk ik) de tegenovergestelde kamer, waar die grote lege kabelspoel ligt. Je klimt hierop, en springt naar het muurtje, hier klim je ook op, en je gaat rechts dan links over het muurtje. Dan kom je weer uit bij de trap waar je bent binnengekomen, je springt naar beneden en dan in je auto, en dan is het een kwestie van de politie zien kwijt te raken. suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:39
Ik kon missies doen voor manny na dat belletje van dimitri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Adlermann schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:30:
[...]

Dat is meer dat gamespy/psn het niet kan verwerken dan de schuld van R*. Er is gewoon te weinig capaciteit om het multiplayer gedeelte te hosten. Dat is het nadeel van een gratis service. Ik zou met plezier 5 dollar per maand betalen voor een online dienst met voldoende capaciteit.
Onderbouw dit eens verder? Als dit zo zou zijn lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat andere games net zo goed last zouden hebben omdat het hele netwerk teveel belast wordt. Dit is totaal niet aan de orde. En de relatie met het wel/niet gratis zijn van de service zie ik niet. Live lag er rond de kerst uit vanwege de grote drukte. Dat je ervoor betaalt veranderde daar helemaal niets aan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Adlermann schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:30:
[...]

Dan zou imho toch heel PSN er last van moeten hebben?

Ik kan begrijpen dat ze de kat uit de boom wilde kijken wat betreft aantal spelers, maar ze zitten er nu wel een bizar eind vanaf. Had dan, zoals bv GT5:P, zelf hosting feature ingebouwd ipv alles via PSN/GS te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:59:
Mwah, dat valt toch wel mee? Laat de speler gewoon verder spelen, maar zet ergens duidelijk in het scherm "Game saved". Dat is eigenlijk ook wel handig voor de speler. Het brengt je wel een beetje uit de game natuurlijk.
Dat kan idd ja, maar veel games die stoppen dus ook gewoon en dan zit je voor niks te wachten op schermpjes die geforceerd 3 seconde duren :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:55
Check dit filmpje. Is volgens mij de ultieme weergave van het schademode in GTA IV, echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Misschien je HDD cache legen? Dat schijnt veel framerate gerelateerde problemen in spellen op te lossen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad, maar ik heb m'n Xbox ook pas een paar maanden...
ja maar dan ben ik ook al mijn download content kwijt, geen zin om die met het ubertrage marketplace opnieuw te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marketplace ubertraag? Dan is er echt wel iets mis met je internetverbinding, want ik haal met gemak 1meg/seconde (limiet van men lijn) bij marketplace downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:58:
Marketplace ubertraag? Dan is er echt wel iets mis met je internetverbinding, want ik haal met gemak 1meg/seconde (limiet van men lijn) bij marketplace downloads.
op mijn pc en laptop haal ik max. 1200kbyte/s
via de xbox maximaal 250 denk ik, en alle drie zijn draadloos verbonden, maar we gaan offtopic

wat me wel elke keer nog terug laat komen naar gta iv is de enorme pileups die je kan veroorzaken op star junction met een paar granaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ben je alles op de HDD kwijt als je je cache leegt? Is het een soort format?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:10

Dhrax

Prog Lord

mister_S schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:03:
Je leegt je /cache, niet je data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
mister_S schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:03:
Je bent alle game updates kwijt iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47

On_E

Housemusic

Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:09:
[...]

Niet waar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaan we nu discussie houden wat je wel of niet kwijt bent? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Wel waar.

"Will clear out Game Updates stored on Memory Units or Hard Drives. (note these will get re-downloaded when launching that Game while connected to Xbox Live)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:09:
[...]

Zeg dan gewoon niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Of je leest de post recht boven je even, met een bron van Xbox team zelf (je weet wel, die groep developers die het ding programmeren) waarin duidelijk vermeld staat dat het wel zo is. Of kom anders zelf met een betrouwbare bron die het tegendeel beweert en bewijst (hint: die zijn er niet)...

:')...

[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 07-05-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Of je leest de post recht boven je even, met een bron van Xbox team zelf (je weet wel, die groep developers die het ding programmeren) waarin duidelijk vermeld staat dat het wel zo is. Of kom anders zelf met een betrouwbare bron die het tegendeel beweert en bewijst (hint: die zijn er niet)...

Updates ben je inderdaad WEL kwijt, ik spreek uit ervaring. Na het opruimen van je Cache zullen veel spellen opnieuw updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Is de één maand Live Gold die je bij het spel krijgt voor altijd geldig? Of moet ik het per se meteen activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080502.jpg

:D

[ Voor 5% gewijzigd door equationunequal op 07-05-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan gewoon acktiveren waneer het jouw uitkomt volgens mij , ik heb een live gold kaartje hier 2 maanden gehad liggen, deed het nog gewoon dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:14:
[...]

Wel waar.

"Will clear out Game Updates stored on Memory Units or Hard Drives. (note these will get re-downloaded when launching that Game while connected to Xbox Live)"
Vreemd, ik heb nml. mijn cache geleegd en daarna gewoon games gespeeld die niet hoefden te updaten. (denk aan een Forza 2 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:55

IkWilbert

Het is mij!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach rondje autowas maar en die kogelgaten moete je overheen kijken! Was aan het oefenen in mijn auto! (mmm moet zeggen dat als ik michelle dat eerst toch even en NIET gezeefde auto jat)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Ik heb zelf al 2x de cache geleegd en heb nooit opnieuw de updates hoeven downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:09
Gister mijn eerste multiplayer ervaring opgedaan. Met zn 3en doelloos rondrijden en varen en alles kapot schieten wat we tegen kwamen. Best lachen om in een auto te zitten, het raampje kapot te tikken en met je hoofd en geweer naar buiten te zwaaien en te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Krijgen Silver abbos ook toegang tot updates? Ik wist niet eens dat patches mogelijk waren op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag eindelijk een patch om de online problemen te fixen :

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137406

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 15-10 14:17
technoaddict schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:24:
Gister mijn eerste multiplayer ervaring opgedaan. Met zn 3en doelloos rondrijden en varen en alles kapot schieten wat we tegen kwamen. Best lachen om in een auto te zitten, het raampje kapot te tikken en met je hoofd en geweer naar buiten te zwaaien en te schieten.
Die coop missies zijn nog toffer alleen zo jammer dat samenwerken niet echt lukt. De ene rijdt dan gauw weg naar de extraction point en laat de rest stikken. Zeker als niet iedereen een headset heeft om te communiceren wordt het erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 14:10

Dhrax

Prog Lord

mister_S schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:32:
Krijgen Silver abbos ook toegang tot updates? Ik wist niet eens dat patches mogelijk waren op consoles.
Voor updates heb je alleen een internetverbinding nodig, abbonement maakt verder niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

mister_S schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:32:
Yep, alleen voor online play heb je een Gold abbonement nodig, met silver kun je de rest ook (dus patches downloaden, demo's downloaden en spelen en filmpjes kijken). Ook krijgen Gold-members bepaalde demo's soms eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

technoaddict schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:24:
Tot hoevere is er ook interactie met de andere online spelers? Kan je ook potje gaan poolen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

New York, NY – May 7, 2008 – Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), said today that Grand Theft Auto IV has surpassed all-time entertainment records for day one and week one sales by dollar value. Released on Tuesday, April 29th, Grand Theft Auto IV, the critically acclaimed video game, has sold through to consumers approximately 6 million units globally with an estimated retail value of more than $500 million in the first week. Grand Theft Auto IV sold approximately 3.6 million units on its opening day with a retail value of approximately $310 million globally.

"We knew Grand Theft Auto IV would break new ground in terms of the player's experience, with its compelling story line, extraordinary gameplay and action that ranges over a broad urban canvas. Now, it has broken sales and rating records as well. Grand Theft Auto IV's first week performance represents the largest launch in the history of interactive entertainment, and we believe these retail sales levels surpass any movie or music launch to date. We congratulate the entire Rockstar team on creating a must-have experience that takes the legendary Grand Theft Auto franchise to a new level," said Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two.

"Rockstar's goal is to make each new title in the Grand Theft Auto franchise even better than those that preceded it, and Grand Theft Auto IV is a smashing success on that score. Grand Theft Auto IV makes full use of the power of next generation technology, and offers players an experience unique in the interactive entertainment medium. This game sets a new standard in the industry, with critics hailing it as both an artistic and technological masterpiece," said Ben Feder, Take-Two's Chief Executive Officer.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto IV for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PLAYSTATION®3 computer entertainment system is rated "M" for Mature. For more information, log onto www.rockstargames.com/IV.
Grootste entertainment release ooit, damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mister_S schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:49:
Is de één maand Live Gold die je bij het spel krijgt voor altijd geldig? Of moet ik het per se meteen activeren?
Zit er standaard een maand Live Gold bij GTA IV? Ik heb 'm er niet bij gehad namelijk (ik had de SE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 18:23

BaT

SinergyX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Tot hoevere is er ook interactie met de andere online spelers? Kan je ook potje gaan poolen oid?
Dit heb ik gisteren getest (xbox versie) in Free Mode met een vriend : je kan de gebouwen waar dit soort activiteiten gebeuren wel in (Strip Bar / Bowling Center etc); maar je kan NIET de minigames zelf doen... wat jammer is, want het lijkt me priceless om een poolcafe binnen te lopen waar 2 players spelen om vervolgens een granaatje onder de pooltafel te rollen... maar helaas zit dit er _nog_ niet in. Een gemiste kans.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BaT schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:09:
Dit heb ik gisteren getest (xbox versie) in Free Mode met een vriend : je kan de gebouwen waar dit soort activiteiten gebeuren wel in (Strip Bar / Bowling Center etc); maar je kan NIET de minigames zelf doen... wat jammer is, want het lijkt me priceless om een poolcafe binnen te lopen waar 2 players spelen om vervolgens een granaatje onder de pooltafel te rollen... maar helaas zit dit er _nog_ niet in. Een gemiste kans.
vanavond toch eens proberen dan :) Nu waren er bij bv test drive unlimited ook flinke verschillen met de Xbox/PS2/PC versie, mogelijk hier ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-10 07:16

madwurmz

from Planet Verbs

Rockstar and Sony plans to patch the PS3 version of Grand Theft Auto IV today to improve the multiplayer experience.

Speaking to Eurogamer, a Sony source explained that the patch would help by "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".

PS3 owners who bought GTA IV last week have had to endure problems connecting to the multiplayer service almost from day one.

What's more, some reported random crashes, for which Rockstar suggested that erasing game data and reinstalling as a possible solution.

This week, UK chart monitor Chart-Track reported that 926,000 copies of GTA IV were sold during its first week on sale here - with 413,000 of going to PS3 owners.
source: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137406

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:06:
[...]
(verhaal)

Grootste entertainment release ooit, damn.
Heel netjes, zal toch wel wat critici de mond snoeren denk ik zo. En de release was zeker groots, overal posters voor Nederlandse begrippen en volgens mij heb ik nog nooit reclame voor een game gehoord op de radio, nu wel, met de Xbox 360 erbij.
Eind mei zullen ze wel de jaaromzet van Take 2 van 2007 hebben geëvenaard :P

Iets anders, missen sommige mensen al de vliegtuigen? In het begin was hier nogal wat gedoe over en ik vraag me af het gemist wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Heel netjes, zal toch wel wat critici de mond snoeren denk ik zo. En de release was zeker groots, overal posters voor Nederlandse begrippen en volgens mij heb ik nog nooit reclame voor een game gehoord op de radio, nu wel, met de Xbox 360 erbij.

Iets anders, missen sommige mensen al de vliegtuigen? In het begin was hier nogal wat gedoe over en ik vraag me af het gemist wordt :)
Zeker, en dit is de kans om niet over te hoeven gaan in EA.

Vliegtuigen mis ik wel. Zag in een filmpje een Boeing staan, en vroeg me af of je daar niks mee kon doen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-10 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]

De helicopters vermaken mij genoeg. Vliegtuigen ben ik toch geen grote fan van geweest in de GTA serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Dag GTA liefhebbers.

Ik heb een vraag over online daten (in het internet cafe). Ik heb op een paar dames geklikt (DATE) maar ik krijg geen email of iets dergelijks. Hoe kan ik deze dames daten?

Bedankt alvast.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.