Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:21:
[...]
spoiler:maybe helpt het om juist binnen te wachten op 'alle' agenten en ze neer te schieten ipv naar buiten te gaan...dan vervolgens de politieauto pakken met sirenes aan en iedereen gaat aan de kant en dan kan je best wel ontsnappen...tenminste zo heb ik het gedaan...sowieso zorgen voor armor/machine gun
Dat had ik nou ook, bekeek een filmpje op internet van een latere missie en die gast bakte er helemaal niks van en nog haalde ie het

tsjaa misschien zijn wij dan wel nog slechter haha

ehm sirenes aan en iedereen gaat aan de kant? da's dan nieuw voor mij meestal gaan ze eerder in de weg rijden dan aan de kant?
en iedereen neerschieten voor het naar buiten gaan gaat dus niet want ze blijven komen... volgens mij kan ik oneindig binnen blijven staan en cops killen
Wing_xD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:25:
[...]
Tips hoe ik het heb gehaald:
- Haal een body armor van te voren
- Om wat close combat te vermijden, kan je alvast vanaf het parkeerplaats met je sniper een stuk of 5 vijanden neerschieten
- Parkeer alvast een redelijk behendig wagen voor de hekken, zodat je direct kan instappen als je het huis wegvlucht
- Neem de tijd om de aanstormende politie in het huis neer te schieten, je hoeft ze echt niet voorbij te rushen
- En jah, dan net zolang wegrijden totdat je uit het zicht ben van de politie
succes
ik kan er met de sniper maximaal 3 vinden... een binnen en 2 buiten
body armor ligt ook binnen maar heb ik sowieso
(ontzettend irritant overigens om elke keer voor een bodyarmor naar die achterlijke shop te rijden, maar dat terzijde)
en dat wegrijden, in 1 poging van de ... 15 ofzo, ben ik er aan toegekomen om te rijden, na dik een kwartier (real world) rijden was ik ze nog niet kwijt
volgens mij ben ik gewoon een ongelooflijke sukkel wat dit spel betreft, of eigenlijk elk spel volgens mij
[
Voor 37% gewijzigd door
Phusebox op 06-05-2008 22:30
]