Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 16:48

BreeeZe

Devt

FireFoz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:41:
weet iemand hoe je vanuit je schuilplaats kunt schieten zonder zelf op te staan? dus met je armen om het hoekje of boven je hoofd uit

dat zag ik een trailer en ook in een demo ergens dat dat kon, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar. dus blind schieten.
Aim of vuur knop half indrukken, dan gebruikt je free aim en kan je ook om een hoekje schieten.
(lukt mij iig meestal zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10 09:16
weet iemand hoe je vanuit je schuilplaats kunt schieten zonder zelf op te staan? dus met je armen om het hoekje of boven je hoofd uit

dat zag ik een trailer en ook in een demo ergens dat dat kon, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar. dus blind schieten.
Gewoon R2 in drukken zonder via L2 iets te targetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:57

Nakebod

Nope.

Bij de PS3 is het: L2 half indrukken, vrij richten, L2 helemaal indrukken, auto aim. R2 half indrukken, vrij schieten, R2 helemaal indrukken, gericht schieten.. geloof ik zo even uit mijn hoofd.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Het vrij schieten doe je gewoon door niet te aimen maar gewoon meteen de schiet knop in te drukken als je ergens gecovered staat. (RT op de xbox bv.)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Blind vuren:
dekking zoeken met RB, en dan met RT schieten... dan vuur je blind...
Gericht vuren:
dekking zoeken met RB, richten met LT (ingedrukt houden) en schieten met RT

edit: haha, 5 6 replies op 1 vraag.... }:O

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 06-05-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43

met het pistool en de uzi gaat het het beste, soms lukt het ook met een assaultrifle,
het is me gelukt door niet autoaim te gebruiken maar gewoon met de hand te richten, en dan schieten

edit: eeh 6 :) en ik heb het dus fout :)

[ Voor 3% gewijzigd door Scorchor op 06-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-10 10:02
Kan je het verhaallijn wel uitspelen als je cheats gebruikt? Dat het niet 100% complete is zou me een rotzorg zijn eigelijk. Ik wil verder, maar het lukt me niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Bij hoeveel % unlock je het eiland helemaal links, ik heb nu zeg maar 2/3e van de kaart. En heb mezelf voorgenomen pas live op te gaan als ik de hele kaart heb. Zit nu op 25% :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ephymerous schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:55:
Bij hoeveel % unlock je het eiland helemaal links, ik heb nu zeg maar 2/3e van de kaart. En heb mezelf voorgenomen pas live op te gaan als ik de hele kaart heb. Zit nu op 25% :)
damn! ik zit op 27%, zit in m'n 2e safe house (op Bohan(?)) en heb nog steeds het middelste eiland niet unlocked...
kheb al zo'n 20 uur gespeeld...

Of jij gaat snel, of ik doe het erg langzaam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

heb al gezocht in het topic maar met welke motor kun je het beste een wheelie maken?

Ik ben beetje in het begin van het spel, maar heb maar 1 motor gevonden en daar kan je nou niet echt een wheelie mee maken :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Slasher schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:58:
heb al gezocht in het topic maar met welke motor kun je het beste een wheelie maken?

Ik ben beetje in het begin van het spel, maar heb maar 1 motor gevonden en daar kan je nou niet echt een wheelie mee maken :P
paar posts terug stond dat het heel simpel is op een scooter......

als ik ze zie rijden is dat overdag...

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 06-05-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
ephymerous schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:55:
volgens mij unlock je de eilanden alleen met de verhaallijn.

spoiler:
als je van ray opdrachten gaat krijgen dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 21:32
Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:57:
[...]

damn! ik zit op 27%, zit in m'n 2e safe house (op Bohan(?)) en heb nog steeds het middelste eiland niet unlocked...
kheb al zo'n 20 uur gespeeld...

Of jij gaat snel, of ik doe het erg langzaam....
Middelste eiland had ik na 12uur spelen ofzo al... maar ik cruise dan ook niet vaak doelloos rond :)

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 06-05-2008 16:04 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:00:
[...]

ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij alle gta's tot nu toe altijd al gedaan heb. was wel minder erg omdat je steeds iets extras kreeg.
mijn manier is meestal eerst die dingen gaan doen, en dan pas met een missie beginnen, en zodra je het 2e continent open speelt weer eerst al die zooi gaan zoeken
net als ambulance/brandweer/politie/taxi missies kan je het beste meteen doen aan het begin van het spel, dan heb je minder gebied, en minder vijanden (hoewel dat bij gta4 niet echt van toepassing is)
in gta3 word je ambulance gewoon kapotgeschoten door de maffia als je die missies pas laat in het spel doet
Ja maar het probleem in gta4 is is dat je nergens ziet hoeveel er nog over zijn volgens mij. Je raakt dan ook snel de tel kwijt omdat je niet meer per 10 packages iets nieuws krijgt daar kon je ook nog een beetje mee rekenen van hoeveel je er had. Ik weet nu al niet eens meer of ik bijvoorbeeld 4 of 5 flying rats te pakken heb.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:50
Het ligt er gewoon aan hoever je bent met de verhaallijn, niet met de voltooiing van de volledige game, incl side missions en dergelijke. Want dat is wat dat percentage uitdrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik laat die ratten met rust totdat ik klaar ben met de verhaallijn. tegen die tijd is er wel een complete kaart met alle locaties op internet te vinden. Uitprinten, een stift er bij en karren maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kaasje123 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:04:
Ik weet nu al niet eens meer of ik bijvoorbeeld 4 of 5 flying rats te pakken heb.... :/
Staat dat ook niet tussen de stats dan?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 20:46
Kaasplank schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:07:
ik laat die ratten met rust totdat ik klaar ben met de verhaallijn. tegen die tijd is er wel een complete kaart met alle locaties op internet te vinden. Uitprinten, een stift er bij en karren maar :Y)
Met slim. Kaart op schoot, helikoptertje als vervoermiddel en je moet binnen een paar uurtjes klaar kunnen zijn...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Kaasplank schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:07:
Zo ga ik het ook doen. Ik laat die duiven nu nog leven, als ik het verhaal heb uitgespeeld gaan die beesten eraan >:) Kaart uitprinten en dan afvinken. Heb ik ook gedaan met de vlaggen in Assassin's Creed

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 06-05-2008 16:12 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
BreeeZe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:46:
Aim of vuur knop half indrukken, dan gebruikt je free aim en kan je ook om een hoekje schieten.
(lukt mij iig meestal zo)
Ik heb die auto-aim maar uitgezet. Werkt veel beter voor mij :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
ijskonijn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:11:
[...]

Zo ga ik het ook doen. Ik laat die duiven nu nog leven, als ik het verhaal heb uitgespeeld gaan die beesten eraan >:) Kaart uitprinten en dan afvinken. Heb ik ook gedaan met de vlaggen in Assassin's Creed
In de Brady game guide die je als boek kan kopen staan al die maps er al in. Da's ook zo'n beetje de enige reden dat ik die gekocht heb. Lekker makkelijk..staan ook gelijk alle weapon/armour pickups op, en oddjobs etc.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:16:
[...]

In de Brady game guide die je als boek kan kopen staan al die maps er al in. Da's ook zo'n beetje de enige reden dat ik die gekocht heb. Lekker makkelijk..staan ook gelijk alle weapon/armour pickups op, en oddjobs etc.
Deze Flickr set bevat denk ik dezelfde maps, mocht je een online variant zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

[...]

ik zal deze link hier nog maar eens herhalen:

http://grandtheftauto.ign.com//maps/1/Liberty-City-Map

(bij NPC pigeons aanzette)

google maps style, en erg compleet!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:54

Fab1Man

Live life to the fullest

Weet iemand waar de auto-showrooms staan op Algonquin? Ik heb me er naar rot gezocht, maar kan het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
als we dan toch links gaan posten, hier een 100% checklist. altijd handig

http://www.g-unleashed.co...p?cat=60&pid=861&page=100%_checklist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:10

IkWilbert

Het is mij!

Mijn broertje is niet zo van de missies... meer van het doelloos rondrijden en beetje over mensen heen rijden. ;) Yeah i know....

Is er ook iets van een cheat dat de andere eilanden unlocked? Hij heeft het eerste eiland nu wel een keer gezien haha.

Ik heb het 2e eiland al wel unlocked maar ik laat hem niet met mijn profiel spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door IkWilbert op 06-05-2008 16:29 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 17:05
KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:23:
[...]

Leuke map :D Er zijn dus vijf savehouses in totaal. Wat voor een huizen zijn dat allemaal en hoe kun je daar je auto's wegzetten?
IkWilbert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:28:
Mijn broertje is niet zo van de missies... meer van het doelloos rondrijden en beetje over mensen heen rijden. ;) Yeah i know....

Is er ook iets van een cheat dat de andere eilanden unlocked? Hij heeft het eerste eiland nu wel een keer gezien haha.

Ik heb het 2e eiland al wel unlocked maar ik laat hem niet met mijn profiel spelen.
Volgens mij had iemand al gezegd dat je in Party Mode online kon spelen op alle eilanden in je eentje. Veel wapens en geen politie was het voor de rest volgens mij.

[ Voor 41% gewijzigd door AMD1800 op 06-05-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 20:46
IkWilbert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:28:

Party Mode (multiplayer lobby) ;)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Fab1Man schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:24:
Weet iemand waar de auto-showrooms staan op Algonquin? Ik heb me er naar rot gezocht, maar kan het niet vinden!
Hier:
spoiler:
Die op Algonquin (met ferari's oftwel turismo's) is tegenover de Persues in Middle Park East District (NAAST je LUXE safehouse als je die krijgt van roman) in kruising Bismarck ave en pyrite St (de winkel heet ook pyrite geloof ik) Pak de kaart er ff bij kan je het opzoeken

en die op Alderny is op de Lockowski ave in Alderny city District. (maar die is vrij gaar)

ik kan alleen de motor showroom niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:29:
[...]

Leuke map :D Er zijn dus vijf savehouses in totaal. Wat voor een huizen zijn dat allemaal en hoe kun je daar je auto's wegzetten?
misschien krijg je ze wel niet allemaal, ligt namelijk ook aan keuzes die je maakt in het spel ;)

Er zijn iig 2 LUXE safehouses, die andere zijn gaar en oud :P Je auto moet je iig vaak op een gele parkeerplaats zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik heb nog een vraagje: als je bv met Jacob naar een stripclub of show gaat en je moet hem daarna weer thuis afzetten, heb ik een aantal keer meegemaakt dat ik nog even naar de Cluckin Bell ging en hij er meteen vandoor ging.. Dus hij nam afscheid bij de Cluckin Bell, en kreeg ik het duimpje omhoog. Wel makkelijk dat ik niet helemaal naar zijn huis hoefde te rijden. Is dit normaal? Ik probeerde dit ook na een "date" met Roman, maar toen lukte het niet..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:23:
[...]

Ik vind deze guide de fijnste:
http://www.gamesradar.com...t-1/a-2008050210174578002

Staat van elke duif een screenshot, sommige duiven zitten op rare plekken en vind je niet door middel van alleen een stipje op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Waar heb je m gekocht en hoe duur was ie...?

Ik moet m nog binnenkrijgen van Amazon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Weet iemand of er ook een archievement is op de PS3, dat je hem in 'XX' tijd moet uitspelen (de verhaallijn dan)?

Want ik ben een casual gamer, maar vindt het bij dit spel toch wel waard om de 100% te gaan behalen. Maar ik ben dus niet supergoed, en heb ook sidemissies tussendoor gedaan.

Ik zou het zonde vinden, als punten zijn, die je in het begin fout doet, waardoor je geen 100% meer kan behalen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 17:05
Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Ik zie dat ie daar in de VS maar 14 dollar is: http://www.amazon.com/Gra...oks&qid=1210085764&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Jumpman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:53:
Weet iemand of er ook een archievement is op de PS3, dat je hem in 'XX' tijd moet uitspelen (de verhaallijn dan)?

Want ik ben een casual gamer, maar vindt het bij dit spel toch wel waard om de 100% te gaan behalen. Maar ik ben dus niet supergoed, en heb ook sidemissies tussendoor gedaan.

Ik zou het zonde vinden, als punten zijn, die je in het begin fout doet, waardoor je geen 100% meer kan behalen.
volgens mij heb je geen achievements op de ps3, dat is iets van xbox en stelt imo niet veel voor, het is meer een lijstje van "kijk eens wat ik kan! goed hé"

kijk eens naar mn linkje wat ik daarstraks heb gepost, daar staat een 100% checklist. volgens mij kan je alles ten aller tijden halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:58:
[...]

volgens mij heb je geen achievements op de ps3
Klopt inderdaad, Achievements zijn alleen op de Xbox 360. Weet wel dat sommige PS3 spellen toch zelf een achievement systeem hebben ingebouwd (Burnout Paradise bijvoorbeeld), maar of dit bij GTA IV zo is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaChosen1 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:34:
ik heb nog een vraagje: als je bv met Jacob naar een stripclub of show gaat en je moet hem daarna weer thuis afzetten, heb ik een aantal keer meegemaakt dat ik nog even naar de Cluckin Bell ging en hij er meteen vandoor ging.. Dus hij nam afscheid bij de Cluckin Bell, en kreeg ik het duimpje omhoog. Wel makkelijk dat ik niet helemaal naar zijn huis hoefde te rijden. Is dit normaal? Ik probeerde dit ook na een "date" met Roman, maar toen lukte het niet..
ik heb wel een keer gehad dat ik jacob naar huis moest brengen, eenmaal aangekomen wou die niet uitstappen, hij loopten mij maar ieder keer na , toen heb ik maar mijn game gesaved en toen was ie ineens weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
Jobbie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:51:
[...]

ik heb hem ook, meteen bij de MM in Eindhoven gekocht samen met mijn GTA4 exemplaar tijdens de middernacht launch. Dit prachtige boek kostte 19,99. Echt zijn geld waard vind ik, vooral om alle USJ en FR te vinden. Ook de wapens en armour zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment ken je de meeste plekken die makkelijk bereikbaar zijn wel uit je hoofd.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KnEuTeR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:31:
[...]

Hier:
spoiler:
Die op Algonquin (met ferari's oftwel turismo's) is tegenover de Persues in Middle Park East District (NAAST je LUXE safehouse als je die krijgt van roman) in kruising Bismarck ave en pyrite St (de winkel heet ook pyrite geloof ik) Pak de kaart er ff bij kan je het opzoeken

en die op Alderny is op de Lockowski ave in Alderny city District. (maar die is vrij gaar)

ik kan alleen de motor showroom niet vinden :'(
Motorshowroom:
spoiler:
De motorshowroom zit op het 3e eiland, in het gedeelte bovenin. Het zit tegenover een parkeergarage met een stuk of 5-6 verdiepingen, die is redelijk makkelijk te vinden (groot, vierkant, ziet er uit als een parkeergarage :+), dus dan vind je de motorshowroom ook zo.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Motorshowroom:
spoiler:
De motorshowroom zit op het 3e eiland, in het gedeelte bovenin. Het zit tegenover een parkeergarage met een stuk of 5-6 verdiepingen, die is redelijk makkelijk te vinden (groot, vierkant, ziet er uit als een parkeergarage :+), dus dan vind je de motorshowroom ook zo.
Motor showroom:

spoiler:
ah 3e eiland = alderney, maar ik heb hem gevonden, aan de Lemhi St in het Westdyke District

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 11:02
De rockstar social club is een manier om al je prestaties bij te houden. Heb me er nog niet in verdiept dus ik weet niet of hetw at voorstelt. Stats interesseren me geen drol namelijk.

http://socialclub.rockstargames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Mijn GTA ligt op het postkantoor 500 meter hier vandaan maar ze zijn nu dicht :(

* Dennahz morgenavond eindelijk in het bezit van dit prachtige spel :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik moet wel zeggen dat ik hier *VEEL* meer moeite heb om de helikopters te besturen dan in Vice City. Daar vloog ik met die gunship door alle nauwe straatjes enzo, dat lukt me hier echt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:15:
[...]

ik heb wel een keer gehad dat ik jacob naar huis moest brengen, eenmaal aangekomen wou die niet uitstappen, hij loopten mij maar ieder keer na , toen heb ik maar mijn game gesaved en toen was ie ineens weg :P
Ja in de tijd dat jij ging slapen (Saven) is hij 'em gepeert. :P _O-

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ook iets moois , ik wil een auto jatten, staat daar een plolitieagent , ik breek snel af, maar hij had me in de gaten , dus hij komt achter mij aan, ik steel snel een auto, hij wil mij pakken, gevolg hij blijft aan de auto hangen , wordt hij een tijdje meegesleurd , komt er een soort van hummer aan , dus ik ga er heel dicht langsrijden , BOEM cop dood :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Dennahz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:45:
Mijn GTA ligt op het postkantoor 500 meter hier vandaan maar ze zijn nu dicht :(

* Dennahz morgenavond eindelijk in het bezit van dit prachtige spel :)
Verslavend spel hoor!

Et is dat ik overdag werk, maar avonds schop ik mijn vader achter de tv weg en ga ik lekker een uurtje of 2 GTA-en. Moeders leest toch liever een boek of pakt haar DS.

Ff wat anders;

Is het mogelijk dat AA nog later enabled kan worden dmv een patch o.i.d?

Heb gister de demo van Sega Rally van PSStore geplukt en deze gebruikt wel AA? Althans, alles ziet er veel smoother uit dan GTA4.

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinB op 06-05-2008 20:03 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt geweldig om GTA IV te spelen met een moeder die de hele tijd aan je hoofd zeurt en ook nog eens de stekker van de Xbox er zomaar uit trekt waardoor het beeld op zwart gaat. Gelukkig was ik geen missie aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor iedereen die een xbox 360 wil aanschaffen voor GTA4, op bol.com is nu een bundel die zeker aan te prijzen is: Xbox Pro ( Premium ) dus met harde schijf / hdmi + GTA4 + Halo 3 + Assasins Creed voor 270,- Prijs van een normale Premium ! Dus drie gratis spellen twv 120,- !

Check het xbox 360 forum !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-10 19:53

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:09:
Het is echt geweldig om GTA IV te spelen met een moeder die de hele tijd aan je hoofd zeurt en ook nog eens de stekker van de Xbox er zomaar uit trekt waardoor het beeld op zwart gaat. Gelukkig was ik geen missie aan het doen.
Een ouder die discipline toe weet te passen. Mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 15:44
Vandaag ook het spel gekocht bij de mediamarkt.. Was eerst bij de dynabyte, mocht ik um niet kopen omdat ik nog geen 18 ben :X (ben 17,7..).. En die vent mij maar wijs proberen te maken dat ik hem nergens anders kan kopen omdat er grote boetes opstaan. Nou die vriendelijke mevrouw bij de mediamarkt zei helemaal niks behalve 60 euro aub.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb net een agent over Liberty City gevlogen met mijn Chopper :) Hij bleef er aan hangen toen ik opsteeg.

Ben daarna over het derde eiland gevlogen, 6 sterren, en heb 5 minuten rond gevlogen daarna :) Achievement Unlocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Verkoopt alleen die sloeberwinkel zonnebrillen en petten? Een beetje jammer. :( Ik had meer van dat soort dingen willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:00:

Heb gister de demo van Sega Rally van PSStore geplukt en deze gebruikt wel AA? Althans, alles ziet er veel smoother uit dan GTA4.
Volgens mij kunt ge Sega Rally niet vergelijken met GTA 4

Sega Rally, volgens mij een ordinair rally game (rijden van A naar B) terwijl je in GTA 4 je kan uitleven omdat alles mag & kan in een open wereld nl. Liberty City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Verkoopt alleen die sloeberwinkel zonnebrillen en petten? Een beetje jammer. :( Ik had meer van dat soort dingen willen zien.
Helaas alleen die winkel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-10 13:33
argh frusti k*! spel... ik zit al 3 dagen vast op Snow Storm, wat ik ook probeer ik kom er niet uit.

Ik heb meteen 3 sterren te pakken, heb geprobeerd met een auto weg te komen, probeerde te zwemmen, probeerde toen met een boot, niks lukt :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:00:
argh frusti k*! spel... ik zit al 3 dagen vast op Snow Storm, wat ik ook probeer ik kom er niet uit.

Ik heb meteen 3 sterren te pakken, heb geprobeerd met een auto weg te komen, probeerde te zwemmen, probeerde toen met een boot, niks lukt :(
En waarom niet? Wat gaat er fout? Ga je dood? Dan moet je het gewoon rustiger aandoen en zorgen dat je niet geraakt wordt vóór je dat pand uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Dat is voor mij wel een minpuntje ja. Slechts 3 kledingzaken is beetje aan de karige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:01:
[...]
En waarom niet? Wat gaat er fout? Ga je dood? Dan moet je het gewoon rustiger aandoen en zorgen dat je niet geraakt wordt vóór je dat pand uit gaat.
niet geraakt worden is onmogelijk, de stroom agenten en wat niet meer is onophoudelijk, heb er op een gegeven moment wel 20-25 gekilled voordat ik naar buiten ging en dan staan er nog om het hoekje te wachten...

Eer ik dan in een auto zit of wat dan ook ben ik dood. Of je pakt een boot die niet vooruit te branden is, je bereikt de overkant en dan staan ze daar ook al met de SWAT teams te wachten :S

blegh... 3 avonden verkloot en nu hoeft het voor mij voorlopig dus niet meer met dit spel, mijn bloed kookt en het verbaast me dat ik nog geen hartaanval heb gekregen van ergernis

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
NeoMe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:14:
Voor iedereen die een xbox 360 wil aanschaffen voor GTA4, op bol.com is nu een bundel die zeker aan te prijzen is: Xbox Pro ( Premium ) dus met harde schijf / hdmi + GTA4 + Halo 3 + Assasins Creed voor 270,- Prijs van een normale Premium ! Dus drie gratis spellen twv 120,- !

Check het xbox 360 forum !
helaas niet meer leverbaar :(

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je kan in Snow storm ook eerst alle boeven afknallen en dan hard naar buiten rennen en in en auto stappen en wegscheuren - dus geen politie agenten afknallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fietsbel op 06-05-2008 22:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fietsbel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:13:
Je kan in Snow storm ook eerst alle boeven afknallen en dan hard naar buiten rennen en in en auto stappen en wegscheuren - dus geen politie agenten afknallen.
ehm ik heb ze allemaal afgeknald, pak dan het pakketje, loop de kamer uit, hoppa 5-6 agenten en 3 sterren

en dan kijk ik net een soort guide op internet, en die gast is gewoon een mega prutser en hij haalt het wel, rijdt gewoon fluitend rechtdoor een 3* cirkel uit :S

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 20:49
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:16:
[...]

ehm ik heb ze allemaal afgeknald, pak dan het pakketje, loop de kamer uit, hoppa 5-6 agenten en 3 sterren
maybe helpt het om juist binnen te wachten op 'alle' agenten en ze neer te schieten ipv naar buiten te gaan...dan vervolgens de politieauto pakken met sirenes aan en iedereen gaat aan de kant en dan kan je best wel ontsnappen...tenminste zo heb ik het gedaan...sowieso zorgen voor armor/machine gun

edit: Dat had ik nou ook, bekeek een filmpje op internet van een latere missie en die gast bakte er helemaal niks van en nog haalde ie het :P tsjaa misschien zijn wij dan wel nog slechter haha >:)

edit2: spoilers zijn niet echt nodig, misschien kijkt Phusebox dan niet :P

[ Voor 21% gewijzigd door Gusev op 06-05-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:00:

Tips hoe ik het heb gehaald:
- Haal een body armor van te voren
- Om wat close combat te vermijden, kan je alvast vanaf het parkeerplaats met je sniper een stuk of 5 vijanden neerschieten
- Parkeer alvast een redelijk behendig wagen voor de hekken, zodat je direct kan instappen als je het huis wegvlucht
- Neem de tijd om de aanstormende politie in het huis neer te schieten, je hoeft ze echt niet voorbij te rushen
- En jah, dan net zolang wegrijden totdat je uit het zicht ben van de politie :p

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:21:
[...]

spoiler:
maybe helpt het om juist binnen te wachten op 'alle' agenten en ze neer te schieten ipv naar buiten te gaan...dan vervolgens de politieauto pakken met sirenes aan en iedereen gaat aan de kant en dan kan je best wel ontsnappen...tenminste zo heb ik het gedaan...sowieso zorgen voor armor/machine gun

Dat had ik nou ook, bekeek een filmpje op internet van een latere missie en die gast bakte er helemaal niks van en nog haalde ie het :P tsjaa misschien zijn wij dan wel nog slechter haha >:)
ehm sirenes aan en iedereen gaat aan de kant? da's dan nieuw voor mij meestal gaan ze eerder in de weg rijden dan aan de kant?

en iedereen neerschieten voor het naar buiten gaan gaat dus niet want ze blijven komen... volgens mij kan ik oneindig binnen blijven staan en cops killen
Wing_xD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Tips hoe ik het heb gehaald:
- Haal een body armor van te voren
- Om wat close combat te vermijden, kan je alvast vanaf het parkeerplaats met je sniper een stuk of 5 vijanden neerschieten
- Parkeer alvast een redelijk behendig wagen voor de hekken, zodat je direct kan instappen als je het huis wegvlucht
- Neem de tijd om de aanstormende politie in het huis neer te schieten, je hoeft ze echt niet voorbij te rushen
- En jah, dan net zolang wegrijden totdat je uit het zicht ben van de politie :p

succes
ik kan er met de sniper maximaal 3 vinden... een binnen en 2 buiten
body armor ligt ook binnen maar heb ik sowieso
(ontzettend irritant overigens om elke keer voor een bodyarmor naar die achterlijke shop te rijden, maar dat terzijde)

en dat wegrijden, in 1 poging van de ... 15 ofzo, ben ik er aan toegekomen om te rijden, na dik een kwartier (real world) rijden was ik ze nog niet kwijt :S

volgens mij ben ik gewoon een ongelooflijke sukkel wat dit spel betreft, of eigenlijk elk spel volgens mij

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ambulances zijn echt ideaal voor missies, ze gaan hard, sturen goed en beuken overal doorheen. Bovendien gaat iedereen aan de kant als je je sirene aandoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:26:
[...]

ehm sirenes aan en iedereen gaat aan de kant? da's dan nieuw voor mij meestal gaan ze eerder in de weg rijden dan aan de kant?

en iedereen neerschieten voor het naar buiten gaan gaat dus niet want ze blijven komen... volgens mij kan ik oneindig binnen blijven staan en cops killen

[...]

ik kan er met de sniper maximaal 3 vinden... een binnen en 2 buiten
body armor ligt ook binnen maar heb ik sowieso
(ontzettend irritant overigens om elke keer voor een bodyarmor naar die achterlijke shop te rijden, maar dat terzijde)

en dat wegrijden, in 1 poging van de ... 15 ofzo, ben ik er aan toegekomen om te rijden, na dik een kwartier (real world) rijden was ik ze nog niet kwijt :S

volgens mij ben ik gewoon een ongelooflijke sukkel wat dit spel betreft, of eigenlijk elk spel volgens mij
haha het is maar net hoe je het opvat idd, maargoed ze staan meestal stil zodat je er net langs kan...maar het oneindig binnentreden van politieagenten valt op een gegeven moment echt mee serieus, gewoon ff geduld, dan kan je op een gegeven moment bij de 'ingang' nog ik dacht twee agenten neerschieten en dan kan je in 1 van de 2 politieauto's springen en karren maar...succes! enne der komen nog een hoop SUPER irritante missies voorbij :P vond snow storm in eerste instantie ook ergg lastig ;)

Enne je doet er goed aan om ff een ander spel te pakken voor een dag of twee, helpt meestal ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:35:
[...]

Enne je doet er goed aan om ff een ander spel te pakken voor een dag of twee, helpt meestal ook 8)
haha ok als er nog irritantere missies komen kan ik het maar beter opgeven...

hmm wat zal ik morgen eens doen dan:

- mezelf ergeren op het achterlijke penalty systeem in GT5:P (de reden dat ik het spel al 3 weken niet meer heb aangeraakt)
- gefrustreerd raken door CoD4 online omdat ik er ogenschijnlijk niks van bak
- hartklopping krijgen van de trage controls in Gears of War online
- verveeld en geïrriteerd de veel te lange en saaie races van Forza 2 doen

opties opties opties ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Phusebox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:40:
[...]

haha ok als er nog irritantere missies komen kan ik het maar beter opgeven...

hmm wat zal ik morgen eens doen dan:

- mezelf ergeren op het achterlijke penalty systeem in GT5:P (de reden dat ik het spel al 3 weken niet meer heb aangeraakt)
- gefrustreerd raken door CoD4 online omdat ik er ogenschijnlijk niks van bak
- hartklopping krijgen van de trage controls in Gears of War online
- verveeld en geïrriteerd de veel te lange en saaie races van Forza 2 doen

opties opties opties ;(
Genieten van t lekkere weer :> ?

Ontopic: klopt het dat je met het completen van de verhaallijn niet de game 100% uitspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:42:
[...]

Genieten van t lekkere weer :> ?

Ontopic: klopt het dat je met het completen van de verhaallijn niet de game 100% uitspeelt?
offtopic:
helaasch zit ook dat er niet in, zon op, opstaan, werken, koken, opruimen, douchen, zon onder, gamen/tv kijken, slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

:( Klote spel

spoiler:
2x bank overal gespeeld, 2x weigeren die gasten in de auto te stappen als ik hem om moet wisselen :( Die missie is prima te doen, maar niet als je buiten de auto staat.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 06-05-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Over Snow Storm is al heel veel gepost. Ga eens zoeken. De beste tip die ik hier las is dat er ook een boot in de buurt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Laatst online: 23:44
waar kan je zien welke achievements je hebt gehaald op de PS3?

kan er niets van vinden? of kijk ik verkeerd?

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:00:
:( Klote spel

spoiler:
2x bank overal gespeeld, 2x weigeren die gasten in de auto te stappen als ik hem om moet wisselen :( Die missie is prima te doen, maar niet als je buiten de auto staat.
Tip
spoiler:
Eerste poging mislukt met wegrijden. Dus bij mijn tweede poging bleef ik gewoon in de ondergrondse metrotunnel doorrennen ipv naar boven, op een gegeven moment raak je gewoon de wanted level kwijt. Easy as that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LaMaGRa schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:03:
waar kan je zien welke achievements je hebt gehaald op de PS3?

kan er niets van vinden? of kijk ik verkeerd?
Je kijkt op de verkeerde console ;)
Wing_xD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Tip
spoiler:
Eerste poging mislukt met wegrijden. Dus bij mijn tweede poging blijf ik gewoon in de ondergrondse metrotunnel doorrennen ipv naar boven, op een gegeven raak je gewoon de wanted level kwijt. Easy as that ;)
Lol, ik zat het net te denken :) Ga ik dan ook maar eens doen

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 06-05-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op je motor beetje door algonquin heen vlammen met liberty city rock op is toch wel een genot op zich zeg _/-\o_ .

Je hebt daar trouwens wel van die vage stukken in de weg waar je opeens omhoog vliegt, zorgt wel voor onrealistische maar hilarische stunts. Vloog toenet 4 meter de lucht in en draaide toen 360 graden rond, kwam weer neer en hij reed rustig verder :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Laatst online: 23:44
PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Je kijkt op de verkeerde console ;)

[...]

Lol, ik zat het net te denken :) Ga ik dan ook maar eens doen
hmmzz... ik denk vet.... achievemets.. daar hou ik wel van.. zelfde als bv met battlefield alle medailes en dinge hale...

kan t niet eens? pfff... balen ! heehheheh

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je de achievements zien op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

M'n tweede date met Michelle begint nu. Ik was m'n kleren pas al zat, dus heb een hele nieuwe outfit gekocht. Kom ik daar aan in m'n vette auto, begint ze een heel riedeltje af te vuren op me. "I like the new car Niko", "Hey, nice top!", "Hey, nice pants!", "Hey, nice shoes!"...

Leuk spel verder :+
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:11:
Waar kan je de achievements zien op de 360?
Euh, net als bij ieder ander Xbox-spel? Druk op de guide-knop (de grijze knop in het midden) en selecteer je profiel. Daar kun je van ieder spel de achievements bekijken.

[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 06-05-2008 23:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:09:
Een schermpje kopen van à 300 ballen en lekker op je slaapkamer verdergaan.. :) Ik heb een luxe probleem dat ik niet samen of thuis woon en sinds Vrijdag gewoon bijna non stop loop te gamen. mss best wel goed dan dat je iemand hebt die het af en toe genoeg vind...... :+

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij snow storm kan je ook achterom het gebouw lopen, daar is een trap kun je vanaf het dak garnaten gooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Al dat gelul over snow storm... is dat de laatste missie ofzo? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:04

TMC

.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:42:
Al dat gelul over snow storm... is dat de laatste missie ofzo? :)
Nee, zeker niet. Is ergens op 1/3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond Snow Storm echt geen zak aan!
ben gewoon die politie voorbij gerushed.. autootje gekaapt op die parkeerplaats.. keihard weg scheuren en toen ik buiten het zoekgebied van de politie was het water ingeknald (per ongeluk :9) maar ik was die 3 sterren wel gelijk kwijt.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
CodeCaster schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:14:
M'n tweede date met Michelle begint nu. Ik was m'n kleren pas al zat, dus heb een hele nieuwe outfit gekocht. Kom ik daar aan in m'n vette auto, begint ze een heel riedeltje af te vuren op me. "I like the new car Niko", "Hey, nice top!", "Hey, nice pants!", "Hey, nice shoes!"...

Leuk spel verder :+
Ik denk zo juist een girl te impressen met een 3 delig pak en een auto die ze vorige keer vet vond met een nieuwe paintjob..
"In case you were wondering, the car still sucks"
"The shirt, its not really working"
"Those pants are kind of weird"
"I'm not really getting those shoes"
Na de date iets in de trend van:
"Why don't you give me the money you saved by not taking me to a real restaurant?"

Uiteraard direct uitgestapt en mijn zuigwagen 3x over haar heen laten rijden.

Begin me trouwens steeds meer te irriteren aan de 5 splashsscreens aan het begin van het spel , die niet te skippen zijn en nooit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:43:
[...]

Begin me trouwens steeds meer te irriteren aan de 5 splashsscreens aan het begin van het spel , die niet te skippen zijn en nooit veranderen.
Volgens mij is dat gewoon een verkapt laadscherm. Dat zou het niet kunnen skippen wel verklaren. Ik vraag me dan alleen af waarom er nergens 'Loading' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Had je liever een minuut tegen "Loading...." aan zitten kijken dan? :) Zit er niet voor de lol in... Ik hoor mn drive (hd en dvd) ook aardig ratelen als ie hiermee bezig is. Bij vorige GTA's was dat ook al min of meer zo; aan het begin ff laden en daarna gewoon streaming spelen, tenzij je missies hebt enzo uiteraard...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TMC schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:42:
[...]
Nee, zeker niet. Is ergens op 1/3 ofzo.
Hmz. Ik kan 'm niet herinneren anders 8)7

.edit: ooooh die. Die vond ik helemaal niet moeilijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:47:
[...]

Volgens mij is dat gewoon een verkapt laadscherm. Dat zou het niet kunnen skippen wel verklaren. Ik vraag me dan alleen af waarom er nergens 'Loading' staat.
Ik heb ergens gelezen dat Microsoft eisen stelt aan de laadtijd van een game, maar dat de teller pas begint te lopen na de logo's. Als je er "Loading" bij zet gaat die vlieger natuurlijk niet op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:47:
[...]

Had je liever een minuut tegen "Loading...." aan zitten kijken dan? :) Zit er niet voor de lol in... Ik hoor mn drive (hd en dvd) ook aardig ratelen als ie hiermee bezig is. Bij vorige GTA's was dat ook al min of meer zo; aan het begin ff laden en daarna gewoon streaming spelen, tenzij je missies hebt enzo uiteraard...
Als dit laadschermen zijn, waarom krijg ik dan 5 seconden loading na deze laadschermen rechtsonderin op een zwart scherm? Hadden ze dan ook wel kunnen vullen, ze hebben genoeg van deze platen, overal advertenties... maak er dan 6 of 7 van die vloeiend op ingame overgaan, en maak ze random.

[ Voor 5% gewijzigd door Dantar op 06-05-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

[...]

Uiteraard direct uitgestapt en mijn zuigwagen 3x over haar heen laten rijden.
Ik was met Carmen gaan drinken, begint ze een partij irritant te doen. Dus ik rijd (straalbezopen) een leeg industrieterrein op en schiet haar kapot met de shotgun. Helaas is ze niet echt dood en heeft ze als resultaat alleen maar genoeg van Niko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 20-10 13:21

rCk

harlekein schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:56:
[...]

Ik was met Carmen gaan drinken, begint ze een partij irritant te doen. Dus ik rijd (straalbezopen) een leeg industrieterrein op en schiet haar kapot met de shotgun. Helaas is ze niet echt dood en heeft ze als resultaat alleen maar genoeg van Niko.
Dat is jammer dat het toch nog enigzins scripted is, als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Al na een week van 3busymen binnen, wat een service!!!

OT: Wat een heerlijk spel, het ziet er prachtig uit, alleen voel ik me nogal opgesloten tussen al die hoge gebouwen. Hopelijk kom ik snel bij stukken waar de dingen een beetje zijn te overzien.

Wat ik ook mooi vond is dat je de afstand met niko zelf kunt bepalen, of heel mooi close met veel detail of gewoon lekker klein en veel overzicht.

Btw, hoe hou je ook alweer een taxi aan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:49:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat Microsoft eisen stelt aan de laadtijd van een game, maar dat de teller pas begint te lopen na de logo's. Als je er "Loading" bij zet gaat die vlieger natuurlijk niet op. ;)
* Games moeten interactief worden binnen 20 seconden na de initiele startup sequence. Als ze een animatie laten zien die langer dan 20 seconden duurt moet hij skipbaar worden met de start knop. Na 120 seconden moet de attract mode worden geactiveerd

* Games mogen niet pauzeren zonder game-representatieve graphics. Als de pauze langer dan 5 seconden duurt moet er een reden voor de pauze worden aangegeven (bijvoorbeeld dat ie aan het laden is) met animerende graphics op het scherm (zodat je weet dat ie niet vast is gelopen)

* Games die langer dan 15 seconden moeten laden moeten de speler 'vermaken' tijdens het laden. Overall laadtijd mag niet langer zijn dan 45 seconden.

En degene die ik persoonlijk het meest irritant vind:
* Bij het wegschrijven van savegame data langer dan 1 seconde, moet een berichtje minstens 3 seconde zichtbaar op het scherm zijn. Writes die 1 seconde of korter duren mogen een kort berichtje laten zien dat minstens 1 seconde op het scherm staat.
In de praktijk betekent dat dus dat het wegschrijven van savegames altijd 3 seconde "duurt", ookal zijn ze in een kwart seconde klaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 22:49
Dantar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:50:
[...]
Als dit laadschermen zijn, waarom krijg ik dan 5 seconden loading na deze laadschermen rechtsonderin op een zwart scherm? Hadden ze dan ook wel kunnen vullen, ze hebben genoeg van deze platen, overal advertenties... maak er dan 6 of 7 van die vloeiend op ingame overgaan, en maak ze random.
Als het goed is wordt na het initiele laden, de splashcreens dus, je save gewoon geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat hetzelfde als wanneer je dood gaat. Dat je scherm zwart-wit is en je ook niet kunt skippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:43:
ik vond Snow Storm echt geen zak aan!
ben gewoon die politie voorbij gerushed.. autootje gekaapt op die parkeerplaats.. keihard weg scheuren en toen ik buiten het zoekgebied van de politie was het water ingeknald (per ongeluk :9) maar ik was die 3 sterren wel gelijk kwijt.. B)
volgens mij is de bedoeling dat je de boot pakt rechts voorbij het kapotte hek. Die ligt er nl niet als je aankomt . Tenminste, je kunt het natuurlijk op 100 manieren doen , maar ik denk dat de makers van het spel dit als hoofdoptie bedoeld hebben. Waarom zou je moeilijk doen met een auto waarmee je overal tegenaan kunt rijden als je zo met de boot 1 richting op de cops binnen no time kwijt bent. Je moet vooral niet te lang wachten als je het pakketje hebt. Je moet meteen naar buiten sprinten na het bericht dat er politie komt. Er ligt nog een armour ook bij het pakket dus je hebt maximale health als je naar buiten gaat..Dus niet gaan wachten om de politie af te knallen, dat is bij voorbaat al een verloren aktie. Ik haalde het echt supermakkelijk. Gewoon rennen, ik heb 1 cop gedood in mijn vlucht, daarna door blijven rennen naar de boot en volgas vooruit, dan ben je de sterren binnen 15 sec kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenit op 07-05-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04
Is het btw normaal bij de PS3 dat zou gauw je gaat lopen of rijden, de harddisk constant staat te knipperen? Vooral bij drukkere scenes met veel verkeer heb ik vaak het idee dat het beeld flink gaat haperen, alsof de ps3 het niet bij kan houden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:19

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ben GTA echt nu al een tijd aan het spelen, maar heb eigenlijks niets aan te merken op de game.

Graphics vind ik gewoon prima, niets mis mee, het is gewoon GTA en dat blijft gewoon gaaf!

Zit nu op 18% en vermaak me heerlijk! 12 uur gespeeld ofzo en het blijft gewoon leuk :D Soms een beetje de politie lastig vallen enzo, altijd leuk.

Tuurlijk, het heeft zijn minpunten, maar als ik zie wat er neer is gezet aan een game, dan blijft het vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:47
BAS80 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:16:
[...]

Een schermpje kopen van à 300 ballen en lekker op je slaapkamer verdergaan.. :) Ik heb een luxe probleem dat ik niet samen of thuis woon en sinds Vrijdag gewoon bijna non stop loop te gamen. mss best wel goed dan dat je iemand hebt die het af en toe genoeg vind...... :+
werk ? .. :P ghehe. Of valt alles gewoon van de vrachtwagen in jouw buurt ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.