[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

Alfisti

So macht Reisen Spaß

PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:08:
[...]
Ik zit nu te kutten met het 500 yards op de achterwielen rijden van de motor. Hoer ver is 500 yards eigenlijk? Best een pokke eind dus :+
spoiler:
even die cross motor voor gebruiken, daarmee is het mij de eerste keer meteen gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:18:
Wheelie Rider 30G
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.

Rolled Over 30G
Do 5 car rolls in a row from one crash.

Die kan je allebei op Francis International Airport halen. Er staat aan het einde van de noordelijkste runway, achter het hek een NRG 900 waarmee je wheelies kan doen op 1 van de banen. Daarna gewoon een copcar pakken en van het midden van de runways naar het einde van de noordelijkste runway rijden met topsnelheid, dan links het gras in en de gele bordjes met "WATCH YOUR BLAST" erop schampen, liefst een beetje dwars. Doe je het goed dan flip je wel 10x :+
Hoe kom ik op die Runway zonder 4 sterren te krijgen? Of moet ik die maar even vergeten als ik daar bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:21:
[...]

Hoe kom ik op die Runway zonder 4 sterren te krijgen? Of moet ik die maar even vergeten als ik daar bezig ben.
Precies, gewoon niet op letten. De runway is lekker veilig, want er rijden nooit politieauto's op, die rijden er net naast. Wel oppasssen voor 747's :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:22:
[...]

Precies, gewoon niet op letten. De runway is lekker veilig, want er rijden nooit politieauto's op, die rijden er net naast. Wel oppasssen voor 747's :+
Heb eens even bij jouw profile gekeken, je hebt al aardig wat achievements op je naam staan. Toch maar eens beter mijn best doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:30:
[...]

Heb eens even bij jouw profile gekeken, je hebt al aardig wat achievements op je naam staan. Toch maar eens beter mijn best doen ;)
Ben ook aan het achievementhoeren nu :+ Net weer eentje gehaald.

Nu die ene nog waar je met 10 mensen moet vechten in 4 minuten. Wil telkens niet lukken ook al mep ik 10 personen neer :(

Daarna misschien nog ff wat multiplayeren, kijken of ik daar potten kan breken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75450

Een dingetje snap ik niet. Ik weet dat je co-op kan doen. Dus met een vriend online missies. Dit zijn dan andere dan in single player. Alleen wanneer ik zo'n co-op probeer op te zetten weet ik niet welke opties ik moet kiezen.
Player match? Ranked? (zal hem niet zijn denk ik) Of Party Mode?

Ik gok player match. Als ik dan voor custom match kies, kan ik uit de verschillende game types kiezen. Maar dit zijn geen echte missies toch? Hiermee speel je alleen games tegen andere mensen online.

Doe ik iets verkeerd?

(heb een 360 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:31:
[...]

Nu die ene nog waar je met 10 mensen moet vechten in 4 minuten. Wil telkens niet lukken ook al mep ik 10 personen neer :(

Daarna misschien nog ff wat multiplayeren, kijken of ik daar potten kan breken..
je moet ook niet 10 mensen neermeppen, je moet 10 keer counteren (Kijk naar de naam van de achievement. Counter doe je dmv een slag ontwijken met A (lange slagen zie je wel aankomen) en direct daarna Y te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 15:02
Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:31:
[...]

je moet 10 COMBOs ofzo doen (van die ontwijk maneuvres en dan 2 hit plus special hit zodat je een instant knock out heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
haha, dit spel blijft me verbazen, ik zag net een vent tegen een muurtje sproeien :P.
Een leuk truukje: Je ziet wel is zo'n barrel staan met vuur erop ( waar meestal zwervers staan te warmen) rij met je auto tege die barrels aan zodat deze onder of naast een andere auto komt te liggen, na een tijdje vliegt de hele auto in de fik, de banden ook en exploderen enz, en je krijgt geen ster :D.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:18:
Wheelie Rider 30G
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.

Rolled Over 30G
Do 5 car rolls in a row from one crash.

Die kan je allebei op Francis International Airport halen. Er staat aan het einde van de noordelijkste runway, achter het hek een NRG 900 waarmee je wheelies kan doen op 1 van de banen. Daarna gewoon een copcar pakken en van het midden van de runways naar het einde van de noordelijkste runway rijden met topsnelheid, dan links het gras in en de gele bordjes met "WATCH YOUR BLAST" erop schampen, liefst een beetje dwars. Doe je het goed dan flip je wel 10x :+
Moet die rol echt over de grond of mag dit ook in de lucht?

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:06

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Inmiddels al op het 2e eiland en wat verder, goede verhaallijn speelt lekker weg. Missies binnenhuis zijn vrij tricky. Hoewel de shoot-outs zoals snow storm wel lekker zijn. Duurt wel ffe maar lekker knallen (genoeg ammo kopen) Spel heeft nog wel wat GTA3d hickups zoals:
1. de auto waar je in rijd kom je vaker tegen
2. Autos om je heen rijden net zoals snel als de rest (sommige kunnen niet eens zo hard)
3. Framerate zakt soms in bij actie/regen/donker (ps3)
4. Mensen lopen nogsteeds vast bij autos

-Wat wel goed is:
-als je achter een huis schuilt blijft je wanted level bestaan.
-als je bij een missie bezig bent is je auto niet ineens verdwenen je autos blijven in de bestaan
-Pop ups heb ik niet kunnen opmerken op de ps3 versie
-Deuren kunnen nu ook echt mensen raken ipv dat ze niks deden

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Ghostrider schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:20:
-Wat wel goed is:
-als je achter een huis schuilt blijft je wanted level bestaan.
-als je bij een missie bezig bent is je auto niet ineens verdwenen je autos blijven in de bestaan
-Pop ups heb ik niet kunnen opmerken op de ps3 versie
-Deuren kunnen nu ook echt mensen raken ipv dat ze niks deden
Helaas is in de helft van de gevallen mijn auto wel pleite zodra ik een missie start. Na de cutscene aan het begin zijn mijn autos regelmatig weg. Vind ik wel beetje jammer. Soms staan ze namelijk wel gewoon nog voor de deur (netjes recht geparkeerd door de portier ofzo, staan altijd wat anders dan ik ze weggezet heb :P)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
BM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:29:
[...]

Helaas is in de helft van de gevallen mijn auto wel pleite zodra ik een missie start. Na de cutscene aan het begin zijn mijn autos regelmatig weg. Vind ik wel beetje jammer. Soms staan ze namelijk wel gewoon nog voor de deur (netjes recht geparkeerd door de portier ofzo, staan altijd wat anders dan ik ze weggezet heb :P)
ik heb hier juist geen last van meestal staan ze niet precies op de plek war je hem heb geparkeerd maar
hij staat altijd wel in de buurt of aan de overkant van de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

ik had een cop car daar geparkeerd (netjes in het vakje inderdaad) , vlak voordat ik buiten kom hoor ik zo'n varken iemand arresteren. en jawel hoor .. ik kom buiten zie nog net dat de smeris er vandoor gaat met MIJN cop car
FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:49:
[...]

Parkeren in dat gele vlak voor je savehouse.
Dan zouden ze moeten blijven staan....

Maar heb echter al een paar keer gehad dat een auto toch weg was.
Enige auto die altijd is blijven staan is de Comet die ik een keer gewonnen had.
De Banshee en die Ferrari-look-a-like zijn een paar keer weg geweest :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Ik kan echt geen auto's bewaren... Als ik met een auto naar een missie ga, moet ik meestal weer in een andere auto, en dan ga ik echt niet terug om mijn eigen auto op te halen hoor.. Laat maar zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Alfisti schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:20:
[...]

spoiler:
even die cross motor voor gebruiken, daarmee is het mij de eerste keer meteen gelukt :)
spoiler:
Of de scooter ;) als je daarmee voluit rijd blijft hij stabiel een wheelie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:09
Ik zit een beetje vast in een missie:
spoiler:
Ik doe de missie ''Three Clover Leaf'' , ik overval die bank, ik loop door een paar straten in chinatown, loop door het metrostelsel, vervolgens door de metro-tunnel, naar een uitgang (servicing exit), en vervolgens moet ik dan een 4-persoons auto zien te krijgen, maar ik heb dan nog steeds een 3-sterren ''rating'' van de politie, en er ''stromen'' bijna letterlik politie-mannen naar binnen en ik kom er niet echt goed uit... zodra ik dan er uit ren wordt ik van alle kanten beschoten en ben ik dood... Wat doe ik fout? Ik had voordat ik de missie begon nog een body armor ingeslagen en flink wat granaten. Hoe kan ik dat laatste stukje goed doen? (neem aan dat het een auto pakken is, je ''wanted level'' kwijtraken en terugrijden is?)

[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 05-05-2008 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jorn1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:07:
spoiler:
Ik doe de missie ''Three Clover Leaf'' , ik overval die bank, ik loop door een paar straten in chinatown, loop door het metrostelsel, vervolgens door de metro-tunnel, naar een uitgang (servicing exit), en vervolgens moet ik dan een 4-persoons auto zien te krijgen, maar ik heb dan nog steeds een 3-sterren ''rating'' van de politie, en er ''stromen'' bijna letterlik politie-mannen naar binnen en ik kom er niet echt goed uit... zodra ik dan er uit ren wordt ik van alle kanten beschoten en ben ik dood... Wat doe ik fout? Ik had voordat ik de missie begon nog een body armor ingeslagen en flink wat granaten. Hoe kan ik dat laatste stukje goed doen? (neem aan dat het een auto pakken is, je ''wanted level'' kwijtraken en terugrijden is?)
spoiler:
Metro uitrennen, direct 180 draaien en naar die SUV rennen die er geparkeerd staat. Instappen en naar de pay & spray rennen rechtsboven op Algonquin.

Net wat potjes online Cops 'N Crooks gedaan, best lollig, alleen soms plotseling over als je net je wapen hebt gepakt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
BM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:29:
[...]

Bij het uitstappen de knop ingedrukt houden om de auto volledig uit te schakelen kan misschien helpen...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
spoiler:
spoiler:
Ik rende juist rechtdoor over dat parkeerterrein. Handig om via daar te ontsnappen, want in dat gebied zijn veel kleine straatjes waar geen politieauto's surveilleren. Die twee Ieren volgen je vanzelf wel zolang je niet te gek doet.

Heb een uurtje geleden de missie in één keer gehaald, op het nippertje. Ik snapte niet gelijk wat ik moest doen toen ik uit de bank kwam. Ik dacht dat ik alle politieauto's moest opblazen :+
Bij het uitstappen de knop ingedrukt houden om de auto volledig uit te schakelen kan misschien helpen...
Doe ik nooit, en mijn auto staat er bijna altijd.

Op het eilandje bij de Statue of Happyness staan vorkheftrucks. Kan je die bedienen? (Xbox controlls)

[ Voor 9% gewijzigd door Blaise op 06-05-2008 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43

FeaR

In GoT we trust

Dat gebeld worden door vrienden om te gaan bowlen, darten, naar de stripclub gaan en dergelijke.
Gebeurt dat random?

Want krijg net binnen 4 minuten real time drie keer een uitnodiging... Een keer naar de stripclub, een keer bowlen en een potje darten...

Nu heb ik tot nu toe iedereen altijd te vriend kunnen houden en nog nooit een afspraak af hoeven zeggen. Maar als ik nu een oude save laadt, wordt ik dan weer 3x gebeld of is de kans dat het niet gebeurd dan ook aanwezig... want heb geen zin om vriendschappen te verpesten, want alles is minstens 76% op dit moment :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:49:
Dat gebeld worden door vrienden om te gaan bowlen, darten, naar de stripclub gaan en dergelijke.
Gebeurt dat random?

Want krijg net binnen 4 minuten real time drie keer een uitnodiging... Een keer naar de stripclub, een keer bowlen en een potje darten...

Nu heb ik tot nu toe iedereen altijd te vriend kunnen houden en nog nooit een afspraak af hoeven zeggen. Maar als ik nu een oude save laadt, wordt ik dan weer 3x gebeld of is de kans dat het niet gebeurd dan ook aanwezig... want heb geen zin om vriendschappen te verpesten, want alles is minstens 76% op dit moment :)
Het is niet helemaal random, volgens mij is het gewoon om de zoveel tijd (speltijd), misschien 24 uur ofzo of langer. Maar zodra je alles boven de 90% hebt zullen ze je niet meer bellen voor een hele lange tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 23:43

FeaR

In GoT we trust

Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:56:
[...]Het is niet helemaal random, volgens mij is het gewoon om de zoveel tijd (speltijd), misschien 24 uur ofzo of langer. Maar zodra je alles boven de 90% hebt zullen ze je niet meer bellen voor een hele lange tijd :P
Denk dat het dan puur toeval is geweest.
Want een van de bellers wat Dwayne. Dat kan best missie-based zijn want was de eerste keer dat hij me belde om mijn vriend te worden. Volgende keer als ik de console op start zal ik meteen Brucie bellen om te gaan bowlen. Zodra dat klaar is hopen dat Dwayne uit zichzelf belt, want dan is het probleem een stuk minder...

Heb mijn PS3 toch maar uitgezet, want had geen zin om verder te gamen.

Toch wordt ik wel een luie gamer door dingen als taxi's en auto-save:
Ik steel niet echt veel auto's meer, want met de taxi is o zo handig. En het kost meestal maar iets van rond de $50,- en je kan de rit skippen zodat je sneller op de bestemming bent. In oude GTA games moest je telkens een stuk rijden. Dit ging op den duur wel vervelen, maar ik sta verbaast van mijn eigen gemak zucht.

Zelfde als dat ik na een missie soms meteen de autosave laadt: dan wordt je meteen bij je savehouse gedropt. Wat in sommige gevallen dichter bij een missie is en dus sneller is dan naar dat punt rijden...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:15:
[...]
en je kan de rit skippen zodat je sneller op de bestemming bent.
Dat had ik nog niet gevonden ... hoe doe je dat dan?

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
anyonas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:57:
[...]

Dat had ik nog niet gevonden ... hoe doe je dat dan?
Op A drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
Of X op de PS3.

Ik gebruik ook heel vaak taxi's.
Gewoon superhandig!! Tuurlijk blijft het rijden leuk, maar zoals iemand al zei; heb niet altijd zin om die afstanden af te leggen.

Met GTA SA pakte ik vaak een vliegtuig en sprong er halverwege uit ipv die afstanden te rijden :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Volgens deze amerikaan is GTA helemaal niet zo geweldadig meer :) Echt geniaal gedaan hahaha....

http://www.youtube.com/watch?v=PAWbAf_7xX4

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 14-06 18:05
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:13:
Volgens deze amerikaan is GTA helemaal niet zo geweldadig meer :) Echt geniaal gedaan hahaha....

Hehe Conan is leuk :) Oh you got your umbrella fixed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:10
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:13:

I'm okay, I'm okay! Totally my fault!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
welke controls gebruiken jullie?
ik heb em op classic gezet, enige wat ik lastig vind is rijden en schieten tegelijk,

veranderen de nieuwe controls daar nog wat aan? (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:27:
welke controls gebruiken jullie?
ik heb em op classic gezet, enige wat ik lastig vind is rijden en schieten tegelijk,

veranderen de nieuwe controls daar nog wat aan? (xbox)
Je kan het eens proberen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Boeboe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:40:
[...]

Je kan het eens proberen?
haha ja ga ik ook doen, ik ben nu bij de laatste missie, en als ik opnieuw begin zet ik em op de nieuwe controls,

maar zit nu op mn werk en was benieuwd wat anderen ervan vonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Gister wat stunt jumps geprobeerd, wilde ook nog even wat proberen met motoren, kan ik gewoon op het hele eiland echt geen ene motor vinden heh, alleen van die chopper dingen :( Iemand nog tips om een beetje aardige snelle motor te vinden?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:24
waar kan je zien hoe je relaties zijn, staat dat gewoon onder stats? Ik heb het de laatste paar keer flink met michelle verpest. Ik had lelijke kleren aan, door een autoongeluk vloog ze door de voorruit, toen ze me weer belde viel ik van een muurtje waardoor het telefoongesprek direct stopte. Ze is behoorlijk pissed... :{

Ik moet zeggen dat het wel aardig is, maar vaak heb ik gewoon helemaal geen zin om met iemand te gaan bowlen etc. Ik hoorde trouwens dat je vrienden je helpen bij een bepaalde likeability, hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:40
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:43:
Gister wat stunt jumps geprobeerd, wilde ook nog even wat proberen met motoren, kan ik gewoon op het hele eiland echt geen ene motor vinden heh, alleen van die chopper dingen :( Iemand nog tips om een beetje aardige snelle motor te vinden?
Ik las net dat er op het vliegveld ( pas op 4 sterren :P ) een NRG motor staat... Weet ik zelf dus niet zeker, maar ik las het hier net ergens dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:16
Anoniem: 171114 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:46:
ik had een cop car daar geparkeerd (netjes in het vakje inderdaad) , vlak voordat ik buiten kom hoor ik zo'n varken iemand arresteren. en jawel hoor .. ik kom buiten zie nog net dat de smeris er vandoor gaat met MIJN cop car

[...]
Van een dief wordt ook weleens gestolen...

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Waar zit de car dealer eigenlijk? Hij staat niet op de kaart,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De verschillende stuntlocaties, zijn die ergens in het spel aangegeven? Heb er nog maar 2 gevonden.

Alsook: ik wil een nieuwe telefoon kopen, maar ik heb geen idee waar :(

[ Voor 62% gewijzigd door boe2 op 06-05-2008 10:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

@ Boeboe: Een nieuwe telefoon krijg je gewoon in een missie, kun je dus niet kopen. Stuntlocatie worden niet op de kaart getoond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Een paar mensen kunnen opeens rondlopen als zombie in een R* speedo bij multiplayer :D

Men weet niet zeker wat er voor zorgt dat dit kan, paar theorieën zijn dat je een R* employee moet killen of een bepaalde rank halen. Het ziet er iig apart uit :P

http://www.gta4.net/news/4104/zombies-in-multiplayer-gta-iv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:15:
Toch wordt ik wel een luie gamer door dingen als taxi's en auto-save:
Ik steel niet echt veel auto's meer, want met de taxi is o zo handig. En het kost meestal maar iets van rond de $50,- en je kan de rit skippen zodat je sneller op de bestemming bent. In oude GTA games moest je telkens een stuk rijden. Dit ging op den duur wel vervelen, maar ik sta verbaast van mijn eigen gemak zucht.
Je kunt via Roman toch een gratis taxi krijgen? Enige nadeel is dan wel dat je even moet wachten totdat die bij je is.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 13:16

BreeeZe

Devt

Anoniem: 203716 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:27:
Een paar mensen kunnen opeens rondlopen als zombie in een R* speedo bij multiplayer :D

Men weet niet zeker wat er voor zorgt dat dit kan, paar theorieën zijn dat je een R* employee moet killen of een bepaalde rank halen. Het ziet er iig apart uit :P

http://www.gta4.net/news/4104/zombies-in-multiplayer-gta-iv/
Ik had gister ook de optie om een zombie te kiezen, bij speler samenstellen kon ik op L1 drukken en had ik een zombie :)

Was nog maar op rank 1

* BreeeZe heeft trouwens de Special Edition, misschien dat ze het daarin als easteregg hebben gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:55
zwAf schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Ik las net dat er op het vliegveld ( pas op 4 sterren :P ) een NRG motor staat... Weet ik zelf dus niet zeker, maar ik las het hier net ergens dacht ik...
Klopt idd. Ding staat ergens bij een of andere toren op het vliegveld.

Daarnaast staat er geloof ik ook een NRG aan de zijkant van het park op eiland 2. Ben hem daar iig al verschillende keren tegengekomen.

EDIT:
Op eiland 3 schijnt er nog een bike-shop te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door arjen9551 op 06-05-2008 10:48 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56

Martinspire

Awesomeness

Ik heb gister voor het eerst de multiplayer gedaan en wat me daar opviel is dat er niet zo heel veel wordt samengewerkt. En bij sommige games zoals cops and crooks zit je eigenlijk de helft van de tijd in de auto (zelf rijdend of bij iemand anders) en wachtend tot je er weer 1 tegen komt. Echt niet te doen soms.

Ook vind ik het jammer dat je eigenlijk de helft van de tijd op zoek bent naar wapens en niet naar de spelers. Waarom kun je niet gewoon standaard een goed wapen op zak hebben (iig iets beters dan een pistool)? Zo gaat de fun daarmee er wel wat vanaf

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Even een korte simpele vraag.

Hoe zit het met de verdwijnende auto's in GTA IV? In voorgaande delen verdwenen ze zodra ze de hoek om reden (denk beperkte CPU/mem van PS2). Hoe zit dit bij GTA IV?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Captain Pervert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:00:

Hoe zit het met de verdwijnende auto's in GTA IV? In voorgaande delen verdwenen ze zodra ze de hoek om reden (denk beperkte CPU/mem van PS2). Hoe zit dit bij GTA IV?
De auto's rijden volgens mooi door. Het is ook niet meer zo dat je even snel een 180 graden view refresh doet om ineens een hele kolonne auto's achter je te zien staan waar er 1 seconde geleden geen auto te bekennen was. Wel kan je 911 bellen als je snel een auto nodig hebt. Komt de politie langs en kun je die copcar jacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Captain Pervert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:00:

Same. Maar wel *iets* minder heb ik het idee, al scheelt het niet veel. Als je op de snelweg rijdt en je ziet autos voor je, vervolgens ga je wat met de camera draaien en je kijkt weer voor je dan zie je andere autos bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Same. Maar wel *iets* minder heb ik het idee, al scheelt het niet veel. Als je op de snelweg rijdt en je ziet autos voor je, vervolgens ga je wat met de camera draaien en je kijkt weer voor je dan zie je andere autos bijvoorbeeld...
Dat heb ik nog niet meegemaakt? Vind zelf dat ze veel langer blijven rijden ...
Het enige dat ik nog heb, is dat als ik op een hoog gebouw ga staan, de straten wel vrij leeg lijken met af en toe eens een auto/voetganger.

Maar als ik snachts met de heli op grote hoogte over LC vlieg, dan zie ik wel een grote drukte op de wegen in de vorm van witte en rode lichtjes, wat wel leuk om te zien is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:59

On_E

Housemusic

Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Nog nooit gehad, het valt reuze mee in GTA4.

Het enige oude punt wat weer terug is, is dat de auto waar je in rijd ook ineens heel veel op de weg te zien is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je maar eens doen als je op zo'n brug rijdt ofzo, dan de camera draaien zodat je je auto van boven ziet, en dan weer terug draaien. Dan zie je andere auto's voor je.

Die lichtjes vanuit helicopter is ook wel leuk gedaan, maar als je op een bepaalde hoogte vliegt zie je die lichtjes *EN* hier en daar een model van een auto rijden. Ziet er dan beetje nep uit :) Maar och je kan overal wel over zeiken, in het algemeen is het in ieder geval een erg bruut spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offperception
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-06 10:38
DarkShadow schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:50:
waar kan je zien hoe je relaties zijn, staat dat gewoon onder stats? Ik heb het de laatste paar keer flink met michelle verpest. Ik had lelijke kleren aan, door een autoongeluk vloog ze door de voorruit, toen ze me weer belde viel ik van een muurtje waardoor het telefoongesprek direct stopte. Ze is behoorlijk pissed... :{

Ik moet zeggen dat het wel aardig is, maar vaak heb ik gewoon helemaal geen zin om met iemand te gaan bowlen etc. Ik hoorde trouwens dat je vrienden je helpen bij een bepaalde likeability, hoe zit dat precies?
In de opties, ga je naar Stats. In General zie je dan wat je relaties zijn t.o.v. de storyline characters zoals Roman en Little Jacob. Bij Player kan je zien wat Michelle van je vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
spoiler:
Je moet zodra je die gele stip heb getriggered terug de metro inrennen en gewoon een stukje op je gemak de metrotunnel inrennen, totdat je wanted level weg is. Dan kan je op je gemak een auto zoeken, zonder politie om je heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;
spoiler:
het gaat om de missie waarin je een internet date moet regelen met French Tom. Op een gegeven moment krijg je een mail van 'm dat hij altijd rond 18.00u in het 69th street diner restaurantje zit, en dat ik hem kan herkennen aan zijn opgespelde roos. Heb de missie al een paar keer geprobeerd maar eenmaal aangekomen in het betreffende restaurantje is Tom nergens te bekennen. Gisteren nogmaals geprobeerd en toen stond er opeens een knipperende NPC aan de bar (volgens mij Tom), maar telkens als ik te dicht bij kwam verdween hij.

Meer mensen die problemen hebben met deze missie? Ik speel trouwens de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiverzz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;
Nope bij mij zat ie gewoon aan een tafeltje. In die diner heb je het sowieso dat als je bij de deur gaat staatn en je draait wat dan verdwijnt iedereen en komt wer terug als je anders draait etc :)

Ik heb wel al een bug gehad bij andere missie, ik had iedereen afgemaakt en mede-poppetje moest met me mee lopen maar die bleef gewoon stug staan etc. Maargoed dat was maar 1 keer tot nu toe... Missie opnieuw gespeeld en toen ging het wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 06-05-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:55
Shiverzz schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:59:
Hmm, heb volgens mij last van een bug op een missie van Roman & Brucie;.
Ik was een uur te vroeg en Niko ging gewoon zitten wachten en die gast liep zelf op me af (cutscene). Ga eens wat vroeger.

Met de verdwijnende auto's valt het mee, het is veel beter dan in de voorgaande delen. Racent door de straten zag ik een Banshee vorrbij rijden, tot de tijd dat ik een 180 graden draai maakte en de achtervolging inzette was het al het hoekje om. Maar toen ik daar aankwam stond de auto gewoon voor het rode licht te wachten, het verdween dus niet.

[ Voor 36% gewijzigd door mister_S op 06-05-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Ik heb gisteren eens al die achievements bekeken en er zitten ook hidden packages in. Nu is mijn vraag: hoe zien die dingen uit? In de vorige delen vielen die packages redelijk op als je wist hoe ze uit zagen maar in deze wereld zou ik bij god niet weten waar ik naar moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 13:10
Anoniem: 31491 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:27:
Ik heb gisteren eens al die achievements bekeken en er zitten ook hidden packages in. Nu is mijn vraag: hoe zien die dingen uit? In de vorige delen vielen die packages redelijk op als je wist hoe ze uit zagen maar in deze wereld zou ik bij god niet weten waar ik naar moet kijken.
Dat, en wat kun je "verdienen" met die duiven afschieten? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Acid__Burn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:30:
[...]
Dat, en wat kun je "verdienen" met die duiven afschieten? Dat is me ook nog niet helemaal duidelijk...
Het voegt allemaal toe aan de 100% completion. De vigilante missies, drug packages voor Jacob etc. Dus als je per se 100% wilt hebben moet je die allemaal voltooien, maar ik jaag liever niet op 200 duiven.
Ik heb trouwens de guide gezien bij MM, ziet er erg goed uit. Ik zal het niet kopen, maar Rockstar heeft er duidelijk heel veel aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ratten en duiven af knallen. Zorgt dat je 100% compleet kan halen in beide versies en op de 360 zijn het ook nog eens achievements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:49
spoiler: RayBoccino
Ik heb de missie van Ray Boccino nu een keer of 10 gedaan, maar het lukt me echt niet om te ontsnappen! Het is de laatste missie van Ray, waarbij je een deal moet sluiten met Isaac (diamanten gedoe). Ik heb me een baan geschoten door het museum, totdat ik buiten kom en die crew van Isaac als een gek me proberen te overrijden met hun auto's. Daarnaast komt ook nog is de politie met 3-sterren polshoogte nemen :P...niet te doen gewoon...voor mij iig :)...Iemand tips om deze missie te halen? Heb ook geprobeerd om, om de hoek de steigers op te klimmen en dan vanaf boven iedereen neer te schieten, maar dan komt er vrolijk een politie helicopter langs...Weet iemand waar ik misschien anders een rocketlauncher vandaan kan toveren 8) Kan ik ff wat chaos gaan creeren haha...eventuele andere tips zijn meeeeer dan welkom!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 12:06
jammer zeg, ik heb echt niet de behoeft om mn tijd te verspillen aan het zoeken naar 200 duiven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 16:55
Acid__Burn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:06:
[...]

Kleren vrijspelen? Heb ik nog niet over gehoord...

Hoe zit het trouwens met wapens? Heb nu een MP5 (die kom je in de missies tegen), een shotgun, en een pistol. Maar hoe kom ik aan nieuwe wapens (denk: M4/M16, RPG)? Die kun je pas kopen als je deze nodig hebt gehad in een missie, zoals de UZI?
Characters are completely customisable. You can essentially create your own unique online character by adjusting their hair, sex, race, clothing etc. Additional options can be unlocked by increasing your rank in Ranked multiplayer matches.

Killing another player will get you $100. A dead player will usually drop approximately $15. Killing yourself will cause you to lose $100.

Ranked matches, like everything else in multiplayer GTA, requires money to get ahead. The amount needed to gain a rank increases exponentially as you progress.

Als je hier zelf nog niet achter was gekomen heb je ook nog niet echt multiplayer gespeeld volgens mij. je kunt je character customizen onder de optie multiplayer -> model in je telefoon of in een server, ik kan daar ook zombie kiezen door op L1 te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 13:10
KillaH87 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:56:
[...]
Als je hier zelf nog niet achter was gekomen heb je ook nog niet echt multiplayer gespeeld volgens mij. je kunt je character customizen onder de optie multiplayer -> model in je telefoon of in een server, ik kan daar ook zombie kiezen door op L1 te drukken
Klopt. Ik heb nog niet online gespeeld met de XBOX versie. Binnenkort ga ik verhuizen (eigen huisje), en dan heb ik eindelijk de mogelijkheid om de XBOX aan te sluiten op het internet. Dan heb ik nog een maand gratis (account maken), en daarna nog een maand gratis van GTA. Dan kom ik vanzelf achter de oneindige mogelijkheden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu ook trotse eigenaar van GTA4, ik ben heel benieuwd hoe ik het spel ga ervaren. Zeker met de online functie moet het toch helemaal goedkomen :)

Ik ben niet echt zo'n missie freak, liever lekker rond cruizen en wat mensen om zeep helpen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Gusev schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:52:
spoiler: RayBoccino
Ik heb de missie van Ray Boccino nu een keer of 10 gedaan, maar het lukt me echt niet om te ontsnappen! Het is de laatste missie van Ray, waarbij je een deal moet sluiten met Isaac (diamanten gedoe). Ik heb me een baan geschoten door het museum, totdat ik buiten kom en die crew van Isaac als een gek me proberen te overrijden met hun auto's. Daarnaast komt ook nog is de politie met 3-sterren polshoogte nemen :P...niet te doen gewoon...voor mij iig :)...Iemand tips om deze missie te halen? Heb ook geprobeerd om, om de hoek de steigers op te klimmen en dan vanaf boven iedereen neer te schieten, maar dan komt er vrolijk een politie helicopter langs...Weet iemand waar ik misschien anders een rocketlauncher vandaan kan toveren 8) Kan ik ff wat chaos gaan creeren haha...eventuele andere tips zijn meeeeer dan welkom!!!
spoiler:
Wat ik de 2e keer gedaan heb:
Voor je naar de missie gaat een snelle auto zoeken. Die naast die 3 dikke bakken van die anderen zetten. Op het moment dat je dan het museum weer uitkomt, naar je auto rennen, en zorgen dat je weg komt. Rechte weg zoeken, gas geven, en klaar, redelijk simpel op die manier :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Pubbert

random gestoord

Voor de twijfelaars:

http://www.nl.bol.com/is-...04005916863&Section=GAMES

Dit is nu een mooie aanbieding, damn :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Die kun je niet bestellen, is ook besproken in de Xbox thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:49
BM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:12:
[...]

spoiler:
Wat ik de 2e keer gedaan heb:
Voor je naar de missie gaat een snelle auto zoeken. Die naast die 3 dikke bakken van die anderen zetten. Op het moment dat je dan het museum weer uitkomt, naar je auto rennen, en zorgen dat je weg komt. Rechte weg zoeken, gas geven, en klaar, redelijk simpel op die manier :)
spoiler:
Ahh, danku danku :D Wat ik steeds verkeerd deed is niet ontsnappen, maar eerst buiten iedereen neerschieten :P Wat ook niet echt hielp was die drie zwarte bakken door een granaatje laten exploderen :D Die heb je nodig om te ontsnappen :P Of een snelle auto zoals jij zegt! Toppie thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 21:59
mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Thund3r heeft net in het in het Xbox topic gezegd dat je hem hier wel kan bestellen:
http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION

[ Voor 18% gewijzigd door AMD1800 op 06-05-2008 13:33 . Reden: link verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:31:
[...]

Thund3r heeft net in het in het Xbox topic gezegd dat je hem hier wel kan bestellen:
http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION
offtopic:
Ff je url fixen ;): The requested URL /is-...p;ContentType=DESCRIPTION was not found on this server.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388

Kecin schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:33:
[...]

offtopic:
Ff je url fixen ;): The requested URL /is-...p;ContentType=DESCRIPTION was not found on this server.
(deze is ook terug te vinden in 360 topic)

link geprobeerd en toen proberen te bestellen, krijg je het volgende bericht

Uw winkelwagentje

De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 19388 op 06-05-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 15-06 22:36

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

mister_S schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:14:
[...]

Wat is dat voor vreemds, die kun je niet bestellen? Die zetten ze er heus niet voor de sier bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Splinter Cell op 06-05-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19388

Splinter Cell schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:37:
[...]

Wat is dat voor vreemds, die kun je niet bestellen? Die zetten ze er heus niet voor de sier bij.
foutje van Bol.com

gebeurt wel vaker. Hebben ze de prijs iets te scherp geprijsd (vermoed zo n 100e)

en weer terug naar berichten over GTA4 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19388 op 06-05-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Krijg nou wat, ik heb een review gevonden waar ik het mee eens ben :) En hij is nog van FoK ook:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=24924&page=5

Een 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 21:59
Check die auto die hij gaat jatten: http://nl.youtube.com/watch?v=8yFhgFeufUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit soort 'grapjes' kun je in de Huiskamer maken, niet in een discussieforum als Spielerij

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 15-06 22:36

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:43:
Krijg nou wat, ik heb een review gevonden waar ik het mee eens ben :) En hij is nog van FoK ook:

Een 9
Fok heeft in mijn ogen, altijd wel prima reviews. Van games & films. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75450

Nog een keer proberen..

Een dingetje snap ik niet. Ik weet dat je co-op kan doen. Dus met een vriend online missies. Dit zijn dan andere dan in single player. Alleen wanneer ik zo'n co-op probeer op te zetten weet ik niet welke opties ik moet kiezen.
Player match? Ranked? (zal hem niet zijn denk ik) Of Party Mode?

Ik gok player match. Als ik dan voor custom match kies, kan ik uit de verschillende game types kiezen. Maar dit zijn geen echte missies toch? Hiermee speel je alleen games tegen andere mensen online.

Doe ik iets verkeerd?

(heb een 360 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Party mode ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56

Martinspire

Awesomeness

Ik ben nu ff niet bij mn 360, maar hoe werkt die partymode dan? Is dat gewoon online, splitscreen of iets anders?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Wanneer je bepaalde missies hebt waar je een achtervolging moet inzetten, mag je dan zelf bepalen met wat voor wagen je gaat rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
buddow schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:56:
jammer zeg, ik heb echt niet de behoeft om mn tijd te verspillen aan het zoeken naar 200 duiven |:(
ik heb gelezen op internet dat als je ze allemaal hebt, een attack helicopter krijgt.
kan het niet bevestigen, want ik heb er pas 2 :S

wel jammer dat het niet meer zo is als in de voorgaande delen, na 20 duiven een armor bij je savepoint of zo

[ Voor 14% gewijzigd door Scorchor op 06-05-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:14:
Ik ben nu ff niet bij mn 360, maar hoe werkt die partymode dan? Is dat gewoon online, splitscreen of iets anders?
Party mode is een soort open "lobby", waarbij je beschikking hebt over alle eilanden om een beetje in rond te klooien (met meteen heel veel wapens tot je beschikking, maar wel minder verkeer en geen politie). Daarnaast kan je vanuit deze lobby vrienden uitnodigen en daarna multiplayer games naar keuze starten...

[ Voor 9% gewijzigd door equationunequal op 06-05-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160788

OMFG wat is GTA toch een heerlijke game...

Enkele te gave dingen:
- Helemaal in een scheur liggen om "The Men's Room with Bas Rutten & Jeremy ..."
- Ook vooral de geschiedenis van Liberty City kijken
- Het lekker rondkloten en lui omleggen
- De omstanders voor een auto duwen

etc. etc.

Geweldig die game; afgelopen zondag begonnen om 21.00 geeindigd om 08.00 volgende dag... Hoezo addictive!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:19:
[...]

ik heb gelezen op internet dat als je ze allemaal hebt, een attack helicopter krijgt.
spoiler:
GTA IV Achievements [Spoilers] Grand Theft Auto IV Wisselforum. ... Alternately, collect all 200 pigeons (flying rats) to unlock the Annihilator police

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PWM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:43:

Een 9
Mja, een stukje heeft ie toch duidelijk niet begrepen:
Een ander echt vervelend punt is de pathfinding van voorbijgangers. Zeker medeweggebruikers doen de meest absurde dingen. Meer dan eens zullen ze je op het laatste moment afsnijden als je bezig bent met een inhaalmaneuvre. Zelfs als je als politie met loeiende sirenes aan komt scheuren, wijken ze op de meest rare manieren uit. Het is blijkbaar bij RockStar na tien jaar nog steeds niet gelukt om verkeer op een normale manier te laten reageren. Het meest typerende voor de rare AI was wel toen ik vijf auto's voor me op de weg exact op hetzelfde moment naar rechts zag uitwijken, zonder dat daar enige aanleiding voor was, waarbij er ook nog eens twee op een andere auto knalden. Gelukkig kan jouw auto wel wat hebben en is crashen dus geen ramp, maar als motorgebruiker wil je echt niet in volle vaart op een auto knallen.
Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemen :P. Net als die enorme drukte die je altijd ziet aan het eind van de tolweg (vooral aan de broker kant). Dat is echt niet toevallig ofzo :).

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2008 14:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:38:
Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemen :P
Was mij ook al opgevallen, en dan met name bij taxi's. Blijkbaar vinden de taxichauffeurs het leuk om vlak voor m'n neus hun taxi voor mijn auto te gooien, wat 9 van de 10 keer resulteert in een aanvaring met de desbetreffende taxi :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:38:
[...]

Mja, een stukje heeft ie toch duidelijk niet begrepen:

[...]

Heeft geen zak met het wel of niet voor elkaar kunnen krijgen te maken, maar alles met het bewust irritanter maken van overig verkeer. Pathfinding is dan ook niet het juiste woord. Ik zou het eerder pathblocking noemen :P. Net als die enorme drukte die je altijd ziet aan het eind van de tolweg (vooral aan de broker kant). Dat is echt niet toevallig ofzo :).
Mijn god het verkeer! Maar ja dat is New York, idioten in een auto! Hel ooit een cabbie in de drukt proberen te pakken? Als dat je lukt en ze moeten omdraaien omdat de GPS dat aangeeft...waar jij gewoon een afslag later neemt gaan ze gewoon omdraaien! In de drukte!

Toch zijn taxi's heerlijk gewoon relaxt..zelf niet hoeven rijden!

MAAR het is stukken beter dan in GTA SA..ooit daar op een snelweg gereden?

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 06-05-2008 14:47 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:19:
[...]

wel jammer dat het niet meer zo is als in de voorgaande delen, na 20 duiven een armor bij je savepoint of zo
Zou jammer zijn want dat betekent dan een dagje met eoa internet map zoeken voordat je de attack helicopter krijgt :s Het is echt niet te doen om ze zelf alle 200 zonder hulp te vinden. Eentje zag ik ook maar HEEELLL toevallig toen ik bij snowstorm een beetje door mn scope aan het loeren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:54:
[...]
Zou jammer zijn want dat betekent dan een dagje met eoa internet map zoeken voordat je de attack helicopter krijgt :s Het is echt niet te doen om ze zelf alle 200 zonder hulp te vinden. Eentje zag ik ook maar HEEELLL toevallig toen ik bij snowstorm een beetje door mn scope aan het loeren was.
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij alle gta's tot nu toe altijd al gedaan heb. was wel minder erg omdat je steeds iets extras kreeg.
mijn manier is meestal eerst die dingen gaan doen, en dan pas met een missie beginnen, en zodra je het 2e continent open speelt weer eerst al die zooi gaan zoeken
net als ambulance/brandweer/politie/taxi missies kan je het beste meteen doen aan het begin van het spel, dan heb je minder gebied, en minder vijanden (hoewel dat bij gta4 niet echt van toepassing is)
in gta3 word je ambulance gewoon kapotgeschoten door de maffia als je die missies pas laat in het spel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

swampy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:46:
MAAR het is stukken beter dan in GTA SA..ooit daar op een snelweg gereden?
Dat was ook ziekelijk idd :). Hoe goed je je best ook deed, het was bijna onmogelijk om daar ongeschonden weer uit te komen. Wat ik ook met dit deel nog niet echt heel uitgesproken ben tegengekomen zijn auto's die plotseling uit een zijstraat opduiken, en ook altijd zo getimed dat je er vol tegenaan knalt. Vooral in Vice City had je van die punten waar je er steevast op kon rekenen dat er een auto uit ging komen. Wellicht in SA ook wel maar die heb ik iets minder lang gespeeld en heeft bovendien een veel grotere map, dus die ken ik niet zo goed op m'n duim.

Ik heb in GTA IV trouwens wel het idee dat toeteren veel meer effect heeft. Mensen (in voertuigen bedoel ik) die stoppen op een kruispunt als jij aan komt rijden, of juist wat assertiever worden met het invoegen als je erachter staat te wachten.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2008 15:11 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
kan je in gta 4 op de ps3 ook van je eigen auto je knipperlicht aanzetten ?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

De attack helicopter staat op het vliegveld, drie stuks zelfs. Ze staan helemaal aan de bovenkant van het vliegveld. De spel modes waar ik ze in tegen ben gekomen is free play(weet de exacte term niet meer :$).

Dit is op de PS3 versie. Geen idee of er verschil zit tussen de PS3 versie en de XBox versie online.

[ Voor 19% gewijzigd door WFG op 06-05-2008 15:11 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spenky schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:10:
kan je in gta 4 op de ps3 ook van je eigen auto je knipperlicht aanzetten ?
Euh, hoeveel knoppen denk je dat er op een controller zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Als ik hier lees dat mensen problemen hebben met levels als snowstorm en de bankoverval, weet ik zeker dat ze de controls niet goed gebruiken. Het coversysteem is heel erg bruikbaar in gta4!!!! Ik heb allebij deze levels in 1x gehaald en zal nog even wat tips geven, start de missie altijd met 100% health & armor (duh) en gebruik het cover systeem goed!!!

Daarmee bedoel ik dus, schuil ALTIJD ergens achter (ps3 doe je dat met R1). Wanneer je gecovered bent, kunnen ze je eigenlijk niet raken. En werk daarnaast aan je timing, precies net schieten als vijand achter een object vandaan komt.

Heb niet te veel haast!!! Je vijand zit namelijk nooit stil, blijf op je target richten, ze komen vanzelf een keer tevoorschijn achter een object vandaan, en dan schieten! Geduld is een schone zaak, je hebt bij al die missies toch nooit een tijdlimiet.

Wees voorzichting, altijd voordat je een hoekje omloopt, coveren, en sneaky kijken. Je kan met de rechter analoge stick heel mooi om het hoekje heen kijken. Dit scheelt veel hits. Gebruik meer de speelstijl van een spy-game dan van CoD.

Bij veel missies heb ik mijn sniper ook handig gebruikt. Rijd niet klakkeloos de gele missie pointer in, maar stop een paar meter van te voren en pak alvast je sniper en kijk wat je allemaal al kan raken vanaf een flinke afstand. Bij snowstorm kan je zo vanaf het parkeerterrein al zeker 5 gasten neerschieten zonder dat ze jou kunnen zien/raken. Bij 2 andere missies heb ik ook echt voordat de missie begonnen was al iedereen op het terrein neergeschoten (kan de namen van de missies even niet herinneren).

Vergeet handgranaten niet. Ze kunnen heeeeel irritant zijn met gooien (vooral om hoekjes heen), ga eerst eens ergens oeffenen met die dingen, als je ze eenmaal kunt plaatsen waar je wilt, zijn ze heel nuttig.

Wat ik ook altijd doe is zo veel mogelijk in me auto blijven zitten, en uit het raam schieten. De auto kan ook lekker veel kogels opvangen voor je. Stap pas uit als het echt moet.

Ik denk dat heel veel mensen als een rambo de level inrennen en zich dan afvragen waarom ze steeds doodgaan.

succes

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aanvulling op KnEuTeR: wat ook helpt is een politie-auto jatten en om backup vragen. Dan heb je twee extra agenten die je komen helpen. Niet dat ze heel veel enemies dood zullen maken maar ze zijn wel goede cannon fodder :).

En natuurlijk standaard iets omhoog mikken met target-lock aan, dan scoor je vrij gemakkelijk headshots.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 06-05-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Zosas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:11:
[...]

Of X op de PS3.

Ik gebruik ook heel vaak taxi's.
Gewoon superhandig!! Tuurlijk blijft het rijden leuk, maar zoals iemand al zei; heb niet altijd zin om die afstanden af te leggen.

Met GTA SA pakte ik vaak een vliegtuig en sprong er halverwege uit ipv die afstanden te rijden :P
Ik had met SA altijd een heli bij meerdere savehouses klaar staan, eigen vliegveld wss mijn homebase. Bij savehouses kon je met de kleine helicopter (Osprew heette die, of ergens in die trend.) Paste precies in een 3 car garage, met de flightstick jasde ik de heli zo naar binnen en er paste nog een auto naast ook. :P (Ex DesertCombat, BF2 clan/heli piloot duss kan em op een duppie neerzetten) :z

Waar ik ook uithing in de map, ik had altijd wel een sneltransportje in de buurt klaar staan. Ik ben benieuwd wat in deze game de mogelijkheden zijn met het vliegend matrieel. Ik denk alleen wel dat het inparkeren van een heli in een garage wel wat makkelijker verloopt op de pc met een flightstick dan op een 360 met een gamepad :P
Nu nog van eiland 1 af.

Ik wou eerst wachten op de pc release, maar vrijdag middag kon ik het niet meer aan. Ik ben naar de mediamarkt gehobbelt ik heb een 360 Elite met GTA IV gekocht... Na 3 dagen achter mijn "22 Phillips HDMI pc scherm (220XW), te hebben doorgebracht met enkel bier, wiet, GTA en shoarma ben ik wel blij dat ik het spulletje heb gekocht. :P
Koffiepauze afgelopen, mot weer de fabriek in. Nog dik 2 uurtjes en dan kan ik weer Liberty city onveilig maken. :D
offtopic:
(en mijn chef staat achter me te drammen dat ie weer achter zijn pc wil)
:O

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik heb vanmorgen een heli van de helitours op dat gele vlak weten te zetten bij m'n safehouse en na een safe stond ie er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
weet iemand hoe je vanuit je schuilplaats kunt schieten zonder zelf op te staan? dus met je armen om het hoekje of boven je hoofd uit

dat zag ik een trailer en ook in een demo ergens dat dat kon, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar. dus blind schieten.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

.oisyn schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Euh, hoeveel knoppen denk je dat er op een controller zitten? :)
heeft niks met het aantal knoppen te maken , in gta 3 als je lang genoeg naar links stuurden ging automatisch het knipperlicht aan :9
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.