Zosas schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:11:
[...]
Of X op de PS3.
Ik gebruik ook heel vaak taxi's.
Gewoon superhandig!! Tuurlijk blijft het rijden leuk, maar zoals iemand al zei; heb niet altijd zin om die afstanden af te leggen.
Met GTA SA pakte ik vaak een vliegtuig en sprong er halverwege uit ipv die afstanden te rijden

Ik had met SA altijd een heli bij meerdere savehouses klaar staan, eigen vliegveld wss mijn homebase. Bij savehouses kon je met de kleine helicopter (Osprew heette die, of ergens in die trend.) Paste precies in een 3 car garage, met de flightstick jasde ik de heli zo naar binnen en er paste nog een auto naast ook.

(Ex DesertCombat, BF2 clan/heli piloot duss kan em op een duppie neerzetten)
Waar ik ook uithing in de map, ik had altijd wel een sneltransportje in de buurt klaar staan. Ik ben benieuwd wat in deze game de mogelijkheden zijn met het vliegend matrieel. Ik denk alleen wel dat het inparkeren van een heli in een garage wel wat makkelijker verloopt op de pc met een flightstick dan op een 360 met een gamepad
Nu nog van eiland 1 af.
Ik wou eerst wachten op de pc release, maar vrijdag middag kon ik het niet meer aan. Ik ben naar de mediamarkt gehobbelt ik heb een 360 Elite met GTA IV gekocht... Na 3 dagen achter mijn "22 Phillips HDMI pc scherm (220XW), te hebben doorgebracht met enkel bier, wiet, GTA en shoarma ben ik wel blij dat ik het spulletje heb gekocht.
Koffiepauze afgelopen, mot weer de fabriek in. Nog dik 2 uurtjes en dan kan ik weer Liberty city onveilig maken.
offtopic:
(en mijn chef staat achter me te drammen dat ie weer achter zijn pc wil)