Toon posts:

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
painkill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?

En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
Ja die tellen mee...(en duiven is met een ' v ' :P )

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-05-2008 14:31 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
painkill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?

En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?
http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php
succes

2 sec zoekwerk

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 09-05-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:00:
En hoe wil jij een RPG waarbij je 2 handen nodig hebt vanuit een auto schieten terwijl je ook nog moet sturen? :P
Ik zeg toch niet dat je ook moet kunnen rijden? Een politiecomputer kun je ook alleen maar bedienen als je stilstaat :)
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:05:

Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. :?
Heb je wel een HD TV of gewoon een normale TV? Anders kun je er weinig aan doen (maar dan vind ik het wel raar dat er zwarte lijnen tussen zitten). Composiet is overigens nooit HD, dus als je een HDTV hebt kun je beter een component kabel halen (of via VGA aansluiten als je TV zo'n aansluiting heeft)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 22:19
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Ik zeg toch niet dat je ook moet kunnen rijden? Een politiecomputer kun je ook alleen maar bedienen als je stilstaat :)
Dan kun je net zo goed uitstappen dan kun je tenminste alle kanten op schieten. 8)7

Het is al raar dat je dat ding zonder mikken vanuit cover kan schieten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Even een vraag waar ik nergens een antwoord op heb kunnen vinden. Als je special abilities unlockt van je vrienden bijvoorbeeld guns kopen van little jacob dan is dat omdat je friendship op een bepaald percentage zit. Als je ze echter afwijst om iets te gaan doen dan gaat dat percentage weer omlaag maar verlies je dan ook die vriend zijn special ability weer als je onder het benodigde percentage komt waarop je die special ability unlockte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:16:
Even een vraag waar ik nergens een antwoord op heb kunnen vinden. Als je special abilities unlockt van je vrienden bijvoorbeeld guns kopen van little jacob dan is dat omdat je friendship op een bepaald percentage zit. Als je ze echter afwijst om iets te gaan doen dan gaat dat percentage weer omlaag maar verlies je dan ook die vriend zijn special ability weer als je onder het benodigde percentage komt waarop je die special ability unlockte?
Ja, totdat je weer opnieuw boven de percentage komt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 17:00
ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
[...]

Denk zelf ook niet dat achievements meetellen voor 100%, achievements is een functie van Xbox Live en niet specifiek van GTA IV. Je vindt de achievements in GTA IV zelf ook niet terug, alleen in het Dashboard
Niet helemaal waar, toen ik met een helicopter onder een brug doorvloog, kwam er in beeld te staan dat ik er nog 11 moest voor een achievement. Dit is afaik wel de enige achievement die wordt weergegeven in het spel zelf (ik denk omdat dit de enige achievement is die je "in delen" moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Net de missie gedaan om roman te helpen...ik raakte door verschrikkelijk donker beeld te water, we stappen uit en gaan zwemmen. Komt dat stuk ongeluk onder een vlonder terecht , verzuipt die. Mag ik weer heel die missie opnieuw doen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

Ben nu ook al een eindje op weg.. (50% ong.)

En als je alles met bodyarmor en full health en voldoende ammo doet is alles goed te doen..
Heb zelf ook een paar missies opnieuw moeten doen.. door bijvoorbeeld als je de missie eigenlijk al gehaald hebt en je moet alleen nog naar een drop off punt rijden je dan door de bosjes rijd tegen 1 of ander explosief aan wat je in het donker niet ziet en dan moet je weer helemaal overnieuw.. arrrrg.. of een boot die omslaat... of je maat die naar een exploderende auto loopt...

Verder top spel!

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiramarVTM schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:25:
[...]

Niet helemaal waar, toen ik met een helicopter onder een brug doorvloog, kwam er in beeld te staan dat ik er nog 11 moest voor een achievement. Dit is afaik wel de enige achievement die wordt weergegeven in het spel zelf (ik denk omdat dit de enige achievement is die je "in delen" moet doen)
en de stunt jumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik speel hem al sinds die uit is zowat elke dag wel een uurtje ofzo, maar nog steeds is het genieten en nieuwe dingen ontdekken

ik vlieg met de auto keihard lucht in, maak een halve salto en de auto vliegt regelrecht op een voetganger. deze bukt doodleuk en ontwijkt mijn grote hummer. prachtig gewoon :D

ik pak een taxi van iemand af, zoals soms gebeurt probeert deze de auto terug te pakken maar net op het moment dat ie de deur grijpt begin ik te rijden. gevolg is niet dat ie loslaat maar gewoon vasthoud en dat een hele lange stuk :D totdat ik vol in de muur duik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Die helicopter onder bruggen en stuntjumps zijn niet alleen achievements, maar ook deel van de ingame stats, daarom word dat weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja dat zijn dan kleine glitsjes in het spel, ik heb ze ook wel eens meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Dan kun je net zo goed uitstappen dan kun je tenminste alle kanten op schieten. 8)7
Weet je hoe lang het duurt om uit te stappen en weer in te stappen, en hoe kwetsbaar je dan tijdelijk even bent. Daarom wil ik vanuit de auto schieten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een kritisch punt: ik vind de missies erg eenzijdig. Vrijwel alle missies bestaan uit racen (achtervolgen, schaduwen of vluchten) en/of een meute bad guys neerschieten in een verlaten gebouw. De scripted events maken het soms verrassend, maar bij eerdere GTA's had ik toch meer plezier in de missies.

De stad, waarin veel gebeurt en mogelijk is, en het verhaal maken dat ik toch heel erg veel plezier heb in het spel, maar de missies kunnen veelzijdiger en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:00:
Even een kritisch punt: ik vind de missies erg eenzijdig. Vrijwel alle missies bestaan uit racen (achtervolgen, schaduwen of vluchten) en/of een meute bad guys neerschieten in een verlaten gebouw. De scripted events maken het soms verrassend, maar bij eerdere GTA's had ik toch meer plezier in de missies.

De stad, waarin veel gebeurt en mogelijk is, en het verhaal maken dat ik toch heel erg veel plezier heb in het spel, maar de missies kunnen veelzijdiger en leuker.
Ik vind de missies juist enorm veelzijdig. Er gebeuren veel dingen en geen enkele locatie lijkt op de vorige.

Natuurlijk is GTA in essentie schieten en rijden, maar je gaat bij een racegame toch ook niet zeggen dat je zat wordt van het rondjes rijden en anderen inhalen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Natuurlijk is GTA schieten en racen, maar het is de veelzijdigheid daarbinnen. Ik vind de locaties juist wél veel op elkaar lijken. Veel shootouts in leegstaande gebouwen. Eindeloos mannetjes neermaaien.

Ik denk dat die eenzijdigheid komt door het streven naar meer realisme. In San Andreas had je bijvoorbeeld een missie waarin je in een opstijgende vliegtuig moest rijden met een motor, om vervolgens in het vliegtuig rollende tonnen te ontwijken, bad guys neer te schieten, en om tot slot eruit te springen met je parachute.

Zo'n missie is niet erg realistisch, maar wel erg fun. In IV vind ik het plezier vooral buiten de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je kan zien of gta 4 geïnstalleerd is? (xbox 360)
Ik heb namelijk gewoon de disc ingedaan, maar niet de tv aangezet (moest dringend iets anders doen)
en nu weet ik dus niet of het geïnstalleerd is of niet want ik krijg geen boodschap met de vraag ik wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik geloof niet dat de 360 vraagt of je spellen wil installeren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Je hoeft niet te installeren voor Xbox. GTA gebruikt de harde schijf automatisch als cache als deze aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nou. ik heb the snow storm ook gehaald

spoiler:
via de voorkant er in, alle mensen doodgeschoten. auto aan de achterzijde bij de trap neergezet. drugs gepakt. een poging gewaagd om via de kabelhaspel aan de achterkant er uit te komen. ging dus mis. toen maar dezelfde weg terug een stuk of 7 agenten doodgeschoten. omgelopen naar de achterzijde waar ik de auto neer had gezet en toen de sterren kwijtgereden.

als dat niet bewijst dat de missie haalbaar is weet ik het ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik hield m'n hart vast toen ik The Snow Storm in beeld zag, na alles wat ik er hier over gelezen had... maar hij was echt te makkelijk?
spoiler:
Eerst een paar granaten naar binnen gegooid in het oude ziekenhuis, daarna de eerste verdieping opgeklommen met een ladder aan de zijkant, toen van bovenaf wat mannetjes omgelegd. Naar bedenen gesprongen, nog wat ventjes neergemaaid, coke van de tafel gepakt, in een keer het ziekenhuis uitgerend en achter een gat in het hek stond een Bobcat. Daarmee heb ik de eerste paar blokkerende politiewagens weggebeukt, om vervolgens op m'n gemak de sterren kwijt te raken door steeds steegjes in te schieten (had ondertussen wel 3 sterren).

Stelde geen kloot voor :?

Ik was het aan het opnemen met m'n telefoon, maar op het moment dat ik de camera uitdrukte (na 9.47 was de missie klaar, toen moest ik alleen nog naar LJ rijden) flikkerde m'n telefoon van de tafel, memorycard eruit. Geen filmpje dus :+

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 09-05-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk, ik zie zo'n klote duif ergens in een donker steegje dus ik erop richten met free aim (LT half indrukken) en net op het moment dat ik die kutvogel om zou leggen druk ik iets te hard LT in waardoor ik opeens auto-aim op een smeris... 0.1 seconde voor ik de trekker overhaal, dus te laat om te reageren. KNAL! smeris een kogel in z'n mik en ik heb 2 sterren. Komt er natuurlijk ook net een politieauto aangereden met 2 boze agenten dus ik moest rennen voor mijn leven.
Het ergste was nog dat ik die tyfusduif daarna nooit meer gevonden heb omdat ik mijn god niet weet waar het was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:49:
[...]

Weet je hoe lang het duurt om uit te stappen en weer in te stappen, en hoe kwetsbaar je dan tijdelijk even bent. Daarom wil ik vanuit de auto schieten :)
Je bent in een auto net zo kwetsbaar, of eigenlijk nog meer aangezien je dan geen cover hebt, als er iemand op je schiet kun je beter achter de auto in cover zitten dan in de auto want dan ben je zo dood.
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:30:
Natuurlijk is GTA schieten en racen, maar het is de veelzijdigheid daarbinnen. Ik vind de locaties juist wél veel op elkaar lijken. Veel shootouts in leegstaande gebouwen. Eindeloos mannetjes neermaaien.

Ik denk dat die eenzijdigheid komt door het streven naar meer realisme. In San Andreas had je bijvoorbeeld een missie waarin je in een opstijgende vliegtuig moest rijden met een motor, om vervolgens in het vliegtuig rollende tonnen te ontwijken, bad guys neer te schieten, en om tot slot eruit te springen met je parachute.

Zo'n missie is niet erg realistisch, maar wel erg fun. In IV vind ik het plezier vooral buiten de missies.
Leegstaande gebouwen? Ik ben nu bij de laatste missie en ik ben nog geen leeg gebouw tegengekomen. Wel veel diverse gebouwen vol met allerlei objecten die als cover kunnen worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Leegstaande gebouwen?
Nou ja leegstaand, Zit natuurlijk vol met bad guys. Verpauperd of louche is misschien een beter woord.

Meerdere bijlmer-achtige flats, meerdere verpauperde huizen, drugshuizen, industriële gebouwen. Niet heel afwisselend, want het is steeds hetzelfde: iedereen vermoorden, soms korte cutscenes tussendoor, en op het laatst vlucht er vaak iemand.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaise op 09-05-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:45

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Ook leuk, ik zie zo'n klote duif ergens in een donker steegje dus ik erop richten met free aim (LT half indrukken) en net op het moment dat ik die kutvogel om zou leggen druk ik iets te hard LT in waardoor ik opeens auto-aim op een smeris... 0.1 seconde voor ik de trekker overhaal, dus te laat om te reageren. KNAL! smeris een kogel in z'n mik en ik heb 2 sterren. Komt er natuurlijk ook net een politieauto aangereden met 2 boze agenten dus ik moest rennen voor mijn leven.
Het ergste was nog dat ik die tyfusduif daarna nooit meer gevonden heb omdat ik mijn god niet weet waar het was 8)
Om dat te voorkomen kan je ook free-aimen met de RT, hetzelfde als met de LT, gewoon zachtjes indrukken voor free-aim, en doordrukken om te schieten :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:21:
[...]
Nou ja leegstaand, Zit natuurlijk vol met bad guys. Verpauperd of louche is misschien een beter woord.

Meerdere bijlmer-achtige flats, meerdere verpauperde huizen, drugshuizen, industriële gebouwen. Niet heel afwisselend, want het is steeds hetzelfde: iedereen vermoorden, soms korte cutscenes tussendoor, en op het laatst vlucht er vaak iemand.
Gek he in verpauperde buurten, maar het is juist heel divers, veel verschillende soorten objecten om als dekking te gebruiken en verschillende layouts. En de objectives zijn ook vaak anders en zelfs als er iemand probeerd te vluchten is dat steeds anders, auto, motor, boot, helicopter, het is allemaal langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 10:55
Meelobee schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:38:
[...]

Om dat te voorkomen kan je ook free-aimen met de RT, hetzelfde als met de LT, gewoon zachtjes indrukken voor free-aim, en doordrukken om te schieten :)
Wist ik ook niet. Maar eens proberen dan. Thanx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16
Ik zit nu op ongeveer 55% van de game, en ik verwacht (na het 1 en ander gelezen te hebben hier in het forum) dat het misschien nog 10 missies zijn en dat dan de storyline voorbij is, vandaar mijn vraag:
Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2007/GTA4%2001.jpg
Wie is zij? Ga ik haar nog tegenkomen in de storyline ofzo? Of moet dit een straat-hoertje voorstellen die ik ergens al toeterend kan oppikken? Ik heb deze vrouw namelijk nog nooit in GTA IV gezien.

En deze:
Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/03/younglady_800x600-thumb.jpg

Ook nog nergens gezien.

Waar kom je 1 van deze 2 tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 16:23
Niko Bellic going to San Andreas

Laat het speculeren beginnen! Op zich, als Rockstar deze hint ook echt gaat waarmaken, zou ik het jammer vinden. GTA: San Andreas vond ik het minste uit de serie, vanwege CJ en het hele Grove Street-gedoe. Maar qua gameplay was het natuurlijk in orde. Maar dan slaat Rockstar wel Vice City over, dé beste GTA aller tijden. Hmm, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

me_mrtn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:11:

Laat het speculeren beginnen! Op zich, als Rockstar deze hint ook echt gaat waarmaken, zou ik het jammer vinden. GTA: San Andreas vond ik het minste uit de serie, vanwege CJ en het hele Grove Street-gedoe. Maar qua gameplay was het natuurlijk in orde. Maar dan slaat Rockstar wel Vice City over, dé beste GTA aller tijden. Hmm, afwachten dus.
Misschien hoort dat bij de 360 DLC in de vorm van extra episodes. We zien wel, er zullen de komende tijden nog wel 100 geruchten komen aangaande dat onderwerp :)

Ik vond persoonlijk San Andreas overigens erg vermakkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 09-05-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 16:23
Tuurlijk. Hoewel het mij onzinnig lijkt om als DLC een geheel nieuwe stad aan te bieden. Okay, de engine is er al, maar al die textures. En dan past dit totaal niet in het beeld wat Sam Houser eerder al zei van "je kunt een man op straat tegenkomen, welke je dan betrekt in de DLC".

offtopic:
Nog maar 2 nachtjes en dan ben ik weer bij mijn geliefde PS3 en GTA! O+ In het buitenland zitten, terwijl je weet dat GTA op je ligt te wachten thuis is niet leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door me_mrtn op 09-05-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Geweldig stuk verhaal, heb met er mee vermaakt!
Dit soort ongein herken ik wel, wel leuk dat ik niet de enige ben die dat overkomt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Deze missie slaat echt alles,..ik lees van alles over snow storm, maar da's echt een eitje vergeleken met deze of ben ik nou zo'n lompeloempia............

I need help :( !
spoiler:
Ik zit nu in die missie dat Dimitrie je belazert heeft met die deal (geld of gelijk Dimitrie mollen. Ik koos voor de doekoe) uiteindelijk ben je op een dak en vlugt hij in een helie. Nico springt dan naar het landingsgestel en valt in het water. De bedoeling is dat je dat in een boot volgt,
het probleem is dat als je direct naar die boot zwemt je een stinger in je reet krijgt en DooD bent of je wacht heel even en mist de aansluiting met de heli waar Little Jacob in vliegt...ik bedoel W T F!
Dit stukje verneukt echt het spel naar mijn mening..
Iemand een hint? Doe ik iets verkeerd?...poging 12....!!!

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:57

Nakebod

Nope.

me_mrtn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:11:

Anyone: GTA III bezoekje (Marco's Bistro) vanuit GTA SA?
Ok, dat was maar slechts een heeeel klein gedeelte, maar zoiets zou dus ook wel kunnen met GTA IV, klein uitstapje (En grafisch opgepoetst) stukje SA.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 13:42

Scrummie

Think different

Ik ben nu met mn eerste 2 procent bezig :P Wat krijg ik een heerlijk gevoel bij deze game zeg. Moet als non console gamer nog wel wennen aan controls et al, en ik ga nog wat vaak dood geloof ik. Net mn eerste date met Missy Michelle gehad, lopen we naar de bowling, zit ik ruzie uit te lokken, pakt 1 van die 2 gozers een mes en stab stab stab, Niko verpest zijn eerste date :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:03:
Ik ben nu met mn eerste 2 procent bezig :P Wat krijg ik een heerlijk gevoel bij deze game zeg. Moet als non console gamer nog wel wennen aan controls et al, en ik ga nog wat vaak dood geloof ik. Net mn eerste date met Missy Michelle gehad, lopen we naar de bowling, zit ik ruzie uit te lokken, pakt 1 van die 2 gozers een mes en stab stab stab, Niko verpest zijn eerste date :P
Gewoon lekker je tijd nemen, zelf heb ik ook een mooie week op 3.5% gezeten, maar ben begin nu een beetje op gfang te komen.
Ondertussen leer je wel de besteuring kennen.

* wanneer je auto gaar is bel je 911, maar dan kom je toch in een keuze-menu, wie moet ik laten komen, politie, brandweer....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:07:
[...]

* wanneer je auto gaar is bel je 911, maar dan kom je toch in een keuze-menu, wie moet ik laten komen, politie, brandweer....?
De ANWB? Bel de politie en jat die wagen als vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Net verhaallijn uitgespeeld, 70% complete. Nu heb ik alle tijd om de stad te verkennen zonder gestoord te worden door telefoontjes. Ik ga niet voor de 100%, die duiven zoeken is een hel.
Gek he in verpauperde buurten, maar het is juist heel divers, veel verschillende soorten objecten om als dekking te gebruiken en verschillende layouts. En de objectives zijn ook vaak anders en zelfs als er iemand probeerd te vluchten is dat steeds anders, auto, motor, boot, helicopter, het is allemaal langsgekomen.
We verschillen dus van mening.

Iemand nog grappige dingen om uit te proberen in de stad? Mijn tip: maak foto's van de dames in de stripclub.

[ Voor 57% gewijzigd door Blaise op 10-05-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:35:
[...]

De ANWB? Bel de politie en jat die wagen als vervanging.
Grapjas, ik las dat je auto dan 'automatisch' weer klaar voor gebruik was....
Maar goed, politie-auto lenen kan ook, thnx anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:
Ik zit nu op ongeveer 55% van de game, en ik verwacht (na het 1 en ander gelezen te hebben hier in het forum) dat het misschien nog 10 missies zijn en dat dan de storyline voorbij is, vandaar mijn vraag:
[afbeelding]
Wie is zij? Ga ik haar nog tegenkomen in de storyline ofzo? Of moet dit een straat-hoertje voorstellen die ik ergens al toeterend kan oppikken? Ik heb deze vrouw namelijk nog nooit in GTA IV gezien.

En deze:
[afbeelding]

Ook nog nergens gezien.

Waar kom je 1 van deze 2 tegen?
Ze heet Lola Del Rio, een prostituee die ergens in Liberty City zou rondlopen (Star Junction > Docks?). Maar volgens mij heeft nog niemand haar gezien in-game, dus of ze er echt is .......?

Je kunt haar profiel opzoeken in de LCPD database. Niet in een politieauto, alleen op de website.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 10-05-2008 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:41:
[...]

Grapjas, ik las dat je auto dan 'automatisch' weer klaar voor gebruik was....
Maar goed, politie-auto lenen kan ook, thnx anyways.
Op het moment dat je 9-1-1 toetst start je auto weer ;)

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind um eigenlijk een beetje te gemakelijk , het nivea ligt nou niet bepaald hoog vind ik iemand hier nog meer last van ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 15:50
Zou wel een stunt zijn voor Microsoft om proberen te regelen dat dit een Vista only game wordt voor de PC. Zou wel kut zijn, maar wel slim. Voor deze game zijn de mensen wel bereid over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:54:
ik vind um eigenlijk een beetje te gemakelijk , het nivea ligt nou niet bepaald hoog vind ik iemand hier nog meer last van ? :P
Nou last... Ik vind het wel prettig dat het niet al te moeilijk is. Ik heb er een hekel aan als een missie na meerdere keren proberen nog steeds niet lukt. Dan liever dat ik de meeste missies in één keer haal. Er zit in ieder geval genoeg uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jokuh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:03:
Zou wel een stunt zijn voor Microsoft om proberen te regelen dat dit een Vista only game wordt voor de PC. Zou wel kut zijn, maar wel slim. Voor deze game zijn de mensen wel bereid over te stappen.
Dualboot >:) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Jokuh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:03:
MS is niet de uitgever, ik zie niet in waarom Take Two (of in de toekomst EA) Vista zou promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 15:50
Geld geld geld! :9
Met geld is alles te regelen :P

[ Voor 46% gewijzigd door Jokuh op 10-05-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaise schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:40:
Net verhaallijn uitgespeeld, 70% complete. Nu heb ik alle tijd om de stad te verkennen zonder gestoord te worden door telefoontjes.
Daarom vind ik de sleep mode op de telefoon een verademing. Geen gezeik meer dat bijv. Roman een potje wil gaan darten terwijl ik ergens 20km. verderop lekker met een brandweerwagen aan het driften ben. In feite staat dan het hele spel 'stil' waardoor je op je dooie gemak alles kan verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kritiek is prima, maar plaats het dan met onderbouwing en niet op zo'n kinderactige manier. Dit is gewoon trollen/flamen/bashen (doorhalen wat nvt is).

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 10-05-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Echt zielig, dan heb je zoveel power en gebruik je het zo slecht!
Ik gok niet dat ze zonder deze blur de graphics waar hadden kunnen maken met zo'n grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
:') Gelukkig kan jij het beter he. Anders ga je lekker Crysis spelen... ziet er geweldig uit! :)

spoiler:
Ik ben nog wel redelijk aan het begin van het spel. Leuk dat je zelf keuzes mag maken wie je vermoord en wie niet... heb dat homovriendje van Vlad laten leven en Vlad zelf vermoord... domme keuze? Die Rus had een grote bek tegen me :p

Edit: volgens mij had ik helemaal geen keuze 8)7

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Fantastisch spel maar dat neemt niet weg dat je geen kritiek mag hebben. Ik ben het persoonlijk dan ook met giulio eens dat die blur gewoon te zielig voor woorden is. Het is niet alleen lelijk maar erger nog het ontneemt een hoop van de functionaliteit van het spel. Jij hebt het cynisch over Crysis en ondanks dat ik liever GTA speel dan Crysis wou ik dat je in GTA net zo ver kon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 13:42

Scrummie

Think different

Dus jij vind iets slecht door een "blur"?

Overigens ben ik volgens mij 1 van de weinigen die blur een echte toevoeging vind in games. Ik zie zelf ook alleen wat ik recht voor me zie scherp, de omgeving is "geblurred".

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Blur kan ook een prima toevoeging zijn als het heel licht gebruikt wordt. Hier is het alleen ongelovelijk slecht toegepast. Misschien dat die gast in Oostenrijk ook wel last van slechte blur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 16-10 20:46

Dennahz

Life feels like hell should.

De blur valt mij ook op hoor, maar het stoort mij niet als ik in het spel zit. Het zou uiteraard mooier zijn als het er niet was en alles helemaal scherp en strak zou zijn, maar ik denk niet dat de huidige consoles zoiets aankunnen. Het is absoluut niet lelijk.

Gisteravond 2,5u achter elkaar gespeeld. Kon nog wel heel de nacht doorgaan maar ja :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 13:21

rCk

Dan heeft die gozer zeker nog nooit DiRT gespeeld :P Dat is nog erger qua blur. Gelukkig Grid wat minder (zelfde engine). Maar ik ben nog beetje aan het twijfelen, geld aan me 2 wieler uitgeven, gemotoriseerd. Of console kopen. Denk toch dat het het 1ste wordt.

Console komt altijd nog, en hopelijk komt GTA IV naar pc en dan zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ja want dat:
A: neemt lekker veel ruimte in voor 1 spel gezien je vista geinstaleerd moet hebben
B: Hoeveel mensen weten hoe dat moet?

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kom op zeg, heb je enig idee hoe zo'n spel in elkaar steekt? Als je, wanneer je met 120 miles per hour door de stad crosst, alles scherp wil zien, heb je ongeveer vier keer zoveel texturegeheugen nodig. Oh, en dan moet er ook meteen een Blu-Ray lezer in de console, omdat het lezen van de textures vanaf DVD niet snel genoeg meer gaat. Of maak een harddisk verplicht en... oh wacht, die is dan ook te langzaam. Ga jij nog even een paar honderd euro neerleggen voor een duurdere console omdat er meer supersnel geheugen in moet omdat jij geen blur wil? Prima, maar wacht nog wel even een jaar of vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren echt hard op een tegenligger gebotst, auto vloog direct in brand en passagier stapte brandend uit de auto. Echt gek die details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:52:
[...]

Daarom vind ik de sleep mode op de telefoon een verademing. Geen gezeik meer dat bijv. Roman een potje wil gaan darten terwijl ik ergens 20km. verderop lekker met een brandweerwagen aan het driften ben. In feite staat dan het hele spel 'stil' waardoor je op je dooie gemak alles kan verkennen.
Enige stomme is wel dat hij weer uit sleepmode komt als je zit-555-0100 belt of 911. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Bij een missie met little Jacob zegt ie op een gegevens moment dat hij de ramen dicht wilt houden, omdat ie wil smoken. Ik sla dus mijn zijraam in. Dan zie je dus rook uit je raampje komen. Leuk detail weer.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Iedereen zit zo te zeuren over die blur, maar als ik bijvoorbeeld een reclame op de tv (breedbeeld CRT) zie van GTA4 vind ik het er echt super mooi uitzien, en ook gewoon clear, niets blur. Ben ik nou niet zo kritisch, of gebruikt rockstar voor de reclames een ander spel :?

ik heb het trouwens over deze reclame (youtube kwaliteit is dramatisch, maar op tv ziet het er goed uit!)

Zoals je misschien wel snapt, ik heb het spel nog niet :P
me xbox moet nog gerepareerd worden, balen. maar ach.

Ik heb nog een vraagje, ik vond in de vorige delen k-chat en al die andere praatprogramma's zo vermakelijk. Heb je die ook weer in dit deel? Zou echt tof wezen.

Nog een paar weekies, en dan ben ik ook op XBL te vinden ! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MethodP op 10-05-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:48:
Iedereen zit zo te zeuren over die blur, maar als ik bijvoorbeeld een reclame op de tv (breedbeeld CRT) zie van GTA4 vind ik het er echt super mooi uitzien, en ook gewoon clear, niets blur. Ben ik nou niet zo kritisch, of gebruikt rockstar voor de reclames een ander spel :?

ik heb het trouwens over deze reclame (youtube kwaliteit is dramatisch, maar op tv ziet het er goed uit!)

Zoals je misschien wel snapt, ik heb het spel nog niet :P
me xbox moet nog gerepareerd worden, balen. maar ach.

Ik heb nog een vraagje, ik vond in de vorige delen k-chat en al die andere praatprogramma's zo vermakelijk. Heb je die ook weer in dit deel? Zou echt tof wezen.

Nog een paar weekies, en dan ben ik ook op XBL te vinden ! ;)
Natuurlijk poetsen ze het beeld dat ze in commercials gebruiken wat op :) Wanneer ze een filmpje maken kunnen ze alles mooier maken, omdat ze zelf bepalen wat er in beeld komt.

De radiostations zijn geniaal, vanmorgen nog zitten luisteren waarom Crystal Meth nou wél goed voor jou en ook voor je kinderen is, en wat het voordeel is van mummificatie. :P

Pas ook, wordt er een echtelijke ruzie uitgevochten in een talkshow, zegt de host ineens "Here, grab a weapon..." en daarna "Release the animals!" :P

Net met zweethandjes die bankoverval zitten spelen met de Ierse broertjes, en dámn wat een geweldige missie. Helaas kreeg ik onverwachts een shotgun onder m'n neus, en meneer agent kon het niet laten om de trekker over te halen. Einde oefening. Was maar goed ook, ik moet toch naar m'n werk. :+

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 10-05-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Die blur maakt het enkel maar een stuk zwaarder voor de 360/PS3. Post-processing is zwaar en al helemaal niet simpel. Dus slechte programmering slaat nergens op, het is niet dat dit soort effecten automatisch onstaan in een game hoor...

Ze hebben er vast wel een duidelijk doel mee, net als dat ze in GTA III e.d. trails hadden. Maar daar kon je het gewoon uitzetten. Misschien dat er met een patch/update nog verandering in komt.

@ hierboven:
Die blur zat altijd al in de game, elke screenshot heeft het. Het is op sommige punten enkel wel goed zichtbaar en andere niet. Verder zal je de blur ook niet goed kunnen zien op SDTV lijkt mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 10-05-2008 11:04 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

[ Voor 99% gewijzigd door TheZeroorez op 10-05-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Die blur is juist 1 van de nieuwste grafische technieken, dat ga je de komende jaren in bijna elk 3D spel zien dus als je het bij GTA al niet trekt dan maak je borst maar nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het is waar Crysis ziet er beter uit maar hoeveel kunnen die game spelen? Meeste resources in GTA IV (zowel op de ps3/xbox360 en natuurlijk als die komt PC) gaan naar de AI, naar de physics engine naar allemaal belangrijke dingen die de stad echt tot leven maken en dat de prijs is dat de graphics "ietsje minder" zijn. GTA heeft er nooit echt goed uitgezien, ik kan vertellen dat ze alles uit de GTA III engine hebben geperst dat er inzat en zelfs de pc versie zal er niet al te goed uit! GTA IV is een nieuwe start en wauw!

In de history van GTA zijn ze nooit de mooiste game geweest maar GTA fans trekken zich daar niets van aan. Want het gaat om de gameplay! En met de physics engine en de stad die nu leeft! Mensen die reageren als je gaat schieten, sommige rennen weg anderen bellen de politie. Als je aangereden word bellen sommige voor een ambulance! Spul als dat is zo veel belangrijker dan geneuzel over resolutie en filters.

GTA IV is grafisch verbetert maar belangrijker de stad leeft nu! En dat is veel belangrijker dan hoe het eruit ziet! Als games dates waren dan is GTA de niet zo mooie maar wel slimme date. Een date die je kan verrassen! Een die kwa uitgaan gevarieerd is!

Crysis? blond, hoge hakken..kredietkaarten van vader..chihuahua aan een arm! Uitgaan? Het moet wel de laatste hippe club zijn he!

[ Voor 18% gewijzigd door swampy op 10-05-2008 11:34 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

1shot1kill schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:17:
Die blur is juist 1 van de nieuwste grafische technieken, dat ga je de komende jaren in bijna elk 3D spel zien dus als je het bij GTA al niet trekt dan maak je borst maar nat.
Er is niks nieuws aan in plaats van één scène op 100% opacity, 5 scènes te renderen in één frame met elk 20% opacity maar dan steeds wat bewogen ten opzichte van elkaar. Het dient twee doelen. Het eerste is een gevoel van snelheid meegeven, en het tweede is onzuiverheden wegwerken. Onzuiverheden die ontstaan door het niet zo snel kunnen laden van textures...

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 10-05-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze GTA valt me de "blur" niet op. Vorige GTA's vond ik de default blur-achtige mode wel afschuwelijk, die zette ik ook meteen uit (geen idee meer hoe dat daar heette eigenlijk). Ik vind wel dat je goed kan zien dat de game intern op een lage resolutie gerenderd wordt en dan opgeblazen wordt naar 720p/1080p. Alles is nogal grof enzo. Ik stoor me er verder overigens niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgelet :P maar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgelet :P maar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?
Dat is in praktisch ieder GTA deel zo, dat de bruggen in den beginne dicht zijn, omdat je dan simpelweg nog niet naar het andere eiland mag. Vergroot de spelervaring imho, doordat je nieuwsgierig bent wat er op het andere eiland zit ben je meer geneigd de storyline te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Ja klopt ik snap hun bedoeling er mee, maar is er niet verteld in het verhaal wáárom ze dichtzitten? Of hebben ze gewoon meteen die bruggen 'dichtgegooid' om het inderdaad nieuwschierig te houden wat er aan de andere kant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Het is voor de gameplay, maar dit keer was het excuus dat de bruggen ook door terroristen gebruikt konden worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:38:
Ja klopt ik snap hun bedoeling er mee, maar is er niet verteld in het verhaal wáárom ze dichtzitten? Of hebben ze gewoon meteen die bruggen 'dichtgegooid' om het inderdaad nieuwschierig te houden wat er aan de andere kant zit.
Komt door terreurdreiging, dat vertelt Roman helemaal aan het begin.

Ehm, wat Terr zegt!

[ Voor 3% gewijzigd door FirePuma142 op 10-05-2008 12:50 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Ah oke, dat heb ik dus niet meegekregen! Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar speel je hem op? De PS3 versie heeft inderdaad een dikke laag blur erover:
http://static.videogamer..../misc/vsapril29large4.jpg

En de framerate is ook minder op de PS3 volgens Eurogamer:

Test One: Game Intro
360: 31.990fps
PS3: 26.460fps
See it on EGTV.

Test Two: Clean Getaway
360: 28.624fps
PS3: 23.452fps
See it on EGTV.

Test Three: Final Destination
360: 35.262fps
PS3: 29.041fps
See it on EGTV.

Test Four: Station Face-Off
360: 26.076fps
PS3: 26.081fps
See it on EGTV.

Test Five: Rigged to Blow
360: 26.712fps
PS3: 23.781fps
See it on EGTV.

Test Six: Ivan the Not So Terrible
360: 33.798fps
PS3: 28.313fps
See it on EGTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Lol je bent de eerste waar ik van lees dat ie het spel zo slecht ervaart. Misschien kijk je te kritisch....gamen doe je voor je plezier. Of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind het echt zielig dat ze die game tot op het bot moeten zitten vergelijken tussen de 360 en PS3...Ik moest in het begin ook wat wennen aan de beetje wazige achtergrond, maar na verloop van tijd vind ik het best wel iets hebben eigenlijk :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Enig idee waar GTA4 voor de ps3 het goedkoopst te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sidemission:

spoiler:
weet er iemand hoeveel asassination missies je krijgt? Ik had gisteren de eerste afgewerkt en die was best pittig :9. Daarvoor had ik die Payback missie gedaan en die was zoo bruut bij die autodealer, gewoon 3 rpg's erin pompen en daarna de overgebleven mannetjes het genadeschot geven terwijl ze lagen te kreperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10 21:23

jefjef

learning by doing

Prachtig spel maar ik heb het volgende probleem en dat is wanneer ik het spel alleen maar al in mijn ps3 stop beginnen de fans zeer luidruchtig te draaien en stoppen niet eerder dan wanneer ik het spel stop en uit de ps3 haal...Iemand meer dat probleem? oja en hoe kan ik ook al weer een missie opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Wat wil je als het 30 graden is :)

Mijn PS3 fan gaat echt op alles wat ik erin doe (blu-ray films,spellen) helemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Hayfork schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:58:
[...]

Lol je bent de eerste waar ik van lees dat ie het spel zo slecht ervaart. Misschien kijk je te kritisch....gamen doe je voor je plezier. Of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Hij ervaart het spel niet slecht maar hij ervaart de graphics slecht. Ik heb al genoeg mensen gezien die de blur verschrikkelijk vinden dus de eerste is hij zeker niet. Persoonlijk vind ik dat je als zo'n overheersende vorm van blur in je spel stopt dat het optioneel moet zijn. Mensen die roepen dat je in het echt alleen scherp ziet recht vooruit hebben helemaal gelijk alleen is het probleem dat in dit spel ook als je recht vooruit kijkt je gewoon blur hebt. Ik hoop inderdaad dat ze met een patch blur optioneel maken maar het zou mij enorm verbazen als dat daadwerkelijk zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

OCTheEagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:31:
Wat wil je als het 30 graden is :)

Mijn PS3 fan gaat echt op alles wat ik erin doe (blu-ray films,spellen) helemaal los.
In de winter is de PS3 geluidsloos maar ja 30 graden buiten.. vergeet het! Zelfs een PS3 moet zijn warmte dumpen en als bekend hoe hoger het verschil in warmte hoe makkelijker! De PS3 moet nu aan het werk om zijn warmte kwijt te raken en dat hij nu iets meer geluid maakt mij persoonlijk niet uit.

Ik kan tenminste relaxt een spelletje spelen ook in de zomer! Ik heb een 60Gbyte versie, een van de launch consoles inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:10:
Sidemission:

spoiler:
weet er iemand hoeveel asassination missies je krijgt? Ik had gisteren de eerste afgewerkt en die was best pittig :9. Daarvoor had ik die Payback missie gedaan en die was zoo bruut bij die autodealer, gewoon 3 rpg's erin pompen en daarna de overgebleven mannetjes het genadeschot geven terwijl ze lagen te kreperen
spoiler:
In totaal zijn er negens assassin missies. Als je ze allemaal haalt en een Xbox 360 hebt, krijg je dan tevens de "Assassin's Greed"-achievement. :)

Overigens zijn ze inderdaad erg leuk! O+ In een dag of twee heb ik ze allemaal gedaan. De moeilijkheidsgraad verschilt echter nogal... soms moet je een hele zooi mensen afschieten, terwijl je de volgende keer met één schot uit je sniper rifle al klaar bent.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:10:
Sidemission:

spoiler:
de achievement die je krijgt als je ze allemaal haalt heet assasins greed, naam afgeleid van assasins creed, hoeveel mensen meot je daar vermoorden

antwoord op de vraag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:48:
[...]

de achievement die je krijgt als je ze allemaal haalt heet assasins greed, naam afgeleid van assasins creed, hoeveel mensen meot je daar vermoorden

antwoord op de vraag :p
Waar pak je die missies eigenlijk op? Ik kan het nergens vinden en wil ze ook eens doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
swampy schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:26:
Als games dates waren dan is GTA de niet zo mooie maar wel slimme date. Een date die je kan verrassen! Een die kwa uitgaan gevarieerd is!

Crysis? blond, hoge hakken..kredietkaarten van vader..chihuahua aan een arm! Uitgaan? Het moet wel de laatste hippe club zijn he!
_/-\o_ Oh zo waar. mooie vergelijking.
Om daar even op door te gaan.
De blonde op hoge haken is lekker om een keer over te gaan, maar de relatie bouw je op met degene die je het meest weet te boeien.

Bij mij gaat speelplezier iig boven ubergraphics. En gaan zitten kijken welke console net die 3 fps meer weet te produceren is ook zielig. Rockstar zegt zelf ook, beide versies zijn verschillend, maar de voorkeur is puur persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

M a r c o schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:30:
Bij mij gaat speelplezier iig boven ubergraphics. En gaan zitten kijken welke console net die 3 fps meer weet te produceren is ook zielig. Rockstar zegt zelf ook, beide versies zijn verschillend, maar de voorkeur is puur persoonlijk.
Niet zozeer persoonlijk, maar welke console je reeds heb staan. ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik denk een PS3, heb er zelf namelijk ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTACrime schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:48:
[...]

spoiler:
In totaal zijn er negens assassin missies. Als je ze allemaal haalt en een Xbox 360 hebt, krijg je dan tevens de "Assassin's Greed"-achievement. :)

Overigens zijn ze inderdaad erg leuk! O+ In een dag of twee heb ik ze allemaal gedaan. De moeilijkheidsgraad verschilt echter nogal... soms moet je een hele zooi mensen afschieten, terwijl je de volgende keer met één schot uit je sniper rifle al klaar bent.

Veel plezier ermee!
Ah ok thx, ja ik had gisteren de eerste gedaan en die was best pittig een hele garage met verdiepingen vol met leipe Aziaten :9

@kaasje123: op een gegeven moment krijg je vanzelf een sms'je van een onbekende om naar een public phone te komen ;) . Bij mij gebeurde dat rond de 75e missie en rond de 70% in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

swampy schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:44:
[...]

In de winter is de PS3 geluidsloos maar ja 30 graden buiten.. vergeet het! Zelfs een PS3 moet zijn warmte dumpen en als bekend hoe hoger het verschil in warmte hoe makkelijker! De PS3 moet nu aan het werk om zijn warmte kwijt te raken en dat hij nu iets meer geluid maakt mij persoonlijk niet uit.

Ik kan tenminste relaxt een spelletje spelen ook in de zomer! Ik heb een 60Gbyte versie, een van de launch consoles inderdaad.
Wie gaat er nou gamen in de zomer ? :/ O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:21
MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Jongens, lynchen deze gast! :o

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Serieus lynchen ja, k heb zelfs eergisteren een xbox 360 gekocht met GTA4. Je kunt toch prima smorgens en savonds beetje gamen. Overdag lekker in het zonnetje zitten...ff ontopic:
Vind de pop-up soms wel merkwaardig, dan loop ik een kamer in en dan staat er niks loop je overal tegen aan en ineens staan er tafels, en dan niet 1 sec maar serieus 10 seconden later. Reed toenstraks ook een paar keer tegen onzichtbare speeltoestellen aan schiet ook niet erg op. Verder vind ik het aimen juist wel fijn. Autoaim is prima maar handmatig ( als je goed bent ) is beter.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

NeoMe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:08:
Serieus lynchen ja, k heb zelfs eergisteren een xbox 360 gekocht met GTA4. Je kunt toch prima smorgens en savonds beetje gamen. Overdag lekker in het zonnetje zitten...ff ontopic:
Vind de pop-up soms wel merkwaardig, dan loop ik een kamer in en dan staat er niks loop je overal tegen aan en ineens staan er tafels, en dan niet 1 sec maar serieus 10 seconden later. Reed toenstraks ook een paar keer tegen onzichtbare speeltoestellen aan schiet ook niet erg op. Verder vind ik het aimen juist wel fijn. Autoaim is prima maar handmatig ( als je goed bent ) is beter.
Ah waarschijnlijk is het zo dat als je geen HD hebt dat je dus zonder cache zit en ..GTA 4 zekers moeilijker te spelen word! Als je de Xbox360 Arcade + GTA4 pak gekocht heb dan moet je alsnog een HD kopen al was het om van de popin af te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met hdd heb ik ook popin, ik merk wel dat het nu erger is als eerst. boeit me niet tenzij ik keihard op me smoel ga met de motor, kijk ik, sta ik 10 sec te wachten, komt er ineens een bloempot tevoorschijn. lekker dan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 21:57
Yes! na gister avond de laatste missie
spoiler:
(ik ben voor wraak gegaan)
een stuk of 5x geprobeerd te hebben is het me net in 1x gelukt. Vanavond lekker genieten van de multiplayer als die een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Hij ervaart het spel niet slecht maar hij ervaart de graphics slecht. Ik heb al genoeg mensen gezien die de blur verschrikkelijk vinden dus de eerste is hij zeker niet. Persoonlijk vind ik dat je als zo'n overheersende vorm van blur in je spel stopt dat het optioneel moet zijn. Mensen die roepen dat je in het echt alleen scherp ziet recht vooruit hebben helemaal gelijk alleen is het probleem dat in dit spel ook als je recht vooruit kijkt je gewoon blur hebt. Ik hoop inderdaad dat ze met een patch blur optioneel maken maar het zou mij enorm verbazen als dat daadwerkelijk zou gebeuren.
Had het niveau van blur ook niet met het weer te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Jij leent je vriending even aan mij hoor ik zojuist? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.