Idd, nu ik meer dan 3 ton heb kan die 5 dollar er ook nog wel van af. Zelfs als ik ergens anders moet zijn waarmee i kgewoon naartoe kan rijden pak ik vaak de taxi. Al let ik soms ook niet echt op want soms pak ik een taxi en dan betaal ik 4 dollar ofzo omdat het om de hoek was
Trouwens, die missies vind ik erg geslaagd. Ze zijn niet te moeilijk of te lastig. Leuke humor, verfrissende objectives en verveel me geen moment. Door de nieuwe dingen die je leert (in het begin de moves, daarna de activiteiten en later nog andere zaken) heb je niet het idee die missies voor jan lul te doen, maar daarna heb je er ook echt wat aan. Bovendien heb ik het idee dat de hoeveelheid missies wel meer is dan in San Andreas (al heb ik hem nog niet uitgespeeld). Zit nu op 45 procent (3e eiland unlocked btw) en ben nog lang niet klaar met de missies. Al ben ik wel benieuwd naar de hoeveelheid die je hebt als je het spel hebt uitgespeeld. Zal namelijk geen 100% zijn omdat je nog sidemissies en activities kunt doen.
Ik ben op dit moment gewoon het verhaal aan het afmaken en mn vrienden kan me nix schelen. Als ik het verhaal eenmaal gevolgd heb en is afgelopen ga ik de rest ook maar eens bekijken. Dit doe ik voornamelijk omdat ik het verhaal zo interessant vind, maar ook dat als er es wat maten bij me thuis komen spelen, ik dan alvast weet wat er gebeuren moet en dat ik het tenminste al eens zelf heb gehaald dat mocht iemand het verneuken, dat ik dan tenminste niet alles opnieuw moet doen ofzo.
Verder hoop ik dat ze binnenkort wel met een kleine patch komen om wat bugs te fixen, want af en toe gaat er (dankzij wat gekloot van mijn kant) nog wel eens wat mis met de AI.