[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
dies helemaal niet moeilijk:

als het 2de eiland nog is gelockt: ga je met een motor tussen hekjes door op de brug en jat meteen armored swat van

of ga met een motor op de trambaan en rij via de tram baan de tunnels in van het 2de eiland, je komt geen politie tegen en toch 6 sterrren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Kaasje123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:00:
[...]

Ik heb die monitor ik speel op die monitor via een vgakabel maar nee... er zit geen 1650x1050 in op dit moment. De beste optie is 1280 x 1024 in widescreen. Da is de hoogste resolutie zonder dat ie rare verhoudingen heeft maar nogmaals selecteer dan wel dat het in widescreen moet op die resolutie. En ik kan je zeggen gta zier er erg mooi uit op deze monitor. Zeker timesquare met al die neonreclame :9~
Dat is goed nieuws, bedankt! Ik zat al even te surfen en heb ook gelezen dat 1280x1024 in widescreen beter is dan die 13XX x 7XX. Nouja, nog een paar uurtjes werken en dan op naar de winkel voor zo'n x doos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 09:11
Mars18 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:01:
wat heb je nu aan die michelle ?

1e missie van elizabeth is gaaf _/-\o_

wil naar 2e eiland ben al op 22 procent
spoiler:
Als je met Elizabeth bezig bent, dan schiet je al op, als ik het goed onthouden heb kan je na haar tweede missie naar het volgende eiland

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Weet iemand waar ik een GTA IV poster kan kopen (gewoon eentje van 40x60 cm. ofzo)?

[ Voor 26% gewijzigd door Jorn1986 op 02-05-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Jorn1986 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:07:
Weet iemand waar ik een GTA IV poster kan kopen (gewoon eentje van 40x60 cm. ofzo)?
Gewoon ff een wallpaper van de site plukken en opsturen naar de AH of Hema en dan laten printen op 70x50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
peeth schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:05:
[...]

spoiler:
Als je met Elizabeth bezig bent, dan schiet je al op, als ik het goed onthouden heb kan je na haar tweede missie naar het volgende eiland
ben nu die 2e missie doen

aardig gek , 1e keer dood :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
heeft iemand al succes gehad met het daten? Ik heb via het internet café bij elke vrouw "date" geklikt maar ze hebben me allemaal afgewezen :p
Probleem is nu dat ik niet meer op "date" kan drukken, ik neem aan dat die optie toch wel weer open gaat verderop in de game ??!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is die brucie een lul, vraagt die of ik mee ga met zn heli. dus ik kom daar, of ik naar het get a life gebouw wil vliegen, maarja ik er heen, krijg nog 6 sterren aan me broek, omdat ik 2e eiland nog niet heb.

en bij terug landen gaat de heli kapot , en is brucie boos :') en ik heb me 6 sterren nog

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Kimo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:51:
Het is jammer dat de zogenaamd krachtigere PS3 het moet doen met een lagere resolutie dan de 360. Dit is al het zoveelste spel wat weer minder is op de PS3.
Bij de volgende consolle xbox 720 ps4 zal ik denk toch voor microsoft kiezen.
Altijd jammer dit soort reacties. Alsof je verschil in die resolutie ziet. Het kan mij absoluut niks schelen op watvoor resolutie die game wordt gerendered en vervolgens wordt geupscaled. De 360 is een jaar of wat langer op de markt dan de Playstation, en iedereen die ooit een oudere Playstation heeft gehad weet dat pas op het eind van de lifecycle de volle 100% uit zo'n machine wordt gehaald. Er wordt geleidelijk aan meer kennis opgedaan hoe je die machine efficienter kunt gebruiken. En wie zegt mij dat R* wel heeft geprobeerd om de PS3 versie er significant beter uit te doen laten zien? Je weet nooit wat de contracten zijn, welke getekend zijn. Misschien dat na de GTA reeks (die PS3 exclusive zou worden) wel iets nog mooiers komt.

Omdat je nu het verschil niet ziet tussen de console met "mindere" specs en de console met "betere" specs, doen jouw straks de opvolger van de console kopen met mindere specs? Ik begrijp je hele gedachte hierachter niet. Het gaat toch om de games die erop verschijnen? We hebben het hier zelfs over dezelfde game.

Even in het algemeen:
Echt, ik begrijp al die comparisons niet hoor. Wees gewoon tevreden met het resultaat nu. Het gaat toch tenslotte om de game ervaring? Ik zou zeggen, terwijl jullie zitten te bekvechten over wie de grootste e-penis heeft, welke console versie het beste is, pik ik er nog wat geniale gameplay uurtjes uit.

Zo, dat lucht op voor even, tot het gezeik weer van voren af aan begint.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Ik zit nu dit topic te doorlezen omdat ik de laatste tijd met iets anders bezig was :P
simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
Ik heb Assassin's Creed gepreordered bij ps3home, was enkel voor de prijs 49,99 (geen verzendkosten).
Dit was toen een week na de release bij mij aangekomen (in België).
Dat vond ik niet zo erg, maar GTA IV moest ik per se op de dag zelf hebben, ik kon gewoon niet meer wachten ;) . Dit heb ik dan in de FRS gaan halen voor 59,99.
Nog even geduld dus, en je weet het voor de volgende keer.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
van xboxhome net gta 4 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
FireFoz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:32:
heeft iemand al succes gehad met het daten? Ik heb via het internet café bij elke vrouw "date" geklikt maar ze hebben me allemaal afgewezen :p
Probleem is nu dat ik niet meer op "date" kan drukken, ik neem aan dat die optie toch wel weer open gaat verderop in de game ??!
Zie spoiler:
spoiler:
Op een bepaald moment moet je voor Brucie een missie doen waarbij je een date moet regelen via die site met een man. Die man moet je dan van kant maken.
Zodra je deze missie hebt gehad krijg je van Roman een sms dat je vaker dates kunt vinden op die site. Ik kreeg bij geen enkele een positieve reactie, behalve bij "SoBoHoe", daar heb ik binnenkort een date mee :P

Als je een reactie hebt gekregen, positief of negatief, dan komt de optie weer vrij.

[ Voor 5% gewijzigd door steffex op 02-05-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
scorpie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:44:
Even in het algemeen:
Echt, ik begrijp al die comparisons niet hoor. Wees gewoon tevreden met het resultaat nu. Het gaat toch tenslotte om de game ervaring? Ik zou zeggen, terwijl jullie zitten te bekvechten over wie de grootste e-penis heeft, welke console versie het beste is, pik ik er nog wat geniale gameplay uurtjes uit.

Zo, dat lucht op voor even, tot het gezeik weer van voren af aan begint.
Idd. Dit gemierenneuk heeft echt totaal geen zin. Lekker boeiend dat het er grafisch niet even geweldig uit ziet als bv. een Crysis of dat het op console X net een miniscuul klein beetje beter uit ziet dan op console Y. Als je daar te veel op gaat letten mis je al het mooie dat dit spel te bieden heeft: de enorme wereld, ongeevenaard attentie voor detail, het plot, de dialogen, de multiplayer, ...

Kortom: niet te veel zeuren, lekker gamen :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ik snap iets niet: als ik een wapen kan oprapen gooit ie het andere SMG wapen weg... en dan denk ik: shit deze is minder, maar dan kan ik die oude niet meer oprapen met geen mogelijkheid?

Zou dan wel handig zijn als je van tevoren kon zien WAT je kon oprapen als het niet meer ongedaan te maken is...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phusebox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:58:
ik snap iets niet: als ik een wapen kan oprapen gooit ie het andere SMG wapen weg... en dan denk ik: shit deze is minder, maar dan kan ik die oude niet meer oprapen met geen mogelijkheid?

Zou dan wel handig zijn als je van tevoren kon zien WAT je kon oprapen als het niet meer ongedaan te maken is...
Als het goed is kan je je oude wapen weer oppakken met LB of RB (Xbox, even vergeten welke van de twee het is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zijn er meer mensen die last hebben dat het geluid van GTAIV zo zacht is? Het geluid komt uit de PS3 en komt via optische kabel binnen op mijn 5.1 versterker. Ik moet het geluid een stuk harder zetten dan bij andere spellen. Ook komt het geluid van de radio niet heel lekker over. Ik heb de andere geluidseffecten al wat zachter gezet, maar echt lekker klinkt het niet. De 5.1 mix is overigens erg goed (plaatsing van geluid), maar dit is wel behoorlijk vervelend.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Voor de mensen in de buurt van Heerlen die nog een SE versie zoeken.

Eplaza heeft nog 2 PS3 en 2 360 over die niet afgehaald zijn.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Shiver23 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:03:
Zijn er meer mensen die last hebben dat het geluid van GTAIV zo zacht is? Het geluid komt uit de PS3 en komt via optische kabel binnen op mijn 5.1 versterker. Ik moet het geluid een stuk harder zetten dan bij andere spellen. Ook komt het geluid van de radio niet heel lekker over. Ik heb de andere geluidseffecten al wat zachter gezet, maar echt lekker klinkt het niet. De 5.1 mix is overigens erg goed (plaatsing van geluid), maar dit is wel behoorlijk vervelend.
Idd! Was bij vriend van me ook. Eerst GTA4 gespeeld, en dan TF2 ---> geluid stukken zachter zetten!! :p

Dusja het is idd wat stiller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Idd! Was bij vriend van me ook. Eerst GTA4 gespeeld, en dan TF2 ---> geluid stukken zachter zetten!! :p

Is bij mij ook maar heb er verder geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik liep gisteren de MM binnen en ze hadden GTA IV voor de X360 en PS3 gewoon op voorraad, €48,- :) (Niet nodig, ik had GTA IV van een actie: Koop een X360 met Halo 3 erbij en krijg GTA IV gratis :D )
Verder zal ik mijn GTA IV in de toekomst ook op een PC monitor aansluiten via component (Samsung Syncmaster 2032 MW) en die monitor zou de hogere resoluties slikken en downscalen.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kan je ook het camera punt veranderen als je in de schiet positie staat? nu staat niko links en de pointer rechts, ik wil dit wisselen ivm met lopen in gebouwen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Slaapje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:56:
[...]

Als je om de hoek loopt kom je een steegje tegen, daar kan je wel een baksteen vinden om te gooien. Heb zelf ook een tijd lopen klooien 8)7
Die baksteen staat gewoon aangegeven op je radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb de cijfers uit de poll nog even bekeken. Er zijn 96 PS3 votes en 95 Xbox 360 votes geweest :)

Van de PS3 gamers heeft de helft wel eens een vastloper gehad. Iets meer dan 20% heeft er regelmatig een.

Van de 360 heeft minder dan 20% eens een vastloper gehad, en minder dan 10% heeft er vaker last van.

Volgens mij zijn we redelijk representatief :) De PS3 heeft dus een groter probleem dan de 360, maar ook die heeft er dus wat last van.

Toch blijft het een vreemd verhaal. Ik heb zelf 0,0 last van vastlopers, en zelfs framedrops heb ik eigenlijk niet. Toch hebben andere mensen er wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Tipje uit een ander deel...
Zorg dat de HDMI uitvoer van je PS3 720p niet mogelijk is. Toen ik dit uitvinkte ging de resolutie van het spel naar 1080p, geen framedrops meer en de blower van mijn PS3 gaat niet meer aan tijdens het spel! Snap werkelijk niet waarom een hogere resolutie zorgt voor minder systeembelasting maar boeie! Hij is nu ook veel scherper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Mars18 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:49:
[...]

van xboxhome net gta 4 ontvangen
Ik heb het pakket 360 Arcade+Halo3+GTA4 besteld, en krijg nu ineens te horen dat ze denken ergens de 1e 2 weken van Mei de levering te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Shiver23 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:03:
Ja heb ik ook last van. Welliswaar geen optisch geluid :+ hier, maar het is het geluidsniveau is lager dan van TV uitzendingen en andere games.

Ik heb het ook al een keer gehad dat de dialoog teksten helemaal wegvielen. PS3 restarten en het euvel was verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

xvanwaart schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:31:
Tipje uit een ander deel...
Zorg dat de HDMI uitvoer van je PS3 720p niet mogelijk is. Toen ik dit uitvinkte ging de resolutie van het spel naar 1080p, geen framedrops meer en de blower van mijn PS3 gaat niet meer aan tijdens het spel! Snap werkelijk niet waarom een hogere resolutie zorgt voor minder systeembelasting maar boeie! Hij is nu ook veel scherper!
Ja dat had ik ook gedaan, alleen echt handig is dat niet als je dat vinkje voor andere spellen wel nodig hebt. Zie deze post waar ik nog geen reactie voor had:
Tom schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:49:
Nog een vraagje. Als ik in de PS3 instellingen onder beeldscherm vinkjes zet bij 720p en 1080i, dan pakt GTA4 automatisch 720p. Dit terwijl GT5 Prologue wel gelijk 1080i pakt. Voor GTA4 moet ik alleen 1080i aanvinken, dan werkt dat namelijk prima. Echter pakken andere games (die maximaal 720p aankunnen) dan de allerlaagste resolutie (gewone tv, 5nogwat). Is dat een bugje in GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

PWM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:29:
Ik heb de cijfers uit de poll nog even bekeken. Er zijn 96 PS3 votes en 95 Xbox 360 votes geweest :)

Van de PS3 gamers heeft de helft wel eens een vastloper gehad. Iets meer dan 20% heeft er regelmatig een.

Van de 360 heeft minder dan 20% eens een vastloper gehad, en minder dan 10% heeft er vaker last van.

Volgens mij zijn we redelijk representatief :) De PS3 heeft dus een groter probleem dan de 360, maar ook die heeft er dus wat last van.

Toch blijft het een vreemd verhaal. Ik heb zelf 0,0 last van vastlopers, en zelfs framedrops heb ik eigenlijk niet. Toch hebben andere mensen er wel last van.
Dat zou ik dan wijten aan de softwareontwikkeling van GTA, en niet aan de consoles zelf. GTA voor de ps3 is softwarematig iets anders dan die voor de 360, dus daar kan het verschil in zitten. Het is dus niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de ring-of-death bij de 360, dat echt aan de console lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Bartjuh schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Dat zou ik dan wijten aan de softwareontwikkeling van GTA, en niet aan de consoles zelf. GTA voor de ps3 is softwarematig iets anders dan die voor de 360, dus daar kan het verschil in zitten. Het is dus niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de ring-of-death bij de 360, dat echt aan de console lag.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik vind je opmerking redelijk suggestief. Het kán ook aan de hardware liggen, daar kun je in dit stadium onmogelijk meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
2e eiland unlockt :)
helaas geen save punten daar nog

en ondergrondse metro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kwa vastlopers heb ik alleen last gehad tussen het wisselen van gaan van de tutorials naar de game!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
Er staat in de topic start:

• In de auto's kun je realtime de reflecties zien op de zij en achteruitkijk spiegels. (Ik heb geen achteruitkijk spiegels, en de zij spiegels zijn superblurred)

Echter zie ik dit niet? Ik moet ook melden dat als ik een taxi neem de text op de " locatie zoeker " uitermate geblurred is en dat ik dus op goed geluk moet kiezen voor de juiste locatie.

Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de taxi service van Roman maar wil daar een spoilertag voor gebruiken om niets te verklappen voor anderen maar hoe plaats ik dat ????? 8)7
Kan in de Faq niets vinden :?

edit: Thx _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Dat is heel simpel, gewoon tussen spoiler tags plaatsen:

code:
1
[spoiler] verhaaltje [/spoiler]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:06:
Ik heb een vraag over de taxi service van Roman maar wil daar een spoilertag voor gebruiken om niets te verklappen voor anderen maar hoe plaats ik dat ????? 8)7
code:
1
[spoiler]Hier je tekst[/spoiler]

Misschien zo :P

grr Hoedje was sneller _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Onno_Devine op 02-05-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:06:
Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler

edit: traaaaaaaag

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand nog een toysrus die de PS3 + 2 spellen heeft liggen?
En weet iemand de site die de beschikbaarheid kan laten zien van een hoop winkels? Ik kan t niet meer vinden in de TS.
Of weet iemand anders nog een paar goedkope winkels die de PS3+GTA IV hebben liggen? :)
Thx.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Ik gok op het niet hebben van voldoende geld >:). Lapdances kosten namelijk geld en wanneer je niet kan betalen, lijkt het mij normaal dat de uitsmijters even gedag komen zeggen. 8)
LOL haha dat zal het zijn haha. Dacht genoeg te hebben op die momenten. Kwam nog niet echt aan geld verdienen toe met een titty bar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

rickyy schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:11:
Weet iemand nog een toysrus die de PS3 + 2 spellen heeft liggen?
En weet iemand de site die de beschikbaarheid kan laten zien van een hoop winkels? Ik kan t niet meer vinden in de TS.
Of weet iemand anders nog een paar goedkope winkels die de PS3+GTA IV hebben liggen? :)
Thx.
De MM vraagt €48,- voor GTA IV en die heeft er denk ik nog wel liggen (R'dam centraal). De PS3 hebben ze ook wel liggen. Aan jou de taak er een pakket van te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de gratis taxi service van Roman:

spoiler:
klopt het na dat je 1e safehouse en dat taxibedrijf in de fik zijn gestoken door Dimitri je geen gebruik meer kan maken van die taxi,s van Roman ??, als ik dat nummer bel voor een taxi krijg ik geen gehoor meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
TKing schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:16:
[...]

De MM vraagt €48,- voor GTA IV en die heeft er denk ik nog wel liggen (R'dam centraal). De PS3 hebben ze ook wel liggen. Aan jou de taak er een pakket van te maken ;)
Maar voor hoeveel hebben ze die PS3 dan liggen? ( staat nooit op de site )

Sorry voor offtopic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
komt later weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:20:

spoiler:
klopt het na dat je 1e safehouse en dat taxibedrijf in de fik zijn gestoken door Dimitri je geen gebruik meer kan maken van die taxi,s van Roman ??, als ik dat nummer bel voor een taxi krijg ik geen gehoor meer. :?
spoiler:
klopt, maar dit is tijdelijk. Roman begint namenlijk snel weer een nieuw taxibedrijf.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:27

spoiler:
spoiler:
Op gegeven moment belt Roman je op je te vertellen dat zijn verzekering uitkeerd, en dus zijn taxi bedrijf weer up and running is. Hierna kan je de gratis taxi weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51

spoiler:
spoiler:
Hij maakt later een doorstart met zn taxi service ;)

edit: spuit 11 veel te laat natuurlijk 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Meekoh op 02-05-2008 13:24 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal

spoiler:
spoiler:
Ff geduld hebben. Iets later in het spel opent Roman een nieuwe centrale op het tweede eiland, waarna je weer van de gratis dienst gebruik kan maken...

Edit: damn, wat zijn jullie snel met reageren :D...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 02-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 18:15

Kroontje

...

FulmeN schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:23:
[...]

spoiler:
Op gegeven moment belt Roman je op je te vertellen dat zijn verzekering uitkeerd, en dus zijn taxi bedrijf weer up and running is. Hierna kan je de gratis taxi weer gebruiken.
Maar ik krijg regelmatig te horen dat hij geen taxi's beschikbaar heeft! Misschien komt dat omdat ik de laatste tijd niet zoveel meer met hem ga doen aan ontspanning! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kroontje op 02-05-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

rickyy schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:20:
[...]

Maar voor hoeveel hebben ze die PS3 dan liggen? ( staat nooit op de site )

Sorry voor offtopic :>
Heb zojuist gebeld, MM r'dam heeft ze niet meer. Allemaal sold out, unglaublich :|

Ik ben nog steeds op zoek naar een GTA4 pack voor 399... maar iets verteld me dat die nog niet bestaat (toys 'r us was ik net te laat mee ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
prototype schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:28:
[...]

Heb zojuist gebeld, MM r'dam heeft ze niet meer. Allemaal sold out, unglaublich :|

Ik ben nog steeds op zoek naar een GTA4 pack voor 399... maar iets verteld me dat die nog niet bestaat (toys 'r us was ik net te laat mee ;-))
Probeer MM Alkmaar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
E-plaza al geprobeerd?
De website heeft een foldertje met een mooi pack erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

EQJim schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik vind je opmerking redelijk suggestief. Het kán ook aan de hardware liggen, daar kun je in dit stadium onmogelijk meer over zeggen.
Als het bij beide consoles crashed? En het niet voorkomt bij de ps3 en 360 bij andere spellen? Hoe kan het dan aan de hardware liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Iemand enig idee of het spel nog ergens in Amsterdam te verkrijgen is? En wanneer de winkels de tweede lading binnenkrijgen?

[ Voor 27% gewijzigd door daWeasel op 02-05-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
daWeasel schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:34:
Iemand enig idee of het spel nog ergens in Amsterdam te verkrijgen is? En wanneer de winkels de tweede lading binnenkrijgen?
Schijnbaar in de loop van vandaag zou een aantal winkels een tweede lading binnenkrijgen. Geen idee hoelaat precies, ik ga zo maar weer eens langs het winkelcentrum om te kijken of de PS3-versie er nu ligt... :O

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Hebben meer mensen het probleem dat ze niet met sommige friends kunnen spelen anders dan in de partymode ?

Ik kan met mijn vriend wel heel af en toe een lobby joinen als we zelf een game starten, maar verder dan dat komen we niet. Verbinding met één van de spelers verbroken.... Hetzelfde liedje als één van ons een lopende match/freemode proberen te joinen dmv een invite. Andere friends zie ik soms na een invite wel een game waar ik zit joinen.

Begint me nu wel heel erg te irriteren, omdat samen spelen (inclusies headsets) nou net het leukste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:37:
Hebben meer mensen het probleem dat ze niet met sommige friends kunnen spelen anders dan in de partymode ?

Ik kan met mijn vriend wel heel af en toe een lobby joinen als we zelf een game starten, maar verder dan dat komen we niet. Verbinding met één van de spelers verbroken.... Hetzelfde liedje als één van ons een lopende match/freemode proberen te joinen dmv een invite. Andere friends zie ik soms na een invite wel een game waar ik zit joinen.

Begint me nu wel heel erg te irriteren, omdat samen spelen (inclusies headsets) nou net het leukste is.
je moet zorgen dat iedereen NAT open heeft staan. Ik had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:10
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:39:
[...]

je moet zorgen dat iedereen NAT open heeft staan. Ik had hetzelfde probleem.
weet je ook welke poorten? (ps3) ik heb online nog niet geprobeerd. vind singleplayer ook al tof ;) volgende week krijgt een vriend van me ook ps3 dus dan ff lekker free roam doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Laatst online: 12-09 20:58
PWM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:29:
...
Op mijn account (met Europeese shop) nog geen last gehad van vastlopers, wel enkele framedrops, maar dat is verwaarloosbaar.
Mijn broer speelt met een Amerikaanse account (op dezelfde 40GB PS3), hij heeft al verschillende vastlopers gehad. Hoewel hij véél minder heeft gespeeld dan mij.
Dit is enorm vreemd en het zou me sterk verbazen moest dat er iets mee te maken hebben...

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multiplayer is echt gruwelijk haha!
Vooral als je er dan een Apache helikopter bijhaalt ;)

Dat mikken/richten van de guns is trouwens wel erg lastig :(

Iemand al een tank gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een pre order hebben staan bij PS3home, ik heb de game net binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Is het mogelijk nieuw spul voor je safhouse te kopen? Zoals tv's, PC's etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag heb ik in utrecht bij de intertoys en Van leest nog PS3 versies gevonden, geen 360 though.
Van leest krijgt vanmiddag wel 360 versies binnen, waaronder eentje voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Die heli tour _O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

geemfriek schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Yep, zelfde "probleem" hier. Normaal staat m`n receiver zo rond de 25, bij GTA IV moet die wel op 40 voor hetzelfde volume ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Maakt het voor GTA4 nog uit of ik een 360 Arcade of 360 Pro haal? Ik begreep dat sommige games de 20GB hdd kunnen gebruiken als buffer om sneller te kunnen laden? Is dit bij GTA4 ook het geval? Ook is het me op de Xbox 360 wiki niet helemaal duidelijk of er bij de Pro/Premium nu wel of niet een VGA kabel (of DVI?) zit zodat ik de doos op m'n monitor kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:28:
Maakt het voor GTA4 nog uit of ik een 360 Arcade of 360 Pro haal? Ik begreep dat sommige games de 20GB hdd kunnen gebruiken als buffer om sneller te kunnen laden? Is dit bij GTA4 ook het geval? Ook is het me op de Xbox 360 wiki niet helemaal duidelijk of er bij de Pro/Premium nu wel of niet een VGA kabel (of DVI?) zit zodat ik de doos op m'n monitor kan aansluiten.
Die kabel zit nergens standaard bij, die zul je zelf moeten kopen. Van die HDD weet ik niet, maar voor de extra downloadeble content is die HDD wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Bartjuh schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:32:
[...]

Als het bij beide consoles crashed? En het niet voorkomt bij de ps3 en 360 bij andere spellen? Hoe kan het dan aan de hardware liggen?
Ik wil er geen groot punt van maken hoor, want ik ben verre van een expert, maar het is theoretisch mogelijk dat een hardwarefout de freeze-up veroorzaakt. We weten niet eens of het dezelfde reden is dat de 360 en de ps3 locken. Voor hetzelfde geld is het een softwareprobleem bij de 360 en een hardwareprobeem bij de ps3 (of vica versa). Het kan namelijk een functionaliteit zijn die de systemen laat locken die nog niet eerder (op deze schaal) aangesproken werd (uiteraard door de software, maar dan hoeft het nog geen softwarefout te betreffen.)

Ik zou het juist opvallend vinden dat de 360 en de ps3 met hun totaal verschillende architectuur door dezelfde softwarefout errors genereren die niet bij het testproces van 1 van de 2 consoles gesignaleerd is. Ik neem aan dat de software voor beide versies behoorlijk verschilt en dan zou het juist dezelfde code moeten zijn die de systemen laat vastlopen? Daarnaast zijn er xbox'en waar het probleem niet bij speelt (ik heb nog nergens last van). Mogelijk zijn bepaalde versies van de xbox gevoelig voor het probleem en andere niet. Het is sowieso niet zo dat bepaalde versies van GTA het probleem veroorzaken aangezien er maar 1 versie (per console) is.

Even off-the-record, ik gok dat de software de hardware gewoon teveel belast. (met een dikke disclaimer; dit is absoluut giswerk)

[ Voor 16% gewijzigd door EQJim op 02-05-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
2 tips voor mensen die veel rondscheuren door de stad en regelmatig tol moeten betalen:

tip1:
spoiler:
Neem een politieauto, als je daar netjes stopt en de poort gaat open hoef je geen tol te betalen!

tip2:
spoiler:
Neem een motor, maakt niet uit welke en rij het meest rechts langs de tolhuisjes op. Daar zit een kleine opening, die precies groot genoeg is voor een motor. Als je dit doet, komt de politie niet achter je aan :)

Die laatste tip, zou eventueel een bug kunnen zijn :D

@hierboven:
je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben, vind dat mijn xbox veel meer lawaai maakt met GTA4 in vergelijking met andere spellen!

[ Voor 12% gewijzigd door steffex op 02-05-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Heb dit spel nu sinds de launch en vind het echt een topgame! al m'n verwachtingen zijn wel nagekomen, wat een details!

Zoals:
-als je een burn-out maakt (achteruit en tegelijkertijd vooruitrijden) en je doet dit te lang dan klappen je banden
-Iemand een appel klokhuis uit het raam van z'n auto zien gooien
-Als het gaat regenen de mensen met paraplu's lopen en anderen rennen met een krant boven hun hoofd
etc.

Wat ik hier heel veel op het forum heb gelezen is dat mensen de graphics vinden tegenvallen en de game een blurry pixelbrij vinden.. hier ben ik het geheel mee oneens, in de verte is het inderdaad blurry maar dit is juist net als in CoD4 de DOF (dept of field) en ben juist blij dat dit eindelijk eens wordt toegepast in games, ik ga weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:28:
Ik denk het niet want hij wordt ook in bundels verkocht met een Xbox zonder HD.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
stef-o schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:38:
2 tips voor mensen die veel rondscheuren door de stad en regelmatig tol moeten betalen:

tip1:
spoiler:
Neem een politieauto, als je daar netjes stopt en de poort gaat open hoef je geen tol te betalen!

tip2:
spoiler:
Neem een motor, maakt niet uit welke en rij het meest rechts langs de tolhuisjes op. Daar zit een kleine opening, die precies groot genoeg is voor een motor. Als je dit doet, komt de politie niet achter je aan :)

@hierboven:
je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben, vind dat mijn xbox veel meer lawaai maakt met GTA4 in vergelijking met andere spellen!
Aanvulling op de tips:
Tip3:
spoiler:
Als je hard genoeg rijd (met bijv een "Porsche"), echt hard dus dat je blur hebt, dan spotten ze je ook niet. Ik reed eens volgas er dwars doorheen maar kreeg geen ster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
stef-o schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:38:

tip1:
spoiler:

tip2:
spoiler:

@hierboven:
uuhm, t is maar 5 dollar :Z

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Waar kun je die doen? Ben hem niet tegengekomen in het boekje, wel als reclame op de "tv"

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Net MM Alkmaar gebeld... Ze zeggen dat ze er wss nog eentje hebben liggen, maar ze willen geen prijs doorgeven -__-' , heeft iemand toevallig een MM krantje waar het toevallig in staat?

^

Een PS3+GTA IV pack

[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 02-05-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Nitroglycerine schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Waar kun je die doen? Ben hem niet tegengekomen in het boekje, wel als reclame op de "tv"
Als je Alqu.... dinges hebt geunlockt kan je er heen... Taxi kan je er bijv afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuid oosten van Manhattan (2de grote eiland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel even gespeeld/gezien op de xbox360 op een normaal scherm , maar moet zeggen dat ik het heel erg lelijk vond. Wat ik raar vond is dat de jassen bijvorobeeld weer heel mooi en gedetaileerd zijn maar de skyline is een brok blokjes meet een rare blur/smog.
Ook al een paar glitches gezien waarbij bijvoorbeeld als je een motor oppakt opeens wegschiet als een kanon tegen een muur 100 meter verderop ... uitermate lache maar wel raar :P

Zoals ik al zei veel kleine dingetjes waarvan ik denk ... ik wacht wel op de pc versie want die is altijd mooier en beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb het spel even gespeeld/gezien op de xbox360 op een normaal scherm , maar moet zeggen dat ik het heel erg lelijk vond. Wat ik raar vond is dat de jassen bijvorobeeld weer heel mooi en gedetaileerd zijn maar de skyline is een brok blokjes meet een rare blur/smog.
Ook al een paar glitches gezien waarbij bijvoorbeeld als je een motor oppakt opeens wegschiet als een kanon tegen een muur 100 meter verderop ... uitermate lache maar wel raar :P

Zoals ik al zei veel kleine dingetjes waarvan ik denk ... ik wacht wel op de pc versie want die is altijd mooier en beter :D
Volgens mij zegt dat meer over jou scherm :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024

Succes met wachten want dit gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

-Mike- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:55:
[...]

Succes met wachten want dit gaat niet gebeuren.
Dat het nog niet is bevestigd wil niet zeggen dat het niet gaat gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
TKing schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Hij doelt dat het daar zoveel mooier op zal zijn en dat gaat inderdaad niet gebeuren. Het is de engine en die wordt echt niet zomaar aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Waar is de site met alle beschikbare winkels? Dus winkels die GTA IV of de PS3 op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens een idee of het beter is om GTA op 720P of 1080I te spelen? Of maakt het geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:05:
Iemand trouwens een idee of het beter is om GTA op 720P of 1080I te spelen? Of maakt het geen verschil?
heb op 1080 minder last van framedrops en me Fan die aanslaat ( ps3 overigens )

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Kaasje123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Hij doelt dat het daar zoveel mooier op zal zijn en dat gaat inderdaad niet gebeuren. Het is de engine en die wordt echt niet zomaar aangepast...
San Andreas was anders wel een stuk mooier op de PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:19
Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:42:
[...]

Aanvulling op de tips:
Tip3:
spoiler:
Als je hard genoeg rijd (met bijv een "Porsche"), echt hard dus dat je blur hebt, dan spotten ze je ook niet. Ik reed eens volgas er dwars doorheen maar kreeg geen ster...
Tip4:
spoiler:
Als je de auto voor je door de slagboom drukt, kun je daarna ook probleemloos verder rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
Dat soort dingen heb ik nog niet gemerkt met mijn 360 versie?
ik wacht wel op de pc versie want die is altijd mooier en beter :D
Want gelukkig was Vice City en San Andreas ook zooooveel mooier op de PC ja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EQJim schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:35:
Ik zou het juist opvallend vinden dat de 360 en de ps3 met hun totaal verschillende architectuur door dezelfde softwarefout errors genereren die niet bij het testproces van 1 van de 2 consoles gesignaleerd is.
Dat is trouwens een aanname :). Probleem zal heus wel bekend zijn, maar niet reden genoeg om de release nog eens uit te stellen. Dan maar een latere patch, die ze wel heel snel klaar hebben liggen trouwens :9~. Alsof ze er al aan waren begonnen :X.

Verder waren de graphs in het begin wel wennen maar nu vallen steeds meer details me op en kan ik het alleen nog maar waarderen. Tuurlijk ziet GT5 er grafisch "beter" uit, maar een (voornamelijk leeg) racecircuit is dan ook niet te vergelijken met een tot leven gewekte stad incl schademodellen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TKing schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Rockstar is wel al een paar jaar geleden gestopt met het ontwikkelen van PC spellen, GTA: SA is het laatste PC spel van Rockstar geweest. Manhunt 2, Bully en nog een paar andere spellen zijn nooit op de PC uitgebracht. De kans dat er ooit een PC versie komt, lijkt momenteel erg klein.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Hankey schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:11:
[...]

San Andreas was anders wel een stuk mooier op de PC...
Ook best jullie pcboys je zin. Kunnen we het echter weer over de 360 en ps3 versies hebben? De pc versie is er voorlopig toch niet en zeuren over wanneer hij komt en dat die er mooier uit ziet is nu is toch zinloos. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Kaasje123 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:27:
[...]

Ook best jullie pcboys je zin. Kunnen we het echter weer over de 360 en ps3 versies hebben? De pc versie is er voorlopig toch niet en zeuren over wanneer hij komt en dat die er mooier uit ziet is nu is toch zinloos. :O
Precies, ik ben ook een PC boy met toevallig een gratis PS3 bij mijn mobiel. Ik zou het ook leuk vinden als hij op de PC komt maar concreet nieuws is er nog niet dus discussieren over of het mooier en beter gaat worden is nogal nutteloos momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
Einndelukk , ik heb ook gta. Ook zon lekkere releasedatum hebben ze uitgekozen. Als je spel niet bezorgd kan worden, zit je meteen 2 dagen zonder, maja

Geweldig spel, al die kleine details zijn echt vet, vooral het dronken zijn is erg leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
[...]

Jullie PC boys?

:D

* equationunequal gaat weer lekker verder met GTA IV op z'n Xbox ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

:')

Wat een huilie lol.
Tot nu toe heeft ieder aspect van de game me weten te boeien, animatie van mensen en de wereld om je heen is gewoon zeer goed _/-\o_
Blurr ect nog niet echt veel last van gehad

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kan iemand mij een tip geven over de "Finish Him
Complete 10 melee counters in 4 minutes", ik sta een hele rits mensen ik elkaar te stampen maar nothing happens.... Wat verstaan ze nou precies onder "melee counter"?

Antwoord graag onder een [ spoiler ]

[ Voor 8% gewijzigd door UgotHeinzzd op 02-05-2008 15:34 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gezeur tussen ps3 en 360 of tussen console en pc. Dit topic gaat volgens mij nog steeds over gta4 ? Ik heb hem gekocht voor de ps3, die ik op zijn beurt weer heb gekocht voor onder andere de blue ray speler ( zo'n 2 weken terug ). Ook heb ik een pc staan die de laatste spellen moeiteloos kan draaien, maar geen gta4 op de pc op dit moment dus geen optie.

Ik heb het naar mijn zin met gta4 op de ps3 :D, en ik hoop dat de mensen met de 360 nog meer tevreden zijn en de graphs daar nog beter zijn, en ook hoop ik dat de pc versie nog veel beter zal zijn dan de ps3 en 360 versie ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
UgotHeinzzd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:33:
Kan iemand mij een tip geven over de "Finish Him
Complete 10 melee counters in 4 minutes", ik sta een hele rits mensen ik elkaar te stampen maar nothing happens.... Wat verstaan ze nou precies onder "melee counter"?

Antwoord graag onder een [ spoiler ]
spoiler:
je moet een counter move doen. Iemand probeert je dus te slaan, jij ontwijkt en doet dan een countermove, snappie?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Als je Alqu.... dinges hebt geunlockt kan je er heen... Taxi kan je er bijv afzetten.
na de heli tour, de heli gehouden :+ maar hij ging kapot met landen voor me save house :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Nou vandaag maar even GTA gekocht. Is inderdaad een fantastiche game, zoals verwacht na het spelen van de hele reeks.
Ik kan alleen de telefoon niet goed lezen, is er een zoom functie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
EgoPro schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:51:
Nou vandaag maar even GTA gekocht. Is inderdaad een fantastiche game, zoals verwacht na het spelen van de hele reeks.
Ik kan alleen de telefoon niet goed lezen, is er een zoom functie ofzo?
Even naar options van je telefoon gaan, daar staat ergens de optie "Text size" deze gewoon naar large zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Moshe85 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:46:
[...]

uuhm, t is maar 5 dollar :Z
Idd, nu ik meer dan 3 ton heb kan die 5 dollar er ook nog wel van af. Zelfs als ik ergens anders moet zijn waarmee i kgewoon naartoe kan rijden pak ik vaak de taxi. Al let ik soms ook niet echt op want soms pak ik een taxi en dan betaal ik 4 dollar ofzo omdat het om de hoek was :X

Trouwens, die missies vind ik erg geslaagd. Ze zijn niet te moeilijk of te lastig. Leuke humor, verfrissende objectives en verveel me geen moment. Door de nieuwe dingen die je leert (in het begin de moves, daarna de activiteiten en later nog andere zaken) heb je niet het idee die missies voor jan lul te doen, maar daarna heb je er ook echt wat aan. Bovendien heb ik het idee dat de hoeveelheid missies wel meer is dan in San Andreas (al heb ik hem nog niet uitgespeeld). Zit nu op 45 procent (3e eiland unlocked btw) en ben nog lang niet klaar met de missies. Al ben ik wel benieuwd naar de hoeveelheid die je hebt als je het spel hebt uitgespeeld. Zal namelijk geen 100% zijn omdat je nog sidemissies en activities kunt doen.

Ik ben op dit moment gewoon het verhaal aan het afmaken en mn vrienden kan me nix schelen. Als ik het verhaal eenmaal gevolgd heb en is afgelopen ga ik de rest ook maar eens bekijken. Dit doe ik voornamelijk omdat ik het verhaal zo interessant vind, maar ook dat als er es wat maten bij me thuis komen spelen, ik dan alvast weet wat er gebeuren moet en dat ik het tenminste al eens zelf heb gehaald dat mocht iemand het verneuken, dat ik dan tenminste niet alles opnieuw moet doen ofzo.

Verder hoop ik dat ze binnenkort wel met een kleine patch komen om wat bugs te fixen, want af en toe gaat er (dankzij wat gekloot van mijn kant) nog wel eens wat mis met de AI.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.