[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Dwayne of PlayboyX:

spoiler:
Ik had in eerste instantie Dwayne omgelegd, maar toch een beetje spijt :/ . En voordat ik die missie begon, had ik bij Dwayne al 100% mission progress en bij Playboy nog maar 66% ofzo, dus ik dacht laat ik dwayne maar killen, wil namelijk zoveel mogelijk missies spelen natuurlijk :9 . Maar ja, na het killen van Dwayne staat de mission progress bij Playboy ook gelijk op 100% en die heeft nu ook gelijk beef met mij lol en wil nooit meer iets met me te maken hebben. Wel flink wat $$ rijker, maar dat boeit me niet zo. Kort vraagje: krijg je na het killen van Playboy nog wat missies voor Dwayne, of komt ie later in de game nog van pas ofzo? Graag antwoord zonder spoilers vrij te geven svp :)
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
spoiler:
Als je Playboy killed krijg je een zeer leuke beloning.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
spoiler:
En hij wordt je friend.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:09:
Over Dwayne of PlayboyX:

spoiler:
Ik had in eerste instantie Dwayne omgelegd, maar toch een beetje spijt :/ . En voordat ik die missie begon, had ik bij Dwayne al 100% mission progress en bij Playboy nog maar 66% ofzo, dus ik dacht laat ik dwayne maar killen, wil namelijk zoveel mogelijk missies spelen natuurlijk :9 . Maar ja, na het killen van Dwayne staat de mission progress bij Playboy ook gelijk op 100% en die heeft nu ook gelijk beef met mij lol en wil nooit meer iets met me te maken hebben. Wel flink wat $$ rijker, maar dat boeit me niet zo. Kort vraagje: krijg je na het killen van Playboy nog wat missies voor Dwayne, of komt ie later in de game nog van pas ofzo? Graag antwoord zonder spoilers vrij te geven svp :)
.
spoiler:
Je vraagt juist om een spoiler :P Naja, wat ik weet is dat je met Dwayne uit kan gaan, maar meer niet.. Correct me if I'm wrong

Missies worden wel steeds lastiger zeg... Ben nu "pas" op iets van 25% ofzo, moet
spoiler:
Playboy X
nog omleggen, vraag me af hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Rustig aan. Als je iets ziet wat je niet bevalt kan je het melden in een topic report

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 16:28 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Met 4 wanted sterren een taxi aanhouden werkt niet echt. Arme man rent schreeuwend weg.

Gister ff online uitgeleefd met een sniper rifle, dat ding reikt bizar ver. Eerst je slachtoffer in de knie schieten zodat ie niet meer weg kan renne, daarna ,tja, z'n andere knie :).

Online met ps3 is wazig, vriend was online ma ik zag hem niet in de friendlist (ps en gta ingame). Online ging ook niet daarna even uitgelogd en weer ingelogd en opeens kon ik na 3 uur proberen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Laatst online: 02-09 23:17
Net heel utrecht afgelopen en echt niemand heeft het spel meer.
Weet iemand nog waar GTA 4 nog wel te koop is?

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Waarom al dat gezeur van waar ie nog te koop is, hele topic staat er bijna vol mee, had hem dan gereserveerd een paar maand terug, zoals zo velen, waaronder ik >:)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sry guys, ik zal zulke vragen dan maar niet meer stellen :9

Maar goed, ik weet nu wat me te doen staat en ga mijn " verkeerde" beslissing ff rechtzetten vanavond :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
luxzenburcht schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:22:
Met 4 wanted sterren een taxi aanhouden werkt niet echt. Arme man rent schreeuwend weg.

Gister ff online uitgeleefd met een sniper rifle, dat ding reikt bizar ver. Eerst je slachtoffer in de knie schieten zodat ie niet meer weg kan renne, daarna ,tja, z'n andere knie :).

Online met ps3 is wazig, vriend was online ma ik zag hem niet in de friendlist (ps en gta ingame). Online ging ook niet daarna even uitgelogd en weer ingelogd en opeens kon ik na 3 uur proberen online.
dat gedoe met je vriend heeft waarschijnlijk te maken met je instellingen daar moet je iets aanzetten.
staat 2 of 3 page`s terug wel beschreven.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
scorpie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:19:
[...]

ja hallo, spoiler dat dan ff man |:( , verdomme, wilde dat helemaal niet weten
Ik zeg toch verder niets, alleen dat hij je wat geeft. Hoe, wat waar of wie heb ik er helemaal niet bijgezet.

Wat moet je dan zeggen als antwoord op zijn vraag? "Mischien dat Dwayne andere opties biedt"? Zover was iedereen hier ook al.

Afijn, hier dan de spoiler met het complete antwoord:
spoiler:
Dwayne geeft je Playboy X zijn mansion, das alles

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-05-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
-Mike- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Even naar options van je telefoon gaan, daar staat ergens de optie "Text size" deze gewoon naar large zetten.
Kun je ook ergens de backlight aanzetten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

zijn de verkoopstats al bekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Hoe spelen jullie mensen, met Auto aim aan of uit?

Ik heb 'm uitgezet wat ik vond 't maar niks,
Had vaak last van dat ie op een andere target locked enz.

Mja komt mayb omdat ik een pc gamer ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Kaap schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:29:
[...]

[...]

Ik zeg toch verder niets, alleen dat hij je wat geeft. Hoe, wat waar of wie heb ik er helemaal niet bijgezet.

Wat moet je dan zeggen als antwoord op zijn vraag? "Mischien dat Dwayne andere opties biedt"? Zover was iedereen hier ook al.

Afijn, hier dan de spoiler met het complete antwoord:
spoiler:
Dwayne geeft je Playboy X zijn mansion, das alles
spoiler:
Precies en Playboy X geeft je veel cash maar wil daarna nooit meer met je te maken hebben omdat je zijn beste vriend vermoord hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
SYQ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:31:
zijn de verkoopstats al bekend??
Wereldwijde verkoopcijfers GTA IV

Nieuws | 2 mei 2008 - Dat Grand Theft Auto IV vaak gaat verkopen was wel te verwachten. Dit blijkt nu ook uit de verkoopcijfers van de eerste dag in het Verenigd Koninkrijk, Europa in z'n geheel en Amerika. Je kan deze hieronder vinden.

GTA IV ging op de eerste dag in het Verenigd Koninkrijk zo'n 609.000 over de toonbank. Hiervan zijn ongeveer 335.000 exemplaren door Xbox 360 bezitters gekocht en 274.000 exemplaren door PlayStation 3 eigenaren. Grand Theft Auto IV wist hiermee een nieuw record neer te zetten die voorheen op naam stond van GTA: San Andreas.

In heel Europa werd GTA IV op de eerste dag zo'n 1.700.000 verkocht. Zo'n 60% hiervan werd gekocht voor de PS3 en 40% voor de Xbox 360.

In Amerika ging GTA IV in de eerste 24 uur zo'n 2,5 miljoen keer over de toonbank. Hiervan werden er ongeveer 1,5 miljoen Xbox 360 exemplaren en 1 miljoen PS3 exemplaren verkocht. Grand Theft Auto zou dus volgens VG Chartz wereldwijd binnen 24 uur, op beide consoles, zo'n 4.200.000 keer over de toonbank zijn gegaan.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Mars18 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:43:
Wat is die brucie een lul, vraagt die of ik mee ga met zn heli. dus ik kom daar, of ik naar het get a life gebouw wil vliegen, maarja ik er heen, krijg nog 6 sterren aan me broek, omdat ik 2e eiland nog niet heb.

en bij terug landen gaat de heli kapot , en is brucie boos :') en ik heb me 6 sterren nog
Elke keer als ik daar aan kom zegt hij kom we stappen in de heli, maar er staat er geen en iedereen blifjt stilstaan ... dusi k moet opnieuw laden want ik kan niets doen :(

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:38:
4.200.000 keer over de toonbank zijn gegaan.
Er zijn dagen bij dat ik 't niet verdien . . . :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Game-afspraakjes zijn hier niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 02-05-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
-Mike- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:49:
[mbr]Game-afspraakjes zijn hier niet de bedoeling.[/mbr]
Waar moeten we dit soort afspreken maken dan? Ik weet dat er een externe site is met PSN/Xboxtags, maar is er ook ergens een forum/topic voor meetings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Laatst online: 02-09 23:17
Net nog maar ff een gok gewaagt in de stad en ik had beet!

in de bijenkorf hadden ze nog zo'n +7 GTA 4 xbox versies liggen.

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

@ -Mike-
Het kan via DM. Iedere keer als een nieuw persoon zich aanmeld nieuwe DM starten. Het is wat omslachtig...... Of gewoon zelf nieuw topic openen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Krentenbol op 02-05-2008 17:12 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
-Mike- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Waar moeten we dit soort afspreken maken dan? Ik weet dat er een externe site is met PSN/Xboxtags, maar is er ook ergens een forum/topic voor meetings?
MSN, IRC, direct messages hier op het forum of via XBL/PSN. Zat mogelijkheden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff.. Nergens hier in de buurt nog GTA te vinden voor de xbox. Kreeg het gevoel dat ik vorige week meer kans had GTA 4 mee te krijgen, dan vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Rafe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:12:
[...]

MSN, IRC, direct messages hier op het forum of via XBL/PSN. Zat mogelijkheden :).
Prima, ik zal dat wel regelen via DM. Iedereen die eens samen met een andere Tweaker zou willen GTa IV'en, DM me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TKing schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:15:
[...]

Prima, ik zal dat wel regelen via DM. Iedereen die eens samen met een andere Tweaker zou willen GTa IV'en, DM me ;)
In de topicwarning staat zelfs een link naar het IRC-kanaal, dus waarom moeilijk doen met DM's? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:19
TheZeroorez schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:25:
[...]

In de topicwarning staat zelfs een link naar het IRC-kanaal, dus waarom moeilijk doen met DM's? 8)7
Idd, praat veel makkelijker dan telkens DM's sturen. En om welke versie gaat het? PS3 of XBOX360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
spoiler:
Daarnet even geprobeerd Michelle neer te maaien met mijn uzi. Op een of andere vreemde manier lukt dat echter niet. Wilde met haar een helitour gaan doen, kwam ik daar aan (tweede eiland), waren er geen heli's te zien! Probeerde haar toen dus door dr hoofd te schieten maar het enige wat gebeurde is dat ze gewond op de grond viel en de date cancelde....gelijk daarna weer opgebeld, maar ze wil nu pas later weer een date...vrij vaag ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kzag net een youtube filmpje waarin iemand onder het rijden hetgrootlicht van de auto aanzet... iemand enig idee hoe dat moet?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Of het vierkantje als je de ps3 versie hebt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
WTF ik heb nu een zombie in rockstarzwembroek in mijn multiplayer screen 8)7 tijdens costumizen op L1 drukken.
Maakt wel koele geluiden tijdens het spel. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Kimo op 02-05-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Yay, met m'n moeder besproken en m'n vader (die t stiekem ook wel wil :> ) nu mn broer nog overhalen om wat bij te leggen.
Bartsmit moet echt wat aan z'n werknemers doen.. de ene keer als je beld ( op dezelfde dag) hebben ze 't wel, en de ander zegt, ''hebbe we niet!''. Ik ga morgen we ff opnieuw bellen naar Bartsmit Alkmaar. Voor iedereen: Woensdag krijgen ze weer nieuwen GTA viers :) .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoeveel uur hebben jullie al op de teller staan :P

ik 21 uur :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Zijn er nog meer gekken zoals ik die graag een beetje Assasinscreed style doen, ik dan zoek meestal gewoon een willekeurige brandtrap en klim omhoog :+

Overigens heeft TKing een meeting forum gemaakt voor de mensen die geïnteresseerd zijn GoT IV meeting forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was afgelopen dinsdag bij de Saturn in Tilburg, rond een uurtje of 17:30, vraag aan zo'n knakker of ze nog gta 4 hadden, helaas werdt mij gemeldt.

Op de vraag wanneer ze weer binnenkomen werd geantwoord : aankomende zaterdag morgen om 07:00 dus als je om 9 uur voor de deur ligt kun je er zeker 1 oppikken, na die levering is het ook gedaan met de voorraad dus daar komt HIJ NIET MEER !!!! :O , ik denk , de ballen, ga naar mediamarkt in breda, was ie wel 15 euro duurder, maarja , straks kom ik daar morgen, alles op , en bij MM in breda is ook alles inmiddels weg en krijgen ook nog maar 1 shipment heb ik van de managing director vernomen.

Opschieten dus als je nog een gta 4 pakket of spel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:39:
Kzag net een youtube filmpje waarin iemand onder het rijden hetgrootlicht van de auto aanzet... iemand enig idee hoe dat moet?
Op de 360 de X ingedrukt houden tot het grootlicht aan gaat. Uitzetten op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:56:
Ik was afgelopen dinsdag bij de Saturn in Tilburg, rond een uurtje of 17:30, vraag aan zo'n knakker of ze nog gta 4 hadden, helaas werdt mij gemeldt.

Op de vraag wanneer ze weer binnenkomen werd geantwoord : aankomende zaterdag morgen om 07:00 dus als je om 9 uur voor de deur ligt kun je er zeker 1 oppikken, na die levering is het ook gedaan met de voorraad dus daar komt HIJ NIET MEER !!!! :O , ik denk , de ballen, ga naar mediamarkt in breda, was ie wel 15 euro duurder, maarja , straks kom ik daar morgen, alles op , en bij MM in breda is ook alles inmiddels weg en krijgen ook nog maar 1 shipment heb ik van de managing director vernomen.

Die worden echt wel bijgedrukt. Rockstar zou gek zijn als ze dat niet deden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Damn it, schieten vanuit de auto sucks.
Ik heb nog steeds die missie niet gehaald waarbij je voor Brucie een politieauto moet jatten, naar zo'n gast z'n huis rijden en em dan in een achtervolging omleggen oid. Telkens weet ie te ontsnappen of m'n auto is kapot na wat botsingen in een wilde achtervolging... kutte is dat je steeds weer vanaf 0 zo'n politieauto moet jatten, politie kwijtraken, gast opzoeken en naar z'n huis rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Tom schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:04:
Ik heb nog steeds die missie niet gehaald waarbij je voor Brucie een politieauto moet jatten, naar zo'n gast z'n huis rijden en em dan in een achtervolging omleggen oid. Telkens weet ie te ontsnappen of m'n auto is kapot na wat botsingen in een wilde achtervolging... kutte is dat je steeds weer vanaf 0 zo'n politieauto moet jatten, politie kwijtraken, gast opzoeken en naar z'n huis rijden.
Ha, die missie heb ik gisteren toevallig gedaan..

En simpel opgelost:
spoiler:
PIT manoeuvreren, en dan door de voorruit een aantal kogels schieten. Headshot :P

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Tom schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:04:
Ik knal de eerste de beste aap neer op straat .. laat politie komen, shiet die af en pak hun auto ... ffkes leuke achtervolging en dan ben je daar vanaf ... niet eens moeilijk.
spoiler:
proberen zijn auto te blokkeren helpt ... en dan gewoon door de ruit schieten ... works like a charm

[ Voor 1% gewijzigd door dusty op 02-05-2008 18:13 . Reden: spoiler tussen spoilertags.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

anyonas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:11:
[...]
Ik knal de eerste de beste aap neer op straat .. laat politie komen, shiet die af en pak hun auto ... ffkes leuke achtervolging en dan ben je daar vanaf ... niet eens moeilijk.
spoiler:
proberen zijn auto te blokkeren helpt ... en dan gewoon door de ruit schieten ... works like a charm
Je weet dat 911 bellen makkelijker is?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
dusty schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:13:
[...]

Je weet dat 911 bellen makkelijker is?
Geprobeerd 2x maar er kwam niemand :(
Eentje te voet ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Voor de mensen met een PS3 (maar ook voor de X360 volgens mij): Als het online gedeelte nog niet goed bij je werkt heb je waarschijnlijk NAT3 aanstaan. Dit moet NAT2 worden.
Ook moet je UPNP aan hebben staan en daarna werkt het echt super. Ik heb geen probs meer, kan echt heerlijk online spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 12-09 20:44
Ik heb het spel nog niet gespeeld, omdat ik hem voor de PC versie ga kopen, als ie uberhaubt ooit uitkomt. Alle vorige GTA's heb ik uitgemolken! :P

Ik heb alleen veel YT movies enzo gekeken.
Wat mij opviel was als volgt:
- Het lijkt alsof de auto's onbestuurbaar zijn geworden, bij iedere bocht gaan ze slippen en de suspension lijkt uit de oertijd te komen. Hebben jullie hier last mee gehad? In vergelijking met GTA SA?

- Het lijkt me te veel op Driver 2-3, best wel donker en ik vind dat ik die crispy feeling mis. Hoewel het er heel erg mooi uitziet. Komt het door de opnames? of is GTA 4 gewoon een beetje donkerder dan zijn voorgangers?

[ Voor 3% gewijzigd door Brainsz op 02-05-2008 18:22 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainsz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:20:
Ik heb het spel nog niet gespeeld, omdat ik hem voor de PC versie ga kopen, als ie uberhaubt ooit uitkomt. Alle vorige GTA's heb ik uitgemolken! :P

- Het lijkt alsof de auto's onbestuurbaar zijn geworden, bij iedere bocht gaan ze slippen en de suspension lijkt uit de oertijd te komen. Hebben jullie hier last mee gehad? In vergelijking met GTA SA?
Dat sturen is aan het begin even lastig maar nu kan ik er goed mee overweg en bevalt het me prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

anyonas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:11:
[...]

spoiler:
Dat eerste deel is het probleem niet, idd gewoon de politie bellen, maargoed het kost aardig wat tijd als je die missie een paar keer opnieuw moet doen omdat het mislukt :)
Maar thanx voor de tip, zal nog es een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:08
Xof schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:17:
Voor de mensen met een PS3 (maar ook voor de X360 volgens mij): Als het online gedeelte nog niet goed bij je werkt heb je waarschijnlijk NAT3 aanstaan. Dit moet NAT2 worden.
Ook moet je UPNP aan hebben staan en daarna werkt het echt super. Ik heb geen probs meer, kan echt heerlijk online spelen :)
hier staat hij op NAT2, UPnP en PSN poorten staan open. Totaal onspeelbaar online, ik kan wel een private party starten en joinen maar als je vandaar naar online gaat dan valt de connectie weg. Totaal geen problemen verder met andere games hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 12-09 20:44
Ik ben nu een flimpje aan het kijken: http://www.youtube.com/watch?v=D3Jmrtx20UA

Het lijkt alsof 99% van alle auto's op de STALLION van GTA 3 lijken, slippen alleen maar, kunnen geen bocht normaal nemen:P
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:23:
[...]

Dat sturen is aan het begin even lastig maar nu kan ik er goed mee overweg en bevalt het me prima. :)

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Brainsz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:27:
Ik ben nu een flimpje aan het kijken: http://www.youtube.com/watch?v=D3Jmrtx20UA

Het lijkt alsof 99% van alle auto's op de STALLION van GTA 3 lijken, slippen alleen maar, kunnen geen bocht normaal nemen:P

[...]
Die gozer in dat filmpje kan geen bocht normaal nemen, in het echt ga je toch ook niet met de handrem de bochten door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

-Mike- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:32:
[...]

Die gozer in dat filmpje kan geen bocht normaal nemen, in ga je toch ook niet met de handrem de bochten door :+
In het echt jat je toch ook niet zomaar een auto als je geen zin hebt om te lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Dus je kan je wagen nergens tunen ?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

anyonas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:50:
Dus je kan je wagen nergens tunen ?? :(
Tis geen Need for Speed :P

Tunen komt pas al EA de boel heeft overgenomen de zoveelste versie van GTA gaat uitbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Frank J. schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:27:
[...]

hier staat hij op NAT2, UPnP en PSN poorten staan open. Totaal onspeelbaar online, ik kan wel een private party starten en joinen maar als je vandaar naar online gaat dan valt de connectie weg. Totaal geen problemen verder met andere games hier.
Heb ook deze instellingen maar kom moeilijk online, die vriend had echter NAT type 1 en UPnP uit staan. Is die UPnP voor als je een router heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Bah het gene wat ik het meest haat is het achtervolgen en racen.. Verschrikkelijk, vooral het racen.

Bij Brucie moet je een race winnen, maar die gasten rijden te goed en het lukt voor geen meter..
De eerste keer reed ik 2de, maar toen moest ik zonodig aangereden worden door de politie.
2e keer dacht ik even slim te zijn en de concurrentie op te blazen... Helaas, "The race was sabotaged"
Derde keer ging de auto op z'n kop (iets te scherp bochtje).....

Bah! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:56:

Minder ik heb vandaag een exemplaar gescoord bij de saturn in TIlburg, zal nu wel weer uit verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:00

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Alfisti schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:52:
[...]

Tunen komt pas al EA de boel heeft overgenomen de zoveelste versie van GTA gaat uitbrengen :+
Need for Autotheft :?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dat is omdat mensen in het begin nog moeten wennen! Met de betere gevoeligheid en engine rijden de autos nou eenmaal anders. Gewoon de gasknop half ingedrukt houden op de controller dus want dan rij je een stuk relaxter. De parkeerrem is..wel! Van mij mag je hem gebruiken maar wauw!
- Het lijkt me te veel op Driver 2-3, best wel donker en ik vind dat ik die crispy feeling mis. Hoewel het er heel erg mooi uitziet. Komt het door de opnames? of is GTA 4 gewoon een beetje donkerder dan zijn voorgangers?
Je kan het aanpassen maar donker is ook behoorlijk donker!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb vandaag nog even zitten spelen. Ik heb het spel eerder in dit topic een 8.5 gegeven, en wil maar daarvan nu distantieren :)

Het spel was voor mij gewoon even moeilijk om in te komen. De vorige GTA games waren imho iets toegankelijker. Ook hebben we op de 360 best wat Free-Roaming toppers gehad. Crackdown en Saints Row zijn gewoon echt fucking goede spellen (tip: allebei te krijgen voor 20,-).

Nu ik toch even ben ingekomen (15%) moet ik zeggen: _/-\o_

9.7 voor mij ;)

Overigens, wat auto rijden betreft snap ik de problemen niet zo. Ik rijd harder en beter dan in de vorige versie. Elke bocht kan gewoon dwars. Veel betere controle, alleen van de handrem moet je rustig gebruik maken. Aan de andere kant, wanneer heb jij voor het laatst in het echt bij 160 een bocht dwars genomen met je handrem :?

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 02-05-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Frank J. schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:27:
[...]

Tja, PSN blijft gratis, geen garantie en support erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Als EA GTA zou maken dan zou je voor maar 800 microsoft points kun je een extra contact los spelen. Daar kun je voor 50 points per keer een auto bestellen en die komen ze dan langsrijden! Makkelijk he!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 02-05-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Ik heb nog geen een keer 16 players online gezien. De meeste stoppen ook halverwege een game. En dan blijf je alleen over in je team :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
[...]

In de vorige kon je dat toch?
Andere velgen, veringen, spoilerke, ... :P
Eigenlijk heb ik een favo auto die ik liever wat sneller heb :P Ach keep on dreaming zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 12-09 20:19
Kaap schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Tja, PSN blijft gratis, geen garantie en support erop.
Ligt niet aan PSN maar aan de servers van ROCKSTAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:59:
Bah het gene wat ik het meest haat is het achtervolgen en racen.. Verschrikkelijk, vooral het racen.

Bij Brucie moet je een race winnen, maar die gasten rijden te goed en het lukt voor geen meter..
De eerste keer reed ik 2de, maar toen moest ik zonodig aangereden worden door de politie.
2e keer dacht ik even slim te zijn en de concurrentie op te blazen... Helaas, "The race was sabotaged"

Haha dat racen voor Brucie geeft mij ook problemen, ik ken gewoon niet racen zonder een bende aan te richten. Tevens ben ik opeens helemaal de weg kwijt halverwege, niet voor mij weg gelegd racen.:p Ik sla dat gewoon over. Met achtervolg opdrachten enzo wil het nog wel lukken, dan beuk ik gewoon lkkr tegen de voorloper op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35

Nakebod

Nope.

stef-o schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:38:
2 tips voor mensen die veel rondscheuren door de stad en regelmatig tol moeten betalen:

tip1:
spoiler:
Neem een politieauto, als je daar netjes stopt en de poort gaat open hoef je geen tol te betalen!

tip2:
spoiler:
Neem een motor, maakt niet uit welke en rij het meest rechts langs de tolhuisjes op. Daar zit een kleine opening, die precies groot genoeg is voor een motor. Als je dit doet, komt de politie niet achter je aan :)

Die laatste tip, zou eventueel een bug kunnen zijn :D

@hierboven:
je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben, vind dat mijn xbox veel meer lawaai maakt met GTA4 in vergelijking met andere spellen!
Volgens mij waren we bij #5 gebleven, dus..:

Tip5:

spoiler:
Als je vanaf het 1e eiland (vanaf Dukes) de Harrisson Street neemt, naar Bohan, heb je net voor de tolpoortjes een afslag naar Charge Island.
Neem die afslag, en rijdt langs de officiele weg, of neem een shortcut waar mogelijk (Ligt wel wat water tussen).
Even vanuit gaan dat je de officiele weg neemt, op een gegeven moment kom je op een splitsing, rechtdoor is een oprit naar.. jawel, Dukes, dus terug waar je vandaan kwam.
Die nemen we! Waar komt die oprit uit? Iets voor de tolpoortjes, dus eigenlijk achter de tolpoortjes op de heenweg. Een heel klein stukje spookrijden en je bent weer op de goede baan.

Conclusie: Erg veel moeite voor 5 dollar besparing.
Zelfs virtueel is de gemiddelde Nederlander gierig ;)

Het is gewoon leuk dat het kan, niet dat ik deze methode ook serieus ga gebruiken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
spoiler:
Als het middelste eiland geopend wordt, krijg je vele missies waarbij je gegarandeerd 2 of 3 sterren wanted level krijgt. Vervolgens moet ik van Elizabeth twee lijken vervoeren. Vlakbij de bestemming plaats ik een snelle auto klaar, ik zorg voor body armor, ik zorg voor voldoende wapens/munitie. Daarna ga ik heel voorzichtig met de auto met lijken naar de bestemming, de lijken worden geïnspecteerd en voila, missie klaar! Al die voorbereidingen voor niks |:(

Verder is die missie waar je een cocaine pakketje moet ophalen voor Elizabeth ook wel pittig. Voorzichtig leg ik alle vijanden één voor één om, ik pak het pakketje, en vervolgens ramt een heel swat team zich naar via de enige ingang die er is. Het moeilijke hierbij is dat het SWAT team ook voorzichtig het huis binnengaat en jou probeert te zoeken. Hard erdoorheen rennen is gegarandeerd dood zijn en ze omleggen betekent een sterretje erbij op je wanted level, ik ben voor dat laatste gegaan. :)

[ Voor 95% gewijzigd door OCTheEagle op 02-05-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Heeft iemand zijn GTAIV al binnen van 3busymen? Ik zag in zijn feedback staan dat er al mensen uit NL feedback hadden gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:59:

Schiet hun banden lek, dat deed ik en dat mocht wel. Eraf beuken en obstakels opwerpen werkte ook prima. Maar ja lastig was het wel, zeker als je zo net in de avond begon met racen, de camara werkte niet echt mee en ik knalde erg snel tegen random zaken aan.

Anyway, hetgene waar ik het meeste bij het sturen last van heb, zijn de remmen. Élke keer glijd je gigantisch ver door als je remt, en inderdaad de ophanging lijkt ook gigantisch slap te zijn. Elke auto zakt wel erg ver door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zak aarde schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:49:
In dat filmpje van je wordt door RTL gezegd: "In de game is het de bedoeling de grootste crimineel in de bende te worden door alles en iedereen uit de weg te ruimen. Dat lijkt me niet helemaal waar, je moet toch ook relaties onderhouden? Verder las ik in de reviews dat ze vooral lovend waren omdat Niko echt een sympathiek character is...

Mijn post uit het vorige deeltje:

Haha, echt te mooi om waar te zijn, mijn vader kwam daarnet even mijn kamer binnen, ik zit aan mijn huiswerk. Zegt ie: "Dat ene spel waar iedereen het over heeft, die komt er hier niet in". (ik ben 16) Dus ik zeg: ''Waar zou ik dat dan om moeten spelen, ik heb geen PS3 en ook geen 360". Hij weer: "Ja, weet ik toch allemaal niet, ik wil die aggresieve troep hier niet in huis hebben!"

Dus ook hij heeft het een en ander in de media gezien en gehoord, hij is altijd al tegen geweld in games geweest, zelfs de James Bond spellen vindt ie al niks. Tsjah... Gelukkig bestaat er ook nog iets als de pc, ik krijg alleen een black-screen bij het opstarten van Vice City en dan loopt mijn pc compleet vast, heel vervelend.
Grappig dit. Ik heb de leeftijd van vader zijn al lang bereikt (gepaseerd) en speel zelf met veel plezier GTA4. Er is volgens mij niets verkeerd aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik jammer vindt is dat wanneer je 911 belt, de hulpdiensten meteen ter plekke komen. Echt te snel.

Weet iemand hoe je de dashboard view in je voertuig moet instellen? Want ik heb gehoord dat dat mogelijk is maar na een aantal keer op de Select knop te drukken, ben nog steeds geen dashboard view tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:00:
[...]

Minder ik heb vandaag een exemplaar gescoord bij de saturn in TIlburg, zal nu wel weer uit verkocht zijn.
bij de gameshop achter pijnenburg juwelier hadden ze er nog wel aantal voor beide platforms!

on topic:

Wat een geweldig spel is het toch, kan me al uren vermaken en dan hoef ik niet eens missies te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Grappig dit. Ik heb de leeftijd van vader zijn al lang bereikt (gepaseerd) en speel zelf met veel plezier GTA4. Er is volgens mij niets verkeerd aan het spel.
Is er ook niet. Die eeuwige discussie! Als er een boek uitkomt met expliciete inhoud, of een film, dan hoor je helemaal niemand, maar is het een game, waar 18+ op staat, dan staat de wereld op zijn kop. Er staat 18+ op, en mensen van 18+ mogen helemaal zelf weten wat ze doen. Dat is alles wat ze hoeven te onthouden en verder moeten ze hun bek houden. Alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Moshe85 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:41:
[...]

spoiler:
je moet een counter move doen. Iemand probeert je dus te slaan, jij ontwijkt en doet dan een countermove, snappie?
spoiler:
Het zal wel aan mij liggen, maar je moet dus binnen 4min 10 klappen ontwijken? Als ik ik een klap probeer te blocken spetterd het bloed nog steeds alle kanten uit,...ik vat em niet hoor :X

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48

Het rijden is veel realistisher geworden. Je kan in het echt ook niet vol aan je handrem trekken en nog verwachten dat je de bocht zonder kleerscheuren haalt terwijl je met 200 aan kwam scheuren :+ Nee je moet inderdaad gedoseerd gas geven. Er zijn stukken waar je voluit kan maar daarvoor moet je eerst wat ervaring hebben in de besturing. Overigens verschilt het ook enorm met welke auto je rijdt. Als je mensen veel ziet botsen zegt dat alleen maar iets over hun rijstijl en helemaal niks over de besturing van de auto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:42:
[...]

Is er ook niet. Die eeuwige discussie! Als er een boek uitkomt met expliciete inhoud, of een film, dan hoor je helemaal niemand, maar is het een game, waar 18+ op staat, dan staat de wereld op zijn kop. Er staat 18+ op, en mensen van 18+ mogen helemaal zelf weten wat ze doen. Dat is alles wat ze hoeven te onthouden en verder moeten ze hun bek houden. Alsjeblieft.
Het probleem is dat sommige mensen nogsteeds denken dat gamen voor kinderen is, dat is het niet! Gamen is een redelijk moderen vorm van vermaak! Het zou dezelfde status moeten krijgen als films in mijn ogen, want er zijn dingen die in films wel mogen maar in een game niet! Manhunt was slecht maar je hebt wel films als Saw...

En ouders? Ouders moeten gewoon in de gaten houden wat hun kind doet, met wie ze omgaan. Dat is niet pas van deze tijd dat is altijd al zo geweest!

Ik zou GTA IV niet aan een 14 jarige geven nee..net zoals ik films als SAW totaal niets vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:42:
[...]

In de VS is de game 17+ (Mature rating). Niet adult. Dus daar zit wel iets verschil in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:00
l00pz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:31:
Heeft iemand zijn GTAIV al binnen van 3busymen? Ik zag in zijn feedback staan dat er al mensen uit NL feedback hadden gegeven..
Ik heb hem nog niet binnen. Maar goed, het mailtje dat GTA geschipped was is bij mij maandag 28 april 2008 22:34:19 binnen gekomen, en ik denk niet dat een game binnen 3 dagen vanuit Amerika hier geleverd wordt. Als ik het me goed herinner kwam Burnout Paradise een week na 'shipping' binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:57:
[...]

In de VS is de game 17+ (Mature rating). Niet adult. Dus daar zit wel iets verschil in :)
ja, ze hebben liever 17+ dan 18+ omdat het dan nog in de grote supermarkten mag liggen (en daar word veel verkocht). 18+ games mogen namelijk niet in dergelijke supermarkten verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Jeuj, nieuw safehouse erbij.... Wat kon die gast rennen :P

"Zaterdag" een date met "lawchick"... Levert dat nog wat extra's op? een advocaat ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Fijn ik zit nu ook vast bij Snow Storm,
Alles lukt, tot ik moet gaan vluchten voor de politie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t geweldig, op sommige punten wel lastig, maar ik zit op zo'n 18% ben al ff op het 2e eiland (rechtsboven) en de verhaallijn loopt snel

spoiler:
wel jammer dat je na de verhuizing en de ontpoloffing van romans taxi centrale geen taxi kan bellen

wel leuk dat je in alle taxi's kan stappen, erg handig als je ver weg bent, dat rijden word je ook zat af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

Hoe kun je een eettent oid overvallen? (ik had gelezen dat dat kon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:22:

"Zaterdag" een date met "lawchick"... Levert dat nog wat extra's op? een advocaat ofzo? :P
spoiler:
Haar bellen en ze fixed je wanted level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:24:
ik vind t geweldig, op sommige punten wel lastig, maar ik zit op zo'n 18% ben al ff op het 2e eiland (rechtsboven) en de verhaallijn loopt snel

spoiler:
wel jammer dat je na de verhuizing en de ontpoloffing van romans taxi centrale geen taxi kan bellen

wel leuk dat je in alle taxi's kan stappen, erg handig als je ver weg bent, dat rijden word je ook zat af en toe
dat komt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:24:

spoiler:

Lezen als je meer info over de taxi centrale wil ;)
spoiler:
Roman begint op 24/25% overnieuw en heeft dan luxueuze taxi's voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Tja, jij bent dan ook al een ouwe he :P Maar ik zou dit spel niet laten spelen door iemand die niet weet dat bijvoorbeeld het vermoorden van iemand in de echte wereld echt niet kan, want daar heb ik soms wel mijn twijfels over. Om maar gelijk de kanttekening te plaatsen dat zwakzinnige mensen oftewel gestoorde idioten die GTA wel mogen kopen, maar wel op ideetjes konden worden gebracht door het spel, GTA toch mogen kopen terwijl zij volgens mij toch sneller een mistap maken dan lui van rond de 16 (uitzonderingen bestaan zeker)

Verder nog een tipje voor gameplay van GTA IV: http://vimeo.com/941075 En je kan op de site natuurlijk ook verder zoeken naar gameplay :)

@ Hieronder: Doe je vast hetzelfde fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Sypher schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:22:

Dat virtueel daten is mij iets te realistisch, iedereen wijst mij af... nog geen 1 aan de haak kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Dantar schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Dat virtueel daten is mij iets te realistisch, iedereen wijst mij af... nog geen 1 aan de haak kunnen slaan.
:D

Komt vanzelf je moet eerst de missie van Brucie gedaan hebben dat je
spoiler:
Een man moet daten en hem daarna moet omleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dantar schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Quote van de week ^^ _/-\o_

Ik heb nog niet zoveel kunnen spelen, een uurtje of vier, maar ik zit nu "vast" bij de missie met Little Jacob. Dacht dat ik hem gehaald had, zie ik ineens "LJ" weer op de map staan... dus ik denken dat het om een nieuwe missie gaat, maar nee hoor. Even vastbijten en kijken wat er mis gaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik had net zin om iemand op straat een beuk te verkopen, dus ik sla hem, loop om het hoekje, en daar staat een agent. Die persoon komt achter me aan, en beukt me terug. De agent ziet dat, en trekt zijn pistool en rekent hem in !! hahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

spoiler: spoilertje voor als je nog niet bij het tweede eiland bent
Net moeten kiezen tussen LJ en Dwayne, LJ geholpen, niet zo slim als ik het topic zo lees.
Sowieso zou het balen zijn als je door je keuzes in het spel wat missies mist en daardoor geen 100% kan halen.. maar dat zien we dan wel weer.

Net naar zo'n comedy plek geweest met LawGirl :P en ik moest nog lachen om die show ook haha :D

Random mooi moment: ik rijd over de snelweg, staat er auto stil met daarachter een politiewagen. Agent staat met z'n pistool op het raam van de bestuurder gericht. Nieuwsgierig als ik was stopte ik even, schreeuwt die agent: 'Move along, nothing to see here, I don't need your help' :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Muthas op 02-05-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Zo, toch maar even een pauze genomen...
Ik ben nu ongeveer op 43%, en begin al bang te worden dat ik het spel al snel uit zal spelen.
Het begin is eigenlijk erg makkelijk/rustig, pas na ongeveer 15 a 20 uur is het imo niet 'makkelijk' meer. Hierna worden de missies steeds wat pittiger, waardoor ik steeds meer moest herkansen. Hierdoor raak ik zelden gefrustreerd, meestal wil ik de missie dan nog liever afronden.
Wat ik wel jammer vind, is de afwezigheid van checkpoints. Dit zou bij heel wat mensen wat frustratie kunnen voorkomen, denk ik.
Verder is het echt een topspel. Je bent opnieuw ontzettend vrij om te doen wat je wilt. Een vriend opbellen om samen ergens heen te gaan, genieten van het mooie uitzicht, plotseling vechten met iemand op straat, over auto's heen raggen met je Patriot (Hummer), rondvliegen in je helikopter, straatracen tegen anderen, of.....een van deze dingen online doen. Echter, het verhaal heeft de meeste indruk op me gewekt tot nu toe. Niko, de hoofdpersoon, en ook de andere mensen die hij ontmoet, zijn goed uitgewerkt. Op sommige momenten wordt je gevraagd een belangrijke beslissing te nemen, die ook invloed zal hebben op de rest van het verhaal.
Ik zal niet in details opgaan, iedereen moet dit spel gewoon zelf beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Muthas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:55:
spoiler:
Net moeten kiezen tussen LJ en Dwayne, LJ geholpen, niet zo slim als ik het topic zo lees. Sowieso zou het balen zijn als je door je keuzes in het spel wat missies mist en daardoor geen 100% kan halen.. maar dat zien we dan wel weer.

Net naar zo'n comedy plek geweest met LawGirl :P en ik moest nog lachen om die show ook haha :D

Random mooi moment: ik rijd over de snelweg, staat er auto stil met daarachter een politiewagen. Agent staat met z'n pistool op het raam van de bestuurder gericht. Nieuwsgierig als ik was stopte ik even, schreeuwt die agent: 'Move along, nothing to see here, I don't need your help' :*)
Eeuh spoiler maybe :X

edit: Thanx ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoa net een mooi moment in een missie op Algonquin:

spoiler:
Bij het stelen van een heli voor die gast bij de krant hield een van die gastjes ook de heli vast met eerst een hand en daarna met twee. Toen ik vrij hoog zat hield hij het niet meer vast en viel 'ie naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:57:
[...]
Over vastlopers:
... wat ik de laatste en ene laatste keer heb gedaan is wachten. Hij speelde vanzelf gewoon verder, het duurde wel even een minuutje.
Klopt, ik heb bij mijn tot nu toe enige freeze ook gewacht, het radio station
speelde bij mij gewoon door en op een gegeven moment ging mijn taxichauffeur
gewoon weer door. Bij mij ging de game hangen op het moment dat ik van
camerastandpunt veranderde.

Overigens heb ik ook het probleem dat soms mijn auto's verdwenen zijn die
ik op mijn parkeerplaats heb achtergelaten. Heel irritant zo'n autodief in de
stad ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdnanKananda schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:02:
Zo, toch maar even een pauze genomen...
Ik ben nu ongeveer op 43%, en begin al bang te worden dat ik het spel al snel uit zal spelen.
Het begin is eigenlijk erg makkelijk/rustig, pas na ongeveer 15 a 20 uur is het imo niet 'makkelijk' meer. Hierna worden de missies steeds wat pittiger, waardoor ik steeds meer moest herkansen. Hierdoor raak ik zelden gefrustreerd, meestal wil ik de missie dan nog liever afronden.
Wat ik wel jammer vind, is de afwezigheid van checkpoints. Dit zou bij heel wat mensen wat frustratie kunnen voorkomen, denk ik.
Verder is het echt een topspel. Je bent opnieuw ontzettend vrij om te doen wat je wilt. Een vriend opbellen om samen ergens heen te gaan, genieten van het mooie uitzicht, plotseling vechten met iemand op straat, over auto's heen raggen met je Patriot (Hummer), rondvliegen in je helikopter, straatracen tegen anderen, of.....een van deze dingen online doen. Echter, het verhaal heeft de meeste indruk op me gewekt tot nu toe. Niko, de hoofdpersoon, en ook de andere mensen die hij ontmoet, zijn goed uitgewerkt. Op sommige momenten wordt je gevraagd een belangrijke beslissing te nemen, die ook invloed zal hebben op de rest van het verhaal.
Ik zal niet in details opgaan, iedereen moet dit spel gewoon zelf beleven.
De telefoon is wat dat betreft een grote toegevoegde waarde, het geeft het free-roamen een extra dimensie.

ik heb eerljk gezegt geen 1 minpunt kunnen ontdekken, ik hoop wel snel naar het volgende eiland te kunnen.

dit worden nog zware nachten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/nmjfrs.jpg
Multiplayer zombie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:12:
[...]

Klopt, ik heb bij mijn tot nu toe enige freeze ook gewacht, het radio station
speelde bij mij gewoon door en op een gegeven moment ging mijn taxichauffeur
gewoon weer door. Bij mij ging de game hangen op het moment dat ik van
camerastandpunt veranderde.

Overigens heb ik ook het probleem dat soms mijn auto's verdwenen zijn die
ik op mijn parkeerplaats heb achtergelaten. Heel irritant zo'n autodief in de
stad ....
Dit heb ik ook gedaan bij mijn laatste 'freeze'. Het spel ging gewoon weer verder indd. Ik heb het idee dat er met laden iets niet helemaal goed gaat. Overigens loopt mijn PS3 wel erg vaak vast als ik het spel wil verlaten, dan reset mijn PS3.

En waar komt die multiplayer zombie vandaan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:23:
Fijn ik zit nu ook vast bij Snow Storm,
Alles lukt, tot ik moet gaan vluchten voor de politie :(
Join the club :(

Ontzettend frustrerende missie.

spoiler:
Dat ziekenhuis inkomen, geen probleem.
Helaas moet je daarna ook weer naar buiten. (Waarom eigenlijk, met die coke houd je het daarbinnen wel even gezellig hoor :p).

Is het aantal agenten wat naar binnen komt vallen eigenlijk een vast iets? Meestal ga ik binnen namelijk af doordat ze me vlak bij de uitgang ineens gaan flanken. Als het een vast aantal is kan ik daar rekening mee houden, ofzo....

By far de minst leuke missie uit het spel tot nu toe, en ik heb ook geen andere missies meer om te doen :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.