[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257962

@ Welleweerd

Het schijnt dat als je jezelf niet inlogd op het PSN je minder kans op vastlopers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 14:16

ijskonijn

Now MOVE!

Welleweerd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:14:
gegroet, heb hier de PS3 versie en zit/zat op zo'n 24%.. nu zit ik alleen met het volgende:

als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten.

als ik dan met de PS button op de controller op 'game beeindigen' druk (omdat het te lang duurt, laats langer dan een uur laten laden) sluit de PS3 met een -piep- af en start de console opnieuw op, als de disc dan nog in de controllor zit start het spel ook weer direct op (kan bijv. niet even in het ps3 menu komen)

nu had ik het volgende gedaan: de installatie en mn save game weg gegooit (AAAAAAAAAArrrrrggggg :( :( :( .. te lang gespeeld, alles voor niets!!!!!!!!)

toen starte hij weer opnieuw op maar na 2x opnieuw opstarten exact het zelfde probleem.

iemand een oplossing, is dit HET vastloop probleem (vermoed van niet omdat dan de hele ps3 freezed en bij mij kan ik nog afsluiten)

ik baal hier flink van en ben haastig op zoek naar een oplossing!!

alvast super bedankt voor jullie inbreng!!
Een vriend van me had hetzelfde, Netwerkkabel eruit halen / Draadloze verbinding verbreken en GTA IV opnieuw starten, dus zonder dat je ingelogd bent bij PSN. Was bij hem de oplossing.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 14:43

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Dat meen je niet, misschien een idee om in de SP te zetten.. klote zooi.. uren aan speel tijd pleitte.. misschien ff proberen met een data recovery tool die save game van mn ps3 af te krijgen.. dat wordt vanavond ff de HDD transplanteren..

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 10:01
gegroet, heb hier de PS3 versie en zit/zat op zo'n 24%.. nu zit ik alleen met het volgende:

als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten.

als ik dan met de PS button op de controller op 'game beeindigen' druk (omdat het te lang duurt, laats langer dan een uur laten laden) sluit de PS3 met een -piep- af en start de console opnieuw op, als de disc dan nog in de controllor zit start het spel ook weer direct op (kan bijv. niet even in het ps3 menu komen)

nu had ik het volgende gedaan: de installatie en mn save game weg gegooit (AAAAAAAAAArrrrrggggg :( :( :( .. te lang gespeeld, alles voor niets!!!!!!!!)

toen starte hij weer opnieuw op maar na 2x opnieuw opstarten exact het zelfde probleem.

iemand een oplossing, is dit HET vastloop probleem (vermoed van niet omdat dan de hele ps3 freezed en bij mij kan ik nog afsluiten)

ik baal hier flink van en ben haastig op zoek naar een oplossing!!

alvast super bedankt voor jullie inbreng!!
Ik heb dit probleem ook gehad, oplossing voor mij was, sign out bij de PSN.
wat ik denk dat het probleem was, op bad gaan liggen, hij is gesaved. daarna PS button en quit game. na een save geef het even tijd en quit dan.
hoop dat het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109824

...als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten...
Ik had precies hetzelfde nadat ik de beeldinstellingen van mijn ps3 had veranderd naar alleen 1080P weergave en de game instellingen naar full-screen upscaling.

Ik heb toen ook mijn laatste save-game weggegooid en de instellingen op 720P en geen upscaling gezet en toen werkte alles weer. De installatie heb ik gewoon behouden. Misschien heb je er wat aan zou het nog een keer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Ik zit met Roman's missie op 60%, maar nu zijn oude taxibedrijf is afgefikt, kan ik hem niet meer bellen voor ritjes? Ik kan hem wel bellen om opgehaald te worden (heeft weer nieuw bedrijf), maar niet om zelf te rijden...
Gaat dit nog gebeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik moet eerlijk toegeven, na 10 uurtjes in de game te zitten dat ik een beetje terug moet komen op mijn harde oordeel. De grafische imperfecties vallen minder op hoe meer je in de game zit. Het verhaal is goed op de manier dat je wil weten wat er nu weer gaat gebeuren.

Soms is het wel frustrerend als je een missie niet haalt dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, maar goed, gelukkig nog niet vaak iets opnieuw hoeven doen.

Gisteren had ik best een leuk half uurtje in de stad... na een head-on crash met mijn cabrio tegen een oude bak begon die te branden op een druk kruispunt. Wat er volgde was een enorme chaos. Steeds meer auto's vlogen in brand en ontploften, met tot gevolg veel brandende en rondvliegende mensen en brokstukken. Heb dat es staan bekijken op een afstandje. Ook grappig om te zien dat bij een brandende auto eerst de banden ploffen.

Toen ik me ermee ging bemoeien kwam die lastige politie weer, en binnen de kortste keren zat ik op 5 sterren, en ik moet zeggen, sommigen schieten erg goed. Ze hebben van een stuk of 5 auto's bijna direct de banden kapot geschoten, toen ik van een brug sprong (omsingeld door swat vans) dacht ik ze kwijt te zijn, maar net voordat ik weer aan wal was geklommen werd ik door een boot afgeschoten...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Van het weekend gebeurde wel wat leuks.
Auto botst tegen taxi aan. (ik liep er toevallig)
Taxi chauffeur stapt uit passagier ook.
Botsende bestuurder stapt uit..
Beide gaan een potje matten
Taxi chauffeur wint
Doordat de passagier ook mee ging vechten raakte hij de taxichauffeur...
Hoppa passagier rost taxichauffeur op zn bek..
Ik het geld pakken...en weg met de taxi....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ _/-\o_
Ja je maakt veel meer acties mee van het publiek, erg leuk!!

Moet me inhouden aan de studie te gaan en niet de controller te maken... Must resist temptation!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offperception
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 11:18
Moet je eens op een drukke kruising bij iemand voor zijn neus gaan staan. Eerst wordt je uitgescholden, en dan heb je aardig kans dat Niko klappen krijgt. Ziet de politie dat, wordt die persoon gearresteerd. Best lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvinorz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09-2022
kw_nl schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:46:
Over het einde:

spoiler: title
is het mogelijk om het einde anders te laten zijn? Op het laatst moet je kiezen of je voor Dimitri gaat werken of niet, ik koos er voor, maar is de eind missie anders als je er niet voor kiest?
Als je de andere missie doet wordt de laaste missie en die daarvoor anders, ik zeg niet hoe maar wel anders ;)

Speed is everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben echt gaat houden van Niko :) En ik ben pas op 30% ofzo.

Van te voren dacht ik echt dat die persoon niets zou worden. Toen ik de eerste trailers zag schrok ik er zelfs een beetje van: Dat kan toch niks worden

Hoe fout zat ik. Niko is echt geweldig, en je krijgt gewoon een bepaalde gekke band met hem.

Vooral de gesprekken tussen Brucie en Nik zijn geweldig _/-\o_

Overigens was ik heel blij toen een karakter een kogel door zijn kop kreeg:

spoiler:
Manny, wat een mafkees was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:36
Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:46:
Ik moet eerlijk toegeven, na 10 uurtjes in de game te zitten dat ik een beetje terug moet komen op mijn harde oordeel. De grafische imperfecties vallen minder op hoe meer je in de game zit. Het verhaal is goed op de manier dat je wil weten wat er nu weer gaat gebeuren.
Ik ben het met je eens, bij mij heeft het ook zeker 8 uurtjes geduurd voordat het leuk begon te worden. Of ik ooit een echt GTA fan zal worden betwijfel ik, maar ik kan het spel wel waarderen.

En het achievement systeem van de 360 is weer mooi geintegreerd. Gister wel 6 portjes moeten darten voordat ik mijn 180 scoorde. :)

Wat me wel weer opvalt is dat net zoals bij crackdown de 360 maar in staat is om een beperkt aantal automodellen gelijktijdig op de weg te hebben (ik weet niet of dit bij de PS3 anders is). Er zitten wel heel veel modellen in het spel, maar op iedere willekeurig moment zijn er maar een paar te zien. En als je op dat moment een ander model wilt is het niet te vinden, want je komt steeds de zelfde paar modellen tegen.
Het enige wat dan helpt is ergens naar binnen gaan, en weer naar buiten lopen en hopen dat de 360 dan weer een andere set geladen heeft.

Is dit bij de PS3 ook zo?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat viel mij ook al op ja! Ik was op zoek naar een snelle auto, dus ik toeren met mijn Jeep op zoek naar een snelle wagen, vind ik gewoon niets... Dacht dat het aan het tijdstip lag, maar het was 21u 's avonds; dan zouden er toch veel patsertjes op de weg moeten zijn ;).
Heb een 360 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Lordsauron schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:27:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad, oplossing voor mij was, sign out bij de PSN.
wat ik denk dat het probleem was, op bad gaan liggen, hij is gesaved. daarna PS button en quit game. na een save geef het even tijd en quit dan.
hoop dat het helpt
Dat had ik dus ook, ging googlen en kwam tegen dat Sony als oplossing gaf de verbinding te verbreken.. ik dacht het zal wel, maar toch even proberen. Ethernet kabel eruit gehaald opnieuw geprobeerd en starte gelijk door. Gelukkig heb ik dus niet mijn savegames lopen verwijderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
yzf1kr schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:40:
[...]

En het achievement systeem van de 360 is weer mooi geintegreerd. Gister wel 6 portjes moeten darten voordat ik mijn 180 scoorde. :)
mijn eerste drie pijlen waren een 180 8)7 makkelijkste achievement ooit

en voor een snelle auto kun je altijd even naar de showroom (als je op het 2e eiland bent)

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

yzf1kr schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:40:
[...]

Ik ben het met je eens, bij mij heeft het ook zeker 8 uurtjes geduurd voordat het leuk begon te worden. Of ik ooit een echt GTA fan zal worden betwijfel ik, maar ik kan het spel wel waarderen.

Wat me wel weer opvalt is dat net zoals bij crackdown de 360 maar in staat is om een beperkt aantal automodellen gelijktijdig op de weg te hebben (ik weet niet of dit bij de PS3 anders is). Er zitten wel heel veel modellen in het spel, maar op iedere willekeurig moment zijn er maar een paar te zien. En als je op dat moment een ander model wilt is het niet te vinden, want je komt steeds de zelfde paar modellen tegen.
Het enige wat dan helpt is ergens naar binnen gaan, en weer naar buiten lopen en hopen dat de 360 dan weer een andere set geladen heeft.

Is dit bij de PS3 ook zo?
Ja dit is op de PS3 ook zo, je ziet dan idd maar zo'n 6 verschillende modellen. Zal dus wel een programmeer iets zijn in het spel :)

Die 180 is erg simpel btw.. ik haal constant 180's met darten. Je kunt hem 1 sec goed laten richten, dan is het eigenlijk bijna nooit mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:43:
[...]

mijn eerste drie pijlen waren een 180 8)7 makkelijkste achievement ooit

en voor een snelle auto kun je altijd even naar de showroom (als je op het 2e eiland bent)
Showroom?? Moet ik die maar even opzoeken, waar zit die ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Wel grappig om te lezen dat er veel verschillende manieren zijn om een missie te halen en wat voor een tactieken sommige wel niet gebruiken.

De white snow missie heb ik in 2 keer gehaald. Wat meteen ook tot nu toe de meest intense achtervolging was. Terwijl ik door de stad race om de 3 ster wanted level te verliezen met nog 0,5 health begeeft na de zoveelste botsing de motor van de auto het. Geweldig hoe Niko dan begint te schelden en je zo'n mooi stotterend motor geluidje hoort. Dus hup auto uit en rennen. hekjes over snelweg over.. geen auto's. Ondertussen proberen de agenten te vermijden want 1 schot en waarschijnlijk dood. Uiteindelijk zie ik een auto staan. Natuurlijk op slot. Raampje tik. Natuurlijk hotwiren. En dan nog net op tijd weer weg weten te rijden tewijl de politieauto's om je heen stoppen en er weer vol geschoten wordt. En dan gelukkig wel netjes de politie kwijt raken.

Ben denk ik nu op 55% of zo. Heb die bank overval missie gisteravond als laatste gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer krijg je een 2e vriendin? ben wel een beetje gek van Michelle. En via dating op internet schiet het atm ook niet op... Ik wil dat nichtje van Roman wel daten, maar daarop krijg ik telkens voicemail.

Wat een spel ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb die lawchick aan de haak geslagen en die zit mij nu ongeveer te stalken qua sms'jes die ze stuurt :P
Maar heb je nog wat aan die "clear wanted level"?

Elke keer als ik bel zegt ze dat de cops een goede reden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Anoniem: 88197 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:45:
[...]

vlak in de buurt van kledingwinkel Modo, redelijk goed te herkennen doordat het een showroom met veel ramen en Ferrari-look-a-likes is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
stftweaker schreef op maandag 05 mei 2008 @ 04:26:
meerdere relaties :P je gaat toch niet vreemd he :P zou michelle niet leuk vinden ;)
maar echt wow net stiekem zitte spele :P heerlijk gewoon al die mensen die uitdrukkingen het gevloek.
als je zo vlak langs mensen heen rij, of iemand per ongeluk dood rij ;) OMG OMFG
of als je in politie auto zit en dan teveel damage heb en je sirene het half doet :D
morgen weer verder spele...
Inderdaad erg mooi, de hele game boeit gewoon. Had een meid uit een auto getrokken, maar ik reed niet meteen weg. Zij trok mij weer uit de auto en de homeboys van Packie (Waste not, want knots) begonnen te schieten. Ik zou zweren dat die meid van de auto schreeuwde "Stop, hou op. Niet vechten alsjeblieft!" Heb krom gelegen van het lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Anoniem: 88197 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:45:
[...]

pfoe in de buurt van star junction meen ik, volgens mij Burlesque afrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Volgens mij zie ik een optie over het hoofd. Wanneer ik (X360) op start druk om de kaart te bekijken zie ik alleen alle winkels, maar niet de icoontjes van mijn relaties en safehouse. Hoe kan ik zorgen dat deze wel worden weergegeven op de kaart? Grappig genoeg zie ik wel alle iconen op mijn minimap, maargoed dat schiet natuurlijk niet op want dan kan ik geen route uitzetten. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Wat ik overigens wel mis is een soort van Replay optie... want vaak ga je wel op een spectaculaire wijze dood en dan wil je de actie toch nog es goed kunnen bekijken, maar je beeld wordt meteen zwart/wit en erg onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:10
Gisteren een geweldige achtervolging gehad met 3 sterren wanted. Ik zag een politiewagen geparkeerd staan met een agent ernaast, was een donut aan het vreten. Ik stap in de wagen en gassen! Na wat door steegjes te hebben gescheurd reed ik op volle snelheid de snelweg op. Helaas kon ik de wagen niet meer in bedwang houden met al die agenten om me heen. Ik ramde een of ander paaltje op de snelweg en werd door de voorruit van de politiewagen geslingerd! Normaal rol je dan een paar keer over het asfalt en kun je weer door. Deze keer had ik pech, ik vloog uit de auto en kwam tussen twee rijstroken terecht. Helaas voor mij reed ik op het hoogste stuk van de snelweg. Ik ging precies tussen die rijstroken door en viel ruim 50 meter naar beneden. Morsdood natuurlijk.

Zelden heb ik zo krom gelegen van het lachen om m'n mislukte ontsnappingspoging.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 10:18
Misschien een stomme vraag, maar hoe koop ik dingen online ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offperception
F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:59:
Volgens mij zie ik een optie over het hoofd. Wanneer ik (X360) op start druk om de kaart te bekijken zie ik alleen alle winkels, maar niet de icoontjes van mijn relaties en safehouse. Hoe kan ik zorgen dat deze wel worden weergegeven op de kaart? Grappig genoeg zie ik wel alle iconen op mijn minimap, maargoed dat schiet natuurlijk niet op want dan kan ik geen route uitzetten. Iemand enig idee?
Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.

En als de safehouse er niet op staat, misschien een optie ergens? De safehouse staat er ook niet als je op een missie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Jonesy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.

En als de safehouse er niet op staat, misschien een optie ergens? De safehouse staat er ook niet als je op een missie bent.
Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/uitgaansgelegenheden op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven. :/

[ Voor 8% gewijzigd door F0kke op 05-05-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offperception
F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/etc op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven. :/
Ik kan het nu niet controleren, maar het zou idd een optie zijn als je op de grote kaart bent. Ik weet nog dat je bij oudere GTA's kon filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Roman alleen op mijn map (en mini-map) staan als ik een afspraak met hem heb (of hij een missie heeft). Anders niet. Hartje staat er ook alleen als ik weer mag batsen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.