@ Welleweerd
Het schijnt dat als je jezelf niet inlogd op het PSN je minder kans op vastlopers hebt.
Het schijnt dat als je jezelf niet inlogd op het PSN je minder kans op vastlopers hebt.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 257962
Een vriend van me had hetzelfde, Netwerkkabel eruit halen / Draadloze verbinding verbreken en GTA IV opnieuw starten, dus zonder dat je ingelogd bent bij PSN. Was bij hem de oplossing.Welleweerd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:14:
gegroet, heb hier de PS3 versie en zit/zat op zo'n 24%.. nu zit ik alleen met het volgende:
als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten.
als ik dan met de PS button op de controller op 'game beeindigen' druk (omdat het te lang duurt, laats langer dan een uur laten laden) sluit de PS3 met een -piep- af en start de console opnieuw op, als de disc dan nog in de controllor zit start het spel ook weer direct op (kan bijv. niet even in het ps3 menu komen)
nu had ik het volgende gedaan: de installatie en mn save game weg gegooit (AAAAAAAAAArrrrrggggg![]()
![]()
.. te lang gespeeld, alles voor niets!!!!!!!!)
toen starte hij weer opnieuw op maar na 2x opnieuw opstarten exact het zelfde probleem.
iemand een oplossing, is dit HET vastloop probleem (vermoed van niet omdat dan de hele ps3 freezed en bij mij kan ik nog afsluiten)
ik baal hier flink van en ben haastig op zoek naar een oplossing!!
alvast super bedankt voor jullie inbreng!!
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Bedankt alvast
Ik heb dit probleem ook gehad, oplossing voor mij was, sign out bij de PSN.Welleweerd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:14:
gegroet, heb hier de PS3 versie en zit/zat op zo'n 24%.. nu zit ik alleen met het volgende:
als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten.
als ik dan met de PS button op de controller op 'game beeindigen' druk (omdat het te lang duurt, laats langer dan een uur laten laden) sluit de PS3 met een -piep- af en start de console opnieuw op, als de disc dan nog in de controllor zit start het spel ook weer direct op (kan bijv. niet even in het ps3 menu komen)
nu had ik het volgende gedaan: de installatie en mn save game weg gegooit (AAAAAAAAAArrrrrggggg![]()
![]()
.. te lang gespeeld, alles voor niets!!!!!!!!)
toen starte hij weer opnieuw op maar na 2x opnieuw opstarten exact het zelfde probleem.
iemand een oplossing, is dit HET vastloop probleem (vermoed van niet omdat dan de hele ps3 freezed en bij mij kan ik nog afsluiten)
ik baal hier flink van en ben haastig op zoek naar een oplossing!!
alvast super bedankt voor jullie inbreng!!
Anoniem: 109824
Ik had precies hetzelfde nadat ik de beeldinstellingen van mijn ps3 had veranderd naar alleen 1080P weergave en de game instellingen naar full-screen upscaling.Welleweerd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:14:
...als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten...
Anoniem: 88197
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Burp
Als je de andere missie doet wordt de laaste missie en die daarvoor anders, ik zeg niet hoe maar wel anderskw_nl schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:46:
Over het einde:
spoiler: titleis het mogelijk om het einde anders te laten zijn? Op het laatst moet je kiezen of je voor Dimitri gaat werken of niet, ik koos er voor, maar is de eind missie anders als je er niet voor kiest?
Speed is everything
Ik ben het met je eens, bij mij heeft het ook zeker 8 uurtjes geduurd voordat het leuk begon te worden. Of ik ooit een echt GTA fan zal worden betwijfel ik, maar ik kan het spel wel waarderen.Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:46:
Ik moet eerlijk toegeven, na 10 uurtjes in de game te zitten dat ik een beetje terug moet komen op mijn harde oordeel. De grafische imperfecties vallen minder op hoe meer je in de game zit. Het verhaal is goed op de manier dat je wil weten wat er nu weer gaat gebeuren.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dat had ik dus ook, ging googlen en kwam tegen dat Sony als oplossing gaf de verbinding te verbreken.. ik dacht het zal wel, maar toch even proberen. Ethernet kabel eruit gehaald opnieuw geprobeerd en starte gelijk door. Gelukkig heb ik dus niet mijn savegames lopen verwijderenLordsauron schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:27:
[...]
Ik heb dit probleem ook gehad, oplossing voor mij was, sign out bij de PSN.
wat ik denk dat het probleem was, op bad gaan liggen, hij is gesaved. daarna PS button en quit game. na een save geef het even tijd en quit dan.
hoop dat het helpt
mijn eerste drie pijlen waren een 180yzf1kr schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:40:
[...]
En het achievement systeem van de 360 is weer mooi geintegreerd. Gister wel 6 portjes moeten darten voordat ik mijn 180 scoorde.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2008 10:44 ]
Ja dit is op de PS3 ook zo, je ziet dan idd maar zo'n 6 verschillende modellen. Zal dus wel een programmeer iets zijn in het spelyzf1kr schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:40:
[...]
Ik ben het met je eens, bij mij heeft het ook zeker 8 uurtjes geduurd voordat het leuk begon te worden. Of ik ooit een echt GTA fan zal worden betwijfel ik, maar ik kan het spel wel waarderen.
En het achievement systeem van de 360 is weer mooi geintegreerd. Gister wel 6 portjes moeten darten voordat ik mijn 180 scoorde.
Wat me wel weer opvalt is dat net zoals bij crackdown de 360 maar in staat is om een beperkt aantal automodellen gelijktijdig op de weg te hebben (ik weet niet of dit bij de PS3 anders is). Er zitten wel heel veel modellen in het spel, maar op iedere willekeurig moment zijn er maar een paar te zien. En als je op dat moment een ander model wilt is het niet te vinden, want je komt steeds de zelfde paar modellen tegen.
Het enige wat dan helpt is ergens naar binnen gaan, en weer naar buiten lopen en hopen dat de 360 dan weer een andere set geladen heeft.
Is dit bij de PS3 ook zo?
Showroom?? Moet ik die maar even opzoeken, waar zit die ongeveer?Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:43:
[...]
mijn eerste drie pijlen waren een 180makkelijkste achievement ooit
en voor een snelle auto kun je altijd even naar de showroom (als je op het 2e eiland bent)
vlak in de buurt van kledingwinkel Modo, redelijk goed te herkennen doordat het een showroom met veel ramen en Ferrari-look-a-likes isAnoniem: 88197 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:45:
[...]
Showroom?? Moet ik die maar even opzoeken, waar zit die ongeveer?
Inderdaad erg mooi, de hele game boeit gewoon. Had een meid uit een auto getrokken, maar ik reed niet meteen weg. Zij trok mij weer uit de auto en de homeboys van Packie (Waste not, want knots) begonnen te schieten. Ik zou zweren dat die meid van de auto schreeuwde "Stop, hou op. Niet vechten alsjeblieft!" Heb krom gelegen van het lachen!stftweaker schreef op maandag 05 mei 2008 @ 04:26:
meerdere relatiesje gaat toch niet vreemd he
zou michelle niet leuk vinden
maar echt wow net stiekem zitte speleheerlijk gewoon al die mensen die uitdrukkingen het gevloek.
als je zo vlak langs mensen heen rij, of iemand per ongeluk dood rijOMG OMFG
of als je in politie auto zit en dan teveel damage heb en je sirene het half doet
morgen weer verder spele...
pfoe in de buurt van star junction meen ik, volgens mij Burlesque afrijden?Anoniem: 88197 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:45:
[...]
Showroom?? Moet ik die maar even opzoeken, waar zit die ongeveer?
Study everything, You'll find something you can use
Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:59:
Volgens mij zie ik een optie over het hoofd. Wanneer ik (X360) op start druk om de kaart te bekijken zie ik alleen alle winkels, maar niet de icoontjes van mijn relaties en safehouse. Hoe kan ik zorgen dat deze wel worden weergegeven op de kaart? Grappig genoeg zie ik wel alle iconen op mijn minimap, maargoed dat schiet natuurlijk niet op want dan kan ik geen route uitzetten. Iemand enig idee?
Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/uitgaansgelegenheden op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven.Jonesy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:08:
[...]
Ik denk dat de relatie icoontjes pas verschijnen als jij een afspraak maakt voor een date. Dan zie je een hartje op de map.
En als de safehouse er niet op staat, misschien een optie ergens? De safehouse staat er ook niet als je op een missie bent.
[ Voor 8% gewijzigd door F0kke op 05-05-2008 11:12 ]
Ik kan het nu niet controleren, maar het zou idd een optie zijn als je op de grote kaart bent. Ik weet nog dat je bij oudere GTA's kon filteren.F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:10:
[...]
Toch raar, ik meen me toch echt te herinnneren dat ik in het begin wel gewoon alle iconen op de map had staan (Roman, Little Jacob, Safehouse en een hartje voor die dame), ook wanneer ik niet met een missie bezig was. Is er een knop om te switchen tussen relaties en bezienswaardigheden oid? Nu heb ik dus echt alleen de restaurants/bars/etc op de grote kaart, en op de minimap wordt wel alles weergegeven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq