[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:23:
[...]

Ik hoop dat er in de DLC iets komt waar je geld aan kan uit gaan geven, ik heb nu 1.2mil en heb alle kleren gekocht
Jij speelt toch PS3? De DLC is er alleen voor de X360

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Oh, dus als ze op insidegamer staan zijn ze goed? Die hebben het verkeerde lijstje gekopieerd, je moet echt een telefoonnummer bellen voor cheats.

[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 04-05-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Exorcist schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:38:
Hmm, ben dus niet de enige die problemen had met Snowstorm..ik heb er 10 keer over gedaan, maar de politie wist me of in het huis wel te pakken, of als ik in de auto zat (twee keer bijna ontsnapt, reed ik tegen een bus explosieven aan. Fijn.

Een vriend van me heeft hem geklaard gisteren, door eerst de politie in het huis (12 man ofzo) neer te knallen en toen pas weg te rijden.Zo had ik ook wat moeite met de missie in de stripclub..
Snow Storm done easy, volgens mij ben ik de enige zover die het zo heeft gedaan, sandbox ftw.

spoiler:
Ga naar binnen via de trap aan de achterkant, schiet daar die paar gasten dood (maar niet die in die eerste kamer en in de gang). Pak de drugs en armor die daar ligt, loop terug righting de trap waar je binnenkwam (maar niet via omhoog eruit kan), pak de health pack als dat nodig is die in die kamer ligt.

Nu komt het gedeelte waar jullie allemaal moeilijk over doen en ik in 1 keer doorhad en haalde: in die kamer waar je binnenkomt, de benedenverdieping waar dus ook die healthpack ligt, daar staat aan de rechterkant (vanaf de trap gezien) een haspel. Klim op de haspel, via de haspel op de balk erboven en via die balk spring je naar een raam. Klim via het raam eruit.

Nu kan je of je auto pakken die je naast de trap hebt neergezet, of een boot in het water. Als je een boot pakt, pas dan op dat je niet te dichtbij het 3de eiland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TKing schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:33:
[...]

Jij speelt toch PS3? De DLC is er alleen voor de X360
Niet helemaal :)

De 360 krijgt exclusief 2 extra episodes (minimaal 2 x 10 uur gameplay).

Zowel de 360 als de PS3 krijgen "gewone" DLC, zoals auto's, wapens e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Muthas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:34:
[...]

Oh, dus als ze op insidegamer staan zijn ze goed? Die hebben het verkeerde lijstje gekopieerd, je moet echt een telefoonnummer bellen voor cheats.
Is toch echt niet de enige site hoor. Wat is dan de juiste cheat voor onsterfelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Online is zo gruwelijk vet, de meest prachtige acties komen voor. Met 4 ventjes in een auto en lekker gaan stunten. Ben blij dat ik eerst aan de singleplayer heb gedaan want anders zou ik daar niet meer aan toe komen :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 29-05 16:02
even hulp nodig in begin: :X

spoiler:
als je geen opdrachten van little john meer krijgt (heb er 2 gedaan bij hem) en vlad 100% en roman 40% done (krijg ik ook geen missies van? :X) hoe kom je dan verder? roman respect is 90% en like 100%, jacob like is 52% maar kan hem alleen bellen... en krijg dan voicemail...

Kortom hoe kom ik verder?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Fietsbel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:56:
Online is zo gruwelijk vet, de meest prachtige acties komen voor. Met 4 ventjes in een auto en lekker gaan stunten. Ben blij dat ik eerst aan de singleplayer heb gedaan want anders zou ik daar niet meer aan toe komen :D
O jawel hoor, ik wissel offline met online constant af. Zo word ik geen van beide beu :)
Ik doe de story (36%) als ik wat op het gemak wil gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zijn er al andere mensen die Jeff voor de 3e keer tegen zijn gekomen?
Wat moet je precies doen?

spoiler:
Hij wordt dus doodgereden door een kerel in een gele Ferrari, die vervolgens de politie belt maar dan weg wil rijden. Ik hield hem tegen (paar rake tikken uitgedeeld) en toen werd mn spel automatisch gesaved. Is dat wat je hoort te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255717

Zamorano schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:03:
Zijn er al andere mensen die Jeff voor de 3e keer tegen zijn gekomen?
Wat moet je precies doen?

spoiler:
Hij wordt dus doodgereden door een kerel in een gele Ferrari, die vervolgens de politie belt maar dan weg wil rijden. Ik hield hem tegen (paar rake tikken uitgedeeld) en toen werd mn spel automatisch gesaved. Is dat wat je hoort te doen?
ik wist ook niet echt wat ik hier moest doen, dus ben maar gewoon weggereden.
moet wel zeggen dat ik die jeff een van de minst sympathieke personages vond, dus kreeg er een beetje een 'opgeruimd staat netjes' gevoel bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17
Groot nadeel van de GTA4 op de xbox360 is dat de game als het ware de hele xdoos voor zich op eist.

Als ik tussendoor andere games speelt, loopt GTA niet zo vloeiend meer en heb ik erg veel last van popups.

Hierboven heb ik het ook al een keertje vermeld.

Gisteren en vanmorgen liep GTA super strak. Ondertussen Virtua Tennis 3, PGR4 en Forza2 gespeeld.

Nu zit ik weer met popups en slecht ladende textures :| :| .

Als je dan weer een paar uurtjes GTA speelt loopt ie weer vlekkeloos.

Rockstar gaat er dus duidelijk van uit dat je alleen GTA speelt, want voor andere games spelen wordt min of meer afgestrafd.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 17:34
Henkus schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:08:

Rockstar gaat er dus duidelijk van uit dat je alleen GTA speelt, want voor andere games spelen wordt min of meer afgestrafd.
Geef ze eens ongelijk. _/-\o_

Haha, nee onzin natuurlijk. Niet cool, heeft te maken met het cachesysteem volgens mij.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvinorz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09-2022
Ik heb een vraag over de "radio request".

Welk nummer moet ik bellen om een radio nummer op te vragen?

Alvast bedankt. :)

Speed is everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
ik heb ook nog een tip voor lastige stukjes. soms moet je iemand dood maken die bjiv in een auto zit, of een grote groep. als je dichtbij kunt komen met een auto, kun je een auto zo ver kapot maken dat ie brandt, en vervolgens deze zo dicht mogelijk bij je target neer zetten. ik had een missie waarin mn target er als een mongool vandoor gaat in een auto. dus ik heb een auto die brandde vlak voor zijn auto neer gezet en had mn missie gehaalt :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:18

Ad Hox

N/A

Even een klein vraagje, is het ook mogelijk om een trein / metro zelf te besturen? Kon voorheen wel in SA en VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

ik heb een probleem met online (psn) multiplayer. Ik heb nu de hele middag zitten spelen, en heb rank 3 gehaald. Ik sluit het af, en even later ga ik weer spelen, ben ik weer 1 ster :( En dat is al de tweede keer dat dit gebeurd. Hoe kan dit ? Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heeft iemand misschien een lijst met alle nummers die je kan bellen met je mobiel? Ik wist bv niet eens dat je een Taxi kan opbellen en zit la op 2e eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 08-06 17:34
Marvinorz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:15:
Ik heb een vraag over de "radio request".

Welk nummer moet ik bellen om een radio nummer op te vragen?

Alvast bedankt. :)
ZiT-555-0100. Zelf nog niet geprobeerd, overigens. 8)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Ok... die zombietruuk werkt alleen op PS3? Want ik heb op de 360 geen L1 natuurlijk. :)
Oftewel: hoe kan ik eruit zien als een zombie in multiplayer op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 120937 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:41:
Ok... die zombietruuk werkt alleen op PS3? Want ik heb op de 360 geen L1 natuurlijk. :)
Oftewel: hoe kan ik eruit zien als een zombie in multiplayer op de 360?
Toch heeft de Xbox controller net zoveel knoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 16:52
hmm, multiplayer is voor wat ik gezien heb niet echt leuk..

Je ziet op je radar de enemy lopen, en met autoaim is het iets te makkelijk.. als je hem niet ziet is het gewoon l2 en hij aimt vanzelf op hem..

Is het niet mogelijk om dat uit te zetten??

En kan je niet zelf kiezen in welke server je wilt? hij zoekt er gewoon random 1 uit?

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik lees op andere fora iets over een 'rat man' die zich in een park bevindt. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

corniels schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:55:

Je ziet op je radar de enemy lopen, en met autoaim is het iets te makkelijk.. als je hem niet ziet is het gewoon l2 en hij aimt vanzelf op hem..

En kan je niet zelf kiezen in welke server je wilt? hij zoekt er gewoon random 1 uit?
Als je een server maakt, kan je aangeven dat je autoaim uit zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Ad Hox schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:18:
Even een klein vraagje, is het ook mogelijk om een trein / metro zelf te besturen? Kon voorheen wel in SA en VC.
volgens mij kon dat niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Nee je kunt er niet mee sturen in SA :+ wel gas geven en remmen :P

in VC zaten volgens mij geen treinen? Iig niet iets wat je kon beheren als gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183418

Anoniem: 77857 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:13:
[...]

In Sa kon het inderdaad wel, en volgens mij zat er niet eens een trein/metro in Vc. In gta 4 kan het volgens mij ook niet, al van alles geprobeerd bij die trein maar je kan alleen maar gewoon als passagier instappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 22:18

Ad Hox

N/A

Anoniem: 77857 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Ik zit nu even te denken en je zou best nog eens gelijk kunnen hebbeb..maar het kan dus niet begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:53

Barca

In Search Of Sunrise

Ik vind het wel zonde. Geen trein, vliegtuigen, harrier besturen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 04-05-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Zelf een server starten en deze optie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

OCTheEagle schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:58:
Ik lees op andere fora iets over een 'rat man' die zich in een park bevindt. Kan iemand dat bevestigen?
:? wat moet ik me daarbij voorstellen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.

had een missie op 2e eiland

spoiler:
op het bouw terrein, met 2 gasten hoog op een kraan, was nog aardig lastig kon die 3e niet vinden, toen gewoon heel dat terrein uitgemoord >:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:33:
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.

had een missie op 2e eiland

spoiler:
op het bouw terrein, met 2 gasten hoog op een kraan, was nog aardig lastig kon die 3e niet vinden, toen gewoon heel dat terrein uitgemoord >:)
spoiler:
Ik heb gewoon op de plek waar we uit de auto kwamen, mijn sniperriffle gepakt. Vanaf die plek kan je ze alle 3 raken ;)

Overigens moet je daarna alsnog het terein op

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 04-05-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:35:
[...]

spoiler:
Ik heb gewoon op de plek waar we uit de auto kwamen, mijn sniperriffle gepakt. Vanaf die plek kan je ze alle 3 raken ;)

echt een leuke missie :)
en daarna hebben veel radiostations en kranten het er over

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

[...]

spoiler:

spoiler:
Ik kon ze gewoon alle drie vanaf het dak raken, maar dan moet je wel helemaal bij de rand gaan staan. Trouwens wel vet hoe ze naar beneden vallen :9~ Bovenop een auto, gaat het alarm af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Anoniem: 36835 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 19:18:
ik heb een probleem met online (psn) multiplayer. Ik heb nu de hele middag zitten spelen, en heb rank 3 gehaald. Ik sluit het af, en even later ga ik weer spelen, ben ik weer 1 ster :( En dat is al de tweede keer dat dit gebeurd. Hoe kan dit ? Iemand anders ook dit probleem?
Ja ik heb dit ook altijd.

Ik dacht: Ofwel is het zo dat een maximum aantal spelers rank 3, 4, 5, .... kan krijgen (minder naar gelang je een hogere rank hebt) en misschien halen andere spelers jou in terwijl je een dagje niet speelt.

Feit is dat elke keer ik opnieuw online wil beginnnen, terug rank 1 heb. (terwijl ik rank 2 en 3 al meermaals heb gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Weet iemand of de party mode al online is voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 16:55
Ja hoor ik kan een party maken en en quick match joinen alles werkt gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
betreft party/invite..... tenminste ik krijg ze wel, dan reageer ik gelijk en dan staat er dat die sessie niet meer bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 19:10

Lucaz

Ondertiteling

Ahhh kijk en daar blinkt de pc dan weer in uit.
I love mouse and keyboard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-06 20:20
Lucaz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:38:
[...]

Ahhh kijk en daar blinkt de pc dan weer in uit.
I love mouse and keyboard _/-\o_
Auto aim is uit te zetten. En ik vindt zonder auto aim schieten met GTA IV op de PS3 zeker net zo fijn als een gewone pc shooter ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Net naar de show geweest in 1 van de comedy clubs, met Ricky Gervais die optreedt. Lachen :D
Is hier ook te zien:
http://www.youtube.com/wa...8CKji6Ass&feature=related

Exact hetzelfde als ingame, mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Heb net even de TS gelezen, maar kon er daar niks over vinden. Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het joinen of inviten van vrienden? Hij begint dan te zeuren over het niet kunnen connecten of dat de sessie niet langer bestaat?

edit: tiktering

[ Voor 4% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2008 22:18 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
ik heb dat precies ook!!!!!
me psn is : kingjerra
UgotHeinzzd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:03:
Heb net even de TS gelezen, maar kon er daar niks over vinden. Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het joinen of inviten van vrienden? Hij begint dan te zeuren over het niet kunnen connetcten of datde sessie niet langer bestaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
wahaha, wat is multiplayer tof zeg. Cops vs bad guys is nu mijn favo. Echt leuk om gezamenlijk in een autootje te zitten en als gekken rond te schieten terwijl de chauffeur de meest rare stunts maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248247

Ik had em even gespeeld bij een vriend. Ik heb het gevoel dat de free roaming veel minder verrassend is dan bij SA, is dit zo? Hiermee doel ik op geniale elementen van SA: buurten waar mensen agressief waren en te hard reden, landkaarten waarop een eiland met alcatraz stond, een kuil met verbrande lijken, allemaal van die kleine dingetjes waardoor je maanden zoet bent met het 'ontdekken' van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ten eerste... wat?

Ten tweede, ik geef je gelijk. Ik mis SA ook nu ik een paar dagen IV gespeeld heb. In een vergelijk komt SA bij mij als duidelijke winnaar naar voren. Natuurlijk is IV op veel fronten beter maar de SA feel ontbreekt. Dat heb ik al eens eerder gezegd in een thread over GTA IV en het gevoel is niet weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:56:
Uitgespeeld
spoiler:
Ik heb voor Dimitri afmaken gekozen, hierdoor is Kate dus overleden en Jimmy Pegorino ook. Iemand die mij het andere einde kan vertellen? Als je voor geld had gekozen dus?
Komt ie dan he, het andere einde:

spoiler:
Ik had dus voor het geld gekozen (250.000 krijg je).

Bij Roma's wedding wordt Roman vermoord door een huurling van Dimitri.

Je volgt dan dezelfde eindmissie maar ipv met een scooter oid achter een boot aan moet je via een gevecht in een warehouse met een boot achter dimitri (die in een heli zit) aan.

Little Jacob komt je dan op een gegeven moment boven je vliegen met een chopper en daar ga je dan in verder. Je land op een gegeven moment op hapiness Island waar je dimitri achtervolgt en afmaakt, Little Jacob komt er dan ook bij.

In dat andere einde staat Roman er ook bij volgens mij, maar die is dus dood als je voor het geld kiest :'( .

Ik heb de game nu klaar dus, en kan dus niet meer met Jacob weg, dat is jammer, ook geen gratis taxi meer.

Verder zei Malorie nog zwanger te zijn, ben benieuwd wat daar verder mee gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ja die kende ik wel... Ik dacht dat er nog iets anders zou zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 23:16
Ik vond de vibe van SA juist erg irritant, smaken verschillen dus. Ik vind het lekker dat ze de 'gangsta' ding hebben laten vallen, in die tijd deden alle games dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 120937 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:21:
[...]

Ten eerste... wat?

Ten tweede, ik geef je gelijk. Ik mis SA ook nu ik een paar dagen IV gespeeld heb. In een vergelijk komt SA bij mij als duidelijke winnaar naar voren. Natuurlijk is IV op veel fronten beter maar de SA feel ontbreekt. Dat heb ik al eens eerder gezegd in een thread over GTA IV en het gevoel is niet weggegaan.
Sfeer in SA vond ik anders maar niks. Ik werd helemaal gestoord van dat homie dit, homie dat, dat stelletje wannabe gangster negers dat hun hood wilt terugwinnen.

Als ik dat soort shit wil zien dan zet ik wel een random clip van 50 cent op...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
idd, verhaal van 4 is voor mij beter dan sa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Helemaal mee eens, vind ook 4 beter. Weet niet precies waarom...maar geeft me een beter gevoel vraag me niet waarom.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:41:
[...]

Sfeer in SA vond ik anders maar niks. Ik werd helemaal gestoord van dat homie dit, homie dat, dat stelletje wannabe gangster negers dat hun hood wilt terugwinnen.

Als ik dat soort shit wil zien dan zet ik wel een random clip van 50 cent op...
Het ging me niet om de gangstersfeer, maar om het feit dat je veel verrassende dingen hebt en dat de buurten echt totaal verschillende inwoners hebben enzo.

Ik geloof ook zeker dat het verhaal van 4 way better is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 248247 op 04-05-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248247 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:47:
[...]

Het ging me niet om de gangstersfeer, maar om het feit dat je veel verrassende dingen hebt en dat de buurten echt totaal verschillende inwoners hebben enzo.
En de uitgestrekte leegtes. Ik vond het enorm sfeervol dat rijden van de ene stad naar de andere. Erg rustgevend, tussen alle brute actie door. Erg stoer ook dat ze dat aangedurfd hebben in een game. Gewoon eens 'niets'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:48:
[...]

En de uitgestrekte leegtes. Ik vond het enorm sfeervol dat rijden van de ene stad naar de andere. Erg rustgevend, tussen alle brute actie door. Erg stoer ook dat ze dat aangedurfd hebben in een game. Gewoon eens 'niets'.
Oeh, inderdaad. Dat met de graphics van gta IV zou echt goddelijk zijn. Ik ben serieus jaren met dat spel zoet geweest en wilde daarom eigenlijk een 360 in huis halen voor IV, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

hmm, GTA:SA vind ik de minste van de serie (wel leuk nog, maar wel minder dan de andere). SA was gewoon te groot en teveel lege plekken daardoor. Als SA nou zo'n taxi systeem had als gta 4 heeft nu zou erg geholpen hebben.

4 en VC zijn de beste vind ik. VC was gewoon harstikke goed voor z'n tijd op de PS2, natuurlijk is gta 4 mooier en weer extra dingen, maar voordat ik zoveel uur in gta 4 als in VC heb gestoken ben ik wel weer een jaar verder :P.

Enige storende in gta4 vind ik het steeds gebeld worden door vrienden. Ik geef er niet om en het stoort me alleen maar.

Nog even kort over vastlopers, ik heb er 4 gehad (40gb ps3). Maar sinds ik autosave uit heb staan heb ik nergens meer last van. Nou moest ik auto save toch al uitzetten omdat autosave blijkbaar alleen in slot 1 werkt en ik niet wil dat er per ongeluk over mijn save heen word gesaved. Dus altijd het proberen waar om uit te zetten.

Net 3de eilandje unlocked btw, moet zeggen dat de missie die hem unlockte me erg meeviel, liep er zo doorheen eigenlijk terwijl ik dacht dat het moeilijk zou worden. Cover system werkt echt goed.

edit: uit niet aan >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Behalve als je voor een missie helemaal aan de andere kant van de map moest zijn, gaaap! Snelweg op proberen NIET geramt te worden door een stel idioten op de weg. Zelfs oude trucks die jij niet boven de 100Mph kan krijgen rijden plotseling 180Mph zodra jij in een beetje auto zit..en vooral niet opletten waar jij rijdt!

Hier kun je als je het rust wilt gewoon een taxi nemen, lekker terugzitten en rondkijken!

[ Voor 18% gewijzigd door swampy op 04-05-2008 23:00 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 15:45
Bizzarro schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:27:
[...]

Komt ie dan he, het andere einde:

spoiler:
Ik had dus voor het geld gekozen (250.000 krijg je).

Bij Roma's wedding wordt Roman vermoord door een huurling van Dimitri.

Je volgt dan dezelfde eindmissie maar ipv met een scooter oid achter een boot aan moet je via een gevecht in een warehouse met een boot achter dimitri (die in een heli zit) aan.

Little Jacob komt je dan op een gegeven moment boven je vliegen met een chopper en daar ga je dan in verder. Je land op een gegeven moment op hapiness Island waar je dimitri achtervolgt en afmaakt, Little Jacob komt er dan ook bij.

In dat andere einde staat Roman er ook bij volgens mij, maar die is dus dood als je voor het geld kiest :'( .

Ik heb de game nu klaar dus, en kan dus niet meer met Jacob weg, dat is jammer, ook geen gratis taxi meer.

Verder zei Malorie nog zwanger te zijn, ben benieuwd wat daar verder mee gebeurd.
spoiler:
Leuk, maar kun je nog met Kate daten? Omdat zij zegt dat ze je dan niet meer kan respecteren als je voor geld kiest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 16:52
Ik heb alleen problemen gehad in het begin icm online gebeuren. Even uitloggen van PSN en had nergens meer problemen mee..

offtopic:
hoorde net van een maatje dat dinsdag de patch uitkomt? iemand dat ook gehoord die dat kan bevestigen?

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:56:
hmm, GTA:SA vind ik de minste van de serie (wel leuk nog, maar wel minder dan de andere). SA was gewoon te groot en teveel lege plekken daardoor. Als SA nou zo'n taxi systeem had als gta 4 heeft nu zou erg geholpen hebben.

4 en VC zijn de beste vind ik. VC was gewoon harstikke goed voor z'n tijd op de PS2, natuurlijk is gta 4 mooier en weer extra dingen, maar voordat ik zoveel uur in gta 4 als in VC heb gestoken ben ik wel weer een jaar verder :P.

Enige storende in gta4 vind ik het steeds gebeld worden door vrienden. Ik geef er niet om en het stoort me alleen maar.

Nog even kort over vastlopers, ik heb er 4 gehad (40gb ps3). Maar sinds ik autosave uit heb staan heb ik nergens meer last van. Nou moest ik auto save toch al uitzetten omdat autosave blijkbaar alleen in slot 1 werkt en ik niet wil dat er per ongeluk over mijn save heen word gesaved. Dus altijd het proberen waar om uit te zetten.

Net 3de eilandje unlocked btw, moet zeggen dat de missie die hem unlockte me erg meeviel, liep er zo doorheen eigenlijk terwijl ik dacht dat het moeilijk zou worden. Cover system werkt echt goed.

edit: uit niet aan >_>
ik vind het juist jammer dat die mogelijkheid om een taxi te pakken erin zit. Want ik merk bij mezelf dat ik alleen maar bezig om taxi's te zoeken ipv een auto jatten en er zelf heen rijden.

Daarnaast heb ik in dit deel helemaal niet het idee dat je jezelf op aan het werken bent. Wat dat betreft vond ik Vice City echt geweldig. Heerlijke sfeer, en daarnaast jezelf opwerken met properties kopen etc.

Ik vind het verhaal dan ook behoorlijk los in IV, je bent voor willekeurige mensen missies aan het doen voor geld, wat je allang hebt.

Al die 10'en zijn behoorlijk overdreven, in mijn ogen VC>IV>SA>3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217324

Zo, gisteren eindelijk GTA IV bij de lokale Music Store kunnen halen. Er was gelukkig weer een grote levering binnengekomen want alle winkels die games verkochten op het winkelcentrum hadden een aantal exemplaren.

Gisteren ben ik een paar uur bezig geweest met het verkennen van Liberty City en vandaag ben ik 9 uur achter elkaar bezig geweest met de verhaallijn.

De beste verbeteringen vind ik het taxisysteem en de route die voor je wordt uitgestippeld op de radar, die heb je echt wel nodig met alle snelwegen en hoogteverschillen in dit deel.

Het taxisysteem vind ik heel goed in elkaar steken, ik heb nu toch aardig vaak gebruik gemaakt hiervan hoewel ik zelf rijden nog steeds leuker vind. Maar als je weer eens een missie over moet doen of toch geen zin hebt om een lang stuk te rijden is dit echt een uitkomst. Het is zelfs leuk om gewoon de rit echt uit te zitten vanwege de gesprekken die je voert met de chauffeur (nu ik dit typ weet ik niet meer of dit bij alle taxi`s zo is maar in ieder geval wel bij die van Roman).

Wat ik trouwens ook echt tof vind is het alarmsysteem. Als je 911 belt krijg je een persoon aan de lijn die vol enthousiasme (niet dus) de opties voor je opsomt en dan kan je dus gewoon op elk moment een ziekenwagen, politiewagen of brandweerwagen inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

[...]

Met jou kan ik praten, mensen met dat gezeur over dat er helemaal niks was, en lange delen bergen ,etc.

Ik vond dat ook geweldig!
Gewoon weg van de steden rond racen met een motor/auto en dan uiteindelijk weer bij een stad aankomen. :)
Super.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Anoniem: 77857 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:14:
[...]

ik vind het juist jammer dat die mogelijkheid om een taxi te pakken erin zit. Want ik merk bij mezelf dat ik alleen maar bezig om taxi's te zoeken ipv een auto jatten en er zelf heen rijden.

Daarnaast heb ik in dit deel helemaal niet het idee dat je jezelf op aan het werken bent. Wat dat betreft vond ik Vice City echt geweldig. Heerlijke sfeer, en daarnaast jezelf opwerken met properties kopen etc.

Ik vind het verhaal dan ook behoorlijk los in IV, je bent voor willekeurige mensen missies aan het doen voor geld, wat je allang hebt.

Al die 10'en zijn behoorlijk overdreven, in mijn ogen VC>IV>SA>3
De gasten waarvan je een main mission krijgt zijn integrale delen van het spel, ze zijn meestal wel interessant en spelen een grote rol in het verhaal. De mensen van de side missions zijn niet zo integraal, maar hebben weer betrekking tot de andere NPC's. Ik wil niet denigrerend klinken, maar je zou beter moeten opletten. Je doet niet constant missies voor geld, er zit ook motivatie voor Niko erachter. Maar ik ben een speler die zich goed kan inleven in het verhaal en de wereld, misschien is mijn beleving anders. Het verhaal is zeker geen Oscar materiaal, maar het is veruit de beste van alle GTA's.
Dat de taxis erin zitten is hetzelfde als het Fast Travel verhaal van Oblivion, je hoeft het niet te gebruiken als je het niet wilt. Ik neem ook altijd de auto als ik een toevallig een leuke voorbij zie rijden.

[ Voor 30% gewijzigd door mister_S op 04-05-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

360 krijgt exclusieve DLC. Dat wil niet zeggen dat PS3 helemaal geen DLC krijgt. Ongetwijfeld. Misschien meer voertuigen, missies of een andere stad. Hopelijk ook maffe wapens zoals een vlammenwerper of katana.

Dat gezegd, ik vind dit spel hoe dan ook al meer als compleet. Het enige minpunt vind ik dat je als je een frustrerende missie faalt, je er elke weer naar toe moet rijden. Maar na een aantal keer ga ik gewoon iets anders doen en probeer ik het later nog eens.

Die race van Brucie had ik heel lang uitgesteld, knettergek werd ik er van, maar uiteindelijk:
spoiler:
Vette voorraad molotovs gehaald en die uit het raam gegooid, met als gevolg dat de banden van de andere auto's verbranden en ze voor geen meter meer rijden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

W1ckeD schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:25:
[...]

Met jou kan ik praten, mensen met dat gezeur over dat er helemaal niks was, en lange delen bergen ,etc.

Ik vond dat ook geweldig!
Gewoon weg van de steden rond racen met een motor/auto en dan uiteindelijk weer bij een stad aankomen. :)
Super.
dat is iets wat ik mis, en die lange leegtes waren echt geweldig leuk bij de multiplayer die we met de GoT bende speelden, nachte lang cruisen over de snelweg, naar die grote berg toe, door het bos, net als in i het echt leven, nu heb je een brug :S

de feeling die SA had krijg ik niet bij 4, ondanks dat domme 50ct gedoe in SA.

neemt niet weg dat het verhaal veel sterker is, de gameplay goed, details mooier en het is gewoon weer nieuw en wennen

ik hoop iig in de toekomst op een leuke multiplayer tijd met de "good old boys" van de SA tijd want wat heb ik me toen vermaakt zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:05
Vraag:
spoiler:
ik moet die missie doen met dat sollicitatie-gesprek, iedere keer zodra ik die man heb neergeschoten breekt de hel los in dat gebouw, eerst 2 sterren, vervolgens 3 sterren en is de enige uitgang die er is die uitgang waar al die politie-mensen uit komen... de politie wordt steeds heftiger en ik kom er iedere keer als ik die missie doe niet het gebouw uit... wat doe ik fout? moet ik langer wachten totdat ik de kill maak (zodat die secretaresse geen alarm slaat)? Of moet ik gewoon nog een paar keer proberen mezelf er uit te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Zit nu rond de 16% maar goed hoe komen jullie goedkoop aan wapens?

De hidden weapons heb je geen ruk aan paar kogels en weer leeg zijn ze :(

Gebruik hier nu een cheat voor enige nadeel is dat je 1 achievement niet kan halen.

Had zelf gehoopt dat je een gun shop kon leegroven door de eigenaar te killen, maar dit heeft tot nu toe niet gewerkt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:18
Anoniem: 151099 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:33:
[...]

dat is iets wat ik mis, en die lange leegtes waren echt geweldig leuk bij de multiplayer die we met de GoT bende speelden, nachte lang cruisen over de snelweg, naar die grote berg toe, door het bos, net als in i het echt leven, nu heb je een brug :S

.......................

ik hoop iig in de toekomst op een leuke multiplayer tijd met de "good old boys" van de SA tijd want wat heb ik me toen vermaakt zeg _/-\o_
Hier sluit ik mij volkomen bij aan. Indien GTA IV ook op de PC uit gaat komen hoop ik dat de mod-community het multiplayer gedeelte dusdanig aan kan passen zodat er met meer dan 16 spelers op één server gespeeld kan worden zoals in SA.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09

BM

Moderator Spielerij
Jorn1986 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:36:
Vraag:
spoiler:
ik moet die missie doen met dat sollicitatie-gesprek, iedere keer zodra ik die man heb neergeschoten breekt de hel los in dat gebouw, eerst 2 sterren, vervolgens 3 sterren en is de enige uitgang die er is die uitgang waar al die politie-mensen uit komen... de politie wordt steeds heftiger en ik kom er iedere keer als ik die missie doe niet het gebouw uit... wat doe ik fout? moet ik langer wachten totdat ik de kill maak (zodat die secretaresse geen alarm slaat)? Of moet ik gewoon nog een paar keer proberen mezelf er uit te schieten?
spoiler:
Bedenk eens wat een geweer met een raam kan doen, en wat jij vervolgens met de daaruit ontstane situatie kunt doen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
gta 4 klaart op alle fronten, maar ik moet wel zeggen dat de omgeving leuker was in sa. Tenminste het platteland woestijn etc, gaf je toch meer het gevoel dat er meer te beleven was. Nu is alles meer van het hetzelfde.

Verder had ik een pest hekel aan sa ! homie dit homie dat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Vraag:
spoiler:
Een mogelijkheid die ik ergens gelezen heb, dus niet zelf getest, gebruik een wapen dat minder de aandacht trekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:05

dusty

Celebrate Life!

Gespot:

Ik plaatste mijn auto naast een politie auto bij een stoplicht, zie ik opeens de agent aan de passagiers kant een donut uit het raam gooien...

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 00:55

Grannd

da Granndest

Anoniem: 49090 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:38:

Gebruik hier nu een cheat voor enige nadeel is dat je 1 achievement niet kan halen.

Had zelf gehoopt dat je een gun shop kon leegroven door de eigenaar te killen, maar dit heeft tot nu toe niet gewerkt. :?
Zorgen dat je niet saved nadat je door de politie bent opgepakt, dan ben je je wapens kwijt, als je doodgaat en naar het ziekenhuis gaat hou je je wapens, beetje voorzichtig met je kogels omgaan en ik heb nooit meer wapens moeten kopen (33% nu), je heb ook al vrij snel geen last meer dat je geld op is dus dan is kopen ook geen probleem meer. En als je wat vaker met Little Jacob leuke dingen gaat doen wil die ook nog eens aan goedkopere prijzen wat wapens uit zijn achterbak verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Anoniem: 151099 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:33:
[...]

Met de bus naar Mount Chilliad vanaf LV airport (met tussenstop bij de houten kotjes) en dan met zn allen ons best doen om die bus boven te krijgen (vooral lastig in de haarspeld :P ). Als de dag van gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 49090 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:38:

Haha dat soort "logica" had ik ook in het begin toen je kleren moest kopen. Ik dacht meteen waarom kun je niet gewoon iemand neerslaan met mooie kleren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250954

Vraag:
spoiler:
spoiler:
Waar steek je m niet gewoon dood? ik liep gewoon heel netjes het gebouw uit, pakte mn auto en weg was ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 12:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Grannd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:55:
[...]
En als je wat vaker met Little Jacob leuke dingen gaat doen wil die ook nog eens aan goedkopere prijzen wat wapens uit zijn achterbak verkopen :)
Little Jacob is echt één van de betere vrienden in het spel. Al sta je ergens in de middle of nowhere dan heb je zo een compacte en goedkope wapendealer in de buurt zitten. Van alle vrienden die je kan hebben in het spel, is hij één van de handigere. Dit merkte ik vooral toen ik besefte hoe snel je eigenlijk je assault rifle leegschiet in een gemiddeld vuurgevecht.

Dat je van Roman gratis taxi-ritjes kan krijgen is wel leuk, maar 9 van de 10 keer staat er wel ergens een yellow cab in de buurt. De tiende keer staat er een voertuig in de buurt die je kan jatten om bij de dichtstbijzijnde yellow cab te komen. Voor dat kleine beetje geld dat ik bespaar ga ik echt niet op de taxi van Roman wachtten (als hij al kan komen... soms is de gratis rit niet beschikbaar).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 08-06 15:37
Vraag:
spoiler:
spoiler:
wat ik deed: ik sprong door het raam naar buiten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik probeer ook altijd eerst te springen als dat kan, maar meestal schat ik het blijkbaar verkeerd in en ben ik goed voor een ritje naar de ziekenhuis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Vraag:
spoiler:
spoiler:
eerste gedachte was: shit, secretaresse dood schieten

2e was, shit, politie doodshieten

3e was, ACTIE FILM! gevolg:gaam kapot schieten en eruit springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Joss schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:00:
[...]

Met de bus naar Mount Chilliad vanaf LV airport (met tussenstop bij de houten kotjes) en dan met zn allen ons best doen om die bus boven te krijgen (vooral lastig in de haarspeld :P ). Als de dag van gister :D
Precies, leuke tijden waren dat, ik had toen nog een vriendin, lol, ze vond het niet zo leuk dat ik elke dag SA-MP speelde, maarja die cruises waren gewoon geweldig.

Iedereen schreeuwen dat ze eraan kwamen en dat ze even een auto moetsen zoeken, en rijden maar!
Ook veel mensen kregen een crash, hele stoet stil om te wachten op die paar mensen, en verder! :D

Hopen dat ook zoiets OOIT op de p.c komt met IV. :)

Voor de rest gewoon lekker IV doen, ben nou iets op 20 Procent, doe het wat rustiger aan omdat ik meer wil genieten van de omgeving.

Zoals paar uur geleden: Ik word aangevallen door zo een gast omdat ik hem wegduwde , hij bleef maar slaan , etc.

Kreeg de politie niet gebeld omdat hij me elke keer sloeg als ik me telefoon pakte.
Dus komt de politie aanrijden ik ga VOOR de wagen staan die gast begint me te slaan, EN JA HOOR! De politie komt uit de wagen en probeert hem te pakken.

Die gast weg rennen politie erachter aan, en ja ze kregen hem, ingerekend en al.

Ondertussen riep 1 politie-agent: Is this over ? I'm hungry!

Geweldig. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
[...]

spoiler:

spoiler:
Ik heb eerst die 3 hijskraan sjakies vermoord, daarna ben ik in een hijskraan geklommen en heb ik zo veel mogelijk mannetjes uitgeschakeld met sniper. Daarna is het een eitje. Sowieso is het niet echt moeilijk als je de tijd neemt om steeds dekking te zoeken.

Dat zelfde hijskraangrapje kan je ook doen in deze missie:
Holland Nights tip:
spoiler:
Klim in de hijskraan iets terug van waar je vandaan komt (bij de gangsterflat), en vermoord alleen Clarence met de sniper. Missie meteen geslaagd, je hoeft niet het hele gebouw door. Bij "Holland Nights" ging ik de eerste keer ging ik dood door de politie nadat ik Francis had vermoord in de cutscene, best lastige missie met al die trappen.

Francis belt je dan wel later op en klaagt dat nu de #2 van de gang nu vervelend doet. Deze moet je dan ook uitschakelen, maar deze missie is makkelijk (en heeft een leuk grapje).

Als je veel sterren hebt is het soms lastig om deze kwijt te raken. Als je geen politie direct achter je hebt is het niet zo moeilijk om uit de cirkel te komen. Maak veel gebruik van kleine steegjes en parken en ontwijk de politie die je op de radar ziet zodat de cirkel niet gereset wordt. Soms helpt het om een stukje te zwemmen. Niet doen als je veel sterren hebt, dan heb je ook politieboten.

[ Voor 14% gewijzigd door Blaise op 05-05-2008 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
spoiler:
Zou je dat leuke grapje hier neer kunnen plaatsen? Ik kan het namelijk niet meer overnieuw doen en zou het toch graag willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Die extra missie:
spoiler:
Je moet #2 uitschakelen met een sniper (omdat je in de vorige missie zo'n stealth-held bent geweest?). #2 zit in zijn huis, en jij op het dak van een huis aan de andere kant van de straat. #2 zit TV te kijken, maar je kan hem niet raken want er zit een muur voor. Je moet hem naar het raam lokken, dat lukt alleen door eerst zijn TV kapot te schieten. Hij scheldt en komt naar het raam om te kijken wat er aan de hand is. Pieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

spoiler:
dat van #2 snap ik neit maar die missie heb ik ook gedaan ja, ik heb er geen moment aan gedacht om de tv kapot te schieten, ik heb hem opgebeld :p

die eerste is idd makkelijk, ik had ook geen zin om alles dood te maken, ik stond daar met me bik, netjes geparkeerd zodat ik snel weg kon, sniper pakken en BOEM, wegwezen

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 05-05-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
had je zijn nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 13:58
DPhoenix schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:39:
[...]

Hier sluit ik mij volkomen bij aan. Indien GTA IV ook op de PC uit gaat komen hoop ik dat de mod-community het multiplayer gedeelte dusdanig aan kan passen zodat er met meer dan 16 spelers op één server gespeeld kan worden zoals in SA.
Ligt eraan of dit echt mogelijk is hé. Zoiets kan echt zwaar zijn, vooral in zo'n dynamische omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 23:07
de DLC zal waars van die korste missies zijn: denk aan je komt zown gast op straat tegen: hey deze klojo heeft me auto gejat haal deze terug, of me vrouw gaat vreemd neem wraak, verder wapens denk ik wel en miss autos enz. we zulle zien ;)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Jokuh schreef op maandag 05 mei 2008 @ 02:35:
[...]

Ligt eraan of dit echt mogelijk is hé. Zoiets kan echt zwaar zijn, vooral in zo'n dynamische omgeving.
Dan moeten ze gewoon gedeeltes van de map toegankelijk maken en dan af en toe een map change, dat moet goed te doen zijn. Maar laten we eerst maar hopen dat hij op de PC uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Misschien al es genoemd hier, maar om makkelijk aan geld te komen, kun je ook voetgangers omverrijden, soms even een paar keer totdat het succes heeft.
Ik pak meestal 'stille wegen' en het liefst in de nacht, dan is er wat minder politie op de weg...

Ik heb het spel vanaf de lancering en blijf maar wat rondrijden, gewoon wat dollen, daardoor zit ik op nog geen 4%,,,, Das wel erg he?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
Anoniem: 84457 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 03:20:
Misschien al es genoemd hier, maar om makkelijk aan geld te komen, kun je ook voetgangers omverrijden, soms even een paar keer totdat het succes heeft.
Ik pak meestal 'stille wegen' en het liefst in de nacht, dan is er wat minder politie op de weg...

Ik heb het spel vanaf de lancering en blijf maar wat rondrijden, gewoon wat dollen, daardoor zit ik op nog geen 4%,,,, Das wel erg he?! :)
vind het erg slim ik hoor nu al mensen die spel uithebbe gespeeld en nu al verkopen. voorlopig is er nog geen nieuwe gta en zo kan je toch van de game geniete. ik zit ook maar beetje te fucke, ook wa missies lekker op wa daken kruipe beetje snipe :P

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Net wat je zegt, beetje verkennen, alles op z'n tijd, wil er niet binnen een maandje door zijn.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik heb het al druk zat om al die relaties goed in stand te houden, mag blij zijn dat ik aan wat echte missies toekom. En wil ik net naar een echte missie rijden, zie ik opeens een groen poppetje die wat van me moet :9 . Ach ja, zo blijf je lekker bezig, heerlijke game.

Heb net de Most Wanted achievement gehaald.

spoiler:
Dat viel op het derde eiland nog niet altijd mee, veruit de lastige van allemaal vondt ik. Gelukkig had ik vaak backup van Dwayne z'n boys :)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
meerdere relaties :P je gaat toch niet vreemd he :P zou michelle niet leuk vinden ;)
maar echt wow net stiekem zitte spele :P heerlijk gewoon al die mensen die uitdrukkingen het gevloek.
als je zo vlak langs mensen heen rij, of iemand per ongeluk dood rij ;) OMG OMFG
of als je in politie auto zit en dan teveel damage heb en je sirene het half doet :D
morgen weer verder spele...

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

stftweaker schreef op maandag 05 mei 2008 @ 04:26:
meerdere relaties :P je gaat toch niet vreemd he :P zou michelle niet leuk vinden ;)
maar echt wow net stiekem zitte spele :P heerlijk gewoon al die mensen die uitdrukkingen het gevloek.
als je zo vlak langs mensen heen rij, of iemand per ongeluk dood rij ;) OMG OMFG
of als je in politie auto zit en dan teveel damage heb en je sirene het half doet :D
morgen weer verder spele...
Bij mij deed de sirene op zich het wel en de lampjes ook, alleen waren van 2 lampjes op het dak de kapjes af, meesterlijk :) Wat ook leuk is bij taxi's, als ze botsen glijd zo dat bordje eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 13:41
Over het einde:

spoiler: title
is het mogelijk om het einde anders te laten zijn? Op het laatst moet je kiezen of je voor Dimitri gaat werken of niet, ik koos er voor, maar is de eind missie anders als je er niet voor kiest?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben op 33% en nog geen enkele keer op date geweest, maar volgens mij zitten mijn relationships nog allemaal boven de 70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 14:43

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

gegroet, heb hier de PS3 versie en zit/zat op zo'n 24%.. nu zit ik alleen met het volgende:

als ik de PS3 opstart en de GTA disc er in doe start het spel op, als je door de intro plaatjes heen bent begint hij te laden. helaas blijft hij hangen bij het laden, het geluid gaat wel verder ook rechts onderin blijft de tekst loading op lichten.

als ik dan met de PS button op de controller op 'game beeindigen' druk (omdat het te lang duurt, laats langer dan een uur laten laden) sluit de PS3 met een -piep- af en start de console opnieuw op, als de disc dan nog in de controllor zit start het spel ook weer direct op (kan bijv. niet even in het ps3 menu komen)

nu had ik het volgende gedaan: de installatie en mn save game weg gegooit (AAAAAAAAAArrrrrggggg :( :( :( .. te lang gespeeld, alles voor niets!!!!!!!!)

toen starte hij weer opnieuw op maar na 2x opnieuw opstarten exact het zelfde probleem.

iemand een oplossing, is dit HET vastloop probleem (vermoed van niet omdat dan de hele ps3 freezed en bij mij kan ik nog afsluiten)

ik baal hier flink van en ben haastig op zoek naar een oplossing!!

alvast super bedankt voor jullie inbreng!!

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Welleweerd, ff uitsignen uit het playstation network, en dan laadt die weer gewoon. Er was dus nix mis met je savegames ... Schijnt een psn probleem te zijn, niet een gta bug.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.