[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

DDR schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:02:
korte vraag, is het mogelijk om op 1 xbox te multiplayeren met z'n 2'en? Ik kan het nergens vinden... tzal wel niet kunnen maar je weet nooit.
Kan niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:09:
[...]

Hoe kan dat dan? Ik heb nu al 79 missies gedaan en zit op 56% 8)7
Ligt er net aan welke missies je gedaan hebt, en welke andere activiteiten je gehad hebt. :) Niet alleen de missies zorgen voor %
DarkShadow schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:14:
[...]

heb je het wel snel gedaan, ik kom wel aan mn 50 uurtjes gameplay.
Vind juist dat ik het langzaam heb gedaan, ik had alle missies nu wel 2x gespeeld kunnen hebben, dus de volgende keer ga ik voor de achievement van 30 uur, dat gaat zonder twijfel lukken :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
nog nieuws over een patch ofzo voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 08:37

DDR

hmm dan toch nog maar een andere game erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:09
Pff zijn er hier mensen die hun games verkopen zodra ze een nieuw goed spel hebben gekocht? Zoals met GTA4 nu, speel ik amper meer Burnout Paradise. Motorstorm en Resistance liggen al helemaal stof te happen. COD4 is nog wel een game die ik so ie so nooit zal verkopen. Die speel ik nog wel even, maar als een goed spel uit komt gebeurd het heel snel dat andere spellen, die je een maand geleden misschien nog voor 50 euro hebt gekocht niet meer gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

technoaddict schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:08:
Pff zijn er hier mensen die hun games verkopen zodra ze een nieuw goed spel hebben gekocht? Zoals met GTA4 nu, speel ik amper meer Burnout Paradise. Motorstorm en Resistance liggen al helemaal stof te happen. COD4 is nog wel een game die ik so ie so nooit zal verkopen. Die speel ik nog wel even, maar als een goed spel uit komt gebeurd het heel snel dat andere spellen, die je een maand geleden misschien nog voor 50 euro hebt gekocht niet meer gespeeld worden.
Nee, nooit. Ik ben naast gamer ook verzamelaar en tevens her-gamer! Ik vind het übermooi om een hele kast vol oude games te hebben en nog eens te kunnen spelen als ik er zin in heb. Maar ik ben erg blij dat er veel mensen zijn die wél hun oude games verkopen, zodat ik die hele kast vol games ook betalen kan. Ik koop erg zelden een game tegen nieuwprijs. GTAIV was de eerste in tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik trade ze meestal; als ik ene echt niet meer speel, ruilen tegen andere game van iemand

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:22
Weet je wat ik mis, en dat vind ik echt een verschrikkelijk irritant ding.

Een parachute, waarom hebben ze er geen parachute in gedaan. Dat was beste van heel SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 16:17
Albinoraptor schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:18:

Een parachute, waarom hebben ze er geen parachute in gedaan. Dat was beste van heel SA.
Dat was inderdaad wel gaaf geweest. Basejumpen van de Rotterdam Tower O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
DDR schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:02:
korte vraag, is het mogelijk om op 1 xbox te multiplayeren met z'n 2'en? Ik kan het nergens vinden... tzal wel niet kunnen maar je weet nooit.
Nee, alleen online kun je met/tegen anderen spelen. :( Als je samen op één Xbox wil spelen, zul je toch om de beurt moeten wisselen.

edit: haha, vergeten de pagina te verversen... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door WickedWizard op 04-05-2008 12:20 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nog een tipje voor snow storm:

spoiler:
Als je naar buiten vlucht nadat je de agenten hebt neergeschoten vanuit de kamer waar de coke ligt, kun je direct naar het doorgeknipte hek rennen (richting water) hier ligt een speedboot in het water, spring erin, en je bent ook zo de politie kwijt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Albinoraptor schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:18:

Toch schijn je te kunnen basejumpen (en de landing overleven :+):
http://youtube.com/watch?v=Ym2cqxJac0U
get the annihilator, then place it next to one of the hundreds of ramps. drive a motorbike into the little holdin area, make sure its safely tucked in, fly up tothe top of getalife...

[ Voor 25% gewijzigd door 3dfx op 04-05-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verre van heb met "moeite" uit mijn collectie van PS2 games een stuk of 1 verkocht! Heb al wel een paar PS3 games verkocht of geruilt en hoop aan Enchanted Arms te komen voor een ruil zoals wel misschien Virtua Figther 5.

Heb motorstorm en resistance al een tijd niet aangeraakt op zich goede games maar ..tja..wil ze nog niet wegdoen! GTA IV is dertegen een GTA! Ik verkoop mijn GTA's niet! Zit sinds de PS2 in GTA en hou ze!

Er zijn games die speciaal zijn in mijn ogen en inderdaad GTA is er een van. De herspeelbaarheid, het verhaal..en zoals anderen ruil ik liever games van "equal value"

[ Voor 12% gewijzigd door swampy op 04-05-2008 12:32 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb op m'n kaart ineens een Garage icoon staan (in South Bohan), maar als ik er naar toe rijd, kan ik er niets mee. Iemand hier die weet wat dat voorstelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik moet iedereen even aanraden om op het 2e eiland een bus te kapen :) Er staan er meerdere op times square maar ook op die bouwplaats onderaan het eiland.

Echt zo geweldig :) Je beutk echt iedereen opzij met die bus en ze zijn super sterk. Niet al te snel, maar snel genoeg. De politie kan ook helemaal niks uithalen tegen je :)

Ik zat dus in die bus toen ik een telefoontje kreeg van michelle, of ze wou daten. Nou prima! Dus ik haar ophalen in die bus, ging ze in de bus zitten hahaha,zag er niet uit!

Ook leuk om te doen: op times square een bus op dat drukke kruispunt overdwars neer zetten en zo een opstopping creeëren. Vervolgens 1 auto laten ontploffen en ze gaan allemaal, erg leuk feestje :D

Ook leuk: met een handgranaat in je hand tussen een groepje coppers of mensen gaan staan en de pin er uit trekken, en gewoon vast blijven houden. Ziet er echt vet uit als ie ontploft :P

Het valt me overigens op dat er helemaal geen kinderen of oude mensen in het spel zitten...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

oude mensen heb ik genoeg gezien, alleen kinderen, nee 3x raden waarom die er niet inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-06 15:57
haha wat een bruuuuute game!
zo vet ook als je een auto jat van een "gangsta" en dat ie dan em probeert terug te jatten en jij net weg raced dat ie blijft hangen met zn hand aan de portier hahahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48
-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:39:
[...]

Nope helemaal geen, maar ik mis ze helemaal niet.

Edit: Gaaf zeg, ik had net een ingedeukte wielkas en nu draait dat wiel dus niet meer _/-\o_
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik was gisteren bezig te ontsnappen aan cops raak ik vol een betonnen paal. Ik flikker eruit om vervolgens de auto weer in te stappen wil ie niet meer starten. Je hoort dat typische motorweiger geluid en Niko zegt start piece of junk ofzoiets. De hele voorkant naar de knoppen :D Wel missie gefaald daardoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Anoniem: 170423 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:04:
bij welke missie of hoeveel procent ga je naar eiland 3?

ik zit nu vast bij de missie ruff rider , iemand tips?
na de tree leaf clover missie kun je op alle eilanden komen

en damn, wat zijn die ziektekosten duur zeg :p

[spoiler]ik had die missie gehaald, heb ik 260000 dollar, en na een dag spelen heb ik nog maar iets van 180000, 10k per ziekenhuisbezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

911 bellen, dan start hij bij mij ineens wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Anoniem: 243552 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:12:
911 bellen, dan start hij bij mij ineens wel :p
Jah dat heeft de games dus nu al een paar keer gezegt bij mij, maar hoe bel je dan een nummer anders dan wat in je contact book staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
[CSC]Outlaw schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Jah dat heeft de games dus nu al een paar keer gezegt bij mij, maar hoe bel je dan een nummer anders dan wat in je contact book staat?
twee keer omhoog drukken op het d-pad

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
[CSC]Outlaw schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Twee keer met de vierpuntsdruktoets naar boven, dan kun je zelf een nummer intoetsen. Daarna de 'belknop'(het blauwe telefoontje, links van de '1') indrukken om vervolgens echt te bellen. Net als 'in het echt' dus ;)

Overigens vervelend dat je niet kunt rennen terwijl je telefoneert, ben nu een paar keer lastig gevallen door 'gangsters' en wilde eens de politie proberen te bellen, maar dat kan alleen als je stilstaat. En als je in elkaar wordt geslagen kun je ook niet bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

dikki dik schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:23:
[...]

twee keer omhoog drukken op het d-pad
CaptainCharisma schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Twee keer met de vierpuntsdruktoets naar boven, dan kun je zelf een nummer intoetsen. Daarna de 'belknop'(het blauwe telefoontje, links van de '1') indrukken om vervolgens echt te bellen. Net als 'in het echt' dus ;)
Thanks, das dus het enigste wat ik neit geprobeerd had :D alle knoppen geprobeerd, maar niet twee keer omhoog gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248444

Ik heb zojuist per ongeluk een filmpje van een missie weggedrukt. Is er enige mogelijkheid om alsnog het filmpje te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00
Missie failen en hem opnieuw gaan doen (niet via SMS maar via de marker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Uitgespeeld
spoiler:
Ik heb voor Dimitri afmaken gekozen, hierdoor is Kate dus overleden en Jimmy Pegorino ook. Iemand die mij het andere einde kan vertellen? Als je voor geld had gekozen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

Gisteren ook dikke lol gehad, reed op een brug, en was een beetje verveeld, dus ging gewoon voluit racen in zo'n grote land rover achtige jeep. En ik ramde op de brug dus een politie wagen, en probeer gewoon volgas te ontsnappen, maar andere autos niet ontwijkend zeg maar. Nouja, omdat ik al zo roekeloos reed ervoor, was m'n auto al bijna kapot, dus ik rijd op de brug nog wat autos omver, begint m'n auto natuurlijk te vlammen, shit shit dus ik stap uit, en ja hoor, mensen rijden ertegenop. Nouja je snapt hem al, was echt een groot vuurwerk daarna :P
Ging daarna wel dood omdat ik nog even dacht over alle wrakken te springen, maar onderop lag nog iets dat op dat moment pas ontplofte ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 11-07 16:17
Ik heb al ff toegang tot het tweede eiland, dus ik dacht pak eens een helicopter en ga het vliegveld onderzoeken, maar dan krijg ik een wanted level. Is er ergens een missie waardoor je wel toegang krijgt, want dit is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:12
Zou iemand zo aardig willen zijn en een savegame van ongv 40 procent willen Uploaden voor de Ps3
Bij Voorbaat bedankt.

Vr.Gr Kevin

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 248444 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:53:
Ik heb zojuist per ongeluk een filmpje van een missie weggedrukt. Is er enige mogelijkheid om alsnog het filmpje te zien?
Missie laten falen ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
spoiler:
Hehe, het is wel leuk om op de site van Krapea te kijken (parodie op ikea). Vooral de FAQ is wel leuk om door te lezen".
Q: Ik heb een kast gekocht, echter viel die na 6 maanden uit elkaar.
A: 6 maanden? Dan ben jij één van de meest tevreden klanten.

Q: Waarom is er geen klantenservice.
A: Om onze prijzen laag te houden.

Q: Hoe zit de return policy in elkaar?
A: Als je dingen mist, dingen zijn beschadigd etc dan kun je die terugsturen. Let op dat wij dozen die geopend zijn niet accepteren.

Q: Waarom kan ik niet online bestellen?
A: Dan mis je al het plezier dat je in een winkel kan hebben.

Q: Waarom hebben alle producten van die gare namen?
A: Alle producten zijn gebaseerd op Zweedse alternatieve namen op penis, STD etc. Wij zweedse mensen lachen erom als Amerikanen op een penis bed slapen etc.

Briljant!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

OK nu ben ik ook weer up to date met mijn PS3 versie :) met deze geweldige game.

Maar ik heb ik al meteen problemen vanaf de eerste start, het spel wou niet laden :( bummer dit is het eerste PS3 spel dat problemen geeft. Gelukkig volgde ik dit topic al een tijd en wist ik dat ik dit kon omzeilen door me af te melden bij PS.

Ok ik heb me dus afgemeld en kan nu spelen singel player spelen. Maar als ik me aanmeld dan loopt de game meteen weer vast. Komt dit nu alleen maar omdat de servers van GTA4 te druk zijn of zo of is dit een bug.

Ik hoop dat ik uiteindelijk wel online kan gaan gamen, aangezien ik daar ook voor betaald heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Gisternacht nog even gespeeld en wat een legendarisch spelmoment. Ik heb net een brandweerwagen gejat en ik wordt gebeld door Dwayne om te gaan drinken. Dus ik haal hem op in de brandweerwagen en we rijden naar de kroeg. Bij vertrek kan Niko nauwlijks meer op zijn benen staan, maar toch maar de wagen in. Sirene aan en loeihard door de straten raggen. Politie er achter aan, maar die wagen beukt echt werkelijk alles aan de kant. En dit terwijl het beeld dus wazig is en de wagen schommelt. Echt te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Voor de mensen met een XBOX360, 30 uur moet makkelijk te doen zijn ik heb hem in 29:43 uitgespeeld en heb toch ook aardig wat side missions gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mja, 'the snow storm' is wel een van die missies waardoor ik geneigd ben de game gewoon weer in de kast te zetten. Eerst ALWEER een takkeeind heen rijden, ik rijd meer kilometers in GTA4 dan met een gemiddelde racegame zo lijkt het. Ik lees hier verder allerlei oplossigen voor snowstorm met heli's maar ik heb nog niet een heli van dichtbij gezien... :? En het gebouw uitkomen is echt te klote... het werd donker en in zag werkelijk niks, En dan uiteraard WEER dood. Weer dat takkeeind rijden etc. etc.

Kan aan mij liggen maar de lol gaat er zo hard af. Ik heb ook geen idee meer wanneer dat verhaal verder gaat. Je bent op een gegeven moment maar klusjes voor jan en alleman aan het opknappen maar het feitelijke verhaal is dan echt zo dood als een pier.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

EfBe schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:24:
Mja, 'the snow storm' is wel een van die missies waardoor ik geneigd ben de game gewoon weer in de kast te zetten. Eerst ALWEER een takkeeind heen rijden, ik rijd meer kilometers in GTA4 dan met een gemiddelde racegame zo lijkt het. Ik lees hier verder allerlei oplossigen voor snowstorm met heli's maar ik heb nog niet een heli van dichtbij gezien... :? En het gebouw uitkomen is echt te klote... het werd donker en in zag werkelijk niks, En dan uiteraard WEER dood. Weer dat takkeeind rijden etc. etc.

Kan aan mij liggen maar de lol gaat er zo hard af. Ik heb ook geen idee meer wanneer dat verhaal verder gaat. Je bent op een gegeven moment maar klusjes voor jan en alleman aan het opknappen maar het feitelijke verhaal is dan echt zo dood als een pier.
Als je het rijden zat bent kan je gewoon in taxis stappen en dan de rit skippen. Op die manier gaat het allemaal eens stuk sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:15

Kroontje

...

Vraagje over de missie Hating the Haters:

spoiler:
Hoe kan ik het beste die homohater achtervolgen? Met een klaarstaande scooter ontkomt hij me steeds, blijf gasten omver rijden en stoeprandjes helpen ook niet echt.. :( Iemand tips?

Is al gelukt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kroontje op 04-05-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07 11:33

Fab1Man

Live life to the fullest

spoiler:
Ben ik nou de enige die Snow Storm echt mega simpel vond? Ik ben naar binnen gegaan, steeds locken en afschieten, coke halen, swat stormt binnen, zelfde verhaal, locken en afschieten.
Toen naar buiten gerend weer locken en afschieten. Stond een bobcat voor de deur, die gepakt en gewoon wegracen tot je buiten het wanted area zit... Simpel as that, geen heli, geen rare ingangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Anoniem: 244919 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:28:
[...]

Als je het rijden zat bent kan je gewoon in taxis stappen en dan de rit skippen. Op die manier gaat het allemaal eens stuk sneller..
Die missie is één van de missies die een snelle auto vereist, dus elke keer dat je doodgaat moet je weer een snelle auto jatten en daar heen rijden. Erg irritant. Het heeft me 5 pogingen gekost, dan toch gelukt.
spoiler:
Neem in ieder geval niet de voordeur en dood zo weinig mogelijk mensen zodat die later de feds bezig kunnen houden. When the shit hits the fan, houd je hoofd laag en probeer te ontsnappen. Een staaltje 'triggerhappy gedrag' en snelle reactie is handig. Als je de deur bereikt rennen als een gek, niet proberen alles en iedereen uit te schakelen, het lukt je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:03
EfBe schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:24:

The Snow Storm is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel, daar was ik in 1X doorheen. gewoon even rustig door alle ramen heen kijken, raken wat je raken dan, kamer voor kamer kijken of der nog wat loopt. Die drugs pakken, rennen en paar agenten neer schieten, auto pakken, rijden en de pay en spray in. Bedoel, dat is opzich te doen. En al helemaal als je een aantal tips van de mensen hier leest ;)

Dat rijden echter heb je misschien een punt, maar ik kan me der niet echt aan ergeren, vindt het wel leuk juist. Knetter hard rijden, auto's ontwijken, of gewoon lekker beuken. Je kunt natuurlijk ook gewoon de taxi pakken ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
Is er egt werkelijk niemand die even savegame van de ps3 hier wil uploaden, ik was rond de 45% van het spel. Maar heb met mijn domme kop de data verwijderd omdat ie bleef hangen.

Zou alsjeblieft iemand zijn savegame willen uploaden / sturen.

Bij voorbaat dank

Vr.Gr Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat tips die misschien heel erg "open deur" zijn, maar die ik toch maar even vermeld (omdat ik hier veel over moeilijkheden met missies lees, terwijl ik er geen last van heb):

- Zorg dat je voor je aan een missie begint, over volledig body armor en voldoende munitie beschikt (voor in ieder geval een assault rifle en een SMG). Ga hiervoor langs een arms dealer.

- Gebruik het cover systeem. Met RB (Xbox 360) verstop je je achter een obstakel, zodat je geen vrij geen doelwit bent voor je tegenstanders. Schiet niet in het wilde weg, maar gericht vanachter je dekking.

- Schroef de brightness en het contrast wat omhoog onder de Display instellingen. Met de default instellingen zie je 's nachts echt niets, waardoor je die vijanden nog wel eens over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Iemand al
spoiler:
op www.whattheydonotwantyoutoknow.com gekeken? Staan alle pigeon maps enzo op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

kevinmastah2005 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:49:
Is er egt werkelijk niemand die even savegame van de ps3 hier wil uploaden, ik was rond de 45% van het spel. Maar heb met mijn domme kop de data verwijderd omdat ie bleef hangen.

Zou alsjeblieft iemand zijn savegame willen uploaden / sturen.

Bij voorbaat dank

Vr.Gr Kevin
Ik had je post niet gezien. Ik ben tussen de 26-30% denk ik. Ik had een tijdje niet meer gekeken, maar ik heb mijn save geupload. link

P.S. Groeten hoef je op GoT niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
Groeten hoef dan niet.
Maar bedanken tog wel

Bedankt harlekein voor je hulp. is dit wel voor de PS3 ?????

Nu wil ik nie ondankbaar zijn maar is er iemand die nog iets verder is al 30%
Meer in de richting van 50%

Bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door kevinmastah2005 op 04-05-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Iemand zin om even wat makkelijke online rankpunten te scoren met Hangmans MOOSE coop? Ik doe het nu telkens op easy met onbekende maar die gasten doen er 20 min over om naar het rendesvouz point te komen :p

Voeg me ff toe op PSN : 'soepriem' mocht je willen. Ik denk dat we met 4 man al Medium kunnen klaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 15:41
-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:56:
Uitgespeeld
spoiler:
Ik heb voor Dimitri afmaken gekozen, hierdoor is Kate dus overleden en Jimmy Pegorino ook. Iemand die mij het andere einde kan vertellen? Als je voor geld had gekozen dus?
Same here, wil het andere wel eens weten, heb nu nog de save game voor het andere eind klaar staan dus das geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: was offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2008 17:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:45:
[...]
The Snow Storm is toch niet zo moeilijk? Ik bedoel, daar was ik in 1X doorheen. gewoon even rustig door alle ramen heen kijken, raken wat je raken dan, kamer voor kamer kijken of der nog wat loopt. Die drugs pakken, rennen en paar agenten neer schieten, auto pakken, rijden en de pay en spray in. Bedoel, dat is opzich te doen. En al helemaal als je een aantal tips van de mensen hier leest ;)
Het knallen van die knakkers in dat gebouw... appeltje eitje, maar dan... die coppers... Je moet dus:
spoiler:
RUN, FOREST, RUN!. Dus gang oversteken en dan die deur opening in aan je linker hand, naar de uitgang rennen (sprinten, dus 'X' tappen) en dan RECHTS AF, spurten naar het hek daar is een opening, dan naar het zwembad trapje, gewoon van de kade afjumpen en heeeee daar ligt een boot. Die boot in, varen varen varen en klaar.

Echt een slecht gemaakte missie. Met auto's ontsnappen... no way dat dat lukt, althans hier niet... en dat is te frustrerend. Heb het net gehaald met die boot en door gewoon te rennen.
Dat rijden echter heb je misschien een punt, maar ik kan me der niet echt aan ergeren, vindt het wel leuk juist. Knetter hard rijden, auto's ontwijken, of gewoon lekker beuken. Je kunt natuurlijk ook gewoon de taxi pakken ;)
na een paar keer telkens van die missies opnieuw doen, denk je... waarom moet ik zoveel rijden? Wat ook droevig is is dat wanneer roman opbelt of die michelle, en je denkt 'tuurlijk', je ook vaak een inmens stuk moet rijden en dan steevast te laat bent..

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-07 16:16
Iemand al in het statue of Happiness geweest? (Op 1e balkon springen vanuit helikopter)
spoiler:
Vervolgens naar binnen gaan. (Er is maar 1 deur, van de vier, waar je naar binnen kan)!
Vervolgens met de trap omhoog. Je ziet dan een hart kloppen aan de binnenkant van het beeld.
Echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
EfBe schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:28:
[...]

Het knallen van die knakkers in dat gebouw... appeltje eitje, maar dan... die coppers... Je moet dus:
spoiler:
RUN, FOREST, RUN!. Dus gang oversteken en dan die deur opening in aan je linker hand, naar de uitgang rennen (sprinten, dus 'X' tappen) en dan RECHTS AF, spurten naar het hek daar is een opening, dan naar het zwembad trapje, gewoon van de kade afjumpen en heeeee daar ligt een boot. Die boot in, varen varen varen en klaar.

Echt een slecht gemaakte missie. Met auto's ontsnappen... no way dat dat lukt, althans hier niet... en dat is te frustrerend. Heb het net gehaald met die boot en door gewoon te rennen.

[...]

na een paar keer telkens van die missies opnieuw doen, denk je... waarom moet ik zoveel rijden? Wat ook droevig is is dat wanneer roman opbelt of die michelle, en je denkt 'tuurlijk', je ook vaak een inmens stuk moet rijden en dan steevast te laat bent..
Ik heb het dus zonder de hints hier gedaan, met de auto. Knetter hard rond rijden, en 5 rondjes gemaakt. Pay en Spray in. Gesnapt. weer rondje, andere auto pakken omdat de ene begon te vlammen. Die ontplote 100 meter verder op, snel terug naar de pay en spray via een andere weg, klaar. Was te doen, was even bagger, maar tis wel te doen :+

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Het moet aan jou liggen, ik heb die Snowstorm missie in 1x gehaald. Ik had gewoon mijn turismo op dat parkeerterein gezet, ben naar binnen gegaan met full health en armor. Vervolgens eerst die drugs knakkers afschieten daarna swat naar mijn auto gerend en lekker zigzaggen door de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:32:
Het moet aan jou liggen, ik heb die Snowstorm missie in 1x gehaald. Ik had gewoon mijn turismo op dat parkeerterein gezet, ben naar binnen gegaan met full health en armor. Vervolgens eerst die drugs knakkers afschieten daarna swat naar mijn auto gerend en lekker zigzaggen door de stad
Armour had ik nog niet eens, en nu nog niet. Heb nog niet echt een plek gevonden waar je die zo kunt vinden. Iemand hier een hint voor mij waar ik deze kan vinden?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Armour had ik nog niet eens, en nu nog niet. Heb nog niet echt een plek gevonden waar je die zo kunt vinden. Iemand hier een hint voor mij waar ik deze kan vinden?
Gewoon bij een weapon dealer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:45:
[...]
The Snow Storm is toch niet zo moeilijk?
Is dat de missie met het oude ziekenhuis? Want dan heb ik die gisteren ook zonder veel problemen gehaald. Rustig aan doen, drugs pakken en dan als een gek weg zien te komen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

spoiler:

Ik had eigenlijk weinig moeite met die agenten. Zo heb ik het gedaan, dat was de eerste en enige keer dat ik die missie deed:
spoiler:
Eerst alle ventjes in die eerste kamer neerknallen. Dan omlopen en de alternatieve ingang gebruiken, dan kom je bovenop een plateautje vanwaar je makkelijk weer een aantal vijanden neerschiet (granaatjes zijn ook nuttig, en er zijn wat explosieve vaten in de buurt die je vanboven in je voordeel kunt gebruiken). Als het goed is hou je er nog een stuk of drie/vier over die je ook vrij simpel neerknalt als je naar beneden gaat.

Dan pak je de coke en verschans je je in de grote kamer naast die waar je de coke hebt pakt. Naast de deuropening ga je in cover-mode en kun je mooi die lange gang doorkijken waar de politie doorheen komt. Na de eerste paar ga je naar het eerste kleine kamertje richting uitgang, daar zit je heel veilig. Dan kun je ze vrij simpel stuk voor stuk neermaaien met een assault rifle.

In principe kun je naar je auto rennen als je er nog 1 of 2 moet, maar het hoeft niet. Als het goed is kun je redelijk simpel naar de auto rennen die daar vlak bij het hek staat. Je wanted sterren vervolgens kwijt raken is ook niet zo moeilijk.

Sowieso is het vrij simpel om de politie kwijt te raken op 3 sterren en lager. 2 á 3 keer kort achter elkaar een hoekje om rijden, en dan een steegje in duiken, dan zijn ze je al kwijt. Daar kun je rustig even wachten en timen wanneer je het beste uit de steeg kunt komen, om vervolgens uit de wanted-zone te rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 04-05-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 23:07

Peetman

Tjah....

Ook wel grappig: Met Carmen naar de stripclub gaan op een date. Zodra je in de auto terugzit is ze "Horny as Hell". Ongelooflijk irritant wijf trouwens, het is dat ze een health boost kan geven, anders had ik haar allang gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255717

[...]

spoiler:

[...]

ik snap echt niet waar iedereen zo'n problemen mee heeft, ik heb the snow storm op mn 3e poging gehaald.
eerst alle gang members doodgeschoten, toen alle cops doodgeschoten vanuit de achterste kamer die uitkijkt richting de ingang (ligt een health pack, je kan dekking nemen achter een wasmachine of iets, dus niet de kamer waar de coke ligt!).
daarna met een normale auto de politie afgeschud in algonquin (3 sterren).

ak-47 + armor zijn handig, maar geen must, belangrijkste is dat je je niet laat flanken door de cops.

als het je echt niet lukt kun je wanneer de cops binnenvallen dwayne opbellen voor backup (kan alleen als hij je friend is), de cops zijn dan ingesloten, het is me op deze manier zelfs gelukt zonder geraakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Gewoon bij een weapon dealer? :?
Ja, maar daar moet je hem echt kopen :P. In GTA 3, Vice City en San Andreas had je gewoon echt plekken op straat waar je ze kon vinden :9

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:45:
[...]

Ja, maar daar moet je hem echt kopen :P. In GTA 3, Vice City en San Andreas had je gewoon echt plekken op straat waar je ze kon vinden :9
Die zijn er wel, maar erg lastig te vinden. Ik ben 1 keer per toeval armor tegen gekomen.
Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com (op het GTA4 internet) staat een kaartje van de locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als je al problemen hebt met Snow Storm gaat het nog veel erger worden. Ik ben daarna veel irritantere stukjes tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:13
Snow Storm was op zich wel goed te doen. Eerste keer reed ik alleen het water in :)
spoiler:
Ik heb gewoon de bobcat gebruikt die voor de deur staat en ben weggereden. Beetje op de radar letten waar de politie vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 19:02
Haha iedereen zo'n probleem met "Snow Storm" ik had hem de eerste keer gelijk gehaald. Maak jullie borst maar nat voor de volgende missies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Depress schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:19:
[...]

Same here, wil het andere wel eens weten, heb nu nog de save game voor het andere eind klaar staan dus das geen probleem.
Welke savegame zou ik moeten bewaren om het 2de einde ook te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 09:25
mister_S schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:44:
[...]

Die missie is één van de missies die een snelle auto vereist, dus elke keer dat je doodgaat moet je weer een snelle auto jatten en daar heen rijden. Erg irritant. Het heeft me 5 pogingen gekost, dan toch gelukt.
spoiler:
Neem in ieder geval niet de voordeur en dood zo weinig mogelijk mensen zodat die later de feds bezig kunnen houden. When the shit hits the fan, houd je hoofd laag en probeer te ontsnappen. Een staaltje 'triggerhappy gedrag' en snelle reactie is handig. Als je de deur bereikt rennen als een gek, niet proberen alles en iedereen uit te schakelen, het lukt je toch niet.
spoiler:
Snelle auto is helemaal niet nodig, ik heb het gedaan met de auto die voor het gebouw staat aan de kant waar je de missie begint. Bovendien schijn je ook gewoon het water in te kunnen rennen en met een boot weg te kunnen komen.

En het is wel mogelijk om iedereen uit te schakelen, ik ben het gebouw uitgekomen door de agenten allemaal eerst af te knallen, daarna 9:56 achtervolgd door de politie maar wel ontkomen.

Het is wel 1 van de moeilijkste missies die ik zover heb gehad (de bankoverval die het moeilijkst had moeten zijn was een makkie) maar ik heb hem de derde keer gehaald, eerste keer had ik geen armor en niet full health, toen werd ik afgeknald door een gangster die op de 1st verdieping stond die ik niet had gezien, 2e keer hetzelfde met een agent die ergens in een kamer links van mij stond en de laatste keer gewoon gehaald door het cover systeem te gebruiken en rustig kamer voor kamer het gebouw in en uit te gaan.
[...]

Kun je bij de weapon dealers en bij Little Jacob kopen, maar in de missie zelf ligt het ook op de grond gewoon naast de coke...
GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:45:
[...]

Ja maar dat was onrealistisch, je zult nu maar heel erg weinig wapens vinden, je zal ze toch moeten kopen als je niet het hele spel met de pistool en uzi wilt spelen, wat ook niet erg is aangezien in tegenstelling met de vorige 3 games je nadat je een paar van de eerste missies hebt gedaan je meer geld hebt dan je ooit kan uitgeven. Om duurdere dingen te kopen moet je eerste verder in het spel komen door missies te doen, die je steeds rijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

GoldenBatt schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:31:
[...]

Ik heb het dus zonder de hints hier gedaan, met de auto. Knetter hard rond rijden, en 5 rondjes gemaakt. Pay en Spray in. Gesnapt. weer rondje, andere auto pakken omdat de ene begon te vlammen. Die ontplote 100 meter verder op, snel terug naar de pay en spray via een andere weg, klaar. Was te doen, was even bagger, maar tis wel te doen :+
Zo heb ik het ook gedaan. Eerst armor halen, dan de crooks in het gebouw doden. Wanneer de NOOSE komt, knal je deze die naar jou komen gewoon dood (slechts 9-12 agentjes), en ren je naar een auto, naar de Pay 'n spray (wel 6-7 keer toertje blok gedaan tegen dat ze me er niet zagen binnengaan maar goed :P )

Ik zit op 36% van de game, maar ik haast dan ook niks. Ik wissel het af met Online, waar ik toch ook al een uur of 15 heb gespendeerd. Man wat kunnen die (gta-)races grappig zijn :D Die massale botsingen bij de eerste scherpe bocht bijvoorbeeld, écht de max!
Enkel jammer dat er altijd zoveel vroege quitters zijn, als ze na 100 meter bij de laatste zijn, zijn ze weg :z
Hangman's Noose, Bomb da Base en Dealbreaker zijn ook leuk (liefst op hard) als je goede collega's hebt.

Verder algemene hilariteit bij de mensen met een Headset als ze me zien bij Bike-races.
Hoe zou je zelf zijn, als je iemand (zombie-mode) ziet zitten met een gele zwembroek en een Russische muts als enige lichaamsbedekking _/-\o_

TO DO's: Probeer eens een foto met je GSM camera te nemen van een dame in de stripclub.
Maak eens ruzie met de buitenwipper van de stripclub wanneer Jacob of Roman mee is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 04-05-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zombie heb ik op screenshots gezien... hoe krijg je die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Voor de zombie kun je op L1 drukken in het multiplayer kledingmenu. Staat rechtsonderin L1 for zombie.

Volgens official guide:
If you see unclothed characters, look out! Only players who have reached the max ranking of 10 and a few other "special" people get the honor of shooting in their skivvies

[ Voor 49% gewijzigd door Kimo op 04-05-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 18:48

waar ik me nog meer aan erger is dat ze je bellen terwijl je met een missie bezig bent of al een andere afspraak hebt staan. Dan moet je gewoon kiezen maar één van de twee is hoe dan ook dan kwaad op je... Dat is gewoon niet eerlijk gezien je niet kan weten waneer iemand met je uit wilt. :/

Weet iemand trouwens of er nog iets met je geld te doen is. Ik weet dat ik voor mijn xbox360 versie nog een achievement krijg als je een half miljoen hebt maar kan je er nog iets mee kopen zoals een safehouse? die zijn erg schaars in dit deel en opmaken aan dates of wapens gaat nooit lukken.

[ Voor 18% gewijzigd door Kaasje123 op 04-05-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:33:
Die zombie heb ik op screenshots gezien... hoe krijg je die? :)
Weet ik niet, ik wou mijn model eens aanpassen en zag toen dat ik op L1 moest drukken om een zombie te zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
hey people,

die soundtrack van dit spel is echt te sick! vooral van bepaalde zenders, is er ook ergens een lijst te vinden van de nummers die voor dit spel zijn gebruikt???
zou heel chill zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paulmp schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:43:
hey people,

die soundtrack van dit spel is echt te sick! vooral van bepaalde zenders, is er ook ergens een lijst te vinden van de nummers die voor dit spel zijn gebruikt???
zou heel chill zijn!
Dat was een makkelijke vraag. Volgende!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
hey people,

zou heel chill zijn!
staat in de city guide die bij je spel zit. Achterin ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
party mode ps3 is offline btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:03
Iva_Bigone schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:23:
[...]

Toch schijn je te kunnen basejumpen (en de landing overleven :+):
http://youtube.com/watch?v=Ym2cqxJac0U

[...]
Haha, gave actie zeg :D

nvm , andere filmpjes laten een betere fps zien , dus de vraag is beantwoord :)

[ Voor 19% gewijzigd door Visgek82 op 04-05-2008 16:50 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
[...]

Er ligt er 1 onder een steiger vlak bij het water aan de zuid-west kant van de "Dukes Bay Bridge"

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
ok ok sorry domme vraag dus, kon zelf even niet zoeken, zit op mn werk kan alleen op tweakers, maar thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kimo schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:40:
Voor de zombie kun je op L1 drukken in het multiplayer kledingmenu. Staat rechtsonderin L1 for zombie.

Volgens official guide:
If you see unclothed characters, look out! Only players who have reached the max ranking of 10 and a few other "special" people get the honor of shooting in their skivvies
Hmm, ik ben maximaal level 2 geweest hoor. Het varieerd van 1 tot 2, maar ik level 10? Misschien na de middernacht opening ofzo aangezien ik om 00.30 reeds online was :P

Aan je tweede huis (Bohan) is er een afbeelding te zien op een muur (graffitti) van een bekend persoon
spoiler:
Tupac Shakur

Toch mooi die details :)

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 04-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

Jongens toch, snowstorm is helemaal niet lastig en ik heb gewoon eerst die gasten uitgeschakeld en daarna de politie. Toen ik weer buiten was pakte ik die copcar en ben met sirenes aan weggereden
Duurde wel even voordat ik ze kwijt was maar tot nu toe is mn langste achtervolging iets minder dan 2 min geweest.
Zoiezo heb ik bij het achtervolgen weinig problemen gehad. Enigste nadeel is soms dat je met een speciale auto gerelateerd aan de missie je achtervolging moet doen maar verder is het best makkelijk hoor.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

hey people,

zou heel chill zijn!
Als je het spel nou eens echt had gekocht had je in het boekje kunnen kijken, dan had je daar een lijst van nummers per radio station kunnen zien, en had je ook geweten dat je in-game een bepaald nummer kan bellen om te weten te komen naar welk nummer je luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Als je het spel nou eens echt had gekocht had je in het boekje kunnen kijken, dan had je daar een lijst van nummers per radio station kunnen zien, en had je ook geweten dat je in-game een bepaald nummer kan bellen om te weten te komen naar welk nummer je luistert.
Nu neem je dingen aan die ik ook al dacht maar die toch een beetje onderuit gehaald worden door zijn laatste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Muthas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:02:
[...]

Je kunt iemand toch niet kwalijk nemen dat hij niet eerst het boekje gaat doorspitten alvorens de game eindelijk te gaan spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Is er ook een manier om die tomtom's die je in sommige auto's hebt uit te zetten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Een cheat om de politie uit te zetten zou wel handig zijn, voor als je gewoon zit te kloten. Ik zou ook wel eens bijvoorbeeld rustig het vliegveld willen verkennen zonder dat de politie achter me aan zit :P
Hopelijk komt zo'n dergelijke cheat nog boven water...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120017

Anoniem: 130184 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:11:
Is er ook een manier om die tomtom's die je in sommige auto's hebt uit te zetten eigenlijk?
Kan je bij opties doen geloof ik, Navigation uit, ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik was een beetje aan het rondvliegen met de heli. Blijkt dat je gewoon binnen de gevangenis kan landen en rondlopen. :o

Toen ik uitstapte ben ik voorzichtig rond gaan lopen en naar een bewaker toe gegaan. Maar toen ik naast hem stond zei hij: "You look like a dipshit". :+
Geen wanted level dus. :p

Ga ik ruzie maken met een gevangene, die probeert mij te slaan. Bewaker grijpt in en gevangene zet het op een lopen over het hele terrein met de bewaker achter hem aan. "Stop or I'll shoot your ballsack!". :+

[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 04-05-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 130184 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:11:
Al bij Options gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Mars18 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:55:
Die missie is simpel, maar het afschudden ;)

Maar dan toch gehaald hier net *O* , in totaal 3e of 4e keer.

Mijn plan van aanpak :P

spoiler:
Eerst ging ik er met mijn heli heen om te kijken of er in de omgeving toevallig een boot zou liggen, deze heb ik niet gezien. Toen de heli op het parkeerterrein gezet, dacht die blijft nog wel staan ( poging eerder op de avond bleef die staan, dit keer niet ;).

Daarna eerst iedereen simpel binnen doodgeschoten, coke gepakt, en weer terug, doordat het wat nau is daar werkte het cover systeem niet echt, paar keer draaide die zich weer enz.

Toen naar buiten gelopen, zag dat me heli weg was, andere auto gepakt, en gescheurd. links af, groot recht stuk, en toen uitgestapt, en een andere auto gepakt, toen was de cirkel vrij klein. en kon ik er makkelijk uit komen. toen een taxi gepakt naar die little jacob, halverwege uitgestapt om me health aan te vullen bij een hotdog kraam, nieuwe taxi gepakt en genoten van een stukje 2e eiland, ( moet dat morgen eens goed verkennen )

Daarna dat gezeik met die michelle ( ben ik er nu vanaf *O* ? ze staat nog in me telefoon :( )

owja, nog over playboy X,

spoiler:
helaas gehoord dat je die dood moet maken, verstandig om eerst alles van playboy x te spelen ? dan weer een missie te beginnen met elizabeth ? straks mis ik wat ofzo
Ik deed het nog anders:
spoiler:
Ik had een heli klaargezet, want dat leek mij wel handig. Ik dus gewoon die gasten afgeknald. Ik de heli gepakt, duurde eeuwigheid voordat die opsteeg, maar ik was in de lucht :) Ik vliegen, vliegen, vliegen, maar het middelpunt van die cirkel bleef boven mij. Dus geland op een metrobaan en vandaar verder gelopen en ontsnapt.
En dat Michelle nog in je telefoon staat, Dimitri en die andere dooie Rus staan er ook nog in ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, ben dus niet de enige die problemen had met Snowstorm..ik heb er 10 keer over gedaan, maar de politie wist me of in het huis wel te pakken, of als ik in de auto zat (twee keer bijna ontsnapt, reed ik tegen een bus explosieven aan. Fijn.

Een vriend van me heeft hem geklaard gisteren, door eerst de politie in het huis (12 man ofzo) neer te knallen en toen pas weg te rijden.Zo had ik ook wat moeite met de missie in de stripclub..

Voor de rest vind ik het een geweldig spel. Goede personages, zeer prettig rijgedrag en online meer dan vermakelijk. Jammer dat de werkweek weer begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ja, maar blijkbaar helemaal overheen gekeken 8)7 Straks maar ff pitten denk ik, ben alweer sinds vannacht bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Waarom doen de PS3 codes het niet bij mij? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar het werk gewoon niet.

Bijv. deze:
R1, rondje, rondje, L2, R2, driehoekje, kruisje, L1, rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

WaaahH!! echt te vet om gta online te spelen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Anoniem: 104748 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:46:
Waarom doen de PS3 codes het niet bij mij? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar het werk gewoon niet.

Bijv. deze:
Omdat je naar San Andreas cheats kijkt? Alle cheats in GTA IV moet je gewoon met je telefoon invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:27
Anoniem: 104748 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:46:

Bijv. deze:
Je moet ze gewoon in je telefoon intoetsen, bepaalde telefoon nummers zijn er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kaasje123 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:40:
[...]

waar ik me nog meer aan erger is dat ze je bellen terwijl je met een missie bezig bent of al een andere afspraak hebt staan. Dan moet je gewoon kiezen maar één van de twee is hoe dan ook dan kwaad op je... Dat is gewoon niet eerlijk gezien je niet kan weten waneer iemand met je uit wilt. :/

Weet iemand trouwens of er nog iets met je geld te doen is. Ik weet dat ik voor mijn xbox360 versie nog een achievement krijg als je een half miljoen hebt maar kan je er nog iets mee kopen zoals een safehouse? die zijn erg schaars in dit deel en opmaken aan dates of wapens gaat nooit lukken.
Je kan ook gewoon een afspraak accepteren en weer cancellen. Dan worden ze niet boos omdat je niet kan, maar het wel netjes gemeldt hebt.

Geld kan je niets mee, ik heb nu 600K en ik koop er alleen maar wapens voor, dat is ook het enige eigenlijk..

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2008 18:12 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Je kan ook gewoon een afspraak accepteren en weer cancellen. Dan worden ze niet boos omdat je niet kan, maar het wel netjes gemeldt hebt.
Volgens mij worden ze dan alleen minder boos, want toen ik een date met Michelle cancelde verscheen er links wel een '(thumbs down) Michelle' in beeld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Inderdaad, de realtie wordt er niet beter op als je cancelled zeg maar ;) .

Ook oppassen met Little Jacob, die ken je het beste niet voor 14.00 uur uit z'n bed bellen, vindt ie ook niet zo plezierig :9 .

Goh, waar herken ik dat toch van :z .

Pff het wordt nu toch wel een klein beetje een dagtaak om al je relaties tevreden te houden, heb nu net het 3e eiland vrij en dan komt er weer een zooitje bij. Maar wil wel weten wat voor special abbilities de personages hebben :) .

De bankoverval missie trouwens gewoon in 1 keer gehaald, had ik nooit gedacht na wat ik gelezenhad. Super missie, echt het Heat gevoel _/-\o_ . Vanavond ff de Most Wanted achievement halen, alleen het 3e eiland nog.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 04-05-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:11:
[...]
Geld kan je niets mee, ik heb nu 600K en ik koop er alleen maar wapens voor, dat is ook het enige eigenlijk..
Ik hoop dat er in de DLC iets komt waar je geld aan kan uit gaan geven, ik heb nu 1.2mil en heb alle kleren gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:56:
[...]

Omdat je naar San Andreas cheats kijkt? Alle cheats in GTA IV moet je gewoon met je telefoon invoeren :)
http://www.insidegamer.nl.../grandtheftautoiv/cheats/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.