M0512 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:34:
Ik speel GTA met de dualshock 3 en het is best wel een belevenis. Als het regent en onweert trilt de controller bij elke donderklap. Tevens bij de dates en je gaat mee naar binnen trilt deze ook.

Ook kan je de telefoon op trilstand zetten als je gebeld wordt.
Ik heb het gevoel met deze controller dat ik toch meer het spel beleef dan zonder dualshock 3 controller.
Ja, GTA maakt hier echt subliem gebruik van.
Ik las een en ander over Snow Storm. Ik heb het uiteindelijk anders opgelost:
spoiler:Helicopter van de tour kapen, die bij het oude ziekenhuis parkeren. Vervolgens vlucht je met dat ding een stuk makkelijker weg van dat eilandje als met de auto.

In het begin vond ik de 10en te hoog en zou ik het een 9 geven. Inmiddels 26% in het spel ik begrijp de 10 helemaal. De herhalingsfactor is irritant, maar verder is het echt een fantastisch mooi spel. De graphics vond ik ook wat tegenvallen aan het begin, maar je moet het echt zien als een animated iets. Soms lijken het bijna klei-animaties. Wat een sfeer ademt de stad uit. Alles er in.
Gisteren had ik wat vrienden over de vloer om te pokeren, ook even GTA IV aangezet. Wat hebben we een lol gehad met gewoon rondrijden, elkaar missies geven, (steel een motor en rijd een agent ermee dood) en de cheats aanzetten en kijken wie de mooiste jump vanuit een heli kan maken.
Het is Burnout, Pain (PSN), Carmageddon, een shooter en een virtuele speeltuin in één. En bovenal: GTA
[
Voor 20% gewijzigd door
harlekein op 03-05-2008 23:51
]