[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Ik was op zoek naar dat kantoor van die lawyers (nog geen missie ofzo), wilde het gewoon even zien.
In die buurt is er ook een telefoon, de Bittersweet. Ik hoop dat die te koop is :P

Kon hem alleen niet vinden, evenmin dat kantoor..

[ Voor 14% gewijzigd door Sypher op 03-05-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Vandaag nieuwe xbox premium gehaalt plus gta4. Maar het overtreft wel al mijn verwachtingen hoor
veel gelezen in deze thread en het hele grafische geneuzel baarde me wel zorgen. Maar ik vind het
er zonder uitzondering prachtig uitzien. de hele game ziet er goed uit en voelt ook gewoon goed
de muziek de details alles klopt gewoon.

Misschien komt dit omdat het mijn eerste echte next-gen ervaring is plus goede tv. Maar ik raad het iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Even een vraagje over de reactie van gerechtelijke macht, politie ;) , in GTA IV.
In hoeverre reageerd deze op bijvoorbeeld het rijden door rood licht, te hard rijden of andere gevaarlijke verkeersituaties uithalen zoals een botsingveroorzaken?

Zo kan ik me nog uit Mafia herinneren dat de politie gelijk achter je aankwam als je door rood licht reed/te hard reed of een ongeluk veroorzaakte.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

DPhoenix schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:41:
Even een vraagje over de reactie van gerechtelijke macht, politie ;) , in GTA IV.
In hoeverre reageerd deze op bijvoorbeeld het rijden door rood licht, te hard rijden of andere gevaarlijke verkeersituaties uithalen zoals een botsingveroorzaken?

Zo kan ik me nog uit Mafia herinneren dat de politie gelijk achter je aankwam als je door rood licht reed/te hard reed of een ongeluk veroorzaakte.
Hoe ze reageren?

Door rood rijden: niet.
Te hard rijden: niet.
Een ongeluk veroorzaken: Soms, vooral als er een politiewagen bij betrokken is.

Ben blij dat ze niet zo overactief zijn eerlijk gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
DPhoenix schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:41:

je mag en kan hier gewoon door rood rijden maar als je tegen ze opbotst of ze zien je een auto stelen of burgers bellen ze omdat je een auto steelt dan kiomen ze achter je aan. Op sommige plaatsen zitten er ook meer politieagenten rond te rijden dan op andere plekken. Volgens mij verschillen ze niet zoveel als met vorige gta delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze reageren heel weinig, ik reed laatst een omstander aan en reed gewoon door terwijl de politie met twee wagens aanwezig was, politie kwam niet achter me aan maar ik zag wel een ambulance aan komen rijden. Ik rij ook gewoon door rood maar ik ben nooit 'aangehouden' daarvoor. Maarja als je een keertje aardig bent en je ziet een achtervolging te voet en je slaat de verdacht tegen de grond dan krijg je wel meteen politie achter je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:07:
Missschien perse 4 sterren hebben, en niet meer?
nee mijn broer had er 5 en raakte ze kwijt en kreeg die achievement. Ik probeerde het door gauw mijn safehouse in te lopen en te saven maar dat telt helaas niet ook al raak je ze dan wel kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:11
Als je de slagboom bij de tolpoortjes kapotrijdt a.k.a. je betaalt niet, krijg je ook politie :P

[ Voor 88% gewijzigd door AMD1800 op 03-05-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Ik heb afgelopen maandag een GTA bundel (PS3+GTAIV+GT5p voor 399,-) bij de Toys r Us in Alkmaar gereserveerd. Er was ook een xbox bundel voor 369,- maar goed als je het beste wil ga je natuurlijk voor de PS :P
Dit is wat in de dagen daarna gebeurt is:
Sinds dinsdagmiddag heb ik lekker kunnen gamen op mijn PAL schermpje (Full HD LCD schermpje is next op mijn wishlist :+ ) en genoten van wat GTA IV te bieden heeft.

Woensdag heb ik vanwege konningedag niet gegamed 8)

Donderdagmiddag liep tijdens een wilde achtervolging op een burg m'n PS3 voor het eerst vast!

Vrijdag heeft hij de hele dag probleemloos gefunctioneerd.

Vandaag (Zaterdag) is hij al drie keer vastgelopen! Ik begin het een beetje beu te worden :(
Is er al meer bekend over die patch?

Signatures are so subliminal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
-Mike- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:33:
[...]

GTA IV 2007
Lijkt mij sterk dat ze een GTA 5 alweer in 2008 klaar hebben, ik ga uit van 2009/2010 minimaal
Uhm, het is 2008. Tussen de laatste (San Andreas) en GTA IV zit dus 4 jaar. Ik gok op 2010-2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, op m'n 2e date met michele al de warm coffee achievement voor elkaar gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Zit nu op het 2e (grote) eiland, maar moet telkens naar dat kleine eilandje omdat daar mijn huis is.

Ik heb vanavond op het net een complete guide gevonden, morgen vroeg ga ik opzoek naar een huis op het 2e eiland.

Met mijn xbox nog geen enkel probleem gehad, wel last van pop up textures (soms erg extreem)

Als ik wat langer op het eiland gereden heb, word het wel minder.

[ Voor 27% gewijzigd door Henkus op 03-05-2008 20:07 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Henkus schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:06:
Zit nu op het 2e (grote) eiland, maar moet telkens naar dat kleine eilandje omdat daar mijn huis is.

Ik heb vanavond op het net een complete guide gevonden, morgen vroeg ga ik opzoek naar een huis op het 2e eiland.

Met mijn xbox nog geen enkel probleem gehad, wel last van pop up textures (soms erg extreem)

Als ik wat langer op het eiland gereden heb, word het wel minder.
Op zoek naar een huis? Ik dacht dat je die vanzelf kreeg. Of kan je ook gewoon mensen hun huis uittrappen en er vervolgens zelf intrekken? Lijkt me wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
TranceSetter schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Uhm, het is 2008. Tussen de laatste (San Andreas) en GTA IV zit dus 4 jaar. Ik gok op 2010-2011.
Eerst zal nog GTA4 episode one en episode two komen als dlc. Naar mijn weten komt de eerste al in juni of juli.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Dat is dus geen juni, maar dat wordt ergens in de herfst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Kecin schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:05:
De volgende achievement:
Walk Free
Lose a 4 star wanted rating by outrunning the cops.

Kan ik niet halen? IK had 5 sterren, rijd subway tunnel in, politie weg, maar ik krijg de achievement niet :( ?! Help?
De achievement heet niet voor niets Walk Free.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-Mike- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:33:
[...]

GTA IV 2007
Lijkt mij sterk dat ze een GTA 5 alweer in 2008 klaar hebben, ik ga uit van 2009/2010 minimaal
Het is nu 2008, niet 2007. Een volgend deel in 2009 is volgend jaar (en ik had het niet over GTAV, gewoon de volgende GTA in de reeks)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke details:

als je bij een vuilniscontainer langsloopt, vliegen de vliegen weg
- de straal water die uit een brandkraan komt heeft genoeg kracht om een auto iets van de grond te tillen.. kwam ik per toeval achter, toen ik weg wou rijden van de politie, ik op een brandkraan gereden was, en niet weg kon komen omdat de achterkant licht opgetild werd (achterwielaandrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
spoiler:
Yes, vandaag eindelijk de bankoverval missie gehaald en ff 250.000 dollars rijker :) Voordat ik de subway inging, had ik de heli onderuit gehaald met een missile launcher. Helaas kwam alsnog het complete swat team de metro in. Verder was het wel lastig om nog even een goed vluchtautootje te vinden om daarmee naar de payn spray te gaan. Mijn linkervoorvelg was lekgeschoten echter lukte het mij om toch de payn spray in te glijden. Nieuw kleurtje en voila, vervolgens rustig naar het eindstipje rijden en klaar is kees!

[edit] Overigens gaat dan ook het 3e eiland open, yeah![/edit]

De porsche, dotch viper en ferrari. Zijn dat de snelste auto's die er zijn in het spel?

[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 03-05-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stduke schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:51:
...maar goed als je het beste wil ga je natuurlijk voor de PS :P

...m'n PS3 voor het eerst vast!

...drie keer vastgelopen! Ik begin het een beetje beu te worden :(
Inderdaad ;)

Al ligt het waarschijnlijk aan het spel. R* zegt zelf dat als je PSN uitschakeld er niks aan de hand is. Je moet dan ook wel de auto-save functie uitzetten. Als je deze twee dingen doet schijnt het spel niet meer vast te lopen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat. Vandaag GTA IV op de kop getikt. Geinstalleerd en spelen. Denk je. Negen vd 10 keer loopt ie al vast bij "starting a new game". Een keer wel gelukt in het spel te komen, bevriest ie na een paar honderd meter rijden ... PS toets - game beeindigen. Herstart de PS3 compleet (incl. de 3 piepjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0512
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 19:37
Ik speel GTA met de dualshock 3 en het is best wel een belevenis. Als het regent en onweert trilt de controller bij elke donderklap. Tevens bij de dates en je gaat mee naar binnen trilt deze ook. :) Ook kan je de telefoon op trilstand zetten als je gebeld wordt.

Ik heb het gevoel met deze controller dat ik toch meer het spel beleef dan zonder dualshock 3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:31:
Nou lekker is dat. Vandaag GTA IV op de kop getikt. Geinstalleerd en spelen. Denk je. Negen vd 10 keer loopt ie al vast bij "starting a new game". Een keer wel gelukt in het spel te komen, bevriest ie na een paar honderd meter rijden ... PS toets - game beeindigen. Herstart de PS3 compleet (incl. de 3 piepjes).
Als je het topic doorleest, zie je dat heel veel mensen dat hebben, met name sinds vanochtend, en dat er ook vrij simpele oplossingen voor zijn.
M0512 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:34:
Ik speel GTA met de dualshock 3 en het is best wel een belevenis. Als het regent en onweert trilt de controller bij elke donderklap. Tevens bij de dates en je gaat mee naar binnen trilt deze ook. :) Ook kan je de telefoon op trilstand zetten als je gebeld wordt.

Ik heb het gevoel met deze controller dat ik toch meer het spel beleef dan zonder dualshock 3 controller.
Ja, idd. Vooral de trilstand van de telefoon vind ik wel makkelijk.
Als je dronken bent trilt hij ook als een gek trouwens. :+

[ Voor 34% gewijzigd door Zamorano op 03-05-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afmelden bij PSn, hoe doe je dat dan? Bedoel je bij instellingen de internetverbinding op uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:46:
Afmelden bij PSn, hoe doe je dat dan? Bedoel je bij instellingen de internetverbinding op uit zetten?
Bij de XMB helemaal naar rechts gaan, je eigen ID selecteren, driehoekje drukken, afmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaz0r schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:57:
[...]

Bij de XMB helemaal naar rechts gaan, je eigen ID selecteren, driehoekje drukken, afmelden
Okee, thanx. Ga ik proberen. Maar vreemd is het natuurlijk wel dat een game met deze mankementen op de markt wordt gebracht. Hopelijk volgt er gauw een patch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:59:
[...]

Okee, thanx. Ga ik proberen. Maar vreemd is het natuurlijk wel dat een game met deze mankementen op de markt wordt gebracht. Hopelijk volgt er gauw een patch ...
Deze bugs hebben niets met de game te maken, dit is een foutje van Sony want het is met meerdere games een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:02:
[...]

Deze bugs hebben niets met de game te maken, dit is een foutje van Sony want het is met meerdere games een probleem.
Dan hoort Sony een patch te maken vind ik en niet Rockstar.

Even een vraag:

Als ik tijdens het spelen naar de down pijl druk, krijg ik rechts onder de straatnaam e.d. te zien, maar de straatnaam klopt dan niet altijd. Hebben jullie dat ook? Die straatnamen verschijnen ook automatish als je je naar een andere straat verplaatst, maar als je dan op 'down' pijl drukt dat je dan een andere straatnaam ziet..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:46:
Simpelste is gewoon de netwerkkabel eruit te trekken. :P

Woei, ik zit gewoon al op bijna 5%. :+
Ik heb er dan ook pas 4 uurtjes opzitten.
Er is zoveel te doen en ik heb nog zoveel op mijn to-do lijstje staan.

Grappig trouwens, in die gids staat een tel. nr. voor het geval je wilt weten welk nummer er op dat moment uit je radio schalt.
Natuurlijk werkt het ook nog, 10 seconde later een sms'je met titel + artiest. :)
Geweldig dat soort details.
Verder ook niet in een auto stappen als je denkt dat je weer enigzins nuchter bent, de politie schijnt dat te ruiken en je auto is niet echt 100% stuurbaar.

Lazlo 2.0 8)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Wat lame zeg, dat je uit moet signen om je save te kunnen laden 8)7 denk ik kijk hier ff voor ik gek wordt, maar ik was dus niet de enige.

Maar wat een koningklijk spel zeg. Ik had eigenlijk een ps3 aangeschaft voor hele andere games, maar ben toch gezwicht. Draait ie trouwens vanzelf op 1080p als je tv dat doet? of kan je nog ergens wat instellen? 't ziet er prima uit ofzo, maar ik ben (als pc gamer) een stuk meer vrijheid aan instellingen gewend...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
LoneRanger schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:07:
Grappig trouwens, in die gids staat een tel. nr. voor het geval je wilt weten welk nummer er op dat moment uit je radio schalt.
Natuurlijk werkt het ook nog, 10 seconde later een sms'je met titel + artiest. :)

Lazlo 2.0 8)
Echt grappig ja. Heb je ook 555-RECRUIT al geprobeerd om voor een baan bij de politie te solliciteren? Lijkt me wel grappig als dat ook kan. Het filmpje daarover staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even met een vriend online zitten spelen, en toen viel het me op dat je tijdens team deathmatch ( en ws ook wel bij andere modes), waar je normaal alleen je eigen team via je headset hebt, je ook met je mobiele telefoon kan bellen naar het leden van het andere team. Dat vind ik echt goed/creatief gebruik maken van die phone! Verder moet ik nog heel erg wennen online.

Daarnaast vandaag pas mijn pre-order van de wehkamp binnen gekregen, maa goed dat ik dat maandag al aan zag komen en dus dinsdag direct naar de MM ben gegaan. Kan dit pakje ongeopend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand enig idee waar ik zonder problemen die politie-helicopter kan jatten?

En hoe blijf ik ooit 5 minuten op lvl 6 wanted? Ik haal lvl 5 amper :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Clay schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:19:
Draait ie trouwens vanzelf op 1080p als je tv dat doet? of kan je nog ergens wat instellen? 't ziet er prima uit ofzo, maar ik ben (als pc gamer) een stuk meer vrijheid aan instellingen gewend...
Je moet bij je videoinstellingen 720p en 1080i uitschakelen en dan geeft ie GTA4 in 1080p weer. Ik heb het zelf ook trouwens getest en ik zie eigenlijk geen verschil...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

LoneRanger schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:07:
[...]

Simpelste is gewoon de netwerkkabel eruit te trekken. :P

Woei, ik zit gewoon al op bijna 5%. :+
Ik heb er dan ook pas 4 uurtjes opzitten.
Er is zoveel te doen en ik heb nog zoveel op mijn to-do lijstje staan.

Verder ook niet in een auto stappen als je denkt dat je weer enigzins nuchter bent, de politie schijnt dat te ruiken en je auto is niet echt 100% stuurbaar.

Lazlo 2.0 8)
Welkom in de wereld der GTA, waar detail regeert. Okay ze hadden voor GTA IV niet veel meer hoeven te doen dan betere graphics..zou nogsteeds verkopen als een tiet! Nee het is rockstar die een game gemaakt heeft met zoveel details dat je blijft dingen vinden! Je blijft dingen vinden :)

Het is het ook waard om gewoon rondt te rijden want zoleer je de weg en de omgeving goed kennen, waar wat voor soort auto's wanneer rijden enzovoort!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu heb ik problemen met lag? Heb een Benq-drive en 120GB HDD, maar ingame vallen ineens allemaal delen weg. Het probleem trad op nadat ik nu een week geen GTA heb gespeeld en 1x een uurtje PGR 3.
Cache al gewist met XX-LB-XX commando, dat kan het ook niet zijn. Ik heb gezocht hier, maar kon geen oplossing vinden; ook is het lastig zoeken, omdat iedereen andere termen gebruikt.
Is er al een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zeg. Snow Storm daarnet was echt een eitje. Dat trigger/cover systeem werkt wel lekker als je er eenmaal aan gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

swampy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:59:
[...]

Welkom in de wereld der GTA, waar detail regeert. Okay ze hadden voor GTA IV niet veel meer hoeven te doen dan betere graphics..zou nogsteeds verkopen als een tiet! Nee het is rockstar die een game gemaakt heeft met zoveel details dat je blijft dingen vinden! Je blijft dingen vinden :)
Sterker nog, zelfs in GTA SA vind ik nog steeds nieuwe dingen, dingen die me nooit zo zijn opgevallen, en ineens wel. In GTA IV zal dat vast niet anders zijn :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik heb ook moeten afmelden doordat hij mijn savegame niet meer wou laden
maar mijn vraag is nu
hoe kan ik dan online spelen?
of wanneer zal ik terug online kunnen spelen dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:24:
[...]

Echt grappig ja. Heb je ook 555-RECRUIT al geprobeerd om voor een baan bij de politie te solliciteren? Lijkt me wel grappig als dat ook kan. Het filmpje daarover staat hier
Nee dat nummer doet niets... Evenmin andere nummers die ik in de stad tegenkwam (zoals makelaarskantoren)... Sommige nummers zijn 555-...... maar anderen hebben WEL de juiste lengte waardoor hij meteen naar de groene knop schiet maar vervolgens doet dat nr ook niets.

Heel jammer.... Misschien dat die later gaan werken ofzo, alhoewel ik het betwijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Als je je eerst bij PSN afmeld, en dan ingame gaat, en probeert om een multiplayer game te starten, dan zal hij (Als ik mij niet vergis) zelf vragen om aan te melden @ PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:49

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:15:
hmmm ik heb ook moeten afmelden doordat hij mijn savegame niet meer wou laden
maar mijn vraag is nu
hoe kan ik dan online spelen?
of wanneer zal ik terug online kunnen spelen dan? :(
Als je ingame op de online optie klik, meld ie je dan niet automagisch aan?
(Ik kon nu idd ook normaal opstarten als ik mij afmelde op psn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me na een flinke tijd singleplayer mezelf maar eens aan de multiplayer gewaagd, klopt het dat er geen in-game chat is? Want dat maakt communicatie er niet makkelijker op... Ik zag wel dat er support voor voice chat is, maar ik heb geen headset. Wat ik ook erg mis is een (simpele) serverbrowser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
Angeloonie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:54:

Pak een Patriot, ga naar een eiland waar je nog niet heen mag en rij daar ff rond. Zorg wel dat je health vol is en dat je een bullet proof vest hebt. Ik heb 6 min en 31 secondes rondgereden op het 2e eiland. Die Patriots zijn behoorlijk sterk dus die houden het wel een tijdje uit.
Pas wel op als je de politie kwijt bent met uitstappen... ik werd meteen doodgereden toen ik uitstapte bij de Burger Shot om m'n health weer aan te vullen. :'(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Voor als je geen headset hebt, toevallig een BT headset voor je GSM liggen? Die kan je namelijk gewoon pairen met je PS3. (Geen idee of xbox ook zoiets kan/heeft?) Ik heb ook mijn el-cheapo headset gepaired met mijn PS3, nog niet ingame gebruikt, maar de test klonk aardig, gezien het alleen voor wat spraak is.
In-game sound laat je niet via die headset lopen, moet je wel even uitkijken met echo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
uitgespeeld nu met beide eindes, had hem gesaved. Leuke story mode, maar het spel was erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FireFly3k schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Pak een Patriot, ga naar een eiland waar je nog niet heen mag en rij daar ff rond. Zorg wel dat je health vol is en dat je een bullet proof vest hebt. Ik heb 6 min en 31 secondes rondgereden op het 2e eiland. Die Patriots zijn behoorlijk sterk dus die houden het wel een tijdje uit.
Pas wel op als je de politie kwijt bent met uitstappen... ik werd meteen doodgereden toen ik uitstapte bij de Burger Shot om m'n health weer aan te vullen. :'(
Ik heb alle eilanden al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
spoiler: That Special Someone
Voor het uitgaan toch nog even de controller vast moeten pakken.

Heb zojuist de missie gespeeld "That Special Someone", je krijgt Draco(Correct me if i am wrong, die gast wat Nico zoekt wil vinden.

Je krijgt een keuze om het te vermoorden of te laten leven, wie heeft gekozen voor vermoorden? Zo ja wat is er gebeurd, heb gekozen voor laten leven, Bernie(Florian) en de neef vinden het goed van me. Ben echt benieuwd naar wat er anders was gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Angeloonie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:54:

als je bv het linker eiland nog niet unlockt hebt, ga je naar de heli tours en jat een heli. Vlieg boven het linker eiland, meteen zes sterren. De politie heli's hebben vreemd genoeg een plafond dat de helft lager ligt dan je eigen. Ik was gewoon aan het rondvliegen, kreeg "per ongeluk" die achievement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Is er iets leuker dan met je Hummer over Priussen heen rijden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik heb nu ook ineens problemen dat ik mn save niet kan laden op mn ps3 :S
Eerste keer dat ik dat heb, ik heb hem al vanaf dinsdag.
Gelukkig deed afmelden van PSN het probleem oplossen :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Victor schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:46:
Met een prius over een hummer heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Victor schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:46:
Met een vrachtwagen over Hummers rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
Angeloonie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Met een vrachtwagen over Hummers rijden :+
En vervolgens met een politieheli de vrachtwagen aan gort schieten :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Felicia schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:06:
[...]

En vervolgens met een politieheli de vrachtwagen aan gort schieten :P
Waar kun je zo'n heli kapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:24:
[...]

Ook dit filmpje weer heerlijk scherp, zonder enige overduidelijke kartel randen. Lekker als ik het met me 1080p TV vergelijk. :s Ik denk dat ik maar eens ga gamen op me Samsung 205BW. Het mooiste voor GTA IV (en andere PS3 games) zou een zo klein mogelijk (20" ofzo) 1080p scherm zijn. Ik heb namelijk bij me 40" als ik te ver weg zit, dat aimen moeilijker is, wel het mooiste beeld, en als ik te dichtbij zit erger ik me te erg aan de kartels. :s Luxe probleem. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
OCTheEagle schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:24:

De porsche, dotch viper en ferrari. Zijn dat de snelste auto's die er zijn in het spel?
Ik denk het wel. De Impreza is ook snel trouwens, en rijdt heel lekker. En de Corvette, maar die vind ik matig rijden.

Ik heb nu een (uiterlijk) getunede M3 gevonden. Die ga ik wel bewaren.
Helemaal zwart, zwarte velgen, achterruit blindering, en andere spoilers & bumpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De Infernus is de snelste auto in het spel (Lamborghini Murciélago)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Hier een geniale tip voor iedereen die moetie heeft om de achievement te halen dat je 4 sterren moet kwijt zien te raken. Voor iedereen die het zelf wil uitvogelen zal ik het even in spoilertags zetten gezien het wel erg makkelijk wordt op deze manier die mijn broer gevonden heeft :+

spoiler:
Zorg dat je 4 sterren krijgt (duh) en ga vervolgens de metro naar binnen. Ga niet in de metro zelf zitten maar loop over de rails heen. De politie loopt daar niet en je rent extreem makkelijk zo onderhun door buiten het zoekgebied van ze en voila :D Gegarandeerd succes. Eerste poging meteen geklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:24:
De Infernus is de snelste auto in het spel (Lamborghini Murciélago)
Ah, ja die zit er idd ook in. Ben ze nog niet tegen gekomen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Zamorano schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:26:
[...]

Ah, ja die zit er idd ook in. Ben ze nog niet tegen gekomen alleen.
spoiler:
Je krijgt er 1tje gratis van Bernie als je klaar bent met zijn missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

M0512 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:34:

Ja, GTA maakt hier echt subliem gebruik van.

Ik las een en ander over Snow Storm. Ik heb het uiteindelijk anders opgelost:
spoiler:
Helicopter van de tour kapen, die bij het oude ziekenhuis parkeren. Vervolgens vlucht je met dat ding een stuk makkelijker weg van dat eilandje als met de auto. :)

In het begin vond ik de 10en te hoog en zou ik het een 9 geven. Inmiddels 26% in het spel ik begrijp de 10 helemaal. De herhalingsfactor is irritant, maar verder is het echt een fantastisch mooi spel. De graphics vond ik ook wat tegenvallen aan het begin, maar je moet het echt zien als een animated iets. Soms lijken het bijna klei-animaties. Wat een sfeer ademt de stad uit. Alles er in.

Gisteren had ik wat vrienden over de vloer om te pokeren, ook even GTA IV aangezet. Wat hebben we een lol gehad met gewoon rondrijden, elkaar missies geven, (steel een motor en rijd een agent ermee dood) en de cheats aanzetten en kijken wie de mooiste jump vanuit een heli kan maken.

Het is Burnout, Pain (PSN), Carmageddon, een shooter en een virtuele speeltuin in één. En bovenal: GTA _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door harlekein op 03-05-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oh ja. Hier de getunede M3 naast een gewone. Zijn deze zeldzaam of komen mensen ze vaker tegen? Ik zie namelijk alleen maar de gewone.

Afbeeldingslocatie: http://www.mauriciotejedor.com/got/SP_A0095s.jpg

Die Random Characters zijn trouwens ook wel leuk. Losse opdrachtjes buiten het verhaal om. Ik heb er 4 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Dat is toch de sentinel?

Overigens wat ziet het er straks uit op jou tv zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zamorano schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:52:
Oh ja. Hier de getunede M3 naast een gewone. Zijn deze zeldzaam of komen mensen ze vaker tegen? Ik zie namelijk alleen maar de gewone.

[afbeelding]

Die Random Characters zijn trouwens ook wel leuk. Losse opdrachtjes buiten het verhaal om. Ik heb er 4 gevonden.
Die zie je op het 3e eiland erg veel rijden, niet echt zeldzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:27:
[...]

Vind het zonde dat ze die auto zo verkracht hebben, in GTA III was het nog echt een mooie mob bak vooral de armored versie was geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:34:
vandaag GTA binnen gekregen via 3busymen. Best rap zo in 4 a 5 dagen.
Bij biz-com2 was ie 5 euro goedkoper, tenminste dat was met de PS3 versie zo...
Of is er een andere reden waarom je bij 3busymen hebt gekocht?

Kwamen er ook nog andere kosten dan verzendkosten overheen?

Maar idd, snel bezorgd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:27:
[...]

Dude jij hebt echt nonstop zitten gamen dat je het al uitgespeeld hebt? :D Hoeveel uur heb je er in totaal over gedaan? (of zegt dit meer over mijn niveau... ben niet zo'n gamer :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 04-05-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tom schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:31:
[...]

Dude jij hebt echt nonstop zitten gamen dat je het al uitgespeeld hebt? :D Hoeveel uur heb je er in totaal over gedaan? (of zegt dit meer over mijn niveau... ben niet zo'n gamer :P)
:X :X

Ehm... O-)

Dinsdag gehaald, de hele dag gespeeld. Woensdag ook, donderdag niet, vrijdagavond en vandaag de hele dag :+ In totaal heb ik nu 32 uur en 45 minuten gespeeld en de langste sessie (volgens GTA IV zelf) is 8 uur 59 minuten en 44 seconden. Ik zit op ~65% van het spel en heb 65 missies gedaan. :+

Oh, en ik heb 21 van de 50 achievements, goed voor 300 gamerpoints :+

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
PacinoAllstars schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:26:
uitgespeeld nu met beide eindes, had hem gesaved. Leuke story mode, maar het spel was erg makkelijk!
Volgens mij was de vraag voor bovenstaande bedoeld: Hoe lang heb je er over gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Damn, bijna 9 uur voor 1 speelsessie. :D

Ik kom op bijna 4 uur. Dat vind ik al behoorlijk lang.
Oh, en "Player Image: Soccer Mom". :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ontkomen aan de politie na snowstorm :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:06:
ontkomen aan de politie na snowstorm :(
net gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:36:
[...]

Ehm... O-)

Dinsdag gehaald, de hele dag gespeeld. Woensdag ook, donderdag niet, vrijdagavond en vandaag de hele dag :+ In totaal heb ik nu 32 uur en 45 minuten gespeeld en de langste sessie (volgens GTA IV zelf) is 8 uur 59 minuten en 44 seconden. Ik zit op ~65% van het spel en heb 65 missies gedaan. :+

Hoe kan dat dan? Ik heb nu al 79 missies gedaan en zit op 56% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
spoiler:
mijn achtervolging vanaf dat ziekenhuis eerder op de avond gestopt met een naar einde.
Ik vluchten voor die gasten op zo brug, wou eigelijk water inspringen, beland ik op zo metro rails, alles ging goed tot station, en toen werd ik doodgeschoten door de heli, :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Zitten er eigenlijk kogelvrije auto's tussen? Ik kan mij herinneren dat je in GTA3 van een bepaalde auto een bepantserde versie had die alle kogels afweerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
OCTheEagle schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:21:
Zitten er eigenlijk kogelvrije auto's tussen? Ik kan mij herinneren dat je in GTA3 van een bepaalde auto een bepantserde versie had die alle kogels afweerde.
Security car en die politie armored van om gevangen te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:14:
[...]

spoiler:
mijn achtervolging vanaf dat ziekenhuis eerder op de avond gestopt met een naar einde.
Ik vluchten voor die gasten op zo brug, wou eigelijk water inspringen, beland ik op zo metro rails, alles ging goed tot station, en toen werd ik doodgeschoten door de heli, :(
ik heb het iets anders gedaan

spoiler:
eerst bij dat ziekenhuis achterom via de trap naar boven gegaan, daar paar mannetjes afgeknalt en de coke opgehaald. Vervolgens knalt de politie de rest van de gangsters af, dus hoefde ik alleen nog maar de politie om te leggen. Vervolgens via de vooringang richting die auto gesprint en dan de politie afschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Yippie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:53:
[...]

Volgens mij was de vraag voor bovenstaande bedoeld: Hoe lang heb je er over gedaan ?
Rond de 32 uur en een hoop side missies erbij zit over de 70% toen ik hem uitspeelde. Ik heb hem met beide eindes uitgespeeld!!!!

Spoiler voor beide eindes

spoiler:
als je kiest voor de deal met dimitri, dan is de uitkomst uiteindelijk dat op de bruiloft van je cousin, roman dood gemaakt wordt en je de missie erna wraak neemt op dimitri en pellegrino.

kies je voor revenge, komt er aanslag op de bruiloft van je cousin afkomstig van pellegrino, omdat die geen bestaandsrecht meer hebben en = het resultaat dat kate dood gaat en je wraak op pellegrino neemt.

Laatste missies beschik je beiden over de helikopter met machinegun en eindigt het uiteindelijk bij de liberty statue!

nog een tip voor de mensen die de 6 sterren achievement moeten en al alle drie de eilanden hebben. Ga gewoon naar een liftje, bijvoorbeeld die uit de missie dat je de union man moet dood maken. schiet wat agenten dood gaat naar veilige hoogte aan het gebouw en knal iedereen dood tot je 6 stars hebt, vervolgens op het dak 6 min wachten en voila 50 g.

De locatie is in een alley op het middelste eiland helemaal onderaan. Ervoor zie je 3 kranen staan!

[ Voor 20% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-05-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Zitten er dus helemaal geen vliegtuigen in het spel ook geen dodo zoals in gta3?

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/mt1l6x.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
fox-hound schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:38:
Zitten er dus helemaal geen vliegtuigen in het spel ook geen dodo zoals in gta3?

[afbeelding]
Nope helemaal geen, maar ik mis ze helemaal niet.

Edit: Gaaf zeg, ik had net een ingedeukte wielkas en nu draait dat wiel dus niet meer _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door -Mike- op 04-05-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Die missie is simpel, maar het afschudden ;)

Maar dan toch gehaald hier net *O* , in totaal 3e of 4e keer.

Mijn plan van aanpak :P

spoiler:
Eerst ging ik er met mijn heli heen om te kijken of er in de omgeving toevallig een boot zou liggen, deze heb ik niet gezien. Toen de heli op het parkeerterrein gezet, dacht die blijft nog wel staan ( poging eerder op de avond bleef die staan, dit keer niet ;).

Daarna eerst iedereen simpel binnen doodgeschoten, coke gepakt, en weer terug, doordat het wat nau is daar werkte het cover systeem niet echt, paar keer draaide die zich weer enz.

Toen naar buiten gelopen, zag dat me heli weg was, andere auto gepakt, en gescheurd. links af, groot recht stuk, en toen uitgestapt, en een andere auto gepakt, toen was de cirkel vrij klein. en kon ik er makkelijk uit komen. toen een taxi gepakt naar die little jacob, halverwege uitgestapt om me health aan te vullen bij een hotdog kraam, nieuwe taxi gepakt en genoten van een stukje 2e eiland, ( moet dat morgen eens goed verkennen )

Daarna dat gezeik met die michelle ( ben ik er nu vanaf *O* ? ze staat nog in me telefoon :( )

owja, nog over playboy X,

spoiler:
helaas gehoord dat je die dood moet maken, verstandig om eerst alles van playboy x te spelen ? dan weer een missie te beginnen met elizabeth ? straks mis ik wat ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij welke missie of hoeveel procent ga je naar eiland 3?

ik zit nu vast bij de missie ruff rider , iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Angeloonie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:36:
[...]

Ehm... O-)

heb je het wel snel gedaan, ik kom wel aan mn 50 uurtjes gameplay. Moet af en toe nog erg wennen aan het besturen van Niko. Eerst auto aim uitgezet omdat het zo ongeloofelijk irritant is, maar je ziet mannetjes in de verte dan nauwelijks en dat is lastig richten. Bij veel missies gaat er bij mij wel eens iets fout als ik cover zoek en hij de foute plaats kiest zodat ik ineens een schietschijf ben. Met autoaim kan het ook lastig zijn om iemand dicht bij neer te knallen als er meerdere zijn omdat die autoaim dan verspringt naar iemand anders. Daarnaast is het in vluchtmissies soms enorm irritant om iemand in te halen en te poppen, vooral als ze met automatische wapens op je schieten en je wagen in de fik gaat. Dan is er natuurlijk nooit een andere wagen te vinden. Mega frustrerend, maar over het algemeen wel een bijzonder vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:01:
En nu heb ik problemen met lag? Heb een Benq-drive en 120GB HDD, maar ingame vallen ineens allemaal delen weg. Het probleem trad op nadat ik nu een week geen GTA heb gespeeld en 1x een uurtje PGR 3.
Cache al gewist met XX-LB-XX commando, dat kan het ook niet zijn. Ik heb gezocht hier, maar kon geen oplossing vinden; ook is het lastig zoeken, omdat iedereen andere termen gebruikt.
Is er al een oplossing voor??
Ik heb het zelfde probleem en het lost zichzelf ook weer op na een uurtje GTA spelen.

Wat is er volgens mij aan de hand:

De xbox360 laad GTA4 in het cache terwijl je speelt. Als je een andere game speelt of het cache leeg maakt, moet de xbox meer data in het cache in lezen en kan dus de game niet bij houden waardoor je de lag ofwel popups danwel popins krijgt.

Waarom lees je er bijna niets over: omdat iedereen bijna alleen maar GTA speelt en daardoor het xbox360 chache alleen maar GTA data bevat.

Oplossingen:
1. Alleen maar GTA4 spelen
2. Na het spelen van andere games cache leegmaken en dan of spelen met tijdelijke popups of de game 15 minuten aan laten staan zonder te spelen.

Bij bied dit in iedergeval de oplossing. Ik ga nu PGR4 spelen en daarna nogeens GTA4 checken.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

storm en regen ziet er erg goed uit. en nico reageert er ook nog eens op als hij stilstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er echt een groot verschil in popup mét en zonder HDD, want ik speel zonder HDD en ik merk best wel vaak dat de sommige textures te laat geladen worden als ik heel hard rij, of soms als ik een 'binnenruimte' binnenga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Er zit enorm verschil in met of zonder HD.
Het duurt alleen wel even voordat alles geladen is op de HD.

Ik had hem gekocht in de hoop alle popups te laten verdwijnen maar was nogal teleurgesteld toen ik dat niet (in 1x) merkte.
Paar uur later en het viel me wel op dat ik opeens met een tourismo vanaf de ene kant van het eiland naar de andere kant kon schieten zonder bijna 1 popup :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeR schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:09:
Er zit enorm verschil in met of zonder HD.
Het duurt alleen wel even voordat alles geladen is op de HD.

Ik had hem gekocht in de hoop alle popups te laten verdwijnen maar was nogal teleurgesteld toen ik dat niet (in 1x) merkte.
Paar uur later en het viel me wel op dat ik opeens met een tourismo vanaf de ene kant van het eiland naar de andere kant kon schieten zonder bijna 1 popup :)
in dat geval ga ik er toch maar eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:19:
[...]

in dat geval ga ik er toch maar eentje halen.
dat is nog eens omzet genereren voor microsoft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik zie niet hoe de omzet van microsoft hier relevant is :?. Dit is een GTA4 topic.

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 04-05-2008 11:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:25:
[...]

Ik heb het zelfde probleem en het lost zichzelf ook weer op na een uurtje GTA spelen.

Wat is er volgens mij aan de hand:

De xbox360 laad GTA4 in het cache terwijl je speelt. Als je een andere game speelt of het cache leeg maakt, moet de xbox meer data in het cache in lezen en kan dus de game niet bij houden waardoor je de lag ofwel popups danwel popins krijgt.

Waarom lees je er bijna niets over: omdat iedereen bijna alleen maar GTA speelt en daardoor het xbox360 chache alleen maar GTA data bevat.

Oplossingen:
1. Alleen maar GTA4 spelen
2. Na het spelen van andere games cache leegmaken en dan of spelen met tijdelijke popups of de game 15 minuten aan laten staan zonder te spelen.

Bij bied dit in iedergeval de oplossing. Ik ga nu PGR4 spelen en daarna nogeens GTA4 checken.
Klopt! Na een tijdje spelen werden de lags steeds minder... In het begin zag ik geen eens een weg, later zag ik wel de weg, maar misten de gebouwen. Vervolgens misten alleen nog de obstakels langs de weg, even later deed alles weer normaal.
Ik ga vandaag weer andere games doen, zal zien of het daarna nog weer optreedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
zijn die achievements zoals 5 min volhouden met wanted level 6 exclusief voor xbox of zitten die ook op de PS3? En zo ja, waar kun je zien welke je moet gaan halen?3

Heb trouwens nog geen enkele vastloper of dat ik mijn savegame niet kan laden gehad.. Heb er nu ruim 30 uur opzitten en ben nog steeds niet op het 2e eiland....

En ik heb trouwens ook mijn PS3 op 576p ingesteld en denk idd dat dit de beste instelling is voor GTA4. Je kunt veel verder weg kijken, die fog is dan een stuk minder heb ik het idee....

[ Voor 55% gewijzigd door Jeroenit op 04-05-2008 11:21 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
DaChosen1 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:18:
zijn die achievements zoals 5 min volhouden met wanted level 6 exclusief voor xbox of zitten die ook op de PS3? En zo ja, waar kun je zien welke je moet gaan halen?3

Heb trouwens nog geen enkele vastloper of dat ik mijn savegame niet kan laden gehad.. Heb er nu ruim 30 uur opzitten en ben nog steeds niet op het 2e eiland....
Achievements zijn exclusief voor de X360-bezitters.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Boeboe schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:59:
ik zie niet hoe de omzet van microsoft hier relevant is :?. Dit is een GTA4 topic.
Omdat Rockstar geen geld van MS krijgt als MS een extra xbox verkoopt?
Lijkt me vrij logisch dat dat omzet is voor MS, en niet voor Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Omdat Rockstar geen geld van MS krijgt als MS een extra xbox verkoopt?
Lijkt me vrij logisch dat dat omzet is voor MS, en niet voor Rockstar.
En niet alleen een xbox , maar voor hem ook nog een extra harde schijf die @ 99 euro ook niet goedkoop is en dus extra omzet is voor microsoft.

Daarom maakte ik mn comment :) doet niks aan af dat ik met mn ps3 uitermate geniet van gta 4, moet nog een loopbaanplan schrijven wat morgen af moet zijn, maar heb er gewoon 0 zin in ( zet zijn ps3 alweer aan )
En het is ook veel te lekker weer, maar kan me ook al niet boeien, loopbaanplan schrijf ik vanavond wel even in een half uurtje, nu lekker GAMEN!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-08 11:00
-Mike- schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:39:
[...]

Nope helemaal geen, maar ik mis ze helemaal niet.

Edit: Gaaf zeg, ik had net een ingedeukte wielkas en nu draait dat wiel dus niet meer _/-\o_
nou ik moet ook zeggen dat dat schade model van gta4 echt roeleert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaasje123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:47:
Ik probeerde het door gauw mijn safehouse in te lopen en te saven maar dat telt helaas niet ook al raak je ze dan wel kwijt. :+
Top, dat wist ik helemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
CaptainCharisma schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:24:
[...]

Je hebt 720p en 1080i wel uitgevinkt? :)
waar moet ik dat uit vinken? in GTA???

want dat heb ik niet gedaan, kan het ook niet vinden btw.

-----edit

oke ik heb het gevonden.

720 en 1080i stonden nog AAN gevinkt. ga nu ff kijke of het verbeterd is. je hoort van mij

[ Voor 20% gewijzigd door laurensxeon op 04-05-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

korte vraag, is het mogelijk om op 1 xbox te multiplayeren met z'n 2'en? Ik kan het nergens vinden... tzal wel niet kunnen maar je weet nooit.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.