[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 16:31
Jep heb het net ook gehad... gelukkig werkt het uitloggen hopelijk komt er snel een fix... kheb nu telkens het idee dat ik de missies voor niks aan het doen ben.

en over die snow missie:
spoiler:
je kun het beste van achter binnenkomen (via de ladder). dan alleen de poppetjes killen die in de weg staan. Dan naar het drugs lopen. De politie zal nu binnen komen. omdat er nog een paar levende poppetjes zijn gaan ze eerst daar tegen vechten. stap nu op de tafel waar het druks lag en druk op "klimmen" nu kun je gewoon vanaf de eerste verdieping ontsnappen. als je ook nog een auto bij de ladder zet is het zo gedaan ;)

[ Voor 59% gewijzigd door t mac op 03-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Bij mij loopt hij nu ook vast met laden. Eens kijken of het inderdaad lukt met dat netwerk uitzetten.

PS: Wil iemand nog GTA IV kopen voor 50 incl verzend. Heb er namelijk nog 1 over voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

KUTZOOOOOOI!!!

gta4 crashed nu bij mij bij het opstarten!
Beeld blijft hangen op

Loading - Have a heart

kan alleen me ps3 nog maar uitzetten, wtf! hoe ga ik dit oplossen, ik wil me savegame niet kwijt zijn, en ik kan gta4 ook niet meer spelen! jezus het is geen PC ofzo waar zijn de tijden dat consoles gewoon altijd werken gebleven??????????

en ik heb nooit me ps3 niet netjes uitgezet bij het saven ofzo dus ik heb niks verkeerd gedaan???

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
KnEuTeR schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:46:
KUTZOOOOOOI!!!

Beeld blijft hangen op

Loading - Have a heart

kan alleen me ps3 nog maar uitzetten, wtf! hoe ga ik dit oplossen, ik wil me savegame niet kwijt zijn, en ik kan gta4 ook niet meer spelen! jezus het is geen PC ofzo waar zijn de tijden dat consoles gewoon altijd werken gebleven??????????

en ik heb nooit me ps3 niet netjes uitgezet bij het saven ofzo dus ik heb niks verkeerd gedaan???
Schijnt zo te zijn dat je moet uitloggen uit PSN.

Ik ga zo ff testen of dit idd zo is.

-------------------
(edit) Definitely het PSN netwerk. Het rare is, 2 van mn vrienden in de lijst zijn ingelogd en gamen GTA4

Eerst: signed in, start GTA4 -> hangt bij laden last save game, dus komt niet verder. Quit game -> console reboot
Daarna: signed out (driehoekje op je naam in de lijst met vrienden) en game opgestart: start normaal op.

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 03-05-2008 14:01 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
EfBe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:47:
[...]

Schijnt zo te zijn dat je moet uitloggen uit PSN.

Ik ga zo ff testen of dit idd zo is.
Bij mij werkt het iig.

Ik heb de internet verbinding gewoon op disabled gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Ik heb nu geprobeerd om pas in te loggen bij PSN als ik al in de game ben, ik kan dan gewoon een quickmatch joinen. Maar nu liep hij tijdens het spelen vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
KnEuTeR schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:46:
KUTZOOOOOOI!!!

Beeld blijft hangen op

Loading - Have a heart

Jesus, lees eerst eens rustig wat der al staat. Der zijn meer mensen met de zelfde problemen. Uitloggen @ PSN schijnt te helpen, bij mij hielp het verwijderen van de Game data, en savadata laten staan. Kon gewoon verder ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Zamorano schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:49:
[...]

Bij mij werkt het iig.

Ik heb de internet verbinding gewoon op disabled gezet.
Ja dat werkt bij mij ook, pffffeuw, scheelt een hoop werk, ik dacht dat me safegame corrupt was. Wel een lachertje, echt superrrrrrrveel mensen gaan hier niet achter komen, betekend echt veel klachten!! Redelijk buggy, een mislukte verbinding naar psn betekend gelijk een dikke crash?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Opmerkelijk dat vandaag ineens hier en mensen op andere fora zoveel klachten mee ondervinden.. maarja, Rockstar schijnt druk bezig te zijn met een patch :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Take-Two Suggests PlayStation 3 (PS3) GTA IV Fix
1) Delete the game's install data. This is done via the PS3 options. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Game Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, from the menu select Delete. This will delete the game's install information.

2) Delete the game's save files. To delete any save files you will need to do the following. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Save Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, and from the context menu select Delete.

3) Disable your Internet connectivity for the PS3. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Settings' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Network Settings'. Now scroll down to the Internet connection option and press x, now select the disable option. Once this has been done unplug the ethernet cable if you are connecting to the Internet if using this.

4) Disable the console's information board. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Information Board', highlight this and press triangle. From the menu select 'Do not display' Press X to confirm this.

5) Disable Media Server functionality. Scroll to Settings, now scroll up / down to 'Network Settings' select Media Server connection. Once this has been done press triangle and change the option Disabled.

6) Delete all of the system's Internet cache. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Internet Browser', highlight this and press X. Once you browser opens press the triangle button once, from the new menu highlight the 'Tools' option and press X. Scroll down the menu until you reach 'Delete Cookies' and press X. Confirm the files deletion. Repeat this for 'Delete Cache'.

7 ) Turn off the PS3 screen saver. Use the cross media bar to scroll to 'Settings', select 'Display Settings'. Now highlight 'Screensaver' and set this to 'Do not use'.

8 ) Once this has been done, manually restart you PS3 by holding down the power button for 5 seconds it will beep once and then shut down. Release the power button and re-press it and hold for about 5 seconds. The system will then boot and reset all display settings. You will be prompted to reset your display settings to how you require them.

9) Once restarted please try the game again, you will be prompted to reinstall.

Once the game has started please turn off the following features:

1) The game's auto-save. Press Start, Game, and locate the Auto-save option. Turn this off.

2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off.

3) Turn off the controller vibration feature. Press Start, Controls and locate the vibration option. Turn this off.

If that doesn't solve the problem, Take-Two allows tech support users to reopen their cases within seven days.
Bron: http://www.techpowerup.com/index.php?59334

Geen idee of 't werkt, zelf geen PS3 ;) .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Heb GTA4 ook sinds gisteren. Heb em maar bij de Toys 'R Us gehaald en de bestelling bij Bol.com geannuleerd. Status was gisteren toch nog steeds ''wordt verwerkt''.

Nou kreeg ik zojuist alsnog het spel op de mat. Dus ik mijn mail checken, was er ineens een mailtje van gisteravond half 8 dat het artikel verzonden is. Wel wat laat natuurlijk.

Maar goed, retourneren kan kosteloos, dus dat moet dan maar.

Verder wel een leuk spel, alleen irriteer me mateloos aan het feit dat er geen AA is gebruikt voor de PS3. Overal karteltjes. En nee, ik kan er maar niet aan wennen. Het doet wel afbreuk aan de graphics van het spel, want de effecten enzo zijn wel prima.

Maar goed, ik speel gewoon door. Straks maar es ff online proberen dacht ik, alhoewel het wel lekker weer is om buiten te zijn. :P

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
MelvinB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:09:
Verder wel een leuk spel, alleen irriteer me mateloos aan het feit dat er geen AA is gebruikt voor de PS3. Overal karteltjes. En nee, ik kan er maar niet aan wennen. Het doet wel afbreuk aan de graphics van het spel, want de effecten enzo zijn wel prima.
Heb ik ook beetje probleem mee, minder als jouw, maar omdat ik achter mijn 24" scherm game, zit ik er toch redelijk dichtbij.

Heb net tot mijn grote schrik al 55% gehad, moet toch maar wat minder gamen..
(As we speak heb ik de ps3 al weer aangezet :-o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Mjah, ik heb mijn PS3 (40gb-versie) aan een 42'' Samsung-plasma (HD Ready) hangen en vooral de overdag-scenes zitten vol met kartels. Dat moet toch beter kunnen zou je zeggen? 2x AA zou wel genoeg wezen, maar ik ben nog een PS3-noob, dus wat de PS3 nu precies kan, weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn game liep ook vast tijdens het laden van een save game. Wat bij mij hielp was de meest recente savegame verwijderen, en ik kon gewoon weer verder spelen. Op een gegeven moment toen ik weer bij de missie was waar ik voor het laatst had gesaved werd er gevraagd om mijn save file te ' overwriten' omdat die missie al gesaved was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
rickyy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:08:
Take-Two Suggests PlayStation 3 (PS3) GTA IV Fix

[...]

Bron: http://www.techpowerup.com/index.php?59334

Geen idee of 't werkt, zelf geen PS3 ;) .
Beetje overdreven acties. Gewoon uitloggen uit PSN verhelpt het.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
MelvinB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:20:
Mjah, ik heb mijn PS3 (40gb-versie) aan een 42'' Samsung-plasma (HD Ready) hangen en vooral de overdag-scenes zitten vol met kartels. Dat moet toch beter kunnen zou je zeggen? 2x AA zou wel genoeg wezen, maar ik ben nog een PS3-noob, dus wat de PS3 nu precies kan, weet ik nog niet.
Ik moet zeggen dat ik bij alle ps3 games me wel stoor aan de ontbrekende AA (maar weinig games waar goeie AA in zit), maar aan de andere kant als je kijkt wat een dikke VGA kaart kost en wat een ps3 kost dan klopt de prijs/beeldkwaliteit verhouding toch aardig. We moeten er maar mee leren leven denk ik want ik denk dat het in de toekomst niet beter word met de AA aangezien de PS3 nu al aardig wat framedrops heeft met gta4 en andere games.

Wordt wel smullen voor de pc gebruikers mocht ie daarvoor uitkomen met 8xAA op gta4 dat moet er echt kicken uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Op de 32" Samsung vind ik het ook erg kartelig, maar dit komt omdat ik er maar 1/1,5meter vanaf zit. Beneden op mijn 40" Sony is dit al helemaal weg omdat ik er daar toch ruim 3/4 meter vanaf zit tijdens het gamen.

Maarja kartels horen nog steeds bij consoles, ik hoop dat de volgende generatie echt anti-aliasing ingebakken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

En ik was maar bang dat ik ergens een optie had gemist in mijn PS3, of GTA IV, of lcd tv, waardoor sommige randen er toch net niet helemaal scherp uit zagen.

Goed, ook weer GTA IV startproblemen nu zie ik, dus ook maar even netwerk uit. Vaag :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 13-09 12:39
En ja hoor.. de eerste vastloper... Heel fijn, tijdens een missie.. Ik was er bijna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Tot vanmorgen nergens last van, en nu ineens crasht het ding ook bij het laden op de PS3. Internet uitzetten en het werkt weer. Ik mag toch hopen dat hier gauw een echte fix voor komt. Want de waslijst met een mogelijke workaround is ook als schieten met hagel. Vooral als je kijkt wat je allemaal moet uitzetten.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Nakebod schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:45:
En ik was maar bang dat ik ergens een optie had gemist in mijn PS3, of GTA IV, of lcd tv, waardoor sommige randen er toch net niet helemaal scherp uit zagen.

Goed, ook weer GTA IV startproblemen nu zie ik, dus ook maar even netwerk uit. Vaag :D
Kartels horen er bij de xbox360 en de PS3 jammer genoeg nog bij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Dit ligt volgens mij echt aan PSN. Gister crashte namelijk GTA niet ( gewoon online zitten spelen halve avond) maar Formula 1 bij opstarten en Grand Turismo bij het opstarten. Game beeindigen deed het ook niet! Dan moest ik hem met powerswitch uitzetten. Dus ligt niet aan GTA denk ik.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:07:
[...]

Ik vind het prima leesbaar eigenlijk, maar ik vraag me wel af hoe het zit met mensen die nog op een oudere televisie gamen: hoe leesbaar is alles eigenlijk op een SD resolutie?
Heb wel een hd crt die goed scaled.

Een games zoals dead rising die hier om bekend stond heb ik totaal geen problemen mee nu alleen gta 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
OMD schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:50:
Dit ligt volgens mij echt aan PSN. Gister crashte namelijk GTA niet ( gewoon online zitten spelen halve avond) maar Formula 1 bij opstarten en Grand Turismo bij het opstarten. Game beeindigen deed het ook niet! Dan moest ik hem met powerswitch uitzetten. Dus ligt niet aan GTA denk ik.
Klopt, het ik heb zelf nog geen crashes gehad maar een vriend van mij had het gister ook in Devil May Cry en GT5. Dus ik denk dat er iets in de PSN update zit wat niet graag samenwerkt ;)

Edit: Die stukjes van Katt Williams zijn trouwens ook weer geniaal d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 03-05-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:09:
maar ik kan Little Jacob alleen mee uit vragen en drugsdeals voor 'm doen ( allemaal al gedaan ), nu dus alleen mee uitgaan. Ik zie geen optie voor wapens bij 'm in mijn phone en zit toch al weer op 50%.
Ieder friend character heeft een special ability... jacob kan guns brengen, brucie komt je halen in een helicopter, carmen kan je healen etc...

Je moet alleen boven een bepaald % zitten qua vriendschap (terug te vinden onder statistieken -> general). Volgens mij is het 75. Dus ff een paar keer op stap met die gozer en dan krijg je vanzelf een smsje of belletje!

ps. niet echt spoiler waardig deze info lijkt me zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx man. Dat kan best kloppen want ik had een paar keer wat drugsdeals verneukt van 'm, vooral de paar laatste zijn best pittig ;) . Ga maar is wat dingetjes met 'm doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 11:50
Zijn er nog mensen die intresse hebben in een GTA 4 legendairy edtion voor de 360.
Heb er nog 1tje over helemaal gesealed en alles.
Pm maar;)

En ik merk niks trouwens van kartels of ver... graphics(heb een hele oude tv:P)
Ik ben nu best wel blij dat ik geen inet op me ps3 krijg als ik al die klachten zo lees.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
gaat de game nog bijgedrukt worden? aangezien ik mijn PS3+GTA pas na de exames (19juni) ga halen :X

ik wil het niet meemaken dat het 'op' is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 dagen GTA 4 niet gespeeld om mijn Xbox 360. Start ik het spel zojuist op, is mijn meest recente savegame ineens verdwenen :S (autosave functie heb ik gebruikt). Ik zat op circa 21% van de game en nu kan ik weer overnieuw beginnen :( Iemand een idee hoe zoiets kan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Nu online
Ik ben nu in een missie met roman we zijn naar een bar geweest en kwamen er dronken uit, ik ben in een taxi gestapt, maar waar moet ik nu heen. Kan nergens vinden waar ik heen moet?
Help please.

[ Voor 4% gewijzigd door silencedead op 03-05-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
stftweaker schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:16:
Zijn er nog mensen die intresse hebben in een GTA 4 legendairy edtion voor de 360.
Heb er nog 1tje over helemaal gesealed en alles.
Pm maar;)

En ik merk niks trouwens van kartels of ver... graphics(heb een hele oude tv:P)
Ik ben nu best wel blij dat ik geen inet op me ps3 krijg als ik al die klachten zo lees.
Zoveel klachten zijn dat niet hoor, in het XMB "sign off" op je PSN nickname en alle problemen zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
Geen idee, heb het ook gehad van de week... sinds dien save ik hem maar gewoon handmatig in mijn safehouse.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:17:
Ik heb 2 dagen GTA 4 niet gespeeld om mijn Xbox 360. Start ik het spel zojuist op, is mijn meest recente savegame ineens verdwenen :S (autosave functie heb ik gebruikt). Ik zat op circa 21% van de game en nu kan ik weer overnieuw beginnen :( Iemand een idee hoe zoiets kan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

abort_ schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:20:
Geen idee, heb het ook gehad van de week... sinds dien save ik hem maar gewoon handmatig in mijn safehouse.

[...]
het kan zijn dat hij je safehouse save pakt ipv de autosave, dit is bij mij meerdere keren gebeurd, je moet gewoon de savegame loaden uit het menu

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:13
Ik zat naar torrents van GTA Iv gameplay te zoeken, toen ik wat interessants vond: de 234 pagina's tellende officiele niet officiele in elkaar geknutselde strategy guide, waar je misschien toch wel wat aan hebt. Hier niet te downloaden ( er is ook nog een andere te vinden met verschillende instructiefilmpjes erbij). Veel plezier ermee

Ik moet er nog wel ff bijzeggen dat vanaf pagina 17 de missie's aan het bod komen, dus degenen die het niet willen WETEN, niet lezen he!

[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 03-05-2008 18:19 . Reden: Officieel was het toch niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Beste werkt is om na het opstarten van je PS3 even jezelf uit te loggen (helemaal naar rechts en dan in je vriendenlijst jezelf opzoeken (bovenaan) en dan op driehoekje en dan Sign Off)

Dan GTAIV opstarten, en dan een missie doen (heb ik gedaan) totdat hij (auto)saved of opnieuw saven wellicht werkt dat. En dan daarna via mobiel op multiplayer drukken, dan moet je weer op PSN insignen en dan werkt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand of ze nog een PS3+ GTA IV OF GT5p op voorraad hebben?
Regio Alkmaar ( dus de stad) ( Noord-Holland). MM gebeld, die wil niks zeggen vaag genoeg. Bartsmit: Weten we niet ( hebben we veel aan)
MM: wanneer krijgen jullie ze weer binnen: Mogen we niet zeggen..
Bartsmit: Weten we ook niet..

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:34
-Mike- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:52:
[...]

Edit: Die stukjes van Katt Williams zijn trouwens ook weer geniaal d:)b
Subliem dat stukje met dat nummer hustlin. Hier een trouwens een linkje naar de echte performance het is gewoon precies hetzelfde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:26:
Ik zat naar torrents van GTA Iv gameplay te zoeken, toen ik wat interessants vond: de 234 pagina's tellende officiele strategy guide. [url=""]Hier[/url] te downloaden.
Ik dacht dat piraterij niet toegestaan werd op GoT. O-)

Lekker snugger om het dan te quoten :z

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 03-05-2008 18:20 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 13:35
Tegenwoordig hoor je veel, sommigen beweren dat GTA IV nooit op PC uitkomt anderen dan weer wel.
Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
The Zep Man schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:22:
[...]
Ik dacht dat piraterij niet toegestaan werd op GoT. O-)
Dit is geen geen officiele gameguide is een pdf van http://www.mycheats.com kun je ook gratis online raadplegen. Niet alle torrents zijn piraterij :P

Edit: Ik denk toch dat dit warez zijn sorrie ik was op het verkeerde been gebracht door de maps die erbij zitten die zijn van http://www.mycheats.com maar de rest is officieel gameguide.

[ Voor 25% gewijzigd door Kimo op 03-05-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Lorduh schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:25:
Tegenwoordig hoor je veel, sommigen beweren dat GTA IV nooit op PC uitkomt anderen dan weer wel.
Ik ben ervan overtuigd dat hij nog wel naar de PC gaat komen. Misschien duurt dat nog wel een jaar of anderhalf ofzo, maar hij komt heus wel. :9

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kimo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:25:
[...]

Dit is geen geen officiele gameguide is een pdf van http://www.mycheats.com kun je ook gratis online raadplegen. Niet alle torrents zijn piraterij :P
Ah, die illusie werkt lichtjes gewekt. Excuses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders ook de missie "the snow storm" gehaald, maar niet de achievement gekregen?
heb het hele spel geen cheats gebruikt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hoop op van wel. Vanaf GTA 3 zeggen ze al dat het Playstation exclusive is. Maar dat moeten ze wel om de vele onwetenden geen idee te geven dat ze het later ook op de pc kunnen kopen.

Bovendien zijn er games van Rockstar op Steam te vinden wat wellicht een goede mogelijkheid gaat zijn om het via dit systeem de boel te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Hoe mensen erover denken boeit niet. Die keuze is nog steeds aan Rockstar. En gekeken naar het verleden, is er een zeer grote kans dat GTA4 op de PC uitkomt. Je moet alleen niet verrast zijn al kan dit een jaar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
The Zep Man schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:28:
[...]
Ah, die illusie werkt lichtjes gewekt. Excuses. ;)
My fault :X het is toch de officiele strategy guide. Dus niet gepast hier. er zitten maps bij van mycheats maar de rest is officiele guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
heb ook hangers met laden op de ps3. Het enige wat helpt, is de PS3 uitzetten en met de switch achterop de stroom eraf en dan weer starten. Het lijkt te helpen.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op 720p ziet dit spel er beter (veel minder kartelig uit) dan op 1080i, ligt dit aan de game, mijn xbox of mijn tv?

Waar kan ik de complete soundtrack krijgen als die er is? Ik kan tot nu toe alleen de OST vinden.
Dit is geen warez request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Domus schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:42:
heb ook hangers met laden op de ps3. Het enige wat helpt, is de PS3 uitzetten en met de switch achterop de stroom eraf en dan weer starten. Het lijkt te helpen.
Je kan denk beter de aan uit toets op de voorkant een paar seconden aanraken dan sluit die wel geforceerd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk als je marketingtechnisch achtig gaat denken dan hadden ze eigenlijk voor de 29e al moeten aankondigen dat er geen PC versie komt. Dan gaan de PC-gamers die ook GTA 4 willen hebben ook een console halen en worden er meer consoles + GTA4 verkocht. Dat ze het een 'exclusive' noemen zegt ook niet al teveel. Kijk maar naar bijv. Mass Effect. Dit was een Xbox exclusive maar hij komt toch mooi op 6 Juni op de PC uit _/-\o_ .

Alleen zoals elke 3d GTA ... duurt het jammer genoeg eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:45:
Op 720p ziet dit spel er beter (veel minder kartelig uit) dan op 1080i, ligt dit aan de game, mijn xbox of mijn tv?
Andere mensen hebben gezegd dat het precies andersom is...

Iets met bomen, bos en zien...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Domus schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:42:
same here, net voor de 1e keer een hanger gekregen toen ik t spel op wilde starten, er staat rechtsonder in beeld: Loading... Hating the Haters. en dat blijft er dan gewoon staan zonder dat ie echt aan t laden is. het achtergrondmuziekje blijft gewoon doorspelen tot het einde.

[ Voor 6% gewijzigd door bittenhero op 03-05-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Kimo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:39:
[...]

My fault :X het is toch de officiele strategy guide. Dus niet gepast hier. er zitten maps bij van mycheats maar de rest is officiele guide.
En als ik nu zou zeggen: De officiele guide staat op het internet, komen jullie er alsnog achter. Dus eigenlijk is het niet gepast zijn echt onzin, maarja. Ik hoop dat de mensen er wat aan hebben :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Andere mensen hebben gezegd dat het precies andersom is...

Iets met bomen, bos en zien...
Die 720p is progressive scanning ofzo. Dit komt erop neer dat het beeld lijntje voor lijntje wordt vernieuwd en het beeld dus scherper en mooier is. Logisch toch?

[ Voor 29% gewijzigd door AMD1800 op 03-05-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB

Waar kan ik de complete soundtrack krijgen als die er is? Ik kan tot nu toe alleen de OST vinden.
Ik draai em ook op 720p omdat dan het beeld sowieso dan beter zou moeten wezen dan 1080i op een HD-Ready scherm, maar heb 1080i nog niet getest om eerlijk te wezen. Kartels op 720p zijn er iig nog genoeg.

Ik vind trouwens de camera ook maar klote tijdens het rijden. De meeste wegen bevatten hellingen en zolang je zelf niet de camera wat bijsteld tijdens het rijden, mis je zo afslagen e.d over het hoofd. Leuk als je iemand moet achtervolgen en je ziet de bocht niet op tijd doordat de camera te laag achter je hangt... Zelf bijstellen tijdens het rijden vindt ik wat irritant en zou eigenlijk automatisch moeten alleen dan wat beter zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Pregressive (progresief) is beter voor bewegend beeld
Interlaced (om de beurt ververst) tja.. het zuipt minder bandbreedte! Maar er zijn even en oneven lijnen en die worden dus om de beurt ververst. Heb je 50hz op je televisie dan zal in je interlaced mode 25hz krijgen dus!

Helaas ja GTA IV heeft jaggies...en niet de beste graphics maar daar moet je overheen kijken want zie wat je terugkrijgt (ook wordt het op 640p gerendert)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:39:
[...]

dit is duidelijk NIET de officiele brady guide, de opmaak alleen al laat toch duidelijk zien dat dit knutselwerk is }:O
erg slechte guide ook btw, veel missies staan samen onder 1 naam bijvoorbeeld, wat het erg onoverzichtelijk maakt.
ook word er veel onnodig herhaalt (lijkt alsof verschillende personen los van elkaar over die missies aan het schrijven zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
swampy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:52:
[...]

Interlaced (om de beurt ververst) tja.. het zuipt minder bandbreedte! Maar er zijn even en oneven lijnen en die worden dus om de beurt ververst. Heb je 50hz op je televisie dan zal in je interlaced mode 25hz krijgen dus!

Helaas ja GTA IV heeft jaggies...en niet de beste graphics maar daar moet je overheen kijken want zie wat je terugkrijgt (ook wordt het op 640p gerendert)
Ik vind de game helemaal super en aan de kartels erger ik me ook niet echt vind het ook niet ergen dat bijvoorbeeld bij Forza2? :)

Weet iemand nog of ik alle nummers kan kopen van de Radiostations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Rev! schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:58:
[...]

Ik vind de game helemaal super en aan de kartels erger ik me ook niet echt vind het ook niet ergen dat bijvoorbeeld bij Forza2? :)

Weet iemand nog of ik alle nummers kan kopen van de Radiostations?
Via social club kopen is alleen voor de VS geloof ik. Maar alle titels en artiesten staan achter in de cityguide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:55:
[...]

dit is duidelijk NIET de officiele brady guide, de opmaak alleen al laat toch duidelijk zien dat dit knutselwerk is }:O
erg slechte guide ook btw, veel missies staan samen onder 1 naam bijvoorbeeld, wat het erg onoverzichtelijk maakt.
ook word er veel onnodig herhaalt (lijkt alsof verschillende personen los van elkaar over die missies aan het schrijven zijn).
Ik zal het wel ff aanpassen, ik vond het er idd wel wat knutselig uitzien maar ik dacht nog wel dat het de echte was :P Ik heb het ook niet echt doogelezen, omdat ik het spel liever eerst heb :P

Ik denk dat je alles kunt halen uit de GTA IV Music page van amazon.com

En die OST heb jij ook vast op een niet zo legale manier verkregen he:P

[ Voor 32% gewijzigd door AMD1800 op 03-05-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:09:
[...]

Ik zal het wel ff aanpassen, ik vond het er idd wel wat knutselig uitzien maar ik dacht nog wel dat het de echte was :P Ik heb het ook niet echt doogelezen, omdat ik het spel liever eerst heb :P

[...]

Ik denk dat je alles kunt halen uit de GTA IV Music page van amazon.com

En die OST heb jij ook vast op een niet zo legale manier verkregen he:P
Ik wil die muziek (vooral Classics!) lekker in me auto kunnen luisteren :)
Zal even in het boekje kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:49

BreeeZe

Devt

bittenhero schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:48:
[...]

same here, net voor de 1e keer een hanger gekregen toen ik t spel op wilde starten, er staat rechtsonder in beeld: Loading... Hating the Haters. en dat blijft er dan gewoon staan zonder dat ie echt aan t laden is. het achtergrondmuziekje blijft gewoon doorspelen tot het einde.
Bij mij is het niet goed opstarten nu elke keer...
GTA is nu ook al 2x vast gelopen tijdens het spelen.

Ik hoop niet dat het na de 1x alleen maar erger wordt.
Ik laat m'n ps3 nu maar ff uitrusten en probeer het vanavond wel weer.

* BreeeZe kan niet wachten op een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Hebben jullie ook last van dat het spel te langzaam geladen word, ingame?
Dus je rijd in een auto, best snel, en dan word de grond/gebouwen niet goed geladen. Als je dan even 3 a 5 seconden wacht, laad alles wel gewoon goed. Maar het is redelijk irritant.

Dit is met de Xbxo 360 versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 23:53
rickyy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:17:
Weet iemand of ze nog een PS3+ GTA IV OF GT5p op voorraad hebben?
Regio Alkmaar ( dus de stad) ( Noord-Holland). MM gebeld, die wil niks zeggen vaag genoeg. Bartsmit: Weten we niet ( hebben we veel aan)
MM: wanneer krijgen jullie ze weer binnen: Mogen we niet zeggen..
Bartsmit: Weten we ook niet..
Probeer eens Bart Smit in Broek op Langedijk.
Daar zag ik gisteren nog de Ps3 pack met GT5 staan en ook stonden er nog genoeg GTA4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
voor de mensen met een hd ready scherm en een ps3
ik heb ff wat getest en heb nu de goede instellingen gevonden.

ff naar je scherminstellingen gaan en 720p en 1080i uitvinken en dan spelen maar ( ik heb nu helemaal geen blur meer als ik naar de volgende eilanden kijk en het lijk allemaal ook iets scherper.

als ik ze aan laat staan dan heb ik een heel erg geblurred beeld.
zal zometeen even 2 vergelijkings foto`s maken en posten.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
nice ik ben niet verder dan de intro met die boot gekomen en nu heb ik de rrod
xb mag terug voor de 4e keer, had nu toch wel beetje uitgekeken naar dit spel en dan krijg je zoiets:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Dus dan geeft die een 1080p signaal aan de televisie of SD? Ik zal het eens proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kimo op 03-05-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Dit was een Xbox exclusive maar hij komt toch mooi op 6 Juni op de PC uit _/-\o_ .

Alleen zoals elke 3d GTA ... duurt het jammer genoeg eventjes.
En waar heb jij die datum vandaan als ik vragen mag?
IRCfreAk schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:49:
nice ik ben niet verder dan de intro met die boot gekomen en nu heb ik de rrod
xb mag terug voor de 4e keer, had nu toch wel beetje uitgekeken naar dit spel en dan krijg je zoiets:S
Dat noem ik nog eens lullig. Gelukkig voor jou kun je nu in de zon gaan zitten :) :P

[ Voor 30% gewijzigd door AMD1800 op 03-05-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:33:
heeft iemand anders ook de missie "the snow storm" gehaald, maar niet de achievement gekregen?
heb het hele spel geen cheats gebruikt overigens.
? Ik heb hem na veel moeite gehaald ja maar er is geen achievement voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
tooter schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:46:
voor de mensen met een hd ready scherm en een ps3
ik heb ff wat getest en heb nu de goede instellingen gevonden.

ff naar je scherminstellingen gaan en 720p en 1080i uitvinken en dan spelen maar ( ik heb nu helemaal geen blur meer als ik naar de volgende eilanden kijk en het lijk allemaal ook iets scherper.

als ik ze aan laat staan dan heb ik een heel erg geblurred beeld.
zal zometeen even 2 vergelijkings foto`s maken en posten.
1080p trekt een HD-ready toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:54:
[...]

? Ik heb hem na veel moeite gehaald ja maar er is geen achievement voor 8)7
net ff opnieuw gekeken, en er is inderdaad geen achievement voor.
snap echt niet hoe ik hierbij kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
MelvinB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Klopt ja, volgens mij is HDready maximaal 1080i en misschien kan dit bij sommige ook niet, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

MelvinB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Heb ook een HD-ready scherm, en 1080i is het maximale wat ik vanuit de ps3 ernaar kan sturen. Denk dat de poster en Full-HD scherm heeft.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
nee ik heb geen full hd scherm. ( heb nog geen geldboompje in de tuin staan hoor :P)

heb ff een foutje gemaakt je moet 1080p uitvinken ipv 1080i :) mijn fout.

ga nu wel ff de foto`s maken voor het verschil :)

[ Voor 25% gewijzigd door tooter op 03-05-2008 18:16 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Heb hier ook een HD-ready scherm 32 inch, maar kan me xbox gewoon op 1080p zetten... niet dat ik veel verschil zie met 720p. Het is een Samsung btw.

Ontopic:

Spel uitgespeelt, nu nog ff jumps en dergelijke zoeken :P, die 200 duiven begin ik niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:51:
[...]

En waar heb jij die datum vandaan als ik vragen mag?

http://masseffect.bioware...ml?topic=625304&forum=125
Ging wel over ME he ;)

[...]

Dat noem ik nog eens lullig. Gelukkig voor jou kun je nu in de zon gaan zitten :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

AMD1800 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:08:
[...]

Klopt ja, volgens mij is HDready maximaal 1080i en misschien kan dit bij sommige ook niet, maar dat weet ik niet zeker.
HDReady is 720p en als je geluk hebt 1080i maar winkels hebben wel gestunt hoor met de preciese betekenis en er zijn zelfs PAL televisies verkocht onder HD Ready omdat ze 720p inputs hadden. Yup dat hoor je goed je kon er 720p in stoppen maar het had maar een PAL scherm!

HD Ready is een behoorlijk grijs gebiedt en helaas is het soms misbruikt!

Ugh oh well terug naar GTA IV die ik door de hitte nog niet echt veel heb kunnen spelen. Deze warmte maakt me langzaam als een drie tenige luiaard!

[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 03-05-2008 18:19 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook op 1080p gezet en het beeld is veel scherper en lichter nu. Ook lijken de karteltjes wat minder maar dat kan ook aan mij liggen. Dit in combinatie met een LG HD ready scherm die 1080p ondersteuning heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
wel minder dat je voor Most Wanted politie opdrachten helemaal niks terugkrijgt, als je ze hebt afgerond. Niet eens een achievement :'( . Ben er toch ruim een uurtje mee bezig geweest. Niet dat het erg is, want het is harstikke leuk om te doen. Vooral als je backup kan vragen aan Marley, ken je lekker met die gangstah's in een cop car alle wanted missies doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vele HD-ready TV's accepteren wel een 1080p input, maar downscalen dat naar 1080i/720p.

Dat ziet er vaak mooier uit dan een 1080i/720p input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Net even geprobeerd op 576p. Inderdaad het lijk veel scherper. Het lijkt of het blur filter uitgeschakeld word.
s`avonds is de skyline ook veel scherper in 720p dan schakelen ze dat filter ook uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
zie onderstaand nieuwsbericht, bron: nu.nl

Consoles lopen vast door Grand Theft Auto 4
Uitgegeven: 3 mei 2008 16:34
Laatst gewijzigd: 3 mei 2008 17:31

RIJSWIJK - De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk.

Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

Herstellingsprocedures

"Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen", zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Gal

Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden.

Herstel

Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.

Spel

Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je leest bij elke grote launch wel weer dat het spel zogenaamd RRoD's en kapotte PS3's veroorzaakt, maargoed dat slaat natuurlijk als een tang op een varken. Consoles (vooral 360's) gaan continue stuk, en als veel mensen de console weer eens afstoffen voor een grote game release gaan er dus ook veel stuk...

Neemt niet weg dat dat hele savegame corruption en weet ik het wat wel erg irritant is en daar mogen ze van mij schnell een fix voor bakken, want ik heb geen zin om straks weer helemaal de storyline opnieuw door te spelen tot het punt waar ik nu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, Ifruit phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Wat kan je nou eigenlijk met al je geld? Ik zit nu op een half miljoen en heb echt geen idee waar ik het aan kan uitgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleren, wapens, ammo, nachtclub, daten met je vrienden, hoeren?

Ik heb op dit moment ff te weinig, ben net voor het eerste gepakt door de cops al je wapens weg |:(
En als je alles opniew moet kopen inclusief de nodige ammo kost je toch flink wat $$.

Kleren kosten toch ook wel wat, vooral de maatpakken bij Persuis :9 .

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De volgende achievement:
Walk Free
Lose a 4 star wanted rating by outrunning the cops.

Kan ik niet halen? IK had 5 sterren, rijd subway tunnel in, politie weg, maar ik krijg de achievement niet :( ?! Help?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missschien perse 4 sterren hebben, en niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:40:
Consoles (vooral 360's) gaan continue stuk, en als veel mensen de console weer eens afstoffen voor een grote game release gaan er dus ook veel stuk...
Kom, kom, niet overdrijven mijn xbox 360 is pas 5 keer stuk gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:20:
spoiler:
wel minder dat je voor Most Wanted politie opdrachten helemaal niks terugkrijgt, als je ze hebt afgerond. Niet eens een achievement :'( . Ben er toch ruim een uurtje mee bezig geweest. Niet dat het erg is, want het is harstikke leuk om te doen. Vooral als je backup kan vragen aan Marley, ken je lekker met die gangstah's in een cop car alle wanted missies doen :)
er is wel een achievement die je krijgt als je alle most wanted opdrachten gedaan hebt:

Manhunt 15G
Complete the most wanted side missions from the police computer.

je moet wel de most wanted missies van alle drie de eilanden eerst halen, dus 30 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, alle 3 de eilanden!!. Kijk, dat verklaart het. Heb ze alleen van het middelste eiland tot nu toe, vondt het al zo vreemd dat ik nooit naar het eerste eiland hoefde. Thx again :) . En zo blijf je bezig, wat een heerlijk spel is het toch :9 .

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:00:
Kleren, wapens, ammo, nachtclub, daten met je vrienden, hoeren?

Ik heb op dit moment ff te weinig, ben net voor het eerste gepakt door de cops al je wapens weg |:(
En als je alles opniew moet kopen inclusief de nodige ammo kost je toch flink wat $$.

Kleren kosten toch ook wel wat, vooral de maatpakken bij Persuis :9 .
Ik heb alle kleren al, plus dat ik nooit dood ga omdat ik dan gewoon mijn save reload ;) Ik mis wel een beetje het kopen van huizen/bedrijven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
swampy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:52:
[...]

Rev! heeft een xbox360 versie, die wordt gewoon op 720p gerenderd
tooter schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:15:
nee ik heb geen full hd scherm. ( heb nog geen geldboompje in de tuin staan hoor :P)

heb ff een foutje gemaakt je moet 1080p uitvinken ipv 1080i :) mijn fout.

ga nu wel ff de foto`s maken voor het verschil :)
Dan speel je op 1080i. Bij mij ziet het er ook beter uit op 1080i, Dat het interlaced is, is niet te merken op een LCD scherm aangezien bij elke verversing een progressief beeld wordt opgebouwd

[ Voor 12% gewijzigd door treative op 03-05-2008 19:12 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rizlarock
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04-2024
BreeeZe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:32:
[...]

Bij mij is het niet goed opstarten nu elke keer...
GTA is nu ook al 2x vast gelopen tijdens het spelen.

Ik hoop niet dat het na de 1x alleen maar erger wordt.
Ik laat m'n ps3 nu maar ff uitrusten en probeer het vanavond wel weer.

* BreeeZe kan niet wachten op een patch
Ik had hetzelfde paar dagen geleden.. vastlopers midden in spel. Toen heb ik de gamedata verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Sindsdien niet meer vastgelopen (tijdens spelen).

Gister kreeg ik spel echter niet meer gestart. Bleef ook hangen op "Loading: Missie"
Heb toen maar savegame verwijderd (gelukkig gesaved vlak na autosave dus hoefde nix opnieuw te doen) en toen startte ie wel weer gewoon op.

o ja, dit op PS3 60 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:10:
Damn, alle 3 de eilanden!!. Kijk, dat verklaart het. Heb ze alleen van het middelste eiland tot nu toe, vondt het al zo vreemd dat ik nooit naar het eerste eiland hoefde. Thx again :) . En zo blijf je bezig, wat een heerlijk spel is het toch :9 .
ik had precies hetzelfde, eerst alles op het eerste eiland gehaald, toen in verwarring waarom ik de achievement niet kreeg.
totdat ik eens in een politie auto in algonquin ging zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touwens, in augustus komt de eerste DLC, en in de winter de 2e? En dan volgend jaar alweer een écht vervolg op GTA IV? Lekker hoor, kan er geen genoeg van krijgen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:22:
Touwens, in augustus komt de eerste DLC, en in de winter de 2e? En dan volgend jaar alweer een écht vervolg op GTA IV? Lekker hoor, kan er geen genoeg van krijgen _/-\o_ .
Ga er maar niet van uit dat er volgend jaar alweer een vervolg komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:49

BreeeZe

Devt

rizlarock schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:13:
[...]

Ik had hetzelfde paar dagen geleden.. vastlopers midden in spel. Toen heb ik de gamedata verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Sindsdien niet meer vastgelopen (tijdens spelen).

Gister kreeg ik spel echter niet meer gestart. Bleef ook hangen op "Loading: Missie"
Heb toen maar savegame verwijderd (gelukkig gesaved vlak na autosave dus hoefde nix opnieuw te doen) en toen startte ie wel weer gewoon op.

o ja, dit op PS3 60 GB.
Ik las net op enkele websites gevonden via google dat het probleem te maken heeft met het online gebeuren en dat het help als je je eerst afmeld bij het psn.
(volgens mij ook al eens in dit topic gelezen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-Mike- schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:27:
[...]

Ga er maar niet van uit dat er volgend jaar alweer een vervolg komt ;)
Waarom niet? Het zou best kunnen als je kijkt naar het verleden:
Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)
Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)
Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Marzman schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:31:
[...]

Waarom niet? Het zou best kunnen als je kijkt naar het verleden:
Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)
Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)
Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)
GTA IV 2007
Lijkt mij sterk dat ze een GTA 5 alweer in 2008 klaar hebben, ik ga uit van 2009/2010 minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
vandaag GTA binnen gekregen via 3busymen. Best rap zo in 4 a 5 dagen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.