[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
BM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:37:
[...]

Join the club :(

Ontzettend frustrerende missie.

spoiler:
Dat ziekenhuis inkomen, geen probleem.
Helaas moet je daarna ook weer naar buiten. (Waarom eigenlijk, met die coke houd je het daarbinnen wel even gezellig hoor :p).

Is het aantal agenten wat naar binnen komt vallen eigenlijk een vast iets? Meestal ga ik binnen namelijk af doordat ze me vlak bij de uitgang ineens gaan flanken. Als het een vast aantal is kan ik daar rekening mee houden, ofzo....

By far de minst leuke missie uit het spel tot nu toe, en ik heb ook geen andere missies meer om te doen :P
spoiler:
Wat ik gedaan heb is als een gek buiten lopen en vluchten :P 1e keer proberen schieten en niet kunnen overleven, 2e keer gevlucht en met gemak afgemaakt

Ik vind het wel vervelend dat je elke keer vanaf 0 moet beginnen ... checkpoints zou idd handig zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door anyonas op 02-05-2008 21:45 ]

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
technoaddict schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 20:14:
[...]

Ik heb hem nog niet binnen. Maar goed, het mailtje dat GTA geschipped was is bij mij maandag 28 april 2008 22:34:19 binnen gekomen, en ik denk niet dat een game binnen 3 dagen vanuit Amerika hier geleverd wordt. Als ik het me goed herinner kwam Burnout Paradise een week na 'shipping' binnen.
Zou toch kunnen, die mailtjes wat je krijgt dat het geshipped is kloppen ook niet altijd.
Tevens zie ik in zijn feedback een stuk of 4/5 reacties staan van mensen uit bijv. Duitsland, Zweden die hem al binnen hadden. Dus het had toch mogelijk kunnen zijn.

Maarja we wachten gewoon rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
hey ik heb nog een leuk tipje voor mensen die de Desert Eagle "of look a like" willen scoren

spoiler: locatie desert eagle
Ga naar de Weapons store en knal de eigenaar overhoop. hij dropt een DE, pak hem d.m.v. de drop weapon knop. dan ruilt hij je standaard 9mm in voor de desert eagle. groot plus punt is dat de desert eagle krachtig is en bovendien de zelfde ammo gebruikt in GTA4.

je krijgt wel 3 star wanted level en zijn maten staan klaar met shotguns. maar ja je wapens hou je als je dood gaat

[ Voor 13% gewijzigd door laurensxeon op 02-05-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
anyonas schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:40:
[...]

spoiler:
Wat ik gedaan heb is als een gek buiten lopen en vluchten :P 1e keer proberen schieten en niet kunnen overleven, 2e keer gevlucht en met gemak afgemaakt

Ik vind het wel vervelend dat je elke keer vanaf 0 moet beginnen ... checkpoints zou idd handig zijn.
spoiler:
Je kunt gewoon de politie en SWAT mensjes omleggen. Er zijn ongeveer 3 agenten en 5 SWAT agentjes, op basis van waar je je in het huis bevindt zullen ze het huis binnentreden. Let er wel op dat je wanted level naar 3 sterren gaat waardoor een bezoekje aan de pay'n spray shop wel handig is.
Verder is het handig, om bij aankomst, zo dicht mogelijk bij het huis, een snelle stevige bolide klaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Grappig dat je hier http://gta.wrote.nl/image ziet dat PS3 / X360 verdeeldheid zo bijna 50/50 is; blijkbaar is er geen 'superieur' platform onder de tweakers.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:56:
Ik was afgelopen dinsdag bij de Saturn in Tilburg, rond een uurtje of 17:30, vraag aan zo'n knakker of ze nog gta 4 hadden, helaas werdt mij gemeldt.

Op de vraag wanneer ze weer binnenkomen werd geantwoord : aankomende zaterdag morgen om 07:00 dus als je om 9 uur voor de deur ligt kun je er zeker 1 oppikken, na die levering is het ook gedaan met de voorraad dus daar komt HIJ NIET MEER !!!! :O , ik denk , de ballen, ga naar mediamarkt in breda, was ie wel 15 euro duurder, maarja , straks kom ik daar morgen, alles op , en bij MM in breda is ook alles inmiddels weg en krijgen ook nog maar 1 shipment heb ik van de managing director vernomen.

Opschieten dus als je nog een gta 4 pakket of spel wil hebben.
Heb vandaag rond 18:30 uur nog een XBOX 360 Elite & GTA 4 gekocht @ Saturn!
Wil niet overdrijven, maar er lagen nog zeker +/- 25 GTA spellen (voor zover ik heb gezien alleen voor de XBOX, voor de PS3 heb ik niet gekeken).

De details van het spel zijn echt geweldig! _/-\o_
Is wel tof dat je beide banden kapot kan burnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
ok heb net dat filmpje gezien van pagina 13 waar mee de kwaliteit van het beeld vergeleken wordt van een xbox360 vs Ps3.

doe ik iets fout??? het ziet er bij mij echt bagger uit op mijn ps3. heb de ps3 op 1080P staan en mijn tv is een 37" FullHD. het zijn 1 en al karteltjes. die van mij zijn niet zo mooi als op het filmpje.
filmpje is qua formaat ook kleiner dat snap ik.

anyways ik zet mijn pc nu uit en mijn ps3 weer aan, yup i'm hooked. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door laurensxeon op 02-05-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
laurensxeon schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:20:
ok heb net dat filmpje gezien van pagina 13 waar mee de kwaliteit van het beeld vergeleken wordt van een xbox360 vs Ps3.

doe ik iets fout??? het ziet er bij mij echt bagger uit op mijn ps3. heb de ps3 op 1080P staan en mijn tv is een 37" FullHD. het zijn 1 en al karteltjes. die van mij zijn niet zo mooi als op het filmpje.
filmpje is qua formaat ook kleiner dat snap ik.

anyways ik zet mijn pc nu uit en mijn ps3 weer aan, yup i'm hooked. O-)
Je hebt 720p en 1080i wel uitgevinkt? :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moeilijkheid valt over het algemeen wel mee. De enige missie die me tot nu toe even heeft gefrustreerd was dat je die Johan moest neerknallen (liet de vrouw leven) maar die motor is volgens mij een NRG900, en man oh man wat is die gast snel. Keer op keer pakte hij een afslag en ik totaal de verkeerde, het blijft toch gokken. Toen geprobeerd om ook met een NRG900 die gast te achtervolgen, maar dat is geen doen, één keer een auto raken en de missie is over. Dan maar een Landrover oid gepakt, redelijk snel en stevig.

Uiteindelijk kwam hij geheel toevallig op mijn kruising uit, dus ik geef hem in de flank een enorme dreun en zie hem door de lucht vliegen, vervolgens de handrem in de auto erop, 180c draai maken, de UZI gepakt, en toen hij opkrabbelde helemaal naar de klote geschoten. Wat is dat lekker bij poging 10+ om al dat bloed te zien rondspatten.

Maar het komt echt op geluk aan, er is geen GPS bij dergelijke achtervolgingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
ff een vraagje; wanneer krijg je die snowstorm missie ergens want volgens mij heb ik die gemist?

Zit nu op 25% maar heb die missie niet gezien...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PC gamer dat ik ben toch maar een ps3 aangeschaft met gta4. [en GT5 maar dat terzijde]
Ik lurk al een weekje of 2 in dit en vorige topics dus ik zal niet vragen hoe je een taxi aanhoud, een blikje oppakt en weggooid en dat soort meest gestelde vragen. ;)
Ik huiverde wel een beetje wbt de graphics gezien wat ik hier allemaal gelezen heb maar dat viel allemaal reuze mee.
Sterker nog het ziet er gewoon super uit.
Tja ik ben dan ook niet zo heel veel gewend kwa graphics, Simcity4, GTR2 en nog wat oudere games. 8)
Wat mij betreft ziet het er precies zo uit wat ik zo'n beetje gezien had dmv trailers en wat al niet meer gepost hier kwa filmpjes.
De controler is wel heel erg wennen t.o.v de allom, voor pc gamers, gewende muis en toetsenbord. :P
Na 2 uurtjes verkennen zo maar eens een missie starten. :)

Oh en PWM's tip om de camera op "bumper-cam" te zetten is echt een gouden tip, niet alleen het geluid maar het rijdt een stuk beter. _/-\o_

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
[...]

spoiler:
Helaas moet je daarna ook weer naar buiten. (Waarom eigenlijk, met die coke houd je het daarbinnen wel even gezellig hoor :p).

Is het aantal agenten wat naar binnen komt vallen eigenlijk een vast iets? Meestal ga ik binnen namelijk af doordat ze me vlak bij de uitgang ineens gaan flanken. Als het een vast aantal is kan ik daar rekening mee houden, ofzo....

By far de minst leuke missie uit het spel tot nu toe, en ik heb ook geen andere missies meer om te doen :P
ja het cover systeem is ook ff kut daar in het donker met weggaan, ik kan die agenten bijna aanraken :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu deze guide gevonden http://www.gamesradar.com...050/g-2006051014323586065

nrg 900 ideaal hiervoor :9

Nu met stunt 1 in combinatie met de nrg 900 een looping mijn mooiste stunt tot nu toe en niet goed genoeg :X

Btw storen jullie er ook aan dat er niet een simpele kompas op de radar zit.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
Kunnen alle 'strategy' guide's misschien in de startpost verwerkt worden? Dit scheelt namelijk heel veel ingame vragen met bijbehorende spoilers (en nog erger mensen die dat vergeten). :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:49:
Staat een klein N dat is het noorden. Ik gebruik het vaak het kompas.

[ Voor 35% gewijzigd door Kimo op 02-05-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'Hostile Negotiation' is ook een pittige missie.

Vooral het laatste gedeelte had ik moeite mee, nadeel is dan dat je een heel stuk overnieuw moet doen.

Nu eindelijk gelukt, en de beloning is ook super. :p

spoiler:
Een safehouse in Algonquin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:13:
[...]

Staat een klein N dat is het noorden. Ik gebruik het vaak het kompas.
hmm die kleine n inmiddels gevonden voortaan maar een verrekijker naast men bed :X

Achteraf vind ik bepaalde dingen veels te klein en hierdoor onduidelijk, zoals de minimap.
Gelukkig kon je de tekst van mobiel nog iets verhogen anders helemaal een ramp geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:49:
Er zit een wit puntje op de bovenkant, dat is het noorden. Meer hoef je toch niet te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:25:
[...]

hmm die kleine n inmiddels gevonden voortaan maar een verrekijker naast men bed :X

Achteraf vind ik bepaalde dingen veels te klein en hierdoor onduidelijk, zoals de minimap.
Gelukkig kon je de tekst van mobiel nog iets verhogen anders helemaal een ramp geweest.
Ik vind het prima leesbaar eigenlijk, maar ik vraag me wel af hoe het zit met mensen die nog op een oudere televisie gamen: hoe leesbaar is alles eigenlijk op een SD resolutie?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Ben ook eindelijk op het tweede eiland aanbeland, maar wat een genot is dat zeg! beetje rondrijden tussen alle wolkenkrabbers, rondje lopen door middle park, mensen het water induwen. Ik kan me echt zo goed vermaken met eigenlijk helemaal niets doen. :)

Is er eigenlijk nog iets van een ferry naar happiness island? (nog niet echt goed gekeken) heb namelijk tot nu toe gezwommen of een boot gejat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Boeboe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:07:
[...]

Ik vind het prima leesbaar eigenlijk, maar ik vraag me wel af hoe het zit met mensen die nog op een oudere televisie gamen: hoe leesbaar is alles eigenlijk op een SD resolutie?
Ik speel het op een 32" SD scherm en het is goed te lezen, alleen is af en toe de radar een beetje lastig en de telefoon helemaal kut. Teksten zijn te doen, maar je moet je wel een beetje inspannen om te lezen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Is er ergens een gunshop naast je tweede safehouse? Ik moet steeds op en neer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
OCTheEagle schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:00:
[...]

spoiler:
Je kunt gewoon de politie en SWAT mensjes omleggen. Er zijn ongeveer 3 agenten en 5 SWAT agentjes, op basis van waar je je in het huis bevindt zullen ze het huis binnentreden. Let er wel op dat je wanted level naar 3 sterren gaat waardoor een bezoekje aan de pay'n spray shop wel handig is.
Verder is het handig, om bij aankomst, zo dicht mogelijk bij het huis, een snelle stevige bolide klaar te zetten.
er klopt geen reet van je theorie dit is letterlijk de 11 keer dat ik het probeer. Wat een stront missie. Precies waarom er dus checkpoints horen te zijn. Bah :( Degene die deze missie gemaakt heeft mag van mij ontslagen worden. waardeloos dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:11:
[...]

er klopt geen reet van je theorie dit is letterlijk de 11 keer dat ik het probeer. Wat een stront missie. Precies waarom er dus checkpoints horen te zijn. Bah :( Degene die deze missie gemaakt heeft mag van mij ontslagen worden. waardeloos dit
Maak geen verwijten omdat je zelf last hebt van LOS (Lack Of Skill) :P
Snow Storm:
spoiler:
Eerste keer probeerde ik ook de wouten eerst allemaal af te maken, maar dat zijn er veel te veel. Dus tweede keer eerste 5 wouten afschieten binnen, daarna naar buiten sprintje trekken en naar m'n truck rennen die ik vlakbij de deur had geparkeerd. Daarna leuke achtervolging naar de P&S ten westen van Middle Park en kwijt was ik ze 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hiervoor ga ik dus een cheat gebruiken, waarschijnlijk maakt die missie dezelfde woede in me los als dat bij jou het geval is..

Welke knop heb je nodig om aan de handrem te trekken, bij de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Is dat die cokedeal die verkeerd loopt en je wordt belaagd door de Feds? Ik heb gewoon alles in zicht neergeknald met de shotgun en snel weggereden. Een goed optrekkende auto is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
[...]

spoiler:
Je moet gewoon als je die coke te pakken hebt hard rennen naar de parkeerplaats en daar een redelijk snelle auto pakken, vervolgens zet je een waypoint naar de pay and spray en klaar issie. Heb hem ook 3 keer gedaan, maar hij is echt goed te doen hoor

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:19:
[...]

Maak geen verwijten omdat je zelf last hebt van LOS (Lack Of Skill) :P
Snow Storm:
spoiler:
Eerste keer probeerde ik ook de wouten eerst allemaal af te maken, maar dat zijn er veel te veel. Dus tweede keer eerste 5 wouten afschieten binnen, daarna naar buiten sprintje trekken en naar m'n truck rennen die ik vlakbij de deur had geparkeerd. Daarna leuke achtervolging naar de P&S ten westen van Middle Park en kwijt was ik ze 8)
niks geen lack of skill maar lack of luck. Waarom moeten er nou oneindig politiemensen komen en waarom moet ik steeds dat hele klere eind weer opnieuw rijden en waarom moet ik eerst weer die gangmembers killen wat gewoon achterlijk saai is omdat die die dan weer wel exact op dezelfde plekken blijven staan en je dus wel kan dromen waar je schieten moet. Dit is dus echt slecht gewoon. Alles achterlijk simpel en dan inene zoiets wagelijks als dit voor je kiezen. Dit bederft echt je speelplezier gewoon dit soort momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
spoiler:
damn! ben nu bezig met die bankoverval missie, wat een pittige is dat zeg. Iemand nog tips daarvoor? Swat teams, politieagenten, heli's etc vliegen mij om de oren.

[ Voor 5% gewijzigd door OCTheEagle op 03-05-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:39:
damn! ben nu bezig met die bankoverval missie, wat een pittige is dat zeg. Iemand nog tips daarvoor? Swat teams, politieagenten, heli's etc vliegen mij om de oren.
spoiler:
Vrij simpel. Dekking zoeken en schieten, tot je partners gaan rennen en dan sprinten naar het volgende steegje en weer dekking zoeken en schieten. Tot je door de metro bent geweest, dan rennen naar boven en zo snel mogelijk er van door in een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
spoiler:
Spoilers gebruiken is ook geen overbodige luxe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die missie zit ik ook. heb tot nu toe twee keer geprobeert

spoiler:
snowball had ik ook moeite mee, 5 keer gedaan ofzo maar dat heb ik met meer missies, als ik een snelle motor voorbij zie komen moet ik die nou eenmaal berijden en dan ga ik echt in no time dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ze in regio Rotterdam GTA nog voor de PS3 hebben? Mijn dank zou groot zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Yikes, wat een verslavend spel :) Vanmorgen via pakketdienst de PS3 versie ontvangen en zo'n beetje aan één stuk door gespeeld sindsdien (zonder crashes of wat dan ook, op een 60GB PS3).

Korte impressie:
- sfeer: waanzinnig goed
De stad leeft, de mensen gaan hun gang, het is druk op straat. Er wordt in de meeste gevallen normaal gereden en gewandeld (waardoor je niet het gevoel hebt dat iedereen alleen maar rondloopt/-rijdt om jou te pesten), de cops zijn een stuk intelligenter dan in eerdere delen (maar nog steeds relatief makkelijk om de tuin te leiden).
- graphics: uitstekend
Ik speel op een 20" breedbeeld monitor op 720p via HDMI->DVI. De upscaler staat op "Normal" en Smoothing staat aan. Hiermee krijg ik een uitstekend beeld, zonder al te veel kartels. Met name de belichting en reflecties zijn geweldig. Ik heb de monitor uiteraard niet op 3 meter staan :)
- physics: bovengemiddeld, zeer uitgebreid
Het is geweldig om te zien hoe alle objecten in de wereld reageren op aanrijdingen, kogels en ander onheil van buitenaf. Ook het physicsmodel van de autos is zeer uitgebreid. Als iemand met veel simracing ervaring vind ik dat de wagens weliswaar "overdreven" maar wel realistisch reageren. Met een sportwagen kan duidelijk meer dan met een zware oude amerikaanse roestbak. En ja, je moet dus wat "normaler" rijden: "Flatout" (pun fully intented) raggen werkt zeker niet.
- besturing: begint te wennen
Normale besturing gaat prima, zowel te voet als in de auto, maar het combat systeem is nog even wennen. Ik druk nog met enige regelmaat het verkeerde knopje in in een heftig vuurgevecht...
- verhaallijn: geweldig
Dé reden om dit spel dóór te spelen: het interessante, ingewikkelde en goed uitgedachte verhaal. Interessante personages (Niko voorop), realistische conflictsituaties en over-the-top bijfiguren, het blijft verrassen. Zelfs al is het basis-idee van veel missies hetzelfde, de verhaallijn geeft toch de juiste motivatie om ook deze keer weer ergens heen te rijden en iedereen overhoop te knallen. Ik wil gewoon weten wat er verder gaat gebeuren.

Fun++

spoiler:
P.S. wie denkt er nog meer dat Michelle een politie/FBI agente is die via Niko probeert te infiltreren in de russiche maffia? Ik ben pas net bij Manny's tweede missie, dus ik weet nog niet heel veel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 03-05-2008 02:05 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:03:
Yikes, wat een verslavend spel :) Vanmorgen via pakketdienst de PS3 versie ontvangen en zo'n beetje aan één stuk door gespeeld sindsdien (zonder crashes of wat dan ook, op een 60GB PS3).

Korte impressie:
- sfeer: waanzinnig goed
De stad leeft, de mensen gaan hun gang, het is druk op straat. Er wordt in de meeste gevallen normaal gereden en gewandeld (waardoor je niet het gevoel hebt dat iedereen alleen maar rondloopt/-rijdt om jou te pesten), de cops zijn een stuk intelligenter dan in eerdere delen (maar nog steeds relatief makkelijk om de tuin te leiden).
- graphics: uitstekend
Ik speel op een 20" breedbeeld monitor op 720p via HDMI->DVI. De upscaler staat op "Normal" en Smoothing staat aan. Hiermee krijg ik een uitstekend beeld, zonder al te veel kartels. Met name de belichting en reflecties zijn geweldig. Ik heb de monitor uiteraard niet op 3 meter staan :)
- physics: bovengemiddeld, zeer uitgebreid
Het is geweldig om te zien hoe alle objecten in de wereld reageren op aanrijdingen, kogels en ander onheil van buitenaf. Ook het physicsmodel van de autos is zeer uitgebreid. Als iemand met veel simracing ervaring vind ik dat de wagens weliswaar "overdreven" maar wel realistisch reageren. Met een sportwagen kan duidelijk meer dan met een zware oude amerikaanse roestbak. En ja, je moet dus wat "normaler" rijden: "Flatout" (pun fully intented) raggen werkt zeker niet.
- besturing: begint te wennen
Normale besturing gaat prima, zowel te voet als in de auto, maar het combat systeem is nog even wennen. Ik druk nog met enige regelmaat het verkeerde knopje in in een heftig vuurgevecht...
Dé reden om dit spel dóór te spelen: het interessante, ingewikkelde en goed uitgedachte verhaal. Interessante personages (Niko voorop), realistische conflictsituaties en over-the-top bijfiguren, het blijft verrassen. Zelfs al is het basis-idee van veel missies hetzelfde, de verhaallijn geeft toch de juiste motivatie om ook deze keer weer ergens heen te rijden en iedereen overhoop te knallen. Ik wil gewoon weten wat er verder gaat gebeuren.

Fun++

spoiler:
P.S. wie denkt er nog meer dat Michelle een politie/FBI agente is die via Niko probeert te infiltreren in de russiche maffia? Ik ben pas net bij Manny's tweede missie, dus ik weet nog niet heel veel :)
Mooi voorbeeld voor toekomstige posts dit :) .
Thx voor de korte review :9 .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
spoiler: Voor mensen die al iets verder zijn
Ik heb net moeten kiezen tussen Francis en Gerry, ik heb toen de francis(Politie gozer) omgelegt. Blijkt volgens mij voordelig uit te pakken.. Kate vind me leuk(Romans trouwerij etc).

ZIjn er mensen die hebben gekozen voor Gerry? En zo ja wat was de reactie van Packie en broers?
Want wil wel eens weten of dat gevolgen heeft voor het spelverloop..

Zelfde geld voor die Playboy X en Dwayne, ik heb toen Dwayne omgelegt, en Playboy wou me toen niet meer spreken..

Iemand anders ervaringen hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Depress schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 02:18:
spoiler: Voor mensen die al iets verder zijn
Ik heb net moeten kiezen tussen Francis en Gerry, ik heb toen de francis(Politie gozer) omgelegt. Blijkt volgens mij voordelig uit te pakken.. Kate vind me leuk(Romans trouwerij etc).

ZIjn er mensen die hebben gekozen voor Gerry? En zo ja wat was de reactie van Packie en broers?
Want wil wel eens weten of dat gevolgen heeft voor het spelverloop..

Zelfde geld voor die Playboy X en Dwayne, ik heb toen Dwayne omgelegt, en Playboy wou me toen niet meer spreken..

Iemand anders ervaringen hier over?
spoiler:
Ik ben daar ook, morgen speel ik verder en dan zal ik wel voor Gerry kiezen en geef ik je de details.
Bij Playboy X of Dwayne kon je het beste voor Playboy gaan. Dwayne geeft Playboys huis plus jullie worden vrienden met extra missies. Playboy geeft veel cash en belt je daarna op om te vertellen dat hij nooit meer wat met je te maken wil hebben omdat jij zijn "beste" vriend hebt vermoord

Overigens leuk al dat zwarte vlakken gepraat :D

Edit:
spoiler:
Wat is die Florian een ongelofelijke nicht zeg :+

[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 03-05-2008 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
[...]

spoiler:
Overdrijven is ook een vak he, gewoon de eerste agenten afknallen en naar buiten rennen of gewoon meteen naar buiten rennen als je armor en health vol hebt, dan je auto laten overspuiten en als dat niet lukt omdat ze te dicht op je zitten gewoon even blijven vluchten totdat je een kans krijgt buiten het zoekgebied te komen. (ik heb daar 9:56 over gedaan, langste tot nu toe)

Ik heb trouwens gelezen dat je ook gewoon als de politie bij dat oude ziekenhuis komt naar het water kan rennen en dan erin springen en naar een boot zwemmen, dan kun je die boot gebruiken om makkelijk buiten het zoekgebied te komen.
spoiler:
spoiler:
Ik verwachte zelf dat ie heel moeilijk zou zijn, maar het is eigenlijk doodsimpel, gewoon steeds achter cover zitten, wat agenten afknallen en weer 20 meter vooruit lopen, je komt health tegen onderweg dus je zou niet dood moeten gaan. Als je weer in een voertuig zit dan richting water gaan, daar raak je de politie sneller kwijt aangezien ze niet meer aan de kanten waar het water zit kunnen spawnen en je ze dus makkelijker kan ontwijken. Ik heb deze missie in 1 keer gehaald in plaats van de 12 keer dat ik voor de missie verwachte.
spoiler:
spoiler:
Ze werk ook voor "the government". Ik verwachte vanaf de eerste date met haar eigenlijk dat ze een getuige was ergens van en in het witness protection program van de FBI zat, naar aanleiding wat ze toen zei. Toen ik ook nog eens de geblurde van haar zag op de dating site met de tekst die daarbij staat las wist ik het zeker. Vond het een beetje raar dat het uiteindelijk niet zo bleek te zijn, zullen ze wel express hebben gedaan om je als speler op het verkeerde been te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Kan iemand me uitleggen waarom het verhaal zo opgehemeld wordt? Ik had dit in een middagje zelf ook wel in elkaar kunnen schrijven. Het verhaal van SA en VC is veel beter.
Ik was inderdaad helemaal ondersteboven van het feit dat ik voor de 30e keer een appartementencomplex vol met drugsdealers kon gaan leegmaken. Of die keer dat de diamanten van ons Ray gejat werden, wow, ik zat op het puntje van m'n stoel :D. En dat Elizabeth zomaar:
spoiler:
Manny doodschoot
. Of dat:
spoiler:
Michelle undercover bleek te zijn voor iets :o! Wat een verrassing, was ook echt niet vanaf minuut 1 duidelijk!
. En de fittie tussen Dwayne en Playboy X, Michael Corleone versus Fredo all over again!

Wowwwwww, wat een geweldig verhaal. Niet dus :') . Het zijn allemaal losstaande personen met wie je toevallig een keer in contact bent gekomen en die niks bijdragen aan het ontwikkelen van het verhaal. Er is geen rode draad.

[ Voor 85% gewijzigd door MarcoC op 03-05-2008 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
MarcoC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 04:07:
Kan iemand me uitleggen waarom het verhaal zo opgehemeld wordt? Ik had dit in een middagje zelf ook wel in elkaar kunnen schrijven. Het verhaal van SA en VC is veel beter.
[...]
Ik was inderdaad helemaal ondersteboven van het feit dat ik voor de 30e keer een appartementencomplex vol met drugsdealers kon gaan leegmaken. Of die keer dat de diamanten van ons Ray gejat werden, wow, ik zat op het puntje van m'n stoel :D. En dat Elizabeth zomaar:
spoiler:
Manny doodschoot
. Of dat:
spoiler:
Michelle undercover bleek te zijn voor iets :o! Wat een verrassing, was ook echt niet vanaf minuut 1 duidelijk!
.
spoiler:
En de fittie tussen Dwayne en Playboy X, Michael Corleone versus Fredo all over again!

Wowwwwww, wat een geweldig verhaal. Niet dus :') . Het zijn allemaal losstaande personen met wie je toevallig een keer in contact bent gekomen en die niks bijdragen aan het ontwikkelen van het verhaal. Er is geen rode draad.
Iedereen zijn eigen mening, maar ik vind weer eens wat anders wel eens leuk. Vanaf GTA London is het hetzelfde verhaal je geweest met 3 mafia bazen die je de hele game moet gaan helpen om hogerop te komen. Hier ben je gewoon echt een freelancer die zijn neef probeert te helpen plus wat geld voor zichzelf probeert te verdienen.

Overigens hoef je het spel niet te spelen als het je niet aanstaat hoor.

Btw wat is een fittie :? als je ruzie bedoelt spoiler het er even uit...

[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 03-05-2008 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Waar blijkt dat het spel me niet aanstaat? Ik vind het verhaal alleen waardeloos, of wil je niet ontkennen dat je de eerste 25 uur klusjesman bent voor personages die niets tot nauwelijks iets met elkaar te maken hebben? Dat is geen verhaal. Als de reviews niet zo overdreven hun waardering hadden uitgesproken voor het meeslepende verhaal had het me niet gestoord, maar nu wel omdat het niet waar is (ik vind in ieder geval van niet) wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
MarcoC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 04:37:
Waar blijkt dat het spel me niet aanstaat? Ik vind het verhaal alleen waardeloos, of wil je niet ontkennen dat je de eerste 25 uur klusjesman bent voor personages die niets tot nauwelijks iets met elkaar te maken hebben? Dat is geen verhaal. Als de reviews niet zo overdreven hun waardering hadden uitgesproken voor het meeslepende verhaal had het me niet gestoord, maar nu wel omdat het niet waar is (ik vind in ieder geval van niet) wat ze zeggen.
Ik deel jouw mening niet, ik vind de karakter ontwikkeling van NB een van de beste die ik in tijden heb gezien. In het geval dat alle personen die hij kent ook iets met elkaar te maken zouden hebben was dat wel erg toevallig geweest en in zekere zin ook minder geloofwaardig. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, zit nu ergens halverwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

mister_S schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:10:
Is er ergens een gunshop naast je tweede safehouse? Ik moet steeds op en neer rijden.
spoiler:
als je een paar missies hebt gedaan voor Little Jacob, kan je hem bellen en wapens uit zijn achterbak kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Nog even ter informatie: hebben jullie wel eens last van pop-ups van gebouwen of textures? Ik heb het wel zo af en toe, bijvoorbeeld bij binnengaan van de gunshop en soms verspringt de texture van een gebouw opeens. Niet heel hinderlijk, maar wel een beetje lelijk. Ik heb een XBOX 360 van twee jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De verkoop top-10 van NL deze week. Suprise :)
  1. Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
  2. Grand Theft Auto IV (PS3)
  3. Nintendo titels ;)

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 03-05-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
PWM schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:20:
De verkoopcijfers van NL deze week. Suprise :)
  1. Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
  2. Grand Theft Auto IV (PS3)
ik zie geen verkoopcijfers?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb wel vaak last van loading. Loading dit loading dat. :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou échte cijfers wel interessant vinden :P
Ik druk btw regelmatig Y in als ik net met topsnelheid door de straten rag, volgens mij is er echt iets mis met me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

VonFoX schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:56:
Ik heb wel vaak last van loading. Loading dit loading dat. :(
Meld dan ook even welke console je hebt,

Ik heb PS3 versie... en heb NOOIT een loading scherm gehad... jah behalve bij het alden van een savegame :P ingame ..nooit...

@hierboven... wat doet "Y" bij de xbox? heb geen idee waar je het over hebt... :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:03:
[...]

Ik heb PS3 versie... en heb NOOIT een loading scherm gehad... jah behalve bij het alden van een savegame :P ingame ..nooit...

@hierboven... wat doet "Y" bij de xbox? heb geen idee waar je het over hebt... :P
Dan stap je uit de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
nooit? ook niet bij het laden van een cutscene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm er is toch nog geen patch ofzo geweest ? Het "lijkt" wel alsof het sinds vandaag meer kartelig is...vreemd. Settings staan allemaal nog gelijk (geen 720P en 1080I mogelijk). Ps3 op 42plasma.

Gisteren ook wel ff lachen, sta gewoon geparkeerd ergens, was even wat te drinken gaan halen, kom terug, zie ik zo'n politieman achter iemand aan rennen, en die crimineel ging zich achter mijn auto verschuilen >:) ... das niet echt slim. Dus ik ff in zijn achteruit, smack, ventje dood, alleen verwacht geen dank je wel van de politie, neee...die moest mij nu ineens hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:09:
[...]

nooit? ook niet bij het laden van een cutscene?
Ik heb ook geen laadschermen, alleen bij het starten van het spel. Cutscenes misschien 1 sec laadtijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

[...]

Xbox360 (met HD).
Hij loadt echt extreem veel. Bv bij de intro, als er wat wordt uitgelegd over Friends, hoe dat werkt, vlak voordat je gaat bowlen, bij iedere friend die wordt weergegeven: Loading ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heb ik alleen loading scherm bij het skippen van stukjes met de taxi, bij de intro en bij het via je mobiel overnieuw laden van een missie, maar verder volgens mij niet (ook 360)

ik zal zo nog wel ff kijken

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Laden van de cutscenes duurt maar een paar seconden op een nieuwe Xbox Pro. Alleen de intro duurt wat lang, ik kan die ook niet skippen. Ik neem aan dat dan alles wordt geladen. Saven en laden ingame gaat in ieder geval erg snel, saven gaat zelfs 'on-the-fly'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Is er eigenlijk ook een grote hoge berg (zoals Chilliad bij SA)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Barca schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:30:
Het hele spel speelt zich af in een stad, Liberty City, zonder countryside of bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Phusebox schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:40:
[...]

ik zie geen verkoopcijfers?
4,2 mil van beide consoles in de eerste 24 uur wereldwijd volgens xbox360only.nl. Dat is meer als Halo 3 en COD4 en een wereldrecord denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Nakebod schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:28:
[...]

Volgens mij waren we bij #5 gebleven, dus..:

Tip5:

spoiler:
Als je vanaf het 1e eiland (vanaf Dukes) de Harrisson Street neemt, naar Bohan, heb je net voor de tolpoortjes een afslag naar Charge Island.
Neem die afslag, en rijdt langs de officiele weg, of neem een shortcut waar mogelijk (Ligt wel wat water tussen).
Even vanuit gaan dat je de officiele weg neemt, op een gegeven moment kom je op een splitsing, rechtdoor is een oprit naar.. jawel, Dukes, dus terug waar je vandaan kwam.
Die nemen we! Waar komt die oprit uit? Iets voor de tolpoortjes, dus eigenlijk achter de tolpoortjes op de heenweg. Een heel klein stukje spookrijden en je bent weer op de goede baan.

Conclusie: Erg veel moeite voor 5 dollar besparing.
Zelfs virtueel is de gemiddelde Nederlander gierig ;)

Het is gewoon leuk dat het kan, niet dat ik deze methode ook serieus ga gebruiken :)
Tip 6:
spoiler:
Over de "Algonquin Bridge" rijden naar Algonquin dan de "Northwood Heights Bridge" nemen naar Bohan.. :9

Tip 7: die gebruik ik het meest:
spoiler:
Gewoon pedaal in trappen en door de tolpoorten heen beuken >:) , politie ben je zo kwijt
[...]

spoiler:

spoiler:
Als je de drugs hebt, gewoon met die micro SMG het ziekenhuis uitrennen en iedereen die je tegen komt neerschieten... ik kwam er maar 5 tegen ofzo, toen naar die auto gerend en naar de pay and spray gereden

Nu bezig met die missies van PlayboyX,
spoiler:
Nieuwe mobiele telefoon gekregen met camera functie om een paar gasten op de foto te zetten en dan kon hij me vertellen wie ik moest neerschieten, ik loop naar die gasten toe (veel te dicht bij natuurlijk -_-) en beginnen ze op me te schieten dus ik schiet ze allemaal maar neer missie passed :*)

Laatst had ik die Roman opgepikt met een politie auto en daarna naar de kroeg gereden... komen we er weer uit loopt er een agent die iemand gearresteerd heeft naar mijn auto en drukt die crimineel erin en rijdt weg... :+

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Barca schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:30:
Zijn er bergen in new-york? Dat is het antwoord op je vraag.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Iemand al een tank tegen gekomen? Volgens mij zitten ze er niet in, dacht dat R* had gezegd dat er geen extreme dingen in het spel zaten, een tank valt daar denk ik wel onder, maar gewoon even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
buran schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:47:

Nu bezig met die missies van PlayboyX,
spoiler:
Nieuwe mobiele telefoon gekregen met camera functie om een paar gasten op de foto te zetten en dan kon hij me vertellen wie ik moest neerschieten, ik loop naar die gasten toe (veel te dicht bij natuurlijk -_-) en beginnen ze op me te schieten dus ik schiet ze allemaal maar neer missie passed :*)
spoiler:
Aah, dus zo kan het ook.
Op het moment dat playboy zegt dat je de foto moet nemen, ben ik achterom gelopen en heb ik z'n vluchtauto ergens anders geparkeerd. Als hij dan wegrent dan kun je simpel ff omrijden met je auto en em daar omleggen. Scheelt weer een achtervolging :)

Als je trouwens je safehouse invlucht met 6 sterren en je bewaart dan het spel, ben je dan de politie etc kwijt? Ik heb dit een paar keer geprobeerd echter lukt het mij niet om levend mijn safehouse te bereiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Shiver23 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:36:
[...]

En waar komt die multiplayer zombie vandaan?
Ik weet het ook niet maar ineens stond hij in mijn menu :? Ik hoop dat er nog meer speciale characters in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het starten van GTA laad de PS3 automatisch je laatste savegame, deze savegame heet 'Late Checkout'. Het laden lukt alleen niet meer, is hier een oplossing voor of moet de game (met alle gevolgen van dien :() opnieuw 'geinstalleerd' worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

De sfx, de gfx, en alles is top. De wereld is zo echt. Ik vind alleen het verhaal, de 'acting' en de MP een beetje tegenvallen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:16:
Tijdens het starten van GTA laad de PS3 automatisch je laatste savegame, deze savegame heet 'Late Checkout'. Het laden lukt alleen niet meer, is hier een oplossing voor of moet de game (met alle gevolgen van dien :() opnieuw 'geinstalleerd' worden?
Ehm, op de 360 kan je via het dashboard gewoon bij je savegames komen en daar losse savegames verwijderen. Misschien heeft de PS3 ook zo'n optie? Anders de HD eruit halen en in je PC hangen, kijken of je de savegame kan vinden, misschien eerst even google-en daar naar.

[ Voor 39% gewijzigd door Muthas op 03-05-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:16:
Ik heb hetzelfde probleem (PS3). :s Ben nu van alles aan het proberen.

Edit 1: Pfff, na drie keer opnieuw laden gelukt. Twee keer rebooten me PC vanzelf, toen ik het spel beeindigde, de derde keer zelf eerst opnieuw opgestart en nu is de savegame geladen. Had gelukkig nog wel een handmatige savegame van 1 of 2 missies terug, achter de hand.

Edit 2: Eén keer naar de map gegaan en de game hangt weer. :s

[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 03-05-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Trouwens met bomb the base kun je snel veel geld verdienen online. Ik had gister rond de 5000 in een potje.
Jumpman schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. :S Ben nu van alles aan het proberen.
Mischien uitloggen psn? Of internet kabel er helemaal uit halen en dan opstarten.

Ik ga nu snel een backup maken van mijn savegame voor het geval dat.

[ Voor 63% gewijzigd door Kimo op 03-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kimo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:20:
Trouwens met bomb the base kun je snel veel geld verdienen online. Ik had gister rond de 5000 in een potje.
Wat kan je met geld in MP? Heb alleen nog maar public matches gedaan, bij ranked heb je sneller van die irritante schreeuwende aso's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Muthas schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:21:
[...]

Wat kan je met geld in MP? Heb alleen nog maar public matches gedaan, bij ranked heb je sneller van die irritante schreeuwende aso's :X
Kan je dan kiezen tussen ranked en niet ranked :? Ik kan kiezen uit quick match custom match en party op de PS3.
Geld is voor de leaderboards en je krijgt nieuwe kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Ehm, op de 360 kan je via het dashboard gewoon bij je savegames komen en daar losse savegames verwijderen. Misschien heeft de PS3 ook zo'n optie? Anders de HD eruit halen en in je PC hangen, kijken of je de savegame kan vinden, misschien eerst even google-en daar naar.
Heb de savegame nu verwijderd maar het probleem blijft, als ik 'Quit Game' doe gaat de PS3 uit.. :X
Nu even de de game utility data verwijderen en opnieuw installeren met behoud van de savegames, gaat een tijdje duren. Hopelijk werkt het, zat op 40% van de game.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Heb de savegame nu verwijderd maar het probleem blijft, als ik 'Quit Game' doe gaat de PS3 uit.. :X
Nu even de de game utility data verwijderen en opnieuw installeren met behoud van de savegames, gaat een tijdje duren.
Je savegame laadt niet meer, die verwijder je en gta laadt nogsteeds niet? Opnieuw installeren met behoud van je savegames gaat niet lukken in dat geval lijkt me als je je savegames verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:30:
[...]

Je savegame laadt niet meer, die verwijder je en gta laadt nogsteeds niet? Opnieuw installeren met behoud van je savegames gaat niet lukken in dat geval lijkt me als je je savegames verwijderd.
Probeer eerst een nieuwe installatie, de savegames wil ik proberen te behouden.. :X Als dit niet werkt knikker ik de savegames weg.

*Werkt niet...* :/

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 11:37 . Reden: Jeuh... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Zojuist een LE bij de FRS op het station in Enschede weten te bemachtigen. Nu alleen nog een PS3 zien te krijgen 8)7 :')

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:31:
[...]

Probeer eerst een nieuwe installatie, de savegames wil ik proberen te behouden.. :X Als dit niet werkt knikker ik de savegames weg.

*Werkt niet...*
Ik heb zojuist de laatste (meest gevorderde) (automatische) savegame weggegooid. Nog geen resultaat. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle savegames lijken wel corrupt. Heel apart. Dat wordt dus overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:44:
Alle savegames lijken wel corrupt. Heel apart. Dat wordt dus overnieuw beginnen.
Das balen, ik had net hetzelfde maar na 5 keer opnieuw proberen deed die het uiteindelijk. Gelijk maar een nieuwe savegame gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb sinds vanochtend hetzelfde probleem (hangen op het "loading game" scherm). Wat ik van andere forums begrepen heb, heeft dit te maken met een netwerk probleem ??
Probeer voordat je het spel opstrat eens uit te loggen uit PSN (of je netwerk helemaal uit te zetten). Dan start hij bij mij wel door. Multiplayer is dan niet mogelijk, maar de single player werkt in ieder geval.

Denk dat ze bij Rockstar heel spoedig een patch moeten gaan uitbrengen, want dit begint ernstige vormen aan te nemen. :(

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee! :@ Net alle savegames weg gehaald, ach opnieuw beginnen kan ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:49:
Haha nee! :@ Net alle savegames weg gehaald, ach opnieuw beginnen kan ook leuk zijn.
-O- mja lkkr balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:49:
Ik had net dus precies hetzelfde, GTA opgestart en blijft hij maar laden bij No Love Lost. Heb m'n laatste save weggehaald en nu doet hij het gelukkig wel weer... direct maar 3x backup gemaakt, opnieuw beginnen zou toch wel behoorlijk vervelend zijn.

edit: Ok, nu hangt het hele spel... inclusief de PS3... Dit belooft nog wat.

[ Voor 8% gewijzigd door DarknessAwaits op 03-05-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb daarnet ook het probleem gehad dat m'n savegame niet wilde laden. 2e keer lukte het wel, maar na 5 minuutjes liep hij vast.

Netwerk maar even uitzetten, kijken hoe dat gaat. Zou me niet verbazen als dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Mijn (draadloze) netwerk staat uit, dus dat zal het zeker niet zijn... nog maar eens proberen door de savegames weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al zat geweest? Hilarisch, wel werd ik na een tijdje wat dizzy. Motion sickness waarsch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Penny-Arcade _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080502.jpg

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Wat die snowstorm missie betreft: zo heb ik hem gehaald na een paar keer proberen.

spoiler:
Als je rechts om het oude ziekenhuis heenloopt zit er aan de achterkant van het gebouw (vanaf de parkeerplaats gezien) een ladder. Via die ladder klim je naar boven en schiet je de 2 gasten dood die daar boven staan (met de rug naar je toe). Vervolgens schiet je vanaf die verdieping beneden dood wat je dood kunt schieten en gooi je een granaat naarbinnen in het linker hok waar de drug liggen. Het is belangrijk dat je niet alle gang members dood aangezien die een hoop politie kunnen killen zodra die het gebouw raiden. Blijf zelf met je wapen in de aanslag in de kamer met de drugs zitten en wacht tot bijna alle politie telkens een voor een naar binnen gelopen komt. Iedereen kapot schieten en dan snel naar buiten rennen om een politie wagen te jatten en je wanted level kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
VonFoX schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:18:
De sfx, de gfx, en alles is top. De wereld is zo echt. Ik vind alleen het verhaal, de 'acting' en de MP een beetje tegenvallen.
de mp boeit me idd niet al teveel, ik had het liever gewoon wat met vrienden gedaan, lekker coop daar is het toch echt de game voor. Het verhaal en de sfeer zijn juist helemaal top, en zeker de acting, misschien moet je nog iets verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Bij mij deden de savegames het ook niet (PS3); game data verwijderd en opnieuw op de HD geinstalleerd; toen deed 'ie het weer. Liep vervolgens wel vast tijdens de eerste cut-scene, maar nu geen problemen meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Fake schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:08:
Wat die snowstorm missie betreft: zo heb ik hem gehaald na een paar keer proberen.

spoiler:
Als je rechts om het oude ziekenhuis heenloopt zit er aan de achterkant van het gebouw (vanaf de parkeerplaats gezien) een ladder. Via die ladder klim je naar boven en schiet je de 2 gasten dood die daar boven staan (met de rug naar je toe). Vervolgens schiet je vanaf die verdieping beneden dood wat je dood kunt schieten en gooi je een granaat naarbinnen in het linker hok waar de drug liggen. Het is belangrijk dat je niet alle gang members dood aangezien die een hoop politie kunnen killen zodra die het gebouw raiden. Blijf zelf met je wapen in de aanslag in de kamer met de drugs zitten en wacht tot bijna alle politie telkens een voor een naar binnen gelopen komt. Iedereen kapot schieten en dan snel naar buiten rennen om een politie wagen te jatten en je wanted level kwijt te raken :)
spoiler:
Zo heb ik het ook gedaan eerste keer gelukt. Ik kon alleen de uitgang niet vinden omdat ik via de ladder naar binnen was gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb zojuist de laatste (meest gevorderde) (automatische) savegame weggegooid. Nog geen resultaat. :s
Als je je PSN uitlogt, werkt het wel. Loop nu alleen weer twee missies achter, maar dat valt nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:35
Chrasher schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:48:
Heb sinds vanochtend hetzelfde probleem (hangen op het "loading game" scherm). Wat ik van andere forums begrepen heb, heeft dit te maken met een netwerk probleem ??
Probeer voordat je het spel opstrat eens uit te loggen uit PSN (of je netwerk helemaal uit te zetten). Dan start hij bij mij wel door. Multiplayer is dan niet mogelijk, maar de single player werkt in ieder geval.

Denk dat ze bij Rockstar heel spoedig een patch moeten gaan uitbrengen, want dit begint ernstige vormen aan te nemen. :(
Had het ook. Playstation aan/uit en het werkte weer.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 15:49

Nakebod

Nope.

Hmm, dus door een netwerk probleem? kan de singleplayer niet goed geladen worden?
Het zou misschien wel verklaren waarom hij het hier vanmorgen wel deed, daarna een paar keer niet (Zelfde savegame), en daarna ineens weer wel. En ik was zo te zien niet de enige die er last van had.

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 03-05-2008 12:36 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
wie is die gozer die in een wagen vol guns kan komen aanrijden? die zou je in het begin al tegenkomen maar ik heb hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:49:
spoiler:
wie is die gozer die in een wagen vol guns kan komen aanrijden? die zou je in het begin al tegenkomen maar ik heb hem nog niet
Little Jacob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier weer een slachtoffer :( Na het opstarten blijft er maar staan "loading <missie>". Ook na drukken op PS button en "quit game" te kiezen doet ie echt helemaal niks meer. Nu laadt ie zowaar WEL weer een keer door nadat ik in het ps menu zelf internet connection en media server connection op disable gezet heb. Maarja nu werkt multiplayer weer niet meer. Ik heb het wel weer een beetje gehad met die next-gen rommel... potje streetfighter 2 anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Zamorano schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:57:
Ik heb daarnet ook het probleem gehad dat m'n savegame niet wilde laden. 2e keer lukte het wel, maar na 5 minuutjes liep hij vast.

Netwerk maar even uitzetten, kijken hoe dat gaat. Zou me niet verbazen als dat het oplost.
Phew, ik had dus net ook vastlopers op de PS3.

Nu afgemeld bij het netwerk en de game start in ieder geval weer met me save game. _/-\o_

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
maar ik kan Little Jacob alleen mee uit vragen en drugsdeals voor 'm doen ( allemaal al gedaan ), nu dus alleen mee uitgaan. Ik zie geen optie voor wapens bij 'm in mijn phone en zit toch al weer op 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:23

Blaz0r

:)

Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dat netwerk probleem om de ps3, dan kan ik weer gaan multiplayen :o. Kunnen de servers de hoge demand niet aan ofzo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
Hmm, Zelfde probleem hier gisteren. Had mijn PS3 boven neer gezet Achter de sd tv, en daarop was ik aan het laden. Spel bleef gewoon hangen. Nadat ik de game data had verwijderd, en spel opnieuw had geinstalleerd liep het weer, en kon dus gewoon verder met mijn save game.

Alleen dat vastlopen, ben het maar 1X tegen gekomen, en dat was 2 dagen geleden toen ik ook boven spelde op de sd tv, hij hing even goed, echt een halfe minuut ofzo, en liep daarna gewoon door. Gisteren heeft de PS3 hier 12uur lang nonstop aangestaan met GTA beneden achter de hd tv (720P) en ik had nergens last van :S. 1of2 maal een popup gezien, en iets met de framerate toen ik echt ontzettend hard door de stad reed, verder liep hij echt prima :)

Beschik over een 60GB model tevens

Verdere bevindingen:
Graphics vielen me in het begin iets tegen, na het zien van al die screen shots enz. Maar na een uurtje spelen, vondt ik ze toch top. Het ziet der gewoon goed uit, en zeker met zo'n grote stad, en ontzettend veel mogelijkheden. Ook vindt ik het spel lekker weg spelen, al waren de auto's even wennen in het begin. Verder vindt ik de verhaallijn prima verzonnen, en ben hier ook alleen maar nog mee bezig geweest. Multiplayer nog niet geprobeerd, doe ik morgen wel denk k

[ Voor 3% gewijzigd door GoldenBatt op 03-05-2008 13:48 ]

Specs!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.