[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo zou de game regelmatig crashen bij het installeren.
installeren :?. Het spel is toch enkel op spelconsoles uit?

Donnie: ik neem aan dat je het spel koopt op de console die je bezit? :p. Kan het filmpje niet bekijken (screw quicktime), maar ik hoor overal dat het verschil tussen beide versies zowiso verwaarloosbaar is.

Over de "it'll cost ya" achievement: ik slaag er niet in om deze te halen? Zowel met een publieke taxi als met je eigen taxiservice krijg ik niets, zelfs wanneer ik voor een zeer korte rit kies (bijvoorbeeld van de hideout naar het internetcafe) zodat ik zeker ben dat hij nooit van het eiland afkomt.

Overigens is de reclame weer geniaal. Op liberty rock radio werd daarnet Japanse anime zwaar geparodieerd: een gloednieuwe show over een schooljongen die leeft in een wereld met gigantische ogen en stijlvolle schoenen, een mecha vindt waarmee hij moet vechten en de liefde moet bedrijven met tientallen schattig uitziende minderjarige robotmeisjes om de wereld te redden 8)7.
De televisiedocumentaire over liberty city was ook geslaagd, vooral als ze praten over de opkomst van bordelen en sexshops en dan zie je in beeld een sepia "archieffoto" van een winkel met als plakkaat "ye olde wank shoppe". Op zo'n momenten kan je alleen maar luidop lachen _/-\o_

Nogmaals over de graphics: sommigen noemen ze matig, maar soms zijn er toch echt wel WAW momenten. Wanneer je bijvoorbeeld s'avonds over 1 van de grote bruggen rijdt zie je de skyline oplichten en de blauwe lichtjes op de brug maken het helemaal af. Wanneer je op een zonnige dag onder het treintraject doorrijdt breekt de zon gedeeltelijk tussen de metalen frames door waardoor de schaduwen mooie patronen maken. Wanneer je met je wagen daardoor rijdt wordt dit ook correct op je wagen geprojecteerd.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 02-05-2008 00:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

.
Kaasje123 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:45:
[...]
Wil ik ook best weten maar dat kan gewoon niet volgens mij. Iemand ook al eens het museum ingeweest op het tweede eiland? Ongeloofelijk dat zelfs dat kan :D
Waar zit die of hoe zit ie er uit? Door al die gebouwen ben ik de weg ff kwijt man :9 .

Ook een vraagje. Ik weet dat er op Times Square ook een recruterings caravan ofzo staat van de LCPD. Kan daar nog iets mee gedaan worden? Wil best wel ff voor cop spelen hoor 8) . Freeze Motherf****.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 01-05-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Overigens iemand die ingame website van "Krapea" al gelezen... hilarisch gewoon! :')

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Voor 'It'll cost ya' moet je juist van het ene eiland naar de andere. Dus van Algonquin naar Brokers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 141332 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:53:
Voor 'It'll cost ya' moet je juist van het ene eiland naar de andere. Dus van Algonquin naar Brokers bijvoorbeeld.
he? *leest nogmaals*
It'll Cost Ya
Complete a taxi ride without skipping from one island to another.
of is men Engels nu zo slecht :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

ja, dus zonder op 'a' te drukken of wat skippen op de ps3 mag zijn.

Bij die comparison viel me ook op dat de viewdistance op de xbox wat groter lijkt. Dit is vooral te zien aan het einde als de heli over de stad vliegt. De ps3 versie is daarbij iets verder dan de xbox versie, maar de xbox had al meer gebouwen in de verte staan...

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 141332 op 02-05-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Donnie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:36:
Nog mooie vergelijking trouwens voor degene die nog twijfelen of ze een ps3 of een xbox willen kopen:

http://www.gametrailers.com/player/33469.html

EDIT: Ik ben geen xdoos fanboy, maar wow de xbox versie is echt velen malen scherper vind ik persoonlijk...
De 360 versie vind ik iets scherper en de kleuren zijn iets duidelijker maar ik vind de PS3 versie er weer realistischer uitzien.

Heb zelf de PS3 versie

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:36
Nog mooie vergelijking trouwens voor degene die nog twijfelen of ze een ps3 of een xbox willen kopen:

EDIT: Ik ben geen xdoos fanboy, maar wow de xbox versie is echt velen malen scherper vind ik persoonlijk...
Tja sorry, maar ik vind het dus echt verwaarloosbaar. Het is dat je nu een vergelijkingsfilmpje laat zien, maar dat verschil ga je never nooit zien als je OF een XBOX versie hebt, OF een PS3 versie. En op 2 consoles tegelijk spelen doe je zelden ;)

Ik vind de game er nu iig al best goed uit zien, en dat terwijl ik nog een weekje of 2 moet wachten tot ik een HD televisie hier thuis heb staan :P Tot die tijd moet ik het met SD doen :(

Overigens ben ik ook geen PS3 fanboy, heb ze beide staan hier :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Anoniem: 107573 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Zeker weten, heb nu ook de PS3 versie naast de Xbox360 versie kunnen zien, en zéker wel dat ik de Xbox versie er veel crispier uit vindt zien. Vooral het detail van de personages, moet je eens op die kleren letten :) .
wat is crispier

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:15:
[...]

[...]
je kan wel op het beeld, zelf nog niet geprobeerd, er is zelfs een bizarre easter egg daar, die ik ook nog moet gaan zien
Hmmm tis me inderdaad gelukt... bizarre easter egg idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:26
De PS3 versie is idd een stuk waziger in het filmpje. Daardoor heeft het een iets realistischere look. Ik heb die ervaring met Gears of War gehad. Toen ik die game kocht had ik nog een SD breedbeeld en vond eerlijk gezegd GOW er realitischer uitzien juist doordat het waziger was en details minder duidelijk waren. Op HD is het cleaner en zie je onder andere de shadows meer trillen.

Maar na 3x lapdance heb ik telkens problemen met de bouncers, hoort dat en hoe komt dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 02-05-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
CopyCatz schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:12:
[...]

Hmmm tis me inderdaad gelukt... bizarre easter egg idd.
niks zeggen :P
ga zo er heen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Vind het wel grappig hoe Nederland in de zeik word genomen op TV in GTA 4.
rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:16:
Ik snap 't minpunt niet van elke keer naar een mislukte missie to gaan, rijden is toch leuk? :p
Ik zou 't niet erg vinden.
Het kan zelfs noodzakelijk zijn, als je de missie opnieuw doet ben je nog steeds je munitie, body armor en health kwijt, je hebt nu de kans om dat nieuw te gaan kopen/halen, of een beter voertuig mee te brengen, als je bij het echte begin van de missie start kun je dat niet.

Bovendien zijn er missies die geen echt begin hebben.

Ik zie trouwens net in de eerste post dat er wel laadtijden zouden zijn? Ik speel op de PS3 ben op eiland 2 en ik heb na zo'n 36 uur spelen nog geen laadmoment gezien (op het starten van het spel na dan) het enige wat soms enkele seconden me uit het spel haald is de autosave, maar dat gaat erg snel.

[ Voor 19% gewijzigd door 1shot1kill op 02-05-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

1shot1kill schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:18:
Ik zie trouwens net in de eerste post dat er wel laadtijden zouden zijn? Ik speel op de PS3 ben op eiland 2 en ik heb na zo'n 36 uur spelen nog geen laadmoment gezien (op het starten van het spel na dan) het enige wat soms enkele seconden me uit het spel haald is de autosave, maar dat gaat erg snel.
Als je een taxirit skipped naar een heel ander deel van de stad moet hij een paar seconden inladen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Het naar een missie rijden is niet echt erg vind ik. Of je pakt je prive heli :)

Op de een of andere manier ben ik steeds wel te lui om de tol te betalen, die 5 dollar kan ik toch makkelijk missen. Maar vol gas er doorheen en dan even de politie shaken is al een gewoonte geworden. Af en toe kom ik er doorheen zonder politie, en soms kan ik ook met geen mogelijkheid betalen als ik het wel wil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

yay, one man army achievement :p

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/1600/onemanarmyve0.jpg

http://live.xbox.com/member/Wagori 91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:28

Wildfire

Joy to the world!

Boeboe schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:48:

[...]

installeren :?. Het spel is toch enkel op spelconsoles uit?
Sinds consoles ook een HD hebben kunnen games ook op een console worden geïnstalleerd. Dat leek me toch een bekend feit.

Mijn PS3 was er een paar minuten mee zoet om de game te installeren. Maar goed, dat is dus ook maar eenmalig.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wildfire schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:26:
[...]
Sinds consoles ook een HD hebben kunnen games ook op een console worden geïnstalleerd. Dat leek me toch een bekend feit.
maar dat neemt het hele voordeel van een console tegenover een pc toch weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

daar heb je gelijk in. maar dat schijnt men niet erg te vidnen als ze 10 sec sneller laden in eht begin en 1 sec snellen bij missies, dan is het ineens een pluspunt bij de ps3!

niet om negatief te doen naar de ps3 maar ik snap nog steed sdie verplichte installas niet als ze al 50 gig op het schijfje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Je PS3 kan vanaf de HD sneller inlezen dan vanaf de schijf.
Boeboe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:23:
[...]

Als je een taxirit skipped naar een heel ander deel van de stad moet hij een paar seconden inladen ja.
Met het derde eiland ofzo? Want als ik nu vanaf het middelste eiland naar het eerste eiland skip met een taxi gebeurt dat zonder laden.

[ Voor 8% gewijzigd door 1shot1kill op 02-05-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Tja, als je wat met die heli tour aan het experimenteren bent heb je hem zonder dat je er erg in hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

1shot1kill schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:29:
Met het derde eiland ofzo? Want als ik nu vanaf het middelste eiland naar het eerste eiland skip met een taxi gebeurt dat zonder laden.
Als je de taxirit skipt (dus door op A/X te drukken) dan moet hij even laden omdat je dan ineens naar een ander deel van de wereld springt dat nog niet (geheel) is geladen...
Ik kreeg net zelfs (heel kort) een loading scherm terwijl ik op hetzelfde eiland bleef (skipte per ongeluk, zit m'n ritje normaal gewoon uit, wel even zeggen dat je haast hebt natuurlijk)..

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 02-05-2008 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Anoniem: 237759 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:34:
[...]

Als je de taxirit SKIPT (dus door op A/X te drukken) dan moet hij even laden omdat je dan ineens naar een ander deel van de wereld springt die nog niet (geheel) is geladen...
Je kunt dat skipt wel leuk met hoofdletters neerzetten, maar ik heb het woord skip zelf in mijn post gebruikt, daarbij krijg ik tot nu toe geen laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

jammer dat er geen nightshots in zitten, daar schijnt ps3 juist beter in te zijn qua belichting :S

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Heb hier ook beide consoles staan, maar mijn Xbox360 heeft geen hdmi-aansluiting, dus is de keuze snel gemaakt.....

Het is hier al vaker gezegd, de PS3 heeft warmere kleuren, terwijl de Xbox door de mindere warme kleuren iets scherper lijkt, maar ik vond dat, na diverse filmpjes en pics, zo goed als verwaarloosbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 02-05-2008 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:16:
Ik snap 't minpunt niet van elke keer naar een mislukte missie to gaan, rijden is toch leuk? :p
Ik zou 't niet erg vinden.
Het kost teveel tijd, na 2x een mislukte missie te hebben gehad, begint het echt wel te vervelen, dan heb ik het nog maar over 1 missie.
Stel dat je elke missie 2 of 3x verknalt, dan ben je over 2 jaar nog bezig met GTA... ;)

Voordeel is wel dat je de straten leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474

bel gewoon Roman op voor een cab.. dan ben je van het gezeur af.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208474 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:25:
bel gewoon Roman op voor een cab.. dan ben je van het gezeur af.. ;)
Dat weet ik inmiddels, ik wilde alleen uitleggen waarom het begint te vervelen wanneer je continu terug moet rijden, bij het falen van missie. :)

Thnx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Is het iemand al eens gelukt om van een 6 star wanted level te komen? :)

Mijzelf was het bijna gelukt, ik had alles wat mij achtervolgde even afgeschud, de pay'n pay shop recht voor mij, totdat er een politieauto ff van rechts hard aan kwam rijden. :'( Vervolgens geprobeerd te ontsnappen door door het park te gaan crossen echter kwamen toen 2 heli's eraan die mijn auto ff vol lood pompten. Snel uitstappen, auto explodeert, een SWAT busje kwam eraan, vervolgens kogels vanuit de 2 heli's, politieauto's en SWAT team en het was einde verhaal. Damn, dat voelde goed! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:19:
[...]

Stel dat je elke missie 2 of 3x verknalt, dan ben je over 2 jaar nog bezig met GTA... ;)
Beter toch :*)
Ik geniet er liever langer van als dat ik als een porsche carerra GT door de game heen vlieg :) .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Om ook dan maar even over dat comparison-filmpje te zeiken:
XBox 360 versie ziet er inderdaad scherper uit. Vooral bij de delen waar zo tot 300% inzoomen op posters. Maar niet dat het echt nuttig is, want ingame ga ik echt niet vijf minuten met mijn rifle posters lopen checken...
Maar verder is er niet al te veel verschil en GTA blijft toch om de gameplay draaien. Ben al lang blij dat er een stabiele frame-rate is gevonden. Liever iets mindere graphics dan een onstabiele fps.

Maar over de game:
Ten eerste werkt die parkeerplek bij je voor de deur hier niet echt vlekkeloos:
Had eerste een Comet en een Banshee staan. Kom ik een keer terug is mijn Banshee pleite!
Dus ik zet er twee keer een Sanchez voor in de plaats (in GTA VC was een auto ook gelijk aan twee motoren in een garage). Kom ik wat later terug: zijn die moteren weer weg... en weer wat later staat er nog maar een van de twee...
Beetje vaag...

Weet iemand trouwens of je later in de game nog mooiere huizen kan kopen? Had al op die map gekeken die PWM had gepost, maar daar staat niets op. Ik heb nu een mooi pak voor mezelf gekocht a $2.000 en een paar mooie auto's maar ik woon nog steeds in dat krakkemikkige appartementje...

Ook wel raar trouwens: Michelle belt me om te zeggen dat als ik iets kwijt wil dat ik haar dan moet bellen. Krijg ik een e-mail dat ik haar moet bellen omdat ze me leuk vind. Dus ik bel dat mens: is ze nog steeds boos om iets wat ik heb gedaan. Zou niet weten wat trouwens. Want lijkt me sterk dat ze boos is omdat ik haar een keer wakker belde.

Maar heb toch genoeg aan mijn hoofd, want heb net dat tweede eiland open en met de eerste missie daar krijg je er meteen heel wat vrienden bij die je moet onderhouden. Toch had dat niet zo zeer van me in die game gemoeten. Want als ik zoiets wil pak ik wel The Sims.

Gelukkig dat de taxi's van Roman gratis zijn, want anders werden al die ritjes toch wel funest voor je liquide middelen als je telkens vrienden op moet halen en thuis moet brengen. Ook maar meteen een politieauto gescoord, want dan mag je tenminste gratis over te tolbrug :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Mutatie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:15:
Maar na 3x lapdance heb ik telkens problemen met de bouncers, hoort dat en hoe komt dat?
Heb je je gun equiped?

Ik zit nu bij een stuk waar ik moet kiezen welke van de twee opdrachtgevers ik ga whacken. Keuzes, keuzes.

De taxi's zijn een goed concept! Je kunt rijden wanneer je wilt of je kunt de boel overslaan. En ze zijn niet duur ook.

Ik ben nu op het tweede eiland bezig. Echt geweldig. Hoe meer je speelt, hoe meer je je echt in die wereld gaat bevinden en hoe meer ik de sfeer van de game begin te ademen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Wat is het trouwens moeilijk om je geld op te krijgen. Zit nu op $40.000+ en er is nog niets ingame wat ik kan kopen. Vrijwel alle kleding tot nu toe gekocht, wapens krijg ik altijd al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dantar schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:00:
Wat is het trouwens moeilijk om je geld op te krijgen. Zit nu op $40.000+ en er is nog niets ingame wat ik kan kopen. Vrijwel alle kleding tot nu toe gekocht, wapens krijg ik altijd al voldoende.
Dat is toch in elke GTA? Op een gegeven moment zul je wel een huis tegenkomen wat je kan kopen. Of misschien kun je wel weer bedrijven overnemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Marzman schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:27:
[...]

Dat is toch in elke GTA? Op een gegeven moment zul je wel een huis tegenkomen wat je kan kopen. Of misschien kun je wel weer bedrijven overnemen.
Laten we het hopen, anders heb je straks een paar miljoen op zak waar je zo goed als niks mee kan.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 18:40
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:03:
Heb hier ook beide consoles staan, maar mijn Xbox360 heeft geen hdmi-aansluiting, dus is de keuze snel gemaakt.....

Het is hier al vaker gezegd, de PS3 heeft warmere kleuren, terwijl de Xbox door de mindere warme kleuren iets scherper lijkt, maar ik vond dat, na diverse filmpjes en pics, zo goed als verwaarloosbaar.
Ik denk dat het eerder met de resolutie te maken heeft dan door "de mindere warme kleuren"

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Laatst online: 25-05 10:00
FeaR1986 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:34:
Om ook dan maar even over dat comparison-filmpje te zeiken:
XBox 360 versie ziet er inderdaad scherper uit. Vooral bij de delen waar zo tot 300% inzoomen op posters. Maar niet dat het echt nuttig is, want ingame ga ik echt niet vijf minuten met mijn rifle posters lopen checken...
Maar verder is er niet al te veel verschil
Ik vind het verschil echt groot.

Als je de splitscreen delen bekijkt, is het net of er een onscherpe waas over het PS3 deel is getrokken. De 360 versie is veel scherper. Je kunt wel doen alsof de PS3 blur het warmer en "echter" doet lijken, de 360 versie is duidelijk realistischer. Ook in reallife hebben gebouwen messcherpe hoeken en zie je die ook niet wazig. :/

De grafische kwaliteiten van GTA vallen mij over het geheel toch tegen. Met name de nog altijd duidelijk aanwezige pop-up doet afbreuk aan het realisme.

Genoeg reden dus ook om voor het einde van het jaar de nieuwe geruchten op gang te laten komen voor de volgende console generatie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:33:he, wat zie ik nu? ow SHIT, vlammen, ik wegrennen en echt zo'n explosie en ik word tegen de grond gebeukt net als in zo'n actiefilm. VET
Ik had een iets anders moment. Ik scheur rond in een Corvette en op een gegeven moment komen er vlammen uit (geen wonder met mijn rijstijl :+ ). Dus ik stap uit die auto en ga op een afstandje kijken wat er gebeurt met die auto (ik wilde wel zijn hoe die explosie eruit ziet in GTA IV). Echt mooi. Eerst vlammen uit de motorruimte, later ook uit de rest van de auto. Mooi gedaan. Maar het duurde wat lang voordat hij ontplofte, dus ik dacht dat dat niet meer zou gebeuren. Ik wil een andere auto gaan zoeken, ren ik langs die Corvette... *KABOEM*!!! Wordt ik tegen een muur gesmackt waar een loedvlek op komt. Echt mooi gedaan :D

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:16:
[...]

Ik vind het verschil echt groot.

Als je de splitscreen delen bekijkt, is het net of er een onscherpe waas over het PS3 deel is getrokken. De 360 versie is veel scherper. Je kunt wel doen alsof de PS3 blur het warmer en "echter" doet lijken, de 360 versie is duidelijk realistischer. Ook in reallife hebben gebouwen messcherpe hoeken en zie je die ook niet wazig. :/
Komop, laten we lekker over de game kletsen ipv PS3 vs Xbox360. Er is wel wat verschil tussen beide versies maar dat is zeker niet "echt groot" zoals jij dat zegt, maar juist vrij klein.
En gebouwen hebben in real life geen messcherpe hoeken (zou wel grappig zijn ^_^), maar inderdaad wel hoeken, ik heb in het echt alleen nog nooit hoeken met jaggies gezien... jij wel? :+
Als beide versies van de game gewoon prima zijn (of goed zelfs :) ) wat maakt het dan uit welke versie volgens sommigen dan lichtelijk mooier is. Het grappige is zelfs dat de ene helft het ene zegt en de andere helft het andere, blijkbaar is het dus subjectief welke mooier is (jaggies vs. blur), wees dus gewoon blij dat je de versie hebt die jij mooier vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vraagje over de ps3 versie:
Hoe pak je iets op en gooi je het.
Met L1 kan je iets oppakken volgens mij...

Maar dat gooien wil nog niet echt lukken.
Ik heb geloof ik met geluk 1 baksteen door de straat heen gekegeld, die een voetganger (helaas ;) ) kon ontwijken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Wii4all schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:37:

Ik heb geloof ik met geluk 1 baksteen door de straat heen gekegeld, die een voetganger (helaas ;) ) kon ontwijken
Als je iets hebt opgepakt, dan met L2 doel kiezen en met R2 gooien, zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Als ik het me goed herinner is het L2 half indrukken zodat je vrij kunt richten, en dan R2 om te gooien.

Het wordt uitgelegd bij één van de eerdere missies (voor Vlad). Toen ik daar de ruit wilde ingooien, liep er net een voetganger voorbij die de baksteen vol tegen z'n knar kreeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Die controls zijn zo intens brak geimplementeerd, dat wil je niet weten. Er is 1 missie waarbij je iets moet oppakken en gooien... telkens was hij op het moment dat ik wilde gooien ineens de steen kwijt... toen pistool maar gepakt ;)

Over dat filmpje: gametrailers gebruikt wel vaker een 480p beeld van de ps3 ter vergelijking. Ja het is blurry, maar dat is bij de 360 net zo. Ik snap die vergelijkfilmpjes niet zo, en dan met name het doel ervan. Tja, de ps3 beelden van het autorijden zijn blurrier... ah! het zal wel aan de hardware liggen dan!...

Over die kleuren, die kun je gewoon bijstellen in 'Game -> Saturation level'

[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 02-05-2008 09:08 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat oefenen met die sysaxis is wel gaaf zeg...
Vooral aan het motorrijden wordt een extra dimensie toegevoegd vind ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 16:07

Kroontje

...

Vraagje over de missie waar je in opdracht een vriend van de opdrachtgever moet omleggen en vice versa
spoiler:
Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk.. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Kroontje op 02-05-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kroontje : Ik ben benieuwd :p

Overigens het haperen van de ps3 met gta, ik heb de netwerk stekker eruit getrokken en hier direct opgelost.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 18:15
ik loop me echt rot te zoeken, heb het hele vliegveld uitgekamt,maar kan nergens een helikopter vinden :S

Trouwens 5 minuten op 6 sterren is ook easy: neem de bovenste metrotunnel op de kaart... niemand die je daar achterna komt en via de tunnel kun je tot downtown van het middelste eiland komen en pas als je het station verlaat komen ze achter je aan.

Online is dit een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Qua joinen/games vinden, maar ook het spel zelf...

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 02-05-2008 09:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:54
Kecin schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:55:
DAMN!
Niko zei net: "Only in this country they let black people drive".

OMG :D :o.
Echt zo'n vette game.
En dat vind jij vet... (blind people)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:06:
spoiler:
Vraagje over de missie waar je in opdracht van PlayboyX, Dwayne om moet leggen en van Dwayne PlayboyX moet omleggen... Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk.. 8)
Als je nu die eerste zin buiten de spoilertags zet, heeft het gebruik van de spoiler ook daadwerkelijk nut. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

Zamorano schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:12:
[...]

Als je nu die eerste zin buiten de spoilertags zet, heeft het gebruik van de spoiler ook daadwerkelijk nut. ;)
Thanks voor de tip, mijn ontmaagding qua spoilers ;)
Phusebox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:
ik loop me echt rot te zoeken, heb het hele vliegveld uitgekamt,maar kan nergens een helikopter vinden :S

...
Bij Helitours, middelste eiland en dan rechtsonderin.. Staat ook op de papieren kaart die je bij het spel kreeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Met hoeveel % kan je naar het tweede eiland eigenlijk? Ik heb nu een savehouse in Boham gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:59
Vraagje over de missie waar je in opdracht een vriend van de opdrachtgever moet omleggen en vice versa
spoiler:
Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk.. 8)
antwoord:
spoiler:
als je X vermoord krijg je zijn huis en is dwayne vrolijk. In het huis hang een leuk tv'tje en heeft twee verdiepingen die je kan bereiken met de lift ;)

Edit:// ongeveer na 20% kom je op het 2e eiland ;)

[ Voor 3% gewijzigd door t mac op 02-05-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow

yup het is duidelijker te zien dat de xbox360 versie net iets hogere resolutie heeft. Volgens de vid is ook de pop in minder bij de xbox360 versie (heel getaway gebouw verdwijnt bij ps3). Om heel eerlijk te zijn ziet de xbox360 versie er iets beter uit, op zich ironisch. Ik denk dat ign MS heel veel geld gaat kosten met die ene opmerking, veel mensen op launch day zullen toch voor de ps3 versie hebben gekozen dankzij een review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

t mac schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:24:
[...]

antwoord:
spoiler:
als je X vermoord krijg je zijn huis en is dwayne vrolijk. In het huis hang een leuk tv'tje en heeft twee verdiepingen die je kan bereiken met de lift ;)

Edit:// ongeveer na 20% kom je op het 2e eiland ;)
Thanks! Maar, heb nu een andere crib...
spoiler:
Een penthouse, ook compleet met alles! :*) Wellicht hetzelfde idee, maar net ff een andere storyline.. Moet je nog wel opdrachten voor Dwayne uitvoeren dan? Of zijn die missies nu klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 200630 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:23:
Met hoeveel % kan je naar het tweede eiland eigenlijk? Ik heb nu een savehouse in Boham gekregen.
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je buiten de hoofdmissies allemaal doet. Er zijn verschillende dingen die invloed hebben op het percentage compleet.

Bij mij was het iets voorbij de 20%. Als je op Bohan zit krijg je ook daar nog een stuk of 4/5 missies als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
DarkShadow schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:25:
[...] Ik denk dat ign MS heel veel geld gaat kosten met die ene opmerking, veel mensen op launch day zullen toch voor de ps3 versie hebben gekozen dankzij een review :P
Dit heb je goed gezien!

EDIT: verder onbegrijpelijk dat ms niets heeft gedaan mbt het voordeel van de downloadable content.

Kijk, waar betaal je dan tientallen miljoenen voor?

[ Voor 20% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 02-05-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:31:
[...]
Dit heb je goed gezien!

EDIT: verder onbegrijpelijk dat ms niets heeft gedaan mbt het voordeel van de downloadable content.

Kijk, waar betaal je dan tientallen miljoenen voor?
Huh? Dat er exclusieve DLC komt voor de 360 weet toch iedereen? Of wat bedoel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

OCTheEagle schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:28:
Is het iemand al eens gelukt om van een 6 star wanted level te komen? :)

Mijzelf was het bijna gelukt, ik had alles wat mij achtervolgde even afgeschud, de pay'n pay shop recht voor mij, totdat er een politieauto ff van rechts hard aan kwam rijden. :'( Vervolgens geprobeerd te ontsnappen door door het park te gaan crossen echter kwamen toen 2 heli's eraan die mijn auto ff vol lood pompten. Snel uitstappen, auto explodeert, een SWAT busje kwam eraan, vervolgens kogels vanuit de 2 heli's, politieauto's en SWAT team en het was einde verhaal. Damn, dat voelde goed! >:)
Das appeltje eitje, moest bij een missie in het begin....
spoiler:
met Little J. ontsnappen, reed de verkeerde kant op, denk a een schans, ik over die schans heen beland op het spoor, probeerde over het spoor dan maar te ontsnappen, maar ik had echt in no time die achievement, ik kon alleen niet meer aan de cops ontsnappen pay n spray shop had ik nog niet eens gevonden, maar ja dat was echt in de eerste half uur in de game ofzo :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 29-05 09:41
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.

[ Voor 8% gewijzigd door simplicidad op 02-05-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:35

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Phusebox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:

Online is dit een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Qua joinen/games vinden, maar ook het spel zelf...
Kan je dat eens toelichten? ik hoor regelmatig dat het Joinen/vinden slecht is maar wat is er zo slecht aan de multiplayer actie?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Anoniem: 120937 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
[...]Huh? Dat er exclusieve DLC komt voor de 360 weet toch iedereen? Of wat bedoel je eigenlijk?
Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.

Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.

Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....

Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben toch erg blij dat ik heb afgezien van pre-orderen en online bestellen en zo, en gewoon de MM ben binnengewandeld. Het hebben van deze game op de launchday met een vijfdaags weekend direct daarna is mij heel veel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

simplicidad schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:45:
Ik vroeg mij af of er uberhaupt mensen zijn die hun GTA IV al hebben ontvangen van ps3home ?

Hier vandaag nog niets ontvangen dus het ziet er naar uit - met dit weekend - dat het ten vroegste 5 mei zal worden voor mijn "preorder" (die ik zeker zou ontvangen op de launch *sic*) die ik geplaatst heb in februari. Echt belachelijk slechte service.
Ah , ik ben dus niet de enigste ;)
Voor mij voorlopig geen pre-orders meer , ik koop mijn spellen wel in de winkel !

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 120937 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
Ik ben toch erg blij dat ik heb afgezien van pre-orderen en online bestellen en zo, en gewoon de MM ben binnengewandeld. Het hebben van deze game op de launchday met een vijfdaags weekend direct daarna is mij heel veel waard. :)
Pre-orderen heeft alleen zin als je zeker weet dat je de game op de dag zelf hebt. Dus zou ik dat gewoon bij een winkel doen. Afhankelijk zijn van de postbode is zo 1999. :p

Aan de andere kant was het wel lastig om de game nog ergens te krijgen in de losse verkoop. Hier in de buurt (Zaandam - A'dam) was hij zo goed als nergens meer te vinden na een uurtje of 10:00. Ik heb er uiteindelijk een ritje naar Schiphol voor over moeten hebben om die avond nog GTA4 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Wat een spel! Ik ben helemaal geen GTA fan, en vaak was ik het na een half uur zat en was het cheats aan en raggen maar. Maar nu...wat een verhaallijn!

Mooiste moment: Ik trek iemand uit de auto, maar zat nog even met mijn (RL) vriendin te praten dus reed niet direct weg. Eigenaar wil weer instappen, ik rijd zachtjes vooruit en hij blijft gewoon aan de bumper hangen ;D WTF!!!! Hoe bruut is dat?

Maargoed, ik had hem stiekem niet gekocht, maar na een voorproefje van de multiplayer optie (Met z'n 4en in een ambulance loool) is de bestelling de deur uit gegaan, nu wachten op mijn originele examplaartje voordat ik Live weer opga :) Dit soort spelen zijn het geld gewoon dubbel en dwars waard.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Hophop, de game is binnen. Vanavond ff een Xbox 360 halen. ;)

Ik wil de game op mijn Samsung 226BW (22" 1680x1050) gaan spelen en heb al uitgevonden dat ik er dan een speciale kabel van 30 euro bij moet komen. Kan ik de game spelen op 1680x1050, of wordt dat upscalen vanaf 1360 x 768? ZIe dit er nog wel een beetje o.k. uit?

Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat? :X
If you're using the Xbox 360 VGA HD AV Cable to connect your Xbox 360 console to a computer monitor or TV monitor with a VGA connection, you'll have the opportunity to select from a variety of resolutions. They are:

* 640 x 480
* 848 x 480
* 1024 x 768
* 1280 x 720 (16:9 720p)
* 1280 x 768
* 1280 x 1024
* 1360 x 768
* 1920 x 1080 (16:9 1080p)

The next Dashboard Update should add:

* 1280 x 800
* 1440 x 900
* 1680 x 1050
* 1600 x 1200
* 1920 x 1440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik ben gewend om met de PC te gamen, hoewel ik ook een PS3 heb staan. Tot nu toe is het me echter nooit gelukt om met shooters ook maar iets voor elkaar te krijgen op mijn PS3 vanwege de controller ipv muis. Hoe zit dat met GTA4? Ik zou de game graag willen kopen maar heb er niets aan als ik toch niets kan bereiken omdat ik dat schieten niet onder de knie krijg met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 120937 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
ja en? khad em maandag ochtend om 11 uur binnen, niets voor hoeven te doen, en heb lekker kunnen gamen de afgelopen dagen...oftewel het kan prima werken dat pre-orderen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
F0kke schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:05:

Ik wil de game op mijn Samsung 226BW (22" 1680x1050) gaan spelen en heb al uitgevonden dat ik er dan een speciale kabel van 30 euro bij moet komen. Kan ik de game spelen op 1680x1050, of wordt dat upscalen vanaf 1360 x 768? ZIe dit er nog wel een beetje o.k. uit?

Hier lees ik het een en ander over Xbox 360 resoluties. Artikel is van Januari 2007, betekend dat dat 1680x1050 nu wel ondersteund is? Dashboard update, wat is dat? :X

[...]
Ik denk dat dat een rumour was, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Dashboard update is, tja... een update van het dashboard! Het dashboard is eigenlijk het OS/ het bureaublad van je 360. Dan wordt de software van de 360 online ge-update naar de laatste versie. Dan voegen ze content toe, misschien nieuwe ondersteunde resoluties, bugfixes... You name it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:06:
Ik ben gewend om met de PC te gamen, hoewel ik ook een PS3 heb staan. Tot nu toe is het me echter nooit gelukt om met shooters ook maar iets voor elkaar te krijgen op mijn PS3 vanwege de controller ipv muis. Hoe zit dat met GTA4? Ik zou de game graag willen kopen maar heb er niets aan als ik toch niets kan bereiken omdat ik dat schieten niet onder de knie krijg met een controller.
Iedere zichzelf respecterende gamer krijgt dat wel voor elkaar. Zelfs mijn vriendin kan het enigsinds. Het is gewoon even wennen en doorzetten maar ik ken werkelijk niemand die het niet is gelukt :P

(als je dit niet lukt kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je het wel enorm goed kon op de pc met toetsenbord en muis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
[...]
Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.

Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.

Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....

Ik denk dat het wel meevalt.

Iedereen die al een console heeft koopt hem gewoon op de console die hij heeft.

De groep mensen die beide consoles heeft is een stuk kleiner, en die weten allemaal van de toekomstige DLC af. En die weten ook al dat het op de 360 niet om een paar wapens, kledingstukken en voertuigen zal gaan.

Iedereen die ik ken met beide consoles heeft hem dan ook voor de 360 gekocht, puur voor de DLC.

Mensen die nog geen console hadden en er nu een aanschaffen zijn op te splitsen in 2 groepen, een die sowieso al een PS3 had willen aanschaffen en gewacht heeft tot GTA VI. En een die GTA VI wil spelen en waarbij het niet uitmaakt op welke console.

Wat dat betreft denk ik dat MS niet eens zo dom is geweest veel geld in een campagne te steken voor iets wat er nog net is.

Als mensen echte GTA IV fans zijn, en nu een PS3 hebben, zullen ze straks toch wel een 360 aanschaffen alleen maar voor de DLC.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
spoiler:
spoiler:
Ik heb Playboy omgelegd, ging meteen goed. Dwayne was relaxed, ik heb nu Playboys penthouse ook als safehouse. Heb je Roman al gebeld, bij mij zei Niko dat ie " de juiste beslissing" had gemaakt. Misschien is Dwayne omleggen wel de verkeerde beslissing.
Misschien maakt 't nog wel verschil ; ik had Dwaynes vriendin ook laten leven als eerdere beslissing.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

RubbeR01 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:10:
[...]

spoiler:
Ik heb Playboy omgelegd, ging meteen goed. Dwayne was relaxed, ik heb nu Playboys penthouse ook als safehouse. Heb je Roman al gebeld, bij mij zei Niko dat ie " de juiste beslissing" had gemaakt. Misschien is Dwayne omleggen wel de verkeerde beslissing.
Misschien maakt 't nog wel verschil ; ik had Dwaynes vriendin ook laten leven als eerdere beslissing.
spoiler:
Roman wel gebeld, werd weinig over gesproken. Roman heeft wel een ander penthouse geregeld, ook met alle luxe, wellicht is dat de andere storyline.. Dwayne's vriendin ook laten leven, maar het zal verder wel geen invloed hebben denk ik.. En wanneer we een nieuwe game gaan starten alle keuzes anders.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:09:
[...]

Iedere zichzelf respecterende gamer krijgt dat wel voor elkaar. Zelfs mijn vriendin kan het enigsinds. Het is gewoon even wennen en doorzetten maar ik ken werkelijk niemand die het niet is gelukt :P

(als je dit niet lukt kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je het wel enorm goed kon op de pc met toetsenbord en muis)
Met de muis kan ik altijd nauwkeuriger richten dan met een pookje. Ik schiet telkens te ver door bij het richten. Wordt dat verholpen met auto-aim? want ik vind het eigenlijk zonde om GTA4 niet te spelen en het is ook lekkerder om op een 42" te spelen dan op een 22"breedbeel natuurlijk zoals bij de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 03-04 10:07
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Ik ben zo iemand die deze week een console heeft gekocht. Een PS3. Heb net de videovergelijking gezien en inderdaad, de 360 versie is iets scherper. Echter, je moet het wel een beetje in perspectief blijven zien. Die verschillen zijn niet stuitend groot ofzo. Uiteindelijk heb ik voor een PS3 gekozen omdat deze op een aantal punten echt grote voordelen heeft tov 360 (bluray, wifi, interface, gratis online, goedkoop grote harde schijf inzetten, je kent ze wel). Dat de graphics voor GTA4 ietsje softer zijn kan ik prima mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ja dat gratis mag ook wel ook ja, het online gedeelte van de de ps3 is de hele week al offline geweest geloof ik, geloof me daar wil je dus niet voor betalen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 29-05 09:41
Ik heb beide consoles en heb uiteindelijk voor de PS3 versie gekozen (alhoewel ik er nog niet van heb kunnen genieten) gewoon omwille van het geluid en het feit dat GTA IV zo'n game is die mijn 360 weer het hoekje (voor de 5e keer dan ) zou kunnen duwen. Heb al een kennis waar zijn 360 het heeft begeven na te intensief bezig te zijn met GTA IV.

[ Voor 66% gewijzigd door simplicidad op 02-05-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donnie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:24:
Ja dat gratis mag ook wel ook ja, het online gedeelte van de de ps3 is de hele week al offline geweest geloof ik, geloof me daar wil je dus niet voor betalen ;)
Bij de 360 liep het anders ook niet al te soepeltjes... En daar betaal ik dan wél voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zucht.... het wordt tijd dit xbox360 ervaringen topic maar te laten voor wat het is, zo te zien... :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 14:08
EfBe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:32:
[...]

Zucht.... het wordt tijd dit xbox360 ervaringen topic maar te laten voor wat het is, zo te zien... :/
Dit is het GTA IV topic ;)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 01:12

Dhrax

Prog Lord

Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:06:
Als je GTA een shooter noemt lijkt het me beter dat je helemaal van die game afblijft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:16:
[...]

spoiler:
Roman wel gebeld, werd weinig over gesproken. Roman heeft wel een ander penthouse geregeld, ook met alle luxe, wellicht is dat de andere storyline.. Dwayne's vriendin ook laten leven, maar het zal verder wel geen invloed hebben denk ik.. En wanneer we een nieuwe game gaan starten alle keuzes anders.. ;)
spoiler:
Die penthouse van Roman heb ik ook, in zuid Algonquin. Die van Dwayne is in Noord Algonquin.
ben ook echt wel benieuwd of er meerdere eindes zijn _/-\o_

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

offtopic:
Hier hetzelfde, dan bij XboxHome (Horen bij elkaar geloof ik). Ik heb ze vantevoren ge-emaild wanneer ze denken te leveren. Dan zeggen ze dat ze afgelopen maandag extra lang doorwerken om te proberen het meeste verstuurd te krijgen. Dus ik denk: Oh, maandag en anders wel dinsdag verstuurd. Dus dinsdag eens een emailtje gestuurd hoe het zat, krijg ik de reactie dat ze HOPEN hem deze week nog te kunnen verzenden....

Ik heb gister even GTA gezien bij iemand met Falcon, BenQ drive, en die had geen last van traagheid etc. Ben wel snel weggelopen, was te pijnlijk :P

Volgende keer gewoon kamperen voor de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 29-05 23:43
Het is jammer dat de zogenaamd krachtigere PS3 het moet doen met een lagere resolutie dan de 360. Dit is al het zoveelste spel wat weer minder is op de PS3.
Bij de volgende consolle xbox 720 ps4 zal ik denk toch voor microsoft kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

belfrink schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Als je GTA een shooter noemt lijkt het me beter dat je helemaal van die game afblijft |:(
Waar staat dat ik GTA4 een shooter noem????? Ik geef alleen aan dat het schieten lastig is voor mij en zover ik weet wordt er in GTA4 ook geschoten en is het leuk dat ik dat ook zou kunnen. Ik weet ook wel dat het veel meer is dan dat alleen. Maar goed, het zal een kwestie van oefenen zijn voor mij en hopelijk dat auto-aim het voor mij makkelijker maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Mutatie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:15:
Ik gok op het niet hebben van voldoende geld >:). Lapdances kosten namelijk geld en wanneer je niet kan betalen, lijkt het mij normaal dat de uitsmijters even gedag komen zeggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 27-05 18:58
IGN had toch bij het juiste eind. Ps3 mooiere kleuren, xbox360 wat feller. Maar PS3 toch betere anti-alias en dat is in dit filmpje goed te zien. (alleen lijkt idd xbox360 scherper qua resolutie, maar dus wel meer karteltjes, voor wat het waard is)

(overigens zijn die explosies op de ps3 nu echt zoveel vetter... (zie 2.13 min en verder) ???

[ Voor 14% gewijzigd door hully op 02-05-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Op de X360 lukt het mij met geen mogelijkheid om iets op te pakken. Je moet met LB iets oppakken want ik wil wat door het raam gooien bij die chinees, maar hij doet niks jammer genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 03-04 10:07
DaannO schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:53:
Op de X360 lukt het mij met geen mogelijkheid om iets op te pakken. Je moet met LB iets oppakken want ik wil wat door het raam gooien bij die chinees, maar hij doet niks jammer genoeg?
Op PS3 zat ik hier ook mee te klunzen. Pak gewoon je gun zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:48
Als je om de hoek loopt kom je een steegje tegen, daar kan je wel een baksteen vinden om te gooien. Heb zelf ook een tijd lopen klooien 8)7

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Je kan alleen kleine objecten pakken, o.a. blikjes en bakstenen. Je moet eerst even die kant op kijken en dan in drukken.

Over vastlopers:
Bij mij is die zo in 3dagen 5 keer vastgelopen.
De eerste keren wachtte ik haast niet, spel eruit weer erin. PS3 reboot vanzelf.
Maar wat ik de laatste en ene laatste keer heb gedaan is wachten. Hij speelde vanzelf gewoon verder, het duurde wel even een minuutje. Die keer daarvoor deed hij zelf een reboot.

Dus als je de volgende keer even wacht heb je nog kans dat je gewoon verder kan spelen.

PS3 (40GB) heb ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 02-05-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Gaan we proberen, ik dacht dat je die prullenbak kon oppakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Volgens mij kun je alleen iets oppakken bij het groene puntje op de kaart, dit om je dit te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 27-05 18:58
Slaapje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:56:
[...]

Als je om de hoek loopt kom je een steegje tegen, daar kan je wel een baksteen vinden om te gooien. Heb zelf ook een tijd lopen klooien 8)7
of je rijdt gewoon een auto door de pui (werkte bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 08-04 13:49
Dat vind ik raar. Ik heb sinds de release elke dag een uurtje of wat online geknald. Werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Nee, nog steeds niet :X Kan het wel begrijpen tho, met gisteren en eergisteren een feestdag :X

edit: Kom net terug van 't werk en heb een mailtje van ze, met track n trace code! :D

[ Voor 7% gewijzigd door h3ll op 02-05-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54

[...]
Ik heb die monitor ik speel op die monitor via een vgakabel maar nee... er zit geen 1650x1050 in op dit moment. De beste optie is 1280 x 1024 in widescreen. Da is de hoogste resolutie zonder dat ie rare verhoudingen heeft maar nogmaals selecteer dan wel dat het in widescreen moet op die resolutie. En ik kan je zeggen gta zier er erg mooi uit op deze monitor. Zeker timesquare met al die neonreclame :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
wat heb je nu aan die michelle ?

1e missie van elizabeth is gaaf _/-\o_

wil naar 2e eiland ben al op 22 procent

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.