installerenZo zou de game regelmatig crashen bij het installeren.
Donnie: ik neem aan dat je het spel koopt op de console die je bezit?
Over de "it'll cost ya" achievement: ik slaag er niet in om deze te halen? Zowel met een publieke taxi als met je eigen taxiservice krijg ik niets, zelfs wanneer ik voor een zeer korte rit kies (bijvoorbeeld van de hideout naar het internetcafe) zodat ik zeker ben dat hij nooit van het eiland afkomt.
Overigens is de reclame weer geniaal. Op liberty rock radio werd daarnet Japanse anime zwaar geparodieerd: een gloednieuwe show over een schooljongen die leeft in een wereld met gigantische ogen en stijlvolle schoenen, een mecha vindt waarmee hij moet vechten en de liefde moet bedrijven met tientallen schattig uitziende minderjarige robotmeisjes om de wereld te redden

De televisiedocumentaire over liberty city was ook geslaagd, vooral als ze praten over de opkomst van bordelen en sexshops en dan zie je in beeld een sepia "archieffoto" van een winkel met als plakkaat "ye olde wank shoppe". Op zo'n momenten kan je alleen maar luidop lachen
Nogmaals over de graphics: sommigen noemen ze matig, maar soms zijn er toch echt wel WAW momenten. Wanneer je bijvoorbeeld s'avonds over 1 van de grote bruggen rijdt zie je de skyline oplichten en de blauwe lichtjes op de brug maken het helemaal af. Wanneer je op een zonnige dag onder het treintraject doorrijdt breekt de zon gedeeltelijk tussen de metalen frames door waardoor de schaduwen mooie patronen maken. Wanneer je met je wagen daardoor rijdt wordt dit ook correct op je wagen geprojecteerd.
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 02-05-2008 00:10 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.