Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjkewl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-03-2022

jjkewl

Computer problems?!

evEndzhar schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:42:
[...]

Het is denk ik een grapje, het is namelijk een goedkope nagemaakte Stratocaster (uit China natuurlijk). Die dingen kan je geloof ik voor nog geen 50 euro kopen. Door zo'n ding om te bouwen kan je er tenminste nog fatsoenlijk een liedje op spelen. ;)
Haha jij snapt 'm, vond het wel lache, ff kijken welke gitaristen mij voor gek verklaren. Het is een XP van 75 euri's van Cash Converters. Nee ik blijf gewoon af van m'n echte gitaren. Heb wel ff de XP proberen te bespelen, kijken of het überhaupt iets is als kado voor m'n nichtje, maar het is echt troep, stemmen lukt niet eens, dus prima geschikt voor wat hak- en zaagwerk. Ik zal ook laten zien hoe je het XP logo vervangt door een Fender logo. ;)

Overigens is het wel een must dat ie uit China komt, daar gebruiken ze nog 'gewone' houtlijm. Op die manier kan je namelijk het fingerboard 'makkelijk' van de hals halen door 'm flink te verhitten (zoals gitaarbouwers doen bij restauratie). Andere mods slopen de complete hals om er de electronica in te kunnen duwen.

[ Voor 3% gewijzigd door jjkewl op 27-08-2008 14:07 ]

Ruger GP100 SE 5" .375 - muzzle velocity: 442m/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoorde net van maatje dat bij de MM in Zwolle
GH3 + 2 gitaren nu voor de prijs liggen van GH3+1 gitaar. Dus 1 gitaar extra voor de normale prijs :)
Das wel redelijk goedkoop dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ze zullen er wel vanaf moeten nog voordat het volgende deeltje uitkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02
SaURoN schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:
Hoorde net van maatje dat bij de MM in Zwolle
GH3 + 2 gitaren nu voor de prijs liggen van GH3+1 gitaar. Dus 1 gitaar extra voor de normale prijs :)
Das wel redelijk goedkoop dan :p
Ik denk niet dat er veel mensen in dit topic een dergelijke aanbieding kunnen gebruiken.
Wel leuk voor de starter, daar niet van. ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ben ook al achter de catch :P Zijn wired x-plorer gitaren :) Gitaren zitten beiden wel in 1 GH3 doos, dat heb ik nog niet eerder gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb bij de MM Alexandrium Rotterdam ook die dozen gezien, maar er zijn verschillende: In ieder geval 2xgitaar+spel voor de Wii, voor de PS2 (en ik geloof ook xbox), en ook een doos voor de xbox met 2 wired x-plorer gitaren, zonder spel. Plaatjes van die dozen staan ook op http://www.redoctane.com/Guitar-Hero/Xbox-360 .

edit:

Nou dat zonder spel lijkt niet waar te zijn. Ik zie een "GHII" doos een een "GHIII" doos. Beide met twee gitaren. De ene met X-plorers, de ander met Les Pauls.

Wel goed dat deze dozen nu ook te koop zijn. Als startersdoos is het leuk. Ik zou liever een nieuwe disk zien met een gitaar. En dan niet eentje die me bijna Eu. 90 kost. De gitaren zijn blijkbaar niet duur gezien de super-packs met 2 gitaren :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sendy op 27-08-2008 20:34 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
even ter info (ja het is een xpost):

de adviesprijs van Guitar Hero World Tour (de complete bundel) wordt €214,95 en releasedatum is 28 november...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Gisteren kwam mijn Guitar Hero 3 Legends of Rock setje binnen voor de PlayStation 3, kan ik eindelijk de vele leuke nummers die daar in zitten 'spelen'. Ook toevallig bezoek gehad van een goede Guitar Hero speelster, dus had meteen profijt van het feit dat ik nu twee gitaren heb. Erg leuk dat samen spelen, moet ik zeggen.

Ik merk trouwens wel een groot verschil in de plaatsing van de 'noten' tussen Legends of Rock en de Aerosmith uitvoering. In die eerste zitten veel meer nummers waar je bepaalde stukken op de maat van de muziek series van dezelfde noten aan moet slaan. Dit maakt het calibreren van de audio lag een stuk makkelijker. Het blijkt nu dat ie goed speelt op een lag instelling van maar liefst 200 ms, precies het maximum wat je in kan stellen!
Ik ben wel blij dat dit gelukt is, het muziek klinkt wel een stuk beter over een Dolby Surround setje, dan over de speakers van de televisie.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:12

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hier in Schoonhoven en omstreken woont er volgens mij geen goede GH/RB speler om mee te co-oppen ofzo helaas :( Een hoop achievements zal ik dus niet halen

• Phusebox
OMG zie nu dat je gewoon voor 88 euro guitar hero 3 met TWEE gitaren krijgt bij Mediamarkt??

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Phusebox schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:08:
OMG zie nu dat je gewoon voor 88 euro guitar hero 3 met TWEE gitaren krijgt bij Mediamarkt??
Series? Welke MM?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• SaURoN
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:08:
Ja GH3 + 2 wired explorer gitaren voor de 360 en volgens mij wel 2 draadloze voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SaURoN schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

Ja GH3 + 2 wired explorer gitaren voor de 360 en volgens mij wel 2 draadloze voor de PS3
vogens mij ook 2 draadloze voor de 360...

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 29-08-2008 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ow maatje van me had 2 wired voor die prijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:45
Gister voor me verjaardag dus GH3 legends of rock gekregen ook met 2 gitaren. Van de MM was een prijs verschil van 9 euro voor het spel met 1 gitaar.

Het is alleen wel een setje uit portugal heb dus een NL beschrijving bij het spel. Dit had ik ook met mijn wii van de MM. Die hebben dat wel vaker dat het spul ergens anders vandaan komt.

Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ze moeten natuurlijk af van die gitaren aangezien over 3 maanden guitar hero 4 er is... heb mijn bundel al besteld in ieder geval, hopelijk wordt de prijs nog wat lager dan de 215 die ze nu aangeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die prijs zit ik ook nog een beetje tegenaan te hikken. Ik wil 'm dolgraag hebben maar 200+ euro voor een spelletje neertellen gaat me net iets te ver :s. Ik ben overigens bang dat de prijs niet echt verder zal zakken. (Je krijgt natuurlijk wel redelijk wat waar voor je geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik zit persoonlijk niet echt te wachten op nog meer randapparatuur in de vorm van een drumstel, microfoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja ach, het spel kost zo al 60 euro, dus ik zie het als 140 extra investeren. Daarbij zijn de controllers dus ook compatible met rockband en rockband 2 dus dat scheelt ook alweer als je die later uit de budget bak grabbelt.

En het is gewoon een unieke ervaring en een ideale partygame imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:54
Iemand ergens een Mediamarkt gezien met twee WIRELESS gitaren voor de 360? Hier in de buurt is alleen het wired pack te krijgen. PS3 en Wii zijn wel wireless... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:50:
...
En het is gewoon een unieke ervaring en een ideale partygame imho.
Op die unieke ervaring wil ik nog wel even aanhaken. Wat ik merk is dat als ik een tijdje bezig ben, ik in een aardig diepe concentratie kan raken. Misschien zelfs wel een soort van trance, want als ik daarna naar bed ga om te slapen, blijft de muziek in mijn hoofd verder gaan en de 'noten' voorbij scrollen. Zijn er meer mensen die daar 'last' van hebben, of zit het gewoon in mijn hoofd? ;)

Overigens weet ik niet of het echt een trance te noemen is, maar soms lijkt het opeens wel vanzelf te gaan, kom ik door lastige stukjes heen, waar ik dan deels versteld van sta dat het gewoon goed gaat. Aparte ervaring in elk geval zeker! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
budi schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:01:
[...]

Op die unieke ervaring wil ik nog wel even aanhaken. Wat ik merk is dat als ik een tijdje bezig ben, ik in een aardig diepe concentratie kan raken. Misschien zelfs wel een soort van trance, want als ik daarna naar bed ga om te slapen, blijft de muziek in mijn hoofd verder gaan en de 'noten' voorbij scrollen. Zijn er meer mensen die daar 'last' van hebben, of zit het gewoon in mijn hoofd? ;)

Overigens weet ik niet of het echt een trance te noemen is, maar soms lijkt het opeens wel vanzelf te gaan, kom ik door lastige stukjes heen, waar ik dan deels versteld van sta dat het gewoon goed gaat. Aparte ervaring in elk geval zeker! :)
Dat het in je hoofd door blijft gaan betekent eigenlijk dat je te lang doorgespeeld hebt (kan ook met andere spellen gebeuren ;)).

En dat het soms vanzelf gaat is inderdaad wel heel cool. Ik speel soms vanzelf gitaarsolo's op hard of expert waarvan ik eigenlijk denk dat ze onmogelijk zijn.... en dan toch zelfs perfect spelen soms! :o

Toch lukt me de intro van TTFATF nog steeds niet op hard... echt balen, volgens mij is 't na de intro best te doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ja klinkt heel herkenbaar ;D (het op latere momenten van de dag nog zien scrollen van noten als je er half niet bij bent met je hoofd en het spelen van onmogelijke solo's en vervolgens zelf versteld staan).
Verder zit ik juist wel te wachten op extra randapparatuur, met name het drumstel. Ik heb rockband filmpjes gezien en het lijkt me echt supergaaf. Overigens hoe zou dat compatible met rock band werken dan, naar mijn weten heeft rockband 4 trommeltjes en guitar hero 3 trommeltjes + 2 cymbals. Hmm.
Over dragonforce op hard, na de intro is een aardig stuk te doen tot je bij het meest idiote stuk ooit komt op ca 75% van het nummer. Daar ga ik tot nu toe elke keer stuk en dat frustreert nogal :P Ik heb de drang om 'm te halen op hard voorlopig ook maar even opzij gezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjkewl

jjkewl

Computer problems?!

budi schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:01:
[...]
...als ik daarna naar bed ga om te slapen, blijft de muziek in mijn hoofd verder gaan en de 'noten' voorbij scrollen. Zijn er meer mensen die daar 'last' van hebben, of zit het gewoon in mijn hoofd? ;)

Na een tijdje spelen (2 uur) dan lijken mijn muren continue naar beneden te vallen :D Mijn scherm is een beetje groot dus het effect van de scrollende noten komt tamelijk hard aan.

Kwa trance, dat komt waarschijnlijk omdat je repeterend oefend in diepe concentratie totdat jouw zenuwen de beweging hebben 'onthouden', dat kost veel moeite maar daarna hoef je niet meer na te denken en zullen de zenuwen in een reflex reageren. Zenuwen zijn nu eenmaal sneller wanneer ze doen wat ze willen doen ipv wanneer ze door hersenen worden aangestuurd (reaktietijd van ons brein zit tussen de 0,5 en de 1 sec).

Zowel bij gamen als musiceren is je motoriek trainen een basis voor goede prestaties. Dus als je vastzit moet je het eens op automatische piloot proberen zonder nadenken, use the force!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Exar schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:31:
[...]

Dat het in je hoofd door blijft gaan betekent eigenlijk dat je te lang doorgespeeld hebt (kan ook met andere spellen gebeuren ;)).

En dat het soms vanzelf gaat is inderdaad wel heel cool. Ik speel soms vanzelf gitaarsolo's op hard of expert waarvan ik eigenlijk denk dat ze onmogelijk zijn.... en dan toch zelfs perfect spelen soms! :o

Toch lukt me de intro van TTFATF nog steeds niet op hard... echt balen, volgens mij is 't na de intro best te doen verder.
TTFATF is net na het intro wel te doen, maar rond de 70% loop ik gewoon vast. Erg vervelend. En het is gewoon een vervelend nummer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:52
Phyc schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:21:
Iemand ergens een Mediamarkt gezien met twee WIRELESS gitaren voor de 360? Hier in de buurt is alleen het wired pack te krijgen. PS3 en Wii zijn wel wireless... :/
MM Utrecht waren de 360 versies idd wired..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06 00:55

DR161

is sarcasminist

Heb vanmiddag die bundel van 2 gitaren(ps3) bij de mediamarkt gekocht samen met een vriend (ieder 2 gitaar en dan nog een game los kopen)alleen is guitar hero 3 nergens los te krijgen :'( enige plek die ik gevonden heb is consoleshop maar die is niet op voorraad :X
Weet iemand waar de game los te krijgen is voor een fatsoenlijke prijs?
volgens deze link 40 euro maar ik zou 60 ook nog wel overleven
trouwens vanmiddag samen met die vriend gespeeld(bakte er nog niks van) maar was wel coole game,beter dan de ps3 games die ik nu heb,gta4(niks bijzonders) assasins creed(na 3e chapter alles wel gezien)(skate&rainbowsix vegas 2 zijn trouwens ook aanraders)

[ Voor 22% gewijzigd door DR161 op 03-09-2008 00:12 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
DR161: ik had ongeveer hetzelfde probleem, zoals iets eerder in dit topic beschreven. Ik had de Aerosmith bundel gekocht en wilde graag de Legends of Rock los kopen. Helaas niet te krijgen, nergens niet! Zelfs in het buitenland gekeken, bij Red Octane hadden ze hem wel in de shop, maar die exporteren alleen naar Canada. Je zou Speurders of Marktplaats in de gaten kunnen houden, daar had ik een keer bijna beet, maar bleek de 2e koper te zijn.
Uiteindelijk heb ik maar nog een Legends of Rock bundel gekocht bij 12game.com.

Ik blijf het vreemd vinden dat dit probleem alleen speelt bij de Playstation 3, voor de Wii of de XBox360 kun je wel alles los krijgen op dit moment. Het kan overigens ook gewoon een voorraad probleem zijn, dat ze er minder gemaakt hebben voor de PS3 en dat het nu gewoon uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

jammer :( toch bedankt voor je antwoord

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Volgens mij zijn die hier in Den Bosch nog wel te krijgen hoor...wil best eens voor je kijken, maar moet er haast wel zijn. Als ze ze in de reguliere winkels niet hebben, dan zou een zaak als Replay hem nog wel kunnen hebben, of anders Foregames in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:33
gister bij de MM de set gekocht van het spel en de twee gitaren. Gaat om 2 zwarte draadloze les pauls. Volgens mij dus de gitaren die erbij horen te zitten.
Supergaaf spel. Nooit eerder GH gespeeld, dus vond deze aanbieding een mooie gelegenheid om erin te stappen.

Als ik het goed begrijp zijn deze gitaren dalijk ook gewoon compatible met GH: World Tour?

Verder kwam ik er gisteravond laat achter dat de strumbar van een van de gitaren niet goed is. Als ik hem omhoog klik reageert het spel wel, omlaag niet. Dat wordt dus even teruggaan....

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, ik heb even een vraag.. 1 van mijn guitaren reageert niet meer als er Starpower beschikbaar is. Als je hem omhoog zwiept dan schiet de starpower niet of veel te laat aan.. zelfs de Selectknop reageert hier niet op. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:48:
Volgens mij zijn die hier in Den Bosch nog wel te krijgen hoor...wil best eens voor je kijken, maar moet er haast wel zijn. Als ze ze in de reguliere winkels niet hebben, dan zou een zaak als Replay hem nog wel kunnen hebben, of anders Foregames in Tilburg.
Foregames heeft hem helaas niet op vooraad zoals zo veel winkels :( en replay heeft volgens mij geen webshop(kan de games iig niet vinden 8)7 )
zou trouwens heel blij zijn als je even kon kijken voor ik helemaal naar tilburg ga :D

[ Voor 7% gewijzigd door DR161 op 03-09-2008 10:30 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal vandaag of morgen even Replay binnenstappen, ligt redelijk op de route. Als ze hem nog hebben laat ik het je wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198256

Heb ook samen met een vriend het Legends of Rock pakket met 2 gitaren gekocht, en los de Aerosmith versie er bij gekocht. Zijn toch weer <40 nummers extra. In totaal 150 euro, dus de game + gitaar voor 75 euro. Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Sluuz schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:12:

Verder kwam ik er gisteravond laat achter dat de strumbar van een van de gitaren niet goed is. Als ik hem omhoog klik reageert het spel wel, omlaag niet. Dat wordt dus even teruggaan....
Wacht! Dat had ik ook met mijn Aerosmith gitaar, maar dat ging na een stuk of twee nummers over en daarna nooit meer last van gehad. Misschien heel even een aantal keren heen en weer bewegen of gewoon wat nummers met een kant op spelen.
Mogelijk is het nieuwigheid of iets dat zichzelf calibreert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
budi schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:15:
[...]

Wacht! Dat had ik ook met mijn Aerosmith gitaar, maar dat ging na een stuk of twee nummers over en daarna nooit meer last van gehad. Misschien heel even een aantal keren heen en weer bewegen of gewoon wat nummers met een kant op spelen.
Heb stuk of 3 nummertjes gespeeld ermee (met dus alleen naar boven strummen, wat minder goed aanvoelt dan naar beneden). Zat geen verbetering in. Zal vanavond nog eens even wat spelen en kijken of het overgaat. Calibreren had ik bij de andere gitaar wel gedaan en deze niet. Zal dat ook nog even proberen.

Als het dan nog niet werkt ga ik terug. Toch handig dat de MM tot 9 uur open is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

budi schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:15:
[...]

Ik had precies het zelfde, alleen had ik na heel easy uitgespeeld er nog steeds last van. :) Die gitaar heb ik dus wel terug gebracht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
super-muffin schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:43:
[...]

Ik had precies het zelfde, alleen had ik na heel easy uitgespeeld er nog steeds last van. :) Die gitaar heb ik dus wel terug gebracht. :)
Weet je toevallig of ze 1 gitaar omruilen, of dat je het hele pakket omruilt? Heb namelijk weinig zin om weer alles in het plastic te gaan doen enzo, bestaat toch uit best veel onderdeeltjes. Plus dat de andere gitaar gewoon prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
super-muffin schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:43:
[...]

Hmmm, kennelijk had ik dus mazzel :)

Het kan ook nog misschien zijn dat die steel die je in de body kan steken slecht contact maakte? Hoewel dat ook weer niet zo goed kan, immers in de steel zit niet de strum bar...
(maar misschien wel de zender / antenne?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
budi schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:52:
[...]

Hmmm, kennelijk had ik dus mazzel :)

Het kan ook nog misschien zijn dat die steel die je in de body kan steken slecht contact maakte? Hoewel dat ook weer niet zo goed kan, immers in de steel zit niet de strum bar...
(maar misschien wel de zender / antenne?)
neh dat lijkt me niet. Anders had de strum bar het helemaal niet moeten doen, en niet dat alleen "naar boven" het doet en "naar onder" niet. Maar goed, ik ga het gewoon nog een paar keer proberen. Geen probleem verder, want ik heb het pas gister gekocht.

Wel weer jammer dat ik vandaag pas erachter kwam dat World Tour eraan komt, waarbij de gitaar (iets) anders is. Dacht ik op een makkelijke manier een basgitaar en lead gitaar te hebben gescoord, mis je dus toch weer dingen. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:58:
Ik zal vandaag of morgen even Replay binnenstappen, ligt redelijk op de route. Als ze hem nog hebben laat ik het je wel weten.
Geweldig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
jjkewl schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

Na een tijdje spelen (2 uur) dan lijken mijn muren continue naar beneden te vallen :D Mijn scherm is een beetje groot dus het effect van de scrollende noten komt tamelijk hard aan.

Kwa trance, dat komt waarschijnlijk omdat je repeterend oefend in diepe concentratie totdat jouw zenuwen de beweging hebben 'onthouden', dat kost veel moeite maar daarna hoef je niet meer na te denken en zullen de zenuwen in een reflex reageren. Zenuwen zijn nu eenmaal sneller wanneer ze doen wat ze willen doen ipv wanneer ze door hersenen worden aangestuurd (reaktietijd van ons brein zit tussen de 0,5 en de 1 sec).

Zowel bij gamen als musiceren is je motoriek trainen een basis voor goede prestaties. Dus als je vastzit moet je het eens op automatische piloot proberen zonder nadenken, use the force!
Ik heb dat naar beneden vallen ook, met een 24 inch scherm waar ik erg dichtbij zit :P.
Ben een keer te lang doorgegaan, toen moest ik echt ff gaan liggen want ik werd zowat gek xD.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

tjtristan schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:51:
[...]

Ik heb dat naar beneden vallen ook, met een 24 inch scherm waar ik erg dichtbij zit :P.
Ben een keer te lang doorgegaan, toen moest ik echt ff gaan liggen want ik werd zowat gek xD.
is wel apart ja :D 37 inch scherm en dan vrij dichtbij voor 2 uur. lijkt dan net of de muur beweegt als je weg kijkt :Y

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
kwam net thuis, zei mijn broertje dat hij het met een vriend had zitten doen en dat toen de gitaar het weer goed deed. Ik blij. Ga ik net spelen, kapt hij na 4 liedjes er alweer mee (met naar beneden strummen dus).

ahhhh!

Anoniem: 36835

Heeft iemand zin om een topic over World Tour te maken? Want ik kan er nog geen vinden. En ik heb zelf geen zin / tijd om zo'n heel topic in elkaar te flatsen. Ik kan wel wat kleiners maken maar dat wordt dan toch op slot gezet :')

Zo niet, weet iemand een concrete release date van Guitar hero world tour in nederland? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 04-09-2008 14:53 ]

Hobbel er vanavond even langs, dus morgen weet je het van me...internet ligt thuis namelijk helaas plat.. :(

Anoniem: 198256

Zo he, de Aerosmith versie is echt stukken makkelijker (te makkelijk) dan Rock Legends! En te duur ook nog, voor wat je er voor krijgt. Maar goed.

• budi
Anoniem: 198256 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:32:
Zo he, de Aerosmith versie is echt stukken makkelijker (te makkelijk) dan Rock Legends! En te duur ook nog, voor wat je er voor krijgt. Maar goed.
Och, op zich vind ik hem wel aardig, maar het helpt wel als je van Aerosmith houdt natuurlijk ;)

Wat dat makkelijkere betreft, dat komt wel van pas als je zoals ik een beginner bent. Ik vind Legends of Rock een stuk moeilijker, maar goed, dat lijkt dus wel te kloppen. In Aerosmith zitten meer herhalende loopjes en in Legends of Rock kom ik weer meer series van dezelfde noten achtereen tegen die je in ritme moet spelen. Dat laatste kwam wel van pas voor het calibreren van de audio lag van mijn Dolby Surround setje.

• jjkewl

jjkewl

Computer problems?!

DR161 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:29:
[...]

is wel apart ja :D 37 inch scherm en dan vrij dichtbij voor 2 uur. lijkt dan net of de muur beweegt als je weg kijkt :Y
Luxe problemen haha, de mijne is... eh hoeveel inch is 4m60? (beam nml op m'n muur van 4 meter breed)

Anoniem: 36835 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:50:
Heeft iemand zin om een topic over World Tour te maken? Want ik kan er nog geen vinden. En ik heb zelf geen zin / tijd om zo'n heel topic in elkaar te flatsen. Ik kan wel wat kleiners maken maar dat wordt dan toch op slot gezet :')

Zo niet, weet iemand een concrete release date van Guitar hero world tour in nederland? :)
Ik geloof 7 november (2 weekjes na de US release).

• DR161

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 104511 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:57:
[...]

november alweer :D dan heb ik hopelijk gh3 gemasterd en begint het volgende spektakel al weer :9~ hopen dat gh4 wel goed te krijgen is(apart)
jjkewl schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:53:

[...]
Luxe problemen haha, de mijne is... eh hoeveel inch is 4m60? (beam nml op m'n muur van 4 meter breed)
181 inch (google kan zelfs eenheden omrekenen,het moet niet gekker worden ) :+

[ Voor 55% gewijzigd door DR161 op 04-09-2008 22:41 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:38:
[...]

Hobbel er vanavond even langs, dus morgen weet je het van me...internet ligt thuis namelijk helaas plat.. :(
Ze hadden hem helaas toch ook niet meer op voorraad.. sorry.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:59:
[...]

Ze hadden hem helaas toch ook niet meer op voorraad.. sorry.. :(
toch geweldig dat je voor me gekeken hebt _/-\o_ _/-\o_ thx!

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 104511 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:57:
[...]

nope 28 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Bron?

On-topic: iemand de Dragonforce pack geprobeerd?
Ik denk dat ik 'm niet koop, lijkt me allemaal wat teveel op TTFATF eigenlijk... maar wie weet kan iemand me overhalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ik lees overal 7 november. 28 november zou wel balen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Exar schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:43:
[...]

Bron?

On-topic: iemand de Dragonforce pack geprobeerd?
Ik denk dat ik 'm niet koop, lijkt me allemaal wat teveel op TTFATF eigenlijk... maar wie weet kan iemand me overhalen. ;)
Ik heb die nieuwe DF pack en ik moet zeggen net als de meeste andere nummrs van hun is de focus meer op het 'spelen met de gitaar' idee. Heel veel rare geluids die je met een gitaar kan maken en snelle solos. Qua speelbaarheid vind ik hem het lekkerst spelen op Hard waar ze leuker zijn als TTFAF. Je hoeft minder aan te slaan en er zitten lange stukken tussen die je alleen op de hals kunt spelen (wat ik juist leuk vind) die niet te snel zijn. Op Expert zijn ze erg moeilijk maar ik vind ze persoonlijk makkelijker dan TTFAF, ze zijn over het algemeen net een tandje langzamer waardoor de onmogelijke solos mischien toch net nog mogelijk zijn.

Onlangs toch maar een keer online gespeeld en ben daar toch niet helemaal verzot op. De timing ligt anders dan in Practice en het speelveld is een stuk kleiner waardoor ik het gevoel heb dat ik minder de tijd heb om te reageren in Multiplayer op Hyperspeed 0 dan in Practice op Hyperspeed 3 (op expert). Verder ben ik een bug tegen gekomen waardoor ik aan de bovenkant en onderkant van mijn speelveld een rode streep zie die langzaam steeds dikker word (waardoor mijn speelveld NOG kleiner word). Mijn broer die aan het meekijken was zei dat dit voornamelijk gebeurde als ik een fout maakte.

Wel is het erg leuk als je met een vreemdeling plotsklaps Operation Ground & Pound (van die DF pack) wint op Expert mode. Hij speelde zeker wat beter dan ik maar we waren op sommige momenten toch erg close :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gegevens van de distributeur... helaas. Ook staat daar de adviesprijs op €214,95 in tegenstelling tot de €199,95 die men op andere plaatsen noemt.

Denk ook niet dat ze zoiets tegelijk releasen met een game als Gears of War; ok een heel ander publiek, maar ook een grote overlapping denk ik en dus potentieel minder klanten.

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DR161 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:54:
[...]

toch geweldig dat je voor me gekeken hebt _/-\o_ _/-\o_ thx!
Geen dank, het was graag gedaan en lag toch op de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Ik kan niet meer online met de PC versie, is de server down?

Je hebt nog mazzel dat ik heb kunnen kijken DR161, ze blijken inmiddels failliet te zijn gegaan bij Replay (wat wil je met zo'n website)

• budi
Dus je was zo'n beetje de laatste klant? :)

Ik vraag me trouwens een beetje af waarom Guitar Hero™ nu opeens zo populair is geworden. Het bestaat immers toch al een paar jaar met de vorige delen op o.a. de PlayStation™ 2. Liften ze misschien mee op het succes van de Nintendo™ Wii™ die toch een nieuwe groep gamers hebben gevonden?

Volgens mij heb ik de laatste tijd ook wat meer reclame gezien voor Guitar Hero..kan het dus ook aan liggen. Zeker een stunt omdat ze bijna Guitar Hero: World Tour gaan uitbrengen...althans, dat kan ik me voorstellen. Nu alleen de prijs ook nog even dik omlaag gooien dan.. ;)

• Marrruuuk
  • Laatst online: 13:12

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

One was de enige die nog foutloos gedaan moest worden en dat is gisteren maarliefst door 2 personen gedaan oO.

UndeadFil13QC en Jprez44
Afbeeldingslocatie: http://i259.photobucket.com/albums/hh288/UndeadFil13QC/OneFC660609.jpg
deze score is van undead, de score van jprez was 3k lager door slechtere star power omdat hij geen fout wilde maken na de solo :P

filmpje van Fast Solo A vanaf 4:50:
http://www.youtube.com/watch?v=_kOGxlxUWGs

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 14:14
Als ik me nu Guitar Hero 3 met gitaar aanschaf voor PS2, ga ik diezelfde gitaar dan ook kunnen gebruiken voor World Tour op PS3? Het pakket waarmee World Tour zal uitkomen bevat maar 1 gitaar en je hebt er eigenlijk toch een tweede nodig voor de bass. Bovendien denk ik dat je die "touch" knoppen op de nieuwe gitaren niet nodig hebt voor de bass?

iRacing Profiel

• budi
In elk geval weet ik zeker dat de GH PS2 gitaar het niet doet op de PS3. Ik zou me geen enkele reden kunnen bedenken waarom ie het dan wel zou doen met World Tour. Waarschijnlijk gaan ze er vanuit dat de echte fan toch steeds weer een nieuwe controller koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Ik kamp nog steeds met het probleem dat ik niet meer met de online server kan connecten op de pc, is dit een global issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Hoe zit het eigenlijk met Guitar Hero World Tour, komt er ook een pakket uit waar alleen een gitaar inzit ipv ook een drumstel? Het drummen kan me namelijk gestolen worden, maar die nieuwe gitaar wil ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik zag op sommige websites staan, dat je alleen de gitaar, of alle instrumenten in een pack kan krijgen. Voor mij hoop ik dat er een pack komt met alleen drums :D Ik vraag het toch nog maar een keertje, voelt niemand zich geroepen om een nieuw topic te maken voor World Tour? :9

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 15-09-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:24:
Ik zag op sommige websites staan, dat je alleen de gitaar, of alle instrumenten in een pack kan krijgen. Voor mij hoop ik dat er een pack komt met alleen drums :D Ik vraag het toch nog maar een keertje, voelt niemand zich geroepen om een nieuw topic te maken voor World Tour? :9
Als ik nu weer internet zou hebben thuis, dan zou ik best een keer een poging willen wagen, heb alleen nog nooit een startpost gemaakt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274161

Anoniem: 60967 schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:06:
Hoe zit het eigenlijk met Guitar Hero World Tour, komt er ook een pakket uit waar alleen een gitaar inzit ipv ook een drumstel? Het drummen kan me namelijk gestolen worden, maar die nieuwe gitaar wil ik wel :)
Er even vanuit gaande dat de info bij gcshop juist is, ja.

Er komt een
  • Game Only
  • Guitar Bundle
  • Band Bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Anoniem: 36835 schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:24:
Een nieuw topic voor GH: WT lijkt mij een strak plan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:02:
[...]

Een nieuw topic voor GH: WT lijkt mij een strak plan. 8)
Ik zal eens een poging wagen vanavond..ervan uitgaande dat ik dan ook daadwerkelijk weer Internet heb...mag wel weer een keer eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Weet niet of het al bekend was maar bij MM is het guitar hero III twin pack, Guitar hero Legends Of Rock + 2 draadloze 'les pauls' gitaren voor 88 euro. Zaterdag even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Anoniem: 221252 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:54:
Weet niet of het al bekend was maar bij MM is het guitar hero III twin pack, Guitar hero Legends Of Rock + 2 draadloze 'les pauls' gitaren voor 88 euro. Zaterdag even halen.
Was al eerder bekend, maar toch vraag ik me nog af of het nu wel overal die draadloze controllers betreft voor de 360 versie. Wil namelijk wel GH3 halen, maar dan wel draadloze controllers..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Thrace Grumble schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:20:
[...]

Was al eerder bekend, maar toch vraag ik me nog af of het nu wel overal die draadloze controllers betreft voor de 360 versie. Wil namelijk wel GH3 halen, maar dan wel draadloze controllers..
Ze zijn draadloos, moet je hier even kijken: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11

Op pagina 11 van het foldertje staat dat ze draadloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Anoniem: 221252 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:32:
[...]

Ze zijn draadloos, moet je hier even kijken: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11

Op pagina 11 van het foldertje staat dat ze draadloos zijn.
Ik las het zo: De Wii versie heeft draadloze controller, PS3 en 360 staat het niet bij :) Morgen maar ff kijken in Enschede, als ze draadloos zijn: halen! :)

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

Bergie

Lekker belangrijk...

Hmm, dat is wel een interessante aanbieding. Hopen dat het ook voor de PS3 geld en deze idd ook draadloos zijn. Ik ga vanavond ook ff bij de MM in Enschede kijken.

Yamaha MT-09

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Tot wanneer is die aanbieding? Ik wil namelijk volgende maand een Xbox kopen en de Wii bij mijn ouders laten staan. :)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Bergie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:06:
Hmm, dat is wel een interessante aanbieding. Hopen dat het ook voor de PS3 geld en deze idd ook draadloos zijn. Ik ga vanavond ook ff bij de MM in Enschede kijken.
Net bij de MM in Enschede geweest: ze zijn atm niet op voorraad, voor alledrie de consoles niet. Als het goed is, komt er ergens vandaag, of anders morgen, een nieuwe lading binnen. Heb er alvast 1 gereserveerd! :9~

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-06 10:53
Vriend van me heeft deze afgelopen weekend ook gehaald bij de MM, maar het betreft de 2 GH2 gitaren, de explorers MET draad dus. Ook geen verkeerde deal dunkt mij maar je krijgt dus niet 2 draadloze Les Pauls.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

StealthyPeanut schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:24:
Vriend van me heeft deze afgelopen weekend ook gehaald bij de MM, maar het betreft de 2 GH2 gitaren, de explorers MET draad dus. Ook geen verkeerde deal dunkt mij maar je krijgt dus niet 2 draadloze Les Pauls.
En mij vertelden ze net dat ze wel draadloos zijn (specifiek naar gevraagd). Naja, straks maar kijken als ze vandaag binnen komen. Ik laat t wel weten!

• budi
Woei! Net eindelijk een nummer verder op hard bij Aerosmith. Ging om het nummer 'Moving Out', de laatste van tier 2, voor de encore. Ik ging steeds mis op die solo's die je kunt hammer on en pull off-en. Zeker meer dan 10 keer geprobeerd, en het ging steeds daar mis. Pas vanavond had ik een helder moment om anders gewoon eens te proberen te strummen op elke noot en dat ging een stuk beter, natuurlijk mis je er wel een paar, maar net genoeg om de Rock meter tijdens de solo maar een klein stukje te laten zakken.
Volgens mij is dit wel een goede tip voor de beginnende rockers op hard, zoals ik :)

Daarna kwam de encore Sweet Emotion. Die is vast best te doen, maar mijn vingers wilde niet meer zo, later nog maar eens proberen :)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

vraag me iets af:

Ik heb zelf geen GH3 maar ben wel van plan dit te gaan kopen. Hoeveel echte gitaristen zitten hier die ook dit spel spelen? nadelige invloed op je echte spel?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Rocco82
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Alvast mijn excuses als het ergens al vermeld staat in dit topic (geen tijd om het hele topic door te lezen) in de TS staat het iig niet.

Waar kun je een losse gitaar verkijgen? [PS3]

Alvast bedankt,

Mvg, Rob.

• StealthyPeanut
Als je de volgende link volgt dan zie je een overzicht van winkels in NL die de gitaar los verkopen.

http://budgetgaming.nl/ga...oller+(ps3)_hardware.html

• DR161

DR161

is sarcasminist

OMD schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:09:
vraag me iets af:

Ik heb zelf geen GH3 maar ben wel van plan dit te gaan kopen. Hoeveel echte gitaristen zitten hier die ook dit spel spelen? nadelige invloed op je echte spel?
vriend van mij is gitarist en hij heeft geen nadelen volgens mij,enkel maar voordelen omdat je gevoel voor ritme beter is dan de gemmidelde mens(ik dus :X )

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-03 17:32
Bergie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:06:
deze week de demo van GH:aerosmith gedownload en gelijk hooked.
vandaag de pack gehaald bij MM Alphen aan den Rijn. inderdaad met 2 draadloze gitaren. ze hadden er nog 4 liggen nadat ik wegliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

DR161 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:11:
[...]

vriend van mij is gitarist en hij heeft geen nadelen volgens mij,enkel maar voordelen omdat je gevoel voor ritme beter is dan de gemmidelde mens(ik dus :X )
Hij bedoelt het andersom volgens mij. Dus of de game GH:3 met de nep-gitaar je gitaarspel IRL met een echte gitaar nadelig beïnvloedt. Althans zo lees ik het. En ik heb geen flauw idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
lijkt erop alsof de ene winkel ze met draad aanbiedt en de andere zonder draad.

Bij mijn MM (Zoetermeer) hadden ze iig dat pack staan en daar zaten de draadloze gitaren in (die zwarte Les Pauls). Dit ging overigens om de PS3 versie. Stond ook gewoon op de buitenkant van de verpakking. Het waren 2 van die grote dozen op elkaar, met zo'n schuifkarton eroverheen waar alle info op stond. Is dus een officieel pack van de uitgever, en niet een samenraapsel van de MM zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik had het over het GH3 pack, niet over het Aerosmith pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:37:
[...]

Hij bedoelt het andersom volgens mij. Dus of de game GH:3 met de nep-gitaar je gitaarspel IRL met een echte gitaar nadelig beïnvloedt. Althans zo lees ik het. En ik heb geen flauw idee :+
Ja, zo bedoel ik hem inderdaad...

Maar ik gaat het wel eens proberen, mocht het tegenvallen koop ik het niet :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
StealthyPeanut schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:38:
Ik had het over het GH3 pack, niet over het Aerosmith pack.
Daar heb ik het ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

amahusu

taking over the world!

hmm xboxhome heeft de hele World Tour set voor 179,- (dus inc. game en zonder verzendkosten)

lijkt me wel een goede deal.. maar dan moet ik eerst Rockband zien te verkopen ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274161

amahusu schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:09:
hmm xboxhome heeft de hele World Tour set voor 179,- (dus inc. game en zonder verzendkosten)
Berichten over gh4:wt passen beter in [Multi] Guitar Hero World Tour. Daarin hadden we al ontdekt dat de set voor die prijs verkrijgbaar zal zijn.

• budi
Voor de geintresseerden.... De PS3 en Xbox 360 versies van Guitar Hero 3 hebben de mogelijkheid om je scores te uploaden naar het internet ergens. Op community.guitarhero.com kun je deze opvragen. Voor de PS3 versie kun je zoeken op je PSN id en je account linken mbv een code die je in het spel kan vinden.

Ik ben zowel verslaafd aan Guitar Hero als aan statistieken, dus heb ik het volgende gemaakt:

http://www.jonkhart.eu/games/guitarHeroSongOverzicht.php

Dit is ongeveer hetzelfde als wat je ook kan zien op de gewone website, behalve dan dat je wat meer detail hebt. Als je op een song drukt, kun je de historieke informatie zien van dat betreffende nummer. Bedoeling is dus dat je kan zien dat ik beter word :)

De score informatie kun je middels een XML feed van community.guitarhero.com opvragen en met een script parsen zodat je het in een sql database, of excel sheet of iets dergelijks kan stoppen.

Doel van deze post is niet zozeer op te scheppen hoe goed ik ben in Guitar Hero *kuch* *kuch* :+ maar om te laten zien wat je allemaal aan leuke statistieken kunt genereren. Als je wat meer info wilt, laat het even weten.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik kan van mijn Wii ook mijn scores uploaden, alleen ik kan die XML feed nergens vinden. :)

• budi
Als je naar je account pagina gaat, bijvoorbeeld de mijne:

http://community.guitarhero.com/accounts/750502

is dat laatste getal je ID: 750502

De feed is dan:

http://community.guitarhe...ances_feed/gh3/750502.xml

waar je aan het einde het getalletje moet vervangen voor je eigen ID. Dit zijn de recent performances feed, je hebt er ook nog eentje voor je algehele status, maar daar doe ik niets mee.

Voor aerosmith is het:
http://community.guitarhe...feed/aerosmith/750502.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:10
Werkt de gitaar van de PC versie probleemloos op de Xbox 360? Is het dan met draad(beetje lang genoeg?)?
Zit er trouwens verschil tussen de gitaar van deel 1/2/3/world tour? Zo ja, wat is het verschil? En welke is het beste(als die er is)?
En wanneer moet je eigenlijk de "snaar" aanslaan? Ik heb de demo gedownload op de Xbox 360, maar daar werkte je alleen met de gekleurde knoppen.

En is het trouwens moeilijk om liedjes te importeren in de PC versie? Bij de Xbox kon het toch ook, maar dan moet je ervoor betalen?

[ Voor 16% gewijzigd door Perzikvrucht op 26-09-2008 16:19 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste