Haha jij snapt 'm, vond het wel lache, ff kijken welke gitaristen mij voor gek verklaren. Het is een XP van 75 euri's van Cash Converters. Nee ik blijf gewoon af van m'n echte gitaren. Heb wel ff de XP proberen te bespelen, kijken of het überhaupt iets is als kado voor m'n nichtje, maar het is echt troep, stemmen lukt niet eens, dus prima geschikt voor wat hak- en zaagwerk. Ik zal ook laten zien hoe je het XP logo vervangt door een Fender logo.evEndzhar schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:42:
[...]
Het is denk ik een grapje, het is namelijk een goedkope nagemaakte Stratocaster (uit China natuurlijk). Die dingen kan je geloof ik voor nog geen 50 euro kopen. Door zo'n ding om te bouwen kan je er tenminste nog fatsoenlijk een liedje op spelen.
Overigens is het wel een must dat ie uit China komt, daar gebruiken ze nog 'gewone' houtlijm. Op die manier kan je namelijk het fingerboard 'makkelijk' van de hals halen door 'm flink te verhitten (zoals gitaarbouwers doen bij restauratie). Andere mods slopen de complete hals om er de electronica in te kunnen duwen.
[ Voor 3% gewijzigd door jjkewl op 27-08-2008 14:07 ]
Ruger GP100 SE 5" .375 - muzzle velocity: 442m/s