Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Heb zojuist Guitar Hero Aerosmith gehaald! Wii is nu wat software aan het updaten, daarna eens een potje spelen!

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb hem vorige week ook gehaald, bij de MediaMarkt, daar lag een hele stapel. Erg vermakelijke game, maar ik ben dan ook Aerosmith fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Jaded schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:31:
Ik heb hem vorige week ook gehaald, bij de MediaMarkt, daar lag een hele stapel. Erg vermakelijke game, maar ik ben dan ook Aerosmith fan :D
Vind hem ook wel lachen :) Kan de muziek van aerosmith wel waarderen. Ook wel grappig dat ze de carreer iets anders hebben opgezet. Je moet nu eerst de "support act" uitspelen en daarna alle songs halen voordat je naar het volgende level gaat.

Ik vond de nummers die ik tot nu toe heb gespeeld best makkelijk. Het met veel pijn en moeite medium in GH3 uitgespeeld, maar in GH:A vloog ik er met gemak doorheen.

Wel vind ik het heel jammer dat er geen co-op carreer meer in zit. Je kunt wel de nummers spelen met zijn 2en, maar je moet ze dan wel al vrij hebben gespeeld in de 1 player carreer.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Weet iemand hoe het zit met de encore's op de Wii? In easy en medium kreeg ik na drie nummers, vier of vijf sterren, al de encore. Nu ben ik langzaam begonnen met hard. Daar heb ik drie nummers van tier een gehaald, met drie sterren, maar krijg nog geen encore. Moet je een x aantal sterren halen?

Heeft niet zo'n haast, want ben momenteel nog druk bezig de vijf-sterren-threshold te halen op Raining Blod op medium. Threshold is 124,186, zit momenteel op 107,000. Aargh :)

Weet trouwens nog wel een leuke plaat voor GH4: Children of Bodom - Downfall

[ Voor 12% gewijzigd door wackmaniac op 30-07-2008 10:47 ]

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

wackmaniac schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:40:
Weet iemand hoe het zit met de encore's op de Wii? In easy en medium kreeg ik na drie nummers, vier of vijf sterren, al de encore. Nu ben ik langzaam begonnen met hard. Daar heb ik drie nummers van tier een gehaald, met drie sterren, maar krijg nog geen encore. Moet je een x aantal sterren halen?

Heeft niet zo'n haast, want ben momenteel nog druk bezig de vijf-sterren-threshold te halen op Raining Blod op medium. Threshold is 124,186, zit momenteel op 107,000. Aargh :)

Weet trouwens nog wel een leuke plaat voor GH4: Children of Bodom - Downfall
Je moet alle nummers in een tier hebben voordat je de encore krijgt ;) (bij hard althans).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
wackmaniac schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:40:
Haha... succes! ;)
(ik weet hoe 't is om dat nummer op 5 sterren te proberen... ik moet zelf momenteel proberen Raining Blood uberhaubt te halen op hard... :| ben blij dat dat takkenummer niet in co-op zit, want hard co-op heb ik dus al wel lekker uitgespeeld :))

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Tijd voor een feestje: 130,390! Op naar hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
wackmaniac schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:16:
Wow, dat heb je wel snel gedaan dan. Netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

wackmaniac schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:16:
gratz met je medium 5*

Ik had zaterdag middag ook eindelijk mijn 5*

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e122/xdarkprince/Guitar%20Hero%20III%20FCs/rabl5star.jpg
Ik zat alleen wat dichterbij de Cutoff die op 227.286 lag oO

[ Voor 8% gewijzigd door Marrruuuk op 30-07-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Onlang Aerosmith gespeeld, to wel een tegenvaller hoor

- overpriced --> never nooit niet 65 euro waard, gelukkig heb ik heb 2e hands gekocht
- veel te makkelijk --> twee vingers in de neus expert gehaald, terwijl ik gh2 + gh3 niet uit kan
- (wederom) waanzinnig slecht geimplementeerde achievements --> slechts 1 achievement is voor een veteraan moeilijk te halen, een voor veel overige achievements moet je GRINDEN (omdat je niet genoeg geld KAN verdienen om alle items te kopen). Vorig deel was belanchelijk moeilijk, nu dus andersom.
- boss battle is om te huilen --> super suf nummer waarbij je echt je best moet doen om te verliezen
- dramatisch slechte kwaliteit van de interviews tussen door (op zich geen probleem, maar als je 65 euro vraagt mag je toch iets meer effort verwachten dan dit)

Verder doe ik geen uitspraak over de kwaliteit van de tracklist, die is persoonlijk. Hoewel ik zelf de tracklist niet gevarieerd genoeg vond (logisch als meer dan de helft van 1 band komt).

Ook al is het basisprincipe goed zou (naar mijn mening) de pers zo'n game als dit gewoon af moeten maken. Je merkt echt dat de game leuk is ONDANKS al zijn fouten. Werkelijk alles is fout aan deze uitbreiding. Het scoort alleen een voldoende omdat het GH principe zelf zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik blijf het zeggen: ze hadden de tracks gewoon als downloadable content moeten uitbrengen. Nu kan je leuk gaan wisselen tussen schijfjes :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Marrruuuk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:13:
[...]

gratz met je medium 5*

Ik had zaterdag middag ook eindelijk mijn 5*

[afbeelding]
Ik zat alleen wat dichterbij de Cutoff die op 227.286 lag oO
Op expert! Held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 08:50
DanielZ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:16:
Tijdje geleden heb ik ook de Wii gitaar bij Bigdennis besteld en hij is vanochtend eindelijk aangekomen :) Na een tijdje spelen werkte de gitaar niet meer goed. als je naar beneden aanslaat dan pakt hij hem 5 van de 10 keer niet goed. en als je omhoog aanslaat pakt hij alles perfect... Ik heb net bigdennis gemaild dus nog even wachten op andwoord maar ik baal hier vreselijk van :(

Nog meer mensen met deze ervaring?
Gister heb ik dezelfde gitaar binnen gekregen en heb precies hetzelfde probleem. Dat wordt dus mailen/bellen. Hoe is het bij jou verder afgelopen, vervanging gekregen? Misschien zelf weten te 'repareren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

tnx ^^

Bekijk voor de lol eens mij medium scores klik
Ben nog 13k verwijderd van nr 1 overall op de xbox360, sta nu 2e, en bijna allemaal nr 1 scores met DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
mvddonk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:16:
[...]

Gister heb ik dezelfde gitaar binnen gekregen en heb precies hetzelfde probleem. Dat wordt dus mailen/bellen. Hoe is het bij jou verder afgelopen, vervanging gekregen? Misschien zelf weten te 'repareren'?
Ook ik heb hier al last van (1 week in bezit). Erg vervelend dat dit al zo snel gebeurt :(
Net ook maar een Email naar Bigdennis gestuurd. Weet iemand hoe de garantie afhandeling van Bigdennis is?

[ Voor 11% gewijzigd door l00pz op 01-08-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik ben blij dat ik GH3 voor de PC heb, en ook nog eens een goede pc heb, waarom?
Er zijn heel veel custom songs voor GH3 op de PC.
Wat voorbeelden:
Alle GH1 nummers
Alle GH2 nummers
Alle GH Back to the 80s nummers
Alle GH Aerosmith nummers
Alle Rock Band nummers
En nog een hoop andere custom songs

Op een console is het ook wel leuk aangezien er meer online spelers zijn, downloadable content is en je je scores online kan bij houden, maar op deze manier op de pc is het wel erg handig (en geen console nodig voor oudere GH versies).

Het is echter niet aan iedereen aan te raden, aangezien die bij veel systemen nogal laggt, bij mij draait het helemaal vloeiend (en mooier dan xbox360) op 1920x1200 alles high :)

Nog een andere update, Heel Expert uitgespeeld met GH3 :D, nu alleen Dragonforce nog en dan ben ik blij :P.

[ Voor 7% gewijzigd door tjtristan op 01-08-2008 10:34 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
l00pz schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:05:
[...]

Ook ik heb hier al last van (1 week in bezit). Erg vervelend dat dit al zo snel gebeurt :(
Net ook maar een Email naar Bigdennis gestuurd. Weet iemand hoe de garantie afhandeling van Bigdennis is?
Ik heb ook problemen met mijn BigDennis-gitaar gehad. Bij mij deed de flipper het inderdaad ook maar 5 van de 10 keer. Had ze een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik het object mocht opsturen naar een retouradres, zij zouden kijken of het echt kapot is. Daarna zouden ze een vervanging sturen. Maar die reactie duurde zo lang (minstens 2 weken) dat ik zelf met een paar keer inspuiten met contact-spray het gewenste resultaat wist te behalen. Hij doet het weer en heb er nog lang plezier van. Helaas was mijn vriendin net iets te enthousiast met het openmaken van de gitaar (voor de Wii-mote) dat het scharnier is afgebroken en zodoende het klepje openspringt en de Wii-mote eruit dondert. Maar ach dat is ook wel weer te verhelpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjtristan schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:24:
Ik ben blij dat ik GH3 voor de PC heb, en ook nog eens een goede pc heb, waarom?
Er zijn heel veel custom songs voor GH3 op de PC.
Wat voorbeelden:
Alle GH1 nummers
Alle GH2 nummers
Alle GH Back to the 80s nummers
Alle GH Aerosmith nummers
Alle Rock Band nummers
En nog een hoop andere custom songs

Op een console is het ook wel leuk aangezien er meer online spelers zijn, downloadable content is en je je scores online kan bij houden, maar op deze manier op de pc is het wel erg handig (en geen console nodig voor oudere GH versies).

Het is echter niet aan iedereen aan te raden, aangezien die bij veel systemen nogal laggt, bij mij draait het helemaal vloeiend (en mooier dan xbox360) op 1920x1200 alles high :)

Nog een andere update, Heel Expert uitgespeeld met GH3 :D, nu alleen Dragonforce nog en dan ben ik blij :P.
Heb sinds gisteren ook eindelijk voor elkaar mn eigen nummers erin te zetten (PC). Alleen bijna alles wat ik op scorehero kan vinden is van het niveau expert. Begin zelf net met hard dus die lukken me nog niet.
Waar kan ik op scorehero die songpacks vinden van Rockband en zo dan? Of zoek je gewoon dezelfde nummers op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Laat zulke hints eens.

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
CappieL schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:04:
[...]

Ik heb ook problemen met mijn BigDennis-gitaar gehad. Bij mij deed de flipper het inderdaad ook maar 5 van de 10 keer. Had ze een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik het object mocht opsturen naar een retouradres, zij zouden kijken of het echt kapot is. Daarna zouden ze een vervanging sturen. Maar die reactie duurde zo lang (minstens 2 weken) dat ik zelf met een paar keer inspuiten met contact-spray het gewenste resultaat wist te behalen. Hij doet het weer en heb er nog lang plezier van. Helaas was mijn vriendin net iets te enthousiast met het openmaken van de gitaar (voor de Wii-mote) dat het scharnier is afgebroken en zodoende het klepje openspringt en de Wii-mote eruit dondert. Maar ach dat is ook wel weer te verhelpen denk ik.
Hmm dat zou ik inderdaad eens kunnen proberen :) Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Mensen met Guitar hero op de PC kennen ook es kijken naar Frets on Fire. is een open source variant van GH. De Basis is niet al te veel maar met een goede mod (hint: Alarain) en song packs van een actieve community (de puppetz hero packs heerschen maar alle rockband en GH materiaal is ook te verkrijgen). Let wel de community nummers leggen de lat hoger dan GH.

Het mooiste is dat de gitaar gewoon werkt en met de bovengenoemde mod precies hetzelfde speelt als Guitar/hero rock ban (zitten ook drum tracks bij veel nummers net als lyrics).

forum (songs & Mods): http://www.fretsonfire.net/cgi-bin/ikonboard.cgi
official site: fretsonfire.sourceforge.net

Kleine tip download de alarain mod zoals eerder gezegd (versie 2,29 gloof ik) zit alles op en aan. Alleen songs moeten er bij worden geplaatst. (Zie FoF forum) Haven fun!!!

en voor wie zich afvraagt wat het niveau / kwaliteit van de community nummers kan zijn:

deep purple - Lazy : http://www.youtube.com/watch?v=yl0R8c3x1qs <-- Tier 2 nummer van een community pack ;) (Jurgen == drum computer, AI waarmee je kan samenspelen)

[ Voor 11% gewijzigd door mokumouse op 01-08-2008 19:27 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ligt het nu aan de youtube video, of lijken de noten niet echt syncroon te lopen met de muziek? Ook lijkt het alsof je muziek niet gegenereerd wordt door jezelf, maar dat er gewoon 1 volledige muziekfile op de achtergrond afspeelt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Boeboe schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:27:
ligt het nu aan de youtube video, of lijken de noten niet echt syncroon te lopen met de muziek? Ook lijkt het alsof je muziek niet gegenereerd wordt door jezelf, maar dat er gewoon 1 volledige muziekfile op de achtergrond afspeelt?
Loopt inderdaad niet synchroom en in dit geval is het een beetje misleidende nummer want tis gitaar + orgel wat niet altijd tijdens het spelen van elkaar te onderscheiden is. Kijk naar nog wat meer van puppetz86 op youtube ozu ik zeggen, of probeer t, is toch gratis. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het spul wat ik aan nummers hebt staan in 999 van de 1000 gevallen prima gefret is :) Daarnaast ken het natuurlijk zijn dat de persoon het zo heeft ingesteld dat muziek niet wegvalt, die optie heb je ;)

deze loopt beter qua sync iig heb ik het idee: http://www.youtube.com/watch?v=DM9iBpYp48Q

[ Voor 12% gewijzigd door mokumouse op 01-08-2008 19:33 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb guitar hero op de DS en speelt erg fijn, dus ik besloot om weer eens guitar hero 3 op mijn ps3 te spelen (op hdtv icm hdmi, geluid via receiver), maar het voelt echt heel erg laggy aan. Ik mis allemaal makkelijk noten etc. meer mensen hier last van?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik GH: Aerosmith ondertussen na genoeg bij m'n broer te hebben gespeeld wel erg leuk vind ondertussen. Alsnog kan het moeilijker (op expert redelijk simpel uit te spelen, zelfs katjelam *kuch*).
Heb ook onlangs Rock Band op de gitaar kunnen spelen. Viel niet tegen maar op hard was dat echt te makkelijk voor me, niks vergeleken met GH3. Redelijke leuke tracklist, aardige interface, makkelijke nummers (uitgespeeld met alles in 1x 5* op hard, dat lukt me in GH3 nu nog niet eens). En de hammer-ons zijn redelijk irritant in rockband.
Ben toch wel erg benieuwd naar GH4 (ik heb ergens een 'mogelijke' tracklist gezien en die was niet misselijk!! daarbij lijken de drums me wel ernstig gaaf ^^).

Anyway het leuke van guitar hero is dat je het als je een tijd niet speelt gewoon nog steeds kan ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Sommige mensen zeggen dat GH3 moeilijker is dan andere varianten?

Nou mooi dan. :D
Ik ging eerst van easy naar medium --> Moeilijk.
Toen van medium naar hard --> Moeilijk.

Nou speel ik veel nummers makkelijk op hard. :)

Ben erg benieuwd naar GH4, die gitaar is toch wel errug vet! :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
CappieL schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:04:
[...]

Heb net even wat contactspray tussen de flipper ingespoten, en nu werkt hij weer zoals vanouds! Zal wel iets van "rotzooi" of zoiets tussen die flipper in zijn gekomen dan. Thanks alsnog voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Hmm de overgang van medium naar hard vind ik toch wel een steile leercurve hebben hoor. En je moet leren dat je soms 3 knoppen moet aanslaan en dat de oranje knop erbij komt. Word er soms knettergek van. :D

Alle songs op medium heb ik nu op 4 of 5 sterren en kom maar niet verder bij de eerste battle op hard. Iemand nog tips hoe ik het switchen naar de oranje knop wat makkelijker kan maken? Verschuiven jullie je hele hand naar beneden of drukken jullie de oranje knop met je pink in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Blaim schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:24:
Hmm de overgang van medium naar hard vind ik toch wel een steile leercurve hebben hoor. En je moet leren dat je soms 3 knoppen moet aanslaan en dat de oranje knop erbij komt. Word er soms knettergek van. :D

Alle songs op medium heb ik nu op 4 of 5 sterren en kom maar niet verder bij de eerste battle op hard. Iemand nog tips hoe ik het switchen naar de oranje knop wat makkelijker kan maken? Verschuiven jullie je hele hand naar beneden of drukken jullie de oranje knop met je pink in?
Mijn advies is om eerst alle songs op medium echt 5 sterren te halen. De laatste tier daargelaten (da's wel erg extreem). Daarna naar hard en gewoon blijven oefenen, klinkt erg afgezaagd, maar dat is echt de enige manier om het te kunnen. Op een gegeven moment is er een doorbraak en kan je hard :P

Wat betreft de oranje fret, dat ligt aan de situatie. Over het algemeen beweeg ik mijn hele hand omlaag als er een oranje fret aan komt, behalve als daar geen tijd voor is. Er zijn bepaalde nummers (Paint it Black bijv.) waarbij je G(BO) achter elkaar aan moet slaan, dit is best irritant om bewegend te doen, dus hou ik m'n wijsvinger op de groene fret en strek ik m'n pink uit. Sommige mensen doen het andersom, en strekken de wijsvinger uit in plaats van de pink (gespiegeld dus). Dit is een kwestie van uitproberen, op een gegeven moment rol je er gewoon in :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 12-09 08:32
Ik heb nu al 2 uur zitten oefenen aan Lay Down van Priestess op hard en ik kan het nummer nu nog niet uitspelen!

De aanpassing van medium naar hard vond ik eigenlijk niet zo moeilijk. Het is pas bij tier 3 dat ik nu voor het eerst last heb met een nummer. De meeste daarvoor had ik in een keer uitgespeeld (wel maar 3 sterren but who cares.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Argh, ik word gek :(. Raining Blood krijg ik maar niet op 5 sterren op medium (zelfs niet op 4 sterren). Alles op 5 sterren van medium behalve RB :(. Frustrerend nummer.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het slim is om heel lang medium te blijven spelen als je 'm uitgespeeld hebt. Ik merkte dat ik zo erg gewend was aan medium dat het destemeer wennen was aan een extra knop. In eerste instantie zou ik gewoon op hard gaan rommelen met het doel om alles te *halen*, wat voor score dan ook. Vervolgens als je ergens halverwege of verder vast komt te zitten nog eens de eersten proberen kijken of je 5* kan halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Dat is dus het probleem. Je kan wel doorstomen naar hard, maar je komt dan geheid vast te zitten na 4/5 tiers. Wennen aan de oranje fret moet je toch wel, en dan kan je maar beter volle controle hebben over de andere 4, anders wordt het alleen maar nog meer gerommel.

Anyhow, zit nu zelf vast met Raining Blood op hard. Het enige nummer (naast Lou ofc) wat ik nog moet halen. Gaat veel practice mode worden vrees is, totale chaos dat nummer...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen sla Raining Blood gewoon over ;) Tis een mooi staaltje sadomasochisme, ik probeer nog liever Through the Fire & Flames op hard te halen (damn wat was ik dichtbij :p)

En tuurlijk moet je niet doorstromen naar hard als je medium maar net aankan maar ik zou niet té lang blijven hangen als je het onder de knie hebt, 't wordt pas echt leuk vanaf hard ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:50:
Ik zou zeggen sla Raining Blood gewoon over ;) Tis een mooi staaltje sadomasochisme, ik probeer nog liever Through the Fire & Flames op hard te halen (damn wat was ik dichtbij :p)

En tuurlijk moet je niet doorstromen naar hard als je medium maar net aankan maar ik zou niet té lang blijven hangen als je het onder de knie hebt, 't wordt pas echt leuk vanaf hard ^^
TTFAF is niet moelijk op hard :P, ivm expert natuurlijk, waar ik nog steeds niet langs de intro kom, als ik m online speel tegen iemand heb ik wel 79% (expert, hard allang uitgespeeld) maar in career mode ga ik gewoon of bij de intro ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Jerry schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:12:
Argh, ik word gek :(. Raining Blood krijg ik maar niet op 5 sterren op medium (zelfs niet op 4 sterren). Alles op 5 sterren van medium behalve RB :(. Frustrerend nummer.
Oefenen en goed kijken naar de noten. Heb hem eerder deze week op vijf sterren gehaald op medium. Als je het nummer een beetje bestudeerd, dan merk je dat er gewoon orde in zit. En je moet zorgen dat bij de reeks met snelle noten volle star power en een vier keer multiplier heb. Star power erin en de punten stromen binnen! En gebruik de practice mode :)

[ Voor 0% gewijzigd door wackmaniac op 03-08-2008 09:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:14:
Ik weet niet of het slim is om heel lang medium te blijven spelen als je 'm uitgespeeld hebt. Ik merkte dat ik zo erg gewend was aan medium dat het destemeer wennen was aan een extra knop. In eerste instantie zou ik gewoon op hard gaan rommelen met het doel om alles te *halen*, wat voor score dan ook. Vervolgens als je ergens halverwege of verder vast komt te zitten nog eens de eersten proberen kijken of je 5* kan halen ^^
Op Hard ben ik al lang bezig, ik heb nu 32 nummers op hard volbracht dus dat zit wel snor ;).
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:50:

Zelfs Through the Fire and Flames heb ik op 4 sterren op medium :X. Daar zit tenminste enig ritme in bij solo's.
wackmaniac schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:50:
[...]

Oefenen en goed kijken naar de noten. Heb hem eerder deze week op vijf sterren gehaald op medium. Als je het nummer een beetje bestudeerd, dan merk je dat er gewoon orde in zit. En je moet zorgen dat bij de reeks met snelle noten volle star power en een vier keer multiplier heb. Star power erin en de punten stromen binnen! En gebruik de practice mode :)
Bedankt voor de tips. Toch maar even de practice-mode gebruiken ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens gister Rock Band in solo career (gitaar) uitgespeeld op hard en om eerlijk te zijn vergelijkt dat voor geen meter. álle nummers 5 sterren in één keer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:22:
Ik heb trouwens gister Rock Band in solo career (gitaar) uitgespeeld op hard en om eerlijk te zijn vergelijkt dat voor geen meter. álle nummers 5 sterren in één keer :-(
En toch vind ik rock band leuker, iig normaler op expert dan GH, daar heb ik steeds het gevoel dat ze noten verzinnen om het maar lastig te maken.Nu binnenkort maar eens het drumstel bij bol bestellen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

ff copypaste->

Medium 1st op Xbox360 !!
Eindelijk :D

rankings

linkje naar stats van de nummers
Sta ook ruim 1ste lol.
Mocht de 2e plek wat verbeteren dan kan ik nog aan de slag met TtFaF, die kan nog een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heb de wii versie nu, verder dan easy ga ik echt niet proberen. Al irritant zat af en toe (einde van one bv)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Collaborator schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:38:
Heb de wii versie nu, verder dan easy ga ik echt niet proberen. Al irritant zat af en toe (einde van one bv)
Gewoon rustig aan beter worden, dat is juist zo mooi aan dit spel! Je ziet jezelf steeds maar weer beter worden!
Ooit (paar maanden geleden) dacht ik ook dat mijn pink nooit mee zou kunnen doen en ik die blauwe knop dus niet zou kunnen aanslaan.
Nu speel ik niks meer onder hard (medium is nu saai) en ben ik begonnen aan expert!
Geloof me, je kan echt wel meer dan easy, of je hebt écht een probleem met je motoriek, dat kan natuurlijk ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Exar schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:19:
[...]

Gewoon rustig aan beter worden, dat is juist zo mooi aan dit spel! Je ziet jezelf steeds maar weer beter worden!
Ooit (paar maanden geleden) dacht ik ook dat mijn pink nooit mee zou kunnen doen en ik die blauwe knop dus niet zou kunnen aanslaan.
Nu speel ik niks meer onder hard (medium is nu saai) en ben ik begonnen aan expert!
Geloof me, je kan echt wel meer dan easy, of je hebt écht een probleem met je motoriek, dat kan natuurlijk ook. ;)
zoeits dacht ik ook wel al :) Ik hou er zelf vooral van gewoon lekker simpel te spelen en alles in 1x perfect te halen, ik speel ook niet voor de uitdaging, maar gewoon voor de fun, haal niet zoveel plezier uit het behalen van iets na veel moeite O-)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
In "Kid Rock - All Summer Long" zit echt een vette gitaarsolo zeg, dat nummer mogen ze van mij ook wel in DLC stoppen! 8)
Maarja, zo zijn er nog wel heel veel mogelijk coole nummers natuurlijk voor GH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 06:28:
[...]

En toch vind ik rock band leuker, iig normaler op expert dan GH, daar heb ik steeds het gevoel dat ze noten verzinnen om het maar lastig te maken.Nu binnenkort maar eens het drumstel bij bol bestellen.
Ik vind het vooralsnog ook erg leuk tot nu toe hoor, ben nu op expert bezig en zit op 1/3, t ging wederom in het begin wel erg makkelijk (eerste 15 oid 5*, een paar 100% en een paar 5 gouden sterren), maar het begint nu ietsjes uitdagender te worden. De tracklist in Rock Band is in ieder geval wel goed met een paar onwijs lekkere (en leuk om te spelen) nummers.
Alleen de hammer-ons vind ik ontzettend gaar. Ondertussen zijn ze prima te herkennen maar 't spel pakt ze gewoon niet zoals ik gewend ben met GH3. Misschien wen ik er nog aan maar in dat opzicht heb ik toch liever GH3 :)
De drums lijken me overigens ontzettend gaaf, heb wat filmpjes ervan gezien. Ik wacht denk ik alleen tot guitar hero 4 er is, die drums zijn net iets uitgebreider (3 drums, 2 cymbals ipv 4 drums) en overall heb ik vernomen dat GH4 weer net een stapje beter wordt. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sinds vanavond ook maar aan het pingelen geslagen, maar god ik mag blij zijn als ik easy op 3 sterren haal :P Hoe kan je in vredesnaam zoveel toetsen gebruiken bij expert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Exar schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:54:
In "Kid Rock - All Summer Long" zit echt een vette gitaarsolo zeg, dat nummer mogen ze van mij ook wel in DLC stoppen! 8)
Doe mij maar het originele werk: Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama. Ik meen dat in GH2 Freebird al zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Exar schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:54:
Ten Years After - I'm Going Home :9~ .
Maarja, dat zullen wel dromen blijven...
Of wat nummertjes van The Offspring mogen ze er ook wel instoppen van mij :) (zit wel in Rock Band volgens mij)

[ Voor 12% gewijzigd door tjtristan op 07-08-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
wackmaniac schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:28:
[...]

Doe mij maar het originele werk: Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama. Ik meen dat in GH2 Freebird al zat.
Jah, Freebird is echt een cool nummer en leuk om te spelen in GH2!
Jammer genoeg speelt GH2 wat mij betreft net iets minder lekker dan GH3... maar dat is een beetje off-topic hier (net als al dat gelul over Rock Band :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:22:
[...]

Ik vind het vooralsnog ook erg leuk tot nu toe hoor, ben nu op expert bezig en zit op 1/3, t ging wederom in het begin wel erg makkelijk (eerste 15 oid 5*, een paar 100% en een paar 5 gouden sterren), maar het begint nu ietsjes uitdagender te worden. De tracklist in Rock Band is in ieder geval wel goed met een paar onwijs lekkere (en leuk om te spelen) nummers.
Alleen de hammer-ons vind ik ontzettend gaar. Ondertussen zijn ze prima te herkennen maar 't spel pakt ze gewoon niet zoals ik gewend ben met GH3. Misschien wen ik er nog aan maar in dat opzicht heb ik toch liever GH3 :)
De drums lijken me overigens ontzettend gaaf, heb wat filmpjes ervan gezien. Ik wacht denk ik alleen tot guitar hero 4 er is, die drums zijn net iets uitgebreider (3 drums, 2 cymbals ipv 4 drums) en overall heb ik vernomen dat GH4 weer net een stapje beter wordt. Ben benieuwd :)
Hammer-ons? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

De noten die je dus niet hoeft aan te slaan :)
In dat geval is juist GH3 een buitenbeentje aangezien je met GH2 ook redelijk precies moest zijn en met GH1 is het helemaal niet te doen.
Wat ik doe met rockband is toch zoveel mogelijk ho/po's aan te slaan en als het te snel wordt ze gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

SaURoN schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:45:
Sinds vanavond ook maar aan het pingelen geslagen, maar god ik mag blij zijn als ik easy op 3 sterren haal :P Hoe kan je in vredesnaam zoveel toetsen gebruiken bij expert :P
Daar wen je vanzelf aan! Ik had in het begin ook moeite met easy (voelde best wel lullig), maar na wat oefenen sla je je er vanzelf doorheen... Zeker als je de liedjes op een gegeven moment gaat waarderen, ik vind de tracklist best goed namelijk. :)

En als je van Easy naar medium gaat heb je wel het gevoel dat je je pink nog niet kunt gebruiken voor de 4de knop... Voelt zeer onwennig. Maar alles went :D

Zelf ben ik momenteel bij Hard bezig... Heb daar nog geen een nummer uitgespeeld :')

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
.Gertjan. schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:15:
[...]

Daar wen je vanzelf aan! Ik had in het begin ook moeite met easy (voelde best wel lullig), maar na wat oefenen sla je je er vanzelf doorheen... Zeker als je de liedjes op een gegeven moment gaat waarderen, ik vind de tracklist best goed namelijk. :)

En als je van Easy naar medium gaat heb je wel het gevoel dat je je pink nog niet kunt gebruiken voor de 4de knop... Voelt zeer onwennig. Maar alles went :D

Zelf ben ik momenteel bij Hard bezig... Heb daar nog geen een nummer uitgespeeld :')
En in Hard wordt 't spel pas écht leuk! Je hebt dan nml veel meer het gevoel dat jij het nummer speelt (de gitaar dan he), terwijl bij easy vooral, maar ook bij medium een heleboel noten te horen zijn die je niet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Exar schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:41:
[...]

En in Hard wordt 't spel pas écht leuk! Je hebt dan nml veel meer het gevoel dat jij het nummer speelt (de gitaar dan he), terwijl bij easy vooral, maar ook bij medium een heleboel noten te horen zijn die je niet speelt.
Hoelang duurt het als je Hard speelt, voordat je naar het gekkenhuis moet :P

Ik hoor het wel, veel oefenen en ik maar denken dit ga ik eventjes doen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Gister hard eindelijk uitgespeeld :P, Lou verslagen na een aantal tries, erna gelijk through the fire and the flames geprobeerd ... en tot m'n verbazing gehaald :D. Lukt me vandaag alleen even niet meer, maargoed ... nu maar weer verder met Before i Forget expert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marrruuuk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:23:
De noten die je dus niet hoeft aan te slaan :)
In dat geval is juist GH3 een buitenbeentje aangezien je met GH2 ook redelijk precies moest zijn en met GH1 is het helemaal niet te doen.
Wat ik doe met rockband is toch zoveel mogelijk ho/po's aan te slaan en als het te snel wordt ze gewoon gebruiken.
Exact mijn mening :) Ik vind het persoonlijk het leukst zoals het bij GH3 werkt, iets minder naaierig maar het voelt wel een stuk lekkerder ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik vraag me af of die ingame guitars nog wat uitmaken, want de ene is 500 en de andere weer veel hoger? Lees tegenstrijdige berichten namelijk :)

Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je spaart gewoon voor een leuke avatar, maar dat heeft allemaal 0,0 invloed op de muziek.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Ik had Guitar Hero: Aerosmith met guitaar besteld voor 59 euros bij de Wehkamp... maar die bestelling is op een of andere manier plots verdwenen uit mijn besteloverzicht. :?

Heeft iemand anders met dezelfde bestelling ook opeens geen openstaande bestellingen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Sanderke schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:21:
Ik had Guitar Hero: Aerosmith met guitaar besteld voor 59 euros bij de Wehkamp... maar die bestelling is op een of andere manier plots verdwenen uit mijn besteloverzicht. :?

Heeft iemand anders met dezelfde bestelling ook opeens geen openstaande bestellingen meer?
Denk dat ze onder hun wel erg goedkope aanbieding uit proberen te komen.... hij was ook al keer op keer weer uitgesteld. Wehkamp.... pfff wat een toko. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 20:18
EyeWitness schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:20:
Gister hard eindelijk uitgespeeld :P, Lou verslagen na een aantal tries, erna gelijk through the fire and the flames geprobeerd ... en tot m'n verbazing gehaald :D. Lukt me vandaag alleen even niet meer, maargoed ... nu maar weer verder met Before i Forget expert!
Niet om je dromen in te crushen, maar als het de "outro-ending credits" zijn waarbij je TTFAF hebt gespeeld dan kan je niet af gaan ;) Lastigste aan TTFAF op Hard vind ik de intro, als je die eenmaal haalt is de rest best te doen, zeker als je starpower bewaart voor de solo.

Zit zelf ook al een tijd vast op Before I forget Expert, en weet nu al dat die laatste Tier een hel wordt.

Ben wel benieuwd naar komend weekend. LAN-Party met GH3 compo.
Vorige keer kon ik amper Hard en won ik de compo tot mijn verbazing, ben benieuwd of er nu meer tegenstand is (verwacht het wel :P)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Heeft iemand ervaring met die frontman gitaar van nyko? Ik wil er nml een gitaar bij kopen voor coop, maar heb geen zin om de hele game of aerosmith te gaan halen, en de red-octane gitaar is enigszins slecht verkrijgbaar los (of weet iemand een winkel?)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:05
Sanderke schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:21:

Ik ontdekte vanochtend hetzelfde. Heb maar even een shopreview ingevuld... Heb niet de illusie dat ze zich daar iets van aantrekken ofzo maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:55:
Heeft iemand ervaring met die frontman gitaar van nyko? Ik wil er nml een gitaar bij kopen voor coop, maar heb geen zin om de hele game of aerosmith te gaan halen, en de red-octane gitaar is enigszins slecht verkrijgbaar los (of weet iemand een winkel?)
Yes, ik heb een Nyko Frontman als tweede gitaar. Prima ding, ik vind 'm persoonlijk misschien wel fijner dan de originele. Hij's wat groter, de hals is iets dikker en gladder. De strummer, waar het toch om gaat, vind ik ideaal, alhoewel bij het echte ramwerk m'n originele iets meer geschikt is (die is toch een behoorlijk stuk meer 'losgespeeld' zegmaar :p).
Je kan de hals niet losmaken overigens. En er zitten 2 kleuren pickguards bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Wow, ik kon heel lang maar twee campaign nummers op expert, maar nu ging ik net weer eens proberen en ineens zit ik in hoofdstuk 4! 8)
Ook Tom Morello heb ik nu op expert verslagen! Woohooo!
Echt briljant zeg dat dit spel zo blijft boeien en je echt steeds maar weer beter wordt. :)

Overigens gebruik ik nu bij hammer-ons en pull-offs meestal een 'sliding' over de buttons in plaats van dat ik ze intoets... zijn er meer die zo spelen?
Ik heb namelijk vrienden die al wat langer expert spelen, maar heb ze nooit van die slidings zien maken.... en een van m'n vrienden zei laatst dat dat 'sliden' er wel super cool uit ziet (tja zal wel, ik zie dat dus nooit want dan ben ik geconcentreerd bezig ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik heb me de afgelopen dagen maar eens bezig gehouden met het ontwerpen van mijn eigen faceplate skin, maar ik kon eigenlijk geen goed kloppende template vinden op internet.

Hierop ben ik zelf maar eens aan de slag gegaan met een scan van mijn faceplate en de schuifmaat en lineaal.

Omdat ik al een aantal keer mensen heb zien vragen om template bestanden heb ik maar een zip bestandje met de template in AI, EPS, PSD en JPG formaat er in op mediafire gezet:

klik <-oude url van zip file zonder template van de kop

EDIT: Inmiddels heb ik een nieuwe versie geupload waar ook een template van de kop van de gitaar in zit

klik

Het jpg bestand is enkel de basisvorm van de body.

De AI en EPS bestanden zijn vector bestanden en bevatten de basisvorm van de body, 3mm overlap en de basisvorm waar de hals over de body valt.

Het PSD bestand bevat daarnaast ook nog een aantal andere zaken, als elementen, snaren, brug en een mockup laag met Wiimote, Whammy bar etc.

Veel plezier ermee voor degenen die er op zaten te wachten ;)

edit ben inmiddels ook bezig met een template maken van de kop van de gitaar, op het moment dat ik die gereed heb zal ik die ook ff ergens dumpen, of het bestaande bestand hiermee uitbreiden.

p.s. als mijn eigen faceplate klaar is zal ik wel een keer foto's posten.

[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 19-08-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 22:42
* budi is sinds kort ook aan de 'gitaar' voor zover je dat zo kan noemen :)

Ik heb voor de PS3 Guitar Hero Aerosmith bundel gekocht en hoewel ik de meeste nummers wel leuk vind, zou ik ook graag de Legends versie willen, maar ik kan nergens de losse game vinden. Er zit altijd een gitaar bij, die ik al heb. Zijn er hier mensen die in hetzelfde schuitje zitten en een idee hebben waar ik de software al dan niet 2e hands zou kunnen krijgen?

Consoleshop.nl is de enige winkel waar ik hem wel kan vinden, maar daar hebben ze hem niet op voorraad. Misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben? Ik kan me niet voorstellen dat ze de game niet los gaan verkopen, lijkt me toch dat er meer mensen zijn in deze situatie?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

http://www.xboxhome.nl/pr...uitar-hero-3-xbox-360.htm
Hier staat dat ze hem binnen 3 dagen binnen hebben voor 55,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dank voor de link! Helaas doet die het vast niet in mijn Playstation 3 ;)

edit: voor de aardigheid eens ps3home.nl ingetypt en daar hebben ze hem helaas niet staan :'(

[ Voor 12% gewijzigd door budi op 18-08-2008 21:23 ]

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik heb inmiddels heb ik een nieuwe versie van de zipfile met templates geupload waar ook een template van de kop van de gitaar in zit

klik

[ Voor 4% gewijzigd door floriske.nl op 19-08-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Als het goed is heb ik vanaaf een 2e gitaar erbij :) gewoon een red-octane originele. *O*

Ik vraag me wel af hoe ik ooit slayer op hard ga halen :X 'k zit nou in stage 8, en 't lijkt allemaal wel te doen, maar dat ene stukje met die wisselende tripplets is toch insane? of zit daar een techniek achter die ik niet snap :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Zow, ik ben zover klaar met mijn eerste faceplate ontwerp, hierbij even een sneak preview van wat het ongeveer kan gaan worden.

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/748/guitarheroiiilespaulfacne1.jpg

Ter info, ik heb gekozen voor een klassieke Les-Paul look met ongeveer dezelfde sunburst kleuren als mijn Electrische Ibanez gitaar. Kunnen ze mooi naast elkaar staan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 20-08-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Heel vet Floris. Ga je dit op plakplastic printen en dan opplakken of heb je een andere manier bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Sendy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:16:
Heel vet Floris. Ga je dit op plakplastic printen en dan opplakken of heb je een andere manier bedacht?
Ik ga deze laten printen op stickerfolie en dan laten lamineren (voorzien van een transparante "beschermlaag") zodat de inkt niet kan gaan vlekken/beschadigen.

Ik heb een bedrijfje gevonden dat dit, zolang het geheel maar net iets kleiner is dan A3, voor een schijntje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Net nog even een paar shops aangeschreven met de vraag of ze Guitar Hero 3 Legends of Rock los konden leveren voor de PlayStation 3, maar helaas, beide waren binnen de tien minuten met de reactie dat het niet kon.
Ben een beetje bang dat als ik perse Legends of Rock op mijn PS3 wil spelen, nog een bundel moet kopen.... erg vaag is dit, lijkt wel of ze dit platform gewoon vergeten zijn ofzo. Andere opties is wachten todat ze hem misschien online verkopen, of wachten totdat de PS3 gehacked kan worden en hem dan illegaal spelen. Jammer dat ik niet zo goed ben in wachten ;)
RedOctane verkoopt hem trouwens wel los in de shop, maar die versturen niet naar Europa, alleen Canada en de VS.

Voorlopig kan ik dus het nummer 'Budi' van de Kaiser Chiefs nog niet 'spelen' op mijn PS3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

budi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:21:
Net nog even een paar shops aangeschreven met de vraag of ze Guitar Hero 3 Legends of Rock los konden leveren voor de PlayStation 3, maar helaas, beide waren binnen de tien minuten met de reactie dat het niet kon.
Ben een beetje bang dat als ik perse Legends of Rock op mijn PS3 wil spelen, nog een bundel moet kopen.... erg vaag is dit, lijkt wel of ze dit platform gewoon vergeten zijn ofzo. Andere opties is wachten todat ze hem misschien online verkopen, of wachten totdat de PS3 gehacked kan worden en hem dan illegaal spelen. Jammer dat ik niet zo goed ben in wachten ;)
RedOctane verkoopt hem trouwens wel los in de shop, maar die versturen niet naar Europa, alleen Canada en de VS.

Voorlopig kan ik dus het nummer 'Budi' van de Kaiser Chiefs nog niet 'spelen' op mijn PS3 :+
Bij 12game hebben ze momenteel een aanbieding voor de bundel met gitaar voor 82,- dan heb je voor een paar tientjes een extra gitaar er bij, misschien een idee?

http://www.12game.com/PS3/Guitar_Hero_3_Bundel.aspx?af=13

edit, ze hebben hem ook los op de site staan, maar daar staat een releasedatum van 23 november bij, ik vermoed dan ook dat hij niet eerder uit zal komen:

http://www.12game.com/PS3/Guitar_Hero_3_software.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 19-08-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
floriske.nl schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

Bij 12game hebben ze momenteel een aanbieding voor de bundel met gitaar voor 82,- dan heb je voor een paar tientjes een extra gitaar er bij, misschien een idee?
Dat is inderdaad misschien helemaal niet zo'n slecht idee. Het verschil is zo'n 30 euro, dus misschien moet ik mijn verlies inderdaad maar gewoon nemen, leuk is dan inderdaad dat als er gasten over de vloer komen, je met z'n tweeen kan spelen.
http://www.12game.com/PS3/Guitar_Hero_3_Bundel.aspx?af=13

edit, ze hebben hem ook los op de site staan, maar daar staat een releasedatum van 23 november bij, ik vermoed dan ook dat hij niet eerder uit zal komen:

http://www.12game.com/PS3/Guitar_Hero_3_software.aspx
Er staat als jaartal 2007 bij. Kennelijk is ie dus toch ooit wel eens los verkocht. Ik heb ze een mail gestuurd, misschien kunnen ze een inschatting geven of ie nog ooit te koop zal zijn. Anders ga ik toch maar voor bovenstaande optie, aangezien ik toch wel erg veel plezier beleef aan het 'gitaar spelen'. Dank voor je input! :)

Mijn vader had meer dan 20 gitaren in huis, was groot liefhebber! Zo gek zal het dus niet zijn als ik twee van die plastieken dingen in huis heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Ik weet niet of die hier al gepost is, maar op fok!games vond ik een lijst met een aantal nieuwe nummers uit Guitar Hero: World Tour

1. About a Girl - Nirvana
2. Aggro - The Enemy
3. American Woman - The Guess Who
4. Are You Gonna Go My Way - Lenny Kravitz
5. Beat It - Michael Jackson
6. Bullet with Butterfly Wings - Smashing Pumpkins
7. B.Y.O(.)B. - System of a Down
8. Crazy Train - Ozzy Osbourne
9. Dammit - Blink-182
10. Everlong - Foo Fighters
11. Eye of the Tiger - Survivor
12. Feel the Pain - Dinosaur Jr.
13. Float On - Modest Mouse
14. Hollywood Nights - Bob Seger
15. Hot for Teacher - Van Halen
16. Hotel California - The Eagles
17. In the End - Linkin Park
18. The Joker - Steve Miller Band
19. Lazy Eye - Silversun Pickups
20. Light My Fire - The Doors
21. Livin’ on a Prayer - Bon Jovi
22. Love Me Two Times - The Doors
23. Low (Travis Barker Remix) - Flo Rida featuring T-Pain
24. Misery Business - Paramore
25. Mr. Crowley - Ozzy Osbourne
26. Never Too Late - The Answer
27. No Sleep Till Brooklyn - Beastie Boys
28. Nuvole e Lenzuola - Negramaro
29. Obstacle 1 - Interpol
30. One Armed Scissor - At the Drive-In
31. Overkill - Motorhead
32. Purple Haze (Live) - Jimi Hendrix
33. Rebel Yell - Billy Idol
34. Rooftops - Lostprophets
35. Santeria - Sublime
36. Some Might Say - Oasis
37. Stillborn - Black Label Society
38. Too Much, Too Young, Too Fast - Airbourne
39. Trapped Under Ice - Metallica
40. Up Around the Bend - Creedence Clearwater Revival
41. Weapon of Choice - Black Rebel Motorcycle Club
42. What I’ve Done - Linkin Park

bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=26793

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Zo, daar zit een aantal erg toffe nummers tussen!
Zelfs een Michael Jackson! 8)
En Linkin Park lijkt me ook wel leuk om te spelen. :)
En Ozzy natuurlijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg santeria van sublime. Deze komt toch wel voor de pc uit mag ik hopen? Eerst maar eens dat lelijke slipknot nummer halen op hard, rest van de tier is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 19:38
Is er een verschil qua guitaren tussen de xbox360 'legends of rock' en 'aerosmith' guitaren (m.u.v. de opgeplakte Aerosmith sticker ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
deavatar schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:53:
Is er een verschil qua guitaren tussen de xbox360 'legends of rock' en 'aerosmith' guitaren (m.u.v. de opgeplakte Aerosmith sticker ;))?
Nee.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

'k heb net een techniekje bedacht, waarschijnlijk een open deur, maar ik meld het toch maar even:

De meesten strummen waarschijnlijk alleen naar boven of naar beneden. Ik bedacht me dat je sneller kan strummen als je aldoor wisselt tussen boven en beneden. Op die manier is de terugbeweging ook meteen een strum.

Nu ben ik ook de oude manier gewend, maar bij sommige stukjes waarbij je heel snel dezelfde noot moet aanslaan werkt het sowieso erg handig.

www.nintendocasemods.com

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Digital-DNA schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:12:
'k heb net een techniekje bedacht, waarschijnlijk een open deur, maar ik meld het toch maar even:

De meesten strummen waarschijnlijk alleen naar boven of naar beneden. Ik bedacht me dat je sneller kan strummen als je aldoor wisselt tussen boven en beneden. Op die manier is de terugbeweging ook meteen een strum.

Nu ben ik ook de oude manier gewend, maar bij sommige stukjes waarbij je heel snel dezelfde noot moet aanslaan werkt het sowieso erg handig.
Sterker nog, op een gegeven moment moet je dit wel doen ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Murcielago schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:13:
Ik weet niet of die hier al gepost is, maar op fok!games vond ik een lijst met een aantal nieuwe nummers uit Guitar Hero: World Tour

Tracklist

Hele vette list, zo'n list hadden ze voor de DS versie moeten maken man!!! :9 Ik wou dat ik nummers van TheDoors, Michael Jackson of Lenny Kravitz op mijn DS kon spelen :+

[ Voor 60% gewijzigd door Apocalyptus op 21-08-2008 22:30 ]

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Razor.Timo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:19:
[...]

Sterker nog, op een gegeven moment moet je dit wel doen ;)
De game zit vol verassingen he :)

Toen ik de demo in het begin speelde met een controller was het eigenlijk gewoon knoppen drukken (dacht ik), maar nu ontdek ik steeds weer iets nieuws :):

-frets+strummen
-stars en starpower
-whammy'en
-whammy'en in sterren voor starpower
-hammeren (staat niks over in boekje)
-dat je de strum niet in hoeft te houden tijdens lange noten (had meteen 't boekje moeten lezen :P)
-op/neer strummen is sneller
-ben er nu ook net achter dat tijdens hammeren je al vantevoren de frets in kan drukken en ze dan automatisch op 't goede moment worden aangeslagen, wel een beetje nep maar goed

Mmmhh, nog nooit de moeite genomen de tutorial te checken, had misschien wel veel gescheeld :D.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Digital-DNA schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:59:
[...]

De game zit vol verassingen he :)

Toen ik de demo in het begin speelde met een controller was het eigenlijk gewoon knoppen drukken (dacht ik), maar nu ontdek ik steeds weer iets nieuws :):

-frets+strummen
-stars en starpower
-whammy'en
-whammy'en in sterren voor starpower
-hammeren (staat niks over in boekje)
-dat je de strum niet in hoeft te houden tijdens lange noten (had meteen 't boekje moeten lezen :P)
-op/neer strummen is sneller
-ben er nu ook net achter dat tijdens hammeren je al vantevoren de frets in kan drukken en ze dan automatisch op 't goede moment worden aangeslagen, wel een beetje nep maar goed

Mmmhh, nog nooit de moeite genomen de tutorial te checken, had misschien wel veel gescheeld :D.
Je zou ook gewoon de training kunnen volgen waar dit allemaal wordt uitgelegd.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst eindelijk dat lelijke slipknot nummer gehaald (hard), komt er weer zo'n onmogelijk nummer als dat van slayer.
Zelfs op lage snelheid kon ik die hammer-ons niet voor elkaar krijgen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Murcielago schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:13:

[lijst]

Wauw, die lijst ziet er goed uit!
Dinosaur Jr, Modest Mouse, Nirvana, Black Label Society _/-\o_

Had ook begrepen dat je een boss battle tegen Zakk Wylde moest doen in GH:WT? Dat zou wel heel gaaf zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjkewl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 09:29

jjkewl

Computer problems?!

Ik heb maar een echte strat gepakt. Hals is al af, nu wacht ik al een tijdje tot de CNC machine gerepareerd is zodat ik m'n slagplaat kan frezen. Body is dus ook bijna af. Een ding wat ik dan nog wel moet gaan doen is de originele Strat whammybar aan de GH potmeter knopen, tamelijk makkelijk maar de feel moet goed zijn. Anyway, tjek de voortgang: http://www.20hz.nl/2008/07/08/guitar-looser-mod/

Ruger GP100 SE 5" .375 - muzzle velocity: 442m/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:58
Godsamme, ik ben nu bij Slipknot op hard. Dat nummer is echt niet te doen. Vooral dat beginrifje. Vanmiddag misschien wel 30x geprobeerd en de helft van de tijd kom ik niet eens boven de 10% :(. Dat beginrifje is echt moeilijk. Iemand tips? De vorige 5 nummers heb ik allemaal in 1x gehaald.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon veel in practise mode blijven oefenen. Begin vond ik zelf nog meevallen. Zit zelf vast bij slayer op hard. En op expert zit ik bij aerosmith waar ik niet verder kom. Maar die is nog makkelijker dan de laatste tier op hard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Jaja! gister was ik heel blij en nu ook nog wel een beetje... Dragonforce - Through fire and flame gister op medium eindelijk gecomplete :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
jjkewl schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:39:
Ik heb maar een echte strat gepakt. Hals is al af, nu wacht ik al een tijdje tot de CNC machine gerepareerd is zodat ik m'n slagplaat kan frezen. Body is dus ook bijna af. Een ding wat ik dan nog wel moet gaan doen is de originele Strat whammybar aan de GH potmeter knopen, tamelijk makkelijk maar de feel moet goed zijn. Anyway, tjek de voortgang: http://www.20hz.nl/2008/07/08/guitar-looser-mod/
Dude..... het wordt misschien heel mooi en leuk en origineel hoor... maaaar...
Je sloopt "je allerliefste en mooiste Fender Stratocaster ‘69 Limited Edition met whammy bar die nog bespeeld is door Mark Knopfler tijdens z’n 1984 tour" om er wat plastic zooi in te gooien voor een consolegame? OMG! 8)7
Is dat niet een beetje zonde???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Exar schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:33:
[...]

Je sloopt "je allerliefste en mooiste Fender Stratocaster ‘69 Limited Edition met whammy bar die nog bespeeld is door Mark Knopfler tijdens z’n 1984 tour" om er wat plastic zooi in te gooien voor een consolegame? OMG! 8)7
Heb je op zich wel een punt.. maarja.. hij zal wel geld teveel hebben en te weinig hobbies.. daarnaast.. wel netjes gedaan :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Wordt natuurlijk wel de internetlegende van de "ruigste guitar-hero gitaar ooit" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Zijn hier ook mensen die hun spelcomputer aangesloten hebben op een Dolby Digital (5.1?) setje? Ik wel, maar ik heb een beetje last van de lag. Ik kan die wel calibreren, dan kom ik op 120 ms uit, al varieert dat, maar dat maakt het spelen nogal lastig soms. Vooral bij van die snelle solo's, waarbij je toch deels visueel moet kijken en mikken met de noten, gaat het lastig.

Ik heb het geluid nu weer gewoon via de hdtv laten lopen en de lag op 0 gezet, en dat gaat een stuk beter. Ik las op internet trouwens ook een hoop gemopper op de PS3 versie, dat het aan de controller zou liggen, gelukkig heb ik daar zelf niet zo'n last van.

Morgen komt de Guitar Hero 3 Legends set binnen, kijken hoe het daarmee gaat. Ik verwacht dat ik het beste gewoon de Aerosmith 'gitaar' kan blijven gebruiken, misschien dat die namelijk wat verbeterd is.

Ik hoop niet dat dit allemaal al eerder besproken is hier, zo ja, bijt alstublieft mijn hoofd niet af :+
Het vorige topic is nogal groot, zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Het is denk ik een grapje, het is namelijk een goedkope nagemaakte Stratocaster (uit China natuurlijk). Die dingen kan je geloof ik voor nog geen 50 euro kopen. Door zo'n ding om te bouwen kan je er tenminste nog fatsoenlijk een liedje op spelen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door evEndzhar op 26-08-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook _eindelijk_ slayer gehaald op hard. Ook het laatste nummer was lastig maar toch gehaald. Wat mij goed hielp was een beetje vaseline aan mijn vingers doen, hierdoor glij je lekker snel van groen naar oranje. Nu de baas nog, maar ik denk dat dat nog wel lastig wordt.
Eerst maar eens kijken of aerosmith op expert te doen is. Wat een boutnummer is dat, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Goh, dat is een techniek waar ik nog niet eerder aan gedacht had, lol :)

Persoonlijk houd ik altijd mijn vingers op (van pink naar wijsvinger) Oranje, Blauw, Geel, Rood. Ik gebruik dan mijn wijsvinger ook voor de Groene fret en zal alleen bij een paar situaties mijn middelvinger voor rood gebruiken (een groen+rood chord bijvoorbeeld).

Wat ik doe bij mosh1 (Raining Blood loopjes van OranjeBlauwGeel, BlauwGeelRood) is ik houd alle drie de frets ingedrukt en wanneer ik een noot/fret gehad heb dan laat ik hem los. Hij zal dan de fret daarop gewoon pakken. Mijn pink is alleen wat aan de stugge kant en ik wil nog wel eens niet snel genoeg indrukken of loslaten ermee. Zelf zit ik 'vast' bij Raining Blood op Expert mischien dat ik hem wel met veel oefening zou kunnen halen maar ik vind het zo'n irritant nummer dat ik het gewoon niet eens ga proberen.

Heb sinds een paar dagen de nieuwe pack van dragonforce DLC. Ik vind hem erg leuk om te doen (in practice mode, anders ga ik nog hard af denk ik :P). Ik haal in de practice mode gemiddeld rond de 80% maar denk dat ik in quickplay het nog moet afleggen op de solo's die me net iets te ingewikkeld/moeilijk/snel zijn.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste