Hen3s schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:32:
Heeft er ook al iemand de Aerosmith pack ontvangen via de Wehkamp...??
Hij stond bij mij (bij bestelling) op 3 weken - telde mooi af.... gisteren nog op "binnenkort"(3 weken waren om) = en nu staat hij weer op 2 weken....

Mja, helaas heb ik wel meer van zulke ervaringen gehad met wehkamp... laten we er maar niet teveel woorden aan vuilmaken...
Mini Review Guitar Virtuoso Track Pack
Anyways, ik heb gisteren de Guitar Virtuoso Track Pack gekocht, en wát een vette pack is dat!
Álle drie de tracks zijn zeer cool en superleuk om te spelen, dus ik sluit me aan bij de eerder genoemde youtube reacties dat dit de beste DLC ooit is voor GH!
Het zijn wel instrumentale nummers, dus misschien moet je er wel van houden (maar ik ben ook al fan van nummers als Jessica en YYZ in GH2 en natuurlijk Halo in GH3).
Wat betreft de moeilijkheid: ik vond ze niet al te moeilijk op hard, maar ik speel dan ook al een tijd op hard (en ben beginnend expert). De moeilijkheid is redelijk te vergelijken met de Halo themesong denk ik.
Het is zeker niet zo moeilijk als One, TDWDTG of TTFATF, maar deze pack is in elk geval niet zo simpel als No Doubt en Coldplay.
Wat mij betreft is elk van de 3 nummers de 4 Euro die je voor het pack betaalt al waard!
Hopelijk heeft iemand iets aan deze mini review.