Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Iets van 77 euro? Heb niet op de prijs gelet.
Gitaar van Aerosmith is er alleen net iets anders uit dan de 'gewone' Wii-taar.
(Is natuurlijk voor de mensen die nog geen Wii-taar hebben)

[ Voor 19% gewijzigd door CappieL op 27-06-2008 19:28 . Reden: uitbreiding... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Wat is er anders aan behalve de faceplate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
super-muffin schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:46:
Wat is er anders aan behalve de faceplate?
Volgens mij niks, het is gewoon dezelfde gitaar met een Aerosmith faceplate meegeleverd.

Overigens heb ik de Aerosmith game ook even bij iemand gespeeld, en hij is beter dan ik had verwacht (niet al te makkelijk en leuke nummers), dus ik ga voor die mooie Wehkamp aanbieding voor de bundel (nu hopen dat ze ook gaan leveren op redelijke termijn).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
http://community.guitarhero.com/

Afbeeldingslocatie: http://community.guitarhero.com/images/stage-has-been-set.png
De Aerosmith community is NU onderweg... :D

[ Voor 47% gewijzigd door Victorio op 28-06-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Exar schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:35:
[...]

Volgens mij niks, het is gewoon dezelfde gitaar met een Aerosmith faceplate meegeleverd.

Overigens heb ik de Aerosmith game ook even bij iemand gespeeld, en hij is beter dan ik had verwacht (niet al te makkelijk en leuke nummers), dus ik ga voor die mooie Wehkamp aanbieding voor de bundel (nu hopen dat ze ook gaan leveren op redelijke termijn).
De wehkamp geeft als leverdatum 31 december aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Jaded schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:27:
[...]

De wehkamp geeft als leverdatum 31 december aan :o
Huh, ik zie levertijd 1 week staan.... zowel in m'n bestelling als bij het artikel op de website... :?

Edit: die van de wii staat inderdaad 31 december bij.... hmmmz. :z

[ Voor 11% gewijzigd door Exar op 28-06-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Cool! Nieuwe community is online:

http://community.guitarhero.com/accounts/316575

Hebben ze mooi gedaan zo, switchen tussen game accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Righteye schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:07:
[...]

Typo'tje, aangepast en nogmaals: Custom PEGA PG-Wi093 Guitar Faceplate PSD (Photoshop CS3)

In de PSD:
Achtergrond van de faceplate wit op zwart
Masker van de zwarte stukken als bovenste laag
er tussenin diverse lagen met mogelijke plaatjes.

Gegoogled op tribal, skull, rock en combo's van die 3 voor afbeeldingen (Extra groot).
Erg strak gedaan, die mod op de faceplate, ik zat het zelf ook te denken om te doen, vind hem anders zo witjes...

Ik ben nu dus bezig die mooie PSDtjes te downloaden... En op de kleine PSD, van 8 MB, zit een klein vlekje, ongeveer links in de midden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 12:56
Ik heb de wehkamp editie dan toch maar besteld.
Alhoewel ik de prijs "niet vertrouw" = 59.95 euro voor de X360 versie (game + guitar)......!!!

Week levertijd - staat ook in mijn bevestigingsmail....

Zal me ZEER benieuwen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Hen3s schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:03:
Ik heb de wehkamp editie dan toch maar besteld.
Alhoewel ik de prijs "niet vertrouw" = 59.95 euro voor de X360 versie (game + guitar)......!!!

Week levertijd - staat ook in mijn bevestigingsmail....

Zal me ZEER benieuwen.....
Mij ook. Wat dat betreft heb ik al niet zulke goeie ervaringen met Wehkamp hoor... ze laten gerust een paar maanden de levertijd op 1 week staan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb onlangs Guitar Hero: Aerosmith bij m'n broer kunnen spelen. Ik moet zeggen dat ik me er vantevoren redelijk op verheugd had, maar als je dan binnen 3 uur het spel op hard uitspeelt valt het toch uiteindelijk vies tegen ;)
De career bestaat uit 31 nummers waarvan 3/5 Aerosmith is en om eerlijk te zijn vond ik geen van allen bijzonder leuk om te horen/spelen. En als je dan maar 10 bonus nummers kan unlocken (allen Aerosmith) waarvan één de battle is en twéé andere versies van al gespeelde nummers dan is te teleurstelling natuurlijk des te groter (ik zat met de gedachte in m'n hoofd dat er net zoveel nummers als GH3 in zouden zitten)
Verder zitten er dus (in ieder geval op hard) geen echt uitdagende nummers in (bij lange na niet vergelijkbaar met het eind van de GH3 career, en zelfs in redelijk beschonken toestand lukte het nog relatief makkelijk om alles in één keer te halen). Gameplay is nagenoeg hetzelfde, alleen had ik het idee dat de hammer-ons iets beter op tijd gedrukt dienen te worden. De rest van het spel inclusief menu's etc zijn allemaal identiek in de basis, alleen de plaatjes zijn wat anders.
Vooraf was ik er van overtuigd dat ik 'm zou kopen, nu denk ik niet dat ik bereid ben om er de volle mep voor neer te tellen. (Blij dat ik 'm niet gepre-ordered heb)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:09:
Hmm, ik heb onlangs Guitar Hero: Aerosmith bij m'n broer kunnen spelen. Ik moet zeggen dat ik me er vantevoren redelijk op verheugd had, maar als je dan binnen 3 uur het spel op hard uitspeelt valt het toch uiteindelijk vies tegen ;)
De career bestaat uit 31 nummers waarvan 3/5 Aerosmith is en om eerlijk te zijn vond ik geen van allen bijzonder leuk om te horen/spelen. En als je dan maar 10 bonus nummers kan unlocken (allen Aerosmith) waarvan één de battle is en twéé andere versies van al gespeelde nummers dan is te teleurstelling natuurlijk des te groter (ik zat met de gedachte in m'n hoofd dat er net zoveel nummers als GH3 in zouden zitten)
Verder zitten er dus (in ieder geval op hard) geen echt uitdagende nummers in (bij lange na niet vergelijkbaar met het eind van de GH3 career, en zelfs in redelijk beschonken toestand lukte het nog relatief makkelijk om alles in één keer te halen). Gameplay is nagenoeg hetzelfde, alleen had ik het idee dat de hammer-ons iets beter op tijd gedrukt dienen te worden. De rest van het spel inclusief menu's etc zijn allemaal identiek in de basis, alleen de plaatjes zijn wat anders.
Vooraf was ik er van overtuigd dat ik 'm zou kopen, nu denk ik niet dat ik bereid ben om er de volle mep voor neer te tellen. (Blij dat ik 'm niet gepre-ordered heb)
Mja, het is inderdaad vreemd dat je zoveel minder krijgt dan bij GH3... echt een soort uitbreiding waar je wel mooi de volle mep voor mag betalen. :|
Als de deal bij Wehkamp niet lukt ga ik 'm denk ik ook niet kopen... bedoel met gitaar erbij is 60,- nog best te doen, maar ik ga echt niet dat bedrag alleen voor zo'n halve game neerleggen (en ook geen 90,- voor een bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Exar schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:49:
[...]

Mja, het is inderdaad vreemd dat je zoveel minder krijgt dan bij GH3... echt een soort uitbreiding waar je wel mooi de volle mep voor mag betalen. :|
Als de deal bij Wehkamp niet lukt ga ik 'm denk ik ook niet kopen... bedoel met gitaar erbij is 60,- nog best te doen, maar ik ga echt niet dat bedrag alleen voor zo'n halve game neerleggen (en ook geen 90,- voor een bundel).
Zelfde heb ik dus ook; de "gewone prijs betalen" voor de extra gitaar en dan een games erbij.... zo zie ik het.... En yep - ik had mijn origineel in 1e instantie ook bij Wehkamp besteld - maar na een paar weken wachten = heb ik hem daar weer geannuleerd en ben voor de Makro versie gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:09:

De career van de originele versie bevat toch ook maar tussen de 30 en 40 songs? De bonus nummer zijn wel een stuk minder, maar daar gaf ik in het origineel ook niet zoveel om...

Zitten er wel nieuwe characters in om mee te spelen?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Ik heb sinds afgelopen weekend dit spel maar gehaald na het spelen van 5 uur bij een maat van mij.
Echt een geweldig spel.

Easy mode nu doorgelopen en medium lijkt weer een nieuwe blokkade om door te breken. Maar het lukt wel.

Wat is strummen eigenlijk?

Lees pas nu dat je ook hammeron hebt... Misschien toch maar ff het boekje doorlopen om erachter te komen wat voor bolletje wat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:45:
[...]

De career van de originele versie bevat toch ook maar tussen de 30 en 40 songs? De bonus nummer zijn wel een stuk minder, maar daar gaf ik in het origineel ook niet zoveel om...

Zitten er wel nieuwe characters in om mee te spelen?
De career van GH3 heeft 42 songs. Ik vind deze persoonlijk iets diverser en leuker dan die van GH:A. Bij de GH3 bonusnummers zitten toch wel een stuk of 10 behoorlijk leuke nummers nog vind ik 8)

Van wat ik gezien/gespeeld heb zitten alle standaard karakter ook in GH:A, ik geloof alleen dat je nu Run DMC extra kan unlocken.

@anc; strummen is het 'aanslaan' van de noten (dus het op/neer bewegen van dat flippertje ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Helder. & Thanks.

Speel wel echte gitaar maar van die term had ik gewoon nog nooit gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor mij viel GH:A heel erg tegen, en is alweer uit mijn xbox. Terug naar GH3 en wel weer moeilijke nummers spelen :P

GH:A heeft 3 "lastige nummers" en thats it! Heb ook nog eens het idee dat sommige nummers echt overcharted zijn.

Ik moet wel zeggen dat het wel cool is om de band aerosmith in game te zien, en de opkomst van run DMC ingame hebben ze ook wel relaxed gedaan. maar jah ik speel het niet voor de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Stelletje "ratten" bij de Wehkamp..... nu is de levertijd veranderd van 1 naar 4 weken.....

Tja - nog 4 weken d'r bij en je kunt alvast de nieuwe guitar hero bestellen.... pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consoleshop.nl heeft alle losse GH:A spellen nog wel, bundels helaas niet. De bundels kosten daar gewoon €99,- en de losse spellen €60,-. Ik kan haast niet geloven dat de wehkamp de bundel voor €60,- verkoopt, dat moet een foutje zijn geweest of iets dergelijk.
Overigens lijkt het erop dat de Wii bundel nog niet uit is (status staat op pre-order ipv uitverkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Hen3s schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:35:
Stelletje "ratten" bij de Wehkamp..... nu is de levertijd veranderd van 1 naar 4 weken.....

Tja - nog 4 weken d'r bij en je kunt alvast de nieuwe guitar hero bestellen.... pffff
Inderdaad.... denk dat ze zo proberen er onderuit te komen ofzo... want de meeste mensen zullen zo lang niet op een bestelling wachten en er is geen enkele garantie dat ze over 4 weken niet weer de levertijd verlengen (hebben ze nu ook gedaan van 1 week naar 4 weken).
Eigenlijk is dit gewoon smerig van dat bedrijf. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:11:
[...]
Overigens lijkt het erop dat de Wii bundel nog niet uit is (status staat op pre-order ipv uitverkocht).
Dat idee had ik ook al. Was gisteren naar de MM in Eindhoven geweest, daar lagen stapels met GH:A voor de Xbox360, PS2 en PS3, maar niets voor de WII... Even aan een verkoper gevraagd, die gaf aan dat ze nog geleverd moesten worden....

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Vorige week heb ik GH3 bundel, voor PS3, besteld bij Game Mania (België).
Vanaf morgen staat GH Aeromsith bundel in de Carrefour voor € 20 minder.
Dus ik naar Game Mania om GH3 te annuleren om dan morgen de Aerosmith bundel te halen.

Maar nu vind ik GH3 (game only) niet, het zijn enkel bundels.
Iemand enig idee waar je deze nog kan bestellen?
Kan je, indien geimporteerd, gedownloadde nummers spelen?

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Exar schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:49:
[...]

Inderdaad.... denk dat ze zo proberen er onderuit te komen ofzo... want de meeste mensen zullen zo lang niet op een bestelling wachten en er is geen enkele garantie dat ze over 4 weken niet weer de levertijd verlengen (hebben ze nu ook gedaan van 1 week naar 4 weken).
Eigenlijk is dit gewoon smerig van dat bedrijf. :/
Nou - ik laat mijn bestelling gewoon staan; extra gitaar vind ik leuk - wat extra nummers erbij = nog leuker.... en ik heb wel ff geduld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
GH3 bundel besteld op progamer.nl en dan later eventueel Aerosmith op Gamehubs.com bestellen.
Bij progamer.nl is het, inclustief verzendkosten, nog steeds € 15 goedkoper dan bij Game Mania.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
En weer komt er een gratis nummer op Guitar Hero;

http://www.xbox360fanboy....surpise-free-top-gun-dlc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis nummers die ik als Wii-eigenaar niet kan spelen :( Als ze het toch eens mogelijk zouden maken om deze op een geheugenkaartje te downloaden en zo toch beschikbaar te stellen, maar dat zit er denk ik helaas niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:28:
Gratis nummers die ik als Wii-eigenaar niet kan spelen :( Als ze het toch eens mogelijk zouden maken om deze op een geheugenkaartje te downloaden en zo toch beschikbaar te stellen, maar dat zit er denk ik helaas niet in :(
Activision gaat deze mogelijkheid wel bieden, al zal dat helaas pas in Guitar Hero 4 gebeuren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielZ
  • Laatst online: 31-05-2024
Tijdje geleden heb ik ook de Wii gitaar bij Bigdennis besteld en hij is vanochtend eindelijk aangekomen :) Na een tijdje spelen werkte de gitaar niet meer goed. als je naar beneden aanslaat dan pakt hij hem 5 van de 10 keer niet goed. en als je omhoog aanslaat pakt hij alles perfect... Ik heb net bigdennis gemaild dus nog even wachten op andwoord maar ik baal hier vreselijk van :(

Nog meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

DanielZ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:16:
Tijdje geleden heb ik ook de Wii gitaar bij Bigdennis besteld en hij is vanochtend eindelijk aangekomen :) Na een tijdje spelen werkte de gitaar niet meer goed. als je naar beneden aanslaat dan pakt hij hem 5 van de 10 keer niet goed. en als je omhoog aanslaat pakt hij alles perfect... Ik heb net bigdennis gemaild dus nog even wachten op andwoord maar ik baal hier vreselijk van :(

Nog meer mensen met deze ervaring?
Je kan de gitaar gebruiken om de bas te spelen in co-op :P zoals hier

Maar dat is wel jammer zeg. Ik had het zelfde, alleen kon ik dan niet omhoog. Dat was overigens met de originele gitaar die ik bij het spel kreeg. Heb em toen gewoon terug gebracht en een maand later pas een nieuwe gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Nu online
Ik vind het echt een gemis dat je bij GH:Aerosmith niet in coop een career kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
markclausing schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:12:
Ik vind het echt een gemis dat je bij GH:Aerosmith niet in coop een career kan doen :(
Mja, dat mis ik ook bij GH2 inderdaad.... het is echt leuk om samen met iemand te proberen steeds verder te komen op een bepaalde difficulty en daarmee ook geld enzo te unlocken.
Hoop maar dat GH4 't wel weer heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Heeft iemand al de WII Bundel van Aerosmith al gezien? Het losse spel is al overal te verkrijgen, maar de bundel heb ik nog nergens gezien (MM eindhoven en middelburg hadden alleen de andere bundels). Op internet lees ik op sommige sites dat de WII bundel pas de 17de wordt vrijgegeven en dat je wel kan pre-orderen, de andere bundels hebben ze wel.

Vraag me af waarom deze bundel langer duurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Als ik me niet vergis stond ie te koop bij Wehkamp voor 60,- (spel + gitaar). Zal wel weer een fout zijn geweest en wellicht dat ze prijs weer hebben aangepast, maar je kan em daar iig bestellen.

[ Voor 22% gewijzigd door amahusu op 08-07-2008 12:25 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
amahusu schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:24:
Als ik me niet vergis stond ie te koop bij Wehkamp voor 60,- (spel + gitaar). Zal wel weer een fout zijn geweest en wellicht dat ze prijs weer hebben aangepast, maar je kan em daar iig bestellen.
Volgens mij was dat alleen bij de Xbox360 versie. Maar die is nu aangepast naar 87.50 euro.

(wii versie is daar 97.99 euro - met een releasedatum van 31-dec.-2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Hen3s schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Volgens mij was dat alleen bij de Xbox360 versie. Maar die is nu aangepast naar 87.50 euro.

(wii versie is daar 97.99 euro - met een releasedatum van 31-dec.-2008)
klopt, die van de wehkamp was de xbox360 versie. Maar 31 december 2008 is wel een hele lange tijd wachten op een bundel :S (ook een beetje een "toevallige" datum...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ik denk dat dat meer een datum is voor goederen waarvan ze echt geen idee hebben wanneer ze dat binnenkrijgen... ;)
Want op die datum is Guitar Hero 4 al beschikbaar.... (met de diverse instrumenten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, 't gaat allemaal wel erg hard met de guitar hero serie nu. Zou er in de tussentijd niet ook nog een guitar hero: metallica uit moeten komen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Guitar Hero : Metallica zou zo rond Maart ongeveer uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Dat is nog een behoorlijk gerucht = Metallica

Maar Guitar Hero is gepland voor november;
http://sjeltur.nl/rockban...o-world-tour-is-the-thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Rock Band 2 wordt al vet gezien de setlist maar GH4: World Tour wordt nog veel vetter :D
Als je je eigen tracks kan maken betekent het dus dat het een oneindig lange speeltijd heeft, kan niet wachten tot gh4 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best apart dat GH3:Metallica uit komt NA GH4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:31:
Best apart dat GH3:Metallica uit komt NA GH4..
Denk dat 't GH4:Metallica wordt. :) Wellicht is drummen ook wel cool bij Metallica. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Denk dat het GH:Metallica wordt, je hebt nu toch ook GH:Aerosmith en niet GH3:Aerosmith ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, maar dat is wel gewoon GH3...alleen dan met de Aerosmith nummers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

En nee het is niet als GH3 want de ho/po's zijn compleet anders.
Qua looks ziet GH:A er misschien hetzelfde uit als GH3 maar GH4 komt er precies zo uit te zien volgens mij, iig het Fretboard.

[ Voor 50% gewijzigd door Marrruuuk op 10-07-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
ik heb zonet voor het eerst La Grange op expert gehaald :D _/-\o_ nu die van aerosmith nog en eentje waarbij de intro echt onmogelijk is in die tier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Komt er ooit nog een keer een guitar hero uit voor de pc, en zo ja welke/wanneer?
Aangezien er ook al geen downloadbare content voor is, voel ik me zo toch wel een beetje buitengesloten (je kan je stats ook niet bij laten houden, wel bij de xbox360 ps3 etc).
Toch jammer.,,

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:35:
ik heb zonet voor het eerst La Grange op expert gehaald :D _/-\o_ nu die van aerosmith nog en eentje waarbij de intro echt onmogelijk is in die tier....
Holiday in Cambodia? Die heeft nogal een leipe intro ja ;D maar na een tijdje aanrommelen lukt dat wel. Ik speel 't niet zo vaak meer maar uit pure frustratie over The Metal op expert ben ik maar bezig met alles op hard 5 sterren te halen. Nog een stuk of 10 te gaan *oof*.

Overigens lijkt GH4 me ook supergaaf maar mijn die gaat nogal een bak met geld kostenm zonde. Ohja en drummen met GH:Metallica? :o Vermoeiende bezigheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

tjtristan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:17:
Komt er ooit nog een keer een guitar hero uit voor de pc, en zo ja welke/wanneer?
Aangezien er ook al geen downloadbare content voor is, voel ik me zo toch wel een beetje buitengesloten (je kan je stats ook niet bij laten houden, wel bij de xbox360 ps3 etc).
Toch jammer.,,
Guitar hero 3 is voor de pc verkrijgbaar. 70 euri bij bol geloof ik. daar heb ik hem vandaan.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:19:
[...]

Holiday in Cambodia? Die heeft nogal een leipe intro ja ;D maar na een tijdje aanrommelen lukt dat wel. Ik speel 't niet zo vaak meer maar uit pure frustratie over The Metal op expert ben ik maar bezig met alles op hard 5 sterren te halen. Nog een stuk of 10 te gaan *oof*.

Overigens lijkt GH4 me ook supergaaf maar mijn die gaat nogal een bak met geld kostenm zonde. Ohja en drummen met GH:Metallica? :o Vermoeiende bezigheid :p
Respect. Ben nu op Medium bezig alles op 5 sterren te halen, maar ben al blij dat ik Slayer - Raining Blood uberhaupt kan halen :) Anywayz, nog maar 7 nummers ofzo. De rest is al op 5 sterren.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

wackmaniac schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:50:
[...]

Respect. Ben nu op Medium bezig alles op 5 sterren te halen, maar ben al blij dat ik Slayer - Raining Blood uberhaupt kan halen :) Anywayz, nog maar 7 nummers ofzo. De rest is al op 5 sterren.
lol, ben precies met hetzelfde bezig :P. Slayer is echt rottig, die kan ik maar niet hoger krijgen dan 3 sterren op medium. Ook nog maar 5 nummers en dan heb ik ook op medium alles op 5 sterren.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Jerry schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:58:
[...]

lol, ben precies met hetzelfde bezig :P. Slayer is echt rottig, die kan ik maar niet hoger krijgen dan 3 sterren op medium. Ook nog maar 5 nummers en dan heb ik ook op medium alles op 5 sterren.
Ik vond Raining Blood de moeilijkste om 5 sterren te krijgen op Medium... ik heb die echt veel later gehaald dan de rest....
Ik was toen wel al een tijdje op Hard en Expert aan het spelen, dus wellicht moet je dat ook eerst doen als je alleen nog maar Medium speelt.
5 sterren op Expert kan ik me bij Raining Blood écht niet voorstellen (op Hard trouwens ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Exar schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:04:
Ik was toen wel al een tijdje op Hard en Expert aan het spelen, dus wellicht moet je dat ook eerst doen als je alleen nog maar Medium speelt.
Jep, je leert veel sneller tijdens het spelen van 1 niveautje hoger, al was het maar enkel slow ride en hit me with your best shot. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Exar schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:04:
[...]

Ik vond Raining Blood de moeilijkste om 5 sterren te krijgen op Medium... ik heb die echt veel later gehaald dan de rest....
5 sterren op Expert kan ik me bij Raining Blood écht niet voorstellen (op Hard trouwens ook niet).
Ik ben zelf al een tijdje aan het spelen op hard dus dat ben ik ook aan het proberen ;). Het gaat inderdaad makkelijker als je een niveautje hoger aan het spelen bent, daar heb je gelijk in. Ik heb op het moment 29 nummers op hard, wel allemaal op 3 sterren (en enkele op 4 sterren) :).
Het zal straks wel een hel worden om Raining Blood op hard uberhaupt te halen :X.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 12-07-2008 14:40 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raining Blood op hard is niet geinig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik die gewoon uit pure walging (na een paar pogingen) heb overgeslagen :p Ik vind het zo'n takke-lelijk en vervelend nummer dat ik die niet eens wil halen ;) De andere nummers op hard 5 sterren halen lijkt prima te gaan lukken (met misschien één of twee uitzonderingen), maar raining blood kan van mij de grond in zakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds kort ook op de PS3 weer Guitar Hero 3... gamertag dragonspirit1976 ben nog niet zo lang bezig maar het gaat best lekker. Speel nog op medium en ik blijf altijd een paar rotnummers hebben die ik gewoon niet op 5 sterren krijg.. Onder andere Aerosmith...kom tot 4 sterren, maar beter is me nog niet gelukt...overigens vind ik de gitaar voor de PS3 fijner, maar heb ik wel het idee dat ie niet altijd even goed pakt.

Iemand trouwens enig idee of ik de gitaar van de PC versie (het is toch USB) ook kan aansluiten voor de PS3? Zou tof zijn, dan kan ik eens co-op gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh trouwens, ik heb GH3 zelf op de wii, en meermaals op de PS3 en de Xbox360 gespeeld. De Wii en Xbox spelen exact hetzelfde, alleen de PS3 versie werkt anders om een of andere reden. Op de PS3 werden veel meer noten zonder duidelijke reden foutgerekend (vooral de flinke ramstukken).
Ik heb het op meer dan één PS3 gespeeld en overal hetzelfde resultaat. Daarbij ook op meerdere Wii's, een Xbox360 en zelfs eenmaal op de pc en dat werkte allemaal gewoon zoals ik gewend was. Beetje vreemd dus als je 't mij vraagt, en een stuk minder leuk op de PS3 op die manier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 11-09 10:21
Voutloos schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:12:
[...]
Jep, je leert veel sneller tijdens het spelen van 1 niveautje hoger, al was het maar enkel slow ride en hit me with your best shot. :P
Ik had bij de overgang van easy naar medium alleen het probleem dat het allemaal veel minder snel gaat op easy, waardoor ik bij een stapje terug naar easy toch vaak onnodige fouten maakte doordat ik te vroeg noten aansloeg. Is dat bij de overgang van medium naar hard ook zo?

Kan ff niet testen, zit midden in een verhuizing :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

wackmaniac schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:53:
[...]

Ik had bij de overgang van easy naar medium alleen het probleem dat het allemaal veel minder snel gaat op easy, waardoor ik bij een stapje terug naar easy toch vaak onnodige fouten maakte doordat ik te vroeg noten aansloeg. Is dat bij de overgang van medium naar hard ook zo?

Kan ff niet testen, zit midden in een verhuizing :)
Ja! Ik ging van Hard naar Easy een nummer voor m'n zusje doen, maar jemig wat gaat dat traag. Overgang van medium naar hard is minder snelheidsverschil maar hij is er wel.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Razor.Timo schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:07:
[...]

Ja! Ik ging van Hard naar Easy een nummer voor m'n zusje doen, maar jemig wat gaat dat traag. Overgang van medium naar hard is minder snelheidsverschil maar hij is er wel.
Ik ging vanaf medium samen met mijn vriendin een duet spelen op easy (heb maar een gitaar, dus ik moest het met de wii-mote doen... Maar was iedere keer veel te vroeg met aanslaan, ik had de bolletjes steeds eerder verwacht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wackmaniac schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:53:
Ja, dat is wel zo. Misschien dat je daarom ook sneller leert. :P

Zie het als een handicap. Als jij alleen maar een hoger niveau speelt, heb je het toch nog lastig als je tegen iemand op een lager niveau gaat, omdat je timing fout is en/of je je dood verveeld en niet op let. :*)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door writser op 13-07-2008 12:50 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Er is inderdaad een verschil in snelheid tussen de verschillende moeilijkheidsgraden. Dit is het makkelijkste te zien wanneer in het cheats menu de hyperspeed functie unlocked. Zonder hyperspeed op Expert is net zo snel als hyperspeed 1 op Hard of hyperspeed 2 op Normal of uiteraard Hyperspeed 3 op Easy.

Tijd geleden dat ik in deze thread heb gepost, het grappige is dat ik net als voorheen gewoon driedubbel en dwars vast zit op Raining Blood in Expert. Verder ben ik nooit een held geweest in het halen van 5* of beter want ik kan note streaks nooit lang vasthouden (nerveus of brain fart of w/e, verkeerde wiring in die hersenen van me). De laatste tijd doe ik (als ik GH3 speel) veel Cult of Personality van chorus 1 t/m einde in practice mode. Het is me een hele keer gelukt om de eerste van de 2 solos zonder fouten te doen maar dat is serious meer geluk dan wijsheid. Die 2de solo is alleen een beetje veel moeilijker hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de PS3 duidelijk veel meer moeite met de laatste battle op medium dan ik dat op de PC had..merk ook dat combinaties van twee keer strummen kort achter elkaar niet zo goed werken als ik dat gewend was van de PC versie, hij pakt gewoon regelmatig alleen de eerste en niet de tweede. Heb dan tot nu toe ook de battle gewoon niet kunnen halen, en ik kom niet eens tot het laatste stukje, daar had ik normaal toch echt niet zo'n moeite mee, hoe snel "The Devil Went Down To Georgia" ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Na een tijd weinig te hebben gespeeld heb ik nu eindelijk One van Metallica op hard gehaald!!

Man, wat heb ik die vaak geprobeerd. IIk moet nu nog twee nummers (een van Iron Maiden en nog een), maar die twee haal ik niet eens tot 50%..... Op expert zit ik vast bij het nummer van Gun's 'n Roses, waar ik ook nog niet tot 50% kom. Eerst maar eens proberen om zoveel mogelijk op 5 sterren te krijgen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dragonspirit76, dat klinkt als precies dat verschil tussen de PS3 en andere versies waar ik het eerder over had. Op een of andere manier is het op de PS3 moeilijker/anders/verneukt/etc. Geen idee wat het precies is nog.

Ik heb overigens de laatste tijd weer wat GH:Aerosmith kunnen spelen en begin de tracklist toch wel een stuk leuker te vinden nu.

Metallica - One is redelijk irritant om voor de eerste keer te halen idd, maar als je 'm eenmaal gehaald heb is ie daarna knetter simpel (althans, vond ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:25:
@dragonspirit76, dat klinkt als precies dat verschil tussen de PS3 en andere versies waar ik het eerder over had. Op een of andere manier is het op de PS3 moeilijker/anders/verneukt/etc. Geen idee wat het precies is nog.
Ik kan me toch amper voorstellen dat het aan de versie ligt, eerder aan de gitaar die niet altijd even lekker pakt...maar daar zijn vast toch wel wat dingen aan te doen lijkt me.

Naja...het blijft toch een leuk spel hoor.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:25:

Ik heb overigens de laatste tijd weer wat GH:Aerosmith kunnen spelen en begin de tracklist toch wel een stuk leuker te vinden nu.

Metallica - One is redelijk irritant om voor de eerste keer te halen idd, maar als je 'm eenmaal gehaald heb is ie daarna knetter simpel (althans, vond ik :p)
Ik heb wel duidelijk het gevoel dat de ps3 gitaar lag heeft, nummers die mijn vriendin op de 360 op expert uitspeelt, lukken haar niet op de ps3 op hard.

Straks maar ff het Topgun nummer proberen wat in de download stond voor de ps3.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

http://e3.g4tv.com/e32008...s_Conference_Archive.html

Rond de 70 mins, die studio-mode is ECHT heel tof, dat had ik niet verwacht.

Er zit een midicontroller in de drumset van GH WT waardoor je je eigen drumset erop aan kan sluiten, dat deed et em toch wel voor mij.

[ Voor 29% gewijzigd door deeltje op 16-07-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Weet iemand waar je (wii) faceplates kan kopen in nederland? Kan ze dus echt NERGENS vinden :|

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterlijk spel dit als je eenmaal een beetje bezig bent. Heb vorige week een oude gitaar van GH2 van mn broer gekregen en op de pc aangesloten. Nu een weekje bezig en moet zeggen dat t erg verslavend is. Heb em meteen maar uitgespeeld op medium aangezien easy meer voor kinderen is. En net heb ik Through the fire & The flames gehaald (wel met 3 sterren maarja). Speel wel met hyperspeed op 2.
Hard lijkt me nog wat te moeilijk eerst maar eens alles 5 sterren halen op medium.

Zijn er trouwens nog manieren om custom content toe te voegen? Zou wel een vet punk plaatje willen spelen van Lagwagon of Nofx ofzo...

LooooL dat wil ik ook:
http://youtube.com/watch?v=cTyxu_VRbGo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
BaRF schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:36:
Weet iemand waar je (wii) faceplates kan kopen in nederland? Kan ze dus echt NERGENS vinden :|
Zou ik niet weten, maar je kunt m ook zelf photoshoppen (ooit is dit ten sprake gekomen),
heb zelf mijn faceplate gemaakt. Erg geinig (en origineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:57:
Masterlijk spel dit als je eenmaal een beetje bezig bent. Heb vorige week een oude gitaar van GH2 van mn broer gekregen en op de pc aangesloten. Nu een weekje bezig en moet zeggen dat t erg verslavend is. Heb em meteen maar uitgespeeld op medium aangezien easy meer voor kinderen is. En net heb ik Through the fire & The flames gehaald (wel met 3 sterren maarja). Speel wel met hyperspeed op 2.
Hard lijkt me nog wat te moeilijk eerst maar eens alles 5 sterren halen op medium.

Zijn er trouwens nog manieren om custom content toe te voegen? Zou wel een vet punk plaatje willen spelen van Lagwagon of Nofx ofzo...

LooooL dat wil ik ook:
http://youtube.com/watch?v=cTyxu_VRbGo
kijk op www.scorehero.com als je daar een account aanmaakt staat er op het forums precies uitgelegd hoe je custom songs kan toevoegen. ook staan daar 7000 charts voor je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Als ik zo naar GuitarHero World Tour kijk; ben ik benieuwd naar de 1e band die dat dan ook echt op podium gaat doen... WOW

http://sjeltur.nl/guitar-hero-world-tour-impressive

[ Voor 18% gewijzigd door Hen3s op 17-07-2008 00:32 . Reden: Adding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guitar Hero World Tour ziet er inderdaad erg stoer uit...vooral ook een heel erg vetjes drumstel...dat onderdeel dat er voor zorgt dat je hardere tonen krijgt als je harder slaat, geweldig...zo kun je echt een onderscheid maken. Het drumstel ziet er ook ietsje toffer uit dan die van Rockband...ben benieuwd hoe ik dat in de praktijk zal vinden en niet te vergeten een vriend van me, die echt drummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ik ben zelf ook drummer - en heb ook een electronische drumstel thuis = ben benieuwd hoe dat dan met de midi werkt.... Zoals ik heb bekijk hoef ik dan niet het complete drumstel te komen - maar alleen dat "drumkastje"......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Zijn er al mensen die de Guitar Hero voor de nintendo ds hebben???
Ik heb em in bestelling staan en hoop em snel te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Apocalyptus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:51:
Hij staat bij mij ook al een tijdje in bestelling. Als het goed is, komt hij morgen binnen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Bij de dixons via de website staat ze het vandaag zouden leveren als je het eerder via de website had besteld. Ik werk zelf ook in een winkel waar ik ze verkoop, maar ik krijg ze toch echt pas minimaal morgen binnen.

Maar goed, ik heb er echt zin in om dit te spelen. Heb verder totaal geen ervaring met guitar hero, maar het leuk me grote fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:25:
[...]

kijk op www.scorehero.com als je daar een account aanmaakt staat er op het forums precies uitgelegd hoe je custom songs kan toevoegen. ook staan daar 7000 charts voor je klaar.
Ben nu al een paar uur aan de gang maar op een of andere manier werkt het niet bij mij.
Krijg errors dat bepaalde DLL files missen, denk dat het voor XP is ofzo dan.
Wel erg jammer had al een paar vette charts gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Apocalyptus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:51:
Vandaag gehaald bij de Makro (41,59 inclusief!) en het valt me helemaal niet tegen!
Is (na snel 1x spelen, kan nog veranderen dus) nog niet zo leuk als GH3 maar kan ook wennen zijn. Alleen gaat het natuurlijk niet zo hard (volume) maar met de oordopjes in is dat probleem ook weer opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
41 euro??? Dat is wel een goede prijs. Ik wou hem eers importeren voor 38 euro, maar met verzendkosten werd het toch te duur. Gewoon bij de grothandel makro?? Zal ik daar ook eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Prijs was idd erg goed! Makro DB heeft er 60 binnengekregen... gisteren dus nog 59 op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Het nieuwe album van Metallica in september komt als DLC voor de huidige GH3, weet iemand of dit ook beschikbaar al zijn voor de WII?

"Death Magnetic," the entire album, available for Guitar Hero too!

It's a first in both music and gaming . . . the same day that "Death Magnetic" hits the streets, you'll be able to download every song from the album for "Guitar Hero III!" We are so psyched that we'll be the first out of the gate with this simultaneous release . . . who knows, maybe a few years from now this will be the norm when your favorite band's new record comes out.

And for those of you who are anxiously awaiting the next Guitar Hero, "World Tour," we're ready for that too . . . you will be able to experience "Death Magnetic" for drums, vocals, and guitar when that game emerges this Fall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk niet.. aangezien we met onze wii nog steeds geen dlc hebben :-(
Begin steeds meer te balen van dat hele principe. Vindt Guitar hero echt vet, al heb ik een hekel aan expert mode :P. Maar het feit dat je voor de Wii niks geen extra songs kan krijgen doet het voor mij een beetje de nek om.
Had in dat opzicht beter een 360 kunnen halen :)

Cd wordt trouwens wel vet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Met een beetje geluk stoppen ze dan sowieso de nieuwe cd volledig in GH Metallica 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Live stream van mij -> http://www.justin.tv/xdarkprince

Speel een beetje alles, GH2, GH3, GH:A en Rock Band, dus als je een nummertje wilt zien moet je het maar zeggen in chat ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Marrruuuk op 21-07-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Weet iemand als je ook Face Plates op het gitaar van Bigdennis kan bevestigen?
Weet niet in wat voor mate hij nagekopieerd is van de originele, en dus ook de optie om Face Plates te verwisselen heeft

[ Voor 15% gewijzigd door l00pz op 26-07-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 09:17
He leuk topic dit. Ik speel ook al een tijdje GH3 op de Wii. De Wii is eigenlijk van mijn broertje maar ik pingel lekker mee. Hij krijgt ook credits voor de meeste highscores op ons account, maar stiekem heb ik er ook een paar staan ;)

Ik vraag me alleen af of je bij die community van GH ook bij meerdere Tour Groups kan? Wij zitten nu bij Dutch Heroes, maar het lijkt me ook leuk om bij GoT Rocks te gaan. Iemand ideeen?

Edit: oh ik zie het al. Je kunt gewoon 'weggaan' bij de oude, en dan de nieuwe joinen. Mijn lidmaatschap is pending nu :P

[ Voor 12% gewijzigd door Koeniepoenie op 26-07-2008 15:35 ]

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik zie net op wikipedia dat er weer een nieuwe track pack gereleased is: "Guitar Virtuoso Track Pack".
Iemand die pack al geprobeerd?
In die pack zitten de volgende songs:
* "Surfing with the Alien" - Joe Satriani
* "For the Love of God" Steve Vai
* "Soothsayer" Buckethead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Er is ook een nieuwe pack onderweg - voor de echte talenten onder ons = Dragonforce !!!

Zal wel (WEER) te moeilijk zijn voor mij....... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Ben geen dragonforce fan maar omdat de nummers zo lekker moeilijk zijn denk ik wel dat ik hem binnen gaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
De Guitar Virtuoso Track Pack schijnt ook een behoorlijke uitdaging te zijn, ik lees zeer positieve reacties op youtube (ok, dat zegt weinig gezien het nivo van reacties daar, maar er wordt wel vrij consequent geroepen dat dit de beste DLC ooit is).
Ik ga die pack vanavond kopen denk ik (eerst nog een keer die nummers bekijken op youtube).

De Dragonforce pack kijk ik ook naar uit! TTFATF kan ik nog niet verder dan 5% op hard, maar dat blijft een vet nummer (op medium dan vooral voorlopig ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:01:
De Guitar Virtuoso Track Pack schijnt ook een behoorlijke uitdaging te zijn, ik lees zeer positieve reacties op youtube (ok, dat zegt weinig gezien het nivo van reacties daar, maar er wordt wel vrij consequent geroepen dat dit de beste DLC ooit is).
Ik ga die pack vanavond kopen denk ik (eerst nog een keer die nummers bekijken op youtube).

De Dragonforce pack kijk ik ook naar uit! TTFATF kan ik nog niet verder dan 5% op hard, maar dat blijft een vet nummer (op medium dan vooral voorlopig ;)).
Ik heb gisteren GHIII op medium uitgespeeld en bij de credits krijg je dan dat nummer. Nou, het is dat je niet af kan gaan daar volgens mij, want ik presteerde niet geweldig zeg maar.

Maar wat een kutnummer ook, duurt gigantisch lang en het is gewoon een bak herrie. Totaal niet mijn smaak, zal 'm niet nog een keer spelen. Gelukkig zit ie niet in een tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:46:
[...]

Ik heb gisteren GHIII op medium uitgespeeld en bij de credits krijg je dan dat nummer. Nou, het is dat je niet af kan gaan daar volgens mij, want ik presteerde niet geweldig zeg maar.

Maar wat een kutnummer ook, duurt gigantisch lang en het is gewoon een bak herrie. Totaal niet mijn smaak, zal 'm niet nog een keer spelen. Gelukkig zit ie niet in een tier.
Oh, dat vond ik eerst ook hoor, maar na 'm een aantal keer gespeeld te hebben (op medium halen is al best aan uitdaging als je nog maar net op hard speelt) begon ik 'm toch wel te waarderen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Heeft er ook al iemand de Aerosmith pack ontvangen via de Wehkamp...??
Hij stond bij mij (bij bestelling) op 3 weken - telde mooi af.... gisteren nog op "binnenkort"(3 weken waren om) = en nu staat hij weer op 2 weken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Hen3s schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:32:
Heeft er ook al iemand de Aerosmith pack ontvangen via de Wehkamp...??
Hij stond bij mij (bij bestelling) op 3 weken - telde mooi af.... gisteren nog op "binnenkort"(3 weken waren om) = en nu staat hij weer op 2 weken.... :(
Mja, helaas heb ik wel meer van zulke ervaringen gehad met wehkamp... laten we er maar niet teveel woorden aan vuilmaken... :/

Mini Review Guitar Virtuoso Track Pack

Anyways, ik heb gisteren de Guitar Virtuoso Track Pack gekocht, en wát een vette pack is dat!
Álle drie de tracks zijn zeer cool en superleuk om te spelen, dus ik sluit me aan bij de eerder genoemde youtube reacties dat dit de beste DLC ooit is voor GH!
Het zijn wel instrumentale nummers, dus misschien moet je er wel van houden (maar ik ben ook al fan van nummers als Jessica en YYZ in GH2 en natuurlijk Halo in GH3).

Wat betreft de moeilijkheid: ik vond ze niet al te moeilijk op hard, maar ik speel dan ook al een tijd op hard (en ben beginnend expert). De moeilijkheid is redelijk te vergelijken met de Halo themesong denk ik.
Het is zeker niet zo moeilijk als One, TDWDTG of TTFATF, maar deze pack is in elk geval niet zo simpel als No Doubt en Coldplay.

Wat mij betreft is elk van de 3 nummers de 4 Euro die je voor het pack betaalt al waard!

Hopelijk heeft iemand iets aan deze mini review. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem misschien wel aanschaffen. Was het al aan het overwegen, maar jouw commentaar geeft misschien net het duwtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Kheb nog een leuke gadget gevonden - flash spelletje van Guitar Hero 3

Ik krijg met moeite een noot goed - maar ik vind hem wel leuk gemaakt.
(ook verkrijgbaar als wordpress widget)

Maakt dit topic wel heeeeeel [Multi]
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste