Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Zou er een bug in dat nummer zitten? Het gaat om de punten toch om 5 sterren te halen? M'n record is geloof ik 119k nu in dat nummer...
Meestal scoor ik wel boven de 100k als ik m'n best doe, maar dit is toch niet normaal?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
41/42 op medium (klote laatste battle
1/42 op hard (pas 1 geprobeerd)
Nu is mijn vraag hoe goed om te gaan met die oranje noten.
Ik probeer te switchen elke keer met mijn vingers maar ik merk dat ik na elke oranje knop in de knoop kom te zitten en het even duurt voordat ik weer noten raak speel daarna
Volgens mij krijg je die sterren toch voor het percentage noten dat je raakt? Ik heb namelijk een aantal nummers op 5 sterren zonder al te hoge score (laat vaak mijn star power liggen omdat ik anders helemaal de weg kwijt raak).Exar schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:09:
Ik kan nog steeds Raining Blood niet op 5 sterren halen op Medium, terwijl ik al wel veel nummers op hard kan spelen...
Zou er een bug in dat nummer zitten? Het gaat om de punten toch om 5 sterren te halen? M'n record is geloof ik 119k nu in dat nummer...
Meestal scoor ik wel boven de 100k als ik m'n best doe, maar dit is toch niet normaal?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
*ok ik ben hem in de trein verloren

Losse Wii Gitaren

Winkel: http://www.psxshop.nl/wireless-guitar-controller-p-2609.html
Prijs: € 50,- + 8 euro verzendkosten

Winkel: http://www.bigdennis.com/wii-gitaar-p-13652.html?language=nl
Prijs: € 39.95 + Effe wat bijverzinnen van 8 euro en laten komen (verzending vanaf 47,50 gratis)
Website: Onbekend, maar het is de PEGA PG-Wi093. Wel nog een Ebay met de doos http://cgi.cafr.ebay.ca/P...goryZ139969QQcmdZViewItem

Winkel: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=347848
Prijs: € 47,99 + 7,50 verzendkosten of 3,50 afhalen.
Website: http://www.nyko.com/nyko/products/?i=131#
Wij hebben zelf onze gitaar dus bij BigDennis weg, we zijn nog bezig met Easy en hebben dus einig ervaring met het spel cq. andere controllrers. Af en toe gaan de knoppen wat moeilijk, verder prima gitaartje.Heeft iemand ervaringen met 1 of meer van de gitaren ?
En weer dezelfde halen, of een ander als 2de proberen ?
[ Voor 9% gewijzigd door Righteye op 09-06-2008 07:07 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Nee, het gaat om de score die je haalt (eigenlijk om de multiplier, maar dat is heel nauw verweven met de score)..Gertjan. schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:18:
[...]
Volgens mij krijg je die sterren toch voor het percentage noten dat je raakt? Ik heb namelijk een aantal nummers op 5 sterren zonder al te hoge score (laat vaak mijn star power liggen omdat ik anders helemaal de weg kwijt raak).
Check scorehero.com als je wilt weten hoeveel punten je moet halen om 5 sterren te halen.
Om zoveel mogelijk punten te halen moet je toch wel de starpower pakken anders wordt het vrij lastig, zeker als je nog niet zo goed bent om de multiplier op een goed niveau te houden.
[ Voor 12% gewijzigd door Reneuh op 09-06-2008 09:56 ]
Verwijderd
oftewel
BUMP !
[ Voor 12% gewijzigd door Righteye op 11-06-2008 19:13 ]
Ik ben al blij als ik 4 sterren haal op medium (of als ik een nummer uberhaubt uitgespeeld krijg, zit nu bij de laatste battle die ik maar niet uitgespeeld krijg, hij vernedert me iedere keerVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:22:
Ik krijg op Medium nog steeds een aantal nummers niet op 5 sterren...hoe dom het ook klinkt... Rock & Roll all night is er daar 1 van. Ik weet niet wat het is met dat nummer, maar ik struikel er keer op keer over. Op hard krijg ik dat nummer ook simpelweg nog niet gespeeld, waardoor ik daar momenteel vast zit...en het nummer me serieus de strot aan het uitkomen is..
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
hier ook. die laatste battle is zo kl*te.Gertjan. schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:17:
[...]
Ik ben al blij als ik 4 sterren haal op medium (of als ik een nummer uberhaubt uitgespeeld krijg, zit nu bij de laatste battle die ik maar niet uitgespeeld krijg, hij vernedert me iedere keer)
maja blijven oefenen is de oplossing wordt gezegd
Ik heb GH3 voor de pc geinstalleerd van een ali cd. Nu heb ik het spel origineel gekocht met gitaartje (supervet), maar heb nog een probleempje.
Als je online wilt moet je een inlogcode aanmaken, en vragen ze ook om license, hier vul ik dan maar mijn cd-key in xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

Nu is het misschien zo dat die ali-versie al iets in het register heeft gezet?
Wie heeft de oplossing, zonder te hoeven formatteren. Ik heb die oude versie netjes verwijderd en mijn nieuwe cd geinstalleerd, ook zit de patch er al over.
Verwijderd
Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen om Through the Fire and Flames op Medium uit te spelen...ging best goed tot ergens bij dat gedeelte waar "WTF" komt...dat deel had ik maar 40% van de noten te pakken...kramp in mijn handen tot en met, maar ik kwam er doorheen en haalde met veel moeite het einde... 3 sterren maar en slechts 69% van de noten geraakt...maar ik ben er trots op..
Hehe ik vind die zo vet om te doen! Ik zit nu op 80% van de noten op medium. Op hard nog niet eens geprobeerdVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 07:12:
Die license is ook je CD-key...dus dat zit wel goed.
Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen om Through the Fire and Flames op Medium uit te spelen...ging best goed tot ergens bij dat gedeelte waar "WTF" komt...dat deel had ik maar 40% van de noten te pakken...kramp in mijn handen tot en met, maar ik kwam er doorheen en haalde met veel moeite het einde... 3 sterren maar en slechts 69% van de noten geraakt...maar ik ben er trots op..Op easy ben ik nu bij Through the Fire and Flames al op 98% geraakt, die wil ik nog een keer perfect zien te krijgen. Moet kunnen..
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik denk dat ik vanaf nu wat meer ga moeten oefenen.
PSN id: NL_SToRM
Nu zit ik nog een beetje met de schokkerigheid van het spel en soms blijft hij zelfs seconden 'hangen'. Ik lees op het internet dat dit een probleem van de pc versie is, aangezien het een port is. Hebben meer pc-gebruikers hier last van, is er wat tegen te doen?
Maar dat is eigenlijk niet wat ik wil melden, mijn vrouwtje had namelijk een geniale oplossing voor een pasgeleden ontstaan probleem, Namelijk: 2 identieke gitaren, maar met iets verschilende lengte instellingen van de band. Er moest dus iets verzonnen worden om ze uit elkaar te houden.
Na een kleine brainstorm sessie (permant marker, overspuiten) kwam mijn vrouwtje met een geweldig idee: printbaar vensterfolie. Daar had ze al wat spul voor kerst voor op het raam van gefröbelt, maar ook zeer bruikbaar voor de faceplate.
Eerst maar eens de faceplate ingescand en in Photoshop gegooid.
Daarna googlen voor plaatjes en die bij Photoshop ingooien.
Plaatje opslaan en uitprinten op goeie formaat.
Op de faceplate plakken en de rotzooi eraf snijen met een hobbymesje.
Et voila, vette custom Wii gitars.
Dan hier natuurlijk nog de pics:

en voor de liefhebbers nog de Custom PEGA PG-Wi093 Guitar Faceplate PSD (Photoshop CS3) (121 Mb).
Scheelt weer zelf de faceplate inscannen
Hier nog een kleinere variant (alleen het masker van de faceplate): http://www.klappe.nu/artikel/96/PSD/CustomGuitarLeeg.PSD (8mb)
Voor de fullsize foto's en een het leuke verhaal kan je naar mijn website toe
[ Voor 11% gewijzigd door Righteye op 16-06-2008 06:30 ]
Mijn gitaar zit met tape vast anders valt de hals eraf
whoa! Dat ziet er cool uit!Righteye schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:32:
Nou, inmiddels was de 2de gitaar van BigDennis binnen en deze bevalt beter als de eerste, lekkere soepele knoppen. Inmiddels zijn die van onze eerste gitaar ook al soepel geschuurd trouwens. Voor 40 euro per stuk een goede koop.
Maar dat is eigenlijk niet wat ik wil melden, mijn vrouwtje had namelijk een geniale oplossing voor een pasgeleden ontstaan probleem, Namelijk: 2 identieke gitaren, maar met iets verschilende lengte instellingen van de band. Er moest dus iets verzonnen worden om ze uit elkaar te houden.
Na een kleine brainstorm sessie (permant marker, overspuiten) kwam mijn vrouwtje met een geweldig idee: printbaar vensterfolie. Daar had ze al wat spul voor kerst voor op het raam van gefröbelt, maar ook zeer bruikbaar voor de faceplate.
Eerst maar eens de faceplate ingescand en in Photoshop gegooid.
Daarna googlen voor plaatjes en die bij Photoshop ingooien.
Plaatje opslaan en uitprinten op goeie formaat.
Op de faceplate plakken en de rotzooi eraf snijen met een hobbymesje.
Et voila, vette custom Wii gitars.
Dan hier natuurlijk nog de pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens, jij hebt dus een Wii-gitaar gehaald bij Big Dennis? Hoe zit het met de knoppen? Uit ervaring weet ik dat 3rd party accesoires vaak net ff iets 'stroever' aanvoelen (of juist te los). Hoe zit dat bij die van Big Dennis?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Bedankt voor de complimenten. Van dichtbij is het wel te zien, maar vermoed dat dat ook door mijn folie komt, ligt al zeker 5 jaar in de kast. Denk dat het met nieuw folie nog mooier kan.amahusu schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:38:
[...]
whoa! Dat ziet er cool uit!
Trouwens, jij hebt dus een Wii-gitaar gehaald bij Big Dennis? Hoe zit het met de knoppen? Uit ervaring weet ik dat 3rd party accesoires vaak net ff iets 'stroever' aanvoelen (of juist te los). Hoe zit dat bij die van Big Dennis?
Tja, wat zal ik zeggen wat bereft de controls. Ik ben alleen maar BigDennis gitaren gewend, dus heb geen vergelijking, behlave de gitaren onderling. Heb verder net pas Easy uitgespeeld en nog geen enkel nummer 100% (erg druk met andere zaken).
Dat gezegd hebbende, ben ik zeer tevreden over de controls. Gitaar 1 was wat stroef bij aanvang, maar was snel losgespeeld. 2de gitaar was meteen helemaal ok.
Heb zelf nog wat vragen:
Toen ik GH3 voor het eerst speelde heb ik de tutorial doorlopen en daarna Slow Ride geoefend tot ik hem kende, daarna nog 1 of 2 nummers. Daarna ben ik een career gestart en heb ik alles in 1 keer minimaal 3 sterren of meer gespeeld (verder dus niet oefenen of overdoen) e daarna had ik Easy dus uitgespeeld. Is dat normaal, ben ik een natuurtalent ?
In GH3 carreer co-op kan altijd maar 1 van ons 2en de wammy-bar gebruiken, de ander gewoon niet. Klopt dit ?
ok, tnx voor de info, ik ga denk ik ook een tweede gitaar bij bestellen bij Big Dennis.Righteye schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:47:
[...]
Bedankt voor de complimenten. Van dichtbij is het wel te zien, maar vermoed dat dat ook door mijn folie komt, ligt al zeker 5 jaar in de kast. Denk dat het met nieuw folie nog mooier kan.
Tja, wat zal ik zeggen wat bereft de controls. Ik ben alleen maar BigDennis gitaren gewend, dus heb geen vergelijking, behlave de gitaren onderling. Heb verder net pas Easy uitgespeeld en nog geen enkel nummer 100% (erg druk met andere zaken).
Dat gezegd hebbende, ben ik zeer tevreden over de controls. Gitaar 1 was wat stroef bij aanvang, maar was snel losgespeeld. 2de gitaar was meteen helemaal ok.
Heb zelf nog wat vragen:
Toen ik GH3 voor het eerst speelde heb ik de tutorial doorlopen en daarna Slow Ride geoefend tot ik hem kende, daarna nog 1 of 2 nummers. Daarna ben ik een career gestart en heb ik alles in 1 keer minimaal 3 sterren of meer gespeeld (verder dus niet oefenen of overdoen) e daarna had ik Easy dus uitgespeeld. Is dat normaal, ben ik een natuurtalent ?Heb overigens nog geen enkel nummer medium gespeeld, dat was ik nu van plan.
In GH3 carreer co-op kan altijd maar 1 van ons 2en de wammy-bar gebruiken, de ander gewoon niet. Klopt dit ?
Wat betreft het niveau, easy is wel heel erg makkelijk. 1 kleur/knop erbij is meteen een stukkie moeilijker, laat staan hard/expert met alle 5 knoppen en moordend tempo
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Heel mooi gedaan! Maar je psd geeft een 404Righteye schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:32:
en voor de liefhebbers nog de PSD (Photoshop CS3).
Scheelt weer zelf de faceplate inscannen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Typo'tje, aangepast en nogmaals: Custom PEGA PG-Wi093 Guitar Faceplate PSD (Photoshop CS3)
In de PSD:
Achtergrond van de faceplate wit op zwart
Masker van de zwarte stukken als bovenste laag
er tussenin diverse lagen met mogelijke plaatjes.
Gegoogled op tribal, skull, rock en combo's van die 3 voor afbeeldingen (Extra groot).
[ Voor 35% gewijzigd door Righteye op 15-06-2008 21:12 ]
Ik zit op een Belgische ISP, dit ga ik even moeten bewaren voor later
[ Voor 48% gewijzigd door boe2 op 15-06-2008 21:29 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hier nog een kleinere variant (alleen het masker van de faceplate): http://www.klappe.nu/artikel/96/PSD/CustomGuitarLeeg.PSD (8mb)
Dat hoort niet hoor. Op de 360 gebruiken bij mij beide spelers de wammy-bar in co-op. Misschien is het een probleem in de wii versie?Righteye schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:47:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
"Guitar Hero: Aerosmith is an upcoming rhythm game being developed by Neversoft and distributed by Activision. The game is expected to be released in North America on June 29, 2008 and two days earlier in Europe. It is also expected to be released in Australia on August 6."
Op de site van Free-gaming staat echter dat hij al de 21e (a.s. zaterdag) in Rotterdam wordt getoond. Ze hebben 10 speelplekken ervoor beschikbaar. Die ga ik vast ff testen dan!
Verwijderd
Op wat voor folie heb je dit geprint?Righteye schreef op maandag 16 juni 2008 @ 06:29:
Oops....helemaal niet naar de groote gekeken.....
Van IGN:
bron: http://xbox360.ign.com/articles/881/881839p1.htmlGuitar Hero IV could utilize a guitar with a touch sensitive neck that enables players to utilize the entirety of the fret board, according to leaked marketing documents from intelliresponse.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
vensterfolie, printbaar uiteraard. Te verkrijgen bij alle betere kantoorboekhandels en computerwinkels.
ik heb ook guitar hero voor de wii, en ben maar eens gaan kijken of het allemaal een beetje werkt als ik online speel. Dit werkt dus, en heb een profiel aangemaakt op internet, zodat ik statistieken zie.
Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe ik een carriere kan koppelen aan m'n profiel op internet?
Die lijkt me inderdaad zeer vet, en die ga ik ook zéker kopen!Game Error schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:02:
morgen kijgen we coldplay downloadable content, te gek, me dunkt
Hopen dat ie niet zo makkelijk is als de No Doubt en Muse pack... of zijn alle packs zo makkelijk?
Foo Fighters pack is wel leuk, chordfest 4 lifeExar schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:21:
[...]
Die lijkt me inderdaad zeer vet, en die ga ik ook zéker kopen!
Hopen dat ie niet zo makkelijk is als de No Doubt en Muse pack... of zijn alle packs zo makkelijk?
Velvet Revolver is ook wel leuk maar de nummers zijn way overcharted, na slither en She Builds Quick machines heb je gewoon kramp in hand. (ik iig
Ernten was wir Saen is eigenlijk een must buy. Chords, solo's en 750k is haalbaar op expert.
Heeft iemand deze pack al kunnen testen?Game Error schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:02:
morgen kijgen we coldplay downloadable content, te gek, me dunkt
Staan al filmpjes van op youtube. Lijkt me niets, die kerel heeft al 2x 100% en op dat andere nummer -3 op expert. Beetje te makkelijk.
God put a smile upon your face
Yellow
Violet Hill
geen super kwaliteit tho.
Ziet er inderdaad niet zo moeilijk uit.... hmmm dilemma, want 't zijn wel gave nummers...
Misschien wel een goede stap om deze te nemen als je nog een switch moet maken naar een moeilijker (van medium naar hard bijvoorbeeld...) level.....
Ik kreeg de stap medium naar hard nog niet onder de knie.... nu maar even proberen met deze nummers....
Jup, even rechtsboven op je account klikken en dan voor link account kiezen, daarna stappen op het scherm volgenFikkie007 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:14:
Hallo allemaal,
ik heb ook guitar hero voor de wii, en ben maar eens gaan kijken of het allemaal een beetje werkt als ik online speel. Dit werkt dus, en heb een profiel aangemaakt op internet, zodat ik statistieken zie.
Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe ik een carriere kan koppelen aan m'n profiel op internet?
Is GH:Aerosmith eigenlijk ook te koppelen aan die stats-site? kan die info nergens vinden...
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
qua moeilijkheid kan je ze vergelijken met dream on van aerosmith denk ik, niet veel soeps dus, ik heb er 2 op 4 sterren en eentje op 5*, en ik ben pas halverwege expert in mn carreer....Exar schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:05:
Thanks voor de links.
Ziet er inderdaad niet zo moeilijk uit.... hmmm dilemma, want 't zijn wel gave nummers...
Nou, dat is dan wel heel triest... "Dream on" kon ik al op expert toen ik nog maar net op hard was begonnen...Game Error schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:02:
[...]
qua moeilijkheid kan je ze vergelijken met dream on van aerosmith denk ik, niet veel soeps dus, ik heb er 2 op 4 sterren en eentje op 5*, en ik ben pas halverwege expert in mn carreer....
Zijn ze echt alle drie zó makkelijk?
Of meer iets als de Muse pack (ook makkelijk, maar niet zo simpel als Dream on)?
nee ze zijn echt heel simpel, je moet de hele tijd tussen de zelfde akkoorden switchen, als je eenmaal die door hebt stelt het niks voor... muse pack heb ik overigens niet, dat is namelijk niet echt mijn favo band ofzoExar schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:13:
[...]
Nou, dat is dan wel heel triest... "Dream on" kon ik al op expert toen ik nog maar net op hard was begonnen...
Zijn ze echt alle drie zó makkelijk?
Of meer iets als de Muse pack (ook makkelijk, maar niet zo simpel als Dream on)?
Damn... had me zo op Coldplay verheugd.... vind Coldplay echt heel goed, maar kan misschien beter hun cd kopen dan geld stoppen in Guitar Hero tracks waar geen uitdaging in zit.Game Error schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:52:
[...]
nee ze zijn echt heel simpel, je moet de hele tijd tussen de zelfde akkoorden switchen, als je eenmaal die door hebt stelt het niks voor... muse pack heb ik overigens niet, dat is namelijk niet echt mijn favo band ofzo

dat sowieso, ik moet zeggen dat viva la vida echt een lekkere cd is, alleen een beetje kort. Die cd is sowieso het geld meer waard dan die drie tracks. Nou is coldplay naar mijn mening niet echt een Guitar Hero Band, als je naar de liedjes van ze luisterd zit er niet echt veel variaties in de gitaar. laat staan dat er echte goede solo's is zitten.Exar schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:07:
[...]
Damn... had me zo op Coldplay verheugd.... vind Coldplay echt heel goed, maar kan misschien beter hun cd kopen dan geld stoppen in Guitar Hero tracks waar geen uitdaging in zit.
Ik had niet eens starpower voor het eerst moeilijke stuk, maar ineens lukte het gewoon (bijna perfect), terwijl ik al voor een tijdje geen guitar hero meer had gespeeld.
Nu alleen nog de battle tegen lou en dan het hele spel op expert uitgespeeld
Heb je 'm dan op 5 sterren gehaald?tjtristan schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 02:29:
Eindelijk, Slayer op expert gelukt, was trouwens best raar.
Ik had niet eens starpower voor het eerst moeilijke stuk, maar ineens lukte het gewoon (bijna perfect), terwijl ik al voor een tijdje geen guitar hero meer had gespeeld.
Ik vond 5 sterren op medium al bijna niet te doen bij Raining Blood... heb die trouwens ook wel gehaald laatst.
Maar ik vraag me af of ik ooit 5 sterren kan halen op alle hard nummers....

Toch kan ik de coldplay en guitar hero link niet leggen, doe dan een pack van green day, of jimi hendix ofzo. Het zou ook wel fijn zijn, zoals bij rockband, om ook losse nummers uit packs te kunnen downloaden. Vaak zie ik in zo'n pack maar 1 nummer wat me leuk lijkt, en vind ik het zonde van de 500 punten voor 1 nummer.
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Damn, nice. Ik heb hem nog niet eens op medium gehaaldtjtristan schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 02:29:
Eindelijk, Slayer op expert gelukt, was trouwens best raar.
Nu alleen nog de battle tegen lou en dan het hele spel op expert uitgespeeld.

Ik zit nu pas aan het begin van hard en heb de eerste 4 nummers gehaald. Het is wel flink wennen met 5 knoppen.
Hoe doen jullie het? Houden jullie je vingers op groen/rood/geel/blauw en schuiven deze dan 1tje naar rechts voor oranje (zo doe ik het)? Of houden jullie bijvoorbeeld 3 vingers op rood/geel/blauw?
Nee, ik bedoel alleen dat stukje, die echt super moeilijk is (beetje aan het begin), dat ging ineens heel goed, terwijl ik het daarvoor daar altijd verklote.Exar schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:09:
[...]
Heb je 'm dan op 5 sterren gehaald?Of bedoel je dat je het nummer dorgekomen bent?
Ik vond 5 sterren op medium al bijna niet te doen bij Raining Blood... heb die trouwens ook wel gehaald laatst.
Maar ik vraag me af of ik ooit 5 sterren kan halen op alle hard nummers....
Maar iig wel nice, nu nog battle winnen tegen lou (is al wel gelukt op hard), en dan helemaal uitgespeeld
Ik speel inderdaad default op groen/rood/geel/blauw en switch naar oranje when needed (soms met alle vingers eentje naar rechts, soms alleen even naar oranje en dan meteen alles terug... ik weet nog niet precies wat het beste is.Jerry schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:35:
[...]
Ik zit nu pas aan het begin van hard en heb de eerste 4 nummers gehaald. Het is wel flink wennen met 5 knoppen.
Hoe doen jullie het? Houden jullie je vingers op groen/rood/geel/blauw en schuiven deze dan 1tje naar rechts voor oranje (zo doe ik het)? Of houden jullie bijvoorbeeld 3 vingers op rood/geel/blauw?
Maar sommige vrienden van mij spelen default op rood/geel/blauw/oranje en maken alleen uitstapjes naar groen. Maar die hebben een probleem met akkoorden op groen-rood omdat hun wijsvinger default op rood zit en de rest bijna niet verplaatst.
Edit: Ik heb laatst Slash verslagen op hard, maar zit nu bij hele moeilijke nummers als One enzo... die zijn haast niet te doen op hard.

En op Expert heb ik ook al een aantal nummers gehaald, dus mijn methode werkt op zich wel (ook al heb ik toch wel af en toe prolemen als ik snel naar oranje moet en weer terug).
Edit2: het voordeel van 'mijn' methode is dat je ook nog goed op medium kan spelen als je wil! Die vrienden met hun default rood/geel/blauw/oranje hebben daar meer moeite mee!
(En nummers als TTFATF en TDWDTG zijn voorlopig alleen op medium te spelen....
[ Voor 24% gewijzigd door Exar op 24-06-2008 14:41 ]
Verwijderd
Ben er zelf niet aanwezig geweest, maar 2 vrienden van mij hebben de 1ste en 3rde plek gehaald. ( Leroy aronds en Cornelis van bruchem uit passewaaij/tiel.)killingdjef schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:28:
Was iemand nog aanwezig op het NK Gaming in Utrecht afgelopen zaterdag? En if so, hoe was de competition op GH3 gebied? (scores/nummers?)
Er was ook maar 1 voorronde waar er maar 3 echt goeie spelers waren, en de nummer 4 had de setlist expert nog niet eens uitgespeeld. het nk was een mini compo tussen die 4.
Finale was dacht ik Cliffs of dover Stricken, Slash, Knights of cydonia en Devil went down to georgia. Al weet ik die eerste niet helemaal zeker.
De nummer 1 was best wel wat beter dan de andere deelnemers. nummers 2 en 3 waren aan elkaar gewaagd ( 5de nummer was one, met een puntenverschill van 3k.oftewel scheelde niks.)
Het niveau in nederland is vergeleken met de rest van de wereld niet extreem hoog maar er zijn aardig wat goeie spelers.
Volgende keer moeten ze maar wat meer voorrondes houden, en wat meer verspreid over het land.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 19:40 ]
Verwijderd
Iemand enig idee?
(Reden voor t veranderen is natuurlijk eerst illegaal gedownload, maar vond het toch wel erg vetjes dus zoals het een goede fanboy betaamt netjs het spel gekocht. maar zou wel leuk zijn als je voor €61 ook online kon natuurlijk)
Is die al uit dan?Victorio schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:52:
Iemand die GH - Aerosmith al aan het spelen is? De community is nog niet online neem ik aan?
Ik ga hem in ieder geval niet kopen. Dit is content die ze gewoonweg downloadbaar hadden moeten maken. Om nu een heel nieuw spel te kopen zodat je muziek van 1 band kan spelen.....leuk gecashed voor Activision, maar nee bedankt
Verwijderd
Dan zijn wij net zo ver..Jerry schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:35:
[...]
Damn, nice. Ik heb hem nog niet eens op medium gehaald.
Net als op Medium, The Metal van Tenacious D...ik kan het hele nummer zo'n beetje foutloos spelen, maar er zit 1 verspringing in waar je er ineens een rood-blauw uit moet gooien, daar heb ik er iedere keer een verkeerd tussen zitten..Enige noot die ik dan steeds mis...het lukt me gewoon niet...zie het niet snel genoeg aankomen en als ik het al zie aankomen, doe ik het nog verkeerd...
Sja... en dat zal bij de Matellica ook zo zijn. Maar ik ben wel fan van Aerosmith dus ik ben er wel blij mee. Veel mensen klagen over de nummers... dat er te weinig goede nummers in zouden zitten. Hier ben ik het totaal mee oneens en ik ben erg blij dat er ook genoeg oudere (en dus onbekendere) nummers in zitten. Deze zijn namelijk ook erg lekker.Spooof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:20:
Jezus wat is Guitar Hero: Aerosmith goedkoop. De liedjes spreken me helemaal niet aan, alles is rechtstreeks uit GH3 gekopieert. Goedkope zooi
Mja ik denk inderdaad dat de nummers heel veel goed maken. Als je fan van Aerosmith bent zal dit ongetwijfeld een stuk interessanter zijn, maar (imo) nog steeds niet het geld waard.Victorio schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:37:
[...]
Sja... en dat zal bij de Matellica ook zo zijn. Maar ik ben wel fan van Aerosmith dus ik ben er wel blij mee. Veel mensen klagen over de nummers... dat er te weinig goede nummers in zouden zitten. Hier ben ik het totaal mee oneens en ik ben erg blij dat er ook genoeg oudere (en dus onbekendere) nummers in zitten. Deze zijn namelijk ook erg lekker.
Je hoeft de cd-key pas in te voeren als je online gaatVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:28:
Heeft er iemand enig idee hoe ik mijn GH3 CDKey op de PC aanpas? heb t spel al ge-uninstalled, alle dir's die ook maar iets met 'GH3' 'Aspyr' of 'Activision' te maken hebben verwijderd en hetzelfde geld voor iedere registersleutel. maa nog steeds als ik het spel opnieuw installeer vraagt ie niet om mijn CD Key. Op andere websites kon ik het niet vinden en volgens mij is er ook geen Key changer beschikbaar.
Iemand enig idee?
(Reden voor t veranderen is natuurlijk eerst illegaal gedownload, maar vond het toch wel erg vetjes dus zoals het een goede fanboy betaamt netjs het spel gekocht. maar zou wel leuk zijn als je voor €61 ook online kon natuurlijk)
Mij lijkt het eigenlijk wel wat... Nummers van aerosmith zijn wel aardig en er komt weer een bundel met gitaar... Ik zoek nog een 2de gitaartje en als ik deze ga kopen heb ik er voor een paar euro weer wat nummers bijSpooof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:41:
[...]
Mja ik denk inderdaad dat de nummers heel veel goed maken. Als je fan van Aerosmith bent zal dit ongetwijfeld een stuk interessanter zijn, maar (imo) nog steeds niet het geld waard.
En bij de Wehkamp is ie met guitaar maar 59 euro....Gertjan. schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:33:
[...]
Mij lijkt het eigenlijk wel wat... Nummers van aerosmith zijn wel aardig en er komt weer een bundel met gitaar... Ik zoek nog een 2de gitaartje en als ik deze ga kopen heb ik er voor een paar euro weer wat nummers bij
Wat?!? Zou dat geen foutje zijn?Sanderke schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:57:
[...]
En bij de Wehkamp is ie met guitaar maar 59 euro...
Ik zie Wehkamp er voor aan om toch gewoon alleen een gitaar of spel te sturen....

Sanderke schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:57:
[...]
En bij de Wehkamp is ie met guitaar maar 59 euro...
Iemand enig idee?
mmmm... ik heb hem in (ik geloof) mei gehaald bij de MM in Eindhoven. Daar was hij toen 77 euro... En bij de MM in Middelburg was hij in die periode ook 77 euro... (bij veel webwinkels zit hij rond de 90euro, wat ik voor de WII versie echt belachelijk vind, daar zit naar mijn weten minder elektronica in dan bij de andere versies maar is wel even duur of soms zelfs duurdersuper-muffin schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:51:
77 euro? Ik heb bij de MediaMarkt in Rotterdam 99 euro betaald. Dat was ergens in Januari.
Vandaag weer wat nummers vrij gespeeld op hard dus ik begin beter te worden. De uitstapjes naar oranje gaan ook beter, maar ik heb wel nog af en toe dat ik die even laat liggen (lees: niet aansla) om beter uit te komen voor de volgende knoppenExar schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:37:
[...]
Ik speel inderdaad default op groen/rood/geel/blauw en switch naar oranje when needed (soms met alle vingers eentje naar rechts, soms alleen even naar oranje en dan meteen alles terug... ik weet nog niet precies wat het beste is.
Maar sommige vrienden van mij spelen default op rood/geel/blauw/oranje en maken alleen uitstapjes naar groen. Maar die hebben een probleem met akkoorden op groen-rood omdat hun wijsvinger default op rood zit en de rest bijna niet verplaatst.
Edit: Ik heb laatst Slash verslagen op hard, maar zit nu bij hele moeilijke nummers als One enzo... die zijn haast niet te doen op hard.
En op Expert heb ik ook al een aantal nummers gehaald, dus mijn methode werkt op zich wel (ook al heb ik toch wel af en toe prolemen als ik snel naar oranje moet en weer terug).
Edit2: het voordeel van 'mijn' methode is dat je ook nog goed op medium kan spelen als je wil! Die vrienden met hun default rood/geel/blauw/oranje hebben daar meer moeite mee!
(En nummers als TTFATF en TDWDTG zijn voorlopig alleen op medium te spelen....)
En je hebt idd gelijk met weer teruggaan naar medium, dat is een stuk makkelijker als je via vingers standaard op groen/rood/geel/blauw speelt
Ik heb deze vandaag uitgespeeld. Hij liep ineens lekkerVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:13:
[...]
Dan zijn wij net zo ver..Ik kom gewoon niet voorbij dat (inmiddels takkenummer) Rock and Roll all Night. Ik kom een eind, maar er zitten te veel overgrijp stukjes in en daar ga ik iedere keer mee de mist in.
Net als op Medium, The Metal van Tenacious D...ik kan het hele nummer zo'n beetje foutloos spelen, maar er zit 1 verspringing in waar je er ineens een rood-blauw uit moet gooien, daar heb ik er iedere keer een verkeerd tussen zitten..Enige noot die ik dan steeds mis...het lukt me gewoon niet...zie het niet snel genoeg aankomen en als ik het al zie aankomen, doe ik het nog verkeerd...
Ondertussen ook mijn eerste battle op hard gehad, maar die was me een partij makkelijk

Verwijderd
Ga het spel sowieso niet halen, omdat ik geen console heb
Mis schaf ik wel een xbox 360 aan als gh4 niet voor pc komt maar dat zie ik dan wel.

Denk dat ik hem volgende week bestel.
edit; dus ook voor de PS3
[ Voor 5% gewijzigd door Hen3s op 26-06-2008 00:19 ]
moet alleen slipknot nog op expert maar wtf man
Ook battle met Leo op hard krijg ik nog niet voor elkaar. Double notes voor je kiezen en het is /wave.
There is no art to find the minds construction in the face
Heb er nog geen ervaring mee, maar ik weet wel dat de bevoorrading niet optimaal is.Victorio schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met die Wii gitaar van BigDennis? (€ 39,95)
[Afbeelding]
Levertijd is 7+ dagen. Ik zit namelijk al ruim een week te wachten.
Hee wat leuk, een gratis nummer.Hen3s schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:14:
Morgen komt er weer een nieuwe freebie uit (weet niet of het alleen voor xbox is - of ook voor de anderen); Word of Warcraft "I am Murloc"
edit; dus ook voor de PS3
Heb even op youtube geluisterd en dat nummer lijkt me wel cool.
Overigens staat op wikipedia dat de releasedate vandaag is, dus wellicht kunnen mensen die thuis zijn dit al downloaden en spelen.
Ik ga er vanavond in elk geval mee aan de slag.
Hij lijkt op de gitaar van dealextreme, deze heb ik zelf besteld en doet totaal niet onder voor het origineel.Victorio schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met die Wii gitaar van BigDennis? (€ 39,95)
[afbeelding]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
60 USD = 37 eurosuper-muffin schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:05:
Maar ja, als je toch al 60 euro uitgeeft kun je net zo goed een tientje bijleggen voor een originele.
Hmm idd. Hoelang duurt het voordat je hem in huis hebt? Moet ik eerst geld op m'n paypall zetten namelijk... Had de levertijd van BigDennis over het hoofd gezien...Famoso schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:38:
[...]
Hij lijkt op de gitaar van dealextreme, deze heb ik zelf besteld en doet totaal niet onder voor het origineel.
Ik wil graag maandag/dinsdag bestellen zodat ik hem volgende week woensdag thuis kan verwachten.
Meer shops in NL die gitaartjes voor 40 euro aanbieden?
Van alle kanten hoor je dat de originele gitaar minder fijn is dan diverse 3rd party merken... vandaar dat ik online aan het shoppen ben.super-muffin schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:05:
Maar ja, als je toch al 60 euro uitgeeft kun je net zo goed een tientje bijleggen voor een originele.
[ Voor 46% gewijzigd door Victorio op 26-06-2008 15:08 ]
Verwijderd
Hmm toch wel.. Maar als ik dat probeer zegt ie alsnog dat mn information invalid is, ik heb geen offensieve naam/wachtwoord. Ik heb wel een legale key, kheb 8tjes al voor Btjes vervaen en 0 voor O en vice versa, maar nogsteeds doet ie het niet. iemand enig idee?tjtristan schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:04:
[...]
Je hoeft de cd-key pas in te voeren als je online gaat, dus dan maak je een account aan en voer je je legale key in
Verwijderd
Verder geen enkel probleem gehad, binnen een week binnen. Had eerder gekund als de postbode ook eens in de avond zou komen ipv overdag als de meeste van ons werken of naar school zijn.
Verwijderd
wel een aantal vette nummers maar van mij hadden er wel wat moeilijkere nummers in mogen zitten.
Ik heb hem op 14 juni besteld besteld en op 20 juni binnengekregen, moet dus te doen zijnVictorio schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:03:
[...]
Hmm idd. Hoelang duurt het voordat je hem in huis hebt? Moet ik eerst geld op m'n paypall zetten namelijk... Had de levertijd van BigDennis over het hoofd gezien...
Ik wil graag maandag/dinsdag bestellen zodat ik hem volgende week woensdag thuis kan verwachten.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Die van Bigdennis is toch de Nyko? Ik heb helemaal geen problemen met de gele toets of uberhaupt een andere toets. Bij mij gaan ze allemaal net zo soepel als een mes door het boter, oftewel gelijk aan het origineel.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:19:
Ik heb de gitaar van Bigdennis nu een paar weken in bezit. Mijn ervaring is dat de gele toets ietsje stroever gaat dan de originele gitaar, dus mijn voorkeur gaat uit naar de originele. Maar voor mijn vrouw (die totaal verslaafd is aan GH, daarom dus een tweede gekocht) vind die gitaar van Bigdennis lekkerder spelen. Alletwee blij derhalve.
Verder geen enkel probleem gehad, binnen een week binnen. Had eerder gekund als de postbode ook eens in de avond zou komen ipv overdag als de meeste van ons werken of naar school zijn.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ben benieuwd wanneer ik mn gitaartje dan binnen krijg. Heb hem de 19e besteld (en betaald).Famoso schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:28:
[...]
Ik heb hem op 14 juni besteld besteld en op 20 juni binnengekregen, moet dus te doen zijn
Als het er net zo lang/kort over duurt als bij jou, zou ik hem vandaag of morgen binnen hebben!
Lekker battlen tegen vrouwtje
Heb je deze inclusief gitaar gekocht? In Rotterdam is die nergens te vindenVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:04:
ik heb vandaag Gh aerosmith gehaald bij de FRC in Tiel. Deze versie is wel een stukje makkelijker dan GH3 ik heb vandaag expert career uitgespeeld en bij 2 nummers de eerste keer gefaald en daarna gehaald (ik heb bij GH3 ook de expert career al gehaald)
wel een aantal vette nummers maar van mij hadden er wel wat moeilijkere nummers in mogen zitten.
Verwijderd
De Nyko's hebben toch altijd een bruine hals?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:56:
Bij die gitaar van Nyko is de outlay iets anders. Je plus en min toetsen zitten onder je whammy bar. En dat vind ik dus niks, aangezien ik mijn gitaar niet tilt maar op de knop druk voor starpower. Mijn broer heeft die van Nyko dus vandaar. Ik zou die zeker niet kopen, qua prijs scheelt het niets namelijk.
http://www.nyko.com/nyko/products/?i=131
Die van BigDennis is dus geen Nyko. Denk dat ik die maar gewoon ga bestellen, zie wel wanneer ik hem binnen krijg dan...
Wat kost deze set bij de MM? (de WII versie)CappieL schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:53:
@ Jaded: Liep eergister nog door de MM Rotterdam Centrum, daar lagen nog wel een paar GH Aerosmith (stuk of 5 (incl gitaar))
Verwijderd