Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

walletje-w schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:18:
Ik ben van plan de ps3 versie te kopen. Alleen nu vraag ik mij af of er ook rustigere nummers in voorkomen maar wel met genoeg noten. Dus zoiets als Bruce springsteen of Jack Johnson. Zou iemand mij dat kunnen vertellen? zo ja dan ben ik verkocht en gh3 ook :9
Anders kijk je even wat de tracklist is :P Zo moeilijk vinden is dat niet hoor ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
walletje-w schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:18:
Ik ben van plan de ps3 versie te kopen. Alleen nu vraag ik mij af of er ook rustigere nummers in voorkomen maar wel met genoeg noten. Dus zoiets als Bruce springsteen of Jack Johnson. Zou iemand mij dat kunnen vertellen? zo ja dan ben ik verkocht en gh3 ook :9
The Killers - When You Were Young is de eerste waar ik aan zou denken, of Foghat - Slow Ride. Als je echt veel noten wilt, kun je het nummer van Dragonforce spelen, maar die voldoet niet zo aan je criteria :+

Ben je nieuw met Guitar Hero of ga je terug in de tijd vanaf World Tour? Zelf speel ik nog heel regelmatig met veel plezier deel 3, dus ik kan hem je zeker aanbevelen. Op een of andere manier vind ik de nummers uitdagender dan in World Tour. Of in elk geval heb ik meer de neiging om meer sterren te willen halen dan bij de nummers in World Tour.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Ik ben helemaal nieuw dus ik sta voor ieder advies open ;)

en @ stallone ik weet dat er een tracklist is maar ik ben geen muziek fanaat die iedere titel kent. En eigenlijk ben ik zelfs zeer slecht in namen van artiesten. Dus dat schiet bij mij niet op, of ik moet ieder nummer op gaan zoeken bij youtube. Wat ik voor een paar nummers ook al gedaan heb alleen waren dat allemaal metal nummers zo ongeveer tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Er zitten inderdaad wel rustige nummers tussen van Santana (Black Magic Woman) en Social Distortion (Story of My Life) en zo nog wel een paar.

Overigens heb ik liever wat snellere nummers, en gelukkig heb ik gister Guitar Hero Metallica binnen gekregen en daar ontbreekt het niet aan snelle nummers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

walletje-w schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:19:
Ik ben helemaal nieuw dus ik sta voor ieder advies open ;)

en @ stallone ik weet dat er een tracklist is maar ik ben geen muziek fanaat die iedere titel kent. En eigenlijk ben ik zelfs zeer slecht in namen van artiesten. Dus dat schiet bij mij niet op, of ik moet ieder nummer op gaan zoeken bij youtube. Wat ik voor een paar nummers ook al gedaan heb alleen waren dat allemaal metal nummers zo ongeveer tenminste.
Ok :)

Track list kun je kijken of je bands herkent. Dan kun je ook beetje opmaken of het bij je past of niet.

Zelf heb ik de game wel, maar bijna niet gespeeld. (Earosmith wel op de 360). Maar ik wil deze game modden wat niet kan (momenteel ;( ). (zie enkele post terug van mij).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Stalllone schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 01:41:
[...]

Ok :)

Track list kun je kijken of je bands herkent. Dan kun je ook beetje opmaken of het bij je past of niet.

Zelf heb ik de game wel, maar bijna niet gespeeld. (Earosmith wel op de 360). Maar ik wil deze game modden wat niet kan (momenteel ;( ). (zie enkele post terug van mij).
Ik heb de standaard GH 3 versie en de Aerosmith versie (omdat dat een spel + gitaar was voor een leuke prijs), maar ik vind de Aerosmith versie echt vies tegen vallen. Niet veel variatie in de nummers en ik vind ze veel te makkelijk om te spelen. En een 2 player carreer ontbreekt.

Vraag me af of de versie van Metallica beter/leuker is.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

GH: Aerosmith heb ik ook na 2 dagen op Marktplaats gezet, ook omdat ik de nummers te makkelijk en saai vond. De gitaar heb ik gehouden overigens :P

GH: Metallica vind ik in ieder geval beter én leuker dan Aerosmith. Met een band spelen is sowieso leuker, en de liedjes zijn over het algemeen een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb mijn gitaar van World Tour op de PS3, maar heb het idee dat de strum bar omlaag slechter begint te reageren. Terwijl ik niet zo gek veel heb gespeeld. Is dat normaal? Garantiegevalletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
Ik ben van plan ook eindelijk maar eens GH voor de Wii aan te schaffen. Welke gitaar raden jullie aan?

Zie op de compatibiliteit lijsten dat Guitar Hero 3 Les Paul en de Guitar Hero: World Tour Generi-caster de meeste spellen aankunnen. Welke vinden jullie fijner spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik vind de World Tour gitaar toch net even wat beter spelen: langere strumbar en de knoppen drukken wat lichter in, heb ik het idee. Je hebt wel een grote kans dat je een brakke gitaar krijgt die je het best zelf even kunt repareren en/of modificeren, zie voor tips het speciale topic:

GHWT: Diverse problemen met hardware

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Heb een poos terug Guitar Hero III overgenomen van een vriend voor bijna niets, heb dat eventjes met toetsenbord gespeeld maar dat vond ik niets. Nu heb ik van de week voor een leuke prijs de set van GH World Tour + gitaar gekocht, gitaar werkt super in World Tour maar GH III ziet niets, daar kan ik nog steeds alleen met toetsenbord spelen. Ook de Tune Whammy optie is grijs in de settings. Is er een manier om de World Tour gitaar toch aan de praat te krijgen in GH III ? Ik heb GH III nooit met deze Windows Installatie gebruikt, dus er zijn geen optie files of savegames achtergebleven, maar toch even opnieuw geinstalleerd maar helaas.

Ik snap best dat de slider bijvoorbeeld niet zal werken in III, maar nu wordt de hele gitaar gewoon niet herkend.

Edit: voor de volledigheid en duidelijkheid, dit is dus op de pc :)

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 03-10-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
KneoK schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 01:29:
Heb een poos terug Guitar Hero III overgenomen van een vriend voor bijna niets, heb dat eventjes met toetsenbord gespeeld maar dat vond ik niets. Nu heb ik van de week voor een leuke prijs de set van GH World Tour + gitaar gekocht, gitaar werkt super in World Tour maar GH III ziet niets, daar kan ik nog steeds alleen met toetsenbord spelen. Ook de Tune Whammy optie is grijs in de settings. Is er een manier om de World Tour gitaar toch aan de praat te krijgen in GH III ? Ik heb GH III nooit met deze Windows Installatie gebruikt, dus er zijn geen optie files of savegames achtergebleven, maar toch even opnieuw geinstalleerd maar helaas.

Ik snap best dat de slider bijvoorbeeld niet zal werken in III, maar nu wordt de hele gitaar gewoon niet herkend.

Edit: voor de volledigheid en duidelijkheid, dit is dus op de pc :)
Ik zit echt met exact hetzelfde probleem..zou het erg fijn vinden als iemand een oplossing zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gemerkt, is als je elke dag een uurtje speelt en dat dan 3 weken volhoudt dat je dan zo op expert kan spelen :9 Dit was wel mijn geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb GH3 weer ns uit de kast gehaald voor mn PS3. Nu blijkt dat de wireless receiver het niet meer doet.
Het lichtje brandt niet en de gitaar kan ook niet connecten.
Volgens mij zit er ook geen garantie meer op, maar zal nog eens zoeken naar de bon.

Als ik zo op internet rondneus, zie ik dat het probleem wel vaker voorkomt, maar ik kan nergens een replacement receiver vinden. Eentje op ebay voor 39USD, maar dan kan ik net zo goed een hele 2e hands set op marktplaats kopen, heb ik ook nog een reserve gitaar.

Zijn er nog andere opties om zo'n receiver ergens vandaan te halen?

Zit er eigenlijk een batterijtje in de ontvanger? Dan is het wellicht nog het proberen waard deze open te peuteren en het batterijtje te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

AgoNitE schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:52:
[...]

Ik zit echt met exact hetzelfde probleem..zou het erg fijn vinden als iemand een oplossing zou hebben :)
Een beetje late reactie maar het is me uiteindelijk gelukt door GH3 in administrator mode uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Zamorano schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:21:

Zit er eigenlijk een batterijtje in de ontvanger? Dan is het wellicht nog het proberen waard deze open te peuteren en het batterijtje te vervangen.
Als ie toch stuk is, zou ik hem zeker openmaken, lijkt me niet dat ie nog stukker kan gaan ;)

Ik ben nu trouwens een kleine anderhalf jaar verslaafd aan Guitar Hero en nog kan ik Raining Blood niet op expert spelen, zou het ooit nog lukken? Through the Fire and Flames is wel gelukt met de Greatest Hits uitvoering, maar met de Legends versie kom ik nog steeds de intro niet door. :'(
Toch word ik langzaamaan toch nog wel iets beter, dat is waarschijnlijk mijn probleem: daardoor blijf ik redelijk verslaafd, af en toe weet je toch een record te breken of zelfs een ster erbij te halen :)

Zolang ik er nog lol in heb, blijf ik het wel spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door budi op 01-01-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
KneoK schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:59:
[...]

Een beetje late reactie maar het is me uiteindelijk gelukt door GH3 in administrator mode uit te voeren.
Oe GH3 ook maar weer eens uit de kast halen dan :O!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
budi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:31:
[...]

Als ie toch stuk is, zou ik hem zeker openmaken, lijkt me niet dat ie nog stukker kan gaan ;)
Ja, heb hem maar even open gemaakt. Batterijtje zit er niet in, hij moet het hebben van de stroom uit de USB poort.
Ik heb geen visuele schade kunnen ontdekken en heb hem weer in elkaar gezet, maar het ontvangertje geeft nog steeds geen sjoege. Maar eens kijken waar ik dan een nieuwe ontvanger vandaan kan halen. Ik houd me aanbevolen voor tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Heb je de dongle al eens in de PC geprobeerd? Als je toevallig een linux PC hebt, kan het ook wel interessant zijn om te zien of je nog wat in je 'dmesg' ziet staan nadat je hem erin hebt geprikt. Ik heb mijn PS3 set uitgeleend aan een collega die ermee onder windows speelt, dus er zou wel wat moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
budi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:15:
Heb je de dongle al eens in de PC geprobeerd? Als je toevallig een linux PC hebt, kan het ook wel interessant zijn om te zien of je nog wat in je 'dmesg' ziet staan nadat je hem erin hebt geprikt. Ik heb mijn PS3 set uitgeleend aan een collega die ermee onder windows speelt, dus er zou wel wat moeten gebeuren.
Heb hem inderdaad ook aan de PC gehangen (WinXP). Daar doet hij ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Begin van de week heb ik dus even contact opgenomen met Activision support. Ik kreeg van de webshop (consoleshop.nl) waar ik het product gekocht heb hier een mailadres van, aangezien zij me niet verder konden helpen met een los onderdeel.

Vandaag kreeg ik een mailtje terug waaruit blijkt dat ik het lekker zelf uit mag zoeken, aangezien ze geen losse onderdelen (willen) leveren, ook niet tegen betaling.
Erg jammer van Activision.

Ik mag dus gewoon een gehele nieuwe gitaar kopen, of een nieuwe GH met gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Hebben meer mensen het probleem dat GH World Tour niet doet bij Windows 7?? (uiteraard originele versie)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Sorry voor de kick, maar misschien toch wel leuk om te melden als leedvermaak: ;)

Na 2 jaar Guitar Hero verslaving is het dan eindelijk gelukt! Ik heb Raining Blood gehaald op expert, ik wil niet weten hoeveel honderden uren ik in die 2 jaar dat plastic speelgoed in mijn handen heb gehad en hoeveel knoppen ik ingedrukt heb, maar eindelijk! Het onverwachts voltooien van Raining Blood in Greatest Hits was al een goed voorteken, maar pas met veel oefenen van de sectie Mosh 1 in Guitar Hero 3 is het vandaag in het eggie gelukt.
Wat ik nu bereikt heb in het leven? He-le-maal niets! Wel heb ik me goed vermaakt met het spel, je kan dus zeggen wat je wil, de spelletjes zijn weliswaar duur, maar je krijgt wel een hoop plezier voor je geld. Ik heb dus duidelijk weinig talent voor het spel, maar je ziet maar weer dat als je maar blijft doorzetten, je toch een eind kan komen.

Zo, nu kan ik eindelijk verder met mijn leven, zoals een vriendin zoeken :P

Hmmm, nu Lou nog verslaan en natuurlijk heb je dan nog Through the Fire and Flames. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

budi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:17:
Sorry voor de kick, maar misschien toch wel leuk om te melden als leedvermaak: ;)

Na 2 jaar Guitar Hero verslaving is het dan eindelijk gelukt! Ik heb Raining Blood gehaald op expert, ik wil niet weten hoeveel honderden uren ik in die 2 jaar dat plastic speelgoed in mijn handen heb gehad en hoeveel knoppen ik ingedrukt heb, maar eindelijk! Het onverwachts voltooien van Raining Blood in Greatest Hits was al een goed voorteken, maar pas met veel oefenen van de sectie Mosh 1 in Guitar Hero 3 is het vandaag in het eggie gelukt.
Wat ik nu bereikt heb in het leven? He-le-maal niets! Wel heb ik me goed vermaakt met het spel, je kan dus zeggen wat je wil, de spelletjes zijn weliswaar duur, maar je krijgt wel een hoop plezier voor je geld. Ik heb dus duidelijk weinig talent voor het spel, maar je ziet maar weer dat als je maar blijft doorzetten, je toch een eind kan komen.

Zo, nu kan ik eindelijk verder met mijn leven, zoals een vriendin zoeken :P

Hmmm, nu Lou nog verslaan en natuurlijk heb je dan nog Through the Fire and Flames. :)
Nu dit topic weer in mijn active topics staat is de neiging erg groot om het weer uit de kast te halen :P
Nadeel is dat ik mijn tijd nu al niet verdeeld krijg (het deel van je leven dat jij nog moet zoeken heb ik al en die wil ook dat ik tijd aan haar besteed... zucht, vrouwen ;)).

Maar wel gaaf dat je TTFAF op expert kunt spelen. Ik kan het niet eens op beginner :( Maar afgezien daarvan is en blijft het een leuk spel om geregeld eens te spelen.

edit:
Ah geen ttfaf, maar raining blood... Nog wel knap, maar echte mannen spelen TTFAF op expert ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .Gertjan. op 22-08-2010 10:58 ]

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Nee, hij kan Raining Blood op Expert spelen, niet TTFAF. :P Wel heel knap, ik doe het je (net) niet na.
* Krylinck haat de mosh...

By the way, werkt jouw GH3 gitaar nog na twee jaar? Dan heb je wel een goede getroffen, de mijne gaf het op na zo'n anderhalf jaar en ik ken mensen die de twee maanden niet eens gehaald hebben...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs045.ash2/35609_145741615478611_100001283205994_259446_8350625_n.jpg

Ik heb deze Wii gitaar gehad van de Sint. Prima ding en was maar 23 euro (incl. scartkabel, maar die had ik al).

Nu wil ik nog een 2e gitaar maar ik kan ze nergens meer vinden... overal uitverkocht? Weet iemand nog een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Je wilt er zeker eentje los, zonder spel? Heb je al gekeken op 2e hands sites als Marktplaats, Speurders of tweakers V&A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ja maar daar staan er maar weinig op en niet bepaald in de buurt... en dan hebben we het nog niet eens over de prijs. Voor +/- 20 incl verzendkosten vind je ze daar niet.

Had dus beter direct 2 kunnen vragen/bestellen voordat ik het linkje aan de Sint doorgaf. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

edit: nevermind.

[ Voor 96% gewijzigd door CSB op 21-01-2011 12:08 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste