Zoooo anders bel je even de helpdeskbarzi schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:16:
Werkt de gitaar van de PC versie probleemloos op de Xbox 360? Is het dan met draad(beetje lang genoeg?)?
Zit er trouwens verschil tussen de gitaar van deel 1/2/3/world tour? Zo ja, wat is het verschil? En welke is het beste(als die er is)?
En wanneer moet je eigenlijk de "snaar" aanslaan? Ik heb de demo gedownload op de Xbox 360, maar daar werkte je alleen met de gekleurde knoppen.
En is het trouwens moeilijk om liedjes te importeren in de PC versie? Bij de Xbox kon het toch ook, maar dan moet je ervoor betalen?

Werkt de gitaar van de PC versie probleemloos op de Xbox 360? Is het dan met draad(beetje lang genoeg?)?
Geen idee, maar andersom werkt prima. Ik denk dus dat het allebei de kanten op prima werkt. Gezien ik de draadloze versie heb, heb ik geen idee hoelang de kabel is...
Zit er trouwens verschil tussen de gitaar van deel 1/2/3/world tour? Zo ja, wat is het verschil? En welke is het beste(als die er is)?
Ja er zit verschil in, voor namelijk kwa uiterlijk. Vanaf GHIII is de nek ook nog eens te detachen. Makkelijk als je alles wilt opruimen. Wat de beste is, moet je zelf zien kwa uiterlijk.
En wanneer moet je eigenlijk de "snaar" aanslaan? Ik heb de demo gedownload op de Xbox 360, maar daar werkte je alleen met de gekleurde knoppen.
Als je met de controller speelt, hoef je eigenlijk alleen de kleuren aan te slaan. Zodra je de gitaar hebt, druk je de corresponderende knop in en strum je (sla je dus met je andere hand) de snaren aan. Op deze manier kan je sneller van kelur wisselen en allaerlei leipe combos doen.
En is het trouwens moeilijk om liedjes te importeren in de PC versie? Bij de Xbox kon het toch ook, maar dan moet je ervoor betalen?
Leef je uit: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=