De eerste reactie:
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om te reageren op een idiote flame zoals de jouwe, maar doe het toch maar om enkele dingen duidelijk te maken.
Vrij flamerig.
De ipod shuffle is het enige apple product dat ik ooit gekochte heb, dus vergelijk mij aub niet met fanatieke apple aanhangers.
0 inhoud.
Het was op het moment dat ik hem kocht, de goedkoopste in mediamarkt. En ik had eerlijk gezegd geen zin om 10 winkels of webshops af te schuimen op zoek naar een mp3 speler die nog 5€ goedkoper kon zijn.
Totaal niet interessant of relevant.
Het principe dat het geen lcd scherm heeft vind ik een pluspunt, met mijn huidige mp3 speler merk ik dat ik hele albums staan heb maar 80% van de tijd terugval op bekende nummers die ik dan vaak beu wordt.
Ik beweer niet dat het voor iedereen de beste oplossing is, iedereen verwacht immers wat anders van een mp3 speler en ik zei enkel dat het principe van de shuffle mij persoonlijk bevalt.
Aardig, maar meldt niets bijzonders.
Bedankt om mij daarvoor zonder onderbouwing van je uitspraken voor te moeten flamen.
Tsja...
Een 0 vind ik echt wel het maximale dat ik hiervoor wil geven.
De tweede:
Ze zien er goed uit, maar wederom is er ALWEER een MP3 speler. Een markt wat flink bediend wordt door aan de ene kant de Zen, de Ipod en de OEM MP3-spelers,
Dit is gewoon onzin. Hij blaat maar wat door wat termen te noemen, zonder enige inhoud. Er is al een Zen en een iPod dús is het "alweer" een mp3speler?

Wat is dat voor redenatie? En hoezo flink bediend? Waarom zijn die spelers allesomvattend? Waarom is er geen ruimte meer in die markt? Blijkbaar heeft hij niet door dat dit een marktsegment is waar júist nog groei in te verwachten valt. Maargoed, dan gaat het alweer teveel over de inhoud, en kan ik beter een reply bouwen. In ieder geval is dit vrij loos geblaat. Dit behoeft een onderbouwing, en die mist volledig.
maar aan de andere kant zie je ook dat de nieuwe telefoons vaak al een MP3 functie geimplementeerd hebben, welke in veel gevallen zijn geimplementeerd zoals bij dergelijke apparaten.
Gigantisch kort door de bocht. Naar mijn mening gewoon gelul, maar dat is slechts mijn mening en niet onderdeel van de moderatie.... maar absoluut kort door de bocht.
Mijn iPod en mijn N95 kunnen allebei MP3 afspelen. Bij beide apparaten moet je onderhand al een menu door om de MP3 aan te roepen. Dus qua gebruiks gemak ontloopt het niet. Echter, een iPhone is gewoon een iPod touch die kan bellen.
Ik denk zelf dat de markt daarom juist naar zulke zaken toe gaat.
Appels met peren vergelijken. Hij scheert hier even alle PMD's over één kam. Zon basic PMD'tje werkt heel anders dan een halve PDA zoals de iPod Touch. Vrij rare vergelijking.
Ook hier vind ik een 0 meer dan voldoende.