Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.589 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:50:
[...]

haha watvoor build heb je dan? (neem wel aan dat je fire bent) waar stop je die 3 punten dan wel in?
8/42/11

clearcasting 3 punten en IV geen imp fireblast, gcd verneukt de castcycle dan en je verliest juist dps,

verder geen blastwave en geen pyro, ( pyro is leuk met ap/pom/clearcasting maar verder te duur en te lang )

tis idd een beetje kloten met solo pve, maar voor raids is het een build waar ik qua dps zeer goed mee bijkom bij de beter gegearde mages

http://eu.wowarmory.com/c...nts.xml?r=Al%27Akir&n=Rmg
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:11:
[...]

kan je eens linken welke talents je wel hebt gekozen (heb zelf een 9/41/11 build, ben benieuwd of er iets inzit waarmee ik mn dps kan verbeteren)

http://wowhead.com/?talent=of0mZxg0zfccoeRxbhG0o (eigen build)
incineration en playing with fire heb je niet, heb voor imp flamestrike gekozen voor het aoen ( zitten nu in ssc en mh te kloten ^^ ) burning soul heb ik niet gekozen omdat ik geen aggro problemen heb en 2 stukken t4 dus heb niets aan de "not lose casting time"

[ Voor 36% gewijzigd door Rmg op 24-04-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raz- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
[...]

8/42/11

clearcasting 3 punten en IV geen imp fireblast, gcd verneukt de castcycle dan en je verliest juist dps,

verder geen blastwave en geen pyro, ( pyro is leuk met ap/pom/clearcasting maar verder te duur en te lang )

tis idd een beetje kloten met solo pve, maar voor raids is het een build waar ik qua dps zeer goed mee bijkom bij de beter gegearde mages
kan je eens linken welke talents je wel hebt gekozen (heb zelf een 9/41/11 build, ben benieuwd of er iets inzit waarmee ik mn dps kan verbeteren)

http://www.wowdb.com/tale...fefe5fef2e3f2efef6e2f4ef5 (eigen build)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Ik ga na m'n huidige spec 4/44/13 gebruiken (wowhead blocked op het werk)

2 puntjes extra in arcane om daar ook hitcapped te zijn. Zo kut als je spellsteal resist als je council moet tanken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incineration en playing with fire heb je niet, heb voor imp flamestrike gekozen voor het aoen ( zitten nu in ssc en mh te kloten ^^ ) burning soul heb ik niet gekozen omdat ik geen aggro problemen heb en 2 stukken t4 dus heb niets aan de "not lose casting time"
[/quote]

incineration is een bewuste keuze geweest; scorch aan het begin van een gevecht, wil je niet critten als de tank nog niet in zn cyclus zit, en scorch gebruik ik alleen als de debuff bijna voorbij is, 2 tp voor een spell die ik in een cyclus maar eens in de 30 secs gebruik vond ik een beetje zonde

Burning soul; enige reden ervoor is de 10% threath reductie.

Playing with fire :p ik heb op een of andere manier iets tegen dat 3% increased dmg taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:28:
Iemand een idee voor een redelijk simpele maar krachtige Raid Overview mod?
Zoek dus een mod (geen Grid want daar heb ik denk ik niks aan qua Tank/DPS'er) waar ik een beetje de rest mee in de gaten kan houden qua Mana/Health en evt. Aggro :)
Ik ben nu aan het spelen met "AG_Unitframes" en tot nu toe vind ik het wel de beste/makkelijkste,
moet alleen nog even de juiste layout vinden/maken.
Er is ook een extra addon voor beschikbaar "aUF Layouts", die al verschillende layouts bevat.
Die layouts kan je weer benaderen via het configuratiemenu van AG_Unitframes.
Beide addons zijn trouwens van WoWAce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kevinp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:35:
[...]

investering != alles wat je in raid doet of een instance die je "saved"

wat was er mis met het oude systeem?
Over het oude systeem (paars == veel geluk, raiden of laaaaaaange tijd veel tijd investeren in PvP) valt te zeggen dat er te weinig paars beschikbaar was. Pre-TBC werd er gewhined dat het verschil tussen epics en blues te groot was, en dat epics te ingewikkeld te verkrijgen waren.
Patch 1.12: PvP epics makkelijker verkrijgbaar.

Initiele TBC systeem: paars == raid instance, heroic instance en arena (en crafts, maar die waren er pre-TBC ook al, alleen weer in mindere mate en van mindere kwaliteit). Heroic blue items konden vaak tippen aan de eerste Kara epics, waarmee het kleurtje dus eigenlijk alleen een verschil in plek van looten betekende. En vergeet niet dat de eerste versies van de raid instances best pittig waren. In ieder geval veel pittiger dan de huidige versies.

Huidige TBC systeem: paars == ... tja, wat eigenlijk. Het is niet meer dan een kleurtje. Iedereen kan op zijn of haar manier wel epics bij elkaar sprokkelen. Crafts, BG, Arena, Heroics, Dailies farmen voor badges.... Het is nu echt niet meer dan een fancy kleurtje, waarmee je dus het gewhine uit de pre-TBC situatie ge-elimineerd hebt. Alleen omdat we mensen blijven wordt er nu gezeurd dat de kleur geen waarde meer heeft. Niet dat het mij kan boeien wat voor kleur mijn gear heeft, zolang ik er maar mee kan doen wat ik wil. Lol hebben in een spelletje.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
RaseriaN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:28:
Nu we het toch over Addons hebben.. wat is Pitbull toch eigenlijk een stuk pokke software.
Zit er een optie in voor "All Units" kun je daar echt helemaal niks instellen qua bars.

Nu moet ik voor elke bar (Player/Target/Raid/Party etc.) de hoogte en de vorm en text instellen :/
Nu is het met de Rock addon wel wat makkelijker, maar leuk is echt wel anders!

Iemand een idee voor een redelijk simpele maar krachtige Raid Overview mod?
Zoek dus een mod (geen Grid want daar heb ik denk ik niks aan qua Tank/DPS'er) waar ik een beetje de rest mee in de gaten kan houden qua Mana/Health en evt. Aggro :)
Euh...

Grid heeft alles wat je wil en niks wat je wil. Ik bedoel wat wil je weten?
health bars heeft hij automatisch aan(vol is leeg en leeg is vol, maar kan ook andersom als je wil).
Wanneer iemand agro heeft geeft hij dat ook aan. Je kan een rood kader krijgen of een vierkantje(kleur kan je veranderen).
met de addon mana bars kan je zien wanneer mensen OOM zijn(of bijna).
je kan low HP warning krijgen, zien of mensen hots hebben. Incomming heals(of je dus gehealed wordt).
hoeveel je gehealed wordt, health deflicted.
Alles wat je eigenlijk wil, ook heel veel meer maar dat kan je ook gewoon niet gebruiken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kevinp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:42:
Euh...

Grid heeft alles wat je wil en niks wat je wil. Ik bedoel wat wil je weten?
health bars heeft hij automatisch aan(vol is leeg en leeg is vol, maar kan ook andersom als je wil).
Wanneer iemand agro heeft geeft hij dat ook aan. Je kan een rood kader krijgen of een vierkantje(kleur kan je veranderen).
met de addon mana bars kan je zien wanneer mensen OOM zijn(of bijna).
je kan low HP warning krijgen, zien of mensen hots hebben. Incomming heals(of je dus gehealed wordt).
hoeveel je gehealed wordt, health deflicted.
Alles wat je eigenlijk wil, ook heel veel meer maar dat kan je ook gewoon niet gebruiken.
Ben sinds korte tijd nogal een minimalist qua mods aangezien heel veel mods een berg onzin aan boord hebben die veels te veel performance vreten.
Dus daarom zocht ik eigenlijk een mod ala Grid, maar dan met minder functies ;)

Maar als Grid lekker modulair is dan is het wel geschikt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:41:
[...]

Ik gebruik inderdaad zo'n castsequence, ik heb hem alleen iets aangepast.
Ik doe: Unstable affliction, Immolate, ampifly curse, curse of agony, corruption, siphon life.
Erne ga ik gewoon lekker shadowbolts spammen, zo gauw Unstable voorbij doe ik die sequence gewoon opnieuw, geeft ie alleen een melding bij ampifly curse als ik daar nog een CD op heb, maar je kan de sequence erna gewoon vervolgen.
verlies je dan niet al je hoge CoA ticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:20:
[...]

Ik kan hem nu niet meer vergeten te gebruiken, heb een macro gemaakt dat elke keer dat ik incinerate cast hij eerst probeert slot 13/14 te gebruiken (trinkets) dus hijs altijd up :)

Enige irritante is dat geluid wat je steeds hoort als hij op cooldown is maja speel toch met no sound :P
Met m'n druid had ik daar ook last van. Ik heb dat geluidje vervangen door een wav zonder geluid.

Nu heb ik een macro in cat en bear form met /use 13 en /use 14 en een castsequence die ik constant spam. Dit werkt geweldig met 2 trinkets die je damage verhogen!

Volgens mij is het ook mogelijk om tijdelijk het geluid uit te zetten in de macro zelf, maar ik denk dat een nieuw wavje makkelijker is, want dan hou je meer ruimte over in je macro.

Ik zit nu op m'n werk, waar ik helaas geen WoW installatie heb, dus ik kan niet kijken hoe het wavje heet en in welke folder die moet staan. Ik zal het thuis meteen even checken.

EDIT: dit heb ik nog gevonden: http://forums.worldofwarc...&postId=13712580009&sid=1

[ Voor 7% gewijzigd door Slogra op 24-04-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:01:
[...]

Nope, zou niet weten waarom ik pyroblast of blastwave zou willen hebben. Voor main nuke is pyro nutteloos tenzij je PoM hebt. En dan nog alleen in pvp (maarja, fire in pvp...) Voor je AoE gebruik je arcane explosion ivm 40% aggro reductie.
Blastwave ivm de 6 seconden daze vind ik toch wel lekker tijdens aoe.
ZA gauntlet bijvoorbeeld, vind ik Blastwave en Dragonsbreath heerlijk. of de Dragonhawk boss :)
daarnaast zou ik niet weten waar ik die 2 punten anders in zou willen stoppen.

ow en pyro spam wanneer je de haste debuff gejat hebt van die flamecasters :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]

Blastwave ivm de 6 seconden daze vind ik toch wel lekker tijdens aoe.
ZA gauntlet bijvoorbeeld, vind ik Blastwave en Dragonsbreath heerlijk. of de Dragonhawk boss :)
daarnaast zou ik niet weten waar ik die 2 punten anders in zou willen stoppen.

Blastwave heeft geen 40% aggro reductie, en Dragonsbreath is helemaal kut op een een pack die ge-aoe-ed moet worden. Mobs hakken niet meer in op hun target maar switchen gelijk naar degene die het hoogst op de threat lijst staat.

en als ik die haste buff heb spam ik arcane missiles, minder aggro ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Slogra schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]

Ik zit nu op m'n werk, waar ik helaas geen WoW installatie heb, dus ik kan niet kijken hoe het wavje heet en in welke folder die moet staan. Ik zal het thuis meteen even checken.
Owh, toch wel, niet eens WoW op je werk. Najaaaa :P

Dat sommige mensen nog werken zeg :P, (Ik zelf zit ook altijd dit topic te F5en (Stage ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phenomenon1985 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:26:Zijn er meer mensen die vergeten hun trinket te gebruiken? Heb je hier misschien een add-on voor die aangeeft dat je trinket weer van de CD af is.(zit op stage, kan helaas niet op curse kijken). Tijdens de gevechten denk ik meestal niet aan die trinket :s
Ik heb gewoon op veel gebruikte moves (zoals devastate bij een prot tank) er een macro van gemaakt, die doet
/use 13
/use 14
/cast devastate
Dat kan ook mind flay voor een priest, shadowbolt voor een warlock of arcane shot voor een hunter, bij de hunter kan je er nog een kill command in gooien.

13 en 14 zijn namelijk je trinket slots, zo hoef je er zelf niet aan te denken. Vooral die met 2m cooldown zijn bedoeld om ze continu te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]
Volgens mij gebruiken ze bij ons dan een soort arcane missile mitrailleur :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:17:
[...]

Ik heb gewoon op veel gebruikte moves (zoals devastate bij een prot tank) er een macro van gemaakt, die doet
/use 13
/use 14
/cast devastate
Dat kan ook mind flay voor een priest, shadowbolt voor een warlock of arcane shot voor een hunter, bij de hunter kan je er nog een kill command in gooien.

13 en 14 zijn namelijk je trinket slots, zo hoef je er zelf niet aan te denken. Vooral die met 2m cooldown zijn bedoeld om ze continu te gebruiken.
Ik heb ook een dergelijke macro, echter, de laatste MH raid activieerde ik daar bij Anetheron en Archimonde steeds mijn 2 minuten pvp trinket, terwijl je die dan juist niet continu wilt gebruiken.

[ Voor 58% gewijzigd door mdmeijer op 24-04-2008 16:20 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:17:
[...]

/use 13
/use 14
/cast devastate

bij een caster misschien wel. Afhankelijk van de fight. wanneer je bv altijd extra dps nodig hebt op 20% dan wil je juist geen trinkets gebruiken.

Als tank is het toch vaak meer of voor agro(blocker), maar andere zijn toch om de healers ff te ontzien wanneer je low HP bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb zo'n zelfde macro onder mijn Lifebloom zitten, die eerst mijn LCPB used; werkt prima. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik heb me trinkets niet direct onder me casts ik heb liever zelf controle wat ik doe. Echter heb ik wel de volgende gemaakt voor als ik ff hard moet stampen. Scheeld weer wat klikken.
/use13
/use14
/cast bestial wrath
/cast rapid fire

Zoiets heb ik dan ook voor pvp alleen daar zit dan nog intimidation bij.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Ik doe: Unstable affliction, Immolate, ampifly curse, curse of agony, corruption, siphon life.
Erne ga ik gewoon lekker shadowbolts spammen, zo gauw Unstable voorbij doe ik die sequence gewoon opnieuw, geeft ie alleen een melding bij ampifly curse als ik daar nog een CD op heb, maar je kan de sequence erna gewoon vervolgen.
En dan vragen sommige locks zich af waarom ze zo weinig dmg doen ivm andere locks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:13:
[...]

Blastwave heeft geen 40% aggro reductie, en Dragonsbreath is helemaal kut op een een pack die ge-aoe-ed moet worden. Mobs hakken niet meer in op hun target maar switchen gelijk naar degene die het hoogst op de threat lijst staat.

en als ik die haste buff heb spam ik arcane missiles, minder aggro ftw \o/
DB gevolgd door Frostnova, dan ben je toch wel weg hoor, meestal stampen wij flink door bij de scouts,
en met AM ben ik dan gelijk oom.

Sowieso zijn deze packs nogal snel neer geaoed, en andrs IB ftw :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

voor mij is de ideale CS: CoS (blijft 5 min zitten dus heb ik geen om kijken meer) UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSSBSBSSBSBSBSSBBSBS, UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSBSBBSBSBBSBSBSB

dat is lekkere DPS

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 24-04-2008 16:43 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

Regel een addon met timers en cast een dot alleen als de vorige echt afgelopen is. Vooral met Curse of Agony loop je veel dps mis door op het op het einde te overschrijven met een nieuwe, daarnaast kost elke dot je weer 1,5s cast tijd, terwijl je die ook had kunnen gebruiken voor shadowbolt. Verder moet je SL alleen gebruiken als je de healing nodig hebt, het levert namelijk minder DPS dan shadowbolten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:42:
[...]

DB gevolgd door Frostnova, dan ben je toch wel weg hoor, meestal stampen wij flink door bij de scouts,
en met AM ben ik dan gelijk oom.

Sowieso zijn deze packs nogal snel neer geaoed, en andrs IB ftw :)
5 abominations die op een dps warrior lopen te hakken is niet fijn. En nee, ik had het niet over m'n eigen hachie maar over dat van de rest van de raid. Vooral hunters/locks zitten in AoE packs redelijk tegen de theatcap van 130% aan en met een dragon's breath weet je redelijk zeker dat ze die hunter/lock in elkaar gaan meppen. Een FN houd ze echt niet tegen met al die AoE spam. (MH, geen ZA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:03:
[...]

5 abominations die op een dps warrior lopen te hakken is niet fijn. En nee, ik had het niet over m'n eigen hachie maar over dat van de rest van de raid. Vooral hunters/locks zitten in AoE packs redelijk tegen de theatcap van 130% aan en met een dragon's breath weet je redelijk zeker dat ze die hunter/lock in elkaar gaan meppen. Een FN houd ze echt niet tegen met al die AoE spam. (MH, geen ZA)
Daar ben ik nog niet :) nou ja vannacht even naar binnen gewandeld met mijn pala, Thrall, en iedereen even /salute gebracht,

en door een paar ghouls de grond in getrapt :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:43:
voor mij is de ideale CS: CoS (blijft 5 min zitten dus heb ik geen om kijken meer) UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSSBSBSSBSBSBSSBBSBS, UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSBSBBSBSBBSBSBSB

dat is lekkere DPS
You loose..... Je verliest DPS door ontbreken van Immolate en Siphon Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:12:
[...]

You lose, je verliest DPS door het toevoegen van Siphon Life aan je cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:30:
[...]

You lose, je verliest DPS door het toevoegen van Siphon Life aan je cycle.
Op Bosses als Naj'entus gooi ik er anders met heel veel plezier Siphon Life tussen, scheelt een heel stuk healing die kan naar classes gaan zonder self heal mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Op sommige bosses kan een Siphon Life handig zijn, om de healers te helpen, maar je verliest er wel dps mee bij een Affliction spec. Ook met Immolate verlies je veel dps, als je geen destro spec bent (PvE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Killerbees schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:45:
Op sommige bosses kan een Siphon Life handig zijn, om de healers te helpen, maar je verliest er wel dps mee bij een Affliction spec. Ook met Immolate verlies je veel dps, als je geen destro spec bent (PvE)
Als ik dat met leulier uitreken voor m'n lock, win ik met zowel SL als immo DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben WoW aan het spelen, maar alweer gestopt, KARA is afgerond voor deze week, lvlen van me 62 ALT is saai, MgT HC met PUGs wil ik niet doen want dat is ook niks.... dear O dear!

To Do list:
-MgT HC grinden voor Tank Trinket
-Hc's grinden voor BoJs
-Aldor Exalted (voor head enchant)
-Keepers of Time Revered (voor shoulderenchant)

-Priest van 62 naar 70 lvlen..

allemaal saai :P

Eindelijk groepje gevonden voor HC MgT!

[ Voor 42% gewijzigd door RMB op 24-04-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
RMB schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:15:
... To Do list: ...

allemaal saai :P
Het spel is zo saai als je het zelf maakt. Door af te wisselen tussen verschillende characters, tussen 5-mans en raids, pvp en pve, en af en toe een uurtje solo grinden, is het spel best afwisselend. Als je een character omhoog levelt, doe dat dan d.m.v. quests, eventueel met een guild of groep, en verdiep je in de verhaallijnen. Ook helpt het om niet 7 dagen per week vele uren te spelen. Dan wordt je het vroeg of laat zat. Ik ben een tijdje geleden gestopt, maar de speelmethode die mij het best beviel, was gaan voor afwisseling, en WoW combineren met vrienden + familie + werk+ andere hobbies + andere games, enz. Te veel van één ding is nooit goed.

Soms voelt WoW een beetje aan als werken, alsof je erg veel moet investeren voordat je resultaat ziet. Maar als je de lol inziet van het proces, wordt het veel leuker. Raids gaan bijvoorbeeld niet om een grind naar epics, maar om het verslaan van bosses in een team. Daarbij krijg je toevallig uitrusting in de vorm van epics, zodat je de volgende bosses ook kunt verslaan. De epics zijn dus een intrument en misschien een beloning, maar geen hoofddoel. Veel mensen snappen dat niet.

Moest er even uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:54:
[...]

Het spel is zo saai als je het zelf maakt. Door af te wisselen tussen verschillende characters, tussen 5-mans en raids, pvp en pve, en af en toe een uurtje solo grinden, is het spel best afwisselend. Als je een character omhoog levelt, doe dat dan d.m.v. quests, eventueel met een guild of groep, en verdiep je in de verhaallijnen. Ook helpt het om niet 7 dagen per week vele uren te spelen. Dan wordt je het vroeg of laat zat. Ik ben een tijdje geleden gestopt, maar de speelmethode die mij het best beviel, was gaan voor afwisseling, en WoW combineren met vrienden + familie + werk+ andere hobbies + andere games, enz. Te veel van één ding is nooit goed.

Soms voelt WoW een beetje aan als werken, alsof je erg veel moet investeren voordat je resultaat ziet. Maar als je de lol inziet van het proces, wordt het veel leuker. Raids gaan bijvoorbeeld niet om een grind naar epics, maar om het verslaan van bosses in een team. Daarbij krijg je toevallig uitrusting in de vorm van epics, zodat je de volgende bosses ook kunt verslaan. De epics zijn dus een intrument en misschien een beloning, maar geen hoofddoel. Veel mensen snappen dat niet.

Moest er even uit :D
QFT :) '
En yay, eindelijk mijn eerste raid in BT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Jeej vandaag lvl 50 gehaald inclusief mijn Felguard. Dat beestje kan flink hakken trouwens :D

Ben aan de gang geweest in Searing Gorge, eindelijk kon ik eens de lvls zien van de mobs daar. Toen ik nog op mijn Dwarf speelde vloog ik er vaak overheen en zag ik alleen maar lvl ?? mobs. Komende week ook vakantie dus moet eens kijken hoe dicht bij ik bij de 60 kan komen. Duurt wel steeds langer zeg die lvls. Gelukkig zitten er in mijn guild een aantal mensen rond mij lvl dus ik kan makkelijk wat samen spelen en wat lol trappen. Tot nu toe nog geen verveling, sta nog steeds met me mond open als ik weer nieuwe gebieden binnen loop.

Helaas zit ik in de Ruin battlegroup, dit is een hele kleine groep helaas. Het verkopen van goeie lvl 30-50 items schiet niet echt op. Ik gebruik auctioneer voor mijn verkoop prijzen dus die zullen niet belachelijk hoog zijn lijkt me zo. Toch raak ik niet alles kwijt.

Trouwens gisteren ook voor het eerst in Zul'Farak geweest, 3 mensen hadden hem al vaker gedaan op hun mains en een Shaman en ik deden hem voor het eerst. 1x zijn we neer gegaan omdat iemand perongelijk een boss pullede maar daarna helemaal gecleared. Gaf wel weer ff een lekker gevoel en een berg XP :)

Het is een beetje een rommelig verhaaltje geworden hierboven, sorry :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Pffft Al'ar op 39%. Wel een mooi overzichtelijk gevecht. Alleen missen net wat controle in het laatste gedeelte. Denk wel dat er een nieuwe boss kill aan te komen zit. En Leo hadden we ook al op 25%, dus leuke progressie.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

junglebeast schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:14:
Pffft Al'ar op 39%. Wel een mooi overzichtelijk gevecht. Alleen missen net wat controle in het laatste gedeelte. Denk wel dat er een nieuwe boss kill aan te komen zit. En Leo hadden we ook al op 25%, dus leuke progressie.
overzichtelijk? zit je op 39% in phase 1 of 2? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hij zit in P2.

Wij hadden net een Illidan kill van dik 26 minuten. Start P5 healde 'ie naar 45% :p

Edit: Lol, Hyjal waves, holy pala tankt altijd. MT: "Sak, mind lettin me tank something?"

[ Voor 35% gewijzigd door Exitium op 24-04-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:12:
[...]

Je verliest sowieso dps in bt met een affliction build, de beste warlock dps bestaat uit een 0/21/40 sacced succubus build, en dan enkel en alleen sb spammen (nadat je cos/coe/cor op je mob hebt gegooit natuurlijk), dit betekent dus geen immo, geen corruption, geen coa, deze drie halen alle drie dps naar beneden, het engie waarvoor je geen sb spammed is het poppen van een trinket of drums of battle. We hebben dit uitvoerig getest en kunnen dit wel met 100% zekerheid zeggen na 3 brutallus kills (waar elke puntje dps uitmaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje ligt de server eruit?

ik heb vandaag dan toch eindelijk wow echt gekocht de private servers een beetje zat.
dus ik account aangemaakt, spel opgestart wil inloggen krijg ik een paar x cant login in en als hij wel wil inloggen dan zie ik de realms maar ik kom er niet in.

het is btw wel een schone instal.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Blizzard heeft een auto-log voor private surface spelers tegenwoordig. Deze worden gelogd in je registry en blizz leest ze uit. Sorry maar WOW zit er voor jou niet meer in...

spoiler:
...tuurlijk niieeett, firewall op unblock?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Zo, MgT HC gedaan, commendation Signet dropt helaas niet:P, wel mooi 4 badges erbij. Daarna nog Auch. HC gedaan (die met maar 2 bosses)

Ook heb ik eindelijk mongoose op me Kings Defender ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:16:
Blizzard heeft een auto-log voor private surface spelers tegenwoordig. Deze worden gelogd in je registry en blizz leest ze uit. Sorry maar WOW zit er voor jou niet meer in...

spoiler:
...tuurlijk niieeett, firewall op unblock?
ik heb mijn firewall 3x nagekeken nu en de poorten staan open, maar ik blijf nog steeds op het choice realm staan als ik een realm aanklik springt hij voor twee tellen op logging in en dan terug naar realm list.

dit is trouwens het laatste tracert
C:\Documents and Settings\Administrator>tracert eu.logon.worldofwarcraft.com

Bezig met het traceren van de route naar eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.18
0.110]
via maximaal 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms cc1100826-b.emmen1.dr.home.nl [mijn ip]
2 6 ms 5 ms 6 ms 10.215.64.1
3 6 ms 8 ms 7 ms csw1-vlan201.emmen1.dr.home.nl [213.51.138.49]
4 8 ms 7 ms 8 ms csw2-pc116.zwoll1.ov.home.nl [213.51.157.15]
5 9 ms 10 ms 9 ms bb1-ge1-2-0-0.groni1.gr.home.nl [213.51.157.100]

6 13 ms 11 ms 12 ms bb2-ae1-0.amsix-telecity.home.nl [213.51.158.16]

7 12 ms 13 ms 14 ms adm-b2-link.telia.net [213.248.91.9]
8 13 ms 13 ms 12 ms adm-bb2-link.telia.net [80.91.248.109]
9 19 ms 21 ms 22 ms hbg-bb2-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.162]
10 32 ms 30 ms 29 ms ffm-bb2-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.121]
11 38 ms 38 ms 42 ms prs-bb2-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.117]
12 40 ms 44 ms 39 ms prs-b4-link.telia.net [80.91.251.114]
13 40 ms 41 ms 45 ms prs-nant-ks51-link.telia.net [80.91.249.62]
14 * * * Time-out bij opdracht.
15 * * * Time-out bij opdracht.
16 * * * Time-out bij opdracht.
17 * * * Time-out bij opdracht.
18 * * * Time-out bij opdracht.
19 * * * Time-out bij opdracht.
20 * * * Time-out bij opdracht.
21 * * * Time-out bij opdracht.
22 * * * Time-out bij opdracht.
23 * * * Time-out bij opdracht.
24 * * * Time-out bij opdracht.
25 * * * Time-out bij opdracht.
26 * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Even een kara speedrun gedaan vandaag na sunwell. Curator neer terwijl die nog op 60% mana zat met een raiddps van 11.030 is niet slecht :D

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Websnake schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:48:
[...]

Je verliest sowieso dps in bt met een affliction build, de beste warlock dps bestaat uit een 0/21/40 sacced succubus build, en dan enkel en alleen sb spammen (nadat je cos/coe/cor op je mob hebt gegooit natuurlijk), dit betekent dus geen immo, geen corruption, geen coa, deze drie halen alle drie dps naar beneden, het engie waarvoor je geen sb spammed is het poppen van een trinket of drums of battle. We hebben dit uitvoerig getest en kunnen dit wel met 100% zekerheid zeggen na 3 brutallus kills (waar elke puntje dps uitmaakt).
Fail opnieuw, ten eerste is een 0/21/40 met immolate/incinerate hogere personal DPS voor een warlock (raid synergy buiten beschikking gelaten). Ten tweede is zelfs met een 0/21/40 shadow build immolate nog steeds gunstig mbt je DPS.

Nu jij weer.

En dan kan jij het wel uitvoerig getest hebben, maar onze WWS reports denken daar toch wel een beetje anders over ;)

edit:
Trouwens ook volkomen tegenstrijdig wat jij zegt in vergelijking met berekeningen op o.a. Elitist Jerks.

[ Voor 5% gewijzigd door danslo op 25-04-2008 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Raz- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:17:
[...]

overzichtelijk? zit je op 39% in phase 1 of 2? :+
Ja P2 dus. Overzichtelijk als in grote ruimte (nadeel met healen dat wel, OOR enzo) maar op den duur is het wel choas hehe, met al die flame patches dinges..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
junglebeast schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:14:
Al'ar op 39% is rise en repeat en het komt wel goed.

leo op 25% tja daar kan je echt niks van zeggen, het moeilijke moet nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Als ik het goed begrijp, raden jullie aan eerst TK en Scc te doen vóór maggi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
RMB schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:25:
Als ik het goed begrijp, raden jullie aan eerst TK en Scc te doen vóór maggi?
heb je 5 mensen die bij een cube kunnen staan en kunnen klikken wanener ze een bar zien die "blast nova" heet. Dan kan je maggy gaan.

Maar ja idd, de eerste bosses die je in tk/ssc kan doen zijn makkelijker, nou ja makkelijker, je kan jezelf wat meer permiteren qua doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
kijk IK ben een nieuwe pvp trinket en kost ca 40k honour

en de nieuwe mount enchants zitten wel in de game files van 2.4.2 maar zijn NIET actief op de PTR

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 25-04-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
daroy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:45:
Jeej vandaag lvl 50 gehaald inclusief mijn Felguard. Dat beestje kan flink hakken trouwens :D

Ben aan de gang geweest in Searing Gorge, eindelijk kon ik eens de lvls zien van de mobs daar. Toen ik nog op mijn Dwarf speelde vloog ik er vaak overheen en zag ik alleen maar lvl ?? mobs. Komende week ook vakantie dus moet eens kijken hoe dicht bij ik bij de 60 kan komen. Duurt wel steeds langer zeg die lvls. Gelukkig zitten er in mijn guild een aantal mensen rond mij lvl dus ik kan makkelijk wat samen spelen en wat lol trappen. Tot nu toe nog geen verveling, sta nog steeds met me mond open als ik weer nieuwe gebieden binnen loop.
Levels duren langer? Je had moeten spelen voor de 2.3 patch, nu vlieg je door de levels heen, mits je je focust op quests en niet teveel grind is mijn ervaring.
Helaas zit ik in de Ruin battlegroup, dit is een hele kleine groep helaas. Het verkopen van goeie lvl 30-50 items schiet niet echt op. Ik gebruik auctioneer voor mijn verkoop prijzen dus die zullen niet belachelijk hoog zijn lijkt me zo. Toch raak ik niet alles kwijt.
Een auction house gaat per server. Voor de auction house maakt het dus niet uit in welke battlegroup je zit. En dat je niet alles in één keer kwijt raakt kan altijd gebeuren. Ik zou zelf niet puur naar auctioneer kijken trouwens, maar ook vooral of de items die jij wilt verkopen al op de auction house staan voor een bepaalde prijs. :)
Trouwens gisteren ook voor het eerst in Zul'Farak geweest, 3 mensen hadden hem al vaker gedaan op hun mains en een Shaman en ik deden hem voor het eerst. 1x zijn we neer gegaan omdat iemand perongelijk een boss pullede maar daarna helemaal gecleared. Gaf wel weer ff een lekker gevoel en een berg XP :)
Zul'Farak is cool, met name die stairs-event. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

@Vich

Ik heb gisteren een trial account aangemaakt om het multiboxen (in mijn geval een dualbox met 2 clients op 1 pc). Ik heb overigens 2 priests gekozen.
Verder heb ik het e.e.a. bekeken op de dualboxing site waar het e.e.a. staat uitgelegd op de forums. Verder gebruik ik ook het keyclone programma. Deze had ik netjes geconfigureerd volgende de tutortial op de site. En ja, beide WoW clients starten netjes op en ik kan ook normaal inloggen met mijn 2 characters.

Nou komt het lastigste deel nl. de macro voor de Main en Alt character.

Als ik het goed begreep uit de FAQs moet ik voor mijn Alt character een /focus instellen op degene die ik bestuur. Maar ik begreep uit jou verhaal dat je hoofdzakelijk een /assist gebruik. Wat ws. hetzelfde werkt..

Het besturen van een character valt mij eigenlijk tegen. De character op 'Follow' doet eigenlijk niet wat ik wil. Dan loopt hij weer de andere kant uit, dan staat hij met z'n rug naar de mob om vervolgens niks te doen of als gevolg van lag raakt hij uit het bereik van /follow. Bestaat hier geen oplossing voor of is het een kwestie van wennen? Of moet ik de WASD movement keys van mij 'Alts' unbinden zodat deze niet meer kan reageren op de besturing van mijn 'Main' ? (iets wat ik zojuist bedenk...lol). Ik dacht nl. dat ik dat ook in kon stellen met Keyclone.

Ik moet zeggen dat het toch wel grappig is om ermee te klooien. 2 characters zijn weliswaar niet echt veel, maar het is toch wel grappig :]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lijkt me wel dat je WASD moet unbinden ja, anders breekt iedere beweging van je main de follow van je alt. Toch?

Wat ik me afvroeg bij multiboxen; kun je makkelijk swichten van character (wat je actief hebt op t scherm?), bv om te repairen, zooi te vendoren, spells te kopen etc. Hoe werkt dat? Gewoon alt-tabben naar een andere client?

Zou er trouwens ook wel es mee willen klooien maar ik ben bang dat mijn P4 geen 2 wow-clients tegelijk gaat trekken...

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-04-2008 09:22 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Miles Teg schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:46:
[...]

Levels duren langer? Je had moeten spelen voor de 2.3 patch, nu vlieg je door de levels heen, mits je je focust op quests en niet teveel grind is mijn ervaring.
Bij de 2.3 patch heeft blizzard het XP dat je voor een lvl verlaagd (met 30% dacht ik), en hebben ze de XP die je van een quest krijgt als je hem finisht, verhoogd. Dus questen is nu de beste optie om snel te lvlen.
Hier is een gratis guide die ik altijd gebruik voor lvlen. Alles wordt heel gedetailleerd uitgelegd, en er wordt bijna niet gegrind

Alliance 30-70
Horde 20-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Bij Bart-Smit is Battle Chest van WoW 25 euro. Misschien leuke aanbieding voor de Multi-Box mensen.

Op mijn druid kan ik nu mensen buffen (kan niet echt met hunter), maar hoe geeft ik een buff aan een hele party tegelijk? Vanplaats elke speler los aan te klikken?

Edit: Ik bedoel Thorns en of Mark of the Wild. Bij AV zie ik mensen altijd de hele groep in 1x buffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tjeerdtq op 25-04-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59
ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:03:
Hoe krijgt 1 dps warr het voor elkaar om 5 van die gasten op zich te krijgen?

Bij ons krijgt 1 abo gelijk een skull op zijn dak, daar kan ranged op los gaan, van de rest blijf je dus af, vervolgens roept op een gegeven moment de mt dat er ge'aoe'd kan worden, als ik dan niet op een andere mob zit (die necromancers of banshees bijv.) dan ga ik veilig buiten de pack staan maar wel nog in range van meerdere abo's, en hupsa, sweeping strikes aan en ook lekker whirlwind'en.
lethalnl schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:48:
je moet gewoon dezelfde versie van Omen hebben, ik het het gewoon in GMOTD als de guild versie wordt geupdate
Omen komt geloof ik om de halve dag wel met een nieuwe versie, wat je vaak ziet is dat 5 minuten voor de eerste pull een zwikkie mensen nog even update'n opdat we allen dezelfde hebben. Loop je met een oude(re) versie rond heb je kans dat je uit de raid geknikkerd wordt.
Tjeerdtq schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:26:

Op mijn druid kan ik nu mensen buffen (kan niet echt met hunter), maar hoe geeft ik een buff aan een hele party tegelijk? Vanplaats elke speler los aan te klikken?
Weet niet meer precies, tijdje gelee dat ik in party zat met mijn dr00d maar if my memory serves me well, is dat een ability die je op een gegeven moment leert, je moet er wel seeds (oid) voor hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Zjanzjak op 25-04-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Zjanzjak schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:31:
[...]

Bij ons krijgt 1 abo gelijk een skull op zijn dak, daar kan ranged op los gaan, van de rest blijf je dus af, vervolgens roept op een gegeven moment de mt dat er ge'aoe'd kan worden, als ik dan niet op een andere mob zit (die necromancers of banshees bijv.) dan ga ik veilig buiten de pack staan maar wel nog in range van meerdere abo's, en hupsa, sweeping strikes aan en ook lekker whirlwind'en.
sweeping strikes en tanks die zich focussen op 1 mob en de rest van de healers af te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Voor alle buffs moet je iedereen in je party stuk voor stuk aanklikken. Behalve Gift of the Wild (niet te verwarren met Mark of the Wild) die gaat per party, gewoon één persoon aanklikken en done.

Misschien zijn er Addons voor, dat weet ik niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Gister mijn warrior maar weer eens uit de koelkast gehaald :)
Bleek dat ie van elke bg nog ongeveer 70 marks had. Dus lekker een zooi van die marks ingeleverd :D
iets van 9k honor erbij :D

Het is een blue warrior met shoulder/gloves van gladiator
2h crafted axe, felsteal reaper 108.5dps
1500 AP unbuffed
33%crit (met talents)
990 Arena points
17k honor points

Maar nu de vraag. Wil gaan pve"en..

Zal ik nu Merc offhand + Gladiator mainhand halen, Of wachten en merc 2h halen..
Waarschijnlijk moet ik ook nog gaan tanken, anders krijg ik nooit pugs voor HC en dergelijke :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Zjanzjak schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:31:
[...]

Wij killen altijd alleen de necro's single target nuke, 2 hunters pullen beide een mob naar een npc kampje. En alle andere mobs worden geaoe'd. aoe pakt wel es aggro, maar met 4 tanks moet het geen probleem zijn voor een tank die mob weer terug te pakken. Zeker niet wanneer de "tankspot" bezaaid ligt met frosttraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

over dat warlock cycle verhaal.
ik sta tov de andere locks die wel SL en/of Immo gebruiken altijd (!!!) hoger in de DPS lijsten. en de rest is hetzelfde of soortgelijk gegeared.

ik sta voor alle suggesties open.

in mijn handtekening staat een link naar mijn char; please enlighten me :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bij Bart-Smit is Battle Chest van WoW 25 euro. Misschien leuke aanbieding voor de Multi-Box mensen.

Edit: Ik bedoel Thorns en of Mark of the Wild. Bij AV zie ik mensen altijd de hele groep in 1x buffen.
Om een hele group te buffen met Mark of the Wild moet je dit boek (voor rank 1 of 2 heb je een ander boek nodig uiteraard) even uit de AH halen, of het geluk hebben dat ie voor je dropt. Ook duurt die buff een uur ipv een half uur, je hebt er echter wel reagents voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:24
Miles Teg schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:01:
[...]

Om een hele group te buffen met Mark of the Wild moet je dit boek (voor rank 1 of 2 heb je een ander boek nodig uiteraard) even uit de AH halen, of het geluk hebben dat ie voor je dropt. Ook duurt die buff een uur ipv een half uur, je hebt er echter wel reagents voor nodig.
Rank 1 en 2 leer je van de class trainer. Weet niet meer sinds wanneer maar dat kan nu wel. De reagents moet je gewoon standaard hebben, zodra je hem leert direct 20 van kope en als je dan weer in de buurt bent van een reagent vendor bijvullen :)

Ik level trouwens ook een Warlock is nu 39.
Wat was de beste specc om een warlock te levelen. Hij is nu Affliction.
Ik heb gehoord dat Demon voor Felgaurd ook een goeie leveling specc is, maar wat is beter en vanaf welk level dan?

[ Voor 27% gewijzigd door Aionios op 25-04-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Locks schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:31:
kijk IK ben een nieuwe pvp trinket en kost ca 40k honour

en de nieuwe mount enchants zitten wel in de game files van 2.4.2 maar zijn NIET actief op de PTR
Lekker boeiend die trinket, enige meerwaarde vs de blue is + 25res

Zit al aan de 485 al gemaxed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
NoTimeRemains schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:58:
over dat warlock cycle verhaal.
ik sta tov de andere locks die wel SL en/of Immo gebruiken altijd (!!!) hoger in de DPS lijsten. en de rest is hetzelfde of soortgelijk gegeared.

ik sta voor alle suggesties open.

in mijn handtekening staat een link naar mijn char; please enlighten me :)
Ik weet niet hoe de gear verhouding exact is tussen jou en de andere locks. Echter ik kan wel zien dat jij redelijk wat aandacht besteed hebt aan het gearen van je char. Ik denk dat hier ook een aanzienlijk deel van je winst in zit. voor zover ik kan zien heb je vrij goede gear t.o.v. jullie kill progressie.

Ook je spec ziet er goed uit. ik weet niet met hoeveel affli locks jullie raiden, maar het hebben van 1 affli lock met shadowembrace is zeker aan te raden. verder zeker een goede spec.

t.o.v. casts dacht ik dat het voor affli zo zat:

Wel casten: je curse, UA,Corr, Immo, SB als filler
Niet caster: SL/Lifedrain e.t.c. tenzij absoluut nodig om jezelf in leven te houden.
Ook lifetappen op de juiste momenten kan een boel schelen (bijv tappen wanneer je zeker weet dat imp SB niet op de mob zit, niet tappen wanneer het er wel opzit e.d.) er van uitgaande dat jij niet de persoon bent die primair imp SB moet proberen up te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Dennism schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:27:
[...]

Ik weet niet hoe de gear verhouding exact is tussen jou en de andere locks. Echter ik kan wel zien dat jij redelijk wat aandacht besteed hebt aan het gearen van je char. Ik denk dat hier ook een aanzienlijk deel van je winst in zit. voor zover ik kan zien heb je vrij goede gear t.o.v. jullie kill progressie.

Ook je spec ziet er goed uit. ik weet niet met hoeveel affli locks jullie raiden, maar het hebben van 1 affli lock met shadowembrace is zeker aan te raden. verder zeker een goede spec.

t.o.v. casts dacht ik dat het voor affli zo zat:

Wel casten: je curse, UA,Corr, Immo, SB als filler
Niet caster: SL/Lifedrain e.t.c. tenzij absoluut nodig om jezelf in leven te houden.
Ook lifetappen op de juiste momenten kan een boel schelen (bijv tappen wanneer je zeker weet dat imp SB niet op de mob zit, niet tappen wanneer het er wel opzit e.d.) er van uitgaande dat jij niet de persoon bent die primair imp SB moet proberen up te houden.
Redelijk me eens ;) . Ik gebruik geen Immo, maar op bosses wel SL, om zo eventule AoE dmg op te vangen, en te zorgen dat mijn HP weer 100% wordt na een lifetap, en de healers wat te ontlasten. Als Affli zul jij niet ISB omhoog moeten houden omdat je niet teveel crit zult hebben.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

bedankt eindelijk iemand die ziet dat ik hard werk aan mijn lockje :)
we raiden met minimaal drie locks; waarvan twee locks afflicition zijn en de derde een destruction lock is.
ook zal ik eens Immo in mijn rotation duwen. kijken of mijn DPS idd omhoog gaat. ook SL ga ik proberen. alle tips om mijn mede DPSers verder te ontstijgen is natuurlijk mooi meegenomen.
die 'Life Tap' tip is wel een hele goede daar had ik niet bij nagedacht. maar dat ga ik absoluut proberen.

bedankt iig.

PS. Dennism zou je mss je direct message dienst aan kunnen zetten kan ik je wat vragen stellen. de andere 'lagere' klasse vinden het zo vervelend als we over ons superieure klasse lullen ;)
*grapje he

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Met dat multiboxen hoe doe je dat als je 2 verschillende classes hebt vraag ik me af. Dat lijkt mij toch veel lastiger? De 4 zelfde classes mensen heb ik ook wel is gezien maar je ziet soms ook verhalen dat ze zeg 4 mages hebben en 1 priest. Hoe bestuuren ze die priest dan goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59
Dennism schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:57:
Wij killen altijd alleen de necro's single target nuke, 2 hunters pullen beide een mob naar een npc kampje. En alle andere mobs worden geaoe'd. aoe pakt wel es aggro, maar met 4 tanks moet het geen probleem zijn voor een tank die mob weer terug te pakken. Zeker niet wanneer de "tankspot" bezaaid ligt met frosttraps.
Idd, met 4 tanks is het ook geen moeite, alhoewel bij ons de melee de necro's stuk per stuk doet, healers houden ons gewoon op, die gasten doen ons toch niet al te veel pijn. Necro's worden dus in de regel niet getankt, banshees ook niet. Maar goed, vraag me nog steeds af hoe die dps warr 5 abo's op zich kreeg. Als jij in MH rondloopt dan weet je denk ik vast wel dat je niet gelijk sweeping strikes en/of whirlwind moet gebruiken, hoe goed je tanks ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:50:
Met dat multiboxen hoe doe je dat als je 2 verschillende classes hebt vraag ik me af. Dat lijkt mij toch veel lastiger? De 4 zelfde classes mensen heb ik ook wel is gezien maar je ziet soms ook verhalen dat ze zeg 4 mages hebben en 1 priest. Hoe bestuuren ze die priest dan goed eigenlijk.
ik kan me best voorstellen dat je bv een priest warrior en 3 mages neemt. Als je die mages fireballs laat shieten, en misschien per mage een keybinding voor het sheepen. En de priest afhankelijk van de instance gewoon heal tank bij devestate, en CoH bij HS dan moet je een heel eind komen denk ik.

Al heb ik geen verstand van multiboxing en ik ga ook geen 5 accounts betalen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na +/- 5 jaar rond te hebben gelezen op GoT heb ik toch maar eens aan account aangemaakt, maar zal mij eerst voorstellen op WoW niveau.

Ik speel WoW sinds november 2005, maar heb ongeveer 4 maanden geleden voor het eerst lvl70 gehaald met een dwarf rogue (mutilate spec) genaamd Stalkkaer op Stormreaver. Daarnaast heb ik vele alts op andere servers. Dankzij deze alts heb ik zolang over mijn eerste lvl70 gedaan.

M'n armory is: KLIK

Nu ben ik nog hard bezig met het sparen voor m'n epic mount en moet ik nog steeds de eerste heroic instance in of kara zien (heb de key wel al). Ik ben dus duidelijk een casual gamer en speel soms een paar dagen niet en dan weer 6uur op één dag. :P Gisteren heb ik voor het eerste exalted gehaald met een outland faction (Kurenai) *O*. Nu nog revered worden met alle andere outland factions voor alchemy recepten.

Jullie zullen mij wel vaker hier zien posten, vooral nu ik op stage zit waar het soms wat rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Scare Beast: The range on this spell has been increased to 30 yards and it is now instant cast.

LOL @ alle QQ'ing emo druids in het hunterforum van WoW...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:19:
[...]

Lekker boeiend die trinket, enige meerwaarde vs de blue is + 25res

Zit al aan de 485 al gemaxed :(
Er is geen max resilience, er is wel een cap op hoeveel percentage hit je er af kan halen... Maar dots, en de hoeveelheid damage die crits op je doen hebben geen res cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

deadsy33 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:00:
Scare Beast: The range on this spell has been increased to 30 yards and it is now instant cast.

LOL @ alle QQ'ing emo druids in het hunterforum van WoW...
Pftt eindelijk mischien dat ik eindelijk dat ding is ga gebruiken dan >< imho het was 1 van de meest nutteloose skills die we hadden lol.
Kevinp schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:55:
[...]

ik kan me best voorstellen dat je bv een priest warrior en 3 mages neemt. Als je die mages fireballs laat shieten, en misschien per mage een keybinding voor het sheepen. En de priest afhankelijk van de instance gewoon heal tank bij devestate, en CoH bij HS dan moet je een heel eind komen denk ik.

Al heb ik geen verstand van multiboxing en ik ga ook geen 5 accounts betalen ;).
Ik ook geen 5 maar ik zit te denken aan mischien ook een 2 account erbij en dat wil ik dan gewoon een andere classe doen dus vraag me echt af hoe je 2 totaal verschillende classes een beetje normaal kan aansturen.

[ Voor 46% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
cls schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:01:
[...]

Er is geen max resilience, er is wel een cap op hoeveel percentage hit je er af kan halen... Maar dots, en de hoeveelheid damage die crits op je doen hebben geen res cap.
Ja tuurlijk dat weet ik , maar zelfde als je maar 170 hitrating nodig hebt, kan je wel 230 halen maar heeft dan weinig nut

Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ze die trinket de cooldown beter naar 1min hadden kunnen doen en Res zelfde houden dat zou nog is leuk zijn :P

En ik heb net die andere gekocht :P...voor dat ik het las = grrr

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 25-04-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:10:
[...]

Ja tuurlijk dat weet ik , maar zelfde als je maar 170 hitrating nodig hebt, kan je wel 230 halen maar heeft dan weinig nut

Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ze die trinket de cooldown beter naar 1min hadden kunnen doen en Res zelfde houden dat zou nog is leuk zijn :P

En ik heb net die andere gekocht :P...voor dat ik het las = grrr
Nu kan je meer sta / dps enchanten op je overige items? Hell, misschien zelfs wat T6 of BT/sunwell spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Aangezien ik steeds minder de kans krijg een fatsoenlijk avondje te WoWen (vrouwtje is lerares geschiedenis bovenbouw en errrrrrug druk) heb ik besloten en taptopje erbij te nemen.
Nu heeft de opzich redelijke specs (AMD Turion 64 TK55 X2, 2 GB DDR II) alleen waar ik een beetje mee zit is de videokaart. Er zit een Ati X200M in. Nu heb ik zelf nog uit de oude tijd een van de eerste Radeons (9700) en WoW draait daar prima op in breedbeeld reso.
Mijn vraag is (indien dit natuurlijk binnen de regels van spielerij valt) of WoW ook een beetje op deze kaart is te spelen. Of ben ik genoodzaakt alle snoepgoed uit of low te zetten?
Wellicht hier iemand ervaring met dit kaartje?

Van de week wel voor het eerst Kara ingeweest. Wat een beleving man. Laatste keer dat ik met tien man op stap was was in UBRS (en dat was ook eenmalig).
Meteen twee leuke items mogen looten, dus * RaDKiLL is een happy mens.
Het was de vraag of ik in eerste instantie mee mocht, want gearwise zat ik net iets onder de norm, maar het ging als een tiet. 4 bosses ge-oneshot (zo heet dat toch?!).
Nu heb ik nóg een vraag mbt Omen. Kun je op de een of andere manier instellen dat de alerts niet zo vroeg komen?
Als ik nu op een x-percentage van de thread kom dan begint mijn scherm al te gloeien terwijl ik makkelijk door kan blijven DPSen.
En aangezien dit mijn eerste run Kara was slackte ik de pan uit. =)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:17:
[...]

Nu kan je meer sta / dps enchanten op je overige items? Hell, misschien zelfs wat T6 of BT/sunwell spul.
Uuuhm ik had het over ressiliene , PVP gear :P

en voor ik in BT of T6 heb zijn we 9 maanden verder ;)
RaDKiLL schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:18:
Aangezien ik steeds minder de kans krijg een fatsoenlijk avondje te WoWen (vrouwtje is lerares geschiedenis bovenbouw en errrrrrug druk) heb ik besloten en taptopje erbij te nemen.
Nu heeft de opzich redelijke specs (AMD Turion 64 TK55 X2, 2 GB DDR II) alleen waar ik een beetje mee zit is de videokaart. Er zit een Ati X200M in. Nu heb ik zelf nog uit de oude tijd een van de eerste Radeons (9700) en WoW draait daar prima op in breedbeeld reso.
Mijn vraag is (indien dit natuurlijk binnen de regels van spielerij valt) of WoW ook een beetje op deze kaart is te spelen. Of ben ik genoodzaakt alle snoepgoed uit of low te zetten?

Van de week wel voor het eerst Kara ingeweest. Wat een beleving man. Laatste keer dat ik met tien man op stap was was in UBRS (en dat was ook eenmalig).
Het was de vraag of ik in eerste instantie mee mocht, want gearwise zat ik net iets onder de norm, maar het ging als een tiet. 4 bosses ge-oneshot (zo heet dat toch?!).
Nu heb ik nóg een vraag mbt Omen. Kun je op de een of andere manier instellen dat de alerts niet zo vroeg komen?
Als ik nu op een x-percentage van de thread kom dan begint mijn scherm al te gloeien terwijl ik makkelijk door kan blijven DPSen.
Edit nee dit gaat niet lukken, Waarom dat is geen videokaart maar een Chipset
Dus je zult echt alles uit moeten gaan zetten wil je een beetje fatsoenlijk spelen

[ Voor 71% gewijzigd door Mektheb op 25-04-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:09:
Pftt eindelijk mischien dat ik eindelijk dat ding is ga gebruiken dan >< imho het was 1 van de meest nutteloose skills die we hadden lol.
Dus shammies in ghostwolf, elke travelform van druids en de mainforms van ferals zijn dus nu instant-fearable? Dat is lekker... dan sta je dus echt nooit meer een kans als feral. Een hunter heeft nu unlimited, no cooldown, instant fears... ik snap wel dat de druids daar op tegen zijn. Overigens was die fear al best te gebruiken in pvp (en heel soms pve), dat jij dat niet deed is iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:42:
[...]

Dus shammies in ghostwolf, elke travelform van druids en de mainforms van ferals zijn dus nu instant-fearable? Dat is lekker... dan sta je dus echt nooit meer een kans als feral. Een hunter heeft nu unlimited, no cooldown, instant fears... ik snap wel dat de druids daar op tegen zijn. Overigens was die fear al best te gebruiken in pvp (en heel soms pve), dat jij dat niet deed is iets persoonlijks.
Gast ik pvp amper speel 98% pve, dus gebruikte ik het idd zo goed als nooit vind je het gek met zon cast time. En druids hebben niet echt wat te klagen, imho in pvp is het de classe die het meest vertegenwoordigt is in de top teams, hunters daarentegen niet dus wat is het probleem? :O

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Je kan in de opties instellen op hoeveel % je een warning krijgt.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:42:
[...]

30 sec CD geloof ik, net als pala turn evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:45:
[...]

Gast ik pvp amper speel 98% pve, dus gebruik ik het idd nooit. En druids hebben niet echt wat te klagen, imho in pvp is het de classe die het meest vertegenwoordigt is in de top teams, hunters daarentegen niet dus wat is het probleem? :O
Vind het best grappig dat alle druids nu uit hun fel springen omdat Hunters een streepje voor getrokken worden terwijl alle overige classes al QQ in pvp over een druid :D

Welcome to blizzard waar de ene maand de 1 voorgetrokken word en later de ander :D balance ?
Never..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

err...afaik heeft de nieuwe fear een 30 seconden cooldown. Daar een druid met een beetje common sense met de huidige versie erop kan anticiperen door evt. snel te switchen van bear naar caster, zal het (bijna) niet meer lukken met de nieuwe instant cast.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister weer een aantal dailies gedaan, waardoor ik nu op 6040g zit. Wordt dus tijd om komend weekend en de dagen er na, de epic Flightform quest-chain te gaan doen. :) Kan ik eindelijk snel vliegen, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Scare beast van mijn hunter...hmmm...gebruikte ik alleen in Skettis met die vogels maar verder zo goed als nooit. Misschien dat het nu van pas komt. In pvp is het amper te gebruiken omdat druids dan out of range rennen voordat cast klaar is net als bij aimed shot (hoewel mij dit vaker lukt omdat het een kortere cast-tijd heeft).

Tbh zou deze skill best geboost mogen worden, maar je kan het ook overdrijven :)

Btw, WTB geen cooldown op Brilliant Glass net als op Void Shatter :3 Ik heb nog zo'n 5 20slot jewel bags vol met greens omdat er in PTR geen CD op zat :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:48:
Scare beast van mijn hunter...hmmm...gebruikte ik alleen in Skettis met die vogels maar verder zo goed als nooit. Misschien dat het nu van pas komt. In pvp is het amper te gebruiken omdat druids dan out of range rennen voordat cast klaar is net als bij aimed shot (hoewel mij dit vaker lukt omdat het een kortere cast-tijd heeft).

Tbh zou deze skill best geboost mogen worden, maar je kan het ook overdrijven :)

Btw, WTB geen cooldown op Brilliant Glass net als op Void Shatter :3
Hehe... doe mij maar als Mage een paar maanden terug toen icelance voor het eerst kwam och wat was dat leuk frostnova + icelance was zoiezo een crit :D

Dat was echt te O.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:22:
[...]

Uuuhm ik had het over ressiliene , PVP gear :P

en voor ik in BT of T6 heb zijn we 9 maanden verder ;)

[...]
Waarom zou je niet resilience capped proberen te zijn incl. een 4/8 T6 set? Als dat het beste is voor pvp dan streef je daar toch naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:52:
[...]

Waarom zou je niet resilience capped proberen te zijn incl. een 4/8 T6 set? Als dat het beste is voor pvp dan streef je daar toch naar?
Tuurlijk dat ben ik zeker met je eens

Maar Tier 6 gaat voor mij nog maanden duren, Casual guild progressen niet teveel ja ssc/tk verder niet..

En PvPen doe ik elke dag arena's bg's etc , ben al gecapped met res voor zover nodig :)
Stamina 11k unbuffed
Intellect 11k unbuffed
24% Frost Crit
815 Spelldmg ( wat laag maar is zat )

Maar als dat voor mij mogelijk was zou ik zeker er na streefen om T6 te halen wat ik ook een geweldige set vind kwa looks, en zou graag BT willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer

ik speel zelf op een laptop met deze (ik ben een link) kaart en dat bevalt goed ook het raiden gaat prima.

het is zeker geen high end kaart maar je kan ermee uit de voeten

ik kan er zelfs Assassins Creed mee spelen op low res :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:45:
[...]

Gast ik pvp amper speel 98% pve, dus gebruikte ik het idd zo goed als nooit vind je het gek met zon cast time. En druids hebben niet echt wat te klagen, imho in pvp is het de classe die het meest vertegenwoordigt is in de top teams, hunters daarentegen niet dus wat is het probleem? :O
"gast", de spell kan ook in pve nog best nuttig zijn. Het is echter gewoon een situational spell (ik snap dat dat lastig bevatten is, een hunter speelt in pve voornamelijk met een 1-button-macro :p), net als bijvoorbeeld far sight. Restodruids hebben niet echt iets te klagen, feral druids echter wel. Deze buff voor de spell is behoorlijk naar voor ook non-resto druids en een enhancement/resto shammy die met instant-ghostwolf naar je toe rent of probeert weg te komen.
De 30 seconde cooldown verbeterd het wel natuurlijk, maar het blijft een deathcoil voor een hunter tegen sommige classes en dat hadden ze ECHT niet nodig. Een goede hunter is al vrij sterk in arenas, alleen 98% van de hunters zijn gewoon echt niet goed waardoor de statistieken enigszins scheef zijn. Snap ik overigens ook wel, een hunter speelt gewoon vrij makkelijk (ja ja, je kunt moeilijk doen met trappen en druk zijn, maar de meeste hunters doen dat niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Locks schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:55:
[...]

ik speel zelf op een laptop met deze (ik ben een link) kaart en dat bevalt goed ook het raiden gaat prima.

het is zeker geen high end kaart maar je kan ermee uit de voeten

ik kan er zelfs Assassins Creed mee spelen op low res :)
Wat zijn de minimum eisen van WOW voor een laptop zo ongeveer eigenlijk?

Heb hier nog een IntelM 1.76ghz 2gig intern met een Ati X700m
Maar heb altijd ondervonden dat ik of windowed, en heel klein scherm moet spelen.. Of lekkere lage fps heb. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:00:
[...]

"gast", de spell kan ook in pve nog best nuttig zijn. Het is echter gewoon een situational spell (ik snap dat dat lastig bevatten is, een hunter speelt in pve voornamelijk met een 1-button-macro :p), net als bijvoorbeeld far sight. Restodruids hebben niet echt iets te klagen, feral druids echter wel. Deze buff voor de spell is behoorlijk naar voor ook non-resto druids en een enhancement/resto shammy die met instant-ghostwolf naar je toe rent of probeert weg te komen.
De 30 seconde cooldown verbeterd het wel natuurlijk, maar het blijft een deathcoil voor een hunter tegen sommige classes en dat hadden ze ECHT niet nodig. Een goede hunter is al vrij sterk in arenas, alleen 98% van de hunters zijn gewoon echt niet goed waardoor de statistieken enigszins scheef zijn. Snap ik overigens ook wel, een hunter speelt gewoon vrij makkelijk (ja ja, je kunt moeilijk doen met trappen en druk zijn, maar de meeste hunters doen dat niet).
<3 moeilijk doen

Het is inderdaad echt niet nodig, maar zeker wel handig. Eerst doe je een fear, dan gebruikt de druid zijn insignia en dan een trap en je kan jezelf lekker voor 20 sec bandagen zonder gestoord te worden :9~ Of natuurlijk feign death + mounten :P

Een beetje skilled hunter kan met gladiator gear makkelijk een vengefull-geared tegenstander aan, als je je klasse maar goed beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:00:
[...]

"gast", de spell kan ook in pve nog best nuttig zijn. Het is echter gewoon een situational spell (ik snap dat dat lastig bevatten is, een hunter speelt in pve voornamelijk met een 1-button-macro :p),
hehe nou heb het anders drukker in raids met me hunter dan ik met me mage had :o.

En tja waarom zou ik een beast met grinden/questen fearen, als ik hem in dezelfde tijd dat die cast duurt hem gewoon neer kan nuken. Of als je er teveel pult dan leg je gewoon een trap.Enige waar ik hem wel echt is gebruikte was met het opra event in kara ><. Of te wel een buff op dit ding is zeker niet misplaasts. Van mij mogen ze ons in woltk tranq shot ook wel wat meer laten gebruiken.

Ja er zijn veel slechte hunters maar er zijn ook veel slechte locks en die zijn wel genoeg vertegenwoordigd in de hogere arena groups verklaar dat ook maar eens dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
BraX schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:00:
[...]

Wat zijn de minimum eisen van WOW voor een laptop zo ongeveer eigenlijk?

Heb hier nog een IntelM 1.76ghz 2gig intern met een Ati X700m
Maar heb altijd ondervonden dat ik of windowed, en heel klein scherm moet spelen.. Of lekkere lage fps heb. Is hier wat aan te doen?
van de wow site

What are the system requirements?
PC System Requirements
OS: Windows 2000 (Service Pack 4) or Windows XP (Service Pack 2)
Processor: Intel Pentium3 800MHz or AMD Athlon 800MHz
Memory:
Minimum: 512 MB RAM
Recommended: 1GB RAM
Video:

Minimum: 32MB 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA GeForce 2 class card or above

Recommended: 64MB VRAM 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability, such as an NVIDIA GeForce FX 5700 class card or above
Sound: DirectX-compatible sound card

zelf heb ik gemerkt dat een redelijke kaart met 256 mb pas echt lekker begint te spelen en min 2 gb ram lost ook een HELE boel op (zucht ik haatte IF toen ik nog 512 had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Heeft iemand ervaring met de #132 error? :P Ik krijg hem meestal elke dag bij het starten van WoW (nog nooit tijdens het spelen gehad) en ben er nog niet echt achter wat nou helpt, het lijkt meer een soort van willekeurige error te zijn, de ene keer doet die het wel en dan weer niet...

Wat ik allemaal heb gedaan:
> Hardeschijven gecontrolleerd (zonder resultaat :D)
> Geheugen gecontrolleerd (zonder resultaat :D)
> Video kaart drivers geupdate (dit heeft drie keer het probleem opgelost terwijl het altijd dezelfde versie was...)
> Cache + interface + WTF leeg gegooit (de ene keer werkt dit wel, en dan weer niet - maar zodra WoW is gestart kan ik het gewoon terug zetten en dan blijft die in eens wel werken :+)
> Vanochtend lukte het me met OpenGL maar nu lag ik echt super erg

Andere suggesties? Ik denk niet dat het opnieuw installeren van WoW dit zou oplossen, ik heb bij iedereen die dit heeft gedaan nog geen een keer gehoord dat dit werkte...

[ Voor 3% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 12:20 . Reden: Aanvullende informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Sandor Scheffer schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:07:

Een
Wat ik nu jammer vind aan het pad dat Blizz is ingeslagen:
- epic gear is niet epic meer, het zit tegen common aan (als iedereen epics heeft is die gear dus eigenlijk heel normaal, vertaald common)
Zucht ,
de naam epic slaat op de stats/itemlevel niet op de beschikbaarheid :/
epic:
The level of item quality above Rare, but below Legendary. Epic quality items can be found in end-game instances, from various professions, world drops, and reputation purchases.

common:
Common is the level of item quality above Poor, but below Uncommon.
Nope, epics zijn geen commons

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:08:
[...]

hehe nou heb het anders drukker in raids met me hunter dan ik met me mage had :o.

En tja waarom zou ik een beast met grinden/questen fearen, als ik hem in dezelfde tijd dat die cast duurt hem gewoon neer kan nuken. Of als je er teveel pult dan leg je gewoon een trap.Enige waar ik hem wel echt is gebruikte was met het opra event in kara ><. Of te wel een buff op dit ding is zeker niet misplaasts. Van mij mogen ze ons in woltk tranq shot ook wel wat meer laten gebruiken.

Ja er zijn veel slechte hunters maar er zijn ook veel slechte locks en die zijn wel genoeg vertegenwoordigd in de hogere arena groups verklaar dat ook maar eens dan.
Dat ligt meer aan jezelf dan aan je class :) Los van trappen/kiten (wat je ook met de mage zou kunnen doen) doe je allebei een beetje hetzelfde.

Maar... dan wil ik ook wel een buff voor alle skills die wat minder aan bod komen. Far sight, de scout totem, mind vision, etc etc. Niet alles hoeft nuttig te zijn! Overigens mogen ze de spell verder best nuttig maken als ze daarmee maar de impact goed bekijken. Maak hem niet castable tegen human players (ook niet in beastform) en voila, niks aan de hand. Momenteel lijkt het me iets te overpowered tegen het eerder genoemde.

Je laatste vraag snap ik niet helemaal... je wilt dat ik verklaar waarom er veel locks tov hunters zijn in de hogere arenaratings? Redelijke defense, goede escape spells, in staat een lasting game te spelen en dots vooral in combi met pilaren in pvp arena's. Ik snap alleen nog niet waarom je de vraag aan mij stelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:25:
Maar... dan wil ik ook wel een buff voor alle skills die wat minder aan bod komen. Far sight, de scout totem, mind vision, etc etc. Niet alles hoeft nuttig te zijn! Overigens mogen ze de spell verder best nuttig maken als ze daarmee maar de impact goed bekijken. Maak hem niet castable tegen human players (ook niet in beastform) en voila, niks aan de hand. Momenteel lijkt het me iets te overpowered tegen het eerder genoemde.
WTB forsaken players die weer als undeads tellen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
NoTimeRemains schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:50:
bedankt eindelijk iemand die ziet dat ik hard werk aan mijn lockje :)
we raiden met minimaal drie locks; waarvan twee locks afflicition zijn en de derde een destruction lock is.
ook zal ik eens Immo in mijn rotation duwen. kijken of mijn DPS idd omhoog gaat. ook SL ga ik proberen. alle tips om mijn mede DPSers verder te ontstijgen is natuurlijk mooi meegenomen.
die 'Life Tap' tip is wel een hele goede daar had ik niet bij nagedacht. maar dat ga ik absoluut proberen.

bedankt iig.

PS. Dennism zou je mss je direct message dienst aan kunnen zetten kan ik je wat vragen stellen. de andere 'lagere' klasse vinden het zo vervelend als we over ons superieure klasse lullen ;)
*grapje he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
lol iemand de systeem eisen van AoC gezien....

Intel Core 2 Duo van 2,4GHz , 2GB aan ram en een GeForce 7900 GTX met minimaal 512MB.

als je alles uitschakeld kan je met:

Intel Pentium 4 van 3Ghz, 1GB aan ram en een GeForce 6600 met 128MB

op 1024x768 spelen das best een boel

oww en het kost 30GB schijfruimte

ik hou het wel bij wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
dontcare schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:22:
[...]

Zucht ,
de naam epic slaat op de stats/itemlevel niet op de beschikbaarheid :/
epic:
The level of item quality above Rare, but below Legendary. Epic quality items can be found in end-game instances, from various professions, world drops, and reputation purchases.

common:
Common is the level of item quality above Poor, but below Uncommon.
Nope, epics zijn geen commons
tja, dat weet ik ook wel, ik heb het ook niet over definities

vanuit een RPG visie is epic gear gewoon de standaard tegenwoordig, waarschijnlijk plant iedere net 70 gedingde alt welke epics hij zal "nemen"

als reward in verhouding staat tot inspanning, dan zou epic quality (reward) ook epic qua beschikbaarheid moeten zijn, dat dat nu niet is (en jij dus volkomen gelijk hebt met je definitie) is precies wat ik nu jammer vind
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.