Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:38:
Ik heb sinds een paar dagen multiboxing ontdekt. Dit is ech erg leuk! Ik draai 4 clients op 1 PC in Ubuntu Linux(deze variant wordt soms softwareboxing genoemd). Voorlopig doe ik een experiment van 1 maand, om te zien of ik het leuk vind.

M'n clan, The Daltons :P ->
[afbeelding]
Gisterenavond werden ze level 10.

Een filmpje van iemand anders:
[video]
Hoi Vich, bedankt voor je verhaal.
Ik zit er al een jaar of meer over na te denken, maar 4 pc kopen, dat zag ik niet zitten.

Als ik het dus goed begrijp moet ik het volgende doen?:
1. in de winkel 4 trail versies van wow halen
2. 4x wow installeren op mijn pc (op verschillende schijven of is dat niet nodig?
3 dat key programma installeren
4 keys toe wijzen
5. alle 5 de wow versies starten en na het maken van de chars, zien ze elkaar en werken ze samen?

Als dat alles is, ga ik er morgen me beginnen. Ik zitmij de laatste tijd toch te vervelen en dit lijkt mij spannend.
:D

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:25:
[...]
Je laatste vraag snap ik niet helemaal... je wilt dat ik verklaar waarom er veel locks tov hunters zijn in de hogere arenaratings? Redelijke defense, goede escape spells, in staat een lasting game te spelen en dots vooral in combi met pilaren in pvp arena's. Ik snap alleen nog niet waarom je de vraag aan mij stelt..
Nou om aan te geven dat hunters niet alleen zo laag aantal hebben in de hogere brackets omdat er veel noob zijn die het spelen. Je hebt hierboven precies al beschreven waarom hunters het t.o.v andere classes slechter doen in de hogere brackets dus een buff voor hunters in arena vind ik niet misplaatst. Ok instant is mischien weer iets teveel van het goede voor deze spell maar wat het nu is het ook hellemaal niet bruikbaar.

En imho trappen of sheepen vind ik nogal een verschil een hunter moet ze mob nog naar de trap (lol look at combat log hunter place trap ><) brengen dat hoeft een mage niet. Kitten ok heb je gelijk in en dps rotatie ook wel. Maar hunter moet naast zichzelf ook zijn pet in de gaten houden en juist hier zie je het verschil tussen een goede en slechte hunter. De slechte zie je gewoon send pet en lol i don't care if it dies. Terwijl een goede in de gaten houd waarneer hem terug te roepen etc. Ik heb zelfs hunters gezien die geen pet gebruikte in instances hoe dom ben je dan 8)7.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Rochette schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:46:
[...]

Ik zit er al een jaar of meer over na te denken, maar 4 pc kopen, dat zag ik niet zitten.

2. 4x wow installeren op mijn pc (op verschillende schijven of is dat niet nodig?
4 keys toe wijzen
5. alle 5 de wow versies starten en na het maken van de chars, zien ze elkaar en werken ze samen?

Als dat alles is, ga ik er morgen me beginnen. Ik zitmij de laatste tijd toch te vervelen en dit lijkt mij spannend.
Je kan 1 wow-installatie toch meerdere keren starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:05:
[...]

Je kan 1 wow-installatie toch meerdere keren starten?
Dat kan ja maar ik zie dan me pc er veel meer moeite mee heeft dan dat ik 2 losse wow installs kan openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:47:
[...]

En imho trappen of sheepen vind ik nogal een verschil een hunter moet ze mob nog naar de trap (lol look at combat log hunter place trap ><) brengen dat hoeft een mage niet. Kitten ok heb je gelijk in en dps rotatie ook wel. Maar hunter moet naast zichzelf ook zijn pet in de gaten houden en juist hier zie je het verschil tussen een goede en slechte hunter. De slechte zie je gewoon send pet en lol i don't care if it dies. Terwijl een goede in de gaten houd waarneer hem terug te roepen etc. Ik heb zelfs hunters gezien die geen pet gebruikte in instances hoe dom ben je dan 8)7.
Mage:
Fireball, Fireball, Scorch, Fireball, Fireball, _

Hunter:
Pet sturen, arcane shot, (auto shot gaat automatisch aan), serpent sting, steady shot, kill command, arcane shot, kill command, steady shot, _

[ Voor 20% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 13:11 . Reden: Scorch vergeten :3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:08:
[...]Van mij mogen ze ons in woltk tranq shot ook wel wat meer laten gebruiken.
Ga je mond spoelen :S, Tranq was zo ongeveer de enige reden waarom Hunters uberhaupt meemochten naar BWL/AQ40, het was een gimmick die door Blizzard in 1.7 (niet zeker) is toegevoegd toen ze Frenzy bosses implementeerden, daarom dropte de tome ook van de 1e boss in MC en kon je hem metten gebruiken voor Magmadar .....

Ik ben blij dat ze van die tactiek zijn afgestapt, tranqbot zijn is niet grappig.

Afhankelijk van je spec als hunter is je pet 200-500dps waarbij SV het laagst is en BM het hoogst mijn pet deed op Brutallus 562dps en had 0 healing nodig gedurende de fight, instances/raids zonder pet als hunter zijn iderdaad niet slim (alhowel sommige fights bugged zijn af en toe, zoals b.v. Bloodbiol die totems/pets target foor zijn abilities :S)

[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 25-04-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:09:
[...]
Hunter:
Pet sturen, arcane shot, (auto shot gaat automatisch aan), serpent sting, steady shot, kill command, arcane shot, kill command, steady shot, _
Nope ben bm dus 3:2 en 1:1 macro (met haste effects) en hunters mark up houden. Arcane shot is slechter voor me shot rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Als BM heb je alleen een 3:2 macro nodig (als je perse met macro wil spelen) met een snel genoeg wapen word een 3:2 spam macro automatisch 1:1

@ Zero, een BM hunter gebruikt alleen Steady/Auto meestal (tenzij je veel moet moven) omdat dat gewoon de meeste dps opleverd, theoretisch zou een 1:1.5 met arcane/multi nog meer dps doen maar dat is op dit moment niet haalbaar plus als je in de buurt komt van een 1.7/1.9 attack speed dan is AS/SS beter omdat je tegen de GCD/Casttime aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Rochette schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:46:
[...]

4 keys toe wijzen

zover ik kan beoordelen na 2 uur klooien..

- op wow-europe een trial account aanmaken, zoveel je nodig hebt. Mocht je het niks vinden dan kost het je niks. Er zitten wel wat beperkingen aan vast, maar mocht je verder willen dan kan je deze accounts upgraden naar een volledige versie.
- Je de gehele wow directory copy/paste naar een nieuwe map (noem ze bv World of Warcraft001, etc) zodat je meerdere WoW clients tegelijk kan draaien.
- Ik gebruik nu dus Keyclone, dit kost je (ongerekend) 13 euro. Uiteraard zijn er ook andere opties mogelijk, zowel hardware- als softwarematig.
- Op http://www.digitek.se/dua...s_Guide_2_Dual-Boxing.pdf staat een stap-voor-stap guide hoe je het e.e.a. in moet stellen.
- Macrokennis is wel gewenst, en het kost ook wel wat tijd om alles te finetunen.
- Mocht je 2 beeldschermen hebben, gebruik dan de stretched desktop variant voor een betere FPS ingame.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Heb de forum posts over instant scare beast van hunters niet gelezen, maar het is wel een hele nare spell voor met name feral druids.

Dat er veel druids in top-rated arena teams zitten heeft weinig betekenis in deze zaak; want dat zullen heel veel resto's zijn en maar weinig ferals. Verder zou ik dan niet inzien waarom specifiek hunters zo enorm gebuffed moeten worden tegen druids. Het is niet dat hunters niets kunnen beginnen tegen druids.

Okee, 30 sec CD en ik neem aan de standaard diminishing returns (moet wel), maar ik zie gewoon niet waarom deze spell als udnerpowered werd beschouwd door Blizzard. Huidige 1.5 cast geeft een druid welliswaar de kans om uit form the shiften zodat de spell niet werkt, maar dit gaat ten koste van mana & effectiviteit (en 1.5 sec cast is nou geen vreselijk lange tijd om te reageren; deze counter is dus voorbehouden aan mensen die hun class kennen EN opletten).

Als ik zou kunnen kiezen tussen de huidige vorm van Cyclone of een instant cast met 30sec CD, zou ik wel weten welke ik wil (en reken maar dat elke andere class om het hardst zou schreeuwen dat het IMBA, OP, "I-win-button" en heel heel heel verkeerd zou zijn).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Over dat multiboxen. Hier heb je dus een voorbeeld van 1 priest en 4 locks. Hoe doet die dat dan met die priest dat snap ik dan niet.

http://www.youtube.com/watch?v=xbJl0rfqJFA

En dat hele scare beast verhaal het staat toch alleen op de ptr dus al te veel QQ is ook niet nodig het is immers niet live en voor je het weet draaien ze het gewoon terug zoals bij de lock drain nerf met 2.4.

[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Zover ik kan zien speelt hij zijn priest en staan de warlocks onder /follow en ws ook onder /focus of /assist.
Waarschijnlijk gebruikt hij keybindings die weer worden gebruikt bij de 4 warlocks om bijvoorbeeld een shadowbolt te casten. Terwijl de priest iets totaal anders doet. Je snapt al, afhankelijk van de classes, dat je rond lv70 wel erg veel macro's en keybindings nodig moet hebben. Wellicht dat bepaalde addons (Click) enkele zaken makkelijker kan maken. Verder kan je je muis zo 'mappen' dat het per character verschillende dingen doet. Dit in combinatie met Alt, Ctrl, Shift etc zorgt ervoor dat je flink wat spells kwijt kan op je muis.

Althans, dat denk ik...misschien zit ik er totaal naast :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
deadsy33 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:28:
[...]

zover ik kan beoordelen na 2 uur klooien..

- op wow-europe een trial account aanmaken, zoveel je nodig hebt. Mocht je het niks vinden dan kost het je niks. Er zitten wel wat beperkingen aan vast, maar mocht je verder willen dan kan je deze accounts upgraden naar een volledige versie.
- Je de gehele wow directory copy/paste naar een nieuwe map (noem ze bv World of Warcraft001, etc) zodat je meerdere WoW clients tegelijk kan draaien.
- Ik gebruik nu dus Keyclone, dit kost je (ongerekend) 13 euro. Uiteraard zijn er ook andere opties mogelijk, zowel hardware- als softwarematig.
- Op http://www.digitek.se/dua...s_Guide_2_Dual-Boxing.pdf staat een stap-voor-stap guide hoe je het e.e.a. in moet stellen.
- Macrokennis is wel gewenst, en het kost ook wel wat tijd om alles te finetunen.
- Mocht je 2 beeldschermen hebben, gebruik dan de stretched desktop variant voor een betere FPS ingame.
Ah thanks deadsy33,
Jammer dat er geen gratis proggie is. Ik zal dus ook keystroke effe moeten kopen.
Allebei bedankt voor de uitleg. Ik heb weer wat te doen. dit weekend

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
`Zo dan, in eens is het rustig op het forum? :P

Iedereen naar huis om snel vakantie te vieren ofzo :P

Wat is jullie doel vant weekend in WOW?
Mijne: Meer badges halen door guild/pug Gruul+Maggy of een Badgazannetje te gaan doen Zaterdagmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BraX schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:24:

Mijne: Meer badges halen door guild/pug Gruul+Maggy of een Badgazannetje te gaan doen Zaterdagmiddag :)
Ik doe even mee :D

Wat is mijn doel dit weekend :

1 ) Be 70 Pala van Sunstrider naar Bladefist te halen
2 ) vervolgens met mijn maatjes hun Guild / Arena team te joinen
3 ) In 1 avond van 1500 hopen op rond de 1850 te komen
4 ) Terug inloggen op me mage op bladefist en dan Gold grinden en Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Milti-Boxing starten. Net op kantoor naar een extra monitor gezocht voor thuis.
Moet ik toch een keer proberen hoe dat is. Om te beginnen met 2 of 3.
Mijn druid verder levelen vanaf level 23 waar hij nu is. Eventueel BG's met mijn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Mijn doel van dit weekend:

> Mijn drood van level 20 naar 50 ofzo levellen :3
> Alchemy op deze drood op level 50 gelijk 375 dingen en een paar rare recipes kopen
> Arena op mijn hunter maar weer een keer doen
> Ik moet eigenlijk ook nog badges farmen voor die badge-crossbow van 150 badges :9~
> En natuurlijk lekker veel met mijn netherwing drake rondvliegen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn doelstelling voor het weekend (op WoW niveau dan toch :+ ):
Van het weekend hoop ik genoeg gold bij elkaar te halen (ik moet nog 800 :/ ) voor m'n epic mount en misschien voor het eerst een heroic instance run doen en een guild vinden op Stormreaver die normal en heroic runs doet.
Dat laatste zou wel mooi zijn, want goede pugs vinden voor outland instance valt sinds de nieuwe patch toch vaak vies tegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik doe ook wel even mee, hier mijn lijstje...

1. SSO dailies voor gold en rep (moet nog 22000)
2. Epic Flighform quest beginnen (en hopelijk afmaken)
3. Felhunter quest doen met Warlock alt (en levellen)
4. Kijken of Shaman alt (nu level 3) bevalt
5. Misschien eerste keer Mgt op heroic doen

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:34:
Mijn doel van dit weekend:
> Mijn drood van level 20 naar 50 ofzo levellen :3
In 1 weekend? Hoe doe je dat lol.

Mijn doel,

1. Za vanavond in (bear drop die shoulder nou is!!)
2. Druid alt boosten in zf
3. Druid alt lvl’en is kijken of dat lekker gaat met een lvl 70 mage op 1e pc en de druid op follow en wat macro’s op de 2e pc of is kijken naar boxen.
4. Dailys zaterdag en zondag op dat eiland doen.

Iemand nog boost je low lvl als een gek qua xp truuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59

Mijn level 54 druid levelen naar 58/60 en Outland betreden.

Was die klop in Arena's van druids zo zat dat ik er zelf maar 1 gerolled heb ;) . If you can't beat them then join them.
Had niet verwacht dat ik druid zo leuk zou vinden, in het verleden wel is geprobeerd maar niet verder dan 14 gekomen. Het is even doorbijten naar 20, maar dan begint de fun. Bovendien gaat levelen tegenwoordig wel heel erg rap.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulligan op 25-04-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:39:
[...]

Iemand nog boost je low lvl als een gek qua xp truuks?
Pak de guide op wow-pro erbij! Dat maakt je leven een stuk makkelijker en de levels vliegen voorbij.

Mijn goal voor dit weekend is om met mijn mage exalted te worden bij CE om de Flask of Distilled Wisdom zelf te kunnen maken. Hij heeft nog maar 10k rep nodig.

Daarnaast gold farmen... |:( Mijn mage en shammy hebben een epic flyer nodig en mijn druid zijn epic flight form.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tular schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:45:
[...]
Pak de guide op wow-pro erbij! Dat maakt je leven een stuk makkelijker en de levels vliegen voorbij.
Ik gebruik Joana's guide maar doe nog steeds 2 tot 3 uur per lvl op me druid die 43 is en ik speel niet 20 uur op een dag ^^. Dat kan ik niet opbrengen hehe. Dus zeg dat ik 40-50 in 25-30 uur doe dat red ik echt niet in 1 weekend. Zerodead heeft het over 20-50 in 1 weekend dan vraag ik me toch ff af hoe je dat in godsnaam voor elkaar denkt te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:54:
[...]

Ik gebruik Joana's guide maar doe nog steeds 2 tot 3 uur per lvl op me druid die 43 is en ik speel niet 20 uur op een dag ^^. Dat kan ik niet opbrengen hehe. Dus zeg dat ik 40-50 in 25-30 uur doe dat red ik echt niet in 1 weekend. Zerodead heeft het over 20-50 in 1 weekend dan vraag ik me toch ff af hoe je dat in godsnaam voor elkaar denkt te krijgen.
1-60 moet toch tegenwoordig wel in 6/7 playdays te doen zijn? en dan heb je nog ongeveer 4/5 days nodig voor 60-70? als je een beeetje doorloopt met questen en /ignore professions en BG doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Was 't maar waar, moet nog een factuur of 500 maken voor vijf uur. :( Net wel alle betalingen gedaan tho. :P

Ga van 't weekend weer lekker een beetje klieren op m'n shaman, mount kopen enzo. Denk dat ik morgen 40 wel haal, en zondag 42 ofzo dan. Zondagavond Hyjal clearen (hebben door gekut tijdens de wo/do raids nog 4/5 up daar) en daarna Kalecgos. Raid is afgelopen maandag gecancelled door veel afk's en veel gedoe de avond ervoor op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59

Voornamelijk de main voorzien van flasks, elixers, consumables, sharpening stones, etc., maandag weer raiden namelijk (zal wel MH worden). Heb 10k gold verdeeld over 3 toons maar ben te gierig om het van AH af te halen dus dat wordt bloemetjes plukken op de 1 en mine'n op de ander. Ik combineer het vaak met quests voor de afwisseling. Beetje dailies doen om nog rijker te worden. :P Druid zijn Sha'tari Skyguard dailies laten doen en proberen om wat SH te doen (om exalted met HH te worden, hallo nethercobra leg armor recipe dan). Andere toon misschien nog wat SSO-dailies laten doen. En wie weet zondag nog een Zul'Aman erbij, just for the fun of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Om ook maar aan het lijstje maken mee te doen :)

Op volgorde van mijn prioriteiten

* Badges voor mijn druid (Kara/Za/Heroics)
* Badges priest (als mijn druid niet mee kan)
* Wat elixiirs of potions maken zodat ik kans maak op wat discoveries. (flask of pure death...)
* Mage naar 60 (zodat ik van mezelf outland in mag, nu 58)
* Shaman richting 60, toch hoog tijd voor een lvl70 healer....
* Hunter richting een lvl dat ie in outland Knothide leather kan skinnen... nu 50 pas ;)
* 1 of 2 leveltjes op mijn bankalt paladin. (Hoop nog eens richting lvl40 te komen om prot te gaan)

[ Voor 8% gewijzigd door cannibal op 25-04-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Heb net tbc gedownload, de trial dan iig. Eerst duurde het 1.5uur om die te downloaden en toen dat eindelijk klaar was met installeren, moest ik nog een update downloaden. Volgens mij heb ik die alleen al gedownload, namelijk voor de "normale" wow. als ik die echter probeer te installeren blijft ie bij 1% hangen. moet ik dus gewoon toch die tbc update downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
ajampaniki schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:28:
Heb net tbc gedownload, de trial dan iig. Eerst duurde het 1.5uur om die te downloaden en toen dat eindelijk klaar was met installeren, moest ik nog een update downloaden. Volgens mij heb ik die alleen al gedownload, namelijk voor de "normale" wow. als ik die echter probeer te installeren blijft ie bij 1% hangen. moet ik dus gewoon toch die tbc update downloaden?
ja die is net iets anders ofzo, maar ik had hetlzefde eerst ff wow updaten dan tbc installeren en dan spelen.

niet dus dat was wow instalelren, updaten, tbc installeren, updaten(die updates die je al had gedaan) en toen pas spelen...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001

NoTimeRemains

I know

ik heb vanaf morgen 16:00 een week vrij mijn doel is gewoon zo veel mogelijk gamen...
2 dagen ingepland met een vriend om dan samen te levelen en daarnaast om de alts te laten rusten een beetje heroic...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
slaat echt nergens op eigenlijk. waarom gooien ze dan niet gelijk de nieuwste versie als download online. Nou moet je dus 2x ruim een gig downloaden met torrents, wat ook belachelijk is. Als ze nou gewoon wat meer download opties ervoor geven. Via nieuwsgroepen is dit zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
BraX schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:57:
[...]
1-60 moet toch tegenwoordig wel in 6/7 playdays te doen zijn? en dan heb je nog ongeveer 4/5 days nodig voor 60-70? als je een beeetje doorloopt met questen en /ignore professions en BG doet?
10 dagen 1 to 70 met mage & priest
8 dagen op me prot paladin
playing tijd ingame, buiten maandje of 2 ongeveer

Planning
- sso rep (ga helaas geen exalted worden voor de vakantie:()
- dailies is allemaal zeker 2h werk (sso, cooking, ogr'illa, netherwing)
- mssn toch nog andere alt lvlen (toch niet me druid kan nog steeds geen zin voor maken ook al is die 63 :S)

Even nog over multi-boxing volgens mij vergeet iedereen dat je wel voor 5 accounts a 13 euro per maand per account :S dat is ongeveer 60 euro's per maand omdat je wilt multi-boxen. dat vind toch behoorlijk ook.

Als ik ooit zou doen dan een Drainei prot paladin + 4 elem shamans _ :9~

nu maar wachten op de eerste die kara in ze eentje doet : :/

[ Voor 20% gewijzigd door Teunis op 25-04-2008 16:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ajampaniki schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:31:
slaat echt nergens op eigenlijk. waarom gooien ze dan niet gelijk de nieuwste versie als download online. Nou moet je dus 2x ruim een gig downloaden met torrents, wat ook belachelijk is. Als ze nou gewoon wat meer download opties ervoor geven. Via nieuwsgroepen is dit zo neer.
Als het goed is moet je gewoon WoW -> TBC -> Patch kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
zoek nieuwsgroepen of mirrors. Vroeger had de uttwente de ultime ftp voor wow patches. Die zijn er nog genoeg te vinden. Maar ik weet de snelheid zo niet.
Exitium schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:33:
[...]

Als het goed is moet je gewoon WoW -> TBC -> Patch kunnen installeren.
dat kan ook. Maar wanneer je eerst wow update moet je die dus 2x downloaden en installren. omdat er net een paar kleine verschillen in zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 25-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Mijn lijste voor dit weekend:

- shapeshiften in kroegtijger (bartiger);
- naar mijn favo instance om het weekend te beginnen "Zul Barcardi";
- respec in Bar Mastery (totaal imba, ik weet het);
- niet vergeten hearthstone te binden aan barstoel;
- proberen revered te raken met blood elf chick, heel soms lukt exalted 8) ;
- blue suede shoes aantrekken (do NOT touch);
- epic wallet of neverending wealth meenemen (extremely rare drop, hoogste droprate PC Hooftstraat te Amsterdam. Vaak hebben real estate rogues (=vastgoed boef) ze vaak weer wel.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:39:
[...]

In 1 weekend? Hoe doe je dat lol.
Heb geen idee 8)7 Level 50 gaat me misschien niet lukken maar richting de 40 vast wel, gewoon zoveel mogelijk questen met questhelper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

1. install bc wow (aka vanilla).
2. install tbc
3. download alle na tbc patches van mirrors
4. install deze.
5. play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:36:
[...]

1. install bc.
2. install tbc
3. download alle na tbc patches van mirrors
4. install deze.
5. play
2x tbc? of is bc niet tbc?

Deze info wordt gegeven:
If you install 2.0.0 Non-TBC and patch it to 2.4.1 before installing TBC, you will have to reinstall all the patches again. Luckily, you won't have to download them again, so the fastest path to take would be, WoW 2.0.0 -> 2.0.0 to TBC expansion -> 2.4.0 -> 2.4.1

Maar hoe zie ik het verschil tussen 2.4.0 voor gewone wow en die van tbc. Of is die gewoon hetzelfde?

[ Voor 39% gewijzigd door ajampaniki op 25-04-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
gewoon 3.5gb downloaden (http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Playable_Client)
en daarna laatste patch erbij en klaar

@ajampaniki
Geen idee, ik gewoon ooit een private versie server gedownload. (wat over een komt met zo'n 3.5gb download nooit de cd of zo iets gebruikt allen gekocht vanwege de keys)
en vrij snel daarna overgestapt naar de legale versie van WoW (realmlist aanpassen en klaar)
met genoeg reden, want prive is leuk maar te easy en 0.0 community

[ Voor 62% gewijzigd door Teunis op 25-04-2008 16:58 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Teunis schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:43:
gewoon 3.5gb downloaden (http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors#Playable_Client)
en daarna laatste patch erbij en klaar
wat is het snelst als ik wel al de geupdate versie van classis heb en tbc al gedownload? Ik heb de updates van classic nog op me pc. Kank die niet gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
IK zit er aan te denken om een profession voor mijn shammy alt te kiezen. Denk dan aan echanting. Is daar wat geld in te verdienen of is het een groot zwart gat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Ligt eraan. ken je elk rare recipe en heb je een beetje een makkelijke naam dan verdien je zo 500g per dag :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:22:
Ligt eraan. ken je elk rare recipe en heb je een beetje een makkelijke naam dan verdien je zo 500g per dag :P
Hahah :D

Profs het ligt me gewoon niet ik ben daar niet zo handig in

Maar AH werkt prima, inkoop en verkoop gistere alleen al 600g toch netjes voor wat onzin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb eer gisteren een ex herbalist leeg gekocht:
8 * 20 dreaming glory
6 * 20 mana thistle
2 * fel lotus
7 * 20 felweed
nog wat zooi voor 300 goud.
zooi alleen al verkocht voor ~125G. nu nog even SMP maken en tada klaar is keez 8)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:29:
[...]

Hahah :D

Profs het ligt me gewoon niet ik ben daar niet zo handig in

Maar AH werkt prima, inkoop en verkoop gistere alleen al 600g toch netjes voor wat onzin :D
Jup, dat werkt ook perfect, ik heb twee keer de Truesilver Ring gekocht voor 300g en voor veel meer verkocht :P Maar het makkelijkste is gewoon prospecten en hopen voor Living Rubies :P Ik heb nu ruim 30 rare gems in mijn bank :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Zerotorescue op 25-04-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yiheeeej random drop [ ancient scepter of sui min ? ] :D weer 1200 erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
cls schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 01:21:
[...]

Fail opnieuw, ten eerste is een 0/21/40 met immolate/incinerate hogere personal DPS voor een warlock (raid synergy buiten beschikking gelaten). Ten tweede is zelfs met een 0/21/40 shadow build immolate nog steeds gunstig mbt je DPS.

Nu jij weer.

En dan kan jij het wel uitvoerig getest hebben, maar onze WWS reports denken daar toch wel een beetje anders over ;)

edit:
Trouwens ook volkomen tegenstrijdig wat jij zegt in vergelijking met berekeningen op o.a. Elitist Jerks.
Lol? wat een onzin, laat is zo een wws zien dan, ik geloof er namelijk niets van.

Firedestro haalt het nooit bij shadow destro door 1 simpele reden: ISB.

Hier heb je een paar wws links van de top dps guilds wereldwijd (hoogste scoreboard entries) en surprise surprise welke spell ze daar gebruiken?

http://wowwebstats.com/drr4g4q3e3eog?s=11511-11833
http://wowwebstats.com/36xhsqifek4n5?s=10064-10392&a=29
http://wowwebstats.com/irnqpla1tvmig?s=5589-5918

Overigens zijn ze het er op elitistjerks ook wel over eens dat immolate als destro slecht is hoor, zie onder andere dit topic.

http://elitistjerks.com/f31/t13051-warlock_destro_raiding_minimum_stats/

En met hun spreadsheet kun je ook ziend at immolate waardeloos is in een destro spec met fatsoenlijke stats:

http://elitistjerks.com/f31/t10065-another_warlock_dps_spreadsheet/

Volgende keer beter je sources checken voordat je onzin begint te blaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Het is weer weekend, voor mij betekend dat in tegenstelling tot vele andere geen WoW. Gisteren met 3 mensen van mijn guild en een onbekende tank Sunken Tempel ingegaan. Mijn god zeg wat hadden we voor een tank bij ons. Hij rent gewoon als een gek alle groepen in terwijl 2 van ons nog aan de mana break zaten. Daarna op ons schelden dat we te langzaam zijn en alles moeten doen op zijn commando want hij is PRO ;( Na een paar van deze vervelende situaties hem dus ook maar uit de groep gekickt en met ons vieren verder gegeaan om te kijken hoever we konden komen. Ik heb mijn Felguard laten tanken wat opzich best redelijk ging maar op een gegeven moment kwamen we toch wat DPS te kort om een grote draak neer te krijgen. Na 3 wipes zijn hebben we het opgegeven en zijn we huiswaarts gekeerd. Ik heb gelukkig wel mijn Warlock quest kunnen afronden dus die ga ik na het weekend inleveren.

Mijn doelen voor na het weekend zijn in principe lekker kort, proberen lvl 60 te halen en mijn epic mount quest te doorlopen. Tevens op lvl 58 (denk ik) voor het eerst Outland te ontdekken. Ik kijk er in ieder geval al naar uit!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Vergeet niet dat de lvl 60 epic mount quest veel tijd/geld in beslag neemt. Geld zul je wel genoeg hebben, maar je moet ook naar Dire Maul, on daar heel veel elites te mollen en uiteindelijk je mount te krijgen. Je hebt er dus een paar mensen voor nodig om je te helpen :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Lvl 60 epic mount quest is een eitje met 2 lvl70 vrienden :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Killerbees schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:49:
Vergeet niet dat de lvl 60 epic mount quest veel tijd/geld in beslag neemt. Geld zul je wel genoeg hebben, maar je moet ook naar Dire Maul, on daar heel veel elites te mollen en uiteindelijk je mount te krijgen. Je hebt er dus een paar mensen voor nodig om je te helpen :)

Succes!
Inderdaad een Roque om de door te lockpicke, of een mage die er doorheen kan blinken en de deur open doen en dan is het zo gebeurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik heb wel een aantal guild vriendjes die willen helpen. Ze zijn wel allemaal rond mijn lvl maar met een man of 5 moet dit toch wel lukken lijkt me? Ik heb sowieso wel een Mage en Rogue ter beschikking.
Het geld gedeelte komt wel redelijk goed denk ik, heb nu ergens in de 400G bij elkaar gespaard en nog flink wat items in het AH ter verkoop liggen.

Maar goed, eerst maar lvl 60 zien te halen. Ook al een opgave opzich :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
daroy schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:03:
Ik heb wel een aantal guild vriendjes die willen helpen. Ze zijn wel allemaal rond mijn lvl maar met een man of 5 moet dit toch wel lukken lijkt me? Ik heb sowieso wel een Mage en Rogue ter beschikking.
Het geld gedeelte komt wel redelijk goed denk ik, heb nu ergens in de 400G bij elkaar gespaard en nog flink wat items in het AH ter verkoop liggen.

Maar goed, eerst maar lvl 60 zien te halen. Ook al een opgave opzich :)
Moet helemaal goed komen, je hebt in iedergeval het gevoel je er moeite voor heb gedaan en dat is goed :D ken ook zoveel mensen die met de mount ./beg doen mag ik gold lenen ....

zo maak je der nog een avontuur van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Na de hele week bezig te zijn geweest met exalted worden met WSG om eindelijk mijn titel te halen ben ik WSG toch wel behoorlijk zat... gelukkig heb ik nu eindelijk mijn beloning en is mijn naam voortaan "Conqueror Exin" _/-\o_

Maargoed, wat begint dit spel ontiegelijk saai te worden... elke dag staan ik en mijn arena partner in shatt/org een beetje voor ons uit te staren en te wachten tot we iets kunnen bedenken om te doen. Gister was dat heel de dag Rogue's boosten (die zo gek zijn om hun account aan ons te geven om daarna naar 1850-2k te spelen, tegen betaling.)
We hadden 2 redelijk lastige deal's aangenomen... 230res 1990AP rogue moest naar 2k voor 800g (27games vanaf 1850) en daarna moest een rogue met 1600AP naar 1850 (15games vanaf 1710)
De eerste rogue was leuk om te doen, veel AP dus dingen gingen nog wel dood... maar met die 2e rogue was het echt rampzalig.. Druid gibs waren lastig en de games moesten gewoon perfect verlopen.
Toen we uiteindelijk alles hadden geboost hadden we weer vrij weinig te doen dus allebei maar uitgelogt, 20minuten later word ik op msn gevraagt om naar HC MGT te komen, dus wij allebei weer inloggen want het was een "goede group"... blijkt uiteindelijk mid-run dat de hunter zijn aggro niet laag kan houden, de tank niet kan marken en de healer stoned is (yay)... dat was dus weer een redelijk dure MGT run... maarja, niks te klagen, weer een paar badges erbij voor epic gems!

Achja, en nu aangekomen op wat ik eigelijk wilden vertellen!
Wij stonden dus voor de zoveeeelste keer voor ons uit te staren, toen hij inneens een enorm leuke ingeving kreeg:
We gaan de T0,5 sets halen... allebei meteen naar UC geport, scholo ingerent en begonnen met farmen van de sets! We hebben nu allebei 2/8 van de set en zijn hier waarschijnlijk nog wel even zoet mee. Iemand anders die daar ook mee bezig is?

Het is voor ons echt omdat we nu niets te doen hebben, mijn arena 3v3/5v5 healer is op vakantie dus die twee brackets vallen weg, en eigelijk haten we 2v2... nu maar hopen dat we onze vengeful glad title in de wacht kunnen slepen als hij terug is... we staan nu #3 en #2 |:(

I don't have a clue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dionisos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:23:
Na de hele week bezig te zijn geweest met exalted worden met WSG om eindelijk mijn titel te halen ben ik WSG toch wel behoorlijk zat... gelukkig heb ik nu eindelijk mijn beloning en is mijn naam voortaan "Conqueror Exin" _/-\o_

Maargoed, wat begint dit spel ontiegelijk saai te worden... elke dag staan ik en mijn arena partner in shatt/org een beetje voor ons uit te staren en te wachten tot we iets kunnen bedenken om te doen. Gister was dat heel de dag Rogue's boosten (die zo gek zijn om hun account aan ons te geven om daarna naar 1850-2k te spelen, tegen betaling.)
We hadden 2 redelijk lastige deal's aangenomen... 230res 1990AP rogue moest naar 2k voor 800g (27games vanaf 1850) en daarna moest een rogue met 1600AP naar 1850 (15games vanaf 1710)
De eerste rogue was leuk om te doen, veel AP dus dingen gingen nog wel dood... maar met die 2e rogue was het echt rampzalig.. Druid gibs waren lastig en de games moesten gewoon perfect verlopen.
Toen we uiteindelijk alles hadden geboost hadden we weer vrij weinig te doen dus allebei maar uitgelogt, 20minuten later word ik op msn gevraagt om naar HC MGT te komen, dus wij allebei weer inloggen want het was een "goede group"... blijkt uiteindelijk mid-run dat de hunter zijn aggro niet laag kan houden, de tank niet kan marken en de healer stoned is (yay)... dat was dus weer een redelijk dure MGT run... maarja, niks te klagen, weer een paar badges erbij voor epic gems!

Achja, en nu aangekomen op wat ik eigelijk wilden vertellen!
Wij stonden dus voor de zoveeeelste keer voor ons uit te staren, toen hij inneens een enorm leuke ingeving kreeg:
We gaan de T0,5 sets halen... allebei meteen naar UC geport, scholo ingerent en begonnen met farmen van de sets! We hebben nu allebei 2/8 van de set en zijn hier waarschijnlijk nog wel even zoet mee. Iemand anders die daar ook mee bezig is?

Het is voor ons echt omdat we nu niets te doen hebben, mijn arena 3v3/5v5 healer is op vakantie dus die twee brackets vallen weg, en eigelijk haten we 2v2... nu maar hopen dat we onze vengeful glad title in de wacht kunnen slepen als hij terug is... we staan nu #3 en #2 |:(
WoW , jullie zijn goedkoop voor naar 2k te boosten, dat kost je bij my minimaal 1500g hahah >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisos
Mektheb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:31:
[...]

WoW , jullie zijn goedkoop voor naar 2k te boosten, dat kost je bij my minimaal 1500g hahah >:)
We laten ze ook alleen maar betalen voor de tijd die we erin steken... waarom zou ik 1500g vragen voor 20 games? Terwijl we ook nog plezier hebben en lekker op ventrilo lopen te lullen :)

I don't have a clue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dionisos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:36:
[...]

We laten ze ook alleen maar betalen voor de tijd die we erin steken... waarom zou ik 1500g vragen voor 20 games? Terwijl we ook nog plezier hebben en lekker op ventrilo lopen te lullen :)
Ja tuurlijk je moet er ook plezier in hebben dat is zo, maar ja blijft business he dus je betaald voor wat je krijgt

Welke setup speel je eigenlijk in 3vs3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisos
Mektheb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:42:
[...]

Ja tuurlijk je moet er ook plezier in hebben dat is zo, maar ja blijft business he dus je betaald voor wat je krijgt

Welke setup speel je eigenlijk in 3vs3 ?
We spelen nog lekker RPM... ik heb er vaak over nagedacht om DMW te gaan spelen, maar nooit spelers kunnen vinden waarvan ik dacht van "hey, daarmee kan ik voor Rank1 gaan" dus dan toch maar RPM. Jammer genoeg krijgt RPM top-rated niet de waardering die het verdient.. Het is namelijk niet zo gemakkelijk om de hele tijd tegen goededouble-melee en Warlock/RD te spelen. Het is al vaker gezegt maar ik benadruk het nog maar een keer... tussen 2k rated shoulders halen met RPM en 2,4k halen met RPM zit echt een wéreld van verschil

Wat speel je zelf? In 5s spelen we trouwens EuroComp

I don't have a clue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat ben ik wel met je eens, dat sommige veel te makkelijk over bepaalde setups praten van och dat is toch niet zo moeilijk terwijl je echt met sommige teams alles moet timen en opletten wie wat waar doet

Mijn 3vs3

Shadow Priest
Frost Mage
Arms Warrior

En die warrior word vaak gewisseld met een Roque en Shammy..Bevalt me erg goed maar het is wel opletten geblazen en ja zoals altijd you win some you lose some momenteel heb ik het hele arena even laten vallen, ben druk bezig met me paladin te gearen
Ben vanplan om met me Pala de draad weer op te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:16:
Heeft iemand ervaring met de #132 error? :P Ik krijg hem meestal elke dag bij het starten van WoW (nog nooit tijdens het spelen gehad) en ben er nog niet echt achter wat nou helpt, het lijkt meer een soort van willekeurige error te zijn, de ene keer doet die het wel en dan weer niet...

Wat ik allemaal heb gedaan:
> Hardeschijven gecontrolleerd (zonder resultaat :D)
> Geheugen gecontrolleerd (zonder resultaat :D)
> Video kaart drivers geupdate (dit heeft drie keer het probleem opgelost terwijl het altijd dezelfde versie was...)
> Cache + interface + WTF leeg gegooit (de ene keer werkt dit wel, en dan weer niet - maar zodra WoW is gestart kan ik het gewoon terug zetten en dan blijft die in eens wel werken :+)
> Vanochtend lukte het me met OpenGL maar nu lag ik echt super erg

Andere suggesties? Ik denk niet dat het opnieuw installeren van WoW dit zou oplossen, ik heb bij iedereen die dit heeft gedaan nog geen een keer gehoord dat dit werkte...
Vanochtend startte ik mijn pc op en toen kreeg ik een mooi BSoD dat er iets mis is met mijn drivers, even opnieuw opstarten en hij deed het weer maar nu wil ik dus WoW starten en dan stopt die na het laden van de launcher :+ . Zucht, tijd om alle drivers te updaten, nforce, BIOS, geluid, videokaart nog maar een keer, weet ik veel. I lub 2.4 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

ZeRoDeaD schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:30:
[...]

Vanochtend startte ik mijn pc op en toen kreeg ik een mooi BSoD dat er iets mis is met mijn drivers, even opnieuw opstarten en hij deed het weer maar nu wil ik dus WoW starten en dan stopt die na het laden van de launcher :+ . Zucht, tijd om alle drivers te updaten, nforce, BIOS, geluid, videokaart nog maar een keer, weet ik veel. I lub 2.4 |:(
Niks met 2.4 te maken, het lijkt erop dat je computer gewoon niet stabiel is. Misschien handig om nadat je alles hebt ge-update ook nog ff een stabiliteitstest kunt draaien.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Hebben veel mensen al goede items van de nieuwe badge vendor weten te krijgen?
Die van mij op Haomarush is nog steeds niet klaar :(. Ik kan niet wachten om de crossbow te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Mektheb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:18:
[...]

Moet helemaal goed komen, je hebt in iedergeval het gevoel je er moeite voor heb gedaan en dat is goed :D ken ook zoveel mensen die met de mount ./beg doen mag ik gold lenen ....

zo maak je der nog een avontuur van :D
En das ook precies de bedoeling van het spel :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 11-09 17:40
Dionisos schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:23:
Als je nog iets te doen zoekt, farm die 'fish boss' in ZG. Die dropped een boek voor mages dat nog altijd vrij waardevol is (polymorph: turtle) en kan getrade worden op het AH.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Altijd leuk ja :P Je hebt ook nog een polymorph: Pig.
Wat je ook kunt doen, als je niks te doen hebt, is de mount van Baron Rivendare in Strat Baron farmen. Kleine dropchance, maar wel een heel vette mount! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag hebben een aantal hun doelstellingen voor het weekend geplaatst. Nu wordt het tijd om ze te controleren :) Al zou het bij mij negatief uitpakken.

M'n doelstelllingen waren:
- Nog 800 gold bij elkaar sprokkelen voor m'n epic flying mount. Niet gehaald, heb er maar 300 kunnen verzamelen.
- M'n eerst heroic run doen. Niet gehaald. We miste nog een tank zoals altijd.
- Voor het eerst Kara van binnen zien. Niet gehaald helaas
- Een guild vinden die heroic en kara in gaat. WEL gehaald *O*

Toch één doelstelling gehaald en ik ben eindelijke revered met sporregar, dus ik kan 20 á 25 gold per dag extra verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Jeej, van het weekend eindelijk mijn warlock lvl 70 gemaakt, die al vanaf mei vorig jaar op lvl 69 hing! :P
Heb daar nu jewelcrafting op genomen, om wat extra gold te kunnen verdienen. Heb bijna 1000+ uitgegeven aan 1-300, en van 300 naar 375 gaat stukken goedkoper zijn merk ik al. Gewoon gems opkopen en dan weer de gecutte verkopen. Ben benieuwd welke rare recipes een beetje goedkoop zijn in het begin, zodat ik tohc wat winst kan maken.

Ik kan wel gewoon prospecten, daar haal je toch het meeste van je gold vandaan, er daar ging het om.
Het is de bedoeling om enchanting op me main te pakken wanneer ik genoeg gold heb(2000+) om dan de ring enchants te zetten. Daar drop ik herbalism voor, maar minen kan ik altijd dan nog met mijn warlock.
Van alle greenies die ik met jewelcrafting al gemaakt heb, heb ik al bijna de helft van alle mats naar 300 enchanting al bij elkaar. Leuk dat het ook zo overpriced is.. Large opal, azerothian diamond, blue sapphires, ruim 15-20g per stuk, leuk als je er dan 20 nodig hebt omdat je anders niet verder komt in skillpoints.

Het is niet goedkoop, jewelcrafting en enchanting tegelijk lvl'en, maar je moet er wat voor over hebben he. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
cannibal schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:07:
* Badges voor mijn druid (Kara/Za/Heroics)
* Badges priest (als mijn druid niet mee kan)
* Wat elixiirs of potions maken zodat ik kans maak op wat discoveries. (flask of pure death...)
* Mage naar 60 (zodat ik van mezelf outland in mag, nu 58)
* Shaman richting 60, toch hoog tijd voor een lvl70 healer....
* Hunter richting een lvl dat ie in outland Knothide leather kan skinnen... nu 50 pas ;)
* 1 of 2 leveltjes op mijn bankalt paladin. (Hoop nog eens richting lvl40 te komen om prot te gaan)
Mijn resultaat:

* 25 nieuwe badges voor mijn druid (kara leeg en 1x heroic daily last boss)
* Geen badges voor priest.
* Wel potions en elixirs gemaakt (en voor 50g manapotion injector recipe die ik nu op mijn mage maak, weer extra storage space), geen discoveries :(
* Mage nog steeds 58, wel 371/390 engineering.
* Shaman 2 levels er bij, nu lvl54
* Hunter niet gelogged.
* Geen pali stuff gedaan, anders dan als banker gebruikt.

* Extra: weer wat geld gemaakt met links en rechts wat daillies en nog large prismatics verkocht (welke ook voor de verkoop gemaakt/gekocht waren)

Al met al niet snel geld aan het verdienen momenteel (maar verlies ook zeker niet). Maar als ik nog eens ruim boven de 5k kom dan mijn priest nog een epic flyer geven. Nu hebben alleen mijn warrior en druid er een. Maar heb ook nog geld voor (flying/ epic ground) mounts nodig voor mijn Mage/Shaman, al verdienen deze straks ook zelf in outland weer heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:59:
Ga van 't weekend weer lekker een beetje klieren op m'n shaman, mount kopen enzo. Denk dat ik morgen 40 wel haal, en zondag 42 ofzo dan. Zondagavond Hyjal clearen (hebben door gekut tijdens de wo/do raids nog 4/5 up daar) en daarna Kalecgos. Raid is afgelopen maandag gecancelled door veel afk's en veel gedoe de avond ervoor op het forum.
I own @ plannen, well, bijna. Zaterdag hele avond AFK gestaan dus maar tot 39 gekomen die dag. (was 36) Gistermiddag tot ruim in lvl 42 gekomen, dus mount en DW nu. Moet zeggen, DW is echt geweldig als je het vergelijkt met een 2h. Ik ram echt een stuk sneller door een mob heen, meer WF procs en stormstrike. Ben net klaar in DWM, maar heb Badlands nog open. Denk dat ik dat grotendeels skip, hangt ervan af of ik morgenavond een boost in SM kan krijgen. :P

Raiden ging niet zo als het moet. Clear net na tienen, met teveel random deaths, en om half elf gingen we nog maar even SWP in. Uiteindelijk ook daar teveel random deaths, kwart voor twaalf bij Kalec, twee tries en toen was het raidend. Vanavond terug, hopelijk met een betere focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Exitium schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:11:
Raiden ging niet zo als het moet. Clear net na tienen, met teveel random deaths, en om half elf gingen we nog maar even SWP in. Uiteindelijk ook daar teveel random deaths, kwart voor twaalf bij Kalec, twee tries en toen was het raidend. Vanavond terug, hopelijk met een betere focus.
Mag ik vragen waar je als raider dan je focus hebt liggen, als je zo lang over de trash doet?

22:30 -> 23:45, da's 1 uur en 15min! :|
We hebben nu 8+ keer naar kalecgos gecleared, en denk dat onze gemiddelde trashclear op 45 min ligt. Soms sneller, soms ook tegen het uur aan. Nu alleen nog ooit neer zien te krijgen, en meer random drops van trash(sunfire robe plx?). We raiden van 19:30 tot 23:00, soms iets later, en dan wordt het toch vrij lastig om veel te doen soms. Als dan 1 uur over trash doet, heb je 1 uur tries zonder trash respawns op kalec. Dan moeten mensen gesummoned worden(trashclear zit er niet in, dan is het einde raidtijd), en dan is het meestal na 5-6 tries wel afgelopen, wat echt jammer is.

Kalec kan bij ons gemakkelijk neer, maar op 1 of andere manier gaat het toch altijd weer fout ergens. Decurses is het probleem niet echt(10-15 sec wachten voor de gemiddelde speler), portal dmg wil nog wel eens fout gaan.. Ook helpt het switchen van tactics om de 3 avonden niet echt mee. Nu al 5+ keer demon < 15% phase gehad, en dan wordt de MT gewoon te snel neer gemaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

OkkE schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:38:
Ik doe ook wel even mee, hier mijn lijstje...

1. SSO dailies voor gold en rep (moet nog 22000)
2. Epic Flighform quest beginnen (en hopelijk afmaken)
3. Felhunter quest doen met Warlock alt (en levellen)
4. Kijken of Shaman alt (nu level 3) bevalt
5. Misschien eerste keer Mgt op heroic doen
Resultaat...

1. Zaterdag en zondag dailies gedaan; Revered geworden.
2. Niet begonnen met Epic Flightform quest.
3. Quest niet gedaan, wel level 33 geworden.
4. Shaman tot level 6, bevalt opzich wel, alleen mis gold en bags.
5. Geen heroic Mgt gedaan.

Al met al niet echt heel veel van mijn plannen gehaald eigenlijk, maar toch iets, en was wel weer gezellig online. Vanavond sta ik sub voor Kara; wie weet vind ik wel een PuG waar ik mee kan later op de avond. De rest van de week zal er niet veel van WoW terecht komen ivm Koninginnendag etc.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:36:
[...]

Mag ik vragen waar je als raider dan je focus hebt liggen, als je zo lang over de trash doet?

22:30 -> 23:45, da's 1 uur en 15min! :|
We hebben nu 8+ keer naar kalecgos gecleared, en denk dat onze gemiddelde trashclear op 45 min ligt. Soms sneller, soms ook tegen het uur aan.
Die hebben we vorige week maandag ergens laten liggen toen de raid gecancelled werd denk ik. ;(

Normaal gesproken zitten we ook rond de 45 minuten, maar er waren wat aanpassingen. Ten eerste, veel DC's waardoor we een lichtelijke baggersetup hadden voor Kalec (hadden IMO na Archi beter kunnen stoppen en vanaaf met 100% focus en een goeie setup beginnen), ten tweede onze RL die er gisteren voor het eerst in een jaar ofzo niet was. Nu zijn er mensen die het over kunnen nemen (z'n broer :P) en dat gebeurde natuurlijk ook, maar voor hem was 't z'n eerste raid in maanden die hij leidde, dus alles ging al wat trager. Meeste tijd hebben we in het begin verspeeld. Eerste scout-pack pullden we pas na een half uur, zijn dus vier pulls (2 sentinels, 2 packs) ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
Mektheb schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:51:
[...]

Inderdaad een Roque om de door te lockpicke, of een mage die er doorheen kan blinken en de deur open doen en dan is het zo gebeurd :D
Kon je bij die deur in Dire Maul niet voor de deur doodgaan om aan de andere kant van de deur te rezzen en dan de deur voor de rest van de party te openen? Ik heb nu de key, maar volgens mij is dat een truukje wat ik me nog kan herinneren van toen ik de eerste keer DiM West deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
stefanass schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:03:
[...]

Kon je bij die deur in Dire Maul niet voor de deur doodgaan om aan de andere kant van de deur te rezzen en dan de deur voor de rest van de party te openen? Ik heb nu de key, maar volgens mij is dat een truukje wat ik me nog kan herinneren van toen ik de eerste keer DiM West deed :)
Volgens mij wel, dat openen weet ik niet zeker, maar dat dood gaan wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
stefanass schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:03:
[...]

Alliance zeker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
Zie genoeg hordies deadmines in gaan hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
cls schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:22:
[...]

Zie genoeg hordies deadmines in gaan hoor :P
DiM is toch echt Dire Maul volgens mij en niet Deadmines (DM) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
UTwizard schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:38:
[...]

DiM is toch echt Dire Maul volgens mij en niet Deadmines (DM) ;)
Lees het nog maar eens. Imdamned zei 'Alliance zeker' omdat DM overwegend meer een alliance instance is, en veel horde noemen Dire Maul dan ook DM en niet DiM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
cls schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:48:
[...]

Lees het nog maar eens. Imdamned zei 'Alliance zeker' omdat DM overwegend meer een alliance instance is, en veel horde noemen Dire Maul dan ook DM en niet DiM.
Moet zeggen dat ik DiM nog nooit gebruikt heb. Blik op het lvl zegt in principe genoeg, en vaak wordt bij DM ook north/west/east/tribute gebruikt, wat het nog duidelijker maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verschilt ook nog per server bij ons heb ik DiM nog nooit voorbij zien komen eigenlijk. Ff klikken op de naam en je weet het.
Waar ik tegenwoordig op mn alt helemaal gek van word is mensen die altijd denken dat je standaard een heroic doet. Roep je lf1m for SH normal en dan nog als ze er eindelijk zijn zeggen o is het geen heroic. Of dat ze in de verkeerde que zitten vreselijk irritant.

Van het weekeind voor het eerst met mn alt en mn vrouwtje dr alt MgT gedaan maar die is best pittig zeg voor mijn gevoel is bv een heroic mech makkelijk. Binnenkort ook maar eens proberen alhoewel die grote gasten wel erg hard meppen altijd. En een pala tank krijgt al veel klappen als de healer dan ook nog blauw is is het wel pittig. Gisteren ook lekker 3 runs black morass gedaan en revered geworden ging heerlijk zeg leuk om te tanken ook als pala alleen wel af en toe lichte mana problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Exitium schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:55:
[...]

Moet zeggen dat ik DiM nog nooit gebruikt heb. Blik op het lvl zegt in principe genoeg, en vaak wordt bij DM ook north/west/east/tribute gebruikt, wat het nog duidelijker maakt. :P
Horde DM = Dire Maul.

deadmines = deadmines. Verder is idd lvl 55 ongeveer DM en lvl 30? deadmines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
20.

DM = Dire Maul
DM = Deadmines

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Mijne: Meer badges halen door guild/pug Gruul+Maggy of een Badgazannetje te gaan doen Zaterdagmiddag
Zaterdag eerst maar ff hc daily gerunned, Ramparts :/ net zoals vrijdag :X met de guild natuurlijk, 30 minuten waren we wel klaar :D Daarna FF Gruul + Maggy gedaan King+Gruul met een Guild/Pug set-up allebij one-shot..
En toen
Maggy.... Wat een gekut altijd met die kubes zeg, 2 keer wipen omdat niemand kubes kan klikken.. daarna wipe doordat healers slackten door dat dak dat naar beneden viel.. Hopp Raid disband :X

Zondag avond nadat ik door heel nederland heen heb geraced toch nog ff daily HC gedaan Steamvaults..Wou daarna eigenlijk gaan slapen, en toen vroeg de GM voor HC BM.. Wat super relax ging, Boomkin, Caster shaman + Mijzelf, Palatank die allemobs tankte en een priest die healde... Zat op 40% fire Crit dus dat lukte wel :) alle 3 dpsers zaten op 900+dps _/-\o_
Nu nog maar 7 badges voor me Hit-Pants!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
2 Raidnight op Illidan. Beste resultaat: 7%. De raid loopt niet goed uit elkaar en constant gaan mensen dood door splash damage. Ook in phase 2 blijven mensen dood gaan..

Vanavond de laatste poging van deze raidweek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister onze eerste echte raid gehad op illidan, na wat 6-7 tries verleden week kwamen we al 1 maal door phase 2.
Nu gister kwamen we zelfs in phase 5 (30%), wat kan er dan nog misgaan vraag je je af :(
Op 20% spawnden die demons, en dat ging in de fases ervoor prima, traps en totems neer en afknallen die demons, maar toen ging 1 van de melee's te dicht op een healer staan en gingen 2 van de healers op de tankende lock dood. Dus ook de lock dood en wipe op 13% /cry.

daarna om wat voor reden dan ook niet meer door phase 2 heen gekomen, steeds ging een tank dood.

maar goed nog 2 volle raid dagen te gaan en we gaan deze week door tot dat illidan plat legt :)
Nu maar hopen dat we weer 8 of 9 healers online hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
BraX schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:25:
[...]
Wat super relax ging, Boomkin, Caster shaman + Mijzelf, Palatank die allemobs tankte en een priest die healde... Zat op 40% fire Crit dus dat lukte wel :) alle 3 dpsers zaten op 900+dps _/-\o_
Nu nog maar 7 badges voor me Hit-Pants!! :9
Da's best wel relatief.. :P
900+ dps, met die groep? Ligt een beetje aan je gearniveau, mja..

Gister BT gedaan dan, op Teron had ik 1625dps, wel met shaman en spriest, zonder oomkin. Deze shaman gebruikte ook drums dusja.

Verder weet ik nogsteeds niet wat het beste is om te stacken met elkaar, ik heb de keus uit:
Heroism
Combustion
Destro pot
Icy Veins
Skull of Guldan
Drums of Battle

Volgens mij is het het best om alles een beetje verdelen, ipv allemaal op 1 moment te poppen.
Vaak wordt heroism tegelijk met drums gedaan en in de laatste 5 sec van heroism pop ik dan Icy Veins + Skull of guldan. Vaak nog een Combustion op 20% proberen te timen MET een destro pot.

Wat zijn goeie combo's, wat zijn minder goede? Alles tegelijk, of verdelen of zelfs apart?

Edit, blue-eagle en rooieziel, herkenbaar. :)
Phase 2 moeten tanks goed onder de knie krijgen, dan is het zo goed als een "eitje." Als mensen blijven uitkijken met die parasites en die flameburst is er niets aan de hand.

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 28-04-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
jarnotjuh schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:37:
[...]

Mja, ikzelf haal net de 950firedmg(unbuffed). En boomkin en shaman waren ook allebei Badge-geared.. Dus geen BT gear :'(
Zou zelf nog wel wat vaker ZA in willen om toch nog wat lekkere items te halen:
Head
Boots
Ring
Cast-weapon
Trinket!
Bearmount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Laatst online: 05-09 16:07
Hoihoi,

Wie is hier allemaal actief in de volgende server: Twisting Nether (PvP)

Ik zoek nog wat gezellige questers rond lvl 36 ongv... :)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

@jarnotjuh, jouw hunter alt heet toch Mokil?
Waarom praat je dan Engels tegen me in de whisper :P

Gisteren eindelijk 375 gehaald met Elemental Leatherworking dus kan eindelijk weer aan de gang met gear gaan verzamelen op mijn Rogue :Y)
Alleen die Primals die er allemaal bij gefarmed moeten worden.. niet normaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister een super raidavond gehad.
Hydross/Lurker/Moro ge-1shote en Karathress neer op de 2de try (helaas 3x Pally T5 token :()

Vandaag me Fire resi gear eens opkrikken (zit op 240 momenteel) en dan vandaag Leo weer eens downen })

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
[...]

Gister BT gedaan dan, op Teron had ik 1625dps, wel met shaman en spriest, zonder oomkin. Deze shaman gebruikte ook drums dusja.

Verder weet ik nogsteeds niet wat het beste is om te stacken met elkaar, ik heb de keus uit:
Heroism
Combustion
Destro pot
Icy Veins
Skull of Guldan
Drums of Battle

Volgens mij is het het best om alles een beetje verdelen, ipv allemaal op 1 moment te poppen.
Vaak wordt heroism tegelijk met drums gedaan en in de laatste 5 sec van heroism pop ik dan Icy Veins + Skull of guldan. Vaak nog een Combustion op 20% proberen te timen MET een destro pot.

Wat zijn goeie combo's, wat zijn minder goede? Alles tegelijk, of verdelen of zelfs apart?

Phase 2 moeten tanks goed onder de knie krijgen, dan is het zo goed als een "eitje." Als mensen blijven uitkijken met die parasites en die flameburst is er niets aan de hand.
Silver Crescent / ZA trinket, destruction potion / flame cap, poppen in combinatie met combustion / icy veins / heroism. (if fire specced) zodat je zoveel mogelijk van je trinket in die burst periode kan stoppen.

Spelldmg met 155 gedurende 20 seconde verhogen. Dat is dus of 6 fireballs wanneer je alleen de trinket popped of 12 fireballs met die 155 extra dmg.

Tis niet zo moeilijk hoor jarnotjuh : )

Owja, 1625 met jouw gear vind ik eigenlijk aan de lage kant. Had pasgeleden 1775 ongeveer en ik had alleen een resto shammie in de groep. (nog geen 4 tier 6)

**edit 23535**

Waarom niet die haste shoulders gecraft?
BraX schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:01:
Mischien beetje domme vraag:
Maar wat is Heroism??
Alliance shammie variant van bloodlust

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 28-04-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Maar wat is Heroism??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lief dagboek...

Heb toch best een geluk gehad dit weekend. Vorige week had ik al 5x Primal Shadow uit één transmute, dit weekend nog eens 4x Primal Air en tweemaal 3x Primal Fire. Nu heb ik alle mats voor 5x Might, maar zou natuurlijk mooi zijn als ook die een beetje proc'ed. :P

Verder 4x de Sunfury Attack Plans quest gedaan, en ook daar had ik geluk: de eerste 3 dagen dropte de plans al gelijk van de 2e mob, en de 4e dag dropte de 3e mob de plans. :D Van mij mag dat geluk nog wel even aanhouden, lol.

--- edit ---
Maar wat is Heroism??
Wowhead, Wowwiki, of voor alle firewallers:
Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party members.

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 28-04-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
[...]

Heroism
Combustion
Destro pot
Icy Veins
Skull of Guldan
Drums of Battle

Best om je trinket gelijk te poppen met bloodlust + drums, hier heb je het meest profijt van, +54 spelldmg met die haste en critchance geeft je mooie kans op wat imba crits :P
Bewaar je destruction pots op kalecgos voor de "beneden" wereld btw, waar die demon is, wij hadden in het begin ook wat moeite met kalecgos maar op de 3de avond eerste kill, 2de kill duurde ook nog 2 avondjes maar sinds 3de kill oneshotten we hem.
Brutallus is veel makkelijker als je de dps hebt (1800-1900 dps nonstop gemiddeld per dps class voor 6 minuten, maar dit kan gecompenseerd worden door een rogue met 2 blades, die 2600dps kan doen). Felmyst is wel lastig even maar op zich een stuk makkelijker dan kalecgos.

Wij zijn nu bezig met de twins en dat is wel een belachelijk moeilijke fight, zeer zeker de moeilijkste bossfight tot nu toe in wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
MantaMania schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:56:
Verschilt ook nog per server bij ons heb ik DiM nog nooit voorbij zien komen eigenlijk. Ff klikken op de naam en je weet het.
Klopt helemaal. Op m'n vorige server werd Deadmines in het 'oude' LFG-channel /4 altijd VC (Van Cleef) genoemd en DM was daar Dire Maul. In m'n huidige guild gebruiken ze dus DM voor Deadmines en DiM voor Dire Maul.

SH is ook zo'n leuke afkorting. Bedoel je nu Sethek Halls of Shattered Halls? En hier geeft het klikken op de naam en het checken van level ook niet altijd uitsluitsel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is Heroism??
de alliance versie van bloodlust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
@Jarno die dps waar jij het over hebt in je posts op teron is dat WWS dps of DPS in bijv een damage meter. Ik geloof nl dat deze beide ook andere manieren van berekenen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Toch leuk die fishing quest. Eigenlijk de enige daily die ik doe. Doe hem elke keer op 2 chars en de oogst tot nu toe qua blauwe items is 1x de crocodile pet, 2x de 15 stamina gem en 1x de fishing hat :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Dennism schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:21:
@Jarno die dps waar jij het over hebt in je posts op teron is dat WWS dps of DPS in bijv een damage meter. Ik geloof nl dat deze beide ook andere manieren van berekenen hebben.
WWS dps.. :) Recount geeft bij mij altijd hetzelfde als de WWS, kwa dmg done. Weet niet hoe dit zit met DPS eigelijk.
RaseriaN schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:55:
Waarom praat je dan Engels tegen me in de whisper :P
Omdat ik eerst typte en daarna pas nadacht? :P
ImdaMned schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:57:
Owja, 1625 met jouw gear vind ik eigenlijk aan de lage kant. Had pasgeleden 1775 ongeveer en ik had alleen een resto shammie in de groep. (nog geen 4 tier 6)
Ik heb ook wel 1700+ gehaald een paar weken terug, kan de report wel effe opzoeken als je wil. Beetje verschillend is het wel hoor. Op Kaz'rogal ook vaak zat 1600+ gehaald met een sp/shammy.
Waarom niet die haste shoulders gecraft?
Omdat ik eigelijk wel verwacht had dat ik in korte tijd 4 t6 zou hebben. Maar aangezien we niet lucky genoeg zijn met de chests die we krijgen gaat dan nog wel effe duren :P
Weet eigelijk niet wat het statsverschil is, zou het zoveel beter zijn? Nu zonder de bonus zou het eventueel nog wel kunnen, eens stats vergelijken:

Nimble thought:
Equip: Improves spell haste rating by 38 (2.41% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44.

Tier 6 shoulders:
Equip: Improves spell critical strike rating by 21 (0.95% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 46.
Equip: Increases your spell penetration by 18.

Penetration is al gewoon "useless?"
2 dmg minder, 1% crit minder. Weegt 2% haste op tegen 1% crit? Ik heb nu 84 hitrating dacht ik (pin me er niet op vast), dan zou ik nu op 122 uitkomen. Er zit al 10 in mijn shoulders, dus 112.
Denk haast wel dat het een upgrade moet zijn TOTDAT ik mijn 4 t6 heb(@#$^#@! chest!)
Bewaar je destruction pots op kalecgos voor de "beneden" wereld btw, waar die demon is, wij hadden in het begin ook wat moeite met kalecgos maar op de 3de avond eerste kill, 2de kill duurde ook nog 2 avondjes maar sinds 3de kill oneshotten we hem.
Dat deed ik al standaard, die zooi gebruiken als ik in demon phase ben. :)

Over die use dingen. Altijd dmg in combo met haste poppen dus? Zal er voortaan eens beter op gaan letten. :) Ook pop ik eigelijk standaard combustion aan het begin van een fight als me scorches erop zitten. Als ik dan 3 stacks heb pop ik me icy veins + skull, weet niet of dat dan slim is? Of moet ik die skull pas NA icy gebruiken, als de buff weg is?

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 28-04-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Atlas schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:41:
Toch leuk die fishing quest. Eigenlijk de enige daily die ik doe. Doe hem elke keer op 2 chars en de oogst tot nu toe qua blauwe items is 1x de crocodile pet, 2x de 15 stamina gem en 1x de fishing hat :D
lol ik heb hem elke dag op minstens 1 char gedaan.(ik kan alleen die croc op 2 chars doen) en ik heb alleen maar junk gehad, op een pet na.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.