WWS dps..

Recount geeft bij mij altijd hetzelfde als de WWS, kwa dmg done. Weet niet hoe dit zit met DPS eigelijk.
Omdat ik eerst typte en daarna pas nadacht?

Ik heb ook wel 1700+ gehaald een paar weken terug, kan de report wel effe opzoeken als je wil. Beetje verschillend is het wel hoor. Op Kaz'rogal ook vaak zat 1600+ gehaald met een sp/shammy.
Waarom niet die haste shoulders gecraft?
Omdat ik eigelijk wel verwacht had dat ik in korte tijd 4 t6 zou hebben. Maar aangezien we niet lucky genoeg zijn met de chests die we krijgen gaat dan nog wel effe duren

Weet eigelijk niet wat het statsverschil is, zou het zoveel beter zijn? Nu zonder de bonus zou het eventueel nog wel kunnen, eens stats vergelijken:
Nimble thought:
Equip: Improves spell haste rating by 38 (2.41% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44.
Tier 6 shoulders:
Equip: Improves spell critical strike rating by 21 (0.95% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 46.
Equip: Increases your spell penetration by 18.
Penetration is al gewoon "useless?"
2 dmg minder, 1% crit minder. Weegt 2% haste op tegen 1% crit? Ik heb nu 84 hitrating dacht ik (pin me er niet op vast), dan zou ik nu op 122 uitkomen. Er zit al 10 in mijn shoulders, dus 112.
Denk haast wel dat het een upgrade moet zijn TOTDAT ik mijn 4 t6 heb(@#$^#@! chest!)
Bewaar je destruction pots op kalecgos voor de "beneden" wereld btw, waar die demon is, wij hadden in het begin ook wat moeite met kalecgos maar op de 3de avond eerste kill, 2de kill duurde ook nog 2 avondjes maar sinds 3de kill oneshotten we hem.
Dat deed ik al standaard, die zooi gebruiken als ik in demon phase ben.
Over die use dingen. Altijd dmg in combo met haste poppen dus? Zal er voortaan eens beter op gaan letten.

Ook pop ik eigelijk standaard combustion aan het begin van een fight als me scorches erop zitten. Als ik dan 3 stacks heb pop ik me icy veins + skull, weet niet of dat dan slim is? Of moet ik die skull pas NA icy gebruiken, als de buff weg is?
[
Voor 6% gewijzigd door
enira op 28-04-2008 12:55
]