hier kan je zien of het goed geddekt is : http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/
Jup, doe ik ookmcman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:29:
[...]
Zelf gebruik ik Pimbackup. Deze backupped mijn contacten en text messages. Hij backupped ook automatisch op een door jou ingesteld tijdstip en dag.
Die ervaring had ik ook met tmobile. Zelfs op diverse stations, waar t bereik meestal erg goed is, kreeg ik geen hsdpa. Nu heb ik vodafone en bijna overal HSDPA. Ik denk dat het goedkope abo dat ik had geen HSDPA kon. Of dat de snelheid te laag was waardoor het toestel niet op HSDPA overstapt.Martijn___ schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:46:
[...]
Een H heb ik er nog nooit gezien. Gebruik het T-mobile netwerk, volgens hun site moet ik hier (in Tilburg) goed HSDPA bereik hebben.kun je dat op nog een andere manier zien/testen?
I, for one, like Roman numerals
Heb sinds een tijdje de tytn2, hiervoor had ik een mda vario (weet niet precies de htc naam). Wat me opvalt is dat als ik met de tytn een sms type met het toetsenbord dat de letters op het scherm achterlopen met wat ik heb getyped. Ik ben dus zegmaar al klaar met de zin en dan zit de tytn pas op de helft en verschijnt de rest steeds meer. Hierdoor krijg je wel vaak woorden waar net een letter mist ofzo. Dit probleem dat ik met de oude vario totaal niet. Vraag daarom af of dit normaal is, en of er wat aan te doen is ?
Niemand ook maar 1 oplossing?musiqman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.
Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen)
HELP!!!
:(:(
In de map Windows heb je een mapje genaamd Startmenu en daar heb je weer wat mapjes. Vanzelfsprekend neem je het mapje Programma's.
Niet meer boos zijn nu he! Kusje!
Hoe installeer je ze, via BT of USB?Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:52:
Als ik TomTom Navigator wil installeren op mn Tytn II (vanaf de bijgeleverde cd)
vraagt ie of ik ttn wil installeren in de standaardmap voor de installatie van toepassingen.
Dan doe ik ja, maar dan krijg ik daarna op m'n tytn-scherm 'Installatie van TomTomNavigator.CAB is mislukt'.....
Weet iemand wat te doen?
bvd.
Edit: Dit geldt trouwens voor elk programma. Sprite Backup, Kaiser GPRS Monitor en Backup Tool...
Moet ik eerst iets van die andere cd doen of zo?
Apparaatcentrum werkt correct bij mij...dus volgens mij kan het daar niet aan liggen.
't is trouwens mischien handig het meegeleverde active sync (oid) installeren
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 14-05-2008 00:18 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
MDA Vario -> HTC Wizardclonedonkey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:45:
Heb sinds een tijdje de tytn2, hiervoor had ik een mda vario (weet niet precies de htc naam). Wat me opvalt is dat als ik met de tytn een sms type met het toetsenbord dat de letters op het scherm achterlopen met wat ik heb getyped. Ik ben dus zegmaar al klaar met de zin en dan zit de tytn pas op de helft en verschijnt de rest steeds meer. Hierdoor krijg je wel vaak woorden waar net een letter mist ofzo. Dit probleem dat ik met de oude vario totaal niet. Vraag daarom af of dit normaal is, en of er wat aan te doen is ?
Ik heb precies dezelfde probleem als ik het toetsenbord gebruik. Typ vertraging was er al vanaf eerste keer dat ik het gebruikte. (Heb mijn TyTN 2 nog geen week.) Heeft dit ook te maken hebben met het probleem met de Qualcomm drivers? En moeten we gewoon afwachten?
Ik denk (hooop) dat die update o.a. dat zal fixen.
De laatste tijd mist 'ie ook een aantal letters die ik toch écht heb ingedrukt tijdens chatsessies.
De laatste tijd mist 'ie ook een aantal letters die ik toch écht heb ingedrukt tijdens chatsessies.
Tnxxmcman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:17:
[...]
In de map Windows heb je een mapje genaamd Startmenu en daar heb je weer wat mapjes. Vanzelfsprekend neem je het mapje Programma's.
Niet meer boos zijn nu he! Kusje!
Van alle programma s zijn er nu maar 1.
Nu het andere probleem nog.
Ik kan nog steeds geen programmas kiezen voor het start drop menu
Ik heb een vaag activesync 4.5 probleempje met m'n Tytn II. Thuis aan mijn pc werkt gewoon alles, maar als ik de htc op het werk aan mijn laptop hang, dan heb ik ineens geen internet meer op m'n laptop. Iemand een idee? Ik heb al geprobeerd in activesync Bedrijfsnetwerk/ Automatisch/ Internet maar niks helpt.
Toch zijn er gewoon mensen hier die een soortgelijke htc wel gewoon werkend hebben.
Edit: Vista thuis, winxp op het werk
Toch zijn er gewoon mensen hier die een soortgelijke htc wel gewoon werkend hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door lordloeder op 14-05-2008 08:25 ]
Verwijderd
Via USB.Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:18:
[...]
Hoe installeer je ze, via BT of USB?
't is trouwens mischien handig het meegeleverde active sync (oid) installeren
Ik heb Windows Vista, daarin werkt ActiveSync niet, maar is het Windows Apparaatcentrum.
Dat functioneert allemaal naar behoren.
Hij geeft als status 'verbonden', en ik kan wel gewoon bestanden verzenden.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Je zou kunnen proberen het bestand te lokaliseren op de cd en die .CAB vervolgens kopieren naar je Tytn2, en dan vanaf je telefoon uitvoeren. Misschien dat dat wel werkt
Verwijderd
Dat is juist het probleem, ik heb slechts 5 setup-bestanden (dus executable files) op die cd (3gnetopt, TomTom Navigator, Sprite Backup en nog 2 die ik zo even niet weet).cryonic90 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:47:
Je zou kunnen proberen het bestand te lokaliseren op de cd en die .CAB vervolgens kopieren naar je Tytn2, en dan vanaf je telefoon uitvoeren. Misschien dat dat wel werkt
Ondanks dat ik wist dat het niet zou kunnen werken, heb ik toch geprobeerd deze vanaf de geheugenkaart op mn tytn te installeren, maar uiteraard gaat dat niet.
Verder staat er niks op, van bv. .cab's o.i.d.
Vond het al een beetje een vage cd...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 09:51 ]
Ik heb me afgelopen week proberen aan te melden voor de HTC e-club... Ik kan me account alleen niet activeren. Beide links die ze me toezenden zijn dood, ook als ik me nogmaals registreer. Heeft iemand anders daar ook last van gehad en weet iemand een oplossing? De klantenservice reageerd niet 
Dit geeft hij aan:
"Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found."
Over het HSDPA verhaal, ik heb Hi als provider en ik heb echt overal waar ik kom een H staan als hij verbinding maakt. Niet onverkeerd dus
Dit geeft hij aan:
Over het HSDPA verhaal, ik heb Hi als provider en ik heb echt overal waar ik kom een H staan als hij verbinding maakt. Niet onverkeerd dus
[ Voor 10% gewijzigd door leonvw op 14-05-2008 09:53 ]
Verwijderd
Waarom heb ik dat nooit?LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
Ik heb me afgelopen week proberen aan te melden voor de HTC e-club... Ik kan me account alleen niet activeren. De link die ze me toezenden is dood, ook als ik me nogmaals registreer. Heeft iemand anders daar ook last van gehad en weet iemand een oplossing? De klantenservice reageerd niet
Ik heb héél af en toe 3G, maar verder bijna altijd GPRS. (Heb ook Hi)
Komt dat omdat ik bijna in Duitsland woon? (Aan de oostgrens van noord-/midden-limburg) of heb ik foute instellingen?
3G heb ik ook standaard in beeld staan, ik woon zelf in de buurt van Rotterdam. Dus zou opzich best kunnen dat dat het is.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:53:
[...]
Waarom heb ik dat nooit?
Ik heb héél af en toe 3G, maar verder bijna altijd GPRS. (Heb ook Hi)
Komt dat omdat ik bijna in Duitsland woon? (Aan de oostgrens van noord-/midden-limburg) of heb ik foute instellingen?
Ik kan ook even zo snel geen bereikbaarheids kaartje van Hi vinden.
Ok, probleem gevonden. Even de Klantenservice gebeld ipv gemaild. Ze hebben problemen met de serverLeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:51:
Ik heb me afgelopen week proberen aan te melden voor de HTC e-club... Ik kan me account alleen niet activeren. Beide links die ze me toezenden zijn dood, ook als ik me nogmaals registreer. Heeft iemand anders daar ook last van gehad en weet iemand een oplossing? De klantenservice reageerd niet
Dit geeft hij aan:
Verwijderd
En je zegt net dat je bijna altijd een H in beeld hebt?LeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:56:
[...]
3G heb ik ook standaard in beeld staan, ik woon zelf in de buurt van Rotterdam. Dus zou opzich best kunnen dat dat het is.
Ik kan ook even zo snel geen bereikbaarheids kaartje van Hi vinden.
Verwijderd
Mooi, hoef ik zelf niet meer te bellen, want ik had een paar dagen geleden precies hetzelfde probleemLeeJon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Ok, probleem gevonden. Even de Klantenservice gebeld ipv gemaild. Ze hebben problemen met de server
p.s. stuur geen e-mail naar htc, want die lezen ze toch niet!
Betreffende 3G en G verbindingen -> in maastricht en in de buurt daarvan heb ik zelf gewoon 3G (en H) met KPN maar hoe verder ik naar aken ga des te minder ik nog 3G tegenkom. De dekking van m'n oude provider vodafone in het zuiden van limburg is naar mijn idee beter geweest.
Verwijderd
Ik heb nog nooit H gehad...lordloeder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
Betreffende 3G en G verbindingen -> in maastricht en in de buurt daarvan heb ik zelf gewoon 3G (en H) met KPN maar hoe verder ik naar aken ga des te minder ik nog 3G tegenkom. De dekking van m'n oude provider vodafone in het zuiden van limburg is naar mijn idee beter geweest.
Ook in bv. Venlo en Roermond niet...
Kan dit aan mijn instellingen liggen?
Verwijderd
Het zou eventueel ook aan je simkaart kunnen liggen. Als je al heel lang dezelfde simkaart hebt, is de kans groot dat het een GPRS-sim is ipv een UMTS-simkaart! Bij Hi en KPN zou op de simkaart USIM moeten staan, dan weet je dat je daarmee in ieder geval goed zit!
KPN heeft een bedekkingskaart voor GSM & UMTS, maar zo ver ik weet alleen op het intranet van KPN (dus ga even langs een primafoon en vraag het na!)
KPN heeft een bedekkingskaart voor GSM & UMTS, maar zo ver ik weet alleen op het intranet van KPN (dus ga even langs een primafoon en vraag het na!)
Verwijderd
Misschien dat het komt dat het hoofdkantoor Vodafone NL in Maastricht zit. Alle hoge piefen van Vodafone moeten natuurlijk wel thuis in de vrijstaande villa snel mobiel kunnen internettenlordloeder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
Lijkt me sterk dat het een instelling is, denk eerder dat het gewoon dekking gerelateerd is. OF je hebt voorkeur voor een netwerk i(band)ngesteld (geen umts maar gsm of zo iets ).
Als je gewoon kunt internetten etc, klopt het wel lijkt me. Iemand trouwens een idee van mijn probleem met activesync? (zie paar posts omhoog)
Als je gewoon kunt internetten etc, klopt het wel lijkt me. Iemand trouwens een idee van mijn probleem met activesync? (zie paar posts omhoog)
Zodra hij daadwerkelijk gaat downloaden wel jaVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:05:
[...]
En je zegt net dat je bijna altijd een H in beeld hebt?
Zolang niets download staat er 3G in beeld.
Heb ik gemerkt jaVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
[...]
Mooi, hoef ik zelf niet meer te bellen, want ik had een paar dagen geleden precies hetzelfde probleem
p.s. stuur geen e-mail naar htc, want die lezen ze toch niet!

Verwijderd
Bedoel je deze?Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Het zou eventueel ook aan je simkaart kunnen liggen. Als je al heel lang dezelfde simkaart hebt, is de kans groot dat het een GPRS-sim is ipv een UMTS-simkaart! Bij Hi en KPN zou op de simkaart USIM moeten staan, dan weet je dat je daarmee in ieder geval goed zit!
Dit kaartje staat volgens mij al 5 maanden ongewijzigd zo online, dus of het wordt bijgewerkt...
Ik heb mijn twijfels.
Verwijderd
Op mn werk (ik werk in primafoon, vandaar) ziet het er anders uit, en kan ik ook opvragen wanneer er in bepaalde gebieden plannen zijn voor het plaatsen van GSM/UMTS masten.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:26:
[...]
Bedoel je deze?
Dit kaartje staat volgens mij al 5 maanden ongewijzigd zo online, dus of het wordt bijgewerkt...
Ik heb mijn twijfels.
Verwijderd
Dit komt gewoon letterlijk van de KPN-site.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:29:
[...]
Op mn werk (ik werk in primafoon, vandaar) ziet het er anders uit, en kan ik ook opvragen wanneer er in bepaalde gebieden plannen zijn voor het plaatsen van GSM/UMTS masten.
(Op de Hi-site staat helemaal niks...)
Maar je raadt me aan om eens na te vragen bij Primafoon, of er hier 3 / 3.5G - dekking is?
Verwijderd
Of bel 1200 (mobiele klantenservice (gratis voor KPN, normale kosten voor Hi)). die kunnen je ook actuele informatie geven!Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:32:
[...]
Dit komt gewoon letterlijk van de KPN-site.
(Op de Hi-site staat helemaal niks...)
Maar je raadt me aan om eens na te vragen bij Primafoon, of er hier 3 / 3.5G - dekking is?
Verwijderd
Merci.
Dan zal ik er nu over ophouden.
Rest mij wel nog mijn eerder gestelde vraag.
Iemand een antwoord?
Wil graag TTN testen, maar zo gaat dat dus niet lukken...
Iemand een antwoord?
Kijk even goed bij Instellingen, en anders kopieeren plakken vanuit dezelfde mappen die ik je hiervoor vertelde,musiqman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]
Tnxx
Kun je die exe's niet openen/uitpakken met winrar?Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:50:
[...]
Dat is juist het probleem, ik heb slechts 5 setup-bestanden (dus executable files) op die cd (3gnetopt, TomTom Navigator, Sprite Backup en nog 2 die ik zo even niet weet).
Ondanks dat ik wist dat het niet zou kunnen werken, heb ik toch geprobeerd deze vanaf de geheugenkaart op mn tytn te installeren, maar uiteraard gaat dat niet.
Verder staat er niks op, van bv. .cab's o.i.d.
Vond het al een beetje een vage cd...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
hard reset?Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:48:
Merci.
Iemand een antwoord?
Verwijderd
Ga ik proberen. Zit nu op m'n werk, maar ga het straks in m'n lunchpauze meteen eventjes proberen.Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:51:
[...]
Kun je die exe's niet openen/uitpakken met winrar?
Ik heb mijn toestel pas sinds zaterdag.
Heb er nog bijna niks mee gedaan vanwege tijdgebrek, slechts TCPMP en die Tv-gids erop gezet.
Verder nog helemaal niks.
Lijkt me niet echt reden om al te hard resetten.
Welke programma's je standaard in het startmenu houd, kun je kiezen bij start > instellinegen > Menu'smusiqman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]
Tnxx
UMTS/HSDPA: denk dat de dekking T-mobile HSDPA wel goed is, maar dat HSDPA niet in PIT zit. Als ik goed heb gezocht op internet, is dat nog fijn ook ivm batterijverbruik. PIT snelheid is lager dan UMTS snelheid, dus HSDPA is dan ook niet nodig
Verwijderd
Beste tweakers,
Nadat ik mijn partenership opnieuw heb ingesteld ivm met nieuwe laptop heeft hij na het synchroniseren alles uit mijn telefoon gegooid omdat de PC als default stond ingesteld... nu ben ik dus al mijn contacten kwijt dat vind ik nog het ergste stonden belangrijke contacten tussen
, nu is mijn vraag of iemand iets weet hoe ik dit kan recoveren weet ook niet op welke locatie hij dit opsloeg of dergelijke enige hulp zou echt super zijn..
Alvast bedankt!
Nadat ik mijn partenership opnieuw heb ingesteld ivm met nieuwe laptop heeft hij na het synchroniseren alles uit mijn telefoon gegooid omdat de PC als default stond ingesteld... nu ben ik dus al mijn contacten kwijt dat vind ik nog het ergste stonden belangrijke contacten tussen

Alvast bedankt!
Ben bang dat je het dan ook idd kwijt bent vriend.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:20:
Beste tweakers,
Nadat ik mijn partenership opnieuw heb ingesteld ivm met nieuwe laptop heeft hij na het synchroniseren alles uit mijn telefoon gegooid omdat de PC als default stond ingesteld... nu ben ik dus al mijn contacten kwijt dat vind ik nog het ergste stonden belangrijke contacten tussen![]()
, nu is mijn vraag of iemand iets weet hoe ik dit kan recoveren weet ook niet op welke locatie hij dit opsloeg of dergelijke enige hulp zou echt super zijn..
Alvast bedankt!
Je heb blijkbaar aangegeven dat je wilt synchroniseren met je telefoon, en tsjah, als e rniks op je pc staat, zorgt die er ook voor dat er niks op je telefoon komt te staan.
Maak daarom regematig een backup van je contacten etc. Pimbackup vind ik zelf de beste optie ervoor (google even, het gratis software).
Succes.
Jeroen.
Verwijderd
Op de een of ander vage manier is het me net gelukt.Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:51:
[...]
Kun je die exe's niet openen/uitpakken met winrar?
Ik had het .exe-bestand gekopieerd naar mijn documenten (op mn pc dus).
Toen de tytn aan de pc gekoppeld en toen gewoon het .exe-bestand geopend.
Kan me niet herinneren dat ik gisteren nou iets anders gedaan had,
maargoed, ik mag niet klagen. Het werkt!
Dit werkt dus niet. Dan geeft ie aan dat ie de items niet kan verplaatsenMartijn___ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:15:
[...]
Welke programma's je standaard in het startmenu houd, kun je kiezen bij start > instellinegen > Menu's
UMTS/HSDPA: denk dat de dekking T-mobile HSDPA wel goed is, maar dat HSDPA niet in PIT zit. Als ik goed heb gezocht op internet, is dat nog fijn ook ivm batterijverbruik. PIT snelheid is lager dan UMTS snelheid, dus HSDPA is dan ook niet nodig
Net dus even met HTC gebeld over die video update. Volgens mevrouw had ze het nog nooit eerder gehoord en wist ze ook niet of hier nog een update voor zou uitkomen. Windows Mobile 6.1 kwam er wel aan volgens haar, maar ze had geen idee wanneer. Nu snap ik waarom mensen zeggen dat de HTC service kut is, misschien had ik hem toch niet moeten halen...
Verwijderd
Even nagevraagd per mail bij KPN.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
De vrouw aldaar stuurt terug:
Hier had ik dus nog nooit van gehoord, tot jouw reactie.Er is in Reuver inderdaad nog geen UMTS bereik. Je zou echter op andere lokaties wel gebruik moeten kunnen maken van het UMTS netwerk als je over de juiste UMTS simkaart en een UMTS toestel beschikt. Na controle van je simkaart, blijk je nog geen USIM te hebben. Ik wil je aanraden deze aan te vragen bij de klantenservice of een winkel in de buurt.
Meer informatie lees je op de Vraag & Antwoord pagina van de Hi site (werkt de link niet door er op te klikken, kopieer dan de URL naar je browser):
Titel: USIM
URL: http://hi.custhelp.com/cg...1305&p_created=1089105555
Maar op de faq-site die ze geeft staat het inderdaad.
Ga zometeen maar snel een USIM aanvragen via klantenservice.
Nou net ook het toestel besteld. En meteen maar even spitten in het topic. Wat ik niet direct terug kon vinden (ik heb ook nog niet alles doorgepluist) is of in de foto's die je maakt ook GPS info komt te staan. Met Google Picasa en Google Earth kun je dat met de hand doen, maar het zou wel makkelijk zijn als in de foto die je maakt meten de GPS info wordt opgeslagen. Kun je in Google Earth meteen zien waar de foto's zijn gemaakt
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
Geef dan meteen aan dat ze bij jouw laatste verlenging niet hebben aangeboden je "oude" sim om te wisselen voor een verbeterde sim, maar dat je toch een telefoon hebt gekregen waar wel UMTS mogelijkheid op zit (moet dan ook echt het geval zijn heVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:35:
[...]
Even nagevraagd per mail bij KPN.
De vrouw aldaar stuurt terug:
[...]
Hier had ik dus nog nooit van gehoord, tot jouw reactie.
Maar op de faq-site die ze geeft staat het inderdaad.
Ga zometeen maar snel een USIM aanvragen via klantenservice.
Naast ebuddy is er toch ook een pda-size-websiteje voor wlm van microsoft? Heeft iemand daar misschien nog de link van?
Stay safe
Is niet een standaard optie, maar wel in te schakelen met kaisertweak. Volgens mij staat er wel een links naar in de TS en anders ff google raadplegen.doemaarwat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:56:
Nou net ook het toestel besteld. En meteen maar even spitten in het topic. Wat ik niet direct terug kon vinden (ik heb ook nog niet alles doorgepluist) is of in de foto's die je maakt ook GPS info komt te staan. Met Google Picasa en Google Earth kun je dat met de hand doen, maar het zou wel makkelijk zijn als in de foto die je maakt meten de GPS info wordt opgeslagen. Kun je in Google Earth meteen zien waar de foto's zijn gemaakt
Hoe stel ik in dat ie niet stiekum gprs of ander data verkeer via de gsm haalt ipv wifi ?
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Wil je nu wél GPRS data of juist
Wel -> standaard zo
Niet -> NoData installeren, of alles netjes instellen zodat niets automatisch je data-verbinding gebruikt.
Wel -> standaard zo
Niet -> NoData installeren, of alles netjes instellen zodat niets automatisch je data-verbinding gebruikt.
Verwijderd
Is het niet handiger om bij je provider een internetbundel te nemen? De meeste bieden voor minder dan 10 euro onbeperkte toegang!dj.verhulst schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:09:
Hoe stel ik in dat ie niet stiekum gprs of ander data verkeer via de gsm haalt ipv wifi ?
Nou onbeperkt.. ik had laats alweer een brief van Vodafone te pakken wegens hoog verbruik.
en ik gebruik mn I net dan gemiddeld, geen msn en niet als laptop modem. Dus onbeperkt klopt van geen hout (bij Vodafone dan)
en ik gebruik mn I net dan gemiddeld, geen msn en niet als laptop modem. Dus onbeperkt klopt van geen hout (bij Vodafone dan)
Die Onbeperkt discussie van Vodafone had ik gisteren ook met een collega, weet jij hoeveel data jij verbruikte toen je die brief kreeg?
Ik zit nog een half jaar vast aan KPN, maar toen ik het telefonisch liet activeren las die medewerker de voorwaarden voor en had het over dat je bij KPN pas rond die 5GB p/m een brief zou krijgen (10 x hoger dan gemiddeld verbruik). Klinkt me een beetje heeeeel veel, maar m.n. omdat Vodafone sneller internet heeft is dat een interessante optie, dus als jij weet waar die "brief"-grens van Vodafone ligt ... Graag
Ik zit nog een half jaar vast aan KPN, maar toen ik het telefonisch liet activeren las die medewerker de voorwaarden voor en had het over dat je bij KPN pas rond die 5GB p/m een brief zou krijgen (10 x hoger dan gemiddeld verbruik). Klinkt me een beetje heeeeel veel, maar m.n. omdat Vodafone sneller internet heeft is dat een interessante optie, dus als jij weet waar die "brief"-grens van Vodafone ligt ... Graag
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Volgens mij kan dit met het programma no data. Via google kun je het vast wel vinden.dj.verhulst schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:09:
ik gebruik geen nodata meer, maar kaisertweak, als ik nodata aan had staan werd voor me gevoel naar enigetijd sloom...
Heeft even geduurd, maar ik heb een foto gemaakt laatst:Gamepie56 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:42:
hmm.. Ik heb iets vervelends denk ik. In de linkerbovenhoek van m'n scherm zijn de pixels ietsjes lichter gekleurd. Als ik de camera start en m'n vinger ervoor houdt krijg je een zwart scherm, daar zie je dat het hoekje lichtgrijs is gekleurd.. Een stuk of 25 pixels in de linkerbovenhoek. Iemand wel eens meegemaakt? Het is er meteen al bij het opstarten, dus geen softwarefoutje. En volgensmij was het hoekje gister ook kleiner.. niet te hopen dat het nog groter wordt, dan moet ie terug.

Op de foto is het niet zo erg.. maar die vlek is nu bijna 25 keer zo groot geworden.. Het valt niet echt op als gewoon het homescherm open staat, maar met de camera, tomtom, etc zie je die vlek de hele tijd
[ Voor 3% gewijzigd door Boyd op 14-05-2008 21:34 ]
Verwijderd
Als ik mag raden... Gebruik je op je laptop WiFi? en is je TytnII via usb aangesloten? Zoja, dan klopt het gedrag. Bij microsoft heeft men besloten dat WiFi niet veilig is dus wanneer je de telefoon aansluit wordt de WiFi verbinding afgesloten !lordloeder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:52:
Ik heb een vaag activesync 4.5 probleempje met m'n Tytn II. Thuis aan mijn pc werkt gewoon alles, maar als ik de htc op het werk aan mijn laptop hang, dan heb ik ineens geen internet meer op m'n laptop. Iemand een idee? Ik heb al geprobeerd in activesync Bedrijfsnetwerk/ Automatisch/ Internet maar niks helpt.
Hier is overigens geen work-around voor, anders dan gebruik te maken van bluetooth of een kabel verbinding naar internet.
Verwijderd
Het onbeperkt internet abo van KPN én Hi van 9,95p/m is gecapped op 128kbits/sec (bron). Dit komt neer in de praktijk op 15kB/s neer (deze snelheden kan ik bevestigen met mijn eigen toestel). Daarintegen gaat het laden van pagina's prima en vlot en heb ik nog nooit een waarschuwing gehad. Alleen downloaden is dus traag (bestanden groter dan 2mb is niet leuk meer). De hogere snelheden (dus echt 3,6mB/s HSDPA) is vele malen duurder per maand en vaak ook alleen voor zakelijk gebruik.S913 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:54:
Die Onbeperkt discussie van Vodafone had ik gisteren ook met een collega, weet jij hoeveel data jij verbruikte toen je die brief kreeg?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 02:30 ]
Verwijderd
Als ik Youtube-filmpjes wil bekijken via een gprs of umts verbinding, worden er toch extra kosten in rekening gebracht bij KPN eindeloos online, of zit ik verkeerd?
Ik ga daar eens op zoeken..KeN. schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:30:
Wil je nu wél GPRS data of juist
Wel -> standaard zo
bedankt
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Verwijderd
klopt, 25 eurocent perm minuutVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:47:
Als ik Youtube-filmpjes wil bekijken via een gprs of umts verbinding, worden er toch extra kosten in rekening gebracht bij KPN eindeloos online, of zit ik verkeerd?

Wees blij dat je ze kúnt kijken, via Orange World lukt dat niet (meer)...
(Op laptop, met foon voor internetverbinding)
(Op laptop, met foon voor internetverbinding)
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 15-05-2008 12:16 ]
Oscar Wilde
Holy crap ? Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met Telfort / KPN zo te lezen.
Geen gezeur whatsoever over datalimieten, geen extra YouTube kosten (grapje mag ik hopen ?) en alles doet het meer dan prima. Overstappen misschien slim ?

En als je een open connectie hebt moet je 'm nadat je NoData hebt ingesteld handmatig nog sluiten.
Maar als het goed is krijg je daar ook nog een melding van.
Geen gezeur whatsoever over datalimieten, geen extra YouTube kosten (grapje mag ik hopen ?) en alles doet het meer dan prima. Overstappen misschien slim ?
Vergeet niet te softresetten als je de instellingen voor de eerste keer verandert
En als je een open connectie hebt moet je 'm nadat je NoData hebt ingesteld handmatig nog sluiten.
Maar als het goed is krijg je daar ook nog een melding van.
Oh, op zich ben ik ook wel tevreden met de snelheid van KPN, maar die Vodafon internet Blox is wel veel sneller (en niet duurder). Alleen ben ik dus benieuwd bij hoeveel dataverbruik je van Vodafone een mailtje krijgt (zoals Musiqman)
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
ik had op een ander forum gelezen dat je "met mate" gewoon youtube kunt kijken en streaming radio kunt luisteren met HI (E 9,95).
Dus heb ik vorige maand toch echt een paar keer youtube filmpjes gekeken en streaming radio geluisterd vorige maand(ik dacht ik waag de gok
als je het niet te gek maakt denk ik dat het wel gedoogd word.
grtz lucky
Gevonden. Het was http://mobile.live.com/wlmMaster FX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:28:
Naast ebuddy is er toch ook een pda-size-websiteje voor wlm van microsoft? Heeft iemand daar misschien nog de link van?
Stay safe
Ik weet niet of het er standaard op staat, maar er is camerasoftware (van HTC) beschikbaar die de optie biedt om een "GPS Photo" te maken (met dezelfde knop waarmee je ook switcht tussen gewone foto / contact foto / filmpje). Meer daarover kan je vinden op het forum van XDA Developers.doemaarwat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:56:
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
luckybasterd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:48:
[...]
ik had op een ander forum gelezen dat je "met mate" gewoon youtube kunt kijken en streaming radio kunt luisteren met HI (E 9,95).
Dus heb ik vorige maand toch echt een paar keer youtube filmpjes gekeken en streaming radio geluisterd vorige maand(ik dacht ik waag de gok) en geen extra kosten te zien op de rekening
.
grtz lucky
offtopic:
Dude, komop. Het is tweakers.net. Geen hyves
Dude, komop. Het is tweakers.net. Geen hyves
Verwijderd
Geen grapje..KeN. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:39:
Holy crap ? Ik mag mijzelf gelukkig prijzen met Telfort / KPN zo te lezen.
Al blijkt uit de reactie van luckybasterd dat het gelukkig wel meevalt!
Dat is heel fijn om te horen!luckybasterd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:48:
[...]
Dus heb ik vorige maand toch echt een paar keer youtube filmpjes gekeken en streaming radio geluisterd vorige maand(ik dacht ik waag de gok) en geen extra kosten te zien op de rekening
.
grtz lucky
Met het EK-voetbal, de Tour en de Olympische Spelen op het oog ben ik van plan om toch zo nu en dan streams van Sportzenders te luisteren...
Mag je me wel nog even vertellen wat jij verstaat onder een paar youtube filmpjes en streaming audio.
Dan heb ik tenminste een beetje een indicatie!
Dat kan ik ook bevestigen. Heb zelf ook Hi eindeloos onlie en zit regelmatig youtube te bekijken of streaming audio te luisteren. Heb er nog nooit iets van teruggezien op mijn rekening.luckybasterd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:48:
[...]
.
grtz lucky
Er is mij overigens ook nooit gemeld dat dit niet in de bundel zou zitten.
Toch zit ik met m'n htc en Hi eindeloos online vrolijk op HSDPA-snelheidVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 02:03:
[...]
Het onbeperkt internet abo van KPN én Hi van 9,95p/m is gecapped op 128kbits/sec (bron). Dit komt neer in de praktijk op 15kB/s neer (deze snelheden kan ik bevestigen met mijn eigen toestel). Daarintegen gaat het laden van pagina's prima en vlot en heb ik nog nooit een waarschuwing gehad. Alleen downloaden is dus traag (bestanden groter dan 2mb is niet leuk meer). De hogere snelheden (dus echt 3,6mB/s HSDPA) is vele malen duurder per maand en vaak ook alleen voor zakelijk gebruik.
Verwijderd
Heb je daar iets voor gedaan, of was het standaard al zo bij jou?Byzanthy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:45:
[...]
Toch zit ik met m'n htc en Hi eindeloos online vrolijk op HSDPA-snelheid
Hier schijn je goed te kunnen communiceren over data abonnementen:
[Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2
[Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2
Hier stond onzin
[ Voor 96% gewijzigd door EnsconcE op 16-05-2008 10:36 ]
Verwijderd
net even met HTC gebeld, en ze zeggen dat de update naar WM6.1 nog niet bevestigd is voor europa, alleen voor de AT&T telefoons van america, heeft iemand hier meer nieuws over???
De WM6.1 update zal binnenkort door HTC gereleased voor TyTN II. Daarnaast zullen sommige carriers ook updates uitbrengen voor hun gebrande versie van de TyTN II. Zo zal AT&T inderdaad een WM6.1 update voor hun 'Tilt' uitbrengen. Ik geloof dat T-Mobile ook een update voor de MDA Vario III heeft aangekondigd.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:50:
net even met HTC gebeld, en ze zeggen dat de update naar WM6.1 nog niet bevestigd is voor europa, alleen voor de AT&T telefoons van america, heeft iemand hier meer nieuws over???
Edit: Kan zo geen statement van T-Mobile vinden m.b.t. een evt. WM6.1 update voor de MDA Vario III, dus pin me hier niet op vast. Maar hij zal vast wel komen, we hebben eerder ook WM6 updates voor de Compact III en de Vario II gezien. En een ROM update voor de Vario III is nog niet eerder verschenen (terwijl T-Mobile vrijwel altijd wel een update voor zijn MDA's uitbrengt).
[ Voor 60% gewijzigd door TommyCP op 16-05-2008 11:11 ]
>>>insert witty remark here<<<
ja, dat zal hoogswaarschijnlijk de HTC Raphael gaan worden, een versie van de HTC diamond met tobo en microSD.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:09:
al iets bekend over een opvolger voor de Tytn II ?
pluspunten ten opzichte van de tytn II
-vga scherm
-nieuwe chipset met 3d drivers
-meer ram geheugen
-(standaard teaser van tomtom7)
-(wellicht een uitgekleede versie van touchflow 3d)
beroerde pic:

releasedatum nog onbekend
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
heeft iemand ervaring met de HTC 3-in-1 Travel Charger Kit van adapt (http://www.adapt-mobile.com/mobile/detail.php?p_id=360).
Ik heb hem bij de media markt gekocht alleen de autolader werkt niet
ook oude oude lader van mijn vario II & vario I werkt niet meer met mijn vario II (daarom heb ik deze gehaald.
iemand een idee waar het aan kan liggen?? de 220v van deze set werkt wel
Ik heb hem bij de media markt gekocht alleen de autolader werkt niet
iemand een idee waar het aan kan liggen?? de 220v van deze set werkt wel
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Jou post lijkt wel op al die vage berichten die verspreid worden. No offenceTommyCP schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:05:
[...]
De WM6.1 update zal binnenkort door HTC gereleased voor TyTN II. Daarnaast zullen sommige carriers ook updates uitbrengen voor hun gebrande versie van de TyTN II. Zo zal AT&T inderdaad een WM6.1 update voor hun 'Tilt' uitbrengen. Ik geloof dat T-Mobile ook een update voor de MDA Vario III heeft aangekondigd.
Edit: Kan zo geen statement van T-Mobile vinden m.b.t. een evt. WM6.1 update voor de MDA Vario III, dus pin me hier niet op vast. Maar hij zal vast wel komen, we hebben eerder ook WM6 updates voor de Compact III en de Vario II gezien. En een ROM update voor de Vario III is nog niet eerder verschenen (terwijl T-Mobile vrijwel altijd wel een update voor zijn MDA's uitbrengt).
Ik weet niet waarom dit tussen haakjes staat, dit heeft de TyTN 2 toch ook?peugeot206gt schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:05:
[...]-(standaard teaser van tomtom7)
-(wellicht een uitgekleede versie van touchflow 3d)
omdat ik het hier heb over de tomtom7 en touchflow 3d, tytn heeft tomtom6 en normale touchflow.My-life schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:20:
[...]
...
[...]
Ik weet niet waarom dit tussen haakjes staat, dit heeft de TyTN 2 toch ook?
Verwijderd
Is iemand bekend met dit scherm? Ik heb soft en hard reset geprobeerd, maar hij start niet meer normaal op en blijft daarna hoe dan ook op dit scherm hangen. Ik heb het schermpje even in Photoshop nagemaakt, omdat ik geen fotocamera heb (wel op de Tytn, maar die doet het nu dus niet).

jep dat is de bootloader.... heb je toevallig geprobeerd een andere (niet standaard) rom te flashen zonder hardSPL?Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:27:
Is iemand bekend met dit scherm? Ik heb soft en hard reset geprobeerd, maar hij start niet meer normaal op en blijft daarna hoe dan ook op dit scherm hangen. Ik heb het schermpje even in Photoshop nagemaakt, omdat ik geen fotocamera heb (wel op de Tytn, maar die doet het nu dus niet).
[afbeelding]
wat je kan doen is je tytn verbinden met activesync, als het goed is komt er dan ipv serial usb te staan. nu kan je je originele rom terugflashen... weet niet welke je hebt. anders even xda raadplegen. Als je de originele rom flasht heb je overigens geen hardspl nodig zover ik weet.
illegale roms zijn hier niet toegestaan, dus daar zal ik het verder niet over hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Rene op 16-05-2008 14:33 ]
Verwijderd
Ik heb niks geprobeerd, ik pakte mn telefoon vanmorgen en dit scherm stond erop. Ik ga even op zoek naar wat hardSPL is en hoe ik de originele ROM er weer opnieuw op kan zetten.peugeot206gt schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:32:
[...]
jep dat is de bootloader.... heb je toevallig geprobeerd een andere (niet standaard) rom te flashen zonder hardSPL?
wat je kan doen is je tytn verbinden met activesync, als het goed is komt er dan ipv serial usb te staan. nu kan je je originele rom terugflashen... weet niet welke je hebt. anders even xda raadplegen. Als je de originele rom flasht heb je overigens geen hardspl nodig zover ik weet.
illegale roms zijn hier niet toegestaan, dus daar zal ik het verder niet over hebben.
Ik zou trouwens niet weten welke ROM er op staat en welke versies er zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 14:44 ]
dan is het inderdaad behoorlijk balen, is het dan niet beter om hem gewoon op te sturen? voordat je er dingen zelf aan gaat vernaderen, zou zowieso geen hardSPL installeren dan. gewoon een originele rom zoeken en proberen te flashen. werkt dit niet dan gewoon opsturen onder garantie...Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Ik heb niks geprobeerd, ik pakte mn telefoon vanmorgen en dit scherm stond erop. Ik ga even op zoek naar wat hardSPL is en hoe ik de originele ROM er weer opnieuw op kan zetten.
Ik zou trouwens niet weten welke ROM er op staat en welke versies er zijn.
wel zuur voor je zeg... succes met oplossen
Non taken. Hopelijk vind jij het op jouw beurt niet erg dat ik op je post reageer door op te merken dat als je niet te lui was geweest om even te Googlen, je de persberichten die mijn claim onderbouwen zelf had kunnen lezen.My-life schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:20:
[...]
Jou post lijkt wel op al die vage berichten die verspreid worden. No offence.

Anyway, op XDA-developers is al enkele malen een uitgelekte WM6.1 test-ROM van AT&T voor de Tilt gepost, dus die komt er zeker weten. HTC heeft eerder al een update beloofd (voor maart, deze zou verbeterde (video)performance hebben), maar die is nooit verschenen. Een nieuwe datum hebben ze dacht ik niet gegeven, al hebben een aantal mensen (waaronder DaannO dacht ik) vernomen dat een nieuwe HTC TyTN II ROM deze maand nog gaat verschijnen. Deze ROM zou volgens de geruchten ook de Qualcomm videodrivers moeten bevatten, maar eerlijk gezegd heb ik hier weinig vertrouwen in, aangezien de gelekte AT&T test-ROMs allen geen drivers aan boord hebben.
En wat betreft T-Mobile: ik heb nog weer even wat gezocht, maar voor zover ik weet hebben die hun kaken stijf op elkaar gehouden wat betreft een eventuele WM6.1 update voor de Vario III. Ik vermoed wel dat hij komt, maar afgezien van het feit dat de vorige Vario's ook ROM updates gehad hebben kan ik dit vermoeden werkelijk nergens op baseren.
[ Voor 14% gewijzigd door TommyCP op 16-05-2008 22:31 ]
>>>insert witty remark here<<<
Ik had trouwens een verzoekje aan iemand met een HTC Tytn2 NL
zou iemand heel mischien zijn ROM willen dumpen? ik wou er graag 1 op voorraad hebben mocht mijn telefoon bricken en ik hem terug moet sturen naar HTC in geval dat.
een ROM is puur het besturingssysteem en dus NIET de programma's / gegevens van de gebruiker.
stuur me een DM als je me uit de brand wilt helpen! het zijn maar een paar stappen en totaal veilig! (wellicht kan je molliebollie er ook mee helpen want zijn ROM is waarschijnlijk verloren gegaan door zn NAND-memory, is waarschijnlijk de oorzaak door een bad block die je dan moet flaggen)
zou iemand heel mischien zijn ROM willen dumpen? ik wou er graag 1 op voorraad hebben mocht mijn telefoon bricken en ik hem terug moet sturen naar HTC in geval dat.
een ROM is puur het besturingssysteem en dus NIET de programma's / gegevens van de gebruiker.
stuur me een DM als je me uit de brand wilt helpen! het zijn maar een paar stappen en totaal veilig! (wellicht kan je molliebollie er ook mee helpen want zijn ROM is waarschijnlijk verloren gegaan door zn NAND-memory, is waarschijnlijk de oorzaak door een bad block die je dan moet flaggen)
[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 16-05-2008 17:11 ]
@bokkie11
Heb je de lader aangesloten met de bijbehorende kabel van Adapt of van je Vario III?
Zet je Vario III nu eens alleen aan (flight mode, sluit alle lopende progs af via de task manager), dim de verlichting tot het eerste streepje van de instelling Verbruik is dan ca 67 mA, gemeten met BatteryStatus (freeware). Kijk eens of de autolader nu wel werkt, zoniet kijk of het werkt met de Vario III kabel. Indien niet, probeer dan een lader met een groter vermogen. Als je de Vario III gebruikt met GSM (UMTS), TomTom (GPS) en BlueTooth aan in een typische auto-situatie, dan zit je al snel aan een dikke 1 Ampere (eigen verbruik + opladen accu). Ik denk dat de Adapt-lader max 1 Ampere kan leveren, hetgeen een gebruikelijke waarde is, maar bij gebruik van de Vario III tot problemen kan leiden.
Ik zelf gebruik een originele HTC auto lader van 2A (door mij voor ca 20 euro gekocht bij T-for-Telecom, is ook leverbaar bij andere shops en de HTC-shop zelf), dit is meer dan voldoende.
Let wel op het typeplaatje waar 2A moet zijn vermeld, er is ook een lichtere 1 Ampere-uitvoering. Deze lader ziet er ook nog eens gelikt uit (blauwe LED achter donker chroomkleurig HTC-logo) en is verder voorzien van een handig krulsnoer.
Laat je ons horen waar het probleem zit?
Heb je de lader aangesloten met de bijbehorende kabel van Adapt of van je Vario III?
Zet je Vario III nu eens alleen aan (flight mode, sluit alle lopende progs af via de task manager), dim de verlichting tot het eerste streepje van de instelling Verbruik is dan ca 67 mA, gemeten met BatteryStatus (freeware). Kijk eens of de autolader nu wel werkt, zoniet kijk of het werkt met de Vario III kabel. Indien niet, probeer dan een lader met een groter vermogen. Als je de Vario III gebruikt met GSM (UMTS), TomTom (GPS) en BlueTooth aan in een typische auto-situatie, dan zit je al snel aan een dikke 1 Ampere (eigen verbruik + opladen accu). Ik denk dat de Adapt-lader max 1 Ampere kan leveren, hetgeen een gebruikelijke waarde is, maar bij gebruik van de Vario III tot problemen kan leiden.
Ik zelf gebruik een originele HTC auto lader van 2A (door mij voor ca 20 euro gekocht bij T-for-Telecom, is ook leverbaar bij andere shops en de HTC-shop zelf), dit is meer dan voldoende.
Laat je ons horen waar het probleem zit?
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Verwijderd
Aangezien ik zo snel nergens een optie zie om jou een prive bericht te sturen, doe ik het maar in dit topic: ik heb vandaag een nieuwe NL'se tytn II binnen gekregen, en wil best een rom-dump voor je doen.Imperium schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:10:
Ik had trouwens een verzoekje aan iemand met een HTC Tytn2 NL
Allicht dat we elkaar kunnen helpen, want ik zoek gratis goede navigatie software voor gebruik met de GPS (nee, geen illegale tomtom, maar legale freeware navi software zoals bijv. google maps) en andere goede bruikbare must-have programma's.
Heb nog geen ervaring met rom's etc, heb wel xda al een keer doorgelezen, maar moet nog even wennen aan alles (A). Stuur mij een berichtje met je msn/mail, dan hebben we er even contact over!
Ik kan jou ook geen bericht sturen via DM.
*weg*
*weg*
[ Voor 78% gewijzigd door Imperium op 16-05-2008 22:44 ]
Verwijderd

Op http://www.handster.com/download.php?id=136 kun je allerlei versies van de SPB Mobile Shell aanschaffen. Via deze link http://www.handster.com/download_ppc.php?id=136&ver=ota krijg ik een cab die na installatie zegt dat het de geregistreerde versie is. Iemand enig idee hoe dat zit? Of zouy die na verloop van tijd onklaar geraken? Ik zou denken dat ie dan zou moten volhouden "trial" i.p.v. "registered".
Geen idee, wellicht zou je een mailtje kunnen sturen naar de eigenaar van het programma? (ik gebruik het zelf ook)
Verwijderd
Igo 8? Dat is toch de versie met 3D? Werkt dat beter dan TomTom? Ik zit nl ook te denken aan Igo 8 of copilot live 7 omdat TomTom de zinnen niet altijd afmaakt als de TyTN in mijn carkit zit. Zeer irritant. Igo 8 en copilot live 7 zijn alleen nauwelijks te koop. Kan geen adres in NL vinden.571Pro schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:16:
[...]
Vandaag nog eens mijn GPS getest, ik opende enkel iGo 8. en als ie opgestart was, en de straat enzo had ingevuld, duwde ik route naar en ie zei al direct waarheen ik moest, en wist al direct waardat ik zat.
Kdenk dat alles 2min hda geduurd, dat opstarten en het invullen.
QuickGPS had ik zelfs niet eens gestart.
Ik heb sinds vanmiddag een raar "probleem" met mijn v1615..
Voorheen was het zo, dat als ik bijv. in Internet Explorer met het scroll-wieltje draaide, dat de pagina naar boven/beneden scrollde.
Als ik nu draai met het scroll-wieltje, dan gaat het geluid harder/zachter/trillen/uit. Dit is best wel irritant. Was er net aan gewend, en gebruikte het daarom ook veelvuldig.
Ik heb niets gewijzigd, alleen een andere ringtone gekozen.
Kan iemand mij helpen om het scroll-wieltje weer zijn oude werkzaamheden te laten doen?
Alvast bedankt
Voorheen was het zo, dat als ik bijv. in Internet Explorer met het scroll-wieltje draaide, dat de pagina naar boven/beneden scrollde.
Als ik nu draai met het scroll-wieltje, dan gaat het geluid harder/zachter/trillen/uit. Dit is best wel irritant. Was er net aan gewend, en gebruikte het daarom ook veelvuldig.
Ik heb niets gewijzigd, alleen een andere ringtone gekozen.
Kan iemand mij helpen om het scroll-wieltje weer zijn oude werkzaamheden te laten doen?
Alvast bedankt
Hmm, volgensmij gaat de accu ineens heel hard achteruit...
Nu al paar keer gehad dat als ik (met een volle accu) savonds beetje zit te surfen, wat uiteindelijk de accu verlaagt naar 75%, blijkt de volgende morgen de accu gewoon helemaal leeg te zijn
En jah, de UMTS/WLAN dataverbinding heb ik 100% zeker uitgezet....
Nu al paar keer gehad dat als ik (met een volle accu) savonds beetje zit te surfen, wat uiteindelijk de accu verlaagt naar 75%, blijkt de volgende morgen de accu gewoon helemaal leeg te zijn
En jah, de UMTS/WLAN dataverbinding heb ik 100% zeker uitgezet....
Oscar Wilde
Accu onverklaarbaar snel leeg
@Raven
Heb ik ook een aantal keren gehad. Is een bekend euvel, zie XDA-developers forum. Ik heb BatteryStatus (freeware) geinstalleerd om het stroomverbruik te kunnen meten. Wat bleek nu, normaal verbruik in de 'uit'-stand is ca 1-3 mA, soms na surfen en/of GPS-gebruik bleek dit verbruik tegen de 100 mA te zijn (soms hoger soms lager). Als ik alle progs uitzet en radio in flight mode (verbruik is dan ca 70mA) en hem zelf laat uitschakelen dan kijk ik of het 'uit'-verbruik belangrijk groter dan 1 mA is. Zoja dan doe ik het volgende: ik gebruik MemMaid om het geheugen te schonen en daarna een soft reset. Controleer of dit helpt op de eerder beschreven wijze en herhaal zonodig.
Laat even weten of dit helpt!
@Raven
Heb ik ook een aantal keren gehad. Is een bekend euvel, zie XDA-developers forum. Ik heb BatteryStatus (freeware) geinstalleerd om het stroomverbruik te kunnen meten. Wat bleek nu, normaal verbruik in de 'uit'-stand is ca 1-3 mA, soms na surfen en/of GPS-gebruik bleek dit verbruik tegen de 100 mA te zijn (soms hoger soms lager). Als ik alle progs uitzet en radio in flight mode (verbruik is dan ca 70mA) en hem zelf laat uitschakelen dan kijk ik of het 'uit'-verbruik belangrijk groter dan 1 mA is. Zoja dan doe ik het volgende: ik gebruik MemMaid om het geheugen te schonen en daarna een soft reset. Controleer of dit helpt op de eerder beschreven wijze en herhaal zonodig.
Laat even weten of dit helpt!
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Dit topic is gesloten.