HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:
  • 182.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rock-Y schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Dit heb ik ook gehad, gebeurde bij mij na een halve installatie van TT, een hardreset was bij mij het enige wat hielp...
Haha doh.. hard reset terwijl het gewoon door de PIE optie in KaiserTweak kwam :D

Ik heb nog steeds geen geluid bij binnenkomende SMSjes, terwijl de settings allemaal goed staan.

Daarnaast heb ik nog een vraag aan jullie:
Als jullie via HTC Home naar je SMS-inbox gaat, die sluit, en vervolgens naar je mailbox gaat,
krijg je dan gewoon je mailbox te zien of je SMS-box ? Ik zie sinds een tijdje namelijk het laatste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

_AvA_

en dat ben zo.

.KeN. schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:24:
[...]

Haha doh.. hard reset terwijl het gewoon door de PIE optie in KaiserTweak kwam :D

Ik heb nog steeds geen geluid bij binnenkomende SMSjes, terwijl de settings allemaal goed staan.

Daarnaast heb ik nog een vraag aan jullie:
Als jullie via HTC Home naar je SMS-inbox gaat, die sluit, en vervolgens naar je mailbox gaat,
krijg je dan gewoon je mailbox te zien of je SMS-box ? Ik zie sinds een tijdje namelijk het laatste :X
Probeer de wm6 sound fix. Misschien helpt het. HTC heeft wat registersleutels verneukt :P

Maargoed, is er al een update uit van vodafone? WM6.1 heb ik het dan over. Ik kan niks vinden op hun site.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
.KeN. schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:24:
[...]
i didn't know that! maar mss kwam het ook omdat ik toen nog niet met KaiserTweak had gespeelt, was namelijk al op de 2e dag, en toen kon ik nog gewoon hardresette ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09-2022
Rock-Y schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:33:
[...]

i didn't know that! maar mss kwam het ook omdat ik toen nog niet met KaiserTweak had gespeelt, was namelijk al op de 2e dag, en toen kon ik nog gewoon hardresette ;)
De PIe optie?

Welke optie moet ik nu enablen of disablen om van dat probleem af te zijn van het automatisch naar beneden scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik draai nu al een tijdje de ROMs van Dutty. Hoewel de ROMs echt lekker zijn was mijn batterij verbruik enorm toegenomen. Ik ben er nu (denk ik) achter dat dit met name door BlueTooth komt.
Valt BT onder de Radio ROM of is het deel van het OS? Want ik heb al meerdere Radio ROMs geprobeerd en wil nog wel verder zoeken maar als het geen zin heeft dan hou ik daar mee op!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 15:39
BT valt onder de radio ROM, net als alle verbindingen (WLAN, GSM, BT, etc)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 10:02
mcman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:10:
Welke optie moet ik nu enablen of disablen om van dat probleem af te zijn van het automatisch naar beneden scrollen?
Zet PocketIE > D-Pad Scroll Navigation op Disabled (het staat erbij in de beschrijving) :)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 15:34

dlenstra

....

speedme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:29:
[...]

En nog een melding vanuit een andere source.
Dit keer vanuit een Nederlandse source.

http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2585

Het schijnt dus dat HTC de licenties heeft afgekocht van Qualcomm om drivers te kunnen leveren voor de MSM7200 chip.
Zou toch mooi zijn als er eindelijk een oplossing komt. Maar goed, HTC heeft vaker wat beloofd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Afaik heeft HTC nog nooit een officiële verklaring gegeven waarin vermeld werd dat ze iets gingen doen aan het driver"probleem". Het ging telkens over telefoongesprekken met de support-afdeling die gemeld werden door gebruikers, dus wie zegt dat die de waarheid spreken.. Er is nu ook nog geen officieel bericht van HTC uit, dus gewoon maar ff afwachten en zien wat er van aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Weer iets geleerd...
SPB Phone Suite is een brak pakket. Ik had het al eens geinstalleerd, en toen vibreerde mijn phone niet meer bij een incoming email. Na verschillende roms te hebben geprobeerd (draai nu de NoThrills naar volle tevredenheid), toch maar weer eens geprobeerd te installeren. En verrek, wat gebeurd er? Haalt geen emails meer op als het toestel standby staat! Iets wat direct voor de install nog perfect werkte! Na het verwijderen van Phone Suite ook nogo. Wordt dus weer een hard reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

_AvA_ schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Probeer de wm6 sound fix. Misschien helpt het. HTC heeft wat registersleutels verneukt :P
[...]
Waar kan ik die vinden ?
Google verwijst me weer terug naar deze thread (dat is nog eens een snelle index.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
Nieuwe fix @ HTC eClub:
5/8/2008

Hot fix for system hang resulting from Bluetooth usage when memory is low.

Using Bluetooth when your device is low on available memory (below 10 MB), such as while running several programs at the same time, may cause your device to hang. Please download this hot fix to resolve and prevent this problem.
Download link

[ Voor 7% gewijzigd door Rock-Y op 12-05-2008 22:09 . Reden: Link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 14:55
Weet iemand iets over de TyTN III? Mijn abbonnement is bijna afgelopen maar zou het de moeite zijn om daar op te wachten? Met Google wordt je over de TyTN III ook niks wijzer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 15:01
Ik heb al een tijdje gezocht via de search functie en google maar kon de juiste informatie niet vinden.

Ik heb vanaf het begin dat ik de MDA Vario III heb al het probleem dat mijn 3G verbinding verbroken wordt op het moment dat ik gebeld of smst wordt. Dit vind ik zeer irritant omdat ik mijn telefoon ook vaak voor internet op de laptop gebruik, en het reconnecten etc is een hoop irritant gedoe.

Ik had dit probleem met mijn N73 niet (zelfde sim kaart), ik heb voor de zekerheid t-mobile nog gebeld maar die zeiden ook dat het aan het toestel moet liggen.

Hebben anderen ook dit probleem? En nog interessanter, is er een fix voor?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Anoniem: 257524 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:03:
[...]

Start -> Instellingen -> Menu's

daar kan je aan/uitvinken wat je er al dan niet op wil
Werkt niet. dat it ik dus te vertellen. dan krijg je dat bericht.

Iemand tips?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

.KeN. schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Waar kan ik die vinden ?
Google verwijst me weer terug naar deze thread (dat is nog eens een snelle index.. :D)
Ik heb em even geupload voor je:
http://rapidshare.com/fil...4/Fix_WM6_Sounds.CAB.html
Het is een registersleutel, ik kan je nog uitleggen wat er fout is met de standaard sleutel maar ik moet nu eten.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Dat zou wel heeeeeeeeel erg gaaf zijn! Toch neem ik niet te veel aan van dit, als ik terugdenk aan de vorige keer.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:24

rg-mohwa

Phoe Hé

Vraag me af hoe ik dan via orange mijn nieuwe rom/ update kan ophalen. Weet een van jullie dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108714

Ik draai nu zelf sinds een tijdje radio rom 1.64.08.21. Op zich bevalt deze goed, maar ik kon zo gauw (ook niet duidelijk bij XDA) een vergelijk vinden van deze roms in Nederland. Welke (6.1) roms gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen? Heeft iemand meerdere vergeleken? Hoe presteert GPS?

Bij mij doet GPS er toch vrij lang over als ik hem aanzet, wellicht dat het sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

rg-mohwa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:06:
Vraag me af hoe ik dan via orange mijn nieuwe rom/ update kan ophalen. Weet een van jullie dit ?
Hint: CID unlock, meer mag ik denk ik niet zeggen. Neem eens een kijkje op XDA.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

_AvA_ schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Hint: CID unlock, meer mag ik denk ik niet zeggen. Neem eens een kijkje op XDA.
Tnx maar dan ben ik ook me garantie kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222883

nieuws: 'HTC brengt rom-update voor Tytn 2 uit'

"Het bedrijf zou dat tijdens een persconferentie, waar het ook de levering van Tomtom Navigator 7 in de rom van de nieuwe HTC Touch Diamond bevestigde, hebben aangekondigd."

Zou.. etc, jammergenoeg weer zo'n vaag verhaal? Of zou het dan toch eindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:52
Morgen komt een special hierover. Dat heeft DaanO bevestigd. :)
Ik hoop echt dat dit ook voor de Touch Cruise geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

Anoniem: 222883 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:12:
nieuws: 'HTC brengt rom-update voor Tytn 2 uit'

"Het bedrijf zou dat tijdens een persconferentie, waar het ook de levering van Tomtom Navigator 7 in de rom van de nieuwe HTC Touch Diamond bevestigde, hebben aangekondigd."

Zou.. etc, jammergenoeg weer zo'n vaag verhaal? Of zou het dan toch eindelijk..
5 post boven je stond het er ook al, maar ik denk dat de nieuwe rom toch echt el komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetallerbeste
  • Laatst online: 28-04 22:59
Hallo Allen,

Ik ben uitmuntend tevreden met mijn HTC Tytn II echter heb sinds kort een vreemd probleem. Wanneer ik een afbeelding geopend heb met afbeeldingen en video's en ik ga deze versturen merk ik op dat de afbeelding sterk in kwaliteit is gedaald. De foto's worden in maximal resolutie gemaakt en bij instellingen heb ik staan dat deze de afbeelding moet verkleinen naar 640 x 480. Eerder werd de afbeelding verkleind, maar scherp verstuurd. Nu heb ik meerdere ROMS gehad maar krijg dit probleem niet verholpen. Kan ik ook ergens aangeven wat de kwalitiet moet zijn wanneer ik de afbeelding verstuur. Het lijkt namelijk wel of de compressieverhouding niet goed is. De foto's wil ik ook graag in het groot houden, het is dus geen optie om de foto's met 640x480 te nemen.

Wanneer ik de afbeelding verstuur via MMS gaat dit vreemd genoeg wel goed. Maar jah, wat moet ik MMS als ik toch een vrij abbonoment heb met internet en dus niet zo goed via e-mail kan versturen. MMS gaat via een andere manier en niet over internet en zie ik helaas deze MMSjes dan op mijn rekening staan terwijl dit dus eigenlijk niet hoeft is mijn mening.

Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag.
Gevolg van een afbeelding is te vinden middels de onderstaande link:
http://www.hetallerbeste....508171340_31651066394.jpg

Het origineel laat een goede foto zien, helaas lukt het mij niet op deze locatie om deze mee te sturen in deze topic.

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

_AvA_ schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Ik heb em even geupload voor je:
http://rapidshare.com/fil...4/Fix_WM6_Sounds.CAB.html
Het is een registersleutel, ik kan je nog uitleggen wat er fout is met de standaard sleutel maar ik moet nu eten.
Bedankt voor het uploaden. Helaas heeft het niet geholpen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 14:42
Anoniem: 108714 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:26:
Ik draai nu zelf sinds een tijdje radio rom 1.64.08.21. Op zich bevalt deze goed, maar ik kon zo gauw (ook niet duidelijk bij XDA) een vergelijk vinden van deze roms in Nederland. Welke (6.1) roms gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen? Heeft iemand meerdere vergeleken? Hoe presteert GPS?

Bij mij doet GPS er toch vrij lang over als ik hem aanzet, wellicht dat het sneller kan.
Je moet wel naar Quikgps gaan om te kijken of die weer gedownload moet worden. Misschien is ie verlopen...

Lekker...

Een kaart (Benelux) voor TomTom gekocht, en hij kent mijn adres en postcode wel, maar niet de nummer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Anoniem: 108714 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:26:

Hier 1.65.14.06
Alles super, ontvangst en zo, maar damn, die GPS fix, die duurt lang! Ook met QuickGPS data nét gerefreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Silver7 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:34:
[...]

Je moet wel naar Quikgps gaan om te kijken of die weer gedownload moet worden. Misschien is ie verlopen...

Lekker...

Een kaart (Benelux) voor TomTom gekocht, en hij kent mijn adres en postcode wel, maar niet de nummer.... :(
Kun je niet gewoon de GPS positie opslaan als 'thuis' als je buiten staat met ontvangst?
Of bedoel je dat andere jouw huis niet kunnen vinden als zij deze kaart ook gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door My-life op 09-05-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 14:42
My-life schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:18:
[...]
Kun je niet gewoon de GPS positie opslaan als 'thuis' als je buiten staat met ontvangst?
Of bedoel je dat andere jouw huis niet kunnen vinden als zij deze kaart ook gebruiken?
Ik kan niets opslaan als thuis.

Ik gebruik mijn kaart. Als ik dus naar mijn huis wil rijden, kent hij alleen postcode en straat wel, maar niet mijn huisnummer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231273

Silver7 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Ik kan niets opslaan als thuis.

Ik gebruik mijn kaart. Als ik dus naar mijn huis wil rijden, kent hij alleen postcode en straat wel, maar niet mijn huisnummer....
Dan kies je die van de buren toch? Of woon je in een vrijstaandhuis met 1 km tuin rondom je huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Als je voor je huis staat met TomTom opgestart op je TyTN en je hebt een GPS fix kun je toch gewoon naar het menu gaan -> Wijzig voorkeuren -> volgende pagina -> Wijzig thuislocatie -> volgende pagina -> GPS-positie?

Veel 'accurater' kun je het volgens mij niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108714

Silver7 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:34:
[...]

Wat UltraSub ook zegt. QuickGPS net ververst, maar duurt toch nog even voor er een fix is. Het zou prettig zijn als je de auto instapt, TomTom aan, minuutje wachten en wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
@sytze
Je zet je TomTom aan, loopt dan naar auto, stapt in en rijdt weg met fix...
Scheelt je weer 1 min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

slings schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:53:
Probeer fring eens, kan op meerdere VOIP accounts inloggen (skype, MSN Googletalk en een SIP account bv voipbuster) dit prog gebruikt gewone bel speaker.
Slings, bedoel je dat je via Fring kunt bellen over de interne speaker? Want dat is me nog niet gelukt en volgens meerdere berichten op internet is dat helemaal niet mogelijk met pocketpc's.

[ Voor 29% gewijzigd door atjong op 09-05-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:48

Gaitman

The Real One

Rock-Y schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:48:
@sytze
Je zet je TomTom aan, loopt dan naar auto, stapt in en rijdt weg met fix...
Scheelt je weer 1 min ;)
Jep, zo doe ik het ook altijd :-)
atjong schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:55:
[...]
Slings, bedoel je dat je via Fring kunt bellen over de interne speaker? Want dat is me nog niet gelukt en volgens meerdere berichten op internet is dat helemaal niet mogelijk met pocketpc's.
Ik heb deze week mijn firmware gesflasht en liep ook tegen bovenstaand probleem aan :( Dus het is gewoon niet mogelijk=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
@atong

Ja ik dacht van wel, maar net geprobeerd, volgens mij gebruikt hij ook de gewone speaker... damn. Echter als ik de telefoon gebruik zoals ik bel gaat het prima, klinkt prima...

zou zeggen probeer het even, is gratis!
suc6,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik ben op zoek naar een lightweight app die me in staat stelt om vanuit m'n Today screen m'n favoriete contacts te openen. Netzoals de Favorites Tab van HTC Home, maar dan niet in een Tab zeg maar...

Deze heb ik al geprobeerd, maar dat vond ik niks:

iContacts
PocketCM
TouchCaller

Photo Contact Pro heb ik gevonden, maar die kost geld :+

Weet iemand nog freeware oplossingen?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
UltraSub schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:47:
[...]

Hier 1.65.14.06
Alles super, ontvangst en zo, maar damn, die GPS fix, die duurt lang! Ook met QuickGPS data nét gerefreshed.
Vandaag nog eens mijn GPS getest, ik opende enkel iGo 8. en als ie opgestart was, en de straat enzo had ingevuld, duwde ik route naar en ie zei al direct waarheen ik moest, en wist al direct waardat ik zat.
Kdenk dat alles 2min hda geduurd, dat opstarten en het invullen.

QuickGPS had ik zelfs niet eens gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118284

heeft iemand eigenlijk goede tips voor leuke mooie spellen, niet zoals tetris, maar meer zoals spellen als age of empires, een beetje verhaal erin, en ook normale graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

slings schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:39:
Echter als ik de telefoon gebruik zoals ik bel gaat het prima, klinkt prima...
Je kunt als je belt met Fring de TyTN II natuurlijk ook ondersteboven vasthouden a-la cop car en zo je gesprek voeren, maar het blijft toch niet optimaal. Zeker niet in een drukkere ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 16:33
Anoniem: 118284 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:50:
heeft iemand eigenlijk goede tips voor leuke mooie spellen, niet zoals tetris, maar meer zoals spellen als age of empires, een beetje verhaal erin, en ook normale graphics...
Argentum, Warfare Inc, ...
http://www.tetraedge.com/games.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Hmm Photo Contacts toch maar eens geprobeerd en die is me te uitgebreid. Ik wil 'gewoon' een schermpje met m'n favorite contacts. Het liefst een popup die vanuit de tray kan starten.

Edit: Ik zoek zoiets als V2R PhotoDialer, maar dan niet altijd zichtbaar op Today, maar popupable. Ik hou m'n scherm graag leeg en overzichtelijk :)

Edit++: jeej, heb 't voor elkaar met SPB Phone suite \o/

[ Voor 37% gewijzigd door Apie! op 09-05-2008 22:20 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 10-03 22:52
Ik heb bij pdashop een 12v lader gekocht en wat andere zaken.
maar het rare is ,, als ik de TYTN II aan de lader doe laad ie een aantal min. daarna stopt ie met laden
en maakt ie de accu leeg ,, leuk als je in de auto zit en tomtom aan heb.....(NOT) :(

als ik de stekker eruit trek gaat het scherm zachter verlichting , ( had in het accu profiel de verlichting wat lager gezet om stroom te sparen ) ,, het lampje brand wel op de lader.

met de usb kabel en de normale lader geen enkel probleem ......

2e vraag ik las net dat als HTC zelf een update uitbrengt er tomtom7 in zit ,, dan zal je zeker zelf een kaart erbij moeten kopen ?? de oude kaart zal zeker niet werken ??
we zijn nu alweer een paar dagen verder en nog steeds niks gezien van een updat
met welke tool doe je dat eigenlijk ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:12
wat zijn precies de verschillen tussen de vario III en de tytn II? Is het ook mogelijk om een hard reset te doen, en meteen daarna een soft reset zodat hij niet gaat T-mobile customizen, zoals bijv. bij de MDA Compact? Zit nl. te twijfelen of ik er 80 euro voor over heb om de NL Tytn II te gaan halen of dat ik de Vario III neem (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Paultje3181 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:56:
wat zijn precies de verschillen tussen de vario III en de tytn II? Is het ook mogelijk om een hard reset te doen, en meteen daarna een soft reset zodat hij niet gaat T-mobile customizen, zoals bijv. bij de MDA Compact? Zit nl. te twijfelen of ik er 80 euro voor over heb om de NL Tytn II te gaan halen of dat ik de Vario III neem (gratis).
Zijn vooral cosmetische verschillen.

Ook zit er op T-Mobile iets andere applicaties dan op de Tytn II.
Persoonlijk heb ik de T-Mobile versie genomen omdat ik die circa 80 euro snel verdiend vond ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

dj.verhulst schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:26:
maar het rare is ,, als ik de TYTN II aan de lader doe laad ie een aantal min. daarna stopt ie met laden
en maakt ie de accu leeg ,, leuk als je in de auto zit en tomtom aan heb.....(NOT) :(

als ik de stekker eruit trek gaat het scherm zachter verlichting , ( had in het accu profiel de verlichting wat lager gezet om stroom te sparen ) ,, het lampje brand wel op de lader.

2e vraag ik las net dat als HTC zelf een update uitbrengt er tomtom7 in zit ,, dan zal je zeker zelf een kaart erbij moeten kopen ?? de oude kaart zal zeker niet werken ??
we zijn nu alweer een paar dagen verder en nog steeds niks gezien van een updat
met welke tool doe je dat eigenlijk ?
Je hebt waarschijnlijk een te lichte lader. Minimaal 2A heb je nodig icm tomtom. Daarnaast wordt tomtom navigator 7 niet in de Tynt II update meegeleverd maar in de rom van de Diamond.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 13:02

JeeVee

Mens agitat molem

Paultje3181 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:56:
  • Bij de Vario III versie zit geen TomTom teaserversie. Lijkt me wel van belang ivm de ingebouwde GPS.
  • Het belangrijkste nadeel vind ik dat updates meestal later worden uitgebracht (of zelfs niet) dan bij de TyTN II. De updates zijn meestal wel van goede kwaliteit.
  • Verder is de Vario III wat anders aan de buitenkant en is bijv. het accudeksel zilverkleurig, naar mijn mening mooier dan de TyTN II.
  • HTC updates zijn niet te downloaden voor een Vario III.
  • Het WM 6 opsys is Nederlandstalig, dat betekent dan wel dat bepaalde Engelstalige progs niet goed werken.
  • Verder is de aanschaf beduidend goedkoper voor een Vario III. :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 13:02

JeeVee

Mens agitat molem

dj.verhulst schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:26:

Ik gebruik een oplader van HTC 2 ampere gekocht bij T-for-Telecom. Deze doet het verder prima op de auto-accu. Ik gebruik ook een back-up accu van 7Ah om bij te laden. Ik heb ontdekt dat als de accu ver leeg is (spanning infeite te laag is geworden) de door jou genoemde verschijnselen optreden, wellicht heb je getest bij een stilstaande motor en een accu die vrij ver leeg was. :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb gisteren met het bijgeleverde 'Sprite Backup' een back-up gemaakt van m'n telefoon en daarna een hard reset uitgevoert.

Nu wil ik mijn contacten herstellen en zo min mogelijk andere bestanden. Wat moet ik nu herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
JeeVee schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:34:
[...]
  • Het WM 6 opsys is Nederlandstalig, dat betekent dan wel dat bepaalde Engelstalige progs niet goed werken.
Is dat zo? Een microsoft feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 19:21

Coach4All

I'm a Coach 4 All

EnsconcE schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:56:
[...]

Is dat zo? Een microsoft feature?
Nee, butt programma's die niet naar pointers verwijzen maar naar harde bestandsnamen. ( zelfde soort programma's die geïnstalleerd op je kaartje niet willen werken en geïnstalleerd op het intern geheugen wel...)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Een feature dus, daar hadden ze wel even over na mogen denken bij MS dunkt me. Misschien hebben ze het ook wel gedaan, maar niet echt een handige keus lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Update gaat zeker door deze maand zie :

# Hoe zit het met de drivers/rom-update voor de TyTN 2 en andere pda's van HTC?

Ik kan bevestigen dat we deze maand een rom-update zullen uitbrengen voor de TyTN 2 die de meeste problemen zal oplossen en verbeteren. Dit zal tevens een 6.1 update worden waarmee de TyTN 2 weer helemaal up to date is. Voor andere apparaten kan ik het nog niet bevestigen.

Mark Moons, Country Manager Benelux van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:52:
Update gaat zeker door deze maand zie :

# Hoe zit het met de drivers/rom-update voor de TyTN 2 en andere pda's van HTC?

Ik kan bevestigen dat we deze maand een rom-update zullen uitbrengen voor de TyTN 2 die de meeste problemen zal oplossen en verbeteren. Dit zal tevens een 6.1 update worden waarmee de TyTN 2 weer helemaal up to date is. Voor andere apparaten kan ik het nog niet bevestigen.

Mark Moons, Country Manager Benelux van HTC
Zoals ik ook al gezegd heb op: http://www.allaboutphones...sk=t&sd=a&start=15#p15343

Dit betekend volgens mijn niet dat ze de licentie en drivers hebben gekocht. Anders waren toch wel alle problemen opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had ergens gelezen dat ze de originele drivers nu van Qualcomm hebben gekocht ;)
Ik hoop dat het dezelfde look en browser krijgt als de Diamond.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 10-05-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Waarom synchroniseert mijn TyTNII niet goed meer met de server op het werk?

GPRS verbinding werkt op dat moment WEL om te internetten etc. Quick GPS werkt ook WEL!!! Alhoewel ook dat soms niet werkt, dan zal er dus wel even helemaal geen GPRS zijn op dat moment.

Het lijkt er op dat hij in standby niet meer synchroniseert, en daarna een soft-reset nodig heeft om wél weer te kunnen synchroniseren. Maar.... soms doet hij het WEL gewoon zoals het hoort. En dan na een tijdje niet meer.

Standaard HTC Rom, synced outlook met PDCSBS server op werk.

[ Voor 9% gewijzigd door teake op 10-05-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
GPRS verbinding werkt op dat moment WEL om te internetten etc. Quick GPS werkt ook WEL!!! Alhoewel ook dat soms niet werkt, dan zal er dus wel even helemaal geen GPRS zijn op dat moment.
Euh als eerste, GPS is niet GPRS! Daarover zou ik me even gaan inlezen. Ten tweede, wat synchroniseer je met wat voor server via welk synchronisatie programma en wat voor melding krijg je? Met die informatie kunnen we veel meer dan algemene informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:11

S913

Abusus non tollit usum

Ik kom de volgende review tegen van een 3rd party accu:
Deze reserve battery paar maandjes geleden aangeschaft en nu kom ik er dus achter dat met deze battery de Gps ontvanger niet werkt, kontakt gehad met HTC, op

Op de orginele battery zit aan de buitenkant een kruis van dun metaal, dit is volgens hun een deel van de Gps antenne/ontvanger, op de vervang battery zit dit niet,
Heeft iemand anders (die een 3rd party accu gebruikt) hier ervaring mee?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
EnsconcE schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:20:
[...]

Euh als eerste, GPS is niet GPRS! Daarover zou ik me even gaan inlezen. Ten tweede, wat synchroniseer je met wat voor server via welk synchronisatie programma en wat voor melding krijg je? Met die informatie kunnen we veel meer dan algemene informatie.
Klopt GPS en GPRS zijn niet hetzelfde. Ik ken de verschillen. Maar QuickGPS bepaald zijn positie aan de hand van telefoonmasten in plaats van satelieten, en ik vermoedde dat hij daar de GPRS verbinding voor gebruikt, ook omdat er vaker wordt gereageerd met tips om quickGPS te gebruiken als test bij een haperende de GPRS verbinding.

Anyhow: De server is gewoon een microsoft exchange functie die met outlook synchroniseert via GPRS. Niks bijzonders, iedere zakelijke gebruiker heeft dat waarschijnlijk. Maar wat me vooral verbaasd (en ergert) is dat dat synchroniseren vaak niet lukt. Dat zou ook aan onze server kunnen liggen, maar op die momenten kan ik ook internet-explorer, opera-mini etc niet gebruiken omdat er geen verbinding gemaakt kan worden. Dus wijs ik naar de GPRS verbinding die wegvalt, maar vooral ook niet meer terugkomt totdat ik softreset geef.

Wie weet waarom de GPRS verbinding niet terugkomt als hij weggevallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 10-03 22:52
marco899 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:23:
[...]

Je hebt waarschijnlijk een te lichte lader. Minimaal 2A heb je nodig icm tomtom. Daarnaast wordt tomtom navigator 7 niet in de Tynt II update meegeleverd maar in de rom van de Diamond.
op de lader staat dat ie d.c 5 v 850 ma , dat zou dan te weinig zijn ,, ook raar als je een lader koopt en die levert niet genoeg vermogen !! kan je hem alleen opladen als ie uit staat .....

maar de originele lader geef 5v 1 a dat is maar weinig meer...
als je dynamo aan de hoge kant zit met laden en de transformator is een beetje simpel ding komt er meer uit dan die 850 Ma .....
gezien het gewicht en omvang ,, stel ik er niet zoveel van voor.....

nog eens wat 2x 12 is wel 24 wat ,, lijkt me behoorlijk wat vermogen....
en 12 x 0,85A is evengoed 10 wat dat zou toch wel genoeg moeten zijn.......
Iemand ervaring met omruilen bij PDAshop , hebben we wel sterkere laders ?

update ,, heb weer even op de site gekeken er is ook een zwaarder model
volgende week bellen ze terug , om om te ruilen.
snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ze zo'n model verkopen je kan die alleen gebruiken als ie uit staat of in save mode..... het prijs verschil is nihiel ....

[ Voor 20% gewijzigd door dj.verhulst op 10-05-2008 14:29 ]

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teake schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:57:
[...]

Klopt GPS en GPRS zijn niet hetzelfde. Ik ken de verschillen. Maar QuickGPS bepaald zijn positie aan de hand van telefoonmasten in plaats van satelieten, en ik vermoedde dat hij daar de GPRS verbinding voor gebruikt, ook omdat er vaker wordt gereageerd met tips om quickGPS te gebruiken als test bij een haperende de GPRS verbinding.
Ik dacht juist dat QuickGPS alleen een data file binnenhaalde met de laatst bekende coordinaten van diverse GPS-satellieten, zodat je eerder een fix hebt als je je GPS activeert ?

Die wegvallende verbinding heb ik helaas ook geregeld.
Bij mij komt het alleen als ik in mijn garage ben geweest (ondergronds, beton). Zodra ik weer buiten ben kan ik mijn phone resetten.. Vervelend ! Gelukkig gebeurt het niet elke keer..

EDIT:
My-life schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:38:
Ik heb gisteren met het bijgeleverde 'Sprite Backup' een back-up gemaakt van m'n telefoon en daarna een hard reset uitgevoert.

Nu wil ik mijn contacten herstellen en zo min mogelijk andere bestanden. Wat moet ik nu herstellen?
Gewoon syncen met Outlook en je hebt je contacten en afspraken weer op je TyTN staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Ken. op 10-05-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Gaitman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
[...]

Zoals ik ook al gezegd heb op: http://www.allaboutphones...sk=t&sd=a&start=15#p15343

Dit betekend volgens mijn niet dat ze de licentie en drivers hebben gekocht. Anders waren toch wel alle problemen opgelost?
Nog een nieuwe quote van de site:
quote: DaannO
Je kunt nooit met zekerheid zeggen dat alles opgelost is, echter is het wel degelijk aangekocht en erin verwerkt dus alles zou normaal moeten werken. Wij hebben het gewoon wat genuanceerd verwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
.KeN. schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:47:

[...]

Gewoon syncen met Outlook en je hebt je contacten en afspraken weer op je TyTN staan.
Ik heb mijn contacten expres nooit in Outlook laten zetten. Die wil ik gescheiden houden.

Iemand die weet hoe ik uit de backup van Sprite alleen de contacten terug zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik bij het opstarten mijn pin moet ingeven krijg ik on de seconde een melding dat hij geen verbinding met gprs kan maken, dit blokkeert de cijfers... wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 06:53
My-life schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:47:
[...]
Ik heb mijn contacten expres nooit in Outlook laten zetten. Die wil ik gescheiden houden.

Iemand die weet hoe ik uit de backup van Sprite alleen de contacten terug zet?
Volgens mij is dat niet mogelijk met Sprite.. betere programma daarvoor is PIMBackup (als ik het goed heb) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat heb je inderdaad goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Anoniem: 118284 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:25:
als ik bij het opstarten mijn pin moet ingeven krijg ik on de seconde een melding dat hij geen verbinding met gprs kan maken, dit blokkeert de cijfers... wat kan ik hieraan doen?
Probeer eens op te starten zonder SIM en zet die zooi uit die automatisch connect.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 18:38
Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:30:
Ik had ergens gelezen dat ze de originele drivers nu van Qualcomm hebben gekocht ;)
Ik hoop van harte dat je organisatie het probleem met de HTC II serieus heeft opgepakt en de misslag alsnog recht zet
Anders is ben ik bang dat de associatie als een goede trendsetter een deuk zal oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik wacht nog even de update af, anders gaat 'ie de deur uit voor een HP 610c.
Niet dat de TyTN II verder niet bevalt, is een pricipe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
.KeN. schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:47:
[...]

Ik dacht juist dat QuickGPS alleen een data file binnenhaalde met de laatst bekende coordinaten van diverse GPS-satellieten, zodat je eerder een fix hebt als je je GPS activeert ?

Die wegvallende verbinding heb ik helaas ook geregeld.
Bij mij komt het alleen als ik in mijn garage ben geweest (ondergronds, beton). Zodra ik weer buiten ben kan ik mijn phone resetten.. Vervelend ! Gelukkig gebeurt het niet elke keer..
QuickGPS: ok, doet er ook niet toe. Al blijf ik wel nieuwsgierig via welke verbinding hij de gegevens dan verstuurd.

Maar het wegvallen van de GPRS, en dan niet meer terugkomen blijft irritant. Kelder, of ander gebied zonder ontvangst komt mij inderdaad bekend voor. Telefoon signaal komt terug, GPRS ook, maar de GPRS verbinding kan geen data meer versturen of ontvangen.

Hopen dat er een fix is? Of eventueel de ROM-update.... Wie heeft er een oplossing?
ps: aardige test: ik zit volgende week in Bulgarije, eens kijken of GPRS daar wél foutloos blijft werken. Ik zit daar regelmatig buiten bereik waarschijnlijk, maar blijf wel email controleren via GPRS. Kost wat, weet ik, maar 't is voor m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wanneer wordt die QuickGPS nou eens gefixed? :(

Net kon ie wéér geen verbinding krijgen totdat PIE werdt gestart...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:30:
Stond op de frontpage met een dag erna het bericht dat ze de drivers niet hadden gekocht maar met een passende oplossing zouden komen.
nieuws: 'HTC-directeur belooft drivers voor geplaagde toestellen'
nieuws: 'HTC past software aan om prestatie van toestellen te verhogen'

[ Voor 20% gewijzigd door marco899 op 11-05-2008 23:13 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er niet positief uit, maar dit zette Danijel na zijn verslag op hun site:

Re: HTC komt toch met drivers voor de HTC TyTN 2

Berichtdoor DaannO op 10 mei 2008, 15:05
Je kunt nooit met zekerheid zeggen dat alles opgelost is, echter is het wel degelijk aangekocht en erin verwerkt dus alles zou normaal moeten werken.

Berichtdoor DaannO op 10 mei 2008, 16:53
Wij gaan toch wel van uit omdat het wel een harde belofte was in mijn ogen die hij had gemaakt :)

Dus laten we hopen op het beste, ik gok namelijk dat ze die drivers dus gewoon gekocht hebben. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 12-05-2008 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

??

Kreeg net email van HTC.
Iets met dat ze mijn email hebben ontvangen, dat ik een nummer moet bellen en 't referentienummer in het onderwerp veld moet ik erbij houden...

Euh... heb geen email verstuurd voor zover ik weet :? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-03 16:05
Heeft iemand anders ook last, dat als je inlogt bij de HTC E-club en naar "My Download" "Phone Software Updates" dat er hier helemaal niets vermeld staat? Ik kan mijn toestel niet selecteren omdat er geen lijst aanwezig is. Ik vroeg mij dit af in verband met de update die later deze week zou moeten komen, zodat ik in ieder geval een downloadlocatie heb, of zullen er ook gewoon mirrors verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
Dat komt omdat er nog geen updates zijn en als het goed is zal ie daar wel moeten verschijnen!
(Liefst vandaag nog ;))

* Rock-Y heeft daar ooit HTC Europe voor gebeld...
(vond dat ook raaaaaaaaaaaaaaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 16:30
EnsconcE schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:20:
[...]

Quick GPS update zichrzelf via GPRS (indien wireless niet aanwezig) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Er is een update beschikbaar voor de mensen die gebruik van bestandsoverdracht via bluetooth!
Inloggen op de HTC E-club en de download staat onderaan. Helaas nog niet DE update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kamp nog steeds met inlogproblemen, steeds als ik de telefoon aanzet of als hij even netwerk verloren is (ik woon in het grensgebied) dan krijg ik enorm vaak (lees 1 keer per seconde) meldingen dat hij verbinding met gprs aan het maken is. Bij het intoetsen van mijn pincode krijg ik dan geef cijfers waar ik op kan drukken maar die irritante melding, deze blokkeert de cijfertjes... maar nog erger vind ik het als ik buiten zit, of met tomtom aan het navigeren ben. Dan ben ik bezig op mijn telefoon, maar dan komt constant deze melding. Is het niet mogelijk om die automatische verbinding uit te zetten, want ik kan dat niet vinden, bij mij maakt die automatisch verbinding met 3g/gprs.... heeft iemand tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Squallrobbert schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:06:
Heeft iemand anders ook last, dat als je inlogt bij de HTC E-club en naar "My Download" "Phone Software Updates" dat er hier helemaal niets vermeld staat? Ik kan mijn toestel niet selecteren omdat er geen lijst aanwezig is. Ik vroeg mij dit af in verband met de update die later deze week zou moeten komen, zodat ik in ieder geval een downloadlocatie heb, of zullen er ook gewoon mirrors verschijnen?
Dat is al sinds een maandje of wat het geval inderdaad.
De update zal naar alle waarschijnlijkheid daar te vinden zijn over een tijdje.
Zal mij benieuwen hoe lang het zal duren, en wat het precies fixt. Niet zo'n zin om alles weer te moeten installeren en configureren namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
.KeN. schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:57:
[...]

Dat is al sinds een maandje of wat het geval inderdaad.
De update zal naar alle waarschijnlijkheid daar te vinden zijn over een tijdje.
Zal mij benieuwen hoe lang het zal duren, en wat het precies fixt. Niet zo'n zin om alles weer te moeten installeren en configureren namelijk :X
Ben bang dat het een mooie format wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
mcman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:01:
Er is een update beschikbaar voor de mensen die gebruik van bestandsoverdracht via bluetooth!
Inloggen op de HTC E-club en de download staat onderaan. Helaas nog niet DE update!
Had ik al gepost ;) met link zonder HTC membership...
Rock-Y in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."

[ Voor 6% gewijzigd door Rock-Y op 12-05-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb reeds geprobeerd uit te zetten in Comm manager... werkt ook niet. Iemand ideeën is echt vervelend namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
teake schreef op zondag 11 mei 2008 @ 07:35:
[...]
Maar het wegvallen van de GPRS, en dan niet meer terugkomen blijft irritant. Kelder, of ander gebied zonder ontvangst komt mij inderdaad bekend voor. Telefoon signaal komt terug, GPRS ook, maar de GPRS verbinding kan geen data meer versturen of ontvangen.

Hopen dat er een fix is? Of eventueel de ROM-update.... Wie heeft er een oplossing?
ps: aardige test: ik zit volgende week in Bulgarije, eens kijken of GPRS daar wél foutloos blijft werken. Ik zit daar regelmatig buiten bereik waarschijnlijk, maar blijf wel email controleren via GPRS. Kost wat, weet ik, maar 't is voor m'n werk.
hah! hoe stom kan ik zijn! de knop "afsluiten" in meegeleverde sprite gprs monitor sluit niet het programma, maar blokkeert de data verbinding. NOG een keer aantikken hersteld de verbinding gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe wat lame zeg :P Goeie ontdekking iig :)

Heeft er iemand een MortScript waarmee je je WLAN aan en uit kunt zetten ?
Leuk speelgoed, dat MortScript, maar ik ben helaas geen ster in scripten aangezien ik de commands in de TyTN niet ken om de gewenste dingen aan te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Aan/uitzetten Wlan gaat nog veel makkelijker met de FN toets en daarna de OK toets. Hier staat een klein blauw zendmastje op. Dat is de WLAN. Try it yourself :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja die gebruik ik nu dus al, maar dan heb ik weer een extra handeling met het uitschuiven en inschuiven van het toetsenbordje :P (Lui.. Ik weet het ik weet het ;)) Maar ik wil het echt met een knopje kunnen doen via dat scriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
ps, over dat stroomvreten.... ik had thuis geen klagen. paar dagen op een accu ging best. maar nu hier in bulgarije heb ik hdspa netwerk, en nu VREET hij stroom! niet normaal. een werkdag is niet eens goed haalbaar. (8x telefoontje, iedere 5 min synchroniseren. maar dat doet hij in NL ook.

Klachten over energie verbruik zullen dus vaker voorkomen bij mensen die vaak een hdspa netwerk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan ik beamen inderdaad. Toen ik UMTS + HSDPA soms aan had deed de accu het prima, maar toen ik de verbinding always on had voor MSN (Jivetalk !) was mijn accu binnen een paar uur op. Toen maar teruggeswitched naar GPRS (dan maar wat langer wachten tijdens het surfen) en nu kan ik precies een dag (en nacht) met mijn accu doen.

WLAN script is inmiddels gefixt dmv AE Button + :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214126

Is er al wat meer bekend over de problemen rondom de missende drivers voor de grafische chip in de TyTn II ? Of is dit probleem ook prima op te lossen met een rom van xda bijv? (/me krijgt vrijdag de TyTn II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Anoniem: 214126 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:54:
Is er al wat meer bekend over de problemen rondom de missende drivers voor de grafische chip in de TyTn II ? Of is dit probleem ook prima op te lossen met een rom van xda bijv? (/me krijgt vrijdag de TyTn II)
Deze maand moet er een rom-update komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

watis het beste programma om zoveel mogelijk gegevens te back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
Als ik met GPRS verbinding heb staat er een G in het verbindings icoontje.
Meestal heb ik daar 3G staan. Dit is UMTS?
Wat zou er staan als ik verbinding heb met HSDPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Martijn___ schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:21:
Als ik met GPRS verbinding heb staat er een G in het verbindings icoontje.
Een H. Maar alleen wanneer er daadwerkelijk data over de verbinding gaat, anders staat er 3g

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
[b][message=30062139,noline]Als ik met GPRS verbinding heb staat er een G in het verbindings icoontje.
Lees even in je boekje. Alle icoontjes staan daar uitgelegd:

G= GPRS
E= EDGE
H= HSDPA
3G= UMTS

[ Voor 42% gewijzigd door mcman op 13-05-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Anoniem: 118284 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:18:
watis het beste programma om zoveel mogelijk gegevens te back-uppen?
Zelf gebruik ik Pimbackup. Deze backupped mijn contacten en text messages. Hij backupped ook automatisch op een door jou ingesteld tijdstip en dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153229

Als ik TomTom Navigator wil installeren op mn Tytn II (vanaf de bijgeleverde cd)
vraagt ie of ik ttn wil installeren in de standaardmap voor de installatie van toepassingen.
Dan doe ik ja, maar dan krijg ik daarna op m'n tytn-scherm 'Installatie van TomTomNavigator.CAB is mislukt'.....

Weet iemand wat te doen?
bvd.

Edit: Dit geldt trouwens voor elk programma. Sprite Backup, Kaiser GPRS Monitor en Backup Tool...
Moet ik eerst iets van die andere cd doen of zo?
Apparaatcentrum werkt correct bij mij...dus volgens mij kan het daar niet aan liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 153229 op 13-05-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
Def_P schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:26:
[...]

Een H. Maar alleen wanneer er daadwerkelijk data over de verbinding gaat, anders staat er 3g
Een H heb ik er nog nooit gezien. Gebruik het T-mobile netwerk, volgens hun site moet ik hier (in Tilburg) goed HSDPA bereik hebben.kun je dat op nog een andere manier zien/testen?
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.