HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 181.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247627

dj.verhulst schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:50:
Ik zoek een autolaad snoer ivm het hoge stroom verbruik met tomtom aan.
waar kan ik dat krijgen voor een leuk prijsje ?
http://www.pdashop.nl/pro...car-charger-mini-usb.html
heb al iets gevonden , ik neem aan dat het niet veel scherper te krijgen is ?

en een kitje met een houder voor op de motor is ook wel leuk

[mbr]Dit is niet de bedoeling van dit topic. Met een beetje eigen initiatief kan je zelf makkelijk achterhalen waar je die kabel het goedkoopst kan kopen.[/mbr]
let wel op dat je lader minimaal 2A is, anders geeft hij niet genoeg om je TYTN op te laden als je tomtom gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
Anoniem: 247627 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:02:
[...]

let wel op dat je lader minimaal 2A is, anders geeft hij niet genoeg om je TYTN op te laden als je tomtom gebruikt...
Bedankt voor de tip :)

alleen niet alle aanbieders vermelden het vermogen dat ie kan geven

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247627

het beste is gewoon het beste om de std. HTC autolader te kopen. deze is wel 2A geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Weet iemand, waarom ik steeds opnieuw een active sync profiel moet maken, hij geeft aan dat hij al is gesynchroniseerd met Thuis pc (deze zelfde pc)

ik krijg deze melding iedere keer (heb 1 keer een hard reset gedaan, sindsdien komt dit bericht)

iemand hulp?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:31
Ik heb de e-mail op de Exchange server van mijn werk ingesteld. Deze vereiste dat ik een beveiligings code op mijn TyTN instelde. Dit heb ik dus gedaan.

Werkte allemaal prima, maar ik ga het verder niet gebruiken dus heb het er weer afgehaald.
De 'policy' dat ik een beveiligingscode moest gebruiken blijft echter actief. Hoe haal ik dit er weer af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210645

Kan het kloppen dat er geen messenger software meer geinstalleerd staat op de Vario III ?
Of kijk ik er echt helemaal lang ? Maar tussen de programma's staat deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:35
Anoniem: 210645 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:09:
Kan het kloppen dat er geen messenger software meer geinstalleerd staat op de Vario III ?
Of kijk ik er echt helemaal lang ? Maar tussen de programma's staat deze niet.
Dat kan kloppen, verschillende operators, waaronder t-mobile en vodaphone hebben deze uit de rom verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 22:20
Waarom maken T-Mobile en Vodafone een eigen toestel van de officiele HTC TyTN 2? Ik vind namelijk zelf de officiele veel mooier als de T-Mobile en Vodafone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:21
JackPoint schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:44:
Waarom maken T-Mobile en Vodafone een eigen toestel van de officiele HTC TyTN 2? Ik vind namelijk zelf de officiele veel mooier als de T-Mobile en Vodafone versie.
Ja als je zoveel korting geeft op een toestel wil je wel je eigen naam erop hebben staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242091

hmm big problem met mijn kaiser!:(
Gisterochtend wou ik even internet opstarten, bleef de gsm vasthangen, waarna hij op een vaag scherm sprong (zwarte groene streepjes).. Normaal uitzetten lukte niet dus de batterij eruit gehaald en opnieuw erin gedaan. Sindsdien heb ik het probleem dat hij bij het opstarten niet op verlicht scherm blijft maar overspringt naar een wat matter scherm (zelfde als je de kaiser vergrendelt).. Als je hem wilt vergrendelen blijft hij op vol verlicht scherm staan maar geeft wel aan dat hij vergrendeld is.. De telefoon is een stuk langzamer geworden (net alsof hij moet bufferen steeds) en als ik het beeldscherm wil uit zetten (gewoon even op de aanknop duw dus) springt het scherm uit maar krijg ik hem ook niet meer aan! (waarna ik dus weer de batterij eruit moet halen..) En als laatste als ik de telefoon gewoon wil uitzetten blijft hij vasthangen bij het scherm dat je krijgt nadat je op Ja hebt geklikt.. Iemand enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Heb je al een hard reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Lion31 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:41:
Goedemorgen allemaal,

ik heb sinds een paar weken een vreemd probleem met mijn TyTN II en was benieuwd of iemand dat herkend en er hopelijk een oplossing voor heeft.

Sinds een paar weken, springt de tijd van mijn TyTN II opeens uren terug. Niet precies x uren, maar gewoon terug. Ik dacht eerst dat het altijd tijdens het navigeren met TomTom gebeurde (op de A2 tussen Maarssen en Breukelen), maar het bleek afgelopen weekend ook spontaan (niet tijdens het navigeren) te gebeuren.

Ik heb het niet altijd in de gaten en dat is best lastig als er zaken in mijn agenda staan met herinneringen.

Alle instellingen qua tijd en tijdszone staan goed.

In de vorige versie's van TomTom zat een mogelijkheid om de tijd van je PDA te synchroniseren met de satelieten, maar die optie kan ik niet meer vinden.

Iemand enige herkenning voor dit probleem ?

Mij schiet opeens te binnen, dat ik per 1 maart van mobiele provider ben gewisseld (van KPN naar Vodafone). De problemen zijn toen wel zo'n beetje ontstaan, ik heb alleen nooit de link gelegt met deze overstap. Zou dat kunnen ?

Ik gebruik trouwens de gewone meegeleverde v6 van Windows Mobile. Wel wat tweaks en dergelijke toegepast, maar niets schokkends. En de laatste weken heb ik niets meer gewijzigd.
Dit probleem heb ik ook. Denk dat het iets te maken heeft met dat je telefoon kijkt naar de tijd(zone) instellingen van je netwerk. Ik heb trouwens ook Vodafone. Lastige is dat het onregelmatig gebeurt dus lastig te testen. Volgens mij gebeurt het wel vaker als je reist, dus als je steeds andere GSM masten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:48
ik heb een probleem met m'n kaiser.

als ik de telefoon van stil profiel afhaal(of het nou via de speaker bovenaan het scherm of via het tabje halverwege rechts)dan gaat m'n beltoon vaak niet af als ik gebeld word.

als ik dan bij instellingen kijk is m'n beltoon gereset naar standaard,maar zonder geluid.

is dit een veel voorkomend probleem en wat doe ik eraan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee nog niet geprobeerd, sprite backup wilt nu toch opstarten, hing net weer vast.. als ik nu met sprite een backup wilt maken geeft hij aan: Sprite Backup moet uw apparaat terugstellen om door te gaan.. wat bedoelen ze hiermee? Toch niet zo dat ze dan alle gegevens wissen en daarna pas een backup maken (lijkt me niet logisch maar wil het zeker weten) Sprite neemt dus je outlook agenda, smsjes (de twee belangrijkste) enzo over en slaat ze op zodat je ze er weer in de originele vorm terug op je htc kunt zetten na een hard reset? Pff was ik maar bij mijn samsung e 720 gebleven..quote]doctormetal schreef op zondag 27 april 2008 @ 13:07:
[...]

Heb je al een hard reset geprobeerd?
[/quote]

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 242091 op 27-04-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Anoniem: 242091 schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:26:
Nee nog niet.. Ik heb namelijk al mijn gegevens er nog opstaan, sprite backup wilt momenteel ook niet opstarten, ook verbinding maken met de pc lukt niet.. Is er nog een andere manier om dan een soort van back up te maken, ik heb een 2 gb geheugenkaart erin, misschien kan ik daar dingen heen kopieren? Het gaat mij vooral om de smsjes en agenda..
[...]
Dat kan, Zelf gebruik ik hiervoor PPC PIM Backup. Hiermee kun je een backup maken naar je storage card voordat je de hardresetr uitvoert.
Na de hardreset kun je diebackup dan weer restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had hem net aangepast toen je een reactie gaf, zou je nog even willen kijken;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 20:41

S913

Abusus non tollit usum

Heeft iemand ervaring met 3rd Party accu's voor de TyTN? Browse een beetje door de accessoires op de site van de Smartphoneshop en kom accu's tegen van Veripart. M.n. de 2880mAh die binnenkort leverbaar zou zijn klinkt aantrekkelijk voor die prijs.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 10-03 22:52
S913 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:49:
Heeft iemand ervaring met 3rd Party accu's voor de TyTN? Browse een beetje door de accessoires op de site van de Smartphoneshop en kom accu's tegen van Veripart. M.n. de 2880mAh die binnenkort leverbaar zou zijn klinkt aantrekkelijk voor die prijs.
Ik heb bij pdashop me op een lijst laten zetten zodra ie leverbaar word krijg ik een mail.

Waar wel een hoop winst uit te halen is.
een duidelijk verschil maken is een energie profiel voor aan de kabel/cradle etc en los puur op de accu
heb de felheid van het scherm lager gezet en dat ie dan wifi op laag zet ,en dat ie na 5 min inactief het toestel op een soort slaapmode zet ,, maar als je gebeld word gaat ie weer aan of als je zelf op het knopje drukt.
dan kan ik behoorlijk lang met de accu doen.

en als je BT en wifi uit zet is er nog meer te besparen

[ Voor 3% gewijzigd door dj.verhulst op 28-04-2008 09:32 ]

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
ozziestroker1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:18:
ik heb een probleem met m'n kaiser.

als ik de telefoon van stil profiel afhaal(of het nou via de speaker bovenaan het scherm of via het tabje halverwege rechts)dan gaat m'n beltoon vaak niet af als ik gebeld word.

als ik dan bij instellingen kijk is m'n beltoon gereset naar standaard,maar zonder geluid.

is dit een veel voorkomend probleem en wat doe ik eraan???
Ik heb dit ook heel vaak! komt dus vaker voor, en ik zou ook graag een oplossing zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Laatst online: 30-05 21:55
Anoniem: 242091 schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:26:
Nee nog niet geprobeerd, sprite backup wilt nu toch opstarten, hing net weer vast.. als ik nu met sprite een backup wilt maken geeft hij aan: Sprite Backup moet uw apparaat terugstellen om door te gaan.. wat bedoelen ze hiermee? Toch niet zo dat ze dan alle gegevens wissen en daarna pas een backup maken (lijkt me niet logisch maar wil het zeker weten) Sprite neemt dus je outlook agenda, smsjes (de twee belangrijkste) enzo over en slaat ze op zodat je ze er weer in de originele vorm terug op je htc kunt zetten na een hard reset? Pff was ik maar bij mijn samsung e 720 gebleven..
Sprite moet het apparaat altijd terug stellen, is een gewone soft reset, dus je raakt daardoor geen gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee, merci het probleem heeft zich al opgelost!;)
Zeezicht schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:46:
[...]

Sprite moet het apparaat altijd terug stellen, is een gewone soft reset, dus je raakt daardoor geen gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vanmiddag wat weirds :?

'k stuur iemand SMS, met 06 handmatig ingevoerd, gaat goed. Krijg antwoord, so far so good.
Ik klik op beantwoorden, en maar geen antwoord terug. Ipv beantwoorden op bellen gedrukt: "Het nummer dat u probeert te bellen bestaat niet", wtf?

Blijkt mijn TyTn II niet dat +je (als in: 00) voor het 316xxxxxxxx te hebben gezet |:(
bij ontvanger in de SMS

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 28-04-2008 23:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

Probeer is eerst zelf te zoeken voordat je hier een vraag gaat stellen!

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 29-04-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 17:07
Dit is natuurlijk ook niet echt handig..

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 29-04-2008 16:52 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179146

foutje van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:02

JeeVee

Mens agitat molem

Externe accu met zonlicht of via USB op te laden :)

Ik was al lang op zoek naar een externe accu als power back up voor mijn Vario III. Bij toeval kwam ik de A-Solar tegen die voldeed aan mijn eisen en ook nog eens op zonnekracht kan worden opgeladen voor de prijs van een 2000 mAh batterij, nl. 40 euro bij Office Centre. Gekocht en uitgeprobeerd, werkt goed en relatief snel! :D Het geheel is vrij klein (6,5 x 11,5 x 1,5 cm, 100gram) en de nodige hulpstukken worden bijgeleverd.

Verdere informatie en plaatjes op de site van A-Solar.

Deze A-Solar charger is extra krachtig tijdens het opladen. Je TyTN II is bijvoorbeeld in ca. 1,5 - 2 uur opgeladen. De A-Solar charger is voorzien van een 3,7V li-ion accu met een capaciteit van 2000 mAh (accu MDA Vario III / TyTN II 1350mAh bij 3,7V) :o

Deze A-Solar charger beschikt over meerder voltage keuzes: 5,5 (500mA) - 7,5 (350 mA) en 9,5V (300mA) :9

Opladen van de accu via de zon duurt ca. 12 uur. Capaciteit zonnecel 5,5V 100mA bij zon. :*)

Opladen van de accu via de USB duurt ca. 2 uur. d:)b

Connectoren voor de meeste populaire telefoons worden bijgeleverd (Nokia 2x, Samsung, Sony Ericsson, mini USB, Nintendo DS, Sony PSP, female USB). Mini usb stekker is voor ons bruikbaar voor de MDA Vario III / TyTN II. Stel de spanning op 5,5V in bij gebruik van de mini USB! O-)

_O-

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
wil dat dan zeggen dat de accu in dat zonnepaneel 10x zo veel is als mijn tytn? (lees net dat dat met een ander voltage is :+ ) Hoe vaak kan je je tytn opladen zonder die accu in de zon te leggen?
dan zou dit wel heel erg voordelig zijn. Kan je hem gebruiken als "extra accu" en ben je nog groen ook!
als ik het goed begrijp laat je dus de accu in het paneel op en met die accu laad je de tytn op?

hoelang doe je er mee?? ben zeer geinteresseert in dit beestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Voor de mensen die de carcomm pda cradle voor de TyTn 2 willen kopen adviseer het volgende:

http://cgi.ebay.nl/CAR-HO...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Bijna het zelfde, werkt perfect, maar veel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260551

heeft er iemand ervaring om TomTom op de TT2 te activeren? (V1616)
ben al erg lang bezig, maar wil maar niet lukken, heb alles op sd-card geplaatst, kaarten west& oost EU, maar nu?
heb geen idee wat ik vouwd doe, maar ik hoop hier enige info te krijgen..

vast bedankt,

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:35:
Vanmiddag wat weirds :?

'k stuur iemand SMS, met 06 handmatig ingevoerd, gaat goed. Krijg antwoord, so far so good.
Ik klik op beantwoorden, en maar geen antwoord terug. Ipv beantwoorden op bellen gedrukt: "Het nummer dat u probeert te bellen bestaat niet", wtf?

Blijkt mijn TyTn II niet dat +je (als in: 00) voor het 316xxxxxxxx te hebben gezet |:(
bij ontvanger in de SMS
Dit is overigens 1* gebeurt, verder (bij andere nummers) geen last van gehad.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Anoniem: 260551 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:48:
heeft er iemand ervaring om TomTom op de TT2 te activeren? (V1616)
ben al erg lang bezig, maar wil maar niet lukken, heb alles op sd-card geplaatst, kaarten west& oost EU, maar nu?
heb geen idee wat ik vouwd doe, maar ik hoop hier enige info te krijgen..

vast bedankt,

Patrick
Tomtom navigator installeren, map toevoegen bij instellingen, activeringscode ingeven et voila.. Zeker ook eerst eens synchroniseren met de satellieten, maar dat doet hij normaal wel vanzelf (of in ieder geval via een pop-upje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

luckybasterd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:52:
wil dat dan zeggen dat de accu in dat zonnepaneel 10x zo veel is als mijn tytn? (lees net dat dat met een ander voltage is :+ ) Hoe vaak kan je je tytn opladen zonder die accu in de zon te leggen?
dan zou dit wel heel erg voordelig zijn. Kan je hem gebruiken als "extra accu" en ben je nog groen ook!
als ik het goed begrijp laat je dus de accu in het paneel op en met die accu laad je de tytn op?

hoelang doe je er mee?? ben zeer geinteresseert in dit beestje :)
-O- There is no free lunch -O-

De accu van je TyTN II heeft een capaciteit van 1350mAh bij 3,7V dus ongeveer 0,7 keer de accu van de A-Solar. De 3,7V van de A-Solar accu wordt in ons geval omgezet naar 5,5V voor de mini USB, dit gaat met verlies gepaard. Dus met een volledig opgeladen A-Solar kun je een bijna volledig lege (5-10%) 1x geheel opladen. Heb hier nog geen ervaring mee, ik heb zelf wel een MDA Vario II en III (beide op 60%) volledig opgeladen. Opladen op zonlicht is gratis, maar relatief moeizaam 12-20 uur, zie het als een extra voor onderhoud van de A-Solar accu. Bij gewoon daglicht (regenweer) of onder de halogeen bureaulamp laadt hij al op, zij het heel langzaam, in ieder geval voldoende om het eigenverlies (elke accu heeft zelfontlading, loopt dus langzaam leeg) meer dan te compenseren. Op de USB is de A-Solar accu in max 3 uur op te laden, dit werkt perfect. :o
Je kunt de A-Solar gebruiken als extra accu-lader en hem ook nog eens 'groen' O-) opladen, alhoewel het milieubelastend is om een lithium accu te maken en na gebruik af te danken en eventueel te verwerken. })

Samengevat: leuk product te gebruiken als extra accu-lader, noodstroomvoorziening. Te gebruiken op plaatsen waar geen stroom maar wel zonlicht is (ideaal voor bijv. kampeerders, backpackers). Zonnepaneel zorgt voor onderhoud van de accu als er geen gebruik van wordt gemaakt en laadt deze eventueel op.

Opmerking: bij aanschaf zit er over de zonnecellen een plastic beschermvelletje, dit moet voor gebruik eerst worden verwijderd omdat anders de efficiency van het zonnepaneel drastisch terugloopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Raven schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:54:
[...]

Dit is overigens 1* gebeurt, verder (bij andere nummers) geen last van gehad.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Het bleek later te komen door dat de ontvanger via internet( de HI site) de sms beantwoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Heeft iemand wel eens die Gmail java-client op z'n TyTN geinstalleerd? Als ik naar Gmail ga en dan op het linkje klik om hem te downloaden, wil hij hem wel downloaden, maar krijg ik een Java error dat hij iets mist in de MIDlet.

[edit]Hmm ... zoekt beter en gij zult vinden ... In deel 5 had iemand ook dit (tijdelijke) probleem. Ik wacht af (loopt twanjeuken hier nog rond? :))

[ Voor 25% gewijzigd door S913 op 30-04-2008 18:52 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Gebruikt er hier iemand Ateksoft's CoolCamera (webcameraplus) ? Ik heb de camera fix geinstalleerd van Htc maar ik krijg m'n camera maar niet als webcam aan de praat. Als ik connect, dan zie ik wel beeld van me htc op me monitor (programma en de menu's bewegen ) maar ik kan de camera niet aanzetten. Als ik camera+ selecteer dan krijg ik gewoon een windows icoontje dat blijft bewegen. Probeer ik vervolgens handmatig de camera op te starten dan krijg ik een error dat het apparaat niet geinitialiseerd kan worden. Als ik "reboot" dan werkt de camera gewoon, totdat ik het programma gebruik.

Zou het soms iets met die camera fix te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

S913 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:46:
Heeft iemand wel eens die Gmail java-client op z'n TyTN geinstalleerd? Als ik naar Gmail ga en dan op het linkje klik om hem te downloaden, wil hij hem wel downloaden, maar krijg ik een Java error dat hij iets mist in de MIDlet.

[edit]Hmm ... zoekt beter en gij zult vinden ... In deel 5 had iemand ook dit (tijdelijke) probleem. Ik wacht af (loopt twanjeuken hier nog rond? :))
Dit probleem heb ik nog steeds. Pasgeleden nog maar eens een keer geprobeerd, maar kreeg weer dezelfde error. Heb mijn gmail nu als IMAP account ingesteld, maar zou toch heel graag die java applet erbij hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Thnx voor je respons. Het ging me met name om de Gmail functionaliteit om meerdere pop3's in 1 mailbox binnen te halen en die dan weer met die ene midlet te kunnen bekijken.
Ik ga nu maar die verschillende pop3's in mijn TyTN instellen (op zich niet schokkend, maar het irriteerd me dat er iets niet werkt :P)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

lordloeder schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:40:
Gebruikt er hier iemand Ateksoft's CoolCamera (webcameraplus) ?
Werkt niet met de tytn II. Doorzoek even de topics.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09-2022
Anoniem: 233874 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:56:
[...]

Dit probleem heb ik nog steeds. Pasgeleden nog maar eens een keer geprobeerd, maar kreeg weer dezelfde error. Heb mijn gmail nu als IMAP account ingesteld, maar zou toch heel graag die java applet erbij hebben....
Ik haal mijn gmail ook op via IMAP, werkt echt top! Eerste X 3,5 gig aan gmail binnengehaald maar de WIFI vloog eruit s'nachts van de KPN en ging automatisch over op Telfort GPRS. Ondanks mijn onbeperkt surf en maik abbo nog geen bericht gehad, maar komt nog wel vermoed ik. ;)

Toch heb ik ook de java applet geinstalleerd, voor het geval dat, en omdat het sneller is.
Ten eerste heb ik de java applet van esmertec geinstalleerd (google is je beste vriend) en op het welbekende forum van XDA wat gezocht en heb toen een topic gevonden (weet a me god niet meer welke) van iemand die het een en ander had aangepast. Een gmail.jad bestand van slecht een paar Kb.

Ik heb het hier nog staan op mijn PC en wil het graag aan je sturen, doe maar PM'en, of heeft er iemand ruimte om een .jad bestand als download aan te bieden (1kb groot).

Hoor het wel.

Jeroen

Updeete: Toch maar even ge-upload: Klikkerdeklik.

[ Voor 4% gewijzigd door mcman op 01-05-2008 13:14 . Reden: URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
wat kan je met de java app dan? ik gebruik ook de online gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
musiqman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:29:
wat kan je met de java app dan? ik gebruik ook de online gmail.
Dat is een soort van "programma" van gmail. Ipv steeds naar gmail.com te gaan en je gegevens etc in te vullen hoef je dit maar eenmalig te doen en klik je erop en zie je je e-mail.

Verder vind ik deze duidelijker (grotere tekens) en overzichtelijker dan de .com versie.

Zelf vind ik het zwaar klote, maar heb het bestande ge-upload naar rapidshare:
Klikkerdeklik.

Kopieeren naar je telefoon en je java app moet deze direct herkennen. Geef aan waar je deze geinstalleerd wilt hebben en hij komt daarna erbij in je lijst met eventuele andere java apps.

Nogmaals, ik gebruik die van Emertec, weet dus niet of deze het ook op de standaard versie van Windows doet.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Wie heeft er een timertje voor windows mobile? Ik heb SPB-time geinstalleerd, dat werkt inderdaad, maar het is nogal groot. Het kan teveel zeg maar. Ik zoek gewoon iets simpels.

(Frituur aan, patat erin, alarm ff snel in 3 minuten in te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik krijg sinds een paar dagen geen geluid meer te horen als ik een SMS bericht ontvang. Instellingen zijn niet gewijzigd, maar ik heb het nog wel geprobeerd met een ander geluid in de settings: geen resultaat helaas.

Daarnaast werkt mijn Fn+spatie functie ook van de een op de andere dag niet meer :? Kan ook nergens een menu vinden waar je dit aan of uit kun zetten vreemd genoeg. Het gaat dus om de streepjes op de e, a, o, etc. De blauwe tekens zelf doen het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18
teake schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:09:
Wie heeft er een timertje voor windows mobile? Ik heb SPB-time geinstalleerd, dat werkt inderdaad, maar het is nogal groot. Het kan teveel zeg maar. Ik zoek gewoon iets simpels.

(Frituur aan, patat erin, alarm ff snel in 3 minuten in te stellen)
Afbeeldingslocatie: http://www.jostenberg.nl/images/article_109/501736_Kookwekker.jpg

Of als je het écht wil: PSH Soft Egg Timer 1.0 danwel [google=windows mobile timer]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Muchos gracias, meteen ff testen. _/-\o_

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

mcman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:13:
[...]

Klikkerdeklik.

Jeroen
Heb hem binnen, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
mcman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:13:
[...]

Dat is een soort van "programma" van gmail. Ipv steeds naar gmail.com te gaan en je gegevens etc in te vullen hoef je dit maar eenmalig te doen en klik je erop en zie je je e-mail.

Verder vind ik deze duidelijker (grotere tekens) en overzichtelijker dan de .com versie.

Klikkerdeklik.

Kopieeren naar je telefoon en je java app moet deze direct herkennen. Geef aan waar je deze geinstalleerd wilt hebben en hij komt daarna erbij in je lijst met eventuele andere java apps.

Nogmaals, ik gebruik die van Emertec, weet dus niet of deze het ook op de standaard versie van Windows doet.

Jeroen
Kennelik zit dat e rnu standaard op.

als ik naar gmail ga kom ik direct in mn inbox (ingesteld als homepage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik enorm jammer vind (en niet zeker weet of er een programma voor bestaat) is dat ik niet filmpjes kan bekijken op gewone internetpagina's zoals www.burorenkema.nl of dergelijke, ik krijg dan niet de optie om het filmpje te starten laat staan dat ik het schermpje zie waarin het filmpje normaal afspeelt(ben even de naam kwijt hiervoor) Dit heb ik bij alle site's.. is hier een programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18
Nee, vooralsnog is dat nog niet mogelijk op een PPC. Toch is er licht aan het einde van de tunnel: niet alleen de nieuwe PIE maar ook Opera Mobile en Firefox Mobile beloven betere ondersteuning voor Flash.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
Zo heb ik ff een dooie TyTN II!

- Hij gaat alleen maar aan als hij aan de lader ligt, trek ik de stekker eruit (terwijl hij aangeeft niet meer op te laden en op 100% te zitten) dan gaat hij uit;
- Zodra ik mijn pin invoer om verbinding te maken met het netwerk start hij opnieuw op.
- Krijg er allemaal rare meldingen bij zoals een dubbele weergave van het feit dat mn batterij bijna leeg is (terwijl hij aan de lader ligt).

Ik ga nu een harde reset proberen, hopen dat het werkt.

Iemand al eerder zoiets gelezen of gehad?

*update;

Harde reset werkt niet. Nu ziet hij mn simkaart niet meer en de accu blijft nu op 1% staan met de melding opladen.
Stekker eruit betekend nog steeds PDA uit :?

Ik vrees dat er iets ernstigers mee is gebeurt, zekeringetje naar de knoppen ofzo :'(
en dat terwijl hij in flight-modus in mn kluisje op het werk heeft gelegen.

oftewel; voor de 3e keer maar terugsturen dan.

*update 2;

Nou breekt me de klomp :| ;
Ik laat hem een nachtje uit staan en vanochtend doet ie het ineens weer?!?!???
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

ik snap d'r niks van! nou maar hopen dattie het blijft doen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Zky_ op 03-05-2008 10:47 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Hee, wat heb ik nou weer voor raars. Pocket Internet Explorer verbindt alleen met internet via de telefoonlijn, en niet meer via wifi. Bij elke pagina meldt 'ie dat hij niet gevonden wordt. Resetten tot ik er grijs van zie helpt niet echt. En Opera mini is best grappig maar bijvoorbeeld de buienradar krijg je niet lekker in beeld. Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe het te verhelpen is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Grr ... ik zal nooit bevrend raken met screenprotectors :( Het ging al fout met mijn K750i, met mijn K800i, mijn DS en natuurlijk nu ook weer ....

Een Brando gekocht, alles schoon, bescherming met dat stickertje verwijderd en netjes aanbrengen ... maar ondanks dat de bovenkant recht zat, onderaan kwam hij over mijn behuizing (1mm ofzo). Dus verwijderen ... maar ondanks dat die dingen te verwijderen moeten zijn is het een heel gepiel en is nu de onderkant (dus de kant die tegen je touchscreen zit) beschadigd ... net of er een kras zit ... en door dat gepulk is één puntje bol geworden dus daar komt hij constant los van mijn scherm ... Grr, ga dus maar (meteen) 2 nieuwe bestellen.

Iets anders, die Brando kwam uit een hoesje, nog een hoesje en toen moest je die bescherming met dat stickertje verwijderen ... Moet er aan de andere kant niets verwijderd worden?

[ Voor 0% gewijzigd door S913 op 03-05-2008 18:51 . Reden: Veel typo's als ik pissed ben ;) ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
S913 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:41:
Grr ... ik zal nooit bevrend raken met screenprotectors :( Het ging al fout met mijn K750i, met mijn K800i, mijn DS en natuurlijk nu ook weer ....

Een Brando gekocht, alles schoon, bescherming met dat stickertje verwijderd en netjes aanbrengen ... maar ondanks dat de bovenkant recht zat, onderaan kwam hij over mijn behuizing (1mm ofzo). Dus verwijderen ... maar ondanks dat die dingen te verwijderen moeten zijn is het een heel gepiel en is nu de onderkant (dus de kant die tegen je touchscreen zit) beschadigd ... net of er een kras zit ... en door dat gepulk is één puntje bol geworden dus daar komt hij constant los van mijn scherm ... Grr, ga dus maar (meteen) 2 nieuwe bestellen.

Iets anders, die Brando kwam uit een hoesje, nog een hoesje en toen moest je die bescherming met dat stickertje verwijderen ... Moet er aan de andere kant niets verwijderd worden?
Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Mijne komt in 1 hoek omhoog, door die kras en omdat hij dus iets bol is .. Hij zit nog wel, maar ga toch maar een ander bestellen .. nu kan er alleen maar stof e.d. onderkomen ...

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*)

Dit piccie:
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/2401/gps004copyqx2.jpg
Is dus hier genomen.

[ Voor 0% gewijzigd door S913 op 04-05-2008 18:59 . Reden: typo ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184815

Heb dit probleem ook al een paar week, heb zelfs mijn mobiel al 2x opnieuw geïnstalleerd.
Heel irritant, met name ook als je de klok weer goed zet en je had je alarm nog aan staan dan kan je het alarm niet meer aanpassen (d.w.z. als je bijv. je alarm om 7 uur had staan en je past na de timewarp je alarm aan naar bijv. 9 uur dan gaat ie en om 7 uur en om 9 uur.)

Had zelf ook het idee dat het alleen voorkomt als ik met TomTom navigeer. Bij mij meestal rond Bleiswijk, weet niet of de lokatie er toe doet, maar het is wel heel toevallig daar iedere keer.

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Het probleem met de klok heb ik ook. Ook ik gebruik TT. Ik heb echter ook dat het soms voorkomt waneer ik hem in de auto oplaad en geen TT gebruik. Weet er inmiddels al iemand hoe dit op te lossen is of waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:
Mijne komt in 1 hoek omhoog, door die kras en omdat hij dus iets bol is .. Hij zit nog wel, maar ga toch maar een ander bestellen .. nu kan er alleen maar stof e.d. onderkomen ...

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*)

Dit piccie:
[afbeelding]
Is dus hier genomen.
Haha grappig. Om eerlijk te zijn vind ik de kwaliteit van de camera ook niet slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Vergeleken met mijn K800i is dit een stuk minder ... Geen flits en moest bovenstaande foto toch wel bijwerken. Van die K800i kon ik hem zo op 15x10 af laten drukken (ok, zag dat het geen echte camera was, maar toch redelijk goed). Maar ok ... "ruk" is inderdaad iets te negatief uitgedrukt.

Maar daar heb ik de TyTN ook niet voor gekocht :) Mijn vrouw heeft nu de K800i en kan de snelle snapshots van de kids maken terwijl ik effe mijn mail check of kijk waar we zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door S913 op 05-05-2008 09:07 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234347

[quote]S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*) [quote]

Hoi kwaliteit wordt niet beter van maar probeer eens www.locr.com kan je je foto's ook gelijk uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Nice, was al op zoek naar zo'n site en deze ziet er goed uit. Thnx!

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ik heb mijn TyTN II sinds afgelopen woensdag, zal ook even kort wat van mijn bevindingen neerzetten :)

De telefoon voelt erg solide aan en licht lekker in de hand, ik heb redelijk grote handen dus dat is erg fijn!

Ik heb direct de screenprotector van Veripart besteld bij pdashop. Deze protector plakt niet op je scherm maar hecht zich vast doordat hij statisch is. Met als resultaat een screenprotector die je totaal niet ziet zitten en geheel luchtvrij aangebracht wordt.

De GPS werkt uitstekend, zowel met TomTom6 als Trackr! (Geweldig programma trouwens dat trackr!)
Gisteren ruim 4 uur motorgereden met trackr! aan (dus ook de GPS en zo nu en dan GPRS verzending) en daarna was de accu op 54%, valt nog best mee dus.

Het qwerty toetsenbord werkt erg fijn, zelfs met wat grotere handen heb je geen last van te dicht op elkaar zittende knopjes.

Uiteraard heb ik hem icm Eindeloos Online abbonement genomen, echt super handig zodat je ook je email op automatisch ophalen kan zetten en je daar geen zorgen meer over hoeft te maken.
MSN werkt ook erg leuk op de TyTN II, laat hem op de achtergrond meedraaien en je krijgt vanzelf melding als je aangesproken wordt.
Klein nadeel van Internet Explorer vind ik dat het beeld niet op beeldvullend gezet kan worden. Ik heb liever wat kleinere letters dan scrollbalken.

Enige probleem waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben is dat hij me TomTom (en alle andere programma's die achteraf geinstalleerd worden) niet in mijn 'Programma's' zet. Nu kan ik die via de verkenner wel toevoegen aan de map, maar dan staat het programma weer dubbel in de 'Startbalk' lijst (waar je programma's kan koppelen aan 'Start'), hier kan ik de dubbele niet verwijderen omdat hij dan aangeeft dat het in gebruik is.
Dus als iemand daar toevallig een oplossing voor heeft hoor ik het graag :)

Al met al een geweldige telefoon waarvan de mogelijkheden vrijwel grenzeloos zijn. Ik moet er nog echt mee leren werken, want ik heb hiervoor alleen normale telefoons gehad en nooit een PDA.
Elke dag kom ik wel weer ergens achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Anoniem: 234347 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:00:
[quote]S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:

Maar goed nieuws: Ik heb d.m.v. KaiserTweak de GPS Photo functionaliteit aan gezet en vandaag getest ... Dat werk super!! Ok, de kwaliteit van de camera is ruk (maar effe Auto Adjust Color erover en je hebt een leuke website-piccie), maar hij zet wel goed de GPS coördinaten in de EXIF :*) [quote]

Hoi kwaliteit wordt niet beter van maar probeer eens www.locr.com kan je je foto's ook gelijk uploaden
Zelf gebruik ik Shozu. Shozu kan uploaden naar tientallen foto en video-sites. Zelf maak ik gebruik van FlickR. Via de RSS feed (laatste 20) heb ik dit kunnen implementeren in mijn Hyves (foto-reeks rechts onderin).

Je kan zelf een beschrijving bij elke foto zetten en aangeven of je gereduceerde foto's wilt uploaden of de originele formaten. (IMAGE_035 is gerudeceerd, de rest is origineel, groot verschil dus).

Ik heb geen belangen bij Shozu, FlickR of Hyves dus ga er van uit dat ik hier gewoon naar mag linken. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door mcman op 05-05-2008 12:27 . Reden: URL's bijgewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LeeJon schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:40:
[...]
Klein nadeel van Internet Explorer vind ik dat het beeld niet op beeldvullend gezet kan worden. Ik heb liever wat kleinere letters dan scrollbalken.
[...]
Opera Mini Beta 4.1 is je vriend in dat geval :)
http://www.operamini.com/beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
.KeN. schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:29:
[...]

Opera Mini Beta 4.1 is je vriend in dat geval :)
http://www.operamini.com/beta/
Werkt geweldig bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
hmm.. Ik heb iets vervelends denk ik. In de linkerbovenhoek van m'n scherm zijn de pixels ietsjes lichter gekleurd. Als ik de camera start en m'n vinger ervoor houdt krijg je een zwart scherm, daar zie je dat het hoekje lichtgrijs is gekleurd.. Een stuk of 25 pixels in de linkerbovenhoek. Iemand wel eens meegemaakt? Het is er meteen al bij het opstarten, dus geen softwarefoutje. En volgensmij was het hoekje gister ook kleiner.. niet te hopen dat het nog groter wordt, dan moet ie terug :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 22:20
Gamepie56 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:42:
hmm.. Ik heb iets vervelends denk ik. In de linkerbovenhoek van m'n scherm zijn de pixels ietsjes lichter gekleurd. Als ik de camera start en m'n vinger ervoor houdt krijg je een zwart scherm, daar zie je dat het hoekje lichtgrijs is gekleurd.. Een stuk of 25 pixels in de linkerbovenhoek. Iemand wel eens meegemaakt? Het is er meteen al bij het opstarten, dus geen softwarefoutje. En volgensmij was het hoekje gister ook kleiner.. niet te hopen dat het nog groter wordt, dan moet ie terug :(.
Je kan je scherm toch uitlijnen of calibreren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
JackPoint schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:00:
[...]

Je kan je scherm toch uitlijnen of calibreren ofzo?
Maar dat heeft niks te maken met het feit dat linksboven de pixels lichter gekleurd zijn.. Ik heb de telefoon nu 8 maanden, voorheen was dat echt niet zo.. pas sinds eergister viel het me op.

Calibreren is dat het scherm goed reageert op je stylus/vinger.. dat als je in het midden tikt, dat er ook in het midden wat gebeurd en niet ergens anders.

Zal eens kijken of ik een camera ergens vandaan kan toveren binnenkort om er een foto van te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Boyd op 05-05-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 21:13
Ik gebruik pTravelAlarm als wekker, maar elke keer voordat de wekker afgaat geeft ie eerst een piep. Hoe kan ik die uitzetten?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:06

dlenstra

....

.KeN. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:31:
Ik krijg sinds een paar dagen geen geluid meer te horen als ik een SMS bericht ontvang. Instellingen zijn niet gewijzigd, maar ik heb het nog wel geprobeerd met een ander geluid in de settings: geen resultaat helaas.

Daarnaast werkt mijn Fn+spatie functie ook van de een op de andere dag niet meer :? Kan ook nergens een menu vinden waar je dit aan of uit kun zetten vreemd genoeg. Het gaat dus om de streepjes op de e, a, o, etc. De blauwe tekens zelf doen het wel gewoon.
Heb hier zelf ook wel eens last van. Komt volgens mij voor na een ROM update die op een of andere manier niet helemaal goed is gegaan. Misschien dat je probleem daar ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

dlenstra schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Heb hier zelf ook wel eens last van. Komt volgens mij voor na een ROM update die op een of andere manier niet helemaal goed is gegaan. Misschien dat je probleem daar ligt
Hmm dat lijkt me niet mogelijk in mijn geval; ik heb gewoon nog de originele ROM.
Kan me ook zo 1-2-3 niet bedenken sinds wanneer het is, en dus aan welk programma, of reg-tweak het zou kunnen liggen. Ik gok dat het iets te maken heeft met een KaiserTweak optie. Als ik op mijn mailbox klik in het HTC Home scherm, krijg ik eerst mijn SMS inbox te zien. Dat was eerst volgens mij ook niet ?
Veneficus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:11:
Ik gebruik pTravelAlarm als wekker, maar elke keer voordat de wekker afgaat geeft ie eerst een piep. Hoe kan ik die uitzetten?
Config -> Sounds & Notifications -> Events uitvinken / 'ontvinken' :P
Je hoort dan verder ook geen irritante piepjes als je een keer verkeerd klikt, of wanneer je een error hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209642

Zky_ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:09:
Zo heb ik ff een dooie TyTN II!

- Hij gaat alleen maar aan als hij aan de lader ligt, trek ik de stekker eruit (terwijl hij aangeeft niet meer op te laden en op 100% te zitten) dan gaat hij uit;
- Zodra ik mijn pin invoer om verbinding te maken met het netwerk start hij opnieuw op.
- Krijg er allemaal rare meldingen bij zoals een dubbele weergave van het feit dat mn batterij bijna leeg is (terwijl hij aan de lader ligt).

Ik ga nu een harde reset proberen, hopen dat het werkt.

Iemand al eerder zoiets gelezen of gehad?

*update;

Harde reset werkt niet. Nu ziet hij mn simkaart niet meer en de accu blijft nu op 1% staan met de melding opladen.
Stekker eruit betekend nog steeds PDA uit :?

Ik vrees dat er iets ernstigers mee is gebeurt, zekeringetje naar de knoppen ofzo :'(
en dat terwijl hij in flight-modus in mn kluisje op het werk heeft gelegen.

oftewel; voor de 3e keer maar terugsturen dan.

*update 2;

Nou breekt me de klomp :| ;
Ik laat hem een nachtje uit staan en vanochtend doet ie het ineens weer?!?!???
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

ik snap d'r niks van! nou maar hopen dattie het blijft doen :P
Ik heb wel de ervaring met verschillende apparaten (oa routers, nokia telefoons) dat wanneer je deze dag en nacht aan laat er rare storingen kunnen op treden.
Het rebooten helpt dan ook niet. enige wat echt werkt is de batterij eruit (stroom eraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Ok, het probleem met de snelkoppelingen etc. is opgelost. Nu staat alles netjes in me Programma lijst :)
Één lichtelijk klein probleempje..... Ik heb perongeluk mijn 'Verkenner' verwijderd uit me Startbalk. Probleem is alleen dat hij nu ook direct uit me programma's weg is. Kan hem gewoon nergens meer vinden |:(

Iemand een idee hoe ik hem weer terug krijg?
Ben wel via een omweg weer in de Verkenner gekomen, maar krijg de snelkoppeling voor geen mogelijkheid meer tevoorschijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 02-06 15:32
ik heb sinds kort een tytn 2, tof toestel loopt lekker stabiel. alleen het pennetje zit wat stom. Doordat ik het pennetje verkeerd had terug gestoken heb ik de batterijdeksel er verkeerd afgehaald en zijn de "pinnetjes" afgebroken. Nu gaapt de batterijdeksel en daar erger ik mij dood op. nergens een batterijdeksel te vinden, weet iemand waar ik een nieuwe kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:06

dlenstra

....

chundo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:37:
ik heb sinds kort een tytn 2, tof toestel loopt lekker stabiel. alleen het pennetje zit wat stom. Doordat ik het pennetje verkeerd had terug gestoken heb ik de batterijdeksel er verkeerd afgehaald en zijn de "pinnetjes" afgebroken. Nu gaapt de batterijdeksel en daar erger ik mij dood op. nergens een batterijdeksel te vinden, weet iemand waar ik een nieuwe kan vinden?
Heb deze kunnen vinden via 1 minuutje google http://www.cellulardr.com/HTC8925BattDoor.htm

Hij is alleen wel ontzettend duur. Kan me niet voorstellen dat het niet goedkoper kan. Waarschijnlijk moet je met iets uitgebreider zoeken wel goedkoper uit kunnen zijn

EDIT: al wat cheaper -->http://www.expansys-usa.com/p.aspx?i=160191

EDIT2: cheap en nederlands --> http://www.expansys.nl/p.aspx?i=160191

[ Voor 9% gewijzigd door dlenstra op 07-05-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 14:13

loewie1984

music addict! pizza monster!!

In de TS wordt er gesproken over slechte CPU drivers zoals ook in dit bericht vermeld staat: nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones in hoeverre is dit nog actueel. Want ik wil deze foon graag bestellen maar als hij ondermaats presteert bedenk ik me nog eens.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
.KeN. schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:31:
Inderdaad!!! ik dacht dat ik dat als enige had.
Ik heb het volgens mij ook gekregen nadat ik een bepaalde setting had aangepast met KaiserTweak... ik weet alleen niet welke.

edit: Zojuist heb ik een beetje met de instellingen van KaiserTweak zitten rommelen en wonder boven wonder... hij doet het weer.
Ik weet nog niet welke instelling er voor zorgt dat het werkt of niet werkt, als ik het weet post ik het.

[ Voor 16% gewijzigd door peterh op 07-05-2008 09:40 ]

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik denk installeer toch maar een Live Messenger op je Tytn II, wil ik naar live.vodafone.com gaan, vindt hij hem niet:S is er nog een andere plek om Live Messenger te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 20:32
S913 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:58:

Dit piccie:
[afbeelding]
Is dus hier genomen.
De foto ziet er mooi uit! Waar heb je die auto adjust color vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loewie-643- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:00:
In de TS wordt er gesproken over slechte CPU drivers zoals ook in dit bericht vermeld staat: nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones in hoeverre is dit nog actueel. Want ik wil deze foon graag bestellen maar als hij ondermaats presteert bedenk ik me nog eens.
Sommige mensen hebben er problemen mee, anderen totaal niet. Ikzelf heb absoluut geen problemen met grafische haperingen bij filmpjes, scrollen, etc. Maar ik heb hem dan ook wel behoorlijk out-of-the-box gehouden (kaisertweak & tomtom met EU maps & wat muziek erop gezet en that's it). Uit mijn ervaring vind ik het hele "driver-issue" wel een pak overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Anoniem: 257524 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Sommige mensen hebben er problemen mee, anderen totaal niet. Ikzelf heb absoluut geen problemen met grafische haperingen bij filmpjes, scrollen, etc. Maar ik heb hem dan ook wel behoorlijk out-of-the-box gehouden (kaisertweak & tomtom met EU maps & wat muziek erop gezet en that's it). Uit mijn ervaring vind ik het hele "driver-issue" wel een pak overdreven.
Ik sluit me hier bij aan. Het zal vast wel beter kunnen, maar bij mij doet ie echt alles wat ie moet doen. Ik stoor me helemaal nergens aan.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

YoshiBignose schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:22:
[...]

Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7
Met een stukje plakband gaat de protector gemakkelijk los, je moet het mogelijk wel een paar keer proberen. Op deze manier kun je ook luchtbellen verwijderen. ;)
Ik ben overgestapt van de Ultra Clear screenprotector naar de Anti Glare ivm spiegelen in de auto bij TomTom-gebruik. Werkt goed, beeld is alleen wat minder helder maar wel beter leesbaar. De beste ervaringen heb ik met Brando screenprotectors. Bij de Ultra Clear uitvoering had ik moeite om het schutvel er af te krijgen aan de inkijkzijde, het lipje scheurde af. Ook hier de plakbandtruc met succes toegepast. De Anti Glare uitvoering heeft overigens maar 1 schutvel aan de onderkant in tegenstelling tot de Ultra Clear die er 2 heeft (onder- en bovenkant). :o
Ook de Brando screenprotector heeft plekjes (langs de rand, hoek) waar de hechting wat minder is, dit is echter niet storend, wel zichtbaar bij zonlicht als het scherm uit is onder bepaalde kijkhoek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Goed idee. Zijn goeie protectors idd die van Brando!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
de fodavone live site ligt er bij mij al een maand uit. erg klote. Ook youtbe pakt ie niet meer (meteen naar de m versie ipv de "normale") icm tmcp player (kan dus geen online filmpjes kijken)

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

brrrt schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:58:
[...]

De foto ziet er mooi uit! Waar heb je die auto adjust color vandaan?
Ik gok in Photoshop (of een vergelijkbaar programma) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-04 11:44
Dat mag hier: http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 07-05-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Hier wat Engels om te lezen ;) :

HTC to release ROM update for HTC TyTN II with improved graphics drivers
from msmobiles.com

May 07, 2008 [Pocket PC phone] | By Edward J. R.

When? Keep reading...

We know it from good source that this month, possibly already next week, HTC will release ROM update for HTC TyTN II that will ship with improved graphics drivers and will offer improved performance. It will be ROM update for HTC TyTN II but not for other versions (branding) of this phone like AT&T Tilt, etc.

We are not sure whether the issue with opening of the QWERTY-keyboard is resolved with this update however. This issue is annoying for some (not all!) users of HTC TyTN II, who wish to write quickly some text (like SMS, email, etc) but must wait several seconds until the orientation switches.

While it is true that we have not asked HTC about the need to release new graphics drivers for old phones, we have done it on purpose: not to spoil the party that HTC had due to the launch of their new breakthrough product (i.e. HTC Touch Diamond) but also because we knew the answer: "no comment".

Note that apart from the imminent, graphic performance related, ROM upgrade for HTC TyTN II, HTC is not not (!) preparing in near future updates for any other phones that might have these graphic issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118284

is er geen applicatie om met de tytn 2 te msnen en vervolgens de front cam als webcam te gebruiken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
Als ik trouwens een e-mail of sms open scrolt deze direct naar beneden.
Bij een grote e-mail staat deze in het midden, maar bij een klein sms'je is deze helemaal beneden en moet ik naar boven scrollen om iets te kunnen lezen. Erg irritant! Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Anoniem: 209642 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Ik heb wel de ervaring met verschillende apparaten (oa routers, nokia telefoons) dat wanneer je deze dag en nacht aan laat er rare storingen kunnen op treden.
Het rebooten helpt dan ook niet. enige wat echt werkt is de batterij eruit (stroom eraf)
Dat heb ik toen ook geprobeerd, maar werkte ook niet. tenminste niet als ik hem direct daarna weer opstarte. Hij had denk ik gewoon ff tijd nodig om bij te komen van mijn constante gebruik :) Hij stond volgens mij al wel flink wat maanden aan dan wel standby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Anoniem: 257524 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Ben het opzich wel met je eens; ik ondervind er ook weinig problemen mee.
Het is alleen wel raar dat wanneer je bijvoorbeeld met TomTom een demo aanzet op je TyTN 2 en dit ook op een oudere pda doet en het op die laatste veel vloeiender loopt. Het zelfde geldt voor een 1-op-1 overgezet Divx filmpje (dus niet aangepast voor een kleiener scherm, maar die het wel gewoon zou moeten doen). Ik kan me dus wel voorstellen dat de high-end users hier over gaan klagen.

Ach als TomTom in ieder geval maar werkt dan kom ik wel van A naar B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 31-05 21:57
mcman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:56:
Bij een grote e-mail staat deze in het midden, maar bij een klein sms'je is deze helemaal beneden en moet ik naar boven scrollen om iets te kunnen lezen. Erg irritant! Iemand een oplossing?
ff zoeken in het vorige forum topic. Het komt door een autoscroll-tweak uit kaisertweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.

Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen) :(

HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
Anoniem: 181496 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:06:
Hier wat Engels om te lezen ;) :

from msmobiles.com

May 07, 2008 [Pocket PC phone] | By Edward J. R.

When? Keep reading...

We know it from good source that this month, possibly already next week, HTC will release ROM update for HTC TyTN II that will ship with improved graphics drivers and will offer improved performance. It will be ROM update for HTC TyTN II but not for other versions (branding) of this phone like AT&T Tilt, etc.

We are not sure whether the issue with opening of the QWERTY-keyboard is resolved with this update however. This issue is annoying for some (not all!) users of HTC TyTN II, who wish to write quickly some text (like SMS, email, etc) but must wait several seconds until the orientation switches.

While it is true that we have not asked HTC about the need to release new graphics drivers for old phones, we have done it on purpose: not to spoil the party that HTC had due to the launch of their new breakthrough product (i.e. HTC Touch Diamond) but also because we knew the answer: "no comment".

Note that apart from the imminent, graphic performance related, ROM upgrade for HTC TyTN II, HTC is not not (!) preparing in near future updates for any other phones that might have these graphic issues.
Ik ben heel erg benieuwd, maar HTC heeft het al vaker beloofd en tot nu toe is er nog niks veranderd.
Ik hoop dat de videodrivers in de nieuwe rom zitten, maar ik ga er niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

musiqman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
Weet iemand hoe ik dubbele iconen in het programma menu (zoals "multimedia(1) ) kan verwijderen. Het zijn er nog al wat en is rg vervelend.

Ook kan ik geen programma s in het start menu wijzigen (kan dit item niet verplaatsen) :(

HELP!!!
Start -> Instellingen -> Menu's

daar kan je aan/uitvinken wat je er al dan niet op wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
mcman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:56:
Dit heb ik ook gehad, gebeurde bij mij na een halve installatie van TT, een hardreset was bij mij het enige wat hielp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:31
Dat is al vaker naar voren gekomen. Dat komt door een functie in KaiserTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
jasperv525 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:59:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd, maar HTC heeft het al vaker beloofd en tot nu toe is er nog niks veranderd.
Ik hoop dat de videodrivers in de nieuwe rom zitten, maar ik ga er niet vanuit.
Daarbij komt dat het hier nog niet terug te vinden is:
http://www.htcclassaction.org/

Dat lijkt mij ook niet geheel onbelangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21
EnsconcE schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Daarbij komt dat het hier nog niet terug te vinden is:
http://www.htcclassaction.org/

Dat lijkt mij ook niet geheel onbelangrijk...
En nog een melding vanuit een andere source.
Dit keer vanuit een Nederlandse source.

http://allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2585

Het schijnt dus dat HTC de licenties heeft afgekocht van Qualcomm om drivers te kunnen leveren voor de MSM7200 chip.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe tytn 2 en ik ben er erg tevreden mee. Alleen de videodrivers zorgen voor wat problemen tijdens het surfen (op oa dit forum) maargoed, dat terzijde.
Ik hoopte dat jullie misschien wat vraagjes konden beantwoorden...
ik heb namelijk nu in de "starter" heel vaak hetzelfde zitten, maar zie niet hoe je dit eruit kunt gooien, is hier wel een manier voor, en zo ja, hoe dat dan?
mijn 2e vraag is of je de front cam van de tytn 2 niet als webcam kunt gebruiken op het apparaat zelf, ik heb wel talloze programma's gevonden waarmee je hem als webcam voor de pc kunt gebruiken, maar niet voor de tytn zelf.

en mijn laatste vraag is, wat zijn volgens jullie nou programma's die je er echt op MOET hebben, zodat het apparaat echt een stuk sneller/beter functioneerd (en het liefste met een download linkje, als je hem bij de hand hebt, zoeken hoeft niet, dat kan ik zelf uiteraard ook!)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118284 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:36:

en mijn laatste vraag is, wat zijn volgens jullie nou programma's die je er echt op MOET hebben, zodat het apparaat echt een stuk sneller/beter functioneerd (en het liefste met een download linkje, als je hem bij de hand hebt, zoeken hoeft niet, dat kan ik zelf uiteraard ook!)

bedankt
* KaiserTweak (alleen al om de na een tijdje zeer irritante dubbels uit je contacten te halen die op sim en op telefoon staan)
* Deftige mediaplayer (TCPMP bvb)
* TomTom (die zit er wel bij) als je navigatie nodig hebt (anders is het verspilling van ruimte op je geheugenkaartje imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=30038190,noline]D3ton8oR schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45
* TomTom (die zit er wel bij) als je navigatie nodig hebt (anders is het verspilling van ruimte op je geheugenkaartje imo)
Hier heb ik de originele van, met kaarten van heel west europa, dus deze heb ik niet meer nodig. De andere 2 zijn wel mooi, die zal ik me installeren.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.