Kan 't zijn dat je nieuwe aansluiting in je nieuwe huis misschien niet helemaal lekker zit? Dus bijvoorbeeld dat er nog een oude afsplitsing zit op je lijn voor je modem? Of dat ergens een verbinding niet goed contact maakt, draadje half los in een aansluitdoosje of helemaal zwart geworden bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:57:
Sinds ik verhuist ben, heb ik alleen maar problemen met Telfort!
Het probleem is namelijk dat mijn DSL verbinding op willekeurige momenten eruit klapt.
Hierdoor kan ik dan 1-2 minuten geen gebruik maken van internet en telefonie.
Probleem gemeld bij klantenservice (na heeeeeeeeeeeeel lang wachten) en werd mij geadviseerd om het modem zo kort mogelijk op het isra punt rechtstreeks aan te sluiten. Dit had ik gedaan, maar hielp totaal niets, DSL viel nog steeds altijd weg. Men dacht dat mijn snelheid te hoog stond ingesteld, dus zou men mijn snelheid ietsjes verlagen. Kon 5 - 10 werdagen duren.
Dit was dus twee weken geleden. Tot nu toen nog steeds the same shit!
Ik probeer nu al de hele avond de klantenservice te bereiken maar steeds zegt ie dat er 10 wachtende voor me zijn. Daar ga ik dus met me mobiele telefoon (vaste lijn via telfort gaat niet omdat die steeds wegvalt natuurlijk) niet aan beginnen.
Nu heb ik eens in het modem gekeken bij DSL STATUS en dit is wat er precies aan waarden staat:
[...]
Ik heb hier totaal geen verstand van maar misschien dat iemand mij kan vertellen of deze waarden goed zijn of niet. De afstand van mijn woning tot aan de adsl centrale bedraagt 78 meter.
Ik weet niet wat het probleem is waarom mijn DSL signaal steeds wegvalt maar mocht dit te wijten zijn aan Telfort producten, dan overweeg ik serieus om het contract te beëindigen en een andere provider te zoeken. Trouwens de rekening van april heb ik terug laten storneren want ik ga niet ergens voor betalen als ik er geen fatsoenlijk gebruik van heb kunnen maken.
Wat betreft de klantenservice, is dit gewoon op z'n zachts gezegd zwaar klote!!!
Met zulke waardes een instabiele verbinding komt bijna niet voor, dan zit ergens iets niet lekker verbonden meestal.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.