Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Levels... ? Metroid... ? Wat voor een versie speel jij dan?DukeBox schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:55:
Ik zie ook heel vaak kong kong liggen vopor de gc, schijnt een mooie game te zijn maar is ie de €15 waard ? Laat ik het anders zeggen, spellen als metroid vind ik heel erg mooi maar het kan me niet lang achter elkaar boeien. Ik heb ze allemaal maar ik heb er nog geen een verder gespeeld dan level 4.. ()
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Oh nee, dat is het niet.. maar door sm galaxy, zelda tp, wii fit en mk wii die naar mijn idee iets toegankelijker zijn kies ik daar vaak eerder voor. Daarnaast heb ik ook niet zoveel tijd om te spelen naast het huishouden en een baan met veel reizen*.Vanitas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 14:21:
Maar als de games je niet aanstaan, waarom zou je ze dan spelen.
(* de DS gebruik ik dan wel weer veel
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Je bent niet de enige denk ik. De Metroid series is niet zo toegankelijk. De nadruk ligt op exploratie, en niet zozeer op alles neermaaien of opblazen wat je ziet. Daarnaast vertelt het spel (in de meeste gevallen) niet wat je telkens moet doen, maar moet je veel zelf uitvinden. Voor de fans is dat laatste juist het charme van het spel, maar voor de meesten is het allemaal te veel moeite. Dat is niet zo zeer een kritiek, maar meer een constatering van hoe het is.DukeBox schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:56:
[...]
Oh nee, dat is het niet.. maar door sm galaxy, zelda tp, wii fit en mk wii die naar mijn idee iets toegankelijker zijn kies ik daar vaak eerder voor. Daarnaast heb ik ook niet zoveel tijd om te spelen naast het huishouden en een baan met veel reizen*.
(* de DS gebruik ik dan wel weer veel)
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik zou het niet weten, ik kwam er wel gewoon langs. Zelda Save + SD card misschien?Captain N schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:12:
Over Metroid gesproken... ik zit vast.En dan bedoel ik niet dat ik niet weet waar ik heen moet, maar zodra ik een bepaalde deur wil openen reset met m'n Wii spontaan.
Het gaat overigens om een deur die je met een ice missile moet openen in een ronde donutvormige kamer in Elysia. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Ik vraag me af waar het aan zou kunnen liggen.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Klinkt gewoon als een corrupte disc.
Nee, onmogelijk dat dat door de Twilight Hack komt.Vincent7 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:01:
[...]
Ik zou het niet weten, ik kwam er wel gewoon langs. Zelda Save + SD card misschien?
@edit, hierboven was me voor.
[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 04-05-2008 22:07 ]
Ik heb soms nog wel gewoon mn Wii + tv gewoon aanstaan op het Wii-menu terwijl ik gewoon zit te internetten (lees op GoT zitten). Maar langzamerhand word ik echt helemaal gestoord dat kutmuziekje dat in het Wii-menu afgespeeld wordt. Nu kan ik natuurlijk wel gewoon de Wii uitzetten, tv uitzetten of gewoon geluid op mute zetten, maar dan is het zo saai ineens in mn kamer.
Dus is er ergens een verborgen instelling om dat achtergrond muziekje te veranderen naar een mp3'tje naar keuze ofzo?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mijn foto's op Flickr.
Oh ja, dr zit idd zo'n level in, ben even kwijt welke galaxy, dat je op een platform 100 paarse muntjes moet halen, was mn vriendin daar een uurtje mee bezig geweest. Tig keer geprobeerd. Dus toen ik proberen, had ik em in 1 keer:p. Die blik.. pricelessBarôZZa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:20:
[...]
Mwoah, ik ben ook 22 jaar en vond Mario 64 soms nog best lastig. Bij Galaxy vloog ik door de levels heen, alleen die afval wegblaas dingen en de enorme pixel mario met al die vakjes vond ik wel ff lastig. En een paar keer levels opnieuw gedaan waarbij je op zo'n bewegend platform alle dingetjes(weet niet eens meer wat het waren) moest pakken.
Wel een erg leuke game, maar helaas toch iets te makkelijk. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om alles opnieuw met Luigi te halen overigens.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Mijn foto's op Flickr.
Aan de andere kant, ben ik ook wel eens zeer verbaasd hoever ze is gevorderd met een spel en ik zelf kom maar geen stap verder.
Dat laat ik haar alleen nooit weten en ga ik tot diep in de nacht door om ook op hetzelfde punt te komen.. stiekem denk ik wel dat ze het door heeft door naar het activiteiten log in de Wii te kijken
Verwijderd
Ik zit wel in Leiden, maar kan je niet eerst eens kijken of je disc scratches heeft? Bij GameMania aan de Pelikaanstraat kunnen ze die herstellen... Ja kan ook je savegame hier ff heensturen met gedetaileerde instructies wat niet gaat dan probeer ik het hier ook ff.Captain N schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:54:
Iemand met een Europese Wii in omgeving Leiden waarop ik 5 minuten kan spelen zou overigens ook welkom zijn.
Een mooie nerd is niet lelijkBarôZZa schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:17:
Mijn ex-vriendin was beter in Super Mario Bros 3 dan ik. Kon z'n beetje in 1 ruk heel het spel uitspelen, kende alle fluitjes, items, truukjes(bij de boten) etc. En ze was niet eens een lelijke nerd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2008 23:27 ]
Haha, ik ken het helemaal. Als je dat muziekje 30 min hoort wordt je er helemaal simpel van.Rakkerzero schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:18:
Ik zit met een probleempje
Ik heb soms nog wel gewoon mn Wii + tv gewoon aanstaan op het Wii-menu terwijl ik gewoon zit te internetten (lees op GoT zitten). Maar langzamerhand word ik echt helemaal gestoord dat kutmuziekje dat in het Wii-menu afgespeeld wordt. Nu kan ik natuurlijk wel gewoon de Wii uitzetten, tv uitzetten of gewoon geluid op mute zetten, maar dan is het zo saai ineens in mn kamer.
Dus is er ergens een verborgen instelling om dat achtergrond muziekje te veranderen naar een mp3'tje naar keuze ofzo?
Maar er is vast geen instellingen om het muziekje te veranderen.
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 05-05-2008 00:04 ]
Beiden al naar gekeken. De disc kan niet gaver zijn dan deze. Zit geen enkele kras op, ook geen minuscule. Had ook al mijn save file naar die van Victorio hier op het forum gestuurd. Bij hem doet 'ie het prima op het punt waar hij bij mij reset. De mogelijkheden die nog resten zijn dus:Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:26:
Ik zit wel in Leiden, maar kan je niet eerst eens kijken of je disc scratches heeft? Bij GameMania aan de Pelikaanstraat kunnen ze die herstellen... Ja kan ook je savegame hier ff heensturen met gedetaileerde instructies wat niet gaat dan probeer ik het hier ook ff.
* Brakke disc (qua content, niet qua krassen oid)
* Bug in dat Gecko Region Free, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat 'ie dan op 1 bepaald punt vastloopt.
* Brakke Wii, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien al mijn andere games en de rest van MP3 gewoon foutloos werken.
Mijn foto's op Flickr.
Ook niet als je een mp3'tje op een sd-kaartje zet?monnick schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:04:
Maar er is vast geen instellingen om het muziekje te veranderen.
Anders mag Nintendo best een update maken zodat je de achtergrondmuziek kan aanpassen.
En eventueel kleurenschema, achtergrondplaatje etc.. kunnen instellen voor je Wii menu. Beetje customizen is best leuk namelijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 05-05-2008 00:19 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maar dan wordt het idd lastig, of de disc kaduuk of de game werkt niet goed op consoles van een andere regio(of dat aan de Gecko Loader ligt is niet altijd bekend). Wii kaduuk lijkt me iig niet.
Hoe dan ook zou een andere (PAL) Wii met mijn exemplaar van MP3 en mijn save file iig uitsluitsel moeten geven, dus ik hou me nog steeds aanbevolen als ik het even mag testen bij iemand in Leiden.
Mijn foto's op Flickr.
Maar als jij een importversie hebt van MP3 en deze bij iemand anders test, dan weet je nog steeds niet of het aan de Gecko ligt of aan de disc zelf
Mijn foto's op Flickr.
En daar ga jij dus de fout in. Mario Kart hebben wij 400 stuks van besteld en slechts 120 van gekregen bij levering. We konden niet meer krijgen omdat er simpel niet meer was bij de leverancier terwijl de bestelling al bijna een jaar stond. De leverancier kon ook niet meer krijgen Er zijn altijd winkels die krap inkopen, maar bij Nintendo krijg je op percentage marktaandeel in Nederland geleverd. En Nederland krijgt weer op percentage van totale verkopen van Europa geleverd. Zo werkt het niet anders. En aangezien de Gamecube hard flopte in Nederland is het marktaandeel hier enorm laag sinds dat de Wii op de markt is. En zo ook de giga tekorten waar Duitsland en Groot Brittanie geen last van hebben.SaURoN schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:17:
[...]
Dat kan ook voor een groot deel aan de winkeliers liggen natuurlijk, die bestellen er soms gewoon te weinig...
en kom niet met het verhaaltje van ze zeggen dat ze er 200 bestelt hebben en maar 100 geleverd hebben gekregen, want dat klopt 9/10 ook niet helemaal
[...]
Zie mijn post hierboven en dan snap je waarom wij te weinig hebben en andere landen meer als genoeg geleverd krijgen. Distributie deugt al tijden niet en ze weigeren hun strategie aan te passen, omdat dit het makkelijkst werkt voor hen. Lang leve Nintendo EuropeVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:29:
Het gaat niet om de consoles maar om games. Het is gewoon debiel dat een game fabrikant niet genoeg games kan leveren. Het is ook geen uitzondering, iedere goede game is veel te snel op en veel te weinig geleverd.
Het is ook typisch voor Nederland want in Engeland, Duitsland en Frankrijk zijn er wel meer dan genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 05-05-2008 13:47 ]
Verwijderd
Dit topic heeft net zijn nut bewezen voor mij!Vincent7 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:42:
Heb op aanraden ook gelijk op bartsmit.com BWII en RE Chronicles besteld. Woensdag bestelt, zaterdag in huis voor minder dan 53 euro.
Ben toch ook maar eens even gaan kijken op bartsmit.com en zag daar inderdaad RE-Chronicles staan maar wat nog vetter was: MP3: Corruption voor 25 euro.
Ofwel meneer bartsmit doet vandeweek ook hier even een doosje afleveren met 2 nieuwe spelletjes voor een belachelijke prijs
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik snap dat wel wel. Intertoys is een keten en levert bestellingen onderling uit en doet dat waarschijnlijk zo eerlijk mogelijk. dus als ze 300 Zelda's krijgen voor 100 winkels krijgt ieder er dus 3. Het is ook net hoe populair een titel is en brain training is al langere tijd op de markt en dus goed te leveren, omdat die al flink verzadigd is. Metroid Prime 3 is ondertussen ook goed te krijgen, Paper Mario ook etc.Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:55:
Dan snap ik nog steeds niet waarom ze 3 exemplaren van Zelda PH binnen krijgen en een stuk of 50 Brain Training games bij de plaatselijke intertoys. Overigens is nu het nieuwe fiscale jaar begonnen en als er ooit nog hoop is dat de situatie verbeterd dan moet dat blijken uit de Smash Bros. release. Anders dan zitten we voorlopig nog een jaar vast aan dit probleem.
Was de Gamecube trouwens ook niet keihard geflopt in de UK?sjekneck schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:47:
Ik ga toch nog even reargeren op een aantal mensen hier omtrent spel leveringen. (ben een paar dagen weggeweest dus excuseer me voor de late reactie)
[...]
En daar ga jij dus de fout in. Mario Kart hebben wij 400 stuks van besteld en slechts 120 van gekregen bij levering. We konden niet meer krijgen omdat er simpel niet meer was bij de leverancier terwijl de bestelling al bijna een jaar stond. De leverancier kon ook niet meer krijgen Er zijn altijd winkels die krap inkopen, maar bij Nintendo krijg je op percentage marktaandeel in Nederland geleverd. En Nederland krijgt weer op percentage van totale verkopen van Europa geleverd. Zo werkt het niet anders. En aangezien de Gamecube hard flopte in Nederland is het marktaandeel hier enorm laag sinds dat de Wii op de markt is. En zo ook de giga tekorten waar Duitsland en Groot Brittanie geen last van hebben.
[...]
Zie mijn post hierboven en dan snap je waarom wij te weinig hebben en andere landen meer als genoeg geleverd krijgen. Distributie deugt al tijden niet en ze weigeren hun strategie aan te passen, omdat dit het makkelijkst werkt voor hen. Lang leve Nintendo Europe
Ik vraag me af of distributie het enige probleem is. Je ziet dat Smash Bros Brawl uitverkocht is in de eerste paar weken in de VS en Japan, en Mario Kart ook uitverkocht was in Japan. Nu zijn het natuurlijke triple A games, en verwacht je dat die ook verkopen, maar het gaat mij om het volgende:
- De vraag naar Wii hardware en software blijft de verwachtingen maar overtreffen.
- Nintendo heeft, meer dan enig andere bedrijf in deze sector, een risico-aversieve strategie. Ten minste, op het gebied van productie(kosten). Zie de Wii hardware. Het is weliswaar lastig om de productie te verhogen vanwege de vele partners, maar ik heb het vermoeden dat de behoudendheid ook meespeelt. Hoewel DVDs drukken veel makkelijker gaat dan hardware assembly, hebben de fabrieken ook maar zoveel capaciteit. Ze kiezen er denk ik liever ervoor om het productieproces iets meer te spreiden over tijd, dan de capaciteit te vergroten en alle early adaptors tevreden te stellen. Ze drukken een beperkter aantal (vergeleken met de verwachtingen), en shippen het vanzelfsprekend voornamelijk naar de grootste landen (UK, Frankrijk, Duitsland, Spanje).
- Ook vraag ik me af of NOE alle blaam mag krijgen. Feit is dat Nintendo of Japan uiteindelijk het voor het zeggen heeft, en wellicht ook (deels) hierachter zit.
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Het probleem en risico zit hem met name in de kosten die terugschalen met zich meebrengen. Productie capaciteit verhogen is relatief simpel. Maar als hij verhoogd is kan hij niet zomaar weer omlaag omdat je met allerlei contracten zit. Nu is dit risico voor hardware natuurlijk groter dan voor software.Kajun schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:08:
[...]
- Nintendo heeft, meer dan enig andere bedrijf in deze sector, een risico-aversieve strategie. Ten minste, op het gebied van productie(kosten). Zie de Wii hardware. Het is weliswaar lastig om de productie te verhogen vanwege de vele partners, maar ik heb het vermoeden dat de behoudendheid ook meespeelt. Hoewel DVDs drukken veel makkelijker gaat dan hardware assembly, hebben de fabrieken ook maar zoveel capaciteit. Ze kiezen er denk ik liever ervoor om het productieproces iets meer te spreiden over tijd, dan de capaciteit te vergroten en alle early adaptors tevreden te stellen. Ze drukken een beperkter aantal (vergeleken met de verwachtingen), en shippen het vanzelfsprekend voornamelijk naar de grootste landen (UK, Frankrijk, Duitsland, Spanje).
Wat ik verder heb begrepen is dat Nintendo 1 fabriek heeft waar ALLE games worden geperst. Ze kunnen hierdoor niet even alles op een bepaalde titel gooien omdat dan de stroom voor andere games stokt...
Je zit inderdaad ook met contracten.Deddiekoel schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:23:
[...]
Het probleem en risico zit hem met name in de kosten die terugschalen met zich meebrengen. Productie capaciteit verhogen is relatief simpel. Maar als hij verhoogd is kan hij niet zomaar weer omlaag omdat je met allerlei contracten zit. Nu is dit risico voor hardware natuurlijk groter dan voor software.
Wat ik verder heb begrepen is dat Nintendo 1 fabriek heeft waar ALLE games worden geperst. Ze kunnen hierdoor niet even alles op een bepaalde titel gooien omdat dan de stroom voor andere games stokt...
Zit die ene fabriek ook in Großostheim?
Het is deze risico-aversie die er mede voor zorgt dat Nintendo het zo lang heeft volgehouden. Zelfs toen het minder ging in de Gamecube dagen, maakten ze nog winst. Vervelend voor de consument, maar tja...het gaan ten slotte om winst.
Correct me if i'm wrong , maar volgens mij is intertoys een franchise en zijn ze zelf verantwoordelijk voor de bestellingensjekneck schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:38:
[...]
Ik snap dat wel wel. Intertoys is een keten en levert bestellingen onderling uit en doet dat waarschijnlijk zo eerlijk mogelijk. dus als ze 300 Zelda's krijgen voor 100 winkels krijgt ieder er dus 3. Het is ook net hoe populair een titel is en brain training is al langere tijd op de markt en dus goed te leveren, omdat die al flink verzadigd is. Metroid Prime 3 is ondertussen ook goed te krijgen, Paper Mario ook etc.
Lijkt me leuk, of een hele nieuwe game, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Of een echt goede port, heb eerlijk gezegd nog nooit een PoP game gespeeld, maar ze lijken me wel gaaf.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 05-05-2008 18:34 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Kan best zijn maar dit soort verhalen hoor ik over de xbox en ps toch een heel stuk minder.Deddiekoel schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:23:
[...]
Het probleem en risico zit hem met name in de kosten die terugschalen met zich meebrengen. Productie capaciteit verhogen is relatief simpel. Maar als hij verhoogd is kan hij niet zomaar weer omlaag omdat je met allerlei contracten zit. Nu is dit risico voor hardware natuurlijk groter dan voor software.
De Wii is nu al lang zat uit. De managers van Nintendo zouden nu ondertussen toch wel door moeten hebben dat ze een bijzonder populaire goudmijn in handen hebben en dat ze best wat meer risico kunnen nemen om hun klanten tevreden te houden.
Het niet kunnen krijgen van consoles, games en assecoires is ondertussen op het belachelijke af imo. Eventjes 1 ding een keer niet verkrijgbaar, ok, maar alles sporadisch verkrijgbaar al sinds dag 1 na de launch is absurd.
Ik vind m'n Wii erg leuk maar ik betwijfel of m'n volgende console van Nintendo vandaan gaat komen ik ben dit gezeik meer dan zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 20:31 ]
Dat klopt zover ik weet slechts deels. Nadeel van de franchise is het vastzitten aan dezelfde leverancier als je mede-naamdragers. Daarom hebben alle vestigingen van een franchise ook dezelfde producten en aanbiedingen. Zo zijn ze idd zelf verantwoordelijk voor wat ze in huis halen en hoeveel, maar ze kopen allemaal in bij dezelfde leverancier en als die dus niet genoeg kan leveren.....SaURoN schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:13:
[...]
Correct me if i'm wrong , maar volgens mij is intertoys een franchise en zijn ze zelf verantwoordelijk voor de bestellingen
Ik wil nog even voorop stellen dat ook ik wel degelijk het vermoeden heb dat ze express lage aantallen aanhouden, zelfs bij hele grote titels. Waarom precies weet ik niet maar het zal vast strategie zijn. Het gaat mij er met name om dat jullie niet de retailers onterecht aanwijzen als schuldige, want er word echt hard gevochten om maar genoeg te krijgen bij de meeste ('nee' verkopen is niet tof). Wii software verkoopt op het moment erg goed en iedereen wil daarvan genieten.
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:31:
Ik mis de grap in deze comic, maar doet die wagen waar Bowser in zit jullie ook zo denken aan Grim Fandango? Wat een toffe game was dat...
Verwijderd
Alle Nintendo games worden in Japan en China geperst en vervolgens naar Duitsland geshipped waar ze in een doosje gestopt worden "Assembled in EU" staat er meestal achterop. Microsoft heeft meen ik een pers in Ierland waardoor ze veel sneller Europa van games kunnen voorzien.Kajun schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:59:
[...]
Je zit inderdaad ook met contracten.
Zit die ene fabriek ook in Großostheim?
Het is deze risico-aversie die er mede voor zorgt dat Nintendo het zo lang heeft volgehouden. Zelfs toen het minder ging in de Gamecube dagen, maakten ze nog winst. Vervelend voor de consument, maar tja...het gaan ten slotte om winst.
Ik zou het niet vergelijken met Zelda maar eerder met God of War. Tip: Kijk een trailer van Two Thrones, dan heb je een goed beeld van de games en gameplay. Pop heeft nauwelijks items, eindbazen en geen overworld. Het lijkt echt totaal niet op Zelda.Rakkerzero schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:34:
Prince of Persia komt veel overeen met een Zelda game zoals Zelda TW, maar dan zonder het RPG element en de puzzels zijn iets minder, maar niet minder leuk. Prima games als je het mij vraagt.
http://www.modern.nl/wink...20|WL-168%20USB%20ADAPTER
b.v.d.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Nee dat kan niet. Als je een gelijk geprijsde oplossing zoekt bestel dan deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3345 (15.88 euro)Vis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:23:
Weet iemand of ik deze ook kan gebruiken als USB adapter voor Wifi, om Online te kunnen en internet verbinding om zo gebruik te maken met Wii winkelkanaal en nieuws etc, en online te gamen?
http://www.modern.nl/wink...20|WL-168%20USB%20ADAPTER
b.v.d.
Verwijderd
Your welcomeCaptain N schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:24:
Net ff MP3 getest op een PAL Wii met mijn save file bij Sannr (nogmaals dank). Deed het prima. Blijkbaar toch nog niet helemaal bugvrij dat Gecko Region Free tooltje.
Ah zo.. Nah, daar ga ik niet bestellen op zo'n buitenlandse site...Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:10:
[...]
Nee dat kan niet. Als je een gelijk geprijsde oplossing zoekt bestel dan deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3345 (15.88 euro)
Zou graag bij een nederlandse winkel bestellen, lijkt me wat veiliger.
Toch bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 06-05-2008 07:38 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja, dat zou goed kunnen. Volgens mij zit er achter die deur niet zo gek veel dingen meer, en moet ik daarna terug naar de rest van Elysia dat wel werkt. Mocht je van de week nog een keer een avondje niks te doen hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:16:
Your welcomeIk zat net te denken, wat als je een stukje verder speelt en dan weer saved? Kan je dan niet gewoon weer door?

Mijn foto's op Flickr.
Schijnt wel betrouwbare zaak te zijn, ik heb er gisteren ook wat bestelt voor me DS-LiteVis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:37:
[...]
Ah zo.. Nah, daar ga ik niet bestellen op zo'n buitenlandse site...
Toch bedankt.
Laat ervaringen wel weten hier
[ Voor 4% gewijzigd door SaURoN op 06-05-2008 08:38 ]
Ik heb mn R4 daar ook vandaan gehaald.Versturen duurde een beetje lang (tis dan ook gratis) maar het kwam wel gewoon goed aan. Verder zijn ze erg goedkoop, dus ik vind het wel een goede winkel.Vis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:37:
[...]
Toch bedankt.
Ik vond de film helemaal top en zag nu dat er ook een Wii versie van de game is. Aangezien de X360 en PS3 versies me erg cool leken was ik toch benieuwd. Maar nu heb ik wat screenshots gezien en die waren simpelweg vreselijk. Dus...is er iemand met ervaring met deze game?
Edit: Heb me iets meer verdiept en het blijkt dat de Iron man games niet echt lovende kritieken krijgen. Ben echter nog steeds benieuwd...
[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 06-05-2008 09:40 ]
Verwijderd
Een huisgenoot van mij heeft Iron Man op de Wii gespeeld. Hij vond het echt geen goede game. Erg lineair, niet interessant, slecht afgewerkt. Maar wij hebben de film ook niet gezien, misschien dat dat scheelt.Deddiekoel schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:35:
Is er hier iemand die Iron man op de Wii heeft?
Ik vond de film helemaal top en zag nu dat er ook een Wii versie van de game is. Aangezien de X360 en PS3 versies me erg cool leken was ik toch benieuwd. Maar nu heb ik wat screenshots gezien en die waren simpelweg vreselijk. Dus...is er iemand met ervaring met deze game?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Met dank aan Zak aarde (profiel), die het spel wel wilde verkopen aan mij, heb ik nu Zelda: the Windwaker limited edition
Nu nog ff een gamecube memorycard scoren ergens
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 06-05-2008 13:48 ]
Verwijderd
http://xbox360.ign.com/articles/871/871715p2.html De Xbox 360 versie krijgt van IGN een 3.8Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:39:
[...]
Een huisgenoot van mij heeft Iron Man op de Wii gespeeld. Hij vond het echt geen goede game. Erg lineair, niet interessant, slecht afgewerkt. Maar wij hebben de film ook niet gezien, misschien dat dat scheelt.
Volgens mij maak je nog het meeste kans in een wat kleinere stad of groot dorp... Heb je er nergens een gereserveerd?Wimo. schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:44:
Wat een drama zeg.. zo'n ding vinden. Vandaag iedere winkel in Eindhoven gehad.. niemand heeft die dingen! Jammer..
En nee, ik werk er niet, maar mijn ouders hebben er net 1 afgesloten.
aargh, ben ik weer een slomoooooo
[ Voor 10% gewijzigd door RollieBollie op 06-05-2008 17:50 ]
Zou toch jammer zijn dat je dan geen draadloos modem erbij krijgt, of dat dat modem niet overweg kan met de Wii ...Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:43:
voor de mensen die geen wii kunnen vinden en nog adsl kunnen gebruiken.
http://www.xs4all.nl/

Verwijderd
tegenwoordig krijg je bijna bij alle aansluitingen via KPN een st780 modem en die werkt super met een wii.CappieL schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:51:
[...]
Zou toch jammer zijn dat je dan geen draadloos modem erbij krijgt, of dat dat modem niet overweg kan met de Wii ...
praat uit ervaring
je hoeft geen instelling te wijzigen
Verwijderd
Bij de MediaMarkt op Utrecht centraal hadden ze vandaag 7 Wiis staan.. Misschien zijn ze er nog als je morgen gaat kijken.Er!k schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Volgens mij maak je nog het meeste kans in een wat kleinere stad of groot dorp... Heb je er nergens een gereserveerd?
Dat is me net iets te ver weg... toch bedanktVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:57:
[...]
Bij de MediaMarkt op Utrecht centraal hadden ze vandaag 7 Wiis staan.. Misschien zijn ze er nog als je morgen gaat kijken.
Retailers zijn wel degelijk mede verantwoordelijk voor het probleem. Het zijn immers de winkeliers die er zelf voor kiezen om hun spellen exclusief bij de Europese importeur in te kopen. Ze kunnen ook in bulk importeren uit de VS en Azië waardoor zowel de prijs als het assortiment aanzienlijk beter zal worden. Zakelijk gezien is het bovendien erg dom om je aanvoer van één leverancier afhankelijk te maken. Winkeliers die continu 'nee' moeten verkopen hoeven alleen maar verder dan Nintendo Europa te kijken.sjekneck schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:10:
[...]Ik wil nog even voorop stellen dat ook ik wel degelijk het vermoeden heb dat ze express lage aantallen aanhouden, zelfs bij hele grote titels. Waarom precies weet ik niet maar het zal vast strategie zijn. Het gaat mij er met name om dat jullie niet de retailers onterecht aanwijzen als schuldige, want er word echt hard gevochten om maar genoeg te krijgen bij de meeste ('nee' verkopen is niet tof). Wii software verkoopt op het moment erg goed en iedereen wil daarvan genieten.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Iedere stick, die als accespoint is in te stellen, kun je gebruiken voor je Wii hoor...Vis schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:37:
[...]
Toch bedankt.
Heb zelf een stickje van 18 euro bij mycom vandaan, ingesteld als accespoint en spelen maar
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
En dan krijg je dus als winkelier gelijk het 2e probleem, de software zal niet draaien op de Europese hardware.
Ja er zijn winkeliers die dit doen, maar dan met bijv. memorycards, controllers en dergelijke.
Want ik kan me niet voorstellen dat een winkelier naar de Nintendo fabriek belt met de vraag of hij ff 1.000 maal Mario Kart Wii kan bestellen en dat Nintendo die dan voor hem gaat persen.
ari3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:29:
[...]
Retailers zijn wel degelijk mede verantwoordelijk voor het probleem. Het zijn immers de winkeliers die er zelf voor kiezen om hun spellen exclusief bij de Europese importeur in te kopen. Ze kunnen ook in bulk importeren uit de VS en Azië waardoor zowel de prijs als het assortiment aanzienlijk beter zal worden. Zakelijk gezien is het bovendien erg dom om je aanvoer van één leverancier afhankelijk te maken. Winkeliers die continu 'nee' moeten verkopen hoeven alleen maar verder dan Nintendo Europa te kijken.
Natuurlijk is dat een optieari3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:29:
[...]
Retailers zijn wel degelijk mede verantwoordelijk voor het probleem. Het zijn immers de winkeliers die er zelf voor kiezen om hun spellen exclusief bij de Europese importeur in te kopen. Ze kunnen ook in bulk importeren uit de VS en Azië waardoor zowel de prijs als het assortiment aanzienlijk beter zal worden. Zakelijk gezien is het bovendien erg dom om je aanvoer van één leverancier afhankelijk te maken. Winkeliers die continu 'nee' moeten verkopen hoeven alleen maar verder dan Nintendo Europa te kijken.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
RollieBollie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 06:29:
Oftwel, in plaats van dat de gamer aan grijze import doet, doet de winkelier dat dan.
En dan krijg je dus als winkelier gelijk het 2e probleem, de software zal niet draaien op de Europese hardware.Ja er zijn winkeliers die dit doen, maar dan met bijv. memorycards, controllers en dergelijke.
Op welke manier is dat wezenlijk anders dan een een Europese Wii kopen? Omgekeerd kan een Europese Wii toch ook geen US games spelen. In beide gevallen moet je gewoon games kopen in de regio die jouw Wii wél speelt. Het is natuurlijk de bedoeling dat de economische principes gaan werken: de regio waar die de meeste aanbod heeft en waar de prijzen het beste zijn moet de defacto standaard zijn, niet de regio van de Europese importeur.Ryceck schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:37:
[...]Natuurlijk is dat een optieAls we even vergeten dat de WII regio-gebonden is en dus een US-Wii geen EU-games kan spelen
Nou, dat kan dus indirect wel: er zijn in Azië gewoon groothandels in games. De groothandel regelt het vervolgens wel met Nintendo. Bij voldoende vraag gebeurt het regelmatig dat er extra bij geproduceerd wordt.Want ik kan me niet voorstellen dat een winkelier naar de Nintendo fabriek belt met de vraag of hij ff 1.000 maal Mario Kart Wii kan bestellen en dat Nintendo die dan voor hem gaat persen.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Dan moet je wel weten hoe je er een accespoint van kan maken, standaard werkt het niet "out of the box".Michael Knight schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 04:08:
[...]
Iedere stick, die als accespoint is in te stellen, kun je gebruiken voor je Wii hoor...
Heb zelf een stickje van 18 euro bij mycom vandaan, ingesteld als accespoint en spelen maar
Verwijderd
Dat is wezenlijk anders omdat als je daar aan begint als winkel je de gamer met het probleem opzadelt dat hij z'n games alleen nog bij jou of in het buitenland kan kopen, alle andere winkels verkopen namelijk Europese spellen. En dat schrikt de consument weer af.ari3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:17:
[...]
[...]
Op welke manier is dat wezenlijk anders dan een een Europese Wii kopen? Omgekeerd kan een Europese Wii toch ook geen US games spelen. In beide gevallen moet je gewoon games kopen in de regio die jouw Wii wél speelt. Het is natuurlijk de bedoeling dat de economische principes gaan werken: de regio waar die de meeste aanbod heeft en waar de prijzen het beste zijn moet de defacto standaard zijn, niet de regio van de Europese importeur.
[...]
Nou, dat kan dus indirect wel: er zijn in Azië gewoon groothandels in games. De groothandel regelt het vervolgens wel met Nintendo. Bij voldoende vraag gebeurt het regelmatig dat er extra bij geproduceerd wordt.
Sorry but your wrong.ari3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:29:
[...]
Als retailer kun je ervoor kiezen om uit andere EU landen te importeren, alleen mag dit niet. Er bestaat een kans om een leververbod te krijgen die de distribiteur moet uitoefenen van Nintendo op een retailer die importeert uit bv een buurland. Dit is geen grapje maar harde realiteit (weet dit omdat ik er ook mee werk)
Nee je besteld bij een leverancier uit eigen land, of direct bij Nintendo (ook nationaal). Dit zijn regels waar landelijke leveranciers zich ook aan moeten houden, heeft alles te maken met de deals die ze met Nintendo afgesloten hebben. En importeren ui de VS of Azie en doorverkopen geen optie door de regiolock.Retailers zijn wel degelijk mede verantwoordelijk voor het probleem. Het zijn immers de winkeliers die er zelf voor kiezen om hun spellen exclusief bij de Europese importeur in te kopen
Verwijderd
Wil iemand trouwens mijn wii fit club nintendo code hebben? stuur maar een pm als je intresse hebt
Mijn foto's op Flickr.
Lang leve open source.Captain N schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:14:
Er is een nieuwe beta versie van de Gecko Region Free loader uit. Nu kan ik wel voorbij die deur in MP3 komen waar ik eerst niet voorbij kwam.Lang leve snelle fixes!
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 104% gewijzigd door DukeBox op 07-05-2008 22:21 ]
Hij had al eerder aangegeven dat hij de Gecko Loader ging gebruiken met zijn JPN console + PAL MP3. Dus kon het wel degelijk aan Z:TP + SD kaartje liggen. En ik had dus ook gelijk.BarôZZa schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:06:
Zelda hack maakt natuurlijk niks uit met Metroid Prime 3. MP3 kwam voor de hack uit en niemand heeft nog problemen met de hack gehad.
Klinkt gewoon als een corrupte disc.
Huh? Aan die Zelda hack lag het niet hoor, die bootte prima die Gecko loader. In de Gecko loader zat echter blijkbaar nog een bugje, maar dat is nu opgelost.Vincent7 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
Hij had al eerder aangegeven dat hij de Gecko Loader ging gebruiken met zijn JPN console + PAL MP3. Dus kon het wel degelijk aan Z:TP + SD kaartje liggen. En ik had dus ook gelijk.
[ Voor 47% gewijzigd door Captain N op 07-05-2008 22:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
Leuk nieuws, er is ook uitgekomen dat deel 3 van Rayman Raving Rabbids dit ook gaat ondersteunen. Het is fijn om te zien dat de markt het balance board zo gemakkelijk accepteerd.
Z:TP + SD kaart staat nu toch wel voor homebrew nu? Daarmee bedoelde ik ook de Gecko Loader. Maar goed ik zal de volgende keer wel duidelijker zijnCaptain N schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:46:
[...]
Huh? Aan die Zelda hack lag het niet hoor, die bootte prima die Gecko loader. In de Gecko loader zat echter blijkbaar nog een bugje, maar dat is nu opgelost.
Hehe, ik heb een paar dagen geleden Zelda Twilight Princess nog maar eens aangeslingerd. Had hem nog niet uitgespeeld dus dat werd hoog tijdmonnick schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:45:
Net weer een uurtje The Godfather gespeeld. Wat blijft dat een topper, staat echt in de top 4 van beste Wii games als je het mij vraagt!
Ik moet sowieso meer games nog gaan uitspelen. Ik koop eigenlijk teveel games waardoor ik geen tijd meer heb om de vorige uit te spelen.
Nee, het ligt niet aan de Zelda Hack of het SD kaartje. Hooguit aan de Gecko Loader die erop staat. Met de Zelda Hack of het SD kaartje zelf is niks mis.Vincent7 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
[...]
Hij had al eerder aangegeven dat hij de Gecko Loader ging gebruiken met zijn JPN console + PAL MP3. Dus kon het wel degelijk aan Z:TP + SD kaartje liggen. En ik had dus ook gelijk.
Het probleem is de game die niet gemaakt is om op een JPN console te draaien.
Verwijderd
Afgezien v/d bediening v/h spel...
Hoe dan ook, hij doet het nu.BarôZZa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 02:02:
Nee, het ligt niet aan de Zelda Hack of het SD kaartje. Hooguit aan de Gecko Loader die erop staat. Met de Zelda Hack of het SD kaartje zelf is niks mis.
Het probleem is de game die niet gemaakt is om op een JPN console te draaien.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
De inhoud van de game is hetzelfde op een paar kleine aanpassingen na. Hij is grafisch wel mooier en de framerate is een stuk beter. De besturing werkt ook wel goed en ik vind het de beste GTA kloon voor de Wii tot nu toe.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:49:
Is Scarface voor de Wii gelijk aan Scarface voor de PS2?
Afgezien v/d bediening v/h spel...
Verwijderd
Daar heb ik ook vaak last van, daarom ga ik geen games meer kopen totdat Super Smash Brothers Brawl hier uit is.Rakkerzero schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:02:
[...]
Hehe, ik heb een paar dagen geleden Zelda Twilight Princess nog maar eens aangeslingerd. Had hem nog niet uitgespeeld dus dat werd hoog tijd![]()
Ik moet sowieso meer games nog gaan uitspelen. Ik koop eigenlijk teveel games waardoor ik geen tijd meer heb om de vorige uit te spelen.
Subtiele kick. Ik heb hem op het verlanglijstje voor mijn trouwfeest gezet (mijn aanstaande wil hem ook graag). Maar ik ben nog wel benieuwd naar praktijkervaringen.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:13:
Iemand al ervaring met "Dancing Stage" voor de Wii ?
Iemand?
Ik had Mario Dancing stage al op de GC, de GC versie heeft mij niet lang kunnen boeien, de story mode was niet erg leuk ik en mijn vriendin waren er snel op uitgekeken (met name omdat de vele nintendo tune's niet echt leuk waren).
De Wii versie is geheel nintendo onafhankelijk, de mat gaat gewoon in de GC poort net als de originele nintendo matten, deze kun je dus ook gewoon gebruiken voor 2 players.
De nummers zijn naar mijn idee goed gekozen, redelijk wat afwisseling en best nog wat recent werk.
Overigens zijn het niet de originele nummers, allen zijn nagezongen echter ik hoor geen verschil of ze zijn zelfs beter origineel.
Als je workout doet kun je er ook de wiimote en nunchuck bij gebruiken om te klappen en te zwaaien.. best leuk.
Ik moet wel zeggen dat sinds ik Wii Fit en MK Wii heb ik het spel niet meer aangeraakt heb. Vermoedelijk komt het wel weer uit de kast bij een oudjaars avond o.i.d.
Oh je.. of ie het waard is te kopen.. tja, als je een dancing stage fan bent denk ik het wel, alhouwel hij volgens mij niet zo moeilijk is/word als je wel eens op youtube ziet (die gekke jappaners
Het is dat ik hem in een inpuls kocht voor 39€, anders had ik hem denk ik niet meegenomen, misschien later wel als ik uitgekeken was op MKW en WF.
[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 08-05-2008 13:31 ]
MP3 vind ik idd een erg aardige game. Ben nu op 25% ofzo. Speel het op normal, maar had misschien beter voor hard kunnen kiezen. De vijanden zijn allemaal vrij slap. Zeker als je de 'hypermode'(of hoe ze het ook noemen) ingaat knal je ze allemaal te gemakkelijk weg.Captain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:31:
[...]
Hoe dan ook, hij doet het nu.Ik ben nu na nog wat intense gevechten op Elysia teruggekeerd naar Bryyo, zonder resets of vastlopers.
Erg coole game dit, stukken beter dan MP2 wat mij betreft. Die kon me nooit echt boeien. Die dark/light world vond ik zo'n gehannes, geef mij maar gewoon 1 wereld.
En sommige momenten zijn wel saai. Als je weer eens terug moet lopen naar je vliegtuig of een level in omdat je nu eindelijk dat ene deurtje kan openen.
Ook het gebrek aan genoeg save points vind ik wel irritant. Dan had ik liever gehad dat je op meer plekken kon saven en je health niet aangevuld werd.
Dat is juist de charme van de Metroid reeks, dat je steeds weer nieuwe gebieden in kunt doordat je nieuwe wapens/skills hebt gekregen.BarôZZa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:36:
En sommige momenten zijn wel saai. Als je weer eens terug moet lopen naar je vliegtuig of een level in omdat je nu eindelijk dat ene deurtje kan openen.
Mijn foto's op Flickr.
Zelfde verhaal met Zelda. Alleen is dat in Twilight Princess wel veel minder dan in de oudere Zelda games. En dat vind ik wel jammer.Captain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:45:
[...]
Dat is juist de charme van de Metroid reeks, dat je steeds weer nieuwe gebieden in kunt doordat je nieuwe wapens/skills hebt gekregen.
Edit:
Was ik nog vergeten te vertellen. Vandaag heb ik Boom Blox bij de Mediamarkt gescoort. Was er toch om een ventilator te kopen, dus gelijk maar het spel meegenomen samen met een component cable (ouders zijn een weekje weg, dus de HD televisie is vrij
[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 08-05-2008 16:27 ]
Verwijderd
En captain N, als je nog iemand met een pal console in de buurt van leiden zoekt ooit mag je wel bij mij langs komen
Anyways... check Gecko Region Free.
Mijn foto's op Flickr.
Zoiets ?Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:32:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgt (zo weinig tijd...) maar is er nu homebrew uit waarmee je je wii regio vrij kan maken? werkt dit ook voor een pal console met US games? en heeft iemand toevallig een linkje met meer info?
En captain N, als je nog iemand met een pal console in de buurt van leiden zoekt ooit mag je wel bij mij langs komen
nieuws: Hackers krijgen bootleg Wiiware draaiend op normale Wii
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dit topic is gesloten.