Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 76.275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 17:35
Wat smakeloos en fantasieloos om een mii Hitler te noemen. MeinFuhrer is veel leuker. Een tv serie als 'alo alo' mag ook jarenlang van nazis/ss een onderbroekenklucht maken.
Ik heb ontdekt dat ik wii sport tennis helemaal te gek vind zonder de netspeler te gebruiken. Met de netspeler zit je zo aan een score van 1900+ en speel je een soort flipperkast op een tennisveld. Met alleen de achterspeler is het reuze moelijk en moet je tactisch spelen (anders wordt je op hogere nivo's gelyncht door de netspeler aan de ander kant), slagen varieren, haarscherpe passeerslagen spelen ... het lijkt wel tennis :)
Ben niet zo'n handigheidsspel virtuoos en mijn nivo op deze manier komt erop neer dat ik steeds tegen tegenspelers van rond de 1500 speel, mijn nivo is zo 1300 en stijgende.
Hoop dat er nog eens een soort wii wimbledon uitkomt met ook puur enkelspel. Had wel begrepen dat er nog een ander tennisspel uitkomt/kwam waarbij de de nunchuck moet gebruiken, klinkt alsof het de directe en intuitieve lol van wii sports tennis om zeep helpt.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 12:04
Ik heb gister eindelijk een Wii gekocht, nadat ik er vorige week 1 had geleend om Mario Kart te testen voor mijn werk... ( leuke baan he )

Als eerste was ik naar de Mediamarkt gegaan, waar ze een Wii Sports pakket aanbieden voor 319.-
(de speciale import uit het buitenland, moet de hoge prijs verklaren ) maar ik vond dat iets te duur.

Toen marktplaats afgezocht en pak hem beet 800m verderop werd een Wii te koop aangeboden.

ik heb nu :
Wii console uit augustus 2007
2 Wiimotes + 2 nunchuks
Component Cable

Super Paper Mario
FarCry Vengance
Wii Sports
een Pokergame

Super Mario Bros ( VC )
Internet Kanaal
1000 Wii punten

voor 325,- gekocht. ( goeie deal nietwaar )

Alles werkt prima, kassabon erbij voor evt garantie en mijn vriendinnetje is ook blij !

Ik moet heel erg wennen aan FarCry met een Wiimote, dat is wennen ( ben echt de PC gewend ).
Maar kan niet wachten tot ik Zelda TP op de kop kan tikken, deze week ook een Classic Controller kopen en Zelda n64 spelen, want i'm a sucker for zelda games... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Als ik je tips mag geven:
Super Mario Galaxy
Metroid Prime 3
Zelda: Twilight Princess

De deal is wel aardig maar ik snap best waarom iemand die alleen Far Cry, Pokeren en Super Paper Mario heeft de Wii verkoopt. De enige leuke titels die je tot nu toe hebt zijn Wii Sports en Super Paper Mario.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 19-05-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 12:04
Klopt, de games die er nu bij zitten zijn niet zo heel veel aan...
behalve Wii Sports. Ik heb Paper Mario nog niet zelf getest

Mario Galaxy heb ik ook gespeeld , dat is een super game !
Metroid, ik heb nog geen enkele 3D Metroid (Prime) gespeeld, de rest wel allemaal, dus daar kan ik inderdaad ook nog een hoop plezier aan beleven, zowel GC als Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat trouwens ook een hele vette game is is Resident Evil 4, maar die heb je misschien al op de Cube, PS2 of PC gespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

En Zack and Wiki!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

En Boom blox niet vergeten natuurlijk :) :Y

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Zelda: TP is erg goed en ook nog nuttig om te hebben als je enigszins geinteresseerd bent in homebrew stuff.
SNES emulator, Region free en natuurlijk de echte homebrew games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Hoe zit dat met de replay-value van Boom Blox? Het spel opzich lijkt me wel leuk in zowel single als multiplayer, maar hoe zit het als je alle levels gehad hebt? Is het dan nog leuk? Het spel is niet duur maar heb geen zin om iets te kopen wat na 10 uurtjes in de kast ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik heb net een weekje bijna elke avond met vrienden zitten spelen en mijn single player zit op 31% :+

Niet over nadenken en halen. Serieus. Laatst in de ign podcast zeiden ze het mooi :+ "iedereen die boom blox niet koopt is stom"

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Boom Blox verdient inderdaad een plaatsje bij de Leuke Wii Games. Ik zal hem er asap bij zetten, zodra ik tijd heb (examens enzo.....)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

monnick schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:19:
Boom Blox verdient inderdaad een plaatsje bij de Leuke Wii Games.
...en hoe zit het hiermee ? ;
edit: al gevonden;
Toch geen headtracking voor Boom Blox (Wii)
Electronic Arts had eerder aangekondigd dat het headtrack als easter egg in de unieke game Boom Blox zou steken. De feature werd echter geschrapt.
http://www.9lives.be/game...acking-voor-boom-blox-wii

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 19-05-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 26457 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:19:
[...]
...en hoe zit het hiermee ? ;
[...]
geimplementeerd, en eruit gehaald uiteindelijk.. heel jammer.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 19:29
Ik weet niet of hij al gepost is :

Geweigerde Wii-Play spellen:
http://www.garagetv.be/vi...voor_de_Nintendo_Wii.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104271

iemand enig idee of het mogelijk is om bijv 10 wii's (met wii fit) naast elkaar neer te zetten in dezelfde ruimte? of zou je dan problemen gaan krijgen met controllers die elkaar over gaan nemen en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 104271 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
iemand enig idee of het mogelijk is om bijv 10 wii's (met wii fit) naast elkaar neer te zetten in dezelfde ruimte? of zou je dan problemen gaan krijgen met controllers die elkaar over gaan nemen en dergelijke?
Ze staan gewoon gesynct met de juiste console. Moet geen probleem zijn. Maak wel filmpjes zodat we hier kunnen lachen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 00:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij zit er een limiet van 12 kanalen (oid) aan zo`n controller...dus dan kun je max 3 Wii`s neerzetten. Check ff de specificaties van de remote om zeker te zijn :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In Amsterdam zijn de Wii Wheels zijn echt overal uitverkocht. Is dat gewoon pech dat ik in Ansterdam woon, of is hij in heel Nederland niet te krijgen? Bij de webshops zijn ze namelijk ook uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Je hebt niets aan een wii wheel hé Oscar. Mario kart moet je met mote/chuck spelen en niet met een of ander raar stuurtje :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zag deze links nog niet in de TS staan.
Misschien handig om ze toe te voegen.

Wikipedia: List of Wii games
Wikipedia: List of Gamecube games

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In theorie zou je 256 apparaten in een straal van 100m kunnen gebruiken.
Denk niet dat dit al vaak getest is in de praktijk met Wii-apparatuur...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

disjfa schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
Je hebt niets aan een wii wheel hé Oscar. Mario kart moet je met mote/chuck spelen en niet met een of ander raar stuurtje :P
Ik moet eerlijk bekennen dat het dan waarschijnlijk een stuk makkelijker en exacter speelt, maarrr dit is hoe Nintendo het heeft bedoeld en het is ook wel weer geinig. Met stuurtje lgt de controller ook beter in de hand als je het op de "non-nunchuck" manier speelt dan zonder. Dus als ik met 4 man speel, wil ik iedereen ook de optie van een stuurtje geven :)

Moeten die dingen alleen natuurlijk wel te koop zijn... Hoe moeilijk kan het zijn voor Nintendo om voldoende stuurtjes te maken? Volgens mij zijn dat dingen waar je heel makkelijk capaciteit voor kunt inkopen bij een fabriek, Het is gewoon wat wit plastic in een mal gieten, verpakken en opsturen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-05-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Je kan ook gewoon je mote opzij houden en net alsof doen of je een stuurtje hebt. Scheelt weer 30 euro aan loos plastic in je huis :) Voor dat geld kan je dan weer met een beetje extra boom blox kopen en daar heb je 100% meer plezier van :Y

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Volgens mij werken die Wii-remotes met bluetooth, dus ik verwacht dat zo'n weegschaal dat ook gebruikt. Zover ik weet zit er (practisch) geen limiet aan aantal bluetooth apparaten in een bepaald gebied dus zou het geen probleem moeten zijn. Maar ik heb nog geen Bluetooth-logo kunnen vinden op de Wii of de wiimotes dus ik weet niet of het echt bluetooth is of een techniek dat erop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:15:
Volgens mij werken die Wii-remotes met bluetooth, dus ik verwacht dat zo'n weegschaal dat ook gebruikt. Zover ik weet zit er (practisch) geen limiet aan aantal bluetooth apparaten in een bepaald gebied dus zou het geen probleem moeten zijn. Maar ik heb nog geen Bluetooth-logo kunnen vinden op de Wii of de wiimotes dus ik weet niet of het echt bluetooth is of een techniek dat erop lijkt.
Het is bleutooth, want je kan je wii mote ook aansluiten op je pc/laptop en gebruiken als muis met een speciaal programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De Wii Remote gebruik Bluetooth class 1, welke een maximale bereik van 100 meter haalt. Dus bij 100 meter zou je nog alle functie van de Wii Remote kunnen gebruiken die enkel de Bluetooth verbinding nodig hebben. Het aanwijsstukje aan de voorkant werkt met infrarood, welke weer communiceert met de sensorbar.
De afstand die infrarood in de Wii remote nodig heeft om met de sensorbar te communiceren bepaald eigenlijk de de maximale afstand van het gebruik van de Wii Remote in het algemeen. Hoeveel dit is hangt echter van hoeveel infrarood er in de ruimte waar je aanwezig is en op je sensorbar gericht is. Teveel infrarood op je sensorbar kan de boel aardig verstoren.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 19-05-2008 15:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:39:
De afstand die infrarood in de Wii remote nodig heeft om met de sensorbar te communiceren bepaald eigenlijk de de maximale afstand van het gebruik van de Wii Remote.
Hangt ook een beetje van het spel af. SSBB en Mario Kart kun je gewoon spelen zonder sensorbalk. Erg praktisch, want zo hoefde ik op de school waar ik werk in de aula alleen 4 wiimotes in de gaten te houden. De Wii + sensorbalk lagen in een afgesloten kamer :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Bijna goed, maar de wimote communiceert niet met de sensorbalk. de sensorbalk bevat enkel een aantal ledjes die de wii-mote opvangt. de wii-mote communiceert alleen met de wii zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

fZeroNewbie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:45:
Bijna goed, maar de wimote communiceert niet met de sensorbalk. de sensorbalk bevat enkel een aantal ledjes die de wii-mote opvangt. de wii-mote communiceert alleen met de wii zelf.
Met wii zelf via Bluetooth en met de sensorbar via infrarood. ;)

Waar die sensorbar eigenlijk voor gebruikt wordt is een beetje onduidelijk aangezien je ook 2 kaarsen kan gebruiken ipv de sensorbar. Maargoed.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 19-05-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:07
Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:46:
[...]

Waar die sensorbar eigenlijk voor gebruikt wordt is een beetje onduidelijk aangezien je ook 2 kaarsen kan gebruiken ipv de sensorbar. Maargoed.
De sensorbalk heeft een aantal infrarood ledjes, en deze ledjes worden door je wii-mote gezien. Aan de hand daarvan kan de wii mote zien waarnaar je wijst. Er zijn draadloze sensorbalken te koop, op batterijen.

Wanneer je overigens met de camera van je mobiele telefoon, in de nachtmodus, de sensorbalk bekijkt, zie je de ledjes oplichten, drie of vier aan iedere zijde van de balk. Best geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:46:
[...]

Infrarood is alleen wat makkelijker te onderscheiden van andere lichtbronnen dan een kaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
disjfa schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
IK ben (waarschijnlijk als een van weinige) juist een groot fan van het Wii Wheel. Ik vind het stuur prettiger om half in te sturen etc. dus ik vind het preciezer werken...
Daarnaast is het makkelijk voor (n00b) bezoek. Iedereen snapt wel hoe een stuur werkt ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Deddiekoel schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:36:
[...]

IK ben (waarschijnlijk als een van weinige) juist een groot fan van het Wii Wheel. Ik vind het stuur prettiger om half in te sturen etc. dus ik vind het preciezer werken...
Daarnaast is het makkelijk voor (n00b) bezoek. Iedereen snapt wel hoe een stuur werkt ;-)
Ik vind het niet preciezer maar wel vele malen leuker. Daarom baal ik zo dat als ik nog betere TT tijden neer wil zetten het Wii Wheel neer moet leggen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Michael Knight schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:39:
Volgens mij zit er een limiet van 12 kanalen (oid) aan zo`n controller...dus dan kun je max 3 Wii`s neerzetten. Check ff de specificaties van de remote om zeker te zijn :)
Nee, dat klopt niet. Bluetooth gebruikt niet '1' kanaal, maar het hele spectrum. De initiator zorgt voor de beacon sync en de rest haakt daar op in. In princiepe is het onbeperkt hoeveel devices je gebruikt maar omdat de de bandbreedte beperkt is is het officieel gelimiteerd tot 8 devices full duplex. Nintendo houd zich niet aan deze specs en laat tot 10 devices toe.
Icelus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:50:
In theorie zou je 256 apparaten in een straal van 100m kunnen gebruiken.
Denk niet dat dit al vaak getest is in de praktijk met Wii-apparatuur...
Klopt niet, ten eerste hang het van de class af, ten 2e zijn bij meer dan 37 devices binnen een class de beacons zoveel dat er geen normaal dataverkeer meer verzonden kan worden. Het officiele aantal binnen een class is daarom op 32 gesteld. Overigens tot 18 is nog wel mogelijk de maximale bandbreedte te gebruiken.
BlackMage schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:15:
Maar ik heb nog geen Bluetooth-logo kunnen vinden op de Wii of de wiimotes dus ik weet niet of het echt bluetooth is of een techniek dat erop lijkt.
Omdat nintendo zich niet aan de SIG standaard houdt, mogen ze het logo niet dragen. Echter zijn ze wel compattible. Net als met de DS, is 100% IEEE 802.11 (WiFi) compattible maar onderling spreken ze toch een ander protocol.
Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:39:
De Wii Remote gebruik Bluetooth class 1...
De chip die er in zit is class 2 ??
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:41:
In Amsterdam zijn de Wii Wheels zijn echt overal uitverkocht. Is dat gewoon pech dat ik in Ansterdam woon, of is hij in heel Nederland niet te krijgen?
Schiphol.. capi stonden er net nog genoeg (ik loop er vrijwel iedere werkdag langs).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DukeBox schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:47:
De chip die er in zit is class 2 ??
Class 2 haalt maar 10 meter. De Wii remote kan 100 meter halen en dat is dus class 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

ik hoor hier eigenlijk nauwelijks discussies over de Wiiware service die morgen gereleased wordt, geen interesse hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 136075 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:49:
ik hoor hier eigenlijk nauwelijks discussies over de Wiiware service die morgen gereleased wordt, geen interesse hiervoor?
Tuurlijk... maar zolang het er niet is kunnen de meesten er ook niet veel over zeggen ;)
Overigens ik dat dat het pas de 22e live zou gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:56:
[...]

Class 2 haalt maar 10 meter. De Wii remote kan 100 meter halen en dat is dus class 1.
Dus niet.. er zit een Broadcom 2042 in en die is class 2.
Transmitter provides +4 dBm output power and satisfies Class 2 operation.
edit: sorry.. had ik ook wel in 1 post kunnen stoppen, niet gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 19-05-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

DukeBox schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:57:
[...]

Tuurlijk... maar zolang het er niet is kunnen de meesten er ook niet veel over zeggen ;)
Overigens ik dat dat het pas de 22e live zou gaan ?
Volgens GoNintendo is het morgen:
http://gonintendo.com/?p=41155

en het Nintendo Channel komt de 30e, DS demo's downloaden vind ik toch ook best interessant, mits ze zorgen voor leuke content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:10
3 dagen geleden ook een wii gekocht. fantastisch ding. meteen 2e stick gekocht. Zaterdag feestje gehad, De gasten hebben hier veel plezier mee gehad.
Vandaag steek ik echter de wii play cd erin, de console blijft hangen en ik start opnieuw op. De console lijkt niet door te starten en het beeld blijft zwart. Stekkers gecontroleerd , stofzuiger erbij gehaald. Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat het apparaat na 3 dagen stof ermee stopt.
ik snap er niets van, dan maar terug naar de winkel. Dat is toch wel een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Anoniem: 136075 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:49:
Ik zag net op WiiWare World een interviewtje met één van de (Nederlandse) ontwikkelaars van het waarschijnlijk morgen gereleasede spel Toki Tori:
That’s when we found out about Nintendo’s WiiWare service. The fact that basically every developer can publish his own game on it really appealed to us. Nintendo doesn’t pose any restrictions on the content. You don’t have to get your game/concept approved by them first. As long as you believe in your own concept, and as long as the game doesn’t get an Adult Only rating, it is welcome on WiiWare. I guess this makes WiiWare a perfect platform for Toki Tori.
Ik had niet gedacht dat Nintendo de ontwikkelaars zo vrij zou laten. Ik ben niet echt een kenner, maar ik kan me voorstellen dat Nintendo meer eisen zou stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Trunksmd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:17:
3 dagen geleden ook een wii gekocht. fantastisch ding. meteen 2e stick gekocht. Zaterdag feestje gehad, De gasten hebben hier veel plezier mee gehad.
Vandaag steek ik echter de wii play cd erin, de console blijft hangen en ik start opnieuw op. De console lijkt niet door te starten en het beeld blijft zwart. Stekkers gecontroleerd , stofzuiger erbij gehaald. Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat het apparaat na 3 dagen stof ermee stopt.
ik snap er niets van, dan maar terug naar de winkel. Dat is toch wel een domper.
Probeer eens de Wii een uurtje zonder stroom en kabels aangesloten even af te laten koelen. Probeer dan nog eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 136075 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:47:
Volgens GoNintendo is het morgen:
http://gonintendo.com/?p=41155

en het Nintendo Channel komt de 30e, DS demo's downloaden vind ik toch ook best interessant, mits ze zorgen voor leuke content.
Je heb gelijk.. op http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/news/2008/een_voorproefje_van_de_eerste_wiiware-spellen_8400.html staat het ook gewoon.

DS demo's lijkt me leuk om es te proberen maar ik denk dat je dat ook op den duur wel gezien hebt.
Whollabilla schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:26:
Ik zag net op WiiWare World een interviewtje met één van de (Nederlandse) ontwikkelaars van het waarschijnlijk morgen gereleasede spel Toki Tori:

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 19-05-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Laatst online: 06-06 12:10
Rakkerzero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:37:

Probeer eens de Wii een uurtje zonder stroom en kabels aangesloten even af te laten koelen. Probeer dan nog eens. ;)
Gedaan wat je zei, hij deed het weer. Maar na 10 min bevroor het beeld weer en ging het apparaat zoemen. 10 min is wel heel kort spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat het dan waarschijnlijk een stuk makkelijker en exacter speelt, maarrr dit is hoe Nintendo het heeft bedoeld en het is ook wel weer geinig. Met stuurtje lgt de controller ook beter in de hand als je het op de "non-nunchuck" manier speelt dan zonder. Dus als ik met 4 man speel, wil ik iedereen ook de optie van een stuurtje geven :)

Moeten die dingen alleen natuurlijk wel te koop zijn... Hoe moeilijk kan het zijn voor Nintendo om voldoende stuurtjes te maken? Volgens mij zijn dat dingen waar je heel makkelijk capaciteit voor kunt inkopen bij een fabriek, Het is gewoon wat wit plastic in een mal gieten, verpakken en opsturen ;)
Ik zie dat je verhuisd bent, anders had je het bij Saturn in Groningen kunnen proberen, daar lagen nog voldoende.
Wellicht, dat Saturn hoofdorp een goed alternatief is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
De WiiWare games van vandaag zijn gereleased!
  • Dr. Mario & Germ Buster (Nintendo) 1000 punten, WiFi
  • Final Fantasy: My Life As A King (Square Enix) 1500 punten, Pay to Play
  • LostWinds (Frontier) 1000 punten
  • Star Soldier R (Hudson Soft) 800 punten, WC24 (leaderboards)
  • Toki Tori (Two Tribes) 900 punten
  • TV Show King (Gameloft) 1000 punten
Let op dat Star Soldier R alleen de Time Attack modes uit de oude Soldier games heeft. Je kan dus maar 2 of 5 minuten spelen per keer.
Naast de hierboven genoemde games is ook "Dr. Mario Demo" uitgebracht. Dit is demo van Dr. Mario, waarin je alleen online kan spelen met vrienden die wel de volledige versie (van 1000 punten) hebben. Ik heb de demo gedownload. Zijn er Dr. Mario gekken die de volle versie hebben gedownload en de Friend Codes willen delen? Mijn Console Code staat onder mijn naam links, en mijn Friend Code is 2618-0462-9890.
offtopic:
De download ging ongelofelijk langzaam. Mario pakte ongeveer 1 muntje per twee keer over het scherm lopen

[ Voor 9% gewijzigd door Whollabilla op 20-05-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Whollabilla schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:37:
De WiiWare games van vandaag zijn gereleased!
  • Dr. Mario & Germ Buster (Nintendo) 1000 punten, WiFi
  • Final Fantasy: My Life As A King (Square Enix) 1500 punten, Pay to Play
  • LostWinds (Frontier) 1000 punten
  • Star Soldier R (Hudson Soft) 800 punten, WC24 (leaderboards)
  • Toki Tori (Two Tribes) 900 punten
  • TV Show King (Gameloft) 1000 punten
Let op dat Star Soldier R alleen de Time Attack modes uit de oude Soldier games heeft. Je kan dus maar 2 of 5 minuten spelen per keer.
Naast de hierboven genoemde games is ook "Dr. Mario Demo" uitgebracht. Dit is demo van Dr. Mario, waarin je alleen online kan spelen met vrienden die wel de volledige versie (van 1000 punten) hebben. Ik heb de demo gedownload. Zijn er Dr. Mario gekken die de volle versie hebben gedownload en de Friend Codes willen delen? Mijn Console Code staat onder mijn naam links, en mijn Friend Code is 2618-0462-9890.
offtopic:
De download ging ongelofelijk langzaam. Mario pakte ongeveer 1 muntje per twee keer over het scherm lopen
Cool alleen hoe gaat dat pay 2 play in z'n werk van FF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
psychoclown schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Cool alleen hoe gaat dat pay 2 play in z'n werk van FF?
Je koopt het spel voor 1500 punten, daarna kan je het gewoon spelen. Je kan later vanuit het spel voor bijvoorbeeld 300 punten extra huizen (modellen) kopen, of voor 100 punten nieuwe kleren voor de koning. Je hebt de extra content niet nodig om het spel uit te spelen.

Ik zag net trouwens dat de Dr. Mario Demo uit het Wii Shop Channel is gehaald. Nu kan je hem alleen nog downloaden als een betalende gebruiker hem naar je stuurt.

[ Voor 15% gewijzigd door Whollabilla op 20-05-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:51
Whollabilla schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Je koopt het spel voor 1500 punten, daarna kan je het gewoon spelen. Je kan later vanuit het spel voor bijvoorbeeld 300 punten extra huizen (modellen) kopen, of voor 100 punten nieuwe kleren voor de koning. Je hebt de extra content niet nodig om het spel uit te spelen.
Oftewel niet "pay to play", maar "pay for extensions".

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Whollabilla schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:37:
offtopic:
Dat zal vast wel , zo snel na de europeesche release van WiiWare.
Iedereen zal wel proberen wat te downloaden etc.
Zal in de loop van de week wel wat sneller worden verwacht ik(Uit ervaring met MarioKart Wii , na de eerste competitie was hun netwerk ook supertraag).

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga maar eens ff wat Wii punten bij elkaar scrapen :)
Misschien ff zo'n puntenkaartje kopen ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 20-05-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Het is jammer dat iedere download uniek is anders zouden de transparante proxys van de providers het ook een flink stuk sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 16:50
Ik ga denk LostWinds kopen. Maar eerst even die examens maken :S. Als iemand Dr. Mario heeft gekocht zou die dan even een PM willen sturen :). Ik ben benieuwd of er komende weken nog veel nieuwe WiiWare spellen bijkomen. Is er ook al iets gezegd over eventuele Wii demo's in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Dus gewoon het princiepe van Downloadeble Content (DLC) waar je voor moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Vandaag denk ik even LostWinds downloaden, eventjes spelen, en daarna weer hard aan de studie. Lijkt me een ideaal spelletje om even tussendoor te kunnen spelen, samen met Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hoeveel Wii Punten krijg je eigenlijk voor die nintendosterren die je bij je console / wii sports / wii play krijgt? Genoeg om bijv. Dr. Mario te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:57
Volgens mij heb je dan nog niet eens genoeg voor een NES game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik zou zeggen, kijk hoeveel sterren je hebt. En kijk hoeveel je daarvoor kan krijgen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Persoonlijk had ik alle sterrenpunten gebruikt (Wii Console, Sports en Galaxy). Het was genoeg voor 500 WII punten. Heb er internet kanaal maar voor gehaald, wel handig op de bank gezien me laptop stuk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
BlackMage schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:02:
Hoeveel Wii Punten krijg je eigenlijk voor die nintendosterren die je bij je console / wii sports / wii play krijgt? Genoeg om bijv. Dr. Mario te kopen?
4000 sterren is genoeg voor 1000 punten. Net als met die troep uit de sterren catalogus geldt dat 4000 punten gelijk staan aan 10 euro. Het voelt wat zuinig van Nintendo, maar okay :)

Vergelijkbaar haal je voor 400 sterren 100 punten, of voor 2000 sterren 500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Vandaag Boom Blox gekocht en tevens 2000wii-pts., saldo staat nu op 3000pts (had nl. nog 1000 staan), genoeg om wat Wii-ware titels uit te proberen en Boom blox is een ideaal spelletje om ff te relaxen denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 217133 op 20-05-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

Hey,

Ik heb vandaag My life as king gehaald op wiiware. Op gegeven moment was er zo'n penguin.
spoiler:
Deze moest ik vangen, en ik was wel in de buurt en er kwam zo'n muziek nootje boven me hoofd. Maar wat ik ook in drukte, ik kreeg em niet te pakken. Weet iemand hoe je dat beestje moet vangen? En ja ik weet dat er gamefaqs bestaat, maar me IP is om een rede die mij niet bekend is gebanned bij gamefaqs, tv.com en alle gerelateerde sites dus daar kan ik niet zoeken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Gewoon achteraan blijven rennen, dat beest laat geld vallen ofzo en uiteindelijk heb je hem dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

^ zet het dan ff in een spoiler... *zucht*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ruim 2 uur LostWinds gespeeld, en het spel bevalt me erg goed. Beter dan verwacht, onder andere door het goede gebruik van de pointer. Het spel vind ik heerlijk wegspelen, en tot nu toe de 1000 punten waard.

Volgende week dinsdag ga ik weer verder, na de (hopelijk goede) afloop van mijn examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:12:
Net ruim 2 uur LostWinds gespeeld, en het spel bevalt me erg goed. Beter dan verwacht, onder andere door het goede gebruik van de pointer. Het spel vind ik heerlijk wegspelen, en tot nu toe de 1000 punten waard.

Volgende week dinsdag ga ik weer verder, na de (hopelijk goede) afloop van mijn examen.
Succes ermee ;)
En laat ons weten wat je ervan vind na je examens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 03:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

cailin_coilleach schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:
[...]

4000 sterren is genoeg voor 1000 punten. Net als met die troep uit de sterren catalogus geldt dat 4000 punten gelijk staan aan 10 euro. Het voelt wat zuinig van Nintendo, maar okay :)

Vergelijkbaar haal je voor 400 sterren 100 punten, of voor 2000 sterren 500 punten.
De karts die voor 2000 punten per stuk in de sterrencatalagus staan, zijn te koop in een "verrassingsei" á €1,95. Vorige week 3 stuks gekocht op Center Parcs Loohorst (America). Luigi, Peach en Bowser.

Erg lollige kartjes en tja, dochter van 2 vindt ze zo leuk he ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Lost Winds is best een leuk spelletje. Wist mij al een paar uur aaneengesloten te boeien.
Weer wat afwisseling naast het MarioKarten.

Zit alleen vast bij een houten deurtje/hekje waar die vent voorstaat die zegt "dat het
de weg naar het oude dorp is waar in jaren niemand is geweest."

Weet iemand hoe je hier verder moet? Ik heb met de steen die er ligt geprobeerd
te beuken. En geprobeerd hem in de fik te steken met de fakkel. Maar dat wil niet lukken. :?

Een stukje terug had je ook al zo'n deur, met 1 van de 24 collectables waar ik
niet bij kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211535

Gisteren maar eens wat Wii-points uitgegeven aan Opera en TV Show King...

Heb tot nu toe eens vluchtig naar TV Show King gekeken en t is volgens een aardige party game om een avondje met vrienden te spelen. Een combinatie van weekend milionairs en rad van fortuin met wat aardige extra's als krassen en zaklamp om de beschibare antwoorden te zien.

De Opera browser werkt heel aardig moet ik zeggen (en natuurlijk relaxed een beetje surfen op big screen en de voeten op tafel :P).

Heb wel een vraagje mbt YouTube...
Ik heb geprobeerd de video's op full screen te draaien.
Als ik op t knopje druk in de YouTube player springt t filmpje op zwart en terug naar t begin.

Volgens mij heb ik al eens ergens gezien/ gelezen dat dit moet werken...

Heeft iemand ervaring hiermee of iemand een idee wat te doen?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Anoniem: 211535 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:28:
Gisteren maar eens wat Wii-points uitgegeven aan Opera en TV Show King...
Weet je ook of de vragen ge-update (kunnen) worden bij Tv Show King?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211535

jongentje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:07:
[...]

Weet je ook of de vragen ge-update (kunnen) worden bij Tv Show King?
Dat is een goeie vraag... was er wel vanuit gegaan eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik vermaak me echt zeer goed met FFCC My Life as a King. Kheb alleen een vraag, iemand hier al extra content gekocht? Ik ben oa benieuwd naar die nieuw outfits van de king en chime. Zijn die het waard? Heeft iemand screenshotje met hoe die er uit zien? En vergeet de spoiler tags niet voor mensen die het niet willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-02 20:56

ThE_ED

Stuffed Animal

Ben nu California Games aan het spelen, weet alleen niet meer wat ik ook weer bij alles moest doen, qua controls, lol.

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 12-06 22:02
Heb al een PS 3 en een Xbox 360.
En wil graag een Wii nog hebben.

Bij de 3e bel was het raak, ga hem vanmiddag ophalen

Zo,

Ik heb nu Mario Strikers Charged en Scarface: The World is Yours besteld. Als het goed is komen deze morgen binnen.

Wie speelt Mario Strikers nog online ?
Dan wil ik je wel toevoegen voor een potje :)

[ Voor 37% gewijzigd door Mars18 op 21-05-2008 14:23 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Laatst online: 29-02-2024
ThE_ED schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:22:
Ben nu California Games aan het spelen, weet alleen niet meer wat ik ook weer bij alles moest doen, qua controls, lol.
Daar had ik in het begin ook last van, gelukkig is er een duidelijke handleiding beschikbaar waar je per onderdeel kan nalezen welke knoppen je ook al weer moet gebruiken. Dus even je handleiding lezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wat is Lost Winds voor een game?
Ik hoor er nl. goede dingen over en ik wil deze dus wellicht naast TokiTori wel kopen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/945044.asp staan een paar reviews. Kan je het nalezen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Anoniem: 211535 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:15:
[...]

Dat is een goeie vraag... was er wel vanuit gegaan eigenlijk ;)
Nee, vooralsnog zijn het er "maar" 3000. Ik neem aan dat je echter later misschien een uitbreiding kan kopen, net als we bij MLAAK zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
Ik hoor er nl. goede dingen over en ik wil deze dus wellicht naast TokiTori wel kopen!
Een Action/Platformer met een beetje adventure invloeden dacht ik. Je moet je dus door een level heen zwiepen als het ware :P . Maar je kan idd het beste reviews lezen als je het precies wil weten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
cailin_coilleach schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:
[...]

Nee, vooralsnog zijn het er "maar" 3000. Ik neem aan dat je echter later misschien een uitbreiding kan kopen, net als we bij MLAAK zien.
Ik ben bang dat ze dat niet zullen doen, want bij FFCC staat het rode Pay to Play logo, en bij TV Show King niet. Met andere woorden: bij TV Show King is er geen DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ho, WiiWare! Glad vergeten!

* Willybubba rent naar Wii... Ik wil LostWinds en Toki Tori, is die laatste de moeite?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Daarnet WiiWare Block Beaker Deluxe (JAP) gedaan. Onverwachts een erg toffe game. Maakt ook als één van de weinige gebruik van de WiiMote speaker. Het is vrij standaard breakout game met de bekende powerups. Je gebruikt de pointer om dat peddeltje te besturen en kan de vallende powerups ook aanwijzen(je hoeft ze niet met het peddeltje op te vangen). Veel opties, levels en het ziet er gelikt uit.

Die Bubble Pop game oid was wel te gaar voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Whollabilla schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:51:
[...]

Ik ben bang dat ze dat niet zullen doen, want bij FFCC staat het rode Pay to Play logo, en bij TV Show King niet. Met andere woorden: bij TV Show King is er geen DLC.
Fair point. Misschien zien we dan over een jaartje TVSK2 verschijnen in WiiWare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My Life as a King is ook bijzonder leuk, zeker na het wat trage begin. M'n stad is nog vrij klein, maar het begint al wel ergens op te lijken. Grafisch valt het wel tegen, maar qua gameplay zit het wel snor :) De Pay to Play attributen zijn aan de dure kant, maar gelukkig niet verplicht.

LostWinds begint me steeds meer te bevallen. Veel van het spel zit gewoon goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Om middernacht werd toch die wii punten kaartjes op de site weer aangevuld toch? Want ik heb net ff wat spellen geregged @ Nintendo en heb nu 2800 sterren beschikbaar :)
Morgen nog ff een Wii puntenkaartje kopen in de winkel. Je kunt ze (nog) niet kopen met iDeal toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 21-05-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Idd 0:00 komt er weer een nieuwe lading beschikbaar. De punten kun je ook met CC kopen als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:31:
. Je kunt ze (nog) niet kopen met iDeal toch?
Via de wii niet , alleen met Creditcard.

Vanmiddag ff naar de media markt geweest , wiiplay halen(had een 2e controller nodig).
+ een thrustmaster nunchuck.
En die nunchuk bevalt beter als het orgineel , met deze kun je met 2 extra knoppen hem als classic controller gebruiken.
En die had ik nog neit, maar wilde ik wel ,dus eigenlijk 2 vliegen in 1 klap.
Gelijk maar weer even wat VC's gedownload :)!
Toch wel erg vet om dat weer te spelen.

Ook een thrustmaster wii docking station gehaald.
Zoals je aan de buitenkant ziet lijkt het erop alsof je netjes je wii controllers erin kan zetten en ze dan netjes opladen.
Maar helaas , zit achterin een batterije oplader.

Had het ook wel kunnen weten want ik vond 25 euro al goedkoop voor zoiets.
Mooi weer een miskoop dus, volgende keer toch maar het orgineel halen.
Nu kan ik net zo goed de batterijen in de gewone oplader doen , principe is ehtzelfde :'(

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Iemand hier met FFCC: My Life as a King? Ik kom ergens niet uit, spoiler tags aan omdat het redelijk ver is.
spoiler:
Ok dus ik heb nu zo'n training facility, en schijnbaar kan je "nieuwe" adventurers daar van lvl 1 naar 12 halen in 1 dag. Maar om de een of andere manier krijg ik niemand daar naar toe. Zelfs Mijn Gaming Hall gaat niemand naar toe. Die eigenaar zegt heel de tijd dat ik de enige klant ben en ik heb toch 2 thiefs die daar best eens langs zouden mogen gaan. Iemand een idee hoe ik die gasten force om daar te trainen? Er is geen Behest van of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

LostWinds _/-\o_

Heel leuke platformpuzzelaar, met ook nog verbazend goeie graphics. Volgens mij is het wel kort, maar dan nog, ik vermaak me er opperbest mee! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zo, De Wii staat nu. Heb hem uitgezet. Maar de Wii blijft blauw branden. Zetten jullie de schakelaar achter nog uit ook ?

Of hoort het dat die blauw blijft knipperen ?

Heb dan Scareface en Mario Strikers besteld. Krijg ik daar dan ook Nintendo punten voor ? Ze zaten wel bij Wii Sports.

Helaas geen groot hoesje daar bij :( , Morgen eens op Internet kijken of er van die lege witte doosjes staan.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:08:
Zo, De Wii staat nu. Heb hem uitgezet. Maar de Wii blijft blauw branden. Zetten jullie de schakelaar achter nog uit ook ?

Heb dan Scareface en Mario Strikers besteld. Krijg ik daar dan ook Nintendo punten voor ? Ze zaten wel bij Wii Sports.

Helaas geen groot hoesje daar bij :( , Morgen eens op Internet kijken of er van die lege witte doosjes staan.
Blauw licht betekend dat je een berichtje hebt even op je prikbord kijken. Ik druk meestal de power-knop 5 seconden in zodat de Wii op het rode lampje springt en echt "uit" is. Je krijgt sterrenpunten bij Mario Strikers maar niet bij Scarface(geen Nintendo titel). Je krijgt wel weer sterrenpunten bij Resident Evil 4: Wii Edition, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Zelda en andere Nintendo of Capcom titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla

Je krijgt ook een wit hoesje als je in de winkel Wii punten koopt. Met de nieuwe WiiWare of de Virtual Console spellen zit er vast wel iets leuks bij voor je. Ik verwacht dat witte Wii doosjes op eBay voor veel geld gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Je Wii Connect24 oid staat aan. Je kunt deze uitzetten in de Wii instellingen. Dan moet volgens mij het probleem opgelost zijn.

Trouwens. Ik keek net voor die Wii Points Card, maar zag alleen die 100 kaartjes nog maar. Zijn die in een half uur al weer uitverkocht ofzo. Gaat dat zo snel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Rakkerzero schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:32:
[...]

Je Wii Connect24 oid staat aan. Je kunt deze uitzetten in de Wii instellingen. Dan moet volgens mij het probleem opgelost zijn.

Trouwens. Ik keek net voor die Wii Points Card, maar zag alleen die 100 kaartjes nog maar. Zijn die in een half uur al weer uitverkocht ofzo. Gaat dat zo snel? :/
Ik weet niet wie het ooit heeft gezegd dat ze elke dag "bijgevuld" worden, maar daar klopt volgens mij helemaal niks van. Ik heb zelf eerst ook vaak gekeken, maar de 100 punten kaartjes zijn bijna altijd beschikbaar, en de rest niet. Ik heb dus gewoon alleen 100 punten codes gekocht. Dat gaat sneller dan de hele tijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bedankt voor de snelle antwoorden.
Zag dat je het knipper licht ook uit kan doen.

Alleen van die emails waarop staat hoelang ik gespeeld heb. Erg leuk ben een beetje stats gek.
Alleen als ik ze gelezen heb, blijven ze als een nieuw bericht staan, en blijft er in het menu maar een 1 staan.

Voor de rest erg leuk de Wii, leuke besturing. Wit design is erg mooi.
Morgen iedergeval component kabel en Mario Strikers binnen via de post.

Owja, hoeveel gespaarde punten moet je hebben als je wii points wilt kopen in de internet winkel ?

Zou graag 500 punten hebben om een Internet Browser te kopen.

En koop wel zo dvd case

http://cgi.ebay.nl/Wii-Sp...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 13% gewijzigd door Mars18 op 22-05-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:55:
Bedankt voor de snelle antwoorden.
Zag dat je het knipper licht ook uit kan doen.

Alleen van die emails waarop staat hoelang ik gespeeld heb. Erg leuk ben een beetje stats gek.
Alleen als ik ze gelezen heb, blijven ze als een nieuw bericht staan, en blijft er in het menu maar een 1 staan.
Het berichtje over de speeltijd staat altijd als nieuw aangemerkt, maar laat de Wii niet knipperen. Misschien heb je op een eerdere dag nog een berichtje staan? Of probeer eens te updaten (volgens mij op de laatste pagina van de instellingen van de Wii).
Voor de rest erg leuk de Wii, leuke besturing. Wit design is erg mooi.
Morgen iedergeval component kabel en Mario Strikers binnen via de post.

Owja, hoeveel gespaarde punten moet je hebben als je wii points wilt kopen in de internet winkel ?

Zou graag 500 punten hebben om een Internet Browser te kopen
Sterrenpunten / 4 = Wii punten. Met andere woorden: voor de Internet Browser heb je 2000 sterrenpunten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ah, mooi dan heb ik morgen genoeg punten voor een Browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En dan nu: Tijd voor het legendarische deeltje 100!!!!, daarom vanaf nu verder in:

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deeltje 100!!

(heb de nieuwe TS even 1 berichtje te vroeg aangemaakt aangezien ik NU tijd heb en zometeen niet meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Dan post ik wel even de 1000ste reply in het legendarische 99ste deel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.