Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Misschien tijd voor een WAG game segment in de OP? Deze vraag is al meerdere keren voorbij gekomen ;) .

De mijne speelt voornamelijk pop n cap games op de pc, maar vrienden van me die al een wii hebben zijn ervan overtuigd dat ze een WII ook helemaal geweldig gaat vinden als ze er eenmaal op gespeeld heeft.

Oh braintraining op de ds vergeten dat vond ze ook helemaal geweldig, en die is er natuurlijk ook voor de wii.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20
Lego Star Wars is inderdaad een heel leuk spel!!! Vooral met z'n 2-en. Grappig, niet moeilijk... Verder zou ik ook eerder voor Rayman Raving Rabbids 2 dan 1 gaan. 2 heeft iets meer spellen waar je met meerderen tegelijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, misschien als er echt een Metroid Prime Trilogy set uitkomt dat ik dan eindelijk wel Emperor Ing kan slopen, met Cube controls is die echt hels :D

Verder hoop ik dan wel dat het een budget box wordt, ik ga niet nog een keer full price dokken voor 3 games die ik al heb. Maar die nieuwe controls klinken wel aanlokkelijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Killerbees schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:53:

Al gekeken naar Super Smash Brothers Brawl? Er is een optie dat je met z'n tweeën een soort van adventure moet doen. Ook kun je altijd teamen om wat bot's in te rammen :)
Ik heb deze game nog niet bekeken. Ik zal eens wat video's gaan kijken.
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:59:
[...]

Rockstar presents Table Tennis is leuk met z'n tweeen, Misschien is Eledees ook wat voor jullie?
Table tennis is grappig, maar biedt denk ik te weinig speelplezier hier. Eledees is wel leuk. Ik lees alleen (op IGN) dat de lol er snel af is, maar ik ga hem wel beter bekijken.
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:03:
[...]
Ik heb zelf deel 1 en speel dat erg vaak (heb hem sinds de release, dus al diverse maanden). [..] Het is ook een erg grote game, je speelt hem niet zo uit en je kan alle gehaalde onderdelen opnieuw doen etc. Heel vermakelijk.
Dit vindt ik goed om te horen. Er is dus inderdaad replay-value en je kan er langer van genieten.
ChrisM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:19:
Lego Star Wars is inderdaad een heel leuk spel!!! Vooral met z'n 2-en. Grappig, niet moeilijk... Verder zou ik ook eerder voor Rayman Raving Rabbids 2 dan 1 gaan. 2 heeft iets meer spellen waar je met meerderen tegelijk speelt.
Lego Star Wars gaat het niet worden. We hebben allebei helemaal niets met Star Wars. Indiana Jones lijkt me wel een top-game voor met zijn tweeen, maar daar moeten we nog even op wachten.

Ik denk dat het Raving Rabbids gaat worden. 1 of 2 weet ik nog niet, daar ga ik eerst nog wat meer reviews voor lezen.

Hebben hier ook mensen Zack & Wiki gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zack & Wiki is briljant, mooi afgewerkt en speelt heerlijk.

Misschie is Big Brain Academy ook nog iets voor jou? De wedstrijdjes tegen elkaar blijven leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Het is gelukt om een wiimote te mollen.
Volle vaart tegen bank aan slaan schijnt te werken.
Tnx dad *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Willybubba schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:58:
Hmm, misschien als er echt een Metroid Prime Trilogy set uitkomt dat ik dan eindelijk wel Emperor Ing kan slopen, met Cube controls is die echt hels :D

Verder hoop ik dan wel dat het een budget box wordt, ik ga niet nog een keer full price dokken voor 3 games die ik al heb. Maar die nieuwe controls klinken wel aanlokkelijk.
Helemaal mee eens. emperor ing is MEGA irritant, ik vind MP2:E wel echt supergoed, zeker net zo goed als deel 1. Deel 3 is toch echt anders, niet slechter maar het spreekt me iets minder aan. Sowieso vind ik de cube games top, ik ben nu ook weer windwaker weer aan het spelen. (en dat terwijl ik mario kart wii, batalion wars wii en zelfs gta IV op de 360 nog amper gespeeld heb, ik ben een beetje te nostalgisch denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:24:
Zack & Wiki is briljant, mooi afgewerkt en speelt heerlijk.

Misschie is Big Brain Academy ook nog iets voor jou? De wedstrijdjes tegen elkaar blijven leuk.
Big Brain Academy is inderdaad leuk voor met z'n tweeën. Enne.. Wii Fit natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na koninginnendag werkt bij mij de z knop van de nunchuck wat stroefjes, blijf soms zelf haken. Volgens mij is er bier overheen gegaan ofzo. :P Iemand hier meer last van een stroeve z knop?

Edit: Tandenborstel doet wonderen! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:29:
Na koninginnendag werkt bij mij de z knop van de nunchuck wat stroefjes, blijf soms zelf haken. Volgens mij is er bier overheen gegaan ofzo. :P Iemand hier meer last van een stroeve z knop?
Nee, bij mij is hij zelfs zo soepel dat het lijkt alsof er teveel ruimte tussen zit. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Die batterijen die je standaard bij je wii krijgt voor je wiimote... zijn dat oplaadbare?
volgens mij niet, maar kon het er niet duidelijk op vinden.....

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:55

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee, bij mij mij staat/stond er duidelijk alkaline op.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die zijn niet oplaadbaar.

Het is idd akaline er staat ook op: "May explode or leak if recharged..."

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Zijn er ergens fantsoenlijke nieuwe draadloze gamecube controllers te vinden? Ik kan ze enkel met draad vinden :-( behalve 2ehandse wavebirds of nieuwe die niet te betalen zijn tenminste, ik vind ze te duur.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik vind het zo jammer dat nintendo geen originele GC hardware op de markt brengt.. volgens mij is er erg veel vraag naar. De GC controller (en wavebird) zijn naar mijn idee nog steeds een van de beste controllers. Desnoods een nieuw 'wavebird' model maar dan mét rumble.

Ook GC classic's mogen wat mij betreft opnieuw op de markt komen.. games als starfox, pikmin, zelda ww, ssb, mkdd... Eigenlijk hadden ze dat bijna meteen met de launch moeten doen, daarmee hadden ze vooral in het begin de beschikbaarheid van games flink op kunnen schroeven. Er zijn namelijk wel bakken <10€ bagger GC games te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er komen toch dit jaar nog echte Nintendo GC controllers terug in de winkels? In Japan zijn ze er al meen ik me te herinneren. :)

@ Mr_obb: Kijk eens naar Wario Ware: Smooth Move; Prachtgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

CappieL schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:04:
[...]

Dus jij was diegene die mij voor was! :'(
In duitsland zijn er genoeg. Teven vooruitbetaling en verzendkosten wil ik ze wel ophalen hoor, geen winst dus :-) Ze hadden bij de mediamarkt in duitsland een pallet van 1 meter 80 hoog met wiifit's gestapeld :-) Handig als je bij de grens woont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Marktplaats.nl :)

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 02-05-2008 10:01 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:19
Hoe krijgt Nintendo het toch voor elkaar om in dit kikkerlandje totaal GEEN spullen in de winkels te krijgen? Ik dacht vanmiddag dat ik Mario Kart wilde spelen. De gehele stad afgelopen, overal uitverkocht. Ik mocht m'n naam op de lijst zetten etc. En men wist niet wanneer het binnenkwam.

Hebben ze na 1,5 jaar nog steeds niks geleerd? Behoorlijk kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ben nu een half jaar na iedereen hier Metroid Prime 3 eindelijk aan het spelen. Dat muziekje op het titelscherm. Redelijk kippenvel als dat hoge melodietje erin komt! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Johnvh schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:44:
Hoe krijgt Nintendo het toch voor elkaar om in dit kikkerlandje totaal GEEN spullen in de winkels te krijgen? Ik dacht vanmiddag dat ik Mario Kart wilde spelen. De gehele stad afgelopen, overal uitverkocht. Ik mocht m'n naam op de lijst zetten etc. En men wist niet wanneer het binnenkwam.

Ik erger me hier ook behoorlijk aan. De Wii zelf is in veel te veel winkels uitverkocht. De 'nieuwe' spullen als MK en WiiFit zijn helemaal bijna nergens te krijgen. Nunchuks en WiiPlay zijn ook moeilijk te krijgen.

Zelfs games als Mario Galaxy en Zelda zijn in veel winkels uitverkocht.

Waarom? Zeker accesoires en games moeten gewoon overal op voorraad liggen. Dat je misschien de eerste maand niet genoeg games in Nederland kan krijgen, ok, Maar op een gegeven moment moet je toch gewoon een container Nunchuks in je magazijn hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Bij de lokale Intertoys hier hebben ze alles altijd op voorraad :) Ik kan de meeste spellen zelfs 1-3 dagen voor de release al spelen omdat ze ze al binnenhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Johnvh schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:44:

Ja, het is erg jammer dat het zo'n succesvol product is, daardoor wil iedereen het hebben en zijn er veel te weinig.
Misschien moeten ze het product minder leuk maken zodat ze het aan de straatstenen niet kwijt kunnen...
Als ze 1,5 jaar gewoon geen leuke games / addons hadden gemaakt was de Wii nu veel makkelijker te krijgen geweest. :Z

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 02-05-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 07:05
:( :'( Nog steeds geen Wii Mario Kart of Wii Fit. Winkels zijn allemaal uitverkocht en bij de wehkamp heb ik al 2 keer de status binnenkort mogen aanschouwen om vervolgens weer het te zien verspringen naar 4 weken levertijd!!!
Killerbees schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:47:
Bij de lokale Intertoys hier hebben ze alles altijd op voorraad :) Ik kan de meeste spellen zelfs 1-3 dagen voor de release al spelen omdat ze ze al binnenhebben.

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jacco Swart schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:18:
:( :'( Nog steeds geen Wii Mario Kart of Wii Fit. Winkels zijn allemaal uitverkocht en bij de wehkamp heb ik al 2 keer de status binnenkort mogen aanschouwen om vervolgens weer het te zien verspringen naar 4 weken levertijd!!!
De Media Markt hier had 1000 stuks Mario Kart besteld, hiervan hebben ze er 150 binnen. Volgende levering over 3 weken...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:19
DukeBox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:10:
[...]

Ja, het is erg jammer dat het zo'n succesvol product is, daardoor wil iedereen het hebben en zijn er veel te weinig.
Misschien moeten ze het product minder leuk maken zodat ze het aan de straatstenen niet kwijt kunnen...
Als ze 1,5 jaar gewoon geen leuke games / addons hadden gemaakt was de Wii nu veel makkelijker te krijgen geweest. :Z
Wat is dit nou weer voor onzin? Omdat het populair is mag Nintendo het zich veroorloven om veel te weinig te leveren aan de diverse winkels?

Een console, zoals de Wii, die moeilijk verkrijgbaar is, ook treurig, maar daar heb ik nog enigszins begrip voor. Maar een game als Mariokart, en alle andere games en accessoires moeten gewoon op voorraad in de winkels liggen. Zeker een paar weken ná de release. Maar dat er zelfs nu nog wachtlijsten zijn voor Mario Kart, dat heeft weinig met populariteit te maken. Dat is gewoon kansloos van Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Ik geef je gelijk hoor, maar je kan het iets nuanceren. Om even aan te geven hoe populair Mario Kart is, in de eerste week na de release heeft Mario Kart in Engeland meer verkocht dan alle Mario games op de Wii in de eerste week daar bij elkaar (dus Mario and Sonic at the Olympic Games, Super Mario Galaxy, Mario Strikers, Mario Party 8 en Super Paper Mario).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Johnvh schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:26:
Wat is dit nou weer voor onzin? Omdat het populair is mag Nintendo het zich veroorloven om veel te weinig te leveren aan de diverse winkels?
Als ze 3 maanden wachten om zo genoeg voorraad op te bouwen is het ook niet goed en begint iedereen te janken dat we langer op relases moeten wachten dan bijv. in Japan of USA..

Ook kan ik mij voorstellen dat nintendo geen 1.000.000 games gaat persen als ze niet zeker weten dat dat gaat verkopen.

Het was overigens allemaal sarcastisch bedoeld.. daarnaast, ik heb nog nooit problemen gehad om er een te krijgen. Heb me wel regelmatig op een wachtlijst gezet maar vaak meteen met de release of hooguit 2 weken erna altijd in huis wat ik wilde hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door DukeBox op 02-05-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had MarioKart (zonder reservering) 2 dagen voor de release. Dat is nog steeds de beste tactiek, in de dagen voor de release bij de kleinere gamewinkels kijken. (Die kijken niet zo nauw op "release data")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere game moet je een pre-order voor plaatsen maanden voordat die gereleased wordt. Elke populaire game is echt binnen een half uurtje overal uitverkocht in de randstad.

Ga naar andere provincies waar de tijd heeft stil gestaan zoals Friesland. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Of koop een import Wii / Freeloader / Zelda + SD kaart en bestel je (import) games online vanuit je luie stoel. Ik heb nog nooit gehad dat een game niet op voorraad was. :) En nog goedkoper ook. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net mijn Guitar Hero III vervang-exemplaar thuisgekregen, keurig met een heel nieuw doosje eromheen... Nuttig want je moest hem zonder doosje opsturen. Maar goed, kan ik eindelijk rocken in stereo :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Willybubba schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:33:
Net mijn Guitar Hero III vervang-exemplaar thuisgekregen, keurig met een heel nieuw doosje eromheen... Nuttig want je moest hem zonder doosje opsturen. Maar goed, kan ik eindelijk rocken in stereo :P
Ik heb hem ook net binnen met inderdaad een nieuw hoesje er omheen. Er stond op de instructies expliciet dat je alleen de disc zelf in de envelop moest stoppen, dus dat is wel redelijk apart.

Mocht iemand het verschil tussen de oude en nieuwe versies willen kunnen zien, op de nieuwe versie staat er een wit silhouet van een gitaar op het label van de disc en bij de oude versie staat die er volgens mij niet op.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Ik heb hem ook net binnen met inderdaad een nieuw hoesje er omheen. Er stond op de instructies expliciet dat je alleen de disc zelf in de envelop moest stoppen, dus dat is wel redelijk apart.

Mocht iemand het verschil tussen de oude en nieuwe versies willen kunnen zien, op de nieuwe versie staat er een wit silhouet van een gitaar op het label van de disc en bij de oude versie staat die er volgens mij niet op.
Waarschijnlijk wouden ze gewoon geen risico lopen dat de disc brak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Denk dat dat ook een van mijn eerstvolgende Wii aankomen gaat worden.

[ Voor 87% gewijzigd door DukeBox op 02-05-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mezelf een streep getrokken. Ik ben Nintendo zo onderhand een beetje erg zat aan het worden, waarom is het voor hun zo moeilijk om spul te leveren? Krijg het gevoel dat het allemaal kusntmatig in stand wordt gehouden. Een Wii, Mario Kart of Wii Fit is onmogelijk te krijgen tegenwoordig. Ik heb dan toch een Wii sinds een paar maanden, maar ik moet zeggen als je niet eens de software kunt krijgen is het wel erg triest gesteld. Dat ding is nou al meer dan een jaar uit.

Ik vond 250 euro al veel geld, maar als je er dan thuis achter komt dat je een netwerk adapter en goede kabels moet kopen om uiteindelijk ook nog steeds niet je geluid optical aan te kunnen sluiten... Kocht ik Mario Party 8, heeft die geen breedbeeld ondersteuning :(.

Nu al twee dagen opzoek naar Mario Kart en Wii Fit en ik heb het gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Als ze 3 maanden wachten om zo genoeg voorraad op te bouwen is het ook niet goed en begint iedereen te janken dat we langer op relases moeten wachten dan bijv. in Japan of USA..

Ook kan ik mij voorstellen dat nintendo geen 1.000.000 games gaat persen als ze niet zeker weten dat dat gaat verkopen.

Het was overigens allemaal sarcastisch bedoeld.. daarnaast, ik heb nog nooit problemen gehad om er een te krijgen. Heb me wel regelmatig op een wachtlijst gezet maar vaak meteen met de release of hooguit 2 weken erna altijd in huis wat ik wilde hebben.
GTA IV is ook gewoon leverbaar. Als Sony of Microsoft deze problemen hadden waren ze afgemaakt, maar Nntendo is natuurlijk heilig en dan ligt het allemaal niet aan hun. Ze WETEN zo onderhand dondersgoed wat die verkopen zijn. Dit is gewoon totaal niet klantvriendelijk, vooral niet na 1.5 jaar. Dat ik hier nu nog geen Wii kan vinden is gewoon te slecht voor woorden, face it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:48:
[...]

GTA IV is ook gewoon leverbaar. Als Sony of Microsoft deze problemen hadden waren ze afgemaakt, maar Nntendo is natuurlijk heilig en dan ligt het allemaal niet aan hun. Ze WETEN zo onderhand dondersgoed wat die verkopen zijn. Dit is gewoon totaal niet klantvriendelijk, vooral niet na 1.5 jaar. Dat ik hier nu nog geen Wii kan vinden is gewoon te slecht voor woorden, face it.
GTA4 is in geen velden of wegen te bekennen in Amsterdam hoor! ik zoek me rot joh. :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Tsja, van GTA IV zijn er lang niet zoveel units geproduceerd als dat er Wii's per maand worden geproduceerd. Er rollen momenteel meer dan 2,4 miljoen Wii's van de band af elke maand en er is nog nooit eerder een console met dat tempo geproduceerd. Nieuwe fabrieken open je ook niet zo maar, er gaat makkelijk een half jaar in zitten voordat je de extra productiecapaciteit er bij hebt. Dan loop je altijd nog het risico dat je een half jaar later de extra capaciteit niet eens meer nodig hebt. Nintendo heeft sinds de lancering de productiecapaciteit twee keer verhoogd met 700000 consoles per maand, maar dat blijkt helaas niet genoeg te zijn.

Er zijn in 1 jaar tijd meer exemplaren van de Wii verkocht dan van de Gamecube in 5 jaar tijd, dat is een extreem hoog aantal. Nintendo zal er zelf ook niet blij mee zijn, iedere keer dat iemand met lege handen de winkel uit loopt betekent dat Nintendo (voorlopig) geld misloopt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet om de consoles maar om games. Het is gewoon debiel dat een game fabrikant niet genoeg games kan leveren. Het is ook geen uitzondering, iedere goede game is veel te snel op en veel te weinig geleverd.

Het is ook typisch voor Nederland want in Engeland, Duitsland en Frankrijk zijn er wel meer dan genoeg.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:43:
Ik heb voor mezelf een streep getrokken. Ik ben Nintendo zo onderhand een beetje erg zat aan het worden, waarom is het voor hun zo moeilijk om spul te leveren? Krijg het gevoel dat het allemaal kusntmatig in stand wordt gehouden. Een Wii, Mario Kart of Wii Fit is onmogelijk te krijgen tegenwoordig. Ik heb dan toch een Wii sinds een paar maanden, maar ik moet zeggen als je niet eens de software kunt krijgen is het wel erg triest gesteld. Dat ding is nou al meer dan een jaar uit.

Ik vond 250 euro al veel geld, maar als je er dan thuis achter komt dat je een netwerk adapter en goede kabels moet kopen om uiteindelijk ook nog steeds niet je geluid optical aan te kunnen sluiten... Kocht ik Mario Party 8, heeft die geen breedbeeld ondersteuning :(.

Nu al twee dagen opzoek naar Mario Kart en Wii Fit en ik heb het gehad :).
Netwerk adapters, kabels en geen optical had je al lang achter kunnen komen als je een beetje goed rond gezocht had op internet. MP8 zonder breedbeeld is ook gewoon bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Captain N schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:54:
Ik ben nu een half jaar na iedereen hier Metroid Prime 3 eindelijk aan het spelen. Dat muziekje op het titelscherm. Redelijk kippenvel als dat hoge melodietje erin komt! :)
Ik heb ook nog maar net, hoor! :) (En ben een gewone PAL-gamer. :P) Maar heb hem nog niet echt gespeeld... eerst (nog steeds) Super Paper Mario uitspelen... Ik zit vast in wereld 6 ofzo, misschien toch maar eens een vlugge blik op een walkthrough werpen...
Voor de mensen in de grote Randstad en die geen Wii of spelletjes kunnen vinden, waarom reserveer je die dan niet gewoon bij een winkel? Er zijn zoveel winkels waar het gratis kan, reserveer hem gewoon overal. Je wordt vanzelf wel gebeld dat hij er is, dan kan je hem ophalen. Geen gestress... :) Ik ben blij dat ik in het hoge Noorden woon (en nog wel in Groningen en Emmen), meer dan genoeg spellen te vinden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
* 1 May 08: A USB Mass storage device file/folder lister demo has been released on the #wiidev channel by svpe, the same person who made the first SD elfloader. It is still in testing stages and the code needs to be cleaned up, so no download link will be provided here. It is compatible with anything that adheres to the USB Mass Storage Device specification and FAT16, including USB memory sticks, flash drives, certain phones/MP3 Players, some FAT-formatted USB Hard Drives and even single-slot card readers. When a cleaned-up version is released it will be posted here. Very early and probably buggy source code is available now
gaat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Netwerk adapters, kabels en geen optical had je al lang achter kunnen komen als je een beetje goed rond gezocht had op internet. MP8 zonder breedbeeld is ook gewoon bekend.
Ik ging er in het jaar 2008 vanuit dat de Wii wel een ingebouwde netwerk adapter had. Tevens dacht ik dat games tegenwoordig wel allemaal breedbeeld ondersteunen in de nieuwe generatie, ik ben nog nooit een game op de PS3, Xbox 360 of Wii tegen gekomen die geen breedbeeld ondersteund. Ik koop mario party 8 en ineens geen breedbeeld? Dit is toch de volgende generatie? Maar goed, wellicht had ik dat allemaal op kunnen zoeken. Ik ging er meer vanuit dat ik in 2008 een console koop, dan verwacht ik bepaalde dingen. Dat ding zou Dolby Pro-logic 2 hebben, alleen aansluiten wordt zo wel erg lastig.

Ik heb er gewoon een hekel aan als ik thuiskom met iets dat maar half werkt en ik terug moet om spul te halen. Maar goed wellicht ben ik verwend, sinds de Xbox 360 verwacht ik eigenlijk dat al het nodige gewoon wordt meegeleverd.

Trouwens dat er 2.3 miljoen consoles worden gemaakt voor de hele wereldmarkt lijkt me sowieso niet veel op het huidige moment. Nederland ziet er blijkbaar niets van. Nintendo weet deze situatie al vanaf de launchdag. Al die excuusjes met dat ze er niks aan kunnen doen is allemaal bullshit. De hype wordt gewoon gemaakt en zo gehouden. Ik vond het al duur, 250 euro met nog netwerkadapter en kabels erbij, je bent al meer kwijt dan een complete 360 met games.

Nintendo is niet alleen maar goed :) ik ben er gewoon klaar mee sinds vandaag. Van mij krijgen ze niks meer. Binnenkort dat ding ook maar verkopen, zoveel speel ik er toch niet mee, alleen met vrienden is het leuk maar echte partytitels ( ala mario party 8 ) voor vier personen zijn er sowieso niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:29:
Het gaat niet om de consoles maar om games. Het is gewoon debiel dat een game fabrikant niet genoeg games kan leveren. Het is ook geen uitzondering, iedere goede game is veel te snel op en veel te weinig geleverd.

Het is ook typisch voor Nederland want in Engeland, Duitsland en Frankrijk zijn er wel meer dan genoeg.
Dat kan ook voor een groot deel aan de winkeliers liggen natuurlijk, die bestellen er soms gewoon te weinig...

en kom niet met het verhaaltje van ze zeggen dat ze er 200 bestelt hebben en maar 100 geleverd hebben gekregen, want dat klopt 9/10 ook niet helemaal ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Ik ging er in het jaar 2008 vanuit dat de Wii wel een ingebouwde netwerk adapter had. Tevens dacht ik dat games tegenwoordig wel allemaal breedbeeld ondersteunen in de nieuwe generatie, ik ben nog nooit een game op de PS3, Xbox 360 of Wii tegen gekomen die geen breedbeeld ondersteund. Ik koop mario party 8 en ineens geen breedbeeld? Dit is toch de volgende generatie? Maar goed, wellicht had ik dat allemaal op kunnen zoeken. Ik ging er meer vanuit dat ik in 2008 een console koop, dan verwacht ik bepaalde dingen. Dat ding zou Dolby Pro-logic 2 hebben, alleen aansluiten wordt zo wel erg lastig.

Ik heb er gewoon een hekel aan als ik thuiskom met iets dat maar half werkt en ik terug moet om spul te halen. Maar goed wellicht ben ik verwend, sinds de Xbox 360 verwacht ik eigenlijk dat al het nodige gewoon wordt meegeleverd.

Trouwens dat er 2.3 miljoen consoles worden gemaakt voor de hele wereldmarkt lijkt me sowieso niet veel op het huidige moment. Nederland ziet er blijkbaar niets van. Nintendo weet deze situatie al vanaf de launchdag. Al die excuusjes met dat ze er niks aan kunnen doen is allemaal bullshit. De hype wordt gewoon gemaakt en zo gehouden. Ik vond het al duur, 250 euro met nog netwerkadapter en kabels erbij, je bent al meer kwijt dan een complete 360 met games.

Nintendo is niet alleen maar goed :) ik ben er gewoon klaar mee sinds vandaag. Van mij krijgen ze niks meer. Binnenkort dat ding ook maar verkopen, zoveel speel ik er toch niet mee, alleen met vrienden is het leuk maar echte partytitels ( ala mario party 8 ) voor vier personen zijn er sowieso niet veel.
Ze hebben trouwens gekozen voor ingebouwde wifi verbinding ipv lan adapter. Waar ik persoonlijk erg blij mee ben :)

[ Voor 56% gewijzigd door SaURoN op 02-05-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Hij heeft iets beters dan een ingebouwde netwerk adapter: een draadloze adapter. Hij heeft gewoon de normale Pro Logic 2 aansluiting: dit gaat via de stereo connectors, zoek maar op. Zo werkt dat gewoon altijd al. :P Zoek dat maar eens op. Verder is bij Nintendo de volgende generatie een innovatieve besturing, niet de nieuwste graphics en geluid. En dat kan je van te voren weten.

En... als je een beetje reviews etc. had gelezen, had je gezien dat Mario Party 8 nou niet echt een superspel is. En ook geen breedbeeld ondersteuning heeft. Het lijkt er op dat jij gewoon zelf de verkeerde keuze hebt gemaakt... je wil hd graphics en sound, maar dat krijg je niet bij de Wii... en als je een beetje verdiept had, had je dat kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Financial Results Briefing for the 68th Fiscal Term Ended March 2008 - Q&A

I am personally enjoying WiiWare and Virtual Console but feel Wii’s flash memory size is not enough and annoyed that I need to use a SD memory card. Will this situation be improved?

Iwata:
Statistically speaking, it is true that there are a small number of customers who feel that the flash memory is too small, while many others find that they have plenty of memory. However, because this small number of people are none other than the most avid players, we know we have to review the best possible solution to eliminate their inconvenience.

Ben benieuwd...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
mr_obb schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:23:
Hebben jullie tips voor leuke games?
stiekem toch mariokart? Zelfs mijn vriendin kan dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber: Van Leest in Delft heeft Wii's op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Sommige games zijn idd niet makkelijk te vinden, maar ik heb er nog geen 1 keer langer dan 2 dagen over gedaan om een game te vinden. Ik heb dan ook al Wii Fit en Mario Kart. Gewoon langs alle winkels gaan en er achter zien te komen wanneer wat wordt geleverd. Als jij die games onmogelijk te pakken kan krijgen doe je toch echt iets verkeerd. En als je weet dat je een game wilt is het ook geen overbodige luxe om te reserveren. Ik moet elke keer wel weer lachen als mensen aan het zeuren zijn over de te korten van de wii en wii games, terwijl ik ondertussen al zoveeeeel wii's had kunnen kopen en nooit problemen heb met het vinden van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:48:
[...]
Maar goed wellicht ben ik verwend, sinds de Xbox 360 verwacht ik eigenlijk dat al het nodige gewoon wordt meegeleverd.
Dude i love my 360. Maarreuh:
GEEN wifi adapter
GEEN kabel om optisch te verbinden
GEEN oplaadbare controler (heeft ps3 out of the box)

en in het geval van de core/arcade geen hd.

Het gras is zeker niet altijd groener......:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:36:
[...]

Dude i love my 360. Maarreuh:
GEEN wifi adapter
GEEN kabel om optisch te verbinden
GEEN oplaadbare controler (heeft ps3 out of the box)

en in het geval van de core/arcade geen hd.

Het gras is zeker niet altijd groener......:)
Daarnaast geen enkele goede platform game(totdat Banjo 3 uitkomt), onbetrouwbare hardware(RROD, Disc read errors) en vooral veel dezelfde games in een mooier jasje. Ik vind de Xbox 360 echt een geweldig apparaat maar dan wel voor Bioshock, Lost Oddesey, Devil May Cry 4 en Dead Rising. GTAIV ging nog wel qua vernieuwing maar HALO 2 met een HD laagje zit ik echt niet op te wachten. Het aantal sequels is echt niet normaal en als je na PGR3 en COD3, COD4 en PGR4 haalt zul je niet snel de oude titels meer spelen. Het zal langer dan een jaar duren voordat we een nieuwe Mario platformer of Zelda game krijgen en die bieden onderling meestal meer verandering dan de westerse series. Daarnaast heeft Microsoft Hideo Kojima niet overgehaald om Metal Gear Solid 4 op de Xbox 360 uit te brengen.
Nintendo is niet alleen maar goed ik ben er gewoon klaar mee sinds vandaag. Van mij krijgen ze niks meer. Binnenkort dat ding ook maar verkopen, zoveel speel ik er toch niet mee, alleen met vrienden is het leuk maar echte partytitels ( ala mario party 8 ) voor vier personen zijn er sowieso niet veel.
De Wii is echt een hele goede console als je goede games koopt. Als je voor de Xbox 360 Shrek, Need for Speed: Carbon en Kameo haalt dan ben je er ook zo op uitgekeken. Haal je voor de Wii Super Mario Galaxy, Resident Evil 4, Zelda: Twilight Princess en Metroid Prime 3 dan haal je echt vier top titels in huis en ben je Mario Party 8 snel weer vergeten. Ik zelf vond het ook heel slecht dat die game geen 16:9 en 480p ondersteuning had.

Qua party games zijn er best veel goede en leuke titels te vinden though:
Wii Sports
Wii Play
Mario Party 8(alleen technisch crap)
Super Mario Strikers Charged
Mario & Sonic at the Olympic Games
Wario Ware Smooth Moves
Super Smash Bros. Brawl(wachten tot 27 juni of import)
Mario Kart Wii(tijdelijk uitverkocht)
Rayman Raving Rabbids 1&2

Verbreed je horizon, kijk verder dan je neus lang is en wees blij dat de Wii niet een tweede Xbox 360 is. De prachtige HD graphics en dolby digital geluiden, daar heb je een Xbox 360 voor. Unieke games zul je daar echter niet snel op vinden. No More Heroes, Zack & Wiki, Excite Truck om maar eens wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

compleet off topic:

we hebben sonic op de 360 (zowel de klassiekers als de nieuwe shite)

......en portal (orange box) zou je met wat fantasie platform kunnen noemen?

Seriously er zijn zat goede games op de 360, en platformers zijn gewoon niet zo populair als vroeger.
Maar mocht je alleen een 360 hebben dan kan je via xbla zelfs voor dat genre je fix vinden.

Speel wat je leuk vind ongeacht het platform, dat is het aller belangrijkste.

/compleet offtopic

* Sagat wacht tot iemand ' release the fanboys' roept B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:02:
compleet off topic:

we hebben sonic op de 360 (zowel de klassiekers als de nieuwe shite)

......en portal (orange box) zou je met wat fantasie platform kunnen noemen?

Seriously er zijn zat goede games op de 360, en platformers zijn gewoon niet zo populair als vroeger.
Maar mocht je alleen een 360 hebben dan kan je via xbla zelfs voor dat genre je fix vinden.

Speel wat je leuk vind ongeacht het platform, dat is het aller belangrijkste.

/compleet offtopic

* Sagat wacht tot iemand ' release the fanboys' roept B)
Laat me duidelijk zijn, een goede HD platformer, ik ben best wel een fan van SEGA en Sonic games maar Sonic op de Xbox 360 is echt stront door een rietje en ik denk niet dat er veel gamers zijn die het niet met me eens zijn. Daarnaast zeg ik ook niet dat de Xbox 360 geen goede games heeft, het enige dat het mist zijn unieke spellen. De Japanse support is op een hand te tellen en hier in het westen is innovatie helemaal ver te zoeken als GTAIV nog beter beoordeelt wordt dan zijn voorgangers en COD4 verkooprecords verbreekt. GTAIV en COD4 zijn hele toffe games maar als je even iets anders wilt dan kom je behalve RPG's en CAPCOM echt bedrogen uit.

Aan het einde van dit jaar wordt toch de hele industrie weer wakker geschud met Capcom die komt met een game waardoor gelijk IGN en anderen zich afvragen hoe ze ooit GTAIV een tien hebben kunnen geven. Daarvoor zal Hideo Kojima ook wat olie op het vuur gooien met Metal Gear Solid 4 en laten de Japanners weer eens zien hoe het echt moet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Waarom zou GTA4 geen 10 verdienen? Het is simpelweg een enorm complete game. Enorm veel mogelijkheden, goede graphics, briljante muziek met de vele radiostations, goede verhaallijn en sfeer, zowel singleplayer als multiplayer erg uitgebreid etc etc. Het is de beste game in het genre en één van de beste next-gen games. Ook qua uren die je erin kan pompen overtreft het vrijwel alle games.

En dat zeg ik als Wii bezitter en groot fan van Japanse games. Ik ga waarschijnlijk een PS3 aanschaffen als Yakuza Kenzan uitkomt, alhoewel ik verwacht dat de game gemiddeld niet hoger dan een dikke 8 zal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ook ik heb niet in mijn slaapzak voor de deur van de gameshop gelegen voor gta4. Voor geen goud. Maar misschien koop ik hem nog budget. Waarom? Omdat alleen al het verhaal van het spel en het detail het waard maken deze game te spelen, ongeacht alle andere kwaliteiten.

Het spel heeft enorm veel tienen en 5/5 gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat al die sites het mis hebben. Maar het is gewoon mijn genre niet.

De x-box geeft veel mensen wat ze willen.
fps,sports,racing en dus ook sandbox. Dat zijn nu de populair genre's.
Rpg zijn er inmiddels ook zat, en zelfs rts.
Misschien zijn er geen next gen platformers, maar dat de 360 geen bijzondere games heeft slaat nergens op.

Ik ben zelf dol op (2d) platformers, en Kameo heb ik niet gekocht omdat ik de demo al niet boeiend vond. Maar kom op, hoeveel echt goeie platformers heeft die wii?

Galaxy en dan? Op de ps3 heb ratchet & clank, maar daar moet je zoveel schieten dat het alweer naar een 3rd person shooter neigt.

Verder is het genre platform gewoon niet populair meer imho. Denk dat veel mensen hun kick krijgen uit actie spellen met platform/exploration elementen (ninja gaiden, dmc, god of war) dat type spellen.

Verder zijn er nog wel wat platform games op de portable systemen, maar welke (wederom echt goeie) platformer is er nog uitgekomen na nsmb? Volgens mij ook niets.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:06:
Misschien zijn er geen next gen platformers, maar dat de 360 geen bijzondere games heeft slaat nergens op.

Ik ben zelf dol op (2d) platformers, en Kameo heb ik niet gekocht omdat ik de demo al niet boeiend vond. Maar kom op, hoeveel echt goeie platformers heeft die wii?

Galaxy en dan? Op de ps3 heb ratchet & clank, maar daar moet je zoveel schieten dat het alweer naar een 3rd person shooter neigt.

Verder is het genre platform gewoon niet populair meer imho. Denk dat veel mensen hun kick krijgen uit actie spellen met platform/exploration elementen (ninja gaiden, dmc, god of war) dat type spellen.
Ze zijn er nog wel hoor..Op de PS3 verschijnt een leuke puzzle-platformer binnenkort: Little Big Planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

voor de liefhebbers
gisteravond lagen er nog 10 Wii incl sports bij de media markt in eindhoven

de fit en play waren daar wel uit verkocht

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:12:
[...]

Ze zijn er nog wel hoor..Op de PS3 verschijnt een leuke puzzle-platformer binnenkort: Little Big Planet
Je zegt het zelf al, puzzle platformer. Dit is meer een mix van pikmin en lemmings (op basis van de paar mins gameplay van het filmpje).
Anyways, wat mij betreft ben ik voor platform games aangewezen op retro en handhelds.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Iedere consoles heeft z'n speciale games, het ligt er gewoon net aan wat je zoekt. Een goede platformer zul je op de Xbox 360 niet zo snel vinden nee, maar daarentegen vind je op de Wii weer niet zo snel een goede shooter.

Ik heb ze gewoon beide, best of both worlds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:12:
[...]

[video]
dat ziet er wel geweldig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb mijn Nyko Frontman Wireless Guitar binnen. Hoop dat deze het net zo goed doet als de originele.
Het spel heb ik al gratis over kunnen nemen van mijn broertje aangezien hij 2 guitar's wou hebben en dus 2 keer zo'n pack heeft gekocht -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Toch wel grappig, al die mensen die steeds lopen te zeuren dat de Wii en games lastig te vinden zijn.

Maar is er wel bekend hoeveel Wii's er dagelijks worden gemaakt?
En hoeveel daarvan zijn er voor welk deel van de markt?
En als er bekend is voor het Europese deel, hoeveel van de Wii's komen er dan naar Nederland?
De enige die dat kan vertellen: Nintendo.

Zelfde met games, maar daarbij gaat men ook niet teveel games maken, stel je voor dat je game flopt, heb je ff 1 miljoen games geperst en worden er maar iets van 500.000 verkocht.
Ben je als bedrijf zijnde toch wel ff de sjaak.

En tot op heden heb ik nog geen problemen gehad met consoles en games te kopen.
De Wii had ik 2 dagen voor de launch, maar ja, die had ik dan ook al een jaartje of 2 ervoor gereserveerd.
Zelfde met Zelda Twilight Princess & Wii Play.
Excitetruck heb ik een paar weken na de release gekocht, bij een kleine speelgoedzaak op een klein winkelcentrum.
Mario Galaxy wilde ik wel hebben op de release, maar heb ik niet op dat moment gekocht, wegens te weinig tijd en geld en die heb ik dus 2 maanden geleden online besteld en scheelde me dus iets van 20 euro.
Mario Kart Wii, had ik op de release datum besteld via wehkamp.nl scheelde me door een actie ook iets van 15 euro, echter heb ik die geannulleerd aangezien ik plotseling een middag vrij was en op goed geluk heb gebeld naar mijn gamestore, maar helaas daar was die uitverkocht, maar bij de 1e de beste Dixons die ik zag op goed geluk naar binnen gegaan en ja, daar hadden ze de game niet in de winkel liggen, maar wel in het magazijn en dit was dus 1 week na de release.
Natuurlijk weet ik dat er mensen zijn die elke maand/week een game kopen, zo was ik ook en ik kan me best voorstellen dat je dan gefrustreerd bent als je iets niet kan krijgen, maar daarvoor kan je dus ook pre-orderen en dan bedoel ik dus echt pre-orderen zoals ik met de Wii en 1e games heb gedaan.
Zou ik nu horen dat men bezig is met een nieuwe Zelda (weet ik, zijn ze altijd mee bezig), dan bestel ik die al.

En dat de Wii niet alles aankan qua graphics en sound, tsja, ik vind het meer een party/jongere console dan een volwassen console.
En die jongere zal waarschijnlijk niet een perfecte tv of sound system hebben.
Daarom levert nintendo ook het broodnodige bij de console, het ding werkt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:02:
Iedere consoles heeft z'n speciale games, het ligt er gewoon net aan wat je zoekt. Een goede platformer zul je op de Xbox 360 niet zo snel vinden nee, maar daarentegen vind je op de Wii weer niet zo snel een goede shooter.

Ik heb ze gewoon beide, best of both worlds :P
Ik heb ook 2 systemen en zou niks anders willen, een Wii voor zijn specifieke spellen en mijn PC voor de rest. Mijn favoriete genres zijn dan ook Mario games, FPS, Strategy en MMO's, dan spreekt een Wii en een PC wel voor zich.

Je vind (naar mijn mening) geen leukere spellen op welke andere computer dan ook dan op de Wii en geen betere first person shooters en strategy games dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Hier hetzelfde, ik heb zelf enkel Nintendo consoles, een PS2 en een PC.
Mijn pc heb ik voornamelijk voor internet en administratieve werkzaamheden en een enkele keer een game als WoW.
En de consoles koop ik pas als ik een leuke game erbij kan kopen.
Zo heb ik namelijk tevens een PS2, maar die heb ik pas gekocht toen Burnout 3 verkrijgbaar was en ja, toen kocht ik later weer wat andere games voor de PS2.

Zou Nintendo nu in ene een melding geven dat er op 1 december een Zelda game zou uitkomen voor bijv. de PS3, dan koop ik op 1 december een PS3 of eerder als er een game is die ik leuk vind.:D
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:30:
[...]

Ik heb ook 2 systemen en zou niks anders willen, een Wii voor zijn specifieke spellen en mijn PC voor de rest. Mijn favoriete genres zijn dan ook Mario games, FPS, Strategy en MMO's, dan spreekt een Wii en een PC wel voor zich.

Je vind (naar mijn mening) geen leukere spellen op welke andere computer dan ook dan op de Wii en geen betere first person shooters en strategy games dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

RollieBollie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:42:
Zou Nintendo nu in ene een melding geven dat er op 1 december een Zelda game zou uitkomen voor bijv. de PS3, dan koop ik op 1 december een PS3 of eerder als er een game is die ik leuk vind.:D
Er zal door Nintendo nooit officieel een Zelda-game uitgebracht worden op een non-Nintendo console als Xbox of Playstation. Dus droom maar lekker verder. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22-09 23:18

Chiron

Moderator Discord
Ik kan me nog een Philips CD-i herinneren. ;) dus zeg nooit nooit.. maar zelda op de ps3 of xbox, dat lijkt me wel _erg_ onwaarschijnlijk :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
In de jaren 90 waren er zelfs een aantal Mario games voor de pc uitgebracht, al werden deze niet gemaakt door Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb momenteel van de current gen alleen de 360, van de generatie daarvoor heb ik alle 3 (of 4 als je de dc meetelt) ook heb ik een redelijk up to date pc (eind 2006).

Vanwege gebrek aan tijd om alles te spellen (maar voornamelijk geld) heb ik nog geen kans gehad om alle systemen te kopen. Toen de wii net uit was was deze voor mij ook niet interessant genoeg.
Maar met titels als kart, zelda, en galaxy heb ik alweer genoeg gezien wat ik wil hebben. Wanneer het budget het toelaat komt er dan ook zeker een wii bij. Ik hoop ergens q3 of 4. (leuk kerst kado ook voor Fam. Sagat :P )

Een ps3 heeft momenteel de status van de wii toen ie net uit was. Niet genoeg games die must have zijn (in mijn situatie).Ik ben er nog niet van overtuigd dat voor mij de meerwaarde tov de 360 er is.
Maar als ik dan wipeout hd zie begin ik echt alweer te :9~

Bottomline, kijk welke spellen je leuk vind, en koop dat platform, en als het budget het toelaat koop je alles.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Chiron schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:11:
Ik kan me nog een Philips CD-i herinneren. ;) dus zeg nooit nooit..
Maar die is in het begin door philips ontwikkeld en later in opdracht van nintendo verder ontwikkeld.
Philips zou namelijk een drive fabriceren voor de snes welke nooit is gereleased (uiteindelijk is dat project door sony opgekocht). Andersom heeft Nintendo de toen bekende nintendo 'AB' karakters in licentie gegeven maar de games niet zelf ontwikkeld.
Echter was het contract door nintendo beeindigd en niet door philips daardoor mocht philips de nintendo karakters gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 03-05-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Atari dan. ;)

Overigens noemde hierboven iemand de Wii meer een jongerenconsole, maar ik twijfel daar toch altijd zeer sterk aan. Volgens mij zijn er veel meer ouderen die de Wii leuk vinden dan de PS3/X360, en vinden ouderen het ook veel minder boeiend dat het er allemaal wat minder uit ziet. Ik bedoel, tieners kunnen bij hun vriendjes tegenwoordig toch niet meer aankomen met iets dat er niet grafisch gelikt uitziet, maar als je wat ouder bent verschuift de meerwaarde toch wat meer puur naar de fun dan naar het "check mijn coole console" gehalte, denk ik.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 10:39
Ik ga m'n Wii maar eens verkopen denk ik.....doe er echt helemaal niets mee. Laatst MK nog gekocht...maar doe er echt niks mee. Gewoon geen tijd!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb de Wii naast mijn X360.
Ervaring is dat iedereen op de Wii een potje wil spelen, kom ik aan met de 360, dan wil niemand (behalve jeugd). De learning curve op de 360 is voor velen te steil om ff snel een potje te spelen, en daarnaast zit er daarvoor ook te veel diepgang in de 360 games. Nee... niks jongerenconsole, ik heb nog nooit zoveel van mijn vrienden en familie horen vragen of de Wii ff aan kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:18:
Ik heb de Wii naast mijn X360.
Ervaring is dat iedereen op de Wii een potje wil spelen, kom ik aan met de 360, dan wil niemand (behalve jeugd). De learning curve op de 360 is voor velen te steil om ff snel een potje te spelen, en daarnaast zit er daarvoor ook te veel diepgang in de 360 games. Nee... niks jongerenconsole, ik heb nog nooit zoveel van mijn vrienden en familie horen vragen of de Wii ff aan kan :)
Inderdaad DE kracht van Nintendo. Wat dan wel weer leuk is dat bijvoorbeeld iedereen Mario Kart kan, maar dat je verdomde veel techniek nodig wil je echt goed worden, meer dan de gemiddelde racegame.

Voor mij is de Wii de ideale console, de enige reden om bijvoorbeeld een PS3 of Xbox360 te kopen is een spel als GTA, want een pure FPS fan wil dat niet op een console spelen maar op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

meen dat het mogelijk is Mii's uit te wisselen met elkaar, klopt dit?

Zo ja, ik heb wel belangstelling voor enkele celebrity mii's, die ik op internet zag langskomen (bv Jack Bauer, Mr T, enz) Heeft iemand die, en weet iemand hoe we ze dan kunnen wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
iCy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:09:
Heb mijn Nyko Frontman Wireless Guitar binnen. Hoop dat deze het net zo goed doet als de originele.
Het spel heb ik al gratis over kunnen nemen van mijn broertje aangezien hij 2 guitar's wou hebben en dus 2 keer zo'n pack heeft gekocht -,-
Waar heb je die vandaan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
De Wii is inderdaad voor de ouderen onder ons interessant. Ik heb tal van VC downloads van de klassieke games uit mijn jeugd. De nieuwere games kan ik vaak perfect spelen met mijn zoon van 7. De Wii is de enige 'next gen' console en uniek voor een console hij staat (ook uniek wanneer je een 'non-gaming' partner hebt) in de huiskamer.

In mijn vriendenkring zie mensen die sinds de SNES en Megadrive geen console meer gezien hebben een Wii aanschaffen. De games zijn voor hen vertrouwt. Ze zijn makkelijk speelbaar met een jong gezin en de meeste games zijn wat socialer.

Ik hielp laatst een kennis om een leuke game voor een 7 jarige op de X-Box 360 te kopen. Viva Pinyata, LEGO Star Wars, Arcade collection en dan??? Uiteindelijk is het Sega Superstar tennis geworden (geholpen door de indoctrinatie van Nickelodeon. Het viel me enorm tegen om daar een leuke game te vinden die geen FPS, race of sports game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
greatgonzo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:49:
meen dat het mogelijk is Mii's uit te wisselen met elkaar, klopt dit?

Zo ja, ik heb wel belangstelling voor enkele celebrity mii's, die ik op internet zag langskomen (bv Jack Bauer, Mr T, enz) Heeft iemand die, en weet iemand hoe we ze dan kunnen wisselen?
Je kunt Mii's uitwisselen via het Wii Wedstrijd Kanaal. De enige voorwaarde is dat de Mii daar naar toe is gesubmit en je de code voor de Mii heeft. Veel van de Mii's van beroemdheden staan ook in de top 50 en zijn daardoor ook makkelijk te vinden zonder die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Wat was ook alweer de benaming van constant je eigen aankoop verdedigen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:26:
Geen idee, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Je kan ook nog zoeken op bepaalde categorien, waardoor het nog makkelijker is om de celebrity Mii te vinden in het wedstrijdkanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

MetroidPrime schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:25:
[...]

Je kunt Mii's uitwisselen via het Wii Wedstrijd Kanaal. De enige voorwaarde is dat de Mii daar naar toe is gesubmit en je de code voor de Mii heeft. Veel van de Mii's van beroemdheden staan ook in de top 50 en zijn daardoor ook makkelijk te vinden zonder die code.
thnx! ga ik daar eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:26:
Geen idee aangezien 90% van de mensen die hier over praat naast de Wii ook nog een PC of andere console heeft.

Ik vind het zelf gewoon interessant om te zien hoe Nintendo na de GameCube ineens een platform als de Wii wist neer te zetten. Als iemand mij pakweg 3 jaar geleden had verteld dat de volgende Nintendo console een upgevoerde GameCube zou zijn met een afstandsbediening als controller en diverse accessoires zoals een stuurtje en balance board dan had ik ze voor gek verklaard.

Ik denk zelf dat Nintendo het zo ver geschopt heeft omdat Sony en Microsoft vanaf het begin al dom bezig zijn. De enige die ik nog verder zie uitbreiden is Sony omdat ze pas nu op gang komen. Microsoft zal geen revolutie teweeg brengen met Banjo 3 of de nieuwe Scene it!?. Iedereen die een console wil voor shooters heeft ongetwijfeld al de Xbox 360 in huis gehaald. Dat zie je nu ook aan de verkoopcijfers. Het stagneert, behalve wanneer er een game komt van een nog niet zo overbezet genre zoals GTAIV. De PS3 gaat het uiteindelijk veel verder schoppen met de betere Japanse support. De markt voor schiet en race spelletjes is beperkt en daardoor liggen de Xbox 360 en PS3(nu nog) achter. Daarnaast is ook de Wii een stuk 'eenvoudiger'. Niet alleen qua controls maar qua alles eigenlijk. Een enkel pakket, geen verschillende SKU's(hip woord in de game industrie, Engels voor EAN code :+ ), weinig geklooi met aansluiten en instellen. Slechte informatie naar de klant toe. Ik ken genoeg mensen die geen Xbox kopen omdat ze denken dat je er een HD scherm voor moet hebben. Ik heb zelf overigens ook zitten klooien met het instellen en aansluiten van de hele handel, vooral de internet connectie was een hel. Dat werkte tot mijn grote verbazing bij Nintendo een stuk beter.

Het is echt grappig om te zien hoe Nintendo en Sony inspelen op de domheid van Microsoft. Een leuk voorbeeldje is dan bijvoorbeeld de GTAIV PS3 bundel, waar is de Xbox 360 bundel? Blu-Ray vs. HD-DVD, Microsoft had dat knokpartijtje kunnen winnen als ze de HD-DVD drive in de Elite hadden ingebouwd, in plaats van een extra add-on.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^

Misschien nog geen 360-bundel, maar op 538 hoorde ik in de auto gisteren meerdere malen uitgebreide reclames voor "XBOX 360 én Grand Theft Autoooow 4". Ze maken er dus wel reclame voor :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik heb sinds gisteren Super Mario Galaxy. Wat is dat een leuk spel zeg! :*) Het was alweer een tijd geleden sinds ik een (Super) Mario spel heb gespeeld (Super Mario Sunshine op de Gamecube), maar het plezier dat ik aan een Mario spel beleef is nog steeds hetzelfde. :)
Het spel is kleurrijk, biedt een diversiteit aan levels / werelden, de gameplay is erg vernieuwend en het spel is gewoon leuk. _/-\o_

Ik ga maar weer eens naar het volgende Galaxy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxy is echt geweldig inderdaad _/-\o_

Heeft iemand al Speed Racer: The Videogame uitgeprobeert? Ik heb wat filmpjes gezien op Gametrailers en het ziet er best leuk uit moet ik zeggen. Er zijn alleen nog geen reviews omdat die in Amerika nog niet uit is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Yonix schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:35:
Ik heb sinds gisteren Super Mario Galaxy. Wat is dat een leuk spel zeg! :*) Het was alweer een tijd geleden sinds ik een (Super) Mario spel heb gespeeld (Super Mario Sunshine op de Gamecube), maar het plezier dat ik aan een Mario spel beleef is nog steeds hetzelfde. :)
Het spel is kleurrijk, biedt een diversiteit aan levels / werelden, de gameplay is erg vernieuwend en het spel is gewoon leuk. _/-\o_

Ik ga maar weer eens naar het volgende Galaxy! ;)
Ja, galaxy is echt heel leuk, enige jammere vond ik dat ik em zo snel had uitgespeeld.. Maar ja, denk dat ik nogal veel mario-ervaring heb met mn 22 jaar :+ . Heb ze allemaal gehad en gespeeld. En ja, dan wordt je [bescheiden]nogal goed [/bescheiden] :P . Kon mooi verschil zien toen mn vriendin ging spelen, zie je ineens dat andere mensen veel meer moeite met bepaalde stukjes/sterren hebben.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik heb net PES2008 gehaald. Is echt wennen, maar na wat proberen heb ik toch wat wedstrijden kunnen winnen van de CPU. Toen kwam ik erachter dat je ook met de nunchuk kon bewegen als je aan de bal was 8)7 Ik telkens maar met A slepen en wijzen waar de speler naartoe moest lopen. Ik vind het nu achteraf wel knap dat ik nog steeds had kunnen winnen :D

PES2008 is echt leuk. Ik speel al jaren PES en ik moet zeggen dat het grafisch gezien on par ligt met PES3 ofzo, maar de besturing is fantastisch. Hoe vaak heb ik niet gedacht: waarom loopt die aanvaller niet de ruimte in? Nu is dat mogelijk waardoor je echt mooie aanvallen kunt maken. Bestuur je speler met de nunchuk, sleep een medespeler de ruimte in en geef de pass. Heerlijk gevoel :)

Heb op aanraden ook gelijk op bartsmit.com BWII en RE Chronicles besteld. Woensdag bestelt, zaterdag in huis voor minder dan 53 euro.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
MaximusTG schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:58:
[...]

Ja, galaxy is echt heel leuk, enige jammere vond ik dat ik em zo snel had uitgespeeld.. Maar ja, denk dat ik nogal veel mario-ervaring heb met mn 22 jaar :+ . Heb ze allemaal gehad en gespeeld. En ja, dan wordt je [bescheiden]nogal goed [/bescheiden] :P . Kon mooi verschil zien toen mn vriendin ging spelen, zie je ineens dat andere mensen veel meer moeite met bepaalde stukjes/sterren hebben.
Mwoah, ik ben ook 22 jaar en vond Mario 64 soms nog best lastig. Bij Galaxy vloog ik door de levels heen, alleen die afval wegblaas dingen en de enorme pixel mario met al die vakjes vond ik wel ff lastig. En een paar keer levels opnieuw gedaan waarbij je op zo'n bewegend platform alle dingetjes(weet niet eens meer wat het waren) moest pakken.

Wel een erg leuke game, maar helaas toch iets te makkelijk. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om alles opnieuw met Luigi te halen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow, net een uurtje Boom Blox gespeeld: wat is dat een super vet spel!

Het hele spel is gebaseerd op (verschillende soorten) blokken die je in de meeste geval neer moet halen. Hele torrens met blokken zijn gebouwd en jij moet in zo min mogelijke worpen (met een bowlingbal) de hele toren neerhalen. Dit is natuurlijk helemaal gebaseerd op de physics van de blokken, en die zijn echt gaaf (en realistisch, maar dat is natuurlijk logisch anders is het spel onspeelbaar!) :)

Heb zo'n 15 levels gespeeld en (nu al) moet je soms even goed nadenken waar je je worp gaat plaatsen. Het is echt belangrijk - zeker in de lastigere levels - dat je goed uitzoekt waar je de worp moet plaatsen om het hele bouwwerk te doen instorten.

Ik heb vooral levels gespeeld waar je moet gooien, maar er zijn ook levels waar je blokken uit een bouwwerp moet trekken, waarschijnlijk is het doel hier om andere blokken niet te laten vallen. Dat was in ieder geval wat ik er in de tutorial van zag.

De game ziet er goed, vrolijk uit. Er staan allemaal lijpe beesten te kijken als je een levels aan het spelen bent en als je het level haalt gaan ze juichen enzo, lekker vrolijk dus.......
De controls werken echt goed en je maakt simpel gebruik van alleen de Wii-mote, dus geen Nunchuck. B indrukken en de Wii mote bewegen is om je heen kijken en A indrukken is gooien of trekken. :)

Tot nu toe het enige -kleine- minpunt: het menu, dat is nogal irritant, maja who cares. :p

Deze game gaat sowieso bij de Leuke Wii Games, ik ga me hier wel een tijdje mee vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Zit er nu wel of geen head tracking in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nope, dat heeft EA er heel leuk weer uitgesloopt..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Had nog niet gekeken wat dat Boom Blox nu eigenlijk was. Net maar ff een trailertje bekeken en ik moet zeggen dat het er best grappig uitziet.
Issie al ergens te koop ofniet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vanmiddag aan het shoppen geweest voor zomerse kleren. Natuurlijk ook even langs de game shop geweest. Zie ik daar ineens Prince of Persia The Two Thrones staan (€15). Nou ik helemaal blij dat ik em toch nog heb gevonden. Nog even verder kijken, zie ik daar ook Killer 7 staan (€13), dus ook maar meegenomen :D

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/394939/Killer7%26PoP-TTT.jpg

En nu heb ik de Prince of Persia trilogie compleet:

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/394939/PoP_Trilogy.jpg

:D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik heb ook altijd veel moeite de GC games te laten liggen.. onlangs nog pikmin 2, starfox(1), mortal combat DA en een 2e mkdd gekocht (heb nu 2 gc's met waar ik eindelijk eens de lan adapter van ga gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
DukeBox schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:41:
Ik heb ook altijd veel moeite de GC games te laten liggen.. onlangs nog pikmin 2, starfox(1), mortal combat DA en een 2e mkdd gekocht (heb nu 2 gc's met waar ik eindelijk eens de lan adapter van ga gebruiken).
Tja, het wordt nu natuurlijk steeds lastiger om GC games te vinden. Dus eigenlijk "moet" je ze halen als je ze nog wilt hebben.

Wat is Killer 7 trouwens een gestoorde game :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Tja, het wordt nu natuurlijk steeds lastiger om GC games te vinden. Dus eigenlijk "moet" je ze halen als je ze nog wilt hebben.

Wat is Killer 7 trouwens een gestoorde game :P
Als je Killer 7 leuk vind moet je zeker No More Heroes eens proberen. Wel de Amerikaanse versie want de Europese is aangepast en heeft geen bloed, amputaties etc. meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Killer 7 is veeeeeeel vager dan No More Heroes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:10:
Killer 7 is veeeeeeel vager dan No More Heroes...
Het ligt eraan, de scene waarbij Bad Girl een aantal vastgebonden ventjes naar me toe sloeg met een baseball bat vond ik aardig weird. Daarnaast kon Holly Summers beter niet die granaat opeten :+

No More Heroes was wel iets meer actie gericht en iets minder "horror" achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Haha, als ik jouw reactie zo lees NinteX is Killer 7 een behoorlijk lijpe game! En ik vond No More Heroes al zo lijp en bloederig.

Heb No More Heroes overigens maar 2 uur gespeeld, daarna begon het te vervelen. Niet echt een game voor mij. Geef mij maar The Godfather, RE4 en Bully! :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.