Sagat schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:36:
[...]
Dude i love my 360. Maarreuh:
GEEN wifi adapter
GEEN kabel om optisch te verbinden
GEEN oplaadbare controler (heeft ps3 out of the box)
en in het geval van de core/arcade geen hd.
Het gras is zeker niet altijd groener......:)
Daarnaast geen enkele goede platform game(totdat Banjo 3 uitkomt), onbetrouwbare hardware(RROD, Disc read errors) en vooral veel dezelfde games in een mooier jasje. Ik vind de Xbox 360 echt een geweldig apparaat maar dan wel voor Bioshock, Lost Oddesey, Devil May Cry 4 en Dead Rising. GTAIV ging nog wel qua vernieuwing maar HALO 2 met een HD laagje zit ik echt niet op te wachten. Het aantal sequels is echt niet normaal en als je na PGR3 en COD3, COD4 en PGR4 haalt zul je niet snel de oude titels meer spelen. Het zal langer dan een jaar duren voordat we een nieuwe Mario platformer of Zelda game krijgen en die bieden onderling meestal meer verandering dan de westerse series. Daarnaast heeft Microsoft Hideo Kojima niet overgehaald om Metal Gear Solid 4 op de Xbox 360 uit te brengen.
Nintendo is niet alleen maar goed ik ben er gewoon klaar mee sinds vandaag. Van mij krijgen ze niks meer. Binnenkort dat ding ook maar verkopen, zoveel speel ik er toch niet mee, alleen met vrienden is het leuk maar echte partytitels ( ala mario party 8 ) voor vier personen zijn er sowieso niet veel.
De Wii is echt een hele goede console als je goede games koopt. Als je voor de Xbox 360 Shrek, Need for Speed: Carbon en Kameo haalt dan ben je er ook zo op uitgekeken. Haal je voor de Wii Super Mario Galaxy, Resident Evil 4, Zelda: Twilight Princess en Metroid Prime 3 dan haal je echt vier top titels in huis en ben je Mario Party 8 snel weer vergeten. Ik zelf vond het ook heel slecht dat die game geen 16:9 en 480p ondersteuning had.
Qua party games zijn er best veel goede en leuke titels te vinden though:
Wii Sports
Wii Play
Mario Party 8(alleen technisch crap)
Super Mario Strikers Charged
Mario & Sonic at the Olympic Games
Wario Ware Smooth Moves
Super Smash Bros. Brawl(wachten tot 27 juni of import)
Mario Kart Wii(tijdelijk uitverkocht)
Rayman Raving Rabbids 1&2
Verbreed je horizon, kijk verder dan je neus lang is en wees blij dat de Wii niet een tweede Xbox 360 is. De prachtige HD graphics en dolby digital geluiden, daar heb je een Xbox 360 voor. Unieke games zul je daar echter niet snel op vinden. No More Heroes, Zack & Wiki, Excite Truck om maar eens wat te noemen.