Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57
Er is een Wii Fit topic: [Wii] Het Grote Wii Fit Topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een tip waar ik de Wii zelf kan krijgen?
Inschrijven op wachtlijsten??
Tips?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik heb nu een gek probleem (of eigenlijk is het een gekke oplossing :P)

Afgelopen week las m'n wii m'n dvd's niet meer en kreeg ik telkens zo'n zwart scherm en de melding dat ik op eject moest drukken en de stroom eraf moest halen. Nu ben ik erachter gekomen dat wanneer ik eerst Freeloader gebruik en dan een spel erin doe ik helemaal geen foutmeldingen meer krijg.

meer mensen die dit hebben gehad? Vind het wel vaag, want nu moet ik dus ook voor m'n PAL spellen eerst FL gebruiken :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Roeligan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:28:
Ik hoor hier in omg. Rotterdam minimaal 8 weken levertijd (20-25 winkels) langs geweest en gebeld.
Mediamarkt Rotterdam Centrum heeft er momenteel veel liggen. Vanmiddag toen ik er was, lagen er minimaal 30. Ik zou het daar proberen!

[ Voor 9% gewijzigd door Pater op 25-04-2008 20:17 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
ari3 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:55:
De Japanse VC update net in de mail:

Famicom:
激亀忍者伝 (Gekikame Ninja Den)
スカイキッド (Sky Kid)
VOLGUARDII
ボコスカウォーズ (Bosuka Wars)

Super Famicom:
ファミコン探偵倶楽部 PARTII うしろに立つ少女 (Famicom Tantei Club Part II: Ushiro ni Tatsu Shoujo)
ヘラクレスの栄光IV (Hercules no Eikou IV)

Nintendo 64:
星のカービィ64 (Hoshi no Kirby 64)

Mark III:
スーパーワンダーボーイ (Super Wonder Boy)

Mega Drive:
武者アレスタ (Musha Aleste)
フェリオス (Phelios)
ファンタシースターIII (Phantasy Star III)

PC Engine:
クレスト オブ ウルフ (Crest of Wolf)
ワルキューレの伝説 (Legend of Valkyrie)
デジタルチャンプ バトルボクシング (Digital Champ Battle Boxing)
モンスターレアー (Monster Lair)
悪魔城ドラキュラX (Akumajou Dracula X)

NeoGeo:
メタルスラッグ (Metal Slug)
Dat is de lijst van april. De lijst van mei:

Famicom:

* Bubble Bobble

Super Famicom:

* Axelay
* Ganbare Goemon 2
* Front Mission Gun Hazard

Nintendo 64:

* Nothing this month!

Master System:

* Alex Kidd in Miracle World

Mega Drive:

* Gynoug
* Super Fantasy Zone

PC Engine:

* Star Parodier (CD)
* Fire ProWrestling 2nd Bout
* Break In
* Martial Champion (CD)

Neo Geo:

* Fatal Fury 2
* Ninja Combat
* Burning Fight

MSX:

* Eggy
* Aleste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:42:
Iemand nog een tip waar ik de Wii zelf kan krijgen?
Inschrijven op wachtlijsten??
Tips?

Dank!
Ik heb de mijne uit engeland laten komen. Dus ik zou zeggen kijk eens op play.com of blahdvd.com. Meestal zijn ze ook nog iets goedkoper dan hier :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroegah hadden wij een topic warning over het leverbaar zijn van de Wii. Ik wist niet meer waarom maar nu is het weer overduidelijk

Overigens las ik net dat er in Engeland elke minuut 90 WiiFits verkocht worden:
According to UK retailer Woolworths, Wii Fit has been selling 90 copies for each minute that passes by. A good number of people also waited outside the store in the morning to be one of the first to purchase the game. Although not every store has sold out of copies, it is expected that many stores will run out of stock as soon as today, Wii Fit launched in Europe just a few hours ago, and has already been released in Japan. American gamers can get their hands on a copy on May 19th.
Ik sel voor om die topic warning weer in te stellen voordat iedereen gaat vragen waar ze WiiFit kunnen vinden als die morgen uitverkocht is. Overigens is het niet een slecht idee om de openings post te updaten met de beste manieren en tips om aan een Wii te komen. Een stukje met: "De Wii is uitverkocht wat moet ik doen?" lijkt me geen overbodige luxe en er zijn al genoeg tips in dit topic voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Mijn vriendin wil een Wii aanschaffen, aangezien ze nogal een fan is van Mario Kart. Dit doen we nog wel eens op de N64. Nu ben ikzelf een ps3-man en ben dus niet echt verdiept in de Wii. Heb net even snel de startpost doorgekeken, maar heb nog een paar vragen (sorry als ze hier al erg vaak zijn gesteld):
-Ik kwam dit tegen op tweakers:

nieuws: Nieuwe Wii-versie verwacht tegen kerstperiode

Volgens mij is er nog steeds geen nieuwe Wii, dus zit dit nog in de pijplijn of komt er uberhaupt geen nieuwe Wii? Ik vind het minder dat de Wii geen dvd's kan afspelen en in het bovenstaande 'gerucht' staat dat de nieuwe versie dit wel kan?

-De maximale resolutie v/d Wii is 480p, maar als je het via een RGB scart aansluit heb je dus 480i?
-Zijn er nog andere aspecten en/of geruchten die belangrijk zijn bij de aankoop v/e Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Ja, een Wii koop je niet voor de specificaties en graphics, maar omdat racen in Mario Kart gewoon geweldig leuk is. Ik zou je niet te druk maken om specs met progressive of interlaced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

bramberk15 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:01:
-De maximale resolutie v/d Wii is 480p, maar als je het via een RGB scart aansluit heb je dus 480i?
Ja, 480i/60Hz (PAL60 dacht ik) of 576i/50Hz (gewoon PAL).

[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 26-04-2008 00:01 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
edit:
nvm, ik loop achter :+

[ Voor 93% gewijzigd door Vanitas op 26-04-2008 02:36 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:44
(jarig!)
Niet een onderwerp voor dit forum

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:15
Ik probeerde eergister weer even wat nintendo codes in te voeren maar je kan van een spel dus maar 1 code invullen. Ik had 3 kaarten bij MK gekregen. Hier dus de codes waar ik toch niks mee kan:

2Y3DORLC7GCZ8JKM

YD3ZXHL3LG548A0B

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rowyroald schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:47:
Ik probeerde eergister weer even wat nintendo codes in te voeren maar je kan van een spel dus maar 1 code invullen. Ik had 3 kaarten bij MK gekregen. Hier dus de codes waar ik toch niks mee kan:

2Y3DORLC7GCZ8JKM

YD3ZXHL3LG548A0B

Succes ermee!
Al gebruikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E$#$#RED grrr ik ben bang dat er wat mis is met mijn Wii.... soms zie ik nog wel in het Wii kanaal welke disk er in zit maar als ik opstart komt ie met een lees Error, dat ik de boel moet afsluiten enzovoort

als ik een disk er in doe maakt ie een tikkend geluid, ! console nooit van zijn plek geweest (ja om schoon te maken meer niet ) disc netjes bewaard in doosje ...

ik kan alleen de bon niet vinden is denk ik nog geen jaar oud .. zou wel via girotel afschrijving kunnen vinden ...

zal eerst maar Nintendo bellen... zijn er nog meer mensen die er ervaringen mee hebben , en zo ja hoe reageerde NIntendo ?

persoonlijk vermoed ik dat de disc drive niet helemaal in orde is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rowyroald schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:47:

2Y3DORLC7GCZ8JKM

YD3ZXHL3LG548A0B

Succes ermee!
Geef je codes, die zijn blijkbaar al gebruikt, maar degene die ervan geprofiteerd heeft, vindt het blijkbaar teveel moeite je te bedanken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:58:
E$#$#RED grrr ik ben bang dat er wat mis is met mijn Wii.... soms zie ik nog wel in het Wii kanaal welke disk er in zit maar als ik opstart komt ie met een lees Error, dat ik de boel moet afsluiten enzovoort

als ik een disk er in doe maakt ie een tikkend geluid, ! console nooit van zijn plek geweest (ja om schoon te maken meer niet ) disc netjes bewaard in doosje ...

ik kan alleen de bon niet vinden is denk ik nog geen jaar oud .. zou wel via girotel afschrijving kunnen vinden ...

zal eerst maar Nintendo bellen... zijn er nog meer mensen die er ervaringen mee hebben , en zo ja hoe reageerde NIntendo ?

Ik heb hetzelfde probleem, het is vooral bij discs met een dikkere verflaag (zoals wii-play) Als hij begint te tikken en ik geef een (zachte) klap op de wii, verschuift de disc iets en doet ie het weer even.

Ik heb gemaild met Nintendo en ik moet de console opsturen. Langsbrengen in Nieuwegein is volgens hen niet mogelijk.

Omdat we nog druk bezig zijn met Wii-fit (waarvan de disc niet aanloopt) stellen we het opsturen nog heel even uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele stomme noob vraag, maar ik heb een Nederlandse Wii en wil op buitenlandse sites games bestellen, dat kan toch als ik PAL spellen koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:10:
Hele stomme noob vraag, maar ik heb een Nederlandse Wii en wil op buitenlandse sites games bestellen, dat kan toch als ik PAL spellen koop?
Als je pal spellen koopt kan je die inderdaad spelen :)

Koop je ntsc spelen dan heb je ook nog een freeloader van datel nodig, maar of die gegarandeerd blijft werken weet niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:10:
Dat klopt. Zolang je PAL spellen koopt is het geen probleem. Het kan nog best veel schelen, zo zijn op Play.com vrijwel alle spellen die in de winkel 60 euro kosten (spellen van third parties), daar 42 euro incl. verzenden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
*knip, zie Het algemeen beleid #copyright

Overigens heb ik Smash Bros origineel, destijds nog voor 200 guldens de Amerikaanse versie gekocht :). Geen moment spijt van gehad, wat een geniale game.

[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Ik heb even een vraagje. Mijn Wii mote is denk ik kapot. Hij wil namelijk niet meer connecten. Lampjes branden ook niet meer, hij geeft nog wel stroom, want ik heb ledjes in mijn nunchuck en die gaan bij het connecten branden. Nu heb ik hem geopend en toen wilden de lampjes wel weer knipperen en hij is zelfs heel even geconnect geweest. Heel soms gaan de lampjes nu nog branden als ik op een knopje druk. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Sorry, het probleem is lastig uit te leggen.

Ik ben van plan een nieuwe Wii mote te kopen, weet iemand misschien een goedkoper adres dan play-asia (28 euro)? Mag ook ebay zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:24:
Ik heb even een vraagje. Mijn Wii mote is denk ik kapot. Hij wil namelijk niet meer connecten. Lampjes branden ook niet meer, hij geeft nog wel stroom, want ik heb ledjes in mijn nunchuck en die gaan bij het connecten branden. Nu heb ik hem geopend en toen wilden de lampjes wel weer knipperen en hij is zelfs heel even geconnect geweest. Heel soms gaan de lampjes nu nog branden als ik op een knopje druk. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Sorry, het probleem is lastig uit te leggen.

Ik ben van plan een nieuwe Wii mote te kopen, weet iemand misschien een goedkoper adres dan play-asia (28 euro)? Mag ook ebay zijn. :P
ChecK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Thx, is er misschien een manier om die verzendkosten lager te krijgen? Als iemand nog een alternatief weet hoor ik het graag, anders bestel ik deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat je em goedkoper kunt vinden....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk ook niet dat het de bedoelin is om hier een "waar koop ik een WiiMote?'-topic van te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:13:
Denk niet dat je em goedkoper kunt vinden....
Denk je dat ik garantie van Nintendo krijg als ik zeg maar een custom case erom heb gedaan, omdat de voorgaande kapot is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Lijkt me niet, als je de WiiMote hebt opengemaakt vervalt daarmee je garantie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:58:

Ik had recentelijk dat Mario Kart Wii bij het laden van een 100 cc track maar bleef spinnen (de DVD dus) en uiteindelijk een error gaf. Heb mijn Wii eind 2006 (vlak na release) gekocht en tot dusverre geen enkel probleem mee gehad. Overigens was dat gelukkig een eenmalig iets. Na de disc eruit de halen, de Wii uit en aan te zetten en de disk er weer in te stoppen ging het verder weer probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:40:
[...]

Ik had recentelijk dat Mario Kart Wii bij het laden van een 100 cc track maar bleef spinnen (de DVD dus) en uiteindelijk een error gaf. Heb mijn Wii eind 2006 (vlak na release) gekocht en tot dusverre geen enkel probleem mee gehad. Overigens was dat gelukkig een eenmalig iets. Na de disc eruit de halen, de Wii uit en aan te zetten en de disk er weer in te stoppen ging het verder weer probleemloos.
helaas heb ik het nu bij meerdere discs... er wordt hier niet gerookd , morgen maar bellen kijken of de sercice zo goed is als ik verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:53:
[...]

helaas heb ik het nu bij meerdere discs... er wordt hier niet gerookd , morgen maar bellen kijken of de sercice zo goed is als ik verwacht ;)
Dat rookverhaal is ook gewoon bullshit. Ik heb Brawl gebackupt, wat toch zo slecht voor een console is en hij werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Zat net ff te fantaseren hoe geweldig het zou zijn als er een Castlevania game naar de Wii komt. Ik vind die games echt gaaf om te spelen namelijk :)

Weet iemand of er een Castlevania game voor de Wii is bevestigd?

Als ik bijv. deze berichten lees:
- Interview 1
- Interview 2

Dan zou dat betekenen dat Koji Igarashi iig ideeen heeft voor een Wii versie van Castlevania, maar als ik dan ineens dit lees wordt dat weer ontkracht. :'(

* Zeror wil Castlevania op de Wii......

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22-09 23:18

Chiron

Moderator Discord
Hmm sinds vandaag bromt de wii enorm als het mario kart dvd'tje erin zit, met een ander schijfje is ie stil. Voor de rest geen gekke mee gebeurd, dvd'tje is ook niet beschadigd, bekrast of krom :?

Na even rondkijken op internet blijkt dat er meer mensen zijn die er last van hebben, maar nintendo kan het probleem ook niet verhelpen, en bij sommige mensen gaat het vanzelf weer weg na een paar dagen? Hopelijk is dat hier ook het geval.. Meer tweakers met een brom?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Rakkerzero schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:29:
Zat net ff te fantaseren hoe geweldig het zou zijn als er een Castlevania game naar de Wii komt. Ik vind die games echt gaaf om te spelen namelijk :)

Weet iemand of er een Castlevania game voor de Wii is bevestigd?

Als ik bijv. deze berichten lees:
- Interview 1
- Interview 2

Dan zou dat betekenen dat Koji Igarashi iig ideeen heeft voor een Wii versie van Castlevania, maar als ik dan ineens dit lees wordt dat weer ontkracht. :'(

* SD5k wil Castlevania op de Wii......
Ik zou wel graag zien dat het team dat de DS en GBA Castlevania's heeft gemaakt er een voor de Wii ontwikkeld, gewoon de game in 3D maar de gameplay uiteraard gewoon ouderwets 2D. :9
Chiron schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:09:
Hmm sinds vandaag bromt de wii enorm als het mario kart dvd'tje erin zit, met een ander schijfje is ie stil. Voor de rest geen gekke mee gebeurd, dvd'tje is ook niet beschadigd, bekrast of krom :?

Na even rondkijken op internet blijkt dat er meer mensen zijn die er last van hebben, maar nintendo kan het probleem ook niet verhelpen, en bij sommige mensen gaat het vanzelf weer weg na een paar dagen? Hopelijk is dat hier ook het geval.. Meer tweakers met een brom?
Dat heb ik toevallig ook, ik was al bang dat mn Wii het zou gaan begeven (in m'n bezit sinds de launch). Maar evengoed klinkt het niet echt fijn.

[ Voor 42% gewijzigd door SD5k op 28-04-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 13:51

renedepe

wheeeeelp!!!

Heb ik ook gehad. Het werd steeds erger en uiteindelijk liepen de spellen ook steeds vaker vast met de melding dat de disc niet kon worden gelezen. Opgestuurd naar nintendo en binnen een week had ik een nieuwe.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Mijn Wii (ook van eind 2006) is nadat ik Samsh Brothers heb gespeeld (via FL) ook gaan brommen. Ik heb nu het idee dat het minder aan het worden is. Heb verder nooit problemen behalve het toegenomen geluid. Ik heb sowieso het idee dat hij meer lawaai maakt met US games...

Het valt me trouwens op dat Nintendo toch wel wat moeite aan het doen is voor de EU. We hebben hier zowel Mario Kart als Wii Fit eerder dan in de VS. Het is nog steeds jammer dat de amerikanen niet zo lang hoeven te wachten als wij op Smash maar ik vind het toch positief.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Vind het trouwens vreemd dat de meeste hier smash bros hebben en het topic aan het uitsterven is en niemand het er meer overheeft ;) of is de hype nu al voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:17:
Dat klopt. Zolang je PAL spellen koopt is het geen probleem. Het kan nog best veel schelen, zo zijn op Play.com vrijwel alle spellen die in de winkel 60 euro kosten (spellen van third parties), daar 42 euro incl. verzenden.
Inderdaad. Dat viel mij ook op. Voor de pc koop ik wel games online (oa bij Play.com), maar voor de wii eigenlijk nooit. Bedankt, ga gelijk eens rondneuzen.

Wisten jullie trouwens al dat je Metroid prime 3 voor 25 euro kan kopen bij bart smit (online)? Sims 2 huisdieren is nu 20 euro daar (net binnen, heerlijke game als je van de Sims houd aangezien de bouwmodule er ook inzit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ja, ik heb MP3 ook gekocht daar. Komen nog wel verzendkosten bij overigens (2.95 dacht ik), maar dan nog geen verkeerde prijs. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:34:
Ja, ik heb MP3 ook gekocht daar. Komen nog wel verzendkosten bij overigens (2.95 dacht ik), maar dan nog geen verkeerde prijs. :)
Inderdaad 2,95 verzendkosten. Ik heb net Sonic and the Secret Rings, Metroid Prime 3 en Resident Evil Umbrella Chronicles gekocht en totaal (incl. verzenden) was ik 68 euro kwijt. Mooie site om in de gaten te houden, vaak de goedkoopste van Nederland (was ook al zo in het gamecube tijdperk, toen bestelde ik er ook erg veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:17:
Vind het trouwens vreemd dat de meeste hier smash bros hebben en het topic aan het uitsterven is en niemand het er meer overheeft ;) of is de hype nu al voorbij ;)
Ik vind het zelf eigenlijk niet zo fantastisch. Melee vind ik leuker. Maarja het is wel een goede game. _/-\o_

Maar als hij hier uit is, heeft iedereen het er wel over, denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 28-04-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

hmmz.:

Zou het kunnen dat er een gebrek aan stories is, omdat het een multiplayer focussed game is?

Single player games zijn vaak toch heftiger qua impact. Terwijl het bij multiplayer (helemaal een party beat em up als smash) meer om de lol en gezelligheid gaat?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, ik heb Smash Bros, maar een game waar je maanden over blijft doorpraten is het wat mij betreft niet. Maanden doorspelen is echter geen probleem. :) Sowieso ben ik meer van het centrale Wii topic (deze dus), dan al die afgesplitste topics per game. Da's zo'n gedoe allemaal. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:17:
Iedereen is of Wii Fit aan het spelen of Smash Bros. of Mario Kart. Dan heb je ook nog een groepje gamers die meerdere consoles hebben en vanaf morgen in de ban zijn van GTAIV.

Over Castlevania: Konami heeft een nieuwe naam geregistreerd: "Castlevania Judgement" er is een grote kans dat het een Wii titel is.

Overigens beginnen third party developers het eindelijk te leren:
http://www.wiids.nl/article.php?id=25937
Alone in the Dark ziet er echt leuk uit, een gun uit je jas halen, beide armen los bewegen, het lopen en richten in First person ziet er ook goed uit en werkt zo te zien als Prime en MOH:H2 en niet als Red Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat komt, omdat de Wii je gebruikte geluidsinstallatie onvoldoende vind en daarom gaat ie meer lawaai maken om het geluid van de karts na te bootsen.

/just kiddin' :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

-Sander schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:09:
[...]

Ik zou wel graag zien dat het team dat de DS en GBA Castlevania's heeft gemaakt er een voor de Wii ontwikkeld, gewoon de game in 3D maar de gameplay uiteraard gewoon ouderwets 2D. :9
Ja precies. En dan gewoon net als bijv. Paper Mario dat je soms moet draaien naar 3d modus enzo. Lijkt mij wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik las vandaag op Ownage.nl dat er een gerucht is dat er een "Metroid Trilogy" disc uit gaat komen.
Hoewel ik alle drie de games al heb zou ik deze wel kopen als 1 en 2 Wii controls zouden krijgen... Helemaal voor 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:56:
Ik las vandaag op Ownage.nl dat er een gerucht is dat er een "Metroid Trilogy" disc uit gaat komen.
Hoewel ik alle drie de games al heb zou ik deze wel kopen als 1 en 2 Wii controls zouden krijgen... Helemaal voor 50 euro...
Het zou me niets verbazen, toen Nintendo de Wii achter gesloten deuren liet zien aan de pers hadden ze een paar demo's. Eentje was het eerste gebied van Metroid Prime 2 met Wii Remote besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Roeligan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:12:
Ik wil een Wii!!!!!!!! damn waarom zijn die dingen zo moeilijk te verkrijgen :'( :'( :'( :'( :'(
Saturn in Tilburg, stond gister een halve pallet.. Wel met verplichte aankoop van 'Beestenboel' :p

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mis ik heel veel aan de bonus als ik niet alle campaigns met een A afsluit met BW2 :?

[ Voor 4% gewijzigd door Sagittarius op 28-04-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer stomme noobvraag, maar ik wil friends toevoegen, heb de codes, maar volgens mijn wii moet ik dat op de marktplaats doen en die kan ik niet vinden? Hoe kan je vrienden toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 22-09 23:18

Chiron

Moderator Discord
Rakkerzero schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:53:
[...]

Dat komt, omdat de Wii je gebruikte geluidsinstallatie onvoldoende vind en daarom gaat ie meer lawaai maken om het geluid van de karts na te bootsen.

/just kiddin' :+
Tot gisteren was ie met hetzelfde schijfje (mario kart) net zo muisstil als het schijfje van wii play, dat is juist het rare.

Aan de geluidsinstallatie ligt het iig niet (Harman Kardon met JBL cinema speakerset) ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:49:
weer stomme noobvraag, maar ik wil friends toevoegen, heb de codes, maar volgens mijn wii moet ik dat op de marktplaats doen en die kan ik niet vinden? Hoe kan je vrienden toevoegen?
Heb je hun console codes? Die moet je toevoegen in het adressenboek. Deze vind je in het Wii menu, dan op het envelopje rechtsonder drukken en dan het tweede knopje van linksonder. Hier zie je ook je eigen console code die je moet doorgeven aan je vrienden, voordat je er berichten mee uit kan wisselen.

Maar... Friend codes gaan meestal over een spel. Deze kan je ergens in het spel invoeren. Voor Mario Kart Wii bijv. in het Mario Kart Channel en dan onder Friends. Maar dit verschilt per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
En anders lees je even de handleiding van het spel/console. Hier staat het allemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Ik heb vrijdag m'n 2e Wii besteld, de mijne is kaput, leest geen schijfjes meer (hij was van net voor de kerst uit 2006) maar goed, hopen dat deze het wat langer volhoud :D

Wel weer extra controllers nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:02:
[...]

Heb je hun console codes? Die moet je toevoegen in het adressenboek. Deze vind je in het Wii menu, dan op het envelopje rechtsonder drukken en dan het tweede knopje van linksonder. Hier zie je ook je eigen console code die je moet doorgeven aan je vrienden, voordat je er berichten mee uit kan wisselen.
Dank je, bedoelde ook console code. Ik heb mijn handleiding niet meer (weggegeven aan dochtertje van vriendin die via wedstrijd van Essent een wii had gewonnnen, maar Essent kon ze niet leveren omdat ze steeds uitverkocht waren en had een wii voor haar uit Frankrijk geimporteerd en daarin ontbrak de NL handleiding (die ik dacht nooit nodig te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:08:
Overigens beginnen third party developers het eindelijk te leren:
http://www.wiids.nl/article.php?id=25937
Alone in the Dark ziet er echt leuk uit, een gun uit je jas halen, beide armen los bewegen, het lopen en richten in First person ziet er ook goed uit en werkt zo te zien als Prime en MOH:H2 en niet als Red Steel.
Dat ziet er inderdaad goed uit (letterlijk). Naast dat het er grafisch goed uit ziet wordt er ook volop gebruik gemaakt van de Wiimote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bove027
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 13:29
ricost schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:24:
[...]

Saturn in Tilburg, stond gister een halve pallet.. Wel met verplichte aankoop van 'Beestenboel' :p
Bij Consoleshop staan ze ook gewoon online...

http://www.consoleshop.nl...endo-wii-sports-pack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Het vermogen van de sensor bar stoort me enorm. Zit op 4 meter afstand van mijn tv, en na 2,5 meter begint dat ding al slechter te reageren. Op 3 meter heel slecht, en op 3,5 meter issie helemaal weg.
Heb ik al een wireless sensor bar gekocht bij de E-Plaza, maar die is net zo slecht. Enige voordeel is dat er geen draadje meer aan zit. Maar ik vroeg me dus af of er wireless sensor bars zijn die ook op 4 meter (en eventueel nog verder, overkill is altijd handig) nog werken? En dan niet iets van 80 euro natuurlijk :P

/edit
Is overigens deze:
http://www.consoleshop.nl...eless-sensor-bar-wii.html
Doet bij E-Plaza trouwens maar 12,95 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 28-04-2008 17:01 . Reden: Link toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
UltraSub schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:59:
Het vermogen van de sensor bar stoort me enorm. Zit op 4 meter afstand van mijn tv, en na 2,5 meter begint dat ding al slechter te reageren. Op 3 meter heel slecht, en op 3,5 meter issie helemaal weg.
Heb ik al een wireless sensor bar gekocht bij de E-Plaza, maar die is net zo slecht. Enige voordeel is dat er geen draadje meer aan zit. Maar ik vroeg me dus af of er wireless sensor bars zijn die ook op 4 meter (en eventueel nog verder, overkill is altijd handig) nog werken? En dan niet iets van 80 euro natuurlijk :P

/edit
Is overigens deze:
In het instellingen-menu kan je onder het kopje "Sensorbalk" de lichtgevoeligheid instellen. Heb je dat al eens geprobeerd? Bij mij stond het standaard ook te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:27:
[...]

Dank je, bedoelde ook console code. Ik heb mijn handleiding niet meer (weggegeven aan dochtertje van vriendin die via wedstrijd van Essent een wii had gewonnnen, maar Essent kon ze niet leveren omdat ze steeds uitverkocht waren en had een wii voor haar uit Frankrijk geimporteerd en daarin ontbrak de NL handleiding (die ik dacht nooit nodig te hebben).
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je Nintendo opbelt ofzo en aangeeft dat je geen handleiding hebt, kunnen ze vast wel een nieuwe handleiding naar je opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

UltraSub schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:59:

/edit
Is overigens deze:
Dan zou ik de sensorbalkinstellingen even controleren. Controleer ook even op andere lichtbronnen in je omgeving; tl-buizen en spaarlampen storen soms ook :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Oooow, er zijn settings? |:(
Ik ga het even proberen... bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik het goedkoopst een losse balance board kan kopen/online bestellen.
Ook wil ik nog graag extra Wii Wheels kopen. Ik zie deze ook nergens. Elke winkel is al leeg. :(
Maar waar is het goedkoop online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:19:
Weet iemand waar ik het goedkoopst een losse balance board kan kopen/online bestellen.
Ook wil ik nog graag extra Wii Wheels kopen. Ik zie deze ook nergens. Elke winkel is al leeg. :(
Maar waar is het goedkoop online?
Balance boards zijn niet los te verkrijgen nog. Maar waarom wil je er nog 1? Je kan er maximaal 1 op aansluiten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:34:
[...]

Balance boards zijn niet los te verkrijgen nog. Maar waarom wil je er nog 1? Je kan er maximaal 1 op aansluiten hoor ;)
Dan kan je Wii Fit downloaden en dan scheelt het weer in de kosten :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
owja een wii fit board als backup natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aansluitend op de balance board vraag, zijn er uberhaupt goedkope winkels voor PAL games (bijv. in het buitenland)? Alle winkels uit de openingspost hebben weinig tot geen aanbiedingen.

Ik zie wel dat je alle nieuwe games een stukje goedkoper online kan kopen, maar echte aanbiedingen zoek ik. Bijv. oude games voor een stuk minder. Ik speel namelijk niet gelijk de nieuwe games (krijg je als je vader wordt en meer tijd aan de baby dan aan de wii kan besteden) en aangezien je het geld maar 1 keer kan uitgeven koop ik liever budgetgames of afgesprijsde games.

Ik heb ook al in het budgettopic hier lopen neuzen ( Algemeen Budget Games Topic 2 ), maar daar ook al niks... Voor de gamecube had ik dit probleem trouwens ook al, en dat terwijl er voor de xbox en playstation bakken vol met goedkopere gamesaanbiedingen te vinden zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:26:
Aansluitend op de balance board vraag, zijn er uberhaupt goedkope winkels voor PAL games (bijv. in het buitenland)? Alle winkels uit de openingspost hebben weinig tot geen aanbiedingen.

Ik zie wel dat je alle nieuwe games een stukje goedkoper online kan kopen, maar echte aanbiedingen zoek ik. Bijv. oude games voor een stuk minder. Ik speel namelijk niet gelijk de nieuwe games (krijg je als je vader wordt en meer tijd aan de baby dan aan de wii kan besteden) en aangezien je het geld maar 1 keer kan uitgeven koop ik liever budgetgames of afgesprijsde games.

Ik heb ook al in het budgettopic hier lopen neuzen ( Algemeen Budget Games Topic 2 ), maar daar ook al niks... Voor de gamecube had ik dit probleem trouwens ook al, en dat terwijl er voor de xbox en playstation bakken vol met goedkopere gamesaanbiedingen te vinden zijn.
Is volgens mij net in dit topic besproken. E-Plaze zijn volgens mij nu een paar games behoorlijk goedkoop. Waaronder Metroid Prime 3 (25 euro dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:30:
Is volgens mij net in dit topic besproken. E-Plaze zijn volgens mij nu een paar games behoorlijk goedkoop. Waaronder Metroid Prime 3 (25 euro dacht ik)
Dat was een berichtje van mij :P
Ik zoek nog wat meer sites of tips, het vakantiegeld komt er weer aan en dan koop ik altijd een stapel games voor de wii en de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:35:
[...]

Dat was een berichtje van mij :P
Ik zoek nog wat meer sites of tips, het vakantiegeld komt er weer aan en dan koop ik altijd een stapel games voor de wii en de pc.
De meeste SEGA titels als Sonic and the Secret Rings en NiGHTS zijn 30 euro. Daarnaast zijn ook een hoop Ubisoft games goedkoop. De Nintendo games dalen echter niet in prijs en Nintendo heeft ook al aangegeven dat er geen players choice lijn komt. Het is persoonlijk natuurlijk maar ik geef liever 50 a 60 euro uit aan een goede game dan 30 euro aan een slechte game. Niet dat alle budget titels slecht zijn maar meestal heeft het een reden waarom bepaalde titels snel in de budget bak belanden. Een andere mogelijkheid is misschien tweede hands games? De gamezaken als Game Mania, Replay, Digifan etc. hebben altijd grote hoeveelheden tweede hands spellen liggen. Gewoon vragen of je de disc even mag bekijken en dan ben je veel goedkoper uit en de winkels controleren zelf ook of alle boekjes en dergelijke erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Sonic is 15 euro, Nintendo games die zijn afgeprijsd zijn: Metroid Prime 3, Battalion Wars 2, Excite Truck en Wario Ware. Allemaal voor 25-30 euro gezien. Dus ze dalen wel degelijk in prijs. Alleen games als Super Mario Galaxy zullen niet snel afgeprijsd worden aangezien deze over een jaar nog steeds goed verkopen.

[ Voor 36% gewijzigd door BarôZZa op 29-04-2008 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hier eens kijken? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Er is sinds kort een manier om andere roms in de VC games te injecteren. Heb hiermee gisteren lekker Super Mario Kart gespeeld :)
Het schijnt ook met N64 spellen te werken. Je moet er wel redelijk wat moeite voor doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:19:
Hmm ... laat me raden. Je hebt enkel de balance board nodig omdat je het spel zelf al gedownload hebt voor je gemodde Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:23
UltraSub schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:08:
Oooow, er zijn settings? |:(
Ik ga het even proberen... bedankt!
Waarom leest niemand de handleiding tegenwoordig meer. RTFM dude B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Whollabilla schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:06:
[...]

In het instellingen-menu kan je onder het kopje "Sensorbalk" de lichtgevoeligheid instellen. Heb je dat al eens geprobeerd? Bij mij stond het standaard ook te laag.
Michael Knight schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:07:
[...]

Dan zou ik de sensorbalkinstellingen even controleren. Controleer ook even op andere lichtbronnen in je omgeving; tl-buizen en spaarlampen storen soms ook :)
Um ja... dat was het dus.. Bedankt heren :P
Werkt perfect nu.
sjekneck schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:10:
[...]

Waarom leest niemand de handleiding tegenwoordig meer. RTFM dude B)
RTFMA was het toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ymmv schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:05:
[...]

Hmm ... laat me raden. Je hebt enkel de balance board nodig omdat je het spel zelf al gedownload hebt voor je gemodde Wii?
Dat vermoed ik ook , alleen voor wii-fit kun je het BB nog maar gebruiken , raar dus dat je een BB zonder wii-fit wilt :P

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Balanceboard kan je wel loshalen, kost 90 euro ongeveer maar tegenwoordig krijg je er een gratis spelletje bij, wii fit ofzo dacht ik ;)

Ben trouwens wel benieuwd na die metroid prime trilogy box , die ga ik wel halen als hij uit is en beetje goede reviews krijgt(met name de controls dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, gelijk gebookmarked.
Edit: gelijk braintraining voor 20 euro en paper mario voor 40 euro besteld bij otto.nl (wist niet dat die wii games zo goedkoop hadden!).
SaURoN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:45:
Ben trouwens wel benieuwd na die metroid prime trilogy box , die ga ik wel halen als hij uit is en beetje goede reviews krijgt(met name de controls dan )
Ik bedacht me gisteren dat ik metroid prime deel 2 een jaar of drie geleden gekocht had voor de gamecube en nog nooit gespeeld had |:(

Gisteravond maar even wat schade ingehaald. Aangezien ik nu alle 3 de delen heb vind ik het wat zonde om een triologieset te kopen, Nintendo kennende zullen ze wel geen inruilactie hebben (de oude delen inruilen voor de nieuwe of met een kleine bijbetaling). Maar misschien doen ze zoiets een keer als actie voor de trouwe klanten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]

Bedankt, gelijk gebookmarked.
Edit: gelijk braintraining voor 20 euro en paper mario voor 40 euro besteld bij otto.nl (wist niet dat die wii games zo goedkoop hadden!).

[...]

Ik bedacht me gisteren dat ik metroid prime deel 2 een jaar of drie geleden gekocht had voor de gamecube en nog nooit gespeeld had |:(

Gisteravond maar even wat schade ingehaald. Aangezien ik nu alle 3 de delen heb vind ik het wat zonde om een triologieset te kopen, Nintendo kennende zullen ze wel geen inruilactie hebben (de oude delen inruilen voor de nieuwe of met een kleine bijbetaling). Maar misschien doen ze zoiets een keer als actie voor de trouwe klanten.
Nintendo kennende?Ik heb er nog nooit van gehoord dat een bedrijf dat doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Dit soort acties zijn zeer schaars, maar ik kan me het ook herinneren dat zoiets wel is gedaan is. Bij veel shops mag je wel oude spellen inruilen, maar dan krijg je er vaak zo goed als niks voor terug. Lang leve (gratiesssss :P ) markplaats.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Binnenkort weer een paar weekjes in Japan. Ben nu m'n shopping lijstje aan het maken. Must haves tot dusver zijn: Mario Kart Wii, Link's Crossbow Training, Wii Fit, House of the Dead 2&3 Return, Rabbids Party, Rabbids Party Returns, Bio Hazard UC, Shanghai, No More Heroes, Namco Carnival en Wii Sports.

Twijfelachtig: Family Sky (vanwege de ondersteuning van het balance board), Metroid Prime 3 (tsja, deel 1+2 was ik geen fan van op de GC dus deze komt alleen in de koffer als hij niet te duur is), Lego Star Wars, Tomb Raider Anniversary, Deca Sports, Dairantou Smash Brothers X (ben geen fan, dus alleen als het goedkoop kan), Karous (wel een fan, maar niet voor het volle pond aangezien ik de Dreamcast versies al heb), Nights, Sengoku Basara 2 Heroes, Donkey Kong Taru Jet Race, Densha de Go! Shinkansen EX.

Btw, de weekaanbieding bij Play-Asia is een Donkey Konga pakket met een bonga controller en deel 1 en 2 van het spel. Heleaas heb ik ze al, maar voor € 22,30 een goede deal lijkt me.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 14:32
@ Ari: kun je die imports dan gewoon spelen op je Wii of heb je ook een import Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
CappieL schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:08:
@ Ari: kun je die imports dan gewoon spelen op je Wii of heb je ook een import Wii?
Ik heb gewoon een Japanse Wii.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
ari3 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:12:
Binnenkort weer een paar weekjes in Japan. Ben nu m'n shopping lijstje aan het maken. Must haves tot dusver zijn: Mario Kart Wii, Link's Crossbow Training, Wii Fit, House of the Dead 2&3 Return, Rabbids Party, Rabbids Party Returns, Bio Hazard UC, Shanghai, No More Heroes, Namco Carnival en Wii Sports.

Twijfelachtig: Family Sky (vanwege de ondersteuning van het balance board), Metroid Prime 3 (tsja, deel 1+2 was ik geen fan van op de GC dus deze komt alleen in de koffer als hij niet te duur is), Lego Star Wars, Tomb Raider Anniversary, Deca Sports, Dairantou Smash Brothers X (ben geen fan, dus alleen als het goedkoop kan), Karous (wel een fan, maar niet voor het volle pond aangezien ik de Dreamcast versies al heb), Nights, Sengoku Basara 2 Heroes, Donkey Kong Taru Jet Race, Densha de Go! Shinkansen EX.

Btw, de weekaanbieding bij Play-Asia is een Donkey Konga pakket met een bonga controller en deel 1 en 2 van het spel. Heleaas heb ik ze al, maar voor € 22,30 een goede deal lijkt me.
Succes bij de douane, ik kon 90 euro lappen toen ik terugkwam uit Tokyo :(

Die bongo controllers voor Donkey Konga kostten er idd geen drol, ik geloof dat je ze voor 200 yen had (1.20 euro). Maar ze waren te groot om mee te nemen. Metroid Prime 3 zal er duurder zijn dan hier, aangezien hij daar net uit is.

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 29-04-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 90 euro haal je er zo uit denk ik. Mario galaxy kost op amazon.jp omgerekend 28.50. Koop meer dan 4 spellen en je hebt het er al uit. Tenzij ze natuurlijk per spel meer gaan vragen maargoed. Je kan die games natuurlijk ook bomgordel stijl om je middel binden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Even een kort vraagje, ik wil misschien mijn Wii met alles erbij kwijt, wat is een redelijke prijs voor het volgende:

Wii Console gekocht op de launch met 2 extra wiimotes en 2 extra nunchuks.
Extra scartkabel erbij voor betere beeldkwaliteit
De games:
Wii Sports
Wii Play
Super Mario Galaxy
Excite Truck
Metroid Prime 3: Corruption
Mario Strikers Charged Football
The Legend of Zelda: Twilight Princess

2 Gamecube controllers + memory card
007 James Bond: Everything or Nothing
Splinter Cell Pandoora Tomorrow
The Legend of Zelda: The Windwaker + disque bonus
SSX 3
Super Smash Brother Melee

Bomberman '93 op de VC
+ als bonus een Club Nintendo mario spellenopbergding uit de catalogus.

Ik dacht zelf aan 550 - 600 maar ik kan me voorstellen dat velen dat te hoog vinden dus ik vraag even hier een second opinion, wat zou dit alles moeten opbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:50:
Die 90 euro haal je er zo uit denk ik. Mario galaxy kost op amazon.jp omgerekend 28.50. Koop meer dan 4 spellen en je hebt het er al uit. Tenzij ze natuurlijk per spel meer gaan vragen maargoed. Je kan die games natuurlijk ook bomgordel stijl om je middel binden :D
Daarom is het nog wel zuur om 90 euro te moeten lappen als je ertussenuit gehaald wordt. Het is trouwens geen vast bedrag he, je betaalt 19%.\

@ Zakaarde: los verkopen. Voor de Wii kan je als het in perfecte staat is gewoon de nieuwprijs vragen (niet op tweakers, maar op marktplaats doen ze er een moord voor).

Ik denk namelijk niet dat mensen snel 600 euro zullen neerleggen voor een Wii met wat games.

[ Voor 20% gewijzigd door BarôZZa op 29-04-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Zak aarde,

Ik zie in je profiel dat je uit Frankrijk komt. Das opzich wel jammer, want ik had "The Legend of Zelda: The Windwaker + disque bonus" graag van je overgenomen (er vanuit gaande dat je een franse versie hebt) :)

Oh, ik heb trouwens vanmiddag de laatste Wii Fit bij Dixons in Breda meegenomen. Ik ook weer blij ^^

@ Zak aarde,
You got mail ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 29-04-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:49:
@ Zak aarde,

Ik zie in je profiel dat je uit Frankrijk komt. Das opzich wel jammer, want ik had "The Legend of Zelda: The Windwaker + disque bonus" graag van je overgenomen (er vanuit gaande dat je een franse versie hebt) :)

Oh, ik heb trouwens vanmiddag de laatste Wii Fit bij Dixons in Breda meegenomen. Ik ook weer blij ^^
Die heb ik dan weer in NL gekocht, is gewoon de Nederlandse versie. Mail me even op david[at]dasilvarosa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 14:32
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:49:
....
....
Dus jij was diegene die mij voor was! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
Konijntjes houden van... Wii Fit?

Bron: http://www.wiisworld.com/...s-health-guide-video.html

[ Voor 28% gewijzigd door ChrisM op 29-04-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CappieL schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:04:
[...]

Dus jij was diegene die mij voor was! :'(
Blijkbaar. Ik heb hem bij de Dixons filiaal in de V&D gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een mailtje van Capcom.

Okami verschijnt op 13 juni in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik wil graag samen met mijn vriendin kunnen gamen op de Wii en ben daarvoor op zoek naar een leuke game. Ik heb wat rond gekeken, maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Super Mario Galaxy kan met twee spelers gespeeld worden, maar dat stelt volgens mij niet veel voor. Mario Kart is natuurlijk een tip, maar bij elke race game die ik ken vliegt ze uit elke bocht in het parcours, ook niet echt leuk dus.

Waar ben ik dan naar op zoek? Een leuke 2-player game en dan geen shooter (geen MoH dus). Een Co-op game lijkt me wel leuk op zich.

Ik kwam 'Rayman: Raving Rabbids' tegen en dat lijkt me op zich leuk, maar blijft het ook wat langer leuk? En is Mario Party ook leuk met zijn tweeen, of alleen met 4 man in een dronken (of melige) bui?

Hebben jullie tips voor leuke games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Mario Party 8 kan leuk zijn met z'n tweeën, maar is natuurlijk veel leuker met z'n 4en. Je hoeft er geeneens dronken voor te zijn :P

Al gekeken naar Super Smash Brothers Brawl? Er is een optie dat je met z'n tweeën een soort van adventure moet doen. Ook kun je altijd teamen om wat bot's in te rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_obb schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:23:
Ik wil graag samen met mijn vriendin kunnen gamen op de Wii en ben daarvoor op zoek naar een leuke game. Ik heb wat rond gekeken, maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Super Mario Galaxy kan met twee spelers gespeeld worden, maar dat stelt volgens mij niet veel voor. Mario Kart is natuurlijk een tip, maar bij elke race game die ik ken vliegt ze uit elke bocht in het parcours, ook niet echt leuk dus.

Waar ben ik dan naar op zoek? Een leuke 2-player game en dan geen shooter (geen MoH dus). Een Co-op game lijkt me wel leuk op zich.

Ik kwam 'Rayman: Raving Rabbids' tegen en dat lijkt me op zich leuk, maar blijft het ook wat langer leuk? En is Mario Party ook leuk met zijn tweeen, of alleen met 4 man in een dronken (of melige) bui?

Rockstar presents Table Tennis is leuk met z'n tweeen, Misschien is Eledees ook wat voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam 'Rayman: Raving Rabbids' tegen en dat lijkt me op zich leuk, maar blijft het ook wat langer leuk?
Mijn vrouw is minder handig met games, samen spelen is dus elke keer een ervaring als jij met je vriendin + mario kart hebt. Maar rayman is echt een game die je vriendin evengoed als jij kan. Ik heb zelf deel 1 en speel dat erg vaak (heb hem sinds de release, dus al diverse maanden). De levels waarbij je moet richten en tegelijk konijnen moet schieten kan ze niet zo goed zelf, die doen we dus samen. Zit ik te schieten en te laden en zij richt (of andersom). Het is ook een erg grote game, je speelt hem niet zo uit en je kan alle gehaalde onderdelen opnieuw doen etc. Heel vermakelijk.

Dus neem zeker rayman mee (geen idee of deel 2 net zo leuk is). Voor 30 euro of minder heb je hem al en je zal er geen spijt van krijgen.

Met vrienden speel ik voornamelijk tennis als ze dronken zijn (ik drink zelf niet). Dat is altijd erg hilarisch, maar pas wel op. Zo'n wii afstandsbediening tegen je hand / hoofd (door gezwaai van dronken vrienden) doet veel pijn :D Ik heb zelf Mario party's op de Nintendo DS en die vind ik nooit zo leuk in mijn eentje. De games zijn wel erg kort, bij Rayman zijn de games veel langer. Ik weet niet of de wii mario party games ook zo kort zijn, maar dat is voor mij niks.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Ik wil graag samen met mijn vriendin kunnen gamen op de Wii en ben daarvoor op zoek naar een leuke game. [...]
Lego Star Wars!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.