Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik ben ook zojuist gebeld door de Intertoys in Emmen (waar ik hem eergisteren heb gereserveerd) dat hij klaar ligt. Ik ga hem vanavond ophalen en meteen uitproberen. Op zich zit ik qua gewicht wel goed, maar heb ook een goede vriend die wel iets overgewicht heeft. Ben benieuwd naar de te volgen trainingsprogramma's! :) Heb wel maatje 44-45, maar verwacht niet echt dat dit een probleem wordt... er is vast wel over nagedacht en niet alle japanners hebben kleine voetjes, toch? :)
* ChrisM zou zo graag willen dat hij nu al vrij had...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, ik heb ook Wii Fit gescoord bij de Dixons onder de V&D te R'dam centrum (jammer voor Futurezone die ze nog niet verkocht.) Ik heb 'm nog niet geprobeerd, want ik heb mijn zoon ook maar een kadootje gegeven en daarmee zijn we nu aan het spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
RollieBollie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:29:
Euh, welke folder?
Ik krijg geen folders en heb ook niets gezien online over max gewicht, maar in ieder geval bedankt.
Dit kwam ik net toevallig tegen (bij het zoeken van informatie voor Wii Fit bij Leuke Wii games):
In de toekomst komen er meer spellen uit waar u het Balance Board voor kunt gebruiken, hiermee is het Balance Board meteen een leuke toevoeging voor toekomstige spellen.
Het balance board kan een gewicht tot 150 kg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vrouw is ook met de Wii Fit aan het spelen (bij Bart Smit in Breda (Hoge Vucht) hadden ze er net nog tien op voorraad). Wat ik tot-op-heden heb gehoord, is dat het allemaal erg leuk is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou op de europese wii fit toch een display'tje komen ? Was mede oorzaak van latere introductie t.o.v Japan meen ik... zit dat display er, en zoja, wat doet het ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 12:33 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:51:
Er zou op de eurpoese wii fit toch een display'tje komen ? Was mede oorzaak van latere introductie t.o.v Japan meen ik... zit dat display er, en zoja, wat doet het ?
Nee, dat was onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
deltaquad_1979 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:40:
[...]

Hij is dus alleen voor pre orders te krijgen nu. Of heeft iemand ze al in een winkel zien liggen?
Ik heb hem bij dixons aantal weken terug gereserveerd.
Ben zojuist gebeld dat ik hem al op kan komen halen.....kan helaas pas zaterdag :(

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik twijfel nog of ik me Wii Fit ga aanschaffen...ik heb slechts een licht overgewicht (87 kilo), maar wel een aardig buikje + moobs.
Ik vraag me echter af....is het wel een goed moment om dit te kopen? Met de zomerdagen in het vooruitzicht lijkt het me gewoon veel effectiever om buiten te gaan lopen en te gaan zwemmen. Met die redenering heb ik gisteravond de Wii Fit doos (wat weegt dat veel zeg) teruggelegd en een nieuw paar sportschoenen gekocht. Ondertussen blijft het echter nog altijd knagen...die yoga oefeningen zien er wel geinig uit en het is natuurlijk altijd leuk/handig om je progressie over langere termijn te zien...dilemma's...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor de prijs van Wii Fit heb je ook 3-5 maanden sportschool waar je véél meer van afvalt (en meer spier opbouwt en een betere conditie krijgt)

Enige nadeel: je moet er de deur voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15

-ET-

Phone Home

Boeboe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:32:
Ik twijfel nog of ik me Wii Fit ga aanschaffen...ik heb slechts een licht overgewicht (87 kilo), maar wel een aardig buikje + moobs.
Ik vraag me echter af....is het wel een goed moment om dit te kopen? Met de zomerdagen in het vooruitzicht lijkt het me gewoon veel effectiever om buiten te gaan lopen en te gaan zwemmen. Met die redenering heb ik gisteravond de Wii Fit doos (wat weegt dat veel zeg) teruggelegd en een nieuw paar sportschoenen gekocht. Ondertussen blijft het echter nog altijd knagen...die yoga oefeningen zien er wel geinig uit en het is natuurlijk altijd leuk/handig om je progressie over langere termijn te zien...dilemma's...
Als je jezelf er toe kan zetten om buiten te gaan lopen/zwemmen dan moet je dat zeker doen. Echter ik ben ook iets te zwaar voor mijn lengte, echter niet dusdanig dat het een motivator is om te gaan hardlopen/sporten oid. Juist Wii fit leek mij perfect. Toch een stuk vermaak met als gevolg dat je ook nog wat afvalt (mits goed uitgevoerd). Het lijkt mij dus ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

Wii fit is nooit bedoelt om echt af te vallen. Het blijft voor een SPELcomputer ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Razor.Timo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:37:
Wii fit is nooit bedoelt om echt af te vallen. Het blijft voor een SPELcomputer ;)
wel om ermee (wii)fit te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
ChrisM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:41:
Heb wel maatje 44-45, maar verwacht niet echt dat dit een probleem wordt... er is vast wel over nagedacht en niet alle japanners hebben kleine voetjes, toch? :)
Nou, eigenlijk wel. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zoals een vriend van me met maat 42. Hij moet naar een speciaalzaak in Tokyo voor zijn schoenen, omdat die maat vrijwel nergens verkocht wordt. Een Brit die ik daar ken met maat 45-46 of iets in die richting heeft de hoop helemaal opgegeven en koopt gewoon schoenen als 'ie af en toe terug naar de UK gaat. :P Ik heb zelf maat 43-44 en mijn vriendin 39-40. Op een paar pantoffels met open achterkant (waar m'n hiel een stukje uitstak) na hebben we beiden geen passend schoeisel kunnen vinden. ;)

Ik ben overigens ook best verrast over de motivatie hier om Wii Fit te kopen. Het lijkt mij op zich ook wel wat, maar dan vooral omdat het wel leuk is. Het positieve effect zie ik meer als een bijzaak, dan om de hoofdreden om het te kopen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 24-04-2008 12:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@Captain_N: Grappig, had ik niet gedacht. :)

Mijn motivatie om Wii Fit te kopen is gewoon puur voor de lol en omdat het me wel een leuke, innovatieve manier lijkt om spelletjes te spelen. En omdat ik misschien m'n ouders weer wat meer achter de Wii kan krijgen hiermee. :) (Hoe leuker zij het vinden, hoe meer ze er in willen investeren, hoe beter het weer is voor mij. :P) Ik doe het echt niet om af te vallen etc., ook al ga ik er wel serieus mee aan de gang, wat het schema ook moge zijn.
Ik kijk ook vooral uit naar de spellen die gebruik gaan maken van de Balance Board. Een soort van Wario Moves lijkt me bijv. echt leuk... snel doorwisselen, allemaal mini-games, posities aannemen. Lijkt me wel wat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft wii fit wel enig positief effect? Ik meen me te herinneren dat Wii sports ook absoluut niet te vergelijken was met een beetje normaal buiten bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Razor.Timo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:37:
Blijkbaar wel, want als je hem opstart dan kan je aangeven hoeveel je af wilt vallen. :)

Wat ik nu zie, is dat het allemaal erg leuk is. Het board reageert overigens erg goed. (Nee: ik heb zelf nog niet gespeeld, mevrouw pven is aan het spelen. :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:07

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:04:
Wii sports ook absoluut niet te vergelijken was met een beetje normaal buiten bewegen.
Dat maybe niet, maar wel beter dan helemaal niet bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:04:
Heeft wii fit wel enig positief effect? Ik meen me te herinneren dat Wii sports ook absoluut niet te vergelijken was met een beetje normaal buiten bewegen.
In spanje was er een journalist die het ding een maandje geprobeerd had , want hij was net als de rest niet echt overtuigt van de werking
Hij had zijn trainings programma helemaal gevolgd zoals wii-fit het hem voorgeschreven had
En hij was wel degelijk afgevallen(iets van 2,5 KG)

Maar hij is daar natuurlijk niet voor bedoeld, tis puur voor de fun

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
degroot schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:22:
[...]

In spanje was er een journalist die het ding een maandje geprobeerd had , want hij was net als de rest niet echt overtuigt van de werking
Hij had zijn trainings programma helemaal gevolgd zoals wii-fit het hem voorgeschreven had
En hij was wel degelijk afgevallen(iets van 2,5 KG)

Maar hij is daar natuurlijk niet voor bedoeld, tis puur voor de fun
mwah 2,5 kg op een maand, een paar keer iets anders eten heeft hetzelfde effect

is de wii fit overigens nog ergens goedkoper te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 24-04-2008 13:28 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
degroot schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:31:
[...]

Ik heb hem bij dixons aantal weken terug gereserveerd.
Ben zojuist gebeld dat ik hem al op kan komen halen.....kan helaas pas zaterdag :(
Ik ben zojuist ook gebeld door BS, mag hem vandaag ook ophalen! 25 april me hol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Ik heb Wii Fit ook al kunnen vinden. Het spel zit in een grote en vooral zware doos. Het Wii Balance Board voelt echt kwaliteit goed aan. Het is zwaar, en staat stevig op de grond.

Ik heb vanochtend een beetje gespeeld en ik moet zeggen dat het erg leuk is :). Het werkt daarbij veel beter dan ik dacht. Ik was bang dat alles erg (lees: aleen maar) op balans gericht zou zijn, maar meestal is dat eerder een extra doel dan het hoofddoel. Vooral de niet-spellen, dus muscle workout en joga zijn een stuk intensiever dan ik me had voorgesteld. Daarbij krijg je goede uitleg en voorbeelden te zien. Juist omdat alles zo goed bijgehouden wordt, is het een motivatie om regelmatig een work-out te doen.

Overigens ik heb maat 44/45 en ik pas echt makkelijk op het board. Ik denk dus ook dat mensen met grotere schoenmaten daar niet over in hoeven te zitten.

Edit: als je echt wil dan kun je met Wii Fit prima afvallen: http://www.4colorrebellio...ng-video-games/#more-5741. Maar als dat echt je doel is, kun je waarschijnlijk beter naar de sportschool gaan :).

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 24-04-2008 13:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

* -ET- is net ook gebelt door de Bart Smit. Mijn Wii fit ligt ook klaar. Vanmiddag maar even ophalen.

Nu ik alle verhalen hier zo lees ben ik wel heel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoedje schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:33:
Edit: als je echt wil dan kun je met Wii Fit prima afvallen: http://www.4colorrebellio...ng-video-games/#more-5741. Maar als dat echt je doel is, kun je waarschijnlijk beter naar de sportschool gaan :).
OK, je zal afvallen, maar 5 kilo over 2 maand is nu niet bepaald impressive te noemen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44
Net ook maar ff Wii Fit gehaald. Geen pre-order oid, gewoon de Dixons binnengelopen.

Gelijk even uitgeprobeerd en kreeg het er warm van. M'n BMI was perfect, maar m'n conditie is echt 0.0. Ik denk overigens dat Wii Fit wel degelijk effect heeft. Er zitten gewoon standaard oefeningen in zoals opdrukken. Dit werkt altijd. Nu nog kijken of ik het dagelijks kan volhouden ;)

Sportschool is geen optie. Ik ken mezelf, als het regent ga ik geen 20 minuten fietsen. En anders zal ik ook vaak zat geen zin hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door BarôZZa op 24-04-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien ook wel handig als ik het hier even post.

Mensen die online veel foutmeldingen krijgen (Mario Strikers Charged, MK, Pes)
moeten hun Wii een Statisch Ip adres toewijzen, (buiten de range van de router laten vallen)
en vervolgens dit IP adres via Exposed Host openzetten.
Gevolg, super verbinding zonder connection lost etc...!

Vooral bij gebruikers van de Experia Box !! (kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik wacht gewoon op rockband, met de drum kit ga ik daar misschien nog wel meer van afvallen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:07:
Het is misschien ook wel handig als ik het hier even post.

Mensen die online veel foutmeldingen krijgen (Mario Strikers Charged, MK, Pes)
moeten hun Wii een Statisch Ip adres toewijzen, (buiten de range van de router laten vallen)
en vervolgens dit IP adres via Exposed Host openzetten.
Gevolg, super verbinding zonder connection lost etc...!

Vooral bij gebruikers van de Experia Box !! (kpn)
Zelf heb ik weinig DC's online. En als ik DC's heb, is het omdat er een error was met data transmission (error 85XXX volgens mij). Zal dit ook hier tegen hebbe, of is het juist voor DC's omdat je niet met het internet van connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:10:
ik wacht gewoon op rockband, met de drum kit ga ik daar misschien nog wel meer van afvallen hehe
men ervaring met drummania leerde me dat je daar in ieder geval zwaar armspieren van gaat kweken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killerbees schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:16:
[...]

Zelf heb ik weinig DC's online. En als ik DC's heb, is het omdat er een error was met data transmission (error 85XXX volgens mij). Zal dit ook hier tegen hebbe, of is het juist voor DC's omdat je niet met het internet van connecten?
Zowel Connection lost als alle andere meldingen zijn bij mij verleden tijd.
Maarja ik had dan ook zwaar veel Error meldingen, vooral bij Pes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:10:
In iedergeval in je buidel, want de europese wordt veel duurder dan de amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltaquad_1979 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:33:
[...]

Ik ben zojuist ook gebeld door BS, mag hem vandaag ook ophalen! 25 april me hol!
Iedereen mag z'n WiiFit ophalen, de verkoop is namelijk gewoon gestart vanmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Wii Fit is tot nu toe trouwens echt geniaal _O_

Iemand al snelle tijden met Ski Slalom op beginner niveau? Ik sta op 29:25 en dat kostte me al aardig wat moeite.

edit: 27:98 nu

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 24-04-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben hem nu net toch gaan halen aangezien ik net te weten gekomen ben dat ik nu een stuk minder vrije tijd ga hebben de komende maanden dan ik eerst dacht. Altijd goed om binnen te doen tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:52:
[...]

Iedereen mag z'n WiiFit ophalen, de verkoop is namelijk gewoon gestart vanmiddag ;)
Deze ochtend al. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40
waar kan ik wii fit online orderen zodat ik hem morgen/zaterdag binnen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Wiifit hier ook binnen! Samen met vriendin aan het spelen, dat is echt lachen, maar ik zou het nooit spelen met vrienden :p jezus wat sta je voor schut af en toe met dat spel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40
trekker22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:33:
[...]

waar kan ik wii fit online orderen zodat ik hem morgen/zaterdag binnen heb?
heb maar bij bol.com snel gedaan, zien wel wanneer die binnen komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb de Wii-Fit ook binnen _/-\o_ . Gekocht bij de Music Store. Kreeg ook nog 2.50 korting als ik een klantenkaart aanvroeg (10 punten = 2.50 korting, voor elke 10 euro 1 punt, ben gematst ;)). Net even gespeeld, ski is super, en het bordspel met die kogels is ook vet! Straks maar eens echt aan het werk met aerobics ofzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Laatst online: 05-09 15:18
Had Wii Fit bij Wehkamp besteld met 10% korting :D kreeg email dat ie verzonden werd, 10 minuten later stond Selekt Vracht al bij de deur _/-\o_

Vanavond maar eens uitgebreid met dat ding spelen, bord is groter dan ik dacht d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 20-09 22:41
Ik zal hier mijn bevindingen met wii fit geven, ik heb tijdens de pers presentatie mee kunnen spelen en ik moet zeggen het is te gaaf. Het board werkt echt goed en is zeer gevoelig en doet precies wat wilt doen met je lichaam. De minigames zijn heel leuk om te doen en zijn zeer verschillend.

Alle aerobics oefeningen zijn nog best verdomd lastig om te doen en het is gewoon onwijs gaaf om met vrienden te doen. Te kijken hoe maf iemand probeert zo goed mogelijk op een board probeert te balanceren met een been of probeert zoveel mogelijk punten te halen met hoelahoepen! Jammergenoeg gaat je zelfvertrouwen wel achteruit als je keihard geowned werd door een 6 jarig meisje met hoelahoepen :(.

Het meest waar ik onder de indruk was dat sommige oefeningen die ik heb kunnen spelen nog best intensief waren voor je lichaam, vooral de dingen zoals push ups, rennen en aerobics.

Mijn mening, het is zeker de 90 euro waard als je goed wilt lachen met vrienden kijken hoe ze op zo een plankje staan. Een goed alternatief als je last heb van je rechter pols met guitar hero te spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25
Ik hoop dat ik morgen eindelijk een Wii kan bemachtigen. Ze schijnen morgen weer leverbaar te zijn bij verschillende winkels _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zag iedereen met wii fit naar buiten lopen vanavond bij mijn zoektocht naar een ander spel... daar gaan mijn voeten echt niet oppassen trouwens dus gelukkig niet gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
haha, ik moet echt om jou lachen hoor phusebox... De afgelopen 5 posts van jou gaan alleen maar over waarom je het niet koopt :p Wie probeer je te overtuigen? ;)

Ik ga denk morgen maar met de bus naar school mischien kom ik (mijn hoop is frs leiden cs) wii fit nog ergens tegen en dat gaat niet leuk worden op de brommer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik ben trouwens benieuwd wanneer homebrew het balance board ondersteunt. Dan ga ik me eens wagen aan het maken van een breakout clone of een nes/snes emulator aan te passen zodat het ermee werkt. Mario spelen met behulp van het balanceboard(links/rechts lopen) icm de wiimote lijkt me wel grappig.

Ben overigens ook benieuwd of ze de Nes zapper straks weten te emuleren met de wiimote. Kan je eindelijk duckhunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijn89 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:11:
haha, ik moet echt om jou lachen hoor phusebox... De afgelopen 5 posts van jou gaan alleen maar over waarom je het niet koopt :p Wie probeer je te overtuigen? ;)

Ik ga denk morgen maar met de bus naar school mischien kom ik (mijn hoop is frs leiden cs) wii fit nog ergens tegen en dat gaat niet leuk worden op de brommer ;)
sorry... ik weet wel dat ik het niet wil kopen omdat ik het te duur vindt

aan de andere kant ben ik TE nieuwsgierig om het te laten liggen... maar helaas weinig (lees: geen) vrienden die ook wel eens (fatsoenlijke) games kopen dus kan het bij niemand uitproberen.

Toen ze de game die ik zocht niet hadden in de winkel stond ik toch met die Wii Fit doos in mijn handen, maar toen ik em in het echt zag staan heb ik em maar snel teruggezet. Dat ding is echt te klein voor mijn voeten volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoe groot zijn je voeten? Ik heb een maat 43 en sta er toch comfortabel op.
Overigens, met de armspieroefeningen (push-ups) ga ik ZEER zwaar af. Ben ik nooit goed in geweest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm-Jan schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:08:
Had Wii Fit bij Wehkamp besteld met 10% korting :D kreeg email dat ie verzonden werd, 10 minuten later stond Selekt Vracht al bij de deur _/-\o_

Vanavond maar eens uitgebreid met dat ding spelen, bord is groter dan ik dacht d:)b
omg jij op tweakers.

Wii fit in mijn ogen veels te duur Nintendo kennende zullen er wel zeer hoge marges voor hun opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Mijn vriendin heeft Wii fit gekocht en ik heb wel even een tijdje zitten spelen. Het is eigenlijk erg leuk. Het afvallen is misschien een leuke extra, maar het blijft toch echt eerder spel vind ik. Althans ik vind persoonlijk de spellen die erin zitten veel leuker dan de oefeningen zegmaar.
Hoela-hoepen was erg leuk en is goed uitgevoerd, het slalom skieen is erg gaaf, maar best moeilijk vond ik, schans springen vond ik erg leuk om te doen en een soort zeepbel met je gewicht over een rivier sturen was ook een erg leuk spelletje :)
Weet alleen niet of ik dit vaker zou doen. Op het moment vind ik het eigenlijk wel prima dat ik het bij mijn vriendinnetje kan doen, het is niet zo leuk dat ik er een Wii voor zou kopen. Maar dat is eigenlijk bij geen enkel Wii spel.

Ik heb overigens maat 46 en dat is echt totaal geen probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door McFlipp op 24-04-2008 22:42 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik denk dat het grote verschil van Wii Fit een sportschool voor veel mensen zal zijn dat Wii Fit wel leuk is. Hierdoor hou je waarschijnlijk langer vol en val je toch nog wat af. Wellicht niet zo snel als in een gym maar toch wel.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boeboe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:27:
Hoe groot zijn je voeten? Ik heb een maat 43 en sta er toch comfortabel op.
Overigens, met de armspieroefeningen (push-ups) ga ik ZEER zwaar af. Ben ik nooit goed in geweest :|
maat 47-47.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat past prima kan ik je vertellen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik doe het niet eens voor afvallen ed. daarvoor zul je toch echt naar de sportschool moeten, ben ik nog niet echt geweest maarja tis ook niet nodig imo alleen ipv bierbuikje wat buikspieren zou opzich leuk zijn, krijg je als luie student ;)
Wii Fit haal ik omdat ik het gewoon erg leuk lijkt beetje in beweging zijn tijdens het spelen is toch alleen maar mooi daarom is wii sports ook zo lache :) Krijg je een beetje het gevoel echt bezig te zijn met iets, niet dat ik dat anders niet heb hoor ook al game ik nu een stuk minder zal toch gewoon hardcoregamer blijven in hart en vingers :9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel positieve berichten en ondanks dat ik ervan overtuigd ben dat WiiFit een goed stukje software is ga ik liever mijn backlog afwerken en wat DS en Xbox 360 titels die ik gemist heb spelen.

Dat het "werkt" is overigens geen wonder, opdrukken e.d. werkt altijd of je het nu wel of niet met WiiFit doet. Overigens hoorde ik van iemand dat er een sticker op zat van de Nederlandse hardstichting. Ik ben benieuwd of we daar qua marketing nog iets van zullen horen en straks WiiFit te vinden is naast de Becel pro-actief en andere cholesterol verlagende rotzooi in de supermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die WiiFit is briljant! Prachtig afgewerkte software a la Brain Training, leuke spellletjes als Skien en dat spel met die balletjes en de balance board zelf is mooi stevig uitgevoerd. Ook is ie groter dan ik had gedacht dat ie zou zijn. Wel jammer dat de 10% korting van Dynabyte hier niet op geldt, iemand die weet of de Free Record Shop wel z'n korting er op geeft? Het is natuurlijk maar de vraag of je dit ziet als game of als accesoire, beetje vaag gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolf_Schootman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:21
Collaborator schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:39:
[...]

Dat past prima kan ik je vertellen ;)
Juistem, hier ook :-)

Dat hulahoopen slaat trouwens nergens op haha. Heeft iemand dit ook al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 20:16
Nikkezz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:35:
Dat hulahoopen slaat trouwens nergens op haha. Heeft iemand dit ook al geprobeerd?
Wel geinig gedaan, dat je "echt" moet bewegen om ze draaiend te houden...
Hardlopen ook wel grappig.
En tering: die pushups, dat valt nog niet mee :o

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Nikkezz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:35:
[...]

Juistem, hier ook :-)

* -ET- heeft dat geprobeerd. En dat resulteerde erin dat mijn vriendin op de grond lag van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 07:28:
Die WiiFit is briljant! Prachtig afgewerkte software a la Brain Training, leuke spellletjes als Skien en dat spel met die balletjes en de balance board zelf is mooi stevig uitgevoerd. Ook is ie groter dan ik had gedacht dat ie zou zijn. Wel jammer dat de 10% korting van Dynabyte hier niet op geldt, iemand die weet of de Free Record Shop wel z'n korting er op geeft? Het is natuurlijk maar de vraag of je dit ziet als game of als accesoire, beetje vaag gebied...
FRS doet het zeker niet. Ze deden het namelijk ook al niet bij Mario Kart vanwege het stuurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:14

DyStiC

'Atta way, baby!

Zaten er bij Wii Fit trouwens ook van die Wii Points?
Volgens mij zat er bij mij niets bij, aangezien de dvd er later los bij gepakt moet worden heb ik het idee dat de Points ar al uitgehaald waren door de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 20:16
DyStiC schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:53:
Zaten er bij Wii Fit trouwens ook van die Wii Points?
Volgens mij zat er bij mij niets bij, aangezien de dvd er later los bij gepakt moet worden heb ik het idee dat de Points ar al uitgehaald waren door de verkoper.
Volgens mij zaten er wel punten in.
Had zelf een "dichte" doos, dus DVD zat er al in...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
-ET- schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:36:
[...]

* -ET- heeft dat geprobeerd. En dat resulteerde erin dat mijn vriendin op de grond lag van het lachen.
Same here ; niet grappig :P

Wat ook goed is gedaan: als je per ongeluk op het board springt, dan meldt ie je meteen dat dat niet de bedoeling is. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl0mpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2012
Deddiekoel schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:46:
[...]

FRS doet het zeker niet. Ze deden het namelijk ook al niet bij Mario Kart vanwege het stuurtje...
Ik heb in Utrecht wél 10% korting gekregen, dat is bij FRS gewoon normaal op software. Dat er een stuurtje bij zit maakt het niet meteen hardware... althans daar heb ik de verkoper van kunnen overtuigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 22:57
Gisteren ook Wii Fit gehaald en het is de moeite waard!

Had de Balanceboard iets kleiner en lichter verwacht. Maar zoals gebruikelijk leverd Nintendo een kwaliteit product.

Zelf denk ik niet dat je veel kan afvallen. Maar je lichaam wel verbeteren fysiek en mentaal.

Heb gewoon sterrenpunten gekregen. Zat in het DVD case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb gisteren ook mijn WiiFit binnen gehaald en heb er nu zelf 3 kwartier op gespeeld (samen met 2 vrienden, de ene heeft nu zo'n 30 minuten, de andere 20 minuten). Mijn review:

Ten eerste: je moet wel een beetje gevoel voor eigenwaarde hebben, want de dikte van je Mii wordt aangepast in het spel. Mijn gewicht is goed (BMI = 21.28), dus mijn Mii zag er gewoon goed uit, maar een vriend van mij heeft een BMI van 28... en daar werd het poppetje echt meteen dik van. Op zich wel een beetje motiverend omdat je hem dunner wilt hebben natuurlijk, maar als je er door wordt uitgelachen, is dat niet zo leuk.

Ok... dan de spelletjes. Eerst doe je een Wii Fit-test (wel wat anders dan je Fit-test in Wii Sports, die ik trouwens nog steeds 3 tot 4x per week doe en niet ouder dan 24 op ben, meestal gewoon 20). Hier gaat het vooral om hoe goed je balans is, naast je BMI. Je staat op de Balance Board en je moet allerlei balans spelletjes doen, bijv. zo snel mogelijk 60% van je lichaamsgewicht op je linker been (dit is heel gemakkelijk aangegeven op het scherm: je ziet twee balken, links en rechts, duw je op links, gaat daar het lijntje omhoog, etc.). Ik was hier niet zo goed in, moet toch nog wel wat beter mijn balans onder controle hebben. Ook wordt je zwaartepunt gemeten, van mij bleek die een klein beetje naar links te zijn. Leuk is dan weer dat Wii Fit ook laat zien waarom dat slecht is (gewrichten enzo). Jammer is wel dat het spel in het Engels is, want van sommige termen heb ik nog nooit gehoord, terwijl ik behoorlijk goed Engels praat.

Ok.. Dan heb je je test gedaan en kom je op de Wii Fit Plaza. Hier zie je alle Mii's die zijn aangemeld (in totaal kan je er maximaal 8 aanmelden) en je kan grafiekjes enzo zien. Je kan dan gaan trainen. De eerste keer moet je een vrouwelijk of mannelijke trainer kiezen en dan ga je aan de gang. Je kan kiezen uit Yoga, Balance Games, Uithouding en spierversterkende trainingen. Voordat je aan de gang gaat, kan je een uitleg krijgen van hoe de training werkt (wat bij yoga enzo wel fijn is, ook al doet de trainer wel met je mee als je aan de gang bent, dus je kan ook gewoon naar het scherm kijken).

De yoga spellen heb ik niet echt veel gedaan, maar ga ik zo nog wel even mee aan de gang. Het ziet er toch een beetje dom uit om je ademhaling te oefenen als je vrienden naast je op de bank zitten te lachen. :)

De spierversterkende oefeningen zijn echt zwaar. Op zich ben ik wel aardig getraind, maar je gebruikt hierbij toch echt wel weer je spieren op een totaal andere manier. Bijv. opdrukken en daarna doordraaien op 1 hand. Je hoort fluitjes wanneer je naar de volgende houding moet gaan, dus als je het spelletje even gedaan hebt, kan je zo reageren op de fluitjes, zonder steeds naar het scherm te hoeven kijken.

Dan de conditionele spellen, zoals bijv. joggen in het park. Dit is echt grappig gedaan. :) (In het DVD hoesje zit trouwens een kaartje van de routes die je kan lopen door het park. :P) Je moet de wii-mote in je broek doen en daarna op een vast tempo joggen. Je kan ook als een gek gaan sprinten, maar dan loop je de trainer voorbij en uiteindelijk zorgt het niet voor een goede burn-rate. (Max. wat ik tot nu toe heb gehaald is 137%). Je hebt hier ook nog wat andere ritme spelletjes, zoals op de balance board gaan staan en dan op het juiste moment naar links of naar achteren stappen enzo. Grappig!

En daarna heb je de balance games, zoals ski springen en touwlopen. Ook erg leuk en je kan best wel een beetje competitie krijgen als je dit met vrienden doet.

Terwijl je het spel speelt, krijg je minuten voor elke minuut die je bezig bent. Hoe meer minuten, hoe meer trainingsvormen je unlockt. Ik ben nu dus 45 minuten bezig geweest en moet nog wel even aan de bak. :) Maar dat vind ik wel leuk. Als je meerdere malen achter elkaar een zelfde training doet, dan kan je ook meerdere uitvoeringen van die training vrij spelen, zodat je bijv. meer herhaling moet doen of een moeilijkere ski-slalom krijgt. Je ziet ook in de grafieken aan het begin hoe lang je bezig bent geweest met welke activiteit. Zo kan je kijken of je alleen maar de spelletjes doet of ook andere dingen en als je er serieus mee aan de gang wilt, kan je kijken of je wel een evenwichtige balans hebt tussen de verschillende trainingen.

Ik heb zelf dus een BMI van 21.28 ofzo. Aanbevolen BMI is 22.00, dus daar ga ik maar voor. Ik heb dat als doel ingesteld en ben benieuwd of ik het haal. :) Ik ga zo weer aan de slag (bovenstaand heb ik gisteravond gedaan). Wat ik nog wel een beetje gek vind, is dat ik nog niet echt een trainingsschema ofzo heb gezien. Tot nu toe mag ik zelf een beetje kijken welke spelletjes ik wil spelen enzo... maar misschien veranderd dat nog.

Zo ver, mijn First Look at Wii Fit. :) Trouwens: de Wii Fit komt op controller positie 4. Het is aanbevolen hem te sync-en met je Wii en je kan maximaal 10 controllers/accessoires vast sync-en met je Wii... dus er kan nog wel wat bij. ;) Verder heb ik maat 44-45 en echt geen problemen met de grootte van het Board. En bij mij zaten er ook Sterrenpunten bij in het DVD hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:07

MF

Take a Seat

Heb hem ook sinds gisteren, en ik moet zeggen het hoelahoepen is masterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik ben sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een Nintendo Wii! Wat een geweldig ding! :D
Als extra spel, naast Wii Sports, heb ik Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 aangeschaft. Een erg leuk spel voor de Dragonball Z ''fan''. _/-\o_
Maar ik een vraagje: Hoe komt het dat de blauwe LED-rand om de discdrive blijft branden als de console uit staat? Ik werd er vanacht namelijk wakker door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Omdat je een bericht hebt gekregen om dat waarschijnlijk Wii24connect aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Yonix schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:37:
Ik ben sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een Nintendo Wii! Wat een geweldig ding! :D
Als extra spel, naast Wii Sports, heb ik Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 3 aangeschaft. Een erg leuk spel voor de Dragonball Z ''fan''. _/-\o_
Maar ik een vraagje: Hoe komt het dat de blauwe LED-rand om de discdrive blijft branden als de console uit staat? Ik werd er vanacht namelijk wakker door. :P
Dan heb je mail! Als je de wii 'echt' uit zet (powerknop paar seconde indrukken, waarna het lampje rood word in plaats van oranje) krijg je die meldingen niet.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ChrisM schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:32:
Ik heb gisteren ook mijn WiiFit binnen gehaald en heb er nu zelf 3 kwartier op gespeeld (samen met 2 vrienden, de ene heeft nu zo'n 30 minuten, de andere 20 minuten). Mijn review:

Ten eerste: je moet wel een beetje gevoel voor eigenwaarde hebben, want de dikte van je Mii wordt aangepast in het spel. Mijn gewicht is goed (BMI = 21.28), dus mijn Mii zag er gewoon goed uit, maar een vriend van mij heeft een BMI van 28... en daar werd het poppetje echt meteen dik van. Op zich wel een beetje motiverend omdat je hem dunner wilt hebben natuurlijk, maar als je er door wordt uitgelachen, is dat niet zo leuk.

Ok... dan de spelletjes. Eerst doe je een Wii Fit-test (wel wat anders dan je Fit-test in Wii Sports, die ik trouwens nog steeds 3 tot 4x per week doe en niet ouder dan 24 op ben, meestal gewoon 20). Hier gaat het vooral om hoe goed je balans is, naast je BMI. Je staat op de Balance Board en je moet allerlei balans spelletjes doen, bijv. zo snel mogelijk 60% van je lichaamsgewicht op je linker been (dit is heel gemakkelijk aangegeven op het scherm: je ziet twee balken, links en rechts, duw je op links, gaat daar het lijntje omhoog, etc.). Ik was hier niet zo goed in, moet toch nog wel wat beter mijn balans onder controle hebben. Ook wordt je zwaartepunt gemeten, van mij bleek die een klein beetje naar links te zijn. Leuk is dan weer dat Wii Fit ook laat zien waarom dat slecht is (gewrichten enzo). Jammer is wel dat het spel in het Engels is, want van sommige termen heb ik nog nooit gehoord, terwijl ik behoorlijk goed Engels praat.

Ok.. Dan heb je je test gedaan en kom je op de Wii Fit Plaza. Hier zie je alle Mii's die zijn aangemeld (in totaal kan je er maximaal 8 aanmelden) en je kan grafiekjes enzo zien. Je kan dan gaan trainen. De eerste keer moet je een vrouwelijk of mannelijke trainer kiezen en dan ga je aan de gang. Je kan kiezen uit Yoga, Balance Games, Uithouding en spierversterkende trainingen. Voordat je aan de gang gaat, kan je een uitleg krijgen van hoe de training werkt (wat bij yoga enzo wel fijn is, ook al doet de trainer wel met je mee als je aan de gang bent, dus je kan ook gewoon naar het scherm kijken).

De yoga spellen heb ik niet echt veel gedaan, maar ga ik zo nog wel even mee aan de gang. Het ziet er toch een beetje dom uit om je ademhaling te oefenen als je vrienden naast je op de bank zitten te lachen. :)

De spierversterkende oefeningen zijn echt zwaar. Op zich ben ik wel aardig getraind, maar je gebruikt hierbij toch echt wel weer je spieren op een totaal andere manier. Bijv. opdrukken en daarna doordraaien op 1 hand. Je hoort fluitjes wanneer je naar de volgende houding moet gaan, dus als je het spelletje even gedaan hebt, kan je zo reageren op de fluitjes, zonder steeds naar het scherm te hoeven kijken.

Dan de conditionele spellen, zoals bijv. joggen in het park. Dit is echt grappig gedaan. :) (In het DVD hoesje zit trouwens een kaartje van de routes die je kan lopen door het park. :P) Je moet de wii-mote in je broek doen en daarna op een vast tempo joggen. Je kan ook als een gek gaan sprinten, maar dan loop je de trainer voorbij en uiteindelijk zorgt het niet voor een goede burn-rate. (Max. wat ik tot nu toe heb gehaald is 137%). Je hebt hier ook nog wat andere ritme spelletjes, zoals op de balance board gaan staan en dan op het juiste moment naar links of naar achteren stappen enzo. Grappig!

En daarna heb je de balance games, zoals ski springen en touwlopen. Ook erg leuk en je kan best wel een beetje competitie krijgen als je dit met vrienden doet.

Terwijl je het spel speelt, krijg je minuten voor elke minuut die je bezig bent. Hoe meer minuten, hoe meer trainingsvormen je unlockt. Ik ben nu dus 45 minuten bezig geweest en moet nog wel even aan de bak. :) Maar dat vind ik wel leuk. Als je meerdere malen achter elkaar een zelfde training doet, dan kan je ook meerdere uitvoeringen van die training vrij spelen, zodat je bijv. meer herhaling moet doen of een moeilijkere ski-slalom krijgt. Je ziet ook in de grafieken aan het begin hoe lang je bezig bent geweest met welke activiteit. Zo kan je kijken of je alleen maar de spelletjes doet of ook andere dingen en als je er serieus mee aan de gang wilt, kan je kijken of je wel een evenwichtige balans hebt tussen de verschillende trainingen.

Ik heb zelf dus een BMI van 21.28 ofzo. Aanbevolen BMI is 22.00, dus daar ga ik maar voor. Ik heb dat als doel ingesteld en ben benieuwd of ik het haal. :) Ik ga zo weer aan de slag (bovenstaand heb ik gisteravond gedaan). Wat ik nog wel een beetje gek vind, is dat ik nog niet echt een trainingsschema ofzo heb gezien. Tot nu toe mag ik zelf een beetje kijken welke spelletjes ik wil spelen enzo... maar misschien veranderd dat nog.

Zo ver, mijn First Look at Wii Fit. :) Trouwens: de Wii Fit komt op controller positie 4. Het is aanbevolen hem te sync-en met je Wii en je kan maximaal 10 controllers/accessoires vast sync-en met je Wii... dus er kan nog wel wat bij. ;) Verder heb ik maat 44-45 en echt geen problemen met de grootte van het Board. En bij mij zaten er ook Sterrenpunten bij in het DVD hoesje.
Dude waarom zet je dit er neer :$ Ik wou hem niet kopen, maar als ik dit nu zo lees lijkt het me wel leuk om te doen :P Nouja atleast voor een weekje, dan ben ik er denk ik op uit gekeken :P

Maar jij hebt maat 44-45 ? En je voeten passen er helemaal op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wii Fit is een uurtje geleden gearriveerd. Mijn echtgenote staat nu te hoelahoepen. Eerste indruk is: erg leuk! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wil makkelijk, dat bord is echt groot genoeg hoor! En daarbij, jij moet met zo'n maat ownen in de balanceer onderdelen :o _/-\o_ .

Ik heb hem sinds gister, en inmiddels bijna anderhalf uur aan minuten gespaard. Het is echt super! Gave spelletjes en flinke workouts. Viel me op dat sommige Joga oefeningen ook nog best zwaar zijn! Heb inmiddels wel wat spierpijn. Echt grappig is ook dat bij oefeningen waarbij je bijvoorbeeld op 1 been moet staan en je even uit balans raakt (dus je andere been even op de grond zet enzo) je aan het einde commentaar krijgt van "Ik zag dat je even uit balans raakte en je linkerbeen op de grond zette, blijf oefenen!". Ghehe. Dat joggen is ook wel grappig, vooral met twee spelers :). En dan al je Mii's je voorbij zien lopen en zwaaien, echt te flauw! Steps lijkt op die muziek spelletjes waarbij je op het juiste moment de juiste knop/beweging moet doen. In dit geval dus erop of eraf stappen, naar links naar rechts enz enz.

Bord is groot en degelijk, en behoorlijk accuraat. Vanavond maar weer eens verder.
Wat ik nog wel mis na een avond spelen is echt een programma, nu moet ik steeds zelf maar kiezen wat ik doe. Het zou leuk zijn als je een workout kunt kiezen, of een workout voorgeschoteld krijgt. Hopelijk zit dat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor de mensen met een Freeloader. VideoGamesPlus heeft Zack & Wiki nu voor omgerekend 13 euro!
Met verzendkosten kom je dan op 18eu. Lijkt mij een te dikke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Reteip schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:06:
[...]

Wil makkelijk, dat bord is echt groot genoeg hoor! En daarbij, jij moet met zo'n maat ownen in de balanceer onderdelen :o _/-\o_ .

Ik heb hem sinds gister, en inmiddels bijna anderhalf uur aan minuten gespaard. Het is echt super! Gave spelletjes en flinke workouts. Viel me op dat sommige Joga oefeningen ook nog best zwaar zijn! Heb inmiddels wel wat spierpijn. Echt grappig is ook dat bij oefeningen waarbij je bijvoorbeeld op 1 been moet staan en je even uit balans raakt (dus je andere been even op de grond zet enzo) je aan het einde commentaar krijgt van "Ik zag dat je even uit balans raakte en je linkerbeen op de grond zette, blijf oefenen!". Ghehe. Dat joggen is ook wel grappig, vooral met twee spelers :). En dan al je Mii's je voorbij zien lopen en zwaaien, echt te flauw! Steps lijkt op die muziek spelletjes waarbij je op het juiste moment de juiste knop/beweging moet doen. In dit geval dus erop of eraf stappen, naar links naar rechts enz enz.

Bord is groot en degelijk, en behoorlijk accuraat. Vanavond maar weer eens verder.
Wat ik nog wel mis na een avond spelen is echt een programma, nu moet ik steeds zelf maar kiezen wat ik doe. Het zou leuk zijn als je een workout kunt kiezen, of een workout voorgeschoteld krijgt. Hopelijk zit dat er wel in.
tip: vergeet niet de (rol)gordijnen dicht te doen, anders kijken mensen die voorbij lopen je zo vreemd aan en dat lijdt erg af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al ontdekt of het mogelijk is om je Fit-Mii's naar een ander toe te sturen en daar de met je gegevens weer verder te fitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Nou, zojuist ook Wii Fit gekocht en kan niet wachten om 'm uit te proberen :) Wordt het geen tijd voor een eigen Wii Fit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Wii game Nr. 9 is binnen!

Heb No More Heroes gehaald, in één woord... Apart :P
Maar wel heel cool, kan ik mooi de tijd mee doden tot aan GTA IV.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:47
Hoe lang doet het Wii board eigenlijk met zijn batterijen?

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Mijn MP3 is ook binnen (via e-plaza besteld voor 25 euro). Maar lig nu nog helemaal uitgeput op de bank van het Wii Fitten. Heb vandaag een half uur yoga en muscle workout gedaan (alles wat ik had vrijgespeeld (gisteren 3 kwartier gespeeld) 1x gedaan) en ik moet zeggen dat ik behoorlijk zat te zweten! :) Daarna nog even lekker door het park gejogd (burn rate van 142%, is al die atletiektraining die ik m'n leven heb gedaan toch nog ergens goed voor) en toen aan de spelletjes. Weer bijna een uur en een kwartier gespeeld vandaag... Heb nu ook boxen vrijgespeeld, erg grappig. Ik ga me echt wel vermaken met dit spel!

Nogmaals: ik heb maat 44-45 en ook al staat, als je van bovenaf kijkt, misschien niet het achterste puntje van je hiel er op, maar die staat sowieso niet op de grond. Verder merk ik ook dat ik vaak iets te ver achterop het board staat, want aan de voorkant heb ik nog wel wat ruimte over. Dus maak je nou echt maar geen zorgen over de grootte van het board, dat zit wel goed!

Ik heb vandaag ook weer wat nieuwe yoga en workouts vrijgespeeld, die ga ik morgen doen. Mijn BMI was trouwens vandaag lager dan gisteren (oops), maar dat komt omdat ik het gisteren 's avonds deed en nu 's ochtends (geeft Wii Fit ook netjes aan trouwens dat er een verschil is, maar dat dat wel kan kloppen). Wat een leuke game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 22:57
shades684 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:05:
Hoe lang doet het Wii board eigenlijk met zijn batterijen?
Volgens de handleiding 60 uur met Alkaline batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Ben toch wel nieuwsgierig of iedereen over een maand nog steeds zo enthousiast aan het wii fitten is. Zo ja, dan moet ik er misschien ook maar aan geloven, want dat lidworden van een sportschool is niet zo moeilijk, maar ook daadwerkelijk gaan :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik wil een Wii!!!!!!!! damn waarom zijn die dingen zo moeilijk te verkrijgen :'( :'( :'( :'( :'(

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Van al deze posts word ik ook erg enthousiast! Maarja, net PES en Batallion Wars gekocht, dus moet nog even wachten voordat het volgende spel binnekomt. Eerst alles netjes uitspelen. Heb ook nog Mario en Zack liggen die bijna uitzijn. Maar met al deze reviews hiero.... oei oei oei ;-) Over een maandje maar eens op Marktplaats kijken of iemand hem zat is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:12:
Ik wil een Wii!!!!!!!! damn waarom zijn die dingen zo moeilijk te verkrijgen :'( :'( :'( :'( :'(
Ik snap het probleem niet, als je ze niet ziet liggen reserveer je er een en dan heb je hem in no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 15:21

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:18:
[...]

Ik snap het probleem niet, als je ze niet ziet liggen reserveer je er een en dan heb je hem in no-time.
idd, afgelopen zondag gereserveerd, dinsdag kon ik hem bestellen en donderdag in huis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik hoor hier in omg. Rotterdam minimaal 8 weken levertijd (20-25 winkels) langs geweest en gebeld.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Roeligan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:28:
Ik hoor hier in omg. Rotterdam minimaal 8 weken levertijd (20-25 winkels) langs geweest en gebeld.
Online ben je dan sneller ;) die bezorgen ook in rotterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan bestel je hem online, of ga je een keer richting Den Haag. Zover is dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Bij alle webshops is ie ook niet voorradig, zonder indicatie mbt tot levertijden. Welke shop in Den Haag heeft hem? Dan rij ik daar morgen wel heen. Welke shop heb jij besteld dinow?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Roeligan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:36:
Bij alle webshops is ie ook niet voorradig, zonder indicatie mbt tot levertijden. Welke shop in Den Haag heeft hem? Dan rij ik daar morgen wel heen. Welke shop heb jij besteld dinow?
eplaza.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Van eplaza.com
Door het grote aantal reserveringen voor de Nintendo Wii kunnen wij helaas geen datum aangeven wanneer deze beschikbaar is. Een reservering is vrijblijvend, en u ontvangt bericht wanneer u de Wii kunt bestellen. Max. 1 per klant!
Wel reservering geplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door Roeligan op 25-04-2008 14:45 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste kan je even uit de randstad gaan en dan heb je zo een Wii te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Bij de Saturn in Zuidplein zie ik ze stapels hoog liggen altijd. Ook de gamewinkel in Zuidplein naast de FRS had ze gewoon op voorraad vorige keer dat ik er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gas gisteren bij media markt en daar hadden ze een los wii gitaartje.
wel van een ander merk maar goed voor een bedrag van €49,95 is ook niet verkeerd.
maar wat viel mij op aan dat ding extra batterijen nodig had 3 stuks om precies te zijn.
maar waarvoor heeft dat ding batterijen nodig die zitten toch al in de wii mote :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

NiteSpeed schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:47:
[...]
Bij de Saturn in Zuidplein zie ik ze stapels hoog liggen altijd. Ook de gamewinkel in Zuidplein naast de FRS had ze gewoon op voorraad vorige keer dat ik er was.
Saturn had ze ook in het krantje staan, echter na een belletje vanmorgen kwam ik bedrogen uit ;(

Welke gamewinkel is dat? Eplaza is dat dus. Zijn in gesprek de hele tijd. > en ook zonder Wii

[ Voor 8% gewijzigd door Roeligan op 25-04-2008 15:12 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Die originele Wii wheels zijn ook nergens meer te krijgen, overal waar ik geweest ben in Utrecht waren ze uitverkocht. Er zijn zelfs lange wachtlijsten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De Japanse VC update net in de mail:

Famicom:
激亀忍者伝 (Gekikame Ninja Den)
スカイキッド (Sky Kid)
VOLGUARDII
ボコスカウォーズ (Bosuka Wars)

Super Famicom:
ファミコン探偵倶楽部 PARTII うしろに立つ少女 (Famicom Tantei Club Part II: Ushiro ni Tatsu Shoujo)
ヘラクレスの栄光IV (Hercules no Eikou IV)

Nintendo 64:
星のカービィ64 (Hoshi no Kirby 64)

Mark III:
スーパーワンダーボーイ (Super Wonder Boy)

Mega Drive:
武者アレスタ (Musha Aleste)
フェリオス (Phelios)
ファンタシースターIII (Phantasy Star III)

PC Engine:
クレスト オブ ウルフ (Crest of Wolf)
ワルキューレの伝説 (Legend of Valkyrie)
デジタルチャンプ バトルボクシング (Digital Champ Battle Boxing)
モンスターレアー (Monster Lair)
悪魔城ドラキュラX (Akumajou Dracula X)

NeoGeo:
メタルスラッグ (Metal Slug)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:32

sanook

_/-\o_

Als je de advertenties in de gaten houdt kom je ook een heel eind: Afgelopen maandag de Wii gehaald bij Saturn Rdam-z en vandaag hadden ze ook de Wii Fit gewoon op voorraad. Ik denk dat ze er ca 50 hadden dus die zullen ondertussen al uitverkocht zijn. Ik stond vanochtend om 5 over half 10 in de rij voor de kassa met ca 15 mensen waarvan er 12 een Wii Fit in hun handen hadden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Intertoys had er slechts 10 geleverd gekregen, voor een reserveringslijst van 15... maar aangezien ik nummer 1 was... d:)b

Vermaak mij er prima mee moet ik zeggen. Inspannend en leuk. Je wordt lekker met je snuit op de BMI feiten gedrukt (te zwaar :( ), dus dat wordt sporten op die plank :) .

Nogmaals de vraag of iemand weet of je Mii's uit de Fit te emigreren zijn naar anderen, zodat je daar verder kan Fitten met je Mii... ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik had gisteren op BartSmit.com Metroid Prime 3 besteld voor 25 euro. Vandaag binnen gekregen en die Gecko Region Free loader geprobeerd. Werkt perfect! :D Ik kan nu dus de PAL Metroid Prime 3 op m'n NTSC-J Wii spelen! :) Enige wat je nodig hebt is Zelda en een SD-kaartje, ideaal. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:18:
Nogmaals de vraag of iemand weet of je Mii's uit de Fit te emigreren zijn naar anderen, zodat je daar verder kan Fitten met je Mii... ?!
Voorzover ik overal kan zien, kan dit niet... deze mogelijkheid staat ook nergens in het boekje enzo.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.