Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25

Sagat

Is pappa x2!

bah, klein tot geen budget is vervelend.....net even geken bij mjin favo usa Canuckian stores
vg+ en dvdbo.
Ze hebben zo waar weer voorzichtig wii's in voorraad.

214 euro voor een wii inc smash bros, en dan dus toegang tot een vc zonder pal ellende (maar nog steeds natuurlijk beperkte keuzes en geen rumble etc)

Binnenkort maar is met Miss Sagat O+ overleggen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:36:
Wat mij (en volgens mij ook Sagat) een beetje in het verkeerde keelgat schiet is dat schijnheilige gedoe altijd rondom homebrew.
Om maar ff offtopic te springen, dan heb je het op tweakers waarschijnlijk heel erg niet naar je zin. Een forum waar iedereen 20mbit+ lijnen nodig heeft om hele dagen "linux iso's" te downloaden, en waar iedereen zoveel nieuwsberichten leest dat er honderden gigabytes aan usenet nieuws gelezen wordt.

Dus als je niet tegen schijnheiligheid kan dan zit je hier echt verkeerd denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Deddiekoel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
Om even een andere weg in de slaan in de VC vs Emulatie discussie:

De VC heeft mijns inziens een vrij belangrijke rol in het Nintendo geheel en dat is namelijk de bekostiging van hun online netwerk. Pas als Pay2Play en Wiiware en zijn is er voor Nintendo een alternatieve bron van inkomsten om hun online netwerk te bekostigen.
Nintendo maakt een shitload aan geld met de wii en de DS, vergeet niet dat ze hier al winst op de hardware maken en daarmee dus ook de online zouden kunnen bekostigen.
Kijk bijv. naar Sony deze heeft een 10 x betere online service en die is toch ook gratis.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
@ BaroZZa: Ik wijs ook niet met een vingertje naar mensen die roms downloaden, maar naar mensen die roms downloaden en vervolgens met allerlei excuusjes dit proberen goed te praten of te verhullen.

Afgezien daarvan, ontken ik ook zeker niet dat ik nog nooit een rom heb gespeeld. Nu ligt mijn motivatie om roms te spelen wat anders (ik gebruik het voornamelijk om (onbekende) Japanse games te proberen), simpelweg omdat ik het leuk vind het origineel te hebben. Daarom heb ik ook geen enkele Nintendo VC game, die koop ik liever als cartridge. Ben niet voor niks verzamelaar van Nintendo games. ;) Maar de moreel meer verantwoorde motivatie (uiteraard ook discutabel) doet niks af aan het feit dat ik ook gewoon wel eens een rom gebruik. Ik ga daar echter niet omheen lopen draaien met argumenten zoals dat emulators en roms legaal zijn.

Verder koop ik Wii games allemaal wel gewoon netjes. Niet omdat ik een moraalridder zou zijn, maar vooral uit eigen belang; ik heb graag doosjes/boekjes, en zie graag ook in de toekomst toffe games uitkomen. Die draai ik liever niet de nek om door die paar centen te besparen en de boel te downloaden.

Kortom -- even de analogie erbij pakkend -- ik loop ook wel eens door rood, net als vele anderen. Maar smoesjes als "de kleur van het knopje stond me niet aan, dus ik had geen andere keus dan door rood te lopen" vind ik erg schijnheilig.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:04:
Om maar ff offtopic te springen, dan heb je het op tweakers waarschijnlijk heel erg niet naar je zin. Een forum waar iedereen 20mbit+ lijnen nodig heeft om hele dagen "linux iso's" te downloaden, en waar iedereen zoveel nieuwsberichten leest dat er honderden gigabytes aan usenet nieuws gelezen wordt.

Dus als je niet tegen schijnheiligheid kan dan zit je hier echt verkeerd denk ik :)
Tja, je hoeft het wat mij betreft ook niet van de daken te gaan schreeuwen, als je er maar niet omheen gaat draaien en doen alsof je het puur voor legale doeleinden gebruikt. Als iemand zegt "ik koop een 120 GB iPod, want die van 60GB is te klein voor mijn zelfgemaakte muziek" dan vind ik dat schijnheilig (uitgaande van dat dat niet zo is, wat ik zeer waarschijnlijk acht :P). Zegt iemand "ik koop een 120 GB iPod" vind ik dat prima. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 22-04-2008 15:23 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nice said captainN _/-\o_

Ik heb ook graag doosjes en boekjes etc. en heb dus al mijn games origineel.

Echter heb ik voor mijn DS een m3, echter gebruik ik deze alleen om games uit te proberen.
Ik heb dan ook gewoon alle goede games origineel gekocht (ongeveer 15 stuks).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:04:
[...]

Nintendo maakt een shitload aan geld met de wii en de DS, vergeet niet dat ze hier al winst op de hardware maken en daarmee dus ook de online zouden kunnen bekostigen.
Kijk bijv. naar Sony deze heeft een 10 x betere online service en die is toch ook gratis.
Ik denk dat je de kosten van een wereldwijd online netwerk onderschat. Maar los daarvan is Nintendo een bedrijf dat als enige een gezonde bedrijfsvoering er op na houdt in de gamesindustrie. Nintendo kan het zich niet permitteren om dingen te doen die verlies opleveren omdat ze het nergens anders mee kunnen opvangen. Dus daarom verkopen ze hardware met winst en moeten ze de kosten van een online netwerk ergens anders vandaan halen. Zij kunnen/willen het risico niet lopen om verliesgevende dingen in de markt te zetten zoals hun concurrenten dat wel doen om maar wat marktaandeel te winnen. Dat ze een shitload aan geld verdienen is bewijs dat ze het goed doen. Maar Nintendo blijft een bedrijf en daar telt vrijwel altijd wat er uiteindelijk onder de streep staat.

Ik ga nu weer wat afdwalen. Maar hoewel Nintendo wellicht te voorzichtig is vind ik dat met name MS de markt een beetje heeft verziekt. Veel mensen zullen dit anders zien omdat "de klant proviteert" maar het is in mijn ogen valse concurrentie. MS heeft gewoon dankzij (hele) diepe zakken marktaandeel 'gekocht' door een duur online netwerk in te zetten en te beginnen met het verkopen van een console fix onder kostprijs (XBox ging in europa na de aankondiging van de Cube prijs na slechts 2 maanden met bijna 50% omlaag). De Xbox heeft 4 miljard gekost dat is niet echt gezond te noemen. Sony had de PS2 en heeft sowieso ook diepe zakken. Maar het is niet vreemd dat SEGA onderuit is gegaan. Ook Nintendo heeft het zwaar gehad en is markt gaan creeren om te kunnen overleven (en met succes).
Nintendo zelf is ook geen lieverdje maar ik vind MS geen verrijking van de console markt...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Captain N schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:16:
@ BaroZZa: Ik wijs ook niet met een vingertje naar mensen die roms downloaden, maar naar mensen die roms downloaden en vervolgens met allerlei excuusjes dit proberen goed te praten of te verhullen.

Afgezien daarvan, ontken ik ook zeker niet dat ik nog nooit een rom heb gespeeld. Nu ligt mijn motivatie om roms te spelen wat anders (ik gebruik het voornamelijk om (onbekende) Japanse games te proberen), simpelweg omdat ik het leuk vind het origineel te hebben. Daarom heb ik ook geen enkele Nintendo VC game, die koop ik liever als cartridge. Ben niet voor niks verzamelaar van Nintendo games. ;) Maar de moreel meer verantwoorde motivatie (uiteraard ook discutabel) doet niks af aan het feit dat ik ook gewoon wel eens een rom gebruik. Ik ga daar echter niet omheen lopen draaien met argumenten zoals dat emulators en roms legaal zijn.
Dat zie ik niemand doen eigenlijk, dat goed praten. Emulators zijn gewoon legaal en roms zijn ook legaal zolang ze niet van commerciële games zijn. Niet dat de meeste mensen legale games spelen maar emulators zelf zijn gewoon legaal, homebrew ook. Dus dat mensen boos worden op de homebrew community(en dan heb ik het over de coders) is een beetje vreemd. Vooral omdat mensen vaak met het argument komen dat het simpelweg illegaal is, terwijl dat niet het geval is.
Kortom -- even de analogie erbij pakkend -- ik loop ook wel eens door rood, net als vele anderen. Maar smoesjes als "de kleur van het knopje stond me niet aan, dus ik had geen andere keus dan door rood te lopen" vind ik erg schijnheilig.
Mwoah, het is meer dat simpelweg niet één smoes zou voldoen omdat het 'illegaal' is. Dus het is meer een smoesje van 'er kwam geen auto aan, dus ik doe niemand kwaad' dat je moet vergelijken met 'ik download een rom die ik anders toch nooit had gekocht, dus ik doe niemand kwaad'.

[ Voor 10% gewijzigd door BarôZZa op 22-04-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:30

mjl

Ugh

Iemand hier ervaringen met Farcry - vengeance voor de Wii en zo'n plastic gun voor je wimote ?

Er zijn verschillende types en vraag me af wat handig is:

Een simple gun houder voor je wimote:
Afbeeldingslocatie: http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/2/0/4/9/2204989.gif

En enkele gun houder voor wi mote+ nunchuck
Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/73000333/Images/2/Wii%20Gun.jpg

Een dubbele gun houder voor wii mote + nunchuck
Afbeeldingslocatie: http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/4/9/9/5/2499576.gif

De officiele nintendo oplossing met de crosbowtraining:
Afbeeldingslocatie: http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/4/4/9/5/2449520.gif

Of is voor deze game een specifiek model+merk aan te raden?

ter info - dit zijn de controls:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Control Pad Left = akimbo 
Control Pad Up = toggle rocks/grenades/molotov/mine 
Control Pad Right = cycle weapons 
Control Pad Down = change stance/stand/crouch/prone 
A Button = tap to enter/exit predator mode/hold to lock camera mode 
+ Button = menu 
1 Button = tap to use binoculars/hold to unhinge a mounted weapon 
2 Button = hold to view objectives 
- Button = feral visions 
Z Button = shoot akimbo/throw 
Control Stick = move/drive 
C Button = reload weapon/contextual action 
B Button = shoot/install branch whip

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu weer wat afdwalen. Maar hoewel Nintendo wellicht te voorzichtig is vind ik dat met name MS de markt een beetje heeft verziekt. Veel mensen zullen dit anders zien omdat "de klant proviteert" maar het is in mijn ogen valse concurrentie. MS heeft gewoon dankzij (hele) diepe zakken marktaandeel 'gekocht' door een duur online netwerk in te zetten en te beginnen met het verkopen van een console fix onder kostprijs (XBox ging in europa na de aankondiging van de Cube prijs na slechts 2 maanden met bijna 50% omlaag). De Xbox heeft 4 miljard gekost dat is niet echt gezond te noemen. Sony had de PS2 en heeft sowieso ook diepe zakken. Maar het is niet vreemd dat SEGA onderuit is gegaan. Ook Nintendo heeft het zwaar gehad en is markt gaan creeren om te kunnen overleven (en met succes). Nintendo zelf is ook geen lieverdje maar ik vind MS geen verrijking van de console markt.
Ik kwam laatst een filmpje tegen van de aankondiging van Sonic Adventure. Een vol theater ergens in het centrum van Tokio voor de hele dag afgehuurd. Een reisje naar Mexico om inspiratie op te doen voor Sonic Adventure en Yuji Naka een Ferrari geven om hem over te halen om de "Miyamoto" van SEGA te worden. Op hetzelfde moment Yu Suzuki 70 miljoen geven om zijn Shenmue game te bouwen. Na onderzoek bleek dat Shenmue door iedere Dreamcast bezitter twee keer gekocht moest worden voordat men winst kon maken.

Het is echt een raadsel hoe SEGA nog zolang heeft kunnen bestaan zonder ook maar een cent winst te maken. Toen de piraterij op het hoogtepunt was had men zelfs geen omzet meer. Microsoft is het moderne SEGA maar heeft nog lang niet zoveel geld door de wc gespoeld. Microsoft begint de laatste tijd te bezuinigen op het hele Xbox traject. Sony spendeert daarentegen weer meer na het winnen van de HD format war. Nintendo is altijd al cheap en conservatief geweest. Ik weet nog dat Iwata helemaal blij was toen hij vertelde dat door de prijsverlaging naar $100 men per GameCube 50 dollar cent verlies draaide. Dit om te laten zien dat Nintendo wel degelijk geld wilde uitgeven. Ik merk overigens wel dat ook Nintendo steeds duurdere projecten op zet:
Smash Bros. Brawl, Super Mario Galaxy, Zelda: Twilight Princess etc. ontzettend dure producties vergeleken met Sunshine, Melee(in 9 maanden gebouwd) en The Wind Waker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@mjl

Met of zonder gun, far cry kun je beter helemaal niet spelen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:46
Toch ben ik wel benieuwd hoe de verhouding is tussen Sega en MS qua geld uitgeven, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat MS al geld heeft verdiend aan het hele Xbox avontuur. Afgezien van dat het MS een plekje in de huiskamer heeft gegeven.

Ik heb overigens een week geleden No More Heroes besteld bij Play.com vanwege de lage prijs daar (42 euro incl. verzenden) en de zeer positieve review van T.net. Ik wilde het spel eigenlijk al hebben vanaf de eerste trailer, maar later toch wat teruggeschokken van de negatieve (p)reviews. Na de positieve review kon ik m'n nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb ik het spel toch maar gekocht. Ik ben benieuwd. Mijn vraag is eigenlijk, hebben andere mensen laatst daar nog iets besteld en hoe lang duurde dat? Ik heb namelijk daar wel eerder spullen besteld (ik denk laatste keer een half jaar geleden) en dan was het er meestal wel binnen een week.
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:52:
Metroid Prime 3, batallion wars, en resident evil: UC in de aanbieding bij de eplaza voor maar 25 euro. Mischien interessant voor de mensen hier die deze spellen nog niet hebben :)

http://www.eplaza.com/sho...=nu%20speciale%20internet
Het complete lijstje is bij budgetgaming te vinden. Het zijn geen slechte deals:
Wii aanbiedingen
Alien Syndrome 20.00
Battalion Wars 2 25.00 *link*
Blazing Angels 20.00
Boogie 39.95
Cars 2: De Internationale Race van Takel 25.00
Donkey Kong Jet Race 25.00
Driver Parallel Lines 20.00
Fantastic Four 20.00
LEGO Star Wars: The Complete Saga 39.95
Metroid Prime 3 25.00 *link*
Red Steel 29.95
Resident Evil Umbrella Chronicles 25.00
Wing Island 18.00
WWE Smackdown vs Raw 25.00

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:30:
[...]
Na onderzoek bleek dat Shenmue door iedere Dreamcast bezitter twee keer gekocht moest worden voordat men winst kon maken.
Uhm, dat heet gewoon system sellers ;) Gewoon veel geld pompen in een game zodat gamers de console in huis halen. Dan kopen ze vanzelf een tweede en minimaal derde game. Dan heb je ook je winst van je overprriced games eruit :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik heb juist alleen deze drie games gepost omdat de rest vrij bagger is :+
Ik krijg altijd de nieuwsbrief van eplaza en af en toe zitten er wel lekkere aanbiedingen tussen die ik dan post ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoedje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:40:
Toch ben ik wel benieuwd hoe de verhouding is tussen Sega en MS qua geld uitgeven, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat MS al geld heeft verdiend aan het hele Xbox avontuur. Afgezien van dat het MS een plekje in de huiskamer heeft gegeven.
Ik denk dat het momenteel nogal meevalt voor microsoft. De originele xbox was inderdaad een bodemloze put. Geen idee hoeveel verlies er nu gemaakt wordt op een 360 console, maar feit is wel dat ze op alles wat er rond draait een grote omzet hebben: een grote gameslibrary, xbox live, live arcade games, video's en muziek op de marketplace. Sega had niets van dat alles, gecombineerd met slechte marketing en zware piraterijproblemen. Koop maar eens een dreamcast tweedehands: 9 kansen op 10 krijg je er een stapeltje CD-RW schijfjes bij :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Grote gameslibrary had de Dreamcast wel, met een aantal van de beste games ooit gemaakt. Eerder genoemde Shenmue blijft een pareltje. Overigens was het ook niet zo dat Yu Suzuki ineens 70 miljoen kreeg voor de game, maar was de ontwikkeling gewoon allang bezig. Eerst als Virtua Fighter Adverture oid voor de Saturn. Daarna werd alles omgezet voor de Dreamcast. Daarnaast was het de bedoeling om een hele reeks van games uit te brengen, waarbij de opvolgende delen natuurlijk goedkoper zouden zijn.

Ook was het de eerste console met echte online gameplay, zoals met Phantasy Star, Quake III, Unreal Tournament etc.

Piracy heeft het niet echt verneukt en misschien zelfs de dood nog een flinke tijd uitgesteld. De Dreamcast was geflopt vanwege de negatieve publiciteit ervoor(Saturn was geflopt), de slechte distributie, de slechte promotie en de hype rondom de PS2.

[ Voor 26% gewijzigd door BarôZZa op 22-04-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:28:
Iemand hier ervaringen met Farcry - vengeance voor de Wii en zo'n plastic gun voor je wimote ?

Er zijn verschillende types en vraag me af wat handig is:

Een simple gun houder voor je wimote:
[afbeelding]

En enkele gun houder voor wi mote+ nunchuck
[afbeelding]

Een dubbele gun houder voor wii mote + nunchuck
[afbeelding]

De officiele nintendo oplossing met de crosbowtraining:
[afbeelding]

Of is voor deze game een specifiek model+merk aan te raden?

ter info - dit zijn de controls:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Control Pad Left = akimbo 
Control Pad Up = toggle rocks/grenades/molotov/mine 
Control Pad Right = cycle weapons 
Control Pad Down = change stance/stand/crouch/prone 
A Button = tap to enter/exit predator mode/hold to lock camera mode 
+ Button = menu 
1 Button = tap to use binoculars/hold to unhinge a mounted weapon 
2 Button = hold to view objectives 
- Button = feral visions 
Z Button = shoot akimbo/throw 
Control Stick = move/drive 
C Button = reload weapon/contextual action 
B Button = shoot/install branch whip
Ik heb 2 verschillende guns van Dealextreme, beide van het type "een simpele gunhouder voor je wiimote". De een is zwart met zilver en heeft een doorlusmogelijkheid voor de nunchuck, de anders is doorzichtig en heeft geen mogelijkheid om de nunchuck aan te sluiten. Die laatste valt sowieso al af omdat je voor Far Cry een nunchuck nodig hebt. Aangezien Far Cry ook veel toetsen bovenop de Wiimote nodig heeft lijkt de ander me eigenlijk ook niet erg geschikt, aangezien je daar totaal niet bijkunt zolang je je vinger aan de trigger hebt. De enkele gunhouder die je daarna noemt is daar wel geschikt voor, maar geeft weer niet dat trigger gevoel. De anderen die je noemt hebben weer enigzins een trigger, waardoor ej op het moment dat je die gebruikt weer niet bij de bovenste toetsen kunt, alhoewel het wel weer iets beter zal gaan dan bij degenen die ik heb. Als je er echt eentje wil kan je denk ik het beste voor Nintendo's eigen versie of die een na laatste gaan, maar eigenlijk denk ik dat je voor Far Cry beter gewoon de controller en nunchuck kunt blijven gebruiken. Wel kan ik de guns aanbevelen voor railshooters zoals House of the Dead 2+3 return, Ghost Squad en RE:UC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met Donkey Kong 64.
Zal die wel op de vc kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Zou kunnen, maar ik denk dat ze de expension pak nog niet hebben geëmuleerd, aangezien ze zelfs de Controller Pak nog niet hebben geëmuleerd.

Daarnaast worden de N64 games tot nu toe vaak aangepast en zal dat wat lastiger zijn bij DK64 omdat het van Rare is en ik geen idee heb of Nintendo dan de rechten heeft op de broncode.

[ Voor 40% gewijzigd door BarôZZa op 22-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
BarôZZa schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:29:
Zou kunnen, maar ik denk dat ze de expension pak nog niet hebben geëmuleerd, aangezien ze zelfs de Controller Pak nog niet hebben geëmuleerd.
Een controller pak emuleren zal een stuk lastiger zijn dan een extra blok geheugen. Daarnaast heeft Nintendo het Expansion Pak al werkend in een emulator, zie Zelda MM op de Zelda Collector's Edition disc op de Gamecube. Het zou mij niet verbazen als die Gamecube N64 emulator als de basis is gebruikt voor de Wii N64 emulator, dus het Expansion Pak zou geen probleem moeten zijn.
Daarnaast worden de N64 games tot nu toe vaak aangepast en zal dat wat lastiger zijn bij DK64 omdat het van Rare is en ik geen idee heb of Nintendo dan de rechten heeft op de broncode.
Dat maakt niet uit, DK64 is van Nintendo. Het spel is in opdracht van Nintendo door Rare gemaakt en dus komen alle rechten automatisch bij Nintendo terecht. Daarnaast heeft Rare ook nog actief meegewerkt aan Diddy Kong Racing DS en DKC 1, 2 en 3 op de GBA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
Waarom is er eigenlijk nog geen Wii Fit topic? :P Ik heb geen idee wat en of er online functies inzitten, maar miss is het ook mogelijk een (gezonde geen anorexia) competitie te houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:12:Waarom is er eigenlijk nog geen Wii Fit topic?
...ik krijg zelfs het gevoel dat Wii-Fit niet zoveel de aandacht trekt, ook hier in dit topic lijkt men er niet heel warm voor te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Wii-Fit wordt een dikke hit let maar op. Maar dan vooral bij de casual-gamers/vrouwen, zeker met goede marketing.

Alleen het is geen 'hard-core' game (en tweakers herbergt vooral deze categorie gamers), en nu de game nog niet uit is valt er ook niet zoveel over te zeggen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:23:
Wii-Fit wordt een dikke hit let maar op. Maar dan vooral bij de casual-gamers/vrouwen, zeker met goede marketing.

Alleen het is geen 'hard-core' game (en tweakers herbergt vooral deze categorie gamers), en nu de game nog niet uit is valt er ook niet zoveel over te zeggen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk ook dat een speciaal topic voor Wii fit iets teveel van het goede is want zoals hierboven gezegd hoor je er al niet heel veel over in dit topic en verder is het ook niet echt een game zoals mario kart waar je tig mensen hebt die vragen stellen over unlockables en expert ghost data van de time trials enzo. Mss heb ik het wel verkeerd hoor maar ik denk dat je daar sowieso tot na de launch mee moet wachten en moet afwachten in hoeverre dit topic overspoeld wordt met Wii Fitters ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:16:
[...]
...ik krijg zelfs het gevoel dat Wii-Fit niet zoveel de aandacht trekt, ook hier in dit topic lijkt men er niet heel warm voor te lopen...
Ik denk dat je je daar een beetje in vergist. Ik was vorige week bij een e-Plaza in Amsterdam en daar werd mij verteld dat er voor Wii Fit drie keer zoveel reserveringen waren binnengekomen als voor Mario Kart.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Daar kan je inderdaad donder op zeggen , die van mij wilde speciaal een wii voor de wii-fit :P(bij wijze van).
Denk echt dat dit echt wel gaat lopen , en zoals hierboven ook gezegd word, zijn er al een hele hoop reserveringen voor.

Overal waar nintendo bij de wii games wat hardware bij doet , loopt als warme broodjes over de toonbank.

En ik denk dat aardig wat games gaan komen voor de balance board

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11
Ik ben geen hardcore gamer... maar zit wel op tweakers. :P En kan echt niet wachten totdat m'n WiiFit er is! :) Ben zo benieuwd naar hoe het is... Het heeft trouwens, voor zover ik weet, geen online mogelijkheden ofzo. Het is ook niet voor spelletjes tegen elkaar, maar gewoon voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:56:
Grote gameslibrary had de Dreamcast wel, met een aantal van de beste games ooit gemaakt. Eerder genoemde Shenmue blijft een pareltje. Overigens was het ook niet zo dat Yu Suzuki ineens 70 miljoen kreeg voor de game, maar was de ontwikkeling gewoon allang bezig. Eerst als Virtua Fighter Adverture oid voor de Saturn. Daarna werd alles omgezet voor de Dreamcast. Daarnaast was het de bedoeling om een hele reeks van games uit te brengen, waarbij de opvolgende delen natuurlijk goedkoper zouden zijn.

Ook was het de eerste console met echte online gameplay, zoals met Phantasy Star, Quake III, Unreal Tournament etc.

Piracy heeft het niet echt verneukt en misschien zelfs de dood nog een flinke tijd uitgesteld. De Dreamcast was geflopt vanwege de negatieve publiciteit ervoor(Saturn was geflopt), de slechte distributie, de slechte promotie en de hype rondom de PS2.
Nee, de Dreamcast is geflopt omdat SEGA failliet was.
Yu Suzuki was inderdaad lang bezig met Shenmue. Maar 70 miljoen is nogal wat. Dat wordt nog steeds gezien als de duurste game tot nu toe. Daarnaast moet je ook even indenken dat dat jaren terug was toen de dollar nog iets waard was. 70 miljoen toen is over de 100 miljoen nu. De piracy heeft het juist wel verneukt om dat woord maar eens te gebruiken. Het is leuk als mensen je console kopen maar daar maakte SEGA totaal geen winst op. Het waren de games zoals Shenmue die moesten verkopen maar die werden massaal gedownload. Ironisch genoeg via SEGA's eigen SEGANET :P . De PS2 speelde uiteraard ook een rol maar de slechte promotie in ieder geval niet. Wellicht in Europa maar zeker niet in Amerika waar Peter Moore de touwtjes in handen had. De dood werd overigens door de piraterij versnelt omdat winkels op een gegeven moment geen games meer inkochten. Als winkeliers met hun voorraden blijven zitten kopen ze geen nieuwe games meer van SEGA.

De Xbox strategie van Microsoft lijkt heel erg op die van SEGA omdat Peter Moore tot voor kort de baas was van het Xbox gebeuren. Nu hij weg is zien we een heel ander Microsoft dat lang niet zo sterk in de schoenen staat. Hij had het met de Wii en Blu-Ray/HD-DVD oorlog nooit zo ver laten komen dat de Xbox 360 afzwakt en men net zoals Nintendo bij de GameCube de prijs fors moest verlagen, in Europa en Japan althans. Microsoft en Sony komen niet in de buurt van de uitgaven van SEGA. De grote Pachinko gigant Sammy is na de overname van SEGA vrijwel al het opgebouwde kapitaal kwijtgeraakt. Een mooi verhaal was een meeting tussen Peter Moore en SEGA Japan hij kreeg de laatste ongeveer 10 miljoen dollar mee om de Dreamcast in de USA te redden. Vanaf dat moment was SEGA Japan officieel failliet. Hierna werden talloze ontwikkel studio's gesloten, 300 man ontslagen een zooitje arcade hallen dichtgegooid en werd de Ferrari van Yuji Naka verkocht om het jaar erop te kunnen overleven en een aantal jaren te teren op ports voor de GameCube, PS2 en Xbox. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoeveel zijn er op tweakers ik geloof heel weinig dus veel nut heeft het niet denk ik :)
maar als je wil mag je er een topic voor aanmaken hoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
MetroidPrime schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:36:
[...]

Een controller pak emuleren zal een stuk lastiger zijn dan een extra blok geheugen. Daarnaast heeft Nintendo het Expansion Pak al werkend in een emulator, zie Zelda MM op de Zelda Collector's Edition disc op de Gamecube. Het zou mij niet verbazen als die Gamecube N64 emulator als de basis is gebruikt voor de Wii N64 emulator, dus het Expansion Pak zou geen probleem moeten zijn.

[...]

Dat maakt niet uit, DK64 is van Nintendo. Het spel is in opdracht van Nintendo door Rare gemaakt en dus komen alle rechten automatisch bij Nintendo terecht. Daarnaast heeft Rare ook nog actief meegewerkt aan Diddy Kong Racing DS en DKC 1, 2 en 3 op de GBA.
Een controller Pak emuleren is niet bepaald lastig. Dat kon zelfs UltraHLE en dat was de eerste werkende N64 emulator.
Overigens komen niet alle rechten direct bij Nintendo terecht. Rare werkt idd mee aan DS en GBA games, maar Wii games mogen ze zich niet aan wagen. Diddy Kong Racing was ook op de DS aangepast. Zo waren Conker en Banjo eruit gesloopt. Wat betreft de broncode is het altijd een lastiger verhaal, aangezien de copyright dan standaard bij de ontwikkelaar ligt. Op zich vrij logisch ivm het hergebruik van de code. Het is dus waarschijnlijk niet zo dat ze de games zomaar mogen aanpassen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:04:
[...]

Nee, de Dreamcast is geflopt omdat SEGA failliet was.
Yu Suzuki was inderdaad lang bezig met Shenmue. Maar 70 miljoen is nogal wat. Dat wordt nog steeds gezien als de duurste game tot nu toe. Daarnaast moet je ook even indenken dat dat jaren terug was toen de dollar nog iets waard was. 70 miljoen toen is over de 100 miljoen nu. De piracy heeft het juist wel verneukt om dat woord maar eens te gebruiken. Het is leuk als mensen je console kopen maar daar maakte SEGA totaal geen winst op. Het waren de games zoals Shenmue die moesten verkopen maar die werden massaal gedownload. Ironisch genoeg via SEGA's eigen SEGANET :P . De PS2 speelde uiteraard ook een rol maar de slechte promotie in ieder geval niet. Wellicht in Europa maar zeker niet in Amerika waar Peter Moore de touwtjes in handen had. De dood werd overigens door de piraterij versnelt omdat winkels op een gegeven moment geen games meer inkochten. Als winkeliers met hun voorraden blijven zitten kopen ze geen nieuwe games meer van SEGA.
Euhhh nee, Sega ging failliet doordat de Dreamcast flopte. Als ze al failliet waren hadden ze de console nooit kunnen uitbrengen en ook geen Shenmue kunnen voltooien. $70 miljoen is natuurlijk veel, maar zoals ik al zei kwam dat ook door gecancelde projecten. Het was simpelweg een langlopend project en dat is moeilijk te stoppen als er al miljoenen inzitten. Het geld moest zoveel mogelijk terugverdiend worden en ik denk dat dat nog steeds kan als ze het opnieuw uitbrengen voor de next-gen consoles en er een deel 3 achteraan gooien.

Piracy heeft in het geval van de Dreamcast juist wel degelijk de levensduur verlengd. De meeste mensen met een Dreamcast hadden toch nog een aantal originele games en dankzij de homebrew/piracy scene bleven er nog tijden lang nieuwe games uitkomen. Sega heeft zelfs de homebrew scene een cadeautje gegeven door in de allerlaatste DC release een onontdekte feature te stoppen (achtergrond veranderen van het DC menu en 3D weergave).

Slechte promotie was overigens wel degelijk een probleem. Sega kon geen vuist maken tegen de enorme hype rondom de PS2.

Overigens vind ik de Dreamcast nog altijd één van de meest geniale consoles allertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die MP3 voor 25 euro actie bij e-Plaza is misschien wel een goed moment om die homebrew freeloader-achtige tool uit te proberen. Ik las dat er nog wel een aantal problemen mee waren, maar als 'ie het niet doet, kan ik hem altijd voor die prijs wel weer kwijt via MP of Ebay gok ik zo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 23-04-2008 07:58 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Ja, baal er zelf wel van dat ik weer net een week te vroeg die game heb gekocht :s Het risico van wachten blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

BarôZZa schreef op woensdag 23 april 2008 @ 02:27:
Piracy heeft in het geval van de Dreamcast juist wel degelijk de levensduur verlengd. De meeste mensen met een Dreamcast hadden toch nog een aantal originele games en dankzij de homebrew/piracy scene bleven er nog tijden lang nieuwe games uitkomen. Sega heeft zelfs de homebrew scene een cadeautje gegeven door in de allerlaatste DC release een onontdekte feature te stoppen (achtergrond veranderen van het DC menu en 3D weergave).

Slechte promotie was overigens wel degelijk een probleem. Sega kon geen vuist maken tegen de enorme hype rondom de PS2.

Overigens vind ik de Dreamcast nog altijd één van de meest geniale consoles allertijden.
Ik denk dat je hier 2 zaken door de war haalt, piracy heeft de levensduur van de dreamcast voor gebruikers verlengd, maar Sega had hier echt geen plezier van hoor. Op alleen hardware maakt men verlies (wellicht wel winst op randapp zoals nu bij de 360, maar op de console zelf echt niet).

Ik weet zelf niets over promotie in de usa en japan, maar hier was het diep triest. Wat idd een feit is, is dat iedereen zoiets had van, we wachten op de ps2. Want de ps1 was een succes en de saturn niet.
Grappig dat dezelfde strategie bij de ps3 niet gelukt is (tot nu toe). Want de x-box 1 was nou ook niet bepaald een ps1/2 achtig succes, maar desondanks is de 360 wel een succes geworden.

Verder vond ik de dc ook super, soul calibur 1 is een van de weinige spellen die ik gewoon een tijdje in de demo stand heb laten draaien om de gfx zoooooo mooi waren :9~

Verder is msr een van mijn favo race games. Vond hem toender tijd beter dan gran trourisom 1 en 2. Maar deze games zijn natuurlijk onvergelijkbaar.
En de dc had natuurlijk nog heel veel innovatieve features......maar dit is het wii forum
/end dc rules rant :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 18:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Sagat schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:48:
[...]
Grappig dat dezelfde strategie bij de ps3 niet gelukt is (tot nu toe). Want de x-box 1 was nou ook niet bepaald een ps1/2 achtig succes, maar desondanks is de 360 wel een succes geworden.
De PS3 heeft natuurlijk wel wat meer tegenslagen gehad dan de PS2. Bij de PS2 kwamen mensen pas na aanschaf erachter dat het niet allemaal zo mooi was als beloofd. De PS3 is voordat hij uitkwam al aardig vaak negatief in het nieuws geweest. Het ontbreken van rumble, het Killzone 2 filmpje, daarbij ook nog eens de dure introductieprijs en het feit dat de PS3 grafisch niets/niet veel beter is dan de 360 die op dat moment al uit was. Ik denk dat dat grotendeels het teleurstellende resultaat van de PS3 heeft bepaald. Al heb ik wel het idee dat de PS3 alweer aardig aan het opkomen is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat een grote reden de DVD-speler was bij de PS2. Dat was iig voor mij de reden om voor het eerst een niet-Nintendo console aan te schaffen! (en veel plezier van gehad!)
Het is naar mijn mening nog te vroeg voor de blu-ray om het grote publiek aan te spreken (ik zit er voorlopig nog niet op te wachten iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Even een vraagje aan de import wii-ers.
Kunnen jullie met usa/jap games ook online tegen europeanen, of wordt je gedwongen tegen je 'eigen' regio te spelen? Werken friends codes ook buiten de 'eigen' regio?

Ik vraag me dit vooral af voor mario strikers. In mijn vrienden kring word dat niet veel gespeeld dus zal ik vooral aangewezen zijn op online play :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

sedert een weekje ben ik ( eigenlijk een cadeau voor mijn zoontje ) een Wii console bezitter. Ik moet zeggen dat ik me al geamuseerd heb met Wii Sports. Wii play daarentegen vind ik niet zoveel hebben. Het is geleden van mijn N64 dat ik een Nintendo produkt in huis heb. Ik vind het wel wat hebben en doet me qua design denken aan Apple. Alleszins een elegante verschijning naast mijn Xbox360 kist ;) .

Nu is het me gisteren gelukt om mijn Wii online te krijgen maar heb ik een klein vraagje. Het lampje op de console is nu gedurig oranje ( ik besef dat dat juist is ) maar de ingang blijft maar blauw oplichten ( van lichtblauw naar felblauw en dan knipperen en dit herhaalt zich altijd ). Is dit normaal ?
Console werkt perfect hoor maar het is een raar zicht.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Christophe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:02:
Nu is het me gisteren gelukt om mijn Wii online te krijgen maar heb ik een klein vraagje. Het lampje op de console is nu gedurig oranje ( ik besef dat dat juist is ) maar de ingang blijft maar blauw oplichten ( van lichtblauw naar felblauw en dan knipperen en dit herhaalt zich altijd ). Is dit normaal ?
Wanneer je cd-drive blauw oplicht krijg je OF een update voor de firmware binnen OF je ontvangt een bericht. Aangezien jij een nieuwe Wii hebt, is het erg logisch dat er nog wat nieuwe firmware updates geinstalleerd worden. Niks aan de hand dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:02:
Wanneer het blauwe licht flikkert, betekent dat dat je ongelezen berichten op je wii prikbord hebt. Wanneer je geen ongelezen berichten hebt, dan blijt de gleuf constant blauw. Je kunt dit uitzetten in de opties van de Wii (weet de precieze benaming niet uit mijn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11
Het lampje gaat uit pas nadat je de nieuwe firmware hebt geinstalleerd. Dit moet je dus nog wel even zelf doen. In principe betekent een blauw lichtje dat je een berichtje hebt ontvangen (je kan die lezen via het envelopje rechtsonder in je Wii menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:08:
[...]

Wanneer je cd-drive blauw oplicht krijg je OF een update voor de firmware binnen OF je ontvangt een bericht. Aangezien jij een nieuwe Wii hebt, is het erg logisch dat er nog wat nieuwe firmware updates geinstalleerd worden. Niks aan de hand dus! :)
Klopt , was bij mij ook.
Vorige week gekocht, en de ochtend nadat ik hem aan Wi-Fi gekoppeld had , begon ie blauw te knipperen.
Update binnen dus.

Volgens mij is het ook mogelijk om dat uit te schakelen indien je je er aan ergert.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Als je de aan en uit knop ingedrukt houd wordt het lampje rood in plaats van Oranje en dan staat ie echt uit en niet in een soort slaapstand.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Sagat schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:36:
Even een vraagje aan de import wii-ers.
Kunnen jullie met usa/jap games ook online tegen europeanen, of wordt je gedwongen tegen je 'eigen' regio te spelen? Werken friends codes ook buiten de 'eigen' regio?

Ik vraag me dit vooral af voor mario strikers. In mijn vrienden kring word dat niet veel gespeeld dus zal ik vooral aangewezen zijn op online play :)
Ja, het online gebeuren is wereldwijd, evenals friend codes.

Waar komt het verhaal dat MP3 25 euro zou zijn bij e-Plaza vandaan eigenlijk? Net langs twee filialen geweest, maar daar waren ze gewoon 49.95. De folder die daar lag stond 'ie ook niet in. :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Captain N schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:43:
[...]

Waar komt het verhaal dat MP3 25 euro zou zijn bij e-Plaza vandaan eigenlijk? Net langs twee filialen geweest, maar daar waren ze gewoon 49.95. De folder die daar lag stond 'ie ook niet in. :?
Dit geld alleen voor internet aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:08:
[...]

Wellicht wat zzeurderig van me maar volgens mij licht de drive alleen op bij nieuwe berichten. Nu wil het zo dat nieuwe firmwares via een bericht worden gemeld. Maar het is dus niet nodig om de firmware te installeren om het licht te laten doven. Lezen van het bericht zou genoeg moeten zijn.
(bedenk me terwijl ik dit typ dat ik dit niet 100% zeker weet omdat ik altijd de firmware update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Captain N schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:43:
Sweet.

Vind het nog steeds moeilijk, us of euro wii.
VC vind ik een super idee, maar vanwege de prijzen ga ik voor mij onbekende games toch eerst testen op de pc, en dan vraag ik me af of ik ze daarna nog wel legaal wil kopen :$ .
En games die je al hebt nogmaals kopen is tsja.....zelfs voor mij gaat dat een beetje ver, dan sluit ik idd liever mijn ouwe zut weer aan.
Verder voordeel is natuurlijk het eerder en goedkoper beschikbaar zijn van games.
Maar dit speelt voor mij niet zo heel erg omdat ik tegenwoordig bijna al mijn games @ budget prijs haal. Metroid 3 kost bijvoordbeeld bij vg+ nu nog steeds 40 euro ex verzend......
Met een USA wii kan ik ook geen spellen kan lenen van vrienden (er van uitgaande dat freeloader en hacks uiteindelijk gepatched worden).

Wii haalt me over? :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuke actie van E-Plaza (internet) :)

Zonder die actie had ik MP3 en BW2 waarschijnlijk niet of erg laat gekocht. Het valt me trouwens op dat er nu maar 4 spellen worden aangeboden, ipv de lijst die hier ergens boven staat. Beperkt aanbod zeker. Gelukkig nog wel deze 2 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me nu steeds meer af te vragen, of het Everybody's Nintendo Channel wel naar Europa komt. Ik vind het toch wel fijn, als ik demo's kan testen op mijn DS, en snap echt niet waarom het in vredesnaam zo lang duurt, voordat het hierheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:25:
Ik begin me nu steeds meer af te vragen, of het Everybody's Nintendo Channel wel naar Europa komt. Ik vind het toch wel fijn, als ik demo's kan testen op mijn DS, en snap echt niet waarom het in vredesnaam zo lang duurt, voordat het hierheen komt.
Inderdaad lijkt mij ook erg fijn , maar denk niet dat het hier komt tbh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Targhor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:58:
[...]

Dit geld alleen voor internet aankopen.
spijtig genoeg wel jah..
ik vanmiddag naar de winkel rushen voor RE UC maar er stond gewoon 49,95 en toen kwam ik er achter dat dit idd een internet actie was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb sinds een week mijn Wii, maar ik heb het probleem dat de verbindingen van mijn wiimotes soms wegvallen (ook middenin een game). De 4 blauwe lampjes gaan dan branden en 30sec later heeft hij weer verbinding.
Hebben meerdere mensen hier last van en hoe is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kurios schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:06:
Ik heb sinds een week mijn Wii, maar ik heb het probleem dat de verbindingen van mijn wiimotes soms wegvallen (ook middenin een game). De 4 blauwe lampjes gaan dan branden en 30sec later heeft hij weer verbinding.
Hebben meerdere mensen hier last van en hoe is dit te verhelpen?
Nog nooit last van gehad, hoe ver ben je verwijderd van de Wii. Het bereik is niet _heel_ erg groot volgens mij (zit met 2,5-3,5 meter in mijn hoofd).

Verder kunnen zon, kaarsen en lampen de pointer verstoren aangezien deze bronnen IR uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:46:
[...]

Nog nooit last van gehad, hoe ver ben je verwijderd van de Wii. Het bereik is niet _heel_ erg groot volgens mij (zit met 2,5-3,5 meter in mijn hoofd).

Verder kunnen zon, kaarsen en lampen de pointer verstoren aangezien deze bronnen IR uitzenden.
Het gaat volgens mij niet om de pointer, maar echt om de verbinding tussen Wii en Wiimote.

Ik ben ongeveer 1-1,5 meter van de wii en sensorbar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
hoe zit het met de batterijen? Nog nooit van dit probleem gehoord :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Tijn89 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:06:
hoe zit het met de batterijen? Nog nooit van dit probleem gehoord :s
Wii geeft aan dat de batterijen vol zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een probleem met bluetooth storing ofzo? Heb je misschien een magnetron of iets ander op de 2.4 GHz band aan tijdens het wii-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de perma-synch opnieuw uit te voeren tussen je Wii en WiiMote. (Zie handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Het kan idd zijn dat je je wii-mote's gewoon bent gaan gebruiken en niet echt aangemeld hebt via de sync knop op de afstandsbediening en de voorkant van de wii.

heb in het begin toen ik mijn Wii net had ook zo iets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Heb net een bevestiging mail van Activision gehad dat ze m'n GH3 disc ontvangen hebben.
Zodra ze de inhoud gecontroleerd hebben gaan ze de nieuwe disc opsturen.
Dan weer een mail erbij.

Tot nu toe ben ik tevreden over de omruilactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was helaas te laat, iemand vertelde hier dat scarface voor de Wii, maar 10 euro kostte bij de Dixons....
Het lijkt overal uit verkocht te zijn, tegen die prijs dan he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:04:
[...]

Sweet.

Vind het nog steeds moeilijk, us of euro wii.
VC vind ik een super idee, maar vanwege de prijzen ga ik voor mij onbekende games toch eerst testen op de pc, en dan vraag ik me af of ik ze daarna nog wel legaal wil kopen :$ .
En games die je al hebt nogmaals kopen is tsja.....zelfs voor mij gaat dat een beetje ver, dan sluit ik idd liever mijn ouwe zut weer aan.
Verder voordeel is natuurlijk het eerder en goedkoper beschikbaar zijn van games.
Maar dit speelt voor mij niet zo heel erg omdat ik tegenwoordig bijna al mijn games @ budget prijs haal. Metroid 3 kost bijvoordbeeld bij vg+ nu nog steeds 40 euro ex verzend......
Met een USA wii kan ik ook geen spellen kan lenen van vrienden (er van uitgaande dat freeloader en hacks uiteindelijk gepatched worden).

Wii haalt me over? :D
Koop een US Wii.Ik baal zelf enorm van de VC en het lange wachten. Ik zou er wel een FL bij kopen zodat je (voorlopig) nog games kunt lenen. Zo duur is de FL ook weer niet.
Bijkomend voordeel is uiteraard dat alle games (momenteel) een stuk goedkoper zijn!

Ikzelf twijfel ENORM over BWii bij e-plaza. Ik wil de game toch wel spelen maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven... Iemand die me over de streep kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
Deddiekoel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:27:
[...]

Koop een US Wii.Ik baal zelf enorm van de VC en het lange wachten. Ik zou er wel een FL bij kopen zodat je (voorlopig) nog games kunt lenen. Zo duur is de FL ook weer niet.
Bijkomend voordeel is uiteraard dat alle games (momenteel) een stuk goedkoper zijn!

Ikzelf twijfel ENORM over BWii bij e-plaza. Ik wil de game toch wel spelen maar heb de laatste tijd teveel uitgegeven... Iemand die me over de streep kan trekken?
Afbeeldingslocatie: http://www.tugofwar.co.uk/users/www.tugofwar.co.uk/upload/40.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:27:
[...]

Als je deel 1 hebt gespeeld hoef je deze niet te halen. Nogal een suf dertien in een dozijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil toch eens kijken om een officiele gamecube controller te kopen voor gebruik op de Wii. Nu las ik net op internet dat er ook een witte gamecube controller is uitgebracht in Japan die de witte kleur van de Wii matched.
Weet iemand een betrouwbare webshop in europe of zelfs liever nederland waar ik die controller kan kopen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

HIj is nog maar net uit in Japan, dus denk niet dat je hem nu al in NL kan vinden.

Ik heb hem zelf via Paypal bij Play-Asia gekocht, hij is gisteren op de post gegaan dus ik verwacht hem volgende week ongeveer thuis. :)

Hier kun je hem al bestellen, maar daar is hij nog niet op voorraad en daarnaast is ie bij Play-Asia inclusief de verzendkosten een tientje goedkoper. :)

[ Voor 35% gewijzigd door SD5k op 23-04-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:52:
Ik wil toch eens kijken om een officiele gamecube controller te kopen voor gebruik op de Wii. Nu las ik net op internet dat er ook een witte gamecube controller is uitgebracht in Japan die de witte kleur van de Wii matched.
Weet iemand een betrouwbare webshop in europe of zelfs liever nederland waar ik die controller kan kopen?
Bij Playasia kan je hem zo krijgen voor 15 euro: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-2ola.html , waarom wil je een Nederlandse of Europese webshop? Play-asia staat heel goed bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:46:
[...]

Hangt een beetje van de batterijen af denk ik :)

Ik kan in de huiskamer mijn Wii op zolder aanzetten en dat is toch twee verdiepingen omhoog :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw kanaal ?
Het Wii Fit Channel wordt samen met de gelijknamige softwaretitel uitgebracht
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/wii_fit_2841.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Gister een mail gekregen en ga vanmiddag mijn Wii Fit ophalen ! Ben erg benieuwd !

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
Neoz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:45:
Gister een mail gekregen en ga vanmiddag mijn Wii Fit ophalen ! Ben erg benieuwd !
Hij ligt morgen toch pas in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...sommige zaken krijgen hem vandaag misschien al binnen, en zouden dus al tot verkoop over kunnen gaan... althans, dat vertelde ze mij bij de BS...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb hem pre-ordered ( Zuiderpark Games )

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22-09 10:32
Ik snap dat Wii Fit niet; ik bedoel dat gaat toch echt niet werken. Het is net zoiets als Tony Little Target Training.

T zal best verkopen, maar werken? Ik geloof er niet in.
Bovendien zou ik eerst mijn halve woonkamer moeten verbouwen om recht voor de tv pushups te kunnen doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:20:
...

Bovendien zou ik eerst mijn halve woonkamer moeten verbouwen om recht voor de tv pushups te kunnen doen.
Dan heb je in ieder geval je warming up gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:20:
Ik snap dat Wii Fit niet; ik bedoel dat gaat toch echt niet werken. Het is net zoiets als Tony Little Target Training.

Je zal er geen bodybuilder van worden, maar bewegen ga je zeker. Dat op zich is al heel goed en het kan een hele goeie motivator zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind em sowieso te duur. Ik bedoel het spelletje is van het niveau budget bak €10... dus om dan €90 neer te leggen voor twee druksensortjes...

Haal em wel als iedereen er over een maand op is uitgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:05:
...sommige zaken krijgen hem vandaag misschien al binnen, en zouden dus al tot verkoop over kunnen gaan... althans, dat vertelde ze mij bij de BS...
Klopt, wij hebben ze sinds gister al binnen, maar mogen ze niet voor morgen doorverkopen aan de klanten door embargo. Sommige shops hebben daar maling aan maar kan lullig uitpakken een fikse boete als ze je betrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sjekneck schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:43:
[...]

Klopt, wij hebben ze sinds gister al binnen, maar mogen ze niet voor morgen doorverkopen aan de klanten door embargo. Sommige shops hebben daar maling aan maar kan lullig uitpakken een fikse boete als ze je betrappen.
dat horen we bij elke game en toch heeft iedereen het altijd eerder

als het echt zo was dan had heel nederland al een boete gehad van Nintendo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:43:
[...]Klopt, wij hebben ze sinds gister al binnen, maar mogen ze niet voor morgen doorverkopen aan de klanten door embargo. Sommige shops hebben daar maling aan maar kan lullig uitpakken een fikse boete als ze je betrappen.
...kreeg ook meer het idee dat het theoretisch was, maar dat ze dat niet daadwerkelijk zouden doen. Mede inderdaad door boetes enzo... rustig wachten tot morgen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:38:
Ik vind em sowieso te duur. Ik bedoel het spelletje is van het niveau budget bak €10... dus om dan €90 neer te leggen voor twee druksensortjes...

Haal em wel als iedereen er over een maand op is uitgekeken :)
er zitten er 4 in ;) Klopt hij is duur, maar als ik de verhalen hoor wel de moeite waard. Betekend overigens niet dat ik overtuigd ben om het te gaan kopen :p Hoewel ik wel denk dat ik het ga doen...

Maar goed, je kan natuurlijk dwars gaan doen of je ff verdiepen in de materie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 15:27
Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:45:
[...]

dat horen we bij elke game en toch heeft iedereen het altijd eerder

als het echt zo was dan had heel nederland al een boete gehad van Nintendo...
Ja en toch is het echt zo of je er waarde aan moet hechten is een tweede, want jij hebt er geen boodschap aan. Rockstar heeft bijvoorbeeld iedereen een wurgcontract laten tekenen voor GTA IV en de inhoudt hiervan is echt ziek. Teken je niet, krijg je niet. Lever je vroegtijdig uit en betrappen ze je dan kun je gewoon je tent sluiten zo hoog is boete. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En terecht ook. Het zou een stuk fijner zijn als alle winkels gewoon pas zouden leveren op de afgesproken release date. Zo weet je als klant ook tenminste precies waar je aan toe bent. In Japan gebeurt dit wel gewoon, erg relaxt. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Neoz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:06:
Ik heb hem pre-ordered ( Zuiderpark Games )
<+:) dus zuiderpark heeft nu wel geluk, met de wii in het begin was het een ramp met die wachtlijst. Als ik me er nog op had laten staan en verder niet naar een wii had gekeken had ik nog steeds geen wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist een email gekregen van 12game met de mededeling dat mijn Wii Fit verzonden is! Morgen hoop ik hem dus te ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

zo juist wii fit binnen, best we lachen.
denk alleen dat mensen met grote poten uitsteken hahaha ik heb maatje 41 en pas er precies op.

ski en is wel grappig en schansspringen, rest heb ik nog niet uitgeprobeerd doe in vanmiddag.
Ik denk wel dat dit voor sommige mensen een goede motivatie is om wat meer te bewegen.
grappige is ook dat er op de doos een stickertje zit van de nederlandse hart stichting die het aanbeveelt vaak te bewegen.

Ik heb nu mijn doel ingesteld om binen 6 maanden 5 kilo aan te komen omdat ik onder mijn BMI zit ( wist ik al dus board werkt prima ) dus mijn trainingen zijn gericht op spiermassa ik heb er alleen nog niks voor gedaan omdat ik nog geen tijd had vanmiddag maar eens proberen.

Gr

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Lang lang geleden was er voor de nes een soort mat. Hiermee kon je wat simpele atletiek spelletjes spelen.
Helaas werkte het systeem niet perfect, weet nog steeds niet of het door de mat (slecht exemplaar of gewoon slecht design) of door onze vloer(bedekking) kwam.
Maar mocht het toendertijd wel goed gewerkt hebben dan had ik het wel gespeeld denk ik.
De vraag is alleen, hoe lang houdt je het vol.

Brain training is net zoiets. Ik denk dat je echt wel iets scherper wordt van de spelletjes, maar op het laatst speelde ik alleen nog maar sudoku. En nu zit ie helemaal niet meer bij mijn 4 ds games die altijd mee gaan de trein in.

USA wii moet het trouwens toch maar worden, wanneer het zover is horen jullie het uiteraard :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Desperado112 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:34:
zo juist wii fit binnen, best we lachen.
denk alleen dat mensen met grote poten uitsteken hahaha ik heb maatje 41 en pas er precies op.

ski en is wel grappig en schansspringen, rest heb ik nog niet uitgeprobeerd doe in vanmiddag.
Ik denk wel dat dit voor sommige mensen een goede motivatie is om wat meer te bewegen.
grappige is ook dat er op de doos een stickertje zit van de nederlandse hart stichting die het aanbeveelt vaak te bewegen.

Ik heb nu mijn doel ingesteld om binen 6 maanden 5 kilo aan te komen omdat ik onder mijn BMI zit ( wist ik al dus board werkt prima ) dus mijn trainingen zijn gericht op spiermassa ik heb er alleen nog niks voor gedaan omdat ik nog geen tijd had vanmiddag maar eens proberen.

Gr
Kleine japanners ook altijd :P Kom ik aan met 45-46 :D

Ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Ik twijfel nog al behoorlijk, want eigenlijk heb ik niet echt superveel ruimte er voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op Retro Studios:
Afbeeldingslocatie: http://sr-388.net/images/gaming/wii/prime3/DSCF7384.jpg

Het is nu officieel:
Design director Mark Pacini, art director Todd Keller, and principal technology engineer Jack Mathews were escorted off the premises last Friday. The simultaneous departure of senior staff members is generally indicative of an intention to branch off and form a new development studio.

Contrary to other rumors, Shacknews has also learned that Retro Studios is not in danger of closing.

Founded in 1998 and purchased by Nintendo in 2001, Retro was responsible for the Metroid Prime trilogy, which concluded with the company's first Wii title last August. The studio's current project is unknown, though it has stated its intent to move away from the Metroid franchise.
Ze gaan gelukkig niet sluiten maar de belangrijkste mensen zijn weg.
Metroid Prime Talent Moves On
Three key members of Retro Studios have left the company.
by Daemon Hatfield
April 23, 2008 - Retro Studios is beloved for producing three excellent Metroid Prime games. A rumor was sparked on the Internet earlier today that three key members of the Retro staff have left the company. IGN has confirmed this to be true: lead designer Mark Pacini, engineer Jack Mathews, and art director Todd Keller are no longer with Retro.

The reasons for their departure aren't clear, but Retro Studios will continue working on Wii software. The developer is not shutting down. It is possible Pacini, Mathews, and Keller are planning on starting a new studio, but that is pure speculation.

Retro was founded back in 1998 in Austin, TX. It is a wholly-owned, first-party developer for Nintendo.
Bron: Shacknews/IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
BamSlam_ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:20:
Zojuist een email gekregen van 12game met de mededeling dat mijn Wii Fit verzonden is! Morgen hoop ik hem dus te ontvangen! :)
Hij is dus alleen voor pre orders te krijgen nu. Of heeft iemand ze al in een winkel zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SaURoN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:39:
[...]

Ben benieuwd naar je verdere ervaringen. Ik twijfel nog al behoorlijk, want eigenlijk heb ik niet echt superveel ruimte er voor ;)
hmm lekker dan ga ik em zeker niet halen want heb maat 47...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

SaURoN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:39:
[...]

ja ruimte is wel een probleem bij mij staat de wii in de woon kamer dus tijdens wii fit bank naar achter en tafel aan de kant en oja uit kijken met mijn armen anders sla ik de lamp van het plafond hahahaha.

PS ik denk dus met jou maar voet het balance0board erg klein is ( dacht dat ze voor het westen grotere boards maakte hij kan wel tot 150 kilo aan)

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb dan wel grote voeten, maar 150kilo mag je mij er 2x opzetten en dan hou je nog een paar kilo over ;) Dus kwa gewicht zou het board wel overhouden alleen jammer dat het board zo klein is. Dan zullen de gegevens ook wel niet echt kloppen die hij produceert toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:36:Helaas werkte het systeem niet perfect, weet nog steeds niet of het door de mat (slecht exemplaar of gewoon slecht design) of door onze vloer(bedekking) kwam.
....het balance board werkt trouwens ook minder op vloerbedekking.... (las ik ergens...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltaquad_1979 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:40:
[...]

Hij is dus alleen voor pre orders te krijgen nu. Of heeft iemand ze al in een winkel zien liggen?
Pin me er niet op vast, maar volgens mij gaat de gewone verkoop vanmiddag los. Ergens rond 1 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:27
Wat is trouwens het maximum gewicht dat er op de Balance Board mag?
Aangezien ik net ben begonnen met af te vallen en wat meer te bewegen met mijn 150 kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
Heb net even mijn plaatselijke BS gebeld en ze zeiden dat ze genoeg wii-fits binnen hebben gekregen, dus als je morgen op tijd een winkel binnen loopt moet hij wel te krijgen zijn want eerder mogen ze niet verkopen. Ik heb gereserveerd dus kan rustig aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:25:
wordt jij ff op je wenken bedient, 30 mei volgens onderstaande forum post, eindelijk! Zat er ook al een beetje op te wachten.
http://gbatemp.net/index....106940&st=0&#entry1106940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
Er zijn een hoop nieuwe release dates bekendgemaakt voor Europa, waaronder:
Super Smash Bros. Brawl: 27 juni
Everybody's Nintendo Channel: 30 mei
WiiWare: 20 mei
Bron: GoNintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

RollieBollie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:08:
Wat is trouwens het maximum gewicht dat er op de Balance Board mag?
Aangezien ik net ben begonnen met af te vallen en wat meer te bewegen met mijn 150 kg.
150 kilo. Niet lullig bedoeld, maar dat staat in de folder.

[ Voor 8% gewijzigd door NaN op 24-04-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 13:27
Euh, welke folder?
Ik krijg geen folders en heb ook niets gezien online over max gewicht, maar in ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RollieBollie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:29:
Euh, welke folder?
Ik krijg geen folders en heb ook niets gezien online over max gewicht, maar in ieder geval bedankt.
In de Wii fit folder staat het vermeld bij de afbeelding van de balance board.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.