MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:51:
[...]
Wat noem je superieur? Als ik een ring heb met 39 block value gebruik ik die liever voor agro gear als een "betere" ring waar meer sta en avoidance op zit bv.
Net als dat ik een tijdje een blauwe boog gebruikte met hit gewoon omdat er weinig tank wapens zijn met hit bv. Zelfs in normale instances kan je verschillende gear gebruiken imo doen de betere tanks altijd aan gear wisselen gewoon omdat je door afwisseling een beter afgestemde set hebt.
Ik heb bv 2 schilden die van gruul puur voor boss fights en die van nightbane met block value voor trash fight.
En waarom zou het in bt ineens wel nut hebben maar in bv kara niet?
Aldori Legacy Defender
Off Hand Shield
5279 Armor
137 Block
+51 Stamina(incl 12 sta gem)
Equip: Increases defense rating by 19 (8.03 @ L70).
Equip: Improves hit rating by 15 (0.95% @ L70).
Shield of Impenetrable Darkness
Off Hand Shield
4872 Armor
122 Block
+33 Stamina
Equip: Increases defense rating by 22 (9.3 @ L70).
Equip: Increases the block value of your shield by 33.
Dat is dus (defender vs darkness)
- 33 block value
+ 18 stam
- 3 defense
+ 15 hit
Nu ben ik geen 100% theoriecrafter. Maar ik zie wel dat het threat wise niks uit maakt. Puur omdat je die extra hit op dat shield erbij krijgt tov shield block. Ja, als je raakt dan is je initiele threat groter. Maar de kans is groter dat je mist. Terwijl je >1% extra hit erbij krijgt met het gruul shield. Dus echt geen rede om het nightbane shield te gebruiken.
Er zijn een paar items die je idd wel kan wisselen. BV T5 legs vs Curator legs(curator heeft meer HP). T4 legs zijn gewoon niet echt goed. T4 shoulders voor dodge vs T5 shoulders, Alleen wanneer je echt de dodge nodig hebt. En de T5 shoulders het enige T5 item is die je hebt. Wapens tja dat blijft lastig, grom's defender (quest reward) daarna heb je nog the sun eater,en in ssc malet of the tides. Maar wanneer je die laatste hebt kunnen die ervoor echt wel weg.
Verder zeg ik niet dat het niet kan, het is in mijn ogen gewoon overdreven.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.