Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.790 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:30:
Shadow in raids, is dat niet enorm, exoribitant, onwaarschijnlijk en ongelooflijk saai?
Overtuig hem daar van ;)
Ik heb mijn priest ooit geleveld voor healing. Maar toen mijn healing gear nog echt slecht was regelmatig kara of instances als shadow gedaan. Zeker in slechte gear is het uber saai.

VT mindflay mindflay mindflay VT mindflay mindflay mindflay.

ok zodra je gear beter wordt komen daar ook nog mind blast SW:death en healing dot bij(om sw:d te healen). Maar als slecht gegearde priest kan je dat niet doen.

Gelukkig heb ik nu zo'n 1600 healing en 200 mana/5 dus voor een alt priest niet super slecht. En kan ik redelijk healen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:39:
[...]
Zo heb ik ook nog wat fight specifieke bars, denk dan aan Terron voor als je de ghosts moet doen.
Ik vertrouw er niet op dat mijn petbar normaal tevoorschijn komt of whatever (te vaak gehad/gehoord dat die bugde) en ik heb dan ook een 4button bar waar die macro's in staan.
Als we dan Terron gaan doen kan ik met 2 muisklikken die bar aanzetten en daarna ook weer met 2 kliks uit.
[..]
Weet niet welke bar mod je gebruikt, maar tegenwoordig wordt de terron ghostbar ook default op je main buttonbar set geplaatst :)

ik heb bartender 3, bar 1 is altijd zichtbaar bij mij (petbar komt tevoorcshijn als ik pet heb ivm lock zijn en dus niet disbaled) maar ook me primaire bar (bar 1 dus) veranderd automatisch naar de pet bar zeg maar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:37:
[...]

weet je wat pas ONGELOFELIJK SAAI is

frost mage in raids :O :O |:(
/agree
Ik heb mijn priest ooit geleveld voor healing. Maar toen mijn healing gear nog echt slecht was regelmatig kara of instances als shadow gedaan. Zeker in slechte gear is het uber saai.
Ik ben mijn priest nu ook aan het levellen om later als healbot ingezet te worden. Op zich heb ik er geen bezwaar tegen om shadow te gaan, maar voor DPS heb ik al een fire/icy veins mage (2/48/11). Nog een DPS class is eigenlijk niet de bedoeling, zodat ik bij de komst van WOTKL een tank, healer en dps heb (+ nog de classes waar ik geen prioriteit aan geef en er een beetje bij level; elke andere class).

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:30:
Shadow in raids, is dat niet enorm, exoribitant, onwaarschijnlijk en ongelooflijk saai?
Overtuig hem daar van ;)
Ik weet niet echt wat er zo saai aan zou moeten zijn dan? Sommige dps classes moeten constant 1 of 2 spells spammen (van wat ik soms hoor iig) en that's it.. dat lijkt me toch eerder saai.

Als shadow hou je je twee dots omhoog en gebruik je tussendoor een variatie van Mind Blast, sw:d en Mind Flay (en ik als NE gooi er ook nog wel eens Starshards tussendoor). In sommige gevechten gebruik je ook VE, maar lang niet overal. Met een beetje een fatsoenlijke raid groep kan je sw:d gewoon gebruiken en weten je healers daar vanaf (zo niet, dan vraag je ze het even of het okee is om sw:d te gebruiken).
Volgens mij zit er genoeg variatie in als ik het moet vergelijken met wat ik soms over andere classes hoor. Niet dat ik ze ooit gespeeld heb (heb maar twee 70's), dus het is natuurlijk wel alleen maar 'gehoord van..'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de hele bedoeling van shadowpriest in raids niet: VT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:54:
en shadowweaving, en VE en drums of battle en niet doodgaan natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
hmm ergens is een S4 item gelekt de shoulders, de items missen nog wat stats (alleen int en stam op het moment) maar de personal rating staat er wel bij

en voor de shoulders word het

2200.....

nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, laat ik het zo zeggen. Wij hebben niet altijd een shadow priest mee, maar als 1 van de twee mee gaat is die altijd als eerste dood en die andere overleeft altijd. Degene die leeft doet meer damage atm. Het verschil die laatste doet geen VE en krijgt gewoon een renew bij SW:D.

Als je verder in een gevecht bent en ziet dat de tank voldoende voorsprong heeft kan je VE doen, maar starten met VE is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:54:
*wijst naar dots up houden* jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Locks schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:02:
hmm ergens is een S4 item gelekt de shoulders, de items missen nog wat stats (alleen int en stam op het moment) maar de personal rating staat er wel bij

en voor de shoulders word het

2200.....

nice
Wen er maar aan, zal wel weer over gezeurt worden met als gevolg PvE nerf numero zoveel.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
wat mij betreft mochten de wapens ook deze rating krijgen

dan blijven ze een beetje exclusief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Denk dat die wapens met rating er ook wel kommen dan, met +2000 ofzo, wel jammer dat de rating op S3 zo hoog blijft maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 22:24
Locks schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:37:
wat mij betreft mochten de wapens ook deze rating krijgen

dan blijven ze een beetje exclusief ;)
Imo vind ik dat ook beter, nu krijgen alleen de Echt goede pvp'ers die gear en niet iedereen die een beetje in arena huppeld, maar dan zou et ook op de armor mogen :)

Maarja ik ben ook meer voor pve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Ralfvanw schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:42:
[...]

Imo vind ik dat ook beter, nu krijgen alleen de Echt goede pvp'ers die gear en niet iedereen die een beetje in arena huppeld, maar dan zou et ook op de armor mogen :)

Maarja ik ben ook meer voor pve :D
ik ook hoor heb zelfs niet eens arena items maar het stoort me dat ik op dat nieuwe eiland 600+ man zie rondlopen met een mooie rooie staff op hun rug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Ralfvanw schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:42:
[...]

Imo vind ik dat ook beter, nu krijgen alleen de Echt goede pvp'ers die gearnu zullen er nog veel meer wintrader teams worden gemaakt.
Fixed.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

GameSpy: Have you looked internally at the distribution of players doing arenas on the live realm, separating those who are playing competitively with those selling teams or just tanking games to get gear?
Tom Chilton: We don't really have any way of knowing that. We can't distinguish what the intent of a given player is, whether they consider themselves to be competitive or whether they're just doing it for the gear or whatever. Certainly as far as players who are trying to exploit the system through loopholes, we have some changes coming in a patch just a few weeks away where we'll close a lot of those loopholes.

GameSpy: Are you able to talk about those changes yet?
Tom Chilton: Not just yet.

GameSpy: But we can expect the changes will be targeted at the point-selling teams.
Tom Chilton: Point selling, personal rating selling.

GameSpy: The two big things that players seem like they're against are the point-selling teams, since you can face highly skilled and geared players at even the low ratings, and those who bring alts or friends on a team to tank a team so that they can then get a high personal rating on the real team.
Tom Chilton: Exactly, that's what we'll be addressing.

Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben altijd een shadowpriest mee, omdat onze guildmaster, die ook alle raids lead, een no-lifer is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Darkasantion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:55:
[...]

GameSpy: Have you looked internally at the distribution of players doing arenas on the live realm, separating those who are playing competitively with those selling teams or just tanking games to get gear?
Tom Chilton: We don't really have any way of knowing that. We can't distinguish what the intent of a given player is, whether they consider themselves to be competitive or whether they're just doing it for the gear or whatever. Certainly as far as players who are trying to exploit the system through loopholes, we have some changes coming in a patch just a few weeks away where we'll close a lot of those loopholes.

GameSpy: Are you able to talk about those changes yet?
Tom Chilton: Not just yet.

GameSpy: But we can expect the changes will be targeted at the point-selling teams.
Tom Chilton: Point selling, personal rating selling.

GameSpy: The two big things that players seem like they're against are the point-selling teams, since you can face highly skilled and geared players at even the low ratings, and those who bring alts or friends on a team to tank a team so that they can then get a high personal rating on the real team.
Tom Chilton: Exactly, that's what we'll be addressing.

Fixed ;)
Toch zal er ongetwijfeld wel weer een manier worden gevonden om die nieuwe regels te omzeilen.

Hoop het niet hoor, maar Blizz kennende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

On_E schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:00:
[...]

Toch zal er ongetwijfeld wel weer een manier worden gevonden om die nieuwe regels te omzeilen.

Hoop het niet hoor, maar Blizz kennende..
Uiteraard, maar denk dat dit ook bedoeld is voor het paychologische effect, ze weten het en werken eraan, geeft een signaal aan mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 22:24
Op MMO-champion stond dat ze dit ging verhelpen of iig er iets proberen tegen te doen :)

Zag nu net dat iemand het al heeft gequote :P
naja

Ookal als mensen het nog kunnen doen zal het moeilijker worden omdat je dan 2200 rating nodig hebt en das best pittig d8 ik.
Op die manier word het denk alleen voor de echt rijke mogelijk of voor de gold buyers :O

[ Voor 39% gewijzigd door Aionios op 17-04-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Darkasantion schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:18:
[...]

Wen er maar aan, zal wel weer over gezeurt worden met als gevolg PvE nerf numero zoveel.
Hoe de fuck kan dit een nerf voor pve zijn ?
Ralfvanw schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:04:
[...]

Op MMO-champion stond dat ze dit ging verhelpen of iig er iets proberen tegen te doen :)

Zag nu net dat iemand het al heeft gequote :P
naja

Ookal als mensen het nog kunnen doen zal het moeilijker worden omdat je dan 2200 rating nodig hebt en das best pittig d8 ik.
Op die manier word het denk alleen voor de echt rijke mogelijk of voor de gold buyers :O
met 4 man een nub naar 2000 rating brengen gaat nog wel, maar 2200 is een heel ander verhaal. Daar gaat gold je niet mee helpen.

[ Voor 54% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:10:
[...]

Hoe de fuck kan dit een nerf voor pve zijn ?
Was meer als grapje bedoelt, omdat Blizzard nu heel WoW gaat fixen om PvP een E-sport te maken, rating is ook een poging om te zorgen dat de goede spelers de gear krijgen, maar zorgt er ook voor dat rijkere mensen het kunnen 'kopen'. Wat ze dan weer gaan fixen ect ect ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

2200 personal rating is bijna niet te doen volgens mij met persoonlijke boosting dan moet je zelf toch ook de nodige skills hebben.
Dat de rating omhoog gaat maakt het gewoon wat exclusiever vind het wel iets hebben voor de die hard pvpers. Zelf doe ik mn 10 potjes per week voor hier en daar een leuke pve upgrade bv de mercilles wapens waren best leuke upgrades toe de tijd. Voor mn priest heb ik de vengeful legs gekocht en voor de rest gespaard omdat ik niks nodig had nog, misschien bij volgende seizoen weer iets leuks zit heb nu iets van 4500 punten gespaard dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe over keybindings en alles gesproken. Ik ben met mijn priest zo verslaafd aan click casting, dat ik op mijn andere characters eigenlijk automatisch alles click. Op mijn warlock nog wel te doen, interface is wel zo ingericht dat alles wat ik veel gebruik in een 3x3 blok bij elkaar staat. Maar op mijn warrior is het een ramp en zal ik mij dus uiteindelijk toch aan keybindingd moeten laten wennen.

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om aan keyb indings te wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:18:
Hehe over keybindings en alles gesproken. Ik ben met mijn priest zo verslaafd aan click casting, dat ik op mijn andere characters eigenlijk automatisch alles click. Op mijn warlock nog wel te doen, interface is wel zo ingericht dat alles wat ik veel gebruik in een 3x3 blok bij elkaar staat. Maar op mijn warrior is het een ramp en zal ik mij dus uiteindelijk toch aan keybindingd moeten laten wennen.

heh ik heb exact hetzelfde probleem met exact dezelfde classes :)

maar ik heb een G15 keyboard, ik ga da es instellen voor m'n warrior (gelukkig nog even tijd, ik ben nog maar 67)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Een paar uur denk ik.

En daarna wil je nooit meer terug naar klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 16:34

Als je met je warrior een beetje gaat tanken zal het snel genoeg wennen denk ik. Een goede threat rotatie icm het updouden van je Shield Block en dan ook nog eens snel genoeg je laststand/shieldwall/pots/hs gebruiken is (bijna) niet te doen as clicker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
1 tot 2 dagen ofzo

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
I'm Trollimmie, and I'm a clicker :(

De toetsen 1/2/3/4/5 doe ik natuurlijk wel platspammen, (shoot (don't ask), fireball, fireblast, scorch, arcane blast) maar de rest click ik allemaal. Ik had ooit de R gebind aan counterspell maar dat fuckte mijn cyberen en sindsdien weiger ik het te gebruiken.

Als melee (of pvp-er_ zijnde denk ik wel dat ik alles al had gekeybind
En zie jou eens pro zijn bij teron. Raid nooit gewiped met constructs in de raid :D

Oh, en pro tears gebruiken bij archimonde fight als je 4 x het hele veld overstuiterd : D

[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Omg Oizo is eindelijk van clicken af :D

gebruik altijd een combinatie van keybinds en clicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ehm 3 minuten ofzow? :P

vanaf lvl 1 alles met hotkeys gedaan; mijn eerste aanpassing aan de standaard wow-bindings was op lvl 20 om met "v" naar cat te gaan en met "alt+v" naar bear. Toen ik op lvl 45 te veel spells gebruikte voor mijn1 t/m = toetsen meteen een G15 ToBo gekocht :D

Rechterhand op de muis voor alle bewegingen, linkerhand op de G15 toetsen voor alle spells. Dat is 90% van de tijd voldoende :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:33:
[...]

Omg Oizo is eindelijk van clicken af :D

gebruik altijd een combinatie van keybinds en clicken
Ik klikte eigenlijk altijd om te targetten, maar sinds BT gaat dat bijna niet meer, die verdomde trappen buggen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik gebruik voor de meest gebruikte spells gewoon de 1 t/m 4 (en de ~), voor de overige is het klikken. Ik heb wel eens keybinds geprobeerd op de Q, E, R etc, maar die drukte ik regelmatig per ongeluk in tijdens chaotische gevechten. Dus toen terug naar klikken gegaan, aangezien dat verder ook prima werkt voor mij. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf al vrij snel na aanschaf van het spel de standaard WASD veranderd in RDFG, zodat er meer toetsen beschikbaar zijn links naast de 'loop-toetsen'. En icm met shift/alt heb ik 90% gebind aan een key (vind klikken echt verschrikkelijk). Samen met de 2 knoppen op mn muis (goed voor 6 spells) klik ik dus zelden meer.
En het went (erg) snel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mage:
~ : combustion
1 : Fireball [modifier: alt voor trinket; modifier: ctrl voor icy veins]
2 : Scorch
3 : Fireblast
4 : Dragon's Breasts
5 : Flamewave
Q : Frostnova
E : Ice Lance
F : Frostbolt
X : Emerald
R : Healing pot
T : Mana pot
G : Healthstone
B: Ice Block
Heb een MX1000 muis, met aan de linker zijkant drie knoppen:
1 : Blink
2 : Polymorph (focus macro)
3 : Counterspell (focus macro)
Scroller naar links: Fireward (hier was eerst mana, maar door mijn uitmuntende coordinatie werd dat een beetje vervelend soms)
Scroller naar rechts: Frostward (zelfde voor health)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik ben een blijf een clicker en een tobo turner! Fight da Powah! Als ik met muis wilde draaien, speelde ik wel een andere mmo waar ge niet met tobo kon bewegen...

Nuja, mouse turn wel hoor, bv als ik murmur moet tanken en SB's moet ontlopen :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in TreeForm...

2 Regrowth
3 Lifebloom
4 Rev
5 Tranquility
6 Swiftness
7 Swiftmend
8 Healing Touch ( Kan niet in lifebloom maar alsk echt probs heb,swiftness en dan HT )

En dan wat letters voor Curse Dispellen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ga al mijn binds maar niet neerzetten, maar ik gebruik ~ t/m +, F1 t/m F6, en Q t/m Y.

Verder A & D om te strafen, en mijn muis voor alle andere movement-dingen.

Uiteraard staan de meest gebruikte abilities links op mijn toetsenbord, een key als + gebruik ik vrijwel nooit. (maar is toch gebind aan een ability die ik vrijwel nooit gebruik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:33:
in TreeForm...

2 Regrowth
3 Lifebloom
4 Rev
5 Tranquility
6 Swiftness
7 Swiftmend
8 Healing Touch ( Kan niet in lifebloom maar alsk echt probs heb,swiftness en dan HT )

En dan wat letters voor Curse Dispellen etc
En op 1? Attack ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha JA:D Nee me 1 is stuk iets dus gebruik ik liever niet voor een cast;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet de shift+* een wat meer aanleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

op mn warrior gebruik ik ook 1 t/m 6 voor de rest doen ik met klikken potjes / last stand etc gewoon klikken misschien zou ik eens naar een key bind moeten kijken kan handig zijn maar vaak ben ik al voorbereid.
Heb de razer tarantula dus heb aan beide kanten 5 extra knoppen die ik ideaal zou kunnen binden heb alleen die knoppen voor ctrl 1 ctrl2 etc etc gezet voor bv gorefiend fight.

Voor mn priest doe ik niks anders als clicken left mouse button flash right big heal, scroll wheel renew, circle of healing zijkant knop en pom zijkant andere knop.
Dan nog ctrl links remove magic en ctrl rechts poison (of was het disease haal ze altijd door elkaar).
Werkt ideaal in combinatie met grid, alleen als ik iemand moet traden doe ik altijd eerst een big heal, hehhee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
het zit allemaal gewoon op de GCD dus clicken van shieldwall maakt niet zoveel uit. Een combinatie van klikken + keybidings is altijd het snelst omdat je dan 2 dignen te gelijk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:16:
Is er niet een soort faq voor dit soort domme vragen? Want beetje iritant om het steeds hier te moeten vragen.

edit: al gevonden op wowonline
Als je het dan al gevonden hebt, en al de moeite neemt om wat te typen zet dan ook even de link met het antwoord achter je verhaal aan. Scheelt mij weer een probleemje en ik zal je nog dankbaar zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:51:
het zit allemaal gewoon op de GCD dus clicken van shieldwall maakt niet zoveel uit. Een combinatie van klikken + keybidings is altijd het snelst omdat je dan 2 dignen te gelijk kan doen.
Idd, en sommige dingen zijn ook gewoon totaal overbodig om een keybind (op een binnen handbereik zijnde) aan te verspillen, denk aan Blizzard.
Icy Veins en Trinket heb ik beide middels een [modifier] macrotje verbonden aan Fireball, maar ook nog los op m'n bars staan, zodat ik a) zie hoelang ze nog op CC zijn b) ik ze ook nog kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb zelf mijn DoT's+needed Cast spells voor de boosfight op 1 t/m 6, en deze click ik ook gewoon. Tab is mijn " In case I screw up" knopje, want daar staat dan Soulshatter of PvP trinket op. Verder alles voor mij logisch verdeeld en heb er nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Laatst in een instance (bota voor wat uitmaakt)
Was met rogue die sap leuk vond of zo. dus bij 3 npc al sappen :S,
had in de tussen tijd wel door dat de healer makkelijk 3 pull aan kon, dus vandaar gewoon de doel om de sap te breken lekker pullen met Avenger's Shield,
hit ie de Sapped unit niet, toeval dacht ik eerst, dus volgende deed ofc weer dus weer pull.
en weer niet)
hebben ze nu dus wel die Patch door gevoerd ?
Wowwiki
Avenger's Shield: This ability will no longer jump to secondary targets which are under the effect of crowd-control spells that break on taking damage. I.e. Polymorph, Sap, etc.
aangezien andere website weer melden dat toch niet in zat.
in ieder geval goed om te wetten, maakt voor mij als paladin wel uit dat nu dat sap niet breekt met mijn Avengers Shield.
kan minsten rogue meenemen voor hun cc :D

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:45:
op mn warrior gebruik ik ook 1 t/m 6 voor de rest doen ik met klikken potjes / last stand etc gewoon klikken misschien zou ik eens naar een key bind moeten kijken kan handig zijn maar vaak ben ik al voorbereid.
Heb de razer tarantula dus heb aan beide kanten 5 extra knoppen die ik ideaal zou kunnen binden heb alleen die knoppen voor ctrl 1 ctrl2 etc etc gezet voor bv gorefiend fight.

Voor mn priest doe ik niks anders als clicken left mouse button flash right big heal, scroll wheel renew, circle of healing zijkant knop en pom zijkant andere knop.
Dan nog ctrl links remove magic en ctrl rechts poison (of was het disease haal ze altijd door elkaar).
Werkt ideaal in combinatie met grid, alleen als ik iemand moet traden doe ik altijd eerst een big heal, hehhee
Click2Cast of een andere plugin is echt noodzakelijk voor een healert. Gepruts met F1 t/m F5 om nog maar niet te spreken over meerdere raidgroups is echt ondoenlijk. En natuurlijk big ass knoppen voor trinkets etc zijn natuurlijk ideaal !

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

1 = shieldslam
2=devastate
3=revenge + shieldblock (4 is ook revenge zodat ik kan zien wanneer hij up is, ik cast namelijk SB vóór revenge)
Shift + 1 = shieldbash
Shift+2 = reflect
Shift +3 = last stand
voorsteduimknop op muis = HS
Middlemousebutton = cleave
achterste duimknop op muis= taunt
Z= battlestance
X=defensive
C=berserker
F=thunderclap
V=Demoralize
G=Bloodrage
B=Commandingshout

De rest click ik :D

Werkt prima voor mij! gister gezorgt voor een macro revenge + shieldblock en HS + Shieldblock, zodat SB zoveel als mogelijk up is :D!

Gister heb ik uit KARA 3 epics gehaald ^^ (Boots, Legs, Shoulders), alle gemslots heb ik gevuld met +12STA. zit nu op 14000HP en zo'n 30% avoidance en 20%auto-shieldblock :)
Raden jullie aan mijn HP met zo'n 1000 te verminderen in ruil voor zo'n 3 à 4% extra avoidance?

[ Voor 36% gewijzigd door RMB op 17-04-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RMB schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
Ik gebruik op mijn prot warrior key 1 t/ m 4, en shift +1 en 2, mijn 2 extra muisknoppen (aan de zijkant 2 duimknoppen) en ik heb aan FVGB spells gebind :)
Stancedance doe ik met ZXC.
andere dingen die ik niet vaak gebruik klik ik (shield wall, pots en trinckets... alleen die trinckets zal ik eens wat vaker moeten activeren)

Werkt prima voor mij! gister gezorgt voor een macro revenge + shieldblock en HS + Shieldblock, zodat SB zoveel als mogelijk up is :D!

Gister heb ik uit KARA 3 epics gehaald ^^ (Boots, Legs, Shoulders), alle gemslots heb ik gevuld met +12STA. zit nu op 14000HP en zo'n 30% avoidance en 20%auto-shieldblock :)
Raden jullie aan mijn HP met zo'n 1000 te verminderen in ruil voor zo'n 3 à 4% extra avoidance?
Ik ben zelf altijd een fan van max hp puur gewoon omdat als je teveel avoid je alleen maar minder rage zal krijgen. Maar tis moeilijk te vergelijken natuurlijk en ligt ook aan de fight.
Ik gebruik bv mn furies trinket en die van heroic mgt ipv mn moroes pocket watch, maar ja das persoonlijk en fight gebonden. Gem slots vul ik ook 99% van de tijd met 12 stamina gems, heel af en toe als ik met 1 andere gem een leuke bonus krijg kom ik wel eens in de verleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ebayzo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
[...]
Click2Cast of een andere plugin is echt noodzakelijk voor een healert. Gepruts met F1 t/m F5 om nog maar niet te spreken over meerdere raidgroups is echt ondoenlijk. En natuurlijk big ass knoppen voor trinkets etc zijn natuurlijk ideaal !
Ik gebruik gewoon Grid, en de persoon die een heal nodig heeft aanklikken. Geef toe, some als ik moet bewegen én healen tegelijk is het wat lastiger, maar ben ik ondertussen aan gewend.

-- edit --

Maar F1 t/m F5 is inderdaad een enorm gepruts... Een priest in mijn guild wil altijd MT healer zijn, omdat hij dus de F-toetsen gebruikt, en dan is raidhealing zo lastig. Sja...

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 17-04-2008 15:32 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die G15 ook (18 G-toetsen versie) Ik gebruik er echter maar 6 van voor:
G1: Super mana potion
G2: Mana Fiend
G3: Fade
G4: Shackle Undead
G5: Fear
G6: Star Shards

Eigenlijkt dus allen voor de regelmatig gebruikte spells die ik op een niet raid member cast of mezelf.

Denk er sterk over om op mijn priest de volgende toe te voegen (nav de eerste leotheras kill en Vashj pogingen:

G7: Shield op mezelf
G8: Renew op mezelf
G9: Macro voor de core gooien bij Vashj

Mijn druid tank ik ook met click casting bar ziet er als volgt uit:

1 2 3
4 5 6
7 8 9

1 = Mangle
2 = Maul
3 = Bash
4 = Swipe
5 = Lacerate
6 = Feary Fire (feral)
7 = Growl
8 = Demoralizing roar
9 = Frenzied regeneration

Naast Frenzied zitten mn pocket watch en adamantite figureine uses voor oh shit situaties en alle knoppen zijn vrij klein zodat ik bijna geen tijd kwijt ben om van 1 naar 9 te gaan met de muis.

Ik wil dit echter gaan keybinden, omdat het lastig te combineren is met mouse turning en ik op het moment dat ik draai dus geen "Oh shit" buttons kan gebruiken. Op zich wel heel Kara, Gruul en ZA zo getanked. Dus het kan wel, ook al ben ik de eerste die toegeeft dat het niet ideaal is.

Priests hebben het zo makkelijk wat interface en addons betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Mwoah, click + [ Q (HT), A (rejuv), S (lifebloom), 3 (regrowth), Y (swiftmend) ] gaat prima imo. Je muis hou je constant bij de portraits. Trinkets etc staan idd in een aparte bar met een hoog % size-scaling.
En voor nodig gevallen is er NS+HT (mouse5+Q).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
[...]
Onzin dat het noodzakelijk is. Bind je target=mouseover heals + downranked heals aan een paar knoppen. Verwerk je trinket procs in de meest gebruikte heals of ohshitbutton of iets dergelijks en het gaat als een trein. Grid + mouseover heals. Enige waar ik op klik in Raids op m'n healer is (buff) food en potions en ook die kun je wel binden als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:15:
[...]

Idd, en sommige dingen zijn ook gewoon totaal overbodig om een keybind (op een binnen handbereik zijnde) aan te verspillen, denk aan Blizzard.
Icy Veins en Trinket heb ik beide middels een [modifier] macrotje verbonden aan Fireball, maar ook nog los op m'n bars staan, zodat ik a) zie hoelang ze nog op CC zijn b) ik ze ook nog kan klikken.
I own for 20 seconds in dps macro:
/cast icy veins
/cast combustion
/use 13
/use destruction potion
/use mana gem of /use flame cap (ligt aan de trinket die je gebruikt)
/cast berserking
/cast fireball

?

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:35:
[...]

I own for 20 seconds in dps macro:
/cast icy veins
/cast combustion
/use 13
/use destruction potion
/use mana gem
/cast berserking
/cast fireball

?
nog 1 ding aan het eind

/in 20 /y yeah that was my 20 second burst now i will go back to slacking

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

UTwizard schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:34:
[...]

Onzin dat het noodzakelijk is. Bind je target=mouseover heals + downranked heals aan een paar knoppen. Verwerk je trinket procs in de meest gebruikte heals of ohshitbutton of iets dergelijks en het gaat als een trein. Grid + mouseover heals. Enige waar ik op klik in Raids op m'n healer is (buff) food en potions en ook die kun je wel binden als het nodig is.
of ik klik of mouseover en dan ook nog een toets indruk maakt voor mij toch een aardig verschil, uiteraard speelt iedereen zoals ie zelf wil maar als ik met mn muis naar een bepaald target ga dan is klikken voor mij persoonlijk sneller als een toetsdrukken. Ik zou er wel aan kunnen wennen denk wat kan ook best handig zijn ben alleen bang dat ik snel mn muis verschuif als ik die milliseconden focus op het drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:39:
[...]

nog 1 ding aan het eind

/in 20 /y yeah that was my 20 second burst now i will go back to slacking

:P
Nah....

/w oizopower Now THAT'S threat motherfocker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/use ZHC
/use ToEP
/cast AP
/cast PoM
/cast Pyro

noes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

30 % block + parry ga ik dan vanuit? en 20% kans op block.

je moet niet je gear gaan regemmen voor extra avoidance. Tenzij je nog geen 490 def hebt. Dan kan je (tijdelijk) wat + def gems gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:41:
[...]

Nah....

/w oizopower Now THAT'S threat motherfocker!
of

/in 20 /w "resser" can i get a res please?

mijn pwn macro is

/use 14
/cast Shadowbolt

}> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:07:
Nog een n00b vraagje: ik heb nu een lvl 7 hunter en wilde wat nieuwe moves leren. Nou lees ik dat je kan trainen in beast magestry, markmanship en survival. En dit trainen kost dus punten. Maar hoe zie ik hoeveel punten ik heb en hoeveel een nieuwe skill kost. Ik zie alleen dingen die bv 9c kosten, maar niks over punten. Komt dit pas later of kijk ik verkeerd.

Als iemand mij aan zijn/haar friendslist zou willen toevoegen ingame zou ik ook erg blij zijn, heb namelijk de nodige vragen. Kan zelf niemand toevoegen omdat ik op trial acount zit. Ik heb steeds een naam met blast erin. Me hunter heet bv blastanger. Ik speel op alonsus
Je points voor je pet krijg je pas te zien bij je pet trainer... dus daar moet je dan naartoe en dat zijn points die weer gelinked zijn aan je petlevel.

er is veel voor te vinden op wowwiki onderandere. Heb zelf ook ooit een hunter gespeeld, was wel ok. maar vind het toch wel lastiger door die verdeling van de skills. http://petopia.brashendeavors.net/ hier vind je ook veel extra informatie over deze talents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]
Lol. Klik zelf de juiste persoon aan in Grid en zit met m'n andere hand al bij de healknoppen, heb ook nog heals aan de duimknoppen op m'n muis zitten. Tijdens de GCD kun je allang andere healtargets selecteren, dus werkt best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:40:
[...]

of ik klik of mouseover en dan ook nog een toets indruk maakt voor mij toch een aardig verschil, uiteraard speelt iedereen zoals ie zelf wil maar als ik met mn muis naar een bepaald target ga dan is klikken voor mij persoonlijk sneller als een toetsdrukken. Ik zou er wel aan kunnen wennen denk wat kan ook best handig zijn ben alleen bang dat ik snel mn muis verschuif als ik die milliseconden focus op het drukken.
En met mijn paly spam ik toch sneller heals d.m.v. click only. Scheelt gewoon tijd. Maar zoals gezegd, iedereen speelt zoals hij wil.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Klein intermezzo. Pareltje uit de zwijnestal die de officiële forum's zijn:
Courtesy of the Wow forums and Abbott of Argent Dawn

Theres alot of truth in here too, i know at least one applied to me.

Ladies and gentlemen: Equip spell hit.

If I could offer you only one tip, spell hit would be it. The long-term benefits of spell hit have been proven by theorycrafters, whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now:

Enjoy the game as you're playing it. Oh, never mind. You won't truly appreciate the game you're playing now until it's gone. But trust me, in a couple of years you'll look back at screenshots and wonder why they don't make games like this anymore.

You are not as leet as you imagine.

Don't worry about the drops. Or worry, but know that filling in that last epic makes no difference to your future progression. Spend that time and effort concentrating on the latest dungeon and before you know it you'll be in 7/8 of the next tier up and worrying about that drop instead.

Don't do dailies that bore you.

Sing on Vent. Mute yourself if you have to.

Don't be thoughtless on other people's time. Don't put up with people who are thoughtless on yours.

Flask.

Don't waste your time on drama. Sometimes everyone wants to be your buddy, and sometimes they don't. In the end, all you'll be left with are the memories of how you treated them.

Be confident. Remember that everyone else is as nervous and uncertain as you are, so don't be intimidated by them. If you succeed in doing this, tell me how.

Keep your old tiered sets. Vendor your old resist gear.

Stretch.

Don't feel guilty if you don't want to proceed at the same pace as everyone else. If you have commitments in your life and you can't keep up with the schedule, drop down a guild. If you want more from the game, seek it out.

Remember your five a day.

Be kind to your healers. You'll miss them when they're gone.

Maybe you'll wipe, maybe you won't. Maybe your guild'll collapse, maybe it won't. Maybe you'll quit in bitter disgust, or maybe you'll be scoring world firsts in Tier 8 with your face on the back page of the sports section. Whatever happens, don't congratulate yourself too much, or berate yourself either. Your choices are half chance. So are everybody else's.

Enjoy your toon. Use it every way you can. Don't be afraid of other aspects of the game. If you PVP, instance. If you raid, try a BG. Explore your full potential.

/Dance, even if you have nowhere to do it but the mailbox.

Read the strat, even if you don't follow it.

Do not read WWS threads. They will only make you feel incompetent.

Get to know your guild leader. He's only human, just like you.

Be nice to your guildmates. Your experience and theirs will be all the better for it.

Friends come and go, but when you meet someone you really do get on with, make the effort to keep them. There is life after WoW, and maybe you'll be playing World of Starcraft II with them or asking for their advice on choosing a mortgage down the road somewhere.

Raid all day, every day from the patch to score that kill once, but stop before it makes you bitter. Raid four hours once a week for a whole year once, but stop before it makes you weaksauce.

Collect flight points.

Accept certain inalienable truths: Bosses will be nerfed, loot will become more accessible and you will become jaded. When you do, you'll fantasize that a few years ago bosses were legendary, loot was prestigious and newbies respected more experienced players.

Respect more experienced players.

Don't expect anyone else to support you. Bring your own potions, and your own reagents.

Don't buy BOE blues off the auction house or by the time you're 40 you won't be able to afford a mount until you're 55.

Be careful whose advice you take, but be patient with those who supply it. Advice in WoW is like a loot table. You never know whether what you're getting is better off sharded than rolled on. People will hand on to you whatever rubbish their older brother's cousin's class leader told them, and you're the one who's going to have to pick through it looking for the upgrades.

But trust me on the spell hit.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Teunis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
Laatst in een instance (bota voor wat uitmaakt)
Was met rogue die sap leuk vond of zo. dus bij 3 npc al sappen :S,
had in de tussen tijd wel door dat de healer makkelijk 3 pull aan kon, dus vandaar gewoon de doel om de sap te breken lekker pullen met Avenger's Shield,
hit ie de Sapped unit niet, toeval dacht ik eerst, dus volgende deed ofc weer dus weer pull.
en weer niet)
hebben ze nu dus wel die Patch door gevoerd ?

[...]

aangezien andere website weer melden dat toch niet in zat.
in ieder geval goed om te wetten, maakt voor mij als paladin wel uit dat nu dat sap niet breekt met mijn Avengers Shield.
kan minsten rogue meenemen voor hun cc :D
Ik had gister een vergelijkbaar 'probleem' in SSC. Ik was op de platforms een Coilfang Shatterer aan het tanken en had ook wat Engineers op me. Naast me liep een Priestess gesheept te wezen. Dus ik denk ik cleave even een van de 2 engineers, maar mooi dat ik de sheep cleavede. Ik dacht dat het toeval was dus ik doe even later weer en cleave (Priestess was geresheept) en promt pakt mijn cleave weer dat domme schaap, terwijl ik echt het idee had dat de Engineers dichter bij mij/de Shatterer stonden. Er gaat volgens mij iets toch nog niet helemaal goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
Dit zijn de keybinding op mijn mages.

w=move up
s=move down
a=strafe left
d=strafe right

q=Counterspell macro
e=Elemental macro
x=Ice barrier
-=Trinket 2
z=Trinket 1

Mouse;
thumb button=Arcane Explosion macro
Shift+thumb button=Blizzard
tilt scroll left=Frost Nova macro
Shift+tilt scroll left=Ice Block macro
tilt scroll right=Blink
Shift+tilt scroll right=Sheep macro
scroll up=Fireblast
scroll down=Icelance
Shift+scroll down=Frostbolt macro
Shift+scroll up=Cone of Cold

Nu speel ik momenteel veel op mijn druid en gebruik hier nog veel klikken. Ik heb geen idee hoe ik dit alles moet keybinden, switchen van cat, caster, bear....gewoon te veel spells in de verschillende shapeshifts. Ook heb ik nog geen macro's op mijn druid.

Ik gebruik Bartender3 en in elke shift veranderd mijn bovenste bar in een ander bar, zodat alleen de spells die ik in die shape kan casten te zien zijn. Op mijn 2e bar eronder staan mijn healing spells, innervate, cure poison, etc.
Geen idee of het mogelijk is dat als ik bijvoorbeeld claw in catform bind aan mijn muis duimknop, deze bijvoorbeeld swipe kan zijn in bearform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Spell hit: check
Tiers bewaren : check : ( (geef m'n fucking T1 terug ffs !!!)
Get to know your guild leader. He's only human, just like you.
WAT EEN BULLSHIT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

DexterBelgium schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:55:

[...]
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
1 = shieldslam
2=devastate
3=revenge + shieldblock (4 is ook revenge zodat ik kan zien wanneer hij up is, ik cast namelijk SB vóór revenge)
Shift + 1 = shieldbash
Shift+2 = reflect
Shift +3 = last stand
voorsteduimknop op muis = HS
Middlemousebutton = cleave
achterste duimknop op muis= taunt
Z= battlestance
X=defensive
C=berserker
F=thunderclap
V=Demoralize
G=Bloodrage
B=Commandingshout

De rest click ik :D

Ik heb ook zo'n macro gehad maar snel weer weggehaald, omdat ik shieldblock op een gegeven moment gewoon niet meer kon gebruiken omdat ik dan geen rage meer kreeg. Magoed als 't voor jou werkt waarom niet :)

Tja, 1k HP is nogal wat. De meeste tanks hebben verschillende sets, 1tje met veel threat voor heroics bijv., 1tje met veel HP voor magic fights, tje met veel avoidance voor hard hitting melee bosses, etc. Gewoon bewaren die gear en met itemrack switchen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
porn* schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:07:
[...]

Ik heb ook zo'n macro gehad maar snel weer weggehaald, omdat ik shieldblock op een gegeven moment gewoon niet meer kon gebruiken omdat ik dan geen rage meer kreeg. Magoed als 't voor jou werkt waarom niet :)

Tja, 1k HP is nogal wat. De meeste tanks hebben verschillende sets, 1tje met veel threat voor heroics bijv., 1tje met veel HP voor magic fights, tje met veel avoidance voor hard hitting melee bosses, etc. Gewoon bewaren die gear en met itemrack switchen.
Je hebt niks aan verschillende sets totdat je uit SSC/TK komt tot dan is de gear gewoon een upgrade. en die 0.5% dodge die je misschien ergens weggooit krijg je dan wel terug door de extra hp + armor. Pas vanaf SSC+TK, icm MH/BT kan je gear gaan verzamelen./ combineren. Voor BT krijg je in principe ook geen +hit of expertise als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:14:
[...]

Je hebt niks aan verschillende sets totdat je uit SSC/TK komt tot dan is de gear gewoon een upgrade. en die 0.5% dodge die je misschien ergens weggooit krijg je dan wel terug door de extra hp + armor. Pas vanaf SSC+TK, icm MH/BT kan je gear gaan verzamelen./ combineren. Voor BT krijg je in principe ook geen +hit of expertise als tank.
Wat een ongelovelijke b*llsh*t waarom zou je niks aan verschillende sets hebben? Ik heb zelfs nu met met mn groen lvl 66 tank al verschillende gear. 1 met max agro en 1 met max hp / tank stats.
Net als in karazhan waar je op attumen gewoon je agro set aantrekt enige probleem daar is over actieve dpsers en op prince lekker je avoidance set aan.

Ene met badge gear is er genoeg expertise / hit gear te krijgen. Ik heb zelf nu nog steeds mn hit trinket van romulo wel eens aan enzo.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 17-04-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:03:
Spell hit: check
Tiers bewaren : check : ( (geef m'n fucking T1 terug ffs !!!)

[...]

WAT EEN BULLSHIT !
What, you are not human?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:19:
[...]

Wat een ongelovelijke b*llsh*t waarom zou je niks aan verschillende sets hebben? Ik heb zelfs nu met met mn groen lvl 66 tank al verschillende gear. 1 met max agro en 1 met max hp / tank stats.
Net als in karazhan waar je op attumen gewoon je agro set aantrekt enige probleem daar is over actieve dpsers en op prince lekker je avoidance set aan.

Ene met badge gear is er genoeg expertise / hit gear te krijgen. Ik heb zelf nu nog steeds mn hit trinket van romulo wel eens aan enzo.
lees in principe. dat gaat dus over die boj items.

Verder zie ik het nut echt niet in om op pre MH/BT en zeker niet pre 70 verschillende tank sets te hebben.

En de rede waarom je er niks aan hebt is simpel

na kara zijn eigenlijk alle items superieur vaak in avoidance EN hp. OF ze hebben dezelfde stats op dezelfde slot zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 17-04-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:42:
[...]

30 % block + parry ga ik dan vanuit? en 20% kans op block.

je moet niet je gear gaan regemmen voor extra avoidance. Tenzij je nog geen 490 def hebt. Dan kan je (tijdelijk) wat + def gems gebruiken.
Nee, avoidance zie ik als dodge en parry (dat is samen zo'n 30% kans). Block is mitigation, het vermindert dmg alleen :)
Ik krijg overigens nog meer dan genoeg rage als ik SB altijd up heb :D (heb nog geen IMBA gear, 7 blues en de rest kara epics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Hooli-gan schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:02:
Geen idee of het mogelijk is dat als ik bijvoorbeeld claw in catform bind aan mijn muis duimknop, deze bijvoorbeeld swipe kan zijn in bearform.
In je macro kun je de stance meegeven als criteria: [stance:1] of [stance:1/3] bijvoorbeeld.
Je macro zal er ongeveer zo uit komen te zien:
#showtooltip
/cast [stance:1] swipe
/cast [stance:3] claw

Zo uit mijn hoofd weet ik niet exact wel nummer welke form is.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Tular schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:33:
[...]

In je macro kun je de stance meegeven als criteria: [stance:1] of [stance:1/3] bijvoorbeeld.
Je macro zal er ongeveer zo uit komen te zien:
#showtooltip
/cast [stance:1] swipe
/cast [stance:3] claw

Zo uit mijn hoofd weet ik niet exact wel nummer welke form is.
Stance 1 is battle stance, 2 is Defensive en 3 is Berserker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
RMB schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:29:
[...]

Nee, avoidance zie ik als dodge en parry (dat is samen zo'n 30% kans). Block is mitigation, het vermindert dmg alleen :)
Ik krijg overigens nog meer dan genoeg rage als ik SB altijd up heb :D (heb nog geen IMBA gear, 7 blues en de rest kara epics)
Gewoon sta stacken als je 490 def hebt zoals ik al zei die HP kan je altijd goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:26:
[...]

lees in principe. dat gaat dus over die boj items.

Verder zie ik het nut echt niet in om op pre MH/BT en zeker niet pre 70 verschillende tank sets te hebben.

En de rede waarom je er niks aan hebt is simpel

na kara zijn eigenlijk alle items superieur vaak in avoidance EN hp. OF ze hebben dezelfde stats op dezelfde slot zitten.
Wat noem je superieur? Als ik een ring heb met 39 block value gebruik ik die liever voor agro gear als een "betere" ring waar meer sta en avoidance op zit bv.
Net als dat ik een tijdje een blauwe boog gebruikte met hit gewoon omdat er weinig tank wapens zijn met hit bv. Zelfs in normale instances kan je verschillende gear gebruiken imo doen de betere tanks altijd aan gear wisselen gewoon omdat je door afwisseling een beter afgestemde set hebt.
Ik heb bv 2 schilden die van gruul puur voor boss fights en die van nightbane met block value voor trash fight.

En waarom zou het in bt ineens wel nut hebben maar in bv kara niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Nivado schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:39:
[...]

Stance 1 is battle stance, 2 is Defensive en 3 is Berserker O-)
Voor druids werkt dat op een soortgelijke manier. Op Worldofraids staat dacht ik wel het gehele overzicht van de stances en bijbehorende nummers. :+

En ja, de warrior stances ken ik al omdat ik een lvl 70 fury gnome heb! 8)
Voorbeeldje van mijn charge macro:
#showtooltip
/cast [stance:1] Charge; [stance:3] Intercept

Deze kan vast beter maar voor mij werkt die goed. Grinden gaat als een speer. :9

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Keybindings:

~) Bloodlust
1) /Use 13 Cast Chain Heal rank 1
2) /Use 13 Cast Chain Heal rank 2
3) /Use 13 Cast Chain Heal rank 3
4) /Use 13 Cast Chain Heal rank 4
5) /Use 13 Cast Chain Heal rank 5
6) /Use 13 Cast Chain Heal rank 6

Rest is niet echt ter zake doende, dus te clicken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Okée erg bedankt :) Ik heb alles volgestopt met +12STA, heb nu 14454HP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:51:
[...]

Ja had ik ook, juist toen ik met Kara begon en in full blues zat, merkte ik dat ik met elke epic steeds minder rage kreeg in bijv. heroics en m'n aggro steeds verder afnam (door ragegebrek). In de eerste instantie laat je lekker TC/demo en SB weg, maar vervolgens met wat meer epics nog minder rage. Gevolg: speciaal setje.

Ik heb 1 set voor heroics, 1 set voor dikke dmg (keertje mag tanken ofzo - m'n warrior heeft niet zo'n dikke gear dus da's al best flinke dmg voor em) met veel avoidance, en 1 set met max hp voor magic dmg. Die laatste moet je je niet teveel van voorstellen dan swap ik gewoon in m'n max-tankset 2-3 items voor wat meer +sta shit.

Nodig... net niet. Nuttig, jazeker!

@mdm: Rofl brainheal ftw!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik ben bijna full epic kara gear (net blue trincket gewisseld voor epic ;) ) en ik heb géén problemen met te weinig rage.... totaal niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:37:
[...]

Really? Let's take a look at that.

Uitgaand van 25% crit, sanctified light en een 60-40 castverhouding tussen FoL en HL.

Je krijgt 15 FoL crits. Dit geeft een manareturn van 15 x 180 x 60% = 1620 mana. Je hebt een 31% crit op je HL, wat afgerond 12 crits zal betekenen. Dit geeft een manareturn van 12 x 840 x 60% = 6048 mana. Totaal is dus 1620 + 6048 = 7668 manareturn.

Totale castingtijd, en ik hou geen rekening met light's grace zodat de mana alleen maar over meer sec verspreid wordt, komt neer op 60 x 1.5 + 40 x 2.5 = 190 sec. Als we er vanuit gaan dat je niet aan het chaincasten bent en wat last van lag heeft, wordt dit meer. Laten we 300 sec pakken, één spell per vijf sec.

300 sec komt neer op vijf minuten, komt neer op 60 x 5 sec. Ofwel, manareturn gedeeld door 60 is de mp5 die je crit je gemiddeld op zou moeten leveren.

7668 : 60 = 127.8 mp5

Persoonlijk ben ik ook een fan van mp5, maar dat komt omdat ik in gevechten vaker FoL gebruik. In dat geval geeft spellcrit je een stuk minder dan wanneer je veel HL gebruikt, en wordt mp5 dus beter.
Voor dit gevecht levert 128 mp5 net zo veel mana op als 25% crit, zijn er palas die in een raid onder de 128 mp5 zitten? Ik doel echter meer op itemazation. Stell dat ik met dit aantal heals moet doen en ik ben na deze sequence precies op 0 mana, wat is dan de beste keuze?

Stel ik gebruikte ring of the calmin waves http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=32238 met 24 spellcrit en vervang die door Band of Eternity http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=29306 9 mp5.

Als ik 24 spellcrit gelijk stel aan 1% crit dan win ik door te critten (7668-7603)=65 mana minder, maar win 60*9=540 mana.
Hetzelfde zie je als je crit gems neemt in plaats van mp5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het feit dat dit stukje word genegeerd zegt al genoeg over de instelling van de meeste. ;)
Leuk stukje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:14:
Als ik 24 spellcrit gelijk stel aan 1% crit dan win ik door te critten (7668-7603)=65 mana minder, maar win 60*9=540 mana.
Hetzelfde zie je als je crit gems neemt in plaats van mp5.
Dat stukje volg ik niet helemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:37:
[...]

Really? Let's take a look at that.

Uitgaand van 25% crit, sanctified light en een 60-40 castverhouding tussen FoL en HL.

Je krijgt 15 FoL crits. Dit geeft een manareturn van 15 x 180 x 60% = 1620 mana. Je hebt een 31% crit op je HL, wat afgerond 12 crits zal betekenen. Dit geeft een manareturn van 12 x 840 x 60% = 6048 mana. Totaal is dus 1620 + 6048 = 7668 manareturn.

Totale castingtijd, en ik hou geen rekening met light's grace zodat de mana alleen maar over meer sec verspreid wordt, komt neer op 60 x 1.5 + 40 x 2.5 = 190 sec. Als we er vanuit gaan dat je niet aan het chaincasten bent en wat last van lag heeft, wordt dit meer. Laten we 300 sec pakken, één spell per vijf sec.

300 sec komt neer op vijf minuten, komt neer op 60 x 5 sec. Ofwel, manareturn gedeeld door 60 is de mp5 die je crit je gemiddeld op zou moeten leveren.

7668 : 60 = 127.8 mp5

Persoonlijk ben ik ook een fan van mp5, maar dat komt omdat ik in gevechten vaker FoL gebruik. In dat geval geeft spellcrit je een stuk minder dan wanneer je veel HL gebruikt, en wordt mp5 dus beter.
Beetje loze post dit. :P Je komt uit op de conclusie "25% crit = 128 mp5". Is dat goed? Is dat slecht? :P Het gaat erom dat je kan stellen of spell-crit meer mana oplevert, maar dat is dus per gearchoice verschillend. 1% spellcrit = dus ongeveer 5 mp5 volgt uit jouw berekening. Daarmee kan je ongeveer zelf wel uitrekenen welke gearpiece meer mana geeft. Echter geeft spellcrit ook extra healing output, dus het is lastig vergelijken imo.
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:56:
[...]

Het feit dat dit stukje word genegeerd zegt al genoeg over de instelling van de meeste. ;)
Leuk stukje. :)
Ja, wel grappige parodie op Sunscreen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Gister eindelijk me 1e mount kunnen halen. Ik wist dat de mount voor een Warlock goedkoper was dan voor andere klassen maar dat ie maar 9 silver was had ik ff gemist. Leuke meevaller dus :) . Maar god was is dat heerlijk om eindelijk eens wat sneller rond te kunnen rennen. Vandaag nog wat quests afgewerk in Dustwallow Marsh en de Badlands. Had echt het idee dat ik aan één lange rush bezig was, heb volgens mij amper pauze hoeven te nemen om te drinken of wat dan ook. Zit nu op 42, eens kijken hoever we morgen weer kunnen komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Heb vandaag dus WoW gekocht en na installen moet hij me toch een dikke update downloaden. Dat vind ik niet echt erg, maar hij geeft nu aan dat het dus 10 uur gaat duren voordat ie gedownload is. Komt dit omdat het nu spitsuur is ofzo of is dat normaal?
Kan ik niet gewoon ergens anders vandaan die patch downloaden?

[ Voor 11% gewijzigd door ajampaniki op 17-04-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamershell.com is wel een patch vandaan te halen. En 't downloaden van die patch duurt gewoon erg lang, ook buiten de spits om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Thijs schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:04:
Beetje loze post dit. :P Je komt uit op de conclusie "25% crit = 128 mp5". Is dat goed? Is dat slecht? :P Het gaat erom dat je kan stellen of spell-crit meer mana oplevert, maar dat is dus per gearchoice verschillend. 1% spellcrit = dus ongeveer 5 mp5 volgt uit jouw berekening. Daarmee kan je ongeveer zelf wel uitrekenen welke gearpiece meer mana geeft. Echter geeft spellcrit ook extra healing output, dus het is lastig vergelijken imo.
Zelfs het '1% crit = 5 mp5' is nogal lastig hard te maken, omdat het compleet afhangt van je HL : FoL verhouding. Hoe meer HL je gebruikt, hoe beter voor je spellcrit regen. Het was ook puur bedoeld op "zelfs als je continue staat te spamhealen is de manaregen door mp5 al snel groter dan de mana regen door crit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:41:
Heb vandaag dus WoW gekocht en na installen moet hij me toch een dikke update downloaden. Dat vind ik niet echt erg, maar hij geeft nu aan dat het dus 10 uur gaat duren voordat ie gedownload is. Komt dit omdat het nu spitsuur is ofzo of is dat normaal?
Kan ik niet gewoon ergens anders vandaan die patch downloaden?
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
daroy schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:06:
Gister eindelijk me 1e mount kunnen halen. Ik wist dat de mount voor een Warlock goedkoper was dan voor andere klassen maar dat ie maar 9 silver was had ik ff gemist. Leuke meevaller dus :) . Maar god was is dat heerlijk om eindelijk eens wat sneller rond te kunnen rennen. Vandaag nog wat quests afgewerk in Dustwallow Marsh en de Badlands. Had echt het idee dat ik aan één lange rush bezig was, heb volgens mij amper pauze hoeven te nemen om te drinken of wat dan ook. Zit nu op 42, eens kijken hoever we morgen weer kunnen komen.
nu weet ik welk wow-account er achter de nick zit waarvan ik gister whispers kreeg :D

Grats met lvl 42 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:51:
[...]

Wat noem je superieur? Als ik een ring heb met 39 block value gebruik ik die liever voor agro gear als een "betere" ring waar meer sta en avoidance op zit bv.
Net als dat ik een tijdje een blauwe boog gebruikte met hit gewoon omdat er weinig tank wapens zijn met hit bv. Zelfs in normale instances kan je verschillende gear gebruiken imo doen de betere tanks altijd aan gear wisselen gewoon omdat je door afwisseling een beter afgestemde set hebt.
Ik heb bv 2 schilden die van gruul puur voor boss fights en die van nightbane met block value voor trash fight.

Aldori Legacy Defender
Off Hand Shield
5279 Armor
137 Block
+51 Stamina(incl 12 sta gem)
Equip: Increases defense rating by 19 (8.03 @ L70).
Equip: Improves hit rating by 15 (0.95% @ L70).

Shield of Impenetrable Darkness
Off Hand Shield
4872 Armor
122 Block
+33 Stamina
Equip: Increases defense rating by 22 (9.3 @ L70).
Equip: Increases the block value of your shield by 33.

Dat is dus (defender vs darkness)

- 33 block value
+ 18 stam
- 3 defense
+ 15 hit

Nu ben ik geen 100% theoriecrafter. Maar ik zie wel dat het threat wise niks uit maakt. Puur omdat je die extra hit op dat shield erbij krijgt tov shield block. Ja, als je raakt dan is je initiele threat groter. Maar de kans is groter dat je mist. Terwijl je >1% extra hit erbij krijgt met het gruul shield. Dus echt geen rede om het nightbane shield te gebruiken.

Er zijn een paar items die je idd wel kan wisselen. BV T5 legs vs Curator legs(curator heeft meer HP). T4 legs zijn gewoon niet echt goed. T4 shoulders voor dodge vs T5 shoulders, Alleen wanneer je echt de dodge nodig hebt. En de T5 shoulders het enige T5 item is die je hebt. Wapens tja dat blijft lastig, grom's defender (quest reward) daarna heb je nog the sun eater,en in ssc malet of the tides. Maar wanneer je die laatste hebt kunnen die ervoor echt wel weg.

Verder zeg ik niet dat het niet kan, het is in mijn ogen gewoon overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45

[...]
Bazz Lurman ftw _/-\o_ De originele tekst heeft ook wat, maar dit terzijde ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
die wordt dus niet meer geupdate :( dat was altijd een super mirror site:

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

^^

of gewoon de bliz downloader. Die werkt bij mij altijd op zich goed, behalve dat hij je hele verbinding vol gooit met de upload die je niet kan limiteren.

Ook staat daar een oplossing daarvoor om de torrent file te extracten uit de downloader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:13:
[...]

Wapens tja dat blijft lastig, grom's defender (quest reward) daarna heb je nog the sun eater,en in ssc malet of the tides. Maar wanneer je die laatste hebt kunnen die ervoor echt wel weg.

Verder zeg ik niet dat het niet kan, het is in mijn ogen gewoon overdreven.
Je bedoeld Gromtor's Charge , quest reward van de Cypher of Damnation chain in SMV? (das een axe :p, 30 stam, 9 agi? 11 def rating? zoiets :) ) of Crystaline Kopesh, reward zwaard door Gromm te killen in Nagrand? Die heeft 12 of 13 def rate, een beetje hit (11 of zo) en 18 stam.

heb ze beide op men warrior

[ Voor 14% gewijzigd door BlaSfem0n op 18-04-2008 09:26 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister ipv een heroic met de guild Kara ingeweest, aangezien het toch "alleen" om de badges gaat, en we deze week ZA op de planning hebben op de normale raid dagen.

Ging opzich wel lekker, maar om één of andere reden 3 wipes op Nightbane.. Weet niet of het kwam doordat we nu geen Paladin hadden, of door de andere healer (die een hele tijd niet gespeeld heeft), of door de nieuwe spelers die mee waren of toch iets anders wat we over het hoofd hebben gezien. Misschien ook wel een combinatie van dat alles. Na 3 wipes maar gestopt, toch 9 badges. :)

Dit weekend denk ik dat ik naast de SSO dailies vooral weer eens met mijn Warlock alt bezig ga zijn. Wil die toch wel graag 70 krijgen en er ooit ook eens mee raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
even een vraag.

waneer komt men op de site van wow-europe in de armory te staan??
ben sinds pas begonnen met wow heb volledige versie en heb voor 1 maand betaald.
zit nu nog wel in trail van 10 dagen deze word binnenkort omgezet naar de 1 month free subscription.

groeten

(stortbak aman'thul server)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.