Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik dacht dat je op de armory komt van zodra je uitlogt, als er niet weer es maintenance op de armory is oid. Wel zorgen dat je op de EU armory kijkt en niet op de US armory he :)

Ik ben trouwens wel niet helemaal zeker of een trial char er op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:54

Maduth

Probeersel

Armory wil nog wel eens achter lopen :-+

Maar zodra je trail is afgelopen, wordt je er tussen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Dagboekkie

Gister 14% op Supremus helaas hebben we hem niet neer kunnen krijgen omdat het al tegen twaalfen liep.

Vandaag gaat hij wel neer, en het gaat prima met onze progress :P .

In MH rage en Anatheron neer, en in BT Naj'entus en dus bijna supremus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:20
Gisteravond weer ff een mazzelavondje gehad.

Geen 25 man raid, en aangezien ik al heel lang niet meer in ZA geweest was (werk nu fulltime, dus geen tijd voor nacht raids:D en in het weekend overdag meestal niet veel zin )

Had ik maar eens een ZA raid gestart. 2 chests gingen easy, onze hunter was zeer blij met zijn Trollban. Eerste keer dat we als guild zijnde voor 3 chests gingen. Helaas deze gemist op 4 min ofzo, als we de boss geoneshot hadden. Helaas waren door het mislopen van de timer de mensen wat minder gefocussed dus we moesten dragonhawk een paar keer resetten omdat er iemand vrij vroeg doodging. Hierna ging hij gelukkig easy neer en konden we naar lynx. Deze ook geoneshot net als bear en eagle. Ench shammy blij met de cloak van de eerste chest en de mail chest van dragonhawk. Rogue met zijn shoulders van lynx en onze pally met de neck van eagle. We hebben alleen de priestchest van bear moeten dissen.

Hierna Hex Lord, deze pakten we op de 2de try, mijn eerste kill op hem omdat de laatste keer dat ik in ZA was we de 4 animal bosses nog niet allemaal op farm hadden. Hij dropte tot mijn verbazing 3 drops (dacht altijd dat ZA bosses 1 of 2 drops hadden. Een plate heal belt waar onze pally erg blij mee was, een trinket om wat gnomes te summonen en voor mij had ie een Hex shrunken head achtergelaten op zijn corpse :D

Hierna door naar Zul'jin, deze kregen we helaas door wat pech niet neer, 15%, 10% en 1% wipe, daarna hielden we het voorgezien :)

Al met al een fijn avondje ondanks het niet doorgaan van BT/MH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:50:
Dagboekkie

Gister 14% op Supremus helaas hebben we hem niet neer kunnen krijgen omdat het al tegen twaalfen liep.

Dat wordt deze reset dus 4/5 en 3/9 minimaal :) Erg lekker voor gear upgrades :)
Kaz'rogal kan lastig zijn de eerste tries als nog niet genoeg casters wat SR hebben 100+ is erg lekker om de mark te resisten. Az'galor is echt een joke als je 8 healers meehebt met 100SR, de laatste trash wave is lastiger dan de boss net als Akama, ook te easy.

Hoop dat wij deze week snel Teron kunnen killen na de 11% wipe van vorige week zodat we flink wat tijd hebben op bloodboil en misschien RoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Klein vraagje over avoidence (via http://www.warcrafter.net/sandbox)
Heb theorycrafting zitten doen.

Maar boven de 490 defense en onder de 102.4% avoidence.
Is dan een +8 defense rating gem of +8 dodge rating gem better ?
(shield block rating is beste maar die is alleen op items te krijgen en op je shield als enchant)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Woensdag: MH cleared, Naj'entus down - in 4 uurtjes tijd.
Donderdag: Supremus, Akama en Gorefiend binnen een uur en..

3 uur wipen op Bloodboil.

We probeerden het maar eens met 7 healers in plaats van 9. En met 2 Resto Shamans in plaats van 5. Gek he dat het dan niet loopt.. :{

Maargoed. Zondag Bloodboil dan maar met een optimale group downen. En dan ROS/mother direct ook doen, met waarschijnlijk wat oefening op de Council weer (pas 1x down). Maandag zal dan de Council wel plat gaan, en dinsdag hebben we een extra raid gescheduled voor Illidan.

Met wat mazzel kunnen we maandag en dinsdag dus vol oefenen op Illidan himself :)

Iemand nog tips voor de Council en Illidan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je al 490 def hebt dan moet je eerst voor 102.4 avoidance gaan, omdat die belangrijker is op dat moment. Meer def dan 490 is niet echt nuttig voor je op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:50:
Dagboekkie

euh....

ok vraagje, keal + vashj neer? Ik bedoel supremus is echt verreweg de makkelijkste boss in BT.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:00:
Klein vraagje over avoidence (via http://www.warcrafter.net/sandbox)
Heb theorycrafting zitten doen.

Maar boven de 490 defense en onder de 102.4% avoidence.
Is dan een +8 defense rating gem of +8 dodge rating gem better ?
(shield block rating is beste maar die is alleen op items te krijgen en op je shield als enchant)
102.4% avoidance is inclusief shield block (dat is dus 75% extra) dan zit je echt wel aan de 102.7%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:10:
[...]

euh....

ok vraagje, keal + vashj neer? Ik bedoel supremus is echt verreweg de makkelijkste boss in BT.
Nee we hebben Keal en Vashj nog niet neer, maar wij zijn echt een guild die op makkelijke bosses whipen voor een hele avond, en op een gegeven moment hebben we een helder moment en dan is het een flawless victory :P

Het probleem gister was het kiten van die malloot, daar gingen nog wel een mensen de mist in door in een hoekje te rennen 8)7

En er gingen nog wel wat mensen dood aan de vulkaantjes...waaronder ik zelf ook :X
Maar dat was gewoon stom..ik zag zo'n siege tower achtig ding staan waar je omhoog kon rennen, dus ik doe dat en ik spring naar beneden.
Komt er op het moment dat ik spring precies een vulkaan onder me omhoog, nja de rest kan je al raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Maduth schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:43:
Armory wil nog wel eens achter lopen :-+

Maar zodra je trail is afgelopen, wordt je er tussen gezet.
Wat? als je spoor of paadje is afgelopen word je er tussen gezet?

nu nog even langzaam:

T R I A L

kan me hier zo aan ergeren : /

En ik kan me aan jou ergeren. Gedraag je eens :/

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 18-04-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik ben op het moment flink aan het PVP-en, maar raid ondertussen ook in SSC/TK.

Ik moet dus een frost build hebben die viable is voor beide. Nu ga ik deze build proberen omdat ik niet telkens wil respeccen, maar zou hier graag een mening over horen.

Ik kies expres niet voor de 17/0/44 dus aub niet daarmee komen. De build die ik voor ogen heb is meer gericht tegen melee en mana efficiency voor raids :)

http://www.wow-europe.com...0000505323310235011051551

Ik zit op dit moment nog wat laag qua crit en resilience. maar zou dat beter gaan als ik meer pvp items heb denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:32:
[...]

nu nog even langzaam:

T R I A L

wat dat de trail te lang duurt? Als je het pad volgt kom je ver vanzelf hoor hoe lang het ook duurt :)

je hebt gelijk hoor, maar tja je ergeren aan dingen waar je toch niks aan veranderd helpt sowieso niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:51

Wootlock

Evilution

Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:40:
[...]

wat dat de trail te lang duurt? Als je het pad volgt kom je ver vanzelf hoor hoe lang het ook duurt :)

je hebt gelijk hoor, maar tja je ergeren aan dingen waar je toch niks aan veranderd helpt sowieso niks.
_O-

Gast, volgens mij snap je zijn reply niet :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Oke dan stel de vraag maar even anders.
Ik heb een Paladin
volgens theorycrafting op (http://www.warcrafter.net/sandbox)
zou: (bij 490+ defense, en onder de 102.4 avoidence)
+8 Defense rating gem (0.64% avoidence)
+8 Dodge rating gem(0.43% avoidence)

Nu is mijn vraag of dit dus ook zo ingame is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:
Als je al 490 def hebt dan moet je eerst voor 102.4 avoidance gaan, omdat die belangrijker is op dat moment. Meer def dan 490 is niet echt nuttig voor je op dit moment.
Voor een warrior is het te makkelijk om 102.4 avoidance te hebben. In full blue heb je minimaal 5% miss, 10% Dodge, 10% parry en 15% Block, dat is dus 40% passive avoidance en met SB is dat 115% avoidance. Met een paar kara epics kom je al gauw in de buurt van 50% passive. Ik heb momenteel (met 3p T5) 86% passive avoidance.
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:45:
Oke dan stel de vraag maar even anders.
Ik heb een Paladin
volgens theorycrafting op (http://www.warcrafter.net/sandbox)
zou: (bij 490+ defense, en onder de 102.4 avoidence)
+8 Defense rating gem (0.64% avoidence)
+8 Dodge rating gem(0.43% avoidence)

Nu is mijn vraag of dit dus ook zo ingame is ?
8 defense rating > 8/2.37 > 3.4 defense skill > 3.4x0.04% > 0.135% Dodge/Parry/Block/Miss = 0.54% total avoidence.
8 Parry ratin > 8/18.92 > 0.423% to dodge

Als je nog niet aan de 102.4% avoidance zit, ga dan voor 8 defense, zit je hier al op, ga dan voor dodge. 0.423% dodge is namelijk 0.423 % meggitation, 0.54% defense is ca. 0.41% meggitation. (25% van de defense avoidance is block, en block verminderd maar ca. 10% van de inkomende dmg)

@ Carnage: Sorry was niet persoonlijk op jouw gericht, bovendien gaat het om een pala, dus ik sloeg een beetje de plank mis :P

[ Voor 45% gewijzigd door Nivado op 18-04-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mensen met een niet-trial-account zien ook alleen hun characters van level 10 of hoger trouwens.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf ook een 70 warrior, dus dat weet ik best wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Help ik snap de itemizing niet meer van Blizz :S

Welke van de 3 is nu het beste?
Panzar'Thar Breastplate
Binds when picked up
Chest Plate
1450 Armor
+51 Stamina
Yellow Socket
Blue Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +4 Block Rating
Durability 165 / 165
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by +26 (11.0)
Equip: Increases your shield block rating by 24 (3.0%).
Equip: Increases the block value of your shield by 39.
Chestguard of the Warlord
Binds when picked up
Chest Plate
1668 Armor
+60 Stamina
Yellow Socket
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +6 Stamina
Durability 165 / 165
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by +27 (11.4)
Equip: Increases your dodge rating by 40 (2.1%).
Equip: Improves hit rating by 26 (1.6%).
Item Level 133
Chestplate of Stoicism
Binds when picked up
Chest Plate
1765 Armor
+78 Stamina
Red Socket
Socket Bonus: +3 Stamina
Durability 165 / 165
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by +51 (21.6)
Equip: Increases your dodge rating by 34 (1.8%).
Equip: Increases the block value of your shield by 39.
Item Level 141
Volgens mij wint het pantzar breastplate het nog steeds qua avoidance en de warlord breastplate qua stamina...?

Help? :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Carnagy schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:39:
Ik ben op het moment flink aan het PVP-en, maar raid ondertussen ook in SSC/TK.

Ik moet dus een frost build hebben die viable is voor beide. Nu ga ik deze build proberen omdat ik niet telkens wil respeccen, maar zou hier graag een mening over horen.

Ik kies expres niet voor de 17/0/44 dus aub niet daarmee komen. De build die ik voor ogen heb is meer gericht tegen melee en mana efficiency voor raids :)

http://www.wow-europe.com...0000505323310235011051551

Ik zit op dit moment nog wat laag qua crit en resilience. maar zou dat beter gaan als ik meer pvp items heb denk ik.
Ik speel dan wel geen mage maar ik denk niet dat je vast pinnen op een build zal gaan werken. Wat ik me kan herinneren van onze magen in TK/SSC is dat ze maar al te vaak aan het respeccen waren
Tijdens progress encounters.

Neem bijv

Hydross - Immune to frost in de water phase
Al'ar Immune to Fire
Tainted elementals bij vashj - Immune to frost geloof ik, al is een frost mage daar wel handig op striders.

Verder waren onze mages geloof ik altijd Fire 11/48/3 (geloof ik) of 3/48/11 (na icy veins patch) op high dps encounters. Frost voor survival encounters en Arcane geloof ik op Al'ar.

Ik denk dus niet dat je met een frost build alles rusting kan doen wanneer je raids progress zijn. Wanneer je alles hard op farm hebt zal je er misschien wat makkelijker mee wegkomen.

Echter pin me hier niet op vast, er zijn hier vast meer mages die de details beter kunnen geven dan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Atlas schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:58:

[...]

[...]

[...]

Volgens mij wint het pantzar breastplate het nog steeds qua avoidance en de warlord breastplate qua stamina...?

De laatste 2 liggen erg dicht bij elkaar. Pan'zathar loopt denk ik wel iets achter. Ik kan je niet vertellen wat onze tanks exact doen, maar het komt er geloof ik redelijk op neer dat onze 2 MT's Sta boven alles preferen, terwijl onze OT's een iets meer gebalanceerde setup hebben tussen sta en avoidance.

De MT's nemen natuurlijk wel de beste drops die ze voorhanden hebben, echter die gooien overal zonder naar socket bonussen te kijken de hoogste sta gems voorhanden in. Denk dat je trouwens aan de laatste 2 beide geen buil kan vallen, en dat de keuze vooral personal preference is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Dennism schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:03:
[...]

Ik speel dan wel geen mage maar ik denk niet dat je vast pinnen op een build zal gaan werken. Wat ik me kan herinneren van onze magen in TK/SSC is dat ze maar al te vaak aan het respeccen waren

Neem bijv

Al'ar Immune to Fire
Tainted elementals bij vashj - Immune to frost geloof ik, al is een frost mage daar wel handig op striders.

Verder waren onze mages geloof ik altijd Fire 11/48/3 (geloof ik) of 3/48/11 (na icy veins patch) op high dps encounters. Frost voor survival encounters en Arcane geloof ik op Al'ar.

Ik denk dus niet dat je met een frost build alles rusting kan doen wanneer je raids progress zijn. Wanneer je alles hard op farm hebt zal je er misschien wat makkelijker mee wegkomen.

Echter pin me hier niet op vast, er zijn hier vast meer mages die de details beter kunnen geven dan ik :)
ok thx! Ik bedoel alleen dat ik niet hoef te respeccen om ook viable in pvp te zijn. Dat ik moet respeccen voor encounters snap ik wel. maar dan ook nog respeccen als je gaat pvp-en is wel erg much!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dennism schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:
[...]

De laatste 2 liggen erg dicht bij elkaar. Pan'zathar loopt denk ik wel iets achter. Ik kan je niet vertellen wat onze tanks exact doen, maar het komt er geloof ik redelijk op neer dat onze 2 MT's Sta boven alles preferen, terwijl onze OT's een iets meer gebalanceerde setup hebben tussen sta en avoidance.

De MT's nemen natuurlijk wel de beste drops die ze voorhanden hebben, echter die gooien overal zonder naar socket bonussen te kijken de hoogste sta gems voorhanden in. Denk dat je trouwens aan de laatste 2 beide geen buil kan vallen, en dat de keuze vooral personal preference is.
Tja die 2e heb ik al, en de 3e kost 100 badges die ik dan prima ergens anders aan kan besteden :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Dennism schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:03:
[...]

Neem bijv

Al'ar Immune to Fire

Wanneer je hydross op farm hebt kan je frost speccen tot vashj. Tenzij je bij vashj op de striders staat dan kan het zelfs daar. wanneer je adds aoe'd dan kan je zelfs altijd frost zijn bij hyros en arcane explosion spammen.

Arcane bij 2 t5 is gewoon fijn voor die encounters dan hoef je in princype nooit te respeccen.
Dennism schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:
[...]

elke high end tank doet dat tenzij hij voor fun crushing immume wil worden(passive).

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 18-04-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Nivado schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:47:
[...]
8 defense rating > 8/2.37 > 3.4 defense skill > 3.4x0.04% > 0.135% Dodge/Parry/Block/Miss = 0.54% total avoidence.
8 Parry ratin > 8/18.92 > 0.423% to dodge

Als je nog niet aan de 102.4% avoidance zit, ga dan voor 8 defense, zit je hier al op, ga dan voor dodge. 0.423% dodge is namelijk 0.423 % meggitation, 0.54% defense is ca. 0.41% meggitation. (25% van de defense avoidance is block, en block verminderd maar ca. 10% van de inkomende dmg)
Mooi bedankt, nu nog ander vraagje over de protection paladin.
Ik ben zeer gefocust op die 102.4% maar vraag me af of dat met alleen heroic :'(
(kan alleen in weekend overdag raiden en op mijn server zijn geen guild die dit doen. als ze er al zijn)
of dit inderdaad wel een statistieke waarde is waar ik me op moet blind staren ?

of is beter dat zoveel mogelijk spelldmg en +stamia moet gaan stacken
(oke das wel hopen op een drop maar dit terzijde).

Met andere worden is in heroic die 102.4% wel een must ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:17:
[...]

Wanneer je hydross op farm hebt kan je frost speccen tot vashj. Tenzij je bij vashj op de striders staat dan kan het zelfs daar. wanneer je adds aoe'd dan kan je zelfs altijd frost zijn bij hyros en arcane explosion spammen.

Arcane bij 2 t5 is gewoon fijn voor die encounters dan hoef je in princype nooit te respeccen.

[...]

elke high end tank doet dat tenzij hij voor fun crushing immume wil worden(passive).
Jah geloof dat onze mages dat ook deden nadat we alles op farm hadden. Onze mage CL was echtere pre farm status wel wat aan stressen dat alle mages top dps spec moesten hebben wanneer nodig aangezien zijn mages anders weggeblazen werden door onze locks, en dan was geloof ik Fire beter dan frost en arcane (tenzij er idd 2 t5 bonus aanwezig was, dan was het verschil tussen arc en frost geloof ik kleiner). Maarja zoals ik al in mijn vorige post zei, ik speel geen mage. Dus beter dat echte mages ipv een shadowmage ;) hem ook van advies voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Mazzelavondje gehad^^
Hoefde ineens niet te werken, nou ook goed en toen kwam ik uit bij Gruul( met me 1440 healing en 1 T4 itempje :P ). Naja zonder problemen Highking en Gruul dood en voila... T4 Shoulders en legs:) Happy druid^^ Daarna maggy dan... 1ste keer, telaat geklikt met vervolg een wipe... 2de lag kreeg iemand lag en weer een wipe :P. Daarna ging iemand weg want was het zat en toen probeerden we Maggy met 24man en jahoor hij ging down:D T4 chest outrolled en die healingstaf(crystal nogwat) BLEEK ik later op mogen rollen en had de andere druid gepassed... Jammer maar ach 2x T4 en gruul+Maggy down :D Oja degene die wegging... Liep ook mooi zijn polearm mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:24:
[...]

Ik ben zeer gefocust op die 102.4% maar vraag me af of dat met alleen heroic :'(
(kan alleen in weekend overdag raiden en op mijn server zijn geen guild die dit doen. als ze er al zijn)
of dit inderdaad wel een statistieke waarde is waar ik me op moet blind staren ?

Voorzover ik weet crushen de mobs in heroics niet aangezien deze geen lvl 73 zijn, dus zal 102.4% uitgaande dat je dat wil behalen voor chrushing immunity niet echt van toepassing zijn. Geloof dat 490 def voor crit immunity daar belangrijker is. Echter ook hier, pin me er niet op vast.

Mijn tank/dps warr staat al geruime tijd in de ijskast helaas (was tank pre tbc in raids, echter nadat mijn guild disbande wilde mijn nieuwe guild liever mijn lock hebben als main dan mijn warr dus ben geswitched toen). Dus ben niet meer geheel op de hoogte van de exacte "beste verhoudingen" tussen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:10:
[...]

euh....

Shade of Akalol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:24:
[...]

Zoals al eerder gezegd zijn Heroic bosses lvl 72. dus deze crushen niet (tenzij je defense skill nog niet to 350 geleerd hebt, dit is niet afhankelijk van defenserating) Tot dusver zijn alleen raid bosses lvl 73 of hoger, en zullen allen deze een tank kunnen crushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Atlas schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:58:

[...]

De derde wint het absoluut qua avoidance!

Stoicism
51 def = 3.44% A (2.67% meg)
34 dodge = 1.8% A
totaal = 5.24% A ( 4.47% meg)

Warlord
27 def = 1.82% (1.41% meg)
40 dodge = 2.1% A
totaal = 3.93% A (3.51% meg

Wat betreft Stamina
Warlord: 60 + 3x12 = 96
Stoicism: 78 + 12 = 90
Panzarthar : 51 + 3x 12 = 87

Ik zou als ik moets kiezen voor Stoicism gaan, maar aangezien je de Warlord al hebt, lijkt het me alleen handig up te graden als je geen idee hebt wat je anders met je badges zou moeten.

[ Voor 20% gewijzigd door Nivado op 18-04-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Die kan door een klein foutje uitlopen op een ramp. Supremus is 2 tanks 3 healers en wat de rest doet maakt eigenlijk niks uit als ze maar niet dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:00:
[...]

Die kan door een klein foutje uitlopen op een ramp. Supremus is 2 tanks 3 healers en wat de rest doet maakt eigenlijk niks uit als ze maar niet dood gaan.
Ja, wat is het nou???!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Dennism schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:31:
[...]

Jah geloof dat onze mages dat ook deden nadat we alles op farm hadden. Onze mage CL was echtere pre farm status wel wat aan stressen dat alle mages top dps spec moesten hebben wanneer nodig aangezien zijn mages anders weggeblazen werden door onze locks, en dan was geloof ik Fire beter dan frost en arcane (tenzij er idd 2 t5 bonus aanwezig was, dan was het verschil tussen arc en frost geloof ik kleiner). Maarja zoals ik al in mijn vorige post zei, ik speel geen mage. Dus beter dat echte mages ipv een shadowmage ;) hem ook van advies voorzien :)
Hij wil een build hebben die zowel viable is voor pvp als voor pve. Aangezien je voor PvP ice barrier en water elemental nodig hebt zijn er niet zoveel mogelijkheden meer. Daarnaast wil hij utility hebben tegen melee (zucht, je bent frost, l2kite). Dit betekend minimaal 41 in frost, en 5 punten in fire voor impact. Op frost immune bosses ben je dan inderdaad de sjaak.

Arcane blasten is alleen viable als je min. 40 punten in arcane hebt en 2 T5. Anders kan je net zo goed gaan wanden en ondertussen even stofzuigen, afwassen of iets dergelijks.

Alleen op non frost immune bosses is een pvp spec dus viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 22:49
SMulTiE schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:05:
[...]

[...]

Ja, wat is het nou???!?!
Ik vermoed dat de tweede quote eerder een algemene filosofische beschouwing is ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Nivado schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:48:
[...]
Zoals al eerder gezegd zijn Heroic bosses lvl 72. dus deze crushen niet (tenzij je defense skill nog niet to 350 geleerd hebt, dit is niet afhankelijk van defenserating) Tot dusver zijn alleen raid bosses lvl 73 of hoger, en zullen allen deze een tank kunnen crushen.
A oke, tja er genoeg dingen te lezen of "boss" tanking. maar dus niet over 5 mans, of is er iemand die goede link heeft voor prot pala's ?

Dus. niet crushen, maar dat zal automatische wel normale hits worden ?
crits vallen ook weg door de 490 defense (waar waarschijnlijk ook lager mag aangezien dit ook boss geörienteerd is)

Met deze info kom ook tot de conclusie, dat ik beter voor Dodge rating kan gaan ?
of heb nogmaals mis. en dus gewoon spell dmg + stam gaan stacken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Snuffel

Vroem!

Nee, dat is niet helemaal waar, er moeten wel degelijk meer dingen:

poepen
plassen
kotsen
kind baren

De rest is inderdaad allemaal facultatief, echter bovenstaande zaken zijn moetjes, die hou je echt niet tegen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Seraphin

Meep?

ImdaMned schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:16:
[...]
Alleen op non frost immune bosses is een pvp spec dus viable.
Mwa, dat is in mijn ogen hetzelfde als zeggen: "pvp spec is viable" ;)
Begrjip me niet verkeerd, ik ben een mage-newb, maar hoe viable is een fire spec op Al'ar dan? ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Snuffel schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:20:
[...]

Nee, dat is niet helemaal waar, er moeten wel degelijk meer dingen:

poepen
plassen
kotsen
kind baren kind verwekken

De rest is inderdaad allemaal facultatief, echter bovenstaande zaken zijn moetjes, die hou je echt niet tegen.
fixed :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:20:
[...]

Met deze info kom ook tot de conclusie, dat ik beter voor Dodge rating kan gaan ?
of heb nogmaals mis. en dus gewoon spell dmg + stam gaan stacken :P ?
Als je inderdaad niet verwacht kara in te gaan zou ik voor sta+ spell dmg gaan denk ik. (ik heb zelf geen pala, dus ik weet er minder vanaf dan warrior tanking). ik heb iig maar 2 type gems in mijn gear, en dat is 12 stamina en 15 stamina (en natuurlijk de 18sta+5%stunresist meta gem in mijn helm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Seraphin schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:23:
[...]

Mwa, dat is in mijn ogen hetzelfde als zeggen: "pvp spec is viable" ;)
Begrjip me niet verkeerd, ik ben een mage-newb, maar hoe viable is een fire spec op Al'ar dan? ;)
Minder nub dan een frost spec op een frost immune boss. fire mages hebben tegenwoordig minimaal 11 punten in frost : P (en de belangrijkste talent is toch wel je cast time met 0.5 verlagen)

Oh, en sowieso is sunfire fire/arcane dmg en soulfrost shadow/frost dmg : P

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 18-04-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

ImdaMned schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:32:
[...]

nu nog even langzaam:

T R I A L

Als je zelf nu eens interpunctie gebruikt, hoofdletters aan het begin van een zin, en dan pas je grief uit. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 18-04-2008 13:23 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 08-06 14:36
EDIT: Lol. Pagina gemist

EDIT2: om dan toch maar wat nut te hebben met deze post: Waar gaan jullie allemaal uitloggen (idee gepikt van de offi forums)?

En dan bedoel ik dus, voor de échte laatste keer...

Ik persoonlijk denk dat mijn pallie óf gaat rusten voor Uther's tomb, ofwel héél undead stratholme zal pullen en daar ten onder gaat. Die stad purgen tot in de eeuwigheid, wat een taak.

Ofwel, natuurlijk, gewoon in Elwynn forest (nog altijd mijn favoriete zone) voor het haardvuur in de inn...

[ Voor 187% gewijzigd door DexterBelgium op 18-04-2008 13:31 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Roeligan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:22:
[...]

Als je zelf nu eens interpunctie gebruikt, hoofdletters aan het begin van een zin, en dan pas je grief uit. :+
Hoofdletters aan het begin van een zin

En dan? Maak de zin eens af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

DexterBelgium schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:27:

EDIT2: om dan toch maar wat nut te hebben met deze post: Waar gaan jullie allemaal uitloggen (idee gepikt van de offi forums)?

Ik persoonlijk denk dat mijn pallie óf gaat rusten voor Uther's tomb, ofwel héél undead stratholme zal pullen en daar ten onder gaat. Die stad purgen tot in de eeuwigheid, wat een taak.

Ofwel, natuurlijk, gewoon in Elwynn forest (nog altijd mijn favoriete zone) voor het haardvuur in de inn...
oooo je WoW-uitvaart plannen....

Misschien het volgende met m'n Tauren Druid...
- Terwijl ik net van Teldrassil ben afgesprongen (wel eerst ongezien daar zien te komen natuurlijk)
- Ergens diep in Stormrage Barrow-den in Moonglade (lijkt me nog het leukste)
- Naast Naralex in WC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

ImdaMned schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:27:
[...]

Hoofdletters aan het begin van een zin

En dan? Maak de zin eens af :+
Er staat een comma voor en achter en maakt dus deel uit van een zin. Maar zullen we maar weer ontopic gaan? ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:17:

passive crush immune bestaat niet. Punt.

Anyway, welcome to SWP, gogo -20% dodge !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10-06 11:09

On_E

Housemusic

Ik kruip terug in mijn tomb in Deathknell.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
ZeRoDeaD schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:18:
Sinds 2.4 krijg ik steeds vaker wow fatal errors :( Heb al een paar keer mijn video kaart drivers en DirectX geupdate maar het blijft terug komen nadat ik WoW heb moeten sluiten door het proces te beeindigen omdat het anders helemaal niet stopt. Iemand enig idee was kan helpen?

De error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Meer info:
http://forums.wow-europe....&postId=36414071570&sid=1
Sorry als iemand al gereageerd heeft, maar ik wil ff helpen :)

Deze error heb ik ook gehad en had te maken met het feit dat een van mijn RAM-sticks naar z'n grootje was. Je moet bij wijze van test maar eens een andere stick erin steken om te kijken wat hij doet. Bij mij was nieuwe RAM de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
KeeZ schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:48:
[...]

De mobs na Felmyst hebben dat niet meer schijnt.

~ugh onze main Raidleader en Holy priest is aangenomen bij een andere guilld :<
Als Healer is ie wel te vervangen uiteindelijk maar als raidleader toch wat lastiger. Naja super kans voor hem.

Gisteren hele avond gedaan over Brutallus en ook Felmyst niet kunnen neerkrijgen, dag minder over voor Twins tries.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[...]

is dus wel mogelijk. Je moet niet zoiets hier als de waarheid komen verkondigen. Vooral dat "Punt." erachter -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

Duskwood, vlakbij de doorgang naar Deadwind Pass en die Horde guardtower, is een kleine pond met een graf erbij, heel rustig plekje. Daar log ik uit.

Grote kans dat dat al volgende maand is, mocht Age of Conan bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 'Fixed' geintjes hebben we nu wel weer gezien

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-04-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
*fixed by user* (8>

[ Voor 90% gewijzigd door ImdaMned op 18-04-2008 14:14 . Reden: de reply sloeg na de moderatie nergens meer op ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Hoor iedereen over AoC maar mij kan het niet bekoren hoor wat ik er van zie.. Zal wel aan mij liggen:P WoW ftw alhoewel ik bang ben dat veel spelers naar AoC zullen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:11:
[...]

Trust me, warhammer vind hij sucken, zelfde flaws als WoW als ik me niet vergis : P
oow ok...is Age of Conan ook MMORPG?

heb er nog niks over gelezen/gezien/gehoord.
Zal wel aan mij liggen, heb de laatste tijd wel wat anders aan m'n hoofd... :)

Zal vanaaf het web ff doorspeuren naar AoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:04:
[...]

Duskwood, vlakbij de doorgang naar Deadwind Pass en die Horde guardtower, is een kleine pond met een graf erbij, heel rustig plekje. Daar log ik uit.
Ik denk dat ik met m'n rogue zover mogelijk MC in ga sluipen en proberen maggy te bereiken, en dan al evasion, AD rush, blade flurry tankend ten onder ga.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:18:
[...]

Ik denk dat ik met m'n rogue zover mogelijk MC in ga sluipen en proberen maggy te bereiken, en dan al evasion, AD rush, blade flurry tankend ten onder ga.. :P
Denk niet dat je veel kans maakt met die dog-packs en lucifer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
[...]
http://www.warcrafter.net/sandbox/49839

kost wel wat stam, maar met de top gear is het haalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

Er zijn tanks die er dicht bij in de buurt komen. Nuttig is het niet, maar kan fun zijn. Tot sunwell idd want daar gaat je dodge :).
Teunis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:38:
[...]

http://www.warcrafter.net/sandbox/49839

kost wel wat stam, maar met de top gear is het haalbaar
je bent 5 punten in imp shieldblock vergeten dan kom je op 107.95% avoidance :). Je kan dus nog wat extra sta gebruiken :). Tot sunwell dan iig.

2e trinket vervangen door de bwl scarab: 109% avoidance :)
edit 3:
onslaught chestguard en ring of tirisfalen
112.31 % avoidance :).

[ Voor 43% gewijzigd door Kevinp op 18-04-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

omdat ik momenteel meer op mijn pala speel, en mijn mage weer eens wat verandering in wil hebben, ga ik de volgende build maar weer eens uitproberen:

http://www.wow-europe.com...0000053500001220000000000

Heb wel vaker arc/fire geprobeert vanwege pom+pyro, maar nu maar eens arc/frost. benieuwe Iceveins + AM word ook wellachen denk ik!

zal voornamelijk AM/Frostbolt/AB gebruiken. rotatie zal iets zijn als:

2xAB, 1x FB , 1xAM

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 18-04-2008 14:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:57:
[...]

~ugh onze main Raidleader en Holy priest is aangenomen bij een andere guilld :<
Als Healer is ie wel te vervangen uiteindelijk maar als raidleader toch wat lastiger. Naja super kans voor hem.
En dat alles om in een guild te komen die maximaal 1 boss verder is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:10:
[...]

En dat alles om in een guild te komen die maximaal 1 boss verder is??
Een raidleader is voor farm raids makkelijk te vervangen voor nieuwe encounters iets moeilijker. Bij ons worden raids gelead door 1-4 mensen. Daarbij komen er nog 2 of 3 in aanmerking om het ook te doen mocht er niemand anders aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Gohan-san schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:45:
omdat ik momenteel meer op mijn pala speel, en mijn mage weer eens wat verandering in wil hebben, ga ik de volgende build maar weer eens uitproberen:

http://www.wow-europe.com...0000053500001220000000000

Heb wel vaker arc/fire geprobeert vanwege pom+pyro, maar nu maar eens arc/frost. benieuwe Iceveins + AM word ook wellachen denk ik!

zal voornamelijk AM/Frostbolt/AB gebruiken. rotatie zal iets zijn als:

2xAB, 1x FB , 1xAM
Ik heb je spec iets aangepast. 2 punten uit imp. Blizzard gehaald en daardoor 2 punten in piercing ice gestopt (4% meer damage frost) Imp. blizzard heb je niks aan als raider of PVP-er. Wat voor build is dit trouwens? Ga je raiden of pvp-en?

http://www.wow-europe.com...0000535000210200000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

Carnagy schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:16:
[...]

Ik heb je spec iets aangepast. 2 punten uit imp. Blizzard gehaald en daardoor 2 punten in piercing ice gestopt (4% meer damage frost) Imp. blizzard heb je niks aan als raider of PVP-er. Wat voor build is dit trouwens? Ga je raiden of pvp-en?

http://www.wow-europe.com...0000535000210200000000000
Zat daar ook aan te denken, maar vind Blizzard met slow altijd wel lekker voor bijvoorbeeld.

ZA birds
ZA dragonhawk boss
Daarnaast zijn KZ/ZA op farm dus maakt mijn spec nu niet heel veel uit.

daarnaast is 4% nu niet echt veel 4%v van 6k crit = +240 dmg.
en ik 2punten in imp blizzard erg leuk vind :)

Daarbij gebruik ik frostbolt alleen als filler, omdat ik al het nuttige al in de arcane tree gebruikt heb.
Voornamelijk PVE. en afentoe arena (maar dat is meer voor de elcheapo punten lees 1500 rating +-)

mijn hardcore spec zal altijd fire zijn, Blastwave/DB/Ignite kan gewoon niet te lang zonder :p
maar soms wil je weleens wat veranderingen. arc/frost had ik eigenlijk nog nooit geprobeert.

edit:
nog even iets geks of eigenlijk irritants, afgelopen woensdag onze raid naar SSC, 2 healers die al de hele tijd liepen te klagen dat Grid bugged was, en aan mij vroegen hoe ik dood gegaan kon zijn, ikke ehm "i did not die, i know its surprising but i didn't" wat bleek nu een hunter had zijn pet ook "Spellhawk" genoemd!

dit blijkt dus problemen met Grid te geven :( /sob Hunter had een ticket aangemaakt, maar GM wou het niet veranderen :( schijnbaar is het een veel gebruiktte taktiek in arenas voor hunters om de pet dezelfde naam als je arena partner te geven. :( en daar wouden ze het ook niet wijzigen :(

[ Voor 20% gewijzigd door Valkyre op 18-04-2008 15:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:11:
[...]

Een raidleader is voor farm raids makkelijk te vervangen voor nieuwe encounters iets moeilijker. Bij ons worden raids gelead door 1-4 mensen. Daarbij komen er nog 2 of 3 in aanmerking om het ook te doen mocht er niemand anders aanwezig zijn.
Ik geloof niet dat je me helemaal begrijpt...
Waar ik me over verwonder is dat die raidleader de guild waar hij ongetwijfeld al een poosje inzit verlaat om in een guild te komen die maximaal 1 boss verder zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

AoC is van Sony en alles wat Sony na EQ heeft uitgebracht is mislukt. Er is wel een MMO die me intresse heeft na WoW en dat is TCOS. Een Nederlands spel met de unreal 2.5 engine, erg mooie omgeving. Heb al wat screens gezien en filmpjes en doet me erg aan Morrowind en Oblivion denken.
En dat zijn nu net spellen die niet online kunnen, dus als men een soort gelijk spel maken en dan online..joepie. :)

Oh en de guild heeft weer een paar kills te pakken. Hex Lord Malacress en Hydross. Dus hopelijk kunnen we nu verder met Leo en Morogrim enzo. En volgende week Al'ar er aan en kunnen we een maandje ofzo dit gaan farmen voor MH/BT.. al zijn er nu al mensen klaar ook dankzij die badge rewards..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:27:
[...]

Waar ik me over verwonder is dat die raidleader de guild waar hij ongetwijfeld al een poosje inzit verlaat om in een guild te komen die maximaal 1 boss verder zijn....
Ik ook niet, tenzij je al erg lang met een bos bezig bent en er geen attendance meer is om die boss te doen..
junglebeast schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:27:
AoC is van Sony en alles wat Sony na EQ heeft uitgebracht is mislukt. Er is wel een MMO die me intresse heeft na WoW en dat is TCOS. Een Nederlands spel met de unreal 2.5 engine, erg mooie omgeving. Heb al wat screens gezien en filmpjes en doet me erg aan Morrowind en Oblivion denken.
En dat zijn nu net spellen die niet online kunnen, dus als men een soort gelijk spel maken en dan online..joepie. :)

Oh en de guild heeft weer een paar kills te pakken. Hex Lord Malacress en Hydross. Dus hopelijk kunnen we nu verder met Leo en Morogrim enzo. En volgende week Al'ar er aan en kunnen we een maandje ofzo dit gaan farmen voor MH/BT.. al zijn er nu al mensen klaar ook dankzij die badge rewards..
Eigenlijk is het makkelijk: je bent klaar als je vashj +keal kan killen. Helaas kan het net daarvoor ook al zo zijn dat je de makkelijkere bosses in MH/BT neerkrijgt.

[ Voor 53% gewijzigd door Kevinp op 18-04-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 16:13
Kevinp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:46:
[...]

Ik ook niet, tenzij je al erg lang met een bos bezig bent en er geen attendance meer is om die boss te doen..
Als de guild veel betere reputatie heeft op de realm, en veel professioneler te werk gaat? Kan voor iemand toch echt wel de keuze zijn om voor een andere guild te kiezen. IIG voor mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

ik heb toen de guild in Kara/Gruul bezig was wel vaker een raid gemanaged. maar toen kwamen er een aantal mensen die in de beste guild van de server geraid hebben en die vertelde iedereen wel even hoe het moest etc etc...
nu dat de laatste van die arrogante mannetjes gekicked is is de sfeer ook weer een stuk beter in de guild. allemaal van die gestresste mannetjes die allemaal stuk voor stuk denken dat ze hun class zo goed beheersen dat niemand anders die class kan of mag bespelen en dat iedereen maar moet doen wat zij zeggen. gelukkig was ik eens niet de enige die zich daar groen en geel ergerde.

en gelukkig zijn een aantal mensen die al lang in de guild zaten maar door tijdsgebrek niet meer konden spelen, weer lekker actief.
we zijn nu aan het bepalen of we nu een hardcore raid guild zijn of een casual guild met hardcore raiders :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

junglebeast schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:27:
Oh en de guild heeft weer een paar kills te pakken. Hex Lord Malacress
Gratz, die hebben "wij" toevallig gister ook weten te killen voor het eerst. Daarna bijna compleet onvoorbereid door naar Zul'jin, gewoon voor de grap om 'm in ieder geval al eens gezien te hebben. Meteen de eerste try naar 30% gekregen. Efkes op de tactics van met name zijn lynx phase gaan studeren en dan is die ook zo neer ... denken we nu tenminste ...

Ook lachen laatst in Kara bij het Chess event. De helft van de raid werd na het loslaten van zijn schaakstukje getransporteerd naar de Curator hal en kon vervolgens de chest niet openen 8)7

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
ZeRoDeaD schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:18:
Sinds 2.4 krijg ik steeds vaker wow fatal errors :( Heb al een paar keer mijn video kaart drivers en DirectX geupdate maar het blijft terug komen nadat ik WoW heb moeten sluiten door het proces te beeindigen omdat het anders helemaal niet stopt. Iemand enig idee was kan helpen?

De error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Meer info:
http://forums.wow-europe....&postId=36414071570&sid=1
Hier ook een late reactie: Ik had ook fatal errors met WoW door geheugen. Alhoewel mijn geheugen goed werkte met andere games vond WoW de snelle timings niet zo fijn, terwijl het geheugen er wel voor gemaakt is. Ik draai nu sinds dat probleem al meer dan een jaar of twee op SPD settings 3-3-3-8 ipv 2-3-3-6 en nooit meer zo'n error gehad.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:51

Wootlock

Evilution

Weakling schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:51:
[...]

Ook lachen laatst in Kara bij het Chess event. De helft van de raid werd na het loslaten van zijn schaakstukje getransporteerd naar de Curator hal en kon vervolgens de chest niet openen 8)7
Hey, dat hebben wij ook gehad. 8)7

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 10-06 10:08
Weakling schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:51:
[...]
Hetzelfde gister nog... :( ... gelukkig geen loot die voor mij geschikt was maar wel lullig vanwege badges...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

UdiBenLudi schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:29:
Hetzelfde gister nog... :( ... gelukkig geen loot die voor mij geschikt was maar wel lullig vanwege badges...
Mjah, ik kwam net twee badges te kort voor een leuke nieuwe ring, maar ach, vanavond even een heroicje in duiken, dan heb ik die in een half uurtje tijd ook weer bijelkaar geraapt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:27:
[...]

Mja hij is in het verleden al een keer geleaved omdat ie soort van overspannen was.
Iedereen baalt wel dat hij weggaat, maar we snappen het wel. in ieder geval de meeste.
BraX schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:48:
[...]

Als de guild veel betere reputatie heeft op de realm, en veel professioneler te werk gaat? Kan voor iemand toch echt wel de keuze zijn om voor een andere guild te kiezen. IIG voor mij wel
Het is x-realm, maar maakt verder ook niet uit.
Baalde alleen dat ie wegging en dat moest ik kwijt.

Zondag Felmyst en Twins tries hopelijk. en daarna mis ik een week lang raids omdat ik naar Belgie ga met wat vrienden :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 08-06 12:23
Bokkie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:40:
[...]

Mja hij is in het verleden al een keer geleaved omdat ie soort van overspannen was.
Iedereen baalt wel dat hij weggaat, maar we snappen het wel. in ieder geval de meeste.

[...]

Het is x-realm, maar maakt verder ook niet uit.
Baalde alleen dat ie wegging en dat moest ik kwijt.

Zondag Felmyst en Twins tries hopelijk. en daarna mis ik een week lang raids omdat ik naar Belgie ga met wat vrienden :P
Ach kan gebeuren, onze GL is zo ook gemoved, was een mooie kans voor hem (bekend guild dat behoorlijk HC is). De reden kan van alles zijn, maar de doorslaggevende factor in dit geval: z'n broer zat er ook bij. Jammer, we missen hem erg (vooral omdat we nu maar 1,5 resto shammy over hebben ^^) maar we progressen lekker verder :)

Maar idd het vertrek van een goeie RL is een groot verlies en altijd jammer.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik vroeg me af of er een ingame quest addon is die info geeft over, je raad het al, quests. Zeg maar een ingame wowhead.

Zijn er verder nog ander handige addons? En hoe weet ik of een addon betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Zoek op Questhelper op curse.com. Maar goed, dat is, uiteraard, voor watjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:41
ajampaniki schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:08:
Ik vroeg me af of er een ingame quest addon is die info geeft over, je raad het al, quests. Zeg maar een ingame wowhead.

Zijn er verder nog ander handige addons? En hoe weet ik of een addon betrouwbaar is?
Lightheaded, gebruikt informatie van WoWhead, inclusief comments van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

Lightheaded + TomTom = win

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Ehm. Jawel.

Als je fatsoenlijk block rating stacked + scorpid sting is het heel goed te doen om passive crushing immune te worden. Als ik er een stapel ZA drops bij pak zit ik volgens nog op 3% crush oid, en dat valt met trinkets + enchants goed op te lossen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 08:01
Ik ben weer wat opgeschoten. Gisteren de 45 kunnen aantikken, questen gaat nu echt makkelijk op me Warlock. Heb een downtime van niks dus het is alleen maar door knallen de hele tijd. Tevens met wat guildies een paar runs gedaan door enkele instances.

Tijdens het slopen van wat mobs kreeg ik ineens deze drop: http://wowhead.com/?item=868 Hoop dat ik hem voor flink wat goud kan verkopen, lijkt me een lekker wapen voor twinks.

Ik zit inmiddels nu op 200G, vind het een hele prestatie van mezelf. Kreeg voorheen amper het goud bij elkaar voor me mount op 40.

Nu ff een weekend rust en volgende week weer verder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

ajampaniki schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:08:

Questhelper FTW!!!! icm met FastQuest een ideale combo.
daroy schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:37:
Tijdens het slopen van wat mobs kreeg ik ineens deze drop: http://wowhead.com/?item=868 Hoop dat ik hem voor flink wat goud kan verkopen, lijkt me een lekker wapen voor twinks.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Mijn eerste Epic loot. Toen ik in STV 36 ofzo dingde (echt precies tijdens het dingen (blijft een raar woord)) terwijl ik Naga's aan het killen was Lootte ik deze. Heb hem nog steeds in de bank liggen O+

[ Voor 40% gewijzigd door Roeligan op 19-04-2008 10:54 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00
NoTimeRemains schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:45:
Lightheaded + TomTom + nQuest = win
:*)
Zo heb ik het in ieder geval.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 08:01
Roeligan schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:51:
[...]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Mijn eerste Epic loot. Toen ik in STV 36 ofzo dingde (echt precies tijdens het dingen (blijft een raar woord)) terwijl ik Naga's aan het killen was Lootte ik deze. Heb hem nog steeds in de bank liggen O+
Ook mijn eerste Epic dus en ook ik heb hem van de Naga gekregen 8)

Ik kan hem wel in me bank laten liggen maar ik kan hem toch niet gebruiken als Lock dus gaat ie lekker de verkoop in. Nu nog iemand vinden hem wil kopen voor een aardig bedrag :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heh net een full clear gehad met een kara pug. Wel halverwege een mage moeten vervangen maar ging verbazend goed. Wel de T4 rolls verloren maar ach heb ik niet echt zo dringend nodig, alleen leuk om de T4 set compleet te hebben. Wel healing belt en de Prince healing ring erbij. En gelijk de tank bij ons laten applyen omdat ie het heel aardig deed en we kunnen nog wel een 6de tank gebruiken. Hadden 4 druids bij ons, 3 resto's en 1 OT. De 'slechte' healer won bijna alle healing loot en was erg blij..T4 gloves/head, chess boots, opera pants en nightbane neck. Alleen toen we bij NS aankwamen begon ie in eens over offspec...lol toen hebben we hem maar opgewezen dat ie al genoeg had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Op vele WoW fora kan je lezen dat mensen verwachten dat de Death Knight klasse het tekort aan tanks (in 5 man instances) gaat opvangen, maar hier ben ik niet helemaal van overtuigd om de volgende redenen:
- eender welke tank zal blijven circuleren in zijn/haar eigen guild of vriendenkring
- het grootste deel van de pugs zal nog steeds van ondermaatse kwaliteit zijn en/of gekke eisen stellen aan de tank
- ook al zal de DK tanken met een 2hander (of misschien ook dual wielden?) dan nog zal er een bepaalde protection tree nodig zijn die ongetwijfeld de dps van de klasse omlaag haalt, waardoor de één of twee andere dps/utility talent trees weer aantrekkelijker zullen zijn voor de speler <-- toegegeven, dit is een veronderstelling van mijn kant

Het tekort aan tanks zal blijven ongeacht het aantal klasses die ervoor geschikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Kapoen schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:18:
,,, ,,, ,,,
- ook al zal de DK tanken met een 2hander (of misschien ook dual wielden?) dan nog zal er een bepaalde protection tree nodig zijn die ongetwijfeld de dps van de klasse omlaag haalt, waardoor de één of twee andere dps/utility talent trees weer aantrekkelijker zullen zijn voor de speler <-- toegegeven, dit is een veronderstelling van mijn kant

Het tekort aan tanks zal blijven ongeacht het aantal klasses die ervoor geschikt zijn.
Zit wel wat in, maar waarom is er dan een minder tekort aan healers.
Healing spec.: Langzamer quen/grinden in veel gevallen omdat mana sneller op gaat(en natuurlijk wat minder damage) tov dps spec.
Tank spec.: Langzamer Quen/grinden omdat je simpelweg veel minder damage doet.

Als ik er zo over nadenkt, zou het ook kunnen zijn dat je minder tank specced mensen hebt dan healing specced omdat je in BGs enzo altijd kunt healen, maar er geluk moet hebben om gehealed te worden. (als tank)

Ik hoop iig dat het tank probleem word opgelost, want het is soms echt niet leuk bij ons om een tank te vinden. Of ik moet zelf een tank beginnen, maar of het voor mij nou dé fun classspec is... ik zie het nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik hoop ook dat het Tank en in mindere mate healer probleem wordt opgelost. Mijn warlock heeft nog steeds geen head enchant. Ik heb gewoon de reputation niet. Altijd als we een groep aan het vormen zijn is er of geen tank of geen healer. Aangezien niets doen en wachten ook niets is komt het er op neer dat ik dan mijn druid of priest pak. Die zijn voor normal instances beide zo overgeared dat mijn druid geen rage krijgt en in dps outfit gaat tanken en mijn priest 90% healt met renew en PoM.

Laatste tijd weiger ik dat gewoon dan maar geen instance. Maakt een groep vinden zo veel lastiger, maar ik heb gewoon geen interesse meer in TK met ietsanders als mijn lock.

En wat betreft gekke eisen stellen aan tanks, ook ik doe geen PuGs meer. Is tegenwoordig nog meer elende als voor TBC. Laatste keer met mijn priest in een heroic sloeg de boss 70% van de health van de tank eraf in 1 klap. Ik vond al dat hij weinig hp had, bleek hij ook nog een niet protection te zijin en zelfs niet uncrittable in heroics. Dan houdt het voor mij op.

Heb met mijn lock op honored alle keys voor de heroics kunnen halen en kan die ook echt doen. (FSW+Spellstrike+Scryer Bloodgem+greatsword) Ik had de mats voor alles al klaar liggen toen ik 70 werd en had dit een dag later. Maar overal ben ik er niet zo blij mee omdat nu echt iedereen in greens de heroics in lijkt te willen.

Maar goed zo zijn er ook mensen die perse naar ZA willen terwijl ze net twee keer heel Kara hebben gecleared. Die denken dat het gewoon als bij instances is, ik heb het gecleared, op naar de volgende.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 20-04-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 22:38

Flapmo

and back is gigi!

Hmm, ik was laatst even holy spec (+/-400 resi) voor PVP. Blessed resi had ik toen en een extra instant heal. Je burnt wel als een gek door je mana heen als je gaat spammen maar had het idee dat ik langer bleef leven. Ik heb ooit gelezen dat het breekpunt bij +/-400resi ligt wanneer je met Focused will langer blijft leven, begin me nu af te vragen of ik al op dat breekpunt ben. Alleen elke keer respeccen kost zoveel gold :p.

Iemand met een goed topic / ervaringen wanneer focused will > blessed resi :?.

Tweede punt is dat er:
a. haast geen priests hoog op de arena ladders staan
b. de priests die er staan zijn of holy of shadow?

Zo te zien tijd dat ik maandag weer eens goed ga lezen hoe wat voor spec ik ga nemen :p. Mensen met ervaring hier :?. WTB argumenten over je eigen build.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 104748 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:40:
[...]
Of ik moet zelf een tank beginnen, maar of het voor mij nou dé fun classspec is... ik zie het nog wel. ;)
En dat is uiteraard je goed recht :) Tanken en healen zijn 'taken' die je alleen moet doen als het je echt ligt, niet omdat er per toeval vraag naar is. Het is en blijft ook maar een spelletje dat je voor je eigen plezier moet spelen :)
Anoniem: 63072 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:46:
En wat betreft gekke eisen stellen aan tanks, ook ik doe geen PuGs meer. Is tegenwoordig nog meer elende als voor TBC. Laatste keer met mijn priest in een heroic sloeg de boss 70% van de health van de tank eraf in 1 klap. Ik vond al dat hij weinig hp had, bleek hij ook nog een niet protection te zijin en zelfs niet uncrittable in heroics. Dan houdt het voor mij op.
Je kan en mag natuurlijk verwachten dat mensen een bepaald niveau van gear hebben, maar
er zijn ook groepen die stevig overdrijven door te eisen dat de tank volledig epic is (en dat alleen maar omdat ze zo weinig mogelijk uitdaging willen tijdens hun race naar badges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kapoen schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:41:
[...]

En dat is uiteraard je goed recht :) Tanken en healen zijn 'taken' die je alleen moet doen als het je echt ligt, niet omdat er per toeval vraag naar is. Het is en blijft ook maar een spelletje dat je voor je eigen plezier moet spelen :)

[...]

Je kan en mag natuurlijk verwachten dat mensen een bepaald niveau van gear hebben, maar
er zijn ook groepen die stevig overdrijven door te eisen dat de tank volledig epic is (en dat alleen maar omdat ze zo weinig mogelijk uitdaging willen tijdens hun race naar badges).
Tanken is op zich leuk, maar als je een warrior hebt en het is je enige character dan is het een stuk minder. Wat dat betreft is het voor druids een stuk eenvoudiger. Goede tank gear krijgen is makkelijker en je kan met dps gear ook nog goede dps doen waar je je niet voor hoeft te schamen (behalve op undead die immine zijn voor Rip :( ) Ik vindt tanken best leuk, maar healen vele malen leuker.

Mijn warlock ooit begonnen om de gankers die mijn holy priest bij de dailies stoorde terug te pakken. Er zijn er nog steeds bij die ik niet aankan met mijn pve gear en spec, maar het zijn er een stuk minder :) en ook warlock vind ik leuk. Itt mijn mage die ik heb gedelete, dat was niet mijn ding. Kijk er dan ook niet naar uit destro te speccen (Revered met Shattar en exalted CE en ik heb 202+spellhit en 1000+ dmg). Denk dat ik dan ook gewoon affliction blijf en alle punten uit suppression haal.

En inderdaad, ik zal nooit van een tank eiden dat deze full epic is. Ik verwacht alleen wel dat hij realistisch is en minimaal zorgt dat hij de gear heeft om crit immune te zijn en meer dan 1 klap op te kunnen vangen.

Heb trouwens een hekel aan badge farmen. Gelukkig gaan bijna alle mensen in de guild voor de badge gear, waardoor ik waarschijnlijk wat sneller aan mijn Tier 5 items kom (Ik wil er maar twee voor de 2 set bonus) En voor de rest vind ik de niet set drops in ZA SSC en TK eigenlijk beter. Ik ben een beetje dwars zeg maar tegen tier sets. Ik heb bijvoorbeeld op de chest na alles van dungeon set 1, maar gebruikte indertijd voornamelijk losse items uit DM, Scholo en Strat toen ik bgeon met raiden. Veel betere stats waar die set bonus niet tegenop kon. Snap tot vandaag niet waarom men DM zo negeerde. Echt goede loot voor level 60 pre raid.

Tenslotte een vraagje over de zandalar items. Mijn eerste raid loot heb ik nog in de bank liggen uit nostalgie :) Alleen begreep ik laatst van iemand dat ik die gewoon kan vernietigen omdat ik die altijd zonder token weer op kan halen bij die vendor. Kan iemand dit bevestigen? Het scheelt toch weer wat bankslots. En aangezien ik een bank vol heb met mats om tailoring van Silk tot 375 te levelen is de ruimte beperkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 11:46
Flapmo schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:09:

b. de priests die er staan zijn of holy of shadow?
Mag ik jouw bron zien?
Want volgens SK gaming arena ladders is de meest gebruikte spec niet holy maar disc.
41/20

Dus het is dan shadow/disc of disc/holy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 63072 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:12:
[...]
Tenslotte een vraagje over de zandalar items. Mijn eerste raid loot heb ik nog in de bank liggen uit nostalgie :) Alleen begreep ik laatst van iemand dat ik die gewoon kan vernietigen omdat ik die altijd zonder token weer op kan halen bij die vendor. Kan iemand dit bevestigen? Het scheelt toch weer wat bankslots. En aangezien ik een bank vol heb met mats om tailoring van Silk tot 375 te levelen is de ruimte beperkt :)
Ja dat kan ik bevestigen, het is gewoon kwestie van een praatje te slaan met de NPC en je krijgt zo je item terug. Het is ook daarom dat je die items niet kwijt kan aan een vendor of sharden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 63072 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:12:
[...]

Heb trouwens een hekel aan badge farmen. Gelukkig gaan bijna alle mensen in de guild voor de badge gear, waardoor ik waarschijnlijk wat sneller aan mijn Tier 5 items kom (Ik wil er maar twee voor de 2 set bonus) En voor de rest vind ik de niet set drops in ZA SSC en TK eigenlijk beter. Ik ben een beetje dwars zeg maar tegen tier sets. Ik heb bijvoorbeeld op de chest na alles van dungeon set 1, maar gebruikte indertijd voornamelijk losse items uit DM, Scholo en Strat toen ik bgeon met raiden. Veel betere stats waar die set bonus niet tegenop kon. Snap tot vandaag niet waarom men DM zo negeerde. Echt goede loot voor level 60 pre raid.
Ja heb ik ook. Ik vind het veel leuker om een nieuwe raid boss te doen en daar de loot van te krijgen dan die welfare badges. Natuurlijk wil je ook wel een leuk item vervangen maar het moet geen obsessie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Momenteel mutilate gespecced (dual mongoose http://www.wowhead.com/?item=34894 en http://www.wowhead.com/?item=34952 ftw) en ik moet zeggen dat de dps in raids niet tegenvalt tov combat swords. Op trashmobs kom ik aardig mee maar wellicht is het wat inboeten op bosses. Vraagje: Als ik in een bossfight op 3CP zit, dan gooi er soms nog een extra mutilate uit voordat ik een finisher maak. Het kan voorkomen dat ik dus een CP weggooi als dat een crit is. Wat doen jullie meestal? Bij 4CP maak ik altijd een finisher, vooral omdat Find Weakness wel leuke bonussen zijn voor Mutilate. Overigens altijd in deze volgorde finishen: SND, Rupture en dan Evis, Evis .... toch? (SND en Rupture wil ik altijd up houden.)

Overigens speel ik nog niet zo heel lang, dus ik zit nog met karazhan gear en zelfs nog een green trinket. Hopelijk droppen er binnenkort upgrades voor mijn chest/pants/shoulders en ik wil graag die expertise trinket uit mgt heroic. Tenslotte ga ik weer sparen voor 100 badges zodat ik http://www.wowhead.com/?item=34928 of http://www.wowhead.com/?item=34927 kan kopen, afhankelijk van waar op dat moment de hardste upgrade nodig is.

Of moet ik mijn guild eens even lief aankijken of ze weer eens een paar nubs willen meenemen naar MH of BT :P

Mijn armory: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Dragonblight&n=Ferdius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik ben een tijdje gestopt met wow, maar ik denk erover om te beginnen :o. Twijfel of ik nu ga spelen of pas met de nieuwe expansie, kan iemand eens een scroll of ressurect toesturen? bedankt.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248829

Ik heb zelf een 70 Orc warlock, de gear staat echt uber op een orc :D

Zit momenteel helaas met stage te kijken dus weinig tijd op het moment, je kent 't wel. Zat te twijfelen om gewoon char te laten powerlevelen :') Vriend had op powerlevelen.com vorig jaar besteld, is gewoon nederlands bedrijf en alles goed verlopen :)

Maarja heb ook wel zin om zelf te gamen alleen duurt het zo lang... ach ik zie wel :P nog 8 weken stage volhouden :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.