Dagboek item,
Gisteren dacht ik even in te logeen en wat te spelen op mijn priest.
AH volgeplemd met allerhande spul uit de bank, en zat net op de vogel naar Blasted Lands, om daarna door te reizen naar Outlands om maatje te helpen.
Vlak voor ik SW uitvlieg lees ik in GC dat iemand een guild zoekt. Even gekeken wie het was: een 70 Pala.
Gevraagd wat voor guild hij nodig had, en hem uitgelgd dat wij op zoek zijn naar iemand die zin heeft om raids te leaden, organiseren en de kennis heeft van de instances.
Wij hebben genoeg mensen in de guild, maar het komt er steeds maar niet van een Kara run te organiseren.
Even heen en weer gebabbeld, en hij joined de guild. Hij zelf heeft BT geraid, dus de ervaring met de diverse instances zijn er vanuit zijn kant wel.
Gelijk een groep samengesteld met wat guildies en randoms. Zijn vriendin (ook guildloos) als maintank mee, en in een kwartier zaten we in Kara.
Hij was gesaved, dus gingen we op weg naar Curator. Aantal mobs opgeruimd, en jawel: daar wassie dan, Curator.
Tactics uitgelegd gekregen, en van start. Eén wipe, tweede keer netjes down.
Een van de loots wilde ik disenchanten (niemand wilde hem hebben) blijkt mijn skill niet hoog genoeg

Ach, voor de verkoop dus.
Daarna zijn we gstopt, aantal mensen moesten weg.
Nagepraat met ons nieuwe guild member in SW, blijkt het een Nederlander te zijn

Dus hij en zijn vriendin zijn nu onze nieuwe guildmembers, nog een warlock gerecruit tijdens de Kara run, dus wij zijn weer helemaal happy
Met nu ruim 20 level 70's in de guild moet het toch mogelijk zijn om op regelmatige basis een instance te runnen.
Anyway: wij zijn als guild in iedergeval een aanwinst rijker, een ervaring rijker, en we hebben eindelijk zicht op regelmatige runs door Kara en wat heroics.
Kunnen we eindelijk eens gaan spelen
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...