![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 10-04-2008 20:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 10-04-2008 20:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 205% gewijzigd door Zeror op 12-04-2008 14:23 ]
schijnbaar toch de meest interessante class ingame he...@ junglebeast
Kunnen we deze thread niet hernoemen naar het Grote World of Warlock Topic?
This is the Way.
Anoniem: 251423
Of nietschijnbaar toch de meest interessante class ingame he...
Anoniem: 258497
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 10-04-2008 23:39 ]
mwa of de locks op got praten erg veelNoTimeRemains schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:06:
schijnbaar toch de meest interessante class ingame he...
[ Voor 16% gewijzigd door Rmg op 10-04-2008 23:49 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
heb er nog 1 a 2 keer een gezien in hell. pen. was aan het levelenAtlas schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:50:
Ja die 5% hunters die in de meerderheid zijn zijn gewoon bots
Over bots gesproken: ik zie ze nauwelijks meer. Komt dat omdat ik niet meer in Azeroth kom of zijn ze nu echt weg?
Anoniem: 41820
De bots zijn er vast nog wel, want er wordt niet minder, maar meer gold verkocht afaik, dus wss blijven ze gewoon in Azeroth, nog zo makkelijk, want aangezien er veel minder mensen komen worden er vast ook veel minder gereport en worden er dus ook minder geband.Atlas schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:50:
Over bots gesproken: ik zie ze nauwelijks meer. Komt dat omdat ik niet meer in Azeroth kom of zijn ze nu echt weg?
[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 11-04-2008 00:25 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
waarschijnlijk is account-ripping veel makkelijker.Atlas schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:50:
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ja dat denk ik ook. Daarom snap ik ook niet dat er mensen zijn die goud kopen. In feite help je daarmee gewoon om te zorgen dat andere mensen bestolen worden.sabriel schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:10:
waarschijnlijk is account-ripping veel makkelijker.
Vooral met de hoeveelheid goud die mensen nu hebben met al die dailies.
Geef maar, geeeeef maar.ImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:38:
Tijdje geleden had ik gepost dat ik de 100.000g had gehaald, zit nu ergens op 115.000 gold. Iets met daily sunwells en een beetje jewelcraften. Maar nu had een guildy een dag eerder de 100k gehaald. Ik hoorde gisteren dat hij nu op 275.000g zit ><
slackerImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:38:
Tijdje geleden had ik gepost dat ik de 100.000g had gehaald, zit nu ergens op 115.000 gold. Iets met daily sunwells en een beetje jewelcraften. Maar nu had een guildy een dag eerder de 100k gehaald. Ik hoorde gisteren dat hij nu op 275.000g zit ><
Paling Terran & Shaman
lijkt me dat hij een guildbank heeftmdmeijer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:46:
Hebben ze de 240k gold cap (32 bits codering van het gold number) aangpast dan?
ImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:38:
[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 11-04-2008 09:01 ]
Anoniem: 169084
Level 1 Alts met 50.000 Gold?HolyCorn schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:57:
[...]
Hm, tijdje geleden was de gold cap 2^31 oftewel 214k gold ^^ Misschien dat ze het aangepast hebben, en anders lult hij uit z'n nek, screen or it didnt happen !
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 11-04-2008 09:01 ]
Hij owned jullie AH hoorde ik : )HolyCorn schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:57:
[...]
Hm, tijdje geleden was de gold cap 2^31 oftewel 214k gold ^^ Misschien dat ze het aangepast hebben, en anders lult hij uit z'n nek, screen or it didnt happen !
In Kara hebben we alles t/m Curator wel redelijkonder controle. Soms missen we voor Curator wat DPS maar dan vragen we MuVo even meeOkkE schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:56:
[...]
Gezellig.
[...]
Ik zal je zeker ook op mijn Friends List zetten, we kunnen best af en toe een extra speler gebruiken.
Waar zitten jullie mbt progress? Kara? Of zijn dat alt-runs?
[...]
Netjes. Jullie lopen iets achter ons.stefanass schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:07:
In Kara hebben we alles t/m Curator wel redelijkonder controle. Soms missen we voor Curator wat DPS maar dan vragen we MuVo even meeVerder wat pogingen op Prince, Nightbane & Aran gedaan. Aran moet ook wel lukken, is volgens mij niet zo heel moeilijk.
Volgens mij zijn jullie precies zo'n guild als ons, alleen zijn jullie iets minder ver in Kara. Ik heb ook een paar guildies die echt wel goed zijn, en weten wat ze doen, maar andere....Onze guild is echt casual, waardoor we binnen de Kara-raid soms grote verschillen hebben voor wat betreft de kwaliteit van de spelers. Een aantal van onze spelers waarmee ik ook regelmatig door Heroics heen ram vind ik echt goed, maar sommige spelers...
LOL! Zo gek hebben wij het dan nog niet meegemaakt, maar wij hadden wel een Resto Shaman die in full green liep, omdat op de epics minder (echt een paar punten maar) minder +healing zat.. Nu eindelijk lijkt hij door te hebben dat de andere stats op items óók belangrijk zijn.Mooi voorbeeldje is een andere warlock bij ons; bij een run door Shattered Halls (toen ik nog Demo-spec was) zag ik dat mijn Felguard gewoon meer damage deed als hij + zijn pet samenVolgens mij moet je als lock echt je best doen om zo weinig damage te doen. Als ik dan verder van mede-guildies hoor dat hij regelmatig op healing items need of bv. op een dagger met attack power & agility als stats
Deze wordt bij ons nu dan ook de resto-lock genoemd.
Ik ken het, met die frustratie loop ik nu al een tijdje rond. Ik wil graag verder, maar dat zit er voorlopig niet in.Verder een aantal spelers die op zich prima spelen maar gewoon de gear nog niet hebben. De curse van een casual guild zeg maar. We komen er wel, het gaat alleen niet zo vlot. Maargoed, voor ons is de sfeer binnen de guild en de lol die we tijdens een run hebben belangrijker dan progress (al frustreert het soms wel een beetje).
Er staat op dit moment nog geen Kara run voor ons op de planning, deze week/reset, dus mocht je een Resto Druid kunnen gebruiken kan je me altijd even /wisperen. Zal vanavond wel online zijn. Lijkt me leuk om eens met jullie mee te raiden, kijken hoe het gaat, etc.Onze 'vaste' Kara-avond is vrijdag waarop we t/m Curator doen, overige avonden besteden we aan andere bosses proberen (als er genoeg online zijn)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
[ Voor 10% gewijzigd door henkowz op 11-04-2008 09:45 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik weet niet op welke server je zit maar op The Bronze Dragonflight stikt het er nog van in Hellfire (bij die vogels) makkelijk herkenbaar door de 'greet - on - pass'. Ook zijn ze te vinden in blades edge en nagrand.Atlas schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:50:
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Schild van gruul ( in mijn guild hebben 3tanks hem en 1 pala )UdiBenLudi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:54:
Gister een lekker avondje raiden gehad. Eerst naar gruul en na het ff wakker worden HKM in de 3e try dood.
Op naar Gruul. Deze geoneshot met slechts 2 doden (pech bij groundshatter of hoe het ook heet). Helaas geen schild (schijnt toch nooit te droppen?). Bij elkaar 1 uurtje rennen dus nog tijd zat om verder te gaan.
Hoppa gemount en op weg naar SSC om te kijken of Hydross nog een keer dood wou gaan (vorige week 1st kill).
Deze na 2 tries ook kaput en einde avond.
Helaas geen pala lootmaar wel 7 badges verder en een lekkere avondvulling.
Vanavond eens kijken in Kara of ZA.
Even wat anders. Een guildy is gister gehacked en heeft het vermoeden dat het iets met wowmatrix te maken had. Hij komt tot deze conclusie omdat hij verder geen dingen geinstalleerd had mbt wow. Ik gebruik wowmatrix zelf ook al een tijdje maar geen problemen mee dus denk dat het niks is, maar wou toch ff informeren of anderen ook iets hiervan gehoord hebben en bij deze dus waarschuwen voorzichtig te zijn met alle "vreemde" software.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Kek, welke nick dan ? ;pImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:02:
[...]
Hij owned jullie AH hoorde ik : )
Echt ex BR tards en hun no life !
Die rename is een leuk ding. Zal ik ook doen simpele beveiligingen werken vaak het besteMeeste Hackers of Trojans komen mee via Cursed gaming addons etc ( niet de losse addons maar die in packages zitten )
Verder rename ik me wow.exe naar Lalroflowned.exe BV dan werken de meeste scripts niet omdat het niet triggerd op een wow.exe
Anoniem: 256796
Voor Shade heb je geen 8k hp nodig? Het is handig maar ik heb het met mijn oude guild met gemak gehaald met 7,1k hp... En was niet de enige die onder de 8k zit..OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:22:
[...]
Netjes. Jullie lopen iets achter ons.Wij hebben dus sinds deze week alles in Kara gekilled. Aran is wel te doen, als al je spelers 8000hp of meer hebben. Nightbane is eigenlijk niet lastig, als je weet hoe het moet. Prince vind ik zelf een rot gevecht, maar met genoeg dps en een beetje geluk is die ook niet lastig.
[...]
Volgens mij zijn jullie precies zo'n guild als ons, alleen zijn jullie iets minder ver in Kara. Ik heb ook een paar guildies die echt wel goed zijn, en weten wat ze doen, maar andere....
[...]
LOL! Zo gek hebben wij het dan nog niet meegemaakt, maar wij hadden wel een Resto Shaman die in full green liep, omdat op de epics minder (echt een paar punten maar) minder +healing zat.. Nu eindelijk lijkt hij door te hebben dat de andere stats op items óók belangrijk zijn.
[...]
Ik ken het, met die frustratie loop ik nu al een tijdje rond. Ik wil graag verder, maar dat zit er voorlopig niet in.
[...]
Er staat op dit moment nog geen Kara run voor ons op de planning, deze week/reset, dus mocht je een Resto Druid kunnen gebruiken kan je me altijd even /wisperen. Zal vanavond wel online zijn. Lijkt me leuk om eens met jullie mee te raiden, kijken hoe het gaat, etc.
Misschien dat we ook eens kunnen praten over het samen raiden? Want wij komen ook nog wel eens mensen tekort, zou mooi zijn als we af en toe leden van elkaar kunnen gebruiken bijv.
Onze runs zijn altijd op maandag en dinsdag, net voor de reset dus. Niet de meest ideale dagen, maar zo komt het voor de meeste het best uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 11-04-2008 10:46 ]
Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb...tnxUdiBenLudi schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:13:
[...]
Die rename is een leuk ding. Zal ik ook doen simpele beveiligingen werken vaak het beste
No problem ik had ook zoiets toen een guildie gehackt werd ( gistere was het nummer 8 de sjaak )deadsy33 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:29:
[...]
Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb...tnx
[ Voor 19% gewijzigd door Blue-eagle op 11-04-2008 10:41 ]
[ Voor 21% gewijzigd door lethalnl op 11-04-2008 11:43 ]
Het is, zeker in het begin, handig op bij Aran 8000hp raid buffed te hebben, aangezien het dan vaak nog wat lastig is met timen. Namelijk om het volgende (stukje van Wowwiki):Anoniem: 256796 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:17:
Voor Shade heb je geen 8k hp nodig? Het is handig maar ik heb het met mijn oude guild met gemak gehaald met 7,1k hp... En was niet de enige die onder de 8k zit..
Ik heb 61 punten in Resto, dus inderdaad ook 0,5 sec snellere HT. En nee, echt helpfull is het vaak niet. Maar ik heb al wel een paar situaties meegemaakt waarin die 0,5 sec het verschil tussen een dode en levende tank betekende (of zo leek het iedergeval).En Okke... Jij hebt dus 5 points in naturalists,0,5sec sneller casten met Healingtouch? Echt helpfull? Want die heb ik niet,paar een balance namelijk..
Ach op gegeven moment krijg je de pyroblast geeneens meer als je group wat beter gegeared is dus als je dan 1 of 2 mensen mee heb die niet 8k hebben boeit dat hellemaal niets.Anoniem: 256796 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:12:
Overigens voor Aran,Klopt die 2 hitten je als een gek alhoewel ik zelf Shade nu 3x gedownd heb en altijd na Pyroblast ( mits je een lock hebt ) je healthstone gebruiken..
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
icebarrier + manashield+fireward = pyroblast absorbWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:19:
[...]
Ach op gegeven moment krijg je de pyroblast geeneens meer als je group wat beter gegeared is dus als je dan 1 of 2 mensen mee heb die niet 8k hebben boeit dat hellemaal niets.
De HP zal weinig problemen geven vermoed ik. Ikzelf zit raidbuffed op 12K met mn lockje. Bij de tot nu toe enige keer dat we hem geprobeerd hebben, was de timing meer het probleem. De elementals (Aran op 40% HP?) vielen bij ons de eerste 2 keer samen met de sheep-fase (Aran op 20% mana?). Dat overleefden we niet. De poging daarna was dit onder controle door Aran juist niet te interrupten bij zijn spells, waardoor de sheep-fase ruim voor de Elementals kwamen. Alleen daarna was iemand vergeten dat ie niet mocht bewegen tijdens flame-wrath en vervolgens hadden we respawns waarna het te laat werd.OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:59:
[...]
Het is, zeker in het begin, handig op bij Aran 8000hp raid buffed te hebben, aangezien het dan vaak nog wat lastig is met timen. Namelijk om het volgende (stukje van Wowwiki):
Even healers and ranged damage-dealers must be able to survive a wave of arcane missiles (7,000 damage), and everybody must be able to survive the Pyroblast (7,500 damage).
[...]
http://www.wowwiki.com/Shattered_Sun_OffensiveAnoniem: 256796 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:22:
Iemand die me kan uitleggen wat die phases beteken? Van Sunwell/Outlands enzo? Snap het nog niet helemaal><
Mektheb schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:23:
[...]
icebarrier + manashield+fireward = pyroblast absorb
Thottbot geeft me de info:After he drinks for 10 seconds he will start casting an area effect Pyroblast. If Aran is interrupted while drinking, he will simply use a potion and cast Pyroblast. The blast does about 7000-7500 damage
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Das dom je kan beter gewoon anders met dps gewoon stoppen en alleen interruppeten en mana drainen als je ziet dat deze twee dingen wel is tegelijk kunnen gaan komen. Dan wacht je dat de de sheep fase komt dan top je iedereen zijn hp weer af en verder dps'en voor om elementals te laten komen.stefanass schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:29:
[...]
De poging daarna was dit onder controle door Aran juist niet te interrupten bij zijn spells, waardoor de sheep-fase ruim voor de Elementals kwamen.
[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 11-04-2008 11:35 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
" fluitend lalala zegt al niks meerjarnotjuh schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:33:
[...]
[...]
Thottbot geeft me de info:
Fireward:
Description Absorbs 1125 Fire damage.
Ice barrier:
Description Instantly shields you, absorbing 1075 damage.
Mana Shield:
Description Absorbs 715 damage, draining mana instead.
2915 in totaal. Is dat 7k? dacht het niet...Niet dat je dan dood mag gaan, anders ben je gewoon niet gepolymorphed(wat volgens mij wel kon, eerst iig).
Doodgaan hier is hetzelfde kansloze als bij najentus. Een priest in mij oude guild was er van overtuigd dat ze met 7.7k raidbuffed(!!) genoeg had. "Ja, ik shield mezelf!"
Powerword: Shield
Description Draws on the soul of the party member to shield them, absorbing 1265 damage.
Ze is nooit doodgegaan, maar 7.7k, shield van 1.2k, ik vind het riskant.
Ik zit op 10k raidbuffed op die fight, en pop nog altijd mijn frostward en manashield, dan hou ik een magere 3.5k over ofzo. Als je dan zo'n bolt op je krijgt, dan ben je nog dood..
Er zijn natuurlijk ook altijd mensen die te vroeg dat shield gooien, als de helft nog niet eens full hp zit. Tja.. Dan ga je het met 10k nog niet eens redden.
Locks hebben over het algemeen inderdaad weinig HP problemen, maar Priests en andere clothies zitten nog wel eens onder de 8k, wat niet veel is als je de encounter nog niet (goed) kent.stefanass schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:29:
De HP zal weinig problemen geven vermoed ik. Ikzelf zit raidbuffed op 12K met mn lockje. Bij de tot nu toe enige keer dat we hem geprobeerd hebben, was de timing meer het probleem.
Geen slechte eerste try inderdaad. En ik denk ook wel dat de meeste een FW-wipe hebben, een van de eerste try's.Maargoed, voor een 1e poging is dit volgens mij niet slecht. Ik gok dat bijna iedereen bij zijn 1e pogingen wel tegen een flame-wrath wipe aanloopt
Thanx:) Net overigens smsje gehad dat me broer geen zin had in ze mage en maar aan het questen is op me Druid
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 11-04-2008 12:00 ]
De eerste 10 sec na tidal shield doet 'ie die bolts niet, en in die tijd moet je met acht healers je raid grotendeels weer getopped hebben. (of minstens iedereen @ 50-60%) Zou geen issue mogen zijn.jarnotjuh schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:33:
Ik zit op 10k raidbuffed op die fight, en pop nog altijd mijn frostward en manashield, dan hou ik een magere 3.5k over ofzo. Als je dan zo'n bolt op je krijgt, dan ben je nog dood..
Kwestie van beter interrupten. Fire/frost interrupt je hoe dan ook, AM alleen als je target dood zou gaan omdat 'ie al op low health is. Voor AM betaalt 'ie de mana costs al als 'ie begint met casten (voor fire/frost pas na casting) en dan kun je 'm beter laten schieten, is weer tijd waarin 'ie niks anders kan casten.stefanass schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:29:
Bij de tot nu toe enige keer dat we hem geprobeerd hebben, was de timing meer het probleem. De elementals (Aran op 40% HP?) vielen bij ons de eerste 2 keer samen met de sheep-fase (Aran op 20% mana?). Dat overleefden we niet.
Poly @ 20% mana, elementals @ 40% health.OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:43:
Timing is inderdaad een groot punt, ik weet nogsteeds niet wanneer hij precies Poly of Elementals doet. Maar laatste keren hadden we geen Poly phase meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 11-04-2008 11:50 ]
Vergeet de 30% bonus van +healing nietjarnotjuh schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:33:
[...]
Powerword: Shield
Description Draws on the soul of the party member to shield them, absorbing 1265 damage.
Ze is nooit doodgegaan, maar 7.7k, shield van 1.2k, ik vind het riskant.
Anoniem: 257817
tnx, was weer rammenjunglebeast schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 04:52:
Zo Neg, gefeli met de Twins hé
http://nihilum.mousesports.com/en/news/570
Tja, zo is het altijd met bosses, denk aan de 4 horseman (imo met afstand het beste design voor een boss in wow). Hoeveel threads zijn daar niet aan verspeeld? Ontzettend veel theroycrafting e.d. lijsten in excel met movements etc. Daar werd ook geroepen dat het onmogelijk was, uiteindelijk was het toch wel mogelijkAnoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:26:
[...]
tnx, was weer rammenIn 2 daagjes redelijk wat raiden, maar deze world first hadden we ff nodig om alle critisie de mond te snoeren na 3 bosses zonder worldfirst.
Ook erg lache, in de US werden de Twins bestempeld als overtuned, completely random, en dan killen wij ze. Woensdag hadden we crapp strategie, maar heeel laat in de nacht bedachten we iets, en de volgende dag was t erg snel raak. Film komt er aan, en damn, mensen zullen zich achter de oren krabben waarom zei hier niet aan gedacht hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 11-04-2008 12:37 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hehe, las 't gisteren al op WoR, gefeliciteerd inderdaad. Nogal een healing heavy gevecht aan jullie setup te zien.Anoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:26:
[...]
tnx, was weer rammenIn 2 daagjes redelijk wat raiden, maar deze world first hadden we ff nodig om alle critisie de mond te snoeren na 3 bosses zonder worldfirst.
Ook erg lache, in de US werden de Twins bestempeld als overtuned, completely random, en dan killen wij ze. Woensdag hadden we crapp strategie, maar heeel laat in de nacht bedachten we iets, en de volgende dag was t erg snel raak. Film komt er aan, en damn, mensen zullen zich achter de oren krabben waarom zei hier niet aan gedacht hebben
Je weet dat je dik, werkloos, nerd en uitkeringstrekker bent?
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.htmlSkillz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:27:
Wat voor PvP weekend is het dit weekend?
[ Voor 20% gewijzigd door Kees op 11-04-2008 12:44 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tja, ik zal de video wel kijken, al was het om die 6g/wipe te besparen, maar tactics zelf bedenken is altijd leuker. Anyway, ik hoop dat wij zondag ook tegen die twee staan aan te kijken, doe die video maandag maarAnoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:44:
Heavy healing ? hehe, de dag ervoor toen onze strat nog nie optimaal was, was t gekkenhuis, k heb Grid nog nooit zo snel op en neer zien gaan, zelfs RoS kon hier niet tegenop.
->Kees
Tja, onze video komt er aan, dus denk niet dat je er aan kunt ontkomen, en eerlijk gezegd zal t je een boel ellende besparen, lees de US posts, als je de juiste strategie niet weet, is t gevecht gekkenwerk, en de strat is echt heel vreemd. Cudos voor Blizz op dat gebied, lange tijd geweest sinds ze een goed mechanism hebben gehad in een fight, Illidan phase 2 was zo iets.
Vroeg me altijd al af worden key mensen bij jullie betaald om wow te spelen?Anoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:51:
Ah, na 9 maanden van niks denk k dat een video van ons wel weer ns mag, en nodig is voor wat publiciteit, dus niet tegen te houden.
Vanuit een strategisch PoV zouden we t niet moeten doen, laat ndere guilds maar lekker wippen als M'Uru komt, maar ja, de sponsors willen ook wat.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Probeer mijn spec eens; prima spec voor raids en beetje SSO dailiesOkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:04:
Ik ga binnenkort maar eens testen hoe een 1x/0/4x Resto build bevalt, want nu ik af en toe die SSO dailies wil doen, begin ik me toch wel te ergeren aan de lage dps die ik doe. Schiet gewoon echt niet op..
Door vooral een aantal Healing Touch talents te laten liggen kan ik wat Balance mee pakken, hoop dat het daarmee net iets gemakkelijker wordt. Alleen even testen of ik die HT talents ga missen (soms nodig in heroics).
[ Voor 14% gewijzigd door henkowz op 11-04-2008 13:08 ]
Die drama is om te smullen ja. Die post ook die Kungen maakte op jullie forum, prachtig. Wordt daarover weer een thread gemaakt op worldofwarcraft.com. Moet zeggen dat ik dat met plezier heb gelezen. En wat ze ook zeggen over Kungen volgens mij is het een hele normale dude die de drama ook leuk vind en al helemaal om US te stangen. Uptight bastardsAnoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:51:
Ah, na 9 maanden van niks denk k dat een video van ons wel weer ns mag, en nodig is voor wat publiciteit, dus niet tegen te houden.
Vanuit een strategisch PoV zouden we t niet moeten doen, laat ndere guilds maar lekker wippen als M'Uru komt, maar ja, de sponsors willen ook wat.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
In iedergeval een dikke Gz en kijk er weer naar uit om het filmpje te bekijkenAnoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:19:
Niemand krijgt betaald om te raiden, zou wel leuk zijn. We krijgen wel wat goodies, komen nu maybe computers aan (nieuwe sponsors, Intel/Dell).
En tja, flink aantal mensen nam dagje vrij of skipte een dagje lessen, je moet er wel wat voor over hebben ja.
Thanks. Je build ziet er inderdaad erg goed uit, komt ook heel dicht in de buurt van wat ik zelf al had bedacht. En inderdaad, als je in raids HT nodig hebt is er iets mis.henkowz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:05:
Probeer mijn spec eens; prima spec voor raids en beetje SSO dailiesAls je HT nodig hebt zuigt je raid
... Heroics is een ander verhaal maar als je rond de 1800ish healing komt moeten je hots het wel kunnen redden.
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Drudehaxed
(Ik ben de 1e die de t6 wrists krijgt, dit is mijn statement bracer)
[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 11-04-2008 14:00 ]
/decurse!!GrrGrr schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:46:
Gratz met de kill Neg.
Ik zat toevallig vandaag je healing resto guide te lezen, hij is natuurlijk al een tijdje oud. Maar ik vroeg me af hoe je de stats nu zou evalueren met de Sunwell in de game. Haste rating staat er bijvoorbeeld helemaal niet in terwijl dit toch een erg goede stat is voor chain healing Shamans. Komt er een update voor de guide aan of heb je het veel te druk nu met Sunwell?
Verder heb je wel gelijk met de in vanille Wow Shamans niet echt super waren, toch had ik het idee dat het meer aan de tier 1+2 lag, omdat daar gewoon veel te veel spirit op zat waar we niets aan hadden. Ik kan me nog herinneren dat toen iedereen nog in blue’s was toen we met MC begonnen bijvoorbeeld een elemental Shaman top dps was…echt waar.
Verder stonden ik en een andere Shaman altijd op de eerste twee plaatsen in healing, dit was omdat er toen een macro was dat je met 1 button een (chain) heal kon doen die zelf de laagste target in de raid zocht. Gelukkig heeft Blizzard daar toen wat aan veranderd (samen met auto decurse), want er was geen enkele uitdaging meer met die macro’s.
Thanx voor de tip. Dat van de mana-cost voor de AM wist ik niet. M'n collega tipte me ook al om em tot ongeveer 50% te dps-en en em daarna met de locks leeg te drainen totdat de polymorph komt. dan kun je na de polymorh iedereen aftoppen voordat de elementals komen en moet het geen probleem zijn (zolang ze niet bewegen bij flame wrath ofc).Exitium schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:49:
[...]
Kwestie van beter interrupten. Fire/frost interrupt je hoe dan ook, AM alleen als je target dood zou gaan omdat 'ie al op low health is. Voor AM betaalt 'ie de mana costs al als 'ie begint met casten (voor fire/frost pas na casting) en dan kun je 'm beter laten schieten, is weer tijd waarin 'ie niks anders kan casten.
[...]
Poly @ 20% mana, elementals @ 40% health.
Ik gebruik persoonlijk 16/0/45 (http://www.wowhead.com/?talent=0t0rubZZxVcxcq0est). Fijn met dailies, entangling roots doet ~1700 damage, en betere thorns voor de tanks (vooral fijn in 10 mans, aangezien er dan vaak genoeg geen moonkin aanwezig is). In heroics gebruik ik eigenlijk ook geen healing touch, aangezien mijn regrowth + (rejuv+swiftmend) eigenlijk meer dan voldoende is. En zolang lifebloom en de andere 2 hots al lopen komt de tank eigenlijk toch niet vaak onder de 90%OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:29:
[...]
Thanks. Je build ziet er inderdaad erg goed uit, komt ook heel dicht in de buurt van wat ik zelf al had bedacht. En inderdaad, als je in raids HT nodig hebt is er iets mis.Maar soms voor heroics gebruikt ik HT nog wel, en dan is de iets snellere casttime handig, maar ik zit inderdaad tegen de 1800 aan (buffed er over), dus moet wel lukken. Ga het binnenkort is proberen, thanks again.
Ik moet er thuis nog eens een keer goed op mijn gemak voor gaan zitten, en ongetwijfeld ook gewoon ingame testen, maar denk dat ik deze build ga proberen: 14/0/47.keken schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:04:
Ik gebruik persoonlijk 16/0/45 (http://www.wowhead.com/?talent=0t0rubZZxVcxcq0est).
Probeer mijn beeld build anders eens.OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:10:
[...]
Ik moet er thuis nog eens een keer goed op mijn gemak voor gaan zitten, en ongetwijfeld ook gewoon ingame testen, maar denk dat ik deze build ga proberen: 14/0/47.
Zou 'm best eens willen proberen, maar...SMulTiE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:23:
[...]
Probeer mijn beeld build anders eens.
Armory Smultie op Trollbane maar.
Je zult er geen spijt van krijgen!
Emergency monitor in CTRA. En dan gewoon altijd de nummer 3 op die lijst spamhealen omdat alle nubs altijd de eerste op de lijst targetten. Op een gegeven moment de raidhealers gewoon verdelen op de emergency monitor. Click met de muis, flash heal. Rince & repeat voor 3 uur lang.Kevinp schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:53:
[...]
/decurse!!
en gewoon spammen
verder had je idd een addon die emergency meter hete. Die liet iedereen met low HP zien. Niet dat grid ofzo heel verschillend zijn. Alleen is het sorteren niet meer mogelijk denk ik. Want dan zou je idd altijd de laagtste kunnen healen. En met een library/link zou je zelfs het zo kunnen maken dat niet meer dan 2 mensen dezelfde target kunnen healen(tenzij in de mt list ofzo).
Paling Terran & Shaman
Heb dat ding nooit echt veel gebruikt, je kan prima zonder dat ding. Was wel leuk dat toen emergency monitor niet meer werkte je bepaalde mensen plots gigantisch crap zag healen.mdmeijer schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:40:
Emergency monitor in CTRA. En dan gewoon altijd de nummer 3 op die lijst spamhealen omdat alle nubs altijd de eerste op de lijst targetten. Op een gegeven moment de raidhealers gewoon verdelen op de emergency monitor. Click met de muis, flash heal. Rince & repeat voor 3 uur lang.
In ieder geval, SKgaming had de twins ook neer gekregen. Ik ben benieuwd.Anoniem: 257817 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:18:
Lijkt erop dat onze video wordt uitgesteld. Na wat beraad gaat het tactische voordeel voor op de economische.
Tot er andere guilds zijn die onze tactac hebben gevonden geen video
Anoniem: 143011
Thanks. Ga ik eens naar kijken. En dan gelijk maar dat hele stuklethalnl schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:58:
klein foutje in de 2e start post, black temple/sunwell staan niet in het lijstje met 25-man end game instances
Toen een nubcake, nog steeds een nubcakeImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:07:
Rotfl, kreeg net op m'n guildsite een mailtje met ene pro trollimmie van 999 dagen geleden : http://thottbot.com/test/?profile=Trollimmie.Bloodscalp
Zie nu eens het verschil tussen lvl gear toen en nu : )
[Semi-luiheidsmodus]Rakkerzero schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:18:
[...]
Thanks. Ga ik eens naar kijken. En dan gelijk maar dat hele stuk
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq