Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.784 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Hey allemaal,

Na 3 x 70 gehaald te hebben aan de horde side, leek het mij een keer leuk om 1 of 2 karakters te levelen aan de alliance side. Nu wil ik graag een shaman en een priest spelen. Bij een shaman is de keuze niet zo moeilijk je hebt maar keuze uit een race. Bij de priest kom ik er echter niet uit aangezien je daar ook nog te maken met priest racial spells.

Ik lees op verschillende forums dat Dwarf het beste is voor pvp, stoneform/chastise/desperate prayer. Is stoneform nu echt zo geweldig als iedereen beweerd?

Wat raden jullie aan, alle races hebben wel zo hun voordelen in mijn ogen.
Human: Perception/Diplomacy/desperate Prayer/10% more spirit.
Night Elf: Shadowmeld/starshards/grace of elune
Draenei: spellhit voor party/mana regen voor party/gratis Hot

Mijn doel met de priest is shadow en disc/holy voor arena. Af en toe een keer een heroic. 25 man content zit er niet meer in. Dus voornamelijk PvP als shadow en alleen voor arena disc/holy.

Nu hoop ik dat de priests hier hun ervaring kunnen delen. Misschien dat ze een human priest spelen en dat ze nu spijt hebben dat ze bijvoorbeeld geen Night Elf hebben gekozen.

Nu snap ik ook dat je een class niet op racials moet selecteren, maar in sommige gevallen zul je toch blij zijn dat je bepaalde racials tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

OkkE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:10:
[...]

Ik moet er thuis nog eens een keer goed op mijn gemak voor gaan zitten, en ongetwijfeld ook gewoon ingame testen, maar denk dat ik deze build ga proberen: 14/0/47.
Ik heb nu ook een andere build gepakt, na de usual 0/0/61. Is deze geworden. 19/0/42. De mobs in de dailies liggen erg rap om, en als je geen caster zijn dan heb ik amper een schrammetje dankzij de roots.
Doet me een beetje denken aan mijn druid in EQ. Had je root-rot met 4 DoT's en een root van ongeveer 2 minuten :). Denk niet dat blizz druids een aantal DoT's geeft.. swarm is leuk maar niks vergeleken met locks.. oeps ga ik zelf locks noemen in me posts...zouden ze dan toch populair zijn?

Oh en Hydross op 30%. Was vrijdagavond, en na die 30% gingen we wat slacken. Hopelijk gaat ie neer op zondag.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu er zo'n poort is geopend in Sunwell, klopt het dan ook dan je nu epic gems kan halen van badges? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

www.wowwiki.com

veel plezier...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Sinds 2.4 krijg ik steeds vaker wow fatal errors :( Heb al een paar keer mijn video kaart drivers en DirectX geupdate maar het blijft terug komen nadat ik WoW heb moeten sluiten door het proces te beeindigen omdat het anders helemaal niet stopt. Iemand enig idee was kan helpen?

De error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Meer info:
http://forums.wow-europe....&postId=36414071570&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoDeaD schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:18:
Sinds 2.4 krijg ik steeds vaker wow fatal errors :( Heb al een paar keer mijn video kaart drivers en DirectX geupdate maar het blijft terug komen nadat ik WoW heb moeten sluiten door het proces te beeindigen omdat het anders helemaal niet stopt. Iemand enig idee was kan helpen?

De error:
ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Meer info:
http://forums.wow-europe....&postId=36414071570&sid=1
Ik heb daar ook last van, de error zegt dat hij niet genoeg memory voor het 1 of het ander kan krijgen. Pure onzin lijkt me, de harde schijf heeft nog een 3de over, en mijn RAM is 3 gig, denk niet dat dat door WoW zo makkelijk vol zit. Overigens heeft Blizz gezegt dat ze de volgende patch (ik gok/hoop volgende week) heel veel bugs gaan fixen, o.a die verdomde Wind Clouds midden in de lucht. Hopelijk zitten die errors er ook bij, irritant als je net Vashj wilt afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan al de moeite neemt om wat te zeggen, geef dan gewoon het antwoord of zeg gewoon niets. Want dan kun je dit net zo goed tegen iedereen zeggen: Ja, kijk maar lekker op wowwiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

omdat het al 20x voorbij is gekomen. En het een beetje vervelend word. zelfde geld voor de badgevendor

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:04:
[...]

Als je dan al de moeite neemt om wat te zeggen, geef dan gewoon het antwoord of zeg gewoon niets. Want dan kun je dit net zo goed tegen iedereen zeggen: Ja, kijk maar lekker op wowwiki.
Vraag het eens in /2 dit is nog een aardige reactie :+

maargoed,

http://www.wowwiki.com/Shattered_Sun_Offensive
http://www.gorgonnash.info/index_en.html

het ligt aan de server welke phase open is,
de meeste servers zijn wel in phase 3 wat betekend dat de pvp vendors er wel al zijn ( bojs voor pvp en tier rokens )

afhankelijk van of de anvil er al is, kan je badge rewards kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:04:
[...]

je zit hier niet op een guildforum. Op GoT word er van je verwacht dat je ZELF eerst op onderzoek uitgaat. Jij bent gewoon lui, dit is iets dat je makkelijk had kunnen googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:41:
Nu er zo'n poort is geopend in Sunwell, klopt het dan ook dan je nu epic gems kan halen van badges? :)
Nee. Dat hangt af van de dailies, je moet de armory veroveren en dan t anvil bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:09:
[...]

[Semi-luiheidsmodus]
Ik ga gewoon een hele nieuwe paragraaf toevoegen speciaal voor de dungeons ^^ :+
[/Semi-luiheidsmodus]
Done.

Als er nog suggesties/opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag per DM ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SK Gaming heeft een video uitgebracht van de Twins :) Oftewel: zie hier. Ik raad de torrent download aan, lekker snel :)

Neg, nu tenminste 3 guilds de Twins al gedood hebben is het wellicht een idee om met Nihilum iets uit te brengen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn geloof k al 10 kills nu of zo, maar nu, onze tactiek is anders dan de rest, dus we wachten nog lekker even af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden julie hier nou van, PvP gear halen met PvE badges/tokens? :s

Ik vind het belachelijk mits je met PvP marks ook tier sets kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het leuk omdat je nu ook casual pvp kan doen als pve speler, zoals het voor TBC was.

Ik heb bijvoorbeeld wel eens zin om met mijn lock pvp te doen, maar als clothie met 0 resillience wordt je keihard de grond in geboord door onderandere rogues, en leuk is dat niet.
Op deze manier kan je een bescheiden pvp setje halen waardoor je tenminste wat plezier kunt beleven in pvp als pve'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:34:
Zijn geloof k al 10 kills nu of zo, maar nu, onze tactiek is anders dan de rest, dus we wachten nog lekker even af :D
Zag inderdaad al veel kills op het WoR forum voorbij komen. VANQUISH, Inner Sanctum, Premonition, Method, etc. Ben wel benieuwd naar jullie tactiek, zeker als 'ie anders is. :P

Vanmiddag PUG BWL gedaan en net even 4 man Ony. Hadden geen ranged DPS, dus uiteindelijk gedaan met een warrior tank, dps warrior, resto shaman in halve elemental set en ik als healer. Zonder problemen neer, dps warr heeft de laatste 15% getanked.

En als je tank zich dan verveelt krijg je na afloop dit...

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/7939/wowscrnshot041208194216gw5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:50:

Als je niet kan pvp'en kun je nog steeds pvp gear halen. Als je geen pve boss neer kan krijgen, krijg je alleen maar repaircosts

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe je natur enemy castbar goed configureerd. Het is toch mogelijk om de cooldowns te zien van je tegenstander? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar steeds loopt het op niets uit.

Ik denk dat het nogal goddelijk is om de cooldown van intercept en shadowstep te weten van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

/1 AWMAHGAWD!11!1 BADGEZ VENDAH ARE HEREZ!11!

althans, dat was de gemiddelde reactie in /1 toen de BoJ vendor een uur geleden geactiveerd werd op Emerald Dream :+

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/wowbadgesmall.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/wowbadge2small.jpg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

deadsy33 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 22:49:

althans, dat was de gemiddelde reactie in /1 toen de BoJ vendor een uur geleden geactiveerd werd op Emerald Dream :+

[afbeelding]

[afbeelding]
Stelletje epic whore's zeg.. :) Ik zit weer op 11 pas nadat ik al me andere badge gear had gehaald die deze vendor niet heeft. Trinket, healing offhand..etc.

Maarja leuk dat het er is op zich, kun je om verschillende manieren aan gear komen. Hopen op raid drops, beetje gaan pvpen/arena voor wat 'welfare' epics en ondertussen her en der de badges sparen.
Oh en als je net bezig bent natuurlijk die reputation gear.

Heh trouwens zie nu steeds meer Kara pugs verschijnen, en dat zal alleen maar toenemen denk ik zo.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:07:
[...]

Als je niet kan pvp'en kun je nog steeds pvp gear halen. Als je geen pve boss neer kan krijgen, krijg je alleen maar repaircosts
Als je kan/kies voor PvPe kun je geen PvE gear halen, als je kan PvEe maar niet kan PvP kun je nu toch PvP gear halen.
En over het feit dat je op deze manier kans krijg als PvEer om te PvP ipv 3 shot/dood, tjsa als je als PvP liefhebber net 70 bent, ben je ook de eerste periode zwaar de lul hoor.

Ik vind juist dat iedereen op zijn manier de fun uit een game moet halen, dit soort onderscheid maken is daarom juist een beetje jammer imo. Of alles of niets.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet bepaald: met PvE gear kun je niet PvPen (en daarmee bedoel ik dan, uiteraard, vooral arena, aangezien BG's helaas niets meer zijn dan een grind plekkie) en andersom ook niet. Dit is juist goed, want zo overheerst een hardcore PvE guild niet automatisch over de PvP scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:50:

seieus, kan hier zo pissig om worden.

Dat je welfare epics met PvP kunt krijgen is to daar aan toe, voor pvp is t goed om enigsinds t zelfde gear te hebben, dus tja, dan moet je t wel gratis aan iedereen geven.

Maar de laatste tijd zie je af en toe mensen die zulke onzin posten, met je arena points of honor points PvE tiers kunnen kopen, echt.....

Het krijgen van T6 tokens kost zo belachelijk veel werk voor een guild, je kunt nu al beter wapens krijgen met een beejte Karazan farmen, maar nee, de tiers moeten ook gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:23:
[...]

seieus, kan hier zo pissig om worden.

Dat je welfare epics met PvP kunt krijgen is to daar aan toe, voor pvp is t goed om enigsinds t zelfde gear te hebben, dus tja, dan moet je t wel gratis aan iedereen geven.

Maar de laatste tijd zie je af en toe mensen die zulke onzin posten, met je arena points of honor points PvE tiers kunnen kopen, echt.....

Het krijgen van T6 tokens kost zo belachelijk veel werk voor een guild, je kunt nu al beter wapens krijgen met een beejte Karazan farmen, maar nee, de tiers moeten ook gratis zijn.
Wat kunnen wij daaraan doen dat Blizzard onderscheid maakt tussen manieren van spelen en het behalen van je gear? (ik wil enkel BG doen, laat mij ook voor S4 sparen dalijk ook al kost het heel veel tijd)
Ik zeg heel simpel: Iedereen moet op zijn manier dingen in een game kunnen behalen, of iets nou meer of minder moeite kost maakt niet uit. Dat Blizzard het volgens jou makkelijeker maakt om PvP gear te krijgen dan PvE gear kan ik ook niets aan doen.
En omdat T6 tokens moeilijk zijn om te krijgen betekend dat je ze maar gelijk moet kunnen in ruilen voor S3 gear? Als je het te veel werk vind om T6 gear te halen kun je beter stoppen.

Nog maals, dit klopt niet:
- dmv van PvE kun je nu PvP gear krijgen
- dmv PvP kun je enkel PvP gear krijgen

Zie je het nu echt niet?

Ik vind dit belachelijk, dan kunnen ze net zo goed zeggen dat je met BG honor/marks T4 moet kunnen halen.

Dit staat even helemaal los mbt tijd/moeite. Ik heb het hier over eigen keuze van spelen, en niet Blizzards besluit van wat meer of minder tijd kost.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:12:
Nee niet bepaald: met PvE gear kun je niet PvPen (en daarmee bedoel ik dan, uiteraard, vooral arena, aangezien BG's helaas niets meer zijn dan een grind plekkie) en andersom ook niet. Dit is juist goed, want zo overheerst een hardcore PvE guild niet automatisch over de PvP scene.
Als ik Full T6 had zou ik daarin PvP'en. Zelfde geldt voor Paladins. Rogue en Pala T6 is veel beter dan Season 3. Owja, kijk eens naar de guild PvE is Hard. Beste PvPers van BG9 bij elkaar, na 2 maanden hadden ze geloof ik Illidan down met full Season 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
T4 => S1 gear
T5 en T6 => S2 gear

Waarschijnlijk kan je met ingang van S4 je T3 voor S3 inwisselen
Dit zou opgaan ALS je niet perse MOEST winnen in pvp om je items te halen.

Fail in pvp > duurt alleen langer voor je je gear hebt
Fail in pve > gear? wasda? oh wacht de mob moet ook daadwerkelijk dood om drops te krijgen

Bovendien waar maak je je druk om? Guilds die T6 content dusdanig op farm hebben dat ze hun mensen de Tier tokens voor pvp laten pakken doen 9 van de 10x ook al zelf pvp dat ze het eigenlijk niet eens nodig hebben..

Guilds die net beginnen aan T6 content laten hun mensen echt niet de tokens als eerste voor pvp gear gebruiken hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 13-04-2008 08:55 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:38:
[...]

Wat kunnen wij daaraan doen dat Blizzard onderscheid maakt tussen manieren van spelen en het behalen van je gear? (ik wil enkel BG doen, laat mij ook voor S4 sparen dalijk ook al kost het heel veel tijd)
Ik zeg heel simpel: Iedereen moet op zijn manier dingen in een game kunnen behalen, of iets nou meer of minder moeite kost maakt niet uit. Dat Blizzard het volgens jou makkelijeker maakt om PvP gear te krijgen dan PvE gear kan ik ook niets aan doen.
En omdat T6 tokens moeilijk zijn om te krijgen betekend dat je ze maar gelijk moet kunnen in ruilen voor S3 gear? Als je het te veel werk vind om T6 gear te halen kun je beter stoppen.

Nog maals, dit klopt niet:

Zie je het nu echt niet?

Ik vind dit belachelijk, dan kunnen ze net zo goed zeggen dat je met BG honor/marks T4 moet kunnen halen.

Dit staat even helemaal los mbt tijd/moeite. Ik heb het hier over eigen keuze van spelen, en niet Blizzards besluit van wat meer of minder tijd kost.
lol ja, dus jij vindt dat je als je in je eentje een beetje AFK staat in een BG, je T6 moet kunnen krijgen ? Regardless of hoeveel efford t kost om T6 level t halen als guild. Efford/reward zijn al fucked up enough atm, dit zou t helemaal overhoop gooien.

En ja, het halen van T6 tokens als guild is een boel werk, dan heb ik het niet over BT op status in farm inlopen en BT in 4 uurtjes doen, nee, over de lange weg die een guild heeft afgelefd voordat ze daar zijn. 5 mans famen voor gear/rep, KZ/T4 content farmen, SSC/TK doorgaan, dan MH/BT leren en downen. Dat hele process is de opstakel van PvE, je kunt niet zomaar met je lvl 70 greens n blues een T6 instance inlopen en T6 claimen, BGs zijn je met alles doen, maakt niet uit wat je doet.

Ja, en wat is er mis mee dat als iemand een boel werk in WoW steekt en T6 farmed dat ie als ie tokens over heeft wat PvP stuff voor de fun kan halen ? Zn PvE gear is redelijd waardeloos voor PvP. T had van mij niet gehoeven, maar ach, qua efford/reward is t geen goede deal, als je t alleen voor de PvP gear doet had je beter kunnen PvPen.

Zelfs als je de efford/reward die atm verschrikkelijk in t voordeel van PvP zijn erbuiten laat, kun je nog niet aan zo iets beginnen, puur omdat zoals ik al zei, de efford behind PvE zo veel groter zijn dan wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 08:47:
[...]

Als ik Full T6 had zou ik daarin PvP'en. Zelfde geldt voor Paladins. Rogue en Pala T6 is veel beter dan Season 3. Owja, kijk eens naar de guild PvE is Hard. Beste PvPers van BG9 bij elkaar, na 2 maanden hadden ze geloof ik Illidan down met full Season 3.
Wow, zijn alleen bijna allemaal oud PvE spelers met boel tijd, ja als je echt er voor gaat kun je met alle shortcuts in gear redelijk snel omhoog gaan nu (arena/badge/ZA fear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Wat een avond gister, ;D na 2 weken wipen hadden we eerder deze week Al'ar down en 2 a 3 tries op vr,

gisteravond VR in 2 tries en sol in 3 of 4 ;D nu weer terug naar ssc die clearen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:27:
[...]

lol ja, dus jij vindt dat je als je in je eentje een beetje AFK staat in een BG, je T6 moet kunnen krijgen ? Regardless of hoeveel efford t kost om T6 level t halen als guild. Efford/reward zijn al fucked up enough atm, dit zou t helemaal overhoop gooien.

En ja, het halen van T6 tokens als guild is een boel werk, dan heb ik het niet over BT op status in farm inlopen en BT in 4 uurtjes doen, nee, over de lange weg die een guild heeft afgelefd voordat ze daar zijn. 5 mans famen voor gear/rep, KZ/T4 content farmen, SSC/TK doorgaan, dan MH/BT leren en downen. Dat hele process is de opstakel van PvE, je kunt niet zomaar met je lvl 70 greens n blues een T6 instance inlopen en T6 claimen, BGs zijn je met alles doen, maakt niet uit wat je doet.

Ja, en wat is er mis mee dat als iemand een boel werk in WoW steekt en T6 farmed dat ie als ie tokens over heeft wat PvP stuff voor de fun kan halen ? Zn PvE gear is redelijd waardeloos voor PvP. T had van mij niet gehoeven, maar ach, qua efford/reward is t geen goede deal, als je t alleen voor de PvP gear doet had je beter kunnen PvPen.

Zelfs als je de efford/reward die atm verschrikkelijk in t voordeel van PvP zijn erbuiten laat, kun je nog niet aan zo iets beginnen, puur omdat zoals ik al zei, de efford behind PvE zo veel groter zijn dan wat je ziet.
l e z e n .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l e z e n

De keuze van hoe speelt een hele grote rol in de efford/reward. In je eentje een BG farmen (zonder dat je daar succes hoeft te hebben) is zo iets anders dan met 25 man over een langere periode een performance leven, met alle problemen die dat op leverd (repairs, consumables, dedication time wise, etc et).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

deadsy33 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 22:49:

[afbeelding]

[afbeelding]
ik zie ook weer van die grapjassen met pvp enabled bij jullie.. bij ons ook constant (Azjol Nerub) en reported heeft geen effect, ze doen niets.. kregen uiteindelijk maar het advies om zelf terug te gaan griefen |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach tis een onderwerp waar je nooit uitkomt heb ik al gemerkt, het vehaal van deze speel stijl is superieur aand die speel stijl blijft. Dit heeft allemaal zoveel kanten, zoals alles. Best humor als je beseft dat we het over een game hebben.
Als je maar fun heb. ;)

@Neg:
Nogmaals, kan de BG speler er wat aan doen dat Blizzard het ene lastiger maakt dan het andere? Je kunt ook zeggen dat Blizzard er dan maar voor moet zorgen dat BGs serieuzer worden genomen. :)

Bekijk het PvP gebeuren eens van deze kant:
Iemand speelt vanaf het begin van WoW PvP, voor hem is BG de manier van PvP en hij stopt er veel tijd en moeite in. Opeens komt TBC uit en is BG opeens de mindere kant van PvP kwa gear rewards, maar deze speler vind Arena gewoon niet leuk.
En daar boven op ziet hij ook nog eens dat PvErs de zelfde gear als hem kunnen krijgen dmv PvE badges. (vergeet T6 tokens voor S3 even ;))
Ook lullig vind je niet?

Maar wat ik al zei, zolang je je fun er maar uit weet te halen. Uiteindelijk blijt het toch allemaal het zelfde. En is gear toch beetje bijzaak.:)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bottem line is dat dat niet zo is, er zit ook gewoon niet genoeg omheen om t de zelfde efford/reward te kunnen geven.

En nee, niet lullig, BGs zijn gewoon flawed, efford/reward kun je er niet op toepassen. Daarnaast is PvP gewoon ge-evolved, Arenas zijn er omdat daar wel meer regels op kunnen worden toegepast.

BGs kun je zien als de entry level PvP areas, mensen die MC leuk vonden verwachten nu toch ook niet dat MC T6 epics drops ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
eendje schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:31:
[...]

ik zie ook weer van die grapjassen met pvp enabled bij jullie.. bij ons ook constant (Azjol Nerub) en reported heeft geen effect, ze doen niets.. kregen uiteindelijk maar het advies om zelf terug te gaan griefen |:(
There's a solution for this. Press the button to show health bars above friendly targets, so you can see the health bar of the NPC. Then, simply rightclick the health bar and laugh at the hordie for wasting his own time. ^_~
^ me op realmforum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:02:
Ach tis een onderwerp waar je nooit uitkomt heb ik al gemerkt, het vehaal van deze speel stijl is superieur aand die speel stijl blijft. Dit heeft allemaal zoveel kanten, zoals alles. Best humor als je beseft dat we het over een game hebben.
Als je maar fun heb. ;)

@Neg:
Nogmaals, kan de BG speler er wat aan doen dat Blizzard het ene lastiger maakt dan het andere? Je kunt ook zeggen dat Blizzard er dan maar voor moet zorgen dat BGs serieuzer worden genomen. :)

Bekijk het PvP gebeuren eens van deze kant:
Iemand speelt vanaf het begin van WoW PvP, voor hem is BG de manier van PvP en hij stopt er veel tijd en moeite in. Opeens komt TBC uit en is BG opeens de mindere kant van PvP kwa gear rewards, maar deze speler vind Arena gewoon niet leuk.
En daar boven op ziet hij ook nog eens dat PvErs de zelfde gear als hem kunnen krijgen dmv PvE badges. (vergeet T6 tokens voor S3 even ;))
Ook lullig vind je niet?

Maar wat ik al zei, zolang je je fun er maar uit weet te halen. Uiteindelijk blijt het toch allemaal het zelfde. En is gear toch beetje bijzaak.:)
De enige manier om BG's serieuzer te laten verlopen is wanneer blizzard invoert BG loss = geen honor, BG winst = Honor. Zelfde met Arena, ipv 10 games spelen met 30% attendance voor punten instellen dat je minimaal 10 games per week moet winnen met 30% attendance voor punten. Wanner dat gebeurt zal PVP/Arena een stuk serieuzer genomen worden verwacht ik zo.

Bekijk het zoals Neg al aangeeft ook een van de PVE kant,

Iemand die pas geleden startte in greens in PVP kan direct honor verzamelen voor MH/BT ilvl PVP items en een Kara lvl PVP set. Hiernaast kan hij Arena doen en alleen maar verliezen als hij wil voor S3 items, gaat traag uiteraard, maar hij krijgt ze wel.

Iemand die pas geleden PVE startte in greens moet eerst 5 mans farmen, dan Kara/T4 25 mans, dan SSC/TK/ZA waarna hij pas kan beginnen met het verzamelen van dezelfde Ilvl gear waar de PVP player direct toegang tot heeft. Bedenk ook, in PVE krijg je niets wanneer je alleen maar verliest, je moet "winnen" voor je gear.

De nieuwe badge vendor maakt het natuurlijk voor PVE spelers wel iets gemakkelijker doordat zij straks ook wat stap MH/BT level gear kunnen kopen. Waar ik het zelf eigenlijk niet mee eens ben, maar dat is een ander verhaal. Vind dat het BoJ verhaal bij blizzard een beetje is doorgedraaid.

Ik denk dat ook dat het probleem ligt in het feit dat op dit moment PVP items veel te makkelijk te halen zijn, dan dat het probleem is dat PVE spelers een paar PVP items kunnen krijgen voor overbodige tokens die anders op de boss blijven liggen, want geen enkele PVE guild met een beetje common sense gaat spelers Tier tokens laten omruilen voor PVP gear tenzij niemand deze token meer nodig heeft voor PVE progressie.

In het geval van T6 tokens zullen dit alleen de Nihilums en de SK-gamings van deze wereld zijn die zich dit kunnen veroorloven, en guilds die nu T6 content aan het leren zijn zullen waarschijnlijk geen effort steken in het verkrijgen van T5 tokens voor PVP gear. Dus al met al denk ik dat de animo voor deze token exchange vrij gering zal zijn. Als er in mijn guild iemand nu op T6 zou bieden voor PVP dan wordt deze door de officers voor gek verklaart.

Je hebt echter inderdaad gelijk dat dit een discussie is waar niemand uitkomt, en ook dat PVP dan wel PVE spelers er opzich weinig aan kunnen doen hoe blizz besluit de dingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Ach, ik wil ook graag T6 halen door met m'n lvl 35 hunter te afk auto shotten op dr. boom. Zoals PROT terecht al opmerkt kan ik er niets aan doen dat blizzard de effort voor PvP lager heeft gelegd. Ik stel ook voor om voor bovenstaande actie na 2 uur AFK autoshotten om een T6 token in de mailbox te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Kan iemand een server aanraden om op te beginnnen. En is er een GoT guild aanwezig op een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag, steamrolled wordne in Arena kennen jullie vast wel. Maar het lijkt wel alsof ik op 1600rating al tegen teams van 1800 moet.

Weet iemand hoe groot het verschil mag zijn? Want full S3 teams op 1600 rating...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:27:
[...]

Omdat jij, voor jouw gevoel, belangrijker bent dan anderen omdat je meer content gezien hebt, betekent absoluut niet dat jij ook meer recht hebt op zaken dan ieder ander.

Verder snap ik hardcore raiders niet. Je speelt het spel toch voor jezelf? Entertainment? Wat kan het je interresseren dat iemand anders op een andere, voor je gevoel simpelere, manier gear verzamelt. Leuk toch voor diegene? Verder vraag ik me dan af, je raid toch voor de content? Of ben je echt gewoon een simpele lootwhore? Het blijft een spel, waar maak je je druk om. Hou je bezig met je eigen ding, speel het spelletje op de manier zoals jij wilt en laat anderen die het op een "andere" manier spelen ook genieten van het spel, waarvoor ze trouwens nog steeds evenveel euro per maand betalen dan jij en dus ook gewoon net zoveel recht hebben op fun/content/whatever dan jij.

Maar goed, bovenstaande zal door het grote gedeelte toch niet begrepen worden, men is toch maar bezig met zichzelf beter vinden dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:06:
[...]

Omdat jij, voor jouw gevoel, belangrijker bent dan anderen omdat je meer content gezien hebt, betekent absoluut niet dat jij ook meer recht hebt op zaken dan ieder ander.

Verder snap ik hardcore raiders niet. Je speelt het spel toch voor jezelf? Entertainment? Wat kan het je interresseren dat iemand anders op een andere, voor je gevoel simpelere, manier gear verzamelt. Leuk toch voor diegene? Verder vraag ik me dan af, je raid toch voor de content? Of ben je echt gewoon een simpele lootwhore? Het blijft een spel, waar maak je je druk om. Hou je bezig met je eigen ding, speel het spelletje op de manier zoals jij wilt en laat anderen die het op een "andere" manier spelen ook genieten van het spel, waarvoor ze trouwens nog steeds evenveel euro per maand betalen dan jij en dus ook gewoon net zoveel recht hebben op fun/content/whatever dan jij.

Maar goed, bovenstaande zal door het grote gedeelte toch niet begrepen worden, men is toch maar bezig met zichzelf beter vinden dan anderen.
Is dat serieus ? geen zin om een reply te schrijven als t een grap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:19:
[...]

Het is serieus, dus leef je uit : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap je het principe achter beloningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Unlease the troll orc :o :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote van Tigole (een van de lead designers) over dit onderwerk 2 jaar geleden.

Q. Why not just let casual players get rewards comparable to those from raids?

A. It would be almost impossible for us to do, and this is a philosophical decision. We need to put a structure in place for players where they feel that if they do more difficult encounters, they'll get rewarded for it. As soon as we give more equal rewards across the board, for a lot of players it will diminish the accomplishment of killing something like Nefarian. My favorite times in the development cycle are when there are encounters that are close to being defeated but have not yet been beaten. It really creates a sense of awe among the players that there is something big and truly dangerous in the world. But it would be very disappointing if the items found on Nefarian were the same thing you could get in your nightly Stratholme run. [Stratholme is a much easier five-person dungeon.

En principe dat ze helaas al veel te veel hebben losgelaten. Raiding guilds worden steeds zeldzamer, meer en meer mensen kiezen ervoor om WoW solo te spelen, de rewards krijg je sneller en makkelijker op deze manier.

http://nihilum.mousesport...s_blizzard_hate_raiders_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

Ik snap je compleet. Met de gedachte dat ik hiermee sowieso veel mensen op m'n rug ga krijgen:

Ze kunnen het gewoon niet hebben dat andere personen zonder veel tijd ergens in te stoppen gear kunnen hebben die op bepaalde vlakken beter is als hun gear. WoW spelen veel mensen (en vooral raiders) om beter te zijn als andere. Geef het maar toe over je zelf; hoe vaak vergelijk je niet je gear met die van iemand anders, doe je meer dps dan iemand anders, kan je beter tanken, heb je meer spelldamage maar ook in raiding opzicht; kijk mijn guild heeft die gedowned, dat kom ik mooi even op GoT posten. Het geeft hun een kick om beter te zijn, daar kan je lang en breed over praten, maar daar komt het gewoon op neer. Daar stoppen ze veel tijd in, maar dat maakt niet uit, want het geeft een goed gevoel. Dat goede gevoel komt _ook_ omdat hun gear uit allemaal plaatjes bestaat met paarse tekst, en de stats zijn top. Mensen die nu niet tot diep in de nacht raiden kunnen dat nu ook krijgen. En dat kunnen ze gewoon niet hebben, daar hebben we een woord voor. Jaloers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:43:
[...]

Ik snap je compleet. Met de gedachte dat ik hiermee sowieso veel mensen op m'n rug ga krijgen:

Ze kunnen het gewoon niet hebben dat andere personen zonder veel tijd ergens in te stoppen gear kunnen hebben die op bepaalde vlakken beter is als hun gear. WoW spelen veel mensen (en vooral raiders) om beter te zijn als andere. Geef het maar toe over je zelf; hoe vaak vergelijk je niet je gear met die van iemand anders, doe je meer dps dan iemand anders, kan je beter tanken, heb je meer spelldamage maar ook in raiding opzicht; kijk mijn guild heeft die gedowned, dat kom ik mooi even op GoT posten. Het geeft hun een kick om beter te zijn, daar kan je lang en breed over praten, maar daar komt het gewoon op neer. Daar stoppen ze veel tijd in, maar dat maakt niet uit, want het geeft een goed gevoel. Dat goede gevoel komt _ook_ omdat hun gear uit allemaal plaatjes bestaat met paarse tekst, en de stats zijn top. Mensen die nu niet tot diep in de nacht raiden kunnen dat nu ook krijgen. En dat kunnen ze gewoon niet hebben, daar hebben we een woord voor. Jaloers.
Precies, je steekt ergens tijd in en je krijgt er iets voor terug, zoals t hoort ja. Raiders zijn niet jaloers op casuals die voor geen enkele efford nu epics krijgen nee. casuals zijn jaloers op de gear van raiders omdat zij die niet kunnen krijgen. Raiders zijn wel boos, en terecht, op Blizzard omdat die nu items voor niks weggeeft.

Maar ff serieus, hoe kun je zo een stukje schrijven, wat helemaal waar is, en dan een conclusie eruit trekken die helemaal nergens op slaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is toch zo simpel als de pest jongens? Mensen die veel moeite steken in het spel horen beter beloond te worden dan de mensen die dat niet doen.

En da's niet vanuit een persoonlijk perspectief, maar vanuit een "het spel moet interessant blijven" perspectief. Als je net zogoed 1 uur per dag kan spelen in plaats van 10 uur, en dezelfde rewards uit het spel haalt, is er toch geen bal meer aan? Dan is het een veredelde FPS geworden waarbij je guns en armor kan kopen aan het begin van iedere ronde.

Helaas heb je de klassieke MMORPG spelers die het effort/reward concept kennen (Kaap, zou jij moeten weten vanuit je DAOC periode) en de FPS generatie die gewoon snel het beste wilt behalen. De Counterstrike kiddies zegmaar, de "l2p, pwnt, lawl" generatie if you will.

Anyhoo.

Net weg uit Black Temple, Reliquary of Souls en Mother Shahraz dood 1st try (eerste guild kill op Shahraz), en een paar wipes op de Illidari Council. Morgen verder wipen en misschien nog eventjes Illidan bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Zucht... de al oude gear discussie....
Als je een MMORPG voor gear speelt..... ga je uiteindelijk in huilen eindigen.
Expansion komt eraan, het wordt toch allemaal nutteloos.
Van raiders die boos zijn dat casuals nu brakke 2,5 speed epic wapens kunnen kopen met badges tot casual die janken dat ze niet instant gear krijgen met nul effort.

Speel voor /g en voor coole content(pve/pvp)

C

PS
Ik vind het mega belangrijk hoe mijn poppetje eruit ziet btw, mocht dat niet duidelijk zijn, maar ik weet dat al mijn tier6 gear niets waard is met WOTLK. Prima, zo gaat het nou eenmaal.
Tot die tijd 20 man /inspect als ik met me mooie schildje rondhuppel ;)

PS2
@ Neg. Felmyst is just.... hngggggggggg. 10 healers maar dan...?
Movement fights zijn gewoon.....niet aan ons besteed ofzo :P.
Volgende gate gaat over 2 weken open btw, maar dat weet je vast al neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

felmyst, kun je op verschillende manieren aanpakken. Wij doen 5x5 groepen met een beetje AR, andere spreaden uit en healen met CoH (wij hebben bijna geen holy priests).

En ja, phase 2 is lache, Onyxia meets Heigan. Gewoon goed kijken waar ie heen gaat en hoe ie gaat breathen. Altijd in t midden staan en dichtbij de mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

nou nou wat een avond...
nadat vrijdag Karathress down ging. wilde we wel eens MH proberen. na wat tries op Winterchill ging deze zomaar down. 8)
ik bedoel het zal wel een makkelijke encounter zijn maar zonder voorbereidingen een kill maken is toch best wel noemswaarddig dacht ik zo...

was wel grappig Hammer of Judgement is 6 keer gevallen... de pala tanks, shadow priests en oomkins waren allemaal blij. stom ding.

ik heb trouwens de Cuffs of Devastation mogen looten stond bijna onderaan aan de lijst maar niemand vond ze goed ... OK dan pak ik ze wel :D even een nieuwe enchant erop en +12 spell dmg gem erin en hoppa.

@gear discussie hierboven:
het zal me een rot zorg zijn wat je voor je gear doet. als je maar gegeared bent voor de taak... wij raiden nu vrij veel en ja als een Sx item beter is dan een drop item die je hebt pak de betere item.
world of casualcraft lijkt me duidelijk

[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-04-2008 00:45 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lady Vashj 20.91%
Kael'Thas Sunstrider 16.92%
Rage Winterchill 22.60%

Deze percentages zijn gebaseerd op mensen die iets in KZ hebben gekilt, dan tel je dus mee in de berekening.

Dus sorry, nee, das nie zo speciaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

[...]

Zijn meer de jaloerse casuals die nu hun zin hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:48:
Lady Vashj 20.91%
Rage Winterchill 22.60%

Deze percentages zijn gebaseerd op mensen die iets in KZ hebben gekilt, dan tel je dus mee in de berekening.

Dus sorry, nee, das nie zo speciaal :D
lol, dropped attunements ftl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:42:
[...]
ik heb trouwens de Cuffs of Devastation mogen looten stond bijna onderaan aan de lijst maar niemand vond ze goed ... OK dan pak ik ze wel :D even een nieuwe enchant erop en +12 spell dmg gem erin en hoppa.
[...]
8)7 welke bracers hebben die andere casters dan dat ze Cuffs of Devastation niet goed vinden :X

Echt pre T6 bracers zijn dat zo'n beetje de beste bracers in game, enige reden om ze niet te nemen is wanneer je die craftable haste hebt, maar das ook maar sinds de 2.4 patch dat ze ongeveer gelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:48:
Lady Vashj 20.91%
Rage Winterchill 22.60%

En hoeveel worden die percentages als je kijkt naar azgalor + archi, en teron + de rest van BT?
Rage winterchill is door genoeg guilds gekilled met 22-23 man, voor de eerste keer. Omdat je niet alle mensen die je de eerste week attuned had mee kon krijgen naar MH toe.

Dat je winterchill kan killen wil niet zeggen dat je ook klaar bent voor de rest, zowel gearwise als.. mja...
Zijn nou niet echt lastige bosses... :)
Vashj en KT waren zulke goede encounters om je klaar te stomen voor dit, als je dit zo weghaalt dan krijgen guilds al goede moed, maar dat wordt misschien wel verpest omdat je kansloos whiped op bosses die ook niet echt lastig zijn, maar je er toch niet klaar voor bent. Ik zeg niet dat BT moeilijker is(helemaal niet zelfs), maar het is anders.
KT/Vashj zijn in mijn ogen nog "lastig" om te doen. Als je geen goede communicatie hebt dan whipe je, "wat voor een gear je ook hebt.." Het merendeel is gewoon retardcheck in BT/MH, maar lastig is het niet. RoS/BB/Illidan, dat zijn 3 encounters die aangeven of je er klaar voor bent, de rest is cake om te leren.

Wat anders, ik merk dat het bij ons niet echt wil vlotten op de server met crafteble recipes uit SWP. Loop of Forged Power is nog nergens te bekennen.. Geldt ook voor de sunfire robe/gloves.. :|

Edit bokkie.
Bracers of Nimble Thought zijn goed, eigelijk beter als de cuffs of devastation. Als je de crit/dmg kan missen(wat je op een zekere hoogte kan, met BT gear), dan is haste > dmg.
Ik ga voor mijn t6 chest, en dan swap ik ook van bracers. Van Cuffs naar Nimble Thought. Is de moeite echt wel waard.

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 14-04-2008 08:25 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:23:
[...]

Edit bokkie.
Bracers of Nimble Thought zijn goed, eigelijk beter als de cuffs of devastation. Als je de crit/dmg kan missen(wat je op een zekere hoogte kan, met BT gear), dan is haste > dmg.
Ik ga voor mijn t6 chest, en dan swap ik ook van bracers. Van Cuffs naar Nimble Thought. Is de moeite echt wel waard.
klopt :) maar dat is pas sinds 2.4 eigenlijk dat ze echt beter zijn imho
Maar ik ga nu geen dkp meer uitgeven voor hod's nu T6 bracers eigenlijk binnen handbereik zijn.
Enige waar ik nog mee zit eigenlijk met upgrade gear is hoe ik me gem requirement ga behouden voor mijn meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
Lief dagboek,

zaterdag eindelijk maar eens mijn epic Flightform voor mijn druid proberen te halen.

grp gevonden en gaan na een 12 tal wipes eindelijk bij de boss, internet weg zucht nou ja na een uur later weer in te loggen kom ik erachter dat de boss plat was maar de andere druid de q niet kon afmaken omdat ie doodging in combat, nou ja jammer helaas geen zin meer die avond.

zondag daily is Setthek halls heroic NICE

meteen weer een grp bij elkaar zonder problemen naar de raven boss. wipe zucht de healer kon de idols niet uphouden samen met de tank

nou ja ik uit kitty form en ik het maar proberen om de hots op te houden

vrij snel OOM pot en weer OOM en de ravens niet plat boss terug dus ja tank en healer vrij snel OOH

na dit 2 of 3 keer aangezien te hebben toch maar wat anders gaan doen

iemand ideeen? gaat dit beter met een pala als tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:18
Dkp uitgeven voor HoD's? :P
Hoe dat zo? Die dingen heb je toch over als je al een paar weken mother shahrazh farmed? :)
Bij ons krijg je ze gewoon als ze in de guildbank liggen, mits main + main spec.. :)

T6 bracers zijn zeker een upgrade, maar dat wil niet zeggen dat je deze links kunt laten liggen. Als je er dkp voor moet betalen, dan is het misschien anders.
Jullie hebben geen aparte dkp voor SWP? Best zonde, als je nu iemand recruit loopt ie bommen met dkp achter als je nog uit BT/MH need.. Sowieso need je altijd nog wel upgrades, maar als je nog 6+ items moet.. Tja :P

Gister ging het raiden ook weer lekker trouwens..
Best wel wat gewhiped op council door mensen die fout lopen, en toen ook nog op illidan, .. Blijft lastig schijnbaar, die fiends :X
Dit is al de 3e keer dat we Illidan niet killen omdat de fiends niet goed gedaan worden op < 5%... Mensen vergeten naar achteren te lopen -> Fiends in de raid -> Dubbele fiends -> Nog meer fiends -> 1-2% whipe.. Ook blijft het schijnbaar lastig om niet met zijn alleen te moven VOOR de 2e flameburst. Gewoon wachten tot na de flameburst, dan is er niets aan de hand. Je kan er donder op zeggen dat iemand doodgaat elke try door dit... :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
[...]

Ja,

Ik vind dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Je speelt meer dus je verdient meer. Je speelt hoger dus je verdient meer.

Het is zo in het echt ook. Een baas verdiend meer, en hoeft allen maar op een paar momenten lang en hard te werken en als alles goed loopt misschien wel minder dan ooit.

Als je gewoon meer uren maakt verdien je meer. ook IRL.

Als het zo is zoals jij het zegt moet iedereen T6 krijgen zodra ze 70 zijn, immers betaald iedereen evenveel.

Het BG probleem vergelijken met PvE is moeilijk, maar als je in pve verliest. (we zijn nu al een tijdje bezig op kalacgos) dan verlies je geld, misschien heb je geluk met trash items. In PvP kan krijg je dan gewoon leuke gear. Het duurt langer maar je krijgt het wel.

Het oude PvP systeem was eigenlijk veel beter. Dan had je ook duidelijk een verschil tussen HC PvP en casual PvP.

Er is niks mis met blue items, en dat moeten mensen realiseren. Momenteel wel hoor, want blues zijn gewoon niks waard. Ze moeten blues relatief gezien beter maken, maar aangezien itimasation niet erg veel veranderd in WotlK zal idereen wel in epics rond blijven lopen. Al hoop ik op minstens T5.5 equal blues zodat de meeste toch in blues beginnen met raiden.
jarnotjuh schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:23:
[...]

Edit bokkie.
Dat zijn imba alt bracers :D. Mijn alt mage is met al die crafebles gegeared. Nimble tought spellfire enzo.

mijn priest ook, maar die is geen tailor dus die heeft alleen swifheal bracers en belt of the long road. En daarnaast wat kara items.

Nu hopen dat we snel door kunnen naar brutalus en felmyst zodat we ook sunmotes voor alts kunnen gebruiken :D.

Anyhow gisteren maar onze BT af gemaakt. Alles op mother na geoneshot. (groep werd op de tanks geteleport).

Council was leuk... Eerst onze druid rogue tank dood. We hadden nog een dps warrior dus die er maar op dan... Ook hij ging dood.

Ik zal nog op die healing dude. Maar tja op 20% laat je de raid niet wipen... Dus ik ook maar achter die rogue aan. Daarna nog een heal op 1%. Maar hij ging wel dood :D.

Illidan geoneshot (werd tijd ook). Dus een goede avond gehad. Alleen op de guild forum wat minder, een van onze druid tanks gehacked. Hopelijk heeft hij snel alles terug :).

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 14-04-2008 09:36 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:16:
Dkp uitgeven voor HoD's? :P
Hoe dat zo? Die dingen heb je toch over als je al een paar weken mother shahrazh farmed? :)
Bij ons krijg je ze gewoon als ze in de guildbank liggen, mits main + main spec.. :)

T6 bracers zijn zeker een upgrade, maar dat wil niet zeggen dat je deze links kunt laten liggen. Als je er dkp voor moet betalen, dan is het misschien anders.
Jullie hebben geen aparte dkp voor SWP? Best zonde, als je nu iemand recruit loopt ie bommen met dkp achter als je nog uit BT/MH need.. Sowieso need je altijd nog wel upgrades, maar als je nog 6+ items moet.. Tja :P

Gister ging het raiden ook weer lekker trouwens..
Best wel wat gewhiped op council door mensen die fout lopen, en toen ook nog op illidan, .. Blijft lastig schijnbaar, die fiends :X
Dit is al de 3e keer dat we Illidan niet killen omdat de fiends niet goed gedaan worden op < 5%... Mensen vergeten naar achteren te lopen -> Fiends in de raid -> Dubbele fiends -> Nog meer fiends -> 1-2% whipe.. Ook blijft het schijnbaar lastig om niet met zijn alleen te moven VOOR de 2e flameburst. Gewoon wachten tot na de flameburst, dan is er niets aan de hand. Je kan er donder op zeggen dat iemand doodgaat elke try door dit... :/
Heb eigenlijk geen idee hoeveel hod's we nog hebben, vast wel zat, maar geen zin om ze nu nog te laten maken eerlijk gezegd.

Nope geen apart dkp systeem, maar nieuw mensen bij ons komen snel genoeg bij mits ze queuen/raiden ivm het systeem wat wij gebruiken. Ook omdat de drops die we nog nodig hebben uit BT eigenlijk alleen van mother en hoger komen. maar deze reset hebben we alleen de eerste 2 bosses in BT gedaan omdat we moesten wachten op healer voor SWP.

Nieuwe Shaman van een paar weken terug is binnen 2 resets naar full T6 gegaan met alle andere drops uit hyjal en bt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Kevinp schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:24:
[...]

Het oude PvP systeem was eigenlijk veel beter. Dan had je ook duidelijk een verschil tussen HC PvP en casual PvP.
PvP zou niet om tijd moeten gaan, maar om skill.

Ik zou veel meer zijn voor een algemeen systeem, waar je bijvoorbeeld alleen met pvp gear kan spelen, en dan bijvoorbeeld zoals het arena systeem, maar dan met een uitbreiding.

Wanneer je een arena ingaat krijg je een algemeen set, iedereen hetzelfde (per class/spec natuurlijk, kun je van te voren kiezen) Daarnaast, de volgende scale.

Tussen 1500 en 1600 punten, 1 arena item max op je char
Tussen 1600 en 1700 punten, 2 arena items max op je char
en zo verder tot je 5 armor parts en 2 wapens hebt.

Dat zou het veel eerlijker maken en de gear veel eerlijker verdelen. Het zou dan veel meer gaan om skill dan om gear. Dan zullen de echt goeie er bovenuit komen. Nu kan iedereen aan de gear komen en dat hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
[...]
Nee, het is dead serieus. Ik kan niet begrijpen waarom mensen wakker kunnen liggen over anderen in een spelletje. Begrijp me goed, ik raid zelf ook, dat doe ik voor de lol, dat ik er leuke gear van krijg is leuk meegenomen, maar het kan me echt geen ene moer schelen dat iemand door 10 games / week te verliezen T6 equal gear krijgt. Dat heeft echt geen ene invloed op mij, mijn plezier in het spel en het doel dat ik heb.
ImdaMned schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:39:
[...]
Het is serieus, dus leef je uit : )
Trolli, je voelt me altijd zo goed aan :>
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:48:
[...]

Snap je het principe achter beloningen?
Snap jij het principe van een spelletje?
[...]

Jaloers of niet, wat kan het iemand schelen? Je speelt het spel toch voor de lol er van?
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:13:
[...]
Precies, je steekt ergens tijd in en je krijgt er iets voor terug, zoals t hoort ja. Raiders zijn niet jaloers op casuals die voor geen enkele efford nu epics krijgen nee. casuals zijn jaloers op de gear van raiders omdat zij die niet kunnen krijgen. Raiders zijn wel boos, en terecht, op Blizzard omdat die nu items voor niks weggeeft.

Maar ff serieus, hoe kun je zo een stukje schrijven, wat helemaal waar is, en dan een conclusie eruit trekken die helemaal nergens op slaat ?
Zie dikgedrukt stukje. Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik snap gewoon niet waarom raiders zich druk kunnen maken over anderen.
Blue-eagle schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:16:
Het is toch zo simpel als de pest jongens? Mensen die veel moeite steken in het spel horen beter beloond te worden dan de mensen die dat niet doen.

En da's niet vanuit een persoonlijk perspectief, maar vanuit een "het spel moet interessant blijven" perspectief. Als je net zogoed 1 uur per dag kan spelen in plaats van 10 uur, en dezelfde rewards uit het spel haalt, is er toch geen bal meer aan? Dan is het een veredelde FPS geworden waarbij je guns en armor kan kopen aan het begin van iedere ronde.

Helaas heb je de klassieke MMORPG spelers die het effort/reward concept kennen (Kaap, zou jij moeten weten vanuit je DAOC periode) en de FPS generatie die gewoon snel het beste wilt behalen. De Counterstrike kiddies zegmaar, de "l2p, pwnt, lawl" generatie if you will.
Ik vond effort/reward in DAOC wel meevallen. Als ik elke dag 10 uur lang RVR deed haalde ik een zooi punten waarvoor ik abilities kon krijgen. Iemand die in die 10 uur minder punten verzamelde kreeg uiteindelijk dezelfde abilities, het duurde voor diegene alleen langer.
cWaVe1 schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:15:
Zucht... de al oude gear discussie....
Als je een MMORPG voor gear speelt..... ga je uiteindelijk in huilen eindigen.
Expansion komt eraan, het wordt toch allemaal nutteloos.
Van raiders die boos zijn dat casuals nu brakke 2,5 speed epic wapens kunnen kopen met badges tot casual die janken dat ze niet instant gear krijgen met nul effort.

Speel voor /g en voor coole content(pve/pvp)
Dat is dus ook mijn idee. Ik log elke avond in voor de mensen waarmee ik speel en het plezier wat ik er aan beleef. Gear? hmmmkay, daar wordt ik echt niet opgewonden van.
[...]

Ja,

Ik vind dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Je speelt meer dus je verdient meer. Je speelt hoger dus je verdient meer.

Het is zo in het echt ook. Een baas verdiend meer, en hoeft allen maar op een paar momenten lang en hard te werken en als alles goed loopt misschien wel minder dan ooit.

Uberhaupt de vergelijking van een spelletje met real life werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:46:
[...]

Uberhaupt de vergelijking van een spelletje met real life werk :+
Als je niet beter kan worden van met meer spelen waarom zou je dan spelen? Je moet het ergens mee vergelijken :).

Zelfs met een IRL spel word je beter als je het vaker doet. En kan je geluk mimimaliseren.

Meer moeite is betere /meer gear. Zoals het hoort. Alleen is dit nog maar mimimaal zo in wow atm.
ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:40:
[...]

PvP zou niet om tijd moeten gaan, maar om skill.

Ik zou veel meer zijn voor een algemeen systeem, waar je bijvoorbeeld alleen met pvp gear kan spelen, en dan bijvoorbeeld zoals het arena systeem, maar dan met een uitbreiding.

Wanneer je een arena ingaat krijg je een algemeen set, iedereen hetzelfde (per class/spec natuurlijk, kun je van te voren kiezen) Daarnaast, de volgende scale.

Dat zou het veel eerlijker maken en de gear veel eerlijker verdelen. Het zou dan veel meer gaan om skill dan om gear. Dan zullen de echt goeie er bovenuit komen. Nu kan iedereen aan de gear komen en dat hoort niet.
Daarvoor is dat tournament. Maar goed in princype heb je gelijk. Maar tijd + skil = meer skill.
Geen tijd + skil = minder skill dan persoon 1.
nub + tijd = geen skil ;).

[ Voor 51% gewijzigd door Kevinp op 14-04-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Ja,

Hmm, wat jij bedoelt is dat de raidleader en guildleaders, en wellicht officers, de meeste loot moeten krijgen en eerste keus hebben? Of wil je die vergelijking met IRL-werk toch maar niet doortrekken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hehe ik ben aan het rerollen naar de horde :) Bevalt me stukken beter
Stand tot nu toe:
Hunter BM lvl 32
Rogue lvl 10

Gisteren wat nog even wat gold getransferd van Alli naar Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Miles Teg schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:52:
[...]

Hmm, wat jij bedoelt is dat de raidleader en guildleaders, en wellicht officers, de meeste loot moeten krijgen en eerste keus hebben? Of wil je die vergelijking met IRL-werk toch maar niet doortrekken? :P
Ik ken(de) guilds waar zelfs dat gebeurd ja. En dat gebeurd vaak ook doordat die actief zijn.

Wij hebben 3 ranks die op hetzlefde niveau zitten.

raider, officer, gm
Member
Reserve

een raider krijgt altijd loot over een reserve. Dus in zekere zin ja ;). Op mijn oude server hebben we ooit iemand gerecruit, en dat was een officer van een net gedisbande guild goede speler. Hij mocht officer worden, en wilde dat om alle healing zooi te regelen. Maar iets later vond hij dat officers loot eerst zouden moeten krijgen. Wij waren het daar niet mee eens en hij is weg gegaan. Maar in zijn oude guild deden ze het dus wel zo.

Verder moet je maar eens kijken of de site van LR(lrguild.org) en dan de dkp tool. Daar krijgt de GM en MT alle tank loot eerst. Dus in zekere zin wordt het wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb wel een lekker WoW weekend achter de rug, zaterdag de dailies aan het doen in BEM, droppen er epic bracers van een random mob (mijn eerste epic wow world drop) en 4 mobs later een blue jewelcrafting design. :)

Beiden verkocht via AH en er financieel weer wat op vooruit gegaan ;)

Verder gisteren Kara in gegaan en Illhoof, Prince en Netherspite gekilled zodat we weer een volle Kara gecleared hebben deze week. We maakten eerst altijd gebruik van de safespots bij Prince, maar na Patch 2.4 kan dat dus niet meer. Maar hem downen gaat steeds beter/makkelijker (ook in verschillende groepen), dus we maken ook progress op dat gebied.

Verder hadden we wel veel moeite met Netherspite omdat veel dps'ers vaak gekilled werden tijdens het gevecht. Ik ging ook een keer erg snel en hard neer. Klopt het dat Netherspite een threatlist bijhoudt en die dan activeerd als hij van phase 1 naar phase 2 gaat? Dat zou verklaren waarom ik zo snel neerging :P

Ook heb ik nog de Girdle of the Prowler mogen looten waardoor ik nu bijna op de 100% hitrating zit.
Nu nog die Bow van Prince en dan sparen voor de nieuwe xbow (150 badges...) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Miles Teg schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:52:
[...]

dat is echt een fantastische manier om je guild helemaal naar de tering te helpen. Als hele actieve members hun loot moeten afstaan aan officers die maar 2x per week raiden is het gewoon een zekerheid dat er gezeik van komt.

Zelfs onze regel dat prot warriors prio hebben boven alles (dus ook met tieritems) vind ik onzin.

Een dkp systeem zorgt er gewoon voor dat er beloning naar ratio is. Raid je meer, sta je hoger in de dkp, krijg je meer items.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ow ja dat heb ik ook nog gedaan Kara op mijn mage.

Vooral Illhoof was imba.

Omdat we geen lock hadden moest ik maar de imps aoe'en omdat we toch 2 spriest hebben. Dus ik in de groep met 2 spriests :). Ik kon gewoon arcane explosion en blastwave spammen zonder oom te raken. En na een paar minuten lag hij ook neer.

Over de hele run zo'n 950 dps gedaan, niet slecht voor een altje :).

Alleen moet ik nog wat opletten ik wil nog wel eens overnuken :(. Op die horses ben ik wel 3x dood gegaan voordat we bij attumen waren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:40:
Daarnaast, de volgende scale.

<Wintrader Gladiator>

Arena systeem is al fucked up, dus laat het maar gewoon zoals het is.

Met jouw voorbeeld komen er alleen maar nog meer 4 x full S3 + 1 x S1 teams die op 1500 rating spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 02:34
Ik denk dat de meeste guild loot prio gebruiken voor hun MT/MTs.
Onze officers hebben geen prio, maar als ze dat zouden willen, zou ik dat prima vinden.
Die lui steken er een hoop tijd in, en dat mag best beloond worden.

Ik vind trouwens dat ze die PVP items gewoon moeten redesignen op twee manieren:

1: Looks: zorg gewoon dat S3 != T6 qua looks, zodat je ziet of iemand ver is in pvp of in pve.
2: Functionaliteit: requirements op die gear, geef personen gewoon een PVP score, gebaseerd op BG contribution, arena ratings, honor kills etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

*Als dit illegaal is zal ik het zsm verwijderen of word dat voor me gedaan ;)*

Ik wil graag zelf eens warcraft verkennen zoals black temple ff solo proberen, ik hoor van verschillende mensen dat dat gewoon kan. Nu heb ik zitten zoeken en overal kom ik uit op "illegale" servers en dat wil ik juist niet, ik betaal gewoon en speel ook liever op een betaalde server.
Maar ik wil wel eens bepaalde bossfights proberen of zien, ben nu bv een nieuwe guild gejoined die een stukkie hoger zitten als ik zat en voor de voorbereiding bv ghostfight bij gorefiend wil ik graag eens die fight oefenen gewoon voor het idee.
Evt zou het gaaf zijn als ik dit thuis kan doen via mn lan met bv mn vrouw of neef om eens samen te kijken, beide raiden zo goed als niet omdat ze savonds vaak niet kunnen en dus misschien maar 10% van de raid contest tezien zullen krijgen en op deze manier zie je dan toch nog wat?

Ik wil dus niet op een illegale server spelen of er zelf 1 opzetten maar gewoon thuis (offline) spelen. Als ik op google zoek kom ik uit op 100.000 manieren hoe je het voor een illegale server kan opzetten maar niks over solo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:46:
--- lang verhaal over Raiders en Casuals en de eeuwigdurende zever over gear.
Echt, het zal mij een rotzorg wezen als Casual wat een hardcore raider aan gear heeft. Leuk voor hen, als ze plezier hebben in wat ze doen. Ik heb ook plezier in wat ik doe en ik hoef niet zo nodig alles als eerste te hebben. Dat was eens maar nooit meer. PvP-ers die in T6 equal gear rondlopen hebben bij lange na niet de skills die een PvE-er wel heeft. Simpel zat. Een gewone instance doen met een PvP-er in je group resulteert ALTIJD in wipes. No matter what, of de rest van de groep compenseert voor de onbenul die geen notie heeft van threat levels etc etc.

Anyway, speel het SPELLETJE voor je EIGEN plezier en niet voor dat van anderen. Zorg ervoor dat je je niet zo druk maakt om een SPELLETJE. Er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk om te maken. Denk daar ook eens aan.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:14:
*Als dit illegaal is zal ik het zsm verwijderen of word dat voor me gedaan ;)*

Ik wil graag zelf eens warcraft verkennen zoals black temple ff solo proberen, ik hoor van verschillende mensen dat dat gewoon kan. Nu heb ik zitten zoeken en overal kom ik uit op "illegale" servers en dat wil ik juist niet, ik betaal gewoon en speel ook liever op een betaalde server.
Maar ik wil wel eens bepaalde bossfights proberen of zien, ben nu bv een nieuwe guild gejoined die een stukkie hoger zitten als ik zat en voor de voorbereiding bv ghostfight bij gorefiend wil ik graag eens die fight oefenen gewoon voor het idee.
Evt zou het gaaf zijn als ik dit thuis kan doen via mn lan met bv mn vrouw of neef om eens samen te kijken, beide raiden zo goed als niet omdat ze savonds vaak niet kunnen en dus misschien maar 10% van de raid contest tezien zullen krijgen en op deze manier zie je dan toch nog wat?

Ik wil dus niet op een illegale server spelen of er zelf 1 opzetten maar gewoon thuis (offline) spelen. Als ik op google zoek kom ik uit op 100.000 manieren hoe je het voor een illegale server kan opzetten maar niks over solo spelen.
Je kan niet solo spelen. Period :) Alleen op de manier die jij niet wilt, namelijk een "private" server opzetten.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:19:
[...]

Anyway, speel het SPELLETJE voor je EIGEN plezier en niet voor dat van anderen. Zorg ervoor dat je je niet zo druk maakt om een SPELLETJE. Er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk om te maken. Denk daar ook eens aan.
Waarom denk je dat iemand zich druk maakt ik kan me wel om betere dingen druk maken. Jammer vind ik sommige dingen wel.

Ik heb geen moeite met pvp epics, ik doe geen pvp, enzo. Wel zou ik gewoon willen dat pvp looks != pve looks.

Dus twee sets die verschillend ogen. Dan weet je of iemand pvp' er is of pve' er . Of misschien wel beide :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mis ik ook nog wel eens, een meekijk functie zodat je kan meekijken tijdens raids.Zo kan je als je bv reserve staat tijdens een progress raid (of gewoon voor de fun) toch de tactics leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:23:
Dat mis ik ook nog wel eens, een meekijk functie zodat je kan meekijken tijdens raids.Zo kan je als je bv reserve staat tijdens een progress raid (of gewoon voor de fun) toch de tactics leren.
ja ik ook. Zo'n fly god mode zoals in shooters :).

Het nadeel is dat je dan aanwijzingen kan geven(of het voordeel). Je zou zelfs een raidleader kunnen aanstellen die bepaalde dingen zegt.

Anders een soort van mind vision, dus dan kijk je door de ogen van de ander.

Maar even een vraagje, heeft iemand nog die link waarmee je wws reports om kan zetten naar TPS? Dus een TPS calculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hmmm guildTV (net als ETTV bij enemy territory, en CS ook zoiets hebben). zou wel een koel idee zijn ja :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:23:
Dat zou ook mooi zijn idd dat je van alles kanten toch wat kan bekijken ;)
redfoxert schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:21:
[...]

Je kan niet solo spelen. Period :) Alleen op de manier die jij niet wilt, namelijk een "private" server opzetten.
balen maar een private server opzetten is voor een "leek" bijna onmogelijk las ik? En in principe zolang ik het nergens bekent maak kan niemand inloggen dus is het toch nog een soort gesloten??

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 14-04-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Weet niet of ik tips mag geven over private servers.
Maar ik je kan zoeken naar mangos. Een alles in 1 tool voor makkelijk op zetten van een test omgeving. Ik heb deze ook even gehad. Met de handleiding er bij is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:04
MantaMania schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:40:
balen maar een private server opzetten is voor een "leek" bijna onmogelijk las ik? En in principe zolang ik het nergens bekent maak kan niemand inloggen dus is het toch nog een soort gesloten??
Is prima te doen, misschien als leek wat moeilijker ja, maar vanaf het moment dat je de server start ben je al illegaal bezig. Of je account creation nou gesloten houdt of niet, zodra 'iemand' er achter komt ben je het haasje.

Denk ook dat we het hier maar bij moeten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend dus respecced naar een 14/0/47 build. Niet zo heel veel gespeeld, maar de mobs gingen toch al wel iets sneller neer. Ik merk wel dat ik eigenlijk een beetje +spellhit nodig heb, dus denk dat ik maar wat Cloth items ga Greeden tijdens Kara runs.
Verder speelde het wel lekker, maar moet nog wel even een goede spell rotatie vinden, ik doe nu maar wat, en heb het idee dat het beter kan. :)

Vanavond weer een Kara run, maar ben benieuwd. Vorige week hebben ik en onze Priest getest of we heel Kara met 2 konden healen, dat ging prima. Helaas is hij nu weer terug naar Shadow... En ik vraag me eerlijk gezegd af, of het met de andere healers die we hebben gaat lukken; ik hoop 't.

En natuurlijk weer mensen die willen joinen met Kara in blue's zonder enchants etc.. Maar heb besloten me er niet meer mee te bemoeien, tenzij het echt aan mij gevraagd wordt. Ik zie wel hoe het gaat. Hou iig Raidstats bij om later te kunnen laten zien hoe goed (of slecht) iemand was.

Volgende week ZA, ook erg benieuwd. Lijkt me erg leuke afwisseling na Kara, en leuk om weer een stapje hoger te gaan, want zeker met de juiste groep, is Kara nu toch best wel simpel.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:13:
[...]

<Wintrader Gladiator>

Arena systeem is al fucked up, dus laat het maar gewoon zoals het is.

Met jouw voorbeeld komen er alleen maar nog meer 4 x full S3 + 1 x S1 teams die op 1500 rating spelen.
Nee, want net zoals met Battlegrounds momenteel gebeurt kun je een fictieve teamrating maken die alle gear bijelkaar optelt en op basis daarvan een teamrating maakt. Dat zou dan de basis moeten zijn voor de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik bezig om mijn resto-shaman via instance runs, badge rewards en PVP-rewards te verbeteren, maar ik vroeg me af wat mijn stats ongeveer zouden moeten zijn om heroics te doen. Hoeveel +healing, hoeveel mp/5 etc. Wat voor globale richtlijnen moet ik aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej...

Gisteren me epix fly gehaald :D Oowh wat vliegt dat toch verdomde snel 8) Ook maar me druidchain gestart en moet me nu ergens bezighouden in Skettis.. Maar het was tijd om te slapen :O Ook op me lock(66) nog even 150k gehaald.. Uurtje Sethhk Halls :9 En 2 warrior items die droppen :'( .
Wel bietje geldloos:P Naja toch nog 600 maar die 5k stond wel mooier :+
Kara die horse gedownd met 9man en bij Moroes gekomen maar door teveel D\C besloten we het te callen en het deze week opnieuw te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
UTwizard schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:48:
[...]

Is prima te doen, misschien als leek wat moeilijker ja, maar vanaf het moment dat je de server start ben je al illegaal bezig. Of je account creation nou gesloten houdt of niet, zodra 'iemand' er achter komt ben je het haasje.

Denk ook dat we het hier maar bij moeten houden ;)
Volgens mij is hier een topic over geweest op de wow forums. Ik weet niet of die gesloten is of gewoon open is gebleven.

ja het is illegaal. Maar als je het puur voor jezelf hebt wie kan je dan wat doen. Denk je echt dat bliz een persoon gaat aanklagen voor een server waar alleen hij op speelt. Verder is dan nog de vraag wat ze daarmee willen berijken. Vergoeding van de verloren kosten zijn dan 13 euro/maand dat die server up was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LF epic geared Mage.

gisteren ff healing specc bt ingegaan, jammer dat de wws logs er niet zijn, had wel eens willen zien hoe ik het had gedaan.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gisteren Bloodboil down, meteen nog ff 2 RoS tried gedaan, tot 8% gekomen in phase 2. Vanavond hopelijk neer! :)

Edit: is ZA generfed? Hoorde een rumour, en ging van 't weekend zo makkelijk dat ik me daadwerkelijk begon af te vragen of het zo was...

[ Voor 38% gewijzigd door porn* op 14-04-2008 11:03 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 15:28
even iets over dat solo play op prive servers om tactics te kunnen proberen etc..... probeer het maar niet. die servers emuleren het spel wel, maar als je dan een instance op zo'n server binnenstapt staan de eindbazen alleen maar te auto attacken, werkt de helft van je talent tree niet, doen liften het niet, zijn er bugs waardoor de gear die je aanhebt opeens maar 0,1% spellcrit/crit geeft of +def stacken zodat je geen dmg meer kan krijgen etc etc. geen ideale testomgeving dus.

met andere woorden, visueel lijkt het precies hetzelfde te zijn, maar van de gameplay blijft er vaak niks over op zo'n priveserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:03:
even iets over dat solo play op prive servers om tactics te kunnen proberen etc..... probeer het maar niet. die servers emuleren het spel wel, maar als je dan een instance op zo'n server binnenstapt staan de eindbazen alleen maar te auto attacken, werkt de helft van je talent tree niet, doen liften het niet, zijn er bugs waardoor de gear die je aanhebt opeens maar 0,1% spellcrit/crit geeft of +def stacken zodat je geen dmg meer kan krijgen etc etc. geen ideale testomgeving dus.

met andere woorden, visueel lijkt het precies hetzelfde te zijn, maar van de gameplay blijft er vaak niks over op zo'n priveserver.
En nog belangrijk:
Als je via private server de beste gear al aan je reet heb hangen, kun je nagaan hoe de enthousiasme op een normale server is daarna. Ik heb al een paar mensen gezien waar de fun de eerste periode opeens ff weg was na private geprobeerd te hebben.

En nog 1 ding over het PvP/PvE gear reward verhaal.. Ik lees regelmatig dingen over skills en geen skills. In raids heb je mensen met skills er tussen zitten en in BGs heb je mensen met skills er tussen zitten. Hou dus eens op met oordelen over waar de skills zitten. Je hebt het tevens over verschillende soorten skills. Ik kan de skill hebben om een auto te repareren, en een ander kan de skill hebben om er top mee te rijden.
En ik hoef niet gelijk weer een tegen verhaal over dat je in BGs makkelijeker weg komt zonder skills. :p

Have fun. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:02:
LF epic geared Mage.

gisteren ff healing specc bt ingegaan, jammer dat de wws logs er niet zijn, had wel eens willen zien hoe ik het had gedaan.
Laondas heeft ook wel gear met 11k hp, dus die kan heel mooi council tanken. En misschien doet ie het beter dan bij teron : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Zontar schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:03:

Das wel jammer dan mij ging het meer om eens een bepaalde boss abilities gezien te hebben ipv op en of ander crappy resolutie filmpje. En dingen als die ghostfight zoals ik zei bij gorefiend wil ik gewoon eens gezien hebben, dat ik dan godmode of iets heb kan me niet schelen gaat om het idee.
Maar tis dus niet alles hoor ook dat het vol met bugs en alles zit dus das wel jammer.
Dan maar gewoon op de normale manier. Tis wel jammer dat ze niet de oude instance bv open gooien voor 5 man ofzo maar zal wel teveel werk zijn. Alhoewel het nu ook zonde is dat veel mensen die bv savonds werken waarschijnlijk nooit raid instances zien.
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:11:
[...]

En nog belangrijk:
Als je via private server de beste gear al aan je reet heb hangen, kun je nagaan hoe de enthousiasme op een normale server is daarna. Ik heb al een paar mensen gezien waar de fun de eerste periode opeens ff weg was na private geprobeerd te hebben.

En nog 1 ding over het PvP/PvE gear reward verhaal.. Ik lees regelmatig dingen over skills en geen skills. In raids heb je mensen met skills er tussen zitten en in BGs heb je mensen met skills er tussen zitten. Hou dus eens op met oordelen over waar de skills zitten. Je hebt het tevens over verschillende soorten skills. Ik kan de skill hebben om een auto te repareren, en een ander kan de skill hebben om er top mee te rijden.
En ik hoef niet gelijk weer een tegen verhaal over dat je in BGs makkelijeker weg komt zonder skills. :p

Groot gelijk hoor als ik er met mn warrior rond loop merkt ik wel dat mijn pvp skills erg laag zijn. Met mn priest doe ik wel af en toe wat pvp dat gaat dan ook een stuk beter, en als ik met sommige samen speel kijk ik met verbazing hoe netjes ze sommige dingen doen.
Er is zeker voor beide delen skill nodig en in beide komen mensen zonder skill voor helaas.
Gisteren met mn neef ff pvp gedaan en das toch wel leuk, hij op zijn hunter en ik op mn priest maar in de bg is dat best leuk kon hem goed up houden en zelf proberen een beetje ranged te houden, hij helpt nog wat met concussion / traps / intimidation dan kan je aardig doorgaan.

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 14-04-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:30:
[...]

Das wel jammer dan mij ging het meer om eens een bepaalde boss abilities gezien te hebben ipv op en of ander crappy resolutie filmpje. En dingen als die ghostfight zoals ik zei bij gorefiend wil ik gewoon eens gezien hebben, dat ik dan godmode of iets heb kan me niet schelen gaat om het idee.
Maar tis dus niet alles hoor ook dat het vol met bugs en alles zit dus das wel jammer.
Dan maar gewoon op de normale manier. Tis wel jammer dat ze niet de oude instance bv open gooien voor 5 man ofzo maar zal wel teveel werk zijn. Alhoewel het nu ook zonde is dat veel mensen die bv savonds werken waarschijnlijk nooit raid instances zien.
Niet dat ik het WIL promoten overigens... Maar een vriend van mij heeft een Privateserver die vlekkeloos loopt... Wel soms bugs maar niet qua bosses en hij test er welv eel op en heeft ook succes ermee.
Verder hou ik me er buiten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wbt skills; de laatste tijd ben ik weer bezig met mn 70 druid. Omdat er nagenoeg geen normal instances meer gedaan worden en m'n gear allesbehalve ok is voor heroics, ben ik wat aan het pvpen geslagen, om m'n +healing wat op te krikken. Nu ben ik meer een pve'er dan een pvp'er, maar toch. Wat me dan opvalt (en wat aan de ene kant om te huilen is, en aan de andere kant om te lachen), is dat er mensen rondlopen in S1/2 die dan bijv. een druid gaan polymorphen, echt wtf. Om een cast te interrupten ok, maar domweg klakkeloos polymorphen... Echt, als je met S1/2 nog niet weet dat het polymorphen van een druid vrij zinloos is, wat doe je dan in S1/2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:37:
[...]

Wat me dan opvalt (en wat aan de ene kant om te huilen is, en aan de andere kant om te lachen), is dat er mensen rondlopen in S1/2 die dan bijv. een druid gaan polymorphen, echt wtf. Om een cast te interrupten ok, maar domweg klakkeloos polymorphen... Echt, als je met S1/2 nog niet weet dat het polymorphen van een druid vrij zinloos is, wat doe je dan in S1/2...
Een druid in casterform polymorphen is op zich geen gek idee, je houd all je snares(blastwave& frost nova) terwijl je de druid wel dwingt om een stoot mana te verbruiken om de poly te breken. als een druid daarna in beastform zit kun je hem zo vastzetten in frostnova, dit zijn 2 shapeshifts in pakweg 10-15 seconden wat ongeveer 40-50% van een manapool weg eet. en een druid zonder mana is redelijk makkelijk te slopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:37:
[...]

Wbt skills; de laatste tijd ben ik weer bezig met mn 70 druid. Omdat er nagenoeg geen normal instances meer gedaan worden en m'n gear allesbehalve ok is voor heroics, ben ik wat aan het pvpen geslagen, om m'n +healing wat op te krikken. Nu ben ik meer een pve'er dan een pvp'er, maar toch. Wat me dan opvalt (en wat aan de ene kant om te huilen is, en aan de andere kant om te lachen), is dat er mensen rondlopen in S1/2 die dan bijv. een druid gaan polymorphen, echt wtf. Om een cast te interrupten ok, maar domweg klakkeloos polymorphen... Echt, als je met S1/2 nog niet weet dat het polymorphen van een druid vrij zinloos is, wat doe je dan in S1/2...
Dat probleem heb ik ook gehad... Was Resto gegaan en kon soms echt bagger weinig groups vinden wat later wel WAT beter werd.. Op me lock heb ik echter dan weer genoegmogelijkheden.. Zal wel minder worden omdat iedereen meteen kara inwil met een crappy gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, de PVP vs. PVE discussie is weer goed losgebarsten. PVE huillies altijd :/

Het enige wat ze doen is elke week weer dezelfde bosses platleggen en dan heulemaal blij als het gelukt is terwijl ze allemaal (met uitzondering van enkele mensen) 10 keer een filmpje op youtube hebben bekeken hoe het moet en precies weten wanneer wat gebeurd :D

Arena heb je tenminste nog skill voor nodig! Las ik nou dat die PVE huillies zomaar dezelfde gear kunnen krijgen als PVPers??? door het inwisselen van wat tokens die ze na zo'n 5 minuten bosskill krijgen?? Belachelijk! Wij zijn weken bezig met arena en BG's en hun krijgen onze gear in 5 minuten!!

Dit maakt het alleen maar moeilijker om een goede arena partner te vinden. Iedereen kan nu roepen /2 LF 2v2!!! 300resi!!1 en dan kom je in die arena met die persoon en dan is het ineens van "HEUJ SHIT DIT IS EEN HEUL ANDER TEAM DAN DE VORIGE KEER EN HIJ DOET ALLES IN EEN HEULE ANDERE VOLGORDE EN IK KAN HET HEUL NIET VINDEN OP YOUTUBE EN ME DEADLY BOSS MODS WAARSCHUWDE ME OOK NIET VOOR DIE POM PYRO!11111 NERF NERF"

En dan zit jij dus met de bakken peren. Oftewel je personal rating word verneukt. Zeer slechte zaak dit allemaal. Ik vind dat die PVE'ers ook gewoon echt moeite moeten doen voor goeie gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het heeft niks met in-game skilsl te maken, de skill drempel in WoW is zo insane low, speelt bijna nergens een rol. Alleen bij de top Arena matches zal skill echt een bepalende factor zijn.

T gaat om efford/reward.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.