Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.785 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:37:
[...]

Wbt skills; de laatste tijd ben ik weer bezig met mn 70 druid. Omdat er nagenoeg geen normal instances meer gedaan worden en m'n gear allesbehalve ok is voor heroics, ben ik wat aan het pvpen geslagen, om m'n +healing wat op te krikken. Nu ben ik meer een pve'er dan een pvp'er, maar toch. Wat me dan opvalt (en wat aan de ene kant om te huilen is, en aan de andere kant om te lachen), is dat er mensen rondlopen in S1/2 die dan bijv. een druid gaan polymorphen, echt wtf. Om een cast te interrupten ok, maar domweg klakkeloos polymorphen... Echt, als je met S1/2 nog niet weet dat het polymorphen van een druid vrij zinloos is, wat doe je dan in S1/2...
Probeer een vast groepje te vinden er zijn nog best wat mensen die een alt levelen en graag instances doen. Ik ben samen met mn vrouw een char aan het levelen we zijn beide nu 65 en goeie mensen gaan meteen in friends list want dan weet je dat het tenminste een succes is om eens wat te doen. Helaas na al mn pug ervaringen is mn ignore list groter dan mn friendslist ;) Wat bestaan er ongelovelijk veel asociale mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:47:
[...]

Een druid in casterform polymorphen is op zich geen gek idee, je houd all je snares(blastwave& frost nova) terwijl je de druid wel dwingt om een stoot mana te verbruiken om de poly te breken. als een druid daarna in beastform zit kun je hem zo vastzetten in frostnova, dit zijn 2 shapeshifts in pakweg 10-15 seconden wat ongeveer 40-50% van een manapool weg eet. en een druid zonder mana is redelijk makkelijk te slopen.
Ik geloof dat druids een talent hebben die hun manacost voor shapeshifting drastisch verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:59:
Hahaha, de PVP vs. PVE discussie is weer goed losgebarsten. PVE huillies altijd :/

Het enige wat ze doen is elke week weer dezelfde bosses platleggen en dan heulemaal blij als het gelukt is terwijl ze allemaal (met uitzondering van enkele mensen) 10 keer een filmpje op youtube hebben bekeken hoe het moet en precies weten wanneer wat gebeurd :D

Arena heb je tenminste nog skill voor nodig! Las ik nou dat die PVE huillies zomaar dezelfde gear kunnen krijgen als PVPers??? door het inwisselen van wat tokens die ze na zo'n 5 minuten bosskill krijgen?? Belachelijk! Wij zijn weken bezig met arena en BG's en hun krijgen onze gear in 5 minuten!!

Dit maakt het alleen maar moeilijker om een goede arena partner te vinden. Iedereen kan nu roepen /2 LF 2v2!!! 300resi!!1 en dan kom je in die arena met die persoon en dan is het ineens van "HEUJ SHIT DIT IS EEN HEUL ANDER TEAM DAN DE VORIGE KEER EN HIJ DOET ALLES IN EEN HEULE ANDERE VOLGORDE EN IK KAN HET HEUL NIET VINDEN OP YOUTUBE EN ME DEADLY BOSS MODS WAARSCHUWDE ME OOK NIET VOOR DIE POM PYRO!11111 NERF NERF"

En dan zit jij dus met de bakken peren. Oftewel je personal rating word verneukt. Zeer slechte zaak dit allemaal. Ik vind dat die PVE'ers ook gewoon echt moeite moeten doen voor goeie gear.
En dat doen ze niet met raidinstances?>< Tenzij je op PVPGEAR doelt heb ik niks gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, de PVP vs. PVE discussie is weer goed losgebarsten. PVE huillies altijd :/

Het enige wat ze doen is elke week weer dezelfde bosses platleggen en dan heulemaal blij als het gelukt is terwijl ze allemaal (met uitzondering van enkele mensen) 10 keer een filmpje op youtube hebben bekeken hoe het moet en precies weten wanneer wat gebeurd :D

Arena heb je tenminste nog skill voor nodig! Las ik nou dat die PVE huillies zomaar dezelfde gear kunnen krijgen als PVPers??? door het inwisselen van wat tokens die ze na zo'n 5 minuten bosskill krijgen?? Belachelijk! Wij zijn weken bezig met arena en BG's en hun krijgen onze gear in 5 minuten!!

Dit maakt het alleen maar moeilijker om een goede arena partner te vinden. Iedereen kan nu roepen /2 LF 2v2!!! 300resi!!1 en dan kom je in die arena met die persoon en dan is het ineens van "HEUJ SHIT DIT IS EEN HEUL ANDER TEAM DAN DE VORIGE KEER EN HIJ DOET ALLES IN EEN HEULE ANDERE VOLGORDE EN IK KAN HET HEUL NIET VINDEN OP YOUTUBE EN ME DEADLY BOSS MODS WAARSCHUWDE ME OOK NIET VOOR DIE POM PYRO!11111 NERF NERF"

En dan zit jij dus met de bakken peren. Oftewel je personal rating word verneukt. Zeer slechte zaak dit allemaal. Ik vind dat die PVE'ers ook gewoon echt moeite moeten doen voor goeie gear.
ALhoewel je post op t grappige af zo slecht is, zeg je wel iets zinnigs over PvP gear krijgen met PvE tokens, maakt het formen van teams niet makkelijker. Probleem met PvP is dat je bijna nooit iets kan zeggen over iemand aan de hand van zn gear, PvP gear kun (ja, het is een mogelijkheid, sluit niet all het andere uit) je krijgen zonder enige efford en/of skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:37
MantaMania schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:30:
[...]

Das wel jammer dan mij ging het meer om eens een bepaalde boss abilities gezien te hebben ipv op en of ander crappy resolutie filmpje. En dingen als die ghostfight zoals ik zei bij gorefiend wil ik gewoon eens gezien hebben, dat ik dan godmode of iets heb kan me niet schelen gaat om het idee.
Maar tis dus niet alles hoor ook dat het vol met bugs en alles zit dus das wel jammer.
Dan maar gewoon op de normale manier. Tis wel jammer dat ze niet de oude instance bv open gooien voor 5 man ofzo maar zal wel teveel werk zijn. Alhoewel het nu ook zonde is dat veel mensen die bv savonds werken waarschijnlijk nooit raid instances zien.

[...]
Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou je als priest zijnde niet naast de instance kunnen staan en dan Mind Vision kunnen doen op een raid member? Dat je zegmaar als 26ste in de raid zit. Of moet je daarvoor in de zelfde zone zijn?

Lol

/Ignore

[ Voor 41% gewijzigd door Nivado op 14-04-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:04:
[...]

Ik geloof dat druids een talent hebben die hun manacost voor shapeshifting drastisch verminderd.
dat is inderdaad waar, natural shapeshifter vermindert de cost met 30% wat er voor zorgt dat een shapeshift 23% ipv 35% van base mana kost, maar gezien feral druids meestal een redelijk kleine manapool(4-5k) hebben, maakt het niet echt veel uit, die ene lifebloom/regrowth/rejuv spellsteal je als mage (waarbij lifebloom een bitch is, spellsteal wordt als dispell gerekend door WoW).het resultaat is eigenlijk dat je er beiden een sloot mana doorheen jaart zonder dat de ander een voordeel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44

euh.. hoe met ik het zeggen.

i lol'd irl?

dat iig.

en ow nature enemy cast bar? Alle nerfs komen vanuit de PvP scene, en je kan nog steeds geen s3 halen met t6 tokens(wel t6 looks met s3 set). Verder zijn bosskills idd 5 minuten(illidan tot 20 min). Maar daarvoor wel dus 1 jaar nodig gehad om uberhaubt daar te komen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Het is gewoon makkelijker om goede PVP gear te krijgen dan goede PVE gear te krijgen

In een relatief korte tijd kan je goed "epic" s2 geared worden door alleen maar beetje Honor te farmen.(SOLO)

Om goede PVE gear te krijgen heb je toch echt wel wat meer tijd nodig, heb je een team nodig, tijd nodig om geld te farmen voor pots/repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Nivado schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:06:
[...]

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou je als priest zijnde niet naast de instance kunnen staan en dan Mind Vision kunnen doen op een raid member? Dat je zegmaar als 26ste in de raid zit. Of moet je daarvoor in de zelfde zone zijn?
Helaas moet je binnen zijn idd.
En je hebt dan wel een hele statische view, zou leuk zijn /w priest loop eens wat naar links ik wil zien wat daar gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:04:
[...]

30% idd, resto tree.
Tsja, het hangt er allemaal maar vanaf; Travel form cost maar rond de 300-400 mana, en vanuit een willekeurige form naar caster gaan kost 0 mana, en verwijderd ook de movement impairing effects. Verder zullen boompjes / kippen voldoende mana pool hebben om te blijven shiften tot je dood gaat van ouderdom / verveling.

Having said that; als feral is het me wel eens voorgekomen dat ik helemaal leeg zat qua mana (innervate op CD, pots op CD, noem maar op), en in caster zat...... daar sta je dan met je staff op iemand in te meppen. :X |:(

Alternatief: als beertje de boel gewoon uitzitten.... genoeg health etc; er staat geen regel in het druid-handboek dat je na een Frost Nova moet shiften ofzo :P

[edit]
voor de duidelijkheid: shape shiften cost een percentage van je base mana: dat is heel wat anders dan je mana pool! Base mana is wat je zou hebben als je volledig naakt rond zou rennen.

[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 14-04-2008 12:28 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BraX schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:15:
In een relatief korte tijd kan je goed "epic" s2 geared worden door alleen maar beetje Honor te farmen.(SOLO)
Nog (en mischien wel nooit) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:20:
[...]

Laondas heeft ook wel gear met 11k hp, dus die kan heel mooi council tanken. En misschien doet ie het beter dan bij teron : D
Pas op he slacker:-P Ik heb maar een paar knoppen en dat is voor dps, niks tanken, decursen of ghost killen dat weet je toch :) Om de 1 of andere reden trekt mijn vingers dat (ctrl-1 tab) repeat niet. Ik heb nogal lopen vloeken gisteren op mezelf, maar eens denken hoe ik dat anders kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd waar, al mak ik het vaak genoeg mee als mage dat druids zodra ze in frostnova vast zitten uit reflex chargen of shapeshiften van bear naar cat. en een druid die vanuit een volle healthbar naar travelform gaan moet ik nog meemaken, meestal gaan ze toch in de aanval. op een of andere manier zien ze er een uitdaging in als je er in 3-5 sec 7-8k health af brand/vriest. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mijn post was zwaar overdreven. Maar qua inhoud precies het tegenovergestelde van alle PVE'er posts. Voor beide partijen valt zeker wat te zeggen, en wat kost een hele S1 set nou?

66k honor.
Vindicator set? Nog eens 70k honor.
En de weapons en dat slotje daar rechts waar een wand of een throwing weapon in gaat? nog eens 45k honor.
Nog wat honor voor een ring en cape, 15k ofzo.

Dan zit je op ongeveer 200k honor voor een hele set. En dan zit je ergens op karazhan niveau. Hoeveel honor farm je nou per uur? 2k max in AV? Dat is 100 uur. Maar dan heb je nog marks nodig. Ik denk dat je nog wel 50 uur extra bezig bent voor alle benodigde marks. 150 uur voor een volle S1 set. Hoe lang duurt het om kara te clearen? 5 uur max? 30 keer kara clearen. Dan heb je zeker wel gelijkwaardige gear. Natuurlijk ben je dan eigenlijk al lang kara uit en huppel je rond in SSC/TK of MH/BT.

Soms vraag ik me wel eens af of de mensen die zoveel commentaar hebben zelf wel een full S1 set hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:39:

Soms vraag ik me wel eens af of de mensen die zoveel commentaar hebben zelf wel een full S1 set hebben.
<---
ook maar omdat de T4 tokens anders gedissed werden :P :+ Wat dat betreft ben ik een echte pvp n00b. Het enige wat voor mij wel eens handig kan zijn voor PvE is de 2 min trinket.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:34
Hoop gelul, inclusief gebruik van caps.
Ik hoop niet dat dit je beste troll poging ooit is.
Toch jammer dat er nog mensen op in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Ik kan maar niet begrijpen waarom gear van anderen schijnbaar belangrijk is voor veel mensen in WoW.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:37
Ja, mijn post was zwaar overdreven. Maar qua inhoud precies het tegenovergestelde van alle PVE'er posts. Voor beide partijen valt zeker wat te zeggen, en wat kost een hele S1 set nou?

66k honor.
En de weapons en dat slotje daar rechts waar een wand of een throwing weapon in gaat? nog eens 45k honor.

Dan zit je op ongeveer 200k honor voor een hele set. En dan zit je ergens op karazhan niveau. Hoeveel honor farm je nou per uur? 2k max in AV? Dat is 100 uur. Maar dan heb je nog marks nodig. Ik denk dat je nog wel 50 uur extra bezig bent voor alle benodigde marks. 150 uur voor een volle S1 set. Hoe lang duurt het om kara te clearen? 5 uur max? 30 keer kara clearen. Dan heb je zeker wel gelijkwaardige gear. Natuurlijk ben je dan eigenlijk al lang kara uit en huppel je rond in SSC/TK of MH/BT.

Een vriend van mij is in december, na een lange periode van pauze weer gaan spelen. Hij was op dat moment lvl 65 en had vrijwel geen Honor Points. Eind januari was hij vol S1/Vindicator. In een periode van 5-6 weken heeft hij 5 lvls gedingt en die set bij elkaar gespaard. dat is echt wel sneller dan dat je vol t4 hebt met alle bij items.

Los daarvan, wat in mijn ogen het belangrijkste verschil is tussen PVP en PVE gear, is dat je met PVP gear (redelijk) kan mee komen in PVE. Met PVE Gear begin je (bijna) niets in PVP. "Life of a priest in pvp begins @ 400 resillience"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:05:
[...]
Probleem met PvP is dat je bijna nooit iets kan zeggen over iemand aan de hand van zn gear,
Net of dat met PvE wel kan? ;)
Jij zou als geen ander moeten weten dat dat helemaal niet mogelijk is.

In Nihilum misschien minder dan de rest, maar iig in mijn vorige guild was het ook vaag hoor.. jij zegt dat je aan de hand van de gear kan zien hoe die persoon is(pvewise), is niet zo. :P
In mijn oude guild hadden ook een aantal mensen 4 tier6 of meer, maar l2p hebben homaar.. Ik heb zelf nu ook behoorlijk goede pve gear, maar dat zegt niet dat ik skill heb. Dat wil ik ook helemaal niet zeggen.

Er zullen altijd moment komen dat persoon X full t6 heeft die het "minder verdiend", en dat persoon Y maar 1 tier 6 heeft die het "verdiend." Je ziet me niet het onderscheid maken tussen slecht/goed, maar meer tussen goed en beter..
Bij pvp zegt een teamrating ook nog niet eens zoveel, want als je zelf keihard sucked heb je er nog niets aan.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

66k honor.

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt dat ook dat ff duurt. Ik heb een warrior in 3/8 t6 rondlopen en een priest in 2/5 s1.

En dan nog een mage met alle craftebles.

Het halen van honor tov marks is nu wel makkelijker geworden. Want vaak is honor het probleem en niet marks. Iig dat is mijn ervaring. Het koste mij ongeveer 2 uur om 5k honor te halen . Dat was omdat ik nog 50 av tokens had en ik niet meer dan die 2e s1 wilde hebben.(chest + gloves voor healing) daarvoor had ik geen pve epics kunnen krijgen/vinden.

Wat je wel vergeet is dat je honor krijgt in greens en blues. Terwijl je eerst maar tot curator killed en daarna je gear wel beter moet worden.

dus het 4 uur en 30x voor volle gear is niet terecht. Wanneer je binnen 2 wken na TBC kara in ging was je blij als je curator kilde in 4 uur. Zelfs al blij met moroes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge

66k honor.

Het verschil waar mensen elke threat weer een nieuwe discussie over maken:

Je gaat gerust 30 keer kara om dat bij mekaar te krijgen, inclusief alle wipes op bosses die je aan het leren bent. Maar wipes kosten geld. Geld moet je grinden, grinden kost tijd. Ergo meer tijd. Tevens moet je al die tijd actief bezig zijn, terwijl je in BGs gewoon wolfjes kunt gaan skinnen om je tijd te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

ImdaMned schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:38:
Tijdje geleden had ik gepost dat ik de 100.000g had gehaald, zit nu ergens op 115.000 gold. Iets met daily sunwells en een beetje jewelcraften. Maar nu had een guildy een dag eerder de 100k gehaald. Ik hoorde gisteren dat hij nu op 275.000g zit ><
Volgens mij had Blizzard ergens vermeld dat het niet mogelijk was dat men meer dan 234.00 gold op een account kon hebben? (Is als link een aantal delen eerder vermeld, maar ik weet die niet.)
Kan het mis hebben.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39

66k honor.

Ja nu kan je kara in iets meer dan 2 uur doen maar in het begin met Blue craft epic gear dus echt niet he.

Je kijkt alleen maar naar wat mensen nu doen en niet wat ze daar voor hebben moeten doen om het op dit niveau te krijgen wipen wipen en nog eens wipen 1e boss ging wel makkelijk maar dan kom je bij moroes met je bleu gear ik weet nog goed dat wij daar een paar avonden bezig zijn geweest zelfde geld voor opera R&J voor de nerf die kregen we echt niet neer cker wel 3-5 uur tries en dan neer en dan heb je nog 7 bosses die je nog moet. Shade of aran zelfde verhaal was ook moeilijk in blue gear.

Die 150 uur die je hier op geeft is niks vergeleken met de uren die PVEers besteden aan het leren en oefenen van boss Fights.

Laat staan dat Gruul en Maulgar lekker easy ging in het begin. Maulgar voor een Mage HP gear farmen zodat die de Mage bij Maulgar kan tanken kost ook geen tijd cker?

Vergeet er zelfs nog 1 Magtheridon... Die kill je ook ff in 1 keer dacht het niet als een PVE guild Magtheridon down had heb jij allang je S1 gear bij elkaar en bij hun hebben 2 mensen hun T4 chest...

[ Voor 4% gewijzigd door ErwienO op 14-04-2008 13:01 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tao schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:55:
[...]

Volgens mij had Blizzard ergens vermeld dat het niet mogelijk was dat men meer dan 234.00 gold op een account kon hebben? (Is als link een aantal delen eerder vermeld, maar ik weet die niet.)
Kan het mis hebben.
edit: 234.000
(sry voor de nieuwe posting, maar ik kreeg geen editknopje als mogelijkheid)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:29:
[...]

Pas op he slacker:-P Ik heb maar een paar knoppen en dat is voor dps, niks tanken, decursen of ghost killen dat weet je toch :) Om de 1 of andere reden trekt mijn vingers dat (ctrl-1 tab) repeat niet. Ik heb nogal lopen vloeken gisteren op mezelf, maar eens denken hoe ik dat anders kan doen.
Oh, ik kan vanaaf btw wel, @ alle guildies die meelezen: jammer joh !

@ luthiena. Ik denk dat de meeste pve-ers het wel met je eens zijn dat het niet nodig is om met T4/5 tokens S1/2 te halen. Maar andersom geldt het ook. Je kiest voor of pvp, of pve, en als je echt liet bent en tijd genoeg hebt ga je voor beide, en daar moet je gear ook naar zijn.

150 rating gear (S3 / T6) hebben evenveel stats, alleen zijn ze zo verdeeld dat je het krijgt waarme je het hebt verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
FireAge schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:53:
[...]
terwijl je in BGs gewoon wolfjes kunt gaan skinnen om je tijd te vullen.
Nee hoor, je moet pvp'en anders wordt je als AFK aangemerkt, en krijg je geen honor meer zolang als je niet PvP'ed.

Dat klopt dus niet meer wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Tao schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:56:
[...]

edit: 234.000
(sry voor de nieuwe posting, maar ik kreeg geen editknopje als mogelijkheid)
212.nogwat per CHARACTER.... das nogal een verschil als per account :)

275.000 moet goed kunnen als je het verdeeld over een paar chars.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:00:
[...]

Nee hoor, je moet pvp'en anders wordt je als AFK aangemerkt, en krijg je geen honor meer zolang als je niet PvP'ed.

Dat klopt dus niet meer wat je zegt.
AFK melden gebeurd nog maar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 19:07

Snuffel

Vroem!

Nieuwe manier om Arena gear te krijgen:

Sluit je aan bij een PvP team met een rating van +2000
Speel een paar keer mee, en krijg je punten
Team zakt wel in de ranglijst, en ja dat kost...

goud

Easy epic way

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren eerste guild run op Lurker, en die ging uiteindelijk ook gewoon down, waarbij ik nu nieuwe boots heb om mee te spelen. Is eigenlijk een erg simpel gevecht.

Wij gaan nu richting TK voor Lootreaver, A'lar en Solarian, en ik denk dat deze over 2~3 weken ook wel done zijn, qua gear en skills binnen de guild moet dat wel kunnen. Als ik het goed heb begrepen gaan wij dan richting Hydross en Leo.

Omdat Leo en Hydross speciale gear nodig hebben zijn we dat nu aan het farmen, en ik ben de Warlock tank voor Leo, dus moet ik binnen een paar weken Honor gaan farmen om voor bepaalde slots S1 gear te krijgen. Ik weet al dat ik over de 12K HP unbuffed moet zijn met een Demo build en +250 Fire res unbuffed, maar hebben jullie nog handige tips/trucs voor mij betreffende het tanken van Leo? Zoals bijvoorbeeld CoD 1 minuut voor Demon Form, om snel de aggro te pakken.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Snuffel schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:02:
Nieuwe manier om Arena gear te krijgen:

Sluit je aan bij een PvP team met een rating van +2000
Speel een paar keer mee, en krijg je punten
Team zakt wel in de ranglijst, en ja dat kost...

goud

Easy epic way
Lees je eerst eens in voor dat je onzin uitkraamt.

Dat werkt dus niet zo eenvoudig op die manier. Zeker niet met het verkrijgen van wapens aangezien die een personal rating nodig hebben. tevens geldt dit voor de shoulders van elk set.

@imdamed

Dan zit je in een verkeerde BG want bij ons gebeurt het nog elke match.

[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 14-04-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:51:
[...]

Net of dat met PvE wel kan? ;)
Jij zou als geen ander moeten weten dat dat helemaal niet mogelijk is.

In Nihilum misschien minder dan de rest, maar iig in mijn vorige guild was het ook vaag hoor.. jij zegt dat je aan de hand van de gear kan zien hoe die persoon is(pvewise), is niet zo. :P
In mijn oude guild hadden ook een aantal mensen 4 tier6 of meer, maar l2p hebben homaar.. Ik heb zelf nu ook behoorlijk goede pve gear, maar dat zegt niet dat ik skill heb. Dat wil ik ook helemaal niet zeggen.

Er zullen altijd moment komen dat persoon X full t6 heeft die het "minder verdiend", en dat persoon Y maar 1 tier 6 heeft die het "verdiend." Je ziet me niet het onderscheid maken tussen slecht/goed, maar meer tussen goed en beter..
Bij pvp zegt een teamrating ook nog niet eens zoveel, want als je zelf keihard sucked heb je er nog niets aan.. :)
Ik zeg nergens dat je aan de hand van PvE gear skill kunt zien, snap niet waar je dat vandaan haalt. De skills/dedication van iemand is steeds lastig te meten aan de hand van zn gear, dingen worden zo easy. Enige dat je kunt zeggen is dat als iemand full T6 heeft dat ie in ieder geval heeft geraid en dus at exp heeft, maar ja, dit zegt ook weer niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:05:
[...]

Dat werkt dus niet zo eenvoudig op die manier. Zeker niet met het verkrijgen van wapens aangezien die een personal rating nodig hebben. tevens geldt dit voor de shoulders van elk set.

@imdamed

Dit werkt dus wel degelijk, dus waar de onzin?
Dat jij het niet kent/weet/zelf hebt verzonnen of geprobeerd wil niet zeggen dat het niet werkt.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

@imdamed

Dan neem je gewoon de S2 versie ervan, en voor de rest S3, scheelt een beetje, maar je hebt dan wel S2/3 gear. Zeker als je gewoon 1 of 2 keer meedoet om de 10% grens te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Snuffel schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:11:
[...]

Dit werkt dus wel degelijk, dus waar de onzin?
Dat jij het niet kent/weet/zelf hebt verzonnen of geprobeerd wil niet zeggen dat het niet werkt.
Je weet dus niet van de personal ratings op de wapens en gedeeltes van de armor ?

Niet op alles nee, maar wel op de belangrijkste dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Darkasantion schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:12:
[...]

Dan neem je gewoon de S2 versie ervan, en voor de rest S3, scheelt een beetje, maar je hebt dan wel S2/3 gear. Zeker als je gewoon 1 of 2 keer meedoet om de 10% grens te halen.
Als je 1 of twee keer meedoet, krijg je dus welgeteld 1000 punten misschien. als je al geluk hebt.

Een full set kost 12000 punten (wapens erbij)

Dan ben je nog een hele tijd bezig, net zolang als je er over doet om ZA/kara te clearen.

conclusie, zeker geen easy epics.

[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 14-04-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@imdamed

Wie kraamt hier nou onzin uit?

Ik verdien zo'n 3K per week met het sellen van punten in 5 vs 5, heb 3 teams 2k+ lopen. Iedereen die bij mij punten koopt krijgt 1100 punten voor 700G. Heeft niks met skill te maken, en toch krijgen ze alle gear.

Ja, ze krijgen geen wapen of shoulders, maar classes zoals Druids of Priest kunnen makkelijk personal rating sellen. Zo heb ik ooit op TrollBane met mijn 3 vs 3 team een Priest naar 2K geboost door mijn Priest op zijn account laten spelen. Die kerel denkt nu dat hij helemaal het mannetje is omdat hij zijn shoulders heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Altijd fijn om de 'WoW-week' zo te beginnen...

Blijkbaar was onze guild deze keer aan de beurt bij de hackers... 1 van de managers (access tot alles) is gehacked en gbank is nu vrij leeg... byebye alle void crystals etc... :{

Gelukkig gisteren nog m'n badge-dagger kunnen enchanten met soulfrost, maar is toch schrikken als je niets vermoedend inlogt... :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Over PvP vs. PvE; ik snap dat "pvp-ers" chagrijnig worden als "een pve-er" roept dat PVP easy epix zijn; er gaat idd een behoorlijke hap tijd in zitten. Echter; de vergelijking met "even Kara clearen" gaat volledig mank: als je begint in Kara zul je wipen, wipen, wipen, wipen ..... repairen.... en dan weer wipen. Niet eens de bosses, zelfs de trash (paardjes voor atumen, skeleton guards voor opera) zal je in het begin nog hoofdpijn bezorgen.

En het grootste punt van verschil, wat precies is waar "pve" tegen ageert: wipe = no loot. Je kan 4 uur je wipen op een boss, en er niets aan over houden behalve een fikse repair bill. Bij PVP zou je je tanden op elkaar kunnen zetten en na voldoende uren afgeslacht te worden alsnog je epix scoren. Qua mechanics zijn PvE en PvP volledig onvergelijkbaar. Ja pve is "een kunstje" afdraaien, terwijl pvp "altijd" anders is (overigens, als je 1 keer weet wat class x kan is 90% ook wel te voorspellen IMHO).

Wat "pvp" wel eens vergeet van raiden is:
- 25 mensen gecoördineerd "het kunstje" op laten voeren, is een uitdaging op zich, en eigenlijk waar het hele MMO gebeuren om draait; anders kun je net zo goed CS gaan doen.
- AFK = no go, hoe vaak staan er 4-5 mensen AFK in AV (= 10% van je raid)?
- De boss heeft 4 miljoen HP, one-shot alles wat niet minimaal 20k armor + 15k hp heeft en constant wordt gespamhealed, en maakt nooit een fout, hoeveel tegenstanders kom je pvp tegen die dat allemaal hebben?

Meeste van dit is meer gericht op PvE's vs. BG's. Bij Arena vs. PvE kun je imho zeggen dat de zaken zo ver uit elkaar liggen dat elke vergelijking onzinnig is. Zelfs dat neemt trouwens niet weg dat Blizzard wat mij betreft een "winner takes all" systeem had mogen implementeren: PvP verliezen (arena / BG) = geen points.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Je weet dus niet van de personal ratings op de wapens en gedeeltes van de armor ?
Natuurlijk weet ik ervan, maar is dat relevant aan de discussie?
Het gaat erom dat je met goud easy epics kan krijgen. Alle epics? Nee, nier persé, maar je komt een heel eind, maar heb ik dat ooit beweerd ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Darkasantion schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:03:
Ik weet al dat ik over de 12K HP unbuffed moet zijn met een Demo build en +250 Fire res unbuffed, maar hebben jullie nog handige tips/trucs voor mij betreffende het tanken van Leo? Zoals bijvoorbeeld CoD 1 minuut voor Demon Form, om snel de aggro te pakken.
Zorg ervoor dat je je spell hit niet negeert als warlock tank. Door je fire resist gear wordt je +hit vaak goed gegimped, en juist die +hit is extreem belangrijk voor threat. Spell dmg is minder een issue omdat je searing pain toch meestal vrij goede threat genereerd, maar een geresiste CoD of initiele searing pain kan vrij lastig zijn, aangezien dps dan 5-6 seconden kwijt is om jou threat op te laten bouwen.

Zorg er voor dat je felhunter ergens uit de weg staat, nog wel in los/range van healers maar niet in de buurt van andere spelers. Op die manier krijgt ie geen whirlwind voor zn kiezen en is ie makkelijker levend te houden Mocht je problemen hebben met stervende pets is het een optie om je soul link uit te zetten tot het einde van iedere demon phase en in de gehele split phase (15%) waarin je een resto druid vraagt om constant een 3 stacks lifebloom op je pet te houden.

Ook voor jezelf geldt: zorg dat er een plek is waar niemand anders mag staan. Maak dit heel duidelijk in de raid, deze plek is van mij en niemand komt daar binnen 10 meter van. Kan me geen zak schelen dat er een blinde gek achter je aan zit met een groot kapmes.

Zorg ervoor dat je pas de split phase in gaat als de debuffs 100% van je af zijn. Dat kan betekenen dat je in de demon phase dps moet stoppen tot alle debuffs weg zijn. Dit is extreem belangrijk, als je nog debuffs op je hebt ga je de split phase niet overleven. Mocht je in de problemen komen met de enrage timer (vrij normaal voor first kills) kan je een paladin vragen zijn Divine Intervention te gebruiken op je om de debuffs te verwijderen. Dat kost je een paladin maar goed >:)

Verder is het erg belangrijk om je consumables te richten op stamina. Stamina food, stamina flask, zorg ervoor dat je op de een of andere manier aan nightmare seeds komt, deze zijn namelijk geniaal om je hp omhoog te krijgen mocht je teveel debuffs krijgen.

Als je leotheras in de human phase naar 15% krijgt heb je 5-6 seconden om gratis balls to the walls te nuken, wat altijd een mooie bonus is. Meestal krijgen we hem tot 7-8% voordat zn demon en human form splitsen.

En verder staan er op de warlock's den en elitist jerks natuurlijk een aantal vrij goede topics met alle details.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 14-04-2008 13:19 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:53:
[...]

Het verschil waar mensen elke threat weer een nieuwe discussie over maken:

Je gaat gerust 30 keer kara om dat bij mekaar te krijgen, inclusief alle wipes op bosses die je aan het leren bent. Maar wipes kosten geld. Geld moet je grinden, grinden kost tijd. Ergo meer tijd. Tevens moet je al die tijd actief bezig zijn, terwijl je in BGs gewoon wolfjes kunt gaan skinnen om je tijd te vullen.
OF je gaat gewoon kara runne, en als je niets te doen heb PVP je en dan haal je dubbel zo snel epixxxx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:15:
[...]

Ik verdien zo'n 3K per week met het sellen van punten in 5 vs 5, heb 3 teams 2k+ lopen. Iedereen die bij mij punten koopt krijgt 1100 punten voor 700G. Heeft niks met skill te maken, en toch krijgen ze alle gear.

Ja, ze krijgen geen wapen of shoulders, maar classes zoals Druids of Priest kunnen makkelijk personal rating sellen. Zo heb ik ooit op TrollBane met mijn 3 vs 3 team een Priest naar 2K geboost door mijn Priest op zijn account laten spelen. Die kerel denkt nu dat hij helemaal het mannetje is omdat hij zijn shoulders heeft :P
Het is leuk dat jij tegen de ToS van Blizzard in gaat, maar anderen hoeven dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:50:
Ik kan maar niet begrijpen waarom gear van anderen schijnbaar belangrijk is voor veel mensen in WoW.
In vanilla WoW betekende gear wel iets, PvP zoals nu bestond nog niet echt (alleen rangen met bijbehorende gear). Heden zijn er zoveel mogelijkheden om te progressen in gear, dat hieruit de "skills" die iemand heeft niet meer te destileren valt. En het geeft een kick dat je er gewoon anders uiziet dan de rest. Het merendeel zijn toch meestal clonen van elkaar qua looks.

ook toen was er al afgunst, ik weet nog steeds dat onze raidgroep nooit "thunderfury" heeft kunnen maken omdat de binding nooit dropte, een noobguild voor de tweede week in MC kreeg beide bindingen. Afgunst omdat het willekeur is, soms heb je geluk, soms niet en dat soms niet kan heel lang duren.

Tevens wordt er te veel gekeken naar hardcore/casual.
Ik heb 2,5 jaar hardcore geraid, laastse half jaar casual en heb als casual andere doelen gezet dan als hardcore raider. Een voorbeeld hiervan is recipies. Iedreen die "hardcore" raidde is furieus, recipies waarvoor ze "hardcore "instances moesten clearen werden beschikbaar voor casual players for rep-based/geld. Ik als casual heb mezelf als doel gezet het maximale uit mijn profession te halen om zoveel mogelijk recipies te verzamelen. Dit omdat ik binnen de scope van mijn mogelijkheden het maximale eruit wil halen, om ergens voldoening uit te halen.

Waar het helaas altijd om draaid is : geld.
Omdat het voor een grotere groep beschikbaar is dalen de prijzen dus minder profit voor de raiders die een zeldzame recipy in handen hadden. Mensen zien WoW niet meer als spel, het is gewoon hun 2de baan geworden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:15:
[...]

Alleen al het concept van punten verkopen maakt me misselijk...

wat overigens niet wil zeggen dat het minder fout is dan kael/vashj vials kopen of voor geld door BT/MtH geramd worden voor specifieke items.

Het kopen van gear die je niet verdient gewoonweg fout. Zowel in PvP als in PvE.

[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 14-04-2008 13:25 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:13:
[...]

Niet op alles nee, maar wel op de belangrijkste dingen.
Dat klopt wel maar dan hebben ze inmiddels al een betere gear voor wat geen betere personal rating moet hebben en kom je er alsnog daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik wilde net een reactie over dit onderwerp plaatsen, maar Seraphin zegt eigenlijk wat ik wilde zeggen, dus /agree with him. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Seraphin schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:18:
Zelfs dat neemt trouwens niet weg dat Blizzard wat mij betreft een "winner takes all" systeem had mogen implementeren: PvP verliezen (arena / BG) = geen points.
Kan niet wachten tot ze dit in gaan voeren.
Zal wel beteken dat de eerste 4 maanden een alliance PUG niets krijgt, maar dan gaan ze misschien eens leren om te spelen om te winnen en gaan ze taktieken toepassen.

En dit is iets waar ik 4 maanden verliezen wel voor over heb, zodat ik niet meer elke keer als squisy priest alleen sta te defenden bij een 4 men incoming-yell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
sabriel schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:39:
[...]

Kan niet wachten tot ze dit in gaan voeren.
Zal wel beteken dat de eerste 4 maanden een alliance PUG niets krijgt, maar dan gaan ze misschien eens leren om te spelen om te winnen en gaan ze taktieken toepassen.

En dit is iets waar ik 4 maanden verliezen wel voor over heb, zodat ik niet meer elke keer als squisy priest alleen sta te defenden bij een 4 men incoming-yell
Alliance: Hu horde wint altijd! :(
Horde: Alliance wint altijd :'(

Zo is het toch altijd al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmzaniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:18:
[...]

Zorg ervoor dat je je spell hit niet negeert als warlock tank. Door je fire resist gear wordt je +hit vaak goed gegimped, en juist die +hit is extreem belangrijk voor threat. Spell dmg is minder een issue omdat je searing pain toch meestal vrij goede threat genereerd, maar een geresiste CoD of initiele searing pain kan vrij lastig zijn, aangezien dps dan 5-6 seconden kwijt is om jou threat op te laten bouwen.

Zorg er voor dat je felhunter ergens uit de weg staat, nog wel in los/range van healers maar niet in de buurt van andere spelers. Op die manier krijgt ie geen whirlwind voor zn kiezen en is ie makkelijker levend te houden Mocht je problemen hebben met stervende pets is het een optie om je soul link uit te zetten tot het einde van iedere demon phase en in de gehele split phase (15%) waarin je een resto druid vraagt om constant een 3 stacks lifebloom op je pet te houden.

Ook voor jezelf geldt: zorg dat er een plek is waar niemand anders mag staan. Maak dit heel duidelijk in de raid, deze plek is van mij en niemand komt daar binnen 10 meter van. Kan me geen zak schelen dat er een blinde gek achter je aan zit met een groot kapmes.

Zorg ervoor dat je pas de split phase in gaat als de debuffs 100% van je af zijn. Dat kan betekenen dat je in de demon phase dps moet stoppen tot alle debuffs weg zijn. Dit is extreem belangrijk, als je nog debuffs op je hebt ga je de split phase niet overleven. Mocht je in de problemen komen met de enrage timer (vrij normaal voor first kills) kan je een paladin vragen zijn Divine Intervention te gebruiken op je om de debuffs te verwijderen. Dat kost je een paladin maar goed >:)

Verder is het erg belangrijk om je consumables te richten op stamina. Stamina food, stamina flask, zorg ervoor dat je op de een of andere manier aan nightmare seeds komt, deze zijn namelijk geniaal om je hp omhoog te krijgen mocht je teveel debuffs krijgen.

Als je leotheras in de human phase naar 15% krijgt heb je 5-6 seconden om gratis balls to the walls te nuken, wat altijd een mooie bonus is. Meestal krijgen we hem tot 7-8% voordat zn demon en human form splitsen.

En verder staan er op de warlock's den en elitist jerks natuurlijk een aantal vrij goede topics met alle details.
Mooi, kan ik wat me doen :) .
Met mijjn targeted gear setup kom ik rond de 249Fire res en 12.4K Stam unbuffed uit met 99+Hit en goed ~1200dmg raidbuffed. Fire res is dan ~370 en Hp ~13.4K. Buffs zijn Chromatics Flask, +dmg op me weapon en +dmg food, maar dat kan uiteraard +Stam worden, verder gok ik op 1 Shaman, Pally en 1 Imp Warlock in de group om te zorgen dat zowel ik als de MT(die ik ook in deze group will plaatsen) over 350+Fire Res halen met een flinke bult HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:22:
[...]

wat overigens niet wil zeggen dat het minder fout is dan kael/vashj vials kopen of voor geld door BT/MtH geramd worden voor specifieke items.

Het kopen van gear die je niet verdient gewoonweg fout. Zowel in PvP als in PvE.
Ach gebeurt al zo lang als de weg naar rome, in het begin kon je bieden op items uit bwl en mocht je mee als je veel items voor veel gold wilde. Zo is er altijd wel iets te rommelen met genoeg gold helaas.
En ja als je punten kan kopen door 10 potjes te spelen in een hoog team is nou eenmaal zo, ik speel iedere week 10 potjes gratis maar grind wel mn punten bij elkaar of dat dat nou zoveel meer eer heeft weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sabriel schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:19:
Mensen zien WoW niet meer als spel, het is gewoon hun 2de baan geworden.
Helaas geldt dit inderdaad voor heel veel mensen ja, jammer, want het bederft volgens mij nogal het spelplezier, van hunzelf en van mensen die WoW voor de lol spelen maar commentaar krijgen over hun ‘’easy epix’’.

Ach ja, nog 6 weken en dan ben ik er vanaf, en begint het weer opnieuw in Hyboria. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

ActualFantasy schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:00:
[...]
Maak een macro.

Ga naar een plek waar niemand is.

Men neeme een macro tobo die na 1 maal de knop indrukken de macro steeds om de 10 sec herhaald.

Druk op je tobo macro.

Voila nooit afk.

|:( 8)7

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lief dagboek,

Na vorig week maggy neer te hebben en momenteel op farm lopen de 25-man's weer. Afgelopen woensdag hadden we first kill op solarian en ik heb meteen de ethereum life staf mogen looten :o
Donderdag even kara ingeweest voor altjes en ik even voor badges farm :P nog 2 upgrades mogen looten waaronder de rare drop life give cloak. gister ZA gewesst en heb ik de robe mogen looten van die lelijk beer en de belt van de chest reward dus qua upgrades gaat het erg lekker en dan moge ook nog badge vendor up op onze realm :+ morgen even laatste boss in ZA neer halen en dan mogen we ZA cleared op ons lijstje zetten.

ofterwijl que guild progress schieten we vooruit en ik heb in een week 5 upgrades mogen looten dus dat gaat ook lekker 8) ben hellaas afgewezen bij storm want ze hadden net een kara/pvp geared druid in trial en een bt/mh geared resto in trial.

over resto of restokin >> ToL 4 life! weer lekker terug naar full resto en ik out heal alle healers van mijn guild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
William/Ax3 schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:47:
[...]

Maak een macro.

Ga naar een plek waar niemand is.

Men neeme een macro tobo die na 1 maal de knop indrukken de macro steeds om de 10 sec herhaald.

Druk op je tobo macro.

Voila nooit afk.

|:( 8)7
Markeer deze speler als AFK door rechts op hem te klikken en Report AFK te doen op de map.

Voila, speler krijgt geen honor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Darkasantion schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:42:
[...]

Mooi, kan ik wat me doen :) .
Met mijjn targeted gear setup kom ik rond de 249Fire res en 12.4K Stam unbuffed uit met 99+Hit en goed ~1200dmg raidbuffed. Fire res is dan ~370 en Hp ~13.4K. Buffs zijn Chromatics Flask, +dmg op me weapon en +dmg food, maar dat kan uiteraard +Stam worden, verder gok ik op 1 Shaman, Pally en 1 Imp Warlock in de group om te zorgen dat zowel ik als de MT(die ik ook in deze group will plaatsen) over 350+Fire Res halen met een flinke bult HP.
370 fire resist zit je net over de cap heen, dus dat is goed. Zorg er ook voor dat je een paladin in je groep hebt idd die je de fire resist buff geeft, en zorg dat die de improved aura's heeft en een vaste plek zodat ie altijd in range is. Een shaman is een optie, maar totems hebben wel een levensduur en het is wat zuur als in de chaos van P2 een totem despawned en je daardoor doodgaat.

Qua food zou ik voor stam gaan, spell dmg is leuk maar je threat is gewoon belachelijk zo gauw de CoD afgaat. Laten we het zo zeggen, bij ons tankt tegenwoordig een felguard lock en in de demon phase heb je het makkelijk over 3.5-4k tps met searing pain spam.

Qua group setup hebben wij eigenlijk altijd het volgende

Warlock tank
Paladin (fr aura)
Resto druid (healing aura)
Warlock met imp uit
Prot warrior (voor commanding shout)

We hebben zelf gemerkt dat de shaman niet echt nodig is, de spell dmg is leuk maar voor threat is het niet echt nodig en de mana spring/tide/heroism is beter af in dps groepen.

Verder vraag ik me af, waarom wil je dat je MT 350 fire resist heeft? Denk er wel aan dat ook je MT in de demon phase een inner demon kan krijgen, en als prot warrior in normale tanking gear is je inner demon al een bitch (de reden dat bij ons leo altijd wordt getanked door 2 ferals in de human phase) en in FR gear gaat het 100% onmogelijk zijn. Overigens slaat leo als een natte krant, dus de imp ga je niet echt nodig hebben als tank.

Verder nog een kleine tip: zorg ervoor dat shamans een vaste plek hebben waar ze hun searing totems neerzetten na iedere whirlwind en tijdens iedere demon phase. Omdat shaman totems op een hele vreemde manier met aggro werken (gogo searing totem aggro op hydross :X ) betekent dat dat ie na iedere whirlwind en demon phase eerst de searing totem zal kapotslaan, wat je tank 2-3s extra geeft om aggro op te bouwen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind de PvE discussie altijd zinloos, het is gewoon wat je leuk vindt om te doen. Ik vind PvE leuker, omdat je met 10/25 man samen MOET werken om dan uiteindelijk na soms wel weken werken en wipen de boss te downen, ondanks dat je de tactics+filmpjes hebt bekenen. Als dit niet lukt krijg je gewoon niks. Als het wel lukt krijg je misschien Loot. I

In een BG kun je gewoon lekker rondhuppelen en al ga je dood bij elke keer dat jij in de buurt van de tegenpartij komt, je krijgt dan wel honor+marks. Je zou dus als unskilled noob player na een tijdje zinloos rondhuppelen S1 gear hebben, want Honor+Marks krijg je altijd. Als jij een tijdje zinloos gaat rondhuppelen in 10/25 mans raids waarbij iedereen zijn/haar best moet doen, krijg je geen gear+tokens, en meestal wordt jij ook nog gekickt uit de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Darkasantion schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:03:
Gisteren eerste guild run op Lurker, en die ging uiteindelijk ook gewoon down, waarbij ik nu nieuwe boots heb om mee te spelen. Is eigenlijk een erg simpel gevecht.

Wij gaan nu richting TK voor Lootreaver, A'lar en Solarian, en ik denk dat deze over 2~3 weken ook wel done zijn, qua gear en skills binnen de guild moet dat wel kunnen. Als ik het goed heb begrepen gaan wij dan richting Hydross en Leo.

Omdat Leo en Hydross speciale gear nodig hebben zijn we dat nu aan het farmen, en ik ben de Warlock tank voor Leo, dus moet ik binnen een paar weken Honor gaan farmen om voor bepaalde slots S1 gear te krijgen. Ik weet al dat ik over de 12K HP unbuffed moet zijn met een Demo build en +250 Fire res unbuffed, maar hebben jullie nog handige tips/trucs voor mij betreffende het tanken van Leo? Zoals bijvoorbeeld CoD 1 minuut voor Demon Form, om snel de aggro te pakken.
ik ben zelf de tank op leo van mijn guild

ik loop buffed rond met 16,5k hp en 370 fire resistance

maar regel gewoon ff 100 badges, koop de epic fire ress set + wat random dingen (die ring van trials of the naruu: magtheridon is goed)
maar zorg voor 225 fire ress unbuffed, 0/40/21 specc en paladin aura geeft je dan de cap
stam food, superior wizard oil en een tanking flask zijn altijd handig
en waar je geen fire ress of stam op kan enchanten spelldamage of spell hit

was ik doe is de eerste 3 mobs sta ik gewoon stil in range van leo, zodra hij unbanished plak ik er een CoD op en ren richting mijn tank spot net links boven de verhoging

dan is het simpel een kwestie van soulfire timen als het kan, of gewoon met een searing pain beginnen en met 18 seconden voor dat hij weer naar human phase gaat een nieuwe CoD

voor de rest gewoon niet proberen te dps'en, zorg dat je pet altijd topped of is en je 100% mana hebt voor dat demon phase weer begint

paar tips die niet in tactics staan:

shamans een searing totem op tank plek, totem pulled aggro net na WW = leo wandelt terug = ez tanking
verdeel de raid in groepen, en verdeel ze over de hele kamer (niet achter de pilaar tho)
zet er een aparte healer per group, en zeg dat ze niet moeten dpsen in WW maar damage moeten vermijden

ik persoonlijk vind dit het makkelijkste gevecht in heel ssc....er is geen bal aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmzaniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:56:
[...]

370 fire resist zit je net over de cap heen, dus dat is goed. Zorg er ook voor dat je een paladin in je groep hebt idd die je de fire resist buff geeft, en zorg dat die de improved aura's heeft en een vaste plek zodat ie altijd in range is. Een shaman is een optie, maar totems hebben wel een levensduur en het is wat zuur als in de chaos van P2 een totem despawned en je daardoor doodgaat.

Qua food zou ik voor stam gaan, spell dmg is leuk maar je threat is gewoon belachelijk zo gauw de CoD afgaat. Laten we het zo zeggen, bij ons tankt tegenwoordig een felguard lock en in de demon phase heb je het makkelijk over 3.5-4k tps met searing pain spam.

Qua group setup hebben wij eigenlijk altijd het volgende

Warlock tank
Paladin (fr aura)
Resto druid (healing aura)
Warlock met imp uit
Prot warrior (voor commanding shout)

We hebben zelf gemerkt dat de shaman niet echt nodig is, de spell dmg is leuk maar voor threat is het niet echt nodig en de mana spring/tide/heroism is beter af in dps groepen.

Verder vraag ik me af, waarom wil je dat je MT 350 fire resist heeft? Denk er wel aan dat ook je MT in de demon phase een inner demon kan krijgen, en als prot warrior in normale tanking gear is je inner demon al een bitch (de reden dat bij ons leo altijd wordt getanked door 2 ferals in de human phase) en in FR gear gaat het 100% onmogelijk zijn. Overigens slaat leo als een natte krant, dus de imp ga je niet echt nodig hebben als tank.

Verder nog een kleine tip: zorg ervoor dat shamans een vaste plek hebben waar ze hun searing totems neerzetten na iedere whirlwind en tijdens iedere demon phase. Omdat shaman totems op een hele vreemde manier met aggro werken (gogo searing totem aggro op hydross :X ) betekent dat dat ie na iedere whirlwind en demon phase eerst de searing totem zal kapotslaan, wat je tank 2-3s extra geeft om aggro op te bouwen.
Ik dacht dat de Tank het ook nodig had ;) . Maar ik ga gewoon voor de BoJ Fire Res Gear(100 BoJ's :'( ) en ga dan wel verder uitbouwen. En bedankt voor de Shammy tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mijn grootste problemen met pvp:
- De s-sets zien er hetzelfde uit als de t-sets, er is geen onderscheid zoals je vroeger had tussen pve en pvp sets, en als mensen mij gaan vragen 'omg hoe kun je nu al die s3 shoulders hebben, je hebt niet eens een arena team' dan zucht ik toch wel even.

- Sparen, op mijn paladin heb ik 5k points, 75k honor, als er een nieuwe season uitkomt kan ik meteen een hele grote stap pvp-gearwise maken. Niet dat ik dat ga doen, maar het zou kunnen. Op die manier krijg je overigens ook dat zodra er een nieuw season uitkomt, je een heleboel mensen met nieuwe gear ziet lopen (en daar kan ik dan weer grof geld mee verdienen, maar dat terzijde). Als een nieuwe pve instance uitkomt is het niet zo dat er ook maar iemand met de end-boss loot rondloopt na een paar minuten.

- Gold, In de tijd dat de Sunwell uit is heb ik er makkelijk 2-3k gold doorheen gejast aan repairs, elixers, flasks en potions. Aangezien er slechts een flask voor mij voldoende is (distilled wisdom) en die niet via marks te verkrijgen is, ben je per avond al snel 80g voor je flasks kwijt. De foodbuffs (die ik wel zelf opvis) kosten zo'n 30g per stack, dus 45g per avond, 30 deaths met 5g50s repairs per death komt op 165g, 40 mana potions a 8g/stack komt op 60g. Totaal kost een avondje voluit wipen mij dik 300 gold, een avondje pvp'en kost me mischien 10-15 gold aan repairs. Goed, als alles eenmaal plat ligt, krijg je wel zo'n 10g per boss nu, maar dat is pas sinds deze patch.

Anyway, pvp in de hogere ranks heeft zeker skill nodig, en de gear is er dan ook voor, maar in de lagere ranks is dat niet het geval, en dan kun je prima makkelijk gear halen. Waar ik ook wel van baal is dat de beste wapens vaak pvp wapens zijn, zelfs voor pve.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:22:
[...]

Het is gewoon mijn manier van Geld verdienen, zo koop ik namelijk PvE gear terug die ik nodig heb in PvP. 2.4 > Carapace of Sun and Show bijv. Hele goede LW Chest, beste ingame, dropped in Sunwell. Ik leg er zo 15k voor neer omdat ik gewoon dat pattern moet hebben, maar de tijd niet heb om zelf Sunwell te gaan raiden.

(Overigens heb ik ook gewoon geraid hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
lethalnl schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:06:
[...]

ik ben zelf de tank op leo van mijn guild

dan is het simpel een kwestie van soulfire timen als het kan, of gewoon met een searing pain beginnen en met 18 seconden voor dat hij weer naar human phase gaat een nieuwe CoD
18 sec voor de human phase + 45 sec human phase = CoD ontploft 3 seconde voor het einde van de human phase. Ik gooi er zon 12-13 seconde voor de human phase een CoD op. Een goed getimede soulfire en eventueel wat lopende dots zorgt ervoor dat je geen threat problemen hebt .

Nog een tip, neem geen nether protection in je build. Zodra je imune bent voor zn fire spells gaat verlies je je threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:30:
[...]

Het is gewoon mijn manier van Geld verdienen, zo koop ik namelijk PvE gear terug die ik nodig heb in PvP. 2.4 > Carapace of Sun and Show bijv. Hele goede LW Chest, beste ingame, dropped in Sunwell. Ik leg er zo 15k voor neer omdat ik gewoon dat pattern moet hebben, maar de tijd niet heb om zelf Sunwell te gaan raiden.

(Overigens heb ik ook gewoon geraid hoor)
Daar staat dan weer tegenover dat bijna niemand die dingen gaat verkopen de eerst komende maanden. En als ik kijk hoe het in mijn guild gaat is het: raiders -> vrienden -> alts -> rest van wow.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59

Hahahahahahaha. I lolled _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:42:
[...]

Daar staat dan weer tegenover dat bijna niemand die dingen gaat verkopen de eerst komende maanden. En als ik kijk hoe het in mijn guild gaat is het: raiders -> vrienden -> alts -> rest van wow.
Aan de andere kant, met zo weinig LW'ers deze tijden, 5 Guilds Horde-side in Sunwell en 6 Alliance side, gaat het niet zo lang duren als jij denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:01:
[...]

Aan de andere kant, met zo weinig LW'ers deze tijden, 5 Guilds Horde-side in Sunwell en 6 Alliance side, gaat het niet zo lang duren als jij denkt :P
Volgens mij zijn er heel veel lw's tegenwoordig, waaronder veel clothies. Nu is een full dps party met 5x drums of battle ook wel erg nice ^^

Wij hebben zelf alleen nog maar een zooi van die advanced smiting boekjes gehad als nieuwe 'pattern' wel de usual gems, motes en een enkele epic, het valt best tegen, de hoeveelheid trash valt dan ook wel weer mee wat ook niet helpt met random drops

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 14-04-2008 15:04 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:01:
[...]

hmmm bedenk me net; is er een manier om achter de prof statistics te komen per server? B.v. Kul Tiras Horde sied (= me) 20% doet LW o.i.d.? Ben wel benieuwd namelijk.

Meeste druids in mijn guild zijn trouwens toch wel LW (paar hebben alleen skinning omgeruild voor iets anders), omdat er zeer leuke druid craftables zijn voor elke spec. Erg makkelijk als je zelf je epix kan maken voor je off-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:03:
[...]

Volgens mij zijn er heel veel lw's tegenwoordig, waaronder veel clothies. Nu is een full dps party met 5x drums of battle ook wel erg nice ^^

Wij hebben zelf alleen nog maar een zooi van die advanced smiting boekjes gehad als nieuwe 'pattern' wel de usual gems, motes en een enkele epic, het valt best tegen, de hoeveelheid trash valt dan ook wel weer mee wat ook niet helpt met random drops
Klopt, maar hardcore PvE'ers/PvP'ers nemen Enchanting en Jewelcrafting voor extra stats. Nou is het ook wel weer zo dat diegene die zo omgaan met hun character ook wel weer LW nemen voor de beste Leather chest ingame :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:05:
[...]

Klopt, maar hardcore PvE'ers/PvP'ers nemen Enchanting en Jewelcrafting voor extra stats. Nou is het ook wel weer zo dat diegene die zo omgaan met hun character ook wel weer LW nemen voor de beste Leather chest ingame :P
High end pve raiders hebben tegenwoordig LW voor drums : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:05:
[...]

Dat en het feit dat het voor sommige mensen de enige manier is om bepaalde gear te krijgen, maakt de markt, ik zie al overal vraag naar de upgraded engineer goggles, zelf zou ik ze ook wel op me rogue willen.

edit: @Trollie : fail :P je bent te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 14-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Over repairs.
Een van de voordelen van een server-monopoly op gems/HoD's uit BT sinds oktober... Nu niet meer maar de guild was al binnen.
115 accounts, iedereen mag repairen(casuals/raiders/iedereen).
Raiders kunnen pots/flasks uit de bank halen voor de raid.
Maakt het spel zoveel chiller als je snoeihard kan wipen zonder dat het ook maar een cent kost. Meer ruimte voor respecs etc.

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/2550/62326564fh3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/1388/42648548vu4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Dat is wel heel erg ziek maar zo kun je wel lekker progress raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kroga schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:17:
Dat is wel heel erg ziek maar zo kun je wel lekker progress raiden
wij krijgen alleen repairs bij een bepaalde rank. Maar als je gewoon BT + MH meeloopt dan heb je zo 100g profit op een run. Dus daar kan je wel pots van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Kevinp schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:38:
[...]

wij krijgen alleen repairs bij een bepaalde rank. Maar als je gewoon BT + MH meeloopt dan heb je zo 100g profit op een run. Dus daar kan je wel pots van kopen.
Het viel me laatst ook op in Kara, een full run levert echt een berg G op waar je als caster makkelijk je repair en je herbs van kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Mijn kijk op het PvE-PvP verhaal.

PvE doe je samen met een guild, vrienden. Je werkt met een tactiek en als die goed word uitgevoerd ligt de boss down. Daar heb je geld en tijd in gestoken. Eerste boss kills zijn fantastisch om te doen. Je bent wel gebonden aan vaste tijden, regels, goeie gear hebben etc. De beloning is gear die je nodig hebt om verder te komen in de andere hogere instances. Alleen zul je het wel samen moeten afspreken wie de beloning krijgt.

PvP doe je meestal alleen, tenzij in een PvP guild zit. Je kan mee gaan met de flow, defense/offense, solo etc. Man (of groep) tegen man. Tactiek zit em in de andere class goed door hebben en hem in deze counteren en uitschakelen. Leuk tijdverdrijf omdat je het altijd kan doen en niet gebonden bent aan inschrijven in een raid. Je begint op 0 gear en na een tijdje zie je je stamina omhoog gaan, je word minder gecrit en kan je langer door gaan. De gear is er om je overeind te houden, het is niet echt een beloning voor het harde werken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaahahaha heb je nog meer van zulke? Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:10:
[...]

Haaahahaha heb je nog meer van zulke? Geweldig
Op www.clichequest.com staan er nog 299 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php

http://www.darklegacycomics.com/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
De gear is er om je overeind te houden, het is niet echt een beloning voor het harde werken.
Gear is net zomin een beloning in beide speltypen, in pve is gear nodig voor progressie, de beloning is de fun/uitdaging en het ervaren van nieuwe content.

Mensen die gear als beloning zien zijn vaak honor/badge farmers die in <insert major city> staan en nog niet doorhebben gear alleen nut heeft als je er wat mee doet :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
blouweKip schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:25:
[...]

Gear is net zomin een beloning in beide speltypen, in pve is gear nodig voor progressie, de beloning is de fun/uitdaging en het ervaren van nieuwe content.

Mensen die gear als beloning zien zijn vaak honor/badge farmers die in <insert major city> staan en nog niet doorhebben gear alleen nut heeft als je er wat mee doet :P
Daar heb ik dus oude t2 voor met TF :).

of mijn huidige gear met TF. Maar meestal ben ik gewoon herbs aan het farmen of dailys aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ja ik zeg ook de 'beloning' is min of meer noodzakelijk om verder te komen. Progressie. In PvP blijft je net iets langer overeind met de beste gear zeg maar. Kijk als ik niet heal en niks doe in PvP ga ik dood en mss een paar mensen om mij heen. Als ik dat doe in PvE dan gaan er 25 aan, of 10. Ik kan ook wolfjes gaan skinnen ja, of beetje rond rijden in AV ofzo.

In de Arena kom ik niet zo vaak maar toen ik wat matches deed met de guild kreeg ik wel goed gevoel over dat je het samen doet. Je bespreekt tactieken, je spreekt af welke eerst dood gaat, enzovoorts. Dus ik ga zekers de komende tijd in een nieuw team zitten. Heb nog niet zoveel resi (74 ofzo) maar de fun staat nr 1, en dan pas de rest. Maar hier komt wel weer het afspreken met de andere 4 verhaal. Bg's doe je wanneer je wilt. Arena en PvE raids moet je afspreken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bah, zocht mezelf even op de armory na een error, blijkt er iemand op Grim Batol mijn tot nu toe unieke naam te hebben gepikt. ;(

Aan de andere kant was ie er waarschijnlijk zo van onder de indruk dat ie geld uit heeft gegeven om ook zo te heten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ola..... Turalyon weer plat.... precies alles plat voor even? |:(

edit: 2 minuten down dus... weer twee minuten minder kunnen spele tsss :O

[ Voor 37% gewijzigd door Blackminister op 14-04-2008 19:56 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yay, na 3 en een half uur wipen op de Illidari Council toch eindelijk gewonnen, na gisteren maar een uurtje practice te hebben gehad :) Illidan nog even bekeken, en met 22 man op 84% gekregen zonder tactics te kennen :D

PVE progress is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Badge vendor up. \o/

Wat een gekkenhuis. :P

* Exitium is trouwens zo slim geweest om badges in bank te laten liggen. :9

Edit: En nieuwe ring binnen. ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Exitium op 15-04-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
woehoe, ZA geclreared :D nu nog een paar dagen wachten totdat de badge vendor up is! Ben echt blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Blue-eagle schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:26:
Yay, na 3 en een half uur wipen op de Illidari Council toch eindelijk gewonnen, na gisteren maar een uurtje practice te hebben gehad :) Illidan nog even bekeken, en met 22 man op 84% gekregen zonder tactics te kennen :D

PVE progress is leuk :)
Hoe kan je nu illidan niet eventjes vlug tactis lezen?

je had hem nl makkelijk op 65% kunnen krijgen door 2 sec de tank te vertellen dat hij shieldblock sheer moet doen.

Verder is het ook erg onhandig om niet voorbereid te zijn. Zeker als de tanks geen bagdes hebben liggen je moet er nl 2 hebben met 295 UB fire resist en 490 def. Zelf heb ik 290 en 489 def(ub). En dat gaat goed.

Happy farming voor de tanks want als ze dat neit hebben hoef je vanavond niets te proberen.

Anyhow GZ on council illidan is eigenlijk makkelijker trouwens :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 15-04-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:15:
Badge vendor up. \o/

Wat een gekkenhuis. :P

* Exitium is trouwens zo slim geweest om badges in bank te laten liggen. :9

Edit: En nieuwe ring binnen. ^^
Op bloodscalp was badgevendor op
gevolgd door spam in /1 /2 /4
toen kwam de lag
paar minuten later world server down :+

naja me alt heeft nu iig de leatehr badge chest twijfel alleen om ook de pants te halen, maar dan verlies ik alleen mijkn 3 seconden extra op S&D maar tijd zat om erover na te denken, moet toch nog 70 badges voor de broek :P jammer dat ik niet wat badges van me main kan overhevelen, die heeft er teveel en ik heb geen idee wat ik er mee moet kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:43:
jammer dat ik niet wat badges van me main kan overhevelen, die heeft er teveel en ik heb geen idee wat ik er mee moet kopen 8)7
Voordeel van een druid zijn.
Ik heb niks nodig voor mijn feral en resto set, maar mijn boomkin set kan nog wel upgrades gebruiken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:03:
[...]

Voordeel van een druid zijn.
Ik heb niks nodig voor mijn feral en resto set, maar mijn boomkin set kan nog wel upgrades gebruiken ^^
Dat heb ik alt tank ook. Dps gear heb ik bijna niet, wel wat leuke wapens verzameld, maar bijna geen gear. Dus dat kan ik nu mooi gaan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bij ons is sinds gister de Badge vendor ook up, en ik heb bijna genoeg Badges voor een nieuw item. Maar moet nog ff kijken, volgende week Zul'Aman, dus ik wacht even af hoe makkelijk dat is. Mochten dat nu allemaal niet zo lastig zijn, dan ga ik nog eens kijken welke items daar droppen die ik kan gebruiken, en mijn Badges gebruiken voor items waar geen upgrade voor dropt in ZA. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
On_E schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:45:
[...]
Ach ja, nog 6 weken en dan ben ik er vanaf, en begint het weer opnieuw in Hyboria. ;)
Hebben we over 6 weken dan WotLK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:32:
[...]

Hebben we over 6 weken dan WotLK ?
Age of Conan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:42:
[...]

Hoe kan je nu illidan niet eventjes vlug tactis lezen?
Het was 2300 uur, einde van de raid, mensen moeten slapen enzo ;) Ik ken de tactics grotendeels, maar veel guildies zijn wat meer casual dan ik, lezen pas tactics als iemand ze dwingt..
je had hem nl makkelijk op 65% kunnen krijgen door 2 sec de tank te vertellen dat hij shieldblock sheer moet doen.

Verder is het ook erg onhandig om niet voorbereid te zijn. Zeker als de tanks geen bagdes hebben liggen je moet er nl 2 hebben met 295 UB fire resist en 490 def. Zelf heb ik 290 en 489 def(ub). En dat gaat goed.

Happy farming voor de tanks want als ze dat neit hebben hoef je vanavond niets te proberen.
Ik heb zo'n vermoeden dat we de gear wel hebben :) De raid setup was niet optimaal en teveel mensen waren weg. Illidan zal moeten wachten tot over een week of twee. Eerst Mount Hyjal nog een paar keer clearen om de guild wat betere gear te geven. Net-niet-hardcore raiden he.. heb je te maken met slackers helaas..
Anyhow GZ on council illidan is eigenlijk makkelijker trouwens :P
Thanks :D Ik moet zeggen, de Council is moeilijker dan iedere andere boss daaro. De rest is pretty much on farm, maar de Council? Met 9 healers kunnen we er niet 1 verliezen in de eerste 5 minuten want dan is het game over. En onze Mages gaan constant dood. En met maar twee battle rezzes is dat niet handig, zeker niet als de tank-mage dood gaat :'(

Ah well, we hebben "The Betrayer" gezien, bevochten en zijn behoorlijk endgame bezig :D Niet slecht dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Blue-eagle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:36:

Thanks :D Ik moet zeggen, de Council is moeilijker dan iedere andere boss daaro. De rest is pretty much on farm, maar de Council? Met 9 healers kunnen we er niet 1 verliezen in de eerste 5 minuten want dan is het game over. En onze Mages gaan constant dood. En met maar twee battle rezzes is dat niet handig, zeker niet als de tank-mage dood gaat :'(

Ah well, we hebben "The Betrayer" gezien, bevochten en zijn behoorlijk endgame bezig :D Niet slecht dacht ik zo ;)
Voor illidan heb je geen speciale gear nodig hoor. De timer is daar nog flexibeler dan op council. Als je council kan kan je illidan ook. De eerste raiddag is toch tanks die dood gaan in de flame phase. Van beams enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:24
OkkE schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:12:
Bij ons is sinds gister de Badge vendor ook up, en ik heb bijna genoeg Badges voor een nieuw item. Maar moet nog ff kijken, volgende week Zul'Aman, dus ik wacht even af hoe makkelijk dat is. Mochten dat nu allemaal niet zo lastig zijn, dan ga ik nog eens kijken welke items daar droppen die ik kan gebruiken, en mijn Badges gebruiken voor items waar geen upgrade voor dropt in ZA. :)
Ik kan niet wachten tot hij de gear heeft op Ahn'Qiraj, kheb 135 badges ofzo, imo veel te weinig. kan de gear en wapens goed gebruiken.....
Blue-eagle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:36:

verhaal

Dat is ook iets wat op mijn To Do lijstje staat...
Vrees alleen dat het mij niet gaat lukken voor WOTLK
De guilds willen maar niet lukken :(
mijn huidige guild gaat vanaaf Maggy voor et eerst proberen....
hopen dat et goed gaat kunnen we miss binnekort naar TK en SSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levels 30-40...
Hoe vaak ben ik daar al niet gestrand. Niet wetende waar het beste te levelen is, omdat het befaamde STV ongenadig door mij gemeden wordt. Geen mount, saaie levels, elke keer weer.
Maar nu, met mijn druid en samenspelende met mijn vriendin, die ook een druid heeft, gaat het stukken beter. De veelzijdigheid, Travel Form en het principe van samenspelen maakt het een stuk leuker.
Beide mijn mage en priest staan op hold. Mijn mage wordt alleen nog uit de kast getrokken voor een heroic MgT hier en daar. Op een gegeven moment ben je klaar met zo'n char als je niet 25mans raid, en je niet superveel waarde hecht aan gold, recipies van professions of andere dingen. Ik wil ze gewoon het best mogelijk gearen onder de mogelijkheden die mijn beschikbare tijd biedt.

De druid is dus fun! 600 opening crits vanuit Prowl zijn lekker, een Rejuv na het gevecht en weer verder zonder downtime maakt het makkelijk. En als dat saai wordt? Dan pull ik er toch 4 tot 5 en ga Swipend tanken en m'n vriendin healt mij. Vind ze leuk en goede oefening voor mij.

WoW = fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lilacrazor
  • Laatst online: 09-09 13:19
Ik zou nog even laten weten of de macro betreffende de Netherstrand Longbow zou werken in topic 154.

code:
1
2
3
4
/equip [combat] Netherstrand Longbow 
/use Netherstrand Longbow 
/use Bundle of Nether Spikes 
/equip [combat] Nether Spike

Aangezien het wat langer duurde voordat we Kael'thas weer gingen doen kon ik deze nog niet testen.
Macro werkt super, en scheelt me een hoop tijd! :) Spam de macro zo 3 á 4 keer en je hebt de legendary bow equipped met de arrows.

Zijn inmiddels al in phase 4 van Kael'thas, de adds worden goed opgepakt bij begin van phase 3, en hebben ze allemaal al zowat down gekregen voor volgende phase. Echter de tank gebruikte zijn "use" van zijn legendary shield niet, en werd dus zowat ge1shot.

Gaat elke try beter, dus verwacht hem toch wel in 1 á 2 weken down :)

[ Voor 19% gewijzigd door Lilacrazor op 15-04-2008 10:22 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.