Blue-eagle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:36:
Thanks

Ik moet zeggen, de Council is moeilijker dan iedere andere boss daaro. De rest is pretty much on farm, maar de Council? Met 9 healers kunnen we er niet 1 verliezen in de eerste 5 minuten want dan is het game over. En onze Mages gaan constant dood. En met maar twee battle rezzes is dat niet handig, zeker niet als de tank-mage dood gaat

Ben ik niet met je eens om heel eerlijk te zijn. Wij hebben één healer op de feral die de rogue tankt, druid die de helft van de tijd dus aan raidhealing doet. Pala healt de mage tank, met ondersteuning van mij en een priest als het kritiek wordt. Ik sta op de warrior die de priest tankt, samen met diezelfde priest die dus voor het grootste deel op raidhealing zit. Dan nog vier of vijf healers, afhankelijk van de setup, op de MT. Hebben 'm vaker gekilled met twee dode healers op 80%, gewoon een kwestie van snel reageren om uit AoE te lopen. (en die semi vrije druid helpt gigantisch op raidhealing, poison targets etc)
Persoonlijk vind ik RoS nog het kutste gevecht uit BT, gevolgd door Illidan en dan Bloodboil.
Anyway, zelf gisteren vrij, dus lang weekend. Vrijdag eerst maar eens m'n epic mount gekocht op m'n druid, moet nog naar heroic Sethekk voor flightform. Gelijk begonnen met Netherwing dailies, toch leuk als je om vijf uur heel de mines voor jezelf hebt, vier eggs in een kwartier enzo.

Ben inmiddels 8.5k / 12k, maar heb niet zo'n haast op zich. Ook alle races al gedaan op de laatste na, daarvoor wacht ik wel op epic flightform zodat ik m'n FF speed trinket kan gebruiken.
Gistermiddag ook weer even op m'n shaman bezig geweest; die is inmiddels lvl 30. Ga de komende tijd kijken of 'ie me kan blijven boeien, en me bezig houden met de vraag wat ik leuker ga vinden op lvl 60+ (70): resto of elemental.
Verder zondag en gisteravond natuurlijk weer raiden. Beste try op Kalecgos van 62% naar 43% op zondag tot 19% gisteravond. Binnenkort neer dus waarschijnlijk.