Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
ajampaniki schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:29:
Misschien een hele domme vraag, maar ik zit nu de trial aan het spelen op een normale server, maar kan gewoon alliance en horde characters door elkaar spelen. Kan dit gewoon binnen wow?

als iemand het leuk vind om nog meer van dit soort domme vraagjes te beantwoorden, dan mij gelieve toevoegen op msn op ajampaniki at gmail. Scheelt weer een hoop stomme vragen hier
Ja dit kan, maar alleen op normal(PVE) servers, op PVP servers kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Blue-eagle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:00:
Kan jij (of iemand anders!!) me wat meer vertellen over dat soort DKP structuren? De officers in mijn guild zien het niet zitten om mensen die in het verleden veel hebben gedaan (dus veel DKP opgebouwd hebben) te "straffen" door DKP te resetten.

Gaan zeker casual raiders niet leuk vinden (die 1 tot 2 keer per week mee willen en/of kunnen).
90% van Resisted zag in het verleden DKP überhaupt al niet zitten. :P We overlegden over class only loot en op crossclass spul (wapens, ringen, trinkets) rollden we. Common sense ftw. Destijds hebben we, en ik praat nu over AQ40, toch DKP ingevoerd. Zelfbedachte variant, SimpleDKP genaamd. Iedere raid verdiende je 1 DKP, elk item kostte 2 DKP. Hoogste DKP won als diegene iets wilde van wat dropte. Sinds de invoer van TBC hebben we weer afscheid genomen van DKP, tot we MH/BT in gingen.

Een guildie gebruikte in z'n oude guild zero sum DKP. Basically, alle items hebben een fixed value (T6 chest 100 DKP bijvoorbeeld) en als iemand een item loot, wordt die 100 DKP in de pot gedaan. Aan het eind van de raid wordt de pot verdeeld onder iedereen die beschikbaar was voor de raid. (dus ook mensen die op standby staan) Dit werd dan per tier instance bijgehouden.

Een fatsoenlijke raider ziet het niet als straffen IMO. Zolang je een groep hebt die al een tijdje met elkaar raid, heb je überhaupt nauwelijks DKP nodig. Onderlinge afspraken gaan voor alle DKP in de wereld. :)
ajampaniki schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:29:
Misschien een hele domme vraag, maar ik zit nu de trial aan het spelen op een normale server, maar kan gewoon alliance en horde characters door elkaar spelen. Kan dit gewoon binnen wow?
Op een PvE server wel, op een PvP server niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen. Ik dacht dat je op een PvP server altijd iedereen kon neerknuppelen, en op een normale PvE server alleen op de RvR plekken. Ik heb altijd DaoC gespeelt dus daar had een "normale" server altijd de scheiding tussen realms. Toch maar even extra lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

Rmg

ajampaniki schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:19:
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen. Ik dacht dat je op een PvP server altijd iedereen kon neerknuppelen, en op een normale PvE server alleen op de RvR plekken. Ik heb altijd DaoC gespeelt dus daar had een "normale" server altijd de scheiding tussen realms. Toch maar even extra lezen.
Ik denk dat er een klein misverstand is :P

wat hierboven bedoeld word is dat je op je eigen account op een pve server een horde en alliance character mag hebben en op een PVP alleen een Horde OF een Alliance

Voor het questen enzo heb je verschillende zones, je hebt zones van je eigen factie waar de andere factie lastig kan komen, zones waar je doorelkaar heen quest en contested zones

op een pvp realm kan je altijd worden aangevallen en op een pve server hangt het van je pvp flag af ( en zone contested staat ie altijd aan dacht ik) of deze aan staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Raz- schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:15:
[...]

Ik denk dat er een klein misverstand is :P

wat hierboven bedoeld word is dat je op je eigen account op een pve server een horde en alliance character mag hebben en op een PVP alleen een Horde OF een Alliance

Voor het questen enzo heb je verschillende zones, je hebt zones van je eigen factie waar de andere factie lastig kan komen, zones waar je doorelkaar heen quest en contested zones

op een pvp realm kan je altijd worden aangevallen en op een pve server hangt het van je pvp flag af ( en zone contested staat ie altijd aan dacht ik) of deze aan staat of niet.
Dus de PvE server heeft wel een soort van designated area voor PvP oorlogsvoering? Los van de verschillende arena's. Ik bedoel dus echt leger vs leger en niet 5vs5 wedstrijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

Rmg

ajampaniki schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
[...]

Dus de PvE server heeft wel een soort van designated area voor PvP oorlogsvoering? Los van de verschillende arena's. Ik bedoel dus echt leger vs leger en niet 5vs5 wedstrijdje
mwa op beide servers zijn contested area's, maar pvp bestaat uit eigenlijk vooral

arena ( 2v2 3v3 5v5 )
battlegrounds ( 3 verschillende van 15v15 en 1 van 40v40 )

ook zijn er wel eens raids op de faction cities op sommige servers, maar dat word meestal geplanned door een paar guilds op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kees schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:57:
[...]
Schiet niet op als je een foute call krijgt op 5% en je loopt met 24 man op 1 persoon in te hakken die de andere kant op ging :P
en felmyst neer! ;)
Enrage terwijl hij aan het vliegen was, maar hij was toen op 4%, toen hij lande was de tank al helemaal aan de andere kant van het speelveld, tegen de tijd dat hij bij de tank was zat hij op 1%, even later was hij dood.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04
Kees schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:39:
[...]

en felmyst neer! ;)
Enrage terwijl hij aan het vliegen was, maar hij was toen op 4%, toen hij lande was de tank al helemaal aan de andere kant van het speelveld, tegen de tijd dat hij bij de tank was zat hij op 1%, even later was hij dood.
Gefeliciteerd ;)
Ook nog even een kijkje genomen bij de twins?
Tering wat een raid damage krijg je daar, maar ook de trash er naar toe is vervelend met die jihad imps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou na een weekje aanmodderen in BG's is het toch eindelijk bij horde doorgedrongen dat mensen moeten verdedigen.
Afgelopen vrijdag mijn eerste heroic gedaan in Auchenai crypts, niet moeilijk eerder irritant met die posessions wel gehaald 2-3 wipes viel mee.
Daarna The Mechanar gedaan ook nog niet eerder geweest, was opzich wel leuk om de laatste 4% van eerste boss aftesnoepen als laatste overlevende :), 2de baas was een wipe binnen 10 seconden :P we dachten fire adds wel even te killen xD natuurlijk bleven we allemaal in het vuurspoor staan. 2de try was ze zo down. Laatste boss was een piece of cake.

Zit nu na 15 dagen total played kwa gear op 1 stukkie na in full gladiator, nog even 9000 honor farmen en dan heb ik dat ook weer gehad. Nou ben ik opzoek geweest naar rings/necklace met STR/STA maar er dropped geen zak om het zo maar te zeggen. Eerste beste 'vooruitgang' is Netherspite http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=28730 maar dat zal er atm niet inzitten aangezien raiding in de koelkast staat.

Valt me wel op dat als ik met mijn priest ergens heen ga dan dropped er mail, ga ik op mijn shaman dan dropped er cloth best wel frustrerend om het zo maar te zeggen :P

Maar voorderest bevalt mijn shaman erg goed, prettige class om mee te spelen, leuke dps voor instances/raids/pvp ben nog niet helemaal de juiste spec tegengekomen, wel al wat geprobeerd wat ik nu heb werkt goed voor me.
http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&n=Silentium

Als er iemand op/aanmerkingen heeft laat maar even weten :)

[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 16-04-2008 08:34 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:34:
Toch nog eens een vraagje over WWS. Zijn reports als deze nu bugged omdat ik ze zelf maak of door patch 2.4 ofzo. Of is het nu gewoon echt zo dat ik gewoon zoveel meer DPS doe dan de rest. Kan het nl gewoon eigenlijk niet geloven. Vind het verschil eigenlijk gewoon te groot.

http://wowwebstats.com/lxhopkfcktzom?s=12784-13102
De combatlog heeft bij patch 2.4 een geheel nieuwe structuur gekregen. Vroeger kon je meerdere logs mergen tot 1 webstat, waardoor je statistieken nog accurater waren. Na invoering van 2.4 kun je er 1 uploaden. Mergen van meerdere komt eraan, dat zijn ze weer aan het bouwen bij wowwebstats.

Voornaamste punt is hoe je je log zelf opslaat. Als je een lage range instelt, zul je alleen je eigen dmg / healing voornamelijk in de log terugvinden. Dan sta je inderdaad bovenaan :P

Kijk eens naar AutoCL addon op curse.com. Daar kun je de range gemakkelijk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
Gisteren voor het eerst Shade of Aran down :) Onze 2e poging, dus we mogen niet klagen.

Slechte drops, dat wel. Ik mocht the Boots of the Infernal Coven meenemen (niemand wilde ze verder hebben), maar achteraf denk ik eigenlijk dat mn FSW Boots voor een lock gewoon beter zijn.

Ik zit er wel over te denken om eens een keer een fire-build te proberen. Iemand dit al gedaan die mij kan vertellen of dit met de laatste patch echt verbeterd is? Komen die boots toch nog van pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:27:
[...]

De combatlog heeft bij patch 2.4 een geheel nieuwe structuur gekregen. Vroeger kon je meerdere logs mergen tot 1 webstat, waardoor je statistieken nog accurater waren. Na invoering van 2.4 kun je er 1 uploaden. Mergen van meerdere komt eraan, dat zijn ze weer aan het bouwen bij wowwebstats.

Voornaamste punt is hoe je je log zelf opslaat. Als je een lage range instelt, zul je alleen je eigen dmg / healing voornamelijk in de log terugvinden. Dan sta je inderdaad bovenaan :P

Kijk eens naar AutoCL addon op curse.com. Daar kun je de range gemakkelijk instellen.
Extra range instellen kan dus niet meer, ik gebruikte pre 2.4 altijd Loggerhead en later de WWS addon om 200 yard in te stellen. Echter Blizzard geeft nu aan dat in 2.4 de combatlog alles gegistreerd dat "zichtbaar is" (aka door de client gerenderd wordt). Range instellena kan dus op dit moment volgens blizzard niet meer (de optie zit nog wel in addons, maar doet gewoon niets)
Gisteren voor het eerst Shade of Aran down Onze 2e poging, dus we mogen niet klagen.

Slechte drops, dat wel. Ik mocht the Boots of the Infernal Coven meenemen (niemand wilde ze verder hebben), maar achteraf denk ik eigenlijk dat mn FSW Boots voor een lock gewoon beter zijn.

Ik zit er wel over te denken om eens een keer een fire-build te proberen. Iemand dit al gedaan die mij kan vertellen of dit met de laatste patch echt verbeterd is? Komen die boots toch nog van pas
Firedestro kan best een leuke spec zijn, echter het is heel erg gear afhankelijk. En die boots hebben maar 1 van de 4 stats die voor destro van belang zijn. Goed voor fire destro zijn ze dus zeker niet. Pak dan liever die boots die droppen van Maiden geloof ik. Of probeer ergens op AH een boots of blasting recipe te kopen voor ong ~200g. Sowieso zou ik destro afraden tot je vol kara gegeared bent en start met SSC. Affli scaled gewoon beter op lagere gear levels, terwijl destro juist beter scaled met end game gear. Ik zou imho pas destro gaan wanneer je zo'n 1000+dmg hebt, 20% charscreen crit en ~13% hit minimaal (~16% preffered).

[ Voor 34% gewijzigd door Dennism op 16-04-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dennism schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:34:
Toch nog eens een vraagje over WWS. Zijn reports als deze nu bugged omdat ik ze zelf maak of door patch 2.4 ofzo. [...][/url]
Ik heb de range van mijn combatlog op 200 gezet, en ik zie eigenlijk nooit echt vreemde dingen terug in de wwstats. Lijken altijd wel aardig te kloppen. Maar ik ben de enige in de guild die ze record, dus valt niet echt te vergelijken. :P
stefanass schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:38:
Gisteren voor het eerst Shade of Aran down :) Onze 2e poging, dus we mogen niet klagen.

Slechte drops, dat wel. [...]
Grats! :)

Wij hadden gister één wipe op Aran, omdat er weer iemand bewoog, ach ja.. Verder ging alles lekker, nog één wipe op Prince door (again) unlucky Infernals, maar dat was het. Kunnen dus wel zeggen dat we Kara op farm hebben. Met maar 2 healers is trouwens ook erg lekker, meer dps dus alles ligt sneller plat. :)

Helaas weer geen T4 voor mij, maarja dat komt wel. Qua DKP mag ik iig als eerst volgende de T4 looten. Moet dus alleen nog "even" droppen.
Dennism schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:51:
Extra range instellen kan dus niet meer, ik gebruikte pre 2.4 altijd Loggerhead en later de WWS addon om 200 yard in te stellen. Echter Blizzard geeft nu aan dat in 2.4 de combatlog alles gegistreerd dat "zichtbaar is" (aka door de client gerenderd wordt). Range instellena kan dus op dit moment volgens blizzard niet meer (de optie zit nog wel in addons, maar doet gewoon niets)
Really? Dat is FUBAR. Nouja, dan zal het nu waarschijnlijk wel standaard werken zoals vroeger met range op 200 zeker, want zoals ik zei; nooit iets vreemds gemerkt. Maar misschien dat ik dan toch eens aan andere ga vragen ook /combatlog te doen, voor vergelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 08:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik zit er wel over te denken om eens een keer een fire-build te proberen. Iemand dit al gedaan die mij kan vertellen of dit met de laatste patch echt verbeterd is? Komen die boots toch nog van pas :)
Ga es werken man... , had het gister f gehad, kut tailoring lvlen :P

grz met je loot iig, en kom nu maar f naar beneden om koffie te drinken ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, gister lol gehad met de attunement voor Onyxia en Molten Core. Vanavond de attunement voor Ony afmaken in UBRS en dan gaan we binnenkort Onyxia proberen. Als lvl70's ja, dus ik verwacht geen problemen, maar wel lol. Zal cool zijn om dat hoofd weer 's te zien hangen bij Stormwind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:53:
[...]

Really? Dat is FUBAR. Nouja, dan zal het nu waarschijnlijk wel standaard werken zoals vroeger met range op 200 zeker, want zoals ik zei; nooit iets vreemds gemerkt. Maar misschien dat ik dan toch eens aan andere ga vragen ook /combatlog te doen, voor vergelijk.
Als het goed is de range idd groter of minimaal even groot dan dat het was pre 2.4. Dat is iig wat de blue post vertelde toen er een aantal klachten posts kwamen over het feit dat logrange extenders niet meer werkten.

Ik ben trouwens ook de enige die ze record, echter de officers in mijn guild gebruiken ze regelmatig voor performance checks e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 16-04-2008 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:19
Gisteren weer even flink met de neus op de feiten gedrukt. De laatste weken weinig signups, gebrek aan concentratie, gebrek aan voorbereiding. En dat werd nu beloond met Illidan pogingen van 20:00 - 0:20. Laatste poging ging ie neer. En dat terwijl we hem al weken en weken op farm hadden :(.

Onbegrijpelijk gewoon.

Zoveel wipes omdat de healers mij lieten sterven op de flames, zoveel wipes omdat de healers de Shadow Res lock lieten sterven, het was echt om te huilen. We wisten vantevoren dat we 3 van onze zwakste (niet qua gear) healers mee hadden, maar dat bleek nu toch wel heel duidelijk. Toppunt was dat ik dood ging tijdens het flame tanken, terwijl een van die drie net een "grappige" opmerking in gchat maakte....

Raids voor de rest van de week zijn gecancelled, zondag gaan we weer verder. Laatste week MH en BT en daarna pas weer als Kalecgos neer is. Kunnen we meteen zien of bepaalde mensen ineens weer minder gaan signen.

Zo, dat is er ook weer uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Miles Teg schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:53:
Woei, gister lol gehad met de attunement voor Onyxia en Molten Core. Vanavond de attunement voor Ony afmaken in UBRS en dan gaan we binnenkort Onyxia proberen. Als lvl70's ja, dus ik verwacht geen problemen, maar wel lol. Zal cool zijn om dat hoofd weer 's te zien hangen bij Stormwind. :D
Moet je als alliance ook drakki killen? We hebben dat pas gedaan met 0 healers 1 rogue 2 mages en 1 lock.

Dat was op zich wel leuk, maar nog steeds best lastig :).

Lees ik alleen net dat een van onze officers(druid tank) gestopt is. hopelijk komt hij nog terug, we kunnen het vast even zonder hem. Maar een andere tank is gehacked dus het is wel lastig om de tank spots vol te krijgen.

Ik denk dat we MH gaan vandaag dan respecced een van onze paladins tot tank. Dan is het allemaal goed te doen, en we hebben nog wel een reserve tank rondlopen. t5 vooral gegeared, maar dat komt dan wel goed. Hopelijk wil hij actief gaan raiden.

[ Voor 29% gewijzigd door Kevinp op 16-04-2008 09:08 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wilde gisteren eerst netherwing dailies doen op m'n druid, dan application form aanpassen en tenslotte nog even op m'n shaman spelen. Fijn, eerst wat gedoe op het forum, dus even gepost, en dan om half negen ingelogd. Epic vogel op, richting SMV vliegen. Ben niet verder gekomen dan Allerian Stronghold. :P

Ze kwamen een DPS tekort voor Kara, Aran en verder, dus maar meegegaan op m'n lock. Aran neer, chess gedaan (ring of recurrence voor mij, andere lock en shadowpriest hadden beter) en daarna nog een keer of vijf gewiped op Prince doordat de tank te snel neerging, wat mensen liepen te overaggro'en, etc. Wel gezellig.

Daarna nog geninja'd voor wat boosten in Slave Pens, en toen was het weer bedtijd. :P Vanavond en morgen BT/MH, dus form waarschijnlijk pas van 't weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Das wel vreemd dan aangezien ik gister over de Alliance base in Terokkar vloog, zonder dat ik kon zien wat er onder me gebeurde en in de combat log zag ik alliance chars Adamantite bars smelten en iemand dronken worden :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:05:
[...]

Moet je als alliance ook drakki killen? We hebben dat pas gedaan met 0 healers 1 rogue 2 mages en 1 lock.

Dat was op zich wel leuk, maar nog steeds best lastig :).
Jup. Laatste keer dat ik daar was, was met een pally, lock, druid (healer) en een hunter. Appeltje eitje, dankzij tank + healer + dps die een add kon chainfearen. :+

Ik hoop dat Ace of Beasts nog dropt, die kan m'n pally-alt wel gebruiken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Miles Teg schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:25:
Ik hoop dat Ace of Beasts nog dropt, die kan m'n pally-alt wel gebruiken. :D
Ik wil 'm ook nogsteeds hebben, ondanks dat ik 'm waarschijnlijk niet (vaak) zal gebruiken. Maar het is zo'n gedoe, of ik moet wat guildies regelen voor een stealth run, of ik moet met een normale party, en dat duurt veels te lang.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Even een vraagje tussendoor zijn er nog Sunstriders die horde zijn op tweakers :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:09
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:43:
Even een vraagje tussendoor zijn er nog Sunstriders die horde zijn op tweakers :D ?
Hier !! :) Speel troll mage

Ben op het moment druk op zoek naar een goede raiding guild, maar er is gewoon een overvloed aan mages hier :(

[ Voor 20% gewijzigd door Hemmies op 16-04-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 22:24
Op de vorige pagina's was er een discussie over de Attunements voor MH en andere.
Ik ben ook van mening dat ze er eigenlijk hadden moeten blijven, maar toch ben ik wel blij dat ze weg zijn omdat ik heel graag MH een keer wil zien.
Ik vind de Lore achter Warcraft namelijk erg intressant, dus wil het graag een keer zien op mijn eigen beeldscherm en niet via filmpjes zien (tactics er even uitgelaten).
Het probleem bij is gewoon geweest dat al mijn guilds die richting MH gingen voor of bij Vashj uit elkaar vielen omdat het niet lukte.

Maarja, ook van mij de vraag zijn er hier andere mensen die ook op Ahn' Qiraj spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralfvanw schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:52:
Op de vorige pagina's was er een discussie over de Attunements voor MH en andere.
Ik ben ook van mening dat ze er eigenlijk hadden moeten blijven, maar toch ben ik wel blij dat ze weg zijn omdat ik heel graag MH een keer wil zien.
Ik vind de Lore achter Warcraft namelijk erg intressant, dus wil het graag een keer zien op mijn eigen beeldscherm en niet via filmpjes zien (tactics er even uitgelaten).
Het probleem bij is gewoon geweest dat al mijn guilds die richting MH gingen voor of bij Vashj uit elkaar vielen omdat het niet lukte.

Maarja, ook van mij de vraag zijn er hier andere mensen die ook op Ahn' Qiraj spelen?
Ik deel je mening echter had ik karazhan attunments wel gehouden...
Gelukkig zit ik nu in een andere guild maar bij me vorige,werd simpelweg alles aan alts gegeven ( zwaar undergeared ) terwijl sommige mensen die ook in de guild zaten en het goed konden gebruiken het niet kregen.
Ook doe ik nog wel is een PUGJE omdat mijn guild Kara al op farm heeft en dan zie ik mensen soms met gear waarvan ik denk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een onderdeel van de Lore is imo toch ook de attunements, want dan krijg je toch meer mee dan er zo in lopen........

Nou dan ga ik het ook even vragen, zijn er hier nog meer mensen die spelen op Steamwheedle Cartel? (speel zelf Horde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
redfoxert schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:09:
[...]

Das wel vreemd dan aangezien ik gister over de Alliance base in Terokkar vloog, zonder dat ik kon zien wat er onder me gebeurde en in de combat log zag ik alliance chars Adamantite bars smelten en iemand dronken worden :)
heb de post ff opgezocht

http://forums.worldofwarc...33433&pageNo=21&sid=1#415

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Hele rare vraag, maar wrom kan je de flying mount ook alleen maar gebruiken in Outland? Software tech. niet mogelijk? Ben gewoon nieuwsgierig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Maduth schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:08:
Hele rare vraag, maar wrom kan je de flying mount ook alleen maar gebruiken in Outland? Software tech. niet mogelijk? Ben gewoon nieuwsgierig :+
omdat de pre-TBC wereld niet designed is om erin rond te vliegen (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:19
Klopt, dan zou je ineens een hoop plekken zien waar gewoon niks is :)
Die plekken zijn nu afgeschermd door hellingen waar je niet bij op kunt komen zonder te walljumpen.
Klim in ogrimar maar eens bij die waterval omhoog, dan zul je zien dat daarachter en groot niemandsland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt software technisch wel mogenlijk te zijn een flying mount te gebruiken maar dit zou betekenen dat heel azeroth herschreven moet worden ivm de befaamde "lege" stukken en voor lowbie zones moeten er dan ook weer airpatrols in geschreven worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
addictive schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:53:
[...]

verkapte zie-mij-eens-imba-zijn-post :X
Eindelijk een GoT-er gespot die ook op Xavius zit. Zal je eens toevoegen in mijn friends list :)

Moet wel zeggen dat ik het niet de meest aantrekkelijke realm vind, vooral de BG is beetje poep.

Gisteren trouwens net geen 40 kunnen halen, het schoot niet echt op dat laatste lvl. Vandaag denk ik geen tijd dus misschien morgen in Dustwallow Marsh maar eens proberen de 40 te raken :)

[ Voor 21% gewijzigd door daroy op 16-04-2008 10:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

...
Shade blijft een leuk gevecht, zondag voor de eerste keer mee als healer naar Aran
1ste try: OT beweegt bij flame wrath... zucht
2de try: nog niet iedereen binnen en OT ninjapulled (per ongeluk)... zucht zucht...
3de try: eindelijk neer, stonden nog 5 of 6 recht op het einde waarvan de 3 healers :) GO GO healers spam op vent :p

Gisteren laatste bazen gedaan die nog recht stonden

Prince, Nightbane en Netherspite (OT van de vorige run was er niet bij :p)
Prince en Nightbane 1-shot (nightbane droppte hunter/enh sham boots EN chest, niemand moest ze dus dan maar gezegd dat ik ze wel op men resto sham pakte aan min dkp voor offspec, anders zonde om te DE, de boots wilde ik wel op hunter...)
Dan Netherspite , eerste keer ooit

Zeeer leuk gevecht, echt wat teamwork voor nodig voor deze, en zwaar voor healers, die breaths komen aan.
Was geswitched op hunter omdat onze main priest online kwam, en onze main hunter niets nodig had.
1ste try en unlucky wipe op 1% :p we mochten niet alles 1-shotte die avond denk ik.
2de try was een ramp, ik en mage krijgen zo goed als 3 breaths achter elkaar op ons en beide dood, weg bijna de helft van de dps...
3de try ging super vlot, ik had voor alle zekerheid men pvp gear aan (had dan 12k buffed :D) en zo wast makkelijk om de breaths te overleven.
Was trouwens verschoten dat ik op hunter ondanks al de negatieve info over mana-verbruike van hunters met laatste patch er toch weining last van had, en nee, heb de blauwe beam amper getankt.
Bij deze fight vooral healt pots moeten slikken :) en bandage... Maar deze fight lijkt me dan ook totaal geen mana issues bij eender welke class te veroorzaken.

Maar soit, Netherspite is veruit het leukste gevecht in Kara!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:01:
[...]

Maar een onderdeel van de Lore is imo toch ook de attunements, want dan krijg je toch meer mee dan er zo in lopen........

Nou dan ga ik het ook even vragen, zijn er hier nog meer mensen die spelen op Steamwheedle Cartel? (speel zelf Horde)
Ik ben ook bezig met alle Attunements. Alleen is het nogal K*T om als dps shaman op Ahn'qiraj een goede groep te vinde voor Heroic Shattered Halls en Shadow labs :'(
Als ik die gedaan heb hoef ik alleen nog maar Maggy weer een keer killen, we hebben hem gister met de guild voor de eerste x gekild, 2de keer voor mij :).

De MH Attun heb ik ook maar Vashj en Keal killen word nogal pittig.......
Ik wil ze iig wel een x down hebben vooral Vashj aangezien ik daar weken op heb zitte wipen.... :'(

De BT attun moet ik nu Al'ar? voor killen. Ik vond deze wel vet vooral toen Akama? en Illidan met elkaar gingen "Praten". Wat ik daar ook leuk vind is dat Maiev daar zit :)

Maar ik wil gewoon voor WOTLK MH een keer zien ivm lore, ik kon namelijk ook niet wachten met mn shaman tot ik CoT Hillsbrad en BM in kon. Onder andere doordat je thrall moet redden. Heb het eigenlijk meer met horde maar heb geen zin meer om te rerollen naar horde :|
BlaSfem0n schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:21:
[...]

Shade blijft een leuk gevecht, zondag voor de eerste keer mee als healer naar Aran
1ste try: OT beweegt bij flame wrath... zucht
2de try: nog niet iedereen binnen en OT ninjapulled (per ongeluk)... zucht zucht...
3de try: eindelijk neer, stonden nog 5 of 6 recht op het einde waarvan de 3 healers :) GO GO healers spam op vent :p
Daar hadden wij ook een leuk "ongeval" mee paar weken geleden terwijl we alles in kara op farm hebben.

De Elemental spawnden dus meeste melee casters gingen beetje heen en weer lope, alleen caste Shade er direct een Flame wrath achteraan die door bijna niemand gezien was, dus binnen 3 sec was de hele raid opgeblazen. Was toen eigenlijk wel leuk om is mee te maken :P

[ Voor 24% gewijzigd door Aionios op 16-04-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04

Ik ben altijd tegen attunements geweest. Dat je nu ineens de eerste bosses killed in MH en BT is de schuld van blizzard die die wel wat moeilijker had moeten maken. Of beter rewards vanaf de end bosses. Een world buff zoals vroeger bij onyxia zou wel leuk zijn, maar nu is het zo'n stomme "rep gain" buff waar je eigenlijk niks aan hebt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 11:29

Ik ben het helemaal met je eens. Wij hadden Vasj eind januari al neer, om vervolgens hard Keal te proberen. Op het moment dat de test realm notes vrij kwamen en het bekend werd dat de attunement voor MH zou vervallen, zakte te attendence van veel raiders ver onder het vriestpunt. Gevolg: veel raids vielen uit, de raiders die wel graag keal wilden omleggen voor de patch werden ontevreden > een aantal van onze beste mensen zijn vertrokken naar guilds die Keal wel net neer hadden. Intussen hebben we weer een hoop nieuwe mensen, maar sommige van deze hebben SSC/TK nog nooit van binnen gezien, waardoor we bij Vashj en Keal weer van vooraf aan kunnen beginnen, terwijl de eerste 3 bazen in MH in een avond gekilled worden.
Daarin tegen ben ik wel blij dat ik nu eindelijk wel MH gezien heb. Echter denk ik wel dat als de attunements niet vervallen waren, dat we Keal al maanden om hadden liggen en we nu ook in MH hadden gestaan (met wellicht wat beter gegearde mensen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Stormscale guild <adult swim> 8 manned Gruul

Vind het altijd leuk om te lezen en te zien, dat niet elke guild voor de top content gaat. Zelf vind ik het ook altijd leuk om zulke dingen te proberen, kijken hoe ver je kunt gaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Nivado schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:26:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Wij hadden Vasj eind januari al neer, om vervolgens hard Keal te proberen. Op het moment dat de test realm notes vrij kwamen en het bekent werd dat de attunement voor MH zou vervallen, zakte te attendence van veel raiders ver onder het vriestpunt. Gevolg: veel reaids vielen uit, de raiders die wel graag keal wilden omleggen voor de patch werden ontevreden > Een aantal van onze beste mensen zijn vertrokken naar guilds die Keal wel net neer hadden. Intussen hebben we weer een hoop nieuwe mensen, maar sommige van deze hebben SSC/TK nog nooit van binnen gezien, waardoor we bij Vashj en Keal weer van vooraf aan kunnen beginnen, terwijl de eerste 3 bazen in MH in een avond gekilled worden.
Daarin tegen ben ik wel blij dat ik nu eindelijk wel MH gezien heb. Echter denk ik wel dat als de attunements niet vervallen waren, dat we Keal al maanden om hadden liggen en we nu ook in MH hadden gestaan (met wellicht wat beter gegearde mensen).
Dit probleem had ik dus ook met mijn Guild, het ging egt super alle bazen in SSC kregen we zonder veel moeite down, in TK kregen we Solarion? ook makkelijk down en VR ook redelijk makkelijk. We hebben daar nooit Al'ar gedaan wat ik wel jammer vond omdat het me een leuke baas lijkt om te doen.
Maar met de Vashj tries kwamen bij ons ook steeds minder mensen waaraan de Guild leader zich verschrikkelijk ergerde (neem ik hem ook niet kwalijk), elke keer weer de laatste spots moeten vullen mensen die dan nog bleven slacken met Vent, geen food/flasks/oils bij hadden of tactics niet kenden. Toen dit probleem ook was bij een VR solarion farm run werd het hem te veel en Gdisban :'(
Dit was egt jammer want deze guild kon het makkelijk, als de mensen maar wilde maar ik dnk dat mensen ivm met de notes en Repair bils niet meer wilde komen, alleen nog voor de Easy epix....
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:33:

Vind het altijd leuk om te lezen en te zien, dat niet elke guild voor de top content gaat. Zelf vind ik het ook altijd leuk om zulke dingen te proberen, kijken hoe ver je kunt gaan. :)
Idd wel vet, maar heeft wel goeie gear nodig :O

[ Voor 10% gewijzigd door Aionios op 16-04-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het is wel mogelijk, maar Azeroth/Kalimdor moet dan helemaal opnieuw gemaakt worden, tenminste voor 80%, ik heb namelijk met map explorer weleens rondgevlogen en naar schatting wordt er ~40% van de oude wereld niet gebruikt, loze vlaktes/gaten BERG (opvulling) BERG, ook is in sommige gevallen de overgang tussen 'gras/rots-sneeuw/'vuur' niets anders dan een paar 'blokken textures'.
Als je b.v. Stormwind invliegt buiten de standaard vliegroute 'verdwijnt' SW totdat je lager gaat.
Ook moeten dan bepaalde zones verwijdert worden (emerald dream/forest en een soort van AV bg) kortom, het zou een nieuwe 'expansie' zijn om dit te verwerkelijken. Outland had makkelijk 3 keer in de 'overgebleven' ruimte op de oude continenten gekunt.
Het is mogelijk om te vliegen, maar het ziet er niet uit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Miles Teg schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:53:
Dit weekend met 4 anderen, ik tank, Onyxia omgelegd :)

In Phase 2 ging de mage al op de eerste whelp groep dood ... grrr ... duurde daarna wel een stuk langer door het gebrek aan dps wat we hadden :P

Wel grappig, denk een stuk of 4 DB's gehad in totaal in P2. P3 ging ze vrij vlot neer, voor een draak met 1.2mln hitpoints :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:38
Heb eindelijk mijn Hit-cap bereikt, en een paar nieuw enchants :) + Epic flyer :D

Zie: Mumo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:05:
[...]

Healy zit in Seven voor raiding, maar ik vermaak me niet daar bij hun. Net geapplied bij Resisted :) Thx Eleamar voor je signature met link naar guild site _/-\o_
Bah, denied.... komt zeer waarschijnlijk door mijn raiding dagen. Ben zeg maar wannabe fulltime raider, maar kan momenteel max 1 avond volledig vrij maken om te raiden (ivm kids en vrouw).

Iemand nog een geniale oplossing om toch goed mee te kunnen raiden icm gezinssituaties? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
porn* schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:48:
[...]
Ik vond idd de Kael encounter tot op heden nog wel het meest rewarding, hoeveel weken wij daarop gewiped zijn... het geschreeuw op TS als die laatste procent dan wegtikt is dan ook echt prachtig.
Ja, helaas(?) helemaal mee eens. Gisteren Council neergelegd en dus alleen Illidan nog te gaan, en als ik dan terug kijk op alle bosses, dan moet ik toch zeggen dat de kills op Vashj en Kael veruit de meeste voldoening gaven, veel meer dan welke T6-boss tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Wou ik gisteren even dailies doen en erna op me hunter alt lvl 57 pakken, krijg ik een /w of ik richting ZA wou met een goed team. Dan zeg je geen nee ;) . 4e boss ging in 1 keer down, en de 3e was ook aan de beurt op de 2e try, wat dus guild first numero 3 was voor deze week. Uiteindelijk om half 11 dan maar gaan alt levelen met een goede ingame vriend van mij, pally en priest zijn nu allebei lvl 20 en gaan nu eens SFK bekijken. Helaas geen dailies/Hunter kunnen levelen erna, maargoed wel weer 4 BoJ's, een guild first, en eindelijk Spiritual Attunment en Concecrete op me pally tank :D

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:33:

uuh? die gasten lopen rond in top tier gear, ze raiden op dit moment Sunwell en doen dit soort dingen erbij voor de fun. lijkt mij dat ze wel degelijk voor top content gaan :+ denk ook niet dat je dat soort grappen gaat redden als je niet degelijk gegeared bent hoor

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Zoooow gister en maandag Vashj tries, maandag was echt een drama we kwamen niet voorbij de 2e core elke keer omdat we vaak 2 Striders en 2 Naga's hadden rond lopen.

Dus ik had de tactics en dps maar eens anders opgedeeld gister en dat ging stukken beter, laatste try kwamen zonder doden door phase 2 heen daarna wipte door de Chaos die toen onstond omdat mensen allemaal zo blij waren dat we verder kwamen dan Phase 2.

Wel een super vet gevecht, eindelijk weer eens een gevecht waar echte effort voor nodig is (AQ40 Twins en C'thun Flash backs :)).

Maar deze reset gaat ze wel down gok ik, eerder gaan we ook geen MH doen ik vind nog steeds dat we Vashj voordat we de loot uit MH verdienen.

2 weken geleden is er wel een raid groep van ons naar MH geweest omdat er niet echt een goede setup was voor vashj en hebben daar rage geoneshot wat opzich wel netjes is maar toch je moet het wel verdiend hebben om die loot te mogen ophalen.

Vind het dus wel erg jammer dat de pre quest weg is (niet meer nodig is), want Kael wil ik cker ook downen maar ik denk dat we dan erg veel gemorrel in de guild krijgen van mensen die MH willen doen en niet nog eens 20 uur willen wipen op Kael :(.

Btw we hebben nu geloof ik totaal 8 uur tries gedaan op vashj learning curve gaat opzich wel hard in zo weinig tijd.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:47:
[...]

Bah, denied.... komt zeer waarschijnlijk door mijn raiding dagen. Ben zeg maar wannabe fulltime raider, maar kan momenteel max 1 avond volledig vrij maken om te raiden (ivm kids en vrouw).

Iemand nog een geniale oplossing om toch goed mee te kunnen raiden icm gezinssituaties? O-)
Mja, dat en het feit dat we vrijwel altijd een holy priest op de bank hebben zitten, dus gaat nu waarschijnlijk een holy priest shadow speccen. Die was je net een dagje voor omdat er geen applies waren verder. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:47:
[...]

Casual Raiding guild zoeken. Ik kan zelf maar twee avonden in de week raiden ivm dezelfde reden. Soms maak ik er stiekum wel drie van maar dat vaak wel in overleg. Als ik aan het raiden ben, kan ik natuurlijk niet voor elk wissewasje de raid ff onderbreken. Wat misschien helpt is om heeeel veeel aandact te geven aan de vrouw op de avonden dat je niet raid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
[...]

Firedestro kan best een leuke spec zijn, echter het is heel erg gear afhankelijk. En die boots hebben maar 1 van de 4 stats die voor destro van belang zijn. Goed voor fire destro zijn ze dus zeker niet. Pak dan liever die boots die droppen van Maiden geloof ik. Of probeer ergens op AH een boots of blasting recipe te kopen voor ong ~200g. Sowieso zou ik destro afraden tot je vol kara gegeared bent en start met SSC. Affli scaled gewoon beter op lagere gear levels, terwijl destro juist beter scaled met end game gear. Ik zou imho pas destro gaan wanneer je zo'n 1000+dmg hebt, 20% charscreen crit en ~13% hit minimaal (~16% preffered).
Qua stats zou ik misschien al richting fire-destro of shadow-destro kunnen gaan. Zit nu tegen de 1000+ damage aan, als ik m'n tailoring omgooi naar spellfire en de spellfire set neem kom ik al een aardig eindje. Al denk ik dat mn gear nog wat kleine verbeteringen nodig heeft om echt richting destro te gaan.

Ander vraagje dat ik al eerder gesteld heb, maar helaas geen antwoord op heb gekregen;

Tot enkele weken geleden was ik Demo-spec en ben nu dus affliction.

Ik heb echter het idee dat ik nu minder totale Damage doe met affliction dan voorheen met Demonology & Felguard. Mijn persoonlijke DPS is nu wel hoger, maar als ik naar de totale damage kijk die ik inbreng in de raid, dus inclusief de pet/minion damage zit ik nu lager dan voorheen.

Mijn Felguard deed nl. ook flink wat damage. Je moet je beestje wel goed in de gaten houden en in sommige gevechten heeft ie niet byzonder veel nut, maar daar kun je je sacrifice weer gebruiken om je eigen damage toch op peil te houden. Ook zou ik volgens mij zelf met Demo wat minder aggro trekken omdat ikzelf ook minder damage doe. Toch lees je bijna overal terug dat voor Kara affliction de betere spec zou zijn.

Iemand die mij hier wat duidelijkheid over kan verschaffen? Enne bij voorbaat sorry om in dit topic over warlock-builds te beginnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MuVo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:40:
Heb eindelijk mijn Hit-cap bereikt, en een paar nieuw enchants :) + Epic flyer :D

Zie: Mumo
Grats!

Ik moet nogsteeds mijn Epic Flightform halen.. hehe. Wel jammer trouwens dat ik maandag mijn Cloak ge-enchant heb, aangezien ik gister de cloak van Prince mocht looten. Maar ach. :)
Bokkie schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:55:
[...]

uuh? die gasten lopen rond in top tier gear, ze raiden op dit moment Sunwell en doen dit soort dingen erbij voor de fun. lijkt mij dat ze wel degelijk voor top content gaan :+ denk ook niet dat je dat soort grappen gaat redden als je niet degelijk gegeared bent hoor
Mijn reactie was iets algemener bedoeld als alleen mbt het filmpje. Maar daarnaast, ik vind het leuk dat ze zulke dingen proberen, al is het "erbij voor de fun". Het is toch een ander soort uitdaging. Het zelfde als een tijdje geleden trouwens; Attumen met 5 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:36

vhal

ಠ_ಠ

Iets anders; Hoe pakken jullie de healing aan bij HW Najentus? (classes etc, manier van healen, etc)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Ik vind die epic-flyer toch wel de beste geldverspilling ooit.
Wat heb je er aan?

Hij is alleen handig bij:
  • Gather-professions
  • World pvp
Maar verder?
Je kan er niet mee in BG's :/

Kan je je gold toch beter besteden aan pots/repairs/gems/patterns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
olololol gister was de anvil op onze realm geopend en echt niet normaal zoveel lui waren er. Ik was 1 van de eerste die een item kon kopen en heb toen de corrupted soulcloth pantaloons gekocht. Deze waren volledig afgerekend van mijn totaal aantal badges (dus -100 badges). Ik had na deze aankoop nog 87 badges over en wou de Boots of Incantations kopen. Echter waren er zoveel lui dingen aan het kopen dat de npc overbelast raakte en het item steeds in use was. Op een gegeven moment ben ik gaan reloggen om te kijken of dit de lag verminderde. Echter was dit niet het geval en de realm crashte naar een aantal seconden. Heb vervolgens ook niet meer geprobeerd in te loggen omdat de world server steeds down was.

Log ik vervolgens ergens om 11 uur in om nog ff te checken of et al beter was gesteld met de lag. Kijk ik in mn inventory, zie ik de pants en 187 badges! Blijkt dat er een rollback is geweest door de server crash en zijn al mijn badges teruggestort maar mn nieuwe pants niet. Nu heb ik dus 100 gratis badges gekregen ;p Heb er meteen maar die nieuwe damage chest van gekocht.

Ik wacht het wel mooi af en zie wel wat blizzard hiermee doet. Ik ga zelf niet contact opnemen, 100 badges is tch al snel een week of 2 heroics farmen en kara doen.

Heeft iemand anders dit ook gehad????

Ik heb het trouwens tot nu toe stil gehouden en heb er niks ingame over verteld. Dit is het eerste bericht dat ik over dit event heb geplaatst. Ik hoop echter niet dat dit er voor zorgt dat ik straks mn robe kwijt ben + gems en enchants ;p

[ Voor 8% gewijzigd door Proqzor op 16-04-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BraX schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:33:
Ik vind die epic-flyer toch wel de beste geldverspilling ooit.
Wat heb je er aan?

Hij is alleen handig bij:
  • Gather-professions
  • World pvp
Maar verder?
Je kan er niet mee in BG's :/

Kan je je gold toch beter besteden aan pots/repairs/gems/patterns?
Luxe:) Ik was niet van plan om hem te halen maar met de nieuwe dailies, dus wel:) En nu vliegk wel lekker 290%^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Enkele dagen geleden ben ik met mijn rogue eindelijk aangekomen in Outland. Het blijft toch grappig om te zien hoe je stats enorm stijgen met enkele quest rewards. Hier neem dit chestpiece, 't is in feite rommel maar het heeft wel x keer zoveel stamina, agility en ap als je huidige :D

't is leuk om terug dat 'wauw' effect te ervaren :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Proqzor schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:34:
Heeft iemand anders dit ook gehad????

Ik heb het trouwens tot nu toe stil gehouden en heb er niks ingame over verteld. Dit is het eerste bericht dat ik over dit event heb geplaatst. Ik hoop echter niet dat dit er voor zorgt dat ik straks mn robe kwijt ben + gems en enchants ;p
Waarom hebben altijd ander mensen geluk!!
Kreeg ik maar eens 200k gold ofzo in de mail :P of zulk soort dingen 100 gratis badges! dat is voor mij een maand farmen ofzo..

Bij ons met de anvil was ook wel lol. Gewoon naakt rond lopen, Trinket gogogo AOE!! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

stefanass schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:59:
[...]

Qua stats zou ik misschien al richting fire-destro of shadow-destro kunnen gaan. Zit nu tegen de 1000+ damage aan, als ik m'n tailoring omgooi naar spellfire en de spellfire set neem kom ik al een aardig eindje. Al denk ik dat mn gear nog wat kleine verbeteringen nodig heeft om echt richting destro te gaan.

Ander vraagje dat ik al eerder gesteld heb, maar helaas geen antwoord op heb gekregen;

Tot enkele weken geleden was ik Demo-spec en ben nu dus affliction.

Ik heb echter het idee dat ik nu minder totale Damage doe met affliction dan voorheen met Demonology & Felguard. Mijn persoonlijke DPS is nu wel hoger, maar als ik naar de totale damage kijk die ik inbreng in de raid, dus inclusief de pet/minion damage zit ik nu lager dan voorheen.

Mijn Felguard deed nl. ook flink wat damage. Je moet je beestje wel goed in de gaten houden en in sommige gevechten heeft ie niet byzonder veel nut, maar daar kun je je sacrifice weer gebruiken om je eigen damage toch op peil te houden. Ook zou ik volgens mij zelf met Demo wat minder aggro trekken omdat ikzelf ook minder damage doe. Toch lees je bijna overal terug dat voor Kara affliction de betere spec zou zijn.

Iemand die mij hier wat duidelijkheid over kan verschaffen? Enne bij voorbaat sorry om in dit topic over warlock-builds te beginnen :Y)
Affliction is in de lagere raidings levels de betere DPS class, en is later ook zeker een goede optie, omdat jij 4~5 dmg spells hebt die hun werk doen terwijl jij kunt bewegen. Nadeel van Affli is dat je burst(dus trash)dmg een stuk lager ligt. Destro is pas een betere DPS tree als jij +1200dmg, hitcapped en 18~20%Critchance unbuffed hebt, en kun je op trash ook zeer goede DPS doen. Demo is een leuke raidingbuild, maar om het goed te doen met je wel 2xT5 items hebben en veel tijd+geduld om het goed te kunnen gebruiken op Bossfights, omdat de eigenlijk steeds op jezelf en je Felly moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:36:
[...]

Luxe:) Ik was niet van plan om hem te halen maar met de nieuwe dailies, dus wel:) En nu vliegk wel lekker 290%^^
Idd Epic flyer is lekker snel van plek naar plek :) , helpt lekker met je daily's en prof's en natuurlijk is het een soort van Status

Moet nu nog me epic flyer op me BE Pala dus ben benieuwd hoelang ik er over ga doen zit op de 600g maar ben bang 500 aan enchants en gems gaat...

Trouwens wat is een beetje wat je nodig hebt voor een pala met + healing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:51:
[...]

Affliction is in de lagere raidings levels de betere DPS class, en is later ook zeker een goede optie, omdat jij 4~5 dmg spells hebt die hun werk doen terwijl jij kunt bewegen. Nadeel van Affli is dat je burst(dus trash)dmg een stuk lager ligt. Destro is pas een betere DPS tree als jij +1200dmg, hitcapped en 18~20%Critchance unbuffed hebt, en kun je op trash ook zeer goede DPS doen. Demo is een leuke raidingbuild, maar om het goed te doen met je wel 2xT5 items hebben en veel tijd+geduld om het goed te kunnen gebruiken op Bossfights, omdat de eigenlijk steeds op jezelf en je Felly moet letten.
hoezo zeggen mensne altijd dat je bij 1200 dmg pas destro moet nemen? >.< Ik heb nu rond de 1050 shadow dmg unbuffed (ben shadow destro) en ik zit nu al tegen de grenzen van onze raid aan qua agro. Nog meer dmg erbij en ik kan amper normaal shadowbolts gana casten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik d8 toen ik het verhaal hoorde van de flying mounts, is dat je de mounts wel in Azeroth kon gebruiken maar echt alleen als "normale" mount. :)

Dus wel gewoon je Gryphon als "grond mount" met ook dezelfde graphics, en dat je dezelfde in Outland als Flying kon gebruiken.

Maarja zie je al iemand op Ashes of Al'ar rondhuppelen in IF?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:57:
[...]

Wat ik d8 toen ik het verhaal hoorde van de flying mounts, is dat je de mounts wel in Azeroth kon gebruiken maar echt alleen als "normale" mount. :)

Dus wel gewoon je Gryphon als "grond mount" met ook dezelfde graphics, en dat je dezelfde in Outland als Flying kon gebruiken.

Maarja zie je al iemand op Ashes of Al'ar rondhuppelen in IF?:P
hahaha doe maar niet het is al zo druk in IF nagaan als iedereen op die big netherdrakes loopt daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:51:
Trouwens wat is een beetje wat je nodig hebt voor een pala met + healing ?
Hangt van de instance af. ;) Zat toen ik begon met Kara op zo'n 1200 healing, 70 mp5 en 17% holy crit unbuffed ofzo. Nu 2155 healing, 142 mp5 en 25.93% holy crit unbuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:51:
[...]

Vandaar ook mijn vraag - Er wordt overal beweerd dat affliction betere damage doet dan Demo totdat je wat tier 5 hebt, maar zoals ik het tot nu toe ervaar deed ik met Demo juist meer damage.

Het micro-managen van de felguard vond ik niet zo'n probleem. In m'n Demo-spec moest ik alleen onze mage boven me dulden in de meters, maar als hij dan trots meldde dat ie bovenaan stond in de damagemeters was een simpele "you are forgetting to calculate my pet damage" genoeg om hem weer stil te krijgen :)

Movement-fights zijn inderdaad wel een stuk lastiger omdat je minder dots hebt. (Instant) dots zijn wel erg lekker daarvoor.

Ach, ik denk dat ik het nog even aankijk, misschien dat ik toch nog wat moet wennen aan Affliction en in die build nog niet optimaal damage doe. Anders respecc ik gewoon nog eens om het eens goed te vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Proqzor schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:54:
[...]

hoezo zeggen mensne altijd dat je bij 1200 dmg pas destro moet nemen? >.< Ik heb nu rond de 1050 shadow dmg unbuffed (ben shadow destro) en ik zit nu al tegen de grenzen van onze raid aan qua agro. Nog meer dmg erbij en ik kan amper normaal shadowbolts gana casten :P
+11xxShadowdmg unbuffed hier(afhankelijk van trinket en gear) en ik als Affli lock trek onze tanks er ook dik uit, maar het voordeel is nu dat ik mijn DoT's erop zet, en dan SB spam doe als ik nog aggro over heb :D . Zelf weet ik ook niet helemaal waarom het +1200 moet zijn, maar ik vermoed dat dit zo hoog moet zijn om je SB Crits(waar het om gaat) hoog genoeg te laten zijn. Ik weet niet wat jij nu raid, en zou kunnen zijn dat jij een beetje overgeared bent voor de raid als jij constant tegen de aggro cap aanzit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

stefanass schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:04:
[...]

Vandaar ook mijn vraag - Er wordt overal beweerd dat affliction betere damage doet dan Demo totdat je wat tier 5 hebt, maar zoals ik het tot nu toe ervaar deed ik met Demo juist meer damage.

Het micro-managen van de felguard vond ik niet zo'n probleem. In m'n Demo-spec moest ik alleen onze mage boven me dulden in de meters, maar als hij dan trots meldde dat ie bovenaan stond in de damagemeters was een simpele "you are forgetting to calculate my pet damage" genoeg om hem weer stil te krijgen :)

Movement-fights zijn inderdaad wel een stuk lastiger omdat je minder dots hebt. (Instant) dots zijn wel erg lekker daarvoor.

Ach, ik denk dat ik het nog even aankijk, misschien dat ik toch nog wat moet wennen aan Affliction en in die build nog niet optimaal damage doe. Anders respecc ik gewoon nog eens om het eens goed te vergelijken ;)
Tip voor Affli, haal Nature Enemy CastBar en Quartz, 2 hele goede addons om DoT's optimaal te laten lopen. Wat ik zelf nu doe is CoS, Unstable Affliction, Corruption en Siphon Life op Bosses, en erna gewoon SM spammen totdat NECB zegt dat UA op 1.5 secs is, om deze dan te vernieuwen, samen met Corruption, en dan gewoon weer SB spam totdat jij mana nodig hebt, aggro zou gaan pakken of UA weer klaar is. Dan gewoon DarkPact/Lifetap gebruiken en erna UA, Cor en SL en weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:00:
[...]

Hangt van de instance af. ;) Zat toen ik begon met Kara op zo'n 1200 healing, 70 mp5 en 17% holy crit unbuffed ofzo. Nu 2155 healing, 142 mp5 en 25.93% holy crit unbuffed.
Aaah okai , ik had namelijk geen idee ik zit nu op 1799 + healing 136mp5 en 25.79% holy crit unbuffed dus dat is niet echt slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:08:
[...]

Tip voor Affli, haal Nature Enemy CastBar en Quartz, 2 hele goede addons om DoT's optimaal te laten lopen. Wat ik zelf nu doe is CoS, Unstable Affliction, Corruption en Siphon Life op Bosses, en erna gewoon SM spammen totdat NECB zegt dat UA op 1.5 secs is, om deze dan te vernieuwen, samen met Corruption, en dan gewoon weer SB spam totdat jij mana nodig hebt, aggro zou gaan pakken of UA weer klaar is. Dan gewoon DarkPact/Lifetap gebruiken en erna UA, Cor en SL en weer door.
Jammer dat je je Immolate niet cast.. die kun je gelijk met UA en Corruption vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:08:
[...]

Waarom heb je geen immolate in je rotatie zitten? Weet je gear niet, maar wat ik zelf uitgerekend en gelezen heb is dat dat wel degelijk een DPS increase is.
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:11:
Aaah okai , ik had namelijk geen idee ik zit nu op 1799 + healing 136mp5 en 25.79% holy crit unbuffed dus dat is niet echt slecht ?
Enigszins laag qua healing vergeleken met je regen, waarschijnlijk een behoorlijke hoeveelheid T5 instance gear gok ik? Toen ik aan MH/BT begon had ik rond de 1900 healing geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:21:
[...]

Waarom heb je geen immolate in je rotatie zitten? Weet je gear niet, maar wat ik zelf uitgerekend en gelezen heb is dat dat wel degelijk een DPS increase is.

[...]

Enigszins laag qua healing vergeleken met je regen, waarschijnlijk een behoorlijke hoeveelheid T5 instance gear gok ik? Toen ik aan MH/BT begon had ik rond de 1900 healing geloof ik.
Sorry vergeten te melden, eigenlijk bestaat mijn gear uit alleen arena 4/5 s3 , met s2 shield en mace en alle vindicator stuff

Ik ben met me mage voorall aant raiden en dit is me pvp monkey maar ben van plan te gaan switchen en deze te gaan geare voor echt PVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Waar haal je dan die manaregen vandaan? Als er iets is wat ontbreekt op PvP stuff, is het wel mp5. Gief link naar armory, kijkt wat makkelijker qua gear/talents/etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:20:
[...]

Jammer dat je je Immolate niet cast.. die kun je gelijk met UA en Corruption vernieuwen.
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:21:
[...]

Omdat ik ergens anders weer te horen kreeg dat dit een lagere DPS gaaf, heb nu unbuffed 1145+shadowdmg en 835+fire dmg. Zelf vind ik immo ook niet prettig om me te beginnen, omdat ik dan meteen aggro trek, terwijl ik zo de tank nog de kans geeef wat aggro te bouwen voordat mij DoT's en SB aggro maken. En zonder Immo volgt het allemaal (als ik goed cast) elkaar zonder onderbreking elkaar op.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 16-04-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:29:
Omdat ik ergens anders weer te horen kreeg dat dit een lagere DPS gaaf, heb nu unbuffed 1145+shadowdmg en 835+fire dmg. Zelf vind ik immo ook niet prettig om me te beginnen, omdat ik dan meteen aggro trek, terwijl ik zo de tank nog de kans geeef wat aggro te bouwen voordat mij DoT's en SB aggro maken.
Moet je ook niet mee beginnen. Begin zelf altijd met CoS/A/D, dan siphon life, UA, corruption, immolate, shadowbolts tot eerste dots aflopen, vernieuwen, etc. Dan gewoon een kwestie van dots vernieuwen en tussendoor bolts spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoS/A/D ?:P Curse of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:30:
[...]

Moet je ook niet mee beginnen. Begin zelf altijd met CoS/A/D, dan siphon life, UA, corruption, immolate, shadowbolts tot eerste dots aflopen, vernieuwen, etc. Dan gewoon een kwestie van dots vernieuwen en tussendoor bolts spammen.
Als ik mijn stats door maxdps laat bekijken geeft Imo lagere overall DPS. Zelf vind ik eerst CoA/S/D, UA, Cor en dan SL+ SBspam prettiger, maar zou het eens kunnen proberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]
Omdat ik ergens anders weer te horen kreeg dat dit een lagere DPS gaaf, heb nu unbuffed 1145+shadowdmg en 835+fire dmg. Zelf vind ik immo ook niet prettig om me te beginnen, omdat ik dan meteen aggro trek, terwijl ik zo de tank nog de kans geeef wat aggro te bouwen voordat mij DoT's en SB aggro maken. En zonder Immo volgt het allemaal (als ik goed cast) elkaar zonder onderbreking elkaar op.
Belangrijkste is je rotatie in de gaten houden

* Vernieuw je dots zo snel mogelijk maar nooit voor de laatste tick geweest is.
* Time je lifetaps/darkpacts

Als je weet dat je nog minder tijd over hebt dan het casten voor een shadowbolt voor je weer een dot moet vernieuwend, gebruik dan lifetap/darkpcat voor je gcd vervolgens dots vernieuwen en weer bolten. en time je 'on use' trinkets goed.

gebruik in plaats van maxdps, leuliers spreadsheet.
Siphon life alleen casten op fights waar je de dmg pakt en waar het echt de moeite waard is om te hebben tikken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 16-04-2008 12:37 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.elitistjerks.com zoeken op: how to dps as a warlock

Rotation: CoS, UA, Corr, Immo, SL (lifetap), SB, ..SB, UA, Corr, Immo, SB, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:29:
Waar haal je dan die manaregen vandaan? Als er iets is wat ontbreekt op PvP stuff, is het wel mp5. Gief link naar armory, kijkt wat makkelijker qua gear/talents/etc. ;)
Plz be gentel haha ik speel namelijk nooit met een healer :D

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Sunstrider&n=Xinz

huhm is met kings zie ik al :P maar kan in iedergeval wat tips van je gebruiken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 16-04-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:37:
[...]

huhm is met kings zie ik al :P maar kan in iedergeval wat tips van je gebruiken :)
Wel grappig dat jij op Sunstrider speelt, mn Broertje en vrienden spelen ook op die server :), over pala gear kan ik als enh Shaman beginnend Resto druid weinig zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
[...]

Als je echt fatsoenlijk wil gaan healen in instances is wat meer mp/5 wel enorm aan te raden :)
55 mp/5 in combat is niet erg prettig, je zal een stuk sneller oom raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curse of Shadow/Agony/Doom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
TroX schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:41:
[...]

Als je echt fatsoenlijk wil gaan healen in instances is wat meer mp/5 wel enorm aan te raden :)
55 mp/5 in combat is niet erg prettig, je zal een stuk sneller oom raken.
Ja precies en dat komt dus puur vanwege het feit het PVP gear is right ?

Ik heb nog wel bracers en stuff van maiden van aantal kara runs in me bank zitten die ik kan gemmen enzo , maar wil toch eigenlijk een pvp set healing en pve set healing maar denk me pvp set op de shoulders en pants zogoed als af is ? :)

ben echt een leek in pala's snap uberhaudt niet hoe ik hem zover krijg maar dat is weer wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mijn rotatie is: CoS, SB,SB,SB,SB,SB,SB,SB,SB en ergens tussen in lifetappen tot fullmana ;p en healtjes bietsen bij de local resto dr00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Shadow, agony of doom. Hangt van de situatie af welke ik gebruik. ;)
Darkasantion schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:35:
[...]

Als ik mijn stats door maxdps laat bekijken geeft Imo lagere overall DPS. Zelf vind ik eerst CoA/S/D, UA, Cor en dan SL+ SBspam prettiger, maar zou het eens kunnen proberen .
Ik heb me met name bezig gehouden met EJ forum en de spreadsheet van www.leulier.com, en kwam er op uit dat ik met immo wel meer DPS doe. Hangt wel van je gear af verder, verschil tussen shadow dmg en fire dmg onder andere.

Kings geeft geen manaregen, en je regen is maar 55 while casting. ;) Voordeel is dat een pala met PvP healing spec ook heel goed mee kan in PvE. Ik weet niet op welk niveau je gaat beginnen met raiden, maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar wat gear met mp5 erop. Voor Kara zou ik er nog 20-30 bij proberen te krijgen als ik jou was. Ben zelf een mp5 freak, maar op zich moet je met jouw crit voldoende hebben aan 90-110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Feit is dat paladins minder mp/5 nodig hebben dan de gemimddelde healing class, dit komt met name doordat ze grote mana regen kunnen houden door te critten. Hierdoor is het dus wel belangrijk om een goede balans te vinden tussen crit rating en mp/5 en + heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:48:
[...]

Shadow, agony of doom. Hangt van de situatie af welke ik gebruik. ;)

[...]

Ik heb me met name bezig gehouden met EJ forum en de spreadsheet van www.leulier.com, en kwam er op uit dat ik met immo wel meer DPS doe. Hangt wel van je gear af verder, verschil tussen shadow dmg en fire dmg onder andere.

[...]

Kings geeft geen manaregen, en je regen is maar 55 while casting. ;) Voordeel is dat een pala met PvP healing spec ook heel goed mee kan in PvE. Ik weet niet op welk niveau je gaat beginnen met raiden, maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar wat gear met mp5 erop. Voor Kara zou ik er nog 20-30 bij proberen te krijgen als ik jou was. Ben zelf een mp5 freak, maar op zich moet je met jouw crit voldoende hebben aan 90-110.
Ok Thanks ik heb al een guild die in kara zitten zelf kom ik met me mage uit SSC / TK / MH , maar moet er nu toch aan gaan geloven dat healen echt leuk is

Ik zou is even als ik thuis ben een lijstje maken met welke pve gear items van kara ik al heb, en misschien je me een beetje op weg kan helpen met iets combineren om toch een beetje in de juiste richting te gaan en voor wat ik als drops wel kan gebruiken op alle t4 etc na

Ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:36:
[...]

Zal het eens bekijken, klinkt veelbelovend ;) .
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:48:
[...]

Aah die spreadsheet, had die al eens gevonden, maar wist de naam niet meer. Bedankt!

Ik zit zelf nu ook in het problem dat ik wat +dmg moet laten vallen voor wat meer +Crit, en ook nog hitcapped moet blijven. Ben verder ook bezig mijn HP/Mana pool wat groter te maken, omdat ik deze nu redelijg laag vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:50:
[...]

Ok Thanks ik heb al een guild die in kara zitten zelf kom ik met me mage uit SSC / TK / MH , maar moet er nu toch aan gaan geloven dat healen echt leuk is

Ik zou is even als ik thuis ben een lijstje maken met welke pve gear items van kara ik al heb, en misschien je me een beetje op weg kan helpen met iets combineren om toch een beetje in de juiste richting te gaan en voor wat ik als drops wel kan gebruiken op alle t4 etc na

Verder zijn voor healen nog goede tips met name te vinden in addons en keybinds.
Zorg dat je goede addons hebt voor MT targets (als pally zul je vaak MT moeten healen ) denk hiervoor aan bijvoorbeeld Ora2, maar ook ui mods als Pitbull en Ag_uf hebben hier vaak opties voor.

Daarnaast is Grid of Sraidframes erg prettig, zet deze op zodat je een goed overzicht hebt op de raid, de damage die ze hebben gekregen en eventuele debuffs.

Verder zijn clique en clik2cast handige addons om je heals te binden aan je mousekeys, zodat je de te healen targets niet hoeft te selecteren maar meteen een heal cast en je je focus (bijv MT niet hoeft te deselecteren)

Verder zorgen dat je eigenlijk alles keybind, van healing spells (2:P) tot pots / healthstones tot BOP (kan je meerdere DPS schelen als je op tijd bent met overaggro :)) natuurlijk je bubble+HS macro niet vergeten.

Dit zal er al met al voor zorgen dat je in de basis in pve een goede healer kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:50:
[...]

Wordt beste vriendjes met de Raidleader en vraag hem vriendelijk of je bij de SP mag zitten:)

Ik Kara was ik zelf nog enhancement en ben pas begonnen in SSC/TK met healing, zou niet eens meer weten hoeveel +healing ik toen had.. Nu ben ik redelijk ruim bemeten, wil eens wat haste gear gaan verzamelen om te kijken of ik daar nog verbetering in kan vinden.

<< Resto shaman dus, van pala's heb ik de ballen verstand :)

[ Voor 20% gewijzigd door Routed op 16-04-2008 12:58 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
deadsy33 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:31:
Iets anders; Hoe pakken jullie de healing aan bij HW Najentus? (classes etc, manier van healen, etc)
Melee in 1 group, daar een shammy op, rest van de healers verspreiden over links, rechts en achter (wij staan nooit op zijn beginpunt zelf, tanken hem midden in de kamer). Twee healers MT, rest op raidhealing.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
TroX schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:56:
[...]

Verder zijn voor healen nog goede tips met name te vinden in addons en keybinds.
Zorg dat je goede addons hebt voor MT targets (als pally zul je vaak MT moeten healen ) denk hiervoor aan bijvoorbeeld Ora2, maar ook ui mods als Pitbull en Ag_uf hebben hier vaak opties voor.

Daarnaast is Grid of Sraidframes erg prettig, zet deze op zodat je een goed overzicht hebt op de raid, de damage die ze hebben gekregen en eventuele debuffs.

Verder zijn clique en clik2cast handige addons om je heals te binden aan je mousekeys, zodat je de te healen targets niet hoeft te selecteren maar meteen een heal cast en je je focus (bijv MT niet hoeft te deselecteren)

Verder zorgen dat je eigenlijk alles keybind, van healing spells (2:P) tot pots / healthstones tot BOP (kan je meerdere DPS schelen als je op tijd bent met overaggro :)) natuurlijk je bubble+HS macro niet vergeten.

Dit zal er al met al voor zorgen dat je in de basis in pve een goede healer kan worden.
Mektheb word helemaal blij van al die tips :D

Kijk is aan ik ga is even spelen vanavond en morgen avond met addons, sta wel versteld van hoe een pala ter werk gaat etc, dacht altijd mwha hoe moeilijk kan healen nou zijn :P maar er komt meer bij kijken dan ik had verwacht des te grooter is de uitdaging

Ben ook van plan om met mijn pala te migrate naar Bladefist om daar met mijn Hord collegá's en Vrienden te gaan spelen in Kara maar voorall ook in Arena met name rond de 2k ratings etc

Mijn dank is groot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:36:
[...]

Dat is inderdaad de rotation die ik gebruik, m.u.v. Curator waar ik de Curse of Doom gebruik zodat die tijdens Evocation afloopt. Zeker nu er meestal een Shadowpriest meegaat is Curse of Shadows de juiste keus.

Alleen als de mobs laag op HP zitten ververs ik mn Dots niet maar blijf ik SB's spammen of een Drain life/Shadowburn als ik denk dat mn SB niet op tijd is voordat de mob dood is.

Ik gebruik ook de addons voor enemy castbars & timers voor het verversen van DOTs.

Maar zelfs dan blijft mn DPS dus lager in Affliction dan ie was in Demo :S

Ik zal wel eens de verschillende builds testen met gelijke gear & vergelijken en de results posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

@Stefanassen:
mijn rotatie : CoShadow, UA, Cor, SB, DT, etc, etc. [evt. als je low on health bent Siphon Life gebruiken]
voordeel is dat je al je tijd in de SBs steken.
Shadow blijft een hele tijd op je target zitten en dus meer bigger bang for you buck :).
ik zit nu standaard op gevechten bovenaan.

badge vendor is up bij ons en de server ging net niet plat ^_-
maar goed ik moet nog een aantal badges en dan heb ik 100 badges, dus ik ben aan het kijken naar een upgrade van mijn chest...
Shroud of the Lore`nial of Tormented Demonsoul Robes

is dan de keuze... ik ben nu hit capped. maar als ik mijn Frozen Shadowweave Robe inwissel mis ik een aantal hit points.

ik wil eigk voor de Tormented Demonsoul Robes gaan omdat deze + 50 crit heeft en ik dus ook meer DMG met mijn SBs kan doen.
dan wil ik als volgende stap de Fused Nethergon Band halen. hiermee heb ik meer adem ruimte met hit rating en dus kan ik meer crit gems gebruiken en dan over na Destruction.

ga ik dan een beetje de goede richting op?
wat vinden jullie er van.

armory linkhttp://www.armory-light.com/eu/Darkspear/Normaj

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-04-2008 13:22 . Reden: lockpowah, k? thnx,bbq ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Kees schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:57:
[...]

Maar ik denk wel dat ze voorbij Naj komen, en vervolgens blijven hangen op Teron / RoS / BB voor een hele lange tijd, Teron is gewoon veel oefenen, BB is weer individuele verantwoordelijkheid, en RoS ook.
Anyway, wij wipen rustig door op felmyst, hebben iets meer training nodig voor de calls. Schiet niet op als je een foute call krijgt op 5% en je loopt met 24 man op 1 persoon in te hakken die de andere kant op ging :P
Zelfde idee hier, Archimonde, BB, Ros zullen weer een block zijn voor veel mensen, ze zouden Brutallus als eerste boss in BT moeten zetten net zoals patchwerk dat in de abo wing was, kan je daarlangs dan ben je klaar voor de rest van de instance.

Felmyst is leuk en de raidleader uitschelden omdat ie "up" roept terwijl je "down" moet ^^, ik heb nog nooit zoveel rogues afgemaakt als de afgelopen 3 dagen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx^^ Was benieuwd... Niet bekend met alle afkortingen dus.
Overigens vanmorgen via me stage :o Iedereen vergadering en khad laatst voor de lol WoW erop gezet.. Om even te kijken of het zou werken.. En toen was iedereen 2 uur weg:O Laat ik me werk afhebben en gister iets thuis gemaakt te hebben ( laten zien toen ze terugkwamen ) en toen was het even 2 uurtjes WoW:D Dailies done:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar besloten om mijn CL te vertellen dat ik (tijdelijk) stop met raiden. Zoals vaker gezegd wordt 'RL goes first'.
Stoppen met WoW doe ik niet en ik hoop ook dat ik wel in de guild mag blijven, maar dan als een Friend. Hopelijk kan ik dan uiteindelijk een keer opnieuw beginnen met raiden en tot die tijd gewoon leuk heroics/Kara/ZA doen wanneer het kan. Maar nu eerst maar eens wat dingen in het echte leven weer in orde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Damn wat lastig kiezen...

Ik ben van plan om Gladiator's Kodohide Tunic te vervangen door Shroud of Nature's Harmony.
Vergelijking (incl. gems): +25 heal, -8 sta, +12 int, +14 spi

Of...

Zal ik toch mijn Earthsoul Leggings eerst vervangen door Grovewalker's Leggings.
Vergelijking (incl. gems): +33 heal, +11 sta, +12 int, +15 spi

Aangezien mijn Chest een PVP item is, wil ik die eigenlijk graag als eerste vervangen (health is geen probleem atm), maar de Legs zijn wel meer een upgrade.

Hmm, lijkt er op dat er in ZA verder ook geen goede Legs droppen, nog een reden om toch voor de Legs te gaan. Eerst maar eens afwachten hoe onze ZA run volgende week gaat, en dan volgende week denk ik die Legs van de Badge vendor kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Fathom-lord down, al eerder aan het eind van een raid twee snelle pogingen gedaan waarvan de beste onder de 20% was. Gisteren een serieuze poging, met een aantal nieuwe mensen. Eerste was een snelle wipe, tweede was een eenvoudige kill. Hij stelt eigenlijk weinig voor.

Door naar Leotheras, alwaar onze protection warrior de lether fire res gear voor badges had gekocht :X Gelukkig maakt dat niets uit bij Leo aangezien de stats gelijk zijn. Warlock met de juiste gear hadden we nog niet, maar met wat mighty rage pots ging het prima. 1e keer een snelle wipe, tweede poging ooit plat.

Uiteindelijk twee keer Vashj geprobeerd, maar niemand was voorbereid omdat we er niet op hadden gerekend die andere twee zo snel plat te hebben, dus totale chaos :P Maar in ieder geval wel duidelijk geworden dat we die plat krijgen met wat betere voorbereiding. Kwestie van een keer een avondje oefenen max.

Dan in TK nog Kael'thas en in MH hebben we laatst Rage plat gelegd. Het gaat ineens snel en de badgevendor is er nog niet eens. Dan heeft de helft van de guild opeens veel betere gear, we farmen al een tijdje meerdere kara's per week leeg voor de badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:25:
Vandaag maar besloten om mijn CL te vertellen dat ik (tijdelijk) stop met raiden. Zoals vaker gezegd wordt 'RL goes first'.
Zoals je weet is dat in PoA sowieso geen probleem, en hoop je zeker nog af en toe online te zien daar. Maar wel te hopen dat je ook in Wrath mag blijven, lijkt me een top guild, en mooi als je daar dan af en toe toch mee kan; al is het niet op progress runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Persoonlijk gebruik ik qua healing in raids de volgende addons:

- Grid, IMO beste raidframes. Heb ook geen partyframes meer, gebruik Grid altijd in groepen omdat er zo ongelofelijk veel info getoond wordt.
- XRaidStatus, voor een snel overzicht qua raidhealth, mana, deaths, etc. Gebruik 'm veel voor healer mana.
- Pally Power, voor buffen.

Verder oRA2 en Bigwigs nog dan, maar dat is algemeen. :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.