Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 155 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 47.788 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
ajampaniki schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
[...]

Dus de PvE server heeft wel een soort van designated area voor PvP oorlogsvoering? Los van de verschillende arena's. Ik bedoel dus echt leger vs leger en niet 5vs5 wedstrijdje
World scale PVP à la DAoC zul je hier niet of zelden tegenkomen, het is eigenlijk het enige dat ik mis in WoW. Ik ben geen PVP'er, maar vrijdagavond met de guild een uitstapje maken om wat Mids of Hibs het leven zuur te maken was altijd dikke pret :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:32:
Persoonlijk gebruik ik qua healing in raids de volgende addons:

- Grid, IMO beste raidframes. Heb ook geen partyframes meer, gebruik Grid altijd in groepen omdat er zo ongelofelijk veel info getoond wordt.
- XRaidStatus, voor een snel overzicht qua raidhealth, mana, deaths, etc. Gebruik 'm veel voor healer mana.
- Pally Power, voor buffen.

Verder oRA2 en Bigwigs nog dan, maar dat is algemeen. :P
Pally power was me bekent bigwigs etc gebruikte ik zelf al die andere zeggen me zo niks maar ga ik wel ff mee spelen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:32:
[...]

Zoals je weet is dat in PoA sowieso geen probleem, en hoop je zeker nog af en toe online te zien daar. Maar wel te hopen dat je ook in Wrath mag blijven, lijkt me een top guild, en mooi als je daar dan af en toe toch mee kan; al is het niet op progress runs.
Natuurlijk blijf ik online komen bij PoA :) en misschien dat ik soms eens mee kan naar Kara op een van m'n chars, aangezien ik nu niet meer met Wrath ga raiden.

Voor de badges heb ik trouwens een nieuwe broek gekocht, ik liep namelijk nog met de broek van Opera uit Karazhan rond. Nu alleen nog iemand vinden die de dmg spellthread kan maken x.x
(En nu heb ik nog 106 badges om uit te geven :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:32:
- XRaidStatus, voor een snel overzicht qua raidhealth, mana, deaths, etc. Gebruik 'm veel voor healer mana.
Ik heb de ManaBar module van Grid waarmee ik alle mana bars kan zien. Vind ik fijner als nog een extra addon. Deaths zie ik ook op Grid en raid health vind ik persoonlijk niet zo belangrijk; ik zie aan Grid wie healing nodig heeft, dat is genoeg. :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:46:
Natuurlijk blijf ik online komen bij PoA :) en misschien dat ik soms eens mee kan naar Kara op een van m'n chars, aangezien ik nu niet meer met Wrath ga raiden.

Voor de badges heb ik trouwens een nieuwe broek gekocht, ik liep namelijk nog met de broek van Opera uit Karazhan rond. Nu alleen nog iemand vinden die de dmg spellthread kan maken x.x
Gezellig. En lijkt me dat je af en toe wel mee kan naar Kara (of ZA), aangezien ook mensen in green/blue mee mogen die ook nog eens geen enkele raid ervaring hebben.. ;)

Enne, jammer dat Badges BoP zijn, anders wilde ik er wel 100 van je. Hehe. Dan had ik nu niet hoeven kiezen tussen Chest of Legs... :P

[ Voor 46% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 13:50 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:45
Felmyst is niet zo heel erg moeilijk, het enige waar je gewoon echt op moet letten in de encapsulate. (natuurlijk ook een beetje afhankelijk van de tactiek die je gebruikt).

Brutallus daarentegen vind ik een stuk lastiger, omdat je de druk op de healers vergroot, door zoveel mogelijk dps mee te willen nemen.

Wij hebben over het algemeen 7 healers mee op brutallus. 4 MT healers en 3 raidhealers.
Echter is het onder de knie krijgen van de burn nog best lastig.

Hopen dat we vanavond weer redelijk door de eerste 3 bosses wandelen zodat we weer wat tries op de twins kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:46:
[...]
Nu alleen nog iemand vinden die de dmg spellthread kan maken x.x
Mocht je binnen je guild niemand hebben dan kan ik ze wel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefanass schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:14:
[...]

Dat is inderdaad de rotation die ik gebruik, m.u.v. Curator waar ik de Curse of Doom gebruik zodat die tijdens Evocation afloopt. Zeker nu er meestal een Shadowpriest meegaat is Curse of Shadows de juiste keus.

Alleen als de mobs laag op HP zitten ververs ik mn Dots niet maar blijf ik SB's spammen of een Drain life/Shadowburn als ik denk dat mn SB niet op tijd is voordat de mob dood is.

Ik gebruik ook de addons voor enemy castbars & timers voor het verversen van DOTs.

Maar zelfs dan blijft mn DPS dus lager in Affliction dan ie was in Demo :S

Ik zal wel eens de verschillende builds testen met gelijke gear & vergelijken en de results posten.
Zelf gebruikte ik 41/0/20 als talent build. Let wel, op trash is je DPS natuurlijk een stuk lager, omdat je DoTs gewoon niet een volle looptijd hebben. Op non-elite groepen gebruik je SoC (licht je healer van te voren in..), bij 1 elte mob gebruik ik Corr, Immo, SB spam, als er 2 mobs getanked moeten worden, zoals bijv na Curator, Cast ik al mijn Dots op mob1, en daarna op mob2 en blijf deze aanvallen. Vernieuwen van DoTs is dan niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Ik ben dus nu fijn aan het levelen met mijn mage, maar het valt me wel op dat ik alles van mijn level gewoon aan kan zonder dood te gaan. Ben dus ook nog geeneen keer doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Proqzor schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:48:
mijn rotatie is: CoS, SB,SB,SB,SB,SB,SB,SB,SB en ergens tussen in lifetappen tot fullmana ;p en healtjes bietsen bij de local resto dr00d
chain life tap is heel dom om te doen. je verliest te veel downtime. je kan beter SB spam doen en dan tussendoor een LT doen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ajampaniki schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:12:
Ik ben dus nu fijn aan het levelen met mijn mage, maar het valt me wel op dat ik alles van mijn level gewoon aan kan zonder dood te gaan. Ben dus ook nog geeneen keer doodgegaan.
Over het algemeen moeten normale mobs van 1 of 2 levels hoger ook geen probleem zijn. :) Pas wanneer de mobs Rood zijn (of Oranje en meer als één) zal het lastig worden.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 14:18 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:12:
[...]

chain life tap is heel dom om te doen. je verliest te veel downtime. je kan beter SB spam doen en dan tussendoor een LT doen...
Uiteindelijk boeit het niet zoveel of je nu chain lifetap doet of SB SB LT SB SB LT, uiteindelijk is de beperkende factor de gcd. Enige waar je nadeel van kan onder vinden is dat je minder profiteert van eventuele improved shadowbolts...
Verder zal je damageoutput gewoon hetzelfde zijn hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:30:
Damn wat lastig kiezen...

Ik ben van plan om Gladiator's Kodohide Tunic te vervangen door Shroud of Nature's Harmony.
Vergelijking (incl. gems): +25 heal, -8 sta, +12 int, +14 spi

Of...

Zal ik toch mijn Earthsoul Leggings eerst vervangen door Grovewalker's Leggings.
Vergelijking (incl. gems): +33 heal, +11 sta, +12 int, +15 spi

Aangezien mijn Chest een PVP item is, wil ik die eigenlijk graag als eerste vervangen (health is geen probleem atm), maar de Legs zijn wel meer een upgrade.

Hmm, lijkt er op dat er in ZA verder ook geen goede Legs droppen, nog een reden om toch voor de Legs te gaan. Eerst maar eens afwachten hoe onze ZA run volgende week gaat, en dan volgende week denk ik die Legs van de Badge vendor kopen. :)
De leggs is een grotere verbetering op alle fronten (behalve int, die is even groot) Ik neem aan dat ze allebei 100 badges zijn, dus dan zou ik altijd voor de leggs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:40:
[...]

Pally power was me bekent bigwigs etc gebruikte ik zelf al die andere zeggen me zo niks maar ga ik wel ff mee spelen :) ;)
Grid is min of meer een box verdeelt in 5/10/25/40 (raid/groep sizes dus) vakjes en elke hokje is een medespeler.

De weergave van zo'n hokje is health en hoeveel daar van over is, de naam staat meestal (deels) in het midden en dmv gekleurde stipjes op de hoeken kan je zien (allemaal instelbaar) of er een heal aankomt, of hij een curse/disease/poison op zich heeft en nog meer.

persoonlijk vind ik het een kut mod, ik kan er niet aan wennen maar ik ben dan ook hooked aan Pitbull (raid) Frames.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:33:
De weergave van zo'n hokje is health en hoeveel daar van over is, de naam staat meestal (deels) in het midden en dmv gekleurde stipjes op de hoeken kan je zien (allemaal instelbaar) of er een heal aankomt, of hij een curse/disease/poison op zich heeft en nog meer.
Dit is een oud screenshot van mij, en niet alles is te zien op dit moment, maar het geeft wel een indruk:

Afbeeldingslocatie: http://azwart.nl/poa/wow-grid.jpg

Links boven: Lifebloom HoT, geel is 1, lightblauw is stack van 2, groen is stack van 3
Midden top: Rood puntje bij aggro
Rechts boven: Poison of Curse (nu niet zichtbaar)
Links midden: Rejuv HoT
Links onder: Regrow HoT
Rechts onder: Incomming normal heal
Rechts: Blauwe balk is de Mana (geheel blauw = /oom)
Tekst 1: Naam (of death)
Tekst 2: Hoeveel health mist
Achtergrond: Visueel hoeveel health mist (gekleurd betekend missende HP). Ook zie je (bij Dular een beetje) een stukje van de achtergrond iets minder fel, dat geeft aan hoeveel HP er bij komt door de inkomende heal(s).
Nivado schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:23:
De leggs is een grotere verbetering op alle fronten (behalve int, die is even groot) Ik neem aan dat ze allebei 100 badges zijn, dus dan zou ik altijd voor de leggs gaan.
Ja, denk dat ik dat inderdaad maar doe. :)

___

@Omega Supreme; Zie vette stukje iets hier boven in mijn post. Helaas, werkt dit alleen wanneer iedereen Grid heeft als ik het goed heb begrepen, dus moet je wel alle healers kunnen overhalen het te gebruiken. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grid nu op een parallel install van WoW ingesteld om te testen. Ik mis echter nog 1 ding. Zodra ik dat voor elkaar heb is het exit Healbot.

Ik wil dat er semi transparant wordt aangegeven hoeveel health er incoming is, zodat ik kan visueel beoordelen of er een extra heal en zo ja hoe groot bij moet om af te toppen. Ik lees namelijk niets meer sinds healbot alles beoordeel ik visueel. Tanks hebben eigen plek classes eigen kleur naam (naam lees ik niet kijk naar kleur) Aan de hand van de class en de groote van de (incomming) health bar bepaal ik mijn heals. Lezen kost te veel tijd, cijfers ziojn dus nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:33:
[...]

Grid is min of meer een box verdeelt in 5/10/25/40 (raid/groep sizes dus) vakjes en elke hokje is een medespeler.

persoonlijk vind ik het een kut mod, ik kan er niet aan wennen maar ik ben dan ook hooked aan Pitbull (raid) Frames.
Ik heb nog geen van die getest maar waaarschijnlijk gaat het voor mij ook pitbull worden die gebruik ik al op me mage dus is een stuk sneller te begrijpen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/vanelck/raidui.jpg
Zo ziet mijn UI eruit en rechts zie je dus mijn raidframes welke ik ipv grid gebruik.
Net als Exitium heb ik geen aparte party frames meer maar staan ze ook gewoon op die plek.

Ow, en recount staat bij mij altijd op current fight, en ik houd niet van slacken op trash :)
en sorry voor de size nog, heb niet echt de mogelijkheid om te verkleinen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:11:

Zo ziet mijn UI eruit en rechts zie je dus mijn raidframes welke ik ipv grid gebruik.
Net als Exitium heb ik geen aparte party frames meer maar staan ze ook gewoon op die plek.

Ow, en recount staat bij mij altijd op current fight, en ik houd niet van slacken op trash :)
en sorry voor de size nog, heb niet echt de mogelijkheid om te verkleinen.
Kan je mij alle addons zeggen? Sorry voor de mensen maar ik heb tot nu toe altijd zonder addons gespeeld op Coordinates na maar zo ziet het er erg gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:14:
[...]

Kan je mij alle addons zeggen? Sorry voor de mensen maar ik heb tot nu toe altijd zonder addons gespeeld op Coordinates na maar zo ziet het er erg gelikt uit
Ik kan niet eens met gewoon wow interface spelen me handen gaan al jeuken als ik er aan moet denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:47:
[...]

Ik heb de ManaBar module van Grid waarmee ik alle mana bars kan zien. Vind ik fijner als nog een extra addon. Deaths zie ik ook op Grid en raid health vind ik persoonlijk niet zo belangrijk; ik zie aan Grid wie healing nodig heeft, dat is genoeg. :)
Ik vind één percentage fijner dan allerlei mana bars van wie driekwart (DPS) me niet boeit. :P Voordeel van XRS is ook dat je snel kan zien wie welke buffs mist. Ideaal voor raidleaders wat dat betreft.

Dit is een screen van m'n interface een half jaar terug. Is inmiddels wel wat aangepast (miste combat log nogal :P gebruik ook Recount voor het analyseren van m'n eigen playstijl), maar Grid, XRS, Pally Power enzo zijn goed te zien.

Afbeeldingslocatie: http://xs121.xs.to/xs121/07471/WoWScrnShot_111907_210957.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 16-04-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:58:
Ik heb grid nu op een parallel install van WoW ingesteld om te testen. Ik mis echter nog 1 ding. Zodra ik dat voor elkaar heb is het exit Healbot.

Ik wil dat er semi transparant wordt aangegeven hoeveel health er incoming is, zodat ik kan visueel beoordelen of er een extra heal en zo ja hoe groot bij moet om af te toppen. Ik lees namelijk niets meer sinds healbot alles beoordeel ik visueel. Tanks hebben eigen plek classes eigen kleur naam (naam lees ik niet kijk naar kleur) Aan de hand van de class en de groote van de (incomming) health bar bepaal ik mijn heals. Lezen kost te veel tijd, cijfers ziojn dus nutteloos.
http://files.wowace.com/cat-unitframe.html, zie de Grid-optionele addons. Grid-IncomingHeals zou dat moeten kunnen. (alhoewel je wel afhankelijk ben van andere healers met die library)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:18:
[...]

Ik vind één percentage fijner dan allerlei mana bars van wie driekwart (DPS) me niet boeit. :P Voordeel van XRS is ook dat je snel kan zien wie welke buffs mist. Ideaal voor raidleaders wat dat betreft.

Dit is een screen van m'n interface een half jaar terug. Is inmiddels wel wat aangepast (miste combat log nogal :P gebruik ook Recount voor het analyseren van m'n eigen playstijl), maar Grid, XRS, Pally Power enzo zijn goed te zien.

[afbeelding]
Ziet er goed uit ik zou vanavond is ff die van me mage neerzetten ik ben soms wel 2 avonden bezig me ui te doen voor dat ik pas echt kan spelen Oo ....perfectie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Deze was ik nog half aan het instellen, sommige dingen merk je pas echt in een raidinstance op. :P Heb er een nacht en een middag aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:14:
[...]

De visuele addons die de looks bepalen:

Pitbull Frames (player/target/raid ed).
Bartender 3 (knoppen balken).
EEpanels (achtergrond achter de knoppenbalk en chatvensters)
Simple Minimap
Quartz casting bar
Recount meters
Hier was Simple Combat log nog in beeld, maar deze screenie is pre 2.4 en nu zit ik met die waardeloze wow combatlog opgescheept en ga van het weekend maar eens zoeken naar iets om dat te fixen
Prat voor de gekleurde namen en het verwijderen van knoppen aan je chatvensters en nog veel meer

dan nog een boel andere mods (SCT[D], Deadly bossmods, FUbar, bag/banknon en nog wat andere zooi.) die je niet zoveel ziet of op de achtergrond dingen fixen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb totaal geen behoefte aan een CombatLog in beeld, of een recap van healing of dmg done per gevecht. Komt dit misschien omdat ik Druid ben (en dus altijd als taak heb HoTs uphouden), of mis ik iets? Ik heal altijd waar ik kan (naast dus tanks), hoeveel ik uiteindelijk heal maakt me niet zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:10:
[...]

Let wel, op trash is je DPS natuurlijk een stuk lager, omdat je DoTs gewoon niet een volle looptijd hebben. Op non-elite groepen gebruik je SoC (licht je healer van te voren in..), bij 1 elte mob gebruik ik Corr, Immo, SB spam, als er 2 mobs getanked moeten worden, zoals bijv na Curator, Cast ik al mijn Dots op mob1, en daarna op mob2 en blijf deze aanvallen. Vernieuwen van DoTs is dan niet interessant.
Goed punt, daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik met beide builds wil gaan testen & vergelijken is dat zeker iets om ook naar te kijken. Dus zal ik enerzijds naar de totale damage willen kijken, anderzijds naar de damage gedurende bossfights.

Ik heb nu net een accountje aangemaakt op wowwebstats, daar moet het volgens mij toch wel mee te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:17:
[...]

Ik kan niet eens met gewoon wow interface spelen me handen gaan al jeuken als ik er aan moet denken..
:P Gister in SSC zat ik met 5 gesleepte groepen vanuit Raidscherm(O en dan Raid uit me hoofd) en dat werd echt ff teveel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:39:
[...]

:P Gister in SSC zat ik met 5 gesleepte groepen vanuit Raidscherm(O en dan Raid uit me hoofd) en dat werd echt ff teveel:P
hahahha volgens mij heb je zitten zweeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja inderdaad... Soms werd het gwoon TE.. In kara lukt dat perfect maar met 5 groupen... EN aangezien ik Morgen weer ga download ik dus wel even de addons diek voorbij heb zien komen :D Thanx alvast iedereen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:34:
Ik heb totaal geen behoefte aan een CombatLog in beeld, of een recap van healing of dmg done per gevecht. Komt dit misschien omdat ik Druid ben (en dus altijd als taak heb HoTs uphouden), of mis ik iets? Ik heal altijd waar ik kan (naast dus tanks), hoeveel ik uiteindelijk heal maakt me niet zo uit.
Mjah behoefte is een groot woord.

Wat ik wel wil zien is hoe en wat andere mensen healen en daar is recount een uitstekende tool voor.
En stiekum is een onderlinge competitie bij de healers altijd leuk om te volgen, je mag er alleen geen oordeel aan hangen als bv de pala's MT/OT healing doen en de Shamans/COH priests raidhealing in een fight wat strak staat van de raid dmg.

combat log heb ik daar gezet om eens te kijken, maar ik doe er zelden wat mee en in me volgende UI gaat die ook verdwijnen :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:43:
Haha ja inderdaad... Soms werd het gwoon TE.. In kara lukt dat perfect maar met 5 groupen... EN aangezien ik Morgen weer ga download ik dus wel even de addons diek voorbij heb zien komen :D Thanx alvast iedereen^^
Voor healing vind een modje waarbij je heals aan muisknoppen bind echt super, je slaat gewoon een stap over in het kijk wie dmg krijgt, selecteer en heal process.
met bv clique, clickcast of klik (wat ik gebruik) mousover je gewoon op het raidframpje en je hit de muisknop voor de heal die je wil doen (bij mij bv middle button voor chainheal en rechter muis knop voor healingwave cq ctrl+rmk voor lesser healing wave)

[ Voor 28% gewijzigd door Routed op 16-04-2008 15:49 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:03
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:34:
Je kunt het voor twee dingen gebruiken imo:
Ten eerste kun je zien hoe je eigen gebruik qua spells is.
Ten tweede kun je zien hoe je presteerd t.o.v. andere mensen met dezelfde taak.

Vooral dat laatste is erg belangrijk in 25 mans, als je merkt dat je gewoon bakken minder healing verricht dan iemand anders, dan moet je je toch even achter de oren krabben of je wel de juiste cast sequences gebruikt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:50:
Feit is dat paladins minder mp/5 nodig hebben dan de gemimddelde healing class, dit komt met name doordat ze grote mana regen kunnen houden door te critten. Hierdoor is het dus wel belangrijk om een goede balans te vinden tussen crit rating en mp/5 en + heal.
ik kies voor m'n pala juist wel erg veel mp5. Ik ben het ook niet zo eens dat palas minder mp5 nodig hebben dan andere healing classes, ondere andere omdat we geen mana regen van spirit hebben en ook geen inervate, shadowfiend of mana tide etc.
Natuurlijk gaat het om de juiste balans, maar ik vind dat crit voor holy palas vaak overgewaardeerd wordt. Crit doet niets als je niet moet healen, en zelfs als je continue staat te spamhealen is de manaregen door mp5 al snel groter dan de mana regen door crit. Een bijkomend voordeel is dat je na een lay on hands al snel weer kan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:45:
Mjah behoefte is een groot woord.

Wat ik wel wil zien is hoe en wat andere mensen healen en daar is recount een uitstekende tool voor.
En stiekum is een onderlinge competitie bij de healers altijd leuk om te volgen, je mag er alleen geen oordeel aan hangen als bv de pala's MT/OT healing doen en de Shamans/COH priests raidhealing in een fight wat strak staat van de raid dmg.

combat log heb ik daar gezet om eens te kijken, maar ik doe er zelden wat mee en in me volgende UI gaat die ook verdwijnen :)
Ja snap 't.

Dan ligt het denk ik voornamelijk aan dat ik Druid ben en we alleen nog maar Kara doen, dat ik het niet boeiend vind. Opzich inderdaad leuk om te zien hoor, maar daar gebruik ik WWStats voor. En aangezien we met 2 healers zijn (ik + priest of shaman) is er weinig cometitie... ;)
Zal ongetwijfeld iets veranderen bij 25mans, maar dan nog niet echt voor mij als Druid lijkt me, ik cast HoTs en hou die up, alle overige heals zijn random en moet ik (vind ik zelf) ook geen competitie van maken, om belangrijke cooldowns te bewaren wanneer het nodig is. :)\
FireAge schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:49:
Je kunt het voor twee dingen gebruiken imo:
Ten eerste kun je zien hoe je eigen gebruik qua spells is.
Ten tweede kun je zien hoe je presteerd t.o.v. andere mensen met dezelfde taak.
Ja juist. Beide niet echt belangrijk in 10 mans. :P Maar sowieso gebruik ik daar WWStats voor, maar misschien wel handig om het ook ingame direct te kunnen zien.

[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 16-04-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:31:
[...]

De visuele addons die de looks bepalen:

Pitbull Frames (player/target/raid ed).
Bartender 3 (knoppen balken).
EEpanels (achtergrond achter de knoppenbalk en chatvensters)
Simple Minimap
Quartz casting bar
Recount meters
Hier was Simple Combat log nog in beeld, maar deze screenie is pre 2.4 en nu zit ik met die waardeloze wow combatlog opgescheept en ga van het weekend maar eens zoeken naar iets om dat te fixen
Prat voor de gekleurde namen en het verwijderen van knoppen aan je chatvensters en nog veel meer

dan nog een boel andere mods (SCT[D], Deadly bossmods, FUbar, bag/banknon en nog wat andere zooi.) die je niet zoveel ziet of op de achtergrond dingen fixen.
Even een vraagje over je Pitbull Frames. Die gebruik ik ook, maar in een raid opstelling krijg ik altijd zoveel info op mijn scherm dat ik bijna het speelveld niet meer zie. Hoe stel je deze in op alleen een statusbar zonder picture van de persoon etc. Bij jou ziet het er heel gelikt uit namelijk. Heb al wel in de instellingen zitten rommelen, maar kom daar nou niet echt goed uit hoe ik zoiets echt goed aan kan passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 27-06 15:56
OkkE schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:53:
[...]
Dan ligt het denk ik voornamelijk aan dat ik Druid ben en we alleen nog maar Kara doen, dat ik het niet boeiend vind. Opzich inderdaad leuk om te zien hoor, maar daar gebruik ik WWStats voor. En aangezien we met 2 healers zijn (ik + priest of shaman) is er weinig cometitie... ;)
Voor healers vind ik recount net een uitkomst, om na een wipe snel te beoordelen waar het mis ging qua healing. Als dan blijkt dat de MT flinke klappen kreeg en alleen een enkele hot had tikken kun je daar op anticiperen in een volgende poging.
Ook fijn als je als healer voor rotte vis wordt uitgemaakt omdat je de MT 'laat dood gaan', terwijl je tank gewoon een aantal keer gecrit wordt (oftewel tank-gear schuld ipv healer schuld), of dps schuld omdat ze >100% threat hebben en de tank ge-enfeebled wordt.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bras schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:58:
[...]

Voor healers vind ik recount net een uitkomst, om na een wipe snel te beoordelen waar het mis ging qua healing. Als dan blijkt dat de MT flinke klappen kreeg en alleen een enkele hot had tikken kun je daar op anticiperen in een volgende poging.
Ook fijn als je als healer voor rotte vis wordt uitgemaakt omdat je de MT 'laat dood gaan', terwijl je tank gewoon een aantal keer gecrit wordt (oftewel tank-gear schuld ipv healer schuld), of dps schuld omdat ze >100% threat hebben en de tank ge-enfeebled wordt.
De juiste vorm van healing op de juiste spelers daar gaat het om, niet om het toppen van de meters.
Als je als healer op een ongelukkig moment voor een seconde afgeleid bent kan dit een dooie tank en dus een wipe opleveren. De eerste de beste die mij uitmaakt voor rotte vis als zoiets eens een keer voorkomt kan zelf gaan healen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:54:
[...]

Even een vraagje over je Pitbull Frames. Die gebruik ik ook, maar in een raid opstelling krijg ik altijd zoveel info op mijn scherm dat ik bijna het speelveld niet meer zie. Hoe stel je deze in op alleen een statusbar zonder picture van de persoon etc. Bij jou ziet het er heel gelikt uit namelijk. Heb al wel in de instellingen zitten rommelen, maar kom daar nou niet echt goed uit hoe ik zoiets echt goed aan kan passen
ffkes uit me hoofd (maar kan daar giga naast zitten).

als je naar je raid header gaat> other en dan daar eigenlijk eerst alles disablen
Dus aura's, portrait, powerbars, exp bars enz enz.
Dan bij grouping group 6/7/8 weg halen en eventueel op grouping>group zetten (kan ook op class en free maar goup werkt wel nice), onder raid icons alles uitzetten wat je niet wilt zien (ik wil alleen ML/RL zien), width/heigth instellen naar smaak en bij healthbar instellen wat je wil zien als waardes in je healthbar (ik zet geloof ik precies en % aan). eventueel class colors aan/uitzetten.
Dan is het bij de aura's de buffs uit laten staan en de debuffs aanzetten met het vinkje bij "curable by you" aan zodat je kan zien dat iemand een debuff heb die jouw class kan verwijderen.

Borders staan bij mij ook aan maar dat is meer cosmetisch.

maargoed, ik begin meestal door eerst alles zoveel mogelijk te strippen en dan kijken wat ik wil en dat weer aanzetten :)

Ik kan je wel een keer me pitbull.lue sturen, maar dan moet je zelf de rest weer recht zetten..

[ Voor 3% gewijzigd door Routed op 16-04-2008 16:19 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

/agree

Als iemand geen heal kreeg was daar een reden voor. Of dat nu bad timing was (te laat casten, slechte HoT rotatie, ...), slechte afspraken (2 healer op zelfde target), bad luck of spike damage was, boeit niet zo. Dat is iets voor de healer(s) om uit te zoeken. DPS moet zich daar niet mee bemoeien. Soms wel met MT en OT overleggen, of ze meer dmg pakte als normaal, of er iets bijzonders gebeurde, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:18:
[...]

ffkes uit me hoofd (maar kan daar giga naast zitten).

als je naar je raid header gaat> other en dan daar eigenlijk eerst alles disablen
Dus aura's, portrait, powerbars, exp bars enz enz.
Dan bij grouping group 6/7/8 weg halen en eventueel op grouping>group zetten (kan ook op class en free maar goup werkt wel nice), onder raid icons alles uitzetten wat je niet wilt zien (ik wil alleen ML/RL zien), width/heigth instellen naar smaak en bij healthbar instellen wat je wil zien als waardes in je healthbar (ik zet geloof ik precies en % aan). eventueel class colors aan/uitzetten.
Dan is het bij de aura's de buffs uit laten staan en de debuffs aanzetten met het vinkje bij "curable by you" aan zodat je kan zien dat iemand een debuff heb die jouw class kan verwijderen.

Borders staan bij mij ook aan maar dat is meer cosmetisch.

maargoed, ik begin meestal door eerst alles zoveel mogelijk te strippen en dan kijken wat ik wil en dat weer aanzetten :)

Ik kan je wel een keer me pitbull.lue sturen, maar dan moet je zelf de rest weer recht zetten..
Ok, dan ga ik vanavond maar 's flink aan de slag met Pitbull :)

Mocht het niet lukken, dan laat ik het je nog weten, maar moet zo denk ik al een heel eind komen. Many Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:11:
[...]

De juiste vorm van healing op de juiste spelers daar gaat het om, niet om het toppen van de meters.
Als je als healer op een ongelukkig moment voor een seconde afgeleid bent kan dit een dooie tank en dus een wipe opleveren. De eerste de beste die mij uitmaakt voor rotte vis als zoiets eens een keer voorkomt kan zelf gaan healen >:)
Filthy lies... meters > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
henkowz schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:39:
[...]

Filthy lies... meters > *
l2heal treeboy :P

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Onze tanks ook altijd tijdens een gevecht: "heal me, heal me.. come on, heal me.. heal.. HEAL ME! Oh my god let's start healing guys, chop chop! HEAL ME!"

Zucht.

Ik heb voor de gein over Ventrillo een avondje: "Parry.. dodge.. dodge.. block.. oh my god why don't you dodge!?" lopen roepen. Vonden ze niet leuk :+ Sindsdien roep ik altijd terug, als ik weer "heal me!" hoor: "Thanks, I almost forgot." Gelukkig komt de sarcasm aan en roepen ze het nu een stuuuuk minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 12:32
Blue-eagle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:49:
Onze tanks ook altijd tijdens een gevecht: "heal me, heal me.. come on, heal me.. heal.. HEAL ME! Oh my god let's start healing guys, chop chop! HEAL ME!"

Zucht.

Ik heb voor de gein over Ventrillo een avondje: "Parry.. dodge.. dodge.. block.. oh my god why don't you dodge!?" lopen roepen. Vonden ze niet leuk :+ Sindsdien roep ik altijd terug, als ik weer "heal me!" hoor: "Thanks, I almost forgot." Gelukkig komt de sarcasm aan en roepen ze het nu een stuuuuk minder :)
Omg Lol, wat een noob tanks. Als je als tank al geen vertrouwen in je healers hebt.. Ik heb echt nog nooit om een heal gevraagd, als ik dood ga zullen de healers daar wel een goede reden voor hebben...
Ik vind het (als tank zijnde) echt een goeie grap om dan dodge/parry/block te roepen /cheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Ik vertrouw als tank gewoon op mn healers, ik weet dat als ik "heal meh!" moet roepen op ts dat het dan meestal toch te laat is tegen de tijd dat ze het horen :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

out of the box vind ik dit ook een mooie UI :
Raynes Burnt Black Cherry Lite

http://s.wowinterface.com/preview/pvw12245_thumb.jpg

heb ik mss nog een stomme vraag:
ik zie af en toe van die uber cleane UIs ik heb eens op geschreven welke spells ik nodig heb voor te raiden : dat zijn er dan een stuk of 5-6 (als ik een vaste rol heb) maar als ik zoals gisteren bij vasj moet kiten dan heb ik er ineens een aantal spells extra nodig net als bij het solo-en.
ook met buff food enz dat zijn toch dingen die je in je UI wil hebben of niet?

hoe doen jullie dat soort dingen nou? mss ben ik gewoon heel erg dom.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

Idd tanken = je healers vertrouwen.

Heb het soms wel eens warm gekregen trouwens: "goh, normaal kom ik op dit gevecht toch nooit onder de 30%?? .... 20%?.... 10%?.... waaaaaa *phew*" [healer whispers] lol soz was D\C :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

stefanass schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:34:
[...]

Goed punt, daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik met beide builds wil gaan testen & vergelijken is dat zeker iets om ook naar te kijken. Dus zal ik enerzijds naar de totale damage willen kijken, anderzijds naar de damage gedurende bossfights.

Ik heb nu net een accountje aangemaakt op wowwebstats, daar moet het volgens mij toch wel mee te doen zijn?
Tot op redelijke hoogte, probeer een boss te nemen en focus jezelf erop om het te vergelijken. Ik zelf ga soms op Dr. Boom testen, om te kijken of een build werkt en voldoende DPS levert. Verder speel een week of 2 met Affli, want ik moet er niet aan denken wat mijn DPS zal zijn in de 1e weken als ik destro ga spelen in raids.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel een handige addon is in raids in Grim Reaper. Daarmee kan je bijvoorbeeld na een wipe voor je tank de laatste paar seconden terug bovenhalen, en daarin zie je de hits die je tank gekregen heeft, of hij eventueel crushings of crits gekregen heeft, en de heals die hij ontvangen heeft.

Erg handig om uit te vogelen waarom je tank precies is doodgegaan, en door welke damage. Je kan het natuurlijk ook gebruiken om uit te zoeken waarom je DPs is doodgegaan op gevechten waar het helemaal niet mag gebeuren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:12:

ik zie af en toe van die uber cleane UIs ik heb eens op geschreven welke spells ik nodig heb voor te raiden : dat zijn er dan een stuk of 5-6 (als ik een vaste rol heb) maar als ik zoals gisteren bij vasj moet kiten dan heb ik er ineens een aantal spells extra nodig net als bij het solo-en.

op zich kan je de knoppen gewoon hiden als je ze gebind hebt.
Zelf doe ik beide, soms gebruik ik de keys maar als ik meerdere dingen tegelijk moet doen dan klik ik ook wel eens skills met muis aan, maar dat kan dan niet als je je buttons hidden gemaakt heb :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nivado schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:54:
[...]

Omg Lol, wat een noob tanks. Als je als tank al geen vertrouwen in je healers hebt.. Ik heb echt nog nooit om een heal gevraagd, als ik dood ga zullen de healers daar wel een goede reden voor hebben...
Ik vind het (als tank zijnde) echt een goeie grap om dan dodge/parry/block te roepen /cheer
Ah 't is een hele goede tank en best slim/aardig/vriendelijk, hij zegt zelf dat hij het roept omdat hij iets moet roepen door de spanning :D Gebeurt ook meestal als hij op 10% health is ofzo. Heat of the moment ;)

We hebben wel een raidleader die het niet helemaal doorheeft. Hij claimt dat "het helpt" om iedereen die minder dan 10% health heeft om te roepen :| Alsof de healers dat niet zien. Gevolg: 2x NS/heal, een Paladin with LOH gebruikt en volledige raidfocus weg - die ene gast overleeft het dan, maar vervolgens gaan er 3 anderen dood..

"But it works so I'm gonna keep doing it".. aldus zijn reactie op een forum post van me. Sindsdien heeft hij het echter nooit weer geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nog een n00b vraagje: ik heb nu een lvl 7 hunter en wilde wat nieuwe moves leren. Nou lees ik dat je kan trainen in beast magestry, markmanship en survival. En dit trainen kost dus punten. Maar hoe zie ik hoeveel punten ik heb en hoeveel een nieuwe skill kost. Ik zie alleen dingen die bv 9c kosten, maar niks over punten. Komt dit pas later of kijk ik verkeerd.

Als iemand mij aan zijn/haar friendslist zou willen toevoegen ingame zou ik ook erg blij zijn, heb namelijk de nodige vragen. Kan zelf niemand toevoegen omdat ik op trial acount zit. Ik heb steeds een naam met blast erin. Me hunter heet bv blastanger. Ik speel op alonsus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:51:
[...]

ik kies voor m'n pala juist wel erg veel mp5. Ik ben het ook niet zo eens dat palas minder mp5 nodig hebben dan andere healing classes, ondere andere omdat we geen mana regen van spirit hebben en ook geen inervate, shadowfiend of mana tide etc.
Natuurlijk gaat het om de juiste balans, maar ik vind dat crit voor holy palas vaak overgewaardeerd wordt. Crit doet niets als je niet moet healen, en zelfs als je continue staat te spamhealen is de manaregen door mp5 al snel groter dan de mana regen door crit. Een bijkomend voordeel is dat je na een lay on hands al snel weer kan healen.
Really? Let's take a look at that.

Uitgaand van 25% crit, sanctified light en een 60-40 castverhouding tussen FoL en HL.

Je krijgt 15 FoL crits. Dit geeft een manareturn van 15 x 180 x 60% = 1620 mana. Je hebt een 31% crit op je HL, wat afgerond 12 crits zal betekenen. Dit geeft een manareturn van 12 x 840 x 60% = 6048 mana. Totaal is dus 1620 + 6048 = 7668 manareturn.

Totale castingtijd, en ik hou geen rekening met light's grace zodat de mana alleen maar over meer sec verspreid wordt, komt neer op 60 x 1.5 + 40 x 2.5 = 190 sec. Als we er vanuit gaan dat je niet aan het chaincasten bent en wat last van lag heeft, wordt dit meer. Laten we 300 sec pakken, één spell per vijf sec.

300 sec komt neer op vijf minuten, komt neer op 60 x 5 sec. Ofwel, manareturn gedeeld door 60 is de mp5 die je crit je gemiddeld op zou moeten leveren.

7668 : 60 = 127.8 mp5

Persoonlijk ben ik ook een fan van mp5, maar dat komt omdat ik in gevechten vaker FoL gebruik. In dat geval geeft spellcrit je een stuk minder dan wanneer je veel HL gebruikt, en wordt mp5 dus beter.
ajampaniki schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:07:
Nog een n00b vraagje: ik heb nu een lvl 7 hunter en wilde wat nieuwe moves leren. Nou lees ik dat je kan trainen in beast magestry, markmanship en survival. En dit trainen kost dus punten. Maar hoe zie ik hoeveel punten ik heb en hoeveel een nieuwe skill kost. Ik zie alleen dingen die bv 9c kosten, maar niks over punten. Komt dit pas later of kijk ik verkeerd.
Talent points en skills zijn twee verschillende dingen. Druk even op 'n' ingame, dan krijg je je talent tree te zien. Vanaf lvl 10 krijg je iedere keer dat je een lvl omhoog gaat een talent point, die je daar kunt besteden. Spells/abilities moet je inderdaad gewoon bij je class trainer kopen. :)

En QQ, wilde na een reboot opnieuw inloggen, playtime op. Account management down terwijl ik net in BT was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:37:
[...]

Talent points en skills zijn twee verschillende dingen. Druk even op 'n' ingame, dan krijg je je talent tree te zien. Vanaf lvl 10 krijg je iedere keer dat je een lvl omhoog gaat een talent point, die je daar kunt besteden. Spells/abilities moet je inderdaad gewoon bij je class trainer kopen. :)
Met als note dat je pas een talenttree te zien krijgt vanaf lvl10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke 2 levels (en op Outland elk level) kun je skills kopen. Met de zogenaamde talents, die je vanaf level 10 elk lvl 1 punt voor krijgt, kun je die skills, je stats en je algemene damage en vaardigheden verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Net maggy down, en helaas niet de wand gekregen omdat ik pass deed voor en mage, en geen T4 chest omdat een hunter al zijn DKP erop had gezet. Maar wel de title+ring voor Leo. En ik ben sinds vandaag ook officer in de guild :) . Lekker dagje dus

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een moeilijk vraagje heb. Namelijk..

Ik ben een druid en doe graag arena, en wil er het maximale uithalen. Zoals iedereen weet gaat een druid in bearform als ie melee's op zich heeft inhakken. Daarom wil ik als ik in bearform ga automatisch Earthwarden laten equipen en wanneer ik weer in normal form ga automatch Vengeful Healing wapen + Offhand laten equipen.

Het begin is makkelijk, namelijk:
/bind g
/cast bearform
/equip "healwapens"

Maar hoe doe ik het nou zo dat hij healing wapens weer pakt als ik in normal form wil. Ik ga vanuit bear naar normal form met dezelfde knop als ik vanuit normal naar bearform ga, en dit wil ik ook graag zo houden. Dus iemand een idee?

PS: Outfitter gebruik ik niet, door dat het op een of andere manier niet soepel gaat met mijn systeem / Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Is er niet een soort faq voor dit soort domme vragen? Want beetje iritant om het steeds hier te moeten vragen.

edit: al gevonden op wowonline

[ Voor 13% gewijzigd door ajampaniki op 16-04-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Exitium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:37:
[...]

Really? Let's take a look at that.

Uitgaand van 25% crit, sanctified light en een 60-40 castverhouding tussen FoL en HL.

Je krijgt 15 FoL crits. Dit geeft een manareturn van 15 x 180 x 60% = 1620 mana. Je hebt een 31% crit op je HL, wat afgerond 12 crits zal betekenen. Dit geeft een manareturn van 12 x 840 x 60% = 6048 mana. Totaal is dus 1620 + 6048 = 7668 manareturn.

Totale castingtijd, en ik hou geen rekening met light's grace zodat de mana alleen maar over meer sec verspreid wordt, komt neer op 60 x 1.5 + 40 x 2.5 = 190 sec. Als we er vanuit gaan dat je niet aan het chaincasten bent en wat last van lag heeft, wordt dit meer. Laten we 300 sec pakken, één spell per vijf sec.

300 sec komt neer op vijf minuten, komt neer op 60 x 5 sec. Ofwel, manareturn gedeeld door 60 is de mp5 die je crit je gemiddeld op zou moeten leveren.

7668 : 60 = 127.8 mp5

Persoonlijk ben ik ook een fan van mp5, maar dat komt omdat ik in gevechten vaker FoL gebruik. In dat geval geeft spellcrit je een stuk minder dan wanneer je veel HL gebruikt, en wordt mp5 dus beter.

[...]

En QQ, wilde na een reboot opnieuw inloggen, playtime op. Account management down terwijl ik net in BT was. :(
Wacht maar tot sunwell, waar bosses je tank echt harde damage geven, onze pallies hebben FoL bijna van hun balken afgegooid en zijn nu alleen nog maar holy lights aan het spammen.
Dus dan wordt crit zeker erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo 300 riding skill gekocht. En bij de Hawk Spirit uitgekomen vandaag (druid chain quests)...toen ging de server plat en kan ik niet meer inloggen. Nou ja morgen weer verder en hopelijk ook een Seth halls heroic groepje samenstellen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Zo, tot dusver heeft de badge vendor op mijn server me 4700G opgeleverd met voor nog zon 500G op de AH. :> Jewelcrafting. Scheelt wel dat ik voor 2.4 al gems had opgepot en dat samen met 2 anderen alleen wij vrijwel alles kunnen cutten. De rest kennen veel recipes niet. Verbaas me elke dag dat ik de enigste ben die Luminous Noble Topaz kan cutten. Maar goed, levert alleen maar meer gold op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Zelf heb ik de volgende interface, met hier en daar een minieme aanpassing: screenshot ui 2.4.

http://files.filefront.co...r/;9906131;/fileinfo.html

Is niet door mij gemaakt, maar door iemand van www.shadowpriest.com

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Kaap schreef op donderdag 17 april 2008 @ 06:34:
Zo, tot dusver heeft de badge vendor op mijn server me 4700G opgeleverd met voor nog zon 500G op de AH. :> Jewelcrafting. Scheelt wel dat ik voor 2.4 al gems had opgepot en dat samen met 2 anderen alleen wij vrijwel alles kunnen cutten. De rest kennen veel recipes niet. Verbaas me elke dag dat ik de enigste ben die Luminous Noble Topaz kan cutten. Maar goed, levert alleen maar meer gold op.
Kapitalist, uitzuiger! Mogen de andere mensen jouw gems niet voor een normale prijs kopen? Die betalen ook voor de game, en remember, tis maar een spelletje !

On a more serious note..

Gisteren EINDELIJK een guild run waarbij we een timed run hebben gehaald in ZA \o/ (jaja, months behind, fu)

Op 70% ging onze holy priest kapot aan een de lynx en heeft de shaman de de rest moeten chainhealen. Gelukkig hadden we een melee heavy groep dus chainheal werkte daar pro. Onze spriest moest wel goed z'n best doen om te dps-en zodat de shammie genoeg mana had : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:10:
[...]

Kapitalist, uitzuiger! Mogen de andere mensen jouw gems niet voor een normale prijs kopen? Die betalen ook voor de game, en remember, tis maar een spelletje !
Zei diegene met 100K+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ey, mijn guildies noemden trolliegems altijd aldi gems. Ik undercutte noble topaz / nightseye meestal gelijk van 65 naar 39 gold. O-)

konden ze niet zo waarderen... de whiners })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Yeah gister first kill Hydross voor Phantasmagoria op Darkspear en ik mocht erbij zijn!!
Hij ging enrage op 1% en we pakte hem alsnog :D

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Blue-eagle schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:54:
[...]

Ah 't is een hele goede tank en best slim/aardig/vriendelijk, hij zegt zelf dat hij het roept omdat hij iets moet roepen door de spanning :D Gebeurt ook meestal als hij op 10% health is ofzo. Heat of the moment ;)

We hebben wel een raidleader die het niet helemaal doorheeft. Hij claimt dat "het helpt" om iedereen die minder dan 10% health heeft om te roepen :| Alsof de healers dat niet zien. Gevolg: 2x NS/heal, een Paladin with LOH gebruikt en volledige raidfocus weg - die ene gast overleeft het dan, maar vervolgens gaan er 3 anderen dood..

"But it works so I'm gonna keep doing it".. aldus zijn reactie op een forum post van me. Sindsdien heeft hij het echter nooit weer geprobeerd :P
Antwoord voor "heal please!":
- Als dps --> "dps please"
- Als tank druid --> "block more" of "shieldwall!!!"
- Als tank pala --> "loh urself!" of "pala's can heal too!"
- Als tank warrior --> "go bear for more hp and armor"

Ook in raids is dat wel humor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:37:
[...]

Ey, mijn guildies noemden trolliegems altijd aldi gems. Ik undercutte noble topaz / nightseye meestal gelijk van 65 naar 39 gold. O-)

konden ze niet zo waarderen... de whiners })
Waarom zou je dat in godshemelsnaam ook doen?! Zelfs op 60 g verkocht je ze nog en dat zou dan 20g extra winst opleveren.

Ik heb pas bewust een solid star of elune voor 2x AH price erop gezet om de prijs wat omhoog te krijgen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe UI, ik heb nu de photex ui pack. Maar ik heb het gevoel dat daar toch veel inzit wat ik niet gebruik. Alhoewel wanneer ik er dingen uit ga slopen dat vast tegen gaat vallen.

Ik heb alle plekken in mijn UI in gebruik voor spels (nou ja als warrior spells :)). Maar sinds ik grid erbij heb vind ik dat mijn UI wat minder overzichtelijk is geworden. ToV perfect raid. Ja ik speel met raidframes up, en wil dat ook blijven doen omdat ik:
1. wil weten wat er met de raid gebeurd, tijd lang raidleader geweest(meestal reserve), en daarom moest het wel
2. alt healer
3. Ik wil weten wie er agro heeft, zeker nuttig bij MH trash. Verder offline warnings van healer etc etc.

Die UI die hierboven is gepost is leuk, maar ik mis bv gewoon de mount icons, tja misschie niet nuttig maar ik wil niet mijn bags elke keer openen.

Ook geld dat voor bv mage conjure water etc. En alle buffs van priest, (2x want ik gebruik soms natuurlijk die group buff). Al zou je dat met een macro kunnen doen(bv shift group buff en normaal normal buff).

Verder dus 3 health stones, mana pots etc. dat is op mijn priest al snel 9 slots die ik gebruik alleen maar daarvoor. En dan heb ik niet eens mijn mount gebind. Photex heeft daar ruim de ruimte voor dus dat is wel lekker ;). Maar veel addons zijn out of date, al werken de meeste nog wel, eigenlijk zou ik een volledige ACE UI zodat ik alles in een keer kan updaten.

[ Voor 57% gewijzigd door Kevinp op 17-04-2008 09:02 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TroX schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:55:
Wacht maar tot sunwell, waar bosses je tank echt harde damage geven, onze pallies hebben FoL bijna van hun balken afgegooid en zijn nu alleen nog maar holy lights aan het spammen.
Dus dan wordt crit zeker erg interessant.
We zijn bezig in Sunwell op Kalecgos. :P Gebruik daar inderdaad meer HL dan FoL op de tanks, maar FoL gebruik ik ook nog regelmatig. Sowieso, ik zit raidbuffed op 27.5% crit, 38.5% op holy light, en dat is iets meer dan 2% onder de pala met de hoogste crit. Ik heb wél zo'n 50 mp5 meer dan hij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:54:
[...]

Waarom zou je dat in godshemelsnaam ook doen?! Zelfs op 60 g verkocht je ze nog en dat zou dan 20g extra winst opleveren.

Ik heb pas bewust een solid star of elune voor 2x AH price erop gezet om de prijs wat omhoog te krijgen.
Omdat ik toentertijd nog 150 stacks adamantite ore per dag prospecte. Ik kan dan wel leuk 2 lullige gems verkopen voor 60g en 40g winst maken, maar ik kan er ook 15 verkopen voor 40g waarbij ik 20g winst per stuk haal. Daarnaast maak je het voor de andere jewelcrafters minder interessant om adamantite ore op te kopen omdat ze hun gems toch niet verkopen waardoor ik de ores dan weer cheaper kon krijgen en waardoor ik weer meer winst maakte.

Op een gegeven moment had zelfs met bovenstaande praktijken van elke soort meer dan 80 gems, en van star of elune had ik er 160+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
reddevil schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:54:
- Als tank pala --> "loh urself!" of "pala's can heal too!"
L2respec \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 15:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:50:
Ik denk dat ik een moeilijk vraagje heb. Namelijk..

Ik ben een druid en doe graag arena, en wil er het maximale uithalen. Zoals iedereen weet gaat een druid in bearform als ie melee's op zich heeft inhakken. Daarom wil ik als ik in bearform ga automatisch Earthwarden laten equipen en wanneer ik weer in normal form ga automatch Vengeful Healing wapen + Offhand laten equipen.

Het begin is makkelijk, namelijk:
/bind g
/cast bearform
/equip "healwapens"

Maar hoe doe ik het nou zo dat hij healing wapens weer pakt als ik in normal form wil. Ik ga vanuit bear naar normal form met dezelfde knop als ik vanuit normal naar bearform ga, en dit wil ik ook graag zo houden. Dus iemand een idee?

PS: Outfitter gebruik ik niet, door dat het op een of andere manier niet soepel gaat met mijn systeem / Wow.
Precies hetzelfde. Echter, shiften uit een form triggered geen gcd, dus als je dan van wapen wisseld, triggered het dat wel.

Beter gewoon die equip binden aan je healing spells.
/cast lifebloom
/equip wapen

Zodat als je lifebloom cast vanuit bear form, je geen gcd verspilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:54:
[...]

Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe UI, ik heb nu de photex ui pack. Maar ik heb het gevoel dat daar toch veel inzit wat ik niet gebruik. Alhoewel wanneer ik er dingen uit ga slopen dat vast tegen gaat vallen.

Ik heb alle plekken in mijn UI in gebruik voor spels (nou ja als warrior spells :)). Maar sinds ik grid erbij heb vind ik dat mijn UI wat minder overzichtelijk is geworden. ToV perfect raid. Ja ik speel met raidframes up, en wil dat ook blijven doen omdat ik:
1. wil weten wat er met de raid gebeurd, tijd lang raidleader geweest(meestal reserve), en daarom moest het wel
2. alt healer
3. Ik wil weten wie er agro heeft, zeker nuttig bij MH trash. Verder offline warnings van healer etc etc.

Die UI die hierboven is gepost is leuk, maar ik mis bv gewoon de mount icons, tja misschie niet nuttig maar ik wil niet mijn bags elke keer openen.

Ook geld dat voor bv mage conjure water etc. En alle buffs van priest, (2x want ik gebruik soms natuurlijk die group buff). Al zou je dat met een macro kunnen doen(bv shift group buff en normaal normal buff).

Verder dus 3 health stones, mana pots etc. dat is op mijn priest al snel 9 slots die ik gebruik alleen maar daarvoor. En dan heb ik niet eens mijn mount gebind. Photex heeft daar ruim de ruimte voor dus dat is wel lekker ;). Maar veel addons zijn out of date, al werken de meeste nog wel, eigenlijk zou ik een volledige ACE UI zodat ik alles in een keer kan updaten.
1 -> xraid status
2 -> dan heb je de frames alleen op je alt nodig
3 -> minimale raidframes nodig :P

je kan ook buttons in een bar stoppen met hotkeys en die buttons vervolgens hiden
Healthstones heb je maar 1 knop voor nodig voor alle 3 de stones, ze hebben namelijk alledrie dezelfde naam, maak een macro met

#showtooltip
/use Master Healthstone

kan zijn dat na de eerste use de button greyed out is, maar zolang je nog een healthstone in je bag heb werkt de button wel

En volgens mij is Photek volledig Ace, althans dat was ie vroeger toen ik hem ooit eens bekeken heb wel (rond versie 6 was dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:15:
[...]

1 -> xraid status
2 -> dan heb je de frames alleen op je alt nodig
3 -> minimale raidframes nodig :P

je kan ook buttons in een bar stoppen met hotkeys en die buttons vervolgens hiden
Healthstones heb je maar 1 knop voor nodig voor alle 3 de stones, ze hebben namelijk alledrie dezelfde naam, maak een macro met

#showtooltip
/use Master Healthstone

kan zijn dat na de eerste use de button greyed out is, maar zolang je nog een healthstone in je bag heb werkt de button wel

En volgens mij is Photek volledig Ace, althans dat was ie vroeger toen ik hem ooit eens bekeken heb wel (rond versie 6 was dat)
meeste wel, maar er zitten wat niet ace dingen in :). Maar goed idd ik zou wat ruimte kunnen besparen door die HS macro te gebruiken.
ok minimale raidframes nodig op mijn warrior je hebt gelijk. Maar ik wil zo veel mogelijk weten. Heb grid nu met 3 testbars: Name, health deflicted en incomming heals :).

[ Voor 8% gewijzigd door Kevinp op 17-04-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Hoi,

Eindelijk 70 geworden en gelijk me Epic aangeschaft (moet er wel natuurlijk een beetje cool bij vliegen :+). Nu ben ik begonnen met me netherdrake questline (wrom, draak is nog stoerder ;-) ). Nu heb ik een filmpje gezien voor route betreffende de eggs maar is er toevallig ergens een map van SV beschikbaar met zo'n soort route?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Exitium schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:03:
[...]

We zijn bezig in Sunwell op Kalecgos. :P Gebruik daar inderdaad meer HL dan FoL op de tanks, maar FoL gebruik ik ook nog regelmatig. Sowieso, ik zit raidbuffed op 27.5% crit, 38.5% op holy light, en dat is iets meer dan 2% onder de pala met de hoogste crit. Ik heb wél zo'n 50 mp5 meer dan hij. :)
Wij hebben kalecgos, brutallus en felmyst down.
Vanavond gaan we weer op weg naar de twins en is even kijken of we die ook kunnen gaan omleggen, wat ik tot nu toe hebt gezien zijn ze vooral erg hard qua raiddamage :).

Kalecgos hebben we inmiddels aardig onder de knie, gisteren kregen we twee portals echt veel te laat, maar zelfs daarmee was het nog een oneshot.

Als je een goede portal / decurse / healer / tank rotatie hebt dan moet je echt een heel eind kunnen komen. Het is dan ook handig om hiervoor een goede groep setup te maken.
Hoe staan jullie er dan voor op kalecgos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:10:
[...]
On a more serious note..

Gisteren EINDELIJK een guild run waarbij we een timed run hebben gehaald in ZA \o/ (jaja, months behind, fu)

Op 70% ging onze holy priest kapot aan een de lynx en heeft de shaman de de rest moeten chainhealen. Gelukkig hadden we een melee heavy groep dus chainheal werkte daar pro. Onze spriest moest wel goed z'n best doen om te dps-en zodat de shammie genoeg mana had : D
En nog ging ik oom omdat ik moest schakelen van Chain Heal 4 naar Chain Heal 5. Laeh mag wel eens wat aan zijn spelldamage doen, want die mana regen viel vies tegen. Of zo. Maar het was een gave run, die kill was weer eens ouderwets zweten. De 35 minuten MtG heroic er achteraan was ook gezellig, toch?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:13
Maduth schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
Hoi,

Eindelijk 70 geworden en gelijk me Epic aangeschaft (moet er wel natuurlijk een beetje cool bij vliegen :+). Nu ben ik begonnen met me netherdrake questline (wrom, draak is nog stoerder ;-) ). Nu heb ik een filmpje gezien voor route betreffende de eggs maar is er toevallig ergens een map van SV beschikbaar met zo'n soort route?

Cheers
kijk eens naar de add on cartpgrapher, daar kan je data in downloaden (staat ook genoeg op het net) waar alles maar dan ook alles op staat qua profs

ik heb een miner dan laat de addon alle ore spawnpoints zijn

tevens is er dus ook treasure data in te zetten zodat alle eggs op de minimap komen te staan (ook op de gewone map trouwens :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:22:
[...]

meeste wel, maar er zitten wat niet ace dingen in :). Maar goed idd ik zou wat ruimte kunnen besparen door die HS macro te gebruiken.
ok minimale raidframes nodig op mijn warrior je hebt gelijk. Maar ik wil zo veel mogelijk weten. Heb grid nu met 3 testbars: Name, health deflicted en incomming heals :).
mja op zich snap ik best dat je zoveel mogelijk wil weten, maar toch zou ik het beperken tot minimaal eerlijk gezegd :P

trouwens onder die hs macro kan je ook de dingen stoppen die onder dezelfde cooldown vallen. zoals de nightmare seed en de charged crystal focus

#showtooltip
/use Master Healthstone
/use Charged Crystal Focus
/use Nightmare Seed

hij gebruikt wel steeds de eerste die er is, maar als je geen healthstones meer hebt pakt ie een crystal focus

Geen pots in deze macro stoppen, want die heeft een andere cooldown, en dan pakt ie dus en een stone en een healthpot en dat is zonde als dat niet echt nodig is :P hoewel dat als tank misschien wel handig is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mwah, die MgT heroic heb ik niet echt meegekregen ;) , was teveel aan het cyberen : (

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 17-04-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Maduth schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:24:
Hoi,

Cheers
stoerder? Er is niks stoers aan die netherdrake die iedereen heeft. Imo dan want 95% van de mesnen met epic flying skill heeft zo'n ding. De engineering is leuk, en voor horde die van CE. Maar die kost dan ook 1600g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:05:
[...]

stoerder? Er is niks stoers aan die netherdrake die iedereen heeft. Imo dan want 95% van de mesnen met epic flying skill heeft zo'n ding. De engineering is leuk, en voor horde die van CE. Maar die kost dan ook 1600g.
Netherdrake ziet er imho op de phoenix na wel het tofste uit. Iedereen heeft em wel dat is waar dus hij is niet speciaal , maar het blijft imho wel een erg mooie mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 22:24
Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:05:
[...]

Dan moet je gaan zoeken naar een 280% Rendier, bezem. Die zie je niet veel meer :P
Of je kan voor die Vogel uit TK gaan :) OF je gaat arena ff snel winne :D en zorgt dat je een van de beste van de server bent en blijft tot einde S3 :)

De Nether ray is er ook nog maar die zie je ook veel

Deze zie je wat minder :P

Je kan ook nog die Raket uit Trading card game gaan zoeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

killbillfast schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:42:
Yeah gister first kill Hydross voor Phantasmagoria op Darkspear en ik mocht erbij zijn!!
ruig nog een Dramaspear speler ^_-
gratz en mss zie ik je wel eens lopen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Locks schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:36:
[...]

kijk eens naar de add on cartpgrapher, daar kan je data in downloaden (staat ook genoeg op het net) waar alles maar dan ook alles op staat qua profs

ik heb een miner dan laat de addon alle ore spawnpoints zijn

tevens is er dus ook treasure data in te zetten zodat alle eggs op de minimap komen te staan (ook op de gewone map trouwens :D >:)
Die heb ik ook (ben herb) maar die van treasure data niet gezien, vanavond gelijk checken... zou nml geweldig zijn :+

Ten tweede, ik vind de Netherdrake stoer (dat de rest hem al heeft, boeit me niet) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister mijn nieuwe badge Leggings gehaald met gelijk een enchant + gems. Zit nu unbuffed (alleen MotW) op 1828 healing, 428/176 mp5. Alleen helaas maar 360 spirit, dus daar wil ik nu aan gaan werken. Misschien wat andere gems, moet eens bekijken wat de beste manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

killbillfast schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:42:
Gz,
Hydross is goed te doen mits je 2 tanks hebt in resistance gear, beetje van phases laten switchen en de adds AoE.

Seed of corruption ftw :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netherdrake is idd stoer :) Maar ik vind me druid epixformpje toch stoerst van allemaal ;).
Gister me lock geleveled, weer die 65 elite Worm gesolo-ed, big boned worm :P En in een uurtje even 150k gemaakt^^ Rested ftw :D. Vanavond maar Sethkk halls doen of Mana tombs ofzo, moet toc 70worden met me alt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TroX schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:26:
Als je een goede portal / decurse / healer / tank rotatie hebt dan moet je echt een heel eind kunnen komen. Het is dan ook handig om hiervoor een goede groep setup te maken.
Hoe staan jullie er dan voor op kalecgos?
19% best try na drie avonden. Als we minder random DPS deaths krijgen is 'ie neer, progress is er zeker.

Hoge raiddamage is bij Kalec al enigszins te merken, met die arcane AoE in dragon realm en in mindere mate shadowbolts in demon realm. Een debuff stack van zestien is best lastig te outhealen als je geen AoE heal hebt. :P Zit wel meer uitdaging in dan in het grootste deel van BT, daar zijn we alleen langer dan een avond bezig geweest op Teron (twee avonden ofzo), Bloodboil, RoS en Illidan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Maduth schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:23:
[...]

Die heb ik ook (ben herb) maar die van treasure data niet gezien, vanavond gelijk checken... zou nml geweldig zijn :+

Ten tweede, ik vind de Netherdrake stoer (dat de rest hem al heeft, boeit me niet) ;)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik het jammer vind dat die netherdrake zo makkelijk te krijgen is. Het zou iig een erg moeilijke 5 man groep quest moeten zijn. Het liefst een 10 man group quest zoals vroeger drakki killen. Nu is het eggs farmen op late tijdstippen. en wat rondvliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:59
Exitium schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:30:
[...]

19% best try na drie avonden. Als we minder random DPS deaths krijgen is 'ie neer, progress is er zeker.
Gister zijn wij tot 4% gekomen van dragon, toen de demon al dood was. :)
Tank van dragon ging dood op 5%, en toen was het vrij snel een whipe ja. We hebben daarna nog een paar goede tries gehad, maar toen ging dragonform onder de 10%, terwijl demon nog op 18 zat ofzo, da's niet goed.. :P
Vanavond kan ie bij ons echt wel neer, maar dan moet de focus hetzelfde zijn als die van gister. Moeilijk is het zeker niet als je de portal phases goed doorkomt, en niemand zijn groep mist.

Het is wel een hectische fight, teveel dingen waar je op moet letten imho. En dan speel ik nog mage.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

grootste nadeel van die netherdrake vind ik dat als ik dat ding gebruik ik gelijk niks meer zie omdat ie zo groot is, gebruik nu altijd mn netherwing lekker klein alleen "landen" met dat ding is weer irritanter omdat je niet goed ziet of ie nu wel of niet "loopt".
Misschien toch maar weer mn ouwe trouwe vogel uit de kast halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kevinp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:31:
[...]

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik het jammer vind dat die netherdrake zo makkelijk te krijgen is. Het zou iig een erg moeilijke 5 man groep quest moeten zijn. Het liefst een 10 man group quest zoals vroeger drakki killen. Nu is het eggs farmen op late tijdstippen. en wat rondvliegen...
Ach misschien heb je gelijk maar ik ben er toch wel een aantal weken mee bezig omdat ik niet "vaak" speel. Dus al me speeltijd moet ik dus stoppen in een bepaald doel. In dit geval de Netherwing (ben ik voorlopig wel even zoet mee). Ten tweede ben ik niet zo van de groepen, ik wil geen spelbreker zijn nml als ik geen zin meer heb. Af en toe nodig maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Exitium schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:30:
[...]

Hoge raiddamage is bij Kalec al enigszins te merken, met die arcane AoE in dragon realm en in mindere mate shadowbolts in demon realm. Een debuff stack van zestien is best lastig te outhealen als je geen AoE heal hebt. :P Zit wel meer uitdaging in dan in het grootste deel van BT, daar zijn we alleen langer dan een avond bezig geweest op Teron (twee avonden ofzo), Bloodboil, RoS en Illidan.
Ja inderdaad bij de meeste fights zie je gewoon dat de raiddamge steeds meer wordt.
Wij werken over het algemeen gewoon met 5 groupen waarbij een soort gereplaced wordt als de eerste die geportalled wordt niet in group1 zit. Dus dps uit group 2/5 dan blijft dps in groep 1 boven, healers voor healers decursers voor decursers etc.
Verder gewoon zorgen dat je veel mages / rogues / paladins in groep 4 / 5 hebt die nu ongeveer 7/8 debuffs iceblock bubble clos doen als je die rotatie eenmaal door hebt dan krijg je daarna namelijk nooit meer veel debuff stacks.
Als je dan goed decursed en 2 / 3 shammies in je raid hebt die beneden en boven lekker aan het raidhealen zijn dan komt het meestal wel in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas sinds een paar weken (net voor 2.4) weer actief aan het spelen, na een half jaar pauze, en vroeg me af of prospecting soms big-time generfed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:25:
Ik ben pas sinds een paar weken (net voor 2.4) weer actief aan het spelen, na een half jaar pauze, en vroeg me af of prospecting soms big-time generfed is?
Gister nog uit 1 stack Adamantite ore 2 living ruby's en 1 dawnstone. Ok, extreme uitzondering dat me dat overkwam, maar gem. haal ik 1 rare gem uit 1 stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Great...

Onze main healer (naast mij) is naar Shadow gegaan en wil eigenlijk niet meer terug. Nu is een Spriest opzich wel lekker om te hebben, maar erg zonde om een goede healer te verliezen. Ben bang dat het één groot healer-drama gaat worden met de aankomende ZA run. ;(
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:30:
Shadow in raids, is dat niet enorm, exoribitant, onwaarschijnlijk en ongelooflijk saai?
Overtuig hem daar van ;)
Geen idee of het saai is of niet, maar (voorlopig) wil hij niet terug naar Holy... Geen zin om 'm te gaan overtuigen ook. Als hij dat wil, prima. Ieder mag speccen zoals hij/zij wil. Maar goed, als guild dus een hele goede healer kwijt.

[ Voor 46% gewijzigd door OkkE op 17-04-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:25:
Nee.

Zie ook deze blue:
We've verified that tradeskills are procing correctly. The nature of random chance and very large numbers means that sometimes somewhere some people will have long streaks without procs, and sometimes somewhere some people will have several procs in a row.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow in raids, is dat niet enorm, exoribitant, onwaarschijnlijk en ongelooflijk saai?
Overtuig hem daar van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:30:
Overtuig hem daar van ;)
weet je wat pas ONGELOFELIJK SAAI is

frost mage in raids :O :O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:12:

Mjah hoe ik dat doe..

Ik heb 2 bars die je nu niet ziet, 1 die standaard altijd hidden is en waar wat keybinded zooi opstaat (die keybinds moet je dan wel ffkes uit je hoofd leren) voor bv switchen naar andere wapens/shields/fishing pole, prospecten (jah dat heb ik macro'd) en nog wat dingen.

Dan heb ik boven aan me scherm nog een bar staan die je allleen ziet als je er met je muis overheen gaat, hier staan wat functies op die ik soms gebruik en die ik niet keybind heb (far sight, astral recall, mana oils etc..) en die bar gebruik ik ook om soms wat spells ffkes te 'parkeren'.
Bijvoorbeeld mijn [F] is keybinded aan frostshock, [G] aan earthshock en [V] aan Flameshock.
Bij Archimonde bv zet ik me tears op F, trinket op G en tremor totem op V, de orginele spells sleep ik dan even naar mijn ontzichtbare bar zodat ik ze makkelijk weer kan terug zetten na het gevecht.

Zo heb ik ook nog wat fight specifieke bars, denk dan aan Terron voor als je de ghosts moet doen.
Ik vertrouw er niet op dat mijn petbar normaal tevoorschijn komt of whatever (te vaak gehad/gehoord dat die bugde) en ik heb dan ook een 4button bar waar die macro's in staan.
Als we dan Terron gaan doen kan ik met 2 muisklikken die bar aanzetten en daarna ook weer met 2 kliks uit.
En zo kan je nog wel tig dingen bedenken, maar het meest handige is dat als je een bar ingericht heb, de keybindings heb gemaakt je hem gewoon kan hidden en dat de bindings gewoon blijven werken.

En die 4% try op Kalecgos was gewoon ./cry...
Vanavond nog maar eens proberen en dan hopen dat ik niet wordt weggeroepen voor een storing :(

Slash Care
Mementô

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.