toen waren er ook meteen filmpjes vanbolleh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:44:
er was al een hele tijd bekend dat deze auto er was maargoed nu wat nieuwe filmpjes
Blijft geil zo'n 3 serietje met het machtige V10 blok
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
toen waren er ook meteen filmpjes vanbolleh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:44:
er was al een hele tijd bekend dat deze auto er was maargoed nu wat nieuwe filmpjes
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Spiller op 08-06-2008 14:47 ]
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Bij Audi is het traditie.Wimo. schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:48:
[...]
Het had nog erger kunnen zijn .. Ze hadden ook net als Audi een station kunnen pakken
Stond dat er ook al of was ik echt nog niet wakker?
Ioniq 5 P45
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Blijft kansloos .. maar ze hebben zichzelf overtroffen met die kermis die tegenwoordig voorop zit. Zal ook wel traditie worden.
Verwijderd
Vanwege achterwielaandrijving en daarbij horende overstuur-karakter._Brake_ schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:31:
Vanwaar die verschillende bandenmaten?
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 27-01-2025 12:47 ]
En meer onderstuur als bonus. Het helpt vooral de looks .. zeker bij een straatwagen.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:39:
[...]
Vanwege achterwielaandrijving en daarbij horende overstuur-karakter.
Breed rubber achter = meer grip = minder snel overstuur
Oftewel: balancing out the car
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Bij de wat meer vermogende modellen zal het ook zeer zeker de tractie bevorderenWimo. schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:47:
[...]
En meer onderstuur als bonus. Het helpt vooral de looks .. zeker bij een straatwagen.
juist - mijn 16" 235 banden in de winter hebben minder grip dan mijn 255 zomer banden.. Kan ook door de winter banden komenVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:47:
[...]
Bij de wat meer vermogende modellen zal het ook zeer zeker de tractie bevorderen
Verwijderd
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Dat 2e filmpje is erg slecht geknipt. Op een gegeven moment trekken ze de motorkap open. Volgens mij zie je dan een l35 v6 motor. Ik gok uit een cadillac.bolleh schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:44:
Hartge H50:
[video]
[video]
Als je het geld er voor hebt, dan zou ik toch echt voor deze Hartge gaan ipv de gewone M5. Niet alleen 43pk extra, maar zo veel unieker en het feit dat 99% van de weggebruikers niet zullen weten dat er een dikke V10 onder de motorkap ligt
Ik zou hem alleen wel in 1 kleur laten spuiten, want dat zwarte erbij staat niet(hoewel dat me ook meer marketing lijkt voor dit prototype). Nou alleen nog een coupe versie misschien
*empty*
Lorinser staat op de motordekselMR_VIPER schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:26:
[...]
Dat 2e filmpje is erg slecht geknipt. Op een gegeven moment trekken ze de motorkap open. Volgens mij zie je dan een l35 v6 motor. Ik gok uit een cadillac.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Niet zozeer meer onderstuur, je verlegt de balans alleen naar onderstuur door het overstuur achter minder te makenWimo. schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:47:
[...]
En meer onderstuur als bonus. Het helpt vooral de looks .. zeker bij een straatwagen.
leeg
Even mezelf quotenNaboo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:22:
Even een technisch vraagje:
Vorig jaar zijn mijn schokdempers voor vervangen, nu schijnen er 2 typen schokdempers te zijn voor het model E36.
Je raadt het al, ik heb de verkeerde, waardoor de remleidingen niet op de normale manier vastgemaakt kunnen worden. Zitten nu met tie-rips
Dit kwam bij de APK naar voren. Nu is mijn vraag, hoe schadelijk is dit op de lange termijn?
Tijdens het rijden lijkt het af en toe namelijk net alsof mijn voorkant net zo staat als een baksteen op 2 luciferhoutjes.
Kan dit komen door de foute schokdempers?
Er is al wat voor in de plaats, een E34 530i Touring. Moet alleen nog steeds fatsoenlijke pics maken.Spiller schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:41:
Achter een kleinere band dan voor?
Mooie 3er inderdaad
GaMeOvEr, hoorde dat je E24 635CSi vekocht is, komt er nog wat voor in de plaats?
Aannames zijn fataal.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Een amiga 500 met 512 kb ram !
[ Voor 48% gewijzigd door Bram77 op 10-06-2008 00:23 ]
Ik ga deze vakantie proberen minimaal 4000 km te rijden zonder iets stuk te makenmultipasser schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:20:
deepbass. Ik heb nog nooit iemand tegengekomen die zo 'into' zijn auto is als jij.
En kan je ook meer dan 20km rijden zonder stukken te hebben?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 10-06-2008 15:44 ]
Helemaal naar Emmen? Ik dacht het niet, jij komt maar dichter bij mij wonen als je klusjes opgeknapt wil hebben418O2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:43:
Kom es gauw in de buurt wonen dan! ik heb nog wel wat klusjes
Ik heb ook nog wel wat klusjesdeepbass909 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:58:
[...]
Helemaal naar Emmen? Ik dacht het niet, jij komt maar dichter bij mij wonen als je klusjes opgeknapt wil hebben
Rondjes europa zijn leukdeepbass909 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:33:
Ik wil best helpen, maar dan wel bij mensen die of in de regio Gouda wonen, of Utrecht. Maar de komende maand even niet, want dan ben ik een rondje Europa aan het doen
Simpel.418O2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:36:
Kimi, Mika, whats the diff
Heuving schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:
@ deepbass909: Ik wil samen met mn compagnon ook een auto helemaal verbouwen. CLK350 kompressor of Z4 M kopen en ombouwen tot DTM racer![]()
Maandagmiddag dus vertrokken naar Monaco.
Was niet echt van te voren gepland, het idee kwam impulsief op.
In iedergeval leek het mij wel een leuk afscheid van de 7
Dus even snel tas gepakt en half uurtje later onderweg![]()
Volgens de navigatie was het een rit van 1400 km vanaf Breda, deze stond ingesteld op snelste route. Maar we wisten niet dat ie ons via zwitserland/italie stuurde.
Dus logisch vonden we het vrij apart dat we opeens door de alpen redenMisschien zit er een fiscale rede achter dat ie ons via Zwitserland stuurt. De mensen van Palm Invest namen ook altijd dezelfde route.
![]()
[afbeelding]
gaf ons wel even de gelegenheid om wat fototjes te maken.
[afbeelding]
Ongeveer 40 km voor de foto stop hadden we de auto weer even vol gegooid.
En wat eigenlijk meteen opviel, was dat de range maar bleef stijgen.
Eerst stond de range op 750 km voor een volle tank, 30 km later stond ie al op 912 en 40 km later konden we zelfs 1151 km rijden volgens de boord computer
[afbeelding]
Heel apart dus. Uiteindelijk zijn we nog niet ver gekomen met de tank, ongeveer 650 km voordat er weer getankt moest worden.
We dreigde ook bijna voetbal mis te lopen, gelukkig was de Italiaanse zender Rai Uno druk bezig met het bespreken van de wedstrijd, dus uiteindelijk niks van gemist
[afbeelding]
Bij de grens van Italie konden de douane beamtes er in iedergeval wel om lachen
Dus niet dat de auto ondersteboven werd gehaald vanwege de 3-0.
Uiteindelijk kwamen we veel later dan gepland, om 2:30 aan in Monaco.![]()
[afbeelding]
Na een goede zij het korte nachtrust, liepen we om 8:00 rond in monaco.
[afbeelding]
Voor de mensen die niet zo bekend zijn met Monaco, er een tijdje niet geweest zijn, of er nog nooit geweest zijn wat kenmerken.
Wat valt niet op in monaco
2 jaar geleden struikelde je over de Mercedes S-klasses op elke straathoek. Er waren meer S-klasses dan dat er volkswagens zijn in Nederland.
Maar, blijkbaar is de welvaart toegenomen in Monaco. Overal waar je kijkt staan en rijden de volkswagen Bentleys. De GTC is de passat, Flying Spur de Golf en de normale GT de PO-LO.
De Azure en Arnage zie je dan weer amper.
[afbeelding]
[afbeelding]
De S-klasse is nogsteeds erg aanwezig. De V12 rijdt ook weer heel veel rond. De S AMG is dan weer wel exclusief.
En tot slot, neem ook geen SL. er zijn evenveel SLs als GTCs en da's dus nie goe.
[afbeelding]
Ook moet je geen Mangusta jacht kopen. De kans is groot dat je buurman dezelfde heeft. Neem ook absoluut geen rode Ferrari 360 spider, aangezien deze worden verhuurd. Wel enorm gedowntuned. Ik heb een paar keer in een 360 gereden en het geluid is niet te vergelijken met die show-espresso-autos die ze durven te verhuren.
Wat valt wel op in Monaco
Eigenlijk alles dat geen Bentley of Mercdes is. Een 7-serie zie je bijvoorbeeld echt niet vaak, of betergezegd, BMW in het algemeen is onder vertegenwoordigd in het monegaske.
Een andere kleur dan wit op je boot doet het ook heel goed. Gunmetal black, grijs, als het maar geen wit is, valt het op.
[afbeelding]
Zoals ik al eerder poste, voor mij is de koning van de wateren de Wally Power
Enige nadeel aan die boot blijft het feit dat ik m toch nooit van mn leven zal kunnen kopen.
Porsches zie je ook vaak. Maar dat zijn allemaal Carrera 4 modellen. Met je GT2 rijd je dan wel in de kijker.
[afbeelding]
(met bijpassend kenteken)
[afbeelding]
En wat ook opvalt, is de Z8!
Daarna nog even naar Cannes geweest, maar erg boeiend was het daar niet. Om half 4 begonnen met de terugreis (die ik maar zelf had gepland). Na 11 en een half uur weer terug in Nederland. Toch een stuk sneller dan de heenreis.
Dus, al met al 2 dagen en 3000 km die erg geslaagd zijn. Ik heb zelf ca. 2800 km gereden en nergens last van. Ook tijdens het reizen zit je gewoon meer dan perfect in de 7.
Tot slot nog een fototje voor in mn eigen fotoboek, maar ik kon het jullie toch niet onthouden.
Lijkt me dat jullie m wel herkennen.
[afbeelding]
Ferrari 599 GTB toch?Heuving schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:28:
[...]
Rondjes europa zijn leuk![]()
Heuving is net terug van impulsief tripje Monaco.
[afbeelding]
Even photoshop aanslingeren en wat leuke fotos uitzoeken
No Shame, only Fame!
Had ik ook in mn E46, dus een 7serie zou niet eens zonder geleverd mogen worden
Yep!
Verwijderd
Wat ik me nu afvraag is wat de prijs van de benzine daar kost in Monaco? Lijkt me eigenlijk ook wel is leuk om te doen met mijn vriendin zo een dagje monaco gaan, toch maar eens kijken als ik niks goedkoop vind om daar te slapenHeuving schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:47:
[...]
Yep!
Best mooie ook.
Ook nog een zwarte Enzo gezien, denk dat ie van dezelfde gast was.
@ HTT-Thalan: TV in buitenland rockte wel ja.
In Frankrijk even de franse MTV aan en voetbal natuurlijk.
Wat je zegt, ik vertrouwde de auto ook niet met alle mankementen en nu is ook de Dynamo helemaal mol.
Maakt een heel hard bonkend/ratelend geluid.
Maar, we hebben het gehaald en gelukkig hebben we de fotos nog.
Daar ging het ook wel om, gewoon nog leuke fotos van de autoje bouwt toch wel een emotionele band op met de wagen, vandaar.
De benzine prijs is gelijk met die in Frankrijk, 1.58.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:08:
[...]
Wat ik me nu afvraag is wat de prijs van de benzine daar kost in Monaco? Lijkt me eigenlijk ook wel is leuk om te doen met mijn vriendin zo een dagje monaco gaan, toch maar eens kijken als ik niks goedkoop vind om daar te slapen
ThanksWekkel schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:23:
Erg goed dat je de tijd neemt om zo'n verhaal met foto's te posten. Goed vermaeck
Wat is de ET waarde? Voor een E34 heb je een ET waarde van tussen de 15 en 25 nodig. E36/E46 is bijvoorbeeld ET45 nodig. Volgens mij was het, des te minder ET, des te verder je velgen "naar buiten" komen.HTT-Thalan schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:02:
http://www.marktplaats.nl...T%26fta_ind%3D11%26fs%3D1
Kan ik deze zomaar onder mijn E34 knallen? Zonder noemenswaardige afwijkingen in mijn kilometerteller/uitlijning/ophanging etc?
[ Voor 5% gewijzigd door GaMeOvEr op 11-06-2008 23:27 ]
Aannames zijn fataal.
Zeilen is over het algemeen voor de echte water(sport) puristen.Christoph schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:55:
Toch wil ik een Wally Sail... een Wally 94 Open Season bijvoorbeeld... NOG vetter!
Verwijderd
Ik weet niet wat de snelheden van de zeil variant zijn, maar een helicopter op het dek laten landen is volgens mij prima mogelijk. En hop, weg is je 20+ miljoen euro.418O2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:10:
houden je toch niet bij
knappe piloot die een heli landt op een boot die 60-100km/u vaart. met allemaal touw en doek er op zonder alles stuk te maken418O2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:16:
knappe piloot die een heli landt op een boot die 60-100km/u vaart.
Een Wally ouderwetse techniek noemen? Jeetje, jij bent zelf ouderwets! Die Wally jachten zijn gewoon single-handed te zeilen.418O2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:04:
ik heb, en zal wss nooit, begrijpen waarom mensen zeilen. Als ik op het water zit wil ik kunnen relaxen en wil ik niet moeten klooien met ouderwetse techniek.
Ik werd er ook al door een vriendin op gewezen. Een interessant idee om eens wat anders te doen dan auto's van platen metaal. Ik zou wel eens met die auto willen spelen, gewoon om te kijken hoe stevig alles is.Heuving schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:41:
[...]
Thanks
Ik heb hier trouwens nog niks gezien over de Gina?
http://www.bmw-web.tv/en/channel/new
Weer het bekende 'think different' idee.
En het idee vind ik wel best aardig.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Vind het wel zonde dat het zoveel kost aan tolHeuving schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:07:
@ HTT-Thalan:
Ik heb even mn Credit Card afschrift bekeken, als je die 4.000 km trip maakt, houd dan ook rekening met meer dan 150 euro aan tol.
Nog een paar plaatjes
[afbeelding]
SLR cabrio in de SAMGF Mercedes dealer.
[afbeelding]
en DB9 die de hairpin turn neemt bij het Fairmount hotel.
[afbeelding]
Dat klopt niet helemaalVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:22:
[...]
Vind het wel zonde dat het zoveel kost aan tolsnel effe via mappy.com van bij mij (zolder in België , deze plek kent iedereen wel
) tot in Monaco ook via Zwitserland en Italië zou het 40 CHF zijn aan tol dus ik gok Zwitserse Frank? en dit zou 24,87 euro zijn nu dat vind ik niet veel geld
misschien dat jij in frankrijk ook veel tol hebt moeten betalen of ligt het aan mappy.com? (ik weet het niet echt de sterkste om een weg mee uit te zoeken maar toch...
Verder vette wagens
yep.
[ Voor 5% gewijzigd door Heuving op 12-06-2008 17:27 ]
Mooi foto's!Heuving schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:07:
@ HTT-Thalan:
Ik heb even mn Credit Card afschrift bekeken, als je die 4.000 km trip maakt, houd dan ook rekening met meer dan 150 euro aan tol.
Nog een paar plaatjes
[afbeelding]
SLR cabrio in de SAMGF Mercedes dealer.
[afbeelding]
en DB9 die de hairpin turn neemt bij het Fairmount hotel.
[afbeelding]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
34? Ik ben nu pas bij pagina 11..Heuving schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:26:
[...]
yep.
aantal pagina's terug staan de fotos pagina 31 ofzo.
edit: pagina 34 dus.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Blij Met Wilco
druk druk drukVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:43:
[...]
hehe ziet er lekker uit, nu nog wachten op de uitgebreide foto reporage ervan
Daarom was ik naar Monaco gereden418O2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 00:29:
Gave kar, alhoewel ik misschien de oude kont mooier vind...
en wb je inspiratie, rij voor de gein eens naar een andere locatie
Maar gefeliciteerd
[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 17-06-2008 00:57 ]
Vind ik ook mooier. Styling 162's zijn bv ook heel erg mooi. Maar dunno of die fatsoenlijk staan op een 7.Wekkel schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:51:
* Wekkel wil het brede velgbed terug op de 7 van Heuving
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Vond de vorige ook veel bruterHeuving schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:32:
De opmerkingen die jullie hebben, leven ook bij mij.
Ik vond de vorige gewoon veel bruter. Het was ook een future classic. Door het exterieur en interieur design en gigantische lading computerkracht.
Helaas was het dus verre van betrouwbaar.
Dus voor mij was het geen optie om er langer in te rijden.
Ik wilde eerst mn velgen over laten zetten. Maar aangezien de dynamo meer geluid maakte dan de motor (wat opeens was verdwenen toen ik voor de dealer reed) leek het me toch maar niet zo'n goed idee.
Ik denk dat ik deze bandjes oprij, en dan in Duitsland een nieuw setje 162ers haal. Wel nog even een goede winkel zoeken ervoor though.
In iedergeval de goede wijkMikeyMan schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:35:
Overigens; ik gok op een *****-kade, als ik het filmpje zo zie?
Dat is dus over een maandjeHeuving schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:32:
Ik denk dat ik deze bandjes oprij, en dan in Duitsland een nieuw setje 162ers haal. Wel nog even een goede winkel zoeken ervoor though.
[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 17-06-2008 13:31 ]
Het filmpje is wel van voor het huis van Kappenou. En daar is ie nou ook weer niet heel erg vaak te vinden. Meestal chillen we m bij mij thuis.J0YR1D3R schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:54:
Volgens mij moet ik die locatie ook wel kunnen vinden, laatste poging is het me alleen nog niet geluktVerder een heel mooie auto though
[ Voor 4% gewijzigd door Heuving op 17-06-2008 14:49 ]
Wijze praat, maar waar komt dit vandaan
Ioniq 5 P45
Hij staat zelfs lagerzneek schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:57:
Ik vind je nieuwe minstens zo dik als je oude Heuving. Enige wat ik zo op het eerste gezicht mis is de chromen lijst om de ramen. Zeker bij een donkere BMW vind ik dat erg mooi. Verder is ie perfect!
Kan het trouwens zijn die ie iets "hoger" op zijn velgen staat dan je oude? Of is dat gezichtbedrog doordat het andere velgen zijn?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq