Ik mag het wel plaatsen.
Er is wel een gentlemen's agreement dat er rustig aan wordt gedaan met het posten van plaatjes.
Het evenemt is geen 'Challenge' en de meeste mensen zitten niet te springen om aandacht.
Maar her en der staan al wat fotos, met kentekens en al.
Sjoerd van Rottum heeft bijvoorbeeld allemaal leuke lijstjes met Enzo/Veyron eigenaren. Leuk dat hij dat post en dat iedereen dat aanneemt als de waarheid, maar ik weet dat die gozer maar wat neerzet.
Ik ga ook niet zeggen of posten wat ik weet natuurlijk
Gaat er meer om dat ik het had geplaatst maar al twijfelde bij plaatsing vanwege de bekende
'nice to know need to know' regel.
We zijn nu aan het kijken voor de haalbaarheid voor een site voor auto's, klokken, lifestyle en gadgets die moet gaan passen in het marketing plan van een nieuwe aankomende dealer (Hessing concurrent voor omgeving Wassenaar), een Assurantie kantoor, een Juwelier en uiteraard neem ik ook mijn plaats daarin

Dus wellicht komt het verhaal in een andere vorm binnenkort (kwestie maanden) op het web op die site. In iedergeval hopelijk voor de topmobiel beurs.
maar voorut.. nog een plaatje dan...
En dan nog even in de repeat:

Zoals gezegd, je kan het zien bij Top Gear, of op dit plaatje, maar als je er daadwerkelijk bent met een groep supercars.... het gevoel is niet te omschrijven, moet je meemaken.

Ik blijf de opera met de dag mooier vinden... sowieso was het natuurlijk top geregeld, vooraan in de arena van Verona, een hele happening.
En het blijft nogsteeds enorm afkicken van de hotels.

ohja, ik was niet met mn 7 (vandaag weer opgehaald) maar met een 5er vervangend vervoer.

Nog een mooi groot plaatje voor in het BMW topic

En je bent Nederlander of niet, ik heb nog een mooie collectie douche attributen meegenomen uit de Hotels. Zit echt mooi spul tussen. Zeker Badrutt's Palace St. Moritz (het hotel met een Phantom voor de gasten) had niet gekort op de flesjes.

Voor de tweakers die graag een balletje slaan, Palazzo Arzaga is wel een baan waar je op gestaan moet hebben. Hotel is ook niet te duur met 389,- per nacht p.p. Badrutt's Palace was tenminste het dubbele.
Overigens verbleven een paar jongens van een zeer bekende advocaten familie toen ook in het hotel.
[
Voor 44% gewijzigd door
Heuving op 04-09-2008 01:45
]